Budućnost| Društvo| Zdravlje| Život| Životni stil

Cui bono

Milan Novković RSS / 28.09.2022. u 09:24

Nekoliko dana pre sabotaže severnih tokova EU je krenula sa smirivanjem antiruske retorike.

A rat u Ukrajini je isprovociran da bi se podrila evroazijska integracija, pa podrilo rusko ohrabrivanje potpisivanja dugoročnih energetskih ugovora koji, onda, podrivaju korišćenje proizvoljno štampanih derivata zbog manipulisanje cena. I na kraju, rat je isprovociran i da bi se sačuvala ne toliko hegemonija (na ovu temu nas sve ovih dana ispravlja jedan analitičar) pošto je multipolarnost već na delu i prihvaćena kao takva, nego da bi se zadržala kontrola nad jednim velikim polom, kolektivnim zapadom, uglavnom Evropom od strane „anglosaksonaca". Ovo je pod navodnicima zato što niti postoje jasni obrisi pojedinačnih timova, niti su mnogi bitni pojedinačni igrači samo u jednom timu. 

Unutar-timsku dinamiku jedan analitičar opisuje kao sličnu kartelima: igrači su u timu ne toliko zbog ljubavi i navijanja, daleko od toga, nego uglavnom zbog interesa koji im se unutar nekog interesnog domena poklapaju, dok istovremeno mogu da budu u suprotnim timovima, u odnosu na iste igrače, kada su u pitanju drugi interesni domeni. Isto tako, igrač može da izađe iz tima neočekivano i u neprijateljskom maniru onog sekunda kad su mu interesi podriveni preko neke granice.

U naporima da se promoviše kao dominantni geopolitički i ekonomski pol, pa uzdigne iznad statusa anglosakosnog vazala, EU je uz pomoć Davos crowd pokušala da uništi Ameriku na razne načine, sa krajnjim ciljem da je suprotstavi Kini, pa tako podrije dve muve jednim udarcem.

Jedan analitičar skreće pažnju na timove, njihove ciljeve i probleme u razumevanju onih koji sa strane pokušavaju da verno prepričaju šta se dešava, koje mi amateri onda samo dalje pojačamo prepričavanjem varljivog kvaliteta, pa unošenjem nenamernih grešaka u priču. Pa onda to radi drugi analitičar i mi amateri smo ostavljeni da neminovno radimo neke naše micro-sinteze u pokušaju razumevanja šire slike iz ne uvek kompatibilnih delova koje čitamo.

Primer: jedan autora kaže da Davos crowd ima skoro potpunu kontrolu nad US state departmentom. Ovo „potpuno" ostavlja prostor Štrausians (Blinken, Sulivan) da daju pečat radu iz perspektive njihove ideologije, gde je ok i napraviti ogromnu štetu na svoj račun, samo-žrtvovati se, da bi se promovisali ciljevi. Pa je tako ok i zabadati nesmrtonosne noževe partnerima u leđa.

Back to Covid - već u samom početku 2020 se znalo da je virus iz laboratorije, sredinom 2020 se znalo i koliku će štetu vakcine da prave i to znanje je bilo do nivoa gde su se skoro i sitnice kasnije dokazale u praksi - prosto, nisu problemi bili nepoznati pa se na njih naletelo preko noći, top-brass iz farmakologije je naletao na te probleme i pre, dok je radio na drugim vakcinama i lekovima.

Skoro sigurno se znalo i da je virus namerno pušten, ali ovde se prilazi zidu - iako svi konci vuku ka US ogromna većina top insidera nema nikakvu ideju kako je do odluke da se virus pusti došlo - jedan analitičar (top insider) sugeriše da je verovatno jedna mala grupa, recimo desetak ljudi, na vrhu piramide donošenja odluka. On ima samo dva imena, i priznaje da mu je to nagađanje. Jedan je Pompeo, a drugog zaboravljam pošto je bio manje od javne ličnosti, više čovek iz senke.

Ko prati vesti primetiće da je Pompeo nedavno obznanio svoju kandidaturu za konzervativnog predstavnika u sledećim predsedničkim izborima. Ne znam koliko je poznato da je on vanredno inteligentan, i podjednako agresivan. Verovatno je i on u nekoj kvantnoj superpoziciji kad su u pitanju amerika-first, pa „hegemonija" - mnogi će se setiti i brutalnog „Trumpa" u spoljnoj politici, pa je i ova sad igra oko republikanaca jako kompleksna, sve sa frenetičnim pokušajima demokrata da ih podriju sa sada u US historiji jedinstvenom upotrebom sile.

Tako, pošto US kao geografska celina u ovom trenutku ne znači mnogo više od containera, balona u kojem ima svašta, poštoje šanse da nećemo lako saznati gde idu konci donošenja odluka da se ovi sad gasovodi sabotiraju.

A EU počinju polako da zauzimaju agresivan stav. Skoro nemoguće ga je interpretirati dok ne vidimo da li će se narativ zavrteti oko Rusa kao false-flag operatora na temu ovih sabotaža, ili ne.

Koliko daleko konci manipulisanja, moći i spremnosti na žrtvovanje i sopstvenog društa idu (bar kad je kolektivni zapad u pitanju) pokazuje sledeći link. Video u njemu je brutalan i Covid vakcinisani sa slabijim srcem ne treba to da gledaju, a opet, informativno je. Intevju vodi Steve Kirsch, MIT diplome, milione napravio (oko 200, plus preko 70 dao u dobrotvoren shvrhe) sa više tehnoloških inovacija i učešća u start-ups (co-inventor optičkog miša). On je i na vrhu statističke analize povrh javnih US podataka koja tvrdi da je jedan od tri US ljudi oštećen vakcinom, većina ne oseća ništa od toga, oko 5-6 miliona oseća, a nekoliko stotina hiljada je umrlo od direktnih posledica vakcinacije (razne cifre sad idu od 200,000 - 600,000). On je, očigledno, mogao da priušti najbolje u raznim oblastima da mu urade analizu pa je, u tipično US maniru ponudio milion dolara onima koju tu analizu opovrgnu. Ja je nisam čitao, naravno, pošto je, bar u kvalitativnom smislu, sve ovo poznato sad već oko 2.5 godine, ali osećam da bi prvi kritički osvrt mogao da bude da neko ko ima 82 godine, a bilo mu je suđeno da umre sa 82.7, može da umre i od prehlade u 82.3-ćoj godini života, kao i od duplih porcija u periodu alavosti, pa su vakcine nebitne. Ipak, evo linka ka, po svim merilima, stravi i užasu ...

LINK

... uživajte (crni humor kao mehanizam odbrane u prostoru nemoćnosti).

Disclaimer: Još se ne piše, bar ne naveliko, koliko je potrebno da se gasovodi poprave. Što je manje vremena potrebno utoliko je potencijalna lista sabotera duža.



Komentari (1051)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:52 29.09.2022

Re: potencijalna lista sabotera

Milan Novković
srdjan.pajic
Bilo je ono sa onim laserskim oružjem za trajno onesposobljavanje satelita, možda nešto tog tipa.

Ili još gore, da preseku optičke kablove ispod okeana, i onda smo ga najebali bene, nema blogovanja. Mislim, šta ako huči na primer izmisli još neki pročetnički istorijski podatak, a ja ne mogu da mu odgovorim, makar da ga zajebavam? Misliće da je u pravu!

Možda onda nešto preko ovog Maskovog satelita, dok nam i to ne poobaraju.

Ne znam, koliko god se radujem tome što Putin i oligarsi pucaju u ovom ratu, ovo sa cevima me ozbiljno plaši, kogod da je uradio.

Pa Putin, našli mu pasoš kako pluta na površini mora tu gde su gasovodi oštećeni


Dobro je dok mu nisu našli Šojgua kako pluta. I to sa Zaharinkinim tangicama oko vrata.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:03 29.09.2022

Re: potencijalna lista sabotera

A zamisli tek da su to ranije uradili, pa ti bi još mislio da su partizani pobedili na Sutjesci.
Ma, nikad nije kasno za dobru reviziju istorije i sličnu bajku (Tiću nisu pobedili). A sad od kad je pobedila ova tvoja i benetova talijanska faširana šnicla, meni samo komandant Sava Kovačević na pameti, i gde je sad kad je najpotrebniji, on, ili neko sličan, kad bauk fašizma opet maršira Evropom. Ali nećemo sad o tome, ima i boljih tema da se uz njih provedu ovi možda poslednji trenuTci na blogu a i šire.
bene_geserit bene_geserit 03:52 29.09.2022

Re: potencijalna lista sabotera

mislio sam da sam bio "jasan", iako nikad ne bih stavio lovu na to

Ja se ne sećam da sam išta jasno od tebe pročitao odkad smo na blogu.
OK, šalim se. Pomalo. U svakoj šali ima malo šale.
Al zato za razliku od ovih ostalih ja lepo pročitam šta si napisao a ne ukoso.
bene_geserit bene_geserit 04:00 29.09.2022

Re: potencijalna lista sabotera

bauk fašizma opet maršira Evropom

ale i bauci, tako je, kako primeniti srpsko-mitološku terminologiju na komunistički pogled na svet
ali sve te fraze kao da sam negde već video
knjige iz marksizma u srednjoj školi?
čitanka za prvi razred pored Titove slike?
ne mogu da se setim, što su ti godine ...
vcucko vcucko 09:39 29.09.2022

Re: potencijalna lista sabotera

Milan Novković
srdjan.pajic
Bilo je ono sa onim laserskim oružjem za trajno onesposobljavanje satelita, možda nešto tog tipa.

Ili još gore, da preseku optičke kablove ispod okeana, i onda smo ga najebali bene, nema blogovanja. Mislim, šta ako huči na primer izmisli još neki pročetnički istorijski podatak, a ja ne mogu da mu odgovorim, makar da ga zajebavam? Misliće da je u pravu!

Možda onda nešto preko ovog Maskovog satelita, dok nam i to ne poobaraju.

Ne znam, koliko god se radujem tome što Putin i oligarsi pucaju u ovom ratu, ovo sa cevima me ozbiljno plaši, kogod da je uradio.

Pa Putin, našli mu pasoš kako pluta na površini mora tu gde su gasovodi oštećeni

Jok bre. Našli Alinin neseser sa šminkom.

I gimnastički triko u kome je osvojila zlato u Atini 2004.
Od njega se ne odvaja kad ide da minira gasovod. To joj za sreću
vcucko vcucko 09:46 29.09.2022

Re: potencijalna lista sabotera

srdjan.pajic
Milan Novković
srdjan.pajic
Bilo je ono sa onim laserskim oružjem za trajno onesposobljavanje satelita, možda nešto tog tipa.

Ili još gore, da preseku optičke kablove ispod okeana, i onda smo ga najebali bene, nema blogovanja. Mislim, šta ako huči na primer izmisli još neki pročetnički istorijski podatak, a ja ne mogu da mu odgovorim, makar da ga zajebavam? Misliće da je u pravu!

Možda onda nešto preko ovog Maskovog satelita, dok nam i to ne poobaraju.

Ne znam, koliko god se radujem tome što Putin i oligarsi pucaju u ovom ratu, ovo sa cevima me ozbiljno plaši, kogod da je uradio.

Pa Putin, našli mu pasoš kako pluta na površini mora tu gde su gasovodi oštećeni


Dobro je dok mu nisu našli Šojgua kako pluta. I to sa Zaharinkinim tangicama oko vrata.

Bemumater, tebe baš trese ta Maša.

Aj' da probamo preko ambasade, da vas upoznamo. Žena će da razume, Ameri su civilizovan svet. Kad ne pucaju na sve što mrda.

Možda se smiriš kad probaš.
maksa83 maksa83 09:51 29.09.2022

Re: potencijalna lista sabotera

Možda se smiriš kad probaš.

Čekaj jbt je l' ona to nosi sportsku opremu koja je simbol zapadnog imperijalizma i kolonijalističkog izrabljivanja dece u Bangladešu koja za $1 mesečno šiju stvari koje Nike posle prodaje za $100 komad?

Pa nemam reči...
benedykt benedykt 09:56 29.09.2022

Re: potencijalna lista sabotera

vcucko
benedykt

Grđe od toga, evo imaš YouTube snimak kako je to izgledalo prošlo leto…


verovatno još grđe, jer je u pitanju gas, spreman za upotrebu. Koji je valjda zapaljiviji i brže se širi od sirove nafte. Odnosno gasova koji sa istom idu u paketu.

El vidiš, kako i ja znam nešto od tu fiziku, ili šta je već

Tako kao nekako, odnosno verovatno bi sve izgledalo deset puta gore i od toga kod Meksikanaca a to je ličilo na sam pakao…
vcucko vcucko 10:17 29.09.2022

Re: potencijalna lista sabotera

benedykt
vcucko
benedykt

Grđe od toga, evo imaš YouTube snimak kako je to izgledalo prošlo leto…


verovatno još grđe, jer je u pitanju gas, spreman za upotrebu. Koji je valjda zapaljiviji i brže se širi od sirove nafte. Odnosno gasova koji sa istom idu u paketu.

El vidiš, kako i ja znam nešto od tu fiziku, ili šta je već

Tako kao nekako, odnosno verovatno bi sve izgledalo deset puta gore i od toga kod Meksikanaca a to je ličilo na sam pakao…

OK, to je sve ipak nekakva lokalna eko-katastrofa. Mislio sam više na neku bad motha-fucka eksploziju i cunami talas. Zatim, da li neka krštena mornarica čuva to mesto ili je sve ostalo na nivou onog poljskog krmka koji tvituje "danke Amerika".
vcucko vcucko 10:32 29.09.2022

Re: potencijalna lista sabotera

maksa83
Možda se smiriš kad probaš.

Čekaj jbt je l' ona to nosi sportsku opremu koja je simbol zapadnog imperijalizma i kolonijalističkog izrabljivanja dece u Bangladešu koja za $1 mesečno šiju stvari koje Nike posle prodaje za $100 komad?

Pa nemam reči...

Donekle poznajući mentalitet vladajuće kaste u RF, prilično sam siguran da Maša na slici ne nosi to što šiju u Bangladešu za $1 mesečno.
I da šta god nosi nije platila $100. Pre da dodaš nulu.
Ozbiljno. Ti ljudi ne traže da kupe jeftinije, baš suprotno. Oni traže da kupe što skuplje. Inače hoće da se vrate u radnju i to što su kupili zviznu prodavcu u vugla. Ti meni ovo ono, a ja našla tamo negde da ima skuplje, ma koga ti zaebavaš?!
Ovo se nekad davno zvalo "Poznavanje prirode i društva" i učilo se u nižim razredima osnovne.
maksa83 maksa83 10:43 29.09.2022

Re: potencijalna lista sabotera

Donekle poznajući mentalitet vladajuće kaste u RF, prilično sam siguran da Maša na slici ne nosi to što šiju u Bangladešu za $1 mesečno.
I da šta god nosi nije platila $100. Pre da dodaš nulu.

I to postoji ali ovo na njoj nije iz te klase (to o čemu pričaš bi bio neki EA7 Emporio Armani sportswear), ovo ti je Najk koji je poznat po tome što su mu sabkontraktori neki azijski ološ koji ne preza ni od čega.
solo solo 18:31 29.09.2022

Opuštenooooooo

Prošlo leto u Meksičkom zalivu blizu Jukatana, vrisnula podvodna cevka naftovoda…


Kako se zove Meksikanac kome su ukrali auto?

Carloss.

A nije Santana 'ebo ga miš.



Opušteno braćo i građani Srbije.

Sisku im maminu

benedykt benedykt 20:08 29.09.2022

Re: potencijalna lista sabotera

vcucko
benedykt
vcucko
benedykt

Grđe od toga, evo imaš YouTube snimak kako je to izgledalo prošlo leto…


verovatno još grđe, jer je u pitanju gas, spreman za upotrebu. Koji je valjda zapaljiviji i brže se širi od sirove nafte. Odnosno gasova koji sa istom idu u paketu.

El vidiš, kako i ja znam nešto od tu fiziku, ili šta je već

Tako kao nekako, odnosno verovatno bi sve izgledalo deset puta gore i od toga kod Meksikanaca a to je ličilo na sam pakao…

OK, to je sve ipak nekakva lokalna eko-katastrofa. Mislio sam više na neku bad motha-fucka eksploziju i cunami talas. Zatim, da li neka krštena mornarica čuva to mesto ili je sve ostalo na nivou onog poljskog krmka koji tvituje "danke Amerika".

Radoslav Radek Sikorski je zaista debil na kvadrat, odnosno na njega ne treba obraćati previše pažnju a inače situacija je danas po tom pitanju stajala otprilike ovako…

Naime, izgleda da se pojavila i četvrta rupa na cevkama, odnosno otkrio ga je brod švedske obalske straža Amfitrite i nalazi se otprilike tu gde je i sam brod prikazan na ovoj mapi…
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:17 30.09.2022

Re: potencijalna lista sabotera

maksa83
Pajić, Maksa, Gedža i literatesa se sigurno slažu da je to najlogičnije i jedino logično.

Ne mogu da govorim u ime celog navedenog kolektiva, u moje ime zamisli da sam ovde kopipejstovao mudru Mirelu.

Jeste, to.


I ja mogu da aminujem, to što Mirela ovde jednom reče. Očerupala ga ko kužno pile.
softelectronics_e softelectronics_e 06:18 01.10.2022

Re: potencijalna lista sabotera

srdjan.pajic
Bilo je ono sa onim laserskim oružjem za trajno onesposobljavanje satelita, možda nešto tog tipa.

Ili još gore, da preseku optičke kablove ispod okeana, i onda smo ga najebali bene, nema blogovanja. Mislim, šta ako huči na primer izmisli još neki pročetnički istorijski podatak, a ja ne mogu da mu odgovorim, makar da ga zajebavam? Misliće da je u pravu!

Možda onda nešto preko ovog Maskovog satelita, dok nam i to ne poobaraju.

Ne znam, koliko god se radujem tome što Putin i oligarsi pucaju u ovom ratu, ovo sa cevima me ozbiljno plaši, kogod da je uradio.

Ma!
Lako je meni za vas.
No, pri tome bi i mi najebali.
Jer ne bi bili u stanju da pročitamo neku od tvojih mudrosti.
A to bi bilo strašno.
softelectronics_e softelectronics_e 06:22 01.10.2022

Re: potencijalna lista sabotera

maksa83
Možda se smiriš kad probaš.

Čekaj jbt je l' ona to nosi sportsku opremu koja je simbol zapadnog imperijalizma i kolonijalističkog izrabljivanja dece u Bangladešu koja za $1 mesečno šiju stvari koje Nike posle prodaje za $100 komad?

Pa nemam reči...

A za koliko dolara šiju?
Za 2?
Ili koliko?
softelectronics_e softelectronics_e 06:26 01.10.2022

Re: potencijalna lista sabotera

srdjan.pajic
maksa83
Pajić, Maksa, Gedža i literatesa se sigurno slažu da je to najlogičnije i jedino logično.

Ne mogu da govorim u ime celog navedenog kolektiva, u moje ime zamisli da sam ovde kopipejstovao mudru Mirelu.

Jeste, to.


I ja mogu da aminujem, to što Mirela ovde jednom reče. Očerupala ga ko kužno pile.

Jedna je Mirela!
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:26 01.10.2022

Re: potencijalna lista sabotera

I to postoji ali ovo na njoj nije iz te klase (to o čemu pričaš bi bio neki EA7 Emporio Armani sportswear), ovo ti je Najk koji je poznat po tome što su mu sabkontraktori neki azijski ološ koji ne preza ni od čega.


inace ja sam prvu bogner prodavnicu u zivotu video u Samoniju. Drugu, u Vladikavkazu.

shmoo shmoo 10:35 28.09.2022

Уни, би и мулти на клацкалици

Milan Novković

pošto je multipolarnost već na delu i prihvaćena kao takva



То исто је рекао и Иво Висковић, професор на политичким наукама и бивши наш амбасадор у Словенији и Немачкој (и from 2014 until 2016 he was one of 15 members of the OSCE's Panel of Eminent Persons on European Security as a Common Project) пре шест месеци, на самом почетку сукоба у Украјини, у једној ТВ емисији коју смо сви на Блогу Б92 похвалили због њене умерености, сталожености и образлагања ставова учесника у разговору у студију.

И још је додао професор Висковић да се боји да ћемо сви ми зажалити за оном старом добром биполарном поделом света пре пада Берлинског зида када је тај свет био много безбедније место за живот због страха који су два тадашња хегемона осећали један према другоме па је та клацкалица била у равнотежи.

Надам се ће и у том мултиполарном свету који нам следује ипак бити успоствљена некаква, каква-таква, равнотежа јер нам то једино гарантује да неће бити неке велике погибије и страдања.








(ову песму је Џони Би Гуд Штулић на том свом албуму из 1981. посветио империјализму и хегемонизму)

softelectronics_e softelectronics_e 11:17 28.09.2022

Re: Уни, би и мулти на клацкалици

shmoo

...

Надам се ће и у том мултиполарном свету који нам следује ипак бити успоствљена некаква, каква-таква, равнотежа јер нам то једино гарантује да неће бити неке велике погибије и страдања.


Izbor je trivijalan.
Stoga, držite se braćo Rusi, ja odo u Lihtenštajn.
shmoo shmoo 11:22 28.09.2022

Re: Уни, би и мулти на клацкалици

softelectronics_e
shmoo

...

Надам се ће и у том мултиполарном свету који нам следује ипак бити успоствљена некаква, каква-таква, равнотежа јер нам то једино гарантује да неће бити неке велике погибије и страдања.


Izbor je trivijalan.
Stoga, držite se braćo Rusi, ja odo u Lihtenštajn.



Добра идеја!

Док не кренемо... Имам једну поруку за Тес.

Имам другара, рођен у браку муслимана из Босне и Македонке. Рођен у Сарајеву, живи у Београду.

Јуче, док су се над Београдом гомељали они тешки црни облаци, пси попадали по улицама као покошени и хрчу, а људи се вуку као да носе џакове на леђима, он ми пошаље поруку:

"Неко тешко поподне. Осећам се као да ми Додик седи на раменима на концерту Неверних беба."

literatesa literatesa 11:48 28.09.2022

Re: Уни, би и мулти на клацкалици

Док не кренемо... Имам једну поруку за Тес.

Имам другара, рођен у браку муслимана из Босне и Македонке. Рођен у Сарајеву, живи у Београду.

Јуче, док су се над Београдом гомељали они тешки црни облаци, пси попадали по улицама као покошени и хрчу, а људи се вуку као да носе џакове на леђима, он ми пошаље поруку:

"Неко тешко поподне. Осећам се као да ми Додик седи на раменима на концерту Неверних беба."

Do-ba-r. :))
vcucko vcucko 12:44 28.09.2022

Re: Уни, би и мулти на клацкалици

softelectronics_e
shmoo

...

Надам се ће и у том мултиполарном свету који нам следује ипак бити успоствљена некаква, каква-таква, равнотежа јер нам то једино гарантује да неће бити неке велике погибије и страдања.


Izbor je trivijalan.
Stoga, držite se braćo Rusi, ja odo u Lihtenštajn.

E ubode ga ko prstom u doope.

Samo što dalje od Evrope. Razmisli o centralnom Sibiru. Ili o pacifičkim ostrvima, Bikini, atol Mururoa...
Ovi potonji su već navikli. Ribe svetle u mraku pa svetle, Godzila se kupa u podne. Tamo odeš odmah, taman se adaptiraš. Pa kad stvarno grune ti i ne primetiš.
softelectronics_e softelectronics_e 12:46 28.09.2022

Re: Уни, би и мулти на клацкалици

vcucko
softelectronics_e
shmoo

...

Надам се ће и у том мултиполарном свету који нам следује ипак бити успоствљена некаква, каква-таква, равнотежа јер нам то једино гарантује да неће бити неке велике погибије и страдања.


Izbor je trivijalan.
Stoga, držite se braćo Rusi, ja odo u Lihtenštajn.

E ubode ga ko prstom u doope.

Samo što dalje od Evrope. Razmisli o centralnom Sibiru. Ili o pacifičkim ostrvima, Bikini, atol Mururoa...
Ovi potonji su već navikli. Ribe svetle u mraku pa svetle, Godzila se kupa u podne. Tamo odeš odmah, taman se adaptiraš. Pa kad stvarno grune ti i ne primetiš.

Ma jok!
Ja nemam nameru da živim hiljadu godina.
Da ti pravo kažem, jebe mi se za mene.
Nije mi više do nikakve adaptacije.
solo solo 19:58 29.09.2022

Re: Уни, би и мулти на клацкалици

Da ti pravo kažem, jebe mi se za mene.
Nije mi više do nikakve adaptacije.


A 40 kile ajvara?

Ma to su samo oni Tasini teški oblaci.

Prođe to.
softelectronics_e softelectronics_e 06:29 01.10.2022

Re: Уни, би и мулти на клацкалици

solo
Da ti pravo kažem, jebe mi se za mene.
Nije mi više do nikakve adaptacije.


A 40 kile ajvara?

Ma to su samo oni Tasini teški oblaci.

Prođe to.

Sledeći vikend druga tura ajvara.
Ovaj vikend krastavčići, barena papriiika i papriiika somborka.
Žena upravo otišla na pijac da nabere krastavčiće i papriku.
zoja444 zoja444 10:42 28.09.2022

malo skretanje sa teme

koliko je suluda ideja da su neki oni tamo, pronasli eliksir besmrtnosti ili bar produzenja zivota za nekoliko stotina godina, i da se sve ovo radi zbog njiih?
Milan Novković Milan Novković 11:10 28.09.2022

Re: malo skretanje sa teme

zoja444
koliko je suluda ideja da su neki oni tamo, pronasli eliksir besmrtnosti ili bar produzenja zivota za nekoliko stotina godina, i da se sve ovo radi zbog njiih?

Bezos Inc, tj on i njemu slični, ulažu jako mnogo novca u sve to, ali ne mislim da se zbog njih ovo radi.

Samo dodavanje enzima "telomerasa" u "ishranu" bi dramatično produživalo život ćelija pošto bi se i telomeri na krajevima DNK korektno kopirali, a ne skraćivali kako se ćelije dele.

Za sada ovo dramatično podiže šanse da ćeija poludi i dobijemo rak, pošto baš skraćivanje telomera ubija mnoge kancere u pokušaju.

A cancer je izazov, kao spektar boljki, u stvari, iako imunoterapija baš solidno napreduje i u jednom trenutku će personalizovana medicina (big thing 21. veka) poprilčično rešiti problem i boljka će nam krenuti u smeru bakterijskih infekcija koje je penicilin pomerio ka poprilično benignim.

Na covid i vakcinsku temu su neki stručnjaci nagađali, a i jako ih je malo, pa je ovo iskreno u domenu konspiracionog teoretisanja, kako mogu da budu i pokušaji na temu višekomponentih, višefaznih rabota, gde smo sada, prosto, samo "primed", pripremljeni za više opcija kasnije.

Recimom ako posmatraš Omicron varijantu - on nema genetskog, mutacionag pretka u prethodnim, opasnijim varijantama, i bog te pita zašto je pušte, pošto je jako slabašan - nagađanja:

1. Da preseče Covid kao ozbiljan dajući nam imunitet preko slabašnog virusa

2. Eksperiment, da vide šta se dešava u osobama koje su Covid preležale, vakcinisane, nevakcinisane, ...itd (najverovatnije, life-sciencies su sciences 21. veka, većinski sasvim pozitivne (kao što bi i Great Reset bio u nekoj budućnosti, samo ne sad), bez obzir na plašta farmakomafioza i drty hegemona koji je sad preko toga...ili kao što je i dinamit pozitivan, ali ...

3. Ko big ga znao ...

Ja sam ladno ignorisao eugeniku dok nisam naleteo na Kanađanina, tj glavnog na mlaznjak na ovom dole sajtu:

THE CANADIAN PATRIOT - on/oni su naglo postali popularni, pa treba potražiti - ja nikad ne idem na ovaj sajt pošto su potrebni meseci da se pristigne, nego moji probrani sajtovi prenose probrane teksotve Metjua Ehreta (jako načitan, obrazovan i bistar)

nikvet pn nikvet pn 12:13 28.09.2022

Re: malo skretanje sa teme

Milan Novković
imunoterapija baš solidno napreduje i u jednom trenutku će personalizovana medicina (big thing 21. veka) poprilčično rešiti problem


Овде се слажемо.

i boljka će nam krenuti u smeru bakterijskih infekcija koje je penicilin pomerio ka poprilično benignim.


А овде баш и не. Свакој бактерији у коначници (још) увек је могуће доакати.

u domenu konspiracionog teoretisanja, kako mogu da budu i pokušaji na temu višekomponentih, višefaznih rabota, gde smo sada, prosto, samo "primed", pripremljeni za više opcija kasnije.


Овде сам паралисан упамет јер нормалном медЕцинском уму стварно није лако прешалтовати се на колосек генезе планског вишефазног пичвајза.

Milan Novković Milan Novković 12:35 28.09.2022

Re: malo skretanje sa teme

nikvet pn
Milan Novković
imunoterapija baš solidno napreduje i u jednom trenutku će personalizovana medicina (big thing 21. veka) poprilčično rešiti problem


Овде се слажемо.

i boljka će nam krenuti u smeru bakterijskih infekcija koje je penicilin pomerio ka poprilično benignim.


А овде баш и не. Свакој бактерији у коначници (још) увек је могуће доакати.

u domenu konspiracionog teoretisanja, kako mogu da budu i pokušaji na temu višekomponentih, višefaznih rabota, gde smo sada, prosto, samo "primed", pripremljeni za više opcija kasnije.


Овде сам паралисан упамет јер нормалном медЕцинском уму стварно није лако прешалтовати се на колосек генезе планског вишефазног пичвајза.


Za sad samo analogije, više kasnije, najverovatnij uveče pošto sad imam majsotre, i jako malo suvih dana:

Jednom od mojih najboljih ortaka se rodio sin sa srčanom manom - sužena aorta - i kad je već porastao N godina, majka u posebnoj panici, pajtosi im uplate za operaciju u Londonu (cool ljudi, ortak baš poštovan pošto je mnogima pomogao kao stalno zaposlen u bitnoj firmi, a ovi bili start-ups, i nikad nije uzimao nikakav mito, start-ups narasli na veće igrače)

Operacija trivijalna ali ja sam non-stop bio sa njima i u londonskoj klinici (prepričavao sam i pre neki dan negde, al se zagubilo) i naiđem na familiju iz Študgarda pa pitam otkud oni tu kad Nemačka ima bolej zdravstvo od UK.

Kažu Nemačka ... ok ... ali ovo je bilo jedino mesto na svetu i jedini hirurg (tih, neprimetan, jako sitan Belgijanac) na svetu koji može da spasi njihovu ćerku (ti si se nagledao, garant, urođenih mana na i oko srca). Tj u nemačkoj su im rekli da dete ne može da im se spasi hiruškom intervencijom - mogli su samo da joj produže život godinu dana, a to je loše trošenje javnog novca pošto im je ćerka bila tek beba od nekoliko meseci.

Pa je ovaj hirurg radio sledeće:

- Pravio plan višestrukih operacija

- Gde je prethodna primpremala teren za sledeću, preko ne uvek konvencijalnih rezova da bi se scar-tissue koristilo i kao podloga za sledeću operaciju.

- Ovoj devojčici su trebale 3 operacije u 5 godina i otišla je kući zdrava, pripremljena za normalan život

(Trivija - bilo je tih dana još jedno dete iz Kragujevca, 3 operacije na srcu, jedan u Kragujevcu, i dve u bgd sa nekim veštačkim delovima - ovaj hirurg je sa jednom operacijom izbacio veštačko, fiksirao (loša reč) dete da može da vodi normalan život i ima prosečan životni vek - meni bilo iznenađenje, nikad ne bih pogodio da postoje tolike razlike između hirurga, pogotovo što sam mislio da je cardio-hirurgija main-stream)

Pa tako, ovoga, kao obrasca, koliko sam ja kao amater shvatio, ima i u "čačkanju" po ćelijskim membranama, nekim tissue grupama, ...

Nažalost ne pamtim linkove, al pamtim neke meta-podatke - ako mi brza pretraživanja ovih dana daju rezultate prilažem ako ne prilažem kad ponovo naletim na vesti, gde god da blogujemo.
gedza.73 gedza.73 16:17 28.09.2022

Re: malo skretanje sa teme


zoja444
koliko je suluda ideja da su neki oni tamo, pronasli eliksir besmrtnosti ili bar produzenja zivota za nekoliko stotina godina, i da se sve ovo radi zbog njiih?

U stvari i nije najluđa. Ima luđih. Što kaže Tadejus
e brate pa znaš da se ovde što luđe to lakše primi..

Meni reptili ubedljivo zauzimaju prvo mesto.

Malo su iz mrtvih 'Zlatnu milijardu' vratili Putin i Lavrov pre neki dan u UN. Samo im fali MIlić od Mačve.




nikvet pn nikvet pn 14:17 29.09.2022

Re: malo skretanje sa teme

Milan Novković
nikad ne bih pogodio da postoje tolike razlike između hirurga


Као и између фудбалера

Хирургија је део медицине исто колико је и медицина део хирургије. Читава васиона сама по себи. Као и у свакој бранши има зихераша и кликераша. Први су већина и баве се процедурама, табају утабано. Ове друге константно сврбе задати оквири конкретне операције: инвазивност, брзина извођења, потрошња хир.материјала, тим, постоп.ток и тако даље што све се у коначници очитава на а/ sanatio ad integrum б/ постоперативне компликације, и ц/ морталитет. Егзактно у процентима.

Најпознатији пример хирурга (ортопеда) кликераша генијалца свакако да је Илизаров. Стратешки приступ отворенога ума за продор у ново последично доноси суревњивост колега, пада им углед као и отпоре из логистике, пада им приход.

Неки дан гледам ТВ о азилу за шимпанзе негде у Зап.Африци (госпоја ме посматра као и.в. наркомана) па ето младе женке са отоком као лимун на стомаку. И екипа колега са НАСА опремом, орних; ајде анестезија. Главни каже да ту има три могућности: тумор, хернија, апсцес. Слажем се. Од извора три путића, има и још али спремни су на све. Ајмо палпација - репонибилно, дакле хернија. Супер. И спремају ендоскопију?! Дааај... Анестезија планирана до пет и по сати; почињем да псујем и да се свађам са ТеВејом. Довољно да госпоја у пролазу примети - гле, па ти би ово за петнаест минута... Па наравно, умбиликална хернија се репонира у абдомен, ушије се дуванкесин шав наоколо, затегне, осигура, ајде кожу повратни усташа шав да ни мајмуница то не разјебе и крај. Исто као код штенета, телета... Исто хепиенд али не би била овако китњасто лепа трилер емисија.




Черевићан Черевићан 11:23 28.09.2022

servum pecus

ili, ko prati vesti

убија нас ..братee... похлепа за ловом
(а успут ...тиме..... и престиж у Свету),
сведоци смо богме живахних времена
...ко још чује цвркут птичице у леету
omega68 omega68 13:00 28.09.2022

Re: servum pecus

Новковићу хвала ти што постојиш и што глобалистичке плаћенике истерујеш на чистину двоструких аршина - са мном су вукови а са тобом су мале маце које пазе шта ће да ти кажу, јер ти си ипак играч са којим се баш не треба качити из разних разлога.Утолико ми је драже кад видим са колико мржње се обраћају мени док у исто време мрзе и тебе али не смеју пизде то да ти кажу.Тада сам као Новак који чује само оно што он жели, у овом случају чујем како глобалистичко - троцкистичка ђубрад кукају са дна јаме коју су ми копали.
apostata apostata 20:16 28.09.2022

Re: servum pecus

omega68
(...) глобалистичко - троцкистичка (...)

Tako je brate omega, sve je to preobučena trockistička bagra.
bene_geserit bene_geserit 03:57 29.09.2022

Re: Уни, би и мулти на клацкалици

Ja nemam nameru da živim hiljadu godina.

Već sam zamislio Čarlija kako živi 1000 godina i maltreitra 73. generaciju blogera na B92 blogu, i kako je maksina skripta i dalje u upotrebi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:28 29.09.2022

Re: Уни, би и мулти на клацкалици

bene_geserit
Ja nemam nameru da živim hiljadu godina.

Već sam zamislio Čarlija kako živi 1000 godina i maltreitra 73. generaciju blogera na B92 blogu, i kako je maksina skripta i dalje u upotrebi.


Ja sam zamislio i Čarlija Bubašvabu, i Maksinu skriptu, i Tasu koji i dalje treska vratima i odlazi sa bloga, vraća se, odlazi ponovo. Samo nas blogera više nema.

Evo i prigodna pesmica, predlog za nezvaničnu himnu bloga:






shmoo shmoo 08:20 30.09.2022

О цврчкима, мравима и хрчкима

или:

Brexit 2 у глобалном умреженом свету - откако је света и века, рат је био и остао најбољи покретач економије и токова новца

srdjan.pajic

Ja sam zamislio i Čarlija Bubašvabu, i Maksinu skriptu, i Tasu koji i dalje treska vratima i odlazi sa bloga, vraća se, odlazi ponovo. Samo nas blogera više nema.


Што би било лепо да то доживимо!

И ти и ја и наше породице и сви остали овде окупљени блогери са својим породицама и онај небитни ван Блога Б92 остатак човечанства са својим породицама.

Слажем се за химну.

Него, Принцезо, извини, али видим да Милан није још увек реаговао па да га подстакнемо?





П.С. - А ја мислио да се то односи само на континенталну Европу.

Иначе, јавља ми другар, један 'леба у Бремену већ сада кошта 8 евра.


"Ekstremno napeta situacija"

Nemačka je u "ekstremno napetoj situaciji" u pogledu snabdevanja energijom.

IZVOR: B92.NET PETAK, 30.09.2022. | 08:20

To je izjavio ministar ekonomije Robert Habek, dan nakon što je vlada postavila "štit" da zaštiti Nemce od uticaja rastućih cena energije, prenosi Rojters.

"Još smo u vanrednoj situaciji. Ako ne štedimo, ako domaćinstva ne smanje potrošnju, i dalje rizikujemo da nemamo dovoljno gasa na zimu", rekao je on radiju Deutschlandfunk.

Uprkos vladinom „odbrambenom štitu“ od 200 milijardi evra (196,4 milijarde dolara), Habek je dodao: "Nećemo subvencionisati cenu gasa na ono što je bila 2021. godine, ne zadugo".

ЛИНК







Рекох већ Макси, ситуација је много зајебана када ратује СССР против СССР.

Али нема везе.

Заузврат, we will rock you. (ЛИНК)


Бади, ју ар а бој, мејк а биг ноисе плејин ин д стрит, гона би а биг мен сам деј, ју гат мад он јоур фејс, ју биг дисгрејс, кикин јур кен ол овер д плејс... (одох у фејдаут, што каже Макса)

softelectronics_e softelectronics_e 06:32 01.10.2022

Re: Уни, би и мулти на клацкалици

srdjan.pajic
bene_geserit
Ja nemam nameru da živim hiljadu godina.

Već sam zamislio Čarlija kako živi 1000 godina i maltreitra 73. generaciju blogera na B92 blogu, i kako je maksina skripta i dalje u upotrebi.


Ja sam zamislio i Čarlija Bubašvabu, i Maksinu skriptu, i Tasu koji i dalje treska vratima i odlazi sa bloga, vraća se, odlazi ponovo. Samo nas blogera više nema.

Evo i prigodna pesmica, predlog za nezvaničnu himnu bloga:



Eeee, ljudi!
Svaka budala želi da bude smešna.
literatesa literatesa 11:54 28.09.2022

da&ne

Skoro sigurno se znalo i da je virus namerno pušten

Milane, svih ovih mjeseci sam samo od tebe i ovde čula sa tolikom sigurnošću da je neko namjerno pustio u svijet virus, i poslije da je taj virus laž.
Milan Novković Milan Novković 12:39 28.09.2022

Re: da&ne

literatesa
Skoro sigurno se znalo i da je virus namerno pušten

Milane, svih ovih mjeseci sam samo od tebe i ovde čula sa tolikom sigurnošću da je neko namjerno pustio u svijet virus, i poslije da je taj virus laž.

Preterao sam sa tim delom bloga, to je tema za 6 meseci. Ovde je ideja bila da skrenem pažnju na mehaniku na nižim nivoima, preko onog videoa.

Ali sada već ima jako mnogo radova, ako naletim na čitljiv rad ili text ovih dana prilažem.
omega68 omega68 13:06 28.09.2022

Re: da&ne

sada već ima jako mnogo radova, ako naletim na čitljiv rad ili text ovih dana prilažem.

Немој, шабан ће да полуди.
И онај што ће морати да се одазове мобилизацији или ће амбасада те земље да му искључи чип из Спутњика који је примио.
literatesa literatesa 13:34 28.09.2022

Re: da&ne

Preterao sam sa tim delom bloga,

:))

Okej, što bi rekao Šekspir. :)
literatesa literatesa 13:35 28.09.2022

Re: da&ne

Milan Novković Milan Novković 13:26 28.09.2022

Evo, jedan od najvećih se javio i...

... spustio zatranjivanja i nepotrebna komplikovanja na zemlju, pojasnio osnovno i dugoročno ...

Ovo je MUST-READ, preskakanje ovog članka je neozbiljno u najmanju ruku, onima kojima sve ovo nije samo vesela i sitna razbibriga, nego moraju i da se trude da stave emocije pod bar delimičnu kontrolu (priča je mnogo šira od naslova, koji je....uglavnom naslov):

America Defeats Germany for the Third Time in a Century - The MIC, OGAM and FIRE Sectors Conquer NATO - MICHAEL HUDSON

bene_geserit bene_geserit 05:49 29.09.2022

Re: Evo, jedan od najvećih se javio i...

Prva polovina članka mu je odlična, sve u metu.
Kraj je nešto traljav i ne baš razumljiv.
A sad vidim, članak je iz februara.
Milan Novković Milan Novković 15:48 28.09.2022

Još jedan interesantan text. Polako ...

... i opušteno ulaze u priču i američki helikopteri u regionu, Poljaci, ... nebitno i bez posebnog značenja za sada.

Whodunnit? - Facts Related to The Sabotage Attack On The Nord Stream Pipelines
Blade Runner Blade Runner 03:37 29.09.2022

O sabotazi severnih tokova

su ljudi iz senke ocigledno odlucili jos pre rata...



principessa_etrusca principessa_etrusca 05:16 29.09.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

Викторија је искрена жена, а и учтиви Радек се одмах захвалио.

Него, closer to home, Руси су прошле недеље сперчили напад на Турски ток.
Milan Novković Milan Novković 08:25 29.09.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

Blade Runner
su ljudi iz senke ocigledno odlucili jos pre rata...



bene_geserit
Prva polovina članka mu je odlična, sve u metu.
Kraj je nešto traljav i ne baš razumljiv.
A sad vidim, članak je iz februara.

Juče slušam razne:

- Duran dodaje i onog poljaka, dal je u EU parlamentu, bivši ministar što mu je žena top neocon i što je izašao u javnost sa "Hvala vam, US". Pa posle nekoliko čitanja Putinovog govora kažu kako on nigde ne preti, nego upozorava, tj potseća na rusku doktrinu upotrebe atomskog oružja koja im se nije promenila. A kažu i Rusi i NYT da su od Bele Kuće dobili višestruke telegrama koji ih upozoravaju na upotrebu nuklearnog oružja. Iako će oni sad pripojiti ove neke oblasti u ukrajini ova silna Belo Kućna upozorenja možda imaju drugu svrhu: Psyop nad CNNovcima i ostalim WP i NYTjevcima da ih pripreme da "korektno" interpretiraju neki zapadni false-flat, iako to nije preteška rabota, samo na CNN ponoviš bilo šta 20 puta i gotovo, "obrazovanje" završeno. Kažu da taktička nuklearka od US strane skoro sigurno ne dolazi u obzir, ovim budalama iz Bele Kuće to Pentagon uopšte ne bi ispoštovao, tamo su još uvek normalni. Pa je dosta verovatna i činjenica da postavljaju teren za neke red-lines - npr da neće tolerisati rusko osvajanje Kijeva, ili slično...

- Na tu temu dal i Luongo, i staviće to u public domain ovih dana, primećuje i to da su se te neki US brodovi, te helicopteri, kretali u tom kraju gde su bule sabotaže. Kaže da US ne bi to tako uradili, posto se previše "signalizira", sve sa ovim Poljakom, nego da se radi framing US od strane Davos Crowd - njemu Davos Crowd (njegov termin, btw) i US nisu isto, iako Davos Crowd poprilično poseduje Belu Kuću, CNNove, ... delove agencija

Kaže da ovog puta Davos Crowd to rade sa punom svešću Nemačke, i da je pomeranje Nemačke plansko - izmuzli su Euro kravu (valuta preslaba za Nemce, pa su tako konkurentniji nego sa Markom, a prejaka većini ostatka Evrope pa su postali manje konkurentni na temu pomeranja nekih biznisa ka nemačkoj. Sad, pošto u bili prinuđeni da kupe mnogo Italijanskog duga (po cenama koje niko izvan EU/ECB neće da plati) dal preko 700 milijardi, exposure im jr prevelik, tj rizik, i "skidaju" se sa istorije i pomeraju - ja dodajem da su prosto neverovatno uradili ovaj vek sa manufacturing-based ekonomijom i Kinezima - očigledno vide veliku strategijsku opasnost od ostatka sveta koji će im oteti veliki deo tih tržišta.

Pa Nemci stoje iza Davos Crod poprilično (to je neki amalgamat stare evropske aristokratije, sa nemcima kao najvećim težinskim faktorom)

Tako, watch Germany, on kaže, gasovodi su podriveni uz njihovo znanje (neverovatno odjednom, zar ne, ... to što im se mnogi industrijalci koprcaju, jbg, koprcaće se i US ako im obore comercial banking - i rekao je da je u US bankarstvo dominantna sila, ne MSC (military security complex) - ima mu dosta rupa priča al priznaje da ju je na brzinu sklepao, javljali su mu se razni i kažu da je US prevelik rizik ovo, u borbi sa Davos Crowd previše strategijski rizikuju, da ih evropa promoviše u svetu kao međunarodne teroriste sa kojima je riskantno raditi biznis.
Milan Novković Milan Novković 08:32 29.09.2022

Re: O sabotazi severnih tokova


Milan Novković
...

Kaže Luongo da je sa jednim analitičarem odradio sva scenarija - svaki od igrača ima scenarijo gde mu ova sabotaža odgovara. Relativno besmislena su scenarija gde ovo odgovara Rusima, dok ...

... ubedljivo su najmoćnija scenarija, i najviše ih ima, gde ovo odgovara Davos Crowd.

A na oko 100Km od sabotaže Poljaci imaju sve što je potrebno za ove operacije, tj cela institucija postoji zbog mniranje ispod vode, bilo čega, pa i gasovoda.

Mislim da, ako bi Ruje ipak pucnule neku taktičku boNbicu, Poljska, zajedno sa Britancima juri zlato.

Tačnije zlato je već Poljsko.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:31 29.09.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

Milan Novković

Milan Novković
...

Kaže Luongo da je sa jednim analitičarem odradio sva scenarija - svaki od igrača ima scenarijo gde mu ova sabotaža odgovara. Relativno besmislena su scenarija gde ovo odgovara Rusima, dok ...

... ubedljivo su najmoćnija scenarija, i najviše ih ima, gde ovo odgovara Davos Crowd.

A na oko 100Km od sabotaže Poljaci imaju sve što je potrebno za ove operacije, tj cela institucija postoji zbog mniranje ispod vode, bilo čega, pa i gasovoda.

Mislim da, ako bi Ruje ipak pucnule neku taktičku boNbicu, Poljska, zajedno sa Britancima juri zlato.

Tačnije zlato je već Poljsko.


Ti si se baš napalio, Milanče. Ono, kad nas kovid i vakcine nisu smlatile kako si predvideo, daj bar Topolj da odradi posao.

Milan Novković Milan Novković 22:16 29.09.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

srdjan.pajic
Milan Novković

Milan Novković
...

Kaže Luongo da je sa jednim analitičarem odradio sva scenarija - svaki od igrača ima scenarijo gde mu ova sabotaža odgovara. Relativno besmislena su scenarija gde ovo odgovara Rusima, dok ...

... ubedljivo su najmoćnija scenarija, i najviše ih ima, gde ovo odgovara Davos Crowd.

A na oko 100Km od sabotaže Poljaci imaju sve što je potrebno za ove operacije, tj cela institucija postoji zbog mniranje ispod vode, bilo čega, pa i gasovoda.

Mislim da, ako bi Ruje ipak pucnule neku taktičku boNbicu, Poljska, zajedno sa Britancima juri zlato.

Tačnije zlato je već Poljsko.


Ti si se baš napalio, Milanče. Ono, kad nas kovid i vakcine nisu smlatile kako si predvideo, daj bar Topolj da odradi posao.


Nisam se napalio uopšte, i nisam ništa predviđao, samo prenosim vesti, i prenosio vesti, pa sa zakašnjenjem, ok, zauzeo stav

Nema pojma zašto imaš potrebu da ti svako malo ponavljam jedno te isto.

Evo, šta još kažu vesti: Kinezi rekli da su Ameri odgovorni za sabotažu gasovoda. Ne navode krivca po imenu, nego kažu onaj što je istorijski bio protiv ne samo ovog gasovoda.

Ne vidim nikakvu paljevinu posebne vrste ovde, tj nešto što sam ja naduvao - prosto imaš transcript ove izjave na internetu.

I ne vidim šta ne štima u mojoj viziji multipolarnog sveta u kojem nema ratova, pljačkanja, kartela, presipanja bogatima na finte, nego neki commerc, zajednički projekti, slobodne trgovine...

Moja jedina paljevina je, da dalje sažmem, vizija dece i unuka u normalnijem svetu od današnjeg.

Da li si odgledao onaj video? Ako ne znaš koji onda nisi. Ako jesi a ne dotiče te se onda se nisi mnogo promenio od početka Covida?


A alo jesi i dotakao te je onda si samo nervozan - i onda poštujem razne načine pražnjenja

Evo, ja sam na lokaciji, 3 stepena min noćne temperature, žena sa sinom u Španiji, more 26 stepeni još uvek tamo, a ja započeo sto projekata, winter is comming, ...

... bio u školi gde me mole da završim jedan projekat da bi mi bili prvi kupci (zamisli taj "marketing" and sales) ... i nervozan, ...

... ajd što sam za večeru konzumirao 3,000 Calorija, nego su po zapreminskom obimu 5x veće od kapaciteta nerastegnutog čeluca, tako da sam sad u psihičkom stanju mirnom i karakterizovanom čuvenom prigrevačkom izrekom ...

... odmah je lakše čim se teže diše

I trgujem ok, uleteo mi context ko kec na desetkum bućkuriš od analitike i AIa mi napravio 7% u dva dana (malo nova ima u portfoliju iako i ga je žena više nego duplirala pre 10 dana kad je videla da sam na pricing models portfoliju, gde se slobodnije ponašan, napravio 60-70% u 6 nedelja - na sreću nosim se sa zero-sum game bratijom (global macro, index futures flavour) pa me ne boli moralna duša kad dobijam (kad gubim onda me uvek nešto boli)

Stavljam opaltu na summer house, ulazim u završnicu, stavljeni su prozori i vrata, kupio heat pump za grejanje i hlađenje, struja jeftinija od gasa za grejanje i pre skokova cena 4.2x up market Japanac, Daikin - možda sam ovo već rekao, sorry.

Treba mi tričavih 750 wati da bih grejao i hladio 30m2 - pogodi šta mi je sledeći sitni pet projekat na ovu temu
bene_geserit bene_geserit 22:27 29.09.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

me ne boli moralna duša kad dobijam (kad gubim onda me uvek nešto boli)

Derivative trading ?
Samo se ti kockaj, to uvek na dobro izađe.
Milan Novković Milan Novković 22:35 29.09.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

bene_geserit
me ne boli moralna duša kad dobijam (kad gubim onda me uvek nešto boli)

Derivative trading ?
Samo se ti kockaj, to uvek na dobro izađe.


Index futures, derivativski uper ešalon, u high-volatility sa jasnim dugoročnim trendom el-dorado, easy money (u mojim godinama, ja sam oprezan postao)
benedykt benedykt 11:45 30.09.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

principessa_etrusca
Викторија је искрена жена, а и учтиви Радек се одмах захвалио.

Него, closer to home, Руси су прошле недеље сперчили напад на Турски ток.

Ma da, Radeka Sikorskog je valjda Bajden lično zvao da mu kaže, odnosno samo još čekam da se neko od vas pozove na tekst gosn Milančeta kao krucijalni dokaz zašto su to kao fol odradili Amerikanci. Takođe, Nulandova jasno govori o projektu Severni tok 2 koji je već mesecima obustavljen, međutim i to se koliko shvatam sada uzima kao nekakav navodni dokaz, odnosno u internet zemlji šarlataniji se sad očajnički traži bilo kakav video gde je neko iz Amerike nešto rekao pre pola godine pa se onda sve to ”analizira”…
Zanimljivo, jer onda evo imam i ja potpuno istu vrstu dokaza, odnosno video koji je Газпром napravio i izbacio pre samo tri nedelje…


Tekst pesme, koju je inače u originalu pevao poznati pevač iz vremena SSSR-a Juri Vizbor, glasi ovako. Nadam se da ne treba prevod…

А зима будет большая…
Вот, гляди-ка, за рекой
Осень тихо умирает,
Машет желтою рукой.
Плачут мокрые осины,
Плачет дедушка Арбат,
Плачет синяя Россия,
Превратившись в листопад.
И, сугробы сокрушая,
Солнце брызнет по весне…
А зима будет большая —
Только сумерки да снег...
benedykt benedykt 11:53 30.09.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

Blade Runner
su ljudi iz senke ocigledno odlucili jos pre rata...




To što su Rusi sami od sebe pre mesec dana potpuno obustavili funkcionisanje Severnog toka se naravno ne računa. Ima sve to izuzetno dubokog smisla, mislim da Amerikanci reše da izvrše diverziju na gasovodu koji em trenutno ne radi jer su Rusi zavrnuli ventil, em ne bi ni proradio u nekoj doglednoj budućnosti jer su Nemci odavno već obavestili rusku stranu o prekidu saradnje tj kupovine gasa. Potpuno sve logično…
Blade Runner Blade Runner 15:17 30.09.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

To što su Rusi sami od sebe pre mesec dana potpuno obustavili funkcionisanje Severnog toka se naravno ne računa. Ima sve to izuzetno dubokog smisla, mislim da Amerikanci reše da izvrše diverziju na gasovodu koji em trenutno ne radi jer su Rusi zavrnuli ventil, em ne bi ni proradio u nekoj doglednoj budućnosti jer su Nemci odavno već obavestili rusku stranu o prekidu saradnje tj kupovine gasa. Potpuno sve logično…



Bajden jeste malo senilan i to sto prica cesto nema smisla, ali ovo nije mogao da izmisli vec je ocigledno bilo raspravljano na nekom nivou jos pre rata u Ukrajini. Smesno je porediti ocigledno upozorenje americkog predsednika (ma kakav bio) i sarkasticni reklamni spot gas kompanije.
Svi vide da je najveci gubitnik ovde Nemacka i Evropa, a sto se sabotera tice samo se treba upitati: ko ima najvecu korist od ove sabotaze?
Ocigledno su ameri resili da nemce ne stavljaju pred dilemu da li mozda treba da pocnu ponovo da uzimaju gas od Rusa iako im se tako najvise isplati ili ne. Osim toga, sad ce Nemci zavisiti sasvim od amera i njihovog gasa, tako da ce spremnije pomagati NATO rat u Ukrajini. Sta dobijaju Rusi sabotazom osim izgubljenog trzista i ostecene imovine?
gvozden1 gvozden1 18:35 30.09.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

smisla, mislim da Amerikanci reše da izvrše diverziju na gasovodu koji em trenutno ne radi

A koji smisao vidiš da Rusi ruše svoj gasovod koji ne radi?
Šta će im rušenje kad imaju ventile?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:36 30.09.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

gvozden1
smisla, mislim da Amerikanci reše da izvrše diverziju na gasovodu koji em trenutno ne radi

A koji smisao vidiš da Rusi ruše svoj gasovod koji ne radi?
Šta će im rušenje kad imaju ventile?


Pa da malo podignu temperaturu i uloge, zamute dodatno vodu. Šta drugo? A pošto ti gasovodi ionako ničemu ne suže, niti će po svoj prilici, daj bar za ovo mućenje vode da se iskoriste. U početku sam bio sumnjičav, ali sad mi se sve više čini, skoro da sam siguran, da su to oni uradili.
A ako su bili pametni, to su obavili sa eksplozivom koji su zaplenili od Ukrajinaca, a koji smo im mi sigurno dali, tako da ako se sprovede neka istraga, pokazaće se to što je trebalo da se pokaže.


gvozden1 gvozden1 20:02 30.09.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

U početku sam bio sumnjičav, ali sad mi se sve više čini, skoro da sam siguran, da su to oni

Dva tri dana propagande, dosta:)
softelectronics_e softelectronics_e 06:50 01.10.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

srdjan.pajic
gvozden1
smisla, mislim da Amerikanci reše da izvrše diverziju na gasovodu koji em trenutno ne radi

A koji smisao vidiš da Rusi ruše svoj gasovod koji ne radi?
Šta će im rušenje kad imaju ventile?


Pa da malo podignu temperaturu i uloge, zamute dodatno vodu. Šta drugo? A pošto ti gasovodi ionako ničemu ne suže, niti će po svoj prilici, daj bar za ovo mućenje vode da se iskoriste. U početku sam bio sumnjičav, ali sad mi se sve više čini, skoro da sam siguran, da su to oni uradili.
A ako su bili pametni, to su obavili sa eksplozivom koji su zaplenili od Ukrajinaca, a koji smo im mi sigurno dali, tako da ako se sprovede neka istraga, pokazaće se to što je trebalo da se pokaže.



A zašto taj gasovod neće da radi ni u budućnosti?
Bolji gas onaj koji se prevozi tankerima preko okeana.
Ekološki nasčin transporta do jaja.
Aaaaa, da.
Kako se nisam setio?
Taj ruski gas nije demokratksi gas.
I bezobrazno je jeftin?
Koliko je ono puta taj bezobrazni ruski gas jeftiniji od američkog?
Jebote, koliko iko treba da bude budalčina pa da opravdava idiotarije braće Amera.
No, kao što reče Madlen Olbrajt za pola miliona pobijene iračke dece - isplatilo se!
Šta koji kurac!
Ima da kupujete naš gas, hteli ili ne!
Braćo Nemci, dok god su američke kasarne u vašoj zemlji ima da pušite sa uživanjem.
Istina, kada bolje razmislim, pitanje je da li bi Švabe ikada trebalo da budu bez tih kasarni.
Jer - Švabo je Švabo!
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:07 01.10.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

gvozden1
U početku sam bio sumnjičav, ali sad mi se sve više čini, skoro da sam siguran, da su to oni

Dva tri dana propagande, dosta:)



Ma jok, to je bilo tipičan uličarski fazon, karakterističan za taj ruski državni vrh, pošto su mahom odatle potekli. I jer su debili, kao, neće se provaliti da su onu to podmetnuli.

A propaganda je, koliko možemo da vidimo, uglavnom usmerena na to da se pokaže da su to Ameri uradili. Nema šanse. Evo i ovaj botoksirani Kinez kaže da smo to mi, dakle nismo. I tu poropagandu ti sisaš ko tele kravu već mesecima, dragi moj huči.
gvozden1 gvozden1 16:24 01.10.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

Evo i ovaj botoksirani Kinez kaže da smo to mi, dakle nismo

Pa jak ti je argument:)

Ali ne brini, i ostali su ti takvi.
softelectronics_e softelectronics_e 16:26 01.10.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

srdjan.pajic
gvozden1
U početku sam bio sumnjičav, ali sad mi se sve više čini, skoro da sam siguran, da su to oni

Dva tri dana propagande, dosta:)



Ma jok, to je bilo tipičan uličarski fazon, karakterističan za taj ruski državni vrh, pošto su mahom odatle potekli. I jer su debili, kao, neće se provaliti da su onu to podmetnuli.

A propaganda je, koliko možemo da vidimo, uglavnom usmerena na to da se pokaže da su to Ameri uradili. Nema šanse. Evo i ovaj botoksirani Kinez kaže da smo to mi, dakle nismo. I tu poropagandu ti sisaš ko tele kravu već mesecima, dragi moj huči.

Gde bi braća Ameri uradili tako šta?
Oni bez miliona pobijenih neće da se zajebavaju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:54 01.10.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

Nisam se napalio uopšte, i nisam ništa predviđao, samo prenosim vesti, i prenosio vesti, pa sa zakašnjenjem, ok, zauzeo stav


Nisu to nikakve vesti nego masna lupetanja kojekakvih attention seeking kurvi koja si prikupljao na u najmanju ruku vrlo sumnjivim mestima po internetu i ovde prenostio sa velikim entuzijazmom i napaljenošću kao da razumeš i znaš o čemu pričaju. Pa kad ti neko ko se malo razume kaže, khm, gluposti, ti si se jako ljutio.

Nisam video nikakav video, zapravo ja čim vidim da napišeš besmislicu o tome kako se "još od 2020 zna da je kovid iz laboratorije" (ne, ne zna se, iako si ti ozbiljno umislio da ako to ponoviš ovde bar pedesetak puta, sigurno će postati tačno, možda se i onaj Indus predomisli pa ponovo objavi rad koji je povukao jer nije valjao) dalje komentar na čitam, sorry... mada sumnjam da sam išta propustio.

I nisam nervozan ni malo, ne znam što bih bio? Ovde je svanuo lep dan, odveo jutros dete na klizanje u nadi da ću i ja malo da se izjurim, ali joj bilo ladno, ja kad kažem da se u kratkim rukavima i šorcu ne ide u ledenu dvoranu nema ko da me sluša, plus joj porasla noga od letos pa klizaljke tesne, reko, ajde dobro, da ne mučim dete, klizaću ja sam sutra. Čekaju me jesenji radovi, moram na krov da se penjem da očistim oluke, i pročačkam dimnjak, i posle da vratim na mesto neku ogradu koju sam sko da bih mogao da namestim oluke na šupu. Sutra slavimo 5. rođendan ove manje šmizle, ja pravim domaće kiflice sa sirom, sladoled torta iz poslastičarnice, pica peć odmaramo.

I PC mi radi kao sat, mada se greje dosta, pa mi bude vruće u kancelariji, moraću nekako da ga stavim u susednu prostoriju tipa špajz pa da kroz zid provučem video gajtan i šta još treba.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:47 01.10.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

gvozden1
Evo i ovaj botoksirani Kinez kaže da smo to mi, dakle nismo

Pa jak ti je argument:)

Ali ne brini, i ostali su ti takvi.



Beži, bre, huči, sisaš sputnik ko prerano rođeno tele, i čim otvoriš usta iz njih palacne Zaharinkin zmijski jezik. Ne znam da li si svestan koliko je to očigledno.
softelectronics_e softelectronics_e 07:06 02.10.2022

Re: O sabotazi severnih tokova

srdjan.pajic
gvozden1
Evo i ovaj botoksirani Kinez kaže da smo to mi, dakle nismo

Pa jak ti je argument:)

Ali ne brini, i ostali su ti takvi.



Beži, bre, huči, sisaš sputnik ko prerano rođeno tele, i čim otvoriš usta iz njih palacne Zaharinkin zmijski jezik. Ne znam da li si svestan koliko je to očigledno.

Šta li ti sisaš kada tako agresivno braniš neodbranjivo?
Jebote, ima li ikoga na planeti ko sumnja u to ko je najveći svetski zločinac posle drugog svetskog rata?
I to ne za neki procentić, nego za nekoliko redova veličina.
literatesa literatesa 08:18 29.09.2022

...

Interesantno da oni koji nalaze logiku tj ideologiju već mjesecima u ruskom Njet, Evropi i Amerikancima? (Njet najviše običnom čovjeku, al ajd dobro) sad su zatečeni tj zbunjeni i fizičkim prekidom, srušenim mostom?

Rezime: Amerikanci su učinili uslugu Rusima i neizmirenim dugom koji imaju prema EU i ponajviše diverzijom gasovoda?, ok, da ovde nema rezervi gasa moglo se desiti da se Rusi moraju smilovati na zimu, sad više ne, odgovore: pustili bi mi vama, ali porušeno, štaš. Porušili Amerikanci.

Gasovode pod vodom nije teško minirati, ima betonski zid, i kažu da to sa dinamitom može uraditi svako, i okretan ribar iz čamčića, ne mora ing pirotehničar..


Žuti su gas, bijeli su Net. :)


I da, ratovi budućnosti su ovog tipa, dogovori se sklapaju i nad ovakvom kartom, ne da pošalješ mladu vojsku tenkovima, tenkovi nasukaju u zemlju, vojska izgine, to rade budale (te i tako opasne budale).

gedza.73 gedza.73 09:33 29.09.2022

Re: ...

Interesantno da oni koji nalaze logiku tj ideologiju već mjesecima u ruskom Njet, Evropi

Logika im je bila kako Rusija okreće leđa Evropi i vraća se Aziji. Onda Kina umesto da Rusima plati gas koliko je plaćala Evropa bude u fazonu 'mi možemo da biramo, gas inače dobavljamo i iz Turkmenistana (onog Turkmenisana čiji je predsednik ostavio Putina u čekaonici na stendbaju jedno pola sata), Kazahstana i Uzbekistana (te dve države su isporučile oko 640 nečega kubnih metara naspram gasa iz Rusije pa je preko 'Snaga Severa' prošlo 916 nečega) a pošto već možemo da biramo mi vama plaćamo tridesetak posto manje'.


Iako je Kina bila uzdržana tokom glasanja sada je više u fazonu 'zabrinutosti zbog rata'. Putin inače ne sme da pisne dok Kina pokušava da preuzme primat u nekim oblastima Azije na koje Moskva polaže pravo.

Tržište zapada je Kini ispred tržišta Rusije (Kinezi Rusiji čak ne isporučuju neke komponente) pa tako je nedavno bila vest kako ne priznaje platne kartice izdate u Rusiji (ne priznaje ni Azerbejdžan na primer... ni Visa ni Mir kartice). Turska se isto povlači sa tržišta i ne priznaje platnu karticu Mir.


Mojom seljačkom logikom deluje kako će sve da se pokarabasi pa će se slegne (za zaključak i ne treba mnogo pameti i više je u rangu 'ti si mnogo dobar čovek ali te drugi iskorišćavaju'). Nekima će drastično da padne standard, nekima neće a neki će i da se obogate. Što nije ništa novo niti neočekivano.
Rusija nije monopolista što se tiče energenata (jeste najbogatija, jeste bila najbolja opcija ali kad nema vina i sirće je slatko) iako je ovim ratom pokušala da odseče manje igrače koji bi joj pravili konkurenciju na evropskom tržištu, na svetskom nivou van sirovina a u privredi skoro da i ne postoji (ITijevce je pokušala da zadrži 'obećanje ludom radovanje' kako ih neće mobilisati jer su otišli sa sve svojim poslovima van Rusija), njena namenska će nakon ovog prikazivanja u praksi da pretrpi ozbiljne gubitke i otkazivanja narudžbi.

Umesto da NATO izgubi na važnosti, umesto da se stvori multipolaran svet Putin je uspeo da ojača NATO pakt, konsoliduje redove protiv sebe i da ojača zapadnu unipolarnost. Klasičan pucanj u nogu kombinovan sa Pirovom pobedom. Recept za katastrofu.

Znam kako rusofanatici tvrde drugačije ali oni su u martu tvrdili kako ukrajinska vojska protiv ruske vojske i narodne milicije LNR-a i DNR-a nema šanse, da se zapad plaši od Putinovih reči da niko ne sme da se umeša u sukob da bi okrenuli ploču kako je ukrajinska vojska jedna od njjačih u Evropi, da ih snabdeva NATO a s obzirom da su ruski 'profesionalci' iz drugog ešalona (prvi su valjda po rusofilima bili rekreativci a ovi rezervisti njihovm logikom su sama elita... samo dok se otrezne i očiste zarđale puške) pobili sve ukrajinske naciste, dobrovoljce i patriote sad je tamo NATO vojska.

Za koju su opet tvrdili kako je slaba ali je sada jaka pa možda mora da se upotrebe nuklearke. Čak i da RUsija zadrži ove teriotirije. čak i da uzme nešto više ona je na međunarodnom i unutrašnjem planu ovaj rat izgubila.

Rat ulazi u deveti mesec pa je lako proverljivo šta je pričano prvih dana rata a šta se dešava na terenu i u međunarodnim odnosima.

Šta god ja mislio o Jenkijima oni Švabu ne smeju da puste da bude bez nadzora.


bene_geserit bene_geserit 09:39 29.09.2022

Re: ...

Šta god ja mislio o Jenkijima oni Švabu ne smeju da puste da bude bez nadzora.

Gedžo opet ti sa gomilom bullshita.
Nego što se tiče ove poslednje rečenice, prošlo je vreme kad su se svetski ratovi vodili u Evropi. Nema više Evropa biološke snage za tako nešto, kad rađaš 1.5 dete po ženi krljanja oko teritorija su manje smislena.
gedza.73 gedza.73 10:29 29.09.2022

Re: ...

Gedžo opet ti sa gomilom bullshita.

Aj kaži dal' Kinezi gledaju svoj interes ili oće pošto poto poput Srba da budu u uniji sa Putinovom Rusijom? Da li je bulšit to da Kina nabavlja od -stana gas (ugrubo 70 posto potreba) i da razno-stani bogati energentima oće da rade van nadzora Putina i njegovih oligarha? Jel' NATO propao ili ojačao i uzeo pored nekog dela Ukrajine Švedsku i Finsku a da je Rusija izgubila vojnu tehniku, ljudstvo plus tržište Evrope koje joj je ako ništa drugo plaćalo energente? Jel' Kini više u interesu da privredno sarađuje sa Rusijom (obrni, okreni ona je izolovana) ili ostatkom sveta?
Šta je od svega ovoga glupost?

Ovde je bilo toliko nalupetanih svetskih analiza, masona i Hazare iz senke, zavera, rata u Ukrajini od tri dana pa sad baš moja gomila najveća.
Nema više Evropa biološke snage za tako nešto, kad rađaš 1.5 dete po ženi krljanja oko teritorija su manje smislena.

Nema za svetski. A onda imaš građanski rat u Jugoslaviji u koji se na kraju uključio NATO i ovaj rat u Ukrajini u kome, zavisno od 'fanova', ratuje Rusija (antifašistička ili autokratska) i Ukrajina (nacistička ili patriotska), 'kolektivni' Zapad i 'slobodoljubivi' svet, NATO i Putin lično sa sve nacionalno neopredeljenim delfinima koji postavljaju eksploziv na gasovode.
mlatisa mlatisa 13:30 29.09.2022

Re: ...

gedza.73
Logika im je bila kako Rusija okreće leđa Evropi i vraća se Aziji. Onda Kina umesto da Rusima plati gas koliko je plaćala Evropa bude u fazonu 'mi možemo da biramo, gas inače dobavljamo i iz Turkmenistana (onog Turkmenisana čiji je predsednik ostavio Putina u čekaonici na stendbaju jedno pola sata), Kazahstana i Uzbekistana (te dve države su isporučile oko 640 nečega kubnih metara naspram gasa iz Rusije pa je preko 'Snaga Severa' prošlo 916 nečega) a pošto već možemo da biramo mi vama plaćamo tridesetak posto manje'.

China spent a record-breaking $8.3 billion on Russian energy in just 1 month as Europe shuns the supplies

-- China spent a record $8.3 billion on Russian energy imports in August, customs data showed.

-- Its buyers are snapping up cheap Russian oil, gas, and coal as European imports fall away.

-- China has spent $44 billion on Russian fuel since war broke out in Ukraine in February.

a 2021. $35.8 billion. Стварно су их Кинези зезнули!

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
literatesa literatesa 16:30 29.09.2022

Re: ...

Šta god ja mislio o Jenkijima oni Švabu ne smeju da puste da bude bez nadzora.

Odgovorio je Bane, djelimično. Njemci neće narod žrtvovati kao glupi Rusi, ljudi koji žive u miru već osam decenija, to je koliko generacija, imaju pametnije načine opstanka..
gvozden1 gvozden1 16:53 29.09.2022

Re: ...

. Njemci neće narod žrtvovati kao glupi Rusi,

Poznati su po tome:)
literatesa literatesa 17:03 29.09.2022

Re: ...

Gedžo, dobar komentar.
Lijena sam odgovarati, na koncu, rekao si bitno.

Jutros mi sa ovom kartom gasovoda puče nešto pred očima, iako sam znala da su oni dominacijom gasom mogli izbjeći ovaj rat, postalo mi ispod časti bavite se ruskom nesposobnošću. Trošim energiju na luzere, dovoljno je samo iščekivati naredan pogrešan potez.
literatesa literatesa 17:05 29.09.2022

Re: ...

Poznati su po tome:)

Po čemu? Po čemu su poznati danas Njemci npr srednjih godina u 2022?
gvozden1 gvozden1 17:30 29.09.2022

Re: ...

Po čemu

Ma učinilo mi se, pomislih, greškom, da su baš oni dve najveće klanice u ljudskoj istoriji izazvali, a vidim sad da oni nisu kao glupi Rusi, oni čuvaju narod :)

A ono što sam ja pomislio, to su neki drugi Nemci uradili.
literatesa literatesa 19:26 29.09.2022

Re: ...

Ma učinilo mi se, pomislih, greškom, da su baš oni dve najveće klanice u ljudskoj istoriji izazvali, a vidim sad da oni nisu kao glupi Rusi, oni čuvaju narod :)

A ono što sam ja pomislio, to su neki drugi Nemci uradili.

Pa da, uz malo žrtava pobili mnogo. Niko to ne negira.

Danas u XXI vijeku imaju druge načine.
literatesa literatesa 19:27 29.09.2022

Re: ...

Stoljeću, parrdon, stoljeću. :)
gedza.73 gedza.73 20:25 29.09.2022

Re: ...

Стварно су их Кинези зезнули!

Preprodaja. Zato Putin ćuti jer nema drugi izlaz. Ali zato Kinezi određuju cenu.
gvozden1 gvozden1 21:08 29.09.2022

Re: ...


Pa da, uz malo žrtava pobili mnogo

E onda je u redu.
Ako je Nemaca malo poginulo, a drugih, posebno Rusa, mnogo, onda je u redu, isplatilo se.

Nešto si o fašizmu pričala?
literatesa literatesa 09:00 30.09.2022

Re: ...

Nešto si o fašizmu pričala?

Ne.

Nešto ti sereš kao foka. Da si malo lukaviji pa me nagnaš na stranu koju neću. Ali, ne.


I šta si sad iz ova dva-tri komentara zaključio? Nešto jako značajno za ovu blogersku zajednicu?

Njemci pobili Ruse i Rusi su pametniji jer su izginuli? Njemci fašisti? Pa, bravo.
gvozden1 gvozden1 10:17 30.09.2022

Re: ...

Njemci pobili Ruse i Rusi su pametniji jer su izginuli? Njemci fašisti? Pa, bravo.

Jedino nesporno ovde je da su Nemci fašisti.

Pobili dosta Rusa jesu, ali ni oni nisu jeftino prošli

Da li je pametno braniti svoju zemlju i po toliku cenu, ili je pametnije pustiti Švabe da njome upravljaju, to svako za sebe ceni.
Kako ti ceniš?
literatesa literatesa 20:06 30.09.2022

Re: ...

Jedino nesporno ovde je da su Nemci fašisti.

Pobili dosta Rusa jesu, ali ni oni nisu jeftino prošli

Da li je pametno braniti svoju zemlju i po toliku cenu, ili je pametnije pustiti Švabe da njome upravljaju, to svako za sebe ceni.
Kako ti ceniš?

cc
milisav68 milisav68 00:39 01.10.2022

Re: ...

cc

ss
literatesa literatesa 07:04 01.10.2022

Re: ...

ss

Milisave, šta misliš je li rusko odvajanje ukrajinske teritorije na kraju dalo legitimitet oduzimanju Kosova? Kažem na kraju zato što je u korelaciji sa ratom u Ukrajini od početka. Ili će sad tek Rusi, npr prijetnjom atomskom, vratiti Kosovo?

Drugo, šta me interesuje, kolika je po tebi vjerovatnoća da će Rusi dobre rusko-njemačke interese u bliskoj budućnosti nadrediti ionako deluziranim dobrim rusko-srpskim odnosima..
literatesa literatesa 07:06 01.10.2022

Re: ...

Kad rekoh interesi-odnosi, kakve Rusi imaju interese među Srbima?
milisav68 milisav68 10:29 01.10.2022

Re: ...

literatesa

Milisave, šta misliš je li rusko odvajanje ukrajinske teritorije na kraju dalo legitimitet oduzimanju Kosova?

I jeste i nije.

Mislim, legitimitet je rastegljiv pojam, a o tome odlučuje sila, tako da je nebitno.
Ili će sad tek Rusi, npr prijetnjom atomskom, vratiti Kosovo?

Vidi ovako, atomske neće da krenu zbog Kosova, ali ako krenu biće totalno nebitno čije je.
Drugo, šta me interesuje, kolika je po tebi vjerovatnoća da će Rusi dobre rusko-njemačke interese u bliskoj budućnosti nadrediti ionako deluziranim dobrim rusko-srpskim odnosima..

Gledaš na pogrešnu stranu, Nemci se ništa ne pitaju, kao ni cela Evropa, sem delimično Velike Britanije.

Mi smo u celoj priči kusur koji gledaš i razmišljaš da li da ga uzmeš ili ostaviš ljubaznom prodavcu (prodavačici).

Usput, uporno se trubi o ruskom humanitarnom centru u Nišu, a niko da se raspita/seti da postoji NATO baza Jug, gde se uredno naša vojska zajedno obučava sa vojskama sa Balkana, takoreći moderna i proširena JNA.A 40km dalje je Bondstil.

Ono što je ovog puta "dobro" po nas je što nismo u prvim redovima sudara velikih.
milisav68 milisav68 10:47 01.10.2022

Re: ...

literatesa
Kad rekoh interesi-odnosi, kakve Rusi imaju interese među Srbima?

U nekim maštanjima izlazak na toplo more, odnosno Jadran.

U stvari to traje još od početaka 18. veka, a kulminiralo je Krimskim ratom, pošto je prevlast na Balkanu u to vreme značio veliku moć, a povezivanje je bilo na verskoj osnovi.

Mi, kao pravoslci smo bili između katolika i muslimana, pa je jedini pogled bio uperen u pravoslavnu Rusiju, i obrnuto Rusija je imala saveznika na terenu.

Srbija je (kasnije) imala saveznika i među Albancima (Esad paša), ali su to Englezi, Italijani, i Austrijanci uredno razjebali.

I to traje i danas...
gvozden1 gvozden1 10:52 01.10.2022

Re: ...

kolika je po tebi vjerovatnoća da će Rusi dobre rusko-njemačke interese u bliskoj budućnosti nadrediti ionako deluziranim dobrim rusko-srpskim odnosima..

I pošto neće, pošto im je Nemačka značajnija od Srbije, ajd da ih odjebemo, ajd da tražimo samo one kojima je Srbija najznačajnija na svetu, koji Srbiju vole najviše na svetu.

Jebote, ko sve hoće da razmišlja o politici?
maksa83 maksa83 10:55 01.10.2022

Re: ...

Ono što je ovog puta "dobro" po nas je što nismo u prvim redovima sudara velikih.

Kako bre nismo pa ceo svet nas vidi kao ruske male kučke.
milisav68 milisav68 12:40 01.10.2022

Re: ...

maksa83
Kako bre nismo pa ceo svet nas vidi kao ruske male kučke.

Tebe brine šta će selo da kaže?

Pričam o vojnoj logistici, ovde nema raspoređenih NATO raketa i ostalih tehnoloških džidža-bidža, samo nešto malo pešadije.

Čak više nema ni hrane, a izvore vode ionako ne kontrolišemo, tako da opušteno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:30 01.10.2022

Re: ...

Tebe brine šta će selo da kaže?


Pa dosta je veliko to selo, druže Milisave, i nije baš da nam ništa od njega ne zavisi. I ovde kod nas malo malo pa Srbiju to jest vlast i ove ne baš malobrojne Putino dupeljube, u novinama dignu na tapet, čak i meni koji ne marim mnogo za te naci-relacije bude malo neprijatno. Izgleda kao da ste opet nekako uspeli da od dve odaberemo pogrešnu stranu.
milisav68 milisav68 22:14 01.10.2022

Re: ...

srdjan.pajic

Pa dosta je veliko to selo, druže Milisave. I ovde kod nas malo malo pa Srbiju to jest vlast i ove ne baš malobrojne Putino dupeljube, u novinama dignu na tapet, čak i meni koji ne marim mnogo za te naci-relacije bude malo neprijatno. Izgleda kao da ste opet nekako uspeli da od dve odaberemo pogrešnu stranu.

Hoćeš da kažeš kako se vi više zlopatite nego mi?

Ili nećeš da budeš Švabo u dotiranom filmu?

Mora neko i da bude negativac, Šerbedžija grdne pare zaradio na tome.

E, ma kakva druga strana, evo Hil ponovo opominje da se odreknemo ruskog gasa, a ovaj plače po televizijama, dok nam se budući predsednik sa budućom premijerkom šetka po USA, valjda ukapirao da mu se sprema svilen gajtan.
shmoo shmoo 09:59 29.09.2022

Молим за помоћ

Да ли може неко да ми објасни како то да се једна држава бори за голи опстанак и за спас читавог човечанства од зла са Истока, а да истовремено, док траје та борба на живот и смрт, спортисти те угрожене државе учествују сасвим нормално на свим међународним такмичењима, певачи певају и освајају прва места на Евровизији, грађани те државе одлазе на летовање, та држава којој прети смртна опасност и даље извози своје производе,...?

Како то може?

Пита ме то моја жена, а ја не умем да јој то објасним.

Имате ли неки савет како да јој то објасним?

Молим, при томе имати у виду ниво интересовања за вести преко масмедија и фокусираност на то што чита и гледа по масмедијима моја лепша и дебља половина која је ето баш јуче прочитала на интернету вест са насловом:

"ЕП кажњава Србију"


и онда мени то пренела као:

"Е, јеси видео? Европско првенство казнило Србију!"

Ја се жив исекао. Па тек треба да идемо на светско првенство у фудбалу у Катару, а још није ни обављен жреб за квалификације за европско првенство у фудбалу, а нас већ избацили.

Једва ме супруга повратила са чашом воде и коцкицом шећера.





gedza.73 gedza.73 11:02 29.09.2022

Re: Молим за помоћ

та држава којој прети смртна опасност и даље извози своје производе,...?
Како то може?

Za vreme sankcija SRJ mi smo izvozili i uvozili robu ne baš nesmetano ali išlo je. Jedan od pravaca je bio preko Makedonije. Sada se ture kreću negde oko 1600 (plus-minus) eura tada je tura bila između 6 500 i 7 500 maraka.
Može i za Rusiju. Trenutno transport drže Poljaci (koji nesmetano teraju kroz Rusiju) ali i Srbi vrše prevoz dosta dobro pa sam čak čuo od nekih koji podržavaju Putina kako je najbolje za njih da ovaj rat traje što duže jer im se nikad ovoliko nije isplatilo.


shmoo shmoo 11:14 29.09.2022

Re: Молим за помоћ

gedza.73
та држава којој прети смртна опасност и даље извози своје производе,...?
Како то може?

Za vreme sankcija SRJ mi smo izvozili i uvozili robu ne baš nesmetano ali išlo je. Jedan od pravaca je bio preko Makedonije. Sada se ture kreću negde oko 1600 (plus-minus) eura tada je tura bila između 6 500 i 7 500 maraka.
Može i za Rusiju. Trenutno transport drže Poljaci (koji nesmetano teraju kroz Rusiju) ali i Srbi vrše prevoz dosta dobro pa sam čak čuo od nekih koji podržavaju Putina kako je najbolje za njih da ovaj rat traje što duže jer im se nikad ovoliko nije isplatilo.





Да, сећам се тога.

Мој другар у ИМ Раковица почетком деведесетих на моторе произведене код нас нашрафљивао плочице са натписом:

made in bulgaria.

Али ово са Украјином ипак није исто...

А шта кажеш за украјинске спортисте, певаче, уметнике, туристе који сасвим безбрижно, као да им се држава не бори за голи опстанак, иду да се такмиче, певају, приређују уметничке перформансе, летују,...

Ко онда уопште и ратује у тој Украјини ако су Руси побегли (како нас извештавају медији) испред украјинске војске?

Ко је онда у тој украјинској војсци ако је толико њих заузето на неким другим странама?

gedza.73 gedza.73 11:25 29.09.2022

Re: Молим за помоћ

Али ово са Украјином ипак није исто...

А шта кажеш за украјинске спортисте, певаче, уметнике, туристе који сасвим безбрижно, као да им се држава не бори за голи опстанак, иду да се такмиче, певају, приређују уметничке перформансе, летују,..

Nije isto? Da nisi slučajno gledao fotografije zgrada koje je razrušila ruska vojska i ispred kojih se slikaju Ukrajinci? Vrlo, vrlo slično nama tokom NATO bombardovanja.

Ti se očigledno ne sećaš devedesetih



Ili '99 Publika + Blaža na Trgu Republike tokom bombardovanja Srbije 1999
(slično bilo u Kijevu)

gedza.73 gedza.73 11:34 29.09.2022

Re: Молим за помоћ

Ко онда уопште и ратује у тој Украјини ако су Руси побегли (како нас извештавају медији) испред украјинске војске?

Ne pratiš fabulu što kaže Radovan.

Rusija je početkom rata, kako se 'analiziralo' napravila 'potkovicu', 'kotlove' i 'kazane' pa se sve završava najkasnije do 9.maja kada će Putin u Moskvi proslaviti pobedu nad ukrajinskim 'nacizmom' pošto on ruski nacizam drži pod kontrolom.
Od te potkovice

se došlo do

pa još uvek ruska vojska (dok ne očiste one zarđale puške i dok im se ne otrezne rezervisti što treba da dođu) drži neke delove okupiranim. U koje se povukla.
Sad kontra pitanje.
Od koga se to ruska vojska povukla ako je navodno naciste uništila i poapsila tano negde sredinom leta?

Ко је онда у тој украјинској војсци ако је толико њих заузето на неким другим странама?

Od Ukrajinke kojoj je ruska vojska srušila školu (pa su maturu proslavljali na igralištu ispred srušene zgrade u stambenom naselju) otac i dva brata su na ratištu.




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana