Moj grad| Sex

Počelo je!

srdjan.pajic RSS / 13.10.2022. u 00:59

Dižu se Mirijevci, biće sranja.



Komentari (1191)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 12:41 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

vcucko
gedza.73
softelectronics_e
Ljudi gledaju kako da prežive, a brat Amer navalio, po svojoj staroj tradiciji, sankcije, pa sankcije.

Pusti braću Amere daj da navijamo za našu braću Japance. Koji nas pomažu vrlo nesebično.
Rusko ministarstvo spoljnih poslova kmeči što Japan organizuje vojne vežbe na svojoj teritoriji (isto kao Rusija u februaru).

SAće vidimo za koga će braća Srbi da navijaju. Trebalo bi za braću Jpravoslavne Japance koji moraju da sprovedu specijalnu operaciju kako ne bi dozvolili ruskim raketama sa Kurislksih ostrva da ugrožavaju Japan.

Navijam da Japanci istamburišu ruske naciste i povrate svoje vekovne teritorije uz neki katana referendum i prigodan govor.


Pa ti posle navrate u Pecku.
Rus neće, libo ga racku, ali veseli Džap hoće.

Japanci su druga planeta, drugi svet.

Ako nisi gledao imaš, mislim na Netflixu, mini seriju: Age of Samurai: Battle for Japan - ne može da bude dokumentarac, al priča oko postojećih dokumenata, historical novel.

Oni ti, "normalno", kao poraženom neprijatelju odseku glavu da bi te ispoštovali.

A ako ti se "posrećilo" pa si omlađi i lepuškast umeju tu glavu da ti lepo urede - operu, očešljaju, našminkaju pa na tacni odnesu starešini - zaboravih značenje običaja/simboliku, al pretpostavljam da bi ti bilo milo oko srca ako ti kažu da su tvoju glavu izabrali, pre nego što ti je otfikare (crni humor)
milisav68 milisav68 13:01 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

literatesa
Ma bitan je bubanj.

Nisam expert za harmoniku, kao npr za bas :), cijelo kolo je odsvirano perfektno, drugo što je interesantno, mladi su to ljudi, i vidi se da ih više od pola ili ide na floklor ili učilo igrati kolo, Bošnjaci. Sjajno, cijenim merak. :)

Ma sve ok, samo sam se nadovezao.
vcucko vcucko 13:01 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Milan Novković
vcucko
gedza.73
softelectronics_e
Ljudi gledaju kako da prežive, a brat Amer navalio, po svojoj staroj tradiciji, sankcije, pa sankcije.

Pusti braću Amere daj da navijamo za našu braću Japance. Koji nas pomažu vrlo nesebično.
Rusko ministarstvo spoljnih poslova kmeči što Japan organizuje vojne vežbe na svojoj teritoriji (isto kao Rusija u februaru).

SAće vidimo za koga će braća Srbi da navijaju. Trebalo bi za braću Jpravoslavne Japance koji moraju da sprovedu specijalnu operaciju kako ne bi dozvolili ruskim raketama sa Kurislksih ostrva da ugrožavaju Japan.

Navijam da Japanci istamburišu ruske naciste i povrate svoje vekovne teritorije uz neki katana referendum i prigodan govor.


Pa ti posle navrate u Pecku.
Rus neće, libo ga racku, ali veseli Džap hoće.

Japanci su druga planeta, drugi svet.

Ako nisi gledao imaš, mislim na Netflixu, mini seriju: Age of Samurai: Battle for Japan - ne može da bude dokumentarac, al priča oko postojećih dokumenata, historical novel.

Oni ti, "normalno", kao poraženom neprijatelju odseku glavu da bi te ispoštovali.

A ako ti se "posrećilo" pa si omlađi i lepuškast umeju tu glavu da ti lepo urede - operu, očešljaju, našminkaju pa na tacni odnesu starešini - zaboravih značenje običaja/simboliku, al pretpostavljam da bi ti bilo milo oko srca ako ti kažu da su tvoju glavu izabrali, pre nego što ti je otfikare (crni humor)


U opisu fotografije stoji: za vreme "silovanja Nankinga" 1937. japanski vojnik pokazuje Kinezu kako da drži glavu, da bi mu je lakše (i bezbolnije) odsekao.

gedza.73 gedza.73 13:23 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

U opisu fotografije stoji

Japanci daleko od toga da su bili cvećke tokom II svetskog rata. Ne pamte ih ostali Azijci baš po dobru. Samo sam poredio razloge ruske 'specijalne operacije' na Ukrajinu, sve one mambodžambo poput 'rakete u trbuhu', istorijska teritorija, 'šta se koga tiče što Rusi izvode vojne vežbe na svojoj teriotoriji' sa sadašnjim, kako ti ono reče, cviljenjem ruskog MIP što Japan na svojoj teritoriji postavlja Himarse, izvodi vežbe, neće ruske rakete u 'svom trubuhu' i oće svoju teritoriju.

I još ponešto da ti kažem za Ruse kad si već krenuo fotografijama





Podsetio si me i na kuknjavu kako na Zapadu zabranjuju ruske pisce i umetnike. U Sovjetskoj Rusiji u gulazima ukoliko se kod zatvorenika pronađe knjiga zabranjenog ruskog pisca duplirala mu se kazna. Plus spisak zabranjenih umetnika i dela.
gedza.73 gedza.73 13:26 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

softelectronics_e
Ne bih se ja kladio na rusku nemobilnost.

Zavisi na koju.


softelectronics_e softelectronics_e 13:36 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gedza.73
U opisu fotografije stoji

Japanci daleko od toga da su bili cvećke tokom II svetskog rata. Ne pamte ih ostali Azijci baš po dobru. Samo sam poredio razloge ruske 'specijalne operacije' na Ukrajinu, sve one mambodžambo poput 'rakete u trbuhu', istorijska teritorija, 'šta se koga tiče što Rusi izvode vojne vežbe na svojoj teriotoriji' sa sadašnjim, kako ti ono reče, cviljenjem ruskog MIP što Japan na svojoj teritoriji postavlja Himarse, izvodi vežbe, neće ruske rakete u 'svom trubuhu' i oće svoju teritoriju.

I još ponešto da ti kažem za Ruse kad si već krenuo fotografijama





Podsetio si me i na kuknjavu kako na Zapadu zabranjuju ruske pisce i umetnike. U Sovjetskoj Rusiji u gulazima ukoliko se kod zatvorenika pronađe knjiga zabranjenog ruskog pisca duplirala mu se kazna. Plus spisak zabranjenih umetnika i dela.

I baš sve to najstrašnije zameraš Rusima?
Sreća te su braća Ameri i ostali 'zapadnjaci' male mace po tim pitanjima.
Ali, da.
Njihovo ubijanje miliona po tuđim državama je altruističko i ljudskopravaško, dakle, pre dvega ubijanje iz humanih pobuda.
Jebote, Gedžo, kako ti ne dosadi?!
Pametan si čovek.

literatesa literatesa 13:36 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Ma sve ok, samo sam se nadovezao.

I ja isto. :))
gvozden1 gvozden1 13:43 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Jebote, Gedžo, kako ti ne dosadi?!

Al je zato on dosadio.

Ono kad preteraš pa prestaneš i da iritiraš, samo si dosadan.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:50 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Milan Novković
newimprovedtadejus
Milan Novković
softelectronics_e
maksa83
Pa dobro, promeni perspektivu i iskoristi situaciju da skineš neke recept i neki riff

E Milanče hvala što si se javio, odo sad da pročitam i bubam one tvoje kopipaste šta će da bude pa kad krenem da sipam tamo, će me gledaju ko u možda ne baš Putina ali bar ko u Boga, što je tri nivoa ispod Putina, ali dobro...

Zajebavaš Milana, a on se toliko trudio.
Odlažući radove na šupi, e kako bi ljudstvu približio kako to jeste.

Moglo bi brže, to stoji (recimo pešest puta brže, al ovo nemoj nikome da kažeš).

Last minute promena u heat-pump kapacitetu - 5Kw - ja izračunao da mi treba 3.1Kw, pa kupio 3.5Kw pumbu, došto prodavac da snimi terel rečima "Aaaalo, Miško ..." kaže treba više za outbuilding - stavio ja lepo 9cm izolaciju u delove zida gde mi nije staklo, pa solidan pod itd, al u staklu prema jug++ mi je jedno 30-35m2, a japanac od 5Kw samo 50 futni skuplji.

Od srede sledeće nedelje imam struju i grejanje - nači ulazim u završnicu sa svim. Ovih dodatnih 30m2 mi rasterećuje kuću koja je sad velikim delom skladište


de kaži đe si staklo pazario i kako si se odlučio..
ja sam se malo obrazovala po tom pitanju ali ništa pametnija nisam..
sad mislim možda da uzmem klizna, pa mislim dal je ok varijanta da nijedna nisu fiksna (jer mi realno treba li lijevo i desno da mogu da otvorim a jbg ne može sredina fiksno..
pa sam malo skeptik radi li to kako treba..
u ostale detalje nisam ni ulazila, sve je nauka


Mi smo uzeli PVC pošto su više nego duplo jeftiniji od aluminijumskih, a ovo je ipak summer-house/garden office a ne deo glavne kuće (imaćemo isti parket kao u kući i ovde - limed-oak, pa moj L-shaped bench desno (zato su prozori kraći, 110cm su 3 prozora, a 160cm visoki su ostalih 7) od bivšeg board-room table (ja ga zadržao kad smo prodali office pošto kao polovan ne može da dobije više od 1K, a platili ga 9K (maple, ebony, burr-oak - osto ulgavnom svetao, ebonovina je tanki ukras 5x1.6m i od pola pravim, presečeno i po dužini, L-shaped bench, drugo pola u jedan bench u kući).

Vrata su iz tri dela, sve se pomera ilevo i desno, imaš dve brave i isti ključ. Jedna trećina otvora (dal bejaše 3.5m ukupno) je uvek pokrivena pošto nama nije odgovaralo da sliding ide u zid (i ovo seckanje ćoštova je samo "lepote" radi - iza mene ovde je najlepši deo bašte pa da ne upropastimo perpsktivu iz kuće box-like "dizajnom" - larch (ariš) cladding će da svetlo posivi vremenom pa ubije donekle ovu agresivnu belu plastiku.

Ovaj prozor levo je, recimo, 88 funti, neverovatno, bez istaliranja - 10 prozora je bilo 1000 funti za instaliranje, vrata dodatnih 500 (u njima ima metala, naravno, i zaboravih, ona su malo preko 3K.

Od ovih smo kupili, ultra-profesionalni i imaju isto tako profesionalni consumer-colaborativni portal (meni uvek plus, ako to profi urade to mi je i mali plus u ime šire profesionalnosti - ja sam im posetio i wow showroom (više showroom complex u, dal bejaše (mator, ja bezo zaboravljam, vidi na sajtu) Wokingu

Homehub Group

Jedini im glitch što se sećam je što su me za marketinške faze ubedili (više sugerisali) da mogu sve brže da isporuče nego što su isporučili - prozore možda i za 10tak dana, vrata 3 nedelje - ispostavilo se 3 i 6 nedelja u praksi.


e hvala ti ko bratu, lijepo im sajt izgleda, saću da pročim pa da pošaljem upit..
poslala sam ih do sad jedno 10+, neki su otpali odmah jer rade 15 do 16 nedelja isporuku, neki ne rade ugradnju a onda to komplikuje garanciju..
jednima sam najbliže do zadovoljna, ali 11 nedelja isporuka, oni mi traže 7000 za alu klizna vrata, malo preko 4 metra..
sledeći nude za 4 nedelje ali traže 8500 a malo su mi čini mi se deblji profili (a ja bi jelda da to bude elegantno)..
a onda imam i par tih koji nude i za 5000 ali ne ugrađuju a to mi onda otvara pitanje ko je kriv ako nešto nije kako treba.. radije bi da preuzmu dogovornost..
ovi tvoji imaju skroz dobar sajt, sviđa mi se, a u principu su svi ok poslovni i odgovore sve što treba.. samo moraš da naučiš i šta da pitaš a tu nisam ni na pola puta..
a poslije me čeka parket
šalji i tu link ako imaš da si zadovoljan (to još nisam ni počela)..
i hvala i đe čuo i đe ne čuo
gedza.73 gedza.73 13:52 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Jebote, Gedžo, kako ti ne dosadi?!

Što meni? Kaži ovim julovcima i komunističkim oficirima koji su se povampirili pa nas 'samo što nije Putin pobedio i izvuk'o iz skladišta Death star' ponovo guraju u devedesete.
I baš sve to najstrašnije zameraš Rusima?

Samo ja?
Generalna skupština Ujedinjenih nacija (UN) usvojila je u srijedu rezoluciju kojom se osuđuje ruska ilegalna aneksija ukrajinskih regiona, a za usvajanje rezolucije su glasale 143 države



vcucko vcucko 14:22 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gedza.73
softelectronics_e
Ne bih se ja kladio na rusku nemobilnost.

Zavisi na koju.



Baš me živo zanima na šta bi ličile granice EU kad bi krenula mobilizacija vojnih obveznika i rezervnog sastava po Belgijama, Holandijama i ostalim Germanijama za rat protiv Rusije. Čak i da zanemarimo ove južno, žabare jedne i druge i Ibere, o njima i da ne pričamo.

Bež'te noge gde ima puta.

Moj predlog za tiket: samo bi se ostrvski pirgavci odazvali u nekom relevantnom broju, njima priznajem da su i dalje ratnici. Mitski Švaba imena Memet Ozturk to više nije
angie01 angie01 15:01 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


Ne bih nigde zvao hučija a da ne dovedem i anđu.


a da me NE sparujes, za promenu.
Milan Novković Milan Novković 15:06 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

newimprovedtadejus
...

e hvala ti ko bratu, lijepo im sajt izgleda, saću da pročim pa da pošaljem upit..
poslala sam ih do sad jedno 10+, neki su otpali odmah jer rade 15 do 16 nedelja isporuku, neki ne rade ugradnju a onda to komplikuje garanciju..
jednima sam najbliže do zadovoljna, ali 11 nedelja isporuka, oni mi traže 7000 za alu klizna vrata, malo preko 4 metra..
sledeći nude za 4 nedelje ali traže 8500 a malo su mi čini mi se deblji profili (a ja bi jelda da to bude elegantno)..
a onda imam i par tih koji nude i za 5000 ali ne ugrađuju a to mi onda otvara pitanje ko je kriv ako nešto nije kako treba.. radije bi da preuzmu dogovornost..
ovi tvoji imaju skroz dobar sajt, sviđa mi se, a u principu su svi ok poslovni i odgovore sve što treba.. samo moraš da naučiš i šta da pitaš a tu nisam ni na pola puta..
a poslije me čeka parket
šalji i tu link ako imaš da si zadovoljan (to još nisam ni počela)..
i hvala i đe čuo i đe ne čuo

Imam i parket, tj imali smo ga svuda po kući o u Londonu, i sad ovde u selu (minus pločice u kuhinji, kupatilu i ulaznom delu hodnika - UFH ispod pločica je wow u odnosu na UFH ispod engineered wood (ili parketa od punog deveta, Floki je rekao da oni tu u nemačkoj ladno rade, samo moraš brutalno da osušiš beton/leveling compound ispod parketa od punog drveta, pa pažljivo izabereš parket - npr 6 nedelja sušenja, ne nekoliko dana

A UFH, ako vam je bitno, je WOWWOW u ondosu na radijatore. Pločice isijavaju duplo više energije po površini nego engineered wook ako ide preko heat-conductive izolacije - recimo 0.2 toge (lepljenje drveta nisam nikad probao).

Evo ih dva parketa - ako ne idete bosi po kući onda čitaj ovo at face value, ako idete onda - pokajao sam se malo ovde pošto mi je loš osećaj za feeling povrh limed oaka u odnosu na lakirano (ako niste VOC fanatici (nezdravi Volatile Organic Compounds) savetujem lakiranje, a ako volite da kleknete na par dana i premazujete uljima, ili plaćate druge - nemam iskustva isto.

Sadašnji parket je iz severnog Londona - naš odavno popularni kraj zbog Turaka i roštilja:

Site: Wood & Beyond - ok, vredan odlaska i gledanja na licu mesta (to je must u svakom slučaju pre kupovine). Nisu profi kao ovi za vrata i prozore, ali jesu profi i od poverenja, bar što se nas tiče. 5 minuta peške od njih je i najbolji roštilj koji sam ja ikad jeo u Londonu - mi smo tu često išli pošto nam je design deo firme davno (one što smo prodali) bio u tim krajevima - konvertovana crkava u vlasništu Euritmics principala and Paul Alena (Microsoft)

Primer:


(boje na stolici su tople, vibrant i relativno svetle - takve su i meni na mobilnom, al na velikom Samsung ekranu su tmurne i umorne)

Ovaj sad (limed oak engineered wood, mene mrzi da se bavim održavanjima) je cool, prethoni ...

Al prethodni je bio baš wow, 25mm solid maple (nepotrebno, ma kako dobro urađen i osušen uvek se rasuši na mestima i pojavi rascep - retko). Engineered wood push-and-click tehnologija je ubedljivo najbolja pošto "diše" i ne moraš da razdvajaš sobe pragovima - sve jedna površina - ali umeju na mestima, ako ti nije besprekorno ravan pod, da dišu i pri hodanju - ja volim, neki ne vole.

Evo linka, imaš dve fotke, jednu dajem i ovde - te dve fotke su dva različita kvaliteta u smislu uniformnosti boje - ovaj uniformi je baš luksuzan, mislim da iz US ispada jeftinije, sve sa prevozom, nego da sličan kvalitet kupuješ u UK.

Fotke na sajtu su jako verna kopija originala, mi smo imali obe varijante - lepo je i ovo šarenije uživo, al nešareno je - Ritz samo taki

Link: Bruce

Fotka:



A druga fotka sa sajta im je loš kič, po mom ukusu, iako je sam parket, iako ne top kvalitet, bolji malo uživo nego na fotci.

Oni su US firma Bruce i nemaju više predstavništo, ali sam ih ja zivkao - normalno možeš da kupiš i oni prebace do mora, a organizovati transport je isto prosto, big business, i jeftino


gedza.73 gedza.73 15:12 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Baš me živo zanima na šta bi ličile granice EU kad bi krenula mobilizacija vojnih obveznika i rezervnog sastava po Belgijama, Holandijama i ostalim Germanijama za rat protiv Rusije.

Ako se dobro sećam ti si meni odbrusio kako ja nemam pojma o ratovanju (što jeste istina), da se ne ratuje regrutima i mobilizacijom kao u srednjem veku nego da Rusija ima visoko profesionalno obučene i opremljene vojnike.
Putin se saglasio sa tobom i obećao kako mobilizacije neće biti.
Ne znam kako drugačije da ti saopštim ali izgleda vas dvojica nemate pojma
Bež'te noge gde ima puta.

Vas čovek ni za glavu ni za rep. Kako sad beže ako ruski mediji tvrde da se u Ukrajini ruska vojska bori za vojnicima NATO pakta i da zato ne napreduje.

Mitski Švaba imena Memet Ozturk to više nije

Tako su u martu pričali za Ukrajince pa bilo kao što ti kažeš bež'te noge.

Meni samo smešno šta ste sve tvrdili pa zato izgledam dosadan kad vas podsećam na sve one nebuloze počev od februara. Tako da kad bi se hipotetički kladio (što ne radim) kladio bih se baš suprotno vašim prognozama. Veća šansa za dobitak.

benedykt benedykt 16:37 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

softelectronics_e

I baš sve to najstrašnije zameraš Rusima?
Sreća te su braća Ameri i ostali 'zapadnjaci' male mace po tim pitanjima.
Ali, da.
Njihovo ubijanje miliona po tuđim državama je altruističko i ljudskopravaško, dakle, pre dvega ubijanje iz humanih pobuda.


What about pobro, what about sele…
benedykt benedykt 16:42 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gedza.73

Samo ja?
Generalna skupština Ujedinjenih nacija (UN) usvojila je u srijedu rezoluciju kojom se osuđuje ruska ilegalna aneksija ukrajinskih regiona, a za usvajanje rezolucije su glasale 143 države


To je koliko shvatam onaj multipolarni svet o kojem mnogo vole da gusla naš gosn Milanče. Prodala ih i Eritreja, ode sve u majčinu s’oproštenjem…
benedykt benedykt 16:52 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

literatesa
Ma sve ok, samo sam se nadovezao.

I ja isto. :))

Da se ondaK i ja nadovežem. Zabrinula se za tvoje dobro Marija Zaharova…
Komentariše što Zelenski traži nove sankcije protiv Rusije, pa onda ‘vako kaže…
U Evropskoj uniji se više ne kupaju, ne peru odeću, ne kupuju toalet papir od nas, ne sipaju gorivo u automobile i ne skidaju se kod kuće, a klovnu treba novi paket (sankcija)…

Šta vam rade ti vaši političari pa ja ne mogu da verujem…
zilikaka zilikaka 16:57 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Inače sve u meni vrišti da se meni plati što idem tamo, jer mi te mnogosatne proslave sa krkanjem i muzikom baš baš baš teško padaju,

Mi smo avgusta herojski odradili dve svadbe i od obe se oporavljali po 48 sati. U meni se javilo sažaljenje za muziku koja svakog vikenda mora da se izlaže trocifrenim decibelima. Ono bre opasno po zdravlje, bez sve šale.
Pazi kad sam prethodno probala one male antifone- sunđeraste čepiće vezane vrpcom što idu u uši al to provereno ne radi. Probija kroz njih totalno.
A repertoar...pa mislim da bih sa 85% tačnosti mogla da nabrojim šta će se svirati, bez obzira na kraj, domaćine, vrstu objekta gde se slavi. Oni cepaju ko sa matrice, ljudi se kao nešto vesele, taman jedan ritam krene, oni naglo zaokrenu, pa opet...i tako do torte. Posle toga nije nepristojno da odeš al nikad dočekati.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:17 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Milan Novković

Site: Wood & Beyond - ok, vredan odlaska i gledanja na licu mesta


tako ću i da učinim, hvala..
inače znam kako izgleda to što bi tela (i mislim da je oak) e al samo još da nađem.. al naću
benedykt benedykt 17:28 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

literatesa
Putin, predsednik Ruske federacije, je vrlo precizno naveo ko su krivci. Zlatna milijarda i satanisti.
A kad autoritet kaže, onda je reko

If you’re a russian soldiers and you forgot what you’re fighting for in a foreign country, don’t worry! This officer has a perfect, logical explanation for you.

Ljudi su na svetom zadatku, nije im lako…

LINK
Kaže gdin Gubarev ovako…
Za nas je veoma važno da stvorimo ispravnu sliku neprijatelja. To su ruski ljudi koje su zaposeli demoni, i mi ne idemo da ih ubijamo, već želimo da ih ubedimo. Ali ako ne želite da vas ubedimo, mi ćemo vas ubiti. Ubićemo koliko treba, milion, pet miliona, makar ćemo sve takve istrebiti. Sve dok ne shvatite da su vas zaposeli demoni i da treba da se lečite. Glavni od tih koje su zaposeli demoni je Zelenski… On je Hitler 2.0… To su satanisti, sa tačke gledišta hrišćanske misli…


Na našu sreću, gdin Gubarev je na Balkan Info kod legendarnog Teše Tešanovića svojevremeno pričao kako su Srbi i Rusi braća vekovima i da tu vlada jedno takoreći nerazrušivo jedinstvo.
Tako da, na nama neće morati valjda da primenjuju tu ”terapiju” za isterivanje demona…
nikvet pn nikvet pn 18:30 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

maksa83
smislio didem na ručak u neku kafanu Mrak u Niš, to je neko nemam pojma bogznakakvo mesto pošto mora da se rezerviše danima unapred.


Е добро, господо блогодругови ево извештаја инсајдера са лициног места. Имао сам данас некаквога посла у Ниш па после ваља и да се ручка. Наравно, Мрак треба скинути с очију.

Паркинг је завучен, мали и препун. Паркирао сам на тротоару, на бус-станици, човеку пред капијом који је рекао да ће обратити пажњу, на свако срање позвати ме из кафане (то само у Ниш има). У кафани први утисак је - биртија старокомунистичка траљаво огланцана. Фале коцкасти столњаци и плекане пепељаре, дакле бедно. Јесте препуно али места се нађе.

Услуга је бритка сабља. Јеловник не гледати него упитати шта данас има лепо од - салате, роштиља, јела. Не измишљајте једе ми се баш ово или оно, не, него шта нуде као лепо данас. Госпоја и ја смо од тога одабрали (дакле послушали) салату моравску са сиром и белмуж, са роштиља ћевапе и гурманску. Обоје злојешни устали би сити и без роштиља - што би био трагичан пропуст. Ни најмање замерке нема, роштиљ је апсолутни врх, то нема куд боље; пер-фек-ци-ја. Данас смо ручали боље од Путина (и Макрона) за две и по црвене.

Да поновим:
Ниш је гастрономска престоница Балкана

а и шире.
predatortz predatortz 18:35 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Ниш је гастрономска престоница Балкана


Pri svakom povratku iz Grčke manijački vozim do Niš!
Da konačno jedemo k'o ljudi!
gvozden1 gvozden1 18:37 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Prodala ih i Eritreja

Što ti jaki izrazi, prodaja, izdaja?

Nije to politika, nije to diplomatija, to je za svadbe i sahrane retorika.

Evo i Srbija je tako glasala, i dobro je što je tako, i to nije izdaja Rusije, samo odmeren politički potez.

Jer Rusiji ništa važno ne bi pomoglo i da je glasala drugačije, a sebi bi napravila veliki problem.

Ovako, njima isto, nama bolje, i idemo dalje.

To svakako shvata i Rusija, a i nije teško taj potez objasniti ruskoj strani, i sve u redu.

Premali smo i sa malo uticaja da bi naš glas imao političku težinu.

Da se lomilo pola pola, i da je Srbija prelomila protiv Rusije, bila bi drugačija pozicija, ovako za Rusiju nije važno kako Srbija glasa, pa što bi onda Srbija sebe dovodila u lošiju poziciju.


Ali je važno kako Kina glasa, i njena uzdržanost je važna, a ne glas Eritreje.
benedykt benedykt 18:47 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

Što ti jaki izrazi, prodaja, izdaja?

Nije to politika, nije to diplomatija, to je za svadbe i sahrane retorika.




Ali je važno kako Kina glasa, i njena uzdržanost je važna, a ne glas Eritreje.

Pa sad, ono prodala je a figure of speech što-no-se kaže, ili ti ga tu je samo komike i pratećeg efekta radi. Elem, Kina je koliko znam imala i opciju da glasa protiv a ne samo da se uzdrži. Tako da je i to isto važno, samo naravno sve zavisi sa koje strane to gledaš.
Rekoh ti ja, svi se izmiču a inače se potpuno slažem da smo mi odigrali pametno a bogami i principijelno, zbog Kosova i slične neke priče…
gvozden1 gvozden1 18:50 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Kina je koliko znam imala i opciju da glasa protiv a ne samo da se uzdrži

Prevelika je i sa previše značaja i uticaja, pa je i ovo uzdržavanje dovoljno da se zbog njega više češe zapad nego Rusija.
gedza.73 gedza.73 19:00 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Kina je koliko znam imala i opciju da glasa protiv a ne samo da se uzdrži.

Ima. Tako je ove godine uložila veto protiv pooštravanja sankcija Severnoj Koreji. Prilikom ovog glasanja nije uložila veto.
gvozden1 gvozden1 20:00 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Prilikom ovog glasanja nije uložila veto.

A ni Rusija nije uložila veto.

Veto na generalnoj skupštini!?

Oće nešto da priča.
cmix909 cmix909 20:29 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gedza.73
... Navijam da Japanci istamburaju ruske naciste i povrate svoje vekovne teritorije...

Rusi su ih zaista malko izradili, jer je bio potpisan ugovor o podeli teritorija -- nama ceo Sahalin, vama Kurilska ostrva -- ali ni jedni ni drugi se nisu najbolje poneli prema Ainuima i Giljacima, koji nisu marili za drzave i zastave.

(Istina, Rusi nisu bas tolerisali zlocine nad starosedeocima, pa je, zahvaljujuci Čehovu, zabelezen slucaj da su zbog ubistva Ainua povesali devetoricu. Zapravo su na smrt osudili jos dvojicu, samo su se oni otrovali noc uoci izvrsenja presude. No, kada su ovih devetoro poskidali s konopaca, ustanovili su da je jedan jos uvek ziv, te su ga okacili ponovo -- ovoga puta uspesnije. Nakon toga nacelnik okruga nije mogao da spava mesec dana... Realno, nisu ni ti zlocinci bili sasvim bez duse, sto se moglo videti po njihovoj dignutoj kosi i pozutelim licima dok su stajali ispod vesala. Stoga mislim da je barem onog dvostrukog obesenjaka trebalo postedeti pod nekim izgovorom: Eto, nece ga Bog, ili sta slicno. S tim svim u vezi pronađoh sada ime jednog Francuza pomenutog u Bogorodicinoj crkvi, a po kome je nazvana drhtavica od straha u takvim situacijama. Mora da se toliko vidno tresao na gubilistu da su se svi sazalili -- garant se i krvnik zacenio od navale emocija -- i pustili ga da ide kuci pevajuci. Sen Valijer se zvase taj zaverenik.)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:35 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Milan Novković
maksa83
A kada počne besplatno da krka, pomisliš da su, što bi rekli stari, pobegli iz gladi.

Ne brini biće zadovoljni, isplatiću mislim bar des' duša, verovatno i više.

Inače sve u meni vrišti da se meni plati što idem tamo, jer mi te mnogosatne proslave sa krkanjem i muzikom baš baš baš teško padaju, fokusirao sam se na taj Mrak u Niš kao u svetlo na kraju tunela. Haha, kapiraš foru - mrak će na kraju da ispadne svetlo, razumeš...


Pa dobro, promeni perspektivu i iskoristi situaciju da skineš neke recept i neki riff


Ili nek otvori live blog sa svadbe, pa da se i mi, što se kaže, priključimo slavlju i veselju.
literatesa literatesa 21:03 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Da se ondaK i ja nadovežem. Zabrinula se za tvoje dobro Marija Zaharova…

Maa, fufy. Fufyca.
literatesa literatesa 21:06 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Ljudi su na svetom zadatku, nije im lako…

Da nisu amateri ispostavilo se, stvarno su mogli polarizovati svijet na lijeve i desne, borba naše tame i njihovi svjetlosti. Zar ne?
literatesa literatesa 21:08 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

(Istina, Rusi nisu bas tolerisali zlocine nad starosedeocima, pa je, zahvaljujuci Čehovu, zabelezen slucaj da su zbog ubistva Ainua povesali devetoricu. Zapravo su na smrt osudili jos dvojicu, samo su se oni otrovali noc uoci izvrsenja presude. No, kada su ovih devetoro poskidali s konopaca, ustanovili su da je jedan jos uvek ziv, te su ga okacili ponovo -- ovoga puta uspesnije. Nakon toga nacelnik okruga nije mogao da spava mesec dana... Realno, nisu ni ti zlocinci bili sasvim bez duse, sto se moglo videti po njihovoj dignutoj kosi i pozutelim licima dok su stajali ispod vesala. Stoga mislim da je barem onog dvostrukog obesenjaka trebalo postedeti pod nekim izgovorom: Eto, nece ga Bog, ili sta slicno. S tim svim u vezi pronađoh sada ime jednog Francuza pomenutog u Bogorodicinoj crkvi, a po kome je nazvana drhtavica od straha u takvim situacijama. Mora da se toliko vidno tresao na gubilistu da su se svi sazalili -- garant se i krvnik zacenio od navale emocija -- i pustili ga da ide kuci pevajuci. Sen Valijer se zvase taj zaverenik.)

Onesvijestiću se. :)
benedykt benedykt 21:18 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1
Prilikom ovog glasanja nije uložila veto.

A ni Rusija nije uložila veto.

Veto na generalnoj skupštini!?

Oće nešto da priča.

Ne teraj sad i ti mak na konac, mogli su Kinezi da glasaju protiv u svakom slučaju. Ukoliko bolje pogledaš uz Rusiju su u ovom trenutku ostali Lukašenko, Kim Džong Un, Ortega iz Nikaragve i Asad…
maksa83 maksa83 21:18 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Е добро, господо блогодругови ево извештаја инсајдера са лициног места.

Hvala!
gvozden1 gvozden1 21:24 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


Ne teraj sad i ti mak na konac

Pa nije mak na konac, da je mogao da bude uložen veto uložila bi ga Rusija, ta situacija se desila pre neki dan na SB.

Što bi Kina ulagala veto za Rusiju, kad ona ima pravo veta?

Nije mak na konac, nego apsolutno nepoznavanje nečega o čemu hoće da se priča.

A da je mogla protiv, mogla je, ali i ovo nesporno politički više odgovara Rusiji nego zapadu.
mija12 mija12 22:03 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Ниш је гастрономска престоница Балкана


Marka Zvaka 1 deo

Marka Zvaka 2 deo


benedykt benedykt 22:37 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

literatesa
Ljudi su na svetom zadatku, nije im lako…

Da nisu amateri ispostavilo se, stvarno su mogli polarizovati svijet na lijeve i desne, borba naše tame i njihovi svjetlosti. Zar ne?

Istorija samo voli da se ponavlja, a ovako je, verovala ili ne, pre nešto malo manje od osamdeset godina govorio Jozef Gebels…
Jedan britanski list je pre nekoliko dana pisao da će rezultat bezumne politike neprijateljskih sila sigurno biti revolucija evropskih naroda protiv anglo-američke plutokratije, a da je Hitler čovek kome je ta ista plutokratija ometala nesveti savez sa azijskim boljševizmom pošto je počeo da donosi Evropi političku i ekonomsku sreću. Tako je to, i ništa ne može da opere naše plutokratske neprijatelje od njihovih zločina.

Suprotstavljanje ovoj naizgled svemoćnoj koaliciji destruktivnih satanskih sila nosi sa sobom testove i terete nadljudske prirode, ali to nije nečasno, upravo suprotno! Hrabro prihvatiti bitku koja je neizbežna i neizbežna, voditi je u ime božanskog promišljanja, imati poverenja u nju i njen eventualni blagoslov, stati pred sudbinu čiste savesti i čistih ruku, podneti sve patnje i svaki ispit , ne pomišljajući da se bude neveran svojoj istorijskoj misiji, ne kolebajući se čak ni u najtežim časovima završne bitke, to je ne samo muški, već je i nemačko u najboljem smislu te reči! Da se ​​naš narod nije prihvatio ovog zadatka i da se za njega nije borio kao da je reč Božija, on ne bi zaslužio da više živi i izgubio bi svaku mogućnost daljeg bitisanja.

Ono što danas doživljavamo je poslednji čin velike drame koja je počela 1. avgusta 1914. i od koje smo mi Nemci odustali 9. novembra 1918. skoro pred sam njen kraj. Zato smo morali da počnemo ponovo 1. septembra 1939. Ono čega smo se nadali da ćemo biti pošteđeni novembra 1918. danas smo platili dva-tri puta. Nema spasa, osim ako se nemački narod ne odrekne bilo kakvog pristojnog ljudskog života i bude spreman da večno živi na način koji bi posramio i najprimitivnija afrička plemena...


Promeni par stvari, i dobićeš original ono što Z-propaganda danas gusla 24/7…
literatesa literatesa 22:41 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Istorija samo voli da se ponavlja, a ovako je, verovala ili ne, pre nešto malo manje od osamdeset godina govorio Jozef Gebels…

Zato sam ja ovako umorna od ponavljanja istorije kao da živim već 240 godina. :)

Promeni par stvari, i dobićeš original ono što Z-propaganda danas gusla 24/7…

Je li neko vidio Tasu? :)
benedykt benedykt 22:55 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

A da je mogla protiv, mogla je, ali i ovo nesporno politički više odgovara Rusiji nego zapadu.

Pa sad, shvatam da si pomalo subjektivan, ali da opet ponovim… Kada su uz tebe jedino Kim Džong Un, Lukašenko, Asad i Danijel Ortega, vreme je da staviš prst na čelo i zapitaš se gde grešiš.
Rezultati glasanja su 143 za, 5 protiv, 35 uzdržanih… Tako da ne vidim kako to može da odgovara Rusiji, pošto je Generalna skupština sa i više nego ubedljivom većinom i samo pet glasova protiv usvojila rezoluciju koja osuđuje nelegalne aneksije delova Ukrajine.
A evo šta ti je između ostalog Putin rekao pre mesec dana Si Đinpingu na sastanku SCO u Samarkandu, a povodom stava Kine o ratu u Ukrajini…
Razumemo vaša pitanja i zabrinutost u vezi sa ovim. Tokom današnjeg sastanka, naravno, objasnićemo svoj stav...


Dakle, Kinezi su tu nešto prigovarali, odnosno nešto im tu nije baš po volji…
benedykt benedykt 23:03 13.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

literatesa

Promeni par stvari, i dobićeš original ono što Z-propaganda danas gusla 24/7…

Je li neko vidio Tasu? :)

Misliš nema nikoga da plače, gusla o (ukro)nacistima & NATO propagandistima, pun pravedeničkog gneva kaže da zauvek odlazi, pa se onda tako oprašta u idućih dvadeset i pet komentara…
softelectronics_e softelectronics_e 06:36 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt
literatesa

Promeni par stvari, i dobićeš original ono što Z-propaganda danas gusla 24/7…

Je li neko vidio Tasu? :)

Misliš nema nikoga da plače, gusla o (ukro)nacistima & NATO propagandistima, pun pravedeničkog gneva kaže da zauvek odlazi, pa se onda tako oprašta u idućih dvadeset i pet komentara…

Benedikte, radiš po učinku?
Eeeee, da!
Blažena Turska.
Čujem jutros neku vest da je u Turskoj donesen zakon kojim se širenje dezinformacija kažnjava sa 3 godine zatvora.
Ali, ti ne brini, jer je kod nas sloboda.
Može slobodno da 'kenja' ko god šta hoće.
gvozden1 gvozden1 07:06 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


Rezultati glasanja su 143 za, 5 protiv, 35 uzdržanih… Tako da ne vidim kako to može da odgovara Rusiji,

Glasanje Kine više odgovara Rusiji nego zapadu, ne stav generalne skupštine.

Kina je mogla da glasa i za, i to bi bilo stajanje protiv Rusije, ovako nije.

Jer, da prevedeno to na običan jezik, zapad je tražio da se osudi postupak Rusije, Kina nije htela da ga osudi.

A da li nešto prigovara, verovatno da, ali otvoreno protiv Rusije nije.

I stav Turske je zanimljiv, a Eritreje baš i ne :)


Ova rezolucija je samo do nekle bitna, ne obavezuje nikoga ni na šta, samo pokazuje političko raspoloženje država, a nije stav svake države isto bitan.
literatesa literatesa 07:52 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Misliš nema nikoga da plače, gusla o (ukro)nacistima & NATO propagandistima, pun pravedeničkog gneva kaže da zauvek odlazi, pa se onda tako oprašta u idućih dvadeset i pet komentara…

Ma zezam se zbog 24/7. Moje i Tasino drugarstvo odavno su samo lake, nježne teme. :)
gedza.73 gedza.73 10:43 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1
Prilikom ovog glasanja nije uložila veto.

A ni Rusija nije uložila veto.
Veto na generalnoj skupštini!?
Oće nešto da priča.

Da pojasnim (pošto sam na brzinu pisao jer sam radio nešto drugo i priznajem kako mi komentar deluje tako kako deluje).

Kad su uvođenje sankcije Rusiji Kina nije uložila veto.
Kad su proširivane sankcije Sevrnoj Koreji Kina je uložila veto.

Kina je bila uzdržana a to neki tumače kako je bila na strani Putina. Druga strana bi mogla da kaže da nije. Još kad se uzme u obzir da je predsednik Kine Putinu izrazio zabrinutost zbog rata u Ukrajini i da Kina poštuje teritorijalni integritet onda je suludo tvrditi da Kina podržava nelegalni referendum kojim se krši suverentitet države čije je granice priznala sama Rusija time što je bila uzdržana na glasanju.
predatortz predatortz 10:57 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Kad su uvođenje sankcije Rusiji Kina nije uložila veto.


Nisam ispratio da su UN uvele bilo kakve sankcije Rusiji. Možda grešim, jer sve ovo pratim prilično površno.

ja sam čovek seljak i jedino što me zanima kakve će konsekvence nešto imati po RS i Srbiju, dalje se ne udubljujem, neka se krlja ko skim hoće.
gvozden1 gvozden1 11:02 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Da pojasnim

Bolje da nisi :)
A lepo majka kaže, nemoj se vaditi.

Kad su uvođenje sankcije Rusiji Kina nije uložila veto.

A kad je savet bezbednosti uveo sankcije Rusiji, pod jedan, i što Rusija nije stavila veto na sankcije sebi, ako su uvedene?

Kad su proširivane sankcije Sevrnoj Koreji Kina je uložila veto.

I ko još, i ko još?

Pa da, Kina i Rusija.
Zajedno glasale protiv Amerike.


Nemoj se više vaditi, sad te i meni žao, ne znaš, ne znaš.
Mnogo stvari ne znaš a hoćeš da pričaš, samo sad si naleteo na stvar koju ne možeš da relativizuješ, vidi se da si duduk za to.

Prećuti, proći će.
gedza.73 gedza.73 11:05 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Nisam ispratio da su UN uvele bilo kakve sankcije Rusiji. Možda grešim, jer sve ovo pratim prilično površno.

I ja sam izglewda izmuntao svašta nešto jer nisam da kraja pratio. Čini mi se da je bilo glasanje kojim se osudila ruska agresija sa 141 za i pet protiv, bilo je nešto oko sankcija i ovo sad gde se osudio referendum. Ko bi od država koje nisu top ten glasao protiv sebe?
ja sam čovek seljak i jedino što me zanima kakve će konsekvence nešto imati po RS i Srbiju, dalje se ne udubljujem, neka se krlja ko skim hoće.

Saglasan. Nego nas u sukob uvlače naši fanatici koji tvrde da su jedna ili druga strana u pravu. A kad već oćemo da se qrčimo što biramo stranu slabijeg koga podržava samo četiri države? Od kojih su dve Belorusija i Severna Koreja.

Ovde ne pričam o glasanju države Srbije nego o propagandi koja vlada u svim našim medijima.
gedza.73 gedza.73 11:10 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Pa da, Kina i Rusija.
Zajedno glasale protiv Amerike.

Pusti ti zajedno. Kina je uzdržana i ta uzdržanost nije tako kao što je ti tumačiš jer Kina podržava teritorijalni integritet a Rusija ga krši. Putin je sam priznao kako mu je kineski predsednik izrazi zabrinutost i imao mnoga pitanja u vezi rata na šta je odgovr bio kao se sve brzo rešava. pre mesec dana bilo. Valjda su mislili kako će referendumom da reše stvar a samo su zaglibili dublje pa sad 'visokopreciznim' raketama gađaju civili i gradove.
Mnogo stvari ne znaš a hoćeš da pričaš, samo sad si naleteo na stvar koju ne možeš da relativizuješ, vidi se da si duduk za to.

Dešava si i najboljima. Taj deo nisam pratio. A moraš i ti tako ćorav jednom da ubodeš zrno. Glupo je da te stalno zatičem u blatu spuštenih pantalona.
predatortz predatortz 11:14 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Čini mi se da je bilo glasanje kojim se osudila ruska agresija sa 141 za i pet protiv, bilo je nešto oko sankcija i ovo sad gde se osudio referendum


Da, UN ima dva nivoa, Savet bezbednosti i Generalnu skupštinu. U Savetu bezbednosti ne može proći ništa što Rusi ne aminuju, a o sankcijama se SB mora izjasniti.

Generalna skupština je nešto drugo, samo što neke stvari ne mogu biti stavljene na dnevni red bez odobrenja SB.

Primera radi, Generalna skupština bi primila Kosovo u UN, ali predlog ne može da prođe bez odluke SB.

Otuda ta naša vezanost za rusku stranu. To i jeftini energenti. Plus, ne zaboravi sitan detalj - Srbija hoda po ivici žileta kada je Rusija u pitanju. Jedan potez koji bi njih iznervirao, a sve su tanji sa živcima, može izazvati građanski rat u Srbiji.

Da skratim, ne bih voleo da sam Vučić!
gvozden1 gvozden1 11:15 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Kina podržava teritorijalni integritet a Rusija ga krši.

I onda kad Amerika traži da osudi Rusiju, Kina kaže neću.

Dešava si i najboljima

A ti među njima?
:)

. Taj deo nisam pratio

Koji deo nisi pratio jebote?

Deo kako funkcionišu UN, ko ima pravo veta, šta je savet bezbednosti, a šta generalna skupština.

Pa stvarno delić, nebitan:)

A najbolje je to, što si baš navalio da objasniš:)
gvozden1 gvozden1 11:21 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


Generalna skupština je nešto drugo,

Ma nešto slično ovom blogu, može da priča ko šta hoće, nikoga ni na šta ne obavezuje.

Koliko je to važna institucija govori podatak da Vuk Jeremić za malo da postane njen šef.
maksa83 maksa83 11:29 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Jedan potez koji bi njih iznervirao, a sve su tanji sa živcima, može izazvati građanski rat u Srbiji.

Jes sad će Srbi OPET da se ubijaju međusbno zbog Rusa, oće bole i' patka.
maksa83 maksa83 11:33 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Koliko je to važna institucija govori podatak da Vuk Jeremić za malo da postane njen šef.

Nije za malo nego je i bio predsedavajući tih godinu dana. Tamo su ga, uzgred, praktično stavili Rusi.
benedykt benedykt 11:33 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

softelectronics_e

Benedikte, radiš po učinku?
Eeeee, da!
Blažena Turska.
Čujem jutros neku vest da je u Turskoj donesen zakon kojim se širenje dezinformacija kažnjava sa 3 godine zatvora.
Ali, ti ne brini, jer je kod nas sloboda.
Može slobodno da 'kenja' ko god šta hoće.

Draga moja Baba Kurana devojačko Kitonijus, vidim da ti na Sputnjiku & Informeru nisu još rekli da takav isti zakon postoji već šest meseci u Putinovom Mordoru koji se nekada Rusijom zvao. Dakle da citiramo….
Krivični zakonik Član 207.3. Javno širenje namerno lažnih informacija o upotrebi Oružanih snaga Ruske Federacije, vršenje svojih ovlašćenja od strane državnih organa Ruske Federacije

1. Javno širenje pod maskom pouzdanih izveštaja namerno lažnih informacija koje sadrže podatke o upotrebi Oružanih snaga Ruske Federacije u cilju zaštite interesa Ruske Federacije i njenih građana, održavanja međunarodnog mira i bezbednosti, kao i koji sadrži podatke o vršenju ovlašćenja državnih organa Ruske Federacije van teritorije Ruske Federacije u navedene svrhe, kazniće se novčanom kaznom od 700 hiljada do 1,5 miliona rubalja, ili u visini zarade ili drugog primanja osuđenog lica u trajanju od jedne godine do osamnaest meseci, ili popravnim radom za kaznom do jedne godine, ili prinudnim radom u trajanju do tri godine, ili lišenjem slobode na isti period..

Ukoliko je grupa lica u pitanju, ili neko na službenom položaju, itd itd, kazne su do 15 godina zatvora.

Što je da pretpostavim nešto što raduje samo staljinističke bolesnike, odnosno možda poslednje licimure koji kurvanjski (s’oproštenjem) ovde čim im se ukaže prilika glume nekakve protivnike titoističke diktature i proklinju komuljare, a zaboravljaju član 133 Krivičnog zakona SFRJ koji se završavao sa… Ko zlonamerno i neistinito prikazuje društveno-političke prilike u zemlji, kazniće se zatvorom od jedne do deset godina….
predatortz predatortz 11:35 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

maksa83
Jedan potez koji bi njih iznervirao, a sve su tanji sa živcima, može izazvati građanski rat u Srbiji.

Jes sad će Srbi OPET da se ubijaju međusbno zbog Rusa, oće bole i' patka.


Nećeš ti, neću ja... odnosno, mi to ne bi, ali ima onih koji su decenijama vezani poslovno i imaju obaveze, ako me razumeš.

E, takvi poput njih, a ne ovakvi poput nas dvojice, započinju sranja na mig.
milisav68 milisav68 11:35 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gedza.73

Saglasan. Nego nas u sukob uvlače naši fanatici koji tvrde da su jedna ili druga strana u pravu. A kad već oćemo da se qrčimo što biramo stranu slabijeg koga podržava samo četiri države? Od kojih su dve Belorusija i Severna Koreja.

Ovde ne pričam o glasanju države Srbije nego o propagandi koja vlada u svim našim medijima.

E, ima tu neki tehnički problemi oko energetike, a mi (predsednik nam) smo se oslanjali na Nemačku (Merkelovu), koja nam je tapšala predsednika po ramenu i pravila poslove (Severni tok 1 i 2, kao i JUžni tok), sve misleći da će da zajebe kauboje.A oni su pričali - nemojte to da radite, mi smo vam gazde (i morate da zavisite od nas).

U međuvremenu, iz Nemačke, kauboji su prešli u Ukrajinu (a nema više ni Merkelove), i eto belaja...

I mi smo se našli u nebranom grožđu, jer smo se oslanjali samo na Nemačku (odnosno predsednik nam), i opušteno lapali unutar zemlje šta sve može, pa su ladno odbili predlog Grčke da pravimo zajednički rezervoar i gasovod, koji kontrolišu kauboji.

Pa nam se tako isto hvata, a uveli ili ne uveli snakcije Rusiji - ostaćemo bez zemnog gasa, odnosno ako uvedemo sankcije, dobijaćemo na kašičicu i to jedno 4-5 puta skuplje.

Sve u svemu, ne piše nam se dobro, kako god da okreneš.
gvozden1 gvozden1 11:37 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

maksa83
Koliko je to važna institucija govori podatak da Vuk Jeremić za malo da postane njen šef.

Nije za malo nego je i bio predsedavajući tih godinu dana. Tamo su ga, uzgred, praktično stavili Rusi.

Da, predsedavao je, ali se posle kandidovao i za generalnog sekretara.
Smejali smo mu se, mislili jebote, Vuk Jeremić, šta on ima da traži tamo, a on stigao do drugog mesta.
Izgubio u finalu:)

Gutereš ga tukao, a i on je neka jaka mustra.
milisav68 milisav68 11:42 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

predatortz
maksa83
Jedan potez koji bi njih iznervirao, a sve su tanji sa živcima, može izazvati građanski rat u Srbiji.

Jes sad će Srbi OPET da se ubijaju međusbno zbog Rusa, oće bole i' patka.

Nećeš ti, neću ja... odnosno, mi to ne bi, ali ima onih koji su decenijama vezani poslovno i imaju obaveze, ako me razumeš.

E, takvi poput njih, a ne ovakvi poput nas dvojice, započinju sranja na mig.

Maksa te zeza, ali nisi u pravu, pošto su ladno pustili MIloševića niz vodu, a sve je ostalo isto.
milisav68 milisav68 11:44 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1
maksa83
Koliko je to važna institucija govori podatak da Vuk Jeremić za malo da postane njen šef.

Nije za malo nego je i bio predsedavajući tih godinu dana. Tamo su ga, uzgred, praktično stavili Rusi.

Da, predsedavao je, ali se posle kandidovao i za generalnog sekretara.
Smejali smo mu se, mislili jebote, Vuk Jeremić, šta on ima da traži tamo, a on stigao do drugog mesta.
Izgubio u finalu:)

Gutereš ga tukao, a i on je neka jaka mustra.

Kao i Butros Gali :)
predatortz predatortz 11:45 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

milisav68
predatortz
maksa83
Jedan potez koji bi njih iznervirao, a sve su tanji sa živcima, može izazvati građanski rat u Srbiji.

Jes sad će Srbi OPET da se ubijaju međusbno zbog Rusa, oće bole i' patka.

Nećeš ti, neću ja... odnosno, mi to ne bi, ali ima onih koji su decenijama vezani poslovno i imaju obaveze, ako me razumeš.

E, takvi poput njih, a ne ovakvi poput nas dvojice, započinju sranja na mig.

Maksa te zeza, ali nisi u pravu, pošto su ladno pustili MIloševića niz vodu, a sve je ostalo isto.


Ne razumete ti i maksa ono što hoću da kažem. A verujem da bi na neku veću neposlušnost nama Rusi instalirali nemire i krljanje, a da ih ne boli previše patka kakav će ishod biti.

Isto važi i za NATO.

Ijedni i drugi ovde imaju besne kerove.

Mi, guravi Srbi, koji bi nekako da skinemo s kurca i jedne i druge se najmanje pitamo.
benedykt benedykt 11:51 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

A da li nešto prigovara, verovatno da, ali otvoreno protiv Rusije nije.

I stav Turske je zanimljiv, a Eritreje baš i ne :)

Pa sad, Kina je otvoreno prigovarala Rusiji na konferenciji SCO, kao što je isto tako i indijski premijer Modi i to na sastanku jedan na jedan pred kamerama, u istom tom Samarkandu prošlog meseca, rekao…
Znam da današnje doba nije era rata, što sam vam mnogo puta rekao razgovarajući sa vama telefonom o tome. Demokratija, diplomatija i dijalog su stvari koje pomažu svetu...


Pa je i tu Putin krenuo kao i sa Si Đinpingom sa tuc-muc, znam za vaš stav o sukobu u Ukrajini i znam za vašu zabrinutost... Želimo da se sve ovo završi što je pre moguće…

Inače, drago mi je da si pomenuo Tursku, jer koliko ja nešto znam Erdogan je, upravo pominjući svoje razgovore sa Putinom na konferenciji SCO u Samarkandu, a na pitanje novinara oko toga da li Rusija može da zadrži okupirane teritorije, rekao sledeće…
Ne, i nesumnjivo ne.

Kada govorimo o recipročnom sporazumu, mislimo na to. Ako će se uspostaviti mir u Ukrajini, naravno, vraćanje delova zemlje koji su napadnuti (okupirani) postaće zaista važno. To je ono što se očekuje. Ovo je ono što se traži. Gospodin Putin je preduzeo određene korake. Preduzeli smo određene korake.

Delovi zemlje koji su napadnuti biće vraćeni Ukrajini….


Ovaj rat nikome ne treba, a osnovni problem i jeste što Putin živi u nekom paralelnom univerzumu i veruje kako se u 21. veku mogu sa tenkovima bez problema dovoditi marionete Kremlja na vlast, kao što je to SSSR radio u Čehoslovačkoj 1968, odnosno u Mađarskoj 1956, ili na kraju 2. Svetskog rata u Jugoslaviji i ostatku Istočne Evrope…

gvozden1 gvozden1 11:52 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


Kao i Butros Gali

Butros Butros Gali:)

E za njega smo svi znali, zalomilo mu se da bude tu dok se po Bosni rokalo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:52 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

predatortz
maksa83
Jedan potez koji bi njih iznervirao, a sve su tanji sa živcima, može izazvati građanski rat u Srbiji.

Jes sad će Srbi OPET da se ubijaju međusbno zbog Rusa, oće bole i' patka.


Nećeš ti, neću ja... odnosno, mi to ne bi, ali ima onih koji su decenijama vezani poslovno i imaju obaveze, ako me razumeš.

E, takvi poput njih, a ne ovakvi poput nas dvojice, započinju sranja na mig.


Navala Novodrugosrbijanaca!

Vidis kako je lako shvatiti ko pre svega rovari po Srbiji i ko moze da izazove sukobe i zasto. A vamo potrosismo blogove na EU i nemacku zastavu*.

*Ovo ne znaci da EU i Nemci ne jedu govna - da ostanemo u govnotemi.
niccolo niccolo 11:57 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

pa su ladno odbili predlog Grčke da pravimo zajednički rezervoar i gasovod


Odakle ti ovo? Mi smo zakupili određene količine na LNG terminalu koji treba da se sagradi i da počne da radi (navodno 2023.) u Aleksandropulosu. Taj je povezan sa gasovodom Grčka-Bugarska koji je sad nešto u septembru pušten u rad (a taj je povezan i sa TAP-om koji fura gas iz Azerbejdžana - ali pitanje da li ima nekog slobodnog kapaciteta jer taj ide skroz do Italije i mislim da je sve već zakupljeno). Samo treba da se povežemo mi sa Bugarima (tehnički bi mogao gas i sad da ide kroz postojeću konekciju sa Bugarima koja je deo Turskog toka, ali pravimo i posebnu vezu dole negde kod Pirota) i moći će da dođe taj gas iz Aleksandropulosa (tu vezu sa Bugarima nam pola (čini mi se) finansira EU).
milisav68 milisav68 12:00 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

predatortz
Ne razumete ti i maksa ono što hoću da kažem. A verujem da bi na neku veću neposlušnost nama Rusi instalirali nemire i krljanje, a da ih ne boli previše patka kakav će ishod biti.

Ne kontrolišu oni ovde ništa sem NIS-a.
gvozden1 gvozden1 12:01 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

, a na pitanje novinara oko toga da li Rusija može da zadrži okupirane teritorije, rekao sledeće…
Ne, i nesumnjivo ne.

Kada govorimo o recipročnom sporazumu, mislimo na to. Ako će se uspostaviti mir u Ukrajini, naravno, vraćanje delova zemlje koji su napadnuti (okupirani) postaće zaista važno. To je ono što se očekuje. Ovo je ono što se traži. Gospodin Putin je preduzeo određene korake. Preduzeli smo određene korake.

Delovi zemlje koji su napadnuti biće vraćeni Ukrajini….


Nije to sporno, Turska nikad nije bila nejasna oko deklarativnog stava, ali sankcije ne uvodi, predlaže da bude posrednik u pregovorima ne ucenjujući Rusiju da prvo vrati teritorije pa posle da pregovara, traži da se omogući izvoz iz Rusije, razgovora sa Rusijom o gasovodu, o glavnom čvoru u Turskoj za ruski gas, znači, daleko, predaleko od stava zapada koji se svodi na, dajte još pušaka Ukrajini.


Ako ti je, iz nekog razloga, stalo da ne priznaš naglas da se odnos Turske prema Rusiji razlikuje od odnosa zapada prema njoj, ne moraš ni da priznaš, ali da ne vidiš razliku ne možeš.

Ona postoji i ogromna je.
benedykt benedykt 12:02 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

literatesa
Misliš nema nikoga da plače, gusla o (ukro)nacistima & NATO propagandistima, pun pravedeničkog gneva kaže da zauvek odlazi, pa se onda tako oprašta u idućih dvadeset i pet komentara…

Ma zezam se zbog 24/7. Moje i Tasino drugarstvo odavno su samo lake, nježne teme. :)

Pazi sad, jako zanimljiv razvoj događaja oko Severnog toka i one sabotaže…
Naime, prvi čovek Gazproma Aleksej Miler je rekao prekjuče da oni uopšte nemaju nameru da tu bilo šta popravljaju na Severnom toku, to bi kao moglo da traje godinama, nego predlažu da se pojača snabdevanje preko Turske pa da tamo bude kao gasni hab za celu Evropu.
Pri tome Putin takođe predlaže to isto za Tursku ali je istovremeno pokušavao da nagovori Nemce da zbog ove havarije pristanu da se ubaci u upotrebu Severni tok 2, pošto je on i dalje neoštećen tj jedna od dve cevi tog gasovoda iz nekog razloga nije bila predmet one sabotaže.
Nemci ga naravno iskulirali, i rekli mu da zahvaljući potezima ruske strane i Gazproma isti taj gas nije uopšte ni dolazio u Nemačku u trenutku eksplozije, te da se Rusija pokazala kao nepouzdan prodavac. Takođe, da jedino Severni tok 1 ima dozvolu za rad i da ne pokušava na kvarno da progura upotrebu Severnog toka 2…
predatortz predatortz 12:03 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

milisav68
predatortz
Ne razumete ti i maksa ono što hoću da kažem. A verujem da bi na neku veću neposlušnost nama Rusi instalirali nemire i krljanje, a da ih ne boli previše patka kakav će ishod biti.

Ne kontrolišu oni ovde ništa sem NIS-a.


Grešiš! Kontrolišu glave mnogih koji nisu tako nebitni u raznim službama i službicama.
milisav68 milisav68 12:07 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

niccolo
Odakle ti ovo? Mi smo zakupili određene količine na LNG terminalu koji treba da se sagradi i da počne da radi (navodno 2023.) u Aleksandropulosu.

Uh, preleteo sam preko te vesti, možda sam i pogrešno zapamtio.

Ali se sećam da je bila priča o investiciji u rezervoar, koji bi se dalje verovatno nakačio na to što pričaš.

Mislim, Grci ne vole Nemce (a ni EU) i uredno slušaju kauboje, pa su pretpostavljam dobili informaciju na vreme da se preorjentišu.Priča je inače stara jedno 5-6 godina.
benedykt benedykt 12:11 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

Ako ti je, iz nekog razloga, stalo da ne priznaš naglas da se odnos Turske prema Rusiji razlikuje od odnosa zapada prema njoj, ne moraš ni da priznaš, ali da ne vidiš razliku ne možeš.

Ona postoji i ogromna je.

Ja to ne sporim, samo drugačije tumačim. Dakle sankcija nema, ali zato npr ruske kartice Mir ne rade u Turskoj od prošlog meseca, tj ambasada Rusije u Istanbulu je preporučila ruskim građanima u Turskoj da plaćaju kešom. Takođe, Redža je rođeni trgovac, odnosno kapira jako dobro da je u idealnoj poziciji da izmuze sve strane i da pri tome odglumi heroja.

Sve u svemu Putin se zaleteo a sada ne zna kako da se čista obraza izvuče iz živog blata u koga je upao. Došlo je dotle da se čak i njegov prvi propagandista Vladimir Solovjov preksinoć u emisiji pita da li je bilo uopšte pametno, sa obzirom na sve što se desilo, napadati Ukrajinu…
milisav68 milisav68 12:12 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

predatortz
Grešiš! Kontrolišu glave mnogih koji nisu tako nebitni u raznim službama i službicama.

Očišćeno je to još od petog oktobra.

Najbolji dokaz za to su ti Jovanjica i Krušik.

Sve što je probano na svoju ruku, bez odobrenja kauboja je moralo da se prekine.
softelectronics_e softelectronics_e 12:16 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

predatortz
Čini mi se da je bilo glasanje kojim se osudila ruska agresija sa 141 za i pet protiv, bilo je nešto oko sankcija i ovo sad gde se osudio referendum


Da, UN ima dva nivoa, Savet bezbednosti i Generalnu skupštinu. U Savetu bezbednosti ne može proći ništa što Rusi ne aminuju, a o sankcijama se SB mora izjasniti.

Generalna skupština je nešto drugo, samo što neke stvari ne mogu biti stavljene na dnevni red bez odobrenja SB.

Primera radi, Generalna skupština bi primila Kosovo u UN, ali predlog ne može da prođe bez odluke SB.

Otuda ta naša vezanost za rusku stranu. To i jeftini energenti. Plus, ne zaboravi sitan detalj - Srbija hoda po ivici žileta kada je Rusija u pitanju. Jedan potez koji bi njih iznervirao, a sve su tanji sa živcima, može izazvati građanski rat u Srbiji.

Da skratim, ne bih voleo da sam Vučić!

Što bi rekao Maksa - šta si to čuo ili pročitao da te navelo da tvrdiš da može doći do građanskog rata u Srbiji?
Ko bi ratovao - Gedža protiv Gvozdena?
Ili ko?
Mislim, nije potrebno pominjati rat olako.
gvozden1 gvozden1 12:20 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


Sve u svemu Putin se zaleteo a sada ne zna kako da se čista obraza izvuče iz živog blata u koga je upao.

Ovo su već pretostavke, ova validna kao i suprotna, ne može se to dokazati, ali ni poreći.

Ali se može verovati i nadati.
Kao i ne verovati.
softelectronics_e softelectronics_e 12:21 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt
softelectronics_e

Benedikte, radiš po učinku?
Eeeee, da!
Blažena Turska.
Čujem jutros neku vest da je u Turskoj donesen zakon kojim se širenje dezinformacija kažnjava sa 3 godine zatvora.
Ali, ti ne brini, jer je kod nas sloboda.
Može slobodno da 'kenja' ko god šta hoće.

Draga moja Baba Kurana devojačko Kitonijus, vidim da ti na Sputnjiku & Informeru nisu još rekli da takav isti zakon postoji već šest meseci u Putinovom Mordoru koji se nekada Rusijom zvao. Dakle da citiramo….
Krivični zakonik Član 207.3. Javno širenje namerno lažnih informacija o upotrebi Oružanih snaga Ruske Federacije, vršenje svojih ovlašćenja od strane državnih organa Ruske Federacije

1. Javno širenje pod maskom pouzdanih izveštaja namerno lažnih informacija koje sadrže podatke o upotrebi Oružanih snaga Ruske Federacije u cilju zaštite interesa Ruske Federacije i njenih građana, održavanja međunarodnog mira i bezbednosti, kao i koji sadrži podatke o vršenju ovlašćenja državnih organa Ruske Federacije van teritorije Ruske Federacije u navedene svrhe, kazniće se novčanom kaznom od 700 hiljada do 1,5 miliona rubalja, ili u visini zarade ili drugog primanja osuđenog lica u trajanju od jedne godine do osamnaest meseci, ili popravnim radom za kaznom do jedne godine, ili prinudnim radom u trajanju do tri godine, ili lišenjem slobode na isti period..

Ukoliko je grupa lica u pitanju, ili neko na službenom položaju, itd itd, kazne su do 15 godina zatvora.

Što je da pretpostavim nešto što raduje samo staljinističke bolesnike, odnosno možda poslednje licimure koji kurvanjski (s’oproštenjem) ovde čim im se ukaže prilika glume nekakve protivnike titoističke diktature i proklinju komuljare, a zaboravljaju član 133 Krivičnog zakona SFRJ koji se završavao sa… Ko zlonamerno i neistinito prikazuje društveno-političke prilike u zemlji, kazniće se zatvorom od jedne do deset godina….

Ajde, ajde, šta pizdiš!
Nisam ja kao ti da moram da pratim Informere i slična ruska i antiruska smeća.
Rekao sam ti samo da je u nekim zemljama dezinformisanje (i) zakonom zabranjeno.
Što se mene tiče, za mene je zakon Prvi amandman.
Ja se samo pozovem na taj amandman - i bole me patka.
Mislim, ovi zakoni su bitni za profesionalne botove, a ti si, ipak, amater.
softelectronics_e softelectronics_e 12:26 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

predatortz
milisav68
predatortz
maksa83
Jedan potez koji bi njih iznervirao, a sve su tanji sa živcima, može izazvati građanski rat u Srbiji.

Jes sad će Srbi OPET da se ubijaju međusbno zbog Rusa, oće bole i' patka.

Nećeš ti, neću ja... odnosno, mi to ne bi, ali ima onih koji su decenijama vezani poslovno i imaju obaveze, ako me razumeš.

E, takvi poput njih, a ne ovakvi poput nas dvojice, započinju sranja na mig.

Maksa te zeza, ali nisi u pravu, pošto su ladno pustili MIloševića niz vodu, a sve je ostalo isto.


Ne razumete ti i maksa ono što hoću da kažem. A verujem da bi na neku veću neposlušnost nama Rusi instalirali nemire i krljanje, a da ih ne boli previše patka kakav će ishod biti.

Isto važi i za NATO.

Ijedni i drugi ovde imaju besne kerove.

Mi, guravi Srbi, koji bi nekako da skinemo s kurca i jedne i druge se najmanje pitamo.

Zašto Rusi?
Jasno mi je za Amere, to im je nacionalni sport.
benedykt benedykt 12:48 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

Sve u svemu Putin se zaleteo a sada ne zna kako da se čista obraza izvuče iz živog blata u koga je upao.

Ovo su već pretostavke, ova validna kao i suprotna, ne može se to dokazati, ali ni poreći.

Ali se može verovati i nadati.
Kao i ne verovati.

Neka su i pretpostavke, želje, čestitke i pozdravi, nazovi to kako god hoćeš. Pratim to tamo i primećujem da je npr već počelo da se dešava ono o čemu sam pričao kada je objavljena mobilizacija. Dakle, Gruz 200 limeni kovčezi su počeli da dolaze a da nikakvog vojnog uspeha i dalje nema na vidiku.

Piše ovako juče poznata Z-blogerka (200.000 potpisnika na Telegramu) Anastasija Kaševarova…


Ili ti ga…
Rezultat mobilizacije – neobučeni momci su bačeni na prvu liniju (fronta). Čeljabinsk, Jekaterinburg, Moskva – već dolaze limeni kovčezi.

Rekli ste nam da će biti obuke, da neće biti poslani na prve linije (fronta) za nedelju dana. Opet ste lagali?

Nađite hrabrosti da priznate da je ovo rat. Da (toj slici) ništa ne nedostaje. Da je sve bilo (samo) na papiru i na izložbama. Govorite ljudima istinu i recite im da nam je potrebna pomoć. A ne ovako, idi ratuj i umri…

Zamenica glavnog urednika Russia today na ruskom Natalija Loseva na svom Telegramu pre neki dan piše kako je u Ukrajini poginuo deset dana pošto je mobilisan prijatelj njenih prijatelja, odnosno momak koji je bio nekakav šef odeljenja u gradskoj upravi Moskve, pa kaže… Vi koji vodite armiju, sada nije vreme za laž. Nije bilo potrebe da lažete, a sada je to već zločin….
milisav68 milisav68 12:57 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt
Pratim to tamo i primećujem

Daj link.
gedza.73 gedza.73 13:12 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Da, UN ima dva nivoa, Savet bezbednosti i Generalnu skupštinu. U Savetu bezbednosti ne može proći ništa što Rusi ne aminuju, a o sankcijama se SB mora izjasniti.

Koji deo nisi pratio jebote?

Deo kako funkcionišu UN, ko ima pravo veta, šta je savet bezbednosti, a šta generalna skupština.


Priznajem, kriv sam. U svoju odbranu bi' možda mogao da kažem kako sam bio zaveden propagandom. Zapamtio sam da je Kina uložila veto za Severnu Koreju, zapamtio da je 141 država sveta osudila rusku agresiju i stalno utucavanje kako većina sveta podržava Rusiju jer joj nije uvela sankcije mi poremetilo percepciju pa sam sve to povezao kako sam povezao.

A najbolje je to, što si baš navalio da objasniš:)

Nisam ja ti. Evo sad sam naučio nešto novo.
gedza.73 gedza.73 13:21 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Otuda ta naša vezanost za rusku stranu. To i jeftini energenti. Plus, ne zaboravi sitan detalj - Srbija hoda po ivici žileta kada je Rusija u pitanju

Mislim kako nas baš Rusija drži na toj ivici žileta. Ne treba zaboraviti da rusko rukovdstvo bagateliše živote svojih građana. Tek za našu pogibiju bi ih baš bilo briga.

Što se tiče energenata. Kad su nas upozoravalii kako ne bi trebali da prodajemo NIS Rusima mi smo pričali da je to naše suvereno pravo i naša odluka. Sad kad smo se našli u procepu jer smo se vezali samo za Ruse (nafta je nama veći problem) mi se žalimo što Zapad na prostoru EU sprovodi svoju politiku a ne žalimo se što nam Rusi ne pomognu i dogovorno okrenemo vlasništvo NIS-a.

Čak me i Hil iznenadio
„Da je to samo do nas, a ne do Srbije mi bismo rekli morate da se pridružite sankcijama, ali mi razumemo da postoje specifične okolnosti za Srbiju“, rekao je Hil odgovarajući na pitanje kako bi sankcije EU prema Rusiji mogle da se odraze na Srbiju ako brže ne bude donosila odluke.

On je izrazio očekivanje će „imati Srbiju uz sebe“, i napomenuo da sve počinje energetskom nezavisnošću i time da Srbija treba da ima drugačije izbore.

„Siguran sam da će u budućnost biti u redu da Srbija ima izbor da od Rusije uzima gas, to nije u redu sada i zato Srbiji treba pomoći sa tim izborom“, rekao je Hil.

Treba imati u vidu, ponavljam se, da je uz Rusiju samo četiri države sveta. Čak i po cenu da se smrznemo ove zime, valjda nismo baš tolike cmizdre, trebalo bi da nas brat naš Putin razume pa se seti kako su nam oni uveli sankcije, da smo mi mali pa ako su stvarno naši iskreni prijatelji da to pokažu na delu a ne da Nemačka i Turska imaju bolje uslove od nas.
gedza.73 gedza.73 13:27 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

predatortz
A verujem da bi na neku veću neposlušnost nama Rusi instalirali nemire i krljanje, a da ih ne boli previše patka kakav će ishod biti.

Saglasan. jbg. tek sam sad video a nisam morao da pišem prehodni komentar.
Isto važi i za NATO.

NATO neće da nas dira ako ne krenemo sa krljanjem, Njima ne odgovara sukob na Balkanu. A realno može da nas istambura za par dana. Putin je taj kome bi nemiri na ovom prostoru odgovarali. Kad je krenulo ono na Kosovu sa ruskih IP adresa su bile 'vesti' kako Albanci pucaju na Srbe, navodila se imena sela u kojima je rat već krenuo... Srbi sa tih prostora su uporno pokušavali da demantuju ali su ovi terali svoje računajući na par usijanih glava.

Sad mi ne bi imali ni internet, ni struju ni gas a mnogi bi bili u uniformama. I za koji klinac nam to treba? Da ovi matori, polupismeni čobani iz JNA koji se u ratu baš nešto i nisu pokazali pričaju kako ruska pomoć samo što nije stigla?


benedykt benedykt 13:34 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

milisav68
benedykt
Pratim to tamo i primećujem

Daj link.

Misliš, sve je možda neka laž, a ona slika sa Telegrama iz mog komentara je samo fotošop, nema nikakve Z-blogerke Anastasije Kaševarove, niti Natalije Loseve zamenice glavnog urednika na Россия сегодня.
Ne bavim se time pod jedan, odnosno ako laže koza ne laže i rog…
Telegram - Анастасия Кашеварова
Objavljeno juče pre podne tj prvi post za 13. oktobar, potraži pa pogledaj lako ćeš naći. Inače je napisala još gomilu toga u tom postu, neko je bilo baš onako isuviše čaršav podugačko da sve slikam. Pročitaj i sam od početka do kraja, pa se uveri…

Zatim…
Telegram - Loseva
Objavljeno sinoć, takođe ćeš lako naći jer ima ovu sliku…


A evo ti intervju od pre pola godine za radio Sputnjik na ruskom koji je Natalija Loseva dala, da ne bi bilo ona nije to što jeste…
О том, как жить в новой реальности, в чем найти опору рассказала в эфире радио Sputnik заместитель главного редактора медиагруппы "Россия сегодня" Наталья Лосева.
gedza.73 gedza.73 13:34 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Čarli
Ko bi ratovao - Gedža protiv Gvozdena?

Gvozden je pre neki dan rekao ako treba u rat onda u rat. A nije bio u ratu. Ja mislim kako nama rat uopšte nije potreban. I zato sam dosadan. Jer u slučaju ponovnog rata u samo jednoj generaciji ladno možemo da zamandalimo kapije na Srbiji.
Aj pošteno. Jel bolje da nama crkne krava ili komšiji (Putinu)?




Pitaj bilo kog roditelja da li bi više voleo da mu dete slobodno putuje i stiče nova znanja na fakultetima širom sveta ili da bude u ratu. Decu su propagandom već počeli da vrte. U fazonu šta ćemo mi bilo gde, nas i Rusa 300 miliona, nama najbolje, divna priroda, gostoljubiv narod i divna arhitektura.
gedza.73 gedza.73 13:39 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Stoga mislim da je barem onog dvostrukog obesenjaka trebalo postedeti pod nekim izgovorom



maksa83 maksa83 14:13 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Ne kontrolišu oni ovde ništa sem NIS-a.


i REM-a

i Ministra Odbrane (pa Policije)

i svih tabloida.

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 14:16 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Koliko je to važna institucija govori podatak da Vuk Jeremić za malo da postane njen šef.


UN kao organizacija, ili samo GA?

Jer - Vuk je vec bio 'sef' na GA...




maksa83 maksa83 14:16 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Maksa te zeza, ali nisi u pravu, pošto su ladno pustili MIloševića niz vodu, a sve je ostalo isto.

Ne zezam ga.

Poslednji građanski rat kada su se Srbi tamanili među sobom su Srbima doneli komunisti instruirani sa jednog određenog mesta koje nije Brizbejn, Australija, a nije ni Osaka, Japan, a nije ni Vašington, SAD, nego jeste - to mesto.


gvozden1 gvozden1 14:18 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

limeni kovčezi su počeli da dolaze

Pa normalno da će da dolaze, rat je jbg.
Ima li tih kovčega na drugoj strani?

a da nikakvog vojnog uspeha i dalje nema na vidiku.

Nema.
Drže površinu Srbije, pa nema uspeha.

A evo i sad napreduju.

Jbt, šta je bre ovo, čemu ova, ovoliko izražena neobjektivnost?


I ja imam svoju stranu u tom ratu, rusku, ali pokušavam da budem realan koliko toliko.
Recimo ovo

Rezultat mobilizacije


Nije valjda da neko misli da stvarno zna taj podatak, koliko ih se odazvalo, procenat, kako će biti upotrebljeni, i kakvi će biti efekti?


U radu je navijati, ja navijam da te jedinice čizmom pregaze do linije koju Rusija namerava da pripoji, ako se to ne desi gledaćemo šta nam je činiti u datoj situaciji, navijam ali ne mogu da kažem, ma sigurno hoće, Rus je to bato.


Ne može ni da se kaže, nemaju uspeha, mobilizacija pukla, beže, ginu, gotova je Rusija.

Daleko je to od realnosti.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 14:19 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Kad su uvođenje sankcije Rusiji Kina nije uložila veto.
Kad su proširivane sankcije Sevrnoj Koreji Kina je uložila veto.


kakva promaja u glavi ovo je prestrasno.

gedzo, iskreno, spusti loptu. nedeljama traje to tvoje preseravanje, koje jedino mogu da uporedim sa vucicevim konferencijama.


stadler i strane investicije, naravno!


gvozden1 gvozden1 14:21 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

dogodinedragosevac
Koliko je to važna institucija govori podatak da Vuk Jeremić za malo da postane njen šef.


UN kao organizacija, ili samo GA?

Jer - Vuk je vec bio 'sef' na GA...






Generalna skupština.


benedykt benedykt 14:22 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

softelectronics_e

Nisam ja kao ti da moram da pratim Informere i slična ruska i antiruska smeća.
Rekao sam ti samo da je u nekim zemljama dezinformisanje (i) zakonom zabranjeno.
Što se mene tiče, za mene je zakon Prvi amandman.
Ja se samo pozovem na taj amandman - i bole me patka.
Mislim, ovi zakoni su bitni za profesionalne botove, a ti si, ipak, amater.

Jes’ sve je baš tako kao što pričaš, ili možda postoji neki drugi Čarlivoje zvani Baba Kuranin Kitonijus koji kuka i plače već šest meseci kako su mu ukinuli Russia Today, i kako je to užas jedan. Mislim ali zaista, jer se za tvoju informaciju vesti o Rusiji u Informeru prave tako što između ostalog neprekidno prati Russia Today, pa se onda samo odradi copy-paste. Da bih ja sve to isto onda čitao par dana posle u ja-to-sve-sam-smislio-majke-mi komentarima blogo-kružooka Treće oko samo Putina pogleduje…
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 14:23 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt



tebi je toliko dosadno/nemas pametnija posla u zivotu nego da prevodis ruski tviter? znas sta je tasa za tebe? olicenje konciznosti.

softelectronics_e softelectronics_e 14:30 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt
softelectronics_e

Nisam ja kao ti da moram da pratim Informere i slična ruska i antiruska smeća.
Rekao sam ti samo da je u nekim zemljama dezinformisanje (i) zakonom zabranjeno.
Što se mene tiče, za mene je zakon Prvi amandman.
Ja se samo pozovem na taj amandman - i bole me patka.
Mislim, ovi zakoni su bitni za profesionalne botove, a ti si, ipak, amater.

Jes’ sve je baš tako kao što pričaš, ili možda postoji neki drugi Čarlivoje zvani Baba Kuranin Kitonijus koji kuka i plače već šest meseci kako su mu ukinuli Russia Today, i kako je to užas jedan. Mislim ali zaista, jer se za tvoju informaciju vesti o Rusiji u Informeru prave tako što između ostalog neprekidno prati Russia Today, pa se onda samo odradi copy-paste. Da bih ja sve to isto onda čitao par dana posle u ja-to-sve-sam-smislio-majke-mi komentarima blogo-kružooka Treće oko samo Putina pogleduje…

Boli mene, što bi ti rekao, i kitonijus i kurac za Rašu Tudej i ostale Informere - kojima se napajaju botovi i beskorisni idioti slični tebi.
Meni Raša Tudej treba koliko i CNN.
Ja sam samo primetio da Raše nema - a CNNa ima.
Od svih tih sranja, jedino sam nedavno gledao BBC - sahranu kraljice.
Jer ja političke (i ratne) emisije ne gledam ni na kojoj televiziju niti mediju.
Tek toliko da se zna.
Budalesanje, tebe, i tebi sličnih, sa citiranjem silnih propagandnih splačina je, kako da ti to kažem na blag način, idiotarija.
U ratu nema istine, koja, jelte, prva strada.
Dosta sam se, dok sam bio mlad i glup, nagledao kojekakvih splačina proizvedenih od strane braće Amera.
Nije valjda da ti još uvek veruješ kako su Oldrin i Armstrong hodali Mesecom?
zoja444 zoja444 14:31 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

ne razumem se u politiku tako da se odmah ogradjujem. mislim da nas jos do kraja ne pritiskaju za sankcije jer im sluzimo kao neki koridor. kao pre neki dan onaj seik iz uae. zaboravila sam ko je kod nas tajno pregovarao o miru. posle su rekli.
benedykt benedykt 14:31 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

Jbt, šta je bre ovo, čemu ova, ovoliko izražena neobjektivnost?


I ja imam svoju stranu u tom ratu, rusku, ali pokušavam da budem realan koliko toliko.



Ne može ni da se kaže, nemaju uspeha, mobilizacija pukla, beže, ginu, gotova je Rusija.

Daleko je to od realnosti.

Aha, znači pod biti realan i objektivan je počelo da se podrazumeva biti veći Rus i od samih Rusa.
Dakle, već nekoliko nedelja neki ljudi jako bliski vlasti, neki Z-propagandisti & Z-blogeri, su uveliko počeli da javno izražavaju nezadovoljstvo, odnosno kako su po njima stvari u realnosti poprilično drugačije od onoga što je gromopucatelno najavljivano kada je rat u Ukrajini u pitanju.
Koliko shvatam sada više ni Anastasija Kaševarova tj tvrdo Putin-Rusija internet krilo nema pravo da piše o rezultatima mobilizacije, ili da na primer zamenica glavnog urednika na RT ne sme da kaže kako se laže i da su slali odmah na front, odnosno da se neobučeni i loše opremljeni ljudi samo bacaju odmah na front kao drva u peć.
Znači oni tamo u Rusiji su neobjektivni a ti koji to sve posmatraš iz Srbije si sa dve noge na zemlji, ništa subjektivan, ništa navijanje, samo realno i objektivno.
Dobro, ako će ti tako lakše biti…
benedykt benedykt 14:41 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

dogodinedragosevac
benedykt



tebi je toliko dosadno/nemas pametnija posla u zivotu nego da prevodis ruski tviter? znas sta je tasa za tebe? olicenje konciznosti.


A ti svako jutro kupiš Informer i samo nakriviš kapu jer je sve lepo i jasno na srpskom napisano a imaju pri tome i Putinove slike, pa ne samo što si o svemu kvalitetno informisan nego se i sav ukrutiš od sreće…
gvozden1 gvozden1 14:51 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Znači oni tamo u Rusiji su neobjektivni

I naveo si dva tri imena od njih 150 miliona, i to ti je, "oni tamo u Rusiji"

Preambiciozno je misliti da se zna šta misle "oni tamo u Rusiji" da se zna šta će biti rezultat mobilizacije koja je tek u toku.

Pogrešno je loviti greške i na osnovu njih izvoditi zaključke, posebno ne one, gotovo, pukli su.

To, vidim, ne rade ni NATO mi Amerika, ali rade oni koji svako malo najavljuju Putinovu smrt, broje mu koliko je puta cupnuo nogom, kako drži ruku, da li se pojavio on ili dvojnik.

Tabloidi, ali i oni nečemu služe.
gedza.73 gedza.73 15:00 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

kakva promaja u glavi ovo je prestrasno.

priznao sam da sam ispao glup. Povezao sam nešto što nema veze.
gedzo, iskreno, spusti loptu. nedeljama traje to tvoje preseravanje

Neću. Što to nisi rekao psihijatriji koja se pustila u martu kad su se nedeljama proseravali kako kažeš? Lupetali neviđene gluposti nadajući se u srpsku Jugoslaviju koja će im doneti Putinova Crvena armija.
stadler i strane investicije, naravno!

Ovo ti je mnogo lako da ja ponovo ispadnem glup a ti pametan. Samo navedeš ruske investicije i fabrike u Srbiji. Ili naš izvoz u Rusiju i kažeš naravno. U suprotnom 'nemoj da se proseravaš sa takvom promajom u glavi'
U ruske investicije ne računaj ove analitičare i novinare što rade za Putina. Takve možeš uvek ispred prodavnice da kupiš za pivo.

Zanimljiva je na primer bila robna razmena kad je Putin hteo da uslovi izvoz Fiata tako što bi Srbi uvozili i kupovali lade. Koliko god rusofili bili glupi nisu pali na tu foru. Draži im je polovni Francuz i polovni Nemac nego nov Rus.

benedykt benedykt 15:03 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

softelectronics_e

Boli mene, što bi ti rekao, i kitonijus i kurac za Rašu Tudej i ostale Informere - kojima se napajaju botovi i beskorisni idioti slični tebi.
Meni Raša Tudej treba koliko i CNN.
Ja sam samo primetio da Raše nema - a CNNa ima.
Od svih tih sranja, jedino sam nedavno gledao BBC - sahranu kraljice.
Jer ja političke (i ratne) emisije ne gledam ni na kojoj televiziju niti mediju.
Tek toliko da se zna.

Mmmdaaa isto to bi rekao i zakleti Vučićev glasač koji ako ne pročita odmah ujutro Informer propao mu dan ali totalno. Ne gledam ja uopšte vesti na Pinku, rekao bi on da ga pitaš, samo ponekad možda Pinkove Zvezde…!?
Jao jao koji je to samo licimur i lažov… Ahahahaha, ne pratim ja Russia Today, nego sam samo slučajno tako jedan dan nešto šaltao kanale i vidim da na dvesta već i nekom kanalu nema više RT-a. Imam znate fotografsko pamćenje, pa mi to odmah zapalo za oko. Ne, nikada, ne interesuje mene ruska ili bilo koja propaganda, a to što su mi ”stavovi” baš slučajno copy-paste sa RT-a je sve čista slučajnost. Evo oči da nemam…
literatesa literatesa 15:27 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Pazi sad, jako zanimljiv razvoj događaja oko Severnog toka i one sabotaže…
Naime, prvi čovek Gazproma Aleksej Miler je rekao prekjuče da oni uopšte nemaju nameru da tu bilo šta popravljaju na Severnom toku, to bi kao moglo da traje godinama, nego predlažu da se pojača snabdevanje preko Turske pa da tamo bude kao gasni hab za celu Evropu.
Pri tome Putin takođe predlaže to isto za Tursku ali je istovremeno pokušavao da nagovori Nemce da zbog ove havarije pristanu da se ubaci u upotrebu Severni tok 2, pošto je on i dalje neoštećen tj jedna od dve cevi tog gasovoda iz nekog razloga nije bila predmet one sabotaže.
Nemci ga naravno iskulirali, i rekli mu da zahvaljući potezima ruske strane i Gazproma isti taj gas nije uopšte ni dolazio u Nemačku u trenutku eksplozije, te da se Rusija pokazala kao nepouzdan prodavac. Takođe, da jedino Severni tok 1 ima dozvolu za rad i da ne pokušava na kvarno da progura upotrebu Severnog toka 2…

Benedykt, zahvaljujem na svježim informacijam, i jako važnim za sve moje teorije zavjere. Potkrepljujućim. :))
benedykt benedykt 15:44 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1
Znači oni tamo u Rusiji su neobjektivni

I naveo si dva tri imena od njih 150 miliona, i to ti je, "oni tamo u Rusiji"

Preambiciozno je misliti da se zna šta misle "oni tamo u Rusiji" da se zna šta će biti rezultat mobilizacije koja je tek u toku.

Pogrešno je loviti greške i na osnovu njih izvoditi zaključke, posebno ne one, gotovo, pukli su.
.

Poenta ovoga nije uopšte ni u primisli bila gotovi su & pukli su, nego da se dešava ono o čemu sam govorio kada je raspisana mobilizacija. Dakle, ukoliko bude nekog vojnog uspeha sve će da se zaboravi i da nestane kao da nikada niko jednu reč protiv nije rekao. Međutim, ako Груз 200 kovčezi budu dolazili, pa još ovako bez ikakve obuke, a da nikakvog vojnog uspeha nema, krenuće nezadovoljstvo i to ne kod one standardne opozicione ekipe, već kod tvrdog Putinovog jezgra. Samo to, a glasovi su sve glasniji i glasniji, odnosno kada ti se Vladimir Solovjov, koga inače svako veče gleda pola Rusije ali bukvalno, u svojoj emisiji pita da li je uopšte trebalo počinjati rat, onda su stvari daleko od normalnih.
Inače, ona Z-blogerka Anastasija Kaševarova ti je nekada radila kao savetnica prvog čoveka ruske Dume Vjačeslava Volodina, odnosno evo ti je na slici sa Kadirovom pre neku godinu…

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana