Budućnost| Društvo| Ekonomija| Planeta| Život

Vesti, proverene i neproverene, i nagađanja …

Milan Novković RSS / 21.09.2022. u 14:37

SCO završen. Iran primljen, mnogi u redu, dok ...

... u post-scriptum maniru i Turska izražava želju da se pridruži (sitna modalna šalica: neko vreme je SCO, iz milošte, nazivan „Azijski NATO". Naš-domaći NATO nema formalne klauzule na temu većine višestrukih udruživanja, al lahki Erdogan je na putu za Vašington. Ovo nije baš small deal pošto su ga uvek nasmejani najbolji prijatelji s one strane okeana pokušali skratiti za glavu onomad kad je, jelte, postao blago neposlušan (nema nagrade za one što znaju ko ga je spasio).

Vreme je interesantno, kolektivni zapad i dalje mamuza mrtvog konja u pokušaju da zadrži hegemoniju, koju je već neko vreme izgubio, ali to u kvantnom svetu nije uvek očigledno, posebno ako se ne posmatra sa petoro urokljivih očiju (aluzija na „..The Five Eyes (FVEY) is an intelligence alliance comprising Australia, Canada, New Zealand, the United Kingdom, and the United States..." pa njihovo da-samo-australija-skucka-nešto-nuklearnih-podmornica trudbeneštvo).

Ovo mamuzanje nije bezopasno, naprotiv, završno mlaćenje mačem jako smorenom rukom kolektivnog zapada, pred zavese finalnog čina je, malom ali netrivijalnom verovatnoćom, opasno - dosta je NATO vojaka u Ukrajini već, kao i sve više zapadnog oružja:

    - Zapad Putinu: Karaćemo vas (idiot u US dal kongresu, dal senatu pre nekoliko dana: Daj da se ispucaju više te nuklearke na Ruse)

  - Putin Zapadu: Karaćemo vas (Putin pre nekoliko nedelja: Pa mi nismo još ni počeli, Putin i Šojgu dal juče: koristićemo svo oružje ako je potrebno, uključujući nuklearno)

Naravno, danas i vrapci na grani znaju da se zapad uglavnom folira, osim ako im Padre Padrone nije u situaciji da sa sigurne udaljenosti bombarduju mnogo slabije od sebe (a i poželjno je da se bombarduje sa mora, pošto se onda lakše ustukne)

Pa danas i vrapci na grani znaju da se Putko uglavnom ne folira. Sada će delovi Ukrajine biti pripojeni Rusiji - ionako su samo Rusi ostali, ostali su uglavnom otišli, pa će presušiti i izvor fazona na temu karaktera operacije u Ukrajini - SMO preti da postane rat.

Zvuči bizarno, al ja sve više mislim da Nemci glumataju donekle - da se plati što mora da se plati - ali da je strategija in line sa Ruskom ulogom u šire-azijskoj priči - Rusi su na vrhu menadžmenta Evroazijske integracije gde su terminali Nemačka i Rusija.

Šta želimo: evropsku, ne samo ukrajinsku denacifikaciju, ukrajinsku demilitarizaciju, redefinisanje evropske „security architecture" (čitaj NATO na đubrištu istorije, ali pošto je to nemoguće uraditi preko noći imaćemo i neke korake in-between. Koje korake?! Eeee, budi sad kristalna kugla ako su ti geni junački.

Sve je više signala, po strategijski nezdravom pumpanju dolara, da su US svesni ishoda (ne davos crowd ogranak, tj state dipartment, veliki delovi agencija, MSM, ... nego onaj drugi, veći ali za sada u senci deo Amerike) - i.e. na prvi pogled urušavanje zapada brže nego što se mora je delimično anglosaksonski-namerno: teško je i riskantno prognozirati do kada i u kojoj meri će se za proizvoljno odštampane dolare nešto moći kupiti, ne samo na ne-zapadu, nego i na zapadu - SCO je u proteklom samitu naglašeno dotakao i užurbanu de-dolarizaciju, i u SCO-u je managing director Kina (bitno za reći zbog mase novca i assets uopšte nad kojima oni imaju kontrolu, uključujući i geo-political assets u širem smislu). Tačnije, sasvim je moguće da je naglo dizanje kamata u US, iako poprilično bolno za US još bolnije za ostatak sveta pošto podiže cenu dolara, strani dolari se slivaju u US, pa tako ostatak sveta ima neočekivane probleme na kvadrat - sve skuplji su dugovi u dolarima, koje je sve teže naći. Problemi na kub, u stvari - sve je teže privući pažnju na sebe i svoje ideje za koje su potrebi investitori - „vidi ruke" je kao alat postalo potpuno beskorisno.

A šta stvarno želimo: pa i evropsku bizarno nesposobnu vrhušku na đubrištu istorije, i neki realni preporod u svetlu potencijala evroazijske integracije. Ne preko noće, nažalost, pošto je to sada nemoguće. Ako je nekad i bilo moguće onda je to bilo pri početku kumulativnog QS ciklusa.

Ps: Za naše „¿Qué?" US drugare, kao dodatak „dolar" crtici (u stvari ovo je za sve na temu „digitalna valuta centralne banke, kao jedina valuta u opticaju", nego je meni interesantno pošto se u US dešava brže nego što sam ja mislio - iznuđeno, pošto je Kina iznenadila svet i naterala ga da se takmiči:

Biden Orders US Dollar Replaced with Trackable "Spyware" Version

Jim Rickards ovde reklamira i svoju novu knjigu. Amer, jbg, ali ja mislim da je on odličan autor. Iako mu od The Death of Money: The Coming Collapse of the International Monetary System od knjiga nisam ništa novije pročitao mislim da je on odličan, razni odlomci raznih knjiga i mišljenja su mu na sve strane.

Koga mrzi da gleda video u nekom trenutku je ponuđen I transcript, a ko voli da se sam snađe na US deo teme može da krene od „Executive Order 14067-Ensuring Responsible Development of Digital Assets - March 09, 2022".

Potencijal ovih valuta je ogroman u pozitivnom smislu, iz perspektive civilizacijskog razvoja, ali su takvi bili i dinamit, pa fisije i fuzije, i u ovom našem vremenu tema je jedna od najmračnijih.

I za kraj, the pinacle zapadne kulture, evropske, orator-in-chief, meme-in-chief...

joe-what.jpg?w=560&h=379

..one and only, field marshal, ... Patak Dača.
 



Komentari (1049)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 08:47 22.09.2022

Re: bog te mazo

Hihihi!
Nemaš ti pojma!
Zapad se boji baš toga, to jest, ruskog pešadinca.
Ali ne trbušastog, nego vitkog sa plavim očima i kosom.
Zapad pamti da je taj Rus stigao do Pariza, Beča i Berlina.

Jeste, ali su im na putu tada stajali Nemci koje je sa druge strane gonjao isti taj Zapad. Isto tako su Nemci stigli i do Staljingrada + za to vreme imali raspršenu vojsku na celom svetu, i qrac bi Rusi sapleli Nemce da Nemcima isti taj Zapad nije mrsio konce i, i, i - šta drugovi? - jebavao dotok nafte na drugim stranama. Kao što nije Zapad sam slistio Nemce tako ne bih tu magičnu moć pripisivao ni Rusima.
Milan Novković Milan Novković 08:48 22.09.2022

Re: bog te mazo

maksa83
Ma svi mi, uglavnom, formiramo mišljenje na osnovu onoga što pročitamo.

Zapravo je utvrđeno da je potpuno obrnuto - čitamo ono što će potvrditi naše već formirano mišljenje. Ako misliš da si ti lično imun na confirmation bias u grdnoj si zabludi. Priznaj sebi - kada si poslednji put pročitao/odgledao/odslušao otvorenog uma nešto što ti se ne uklapa u sopstveni ušančeni narativ i ozbiljno o tome porazmislio?

Evo ja recimo nisam skoro, a nagađam nisi baš ni ti.

Edit: Ja priznajem da sam vrlo rigorozan u čitanju/gledanju stvari koje Autoritativno Objašnjavaju Svet - u smislu da ako naletim na jednu budalaštinu za koju sam apsolutno 100% siguran da je budalaština ja na taj izvor ne trošim više ni trunku vremena, iako možda ima i ne tako glupih stvari. Go nemilosrdan pruning algoritam pošto je život prekratak. Svakako ponešto izgubim u procesu ali ne i vreme koje je jedini nenadoknadiv resurs.

Jako interesantna tema!

Meni je danas sunčan dan i moram da radim (Srki je u pravu, mnogo blogujem a summer house se neće sama završiti, sutra jaka kiša. Nego ja sklepam blog za 5-15 minuta, i zaboravim da mi je to samo delić blogovanja, dalje ide čitanje i komentarisanje).

Pa ukratko (A4 stranica, max

U ovome što pišeš ima dosta istine, ali confirmation bias u većini slučajeva uopšte nije prisutan kako ga mi u ad-hoc maniru zamišljamo.

Svi entiteti oko njega su mnogo komplksniji (imaš confirmation bias u interpretaciji originalnog eksperimenta).

Pa, ukratko, ako te interesuje tema dalje od popularnog, a i da vidiš zašto bih ja stavio kintu ne samo na sebe, nego i na tebe, i kako se neverovatno potcenjuješ (confirmation biased ti je samokritični osvrt na sopstveni confirmation bias):

The Curious Case of Confirmation Bias - The concept of confirmation bias has passed its sell-by date. - Gary Klein Ph.D. (ako budeš čitao razmisli i sam, pusti instinkt na slobodu, o raznim profesijama - inženjerski, trading npr, ... i videćeš da smo mi mnogo bolji od toga, kao i real humanities and arts people)

I iako meni psihologija nikad nije bila neki prejak fokus interesovanja, nego je sin razlog, menja mi se polako interesovanje zbog AI-ja.

Naime, ja mislim (ovo nisam samo pročitao, ima i delova "sinteze" u tome (jbg, nemoš čovek pobećo od hvalisanja) da se u bar Google i IBM AI labs turingov test već polaže.

I sad mi je interesantno kako će ti entiteti postati više human-like, .... sad meni već uveliko interesantnije teme od geo-političko-ekonomsko-zdravstvenog, nego je skidanje s droge proces ...

Teaser na ovu temu: entiteti oko confirmation bias, većine prostih projekcija sajkologikal traits, nisu prosti, nego kompleksni do nerazumevanja, male, jako kompleksne rt, tj event driven mreže, pa kako isečeš, tj otkačiš ili zamrzneš deo, svašta netačnog rizikuješ da dobiješ.

Ako si pročitao GEB (da postiji ja bih njemu dao Computing, Complexity, Multidisciplinarnost nobela (normalizovano po vremenu kad je radio i pisao - njegov ćale je nobelovac, btw, electron-scattering, and beyond) ... pročitao i svideo ti se, onomad bi ti sigurno bila interesantna i: I am a Strange Loop ...

... al idem sad, cladding and wall insulation čekaju


literatesa literatesa 09:01 22.09.2022

Re: bog te mazo

Zapad se boji baš toga, to jest, ruskog pešadinca.
Ali ne trbušastog, nego vitkog sa plavim očima i kosom.
Zapad pamti da je taj Rus stigao do Pariza, Beča i Berlina.

cc

Od svih suludosti, porediti žrtvu rusku, jer to je bila prvenstveno nesaglediva ljudska žrtva koju je Staljin kroz ruski narod dao, kad sam shvatila da su Rusi za dvije godine rata tri puta više ljudi izgubili nego Njemci za cijeli rat u cijelom svijetu.. sa ovim sada u Ukrajini, mobilizacijom Rusa, prijetnjom atomskom, i sa ovim danas Njemcima, ili i nama čovječe, sve go ludak do ludaka ratuje po Netu, ne mogu da vjerujem da smo se toliko raspali od kukavičluka..
emilia emilia 09:12 22.09.2022

Re: bog te mazo

bene_geserit
Shvatio sam, nisi morala da edituješ komentar.
I Milanče je odrastao u komunizmu.

Nisi shvatio, "Putin žuri na đubrište istorije" je ironičan odgovor na "NATO na đubrištu istorije". Niko ne čita ovog M.Novkovića.
softelectronics_e softelectronics_e 09:15 22.09.2022

Re: bog te mazo

maksa83
Hihihi!
Nemaš ti pojma!
Zapad se boji baš toga, to jest, ruskog pešadinca.
Ali ne trbušastog, nego vitkog sa plavim očima i kosom.
Zapad pamti da je taj Rus stigao do Pariza, Beča i Berlina.

Jeste, ali su im na putu tada stajali Nemci koje je sa druge strane gonjao isti taj Zapad. Isto tako su Nemci stigli i do Staljingrada + za to vreme imali raspršenu vojsku na celom svetu, i qrac bi Rusi sapleli Nemce da Nemcima isti taj Zapad nije mrsio konce i, i, i - šta drugovi? - jebavao dotok nafte na drugim stranama. Kao što nije Zapad sam slistio Nemce tako ne bih tu magičnu moć pripisivao ni Rusima.

Nego kako!
CNN-na mi!
maksa83 maksa83 09:54 22.09.2022

Re: bog te mazo

Nego kako!
CNN-na mi!

Šta hoćeš da kažeš, da su Rusi sami sjebali Treći Rajh?

Idi malo vidi šta su bile tzv. oil campaigns i kako su uticale na tok rata.
softelectronics_e softelectronics_e 10:25 22.09.2022

Re: bog te mazo

maksa83
Nego kako!
CNN-na mi!

Šta hoćeš da kažeš, da su Rusi sami sjebali Treći Rajh?

Idi malo vidi šta su bile tzv. oil campaigns i kako su uticale na tok rata.

Hahahaha!
Jebote!
literatesa literatesa 10:53 22.09.2022

Re: bog te mazo

literatesa literatesa 11:01 22.09.2022

Re: bog te mazo

Otrpilike, keca, zeca, ulovila, kako ide dječija pjesmica?
gedza.73 gedza.73 11:03 22.09.2022

Re: bog te mazo

Felix Dzerzhinsky je bio osnivač Čeke. U tom komitetu kad su se osnivali od 8-9 ljudi bilo je npr. čak 3 Litvanca.

'Železni' Feliks u stvari mnogo dobro oslikava Rusiju. Lik je bio fanatik, sadista i ubica.
Jevrejska zajednica je bila protiv vraćanja njegovog spomenika i davali su predloge da se na tom mestu podigne spomenik žrtvama represalija ili fontana koja je bila pre dok su za vraćanje spomenika bili ruski zvaničnici i umetnici (Prilepin na primer).
2013. godine u anketi Всероссийский центр изучения общественного мнения je čak 45 posto Rusa bilo za vraćanje spomenika Feliksu Dzeržinskom, 46 % pozitivno ocenjuje njegove 'aktivnosti' dok trećina (opet Rusa) poštuje njegov lik i delo.

Po Putinovom ukazu je posebnom odeljenju unutrašnjih polsova Rusije vraćeno počasno ime Feliks Dzeržinski čime je, kako kažu u pres službi (valjda su sad tamo neki Rusi), ispravljena istorijska nepravda.


u junu ove godine (godišnjica) Putin je položio cveće na spomenik ruskim obaveštajcima na kome se nalaze stranice sa ispisanom istorijom počev od nastanka službe po nalogu Gvozdenog Feliksa.


Raša tudej ima tekst od pre par dana u kome ruski istoričar kaže za Feliksa da je bio vitez revolucije i da je kao iskreni revolucionar verovao u svoj kredo kako svaki čekista treba da ima hladnu glavu dok se u uvodnom komentaru kaže kako je bio zaslužan za razvoj nacionalne ekonomije.

Sve u svemu nema veze ni sa Poljacima, ni sa Jevrejima ni sa pederima nego sa Rusima.
gedza.73 gedza.73 11:10 22.09.2022

Re: bog te mazo

Tasa
Овај пут пробај да изађеш из своје кутијице за размишљање па ћеш можда да ми и даш неки озбиљнији одговор од клипова и фотки сумњивог порекла које само иду у прилог твом сопственом confirmation bias-у.

Ako se tvrdi kako Zapad ne voli Ruse možda se brinu što toliko Rusa beži iz Rusije na Zapad umesto u bratsku Kinu, prijateljsku Indoneziju i tradicionalnog saveznika Kubu.

Što se tiče sumnjivih fotki ti znači oćeš da kažeš kako u Rusiji nema protesta protiv mobilizacije, da ovi Rusi što beže ne postoje i 'da sve na ovom svetu nije istina?'
Ili da, ako postoje, su strani plaćenici i domaći izdajnici?




gedza.73 gedza.73 11:26 22.09.2022

Re: bog te mazo


Čarli
Ali ne trbušastog, nego vitkog sa plavim očima i kosom.
Zapad pamti da je taj Rus stigao do Pariza, Beča i Berlina.
I pribojava se da bi to opet moglo da se dogodi.

Ovde bih dodao par stvari za širu sliku. Što se tiče plavokosih i plavookih čuveni Vladimir Kijevski je potomak Rjurika Vikinga koji su od Kijeva stvorili prestonicu na molbu Rusa koji to sami nisu mogli.

Zapad pamti kako bez njegove pomoći bi Hitler stigao do Urala a da ruskog osvajanja Berlina ne bi bilo bez američke pomoći.




Ponavljam se ali Žukov je rekao kako ez zapadne pomoći SSSR bi izgubio rat. Isto napisao Hruščov u svojim memoarima i neki sovjetski zvaničnik glavni za hranu da ne guglam sad.

Avioni, tenkovi, kamioni, dozeri, specijalna vozila, municija, nafta, gorivo za avione...

1943. su Amerikanci opremili ruske eskadrile svojim avionima i na jednom od njih je leteo čuveni Aleksandar Pokriškin koji je najviše obaranja nemačkih pilota imao u svom, kako je pričao, omiljenom avionu Bell P-39 Airacobra.



softelectronics_e softelectronics_e 11:52 22.09.2022

Re: bog te mazo

gedza.73

Čarli
Ali ne trbušastog, nego vitkog sa plavim očima i kosom.
Zapad pamti da je taj Rus stigao do Pariza, Beča i Berlina.
I pribojava se da bi to opet moglo da se dogodi.

Ovde bih dodao par stvari za širu sliku. Što se tiče plavokosih i plavookih čuveni Vladimir Kijevski je potomak Rjurika Vikinga koji su od Kijeva stvorili prestonicu na molbu Rusa koji to sami nisu mogli.

Zapad pamti kako bez njegove pomoći bi Hitler stigao do Urala a da ruskog osvajanja Berlina ne bi bilo bez američke pomoći.




Ponavljam se ali Žukov je rekao kako ez zapadne pomoći SSSR bi izgubio rat. Isto napisao Hruščov u svojim memoarima i neki sovjetski zvaničnik glavni za hranu da ne guglam sad.

Avioni, tenkovi, kamioni, dozeri, specijalna vozila, municija, nafta, gorivo za avione...

1943. su Amerikanci opremili ruske eskadrile svojim avionima i na jednom od njih je leteo čuveni Aleksandar Pokriškin koji je najviše obaranja nemačkih pilota imao u svom, kako je pričao, omiljenom avionu Bell P-39 Airacobra.




Ma normalno!
Sve 5.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:15 22.09.2022

Re: bog te mazo

Moraću i ja oluke jednom dužom stranom (8m) - iznenađenje pošto sam očekivao da ću se provući bez njih (potcenio koliko 30m2 sakupi kiše, a i imam nikad-ne-bi-pogodio arteacts krova koji sam stavio - top sloj, nije talasasti nego ko asimetrični, repetitive digitalni signal, ima nešto ko micro-filc odozdo, da se ne kondenzuju kapljice ispod krova nego usisa vlagu kod velike vlašnosti, pa to ispari kad se vlažnost smanji.


Oluci su majka. Moja šupa je i istrulila zato što nije imala oluke. Jel imaš nekog da ti pomogne (8 metara je dosta veliki raspon)? Ja sam moje sam namestio (oko 5 metara), ali sam koristio užariju preko krova i one ručne stege (clamps) da drže oluk uz onu krovnu dasku i to pod nagibom, dok namestim sidrišta. I obavezno podvuci unutrašnju ivicu oluka ispod one okapnice od krova, pa šraf za sidrište probušiš kroz oba. To ja najčešći zajeb, ljudi nameste oluk ispod okapnice, ne podvuku gam da prostiš, pa voda sa krova oće da se podlibva između trima (zapreavo to ovde zovu fascia, tu dasku za koju kačiš oluk)) i oluka. E, da, to na 8 metara dužine ja bih napravio dva ispusta, po jedan na svakom kraju pa oluk iz dva dela tako da je pod nagibom na obe streane, podignut na sredini tu gde je spoj.

Dobro, ako si pre nameštao oluke onda ovo sve znaš, u suštini je prosto i očigledno. I pazi, jebote, sa tom stonom testerom, vi ajtijevci ste opasni po sebe i druge kad se dohvatite tih alata koji rotiraju velikom brzinom. Jedini od vas su gori naučnici.
benedykt benedykt 14:22 22.09.2022

Re: bog te mazo

shmoo


Зашто су се онда сви на Западу толико узбудили око делимичне мобилизације у Русији?
Зашто их је то толико погодило?


Овај пут пробај да изађеш из своје кутијице за размишљање па ћеш можда да ми и даш неки озбиљнији одговор од клипова и фотки сумњивог порекла које само иду у прилог твом сопственом confirmation bias-у.


Ne znam, ne pratim previše bilo šta od medija sa Zapada pa možda i grešim ali nešto ne primećujem da se tu neko nešto kao silno uzbudio, sem naravno što su mediji dobili novu priču da je žvaću i analiziraju dok ne dođe neka još novija da je zameni.
Realno, postoji zaista određeno nezadovoljstvo u Rusiji i na sve strane se na ruskim Telegram kanalima i internet medijima pojavljuju razni snimci ovakvih ili onakvih protesta, od Buratije preko Dagestana, pa sve do evropskog dela Rusije.

Tako da, kada se ova mobilizaciona prašina slegne, tu neku novu vojsku neko prvo treba da obuči, obuče i naoruža pa da je tek onda pošalje na front. Realno rečeno, nepopunjenost jedinica redovne vojske koja se pojavila u proteklih par meseci je samo vrh ledenog brega kada su problemi u Ukrajini u pitanju, odnosno nisam baš previše siguran da će tih kao 300.000 regruta nešto značajno moći da promene.

Osnovni problemi su loša taktika, nedostatak jedinstvene komande, uništena i zaplenjena vojna tehnika, i loš moral u vojnim jedinicama. Pri tome je ovo tek treći put u istoriji da se zvanično objavi mobilizacija, dakle 1914, 1941 i sada, sa time da se u Avganistan mobilisalo ali ne da je to i zvanično rečeno. U prevodu, jedina šansa da priča sa mobilizacijom uspe je da ista da što brže nekakav vidljivi rezultat, jer ako Груз 200 kovčezi kreću da stižu a na frontu bude sve kao i do sada, onda će Putin biti u popriličnom problemu koga nikakva propaganda neće moći da zataška…
softelectronics_e softelectronics_e 14:22 22.09.2022

Re: bog te mazo

srdjan.pajic
Moraću i ja oluke jednom dužom stranom (8m) - iznenađenje pošto sam očekivao da ću se provući bez njih (potcenio koliko 30m2 sakupi kiše, a i imam nikad-ne-bi-pogodio arteacts krova koji sam stavio - top sloj, nije talasasti nego ko asimetrični, repetitive digitalni signal, ima nešto ko micro-filc odozdo, da se ne kondenzuju kapljice ispod krova nego usisa vlagu kod velike vlašnosti, pa to ispari kad se vlažnost smanji.


Oluci su majka. Moja šupa je i istrulila zato što nije imala oluke. Jel imaš nekog da ti pomogne (8 metara je dosta veliki raspon)? Ja sam moje sam namestio (oko 5 metara), ali sam koristio užariju preko krova i one ručne stege (clamps) da drže oluk uz onu krovnu dasku i to pod nagibom, dok namestim sidrišta. I obavezno podvuci unutrašnju ivicu oluka ispod one okapnice od krova, pa šraf za sidrište probušiš kroz ova. To ja najčešći zajeb, ljudi nameste oluk ispod okapnice, pa voda sa krova oće da se podlibva između trima (zapreavo to ovde zovu fascia, tu dasku za koju kačiš oluk)) i oluka. E, da, to na 8 metara dužine ja bih napravio dva ispusta, po jedan na svakom kraju pa oluk iz dva dela tako da je pod nagibom na obe streane, podignut na sredini tu gde je spoj.

Dobro, ako si pre nameštao oluke onda ovo sve znaš, u suštini je prosto i očigledno. I pazi, jebote, sa tom stonom testerom, vi ajtijevci ste opasni po sebe i druge kad se dohvatite tih alata koji rotiraju velikom brzinom. Jedini od vas su gori naučnici.

Zašto se ljudi pačaju u poslove o kojima nemaju pojma?
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:26 22.09.2022

Re: bog te mazo

Zašto se ljudi pačaju u poslove o kojima nemaju pojma?


Ne znam za ljude, ali ja volim da se petljam, usput naučim ponešto korisno. Što, jel zabranjeno?

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:28 22.09.2022

Re: bog te mazo

srdjan.pajic
Zašto se ljudi pačaju u poslove o kojima nemaju pojma?


Ne znam za ljude, ali ja volim da se petljam, usput naučim ponešto korisno. Što, jel zabranjeno?



znam ja, zato što je hebeni ljudski rad toliko fakin skup da mi dođe da jebem ti izlijem betonsku košuljicu sama a kamo li šta drugo to je fakin nevjerovatno kako deru

maksa83 maksa83 14:29 22.09.2022

Re: bog te mazo

pazi, jebote, sa tom stonom testerom,

Stona testera je nr. 1 uzrok gubljenja prstiju, kažu 30000 incidenata godišnje.
maksa83 maksa83 14:29 22.09.2022

Re: bog te mazo

znam ja, zato što je hebeni ljudski rad toliko fakin skup da mi dođe da jebem ti izlijem betonsku košuljicu sama a kamo li šta drugo to je fakin nevjerovatno kako deru

MATLABJEBLOMAJKU!!!!!

Opet sam se obradovao kao onda!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:32 22.09.2022

Re: bog te mazo

maksa83
znam ja, zato što je hebeni ljudski rad toliko fakin skup da mi dođe da jebem ti izlijem betonsku košuljicu sama a kamo li šta drugo to je fakin nevjerovatno kako deru

MATLABJEBLOMAJKU!!!!!

Opet sam se obradovao kao onda!


e ako si i ja sam evo radosna al i istanjenih sam živaca, gore stoke od engleskih developera nema, pa nemojte mnogo da me maltretirate
a i vremena su čupava, valja zbiti redove
maksa83 maksa83 14:36 22.09.2022

Re: bog te mazo

Zašto se ljudi pačaju u poslove o kojima nemaju pojma?

"Et ignotas animum dimittit in artes."

- Ovidije, Metamorfoze
literatesa literatesa 14:44 22.09.2022

Re: bog te mazo

Nema ni Apache već neko vrijeme, nadam se da je dobro. Barem ovako kao Tadejus sjajno. :)
milisav68 milisav68 15:30 22.09.2022

Re: bog te mazo

newimprovedtadejus
maksa83
znam ja, zato što je hebeni ljudski rad toliko fakin skup da mi dođe da jebem ti izlijem betonsku košuljicu sama a kamo li šta drugo to je fakin nevjerovatno kako deru

MATLABJEBLOMAJKU!!!!!

Opet sam se obradovao kao onda!


e ako si i ja sam evo radosna al i istanjenih sam živaca, gore stoke od engleskih developera nema, pa nemojte mnogo da me maltretirate
a i vremena su čupava, valja zbiti redove

Dobrodošla nazad, biti ćemo fini.
maksa83 maksa83 15:43 22.09.2022

Re: bog te mazo

e ako si i ja sam evo radosna al i istanjenih sam živaca, gore stoke od engleskih developera nema, pa nemojte mnogo da me maltretirate

Ma dobro popičkaćemo se kad tad, nije to nikad bio problem.

Jesu developeri ono - softver developeri ili izvorni developeri tj. tzv. građevinski izvođači?

Jer znaš kako reče pok. Nikola Pašić - da nema jeftinih Indijaca Englezi bi bili najgori softver diveloperi.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:00 22.09.2022

Re: bog te mazo

maksa83
e ako si i ja sam evo radosna al i istanjenih sam živaca, gore stoke od engleskih developera nema, pa nemojte mnogo da me maltretirate

Ma dobro popičkaćemo se kad tad, nije to nikad bio problem.

Jesu developeri ono - softver developeri ili izvorni developeri tj. tzv. građevinski izvođači?

Jer znaš kako reče pok. Nikola Pašić - da nema jeftinih Indijaca Englezi bi bili najgori softver diveloperi.



ma kakvi software developeri, daleko bilo.. građevinska mafija, bukvalno kriminalna udruženja.. moj očaj je nemalih proporcija
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:06 22.09.2022

Re: bog te mazo

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
Zašto se ljudi pačaju u poslove o kojima nemaju pojma?


Ne znam za ljude, ali ja volim da se petljam, usput naučim ponešto korisno. Što, jel zabranjeno?



znam ja, zato što je hebeni ljudski rad toliko fakin skup da mi dođe da jebem ti izlijem betonsku košuljicu sama a kamo li šta drugo to je fakin nevjerovatno kako deru



E, de si bre, tadajus, jebogapatak?! Znaš kako si nedostajala na blogu, meni barem, sad kad je vreme da se premeštaju teško zarađene pare koje jede inflacija, putin, i ostala gamad?! Bre, ko guska u magli sam, samo što nisam krenuo da kupujem umetnička dela, da zaštitim lovu.

Sve se slažem, majstori su preskupi, pogotovu dobri. Ali uz pomoć youtubea može svašta čovek da nauči, samo ako ima volje, vremena, i tog nekog crva u guzici koji ga tera da se petlja. Dobro, trebaju i neki kao alati, ali to se vremenom stekne.

Ali bez namere da te plašim* beton je zajeban, ako je površina veća, veruj mi na reč. Ne znam kako je kod vas u Nemačku, ali kod nas je problem i otarasiti se šuta. Ne sme u obične kante za đubre, ne sme u potok ili u šumu, ne sme kod komšije u dvorište, nego moraš da krvavo platiš da ga odnesu, ili ako imaš kamion kao što ja nemam, onda sam da odneseš u landfill. To ubija inicijativu).

*ovde namerno plašim ljude samo i jedino sa stonom testerom, pušti đaola.
softelectronics_e softelectronics_e 17:11 22.09.2022

Re: bog te mazo

srdjan.pajic
Zašto se ljudi pačaju u poslove o kojima nemaju pojma?


Ne znam za ljude, ali ja volim da se petljam, usput naučim ponešto korisno. Što, jel zabranjeno?


Ma joook!
Kažem samo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:13 22.09.2022

Re: bog te mazo

maksa83
pazi, jebote, sa tom stonom testerom,

Stona testera je nr. 1 uzrok gubljenja prstiju, kažu 30000 incidenata godišnje.


A za onog ko se ipak odvaži, obavezno da u zamrzivaču drži plastičnu kesicu sa ledom, a na zamrzivaču magnet sa adresom najbliže stanice hitne pomoći, ali proverene, koja ima dežurnog hirurga 24/7. I samo bez panike, uz malo sreće cirkular će prste da odseče čisto (umesto da ih prosto samelje za Belivuk ćevape), pa ih treba samo skupiti, i staviti u tu kesicu sa ledom, pa to u džep. Da, nije loše imati i neku gazu pri ruci da se rana umota, da ne usereš enterijer auta. A ako si sklon onesvešćivanju, onda je najbolje cirkular ni ne paliti ako u blizini nema nikog ko može da te odveze do narečene hitne pomoći, samo da ne zaboravi prste, tipa žena, muž, komšija).

edit: protiv kickbacka, nažalost, nema ovako sistematske razrađene procedure. To moš te ubije na mestu, zato moraš da paziš šta radiš i gde stojiš, i ko je iza tebe.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:19 22.09.2022

Re: bog te mazo

literatesa
Nema ni Apache već neko vrijeme, nadam se da je dobro. Barem ovako kao Tadejus sjajno. :)


Da, bre, rasterasmo žene sa bloga, stvarno smo govna (iako nas je malo).

Ni mirele nema.
literatesa literatesa 17:20 22.09.2022

Re: bog te mazo

Da, bre, rasterasmo žene sa bloga, stvarno smo govna (iako nas je malo).

Ni mirele nema.

A tek Bocvena kako je bila kul. :)
maksa83 maksa83 17:21 22.09.2022

Re: bog te mazo

Ni mirele nema.

A čekala žena taj VIP pa se umorila...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:23 22.09.2022

Re: bog te mazo

literatesa
Da, bre, rasterasmo žene sa bloga, stvarno smo govna (iako nas je malo).

Ni mirele nema.

A tek Bocvena kako je bila kul. :)


I njanja od manćinijevih (za razliky od marka )
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:24 22.09.2022

Re: bog te mazo

srdjan.pajic
literatesa
Da, bre, rasterasmo žene sa bloga, stvarno smo govna (iako nas je malo).

Ni mirele nema.

A tek Bocvena kako je bila kul. :)


I njanja od manćinijevih (za razliky od marka )


I my all time favorire, višnja. Isto kao i Dobrosavljević Drugosrbijančević Milena, to je ona što je htela da pelcuje ljude protiv kovida serengeti stajl, na onom skupu svečanog puštanja u pogon Šišarke, one kičerice ruskog nazovi vajara, krvavo plaćenog narodnim novcem, nadam se da je bar on primio poziv za mobilizaciju)
literatesa literatesa 17:25 22.09.2022

Re: bog te mazo

I njanja od manćinijevih (za razliky od marka )

Ona je nešto pisala o književnosti i to je odmah kul, prekul. :)
literatesa literatesa 17:27 22.09.2022

Re: bog te mazo

I my all time favorire, višnja.

Sa Višnjom nikad nisam razmjenili slovo, prvi put je vidjela ovde kad je jednu veču razgrnula astala i napisala na Spiridonovom blogu da smo on, Spiridon, i ja najveće zlo na zemlji i šire.

Dobrosavljević Drugostbijančević Milena,

Crveni cvjetić? Jako duhovita.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:32 22.09.2022

Re: bog te mazo

Sa Višnjom nikad nisam razmjenili slovo, prvi put je vidjela ovde kad je jednu veču razgrnula astala i napisala na Spiridonovom blogu da smo on, Spiridon, i ja najveće zlo na zemlji i šire.


Ne sećam se toga, ali višnja je bila sjajna blogerka, i imala je jezičinu o kojoj ja mogu samo da sanjam. Kako je umela da razbaca okolo ove naše domaćine, to je prosto bilo da ih žališ.


literatesa literatesa 17:36 22.09.2022

Re: bog te mazo

Dobro, sad razmišljam nakon svih ovih borbi sa domaćinima, i ja preživjela, naravno :), jel to nešto dobro ili loše? Možda bi bilo lepše da sam umrela? :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:38 22.09.2022

Re: bog te mazo

srdjan.pajic

Ali bez namere da te plašim* beton je zajeban, ako je površina veća, veruj mi na reč. Ne znam kako je kod vas u Nemačku, ali kod nas je problem i otarasiti se šuta. Ne sme u obične kante za đubre, ne sme u potok ili u šumu, ne sme kod komšije u dvorište, nego moraš da krvavo platiš da ga odnesu, ili ako imaš kamion kao što ja nemam, onda sam da odneseš u landfill. To ubija inicijativu).

*ovde namerno plašim ljude samo i jedino sa stonom testerom, pušti đaola.


e pajicu stari flytipperu, šalim se, kakve košuljice kakvi bakrači, nije ti ovo slobodarski Kolorado pa da rušiš sam šta oćeš, broj dozvola i surveyora, i đavola mi je na nos izašao..
nego metod im je srušimo pa izmaglimo a ti misli šta ćeš dok ti opet ne dođemo a pri tom te i deremo..
ma milina..
pa ja od očaja laprdam..

nego daj mi taj setap za djetića napričaj, kakvu si mašinu sastavio, to mi pričaj
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:39 22.09.2022

Re: bog te mazo

literatesa
Dobro, sad razmišljam nakon svih ovih borbi sa domaćinima, i ja preživjela, naravno :), jel to nešto dobro ili loše? Možda bi bilo lepše da sam umrela? :)



Ja mislim da je dobro ko god da opstane ovde, pogotovu od ženskog sveta.

I sad kad nas putin i šojgu sve dignu u vazduh ko one njihove gimnastičarke, osećam da će ovaj blog da nastavi sa radom, nadam se u neizmenjenom sastavu.


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:43 22.09.2022

Re: bog te mazo

newimprovedtadejus
srdjan.pajic

Ali bez namere da te plašim* beton je zajeban, ako je površina veća, veruj mi na reč. Ne znam kako je kod vas u Nemačku, ali kod nas je problem i otarasiti se šuta. Ne sme u obične kante za đubre, ne sme u potok ili u šumu, ne sme kod komšije u dvorište, nego moraš da krvavo platiš da ga odnesu, ili ako imaš kamion kao što ja nemam, onda sam da odneseš u landfill. To ubija inicijativu).

*ovde namerno plašim ljude samo i jedino sa stonom testerom, pušti đaola.


e pajicu stari flytipperu, šalim se, kakve košuljice kakvi bakrači, nije ti ovo slobodarski Kolorado pa da rušiš sam šta oćeš, broj dozvola i surveyora, i đavola mi je na nos izašao..
nego metod im je srušimo pa izmaglimo a ti misli šta ćeš dok ti opet ne dođemo a pri tom te i deremo..
ma milina..
pa ja od očaja laprdam..

nego daj mi taj setap za djetića napričaj, kakvu si mašinu sastavio, to mi pričaj


E, moram da radim, neće ovi pojačavači sami da se sastave, i posle još samlji da se spale, i tako mi kreiraju dodatne radne sate u vidu uvek nužne manje revizije dizajna.



softelectronics_e softelectronics_e 17:47 22.09.2022

Re: bog te mazo

srdjan.pajic
literatesa
Dobro, sad razmišljam nakon svih ovih borbi sa domaćinima, i ja preživjela, naravno :), jel to nešto dobro ili loše? Možda bi bilo lepše da sam umrela? :)



Ja mislim da je dobro ko god da opstane ovde, pogotovu od ženskog sveta.

I sad kad nas putin i šojgu sve dignu u vazduh ko one njihove gimnastičarke, osećam da će ovaj blog da nastavi sa radom, nadam se u neizmenjenom sastavu.



Eeeee!
A što je princi bio bloger!
bene_geserit bene_geserit 18:07 22.09.2022

Re: bog te mazo

newimprovedtadejus

Vau, gle ko se vratio. Dobrodošla nazad.
bene_geserit bene_geserit 18:10 22.09.2022

Re: bog te mazo

Što se tiče plavokosih i plavookih čuveni Vladimir Kijevski je potomak Rjurika Vikinga koji su od Kijeva stvorili prestonicu na molbu Rusa koji to sami nisu mogli.

Jeste, ako o ruskoj istoriji čitaš iz zapadnih izvora i još pomisliš da je to istina.
gedza.73 gedza.73 18:20 22.09.2022

Re: bog te mazo

Jeste, ako o ruskoj istoriji čitaš iz zapadnih izvora i još pomisliš da je to istina.

Образовака
История России
6 класс
Древняя Русь в VIII

Что мы узнали?
Варяги были призваны на княжение в Новгород в 862 году, что стало поворотной точкой в истории Руси. Во главе варягов — Рюрик и его братья Синеус и Трувор. Рюрик княжил в городе Ладога, а после смерти братьев правил единолично и в остальных городах. Многочисленные археологические находки и захоронения указывают, что варяги, очевидно, были скандинавами.





bene_geserit bene_geserit 18:25 22.09.2022

Re: bog te mazo

'Železni' Feliks u stvari mnogo dobro oslikava Rusiju. Lik je bio fanatik, sadista i ubica.
Jevrejska zajednica je bila protiv vraćanja njegovog spomenika

Pa ta "jevrejska zajednica" je pripremila, organizovala i izvela Oktobarsku revoluciju, dovukla fanatike, sadiste i ubice na pozicije, činila ogroman ključnih pozicija vlasti u komunističkoj državi koji su bili odgovorni i za gulage i za holodomor i za dekozakikaciju i razne čistke.
Ne oslikavaju Trocki, Lazar Kaganovich, Yakov Sverdlov, Genrikh Yagoda, Beria i razni drugi Rusiju, već "Jevrejsku zajednicu".
Oktobarska revolucija je bila jevrejska revolucija protiv ruske države i ruskog naroda.
A gvozdeni Felix je kako god okreneš 100% Poljak i sa Rusima nema veze. A vlast su mu dale Ješe.
Okrivi Ruse za zločine komunista između dva rata u USSRu je ono kad je devojka kriva jer su je silovali pošto je nosila kratku suknju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:29 22.09.2022

Re: bog te mazo

Eeeee!
A što je princi bio bloger!


Jeste, kažeš tamo samo jer te je pohvalio jednom, ali ti ni do danas nisi shvatio da te je zapravo vrlo fino podjebavao.
bene_geserit bene_geserit 18:42 22.09.2022

Re: bog te mazo

sad kad je vreme da se premeštaju teško zarađene pare koje jede inflacija, putin, i ostala gamad?

Jel si siguran da ti Putin jede "teško zarađene pare" ?
Meni više deluje da, znaš ovi što štampaju pare i arče ih na razne gluposti i prelivaju dobrim delom u svoje džepove, jedu tvoje "teško zarađene pare" a ne Putin.
A da ne pominjem što razbijaju supply chain sa raznim ideološkim odlukama (manipulasanjem zdravstvenom krizom), veštački povećavaju cenu energije jer odbijaju da otvore Severni Tok 2, kupuju rusku naftu, a da se ne pominjem tek ovo sa zelenom energijom i gašenjem nuklearnih elektrana (koje su pri kraju životnog veka true, ali ne grade nove).
No dobro možda se i varam, vratila se Tadejus, sad će to da objasni sa ekonomskog aspekta.
gedza.73 gedza.73 18:50 22.09.2022

Re: bog te mazo

A gvozdeni Felix je kako god okreneš 100% Poljak i sa Rusima nema veze. A vlast su mu dale Ješe.

Zato sam i naveo ankete od pre par godina podrške osnivaču ČEKU, vraćanje imena Feliks Dzeržinski jedinici po Putinovoj odluci kao i zalaganje ruskih zvaničnika i intelektualaca za vraćanje Feliksovog spomenika na trg sa koga je bio uklonjen početkom devedesetih kao i tekst RT koji kaže kako je Feliks uradio mnogo na stvaranju i oporavku države dok ga ruski istoričar spominje kao vatrenog i iskrenog revolucionara - viteza.
Nema više Jevreja koji im nameću komunizam, nema Poljaka, nema Švaba... Sami Rusi oće Feliksa Dzeržinskog.

U anketi je učestvovalo 200 000 Moskovljana. 51 posto Rusa bilo za spomenik Aleksandru Nevskom a 49 posto za Feliksa Dzeržinskog.

Njegov spomenik se inače nalazi u jednom parku i pod zaštitom je ruske države.
softelectronics_e softelectronics_e 18:56 22.09.2022

Re: bog te mazo

srdjan.pajic
Eeeee!
A što je princi bio bloger!


Jeste, kažeš tamo samo jer te je pohvalio jednom, ali ti ni do danas nisi shvatio da te je zapravo vrlo fino podjebavao.

Pa zašto mi to nisi na vreme rekao?
Jbg.
Još da me ti pohvališ, gde bi mi bio kraj.
Nek ide život!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:59 22.09.2022

Re: bog te mazo

bene_geserit
sad kad je vreme da se premeštaju teško zarađene pare koje jede inflacija, putin, i ostala gamad?

Jel si siguran da ti Putin jede "teško zarađene pare" ?


pa vama nije pućno tu nema šta, vama su one silne paretine što vam svima nemilice podjeliše i ko tražio i ko ne tražio..
pa kad se raja stuštila s tim parama da kupuje svi najebasmo..
al nama bogami pućo direkt cijenu gasa diktira i mnogo nam ju je lijepo izdiktirao
istina nisu ni te energetske kompanije mutave pa da se i oni brzo ugradiše a vi sad vidite kućete i štaćete sa tim cijenama, švabe pogotovo
gedza.73 gedza.73 18:59 22.09.2022

Re: bog te mazo

A Rusi mu slave i rođendan (koliko znam rođendan je u Rusa jedan od bitnijih događaja)


Ove godine, pre desetak dana, su cveće položili predstavnici patriotskih ruskih snaga. Jedan od oficira je izjavio kako je FD 'simbol profesionalizma, pristojnosti i borbe protiv korupcije'. Da je to dan kada bi svi trebali da se sete koliko je korisnih stvari Feliks Edmundovič uradio za zemlju i narod.

Rusi. U Moskvi. Kol'ko juče.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:00 22.09.2022

Re: bog te mazo

softelectronics_e
srdjan.pajic
Eeeee!
A što je princi bio bloger!


Jeste, kažeš tamo samo jer te je pohvalio jednom, ali ti ni do danas nisi shvatio da te je zapravo vrlo fino podjebavao.

Pa zašto mi to nisi na vreme rekao?
Jbg.
Još da me ti pohvališ, gde bi mi bio kraj.
Nek ide život!


Ja ću odma da te pohvalim kad napišeš nešto smisleno, makar delimično korisno, ili bar smešno, ako ništa drugo. I evo već godinama čekam...
softelectronics_e softelectronics_e 19:01 22.09.2022

Re: bog te mazo

srdjan.pajic
softelectronics_e
srdjan.pajic
Eeeee!
A što je princi bio bloger!


Jeste, kažeš tamo samo jer te je pohvalio jednom, ali ti ni do danas nisi shvatio da te je zapravo vrlo fino podjebavao.

Pa zašto mi to nisi na vreme rekao?
Jbg.
Još da me ti pohvališ, gde bi mi bio kraj.
Nek ide život!


Ja ću odma da te pohvalim kad napišeš nešto smisleno, makar delimično korisno, ili bar smešno, ako ništa drugo. I evo već godinama čekam...

Pajić je bloger štogod!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:05 22.09.2022

Re: bog te mazo

softelectronics_e
srdjan.pajic
softelectronics_e
srdjan.pajic
Eeeee!
A što je princi bio bloger!


Jeste, kažeš tamo samo jer te je pohvalio jednom, ali ti ni do danas nisi shvatio da te je zapravo vrlo fino podjebavao.

Pa zašto mi to nisi na vreme rekao?
Jbg.
Još da me ti pohvališ, gde bi mi bio kraj.
Nek ide život!


Ja ću odma da te pohvalim kad napišeš nešto smisleno, makar delimično korisno, ili bar smešno, ako ništa drugo. I evo već godinama čekam...

Pajić je bloger štogod!


Ha, ha. Zero puan. Ovo jeftino podilaženje se ne boduje. Ajde, ispričaj neki vic, ali iz glave, bez guglanja ili da trčiš da pitaš ženu. Vreme sad!

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:07 22.09.2022

Re: bog te mazo

srdjan.pajic
softelectronics_e
srdjan.pajic
softelectronics_e
srdjan.pajic
Eeeee!
A što je princi bio bloger!


Jeste, kažeš tamo samo jer te je pohvalio jednom, ali ti ni do danas nisi shvatio da te je zapravo vrlo fino podjebavao.

Pa zašto mi to nisi na vreme rekao?
Jbg.
Još da me ti pohvališ, gde bi mi bio kraj.
Nek ide život!


Ja ću odma da te pohvalim kad napišeš nešto smisleno, makar delimično korisno, ili bar smešno, ako ništa drugo. I evo već godinama čekam...

Pajić je bloger štogod!


Ha, ha. Zero puan. Ovo jeftino podilaženje se ne boduje. Ajde, ispričaj neki vic, ali iz glave, bez guglanja ili da trčiš da pitaš ženu. Vreme sad!



a ti napričajder o tom svom setapu umjesto što se tu natprđuješ s čarlijem od svih da izvineš blogera
softelectronics_e softelectronics_e 19:15 22.09.2022

Re: bog te mazo

srdjan.pajic
softelectronics_e
srdjan.pajic
softelectronics_e
srdjan.pajic
Eeeee!
A što je princi bio bloger!


Jeste, kažeš tamo samo jer te je pohvalio jednom, ali ti ni do danas nisi shvatio da te je zapravo vrlo fino podjebavao.

Pa zašto mi to nisi na vreme rekao?
Jbg.
Još da me ti pohvališ, gde bi mi bio kraj.
Nek ide život!


Ja ću odma da te pohvalim kad napišeš nešto smisleno, makar delimično korisno, ili bar smešno, ako ništa drugo. I evo već godinama čekam...

Pajić je bloger štogod!


Ha, ha. Zero puan. Ovo jeftino podilaženje se ne boduje. Ajde, ispričaj neki vic, ali iz glave, bez guglanja ili da trčiš da pitaš ženu. Vreme sad!


Čarli je bloger štogod!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:23 22.09.2022

Re: bog te mazo

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
softelectronics_e
srdjan.pajic
softelectronics_e
srdjan.pajic
Eeeee!
A što je princi bio bloger!


Jeste, kažeš tamo samo jer te je pohvalio jednom, ali ti ni do danas nisi shvatio da te je zapravo vrlo fino podjebavao.

Pa zašto mi to nisi na vreme rekao?
Jbg.
Još da me ti pohvališ, gde bi mi bio kraj.
Nek ide život!


Ja ću odma da te pohvalim kad napišeš nešto smisleno, makar delimično korisno, ili bar smešno, ako ništa drugo. I evo već godinama čekam...

Pajić je bloger štogod!


Ha, ha. Zero puan. Ovo jeftino podilaženje se ne boduje. Ajde, ispričaj neki vic, ali iz glave, bez guglanja ili da trčiš da pitaš ženu. Vreme sad!



a ti napričajder o tom svom setapu umjesto što se tu natprđuješ s čarlijem od svih da izvineš blogera


Evo konfiguracija:



evo sastavljeno:



(sad ja ne vidim rođene slike sa ovog meka, nadam se da se vide)

(inače kad sam sastavio video sam da je ovo moglo da stane i u manje kućište iako se partpiker bunio, ali nema veze, to manje nije nešto mnogo jeftinije a jebada sa kabliranjem je veća, plus ovo mogu da širim i dodajem, na primer da uvedem vodeno lađenje, da dodam još jedno 15 fanova, još jednu ili dve NVIDIJE ako mi ova nije dosta, RAID i još drajvova svih vrsta, i tako dalje). Jedino me sad nervira ova crna boja, ko da su mu svi umli u kućištu, ima i belo da se kupi, ali je bila nestašica. A belo se i lakše sastavlja, pogotovo ako si ćorav ko krtica i moraš reflektore da imaš okolo da vidiš tačno šta radiš.
bene_geserit bene_geserit 20:17 22.09.2022

Re: bog te mazo

Zato sam i naveo ankete

Dobro bre Gedžo, nekakve "ankete" i "spomenik u jednom parku", daj budimo ozbiljni.
U svakom slučaju oporavak od komunizma je višedeceniski proces.
Evo vidiš i kod nas ima mentola koji tepaju zločincu Titu i dan danas.
Usput, ko više ljudi nosi na duši gvozdeni Felix ili Tito ?
bene_geserit bene_geserit 20:21 22.09.2022

Re: bog te mazo

a ti napričajder o tom svom setapu umjesto što se tu natprđuješ s čarlijem od svih da izvineš blogera

Samo im se još i ti pridruži, malo mi je što moram da skrolujem 10 ekrana ove njihove gluposti. Tj. mogla si to da mu kažeš i bez citiranja Čarlijevih umotvorina.
bene_geserit bene_geserit 20:30 22.09.2022

Re: bog te mazo

al nama bogami pućo direkt cijenu gasa diktira i mnogo nam ju je lijepo izdiktirao
istina nisu ni te energetske kompanije mutave pa da se i oni brzo ugradiše a vi sad vidite kućete i štaćete sa tim cijenama, švabe pogotovo

Dobro za nas smo rasčistili.
Nego za vas Evropljane, kako vam Putin diktira cenu gasa? Jel sagradio čovek Severni Tok 2, da vam što se gasa tiče bude bolje ? Nego nikako da ga otvorite ...
gedza.73 gedza.73 21:24 22.09.2022

Re: bog te mazo

Dobro bre Gedžo, nekakve "ankete" i "spomenik u jednom parku", daj budimo ozbiljni.

Da budemo. Park Muzeon, Moskva. I spomenik u parku (onaj originalni od nekoliko tona)


a anketa
Всеросси́йский це́нтр изучения обще́ственного мне́ния, ВЦИО́М (до 1992 года — Всесоюзный) — старейшая российская государственная исследовательская организация, регулярно проводящая социологические и маркетинговые исследования на основе опросов общественного мнения. Одна из крупнейших российских компаний на этом рынке. Создана в 1987 году. 100% акций компании принадлежат государству.

U svakom slučaju oporavak od komunizma je višedeceniski proces.

Saglasan. Ipak kod nas niko, ili skoro niko, ne bi da podigne spomenik Krcunu ili Rankoviću. Ili krajačiću što bi možda bila bolja paralela.

Tako da Rusima nije nametnut komunizam od nekih 'stranih tela' jer da jeste ne bi danas radili ovo što sam naveo u komentarima, ne bi Putin vraćao njegovo ime ruskoj jedinici i ne bi obeležavali godišnjice ruskoj službi koju je on osnovao.
shmoo shmoo 22:58 22.09.2022

Re: bog te mazo

literatesa



Видим, просераваћеш се овде до у бескрај само да не би одговорила на питање јер не знаш шта би ми одговорила.


Који Украјинци имају мотив? И колико има тих Украјинаца са тим истим мотивом?



Али сам себи сам крив зато што сам помислио да са тобом може и понешто озбиљно да се разговара.

Не може. Са психички болесном будалетином која сама вози своју егоцентричну трку у сопственој глави не може.

Што би рекао Џеј.

shmoo shmoo 23:12 22.09.2022

Re: bog te mazo

benedykt

Ne znam, ne pratim previše bilo šta od medija sa Zapada pa možda i grešim



Ни ја не пратим руске медије, али не зато што не стижем него зато што у Србији не могу ни да доипрем до њих. Или не умем и не знам како да допрем до њих. Зато можда и ја грешим.

Али од ових медија које пратим, видим да су све главоње НАТО нашле за сходно да прокоментаришу и мобилизацију у Русији и још више претњу атомским оружјем.

Наравно, сви они кажу да су ти потези Русије само ескалација рата и продубљивање сукоба дочим упумпавање НАТО оружја и новца у Украјину то нису, по тврдњама тих медија које ја пратим.

Занимљиви су ти западни медији, ја ти кажем.

shmoo shmoo 00:32 23.09.2022

Re: bog te mazo

gedza.73

Što se tiče sumnjivih fotki ti znači oćeš da kažeš kako u Rusiji nema protesta protiv mobilizacije, da ovi Rusi što beže ne postoje



Не, хоћу да кажем да су ти снимци покушај медијске манипулације.

Колико их је у Србији деведесетих побегло од мобилизације?

Је л' то нешто променило?

Зауставило рат?

Променило крајњи исход рата?

Није.

i 'da sve na ovom svetu nije istina?'



Нажалост, права истина о свему томе је дубоко закопана испод медијских булшита попут ових које ти качиш.

Могу и ја тако као ти да окачим ово:







И шта ћемо сад?


bene_geserit bene_geserit 00:47 23.09.2022

Re: bog te mazo

Ipak kod nas niko, ili skoro niko, ne bi da podigne spomenik Krcunu ili Rankoviću. Ili krajačiću što bi možda bila bolja paralela.

Ne znam kako tačno stoji stanje u Srbiji ovih dana, ali potpuno sam ubeđen da ulica sa imenima komunističkih zlikovaca ima koliko hoćeš. Dobro je ako smo počistili razne Idi Amine, ako smo i to.
Tako da bi se ja prvo zagledao u sopstveno dvorište umesto u spomenik u nekom ruskom parku.
I dokle će više najveći zločinac nad srpskim narodom da bude sahranjen u Beogradu, kopajte to više i bacite da nosi Dunav. Zabite jedan kolac za svaki slučaj i dobro je.
literatesa literatesa 05:26 23.09.2022

Re: bog te mazo

Ja mislim da je dobro ko god da opstane ovde, pogotovu od ženskog sveta.

I sad kad nas putin i šojgu sve dignu u vazduh ko one njihove gimnastičarke, osećam da će ovaj blog da nastavi sa radom, nadam se u neizmenjenom sastavu.

literatesa literatesa 05:30 23.09.2022

Re: bog te mazo

Али сам себи сам крив зато што сам помислио да са тобом може и понешто озбиљно да се разговара.

Не може. Са психички болесном будалетином која сама вози своју егоцентричну трку у сопственој глави не може.

Taso, nema razloga nekoga tako vrijeđati jer ti ne odgovara na pitanje, prvo to. Saberi se. Sramota je.

Drugo, na pitanje sam odgovorila. Jesi li glup da vidiš odgovor?

I tri, trenutno je srž pitanja i odgovora u Rusiju, koji motiv Rusi imaju da idu u Ukrajinu? Koji bi ti imao motiv za mobilizaciju kao Rus?
shmoo shmoo 08:27 23.09.2022

Мало о лицемерју и егоцентричности

literatesa
Али сам себи сам крив зато што сам помислио да са тобом може и понешто озбиљно да се разговара.

Не може. Са психички болесном будалетином која сама вози своју егоцентричну трку у сопственој глави не може.

Taso, nema razloga nekoga tako vrijeđati jer ti ne odgovara na pitanje, prvo to. Saberi se. Sramota je.



Такође нема разлога ни некога вређати зато што покушаваш да избегнеш јасан и искрен одговор о сиротим угроженим Украјинцима који сви, ама баш свих 45 милиона Украјинаца, имају само један мотив и циљ - да истерају Русе из Украјине.

Видећемо на референдуму колико јадних "Украјинаца" ипак нема тај мотив који си булшитовала у том коментару на који сам се јавио.


Drugo, na pitanje sam odgovorila. Jesi li glup da vidiš odgovor?



Глуп сам. Не видим ја твој конкретан о0дговор на моје питање него само неко паламуђење којим покушаваш да наставиш започети булшит о мотивисаним Украјинцима.

I tri, trenutno je srž pitanja i odgovora u Rusiju, koji motiv Rusi imaju da idu u Ukrajinu? Koji bi ti imao motiv za mobilizaciju kao Rus?



Руси немају мотив. Немам ни ја. Кој' ће нам мој још један рат у животу?

Али моје питање за тебе није било који мотив имамо Руси и ја да идемо мобилисани у униформу у Украјину.

Моје питање је било који то мотив имају СВИ (СВИ!) Украјинци да се боре против Руса?

Бране своју украјинску домовину?



Нарочито оних 15 милиона "Украјинаца" којима је руски матерњи језик и сви они из Донбаса што су им украјински нацисти пре ове руске војне интервенције 8 година убијали децу гранатирајући их.

Сви овде годинама кукате над судбином опседнутог Сарајева у нашем грађанском рату.

Нико ни сузу овде није пролио током 8 година укронацистичког гранатирања Донбаса.

И да не бисмо били толики лицемери, ја бих ово твоје извртање теза да вратимо са дубљења на глави на ноге.

Или ћеш као онај Бене? Не опраштам само своју децу, а за туђу ме баш брига?



Алеја анђела (укр. Алея ангелів; рус. Аллея ангелов) јесте меморијални комплекс у Доњецку у знак сећања на децу која су погинула током оружаног сукоба на истоку Украјине. Налази се у граду Доњецку у парку културе и рекреације названом Лењински комсомол. Отворен је 5. маја 2015. након постављања спомен-знака, а 2. јуна 2017. у композицију алеје додат је споменик деци Донбаса.








literatesa literatesa 08:39 23.09.2022

Re: Мало о лицемерју и егоцентричности

Нарочито оних 15 милиона "Украјинаца" којима је руски матерњи језик и сви они из Донбаса што су им украјински нацисти пре ове руске војне интервенције 8 година убијали децу гранатирајући их.

Сви овде годинама кукате над судбином опседнутог Сарајева у нашем грађанском рату.

Нико ни сузу овде није пролио током 8 година укронацистичког гранатирања Донбаса.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:55 23.09.2022

Re: bog te mazo

bene_geserit
al nama bogami pućo direkt cijenu gasa diktira i mnogo nam ju je lijepo izdiktirao
istina nisu ni te energetske kompanije mutave pa da se i oni brzo ugradiše a vi sad vidite kućete i štaćete sa tim cijenama, švabe pogotovo

Dobro za nas smo rasčistili.
Nego za vas Evropljane, kako vam Putin diktira cenu gasa? Jel sagradio čovek Severni Tok 2, da vam što se gasa tiče bude bolje ? Nego nikako da ga otvorite ...


pazi i vama je putko smjestio onomad ono poskupljenje benzina, jeste bilo privremeno i realno ne tako bitno al se raja dobro uzjogunila..
zavuko vam je tu baš, al nije moglo da potraje..
a Evropi je smjestio brate strahovito, ovo se još nije desilo..
cijena gasa u US (ako si čuo za Henry Hub, to je relevantan benčmark) je oko 7 dolara (7.2 danas)
a cijena gasa u Evropi, Dutch TTF (opet, relevantan benčmark) je trenutno nešto iznad 200 evra..
eto sreće pa je i evro toliko zglajzao da sad vrijedi koliko i dolar pa moš da zaokružiš lako
braco moj pa ti proizvedi nešto konkuretno sa tom cijenom gasa pogotovo ako si se još dovatio da praviš nekakvu hemiju..
i to ajde i cijena al ga i nema dovoljno
kako, lako.. rekao pućo drugovi sada ćemo malo da remontujemo i zavrnuo pipu..

e šta hoću reći krvavo ih je koštao, uporedivo sa Arapima sedamdesetih..
ali koliko je koštao svoje kod kuće to je zaista nepojmljivo..
ja sam se nadala da će oni naći neko rješenje tipa, eto vam Dombas i još za šta ste zapeli, jebiga nek se preseli ko gdje treba pa da idemo dalje međma iz kog god razloga to očito neće moći a ti tamo ljudi će biti vraćeni nazad par decenija i to ko preživi a ne poludi..
baš kao mi..
zaista neoprostivo šta im je uradio
to ako si se pitao šta je o tome mislim
softelectronics_e softelectronics_e 09:03 23.09.2022

Re: bog te mazo

newimprovedtadejus
bene_geserit
al nama bogami pućo direkt cijenu gasa diktira i mnogo nam ju je lijepo izdiktirao
istina nisu ni te energetske kompanije mutave pa da se i oni brzo ugradiše a vi sad vidite kućete i štaćete sa tim cijenama, švabe pogotovo

Dobro za nas smo rasčistili.
Nego za vas Evropljane, kako vam Putin diktira cenu gasa? Jel sagradio čovek Severni Tok 2, da vam što se gasa tiče bude bolje ? Nego nikako da ga otvorite ...


pazi i vama je putko smjestio onomad ono poskupljenje benzina, jeste bilo privremeno i realno ne tako bitno al se raja dobro uzjogunila..
zavuko vam je tu baš, al nije moglo da potraje..
a Evropi je smjestio brate strahovito, ovo se još nije desilo..
cijena gasa u US (ako si čuo za Henry Hub, to je relevantan benčmark) je oko 7 dolara (7.2 danas)
a cijena gasa u Evropi, Dutch TTF (opet, relevantan benčmark) je trenutno nešto iznad 200 evra..
eto sreće pa je i evro toliko zglajzao da sad vrijedi koliko i dolar pa moš da zaokružiš lako
braco moj pa ti proizvedi nešto konkuretno sa tom cijenom gasa pogotovo ako si se još dovatio da praviš nekakvu hemiju..
i to ajde i cijena al ga i nema dovoljno
kako, lako.. rekao pućo drugovi sada ćemo malo da remontujemo i zavrnuo pipu..

e šta hoću reći krvavo ih je koštao, uporedivo sa Arapima sedamdesetih..
ali koliko je koštao svoje kod kuće to je zaista nepojmljivo..
ja sam se nadala da će oni naći neko rješenje tipa, eto vam Dombas i još za šta ste zapeli, jebiga nek se preseli ko gdje treba pa da idemo dalje međma iz kog god razloga to očito neće moći a ti tamo ljudi će biti vraćeni nazad par decenija i to ko preživi a ne poludi..
baš kao mi..
zaista neoprostivo šta im je uradio
to ako si se pitao šta je o tome mislim

Dobro to.
Kratkoročno.
Ali.
Šta će biti malo kasnije?
Kako će tu da prođu Evropljani?
I Švabe.
gedza.73 gedza.73 10:18 23.09.2022

Re: bog te mazo

bene_geserit
Ne znam kako tačno stoji stanje u Srbiji ovih dana

u najgrubljim crtama imaš dve grupe. Jedna su osokoljeni (naravno, opet bez pokrića i golog dupeta ali vrlo fanatični) komunisti koji jedva čekaju da Srbija postane ruska gubernija a Putin predsednik Srbije. Druga su oni koji se nadaju kako će Šešeljevu Srbiju sa granicama do Tokija da nam vrate ovi ruski mobilisani rezervisti.

Među njima ima svega. Ljudi koji veruju kako su Zapadnjaci prerušeni reptili sa drugih planeta, ovi koji znaju šta su na supertajnom sastanku pa na još supertajnijem dogovoru samog vrha Bilderberške grupe dogovorila tri čelnika, da je Putin poslat od boga kako bi povratio Pokret nesvrstanih, mir i jednakost u svetu...

za svakoga ponešto. Multipraktik. Putin je istovremeno komunista i antikomuista, suverenista i globalista. Ovde su se u njega zacopali kao tinejdžeri u duplericu gole ženske pa je jedan zamišlja kao odličnu domaćicu, drugome je vrhunska u krevetu, trećem intelektualka koja navija za Partizan... A u stvarnosti ona neku mesec ranije fiknula pišu kako bi pobedila na ženskom takmičenju u karlingu.
Ima priča (nacionalne televizije, intelektualci, profesori) kako smo mi pravoslavci u stvari najsličniji kadirovim islamistima pa skoro nemamo dodirnih tačaka sa zapadnom civlizacijom (koja je zla i satanistička).
kao sedamdesetih kad smo podržavali palestinske verske fanatike i muslimanske terorističke organizacije jer će oni da izvrše svetsku socijalističku revoluciju.

Povrh svega određen broj je sad oduševljen jer će ruska vojska sa rezervistima sigurno i konačno da stigne do Srbije (prošla prognoza iz februara pa marta... pa maja, juna... jula, avgusta i evo već ode i septembar se izjalovila) a onda teško izdajnicima i petokolonašima. U svetlu ruske mobilizacije oni koji su devedesetih bežali od rata ili su na Zapadu ima da prođu posebnu kontrolu. Pa ako imaju sreće i izbegnu vešala na terazijama onda će naše patriJote sa ruskom 'braćom' da ih pošalju na ORA Ukrajina 2023. kako bi obnovili Donbas i Lugansk.

Veruj mi da je ludnica otključana a niko od ovih što su izašli nije poneo terapiju.

I dokle će više najveći zločinac nad srpskim narodom da bude sahranjen u Beogradu

Uradi presek ovih što ga čuvaju u Beogradu i sadašnjih rusofila i dobićeš iznenađujuće rezultete. Dobro i ne baš toliko iznenađujuće.
gedza.73 gedza.73 10:25 23.09.2022

Re: Мало о лицемерју и егоцентричности

tasa
Моје питање је било који то мотив имају СВИ (СВИ!) Украјинци да се боре против Руса?
Бране своју украјинску домовину?
Нарочито оних 15 милиона "Украјинаца" којима је руски матерњи језик

Aj da raščlanimo.
Ukrajinci nemaju motiv da brane Ukrajinu dok imaš 15 miliona 'Ukrajinaca' kojima je ruski maternji jezik.
Zašto je onda Putin proglasio mobilizaciju u Rusiji?
Ili Ukrajinci imaju motiv da brane Ukrajinu od Rusa ili Ukrajinci kojima je maternji jezik ruski neće da ratuju na ruskoj strani.
Нажалост, права истина о свему томе је дубоко закопана испод медијских булшита попут ових које ти качиш.

Tako su pričali i na TV dnevniku devedesetih Spomenka Jović.

Колико их је у Србији деведесетих побегло од мобилизације?
Је л' то нешто променило?
Зауставило рат?
Променило крајњи исход рата?

Misliš da ona masovna dezertiranja i odsustvo želje, motivacije šta god tokom devedesetih u Srbiji nisu uticali na ishod rata?
shmoo shmoo 11:00 23.09.2022

Re: Мало о лицемерју и егоцентричности

gedza.73

Aj da raščlanimo.



'Ај.





shmoo shmoo 11:05 23.09.2022

Не бој се, то је нормално

literatesa
Нарочито оних 15 милиона "Украјинаца" којима је руски матерњи језик и сви они из Донбаса што су им украјински нацисти пре ове руске војне интервенције 8 година убијали децу гранатирајући их.

Сви овде годинама кукате над судбином опседнутог Сарајева у нашем грађанском рату.

Нико ни сузу овде није пролио током 8 година укронацистичког гранатирања Донбаса.






У, јбт, ти опседнута Путином к'о Пајке Захаровом!






gedza.73 gedza.73 11:27 23.09.2022

Re: Мало о лицемерју и егоцентричности

shmoo
'Ај.

dobro me podseti ovom sličkom da dopunim Benetu listu.
Ima i posebna podgrupa sa dijagnozom koja je u fazonu' jbg. šta će Putin, mora da baci atomsku, naterali ga, nije on kriv. Ionako ništa ne valjamo, bolje da se uništi sve pa da se krene ispočetka'.


benedykt benedykt 11:41 23.09.2022

Re: bog te mazo

shmoo
benedykt

Ne znam, ne pratim previše bilo šta od medija sa Zapada pa možda i grešim



Ни ја не пратим руске медије, али не зато што не стижем него зато што у Србији не могу ни да доипрем до њих. Или не умем и не знам како да допрем до њих. Зато можда и ја грешим.


Iskrena preporuka gosn Shmoo za ruskojezične medije, jer prosto imate originalnu perspektivu onoga što se dešava a ne kako sve to kroz neku svoju ličnu prizmu ili interese provlači neko drugi.
Evo npr, imate večeras u 19:15h po moskovskom vremenu na YouTube stream (LINK) koga radi Igor Girkin poznatiji i kao Strelkov.
Čovek je sve samo ne bilo kakav prozapadni liberal a pri tom je jako iskren i bez ikakve dlake na jeziku, pa će vam samim time reći šta i kako zaista (po njemu) jeste. Koliko vidim teme za razgovor će biti razmena Medvedčuka za prvu ekipu Azova, mobilizacija i stanje na frontu…
literatesa literatesa 11:47 23.09.2022

Re: Мало о лицемерју и егоцентричности

Ima i posebna podgrupa sa dijagnozom koja je u fazonu' jbg. šta će Putin, mora da baci atomsku, naterali ga, nije on kriv. Ionako ništa ne valjamo, bolje da se uništi sve pa da se krene ispočetka'.

Juče rekoh, uglavnom ljudi koji su odavno digli ruke i od sebe.
gedza.73 gedza.73 12:36 23.09.2022

Re: Мало о лицемерју и егоцентричности

Juče rekoh, uglavnom ljudi koji su odavno digli ruke i od sebe.

E to su prave kukavice. Mada nemam ništa protiv njihove odluke ali imam što su dilkice koje oće i druge da povuku sa sobom u propast.

Kao ona sekta Sunce-nešto kad ih vođa kulta (u ovom slučaju Putin) ubedio kako pored Zemlje prolazi svemirski brod koji će da pokupi samo one koji izvrše samoubistvo. Pa valjda kad je upala policija našla negde oko 1000 ljudi i dece.

Što nisu otišli u rusku vojsku pa nenaoružani i neopremljeni deminirali minska polja. Njima svejedno dal je A-bomba ili nije.


literatesa literatesa 14:29 23.09.2022

Re: Мало о лицемерју и егоцентричности

E to su prave kukavice. Mada nemam ništa protiv njihove odluke ali imam što su dilkice koje oće i druge da povuku sa sobom u propast.

Kao ona sekta Sunce-nešto kad ih vođa kulta (u ovom slučaju Putin) ubedio kako pored Zemlje prolazi svemirski brod koji će da pokupi samo one koji izvrše samoubistvo. Pa valjda kad je upala policija našla negde oko 1000 ljudi i dece.

Što nisu otišli u rusku vojsku pa nenaoružani i neopremljeni deminirali minska polja. Njima svejedno dal je A-bomba ili nije.

Neki psihološki profili nalaze harmoniju tek u srušenom svijetu oko njih, nije svaka samodestrukcija i samo suicidnost, naudim sebi, svijet nastavi dalje,

zamisli nakon godina propadanja ljudske ličnosti trenutak kada se i svijet oko njih razobliči, napokon je dobio što je zaslužio dok sam ja patio, pa i to je nekom katarza, ushićenje..

Sjetih se onog pilota što je srušio avion skoro bi li iz Portugala krenuli nazad, primjer, nisu sve depresije iste..
literatesa literatesa 14:30 23.09.2022

Re: Мало о лицемерју и егоцентричности

Ili koliko ljudskih života može nadoknaditi Putinu što je na svakoj slici svjetskih lidera bio najniži?
shmoo shmoo 15:17 23.09.2022

Re: bog te mazo

benedykt
shmoo
benedykt

Ne znam, ne pratim previše bilo šta od medija sa Zapada pa možda i grešim



Ни ја не пратим руске медије, али не зато што не стижем него зато што у Србији не могу ни да доипрем до њих. Или не умем и не знам како да допрем до њих. Зато можда и ја грешим.


Iskrena preporuka gosn Shmoo za ruskojezične medije, jer prosto imate originalnu perspektivu onoga što se dešava a ne kako sve to kroz neku svoju ličnu prizmu ili interese provlači neko drugi.
Evo npr, imate večeras u 19:15h po moskovskom vremenu na YouTube stream (LINK) gde je gost Igor Girkin poznatiji i kao Strelkov.
Čovek je sve samo ne bilo kakav prozapadni liberal a pri tom je jako iskren i bez ikakve dlake na jeziku, pa će vam samim time reći šta i kako zaista (po njemu) jeste. Koliko vidim teme za razgovor će biti razmena Medvedčuka za prvu ekipu Azova, mobilizacija i stanje na frontu…




Нисам баш вешт у том на'ватавању по интернету па зато хвала за линк и препоруку.


Spiridon Spiridon 16:40 23.09.2022

Re: bog te mazo

literatesa
I my all time favorire, višnja.

Sa Višnjom nikad nisam razmjenili slovo, prvi put je vidjela ovde kad je jednu veču razgrnula astala i napisala na Spiridonovom blogu da smo on, Spiridon, i ja najveće zlo na zemlji
Crveni cvjetić? Jako duhovita.


To je zato što je trzala na mene, a ja je nisam jebavao.


dogodinedragosevac dogodinedragosevac 16:56 23.09.2022

Re: Putin žuri na đubrište istorije

Warried,






literatesa literatesa 17:24 23.09.2022

Re: bog te mazo

To je zato što je trzala na mene, a ja je nisam jebavao.

Hm, znači tako, bilo je tu nekog guženja.
bene_geserit bene_geserit 18:05 23.09.2022

Re: bog te mazo

a Evropi je smjestio brate strahovito, ovo se još nije desilo..
cijena gasa u US (ako si čuo za Henry Hub, to je relevantan benčmark) je oko 7 dolara (7.2 danas)
a cijena gasa u Evropi, Dutch TTF (opet, relevantan benčmark) je trenutno nešto iznad 200 evra.

Čekaj polako, ne može Putin da ti bude kriv što su njemu uveli sankcije.
Da nisu uveli sankcije Rusima i da je otvoren Severni Tok cena gasa bi bila kao i nekad.
Kad staviš tuđe (geostrateške) interese ispred svojih (ekonomskih) onda plaćaj gas 200 dolara, kotejbe.

A de na pominjem derivative trading kad je energija u pitanju.
gedza.73 gedza.73 18:05 23.09.2022

Re: Мало о лицемерју и егоцентричности

Neki psihološki profili nalaze harmoniju tek u srušenom svijetu oko njih, nije svaka samodestrukcija i samo suicidnost, naudim sebi, svijet nastavi dalje,

ovo za kukavice samo da dopunim kako mislim na one koji i druge povuku za sobom u smrt.
Spiridon Spiridon 18:14 23.09.2022

Re: bog te mazo

literatesa
To je zato što je trzala na mene, a ja je nisam jebavao.

Hm, znači tako, bilo je tu nekog guženja.


Ne, to nisam rekao.
maksa83 maksa83 18:17 23.09.2022

Re: Мало о лицемерју и егоцентричности

ovo za kukavice samo da dopunim kako mislim na one koji i druge povuku za sobom u smrt.

Ali ona vegetacija srpskih Z debila po Internetima koja se raduje zbog mobilizacije i što će ljudi da ginu, kakva je to smeša mračnih govana u glavi...
gedza.73 gedza.73 18:33 23.09.2022

Re: Мало о лицемерју и егоцентричности

Ali ona vegetacija srpskih Z debila po Internetima koja se raduje zbog mobilizacije i što će ljudi da ginu, kakva je to smeša mračnih govana u glavi...

Nisam verovao da ovoliko ludaka imamo. U fazonu su 'e sad kreće pravi rat, saće vidite'.
Valjda im to 'utešna nagrada' što Putin nije gađao Zapad (i nas pride) nuklearkom.
Posle neće da nas prime u EU kao zbog Kosova. Neće bre jer smo nenormalni.


literatesa literatesa 18:40 23.09.2022

Re: bog te mazo

Ne, to nisam rekao.

:)
literatesa literatesa 18:41 23.09.2022

Re: Мало о лицемерју и егоцентричности

ovo za kukavice samo da dopunim kako mislim na one koji i druge povuku za sobom u smrt.

Gedžo, bio si kristalno jasan. :)
bene_geserit bene_geserit 19:25 23.09.2022

Re: bog te mazo

u najgrubljim crtama imaš dve grupe

Gedžo kakva gomila gluposti. Sa koje je ovo planete?
Od svih ljudi sa kojima se čujem iz Srbije kako to da nema nikog ko upada u te tvoje "dve grupe".
maksa83 maksa83 19:42 23.09.2022

Re: bog te mazo

Od svih ljudi sa kojima se čujem iz Srbije kako to da nema nikog ko upada u te tvoje "dve grupe".

Zamisli nema ih ni među ljudima koje ja smatram prijateljima a ni među ljudima sa kojima imam svakodnevne kontakte, raspon od 25 do 50 godina. Takođe niko od njih nije išao ni na jedna "litija", niti nosi majicu sa Putinom ili slovom Z, ali se te majice ipak prodaju u Knezu.

Pogledaj poslednja dva "litija" i videćeš ih u buljucima.
gvozden1 gvozden1 20:08 23.09.2022

Re: bog te mazo


Pogledaj poslednja dva "litija" i videćeš ih u buljucima.

Ajde u nekoj preciznijij jedinici mere od buljuka, procenat neki u populaciji, i još kad bi metod utvrđivanja naveo, bog da nas vidi.

Stvarno pričate o ekstremima u svakom smislu.
Ekstremno malo je tih, toliko su to retke zverke da niko odavde ni jednog takvog ne poznaje.

I to nije problem, problem je kad se kaže "nismo normalni"

Ti o kojima pričate nisu, ali ni oni koji ceo narod proglašavaju nenormalnim zbog njih, ništa normalni od njih nisu.

maksa83 maksa83 20:25 23.09.2022

Re: bog te mazo

Ajde u nekoj preciznijij jedinici mere od buljuka, procenat neki u populaciji, i još kad bi metod utvrđivanja naveo, bog da nas vidi.

Nigde nisam rekao da je to neka većina, naprotiv, mislim da je to samo vrlo bučna manjina. Al' da ne postoje prosto nije istina.

Pa zaboga imaš ih i po ovom blogu...
gedza.73 gedza.73 20:28 23.09.2022

Re: bog te mazo

Gedžo kakva gomila gluposti. Sa koje je ovo planete?
Od svih ljudi sa kojima se čujem iz Srbije kako to da nema nikog ko upada u te tvoje "dve grupe".

Kažem ti da su tu oko nas. Čak ovde na blogu je bila polemika oko 'neophodnosti' upotrebe nuklearki, Kadirova, vešanja po Terazijama i ulaska Putinove crvene armije u Srbiju.


Ne samo što nam Englezi kojima vladaju reptili uređuju obrazovanje u Srbiji nego je i Vlad Cepeš bio srpski vladar iz Mađarske.

Jesam malo nakitio sa reptilima ali ono ostalo ide sa nacionalnih frekvencija i iz tabloida. Sve dobro, lepo i milo nam dolazi iz Putinove Rusije a zlo, Sodoma i Gomora, dekadentne buržoaske vrednosti sa Zapada.
Kao da smo zaglavljeni u petlji.

Da ti ne pričam koliko se to zapatilo među tinejdžerima.








gvozden1 gvozden1 20:39 23.09.2022

Re: bog te mazo

Nigde nisam rekao da je to neka većina, naprotiv, mislim da je to samo vrlo bučna manjina. Al' da ne postoje prosto nije istina.

Pa zaboga imaš ih i po ovom blogu..

Tih nema, vcucko je možda najbliži, ali ni on nije tako ekstreman.

Majice sa Z skoro da ne postoje, tih "e sad kreće pravi rat, napokon" ni takvih skoro da nema.

Onih ( nas) koji veruju da je bolje po Srbiju da Rusi ovo dobiju (šta god oni smatraju dobitkom) pa šta god to Ukrajiniu koštalo, da takvih ima, ne malo.

Ali to je normalno.
maksa83 maksa83 20:46 23.09.2022

Re: bog te mazo

Tih nema, vcucko je možda najbliži, ali ni on nije tako ekstreman.

Ne pričam o vcucku uopšte. vcucko je čovek zaljubljen i zaslepljen i strastven a zapravo je racionalniji i ima više smisla to što on priča od većine vas rusoljuba koliko god ga ponekad ponese.

Majice sa Z skoro da ne postoje, tih "e sad kreće pravi rat, napokon" ni takvih skoro da nema.

Ovo nije tačno.

Onih ( nas) koji veruju da je bolje po Srbiju da Rusi ovo dobiju (šta god oni smatraju dobitkom) pa šta god to Ukrajiniu koštalo, da takvih ima, ne malo.

Evo ja tvrdim da ni ovo nije tačno nego da je prosto tvoj wishful thinking.

Rekao bih da vas sa tim stavom ima otpr. koliko i ovih frindž graničnih slučajeva, isti red veličine.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana