Budućnost| Društvo| Ekonomija| Planeta| Život

Vesti, proverene i neproverene, i nagađanja …

Milan Novković RSS / 21.09.2022. u 14:37

SCO završen. Iran primljen, mnogi u redu, dok ...

... u post-scriptum maniru i Turska izražava želju da se pridruži (sitna modalna šalica: neko vreme je SCO, iz milošte, nazivan „Azijski NATO". Naš-domaći NATO nema formalne klauzule na temu većine višestrukih udruživanja, al lahki Erdogan je na putu za Vašington. Ovo nije baš small deal pošto su ga uvek nasmejani najbolji prijatelji s one strane okeana pokušali skratiti za glavu onomad kad je, jelte, postao blago neposlušan (nema nagrade za one što znaju ko ga je spasio).

Vreme je interesantno, kolektivni zapad i dalje mamuza mrtvog konja u pokušaju da zadrži hegemoniju, koju je već neko vreme izgubio, ali to u kvantnom svetu nije uvek očigledno, posebno ako se ne posmatra sa petoro urokljivih očiju (aluzija na „..The Five Eyes (FVEY) is an intelligence alliance comprising Australia, Canada, New Zealand, the United Kingdom, and the United States..." pa njihovo da-samo-australija-skucka-nešto-nuklearnih-podmornica trudbeneštvo).

Ovo mamuzanje nije bezopasno, naprotiv, završno mlaćenje mačem jako smorenom rukom kolektivnog zapada, pred zavese finalnog čina je, malom ali netrivijalnom verovatnoćom, opasno - dosta je NATO vojaka u Ukrajini već, kao i sve više zapadnog oružja:

    - Zapad Putinu: Karaćemo vas (idiot u US dal kongresu, dal senatu pre nekoliko dana: Daj da se ispucaju više te nuklearke na Ruse)

  - Putin Zapadu: Karaćemo vas (Putin pre nekoliko nedelja: Pa mi nismo još ni počeli, Putin i Šojgu dal juče: koristićemo svo oružje ako je potrebno, uključujući nuklearno)

Naravno, danas i vrapci na grani znaju da se zapad uglavnom folira, osim ako im Padre Padrone nije u situaciji da sa sigurne udaljenosti bombarduju mnogo slabije od sebe (a i poželjno je da se bombarduje sa mora, pošto se onda lakše ustukne)

Pa danas i vrapci na grani znaju da se Putko uglavnom ne folira. Sada će delovi Ukrajine biti pripojeni Rusiji - ionako su samo Rusi ostali, ostali su uglavnom otišli, pa će presušiti i izvor fazona na temu karaktera operacije u Ukrajini - SMO preti da postane rat.

Zvuči bizarno, al ja sve više mislim da Nemci glumataju donekle - da se plati što mora da se plati - ali da je strategija in line sa Ruskom ulogom u šire-azijskoj priči - Rusi su na vrhu menadžmenta Evroazijske integracije gde su terminali Nemačka i Rusija.

Šta želimo: evropsku, ne samo ukrajinsku denacifikaciju, ukrajinsku demilitarizaciju, redefinisanje evropske „security architecture" (čitaj NATO na đubrištu istorije, ali pošto je to nemoguće uraditi preko noći imaćemo i neke korake in-between. Koje korake?! Eeee, budi sad kristalna kugla ako su ti geni junački.

Sve je više signala, po strategijski nezdravom pumpanju dolara, da su US svesni ishoda (ne davos crowd ogranak, tj state dipartment, veliki delovi agencija, MSM, ... nego onaj drugi, veći ali za sada u senci deo Amerike) - i.e. na prvi pogled urušavanje zapada brže nego što se mora je delimično anglosaksonski-namerno: teško je i riskantno prognozirati do kada i u kojoj meri će se za proizvoljno odštampane dolare nešto moći kupiti, ne samo na ne-zapadu, nego i na zapadu - SCO je u proteklom samitu naglašeno dotakao i užurbanu de-dolarizaciju, i u SCO-u je managing director Kina (bitno za reći zbog mase novca i assets uopšte nad kojima oni imaju kontrolu, uključujući i geo-political assets u širem smislu). Tačnije, sasvim je moguće da je naglo dizanje kamata u US, iako poprilično bolno za US još bolnije za ostatak sveta pošto podiže cenu dolara, strani dolari se slivaju u US, pa tako ostatak sveta ima neočekivane probleme na kvadrat - sve skuplji su dugovi u dolarima, koje je sve teže naći. Problemi na kub, u stvari - sve je teže privući pažnju na sebe i svoje ideje za koje su potrebi investitori - „vidi ruke" je kao alat postalo potpuno beskorisno.

A šta stvarno želimo: pa i evropsku bizarno nesposobnu vrhušku na đubrištu istorije, i neki realni preporod u svetlu potencijala evroazijske integracije. Ne preko noće, nažalost, pošto je to sada nemoguće. Ako je nekad i bilo moguće onda je to bilo pri početku kumulativnog QS ciklusa.

Ps: Za naše „¿Qué?" US drugare, kao dodatak „dolar" crtici (u stvari ovo je za sve na temu „digitalna valuta centralne banke, kao jedina valuta u opticaju", nego je meni interesantno pošto se u US dešava brže nego što sam ja mislio - iznuđeno, pošto je Kina iznenadila svet i naterala ga da se takmiči:

Biden Orders US Dollar Replaced with Trackable "Spyware" Version

Jim Rickards ovde reklamira i svoju novu knjigu. Amer, jbg, ali ja mislim da je on odličan autor. Iako mu od The Death of Money: The Coming Collapse of the International Monetary System od knjiga nisam ništa novije pročitao mislim da je on odličan, razni odlomci raznih knjiga i mišljenja su mu na sve strane.

Koga mrzi da gleda video u nekom trenutku je ponuđen I transcript, a ko voli da se sam snađe na US deo teme može da krene od „Executive Order 14067-Ensuring Responsible Development of Digital Assets - March 09, 2022".

Potencijal ovih valuta je ogroman u pozitivnom smislu, iz perspektive civilizacijskog razvoja, ali su takvi bili i dinamit, pa fisije i fuzije, i u ovom našem vremenu tema je jedna od najmračnijih.

I za kraj, the pinacle zapadne kulture, evropske, orator-in-chief, meme-in-chief...

joe-what.jpg?w=560&h=379

..one and only, field marshal, ... Patak Dača.
 



Komentari (1049)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 08:30 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

bene_geserit
I Kinezi, tek Indijci, otkud ih toliko?

Indusi



1947. kad su prestali da budu engleska kolonija bilo ih je 300 miliona, danas 1.4 milijarde.
Englezi jesu za svašta krivi, ali brate zato što se razni narodi po svetu množe nikako nisu.



Obrati pažnju istorijski, kad se previše namnože broj padne, onda neki napredak u agrikulturi i sl. broj poraste i tako ciklusi. Ne znam jel ima neki ciklus gde su se englezi umešali, bilo je ono sa opijumom ali to je blip u njihovoj istoriji.

Kad reče "ciklus" pa spomenu tu vašu kompostizaciju - yes energetski i carbon integralnija, al spora za brzi rast stanovništva.

Moglo bi to i brže da se obrće, the proteini and beyond

Pa najbrže (meni požutela knjiga, klinci odavno odrasli za tajine "lekcije", baš ću videti da li se neko latio knjige sad kad sam ih sve poklanjao pri selidbi (osim kuvara, outdoors i DIY - njih mogu da pozajme na neograničeno vreme)


literatesa literatesa 08:31 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ljudi koji stave u usta drugima nešto što nisu rekli pa se onda sa tim raspravljaju su pizde.
Ako smo to raščistili

da se vratimo na ljude koji se NISU razmnožili pod okupacijom superiornijeg i ja NE PREDLAŽEM da ih postreljamo.

Ne, ja ne mislim još uvijek da si pizda iako si rekao da inferiornije postreljamo. :)
bene_geserit bene_geserit 08:35 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

mi da se ne bavimo tim ljudima koji dolaze na evropsko tlo

Njima ćeš da se baviš hteo ne hteo, jel dolaze i tek će da dolaze
imamo sad ruski problem

ili NATO problem, kako iz čije perspektive
fašiste

za vas libtarde su svi konzervativci "fašisti", to smo davno raščistili
istina i za nas ste svi vi libtardi "komunjare", al dobro
ne vidim da je ni jedno ni drugo problem, političke igrarije
i Kineze koji više ne znaju šta će sa sobom

šta mi imamo sa Kinezima da li mi je znati, neka Kinezi rade šta hoće šta se to nas tiče
bene_geserit bene_geserit 08:38 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ne, ja ne mislim još uvijek da si pizda iako si rekao da inferiornije postreljamo

A zbog čega su oni inferiorniji, ja tako ne mislim.
Ti tim ljudima lepiš nekakve etikete, vi libtardi volite to da radite.

A možeš da nastaviš sa time, pizde ostaju pizde.
bene_geserit bene_geserit 08:42 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ali sta znači 60-70 god kad ti sad ili još uvijek imaš dokaz da su oni manji inteligentni?

Da li su više ili manje inteligentni je irelevantno za diskusiju.
Ja nemam želju da bilo ko osvoji moju zemlju, makar bila i bivša, pa nek je i duplo pametniji od Srba. Podjednako Kinezi i Afrikanci.
literatesa literatesa 08:42 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Njima ćeš da se baviš hteo ne hteo, jel dolaze i tek će da dolaze

A dobro, ne primaš ih ti u svoju kuću.
ili NATO problem, kako iz čije perspektive

Bane, dal ti to iz Amerike navijaš protiv Natoa? :)

Hm, Nato je izgovor za ovo rusko sranje samo Srbima koji se ne smiju sučiti sa činjenicom da su se Rusi po Srbima popišali.
za vas libtarde

Ne znam koliko je loše, ali ovde se dešava na blogu da isto mislim sa ljudima koje bih ja inače da mi ponude birala u tim, ekipu..
istina i za nas ste svi vi libtardi "komunjare", al dobro

cc :)
šta mi imamo sa Kinezima da li mi je znati, neka Kinezi rade šta hoće šta se to nas tiče

:))
bene_geserit bene_geserit 08:43 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Moglo bi to i brže da se obrće, the proteini and beyond

Doći će i soylent green na red ne brini.
literatesa literatesa 08:43 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ja nemam želju da bilo ko osvoji moju zemlju

Dobro, ko se pokazao pokoran ovde kao ja? :)
bene_geserit bene_geserit 08:48 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Bane, dal ti to iz Amerike navijaš protv Natoa?

Ja sam za izolacionizam i mislim da je NATO trebao da prestane da postoji.
Što se tiče rata u Ukrajini milsim da treba da ne obraćamo pažnju, ruska interesna zona.
A navijam i da se Evropa oslobodi američke stege.
To što imaš ekipu ovde kod nas koja radi protiv interesa američkog naroda, da ne pominjem interes evropljana, i što oni trenutno određuju američku politiku, ne znači da ja moram da budem za to.
Znaš postoji nešto što se zove sloboda mišljenja i govora, dosta stran pojam za vas libtarde koji gledate svet crno belo il si s nama il nisi.
bene_geserit bene_geserit 08:50 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Dobro, ko se pokazao pokoran ovde kao ja?

pa zar nisi gore poželela dobrodošlicu Afrikancima i ostalima.
OK, žene su u principu to drugačije posmatrale od muškaraca, kad dođe osvajač muškarci ginu a one uvek mogu da rašire noge.
Kako beše onaj period od pre 4000 godina, kad su došli osvajači sa stepa, protutnjali Evropom sve do Španije i Engleske, i nestalo je Paternal lineage DNA ko rukom odnesen, ali se sa druge strane Mitochondrial DNA lineage sasvim lepo nastavio kao da se ništa nije desilo.
literatesa literatesa 08:53 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

pa zar nisi gore poželela dobrodošlicu Afrikancima i ostalima.
OK, žene su u principu to drugačije posmatrale od muškaraca, kad dođe osvajač muškarci ginu a one uvek mogu da rašire noge.

Ajde ne seri srpski migrantu u Americi.
literatesa literatesa 08:54 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ja sam za izolacionizam i mislim da je NATO trebao da prestane da postoji.
Što se tiče rata u Ukrajini milsim da treba da ne obraćamo pažnju, ruska interesna zona.
A navijam i da se Evropa oslobodi američke stege.
To što imaš ekipu ovde kod nas koja radi protiv interesa američkog naroda, da ne pominjem interes evropljana, i što oni trenutno određuju američku politiku, ne znači da ja moram da budem za to.
Znaš postoji nešto što se zove sloboda mišljenja i govora, dosta stran pojam za vas libtarde koji gledate svet crno belo il si snama ili nisi.

Ne, ti se samo iz Amerike ugradiš u realnost ovamo kod nas.
literatesa literatesa 08:54 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ne, ti se samo iz Amerike ugradiš u realnost ovamo kod nas.

Na baušteli kažu, peta- šesta ruka.
bene_geserit bene_geserit 08:55 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ajde ne seri srpski legalni migrantu u Americi.

Znaš razliku između legalnog i ilegalnog?
literatesa literatesa 09:00 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Znaš razliku između legalnog i ilegalnog?

Šta karikiraš?

Znaš li ti koliko naših ljudi dobije vizu, koliko ih radi na crno, koliko ih želi ili jedno ili drugo, nešto peto, bolje?


Kakav ti srpski fašizam propagiraš iz Amerike, rasizam i itd? Tvoja superiornost je u odnosu na druge zato što imaš vizu? Pa jbt.
literatesa literatesa 09:01 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Državljanstvo američko?
gvozden1 gvozden1 09:08 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ja nemam želju da bilo ko osvoji moju zemlju, makar bila i bivša, pa nek je i duplo pametniji od Srba. Podjednako Kinezi i Afrikanci.

Ima li bre šta logičnije od ovoga, normalnije, plemenitije, patriotskije?

Samo mi ne dirajre moju zemlju, a ako je dirate ja moram da je branim.
Od bilo koga.

Kako da je branim, pa ako moram i da ubijem zbog nje, ubijaću, šta mi drugo ostaje.

I onda stigne etiketa fašista si.

bene_geserit bene_geserit 09:09 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Znaš li ti koliko naših ljudi dobije vizu, koliko ih radi na crno, koliko ih želi ili jedno ili drugo, nešto peto, bolje?

Kakav ti srpski fašizam propagiraš iz Amerike, rasizam i itd? Tvoja superiornost je u odnosu na druge zato što imaš vizu? Pa jbt.

Države imaju granice i zakone.
Znam da je poštovanje zakona za vas libtarde opciono, ali za normalan svet nije.
Svako može da želi da otme tuđe ali postoje zakoni protiv toga.

Možda će jednog dana da svet bude oslobođen od granica država i moći ćeš da ideš i živiš gde god želiš. Ko zna možda bude i virtuelnih država, živiš negde fizički a građanin si virtualne države X. To bi bilo zabavno.
Ali do tada zakoni su da se poštuju i striktno primenjuju. A granica se brani oružjem uvek bilo i biće. osim kad su izdajnici na vlasti.
literatesa literatesa 09:15 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Države imaju granice i zakone.
Znam da je poštovanje zakona za vas libtarde opciono, ali za normalan svet nije.
Svako može da želi da otme tuđe ali postoje zakoni protiv toga.

Možda će jednog dana da svet bude oslobođen od granica država i moći ćeš da ideš i živiš gde god želiš. Ko zna možda bude i virtuelnih država, živiš negde fizički a građanin si virtualne države X. To bi bilo zabavno.
Ali do tada zakoni su da se poštuju i striktno primenjuju. A granica se brani oružjem uvek bilo i biće. osim kad su izdajnici na vlasti.

Koliko je sati kod tebe? Idi spavaj, čovječe.

Srbi su u ćorsokaku već godinama jer im je neko digao granicu prema EU, ah da, možda jer su Amerikanci stavili nogu na tuđu zemlju, Kosovo, da bi preko nje prodavali drogu..


Meni je nevjerovatno da su muškarci ovoliko puni prazne priče, jeste malo čudno al bih rekla, ok, žene, šta će, maštaju o princu..
milisav68 milisav68 09:28 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Možemo da pričamo o tome dok se ne potroši Internet ali ipak su ti Rusi ovde ujahali na tenkovima i natakarili komunizam. Nema papira koji će tu činjenicu da promeni.

Došli paralelnom montažom.
milisav68 milisav68 09:40 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

gvozden1

Nije to bila presudna stvar za komunizam ovde.
Presudno je bilo postojanje one nesreće, partizana.

Ovo nije tačno.Presudno je bilo postojanje KGB krtica u SOE, koji su iz Kaira slali fingirane izveštaje sa Balkana u London, i u kojima su umanjivali značaj JVO a uvećavali ulogu partizana.

Čerčil na osnovu tih izveštaja ubedio Ruzvelta da Srbiju prepusti Sovjetima.Obrati pažnju, ne Jugoslaviju nego Srbiju, jer je Ruzvelt na osnovu svojih informacija hteo od Hrvatske da napravi okupacionu zonu kao sa Nemačkom i Austrijom.
bene_geserit bene_geserit 09:55 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Meni je nevjerovatno da su muškarci ovoliko puni prazne priče, jeste malo čudno al bih rekla, ok, žene, šta će, maštaju o princu.

O Afrikancu ili Afganistancu. O kom princu ?
milisav68 milisav68 09:58 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

maksa83
Ono što je meni nejasno je zašto je Tito pomagao grčke komuniste (puštao ih je da beže u Makedoniju, odmore se i okrpe i vrate u borbu).

Zaigro se, mislio je da ga krenula karta...

On je hteo da pravi Balkansku uniju u kojoj bi on bio glavni, zajedno sa Albanijom i Bugarskom, pa je žmureo na albanske i bugarske zločine za vreme WW2.

Zato su iz Moskve poslali Dimitrova, a u Albaniji postavili Envera Hodžu, jer su bili "provereni" kadrovi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:58 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

bene_geserit
Ako ozbiljno pitas sta sam citao mogu ti poslati neku literaturu. Ima i dobrih publikacija o antisemitizmu kod boljsevika ili o mitu o jevrejskom boljseviku koji preti da osvoji svet.

Jel to neki Ješa napisao tu publikaciju?
Stvar je prilično jednostavna, prebrojiš one sa glavnim polugama vlasti Politbiro, šefovi i osnivači tajnih službi, šefovi tajne policije, i ako većinu čine Ješe, onda "If it walks like a duck and quacks like a duck, what is it?".

A ako ti je već do čitanja pročitaj malo o tome ko je finansirao Oktobarsku revoluciju, pominju se neki Jacob Schiff, Max Warburg, Mortimer Schiff, Felix Warburg, Otto Kahn, Isaac Zeelman. Ko li su ti ko bi znao.
Takođe ko je i zašto ubio u atentatu Pitera Stolypina, ministra za reforme tadašnjeg ruskog cara koji je inicirao veliku agrarnu reformu koja je dala pravo vlasništva nad zemljom seljacima.
Ko je organizovao neuspele revolucije 1848., 1881. (uključujući atentat na cara), 1905.
Stalno neke Ješe našle da "spašavaju" ruskog seljaka od carske represije ...


Ma samo nicetomeetyouhopeyouknowmyname-Jese predaju i izucavaju modernu istoriju Rusije i Evrope.

Neptunu fala ima vas kojima je istorija = the X-files krimici+sparivanje brojeva+odgovarajuca ideologija koji znate Istinu.
gvozden1 gvozden1 10:00 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ovo nije tačno.Presudno je bilo postojanje KGB krtica u SOE, koji su iz Kaira slali fingirane izveštaje sa Balkana u London, i u kojima su umanjivali značaj JVO a uvećavali ulogu partizana.

A da te nesreće uopšte nije bilo, čiju ulogu bi falsifikovali?

O tome i pričam, o partizanima kao uzroku zla, i zla građanskog rata, i zla komunizma.

A to je tako jednostavno za razumevanje, ako postoji država, ako postoji njena vojska, koje su, i državu i vojsku, saveznici prihvatili, pojava nekog drugog, sa drugim obeležjima, drugim zastavama, drugim ideologijama, nikako ne može doneti ništa dobro.

Može samo zlo, što je i donelo.
shmoo shmoo 10:02 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

milisav68
Možemo da pričamo o tome dok se ne potroši Internet ali ipak su ti Rusi ovde ujahali na tenkovima i natakarili komunizam. Nema papira koji će tu činjenicu da promeni.

Došli paralelnom montažom.






Како монтира!


- Мајн брудер комунист!

- Иди, бре, у пичку материну!



П.С. -


Sprema se MASOVNI NAPAD na GRČKU GRANICU! Više od 100.000 ljudi već u Jedrenu, spremni za UPAD! I Srbija u opasnosti! (ЛИНК)






milisav68 milisav68 10:05 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

gvozden1
Tačno, ali Poljska nije bila ni predmet razgovora, o Jugoslaviji se pričalo kao o pola-pola.

E sad zamisli situaciju u kojoj nema partizania u Jugoslaviji, a ima savezničke vojske, četnika, sa kojom Staljin i crvena armija imaju saveznički odnos, sa kraljem i njegovom vladom takođe saveznički odnos, da li bi Jugoslavija uopšte bila predmet razgovora?

Нишки инцидент је назив за оружани сукоб између савезничких снага, Црвене армије и америчке авијације. Овај инцидент се догодио 7. новембра 1944. године, убрзо по ослобођању Ниша, у коме су биле смештене снаге Црвене армије и Народноослободилачке војске Југославије. Изненада је авијација Сједињених Америчких Држава напала град Ниш, а потом напала и колону возила Црвене армије која се кретала друмом Ниш-Алексинац.

Последице овог напада су неколико десетина мртвих и рањених међу војницима, али и међу цивилима. Материјална штета је такође била значајна. Убрзо је настала ваздушна борба и оборена су три америчка и три совјетска авиона. Званична верзија америчких војних власти је да је дошло до грешке и пријатељске ватре.


link
gedza.73 gedza.73 10:07 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

gvozden1
Kako da je branim, pa ako moram i da ubijem zbog nje, ubijaću, šta mi drugo ostaje.

Eto vidiš kako su to Rusi rešili. Po'vatali pored ovih bekrija, napaljenih budala i rezervne starešine pa u uniformu i pravac na front da se gine.

Štbti mislio o rezervnom ruskom oficiru koji dođe u kasne šezdesete godine, koji nije poginuo u ratu, možda je nekim 'čudom' izbegao i da bude mobilisan a koji priča kako treba da se gine, da se ubija i da šta koji qrac omladina ima da razmišlja nego pušku i na front.

kao ona spečena afežeovka iz dagestankog vojnog odseka koja kevće sa terase na Dagestance kako treba da ginu za rodinu dok ona sedi u toploj kancelariji.
Misliš kako od njenog ponašanja
Ima li bre šta logičnije od ovoga, normalnije, plemenitije, patriotskije?

?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:15 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ja kad god kažem da to može da se reši samo mitraljezima napuše me ovde. Mislim dobro, evo gledaćemo miroljubivu varijantu.


TANJUG javlja:

Ruski stampedo na Beograd: Stanovi se kupuju za keš, tržištu preti novi potres
gedza.73 gedza.73 10:23 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

gvozden1
O tome i pričam, o partizanima kao uzroku zla, i zla građanskog rata, i zla komunizma.

KPJ pokrajinski komitet za Srbiju
Kucnuo je čas kad srpski slobodoljubivi narod, koji je stolećima gledao u velikom ruskom narodu zaštitnika svoje nacionalne nezavisnosti, treba da se digne na noge i da odlučno postavi pitanje svog oslobođenja ispod ropstva krvožednih okupatora
...
Upravo radi se o borbi na život i smrt od čijeg ishoda zavisi ne samo sudbina SSSR-a već i sudbina čitavog srpskog naroda
...
Ne zaboravi (srpski narode) da to možeš učiniti samo udruženeim snagama sa moćnim Sovjetskim Savezom, sa nepobedivom bratskom slovenskom Rusijom na čelu sa velikim sinom ruskog naroda - Staljinom.

SRSPKA OMLADINO
uvek sa svojim narodom, ti češ i ovog puta biti u prvim borbenim redovima. Neka ti bude primer herojska omladina Sovjetskog Saveza koja se neustrašivo bori za stvar čitavog čovečanstva.


Ista retorika kao danas. Ali u reč. Samo umesto u Staljina Srbi imaju vere u Putina.

bene_geserit bene_geserit 10:29 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ma samo nicetomeetyouhopeyouknowmyname-Jese predaju i izucavaju modernu istoriju Rusije i Evrope.

Ma kad čitaš jevrejske uradke oni su uvek i svuda žrtve.
Pa tako nekako ispadoše i žrtve tamo gde su pokušavali da dignu revoluciju decenijama, ubili jednog cara, ubili ključnog ministra unutrašnjih poslova koji je sproveo najvažniju agrarnu reformu u rusko-carskoj istoriji (reforma nosi njegovo ime), pripremili revoluciju, finansirali je, uspešno je izveli, pobili kompletnu carsku porodicu, držali skoro sve bitne pozicije moći u prvih par decenija SSSRa, bili odgovorni i za dekozakikaciju-dekulakikaciju, za holodomor, za gulage.
milisav68 milisav68 10:32 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

maksa83

Pa četrespetečetrespete nam Čerčil odvezao čamac i nas voda (jer numemo da veslamo) odvezla u komunizam. Evo 2022. nam zla EU (to je sad Čerčil) odvezala čamac i opet nas ta voda nosi ... u alkoholizam, ili kako se već sad zove to što nisu Sovjeti nego Rusi.


Alkoholizam je zdraviji od tabletomanije.

E, a jel može to u parama, ko šta ovde kontroliše, odnosno čije su firme koje posluju u Srbiji i ko su vlasnici, sa kojim vojnim svazom imamo više vežbi, i zašto je nafta za 40 dinara skuplja od benzina (213 dinara ili 1,8 evra).Na naftu idu traktori, kombi i kamioni - transport.

A znamo da je akciza glavni faktor odlučivanja u ceni goriva.

Mali hint, pronađi statistiku o uvozu hrane od 2000-te pa na ovamo.
literatesa literatesa 10:39 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Sve sam aktivnosti od jutros pomjerila za 5-10 min naprijed, dva komentara napisala sa ulice, prvi put otišla po novine (jedne su mi stigle pred vrata), drugi put djetetu kod Turčina u pekaru po hljeb.

I kaže Bane,

O Afrikancu ili Afganistancu. O kom princu ?


Bane, psovke su bolje, ovako završiti razgovor nije lijepo.

Šta god da ti odgovorim biće pogrešno, i poslije samo to pamte, poznaju me po koraku. :)
gedza.73 gedza.73 10:41 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Pazi ne moraš da se hvataš za te brojke, možes slobodno za ono pre toga, članovi Polotbiroa, šefovi i osnivači tajnih službi, šefovi tajne policije, šefovi Kominterne i sl. Sve Ješa do Ješe, sve lako proveriti, ako čovek ima želju.


Putinova majka je Jevrejka.
Otkud onda da u Rusiji ima toliku podršku Rusa i zašto kol'ko juče je grad Moskva besplatno (od značaja za državu) na bilbordima imao reklamu za predstavu Veliki Gruzijac (Staljin)? Zašto im je za himnu Putin odabrao Staljinovu melodiju?
Odvojiti Ruse od komunizma a vezati ga za neku manjinu ima dosta šupljina.

Baba (pokojna) mog brata je Ukrajinka. Nije žena o tome nešto pričala ali je rekla kako je Ukrajinka i kako je njena porodica izbegla od Rusa nakon revolucije.
literatesa literatesa 10:42 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Zaboravim već par dana na ovu sliku,

literatesa literatesa 10:44 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Putinova majka je Jevrejka.

Stvarno?
gvozden1 gvozden1 10:46 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Štbti mislio o rezervnom ruskom oficiru koji dođe u kasne šezdesete godine, koji nije poginuo u ratu a možda je nekim 'čudom' izbegao i da bude mobilisan a koji priča kako treba da se gine, da se ubija i da šta koji qrac omladina ima da razmišlja nego pušku i na front.

Da je normalan čovek.

Ta kulovske filozofija, koja uvek sve svodi na lično je za uz pivo i podrigivanje na nekim parkingu, ništa čudno.

Ne možete bi pojmite da i neko sa sedamdeset godina ima pravo da razmišlja o svojoj državi, da ima stavove, da godine, profesija, status ama baš nikakve veze sa pravima nemaju, i sve, na tom parkingu, što znate je, a ti?

Al ko će to vama objasniti.
gvozden1 gvozden1 10:49 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani


Ista retorika kao danas. Ali u reč. Samo umesto u Staljina Srbi imaju vere u Putina.

Piše li i to na parkingu?
gedza.73 gedza.73 10:52 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

pa je žmureo na albanske i bugarske zločine za vreme WW2.

Pre nego što je zažmureo a dok je bio u Krajovi dobio je naredbu iz Moskve da prihvati bugarske okupatorske vojnike u svoje jedinice.
Ima naredba u njegovoj biografiji koju šalje Vrhovnom štabu. Pa je situacija na terenu da oni isti Bugari koji su tokom rata pljačkali i ubijali Srbe sad ih navodno oslobađaju. Iako su i dalje nastavili sa pljačkom.

milisav68 milisav68 10:56 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

shmoo

- Мајн брудер комунист!

- Иди, бре, у пичку материну!

- Najn, ich bin komunist, Hitler švajn, Hitler kaput!
- Partizanen in šuma (kako se kaže šuma na nemačkom)?
- Mi tebe hilfe.


......

- Pik, gde je moj sat?
- Sinoć je stajao tamo.
- Ju Švaba ga mazno, majku mu jebem.
- Onu tvoju Doxu?
- Koju Doxu, Šafhauzen budalo!

- Kako me zajebo, i to nemački vojnik, poznat po disciplini, tri meseca sam ja odrobijao zbog tog sata.
- I vi oćete nešto da postignete?
- Koja Moskva, koji London?
gedza.73 gedza.73 10:56 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Da je normalan čovek.

Onaj koji je izbegao rat, iako je baš on imao obavezu da ratuje, priča mladićima kako je njihova obaveza da idu u rat je normalan čovek?
Pa sad su mnogo jasniji tvoji stavovi.
Ne možete bi pojmite da i neko sa sedamdeset godina ima pravo da razmišlja o svojoj državi, da ima stavove, da godine, profesija, status ama baš nikakve veze sa pravima nemaju, i sve, na tom parkingu, što znate je, a ti?

Eto isto tako kao taj sedamdesetogodišnjak što je sakrio decu da ne ratuju a priča o državnim interesima ima i omladine koja mu kaže kako lepo može da odjebe sa njegovim šešeljovski pozama za slikanje.

milisav68 milisav68 11:00 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

gedza.73

Pre nego što je zažmureo a dok je bio u Krajovi dobio je naredbu iz Moskve da prihvati bugarske okupatorske vojnike u svoje jedinice.
Ima naredba u njegovoj biografiji koju šalje Vrhovnom štabu. Pa je situacija na terenu da oni isti Bugari koji su tokom rata pljačkali i ubijali Srbe sad ih navodno oslobađaju. Iako su i dalje nastavili sa pljačkom.

Sa odobrenjem Londona.
gvozden1 gvozden1 11:11 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Pa sad su mnogo jasniji tvoji stavovi

Trebalo bi, jer su, do koliko juče, to bili i tvoji.
Do u reč si se slagao sa mojim stavovima.

A onda se desi metamorfoza (to je ono što si Fruhendu zamerao)

I to bi bilo u redu kada bi imao intelektualnog kapaciteta da te nove stavove braniš koliko toliko smislenijim argumentima od, šro, izbegao rat, šezdeset godina.
Ali ga nemaš, to je nivo parkinga i peškira oko vrata.

To se, kulovčino,zove ad hominem napad, ne odbrana svojih stavova.

Ali kome ja to pričam.
gedza.73 gedza.73 11:11 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

milisav68
Sa odobrenjem Londona.

London odobrio Moskvi da naredi Titu da primi bugarske okupacione oficire u jedinice?
Malo mi je teško da poverujem u to.

Čerčil: - Da li još uvek traje borba između partizana i ljudi Draže Mihailovića?

Tito: - Da, vrlo žestoka borba.

Čerčil: - Veoma nam je žao zbog te borbe. Mnogo više bismo voleli da se naši meci koriste za ubijanje Nemaca.

Tito: - Da, uistinu, i mi bismo to željeli. No to je nemoguće, četnici se bore na strani NJemaca.

Čerčil: - Želeo bih da vam postavim još jedno pitanje. Zar nije tačno da veliki deo srpskog seljaštva ne bi pozdravio uvođenje komunističkog sistema?

Tito: - Mi ne namjeravamo da uvodimo takav sistem.

Čerčil: - Da li ćete posle rata u vašoj zemlji dopustiti lične slobode?

Tito: - Da, da. To je naše osnovno načelo - demokracija i sloboda pojedinca.


Britanska vlada je 1945. godine priznala FNRJ ali uz prigovore o načinu sprovođenja izbora i kršenja ljudskih prava.
gedza.73 gedza.73 11:13 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Trebalo bi, jer su, do koliko juče, to bili i tvoji.


Jesu. Do trenutka dok neko ne počne da me ubeđuje kako mi treba da budemo ruska gubernija i kako je srpski interes da bude na strani Rusije. Takve komuniste smo imali jednom i znamo kako smo prošli.
milisav68 milisav68 11:22 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

gedza.73
milisav68
Sa odobrenjem Londona.

London odobrio Moskvi da naredi Titu da primi bugarske okupacione oficire u jedinice?
Malo mi je teško da poverujem u to.

Pa kad si bukvalista.

London je odobrio da Srbija bude pod sovjetskim uticajem, a šta će Moskva da radi - zabole ih.

- Ali tamo će koministi da budu na vlasti!
- A jel ćeš ti tamo da živiš?
- Ne.
- Pa šta te boli kurac.
maksa83 maksa83 11:24 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

milisav68
Možemo da pričamo o tome dok se ne potroši Internet ali ipak su ti Rusi ovde ujahali na tenkovima i natakarili komunizam. Nema papira koji će tu činjenicu da promeni.

Došli paralelnom montažom.

A pazi ovu paralelnu montažu. Si spreman? Ovo je kao ona slike što su bile popularne devedesetih kad treba da se zapiljiš i ukrstiš da bi video sliku u slici.

Nemoj Zapad da se zajebava sa Rusima Rusi su sami sjebali Treći Rajh.

Ali su nam komunizam uveli Sovjeti.

Mindfuck.
gedza.73 gedza.73 11:29 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

gvozden1
I to bi bilo u redu kada bi imao intelektualnog kapaciteta da te nove stavove braniš koliko toliko smislenijim argumentima od, šro, izbegao rat, šezdeset godina.

To se, kulovčino,zove ad hominem napad, ne odbrana svojih stavova.

Tebi je bila dužnost i obaveza da uradiš sve ovo što pričaš a u šta teraš sad neku studentariju ubeđujući ih kako je državni interes da ratuju.

Zamisli da se ja raspravljam sa nekim studentom kako je nama jedini spas da Rusija pobedi, kako on treba da zna da je Split srpski, da je loš Srbin ako ne misli tako, da mu je dužnost da ratuje a da se nakon par minuta čujem sa sinom koji na trulom, saanističkom zapadu potpuno slobodno putuje sa društvom neopterećen takvom stvarima sigurno znajući da ni ja ni on nikada nećemo dođi u situaciju da budemo na frontu.
Ali kome ja to pričam.

gvozden1 gvozden1 11:29 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Do trenutka dok neko ne počne da me ubeđuje kako mi treba da budemo ruska gubernija

Ima i takvih na tom parkingu?
Verujem, al to rešavaj tamo i sa njima.
i kako je srpski interes da bude na strani Rusije.

Ne, nego da bude na strani onih koji pomažu Arnaute da se što bolje odupru Srbiji.
Tako kažu Hrvati, a oni su objektivni.
gvozden1 gvozden1 11:29 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

[
gvozden1 gvozden1 11:30 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

[
gvozden1 gvozden1 11:32 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani


Tebi je bila dužnost i obaveza

Dužnosti i obaveze određuju zakoni, Mustafa, zakoni.
gedza.73 gedza.73 11:40 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

milisav68
London je odobrio da Srbija bude pod sovjetskim uticajem, a šta će Moskva da radi - zabole ih.

- Ali tamo će koministi da budu na vlasti!
- A jel ćeš ti tamo da živiš?
- Ne.
- Pa šta te boli kurac.

Znam kako će Maksa da kaže 'esam reko' ali izgleda kako je delom u pravu.

London je Rusiji odobrio da pod njenim uticajem ne bude samo Srbija nego cela istočna Evropa.

I sad najbitnije. Šta mi radimo u celoj toj priči? čekamo da nam Britanci odjure komuniste? Ili prihvatamo taj sovjetski komunizam kao da nam je rod rođeni, na njega se oslanjamo (pedesetih razbijamo američku i britansku ambasadu ne sovjetsko-rusku) i tokom postojanja SFRJ i devedesetih a i danas.

Sećaš se onih limunada komedija kad zli kapitalista Dragan Zarić sa kaubojskim šeširom na glavi ucenjuje radničku klasu Jareta? Ili kad Rusi sa ruskim šubarama objašnjavaju Gidri (kome su oca ubili jer je bio žandar) da su oni uvek bili naši dobri prijatelji i saveznici?

Nije baš da se to nije primilo kod nas i da ne upravlja našim odlukama.
vcucko vcucko 11:49 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

gedza.73
Trebalo bi, jer su, do koliko juče, to bili i tvoji.


Jesu. Do trenutka dok neko ne počne da me ubeđuje kako mi treba da budemo ruska gubernija i kako je srpski interes da bude na strani Rusije. Takve komuniste smo imali jednom i znamo kako smo prošli.

Ama ko ti brani. Ti budi na strani Hrvatske, muslimansko - hrvatske Bosne, Albanije/Kosmeta, Bugarske, Nemačke... sve pod pokroviteljstvom Engleza. Sve moj do mojega, a fakat da su te kroz istoriju mazili. Mislim, nisu te istrebili do kraja, nije im se dalo. Jednom će im se dati.

Ti skači ko tetreb i viči "heljp nato". Nije to problem. Nego što mnogo kreštiš. Ti i kad kenjaš kreštiš o tome. Što je mnogo, mnogo je.

gedza.73 gedza.73 11:52 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

vcucko
Ama ko ti brani. Ti budi na strani Hrvatske

Znaš koliko me briga i za Hrvatsku i za vas Hrvate?
Ti skači ko tetreb i viči "heljp nato".

Misliš da skačem kao pijani Rus i vičem 'pamagi Kadirov-Staljine-Putine (razmakni nam butine)'?


p.s.
Ovi oružje nemaju ali zato alkohola na pretek.
milisav68 milisav68 12:42 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

maksa83
Nemoj Zapad da se zajebava sa Rusima Rusi su sami sjebali Treći Rajh.

Ali su nam komunizam uveli Sovjeti.

Mindfuck.

A dobro sad, pokušavaš da me uvučeš u nešto nisam tvrdio.

Nisu Rusi sami sjebali Treći Rajh, niti su nam samo Sovjeti uveli komunizam.

Paralelna montaža se odnosi na ratovanje zapada (prvenstveno Velike Britanije) u prvim godinama rata za kolonije po Africi i Aziji, kao i prepuštanje nas sovjetima, na osnovu fingiranih izveštaja.

Druga paralela su Ameri koji su se uključili u rat tek u decembru 1941. kad su Nemci uveliko bili ispred Moskve, a povod je bio japanski napad na Havaje, s tim što je Ford uredno pravio motore, odnosno kamion i razna vozila sve vreme trajanja ww2.

Slično je i danas, gde štetu trpe Nemci/FRancuzi/EU i Rusi i Ukrajinci, a Ameri (više) i Englezi (manje) trljaju ruke.
milisav68 milisav68 12:52 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

gedza.73
Nije baš da se to nije primilo kod nas i da ne upravlja našim odlukama.

E, ajde jednom probaj da se skoncetrišeš na ono čemu pričamo, a ne da letiš, letiš pa dođeš do Gidre.

A ovo:
London je Rusiji odobrio da pod njenim uticajem ne bude samo Srbija nego cela istočna Evropa.

Nisam to tvrdio, a drugo, odobrenje ne znači naređenje već može da bude i klimanjem glave kad nešto ne možeš da promeniš, a i ne interesuje te previše (bikoz kolonije).

Sa druge strane, možeš vrlo lako da proveriš kada je datumski bio dan D, i gde su se u tom trenutku nalazile sovjetske trupe, kao i da se zapitaš zašto su oni prvi stigli do Berlina.
gvozden1 gvozden1 13:08 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ili prihvatamo taj sovjetski komunizam kao da nam je rod rođeni

Ovo je osnovno pravilo, prva faza metamorfoze je, okrivi Srbe za sve.

Nisu krivi komunisti koji su Srbiju smatrali protivnikom i ponašali se prema njoj kao prema pobeđenom neprijatelju, rasparčali je teritorijalno,proglasili nove nacije kako bi srpsku smanjili, tako da su čak i svoje koji su zamirisali na Srbe ubijali (Krcun) dok su otvorene ustaše u svojim redovima ostavljali na vlasti (Krajačić) , i nema posledica to njihovo decenijsko gaženje srpstva (za razliku od drugih) nego su Srbi krivi, oni su oduševljeno prihvatili komunizam.

Nacija koja se najdirektnije i najjače oduprla komunističkoj vojsci i ideologiji, prihvatila komunizam.

Samo najcrnje o Srbima, to je objektivno sagledavanje, kažu Hrvati.
gedza.73 gedza.73 17:28 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Nisu krivi komunisti koji su Srbiju smatrali protivnikom i ponašali se prema njoj kao prema pobeđenom neprijatelju, rasparčali je teritorijalno,proglasili nove nacije kako bi srpsku smanjili, tako da su čak i svoje koji su zamirisali na Srbe ubijali (Krcun) dok su otvorene ustaše u svojim redovima ostavljali na vlasti (Krajačić) , i nema posledica to njihovo decenijsko gaženje srpstva (za razliku od drugih) nego su Srbi krivi, oni su oduševljeno prihvatili komunizam.

Možda si u pravu jer ne znam ko je bio u Komunističkoj partiji Srbije od 1945.
Ono što se zna je (a morali su da budu pripadnici Partije) je ujedno dogovor na tvoju konstataciju
Nacija koja se najdirektnije i najjače oduprla komunističkoj vojsci i ideologiji, prihvatila komunizam.

g/a koru JNA ukupan broj generala srpske nacionalnosti bio je znatno veći u odnosu na zastupljenost stanovništva srpske nacionalnosti u ukupnom broju stanovnika SFRJ. Konkretno, od 77 ratnih generala (svibanj 1943. - svibanj 1945.) bilo je 27 generala Srba (ili 35%). Međutim, samo devet od 27 generala Srba rođeno je u užoj Srbiji, a ostalih 18 rođeno je pretežno u Hrvatskoj te u Bosanskoj krajini. Ti omjeri između Srba iz Srbije i Srba “prečana” ostali su prisutni dulje od tri desetljeća. Primjerice, 1970. godine, s teritorija uže Srbije dolazilo je samo 10,8 %generala, ili oko 70% manje nego s teritorija Crne Gore, a gotovo tri puta (300%) manje nego s teritorija Hrvatske.

Kada se promatra cjelokupno razdoblje dodjele g/a činova u JNA od 1943. do 1992. godine, od ukupno 1224 g/a JNA, Srba je bilo malo manje od 600, ali je na teritoriju uže Srbije rođeno samo njih oko 200. Dakle, gotovo 400 g/a srpskog podrijetla odnosi se na Srbe “prečane”. U Hrvatskoj je rođeno daleko najviše g/a JNA, njih gotovo 350, ili gotovo dvostruko više nego na teritoriju uže Srbije. Od oko 350 g/a rođenih na teritoriju Hrvatske na Srbe odnosi se njih gotovo 50%. Kada se tome pridodaju krajiški Srbi iz BiH, tada brojka Srba “prečana” postaje doista impresivna.



gedza.73 gedza.73 17:42 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

E, ajde jednom probaj da se skoncetrišeš na ono čemu pričamo

Nisam ja pred sudijom pa da odgovaram sa da ili ne.
odobrenje ne znači naređenje već može da bude i klimanjem glave kad nešto ne možeš da promeniš, a i ne interesuje te previše (bikoz kolonije).

Krivi su Britanci a ne sovjetski Rusi i srpski komunisti koji su nam taj sistem uveli? Zanimljiv pogled.

Još uvek ne shvatam šta smo mi radili da se tome odupremo.
Posebno ako se ima u vidu da su na prvim parlamentarnim izborima u Srbiji preko noći preobučeni komunisti u Srbiji (naglašavam) dobili ubedljivu većinu.

Nema Čerčila, nema podele, niko nije uzeo Kosovo, niko nije bombardovao Srbiju, niko nije ucenjivao niti nametao nego su sami Srbi, opet podvlačim, na izborima u Srbiji, opet podvlačenje, izabrali srpske komuniste, videti prethodno, koji su se držali za moskovske skute

I u slici

SPS je osvojio 46,08 procenata glasova.

Pa se ljutimo što nas je taj naš izbor svrstao na pogrešnu stranu i što nisu imali razumevanja za nas iako smo bili na suprotnoj, neprijateljskoj strani.


crossover crossover 19:18 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

gedza.73

Nema Čerčila, nema podele, niko nije uzeo Kosovo, niko nije bombardovao Srbiju, niko nije ucenjivao niti nametao nego su sami Srbi, opet podvlačim, na izborima u Srbiji, opet podvlačenje, izabrali srpske komuniste, videti prethodno, koji su se držali za moskovske skute

I u slici

SPS je osvojio 46,08 procenata glasova.

Pa se ljutimo što nas je taj naš izbor svrstao na pogrešnu stranu i što nisu imali razumevanja za nas iako smo bili na suprotnoj, neprijateljskoj strani.


Нису нас уцењивали, нису нам ништа наметали али смо се микимаус изборима сврстали на непријатељску страну Михаила Горбачова јер ништа нисмо урадили да се одупремо, па онда нису имали разумевања за нас и због тога нам је овако како нам је. Не знам сад да ли сам те добро разумео или је неко од нас двојице имао мождани удар?
bene_geserit bene_geserit 19:49 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Bane, psovke su bolje, ovako završiti razgovor nije lijepo.

Pa kako seješ tako i žanješ.
Budi kulturna kad pričaš sa mnom, ne ubacuj mi u usta ono što nisam rekao, pa ću i ja da budem fin.
milisav68 milisav68 20:03 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

gedza.73

Još uvek ne shvatam šta smo mi radili da se tome odupremo.
Posebno ako se ima u vidu da su na prvim parlamentarnim izborima u Srbiji preko noći preobučeni komunisti u Srbiji (naglašavam) dobili ubedljivu većinu.

Ne shvataš zato što si instant stručnjak, pa ne bi lupio ovo što si sad.

Kakva crna ubedljiva većina, kad su bili treći.
gedza.73 gedza.73 20:15 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Kakva crna ubedljiva većina, kad su bili treći.

SPS bio treći?
p.s.
U biračke spiskove bilo je upisano 7.036.303 birača, na izbore je izašlo 5.034.440 birača ili 71,49%


Socijalistička partija Srbije 2.320.587 46,09 %

gedza.73 gedza.73 20:26 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Нису нас уцењивали, нису нам ништа наметали али смо се микимаус изборима сврстали на непријатељску страну Михаила Горбачова јер ништа нисмо урадили да се одупремо, па онда нису имали разумевања за нас и због тога нам је овако како нам је. Не знам сад да ли сам те добро разумео или је неко од нас двојице имао мождани удар?

Čisto sumnjam da se srpsko rukovodstvo povezalo sa zapadom i na vreme radilo u korist srpskih interesa nakon ustava iz '74 kada je već bilo vidljivo kakav će kraj imati Jugoslavija umesto što je vikalo i posle Tita Tito a onda očekivalo pomoć od Jazova.
Onaj general što je zaslužan za 'uređenje' šimšira između VMA i DB-a (ne znam dal to stoji još uvek) je devedesetih vikao kako su za njega Tito, JNA i SSSR iznad svega.

na izborima je MIlošević ubedljivo pobedio. Voljom građana.







milisav68 milisav68 20:42 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

gedza.73

SPS bio treći?

Moja greška, mislio sam da si mislio na prve izbore posle ww1.
literatesa literatesa 21:16 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Pa kako seješ tako i žanješ.
Budi kulturna kad pričaš sa mnom, ne ubacuj mi u usta ono što nisam rekao, pa ću i ja da budem fin.

O Bože, ima li neka izreka o forama i fazonima?, nikada ne podmećem i izvrćem riječi sagovornika, zašto bih?, razumijem pročitano i odgovorim, i ne zauzimam unaprijed podcjenjivački stav da je svaka ženska misao puka mizerija. Ti ne moraš biti fin, budi korektan. Vidiš li šta si napričao? Skupinu različitih socioloških problema si sveo na dolaze crnci da oplode žene, one im se daju dok bjelci ginu na granicama evropske civilizacije... Bane, i ako neka žena misli na muškarca van svog plemena, to nije tvoj problem, ni moj. Glupo je baviti se time, kako glupo posiješ, tako glupo požanješ.
bene_geserit bene_geserit 21:46 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

nikada ne podmećem i izvrćem riječi sagovornika, zašto bih?, razumijem pročitano i odgovorim

Razumeš, ali pogrešno.
Ja te onda ispravim, ti insistiraš na tvojoj pogrešnoj interpretaciji.
Ja te ispravim ponovo, ti nastaviš.
Tu negde prestanem da budem ozbiljan, ko velim, zajebavaš ti mene, mogu i ja tebe, ko da je to neki problem.
Obrati pažnju na redosled, ja nikad ne počinjem kavgu prvi.

Jezik nije savršeno sredstvo komunikacije. Izrečeno ponekad može da se protumači na više načina.
Ako nešto neko kaže, ti to misinterpretiraš, on pojasni šta je time mislio, stvar je elementarne kulture da ne insistiraš na svojoj misinterpretaciji, a nek moli da tražiš nekakve skrivene motive ili šta već.
Nauči to već jednom ako imaš želju da komuniciraš.
bene_geserit bene_geserit 22:27 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

literatesa
Putinova majka je Jevrejka.

Stvarno?

Mora da je istina čim je neka budala to okačila na Quoryi a Gedža nam to preneo.
Istina čak ni libtardska wikipedija to ne tvrdi, ali dobro, ima vremena da se stvari promene.
apostata apostata 22:27 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

@bene_geserit


Vidi bene ja neću sa tobom raspravljati o tome odakle toliko Jevreja u revolucionarnim organizacijama (taj fenomen je nadasve logičan i njegovo objašnjenje je neka vrsta standarda u istoriografiji, kao ni o tome odakle brojno prisustvo Jevreja u novoj vlasti, o tome je eto i čak sam Lenjin govorio), a takođe neću diskutovati ni o nekim brojkama koje si naveo .., neka budu milioni ko ih ebe.

No stvar je u tome da neke stvari jednostavno ne idu (ili kako to naš narod kaže ' to ne bi pas s maslom pojeo') - Berija je bene Megrel, Kaganovič nikada nije bio u organima Čeke, Staljin ... kakav jevrejski zet? Jel' on zet ili je neko njemu zet?

Onda ova budalaština:
“According to data furnished by the Soviet press, out of 556 important functionaries of the Bolshevik state, in 1918-1919 there were: 17 Russians, 2 Ukrainians, 11 Armenians, 35 Letts [Latvians], 15 Germans, 1 Hungarian, 10 Georgians, 3 Poles, 3 Finns, 1 Czech, 1 Karaim, and 457 Jews.”

Odakle ti ovo svega ti? Ja pretpostavljam, ali me eto interesuje da ti kažeš.

Onda 'osnivač' ovoga 'osnivač' onoga - osnivač GULAG-a i NKVD je CIK SSSR u koji je npr. u vrijeme osnivanja GULAG-a i NKVD-a ulazilo više od 700 ljudi.

'Dekozakizaciju' (kako ti kažeš) jeste podržavao Sverdlov, ali je žestoko protiv nje bio Jevrej Sokoljnikov, a inače njezin incijator je čisti Rus i član Donskog biroa CK VKP(b) Sergej Ivanovič Sircov.

Zatim Stolipina jeste ubio Jevrej, ali Jevrej koji je bio saradnik carske 'Ohrane' i sam Stolipin je nešto pred smrt rekao kako će ga 'Ohrana' ubiti.
Onda ubistvo cara, pa one revolucije u 19. v. gdje su tu Jevreji? Tačno se bene zna koliko je Jevreja bilo npr. u 'Zemlji i volji' krajem 70-tih 19.v. i tačno se zna da nisu igrali rukovodeču ulogu.

Od 1917 pa do 1926. 13 partijskih rukovodilaca bili su članovi Politbiroa, četvero njih bili su Jevreji (Trocki, Kamenev, Zinovjev, Sokoljnikov).
Kažem 13, jer do '26. kroz sastav Politbiroa prošlo još 5 partijskih aktivista - Krestinski, Stasova, Rikov, Tomski i Buharin.
Nakon "odlaska" Trockog u oktobru '26. iste godine u Politbiro će biti primljeni Vorošilov, Kalinjin, Molotov i Rudzutak, a '27. Kjubišev (niko od njih nije Jevrej).
Prvi sledeći član Politbiroa (koji će biti primljen '30) je bio Jevrej - Kaganović.

I eto npr. poslije Kaganoviča više nikada ni jedan Jevrej nije ušao u Politbiro ... Bauman je bio jednu godinu kandidat za člana i to je sve.

Od 121 člana člana Politbiroa, između 1917. i 1991. njih petorica su bili Jevriji .., znači nekih 4%.

I odakle uopšte bene ta potreba da se sva kompleksnost istorije svodi na nekakve ebne zavjere? Ja znam da su jednostavni odgovori primamljiviji, ali što nema smisla nema smisla.
crossover crossover 23:33 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

gedza.73
Нису нас уцењивали, нису нам ништа наметали али смо се микимаус изборима сврстали на непријатељску страну Михаила Горбачова јер ништа нисмо урадили да се одупремо, па онда нису имали разумевања за нас и због тога нам је овако како нам је. Не знам сад да ли сам те добро разумео или је неко од нас двојице имао мождани удар?

Čisto sumnjam da se srpsko rukovodstvo povezalo sa zapadom i na vreme radilo u korist srpskih interesa nakon ustava iz '74 kada je već bilo vidljivo kakav će kraj imati Jugoslavija umesto što je vikalo i posle Tita Tito a onda očekivalo pomoć od Jazova.
Onaj general što je zaslužan za 'uređenje' šimšira između VMA i DB-a (ne znam dal to stoji još uvek) je devedesetih vikao kako su za njega Tito, JNA i SSSR iznad svega.

na izborima je MIlošević ubedljivo pobedio. Voljom građana.


Да, сами смо криви што су нас тукли. Па што се онда буниш против рата у Украјини, ови што подржавају рат имају исту аргументацију као ти само офарбану другом бојом.
bene_geserit bene_geserit 23:50 25.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Vidi bene ja neću sa tobom raspravljati o tome odakle toliko Jevreja u revolucionarnim organizacijama (taj fenomen je nadasve logičan i njegovo objašnjenje je neka vrsta standarda u istoriografiji, kao ni o tome odakle brojno prisustvo Jevreja u novoj vlasti, o tome je eto i čak sam Lenjin govorio

OK, hvala na ispravkama.

Za neke stvari se ne slažem, to za ubistvo Stolopina, prilično je jasno šta je motivacija (Dmitry Bogrov je pre svega bio član Socijalističke Revolucionarne Partije, a to saradnik Ohrane i ostalo i kako su se njegove reforme uplašili konzervativni elemnti oko cara je evidentno post faktum komunističko peglanje istorije).

Zar Hesya Helfman nije osuđena na smrt 1881. zbog njenog učešća u atentatu na cara? Savelii Zlatopolskii, Grigorii Goldenberg, Aizik Aronchik učestovavli u neuspelom pokušaju atentata 2 godine ranije (digli voz u vazduh). Kad već pitaš gde su tu Jevreji.

Nego procenat Jevreja je bio jako mali u carskoj Rusiji, naravno da njihova dominacija nije mogla da se protegne, ali sama revolucija, priprema i organizacija, finansiranje, to su Jevreji odradili.
Zar Jacob Schiff nije bio primarni finansijer i organizator Oktobarske revolucije, od zajma za naoružavanje Japana da se oslabi Rusija (za šta je i dobio neku medalju od japanske vlade), finansiranja Trockog (taj njegov čuven povratak u Petrograd sa sve hapšenjem i puštanjem), to mu dođe istorijska činjenica a ne neka ebna teorija zavere.
literatesa literatesa 06:07 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Razumeš, ali pogrešno.
Ja te onda ispravim, ti insistiraš na tvojoj pogrešnoj interpretaciji.
Ja te ispravim ponovo, ti nastaviš.
Tu negde prestanem da budem ozbiljan, ko velim, zajebavaš ti mene, mogu i ja tebe, ko da je to neki problem.
Obrati pažnju na redosled, ja nikad ne počinjem kavgu prvi.

Bane, molim te. Patetično je ovo što pišeš.
literatesa literatesa 06:12 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Mora da je istina čim je neka budala to okačila na Quoryi a Gedža nam to preneo.
Istina čak ni libtardska wikipedija to ne tvrdi, ali dobro, ima vremena da se stvari promene.

Nisam provjerila, i ne bi ništa mjenjalo i da jeste i da nije Jevrejka.

Naporan si sa tim etiketiranjem libtardi ovo-libtardi ono, neozbiljno, baš onako petlja, opsjednutost.

Misliš dovoljno je napisati da je neko libtard šta god to loše, najlošije u tvom svijetu negacije bilo,

libtardi i ćao, ti si šampion.
bene_geserit bene_geserit 06:40 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Bane, molim te. Patetično je ovo što pišeš.

Patetično je pre svega što ti neke svoje tripove u glavi proglašavaš za ono šta drugi kažu i misle, pa se onda sama sa sobom svađaš.
literatesa literatesa 06:52 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Patetično je pre svega što ti neke svoje tripove u glavi proglašavaš za ono šta drugi kažu i misle, pa se onda sama sa sobom svađaš.

Ajde prestani sa ta dva-tri trika,
ne razumiješ napisano, svađaš se sa sobom, i itd, cc..

Bane, nisi od juče da otkrivamo tvoje stidljive stavove, konstrukcije društva i svijeta, teoriju o lezbejkama, crncima, feminizma i ljevičarenja u virtuelnosti, a ja ti kažem da to nije bitno i sve je manje bitno, šačica žena iz Kalifornije ne mijenja svijet, to je kao Gvozden kad iz svog malog usranog životića viče "ali zakon, zna se red i zakon",

sad ti nastavi kao da je svanulo prvi put tvojih 5 minuta.
gedza.73 gedza.73 07:08 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

crossover
Да, сами смо криви што су нас тукли

Aaaa, ne, ne, ne. Upravo kažem kako je moglo da se dođe do drugog rešenja sa drugim saveznicima umesto Kadijevićevog 'mi i Rusi braća' i Miloševićevog kviza 'Mir-Tito-Revolucija' a da danas mi ponovo insistiramo na izboru devedesetih. Ako nam je nametnuto 1945. (što jeste) koji je razlog rezultata na prvim parlamentarnim ili ovoj današnjoj histeriji.
Па што се онда буниш против рата у Украјини, ови што подржавају рат имају исту аргументацију као ти само офарбану другом бојом.

Ne bunim se ja zbog njih, nego zbog nas. Tri decenije čekamo da se raspadne Evropska unija i da pobedi Sovjetska Rusija. Za to vreme smo mi imali enormnu inflaciju, piramidalnu štednju, sankcije, mobilizacije, flaše sa benzinom, redove u samoposlugama a ne oni. Svi su kao protiv Nemačke a pola tih se upiškilo od sreće kad je otvoren Lidl. Ko brani bilo kom srpskom privredniku da kvalitetom, ponudom, cenama i platom radnika konkuriše stranim kompanijama? Pre nego što su došli stranci srpski privrednici su držali banku i tržište.

Tek kad smo se delom prišljamčili uz Evropu narod je počeo da živi malo bolje. A sad mislimo kako je 5. oktobar greška, kako će Putin i onaj njegov lelemud Lavrov da sruše svetski poredak a nas priključe Belorusiji, Kini, Iranu, Siriji i severnoj Koreji.

Čak sve to nije toliko strašno u ovom trenutku (pa i da EU kaže ko ih jebe, dižite zidove oko njih) nego što je loše seme posejano za budućnost u trenutku kad smo spali ispod sedam miliona.

gedza.73 gedza.73 07:14 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani


bene_geserit
Mora da je istina čim je neka budala to okačila na Quoryi a Gedža nam to preneo.

pa i ti si okačio sve ono za Feliksa a onda se ispostavilo kako ga Rusi danas baš vole.
Da li je ili nije istina za Putina to uopšte ne menja stvar da je smešno tvrditi kako su par Jevreja držali u pokornosti celu Rusiju decenijama.
bene_geserit bene_geserit 07:16 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

nisi ti od juče da otkrivamo tvoje stidljive stavove, konstrukcije društva i svijeta, teoriju o lezbejkama, crncima, feminizma i ljevičarenja u virtuelnosti

Takoe, ne radiš to od juče, i ranije si svoje budalštine i misinterpretacije proglašavala za moj stav i mišljenje. I nikad nije vredelo ni kad ti objasnim u detalje šta o nečemu mislim, uvrtiš nešto u glavu i ne jebeš živu silu.
Npr. o lezbejkama nemam apsolutno nikakvo mišljenje, paralelni univerzum jbga. Mislim da sam ih pomenuo samo kod onog BBC-vog "sve su žene biseksualne, osim lezbejki", ali tu nigde nema mog stava nego samo tako prenesem ludosti ko nije upoznat.
bene_geserit bene_geserit 07:20 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

par Jevreja držali u pokornosti celu Rusiju decenijama.

Misliš par hiljada?
Samo su pripremili, finansirali i izveli revoluciju (znaš i da su menjševičke vođe isto bili Jevreji?), a posle toga se šljam pridružio, naravno da nisu držali u pokornosti kad ih je mali procenat u stanovništvu.
Kosmička pravda da je da su celoj priči i sami prilično najebali.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:38 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ma kad čitaš jevrejske uradke oni su uvek i svuda žrtve.



Ma kad citas Benea Jevreji koji su preziveli uprkos pogromima u ruskom carstvu i Holokaustu u Trecem Rajhu su jedini narod koji je uvek odgovoran za sva zla sveta.
bene_geserit bene_geserit 07:49 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ma kad citas Benea Jevreji koji su preziveli uprkos pogromima u ruskom carstvu i Holokaustu u Trecem Rajhu su jedini narod koji je uvek odgovoran za sva zla sveta

Ti to ono u stilu Tess, sad ću nešto da stavim nekom u usta pa ću da se svađam sam sa sobom?
Jevreji jesu odgovorni za Oktobarsku revoluciju, i za dobar deo zločina u ranom SSSRu, to je sve što sam rekao.
A vidim izdigao si "jevrejske pogrome u ruskom carstvu" na nivo Holokausta, jel to neki novi trend u anti-ruskoj histeriji?

Btw. znaš koji je ubedljivo najveći pogrom Jevreja u tim krajevima?
Od strane "ukrajinskih kozaka" za vreme Bune Keljmenckog, jevrejski izvori kažu stotine hiljada ubijenih Jevreja, to je znaš onaj kome Ukrajinci imaju biste svuda okolo, poneki grad se zove po njemu, i smatraju ga ocem nacije bezmalo (istina čovek nije imao pojma da je Ukrajinac). I to je bilo u tadašnjoj Poljskoj a ne u Rusiji.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:00 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

bene_geserit
Ma kad citas Benea Jevreji koji su preziveli uprkos pogromima u ruskom carstvu i Holokaustu u Trecem Rajhu su jedini narod koji je uvek odgovoran za sva zla sveta

Ti to ono u stilu Tess, sad ću nešto da stavim nekom u usta pa ću da se svađam sam sa sobom?
Jevreji jesu odgovorni za Oktobarsku revoluciju, i za dobar deo zločina u ranom SSSRu, to je sve što sam rekao.
A vidim izdigao si "jevrejske pogrome u ruskom carstvu" na nivo Holokausta, jel to neki novi trend u anti-ruskoj histeriji?


Ajd ovo drugo prvo objasni: kako sam izdigao "jevrejske pogrome u ruskom carstvu" na nivo Holokausta? Jer su u istoj recenici? Pogromi nad Jevrejima nemaju veze sa Putinovim ratom u Ukrajini. Kazi ako ti ovo nije dovoljno eksplicitno.

Ti to ono u stilu Tess, sad ću nešto da stavim nekom u usta pa ću da se svađam sam sa sobom? Jevreji jesu odgovorni za Oktobarsku revoluciju, i za dobar deo zločina u ranom SSSRu, to je sve što sam rekao.


Ovo je tacno za ovaj blog - to lupetanje o OR. Ali da se ne pravimo ludi kako se kod tebe Jese svako malo ne pojavljuju kao zla sila koja se pojavljuje i pravi sranja.





bene_geserit bene_geserit 08:13 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Pa rekao si ovo:
Jevreji koji su preziveli uprkos pogromima u ruskom carstvu i Holokaustu u Trecem Rajhu

pri čemu kad pogledaš jevrejske izvore gde su sve i kad najebavali, to u Ruskom carstvu se gotovo ne pominje,
ali zato se non stop pominju krstaši u X iteracija, a ta buna Keljmenskog tadašnjoj Poljskoj tj. današnjoj Ukrajini zauzima posebno mesto kad ih je najviše stradalo.
Ali je kod tebe to Holokaust i u Ruskom carstvu, i to si stavio u Ruskom carstvu na prvo mesto.
Ali da se ne pravimo ludi kako se kod tebe Jese svako malo ne pojavljuju kao zla sila koja se pojavljuje i pravi sranja

Pa šta sad da se pravimo da Nulandova, Blinken i ostali nisu Ješe i nemaju veze sa ovim što se danas dešava u Ukrajini,
ili da nemaju veze sa svim ovim woke-diversity sranjima koja nam "ulepšavaju" život poslednjih godina.
literatesa literatesa 08:26 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Takoe, ne radiš to od juče, i ranije si svoje budalštine i misinterpretacije proglašavala za moj stav i mišljenje. I nikad nije vredelo ni kad ti objasnim u detalje šta o nečemu mislim, uvrtiš nešto u glavu i ne jebeš živu silu.
Npr. o lezbejkama nemam apsolutno nikakvo mišljenje, paralelni univerzum jbga. Mislim da sam ih pomenuo samo kod onog BBC-vog "sve su žene biseksualne, osim lezbejki", ali tu nigde nema mog stava nego samo tako prenesem ludosti ko nije upoznat.

Bane, nije juče bilo kad smo otkrili da ne idem na borilačke vještine i ne učestvujem u debatama. Nakon prozivanja mojih strahova i prava glasa.

I ne razumijem zašto od te tvoje dvije prirode desničarsku i ljevičarsku ovde uvijek prezentiraš mrak božiji kao da je Teheran tvoj idealan životni prostor.. podcjenjivački jer nekog boli uvo za statistiku?, zato što nemamo američko državljanstvo i plave oči?

Na osnovu čega ti gradiš tu svoju srpsku superiornost, to me interesuje.
literatesa literatesa 08:28 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ti to ono u stilu Tess,

Ovo je valjda kao uvrijedljivo,

jer između onoga što čovjek napiše i da ne napiše ništa, nema razlike.

Ili, možda je istina da on, Bane, kad kaže mitraljez misli na humanu odbranu granica, jer ja kad kažem fakin mitraljez nije dvosmisleno, kad kažem da je za nekog samo metak u čelo, isto tako..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:38 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

pri čemu kad pogledaš jevrejske izvore gde su sve i kad najebavali, to u Ruskom carstvu se gotovo ne pominje,
ali zato se non stop pominju krstaši u X iteracija, a ta buna Keljmenskog tadašnjoj Poljskoj tj. današnjoj Ukrajini zauzima posebno mesto kad ih je najviše stradalo.
Ali je kod tebe to Holokaust i u Ruskom carstvu, i to si stavio u Ruskom carstvu na prvo mesto.


Sta su sad jevrejski izvori leba ti?

Gore se bunis kako ti se stavlja usta ono sto nisi rekao a sad po drugi put pogresno pises da sam izjednacio Holokaust i pogrome.

Pogromi u Carskoj Rusiji je pojam u istoriografiji. Delovi Rusije, Moldavije... gde su bili pogromi su bili deo Carske Rusije tada. Kao sto se genocid nad Jermenima desio u Osmanskom carstvu iako se delovi tadasnje teritorije nalaze danas u raznim drzavama.

A u pravu si da je pogroma bilo i u tadasnjoj Poljskoj.


Pa šta sad da se pravimo da Nulandova, Blinken i ostali nisu Ješe i nemaju veze sa ovim što se danas dešava u Ukrajini,
ili da nemaju veze sa svim ovim woke-diversity sranjima koja nam "ulepšavaju" život poslednjih godina.


Pa to ti kazem. Nije to samo Oktobar. Tebi ako za nesto nisu krivi libtardi onda su Jese. Suzavas svet na par parametara i to koristis kao univerzalna objasnjenja. Pri cemu objasnjenje 'Jesa pravi sranja' ima predistoriju koja je i tebi verovanto poznata. Probaj u svom poslu da sve probleme resavas kroz dva tri pojma pa ces videti koliko je to uspesna strategija.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:41 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

literatesa
Ti to ono u stilu Tess,

Ovo je valjda kao uvrijedljivo,

jer između onoga što čovjek napiše i da ne napiše ništa, nema razlike.

Ili, možda je istina da on, Bane, kad kaže mitraljez misli na humanu odbranu granica, jer ja kad kažem fakin mitraljez nije dvosmisleno, kad kažem da je za nekog samo metak u čelo, isto tako..


Bene kao juce da je ucio srpski pa jos ne zna sva znacenja koja imaju reci koje koristi.
bene_geserit bene_geserit 08:53 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Pogromi u Carskoj Rusiji je pojam u istoriografiji

Jeste, bilo ih je krajem 19. veka, kad su ubili cara 1881. iliti po jevrejskim izvorima kad su bili "scapegoated for the assassination of Alexander II".
A inače praktično jedino od strane "ukrajinskih" kozaka, živeli su na njihovoj teritoriji.
Recimo u vreme oktobarske revolucije i građanskog rata, kad je Denikin zapovednik snaga belih (držali su teritoriju uglavnom južne polovine današnje Ukrajine) zabranio da vrše pogrome nad Jevrejima kozaci su to ipak radili.
literatesa literatesa 08:54 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Bene kao juce da je ucio srpski pa jos ne zna sva znacenja koja imaju reci koje koristi.

Već neko vrijeme vodim male bitke, ratiće, sa ije, ne znam gdje je izvor problema?, ni da li se to ljudima dešava?,

Evo ova riječ uvrijedljiv, nemam pojma kako se piše. :)

uvreda, uvrijediti, uvredljiv? (nisam sigurna ide li uopšte j ili ij, ja kažem uvrjedljiv, pišem sa i?, hm, moram se skoncentrisati, nešto se otelo :)

Bane je sentimentalan čovjek, ima kolekciju slika agresivnih žena, feministkinja, reklo bi se kad ih čovjek vidi da na duši nose mnoge nadSrbe, dočim kad kaže mitraljez misli na cvet.
bene_geserit bene_geserit 08:56 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

A u pravu si da je pogroma bilo i u tadasnjoj Poljskoj

Nije pogroma bilo i u tadašnjoj Poljskoj nego su najveći pogromi bili u tadašnjoj Poljskoj.
Tačnije pogromi su bili uvek na teritoriji današnje Ukrajine od strane Kozaka, kad je to bilo pod Poljskom bilo je u Poljskoj, kad su Rusi to uzeli bilo je u Rusiji.
bene_geserit bene_geserit 09:00 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

ima kolekciju slika agresivnih žena, feministkinja

Zapravo imam muzičku "kolekciju" (ok, u stvarnosti listu na Spotify, ko se još danas zajebava sa kolekcijama) koju zovem "besne žene", ono Ida Maria, Miss Li, Dresden Dolls, Mojo Juju i sl. Tu zapravo Dresden Dolls baš i ne volim, ali ona sa nacrtanim obrvama deluje dovoljno besno, pa sam ih ostavio u listi. Ovo ostalo volim.
Evo samo za tebe ...

literatesa literatesa 09:15 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Zapravo imam muzičku "kolekciju" (ok, u stvarnosti listu na Spotify, ko se još danas zajebava sa kolekcijama) koju zovem "besne žene", ono Ida Maria, Miss Li, Dresden Dolls, Mojo Juju i sl. Tu zapravo Dresden Dolls baš i ne volim, ali ona sa nacrtanim obrvama deluje dovoljno besno, pa sam ih ostavio u listi. Ovo ostalo volim.
Evo samo za tebe ...


Što za mene, ostavi to za ženu, čim ide na borilačke vještine mora da neke frustracije izbaci iz sebe, ili meditacijom uspostavi ravnotežu. Valja sobaliti tolike crnkinje po Americi, em guzate em pune energije.


Ja čak ni glas nemam jak, nisam grmoglasna, ne vičem nikada, ne svađam se, sa mnom se svi problemi brzo u rl rješavaju.. Fizički me oduva malo jači vjetar. :)

Ali tebi je ovde potrebna druga negativna ženska strana da ti dominiraš, u čemu bre?

bene_geserit bene_geserit 09:23 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

AC/DC, šta bre to slušaš, evo ti nešto od ovih besnih žena ...





i na "ćirilici"
Milan Novković Milan Novković 09:31 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

literatesa
Zapravo imam muzičku "kolekciju" (ok, u stvarnosti listu na Spotify, ko se još danas zajebava sa kolekcijama) koju zovem "besne žene", ono Ida Maria, Miss Li, Dresden Dolls, Mojo Juju i sl. Tu zapravo Dresden Dolls baš i ne volim, ali ona sa nacrtanim obrvama deluje dovoljno besno, pa sam ih ostavio u listi. Ovo ostalo volim.
Evo samo za tebe ...


Što za mene, ostavi to za ženu, čim ide na borilačke vještine mora da neke frustracije izbaci iz sebe, ili meditacijom uspostavi ravnotežu. Valja sobaliti tolike crnkinje po Americi, em guzate em pune energije.


Ja čak ni glas nemam jak, nisam grmoglasna, ne vičem nikada, ne svađam se, sa mnom se svi problemi brzo u rl rješavaju.. Fizički me oduva malo jači vjetar. :)

Ali tebi je ovde potrebna druga negativna ženska strana da ti dominiraš, u čemu bre?


Ovo drugo ... tako sam i ja do 49. godine, a onda sam došao na blog

A ovo drugo - energija bitna, vrlovrlo, big game ... seti se samo Yode



literatesa literatesa 09:33 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

AC/DC, šta bre to slušaš

Američku seljačiju.. :))
literatesa literatesa 09:34 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

Ovo drugo ... tako sam i ja do 49. godine, a onda sam došao na blog

A ovo drugo - energija bitna, vrlovrlo, big game ... seti se samo Yode

Ne, stvarno, glas mi je karakteristično miran.. znaš šta, sociopatski. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:01 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

bene_geserit
A u pravu si da je pogroma bilo i u tadasnjoj Poljskoj

Nije pogroma bilo i u tadašnjoj Poljskoj nego su najveći pogromi bili u tadašnjoj Poljskoj.
Tačnije pogromi su bili uvek na teritoriji današnje Ukrajine od strane Kozaka, kad je to bilo pod Poljskom bilo je u Poljskoj, kad su Rusi to uzeli bilo je u Rusiji.


Ti opet simplifikujes i cini se da ti je glavna teza 'Rusi nikad nisu krivi'. Tvoja slika: pogroma je bilo ali nista Rusi sa tim nemaju nego su to cinili Poljaci i kozaci. Oktobarska revolucija se desila ali nista Rusi nemaju sa tim nego su to pokrenuli Jevreji. Ko je gde i u kom periodu imao vlast, vojsku, ko je kada pisao i sprovodio zakone, upravljao teritorijama, etc. u tvojoj interpretaciji se svede na selektivne informacije i par brojeva.

Medju prvim pogromima u Carskoj Rusiji su bili oni u Hersonskoj guberniji, Kijevu, danasnjoj srednjoj Ukrajini. Aleksandar III naredio da se istrazi uzrok. Istraga pokazala da je uzrok 'iskoriscavanje od strane Jevreja'. Rezultat: zakon koji zabranjuje gde Jevreji smeju da zive u kom procentu i koje skole odnosno univerzitete smeju da pohadjaju. Pod Nikolajem II druga serija pogroma i dalje sistematsko sikaniranje. 2 miliona Jevreja emigrira u US. U to vreme se pojavljuje i Protokol (nisu ga pisali nepismeni kozaci). Onda tokom gradjanskog rata preko 1200 pogroma (ovo ukljucuje i poljsku Ukrajinu) - pocinioci: beli Rusi, kozaci, boljsevici, Poljaci. Tokom poljsko-sovjetskog rata 500 pogroma na poljskoj i najmanje toliko na sovjetskoj teritoriji. - pocinioci Poljaci + Sovjeti. Posle WWII pa onda komunizam i znamo sta je tada bilo.

Antisemitizam je bio rasiren po celoj Evropi (i Americi) i nije izmisljen u Carskoj Rusiji ali ga je i tamo bilo poprilicno. I nije da su za proganjanje Jevreja tamo odgovorni samo kozaci i Poljaci.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:04 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

evo ti nešto od ovih besnih žena ...



To ide ovako:

vcucko vcucko 10:57 26.09.2022

Re: Da ne ostavljam komentar na prvoj strani

bene_geserit

A vidim izdigao si "jevrejske pogrome u ruskom carstvu" na nivo Holokausta, jel to neki novi trend u anti-ruskoj histeriji?

Btw. znaš koji je ubedljivo najveći pogrom Jevreja u tim krajevima?
Od strane "ukrajinskih kozaka" za vreme Bune Keljmenckog, jevrejski izvori kažu stotine hiljada ubijenih Jevreja, to je znaš onaj kome Ukrajinci imaju biste svuda okolo, poneki grad se zove po njemu, i smatraju ga ocem nacije bezmalo (istina čovek nije imao pojma da je Ukrajinac). I to je bilo u tadašnjoj Poljskoj a ne u Rusiji.



Pročitati Singera, "Rob". Ishodište čitavog romana su upravo ti masakri. Glavnom junaku (koji je nekim slučajem preživeo pogrom) je sve vreme pred očima slika njegove dece, bačene u neku rupu i posute krečom.

Ne sumnjam da se negde uveliko koriste citati otuda, ne bi li se što više ocrnila demonska ruska nacija. Lokalne gedže 73 širom sveta razvlače priču, ma oni bi bili sve i svja, eto samo što nisu. Jedino da neko zbriše proklete Ruse sa zemaljske šare.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana