Moj grad| Sex

Počelo je!

srdjan.pajic RSS / 13.10.2022. u 00:59

Dižu se Mirijevci, biće sranja.



Komentari (1191)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

literatesa literatesa 11:06 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Što tetak?:)

Štaš, kad nisi kadija.
literatesa literatesa 11:06 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Ако је теби професор српског исто што и лектор, машала.

Hm, ako ti ne razumiješ šta sam rekla, mašala.
shmoo shmoo 11:08 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

literatesa
Ако је теби професор српског исто што и лектор, машала.

Hm, ako ti ne razumiješ šta sam rekla, mašala.



Разумем ја одлично, али ти изгледа не разумеш шта сам ја написао:


Како на Блогу Б92 знаш ко ти је тата?

Тако што ти је мама то тако рекла?


literatesa literatesa 11:09 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Разумем ја одлично, али ти изгледа не разумеш шта сам ја написао:

Razumjela sam odlično, kad smo tj kojom prilikom saznali da si ti učitelj srpskog ali eto nećeš da imaš s nama nekima posla?
gvozden1 gvozden1 11:10 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

literatesa
Što tetak?:)

Štaš, kad nisi kadija.

Dobro je.
Pomislih da sam te možda nekad oslovio sa tetka pa mi sad vraćaš.

Ne sećam se da jesam, mada nije isključeno, bilo bi primereno.
maksa83 maksa83 11:11 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Izvini Zoja.
Da, greška, moja.

Je l' mogu ja da napravim muziku na ove stihove?

Zapravo bih samo ukrao muziku od "tri sam ti zime šaptala ime" od Magazina pošto se metrički uklapa, fali još samo red za ono "sliku ljubilaaa", to mora da se dopiše, dakle:

Izvini Zoja, <tri sam ti zime>
Da, greška moja. <šaptala ime>
Nisam bezgrešan. <sliku ljubila>

literatesa literatesa 11:12 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Dobro je.
Pomislih da sam te možda nekad oslovio sa tetka pa mi sad vraćaš.

Ne sećam se da jesam, mada nije isključeno, bilo bi primereno.

I to onaj tetak što se sav zajapuri u licu i vuče djecu za pramen kose nad uvom, onda se vrati na Net i navija da Rusi sravne Ukrajinu jer to je pravda..
literatesa literatesa 11:12 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

I šta znači fakin zajapuriti? Zacrveniti, srdoboljno.
zoja444 zoja444 11:12 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

angie, niko mene ovde ne lozi pa ni tasa. mislim da si fasista, sta cu, razuveri me. a ti huskas ljude protiv mene vec mesecima, pocev od duska radovica preko srdjana dragojevica, nazivajuci me lazljivicom, da sam dusevni bolesnik, glupaca koja ne razume i kad joj se nacrta, pokvarena i zla osoba...
shmoo shmoo 11:15 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

angie01
о приватном животу других блогера па их овде износио у својим коментарима као што то ради Енџи?


gde sam ja rekla bilo sta o necijem privatnom zivotu?



Малопре... Мени...


angie01

i jos si prosvetni radnik



Шта тебе боли уво шта сам ја у свом приватном животу?

Одакле ти право да то уопште помињеш?

И да то што ти мислиш да сам просветни радник користиш онда за некакво простачко комесарско моралисање?

Да ли капираш колико си проста и примитивна?

gvozden1 gvozden1 11:16 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Je l' mogu ja da napravim muziku na ove stihove?

Naravno.
Al da se ipak oko tih procenata dogovimo prvo.

Meni ovo liči na hitčinu.
:)

A i sam sam primetio rimu, čak hteo da nastavim, ali namera mi je bila da se zaista, iskreno, izvinim, pa nisam.
shmoo shmoo 11:17 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

literatesa
Разумем ја одлично, али ти изгледа не разумеш шта сам ја написао:

Razumjela sam odlično, kad smo tj kojom prilikom saznali da si ti učitelj srpskog ali eto nećeš da imaš s nama nekima posla?



Три пута Бог помаже:


Како на Блогу Б92 знаш ко ти је тата?

Тако што ти је мама то тако рекла?



Не буди примитивна простакуша попут Анђе.

Не очекујем то од тебе.

literatesa literatesa 11:18 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Не буди примитивна простакуша попут Анђе.



Не очекујем то од тебе.

:))



Taso, sad nam priznaj sve. :)
gvozden1 gvozden1 11:19 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

literatesa
I šta znači fakin zajapuriti? Zacrveniti, srdoboljno.

A što dva komentara?
Znam, umeš ti da ispucaš i duži rafal, al pokušaj da misliš brže.

angie01 angie01 11:20 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

на тај начн како се Енџи мени на Блогу Б92 годинама обраћа


ajd ne lazi, ti si godinama srao kojesta, najveci si spletkaros i klevetnik ovde, pisao si spikice nepodobnih, kacio onaj mejl sto puta, kao da njime potvrdjujes nesto, a ne pokazujes kako tracaris o drugima sa istim takvim,...i ja ti jos polse svega, bez pogovora ustupim da gostujes na mom blogu i pazim da sve bude u redu,...a ti posle opet isto, smaras ovde sa beskonacnim heklerajem, sto puta ponavljas isto, klipovi, linkovi, uvredljive insinuacije po druge,...a posle se jos treskas, kao da je tebi neko nesto uradio, ma idi bre,...ovo poslednje sto si napsio, onaj prostacki komentar, pa ja ne znam, ko se tako ponasa,...govoris mi kojestarije i onda kao nesuvisli bolesnik, ponosno kazes, eto to ja mislim o tebi- pa koga briga i kojim pravom, tvoja opsesivna mrznja je za lecenje, a ne za izazivanje knflikata na javnom mesto, sad si nasao zoju da lozis, pa jesi li ti pri sebi uopste, bar ponekad,...sram te bilo i ti jos poducavas decu.
literatesa literatesa 11:21 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Не очекујем то од тебе.

zoja444 zoja444 11:22 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

makso, koncert ace lukasa, 3.novembra u areni. jedina njegova koju volim: idi ne oklevaj, sto pored mene imas sve... 2 stiha ne znam... na stolu ostavi mi cvet, da mi na tebe mirise, i saku punu olova i nesto protiv bolova
literatesa literatesa 11:22 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

al pokušaj da misliš brže.

cc
gvozden1 gvozden1 11:23 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

literatesa
al pokušaj da misliš brže.

cc

Njnj
shmoo shmoo 11:24 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

literatesa
Не буди примитивна простакуша попут Анђе.



Не очекујем то од тебе.

:))



Taso, sad nam priznaj sve. :)



ОК, надам се да ћеш сада за разлику од Анђе разумети да ми се више не обраћаш на Блогу Б92 да не би и ти добила свој посебни брутални коментар.


literatesa literatesa 11:25 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Njnj

Da, poslije mojih brzih misli u tvojoj glavi ostaje oblak njnj, zagluši i to malo procesa.
literatesa literatesa 11:26 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

ОК, надам се да ћеш сада за разлику од Анђе разумети да ми се више не обраћаш на Блогу Б92 да не би и ти добила свој посебни брутални коментар.

Ajde ne budi smiješan, ne blamiraj se brutalnim komentarima.
gvozden1 gvozden1 11:28 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

poslije mojih brzih misli

Koje ti padnu na pamet tek kad otkucaš komentar.
Nekad i posle drugog otkucanog, trećeg, četvrtog....
Brzina je to.
angie01 angie01 11:29 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

sta cu, razuveri me


sta mene briga sta ti mislis, ja isto tako mogu da ti random kazem kojesta i kazem, razuveri me, o cemu pricas-pri cemu ti ni ne znas sta ta rec znaci, kada je lepis meni.


a ti huskas ljude protiv mene vec mesecima, pocev od duska radovica preko srdjana dragojevica,


rekoh ti vec, zao mi je, al ne umem da vracam u vinkl...samo me se mani.

ono, bas je blesvo da trcis za mnom ovako kretenski, a onda dajes izjave za odgovorne, za svaki slucaj
zoja444 zoja444 11:31 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

dodatak: a.l. i u spens-u, 2.novembra.
shmoo shmoo 11:32 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

literatesa
ОК, надам се да ћеш сада за разлику од Анђе разумети да ми се више не обраћаш на Блогу Б92 да не би и ти добила свој посебни брутални коментар.

Ajde ne budi smiješan, ne blamiraj se brutalnim komentarima.



Рекох већ, три пута и Бог помаже...

Нити да ми се обраћаш нити да ме помињеш у својим коментарима.

Такав договор сам већ постигао са неким блогерима и тог договора се придржавамо и они и ја.

Надам се да теби неће бити потребан брутални коментар да би то схватила.

Паметнија си ти од Анђе. И пристојнија.

Њој њен урођени примитивизам, простаклук и неваспитање не дозвољавају да то укапира.

Ти ипак ниси таква.

Надам се.


literatesa literatesa 11:37 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Паметнија си ти од Анђе. И пристојнија.

Za Angie nikad nisam rekla da je glupa, izvini. Pristojnija nisam, šta ti je? :)

Taso, možeš se sa mnom obračunavati bez Angie, nije nam prvi put da ti meni govoriš prostakluke, i slikovito, i ja tebi da bih ti glavu šutala, tj nemoj danas, dekoncentrisao me Magazin. :))
zoja444 zoja444 11:39 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

angie, jel ne smem da komentarisem tvoje komentare na svim blogovima ili samo na tvojim? to je diktatura.
maksa83 maksa83 11:44 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

makso, koncert ace lukasa, 3.novembra u areni. jedina njegova koju volim: idi ne oklevaj, sto pored mene imas sve... 2 stiha ne znam... na stolu ostavi mi cvet, da mi na tebe mirise, i saku punu olova i nesto protiv bolova

Hvala zojo ali radije bih proveo 2 sata na zubarskoj stolici nego na koncertu Ace Lukasa.
angie01 angie01 11:54 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

to je diktatura.


ma ne to je normalnost, a ovo sto ti radis, je bolestina.


...ne kapiram, ti se mene bojis, al ti je diktatura da me zaobilazis, radije bi da ides za mnom i govoris mi svoje halucinacije,...eno ti tasa pa se s njim uterhaltuj, ja nisam zainteresovana za tebe, kao sto si ti za mene, a za neki odnos izmedju ljudi, ipak treba da postoji pristanak sa obe strane...toliko si valjda u tim godinama socijalizovana.
predatortz predatortz 12:00 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Njnj

cc


deco, deco... 'ebo vas čika jova zmaj!
Milan Novković Milan Novković 12:00 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

maksa83
makso, koncert ace lukasa, 3.novembra u areni. jedina njegova koju volim: idi ne oklevaj, sto pored mene imas sve... 2 stiha ne znam... na stolu ostavi mi cvet, da mi na tebe mirise, i saku punu olova i nesto protiv bolova

Hvala zojo ali radije bih proveo 2 sata na zubarskoj stolici nego na koncertu Ace Lukasa.

Čuvaj se doktora, oni su jako radoznali

predatortz predatortz 12:01 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

maksa83
makso, koncert ace lukasa, 3.novembra u areni. jedina njegova koju volim: idi ne oklevaj, sto pored mene imas sve... 2 stiha ne znam... na stolu ostavi mi cvet, da mi na tebe mirise, i saku punu olova i nesto protiv bolova

Hvala zojo ali radije bih proveo 2 sata na zubarskoj stolici nego na koncertu Ace Lukasa.


Šta zubarskoj?! Kuk na živo da mi operišu!
angie01 angie01 12:07 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

nego na koncertu Ace Lukasa.


rekoh, imala sam prilike da ga cujem uzivo- nisam imala pojma da je gost na koncertu- i morala sam da izadjem, to je nepodnosljivo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:10 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

predatortz
maksa83
makso, koncert ace lukasa, 3.novembra u areni. jedina njegova koju volim: idi ne oklevaj, sto pored mene imas sve... 2 stiha ne znam... na stolu ostavi mi cvet, da mi na tebe mirise, i saku punu olova i nesto protiv bolova

Hvala zojo ali radije bih proveo 2 sata na zubarskoj stolici nego na koncertu Ace Lukasa.


Šta zubarskoj?! Kuk na živo da mi operišu!


Lakse ti je na Hladno pivo. Ili je to vec proslo?
literatesa literatesa 12:18 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Lakse ti je na Hladno pivo. Ili je to vec proslo?

Prije neki dan se zadržim na ove dvije vijesti, 16.10, jedna za drugom se posložila.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:22 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

literatesa
Lakse ti je na Hladno pivo. Ili je to vec proslo?

Prije neki dan se zadržim na ove dvije vijesti, 16.10, jedna za drugom se posložila.





Znaci prosao i fajronat.

Onda ipak ne gine kuk na zivo.
literatesa literatesa 12:24 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Onda ipak ne gine kuk na zivo.

:))
predatortz predatortz 12:26 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?


Lakse ti je na Hladno pivo. Ili je to vec proslo?


Momci su odlični!
shmoo shmoo 12:28 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

literatesa

Taso



Баш си упорна.

Играш на издржљивост?

Као Њемци?

Не обрачунаванм се са Анђом, са њом сам завршио. Ти си се сама, ничим изазвана, убацила у ту причу. Ни тебе нико није терао да дрмусаш ограду као ни њу.

А теби лепо покушавам да кажем нешто на српском језику, али изгледа да ти и ја не говоримо исти српски језик.

shmoo

ОК, надам се да ћеш сада за разлику од Анђе разумети да ми се више не обраћаш на Блогу Б92 да не би и ти добила свој посебни брутални коментар.

Нити да ми се обраћаш нити да ме помињеш у својим коментарима.



literatesa

nije nam prvi put


Али је зато последњи.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:31 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

predatortz

Lakse ti je na Hladno pivo. Ili je to vec proslo?


Momci su odlični!



Da, ja nisam neki njihov ljubitelj ali uzivo su bili sjajni.
shmoo shmoo 12:32 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

angie01

sram te bilo i ti jos poducavas decu.



Поздрављају те та моја деца коју ја подучавам, како ти кажеш, и још додају да си најобичнија примитивна неваспитана љанкасе и простакуша.

Тако кажу деца.

zoja444 zoja444 12:36 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

angie, ti nisi prvo mene pitala na pristanak. izvini, glupa sam, jel ti mislis nesto na sex?
literatesa literatesa 12:36 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Али је зато последњи.

Ok, zbogom.



literatesa literatesa 12:37 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Da, ja nisam neki njihov ljubitelj

Ma kako ne?
angie01 angie01 12:45 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

zoja444
angie, ti nisi prvo mene pitala na pristanak. izvini, glupa sam, jel ti mislis nesto na sex?


za sve se obrati tasi, lepo ti pise.
shmoo shmoo 12:49 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Није ми само јасно како су то неки ликови на овом Блогу Б92 приватизовали ово место на интернету за своја нека приватна дружења и окупљања и онда узели себи за право још и да прописују правила на Блогу Б92 - ко и шта сме да каже, ко не сме да каже, шта треба сви да колективно мисле као да су овце у стаду и слично?

То јест, откада је то Блог Б92 постао приватна својина те групице блогера?

То нигде ни у једном дисклејмеру или чему год не пише.

И ако је то већ тако, зашто онда од Блога Б92 не направе неки свој посебни интернетски клуб за који ће они лично делити посебне пропуснице и неће допуштати приступ никоме ко се не слаже са оним што чланови тог клуба колективно мисле?

А да не дозволе приступ никоме ко се са њима не слаже.

То би онда тако било најбоље.

И свакако поштеније од овога што сада имамо.

angie01 angie01 12:54 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Тако кажу деца.

ahahaha, polako sa tim nervnim slomom,...a kavez drmas ti sve vreme i to svoj i onda sopstvenu reakciju projektujes na druge, koji, koliko vidim nisu ni zainteresovani za tebe, samo ti odgovaraju na uporne uvredljive insinuacije i provokacije, ti bi da maltretiras svojim smaracinama i da posle sam sebe hvalis ili sta,...mene licno ti uopste ne interesujes, pomenula sam te jer je ocigledno da lozis ovu mucenicu, koja je tvoj glsanogovornik, da spletkaris i mufljuski denunciras i izmisljas, sto ti nije prvi put, tako da nema iznenadjenja, al ti bi da si kakan, a da ne dobijes nazad, onda si ugrozen i treskas se, kao i ova tvoja nova drugarica koja daje izjave za nadlesne,...gospode boze i sakloni, pa je l shvatas da je uznemiravaju ovakva desavanja, na koja je navodis.

nego lepo na litije, pa da vas bog vidi.
zoja444 zoja444 13:07 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

angie, ne podmeci i ne spletkari. i ne vredjaj me, ne kleveci, i ne lepi etikete. to ne radi niko na blogu osim tebe. znas, nije pretnja, nateraces me da stvarno procackam kod nadleznih sa b92.
angie01 angie01 13:12 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

- ко и шта сме да каже, ко не сме да каже, шта треба сви да колективно мисле као да су овце у стаду и слично?


pa zar nisi ti danima isao posle onog prvog natasinog spornog bloga i srao po blogerima koji se sa njom nisu slozili i nazivao ih stokom, dok ti maxa nije zapusio usta,...a posto si nezadovoljan ostao, onda si posle drugog zatvaranja, jer se, zamisli, opet neki nisu slozili, nahusako ovu nesuvislu osobu da ide za amnom i proganja me uvredama, jer muskih se ocigledno boji, pa ko onda ne da drugima da kazu sta misle i ko su ti koji zapusavaju drugima usta i maltretiraju?!

to samo u ovom turnusu,...da ne ponavljam slucajeve kao felixov, gde si se bacakao mesecima, maltretirao ceo blog, prenemagao se, optuzivao, ovo ono da se i njemu na kraju smucilo od svega sto radis i sam izasao sa nekom svojom pricom o sebi, bez tvoje manipulativne....znaci, ne lazi, ne optuzuj, ne spletkari i ne spinuj neke nepostojece stvari- stvarno si prekardasio za sto zivota.

..ovom prilikom necu da spominjem neke druge situacije, gde se grupno naskace na naistomisljenika-kao sto se desava na apsoluno svim blogovima Filipa Mladenovica, gde mu se govori da je ustasa i slicno,...ko onda to zapusava drugima usta i ne da im da kazu svoje misljenje.

a za druzenje, pa koliko vidim i ti se ovde druzis, barem na blogu sa nekim ljudima, sta te briga da li se neki drugi druze izmedju sebe, gde pise da je tako nesto zabranjeno.
angie01 angie01 13:13 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

zoja, adresa za tebe je tasa, mene zaobidji.
gvozden1 gvozden1 13:15 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

gde se grupno naskace

, jel ti mislis nesto na sex?

angie01 angie01 13:19 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

mojne, sa'ce maxa da dodje sa Magazinom.
gvozden1 gvozden1 13:21 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

angie01
mojne, sa'ce maxa da dodje sa Magazinom.

Ja ga čekam, s nestrpljenjem.
Voli čovek da komponuje, voli i Acu Lukasa, al što voli da sparuje :)
zoja444 zoja444 13:24 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

angie, zaustavi se.
maksa83 maksa83 13:30 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Ja ga čekam, s nestrpljenjem.
Voli čovek da komponuje, voli i Acu Lukasa, al što voli da sparuje :)

Sad kad sam video da vladam uklapanjem melodija prelazim na lyrics, nezadovoljan sam Magazin originalom koji glasi:

Tri sam ti zime
šaptala ime
slilku ljubila

od sad se to ima pevati:

Tri sam ti zime
nudila vime
<dodaj_sam> ljubila
angie01 angie01 13:35 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

angie, zaustavi se.


pa ti zeno vrtis tocak, ja ti ga vracam i jos ti kazem 100. put, mani me se.

...ne znam sta zamisljas, da ides za mnom i da mi govoris bljuvotine, nicim izazvane, a ja da ti se zahvaljujem, ili sta,...uopste ti se ne obracam, a ti po ceo dan cekas priliku da mi nesto drobis, kao da zbog toga zivis, to ti je misija, pa kakve ja veze sa tobom imam, kakva je to bolesna fiksacija i zelja za progonom, idi se bre leci, ja ne umem da ti pomognem.
zoja444 zoja444 13:40 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

makso, kako si promenio stihove upucene meni, samo da ti kazem da su prostacki. imala sam mnogo lepse misljenje o tebi. kakvo razocarenje.
softelectronics_e softelectronics_e 13:48 19.10.2022

Re: Volina

emilia
predatortz
Danas online
16.10.2022. 16:00


Emilia, svi mi umemo da koristimo pretraživače i nađemo ono što nas zanima za čitanje.

Postoji i neki bonton, po kom, ako smatraš da je neki članak zanimljiv i želiš da ga drugim preporučiš, citiraš najupečatljiviji deo teksta i ostaviš link na članak.

Ko se zainteresuje on će i da čita.

Ko ne, neće morati da skroluje kilometre ekrana da bi preskočio ono što ti, ali ne i on, smatraš zanimljivim.

Molim te da poštuješ taj red, nas i naše vreme.

Hvala!

Neću. Disclaimer nigde nisam prekršila, imam minimum postova po blogu, nikome ne upućujem psovke, ružne reči, što se za većinu korisnika ne može reći.
Jasno mi je da ti se ne sviđa sadržaj, u protivnom bi pozdravljao i tražio još.
Bonton B92, bonton blog B92, bonton blogeri B92, najčešće ne može zajedno biti smešteno u istu rečenicu. O "poštovanju vremena" utrošenog na internet portale, smanji vreme koje trošiš na internet portale, samim tim si u plusu. Ne znam zašto mi se obraćaš u množini, nas, naše, ali odista nije ni važno.

Nisi u pravu!
softelectronics_e softelectronics_e 13:57 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

shmoo
Једном модератор, увек модератор.

К'о ЦИА.


Shmuu, ako imaš neke veze kod cenzora, traži da se i mene odbanuje.
Šta koji kitonijus, neću da budem ko Maksa na tviteru.

maksa83 maksa83 13:58 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

makso, kako si promenio stihove upucene meni, samo da ti kazem da su prostacki. imala sam mnogo lepse misljenje o tebi. kakvo razocarenje.

Zojo, ja jesam prostak generalno - kamiondžija zarobljen u telu programera, ali ti stihovi nemaju apsolutno nikakve veze sa tobom. Apsolutno odbijam da budem predmet tvoje paranoje.
maksa83 maksa83 14:00 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Šta koji kitonijus, neću da budem ko Maksa na tviteru.

Što šta će ti fali, Tramp i ja, žrtve i heroji koji vam trebaju ali ih ne zaslužujete.

softelectronics_e softelectronics_e 14:04 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

shmoo
gvozden1
Nisam ja ovde najveći IT stručnjak,

Ali si dovoljno stručan da toliko znaš, al nećeš da kažeš, štitiš nekog, vidi se to.
:)


Emilija, ne boj se, nema nikakve opasnosti, ne verujem da Endži ima uvida u to, možda je Tasa nekad nešto rekao, možda je nekome pisao nešto a ovaj to preneo Endži, možda ništa od toga nego Endžka tresnula pretpostavku, šta god da je benigno je.

Mani se tih teorija, opusti se i bloguj, zabava je ovo, pusti te velike zavere.



Хучи, а зар није некада такво простачко примитивно помињање туђих приватних ствари на Блогу Б92 било санкционисано бановањем без обзира како је, на који начин, тај неко дошао до података о приватном животу других блогера па их овде износио у својим коментарима као што то ради Енџи?

Чини ми се да су овде некада давно важила таква правила, зар не?

Па чак и да не важе та правила... Постоји ваљда нешто што се зове пристојност

Ја, рецимо, не помињем ништа о Енџином приватном животу. А могао бих.

Али то не радим јер нисам примитивни простак.


Ne znam kakva su danas pravila i boli me kitonijus.
Ali znam da u zlatno vreme bloga nisi smeo da pomeneš ni S od Srbin.
Kako znam!?
Iskustveno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:08 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

literatesa
Da, ja nisam neki njihov ljubitelj

Ma kako ne?



Pa nekako mi to vuce na malo zesce Zabranjeno Pusenje a dovoljno jedno ZP - ionako je bilo vise od jednog.

KUD Idijoti, Majke, LET3 - to je nesto drugo. :)

gvozden1 gvozden1 14:12 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

maksa83
Ja ga čekam, s nestrpljenjem.
Voli čovek da komponuje, voli i Acu Lukasa, al što voli da sparuje :)

Sad kad sam video da vladam uklapanjem melodija prelazim na lyrics, nezadovoljan sam Magazin originalom koji glasi:

Tri sam ti zime
šaptala ime
slilku ljubila

od sad se to ima pevati:

Tri sam ti zime
nudila vime
ljubila



Ipak bih ja to malo doradio

Ona mu nudi, a prihvata li on ponuđeno?

Od toga zavisi šta mu je ljubila, samo sliku ili je imala neki drugi izbor.

Moramo oko tih detalja biti precizni ako hoćemo da se takmičio sa veličinama poput Ace Lukasa na tržištu.

Probrana je to publika, senzitivna i na najmanje propuste.

PS

Zoja, ama baš nikakve veze ovo s tobom nema, pokušavam samo da Maksi uzmem što veći procenat.
zoja444 zoja444 14:15 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

makso, vrati se nekoliko komentara unazad. ti si spomenuo mene, zoju i magazin. sa izmenjenim stihovima.
literatesa literatesa 14:17 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Pa nekako mi to vuce na malo zesce Zabranjeno Pusenje a dovoljno jedno ZP - ionako je bilo vise od jednog.

KUD Idijoti, Majke, LET3 - to je nesto drugo. :)

Da, da, Kud Idijoti, pomješala sam da si ovde spominjao HP, a u stvari njih. :)

Hladno pivo samo znam ovu pjesmu.

maksa83 maksa83 14:34 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

makso, vrati se nekoliko komentara unazad. ti si spomenuo mene, zoju i magazin. sa izmenjenim stihovima.

A sad razumem o čemu pričaš. Ne, to su hučijevi stihovi koje smo uglazbili u Magazin muziku.

Tu granu smo batalili i vratili smo se na originalne Magazin stihove koje prepravljamo dalje, to više nikakve veze sa tobom nema.
shmoo shmoo 14:48 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

softelectronics_e
shmoo
Једном модератор, увек модератор.

К'о ЦИА.


Shmuu, ako imaš neke veze kod cenzora, traži da se i mene odbanuje.
Šta koji kitonijus, neću da budem ko Maksa na tviteru.




Макса на твитеру?

То звучи... Само звучи.





Ма ја сам са цензорима на прст у буљу... Оваки смо!





Видећу шта могу за тебе да учиним код мојих великих пријатеља.





shmoo shmoo 14:51 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

softelectronics_e
shmoo
gvozden1
Nisam ja ovde najveći IT stručnjak,

Ali si dovoljno stručan da toliko znaš, al nećeš da kažeš, štitiš nekog, vidi se to.
:)


Emilija, ne boj se, nema nikakve opasnosti, ne verujem da Endži ima uvida u to, možda je Tasa nekad nešto rekao, možda je nekome pisao nešto a ovaj to preneo Endži, možda ništa od toga nego Endžka tresnula pretpostavku, šta god da je benigno je.

Mani se tih teorija, opusti se i bloguj, zabava je ovo, pusti te velike zavere.



Хучи, а зар није некада такво простачко примитивно помињање туђих приватних ствари на Блогу Б92 било санкционисано бановањем без обзира како је, на који начин, тај неко дошао до података о приватном животу других блогера па их овде износио у својим коментарима као што то ради Енџи?

Чини ми се да су овде некада давно важила таква правила, зар не?

Па чак и да не важе та правила... Постоји ваљда нешто што се зове пристојност

Ја, рецимо, не помињем ништа о Енџином приватном животу. А могао бих.

Али то не радим јер нисам примитивни простак.


Ne znam kakva su danas pravila i boli me kitonijus.
Ali znam da u zlatno vreme bloga nisi smeo da pomeneš ni S od Srbin.
Kako znam!?
Iskustveno.



И ја.





angie01 angie01 14:59 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

KUD Idijoti, Majke, LET3 -


meni su Dubioza kolektiv gotivni,... jos kad su na nekom samitu EU, kao gosti pevali ovim okorelim kaposima Bella Ciao, a oni se nalozili, tapasali u ritmu i skakali,...
softelectronics_e softelectronics_e 15:00 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

maksa83
Ja ga čekam, s nestrpljenjem.
Voli čovek da komponuje, voli i Acu Lukasa, al što voli da sparuje :)

Sad kad sam video da vladam uklapanjem melodija prelazim na lyrics, nezadovoljan sam Magazin originalom koji glasi:

Tri sam ti zime
šaptala ime
slilku ljubila

od sad se to ima pevati:

Tri sam ti zime
nudila vime
ljubila

Ne vuci me za jezik!

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:00 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

gvozden1
Nisam ja ovde najveći IT stručnjak,

Ali si dovoljno stručan da toliko znaš, al nećeš da kažeš, štitiš nekog, vidi se to.
:)


Emilija, ne boj se, nema nikakve opasnosti, ne verujem da Endži ima uvida u to, možda je Tasa nekad nešto rekao, možda je nekome pisao nešto a ovaj to preneo Endži, možda ništa od toga nego Endžka tresnula pretpostavku, šta god da je benigno je.

Mani se tih teorija, opusti se i bloguj, zabava je ovo, pusti te velike zavere.


Ja bih ovde samo da dodam i assurance da emilija i bilo ko drugi, bar ovde kod mene, sme da piše kakve i kolike god hoće komentare, ako treba može i da kopi pejstuje celu enciklopediju britaniku. Istina je da će to one koje britanika ne interesuje možda malo da smori jer moraju da skroliju, ali šta im ja mogu, život nije uvek mirisna ruža.

Isto tako je sasvim dozvoljeno da se protiv toga ovde iznose stavovi, polemiše, filoSofira.

Uopšte rečeno, ne držim nidokakvih pravila ili ograničenja, mada, što kaže andži, lepo bi bilo da se u nekom trenutku ljudi malo iskontrolišu, kad ih uhvati nervno rastrojsvo, i da se se seta da i sa one druge strane rova sedi sličan čovek, bar u fiziološkm smislu sličan, naoružan tastaturom, te da ne treba uvek na sve reagovati, a skretanje ozbiljne teme na zajebanciju je takođe poželjan oblik ponašanja. Ali kad se mora, onda se mora.

Jedino je zabranjeno na blogu od hiljadu komentara ostavljati komentare među prvih sto, za to banujem doživotno. Mada, među nama, i za to sam spreman da progledam ljudima kroz prste. Eno gedža nešto trabunjao tamo za ronilačke tablice, jedva sam se suzdržao da mu ne odgovorim, pa da moram sam sebe da banujem, što nisam siguran ni da li je tehnički izvodivo.

softelectronics_e softelectronics_e 15:02 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

maksa83
Šta koji kitonijus, neću da budem ko Maksa na tviteru.

Što šta će ti fali, Tramp i ja, žrtve i heroji koji vam trebaju ali ih ne zaslužujete.


Trump je čudo!
Pravićete ga od blata!
softelectronics_e softelectronics_e 15:06 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

srdjan.pajic
gvozden1
Nisam ja ovde najveći IT stručnjak,

Ali si dovoljno stručan da toliko znaš, al nećeš da kažeš, štitiš nekog, vidi se to.
:)


Emilija, ne boj se, nema nikakve opasnosti, ne verujem da Endži ima uvida u to, možda je Tasa nekad nešto rekao, možda je nekome pisao nešto a ovaj to preneo Endži, možda ništa od toga nego Endžka tresnula pretpostavku, šta god da je benigno je.

Mani se tih teorija, opusti se i bloguj, zabava je ovo, pusti te velike zavere.


Ja bih ovde samo da dodam i assurance da emilija i bilo ko drugi, bar ovde kod mene, sme da piše kakve i kolike god hoće komentare, ako treba može i da kopi pejstuje celu enciklopediju britaniku. Istina je da će to one koje britanika ne interesuje možda malo da smori jer moraju da skroliju, ali šta im ja mogu, život nije uvek mirisna ruža.

Isto tako je sasvim dozvoljeno da se protiv toga ovde iznose stavovi, polemiše, filoSofira.

Uopšte rečeno, ne držim nidokakvih pravila ili ograničenja, mada, što kaže andži, lepo bi bilo da se u nekom trenutku ljudi malo iskontrolišu, kad ih uhvati nervno rastrojsvo, i da se se seta da i sa one druge strane rova sedi sličan čovek, bar u fiziološkm smislu sličan, naoružan tastaturom, te da ne treba uvek na sve reagovati, a skretanje ozbiljne teme na zajebanciju je takođe poželjan oblik ponašanja. Ali kad se mora, onda se mora.

Jedino je zabranjeno na blogu od hiljadu komentara ostavljati komentare među prvih sto, za to banujem doživotno. Mada, među nama, i za to sam spreman da progledam ljudima kroz prste. Eno gedža nešto trabunjao tamo za ronilačke tablice, jedva sam se suzdržao da mu ne odgovorim, pa da moram sam sebe da banujem, što nisam siguran ni da li je tehnički izvodivo.



Jaoooooo!
Kako si ti jedan dobrica.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:46 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

literatesa
Pa nekako mi to vuce na malo zesce Zabranjeno Pusenje a dovoljno jedno ZP - ionako je bilo vise od jednog.

KUD Idijoti, Majke, LET3 - to je nesto drugo. :)

Da, da, Kud Idijoti, pomješala sam da si ovde spominjao HP, a u stvari njih. :)

Hladno pivo samo znam ovu pjesmu.



Idijoti su bili klasa za sebe. Onako kako su se pojavili, o cemu su pevali, kako su se ponasali. Imao sam srecu da upoznam Tustu - bio sjajan lik.

Ne znam kako ali tu muzicku scenu jos nisu uspeli da ubiju. A ima i odlicnih novih bendova.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:51 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

angie01
KUD Idijoti, Majke, LET3 -


meni su Dubioza kolektiv gotivni,... jos kad su na nekom samitu EU, kao gosti pevali ovim okorelim kaposima Bella Ciao, a oni se nalozili, tapasali u ritmu i skakali,...



Da, negde sam citao o tome. Mada se meni poslednji albumi od njih ne dopadaju.

Znas ko pravi dobru zurku na koncertu? Zoster. Mostarci. Mario je odlican covek.
literatesa literatesa 16:12 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Idijoti su bili klasa za sebe. Onako kako su se pojavili, o cemu su pevali, kako su se ponasali. Imao sam srecu da upoznam Tustu - bio sjajan lik.

Ne znam kako ali tu muzicku scenu jos nisu uspeli da ubiju. A ima i odlicnih novih bendova.

To je meni špansko selo, al sve ti vjerujem. :)
literatesa literatesa 16:13 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Rešen problem sa govnima u Mirijevu!

НАТО неурозе и психозе расту?


Nešto gledam ova dva naslova ispod kojih pišem juče i danas. I nemam odgovor koji mi je krasni.
gedza.73 gedza.73 16:40 19.10.2022

Re: НАТО неурозе и психозе расту?

Eno gedža nešto trabunjao tamo za ronilačke tablice, jedva sam se suzdržao da mu ne odgovorim, pa da moram sam sebe da banujem, što nisam siguran ni da li je tehnički izvodivo.



Ovi iskusniji su baratali tablicama. Ja sam samo slušao. Inače tada u ekipi sa nama bila Božana i jedan čuveni ronilac iz Paraćina. Skoro sam baš gledao fotografije.

Na tom prvom dubljem, test, zaronu smo se spustili u plavo. I sad vođa pokazuje da krenemo u izranjanje, ja klimnem glavom. Ponovo on rukom, ponovo ja klimoglav. Tako me ščepao i gurnuo i izron da mi par dana stajala masnica.

Ja se u stvari nisam onako ošamućen pomerao, nego samo u mestu mlatarao perajama i klimao konopcem levo desno.

Ali zato i dan danas mi slika u glavi od sledeća dva zarona. Spustaš se prema dnu i samo se ispred tebe pojavi brod.

Sad ne bih smeo na tu dubinu.
emilia emilia 16:55 19.10.2022

неурозе и психозе расту

gvozden1
Nisam ja ovde najveći IT stručnjak,

Ali si dovoljno stručan da toliko znaš, al nećeš da kažeš, štitiš nekog, vidi se to.
:)


Emilija, ne boj se, nema nikakve opasnosti, ne verujem da Endži ima uvida u to, možda je Tasa nekad nešto rekao, možda je nekome pisao nešto a ovaj to preneo Endži, možda ništa od toga nego Endžka tresnula pretpostavku, šta god da je benigno je.

Mani se tih teorija, opusti se i bloguj, zabava je ovo, pusti te velike zavere.

Molim? O čemu pričaš?
Angie mogu da se zahvalim zbog toga što je više puta prišla da me odbrani od besmislenih, primitivnih reakcija kojima sam obasipana, na koje nisam odgovarala. Zbog čega je i sama postala dodatno meta neosnovanih napada nelečenih šizofreničara.
emilia emilia 16:55 19.10.2022

неурозе и психозе

srdjan.pajic

Ja bih ovde samo da dodam i assurance da emilija i bilo ko drugi, bar ovde kod mene, sme da piše kakve i kolike god hoće komentare, ako treba može i da kopi pejstuje celu enciklopediju britaniku. Istina je da će to one koje britanika ne interesuje možda malo da smori jer moraju da skroliju, ali šta im ja mogu, život nije uvek mirisna ruža.

Hvala lepo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:16 19.10.2022

O električnim autima

Jutros gledam ovaj video. Čovjek sipa informacije. Nemam kada da provjeravam, makar većinu.
Šta vi kažete?
Video ima tekstualni, automatski, prevod na više jezika.
nikvet pn nikvet pn 10:11 19.10.2022

Re: O električnim autima

kamilo_emericki
Šta vi kažete?


Ево одговора:



Фан тас тич но.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:09 19.10.2022

Re: O električnim autima

kamilo_emericki
Jutros gledam ovaj video. Čovjek sipa informacije. Nemam kada da provjeravam, makar većinu.
Šta vi kažete?
Video ima tekstualni, automatski, prevod na više jezika.


Pa daj neki rezime.

Ja sam inače prezadovoljan (ženinim) Teslom 3 u kombinaciji sa solarnim panelima na krovu koji to lepo ofsetuju. U mom slučaju je taj offse delimičan, jer nema više mesta na krovu za dodatne panele, pa čekam a Xcell, lokalna elektroprivreda, do moje kuće sprovede taj neki program za jefitnu struju ako punuš auta off peak, što su obećali i ide polako, mada smo mi negde daleko na listi. Mislim, ako me neko pita za mišljenje.

A ovaj novi Ford F150 Lighting se kod nas u kući sve ozbiljnije razmatra kao zamena za dobrog starog 4runnera (kupujmoamerićko!), koji nam je sve i svja zimi kad treba da se savladaju snežni nanosi od metar (koji poslednjih godina postoje samo u mašti) i kad se treba voziti u planinu, na skijanje ili kampovanje. Lektrika to sad sve radi sasvim korektno, a kad Elon Mask pusti ostatak sveta da koriste njegove superčaredžere, za SUS auta više nema nikakve potrebe, kako ja to procenjujem.




maksa83 maksa83 15:22 19.10.2022

Re: O električnim autima

A ovaj novi Ford F150 Lighting

Pajo jasno ti je da nisi ruralni Amerikanac ako nemaš Ford F150. Do tad si samo neki tamo doseljenik. Dobra stvar sa F150 je što može da radi kao dizel agregat (bar neki modeli, ne znam da li važi za sve) i ima izlaz za struju pa onda možeš da glumiš Tesla Mraza koji ide od kuće do kuće ako uragan sve zamrači pa ljudi nevoljnici mogu sa njega da pune laptope i telefone.
gvozden1 gvozden1 15:26 19.10.2022

Re: O električnim autima

ako uragan sve zamrači

Uragan ili Rusi.
Krenulo ih, ko zna gde će stati.
maksa83 maksa83 15:32 19.10.2022

Re: O električnim autima

Krenulo ih, ko zna gde će stati.

Trenutno su zapeli kod nekog Hersona, to je koliko vidim 9500km od Pajinog rodnog Buldera, ako tu prepreku prevaziđu ovim tempom će biti tamo za nekih 9 godina, ako ne zapnu još negde usput, računam da će ona lakat krivina kod Rume da ih zadžrži bar godinu dana, e <prečanski_on> a ima i jedna velika kera furt opasna kada se ulazi u Bašaid <prečanski_off>, tu će isto biti problema.

gvozden1 gvozden1 15:49 19.10.2022

Re: O električnim autima

maksa83
Krenulo ih, ko zna gde će stati.

Trenutno su zapeli kod nekog Hersona, to je koliko vidim 9500km od Pajinog rodnog Buldera, ako tu prepreku prevaziđu ovim tempom će biti tamo za nekih 9 godina, ako ne zapnu još negde usput, računam da će ona lakat krivina kod Rume da ih zadžrži bar godinu dana, e a ima i jedna velika kera furt opasna kada se ulazi u Bašaid , tu će isto biti problema.


Ta kera opasnija od Zelenskog?

Njemu vidim zamračiše, loše mu kere.
A kad bismo mu poslali tu bašaidsku, jel bi se to računalo u dostavu oružja?

Da ne šaljemo ako bi, naljutiće se Rusi.

maksa83 maksa83 16:20 19.10.2022

Re: O električnim autima

A kad bismo mu poslali tu bašaidsku, jel bi se to računalo u dostavu oružja?

Ne, to bi bilo kada bismo mu dostavili Sremce, ali pre bih se zajebavao sa nuklearnim naoružanjem nego sa tim.

Ali da ne brineš, ima i ko misli na Ruse. Evo kažu pre neki dan na ruskoj državnoj televiziji da je drug Kim Džong un ponudio Putinu 100000 dobrovoljaca za rat u Ukrajini, dakle što kažu BUDISEISTOKIZAPAD, ceo slobodarski svet.



gedza.73 gedza.73 16:51 19.10.2022

Re: O električnim autima

Ja sam inače prezadovoljan (ženinim) Teslom 3 u kombinaciji sa solarnim panelima na krovu koji to lepo ofsetuju

Čekaj samo dok ovi new age ludisti ne krenu sa razbijanjem solarnih panela, punjača za električne automobile i antena za 5G mrežu. Jes' da ona Greta malo više pustila sebi na volju al' i ovi teoretičari iskaču iz svakog budžaka.

Ništa novo. Edison je ovako ubeđivao narod da je naizmenična struja zlo
(nije baš snimak za gledanje)




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana