Budućnost| Društvo| Ekonomija| Planeta| Život

Vesti, proverene i neproverene, i nagađanja …

Milan Novković RSS / 21.09.2022. u 14:37

SCO završen. Iran primljen, mnogi u redu, dok ...

... u post-scriptum maniru i Turska izražava želju da se pridruži (sitna modalna šalica: neko vreme je SCO, iz milošte, nazivan „Azijski NATO". Naš-domaći NATO nema formalne klauzule na temu većine višestrukih udruživanja, al lahki Erdogan je na putu za Vašington. Ovo nije baš small deal pošto su ga uvek nasmejani najbolji prijatelji s one strane okeana pokušali skratiti za glavu onomad kad je, jelte, postao blago neposlušan (nema nagrade za one što znaju ko ga je spasio).

Vreme je interesantno, kolektivni zapad i dalje mamuza mrtvog konja u pokušaju da zadrži hegemoniju, koju je već neko vreme izgubio, ali to u kvantnom svetu nije uvek očigledno, posebno ako se ne posmatra sa petoro urokljivih očiju (aluzija na „..The Five Eyes (FVEY) is an intelligence alliance comprising Australia, Canada, New Zealand, the United Kingdom, and the United States..." pa njihovo da-samo-australija-skucka-nešto-nuklearnih-podmornica trudbeneštvo).

Ovo mamuzanje nije bezopasno, naprotiv, završno mlaćenje mačem jako smorenom rukom kolektivnog zapada, pred zavese finalnog čina je, malom ali netrivijalnom verovatnoćom, opasno - dosta je NATO vojaka u Ukrajini već, kao i sve više zapadnog oružja:

    - Zapad Putinu: Karaćemo vas (idiot u US dal kongresu, dal senatu pre nekoliko dana: Daj da se ispucaju više te nuklearke na Ruse)

  - Putin Zapadu: Karaćemo vas (Putin pre nekoliko nedelja: Pa mi nismo još ni počeli, Putin i Šojgu dal juče: koristićemo svo oružje ako je potrebno, uključujući nuklearno)

Naravno, danas i vrapci na grani znaju da se zapad uglavnom folira, osim ako im Padre Padrone nije u situaciji da sa sigurne udaljenosti bombarduju mnogo slabije od sebe (a i poželjno je da se bombarduje sa mora, pošto se onda lakše ustukne)

Pa danas i vrapci na grani znaju da se Putko uglavnom ne folira. Sada će delovi Ukrajine biti pripojeni Rusiji - ionako su samo Rusi ostali, ostali su uglavnom otišli, pa će presušiti i izvor fazona na temu karaktera operacije u Ukrajini - SMO preti da postane rat.

Zvuči bizarno, al ja sve više mislim da Nemci glumataju donekle - da se plati što mora da se plati - ali da je strategija in line sa Ruskom ulogom u šire-azijskoj priči - Rusi su na vrhu menadžmenta Evroazijske integracije gde su terminali Nemačka i Rusija.

Šta želimo: evropsku, ne samo ukrajinsku denacifikaciju, ukrajinsku demilitarizaciju, redefinisanje evropske „security architecture" (čitaj NATO na đubrištu istorije, ali pošto je to nemoguće uraditi preko noći imaćemo i neke korake in-between. Koje korake?! Eeee, budi sad kristalna kugla ako su ti geni junački.

Sve je više signala, po strategijski nezdravom pumpanju dolara, da su US svesni ishoda (ne davos crowd ogranak, tj state dipartment, veliki delovi agencija, MSM, ... nego onaj drugi, veći ali za sada u senci deo Amerike) - i.e. na prvi pogled urušavanje zapada brže nego što se mora je delimično anglosaksonski-namerno: teško je i riskantno prognozirati do kada i u kojoj meri će se za proizvoljno odštampane dolare nešto moći kupiti, ne samo na ne-zapadu, nego i na zapadu - SCO je u proteklom samitu naglašeno dotakao i užurbanu de-dolarizaciju, i u SCO-u je managing director Kina (bitno za reći zbog mase novca i assets uopšte nad kojima oni imaju kontrolu, uključujući i geo-political assets u širem smislu). Tačnije, sasvim je moguće da je naglo dizanje kamata u US, iako poprilično bolno za US još bolnije za ostatak sveta pošto podiže cenu dolara, strani dolari se slivaju u US, pa tako ostatak sveta ima neočekivane probleme na kvadrat - sve skuplji su dugovi u dolarima, koje je sve teže naći. Problemi na kub, u stvari - sve je teže privući pažnju na sebe i svoje ideje za koje su potrebi investitori - „vidi ruke" je kao alat postalo potpuno beskorisno.

A šta stvarno želimo: pa i evropsku bizarno nesposobnu vrhušku na đubrištu istorije, i neki realni preporod u svetlu potencijala evroazijske integracije. Ne preko noće, nažalost, pošto je to sada nemoguće. Ako je nekad i bilo moguće onda je to bilo pri početku kumulativnog QS ciklusa.

Ps: Za naše „¿Qué?" US drugare, kao dodatak „dolar" crtici (u stvari ovo je za sve na temu „digitalna valuta centralne banke, kao jedina valuta u opticaju", nego je meni interesantno pošto se u US dešava brže nego što sam ja mislio - iznuđeno, pošto je Kina iznenadila svet i naterala ga da se takmiči:

Biden Orders US Dollar Replaced with Trackable "Spyware" Version

Jim Rickards ovde reklamira i svoju novu knjigu. Amer, jbg, ali ja mislim da je on odličan autor. Iako mu od The Death of Money: The Coming Collapse of the International Monetary System od knjiga nisam ništa novije pročitao mislim da je on odličan, razni odlomci raznih knjiga i mišljenja su mu na sve strane.

Koga mrzi da gleda video u nekom trenutku je ponuđen I transcript, a ko voli da se sam snađe na US deo teme može da krene od „Executive Order 14067-Ensuring Responsible Development of Digital Assets - March 09, 2022".

Potencijal ovih valuta je ogroman u pozitivnom smislu, iz perspektive civilizacijskog razvoja, ali su takvi bili i dinamit, pa fisije i fuzije, i u ovom našem vremenu tema je jedna od najmračnijih.

I za kraj, the pinacle zapadne kulture, evropske, orator-in-chief, meme-in-chief...

joe-what.jpg?w=560&h=379

..one and only, field marshal, ... Patak Dača.
 



Komentari (1049)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 11:21 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

nikvet pn
Зову ме хитно ујела буба овна. Палим одем кад оно овну глава отекла огромна као бела тиква, очију нема, уши вире ко чуперци и шишти једва дише, крај. Каква буба га ујела - па буба, бубачина - ама ово змија га ујела, поскок - јесте, буба! Добро, когод; набодем му нож у теме до кости па преко чела доврх носа врсс. Распукне се глава ко пихтије, истече богаоца ексудата. За пет минута оток паде; ето ушију, ето очију, прогледа, отресе главу и - оде да пасе!

Ти стари људи нису смели да изговоре змија да је не дозову, ваљда.

Jel ovo i savet za DIY amatere, ako zatreba intervencija na partneru, ili komšiluku?
maksa83 maksa83 11:26 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

Ali, znam, zvuči sjajno, obustavili Rusi prodaju karata, znači pukli :)

Opet ništa podataka a mnogo interpretacija.

To ne znači da su pukli, opet izmišljaš (to nije lepo v2.0) ja sam ti već bar dva puta do sada rekao da će oni na kraju da pobede u ovom ili onom obliku.

Ono što tebe (i Tasu čuvenog objektivnog nezavisnog mislioca) trza oko ovih podataka je što razbija sliku monolitnosti koja neumitno proizilazi iz vaskolike Pravednosti koju ste sastavili u glavi jer bez toga niste u stanju da oddržite celu stvar + remeti sliku monolitne Rusije koja je kao jedan stala u odbranu Slobodnog Sveta od blablablabla. Tvoj Mora Biti Pravednik i Savršen, dakle bez aberacija tipa dezerteri, anatiratni aktivisti i sl. reziduumi i otpadi. Jbg bate, ril lafj je malo drukši.


vcucko vcucko 11:27 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

maksa83
Podaci su kerov kurac.
I pičkin dim!
Bitna je njihova obrada.

Ne treba obrada ako kao ti stekneš potpuni imunitet na podatke.

Nas i Rusa 500 miliona!

Ti, Miša Vacić i Bokan - 500000002.

A koliko vi računate na Čanka?

Ono veprina samo takva. Bar trojicu da dodaš
maksa83 maksa83 11:27 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

svejedno, kažu da je vođa tako temeljno zatro opoziciju da svrgavanje vođe može jedino da rezultuje u dominaciji neke još dešnje i radikalnije struje pa se tome onda i nije radovati..

Ovo je što kažu tu kotebe close to home & near the bone.
maksa83 maksa83 11:31 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

A koliko vi računate na Čanka?

Ono veprina samo takva. Bar trojicu da dodaš

Ne preterujmo jedan Čanak je Miša Vacić + Bokan žive vage i to samo zato što je Miša patuljak, onog trećeg Posmatrača kako se zvaše apstrahujemo.
gvozden1 gvozden1 11:35 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

a što znači da postoji neki netrivijalan broj ljudi koji se sa mudrom politikom vođe baš i ne slažu..

Kao i svuda.
Evo i ova žena, majka, Đorđa, ni pola Italijana nije na njenoj strani, al vladaće.
I tako je svud.

Šta radi Putin u Rusiji, ima li tamo demokratije, nema li je, to je ipak periferno pitanje.
Za nas bar periferno.

Ono što je bitno je kako će Rusija, takva kakva je, izaći na kraj sa ovime, hoće li zapad uspeti da se potvrdi kao jedini bog na zemlji, ili će ova ruska "intervencija" uspeti to da poljulja.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:36 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

vcucko
Neues aus der Nachbarschaft
To se lako rešava, rešili su to Ameri u Ukrajini, zabraniš ljudima da napuštaju državu i nema kolona.

Dobro, dobro, nisu Ameri, sam Zelenski smislio :)



U Rusiji nema rata, Ukrajina je u ratu. Rusija cak ni ne ucestvuje u nekom ratu u inostranstvu. Stvarno nije jasno sto zabranjuje muskarcima da odlaze iz zemlje.


Pola mladih Izraelaca, i muško i žensko (tamo su svi vojni obveznici i imaju ratni raspored i imaju neki suludi normativ, otprilike od kuće do rova nekoliko sati) se tako vija po svim stranama sveta. Iz istog razloga.

Pa se oko toga ne ispredaju bajke.


Pa Putinova propaganda ispreda te bajke. Izraelci ne kriju sto nose oruzje. Kod Putina je to valjda staro sovjetsko nasledje da se stvari uvek predstave onako kako nisu. Uvek se trazi neko levo obrazlozenje, koje po pravilu bude nesto smehotresno glupo. To kao Jeremic kad je predlagao da se kao povod za zabranu Parade pomenu majmunske boginje. Kazahstanu Putin zabrani protok nafte ali ne kazu 'zabranili smo' nego 'pukla guma od lokomotive a majstor na odmoru'. Stancovanje stvarnosti.
softelectronics_e softelectronics_e 11:44 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

newimprovedtadejus
bene_geserit
stšljen je formalno ugrožena vrsta pod zaštitom (i ove) države i teorijski da rokneš jednog treba da platiš neku ooozbiljnu kaznu.

Meni je pre neki mesec neki klinac, studira bio nešto botaniku nemam pojma, povremeno dođe da mi radi nešto po bašti, kreše drveće, dovlači đubrivo i sl. I zapatile mi se neke vaši po citrusima ili šta su već, u listu, sav se uskovrdža. I on tu nešto svašta pokušavao i na kraju kaže jedina metoda koja radi, a uz to je organic ili već kakva, je da mi zapati stršljenove, oni se valjda hrane tim vašima ili šta su.
E tu sam ga izbacio iz dvorišta. A citrusi su mi i dalje s vašima jbga.


a bre pa kako ste tako svi kljakavi za nepovjerovati, svaki spucao pola vijeka u guzicu i plaču ako ih ubode pčela..
oni moji isto se deru od uboda ose kao da umiru..
a nas tajko lijepo odgajao na vikendici pa je mene u životu ujelo dva komada stršljena, jedan komad obada (isto na veslanju na Vrbasu, vole oko vode), i neki veći jednocifren broj pčela i osa (hodali smo uvijek bosi pa bi često i nagazila)..
jednom sam i pametno sjela u sred mravinjaka u šorcu (nije bilo prijatno)..
elem, ubod stršljena boli, onako duboko, ne peče..
ubod ose i pčele peku..
a ubod obada mene uopšte nije bolio samo je ostavio hematom koji je trajao nedeljama, kanda neki pogan otrov ima (ne bi ni znala šta je bilo da nije vidio drug).. to moguće i od opšte borbe za opstanak i pratećeg adrenalina..
i to vam je braćo u poređenju sa porođajem, a koji vam je većina žena prošla neanestezirano, bol u nivou 1 do maximum 2 od 10..
mislim stvarno je smješno
dakle zaista ste pussies za rubriku vjerovali ili ne
eh da

Pre iks godina, moje starije dete tada bilo malo, sedi na nekom velikom kamenju, koje sam ja navukao radi neke bauštele (bio dokon pa hteo nešto da samozidam kao Milan svoju šupu, samo mnogo robusnije, ne kao on od te neke iverice i gipsa) - i odjednom vrisne.
Žena brzo pritrča i ugleda ose koje su se tu, između kamenja, ugnezdile.
Brzo u kupatilo i pod česmu.
Ujelo 5 osa.
I nismo išli ni kod lekara.
gedza.73 gedza.73 12:02 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

gvozden1
Gde da izaberem drugog saveznika, u kojoj prodavnici se prodaju saveznici, da idem da ih biram?

Samo teraj sa ovim, ne mož'd'omane.
ŠBBKBB (neće ali kad bi se desilo) da nam uvedu snakcije zbog neusaglašenosti sa politikom EU (nemoj da zaboraviš kako Srbije oće u EU ne EU u uniju sa Srbijom i Belorusijom).
Posledično strane kompanije zatvaraju proizvodnju u Srbiji, radnici ostaju bez posla. Svako od tih radnika ko može odlazi za Nemačku, sloveniju, Slovačku, Češku ili se ne vraća iz SAD posle studentskih programa. Oni koji ne mogu naći će načina da u drugom talasu odu na Zapad.


Za par godina kad propadanje samo ubrza sledeća generacija mladih će da kopa rukama i nogama kako bi pobegla odavde. Teritorije koje pominješ će da im budu zadnja rupa na svirali a ti bez omladine koja je otišla ili sa onom koja je ostala van svih tehnoloških tokova možeš samo dupe tim mapama sa teritorijama da obrišeš.

Onda ćeš ili bandoglavo da istrajavaš do samog kraja dok se drugi ne opamete ili češ ponovo da moliš EU (pošto ovu evroazisjku uniju na koju se pozivaju oni koji Srbima ne žele dobro interesuješ samo kao budala koja ništa ne košta a voli uzalud da gine jer je glupa i nedokazana).

Kako god ponovo gubiš godine i godine. Izgubio si od 1945. jer se smo eksperimentisali sa nekom ludačkom svojetskom ideologijom koja nigde ništa nije pametno uradila a mnogo toga je upropastila pa smo sa Miloševićem tvrdili kako ako ne znamo da radimo znamo da se bijemo pa smo i tu spucali deceniju a sad se sve te snage zajedno povampirile i tvrde kako nam je autokratska Rusija jedini izlaz , da su nacistički vagenorovci patriote a ovi Rusi koji neće da ratuju za Putina su u stvari izdajnici.


gedza.73 gedza.73 12:10 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

srdjan.pajic
Huči, ja milsim da ti polako ističe vreme da izabereš drugog saveznika da nam brani Kosovco i srpske naci-interese.

Brani taj saveznik mnogo dobro Srbe na Kosovu čije kuće troše struju kao livnice dok rudare bitkoine a oni po centralnoj Srbiji voze luksuzne automobile iz kojih trešti
Ko da iz moje duše mi uzme Kosovo

Kao što na blogu izginuše za interese ruskih oligarha (naguzio ih Putin samo tako kad je ukrajinske naciste za koje su tvrdili da neće izbeći kazni zamenio za nekog njegovog oligarha) mogu tako i za Kosovo. Sa sve decom i ženama u uniforme pa na Kosovo ravno.
Terojski bi mogli da ga povrate.
Mnogo bi ih izginulo ali kad bi svet video da su ozbiljni na delima kao na rečima malo bi se zamislio. Ovako ih niko ne posmatra ozbiljno.
gedza.73 gedza.73 12:14 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

Neues aus der Nachbarschaft
Gledajuci one limene autobuse iz osamdesetineke u koje ih trpaju i razvaljena sela ukapiras koja je to beda tamo. Svetska sila, my arse.

A ovo su dobili od oružja


Što kaže Rus 'nije toliko poražavajuće što to mi vidimo, nego što če ovo da vidi ceo svet'
gedza.73 gedza.73 12:15 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

Pa ne zabranjuje.


Muskarcima od 60+ ne, ali vojno interesantnim za sada nezvanicno a za koji dan i zvanicno.

Sportski novinar RIA novosti je imao povratne karte, ne podleže vojnoj obavezi iz zdravstvenih razloga i bio mu je zabranjen izlaz iz Rusije.
gedza.73 gedza.73 12:49 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

nikvet pn
Каква буба га ујела - па буба, бубачина - ама ово змија га ујела, поскок - јесте, буба!

Od Rekovca ka Kragujevcu uključujući Glediće isto kažu 'buba'.
Jednom sam gledao gorštaka sa Durmitora koga je na izvoru ujeo poskok među oči. Sagnuo sa da pije vode, nije ga video i ovaj ga zakucao u čelo. On na konja i do ambulante. Ostali mu ožiljci.

Ja bi' se onesvestio kad bi' video poskoka.
gedza.73 gedza.73 12:51 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

Bokan

Teško govedo i još gora štetočina. Nisam ga nešto pratio do sad ali sa ovom retorikom koju ima mora da je sa gadnim kurcšlusom u glavi.
literatesa literatesa 12:55 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

Naslovna, piše - Opasno slab



I ove se sjetih od prošle godine - Sir, Koks, Ubice (kako je Holandija zahvaljujući mlitavoj politici postala raj za mafijaše)


literatesa literatesa 13:03 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

Aerogal, 5mg

Preporučuju se u slučaju jake alergije, svjedok sam kako čovjek pocrni od otrova i umire za kratko vrijeme da ga sam šok od brzine djelovanja otrova blokira, gledaš kako crni šokiran životom koji izmiče pred očima, popiti tableticu prije nego stignete u bolnicu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:14 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

Taj što je pucao je iz Irkutska, a Dagestanci se biju, to bre neki zajeban rvački narod, gledam snimke i po tri pandura im treba da smotaju jednu babu u maricu.


Ja sam našao gomilu nekih dagestanskih densova koji liče na to što je braja ovde donosio. Imaju i one neke duele brejk dens protiv lezgingke. Ali davno beše, moguće i da sam pomešao. Ne znam kako ide, to jest ne ide, mobilizacija u IrkuCku? Oni su zajeban svet, ne daj bože da se naljute. Ratuju samo zimi ako je temparatura niža od minus 40, inače ne izlaze iz frižidera.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:47 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

Ali onda skočiš na najbliži "Pride" (ili pustiš snimak sa prethodnog) pa se naložiš Pajiću, ali ne znam koliko je takav sex produktivan što se tiče fertility rate-a.


Ne boj se bene, ustanovili smo da je homosekusalnost nezarazna, pošto nijedna tradicionalna porodica u Srbiji nije džudžuflopnula tog dana kad je bila Parada u Beogradu.


Ma vi levičari ste svašta uradili na polju prava žena, evo mogu sa 12 godina da uzmu puberty blokere ako se osećaju nelagodno,


Umesto da ih prosto pustimo da se ubiju, ili odaju alkoholu i opojnim drogama, ali ne pre nego što ih, po vašem fašističkon svetonazoru, držimo malo u štalama za priplod, iskoristimo ih za podizanje fertiliteta i brojnog stanja ugrožene bele manjine. Uostalom, poznato je da su lezbejke i trandže to samo zato što još nisu upoznale i osetile pravog muškarca, domaćina.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:53 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

Gde da izaberem drugog saveznika, u kojoj prodavnici se prodaju saveznici, da idem da ih biram?


Pa ne znam, to bi morao sam da vidiš, pošto od Rusa izgleda nema vajde. A ako nema da se nađe zamena, onda možda nije zgoreg da razmisliš da li sa tim tvojim interesima za koje tražiš siledžiju "branitelja", možda nešto nije u redu.
gvozden1 gvozden1 17:01 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

onda možda nije zgoreg da razmisliš da li sa tim tvojim interesima za koje tražiš siledžiju "branitelja", možda nešto nije u redu.

E mora da je to u pitanju.

Nikome se osim Srbiji ne oduzima teritorija, niko se osim Srba ne se sprečava da žive u državi u kojoj hoće, niko se osim Srpske ne tera da živi u državi u kojoj neće, ali ako Srbi kažu da hoće da budu kao i drugi, o tome treba razmisliti, možda tu nešto nije i redu.

Ne mogu Srbi kao ostali, nisu vredni toga, to je za izabrane.


A shvatio si da je bilo glupo ono, biraj druge saveznike, vidim.
Super, počeo si polako.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:37 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

gvozden1
onda možda nije zgoreg da razmisliš da li sa tim tvojim interesima za koje tražiš siledžiju "branitelja", možda nešto nije u redu.

E mora da je to u pitanju.

Nikome se osim Srbiji ne oduzima teritorija, niko se osim Srba ne se sprečava da žive u državi u kojoj hoće, niko se osim Srpske ne tera da živi u državi u kojoj neće, ali ako Srbi kažu da hoće da budu kao i drugi, o tome treba razmisliti, možda tu nešto nije i redu.

Ne mogu Srbi kao ostali, nisu vredni toga, to je za izabrane.


A shvatio si da je bilo glupo ono, biraj druge saveznike, vidim.
Super, počeo si polako.


Ma jok, nego niko normalan neće da podrži te tvoje genocidne namere. Sem Rusa.
gvozden1 gvozden1 18:48 27.09.2022

Re: Meloni razvalila


Ma jok, nego niko normalan neće da podrži te tvoje genocidne namere. Sem Rusa.

I genocidne tvorevine, zaboravio si :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:06 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

gvozden1

Ma jok, nego niko normalan neće da podrži te tvoje genocidne namere. Sem Rusa.

I genocidne tvorevine, zaboravio si :)


Nisam, ja ne mislim da je RS "genocidna tvorevina", iako se istakla u izvođenju genocida, a mi posle krili šefove genocidlije 15 godina, odbili da ih isporučimo da im se sudi pa da se teraju na robiju, posle ih i u heroje vaskolikog srpstva proglasili, poserem se ja iz sve snage na takvo srpstvo i na vrh kamare zabodem Soloa da se kerembeči.

Ja ovde mislim na Kosovo koje možemo da otmemo samo od mrtvih Albanaca, onako industrijski ubivenih, minus onih N proteranih preko Prokletija. Ti se za to zalažeš i očekuješ od Rusuje, koja upravo po tom receptu genocidiše po Ukraijini, da ti nekako u tome pomogne, jer si umislio da je to srpski nacionalni interes. Nije, evo ja da ti kažem.


gvozden1 gvozden1 20:23 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

Ti se za to zalažeš

A što me ne pitaš za šta se zalažem, svoji smo, odgovorio bih ti, nego ovako, nagađaš, i grešiš?

Prokletije sam često pominjao, ali kao dokaz kakav je bašibizluk ta arnautska bulumenta bila, kad ju je Sloba sa ostacima ostataka neke vojske za koju se nije znalo ni čija je, proterao preko Prokletija za nedelju dana.

E to je ono što sam ti pričao, da Rusi Amerima smrse konce, da ne budu više glavni šerifi , onda možemo i bez saveznika.

Bogu fala, veći smo od svih naših protivnika, možemo s njima da se nosimo, samo da Ameri ne šalju konjicu.

A Arnauti, da li će preko Prokletija ili samo preko Ibra, to ćemo da vidimo.
Zavisi od toga gde će Srbi iz Banjaluke imati prestonicu, u Sarajevu ili Beogradu.

Sve možemo da se dogovorimo, a i ne moramo, od njih će zavisiti, ne od Rusa ili Amera.

I da obećaju da neće više prodavati srpske džigerice.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:44 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

Sve možemo da se dogovorimo, a i ne moramo, od njih će zavisiti, ne od Rusa ili Amera.



Šta će od njih zavisiti, da li ćemo da ih pobijemo ili ćemo da ih porobimo?

Idibegaj, huči, ti si daleko najgenocidniji bloger ovde. Srećom da se nizašta ne pitaš, pod milim bogom. Kao ni mi ostali, doduše.
gvozden1 gvozden1 22:04 27.09.2022

Re: Meloni razvalila

Šta će od njih zavisiti, da li ćemo da ih pobijemo ili ćemo da ih porobimo

Ma jok, samo da prihvate sa i Srbi treba da dobiju ono što i oni imaju, da odluče s kim hoće, a s kim neće da žive.

Pa ako im nije milo ako Srbija stigne do pod Zagreb i do nad Dubrovnik, da to muški podnesu.

I Srbi su što šta progutali, moraće i oni.
Baš morati.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:19 28.09.2022

Re: Meloni razvalila

gvozden1
Šta će od njih zavisiti, da li ćemo da ih pobijemo ili ćemo da ih porobimo

Ma jok, samo da prihvate sa i Srbi treba da dobiju ono što i oni imaju, da odluče s kim hoće, a s kim neće da žive.

Pa ako im nije milo ako Srbija stigne do pod Zagreb i do nad Dubrovnik, da to muški podnesu.

I Srbi su što šta progutali, moraće i oni.
Baš morati.


Aha, moraće, kad na vrbi rodi Šojgu.
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:26 26.09.2022

Buna protib dahija

Tu knezovi nisu radi kavzi,;
Nit’ su radi Turci izjelice,
Al’ je rada sirotinja raja,
Koja globa davati ne može,
Ni trpiti Turskoga zuluma;

Riječ knezovi možemo zamijeniti sa riječi političke i intelektualne evropske elite a Turci sa riječima investitori, bankari, fondovi, špekulanti.
Gledam jutros "eksperte"* za Italiju koji objašnjavaju kako će ovo sa izborima u Italije uskoro sve leći na svoje mjesto.
Jeste malo uzbudljivo i jedna doza nervoze postoji ali Brisel ima dovoljno alata da stvari dovede u normalu i Italiju privede "desnom centru".
Alo!
Jedna te ista politika se vrti već godinama i dovela nas je na prstohvat do velike pečurke. I nastavlja dalje. Pa dokle druže Sofokle?[youtube]null[/youtube]
Neko je sebe proglasio nekakvim poželjnim centrom i očekuje, traži, insistira, kupuje, ucijenjuje pa ako treba i prijeti svima da se ponašaju kako oni kažu i u skladu sa njihovim interesima. Zbog toga su izbori u mnogim "demokratskim" državama farsa jer se ne bira između različitih politika već se biraju samo izvođači radova.
Arhitekte i stvarni upravljači su u sjenci, većini nepoznati, ne podliježu izborima pa samim tim oslobođeni svake odgovornosti i mogućnosti promjena.

*
Riječ ekspert je toliko izraubovana da je izgubila svaki smisao. Svako je ekspert ako je spreman za pričati ono što treba.
Ostali, kakve god argumente imali i kakve god analize radili nema ju pristupa javnom mišljenju. Mogu da se javljaju po ćoškovima interneta i da ih razni pravovjernici tipa Pajić nazivaju zavjerenicima i oznojenim dekicama.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:50 26.09.2022

Re: Buna protib dahija

Jeste malo uzbudljivo i jedna doza nervoze postoji ali Brisel ima dovoljno alata da stvari dovede u normalu i Italiju privede "desnom centru".

Брисел има алатке да тренира строгоћу према земљама чланицама, док евро сада вреди мање од долара. (Фунта пада и према евру.)
gedza.73 gedza.73 10:16 26.09.2022

Re: Buna protib dahija

Брисел има алатке да тренира строгоћу према земљама чланицама, док евро сада вреди мање од долара

Dobro me podseti. Tvrdilo se kako će dolar da propadne, svakodnevno pričalo kako rublja skače. A izgleda da Kina ne priznaje platne kartice izdate u Rusiji, Turska i Kazahstan. Onaj kazahstan.

Nešto mi deluje kako i Lakšenko vrda, migolji se, kanda se nešto dvoumi i bira trenutak kad će da postane Milo Đukanović koji je zaboravio svoje učešće u 'specijalnoj operaciji' na Dubrovnik.
mlatisa mlatisa 10:57 26.09.2022

Re: Buna protib dahija

kamilo_emericki
Gledam jutros "eksperte"* za Italiju koji objašnjavaju kako će ovo sa izborima u Italije uskoro sve leći na svoje mjesto.
Jeste malo uzbudljivo i jedna doza nervoze postoji ali Brisel ima dovoljno alata da stvari dovede u normalu i Italiju privede "desnom centru".


Успешно су то обавили у неколико наврата: Грчка, Италија пре као што је речено. Почели су и да делују "преемптивно" у Британији са Корбином као и у Француској са Лепен. Верујем да је тога било још. Верујем да им се ситуација усложњава пошто често морају да "гасе пожар" на много места. То не може дуго да траје. Мада, кога брига? Сваки дан понека милијарда у џепове осиромашене "елите".

literatesa literatesa 11:28 26.09.2022

Re: Buna protib dahija

Nešto mi deluje kako i Lakšenko vrda, migolji se, kanda se nešto dvoumi i bira trenutak kad će da postane Milo Đukanović koji je zaboravio svoje učešće u 'specijalnoj operaciji' na Dubrovnik.

Duhovito, nema šta. :)
shmoo shmoo 11:15 26.09.2022

Ех, те реган-тачер осамдесете..Пре 40 лета

Видим, НАТО неурозе на Блогу Б92 расту.

Миланов блог добацио до 800 коментара.

Иако се упорно тврди да се зна шта ће бити, победиће Украјина/Пољска (читај, НАТО), наравно, а Милан је л' те, оваквим својим блоговима само лупета глупости, зар не?

А опет из неког разлога, толико њих је нашло за сходно да ипак коментарише Миланов блог називајући то глупостима.

Занимљиво.

Ја кад прочитам или чујем нешто глупо, само се окренем и одем.

Нисам баш као Руданка да дотичне коментаторе и саговорнике успут напушавам курцем и одем, него се само окренем и одем.

А шта мислим о тим људима...

То је већ моја лична ствар.





maksa83 maksa83 11:19 26.09.2022

Re: Ех, те реган-тачер осамдесете..Пре 40 лета

Ја кад прочитам или чујем нешто глупо, само се окренем и одем.

Ti toliko uživaš u tom svom principu da već godinama konstatuješ kako je ovaj blog glup i non stop se okrećeš i odlaziš.
literatesa literatesa 11:27 26.09.2022

Re: Ех, те реган-тачер осамдесете..Пре 40 лета

Миланов блог добацио до 800 коментара.

Pa zar to nije okej?, onaj moj nikad napisani blog o Čerčilu bi imao 2000 komentara. :)
Ја кад прочитам или чујем нешто глупо, само се окренем и одем.

Simpatije, rekoh li. :))
shmoo shmoo 11:44 26.09.2022

Re: Ех, те реган-тачер осамдесете..Пре 40 лета

literatesa

Pa zar to nije okej?,


Сасвим, драга моја, сасвим.

onaj moj nikad napisani blog o Čerčilu bi imao 2000 komentara. :)Тако и приличи.


Черчил, четници и партизани? К'о код Филипа Младеновића?

Би сигурно! Имала би 2000 коментара најмање.

Simpatije, rekoh li. :))





EDIT:





crossover crossover 11:45 26.09.2022

Re: when the man comes around

Ја кад прочитам или чујем нешто глупо, само се окренем и одем.


Е, у праву си, куцнуо је да се спакује компјутер у ранац.
И још нешто имам да изјавим за телевизију, сад озбиљно. Сви ви који не знате како изгледа рат, прави рат, желим вам да никад не сазнате. Вама који знате, немам шта да кажем.


shmoo shmoo 11:51 26.09.2022

Re: when the man comes around

crossover
Ја кад прочитам или чујем нешто глупо, само се окренем и одем.


Е, у праву си, куцнуо је да се спакује компјутер у ранац.
И још нешто имам да изјавим за телевизију, сад озбиљно. Сви ви који не знате како изгледа рат, прави рат, желим вам да никад не сазнате.


Такође им желим исто.

Вама који знате, немам шта да кажем.


Нема шта ни да се каже.

Ћутање.

Не тишина, него ћутање.

Milan Novković Milan Novković 11:56 26.09.2022

Re: when the man comes around

crossover
Ја кад прочитам или чујем нешто глупо, само се окренем и одем.


Е, у праву си, куцнуо је да се спакује компјутер у ранац.
И још нешто имам да изјавим за телевизију, сад озбиљно. Сви ви који не знате како изгледа рат, прави рат, желим вам да никад не сазнате. Вама који знате, немам шта да кажем.



Good line i zato što većina US ajd generala, nego i vrha piramide iznad, isto ne znaju, i tvoj želja će im se ispuniti
shmoo shmoo 12:04 26.09.2022

Re: Ех, те реган-тачер осамдесете..Пре 40 лета

maksa83
Ја кад прочитам или чујем нешто глупо, само се окренем и одем.

Ti toliko uživaš u tom svom principu da već godinama konstatuješ kako je ovaj blog glup i non stop se okrećeš i odlaziš.


Миланов блог уопште није глуп.
За разлику од многих коментара испод овог његовог блога од којих су неки и моји.
А ја се баш расписах овде код њега, је л' да? (Да не будем баш најгори од све деце.)
Али све има и своје границе.

softelectronics_e softelectronics_e 12:07 26.09.2022

Re: when the man comes around

crossover
Ја кад прочитам или чујем нешто глупо, само се окренем и одем.


Е, у праву си, куцнуо је да се спакује компјутер у ранац.
И још нешто имам да изјавим за телевизију, сад озбиљно. Сви ви који не знате како изгледа рат, прави рат, желим вам да никад не сазнате. Вама који знате, немам шта да кажем.



Amin!
literatesa literatesa 12:49 26.09.2022

Re: when the man comes around

И још нешто имам да изјавим за телевизију, сад озбиљно. Сви ви који не знате како изгледа рат, прави рат, желим вам да никад не сазнате. Вама који знате, немам шта да кажем.

Lijepo.

Jako. :)
softelectronics_e softelectronics_e 19:33 26.09.2022

Re: Ех, те реган-тачер осамдесете..Пре 40 лета

shmoo
Видим, НАТО неурозе на Блогу Б92 расту.

Миланов блог добацио до 800 коментара.

Иако се упорно тврди да се зна шта ће бити, победиће Украјина/Пољска (читај, НАТО), наравно, а Милан је л' те, оваквим својим блоговима само лупета глупости, зар не?

А опет из неког разлога, толико њих је нашло за сходно да ипак коментарише Миланов блог називајући то глупостима.

Занимљиво.

Ја кад прочитам или чујем нешто глупо, само се окренем и одем.

Нисам баш као Руданка да дотичне коментаторе и саговорнике успут напушавам курцем и одем, него се само окренем и одем.

А шта мислим о тим људима...

То је већ моја лична ствар.



Ma!
Napuši ih, boli te patka!
Naravno, isključivo defanzivno - ako su oni, pre toga, jelte, napušavali tebe.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:11 27.09.2022

Re: Ех, те реган-тачер осамдесете..Пре 40 лета

maksa83
Ја кад прочитам или чујем нешто глупо, само се окренем и одем.

Ti toliko uživaš u tom svom principu da već godinama konstatuješ kako je ovaj blog glup i non stop se okrećeš i odlaziš.


Pa dobro, možda nema gde da ode. Ili ne može da pogodi vrata nego udara u ragastove, pada, ustaje, pokušava ponovo, nervira se.


shmoo shmoo 10:38 27.09.2022

Re: Ех, те реган-тачер осамдесете..Пре 40 лета

softelectronics_e

Ma!
Napuši ih, boli te patka!
Naravno, isključivo defanzivno - ako su oni, pre toga, jelte, napušavali tebe.



Нисам ја Руданка.

Мој рЈечник је много сиромашнији од њеног.

omega68 omega68 13:43 26.09.2022

!

Данас Крим, сутра КИМ
gedza.73 gedza.73 14:43 26.09.2022

Re: !

Данас Крим, сутра КИМ


2005. Premijer Bajram Kosrumi i šef ruske diplomatije Sergej Lavrov otvaraju kancelariju na Kosovu. Inače u toj kancelariji je tada bilo deset ruskih diplomata što je bila jedna od najbrojnijih diplomatskih misija na Kosovu.



Pre dva dana je Sergej Lavrov, komentarišući referendum DNR-LNR, izjavio kako posle presedana sa Kosovom bilo koji deo teritorije jedne države ima pravo da određuje svoju budućnost bez saglasnosti centralnih vlasti.
omega68 omega68 18:30 26.09.2022

Re: !

Данас Крим, сутра КиМ

А прексутра Книн
bene_geserit bene_geserit 20:25 26.09.2022

Finci podižu zid na granici sa Rusijom

Nego jel ste videli što Finci podižu zid na granici sa Rusijom, ne baš na svih 1300 km al na par stotina,
to je zato što su ušli u NATO, ako si u NATO-u onda smeš da dižeš zid,
osim naravno ka Meksiku, tamo gde je jedino i potreban,
dobro potreban je i Ješama u Izraelu da ih ne bi pregazili, ali oni su ga davno digli.
gedza.73 gedza.73 20:51 26.09.2022

Re: Finci podižu zid na granici sa Rusijom

to je zato što su ušli u NATO, ako si u NATO-u onda smeš da dižeš zid,

I padaju u vodu teze da je Putin napao Ukrajinu jer oće u NATO i zato što su raketle na par minuta od Moskve.



bene_geserit bene_geserit 20:53 26.09.2022

Re: Finci podižu zid na granici sa Rusijom

Dobro bre Gedžo postao si najgori smarač ovde, gori od Čarlija.
Ponavljaš jedno te isto ko pokvarena ploča.
gedza.73 gedza.73 20:55 26.09.2022

Re: Finci podižu zid na granici sa Rusijom

Dobro bre Gedžo postao si najgori smarač ovde, gori od Čarlija.
Ponavljaš jedno te isto ko pokvarena ploča.

Jesi u pravu, priznajem.
Al' stvarno ništa tebi nego mi se zgodno namestio komentar za sve one što su lupetali po blogu u martu i aprilu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:20 26.09.2022

Re: Finci podižu zid na granici sa Rusijom

bene_geserit
Dobro bre Gedžo postao si najgori smarač ovde, gori od Čarlija.
Ponavljaš jedno te isto ko pokvarena ploča.


Pa dobro, svi se ovde manje vise ponavljamo. Ti ponavljas da su libtardi i Jese krivi za sve, Milisav ponavlja da Amerikanci sve odlucuju u Srbiji, ja ponavljam kako je Srbija prva zrtva ruske meke moci u Evropi, Gvozden ponavlja 'u Ruse i u svoje kljuse', Principessa ponavlja da je Patrijarh u pravu, Jaril ponavlja 'dajte sansu ljubavi', Milan ponavlja da evo cekamo svaki cas, samo sto nije, jos koji minut da Evropa pukne, Predator ponavlja da burek nije burek...
Milan Novković Milan Novković 21:31 26.09.2022

Re: Finci podižu zid na granici sa Rusijom

Neues aus der Nachbarschaft
bene_geserit
Dobro bre Gedžo postao si najgori smarač ovde, gori od Čarlija.
Ponavljaš jedno te isto ko pokvarena ploča.


Pa dobro, svi se ovde manje vise ponavljamo. Ti ponavljas da su libtardi i Jese krivi za sve, Milisav ponavlja da Amerikanci sve odlucuju u Srbiji, ja ponavljam kako je Srbija prva zrtva ruske meke moci u Evropi, Gvozden ponavlja 'u Ruse i u svoje kljuse', Principessa ponavlja da je Patrijarh u pravu, Jaril ponavlja 'dajte sansu ljubavi', Milan ponavlja da evo cekamo svaki cas, samo sto nije, jos koji minut da Evropa pukne, Predator ponavlja da burek nije burek...


Ortak ortaku: Danas sam izgubio 2000 Kalorija!
Kako?!
Ispao mi burek na trotoar!


literatesa literatesa 21:38 26.09.2022

Re: Finci podižu zid na granici sa Rusijom

Pa dobro, svi se ovde manje vise ponavljamo. Ti ponavljas da su libtardi i Jese krivi za sve, Milisav ponavlja da Amerikanci sve odlucuju u Srbiji, ja ponavljam kako je Srbija prva zrtva ruske meke moci u Evropi, Gvozden ponavlja 'u Ruse i u svoje kljuse', Principessa ponavlja da je Patrijarh u pravu, Jaril ponavlja 'dajte sansu ljubavi', Milan ponavlja da evo cekamo svaki cas, samo sto nije, jos koji minut da Evropa pukne, Predator ponavlja da burek nije burek...

Hehe, kao pjesma.

I jedan vladika tera po svom. :)

principessa_etrusca principessa_etrusca 22:21 26.09.2022

Re: Finci podižu zid na granici sa Rusijom

Pa dobro, svi se ovde manje vise ponavljamo.

Ево нешто ново, макар је за мене било: сјајан интервју о Русији, Украјини и балканским земљама са становишта међународног и уставног права, а све са историјском перспективом.


softelectronics_e softelectronics_e 08:13 27.09.2022

Re: Finci podižu zid na granici sa Rusijom

bene_geserit
Dobro bre Gedžo postao si najgori smarač ovde, gori od Čarlija.
Ponavljaš jedno te isto ko pokvarena ploča.

Izvini se!
Spiridon Spiridon 08:44 27.09.2022

Re: Finci podižu zid na granici sa Rusijom

Ortak ortaku: Danas sam izgubio 2000 Kalorija!
Kako?!
Ispao mi burek na trotoar!



cmix909 cmix909 09:38 27.09.2022

Re: Finci podižu zid na granici sa Rusijom

literatesa
...I jedan vladika tera po svom. :)
Na koncu, kome to smeta i ko to zagleda da li je neko došao u marami, pantalonama ili u suknji do poda u crkvu? Bog sigurno ne. On gleda u naše srce.

Ne da nije neophodno, nego potpada pod blasfemiju, koja, sa svoje strane, takođe potpada pod blasfemiju. Ovo sa srcem lepo zvuci, mada Majster Ekhart kaze da nas Bog uopste ne vidi, sto se odnosi i na kardiovaskularni sistem -- valjda.

Naravno, 10 poena za vladiku -- Grigorija, pretpostavljam.
Milan Novković Milan Novković 12:08 27.09.2022

Re: Finci podižu zid na granici sa Rusijom

Spiridon
Ortak ortaku: Danas sam izgubio 2000 Kalorija!
Kako?!
Ispao mi burek na trotoar!






A Chinese guy walks into a Serbian corner shop:
Chinese guy: "我可以有一罐pepsi吗?"
Shop keeper: A can of what?!
literatesa literatesa 12:46 27.09.2022

Re: Finci podižu zid na granici sa Rusijom

Ne da nije neophodno, nego potpada pod blasfemiju, koja, sa svoje strane, takođe potpada pod blasfemiju. Ovo sa srcem lepo zvuci, mada Majster Ekhart kaze da nas Bog uopste ne vidi, sto se odnosi i na kardiovaskularni sistem -- valjda.

Naravno, 10 poena za vladiku -- Grigorija, pretpostavljam.

Nedavno pročitam lijepu rečenicu,

"Možda sam dopustio da izvučeš pogrešne zaključke, al ti nikad nisam lagao."

Uu, kako lijepa, morala sam je zapamtiti. I malo razmisliti o svemu. :)

Knjiga Mudrosti nisam sigurna jel u prvom poglavlju niti da je prvo poglavlje Istina, ili bi Pravednost, uglavnom kažu u toj Knjizi filozofije, religije i etike da je mudrost sve, zezam se :), Bog je poistovjećen sa njom, u znaku jednakosti, božija mudrost, Mudrost je Bog, postoji od Stvaranja, Bog je njen izvor, ili ona božiji? i itd.

Vladika je - sad da se vratim na ovu prvu rečenicu - otvoren za mudrost, i to je naivan bi vjerovao prirodno sveštenom licu, ali nije, dar da je čovjek kroz život pošteđen besmislenog razmišljanja nije dat svakom, i kako ga takvog stvorilo, vladiku, on šta bi nego otvorio narodu vratašca mala i rekao: uđite, neću vas lagati o onom što ne razumijete ali ću vas navesti na put, najbolje do ljubavi u srcima..


Razumijete, Cmix. :)
literatesa literatesa 20:30 26.09.2022

swy

Juče spominjem seriju, kamere, kad, večeras vidim da je druga sezona The Capture o Kinezima.. može se gledati odvojeno premda su obe dobre tj ne znam ova druga, u prvoj mi je prezgodan onaj dečko i njen zeleni kaput :), počelo je dramatično, razmišljam da tehnologija za sada (sve dok ne dostignemo nivo teleportacije :) nema mnogo prostora za manevar u smislu stvorimo nešto van ljudskih mogućnosti, alatka, nema magije, prepozna, obriše, doda gest, govor, mimiku, ugase kameru, upale, kao rampe i semafori na maketi pruge i voza, igra, prevara, i poneko ubistvo. Čovjek je hemija.




shmoo shmoo 10:24 27.09.2022

Герилском борбом vs. негативне селекције

'Ајмо, људи, до 1000 коментара овде!

Ако то сваки пут радите Филипу Младеновићу, ред је да и овде то урадимо за Милана и да дамо свој допринос борби против негативне селекције.

Чујем, нека нова влас' дошла на влас' у Италији?


Buduća premijerka Italije: "Titu oduzeti orden, on je odgovoran za pokolj" (ЛИНК)



(Јој, Геџо, шта ће сада бити? Ти то исто кажеш за Тита...)













shmoo shmoo 10:28 27.09.2022

За моје блогодругаре, Геџу, Максу...

... и остале НАТО ентузијасте који вапе за западњачким уређењем у Србији.







Nothin' gonna change your world.



maksa83 maksa83 10:42 27.09.2022

Re: Герилском борбом vs. негативне селекције

Чујем, нека нова влас' дошла на влас' у Италији?

Ta vlas u Italiji osuđuje agresiju na Ukrajinu i hard kor je NATO navijač. Samo želi da dobija više para od EU.

Sad nastavi da joj se raduješ.

P.S Vi'š huči šta se desi kad imaš mišljenje bez podaTci.
shmoo shmoo 11:01 27.09.2022

Re: Герилском борбом vs. негативне селекције

maksa83
Ta vlas u Italiji osuđuje agresiju na Ukrajinu i hard kor je NATO navijač.



Одакле ти идеја да ја то не знам?

Зар се не виде клипови италијанских популиста и украјинских бандероваца један испод другог?

Samo želi da dobija više para od EU.


Ради Италија исто што и Србија, зар не?

А видећемо колико ће тих пара за дељење остати у ЕУ после свега.


Sad nastavi da joj se raduješ.



Не знам одакле ти идеја да јој се ја радујем.

Јебе те тај твој confirmation bias због којег си ме исто као и Геџа сврстао у фиокицу са осталим путинољупцима, русофилима, спутњик/србининфо итд. зато што ти се не допада оно што мислим и напишем?

Не иде уз ту пропаганду коју ви НАТО ентузијасти просипате овде по Блогу Б92?

Па пошто нисам ваш, онда мора да сам њихов? Нема још неких других опција осим Наши/Њихови?

Но, то је већ твој проблем. Вероватно са разумевањем.

Како ли тек онда капираш глобалну политику и геостратегију?

Но, боже мој... Рекох, твој проблем.

А ионако рекох и теби и Геџи и свим осталим НАТО ентузијастима који вапе за западњачким уређењем на Блогу Б92...

Ноу сикирики.

Nothin' gonna change your world.

shmoo shmoo 11:03 27.09.2022

Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

P.S Vi'š huči šta se desi kad imaš mišljenje bez podaTci.



Да, стварно!

Шта ће сада да ради Геџа?

(Хучи изгледа неће имати тај проблем поодвојене личности.)

Мораће Геџа да подржи ову нову италијанску премијерку због ове њене изјаве о Титу.

А знамо какав однос имају ти европски populisti према Путину и Русији без обзира за шта се декларативно пред медијима залажу. (Залаже се и Вучић за територијални интегритет Украјине, зар не? Пред медијима...)

Ено комшије Орбана за пример... Па Ердоган... Ево сада и Италија...

Шта ће јадан Геџа у тој ситуацији?

Хучи нема тај проблем.

Окачиће слику (урамљену) у дневној соби ове нове италијанске премијерке због њене изјаве о Титу.

Али шта ће јадан подвојени Геџа?

Нахебао је.

shmoo shmoo 11:15 27.09.2022

Да не заборавим да те питам

maksa83


А је л' ти, Максо, чучиш на Блогу Б92 24/7 чекајући да се ја јавим да би се дописивао испод мојих коментара?

Стекао сам такав утисак, право да ти кажем.

Не знам ко ће за то да ти каже хвала...








maksa83 maksa83 11:17 27.09.2022

Re: Герилском борбом vs. негативне селекције

Јебе те тај твој confirmation bias због којег си ме исто као и Геџа сврстао у фиокицу са осталим путинољупцима, русофилима, спутњик/србининфо итд. зато што ти се не допада оно што мислим и напишем?

Ne božemeoprosti, tvoja aura nezavisnog mislioca potpuno operisanog od navijanja i otpornog na propagandu je nešto što niko nikad ne bi doveo u pitanje.
niccolo niccolo 11:19 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

Али шта ће јадан подвојени Геџа?

Očekuješ da će da se pogorša ekonomska situacija u Italiji?
shmoo shmoo 11:24 27.09.2022

Re: Герилском борбом vs. негативне селекције

maksa83
Јебе те тај твој confirmation bias због којег си ме исто као и Геџа сврстао у фиокицу са осталим путинољупцима, русофилима, спутњик/србининфо итд. зато што ти се не допада оно што мислим и напишем?

Ne božemeoprosti, tvoja aura nezavisnog mislioca potpuno operisanog od navijanja i otpornog na propagandu je nešto što niko nikad ne bi doveo u pitanje.



Ноу сикирики.

Nothin' gonna change your world.

shmoo shmoo 11:28 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

niccolo
Али шта ће јадан подвојени Геџа?

Očekuješ da će da se pogorša ekonomska situacija u Italiji?






Ако одузму Титу орден?

Па ћуј, стари мој, свашта је ту могуће.

Видиш каква је ситуација... И увек буде некако.





niccolo niccolo 11:38 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

Ако одузму Титу орден?

Ma jok, to smo se još juče sprdali. Nego vidim da kažeš šta će Gedža sad kad je Đorđa pobedila, a on juče prognozirao biznis ez južual, pa rek’o ti imaš suprotno mišljenje?
shmoo shmoo 11:46 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

niccolo
Ако одузму Титу орден?

Ma jok, to smo se još juče sprdali. Nego vidim da kažeš šta će Gedža sad kad je Đorđa pobedila, a on juče prognozirao biznis ez južual, pa rek’o ti imaš suprotno mišljenje?



Јбг, не седим на Блогу Б92 24/7 па нисам видео да сте то још јуче коментарисали.

А и ја немам мишљење. Само читам шта други пишу.

А ако се и усудим да прокоментаришем то што сам прочитао, одмах добијем по пичци.

Видиш да Макса ради к'о драгстор на Блогу Б92 чекајући да се евентуално јавим не би ли ме својим виспреним и надасве духовитим коментарима покопао дисквалификујући ме као коментатора јер нисам Њихов.

Зато, право да ти кажем, и немам мишљење јер је боље да га немам. Није време за то да се има мишљење. Али доћи ће и тај тренутак.

Јер увек на крају некако буде пошто нигдар није било да некак није било.

softelectronics_e softelectronics_e 11:48 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

shmoo
P.S Vi'š huči šta se desi kad imaš mišljenje bez podaTci.



Да, стварно!

Шта ће сада да ради Геџа?

(Хучи изгледа неће имати тај проблем поодвојене личности.)

Мораће Геџа да подржи ову нову италијанску премијерку због ове њене изјаве о Титу.

А знамо какав однос имају ти европски populisti према Путину и Русији без обзира за шта се декларативно пред медијима залажу. (Залаже се и Вучић за територијални интегритет Украјине, зар не? Пред медијима...)

Ено комшије Орбана за пример... Па Ердоган... Ево сада и Италија...

Шта ће јадан Геџа у тој ситуацији?

Хучи нема тај проблем.

Окачиће слику (урамљену) у дневној соби ове нове италијанске премијерке због њене изјаве о Титу.

Али шта ће јадан подвојени Геџа?

Нахебао је.


Jedan je Gedža!
maksa83 maksa83 11:50 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

Видиш да Макса ради к'о драгстор на Блогу Б92 чекајући да се евентуално јавим не би ли ме својим виспреним и надасве духовитим коментарима покопао дисквалификујући ме као коментатора јер нисам Њихов.

Izdrži Taso, nije lako biti nezavisni mislilac, svi te napadaju i rade ti o glavi, i oni levo i desno i odozgo i odozdo.

Uvek prvi počneš svaki put, ne možeš da suzbiješ pasivno agresivno prozivanje u opštem smeru u obliku "slobodnoletećih" komentara u kojima Primećuješ Pojave, i onda se uvek svaki put završi tako što cviliš kad ti se direktno odgovori.


shmoo shmoo 11:53 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

softelectronics_e

Jedan je Gedža!



Исто к'о и Јокић!

А и Митровић!

Хет трик Шведима, брате рођени!







softelectronics_e softelectronics_e 11:54 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

maksa83
Видиш да Макса ради к'о драгстор на Блогу Б92 чекајући да се евентуално јавим не би ли ме својим виспреним и надасве духовитим коментарима покопао дисквалификујући ме као коментатора јер нисам Њихов.

Izdrži Taso, nije lako biti nezavisni mislilac, svi te napadaju i rade ti o glavi, i oni levo i desno i odozgo i odozdo.

Uvek prvi počneš svaki put, ne možeš da suzbiješ pasivno agresivno prozivanje u opštem smeru u obliku "slobodnoletećih" komentara u kojima Primećuješ Pojave, i onda se uvek svaki put završi tako što cviliš kad ti se direktno odgovori.



Jedan je Shmuu!
softelectronics_e softelectronics_e 11:55 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

shmoo
softelectronics_e

Jedan je Gedža!



Исто к'о и Јокић!

А и Митровић!

Хет трик Шведима, брате рођени!




Dobar je Mitar!
Pravo dobar.
shmoo shmoo 12:04 27.09.2022

Макса драгстор 24/7

maksa83
Видиш да Макса ради к'о драгстор на Блогу Б92 чекајући да се евентуално јавим не би ли ме својим виспреним и надасве духовитим коментарима покопао дисквалификујући ме као коментатора јер нисам Њихов.

Izdrži Taso, nije lako biti nezavisni mislilac, svi te napadaju i rade ti o glavi, i oni levo i desno i odozgo i odozdo.

Uvek prvi počneš svaki put, ne možeš da suzbiješ pasivno agresivno prozivanje u opštem smeru u obliku "slobodnoletećih" komentara u kojima Primećuješ Pojave, i onda se uvek svaki put završi tako što cviliš kad ti se direktno odgovori.



Не примећујеш да само потврђујеш оно што сам ја написао, а што си овде цитирао.

Нисам се ја овде први накачио на твој коментар, него ти на мој, зар не?

Заборавио си већ?

Лако је то проверити. Пар обртаја точкића на мишу уназад.

Је ли, Максо, знаш како је по једној легенди Чарли Паркер добио свој надимак Bird?

Кажу, сео Чарли по први пут у ауто и кренуо да вози у рикверц, а није приметио да иза аута неки пилићи кљуцају говна по дворишту. И згази једно од пилади.

И од тада је носио надимак Bird.







Је ли, ти изгледа ниси још увек укапирао да ја овде, за разлику од тебе, ништа не покушавам да докажем нити друге убеђујем да мисле исто што и ја?

Нека свако мисли шта год хоће.

А ја само коментаришем оно што прочитам.

А ти се овде на Блогу Б92 уби доказујући то што је твој confirmation bias покушавајући и друге да убедиш да треба да мисле исто као и ти.

Јбг, Максо...

Када те је Соло први пут назвао гуруом Блога Б92, рекао сам му да претерује.

Али изгледа да је Соло у праву.

Ти си се баш уживео у ту своју улогу гуруа на овом Блогу Б92.

shmoo shmoo 12:05 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

softelectronics_e
shmoo
softelectronics_e

Jedan je Gedža!



Исто к'о и Јокић!

А и Митровић!

Хет трик Шведима, брате рођени!




Dobar je Mitar!
Pravo dobar.




Јак као земља!


gvozden1 gvozden1 12:54 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?


Окачиће слику (урамљену) у дневној соби ове нове италијанске премијерке због њене изјаве о Титу.

U spavaćoj.
Ima li neka njena sa onlyfans?
:)
Naruži Rvate, ispljuva Titu, e da su Đujić i Jevđević ovo dočekali.

A sve je logično što je rekla, zaista.
gedza.73 gedza.73 12:54 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

niccolo
Nego vidim da kažeš šta će Gedža sad kad je Đorđa pobedila, a on juče prognozirao biznis ez južual, pa rek’o ti imaš suprotno mišljenje?

Omladina razočarana. U fazonu sever je bolje glasao nego jug, stariji su nas opet zajebali. Italijanski desničari su populisti, znaju dokle mogu da idu.
Sin morao da teši neke. Inače i mene je iznenadio kaže da su ga neki momci pitali da li je istina da su na Kosovu Albanci silovali Srbina flašom.

Zajebavaju se i po pitanju naših svađa pošto su na reditu.
gedza.73 gedza.73 13:10 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

shmoo
Да, стварно!
Шта ће сада да ради Геџа?
(Хучи изгледа неће имати тај проблем поодвојене личности.)
Мораће Геџа да подржи ову нову италијанску премијерку због ове њене изјаве о Титу.

Što bih morao da biram između ekstremista fašista i komunista?
Ovaj svet bre šareno mesto a ti meni pitaš dal sam za fašiste ili komuniste.
А знамо какав однос имају ти европски populisti према Путину и Русији без обзира за шта се декларативно пред медијима залажу

Ja ti kažem da ne znaš. Ne flertuju Italijani iz Belorusije sa Putinom nego iz Evropske unije. Oni su do sada jedno pedeset puta izlazili i vraćali liru da bi proizvodnju prebacili u Srbiju a transport u Poljsku i Češku.
Za pad standarda (ne drastičan ali vidan jer Italija nikad nije imala švedski, švajcarski ili nemački standard) je najlakše okriviti strance poput Indusa, crnaca, Marokanaca (koji diluju pa se ne 'krste') ili administraciju u Briselu.

Ako stvarno smatraš kako će sa desničarima umesto američkih baza u Italiji biti ruski humanitarni centri onda si mnogo naivan. Enel je bio finansijski uključen u gasprom gasovod (do skoro sam imao fotke spuštanja cevi na severu It), imao neke svoje kompanije po Rusiji čak je posedovao u Rusiji gasna polja pa je to prošlog meseca prodao. Nešto ne verujem kako su oni svi glupi a ovi naši mnogo pametni.

Da te podsetim kako su neki bili odueševljeni jer je navodno Vatikan za rublje kupio gas. Isti takvi veruju kako će se politika Italije u odnosu na Rusiju promeniti pa će umesto Alfe da voze moskviča.

softelectronics_e softelectronics_e 13:15 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

gedza.73
shmoo
Да, стварно!
Шта ће сада да ради Геџа?
(Хучи изгледа неће имати тај проблем поодвојене личности.)
Мораће Геџа да подржи ову нову италијанску премијерку због ове њене изјаве о Титу.

Što bih morao da biram između ekstremista fašista i komunista?
Ovaj svet bre šareno mesto a ti meni pitaš dal sam za fašiste ili komuniste.
А знамо какав однос имају ти европски populisti према Путину и Русији без обзира за шта се декларативно пред медијима залажу

Ja ti kažem da ne znaš. Ne flertuju Italijani iz Belorusije sa Putinom nego iz Evropske unije. Oni su do sada jedno pedeset puta izlazili i vraćali liru da bi proizvodnju prebacili u Srbiju a transport u Poljsku i Češku.
Za pad standarda (ne drastičan ali vidan jer Italija nikad nije imala švedski, švajcarski ili nemački standard) je najlakše okriviti strance poput Indusa, crnaca, Marokanaca (koji diluju pa se ne 'krste') ili administraciju u Briselu.

Ako stvarno smatraš kako će sa desničarima umesto američkih baza u Italiji biti ruski humanitarni centri onda si mnogo naivan. Enel je bio finansijski uključen u gasprom gasovod (do skoro sam imao fotke spuštanja cevi na severu It), imao neke svoje kompanije po Rusiji čak je posedovao u Rusiji gasna polja pa je to prošlog meseca prodao. Nešto ne verujem kako su oni svi glupi a ovi naši mnogo pametni.

Da te podsetim kako su neki bili odueševljeni jer je navodno Vatikan za rublje kupio gas. Isti takvi veruju kako će se politika Italije u odnosu na Rusiju promeniti pa će umesto Alfe da voze moskviča.


Eeeeee, Italija je zemlja štogod.
U sledećim životima živeću u Italiji.
gedza.73 gedza.73 13:17 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

niccolo
Али шта ће јадан подвојени Геџа?

Očekuješ da će da se pogorša ekonomska situacija u Italiji?

zavisi kako gde. Jedna kompanija ima naručene mašine za naredne dve godine po dva komada dnevno. A nisu baš jeftine. Skoro da ne treba skulptor pošto ceo kip može da uradi sama a na kraju umetnik samo da 'fazonira'

Druga je zaključila milionske ugovore o isporukama za nordijske zemlje.


neke su se naravno i zatvorile. Sad dal se nadaju ovi naši kako će Rusi da beže iz Rusije u Italiju a Italijani u Rusiju to ne bi' znao reći


vcucko vcucko 13:40 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

gedza.73

Ako stvarno smatraš kako će sa desničarima umesto američkih baza u Italiji biti ruski humanitarni centri onda si mnogo naivan.

Čekaj bre bggjbo, da li ti zaista veruješ, da o takvim stvarima (čije će baze da budu po Italiji) odlučuju Giorgia ili Silvio ili Damiano David ili bilo ko od njih?!

Odlučuje onaj ko je u poziciji da drži te baze. I ko ih je tu postavio za vreme ili posle velikih svetskih tumbačina.

Ako za 50 godina u svetu prevlada Kinez, biće i njegove baze. A neki budući Silvio će da ih pomeri nikad, možda ni tad. Nego će sav sretan, uz naklon i kez, da cvrkuće "ni hau!"
gedza.73 gedza.73 13:45 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

Čekaj bre bggjbo, da li ti zaista veruješ, da o takvim stvarima (čije će baze da budu po Italiji) odlučuju Giorgia ili Silvio ili Damiano David ili bilo ko od njih?!

To i ja kažem. Ovi blentavi rusofili se nadaju kako će Evropa do proleća da postane ruska gubernija sa Kadirovim kao Velikim Predsednikom i njegovim zamenikom Lukašenkom.
A svi vrlo dobro znaju kako se živelo u državama sa ruskim bazama. Što kaže brat Rus u jednoj šalala pesmici


I have a dream, my dear uncle Vova
I will fly to you very soon, Ural to Iowa
A kiss to your children, my letter is over
У тебя там Paradise, а тут хуево

Ako za 50 godina u svetu prevlada Kinez, biće i njegove baze

Oće sigurno. Nešto vi uopšte ne razumete. Autokratske države se pre ili kasnije raspadaju. To je zakonitost.
gvozden1 gvozden1 13:54 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

Ovi blentavi rusofili se nadaju kako će Evropa do proleća da postane ruska gubernija

Gedžo, ti si puko.

Izmisliš totalnu glupost, i kao polemišeš s njom.

Jeste značajna metamorfoza od srpskog patriote pretvoriti se u drugosrbina, ali tako si odlučio, tako te nagovorili, ko god da je valjda ti je važan kad ga slediš i u ideologiji menjajući pri tom svoje stavove za stoosamdeset, to jeste glupo, ali je još gluolje ovo čime tu glupost pokušavaš da izgladiš.

Ko se bre nada da će Evropa da postane e ruska gubernija, gde to čitaš, s kim ti polemišeš, o čemu pričaš jebote?
vcucko vcucko 14:24 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

gvozden1


Ko se bre nada da će Evropa da postane e ruska gubernija, gde to čitaš, s kim ti polemišeš, o čemu pričaš jebote?

Prs'o ko bundeva.


gedza.73 gedza.73 14:29 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?


gvozden1
Gedžo, ti si puko.

na blogu je rečeno, parafraziram, 'videćete vi kad stignu Rusi, visićete na Terazijama'
Jeste značajna metamorfoza od srpskog patriote pretvoriti se u drugosrbina

Nisam se ja uopšte pretvorio u drugosrbijanca nego ti u ruskog komunistu. Šta sad treba i ja da budem komunistički partizanski politkomesar poput tebe pa da pričam kako nam je jedini spas uz Rusiju? Pa neće da može da si po sto puta drug'r'ca Gvozdenka iz Prve proleterske.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:36 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

vcucko
gvozden1


Ko se bre nada da će Evropa da postane e ruska gubernija, gde to čitaš, s kim ti polemišeš, o čemu pričaš jebote?

Prs'o ko bundeva.


pust' te drug gedžu na miru.. fakat je da ste vas dvojica počeli da zastranjujete sa tim day dreamingom
mislim da je tu poučno razmišljati o tome kako je UK poslije WWII izgubila položaj hegemona i kako je taj položaj od nje preuzela US..
pa će se odgovor naći ne u tenkovima, nuklearnim glavama i sličnom nego u finansijamm..
ko je pao na koljena i mora da prosti za lovušu a ko je lovuše imao i mogao da da, pa onda i diktirao šta ima poslije da se radi dok se ta lovuša na vrati (ako se na varam, provjeriću UK još vraća lovušu US koju je uzela odmah iza WWII)..
kakav bi to scenario bio u kom bi Rusija mogla da smrsi konce EVropskim susjedima pa čak i US.. kolika bi joj pomoć Kine bila potrebna i u kom bi položaju spram Kine bila ako bi tu pomoć prihvatila..
a onda i kako bi joj se moglo desiti da sama opet padne u fiannsijske neprilike..

za bistrenje okolnosti UK pada s trona globalnog hegemona preporučujem Sylvia Nasar - Grand Pursuit (ako još ima neko ko bi to i čitao)
a za to kako je US tu priliku upražnjenog trona iskoristila - Exorbitant priviledge (klink)
gvozden1 gvozden1 14:38 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

Nisam se ja uopšte pretvorio u drugosrbijanca nego ti u ruskog komunistu

Aha.
A evo samo malo gore, piše kako nas drugi vide.
Ono oko Đorđe.

niccolo niccolo 14:51 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

А и ја немам мишљење.

Ма баш те брига.

Није време за то да се има мишљење. Али доћи ће и тај тренутак.

Сумњам.

stariji su nas opet zajebali.

Као и овде, погледај ове маторце само шта коментаришу.

Ako stvarno smatraš kako će sa desničarima umesto

Битно да сладолед од кокоса и пистаћа остане исти. Плус каноли наравно...

gvozden1 gvozden1 15:00 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

kakav bi to scenario bio u kom bi Rusija mogla da smrsi konce EVropskim susjedima

Zavisi šta zoveš smrsavanjem konaca.

Ako je to da ruska vojska uđe u Beč, takav scenario nije moguć, nije moguć ni scenario da Rusija postane ekonomski i vojno jača od Amerike, a posebno ne od NATO.

Ali jeste moguć scenario da se fakto, a možda i de jure, ovo gde je sad referendum prihvate svi kao rusku teritoriju.
Nešto slično onome što se desilo sa Krimom.
Da zapad, polako ili presecanjem stvari, prestane da preko onog klovna ratuje sa Rusijom.

Da otpadne mogućnost da Ukrajina i razmišlja o NATO, ili Moldavija.

Moguć je scenario da UN ponovo dobiju značaj, a to znači opadanje moći zapada.

Za sve to je dovoljan samo jedan uslov, da se Ukrajinci iscrpe od ratovanja.
Ili da Rusija mobiliše milion vojnika i grune do Kijeva.
Da li je to moguće ili ne?

Rat jeste i tehnika, ali neko mora i da gine, a i Ukrajinci vole da žive.

A onda, koliko ovo Ukrajinu košta, može li najslabija ekonomija u Evropi i pre rata, da izdrži dug i skup rat?

Ima li besplatnog ručka, daje li zapad Ukrajini milijarde džabe, zato što mu je baš žao jadnih Ukrajinaca, ili to plaćaju nečim, malo životima, a malo će parama, nekad.

Ako postoji netrivijalan broj oponenata Putinu, što ne bi postojao neki broj oponenata klovnu?

Logika govori da postoji.
Da li će rat, zima, ova, pa sledeća, pa možda o treća, ko zna, ići na ruku klovnu ili njegovoj opoziciji, koliko god se sad ne videla.

Eto, to je moguć scenario koji bi nama, Srbiji, išao na ruku.

shmoo shmoo 16:02 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

gvozden1

Окачиће слику (урамљену) у дневној соби ове нове италијанске премијерке због њене изјаве о Титу.

U spavaćoj.
Ima li neka njena sa onlyfans?
:)
Naruži Rvate, ispljuva Titu, e da su Đujić i Jevđević ovo dočekali.

A sve je logično što je rekla, zaista.



То ти кажем.

Наш човек.

То јест, жена.

Али код нас је то свеједно за разлику од ових про НАТО западњака.

shmoo shmoo 16:04 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

gedza.73

Što bih morao da biram između ekstremista fašista i komunista?
Ovaj svet bre šareno mesto



Ето ти га сад!

А кад ја то кажем, ти ми не даш за право.

И то само зато што кажем да НАТО неокон "истина" није једина истина у том шареном свету.


shmoo shmoo 16:06 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

niccolo

А и ја немам мишљење.


Ма баш те брига.



То ти баш и кажем.


Није време за то да се има мишљење. Али доћи ће и тај тренутак.


Сумњам.



Сумња нас је одржала, њојзи фала!

shmoo shmoo 16:15 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

newimprovedtadejus

kakav bi to scenario bio u kom bi Rusija mogla da smrsi konce EVropskim susjedima



Зашто би Русија настојала да смрси конце некоме с ким ће у блиској будућности бити на исој страни?

pa čak i US


То је други пар опанака.

Само што мислим да не жели Русија ни њима да смрси конце него само да им покаже где им је место и докле им се Ју-Ес-Еј двориште (предње и задње) простире.

Чуј, американ глобал прајмаси.

Веља крушка у грло западне, а и крв им је већ на нос почела скакати од те идеје пањ Бжежинског.


vcucko vcucko 17:34 27.09.2022

Re: Геџо, Геџо, шта ће сада бити са тобом?

newimprovedtadejus

pust' te drug gedžu na miru.. fakat je da ste vas dvojica počeli da zastranjujete sa tim day dreamingom

Kakav day dreaming?!

Onog februara kad je počelo napisao sam ovde da mislim da mu to nije trebalo. Da je trebao da se baci na konačno ozvaničenje Krima, jedinog što zaista vredi u toj pustopoljini zvanoj Ukrajina. A da pusti vragu donbasku stepurinu, ionako stepe ima ne zna se. I tamošnje stanovništvo koje će možda za sto godina da se presabere jesu li Rusi, Ukrajinci ili Tolteci. I da za pare što je uložio u rat sagradi rajska naselja za milion-dva ljudi (toliko bi sigurno otišlo) tamo negde između Bajkala i Amura, gde skoro niko i ne živi. A klimatski i ostali uslovi su sigurno bolji nego u Jugri ili Jamalu, cca 2.000 km severnije.
Evo živih blogera kao svedoka.

Sedam meseci kasnije, jasno mi je da je ipak morao da krene. Inače za koju godinu ne bi više mogao ništa ni da pomisli.
Naravno kad kažem on ne mislim na Putina kao takvog. Nego na Rusiju i njenog lidera, ne nužno Putina. Svaki bi postupio isto, jer bi morao da postupi isto. Inače Putin je mlak i relativno slab lider.

Nebitno. Bitno je sledeće: kad su već krenuli, moraju (i da podvučem: moraju) da izbiju na Dnjepar i da odseku Crno More preko Nikolajeva i Odese i spoje se sa Transnjistrijom. Za mesec dana ili za pet godina. Uz minimalne žrtve, ili uz milion mrtvih Rusa i bez živih Ukrajinaca. Kad nešto mora onda mora. U suprotnom nema Rusije. Bar kao nekakve sile. Nego ostaje nedefinisano parče stepe na istoku Evrope, bez jasne ideje šta bi trebali da rade i proizvode da bi preživeli. Ako do toga dođe, evo prvi ću kako znam da odem do Belgoroda i da se popišam na glavnom trgu. I da vičem "ima li ovde Rusa".
Pa ti vidi šta je ovde sve u igri i šta sve može da se očekuje.

Da, povremeno padnem u vatru. Recimo kad kod tvog druga gedže podivlja neka vrsta delirijum tremensa, a inače ga trese non-stop. Znam da je besmisleno, ali nisam od kamena jbg. Svi funkcionišemo između dve linije, gornje i donje. Samo nam te linije nisu jednako pozicionirane.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana