Moj grad| Sex

Počelo je!

srdjan.pajic RSS / 13.10.2022. u 00:59

Dižu se Mirijevci, biće sranja.



Komentari (1191)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 16:06 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Dakle, ukoliko bude nekog vojnog uspeha sve će da se zaboravi i da nestane kao da nikada niko jednu reč protiv nije rekao. Međutim, ako Груз 200 kovčezi budu dolazili, pa još ovako bez ikakve obuke, a da nikakvog vojnog uspeha nema, krenuće nezadovoljstvo i to ne kod one standardne opozicione ekipe, već kod tvrdog Putinovog jezgra

Baš tako.
I zato hajd da sačekamo.
I da navijamo, ja za Ruse, ti za koga hoćeš (al bolje za Ruse)
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 16:12 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Odakle ti ovo? Mi smo zakupili određene količine na LNG terminalu koji treba da se sagradi i da počne da radi (navodno 2023.) u Aleksandropulosu. Taj je povezan sa gasovodom Grčka-Bugarska koji je sad nešto u septembru pušten u rad (a taj je povezan i sa TAP-om koji fura gas iz Azerbejdžana - ali pitanje da li ima nekog slobodnog kapaciteta jer taj ide skroz do Italije i mislim da je sve već zakupljeno). Samo treba da se povežemo mi sa Bugarima (tehnički bi mogao gas i sad da ide kroz postojeću konekciju sa Bugarima koja je deo Turskog toka, ali pravimo i posebnu vezu dole negde kod Pirota) i moći će da dođe taj gas iz Aleksandropulosa (tu vezu sa Bugarima nam pola (čini mi se) finansira EU).


nemate pojma kakvo je to zadovoljstvo kad narodu pustis gas


dogodinedragosevac dogodinedragosevac 16:16 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Što se mene tiče, za mene je zakon Prvi amandman.
Ja se samo pozovem na taj amandman - i bole me patka.


nekad to kosta 945 meleona...


dogodinedragosevac dogodinedragosevac 16:21 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

A ti svako jutro kupiš Informer i samo nakriviš kapu jer je sve lepo i jasno na srpskom napisano a imaju pri tome i Putinove slike, pa ne samo što si o svemu kvalitetno informisan nego se i sav ukrutiš od sreće…


ukrucen si ti odavno, samo jos to nisi ukapirao.

(i ne, nemam priliku da kupujem informer).


benedykt benedykt 17:12 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1
Dakle, ukoliko bude nekog vojnog uspeha sve će da se zaboravi i da nestane kao da nikada niko jednu reč protiv nije rekao. Međutim, ako Груз 200 kovčezi budu dolazili, pa još ovako bez ikakve obuke, a da nikakvog vojnog uspeha nema, krenuće nezadovoljstvo i to ne kod one standardne opozicione ekipe, već kod tvrdog Putinovog jezgra

Baš tako.
I zato hajd da sačekamo.
I da navijamo, ja za Ruse, ti za koga hoćeš (al bolje za Ruse)

Hvala na pitanju, oduvek mi je draga Rusija (definitivno ne boljševička Sovjetija niti ova Putinova Sovjetija 2.0) samo mi je od svega najdraža istina. E vidiš, ona je svakim danom sve očiglednija i očiglednija, odnosno više nema te propagande koja može da je sakrije…
softelectronics_e softelectronics_e 17:16 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt
gvozden1
Dakle, ukoliko bude nekog vojnog uspeha sve će da se zaboravi i da nestane kao da nikada niko jednu reč protiv nije rekao. Međutim, ako Груз 200 kovčezi budu dolazili, pa još ovako bez ikakve obuke, a da nikakvog vojnog uspeha nema, krenuće nezadovoljstvo i to ne kod one standardne opozicione ekipe, već kod tvrdog Putinovog jezgra

Baš tako.
I zato hajd da sačekamo.
I da navijamo, ja za Ruse, ti za koga hoćeš (al bolje za Ruse)

Hvala na pitanju, oduvek mi je draga Rusija (definitivno ne boljševička Sovjetija niti ova Putinova Sovjetija 2.0) samo mi je od svega najdraža istina. E vidiš, ona je svakim danom sve očiglednija i očiglednija, odnosno više nema te propagande koja može da je sakrije…

Poštujem!
bene_geserit bene_geserit 18:54 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

nekad to kosta 945 meleona


Jadni Alex, maltretiraju ga zlikovci.
Ja sam ga retko gledao i slušao, ali svaki put sam se valjao od smeha.
benedykt benedykt 19:13 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

dogodinedragosevac
A ti svako jutro kupiš Informer i samo nakriviš kapu jer je sve lepo i jasno na srpskom napisano a imaju pri tome i Putinove slike, pa ne samo što si o svemu kvalitetno informisan nego se i sav ukrutiš od sreće…


ukrucen si ti odavno, samo jos to nisi ukapirao.

(i ne, nemam priliku da kupujem informer).



Misliš, što da bacaš za bezveze pare svaki dan kada sve to potpuno isto imaš i na Sputnjiku & RT-u, plus su i Putinove slike u daleko boljoj rezoluciji. Win-win situejšn, a i nije ti frka da se ukrutiš nasred ulice čim uzmeš Informer u ruke…
benedykt benedykt 19:22 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

bene_geserit

Jadni Alex, maltretiraju ga zlikovci.
Ja sam ga retko gledao i slušao….

Ma da, skoro pa nikad takoreći. Nije to čudno, pošto je Alex za baš potpune debile, a i zato što postoji Tucker koji je to potpuno isto samo za malčice uglađeniju publiku…




Kada u Rusiju ne prikažu par dana na nekom od državnih teve kanala šta je Tucker pričao na Fox-u, odmah se ljudi zabrinu da li je sve u redu. Gde nam je naš Такер, zašto li ga nema toliko dugo…
milisav68 milisav68 19:31 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt

Misliš, sve je možda neka laž,

Ma jok, nego fali smajli :)

To što negde nešto škripi, i što neko piše o tome je sasvim normalna stvar u vanrednim uslovima kao što je rat.

Samo laik može da se oslanja na to i da izvodi zaključke.

Za renoviranje jednog pišljivog stana moraš da menjaš plan, i da ga koriguješ, a nećeš za rat na teritoriji koja je ko pola Balkana.

milisav68 milisav68 19:46 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

maksa83
Ne kontrolišu oni ovde ništa sem NIS-a.


i REM-a

i Ministra Odbrane (pa Policije)

i svih tabloida.


Misliš da Voolin kontroliše nešto :)

Pazi, kad bih hteo da rasteram sve što valja (odnosno ono što je preostalo posle čistke posle petog oktobra) u vojsci i policiji, ja bih njega postavio za ministra.

A REM i tabloidi, to je za unutrašnju upotrebu.

Nema tih tabloida koji će da izbrišu bombardovanje, i uopšte raspad SFRJ, i ko je kako prošao.

Ali to je već ispričana priča.


benedykt benedykt 20:33 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

milisav68

Samo laik može da se oslanja na to i da izvodi zaključke.

Za renoviranje jednog pišljivog stana moraš da menjaš plan, i da ga koriguješ, a nećeš za rat na teritoriji koja je ko pola Balkana.

Pa sad, sve zavisi kako si isplanirao bilo šta, počevši od te kupovine/iznajmljivanja novog stana pa sve do rata koji je na teritoriji pola Balkana. Takođe, oglasio se popodne i sam Putin, pa počeo i to iz Kazahstana da gusla o mobilizaciji iz nekog razloga. Ne znam, verovatno je i on taj neki laik koji tu nešto bezveze izvodi zaključke.

U svakom slučaju kaže Vladimir Vladimirovič, jeste tačno je da je 33 hiljade sveže regrutovanih već u svojim jedinicama a od toga je na frontu 16 hiljada onih koje su mobilisali tu negde pre oko dve ili tri nedelje. Putin je sve to razjasnio i rekao da je pet do deset dana sasvim dovoljno za obične prašinare, tj da još deset-petnaest dodatnih dana treba jedino onima koji su za nešto specijalizovani. Samim time mnogi od mobilisanih su već uveliko na frontu (posle te ”kvalitetne” pet do deset dana obuke). Međutim, ako se pojave tu neka (neprijatna) pitanja povodom toga, on će odmah da naloži Savetu bezbednosti RF da pošalje inspekcije da to sve ispitaju.

Dovoljno si pametan da shvataš da ako posle deset dana pošalješ nekoga na front, da su mu šanse da tamo ostane živ poprilično nevesele. Pri tome, i što je možda najbitnije, kada je najavljena mobilizacija su svi živi iz vlasti 24/7 na svim medijima uveravali da će svi oni biti obučeni i opremljeni kako treba, pa da će tek onda videti i slovo U od bilo kakve Ukrajine i fronta.
E vidiš, zato je krenulo nezadovoljstvo jer se juče pričalo jedno a onda (po običaju) uradilo nešto sasvim drugo i tako već osam meseci…
literatesa literatesa 21:21 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Dovoljno si pametan da shvataš da ako posle deset dana pošalješ nekoga na front, da su mu šanse da tamo ostane živ poprilično nevesele. Pri tome, i što je možda najbitnije, kada je najavljena mobilizacija su svi živi iz vlasti 24/7 na svim medijima uveravali da će svi oni biti obučeni i opremljeni kako treba, pa da će tek onda videti i slovo U od bilo kakve Ukrajine i fronta.

Dobro, bitno da se car botoxirao, popunio obraščiće.

milisav68 milisav68 21:41 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt

Pa sad, sve zavisi kako si isplanirao bilo šta, počevši od te kupovine/iznajmljivanja novog stana

Alo, renoviranje.

Drugo, kako ti zamišljaš da izgleda front?
maksa83 maksa83 22:10 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Misliš da Voolin kontroliše nešto :)

Pa kontroliše policiju i vojsku, šta ćeš više + po prirodi posla dobija sve obaveštajne podatke.

A REM i tabloidi, to je za unutrašnju upotrebu.

REM je bogami itekako i za spoljašnju upotrebu, pokušali su da ga iskoriste za "probijanje evropske informacione blokade" tako što je naš REM prekonoći dodelio licencu Rusima za emitovanje RT na nemačkom, iz Moskve. Niđe veze sa nama ovde, proxy zaobilaznica.

benedykt benedykt 22:59 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

milisav68

Drugo, kako ti zamišljaš da izgleda front?

Kao što već rekoh Gvozdenu, vi ste počeli definitivno da budete veći Rusi i od samih i to najrodoljubivijih mogućih Rusa. Mada odlično si pitanje postavio, zato što i oko toga postoji najnovija ludorija.

Elem, od početka rata su se pojavili ti tzv Z-военкори ili ti ga ekipa patriotskih blogera koji imaju svoje Telegram kanale i onda javljaju sa lica mesta šta se dešava na prvoj liniji fronta. E vidiš, oni i to u realnom vremenu pišu kako su stvari u Ukrajini jako loše, kako je opšti haos, navode primere, postuju video snimke i fotografije.

Kada je Putin odlučio da objavi mobilizaciju, on ti pozove sve one viđenije Z-военкоре u Kremlj da se prokonsultuje sa njima, i njihove primedbe prenese nadležnima u vrhu vojske. Takođe, on odluči nakon tog razgovora da konačno da zeleno svetlo državnim medijima, da mogu i oni ponekad da iznose kritike na račun vojske i da priznaju poraze i nesupehe u Ukrajini. Postalo je naime već pomalo providno da državni mediji lažu i to gadno, odnosno da Ministarstvo odbrane RF na brifinzima pretežno priča bajke za decu.

Međutim danas pukne gadna bruka, jer se ispostavilo da njima, kao i nekim Z-blogerima koji nisu na frontu, isti taj vrh vojske zauzvrat po svemu sudeći sprema svilen gajtane u vidu tužbi za kao fol dezinformacije, tj po onom istom članu zakona koji imaš u mom jutrošnjem komentaru. Pri tome je prva zvezda tih patriotskih blogera Igor Girkin tj Strelkov odjednom nestao pre četiri dana. Danas jedan Z-военкор (koga Strelkov očima nije mogao da vidi) javlja da je otišao u dobrovoljce i da je negde na frontu. Malo čudno jer mu vlasti to uporno brane već osam meseci tj uhvatili su ga npr prerušenog kod Hersona pre dva meseca i vratili odmah za Rusiju. Ako je zaista tamo, pustili su ga samo da bi ga ućutkali…

Sve u svemu, samo se tone dublje i dublje…
benedykt benedykt 23:14 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

literatesa

Dobro, bitno da se car botoxirao, popunio obraščiće.

Bogami, nije caru lako ovih dana. Otišao je u Astanu na neki sastanak i danas su seli sa njim svi iz te ekipe Kazahstan, Kirgizija, Tadžikistan, Turkemenistan i Uzbekistan. Sve je bilo u redu, dok reč nije dobio predsednik Tadžikistana… LINK

Sve u svemu, pitao je Putina čemu takav odnos prema njegovoj zemlji, kada oni tamo svi uče ruski jezik od obdaništa pa na dalje, sve poštuju, sve slušaju, ruske vojne baze imaju, odnosno što on reče… Okupili smo se ovde, daj da stvorimo uslove. Gde smo nešto pogrešili? Gde nismo nešto pozdravili kako treba? Pozdravićemo ali nikada nismo kršili, uvek smo poštovali i uvažavali interese našeg glavnog strateškog partnera (Rusiju). Ali želimo da i nas poštuju. Jesmo li mi neka vrsta vanzemaljaca…?!!
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:25 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


Misliš, što da bacaš za bezveze pare svaki dan kada sve to potpuno isto imaš i na Sputnjiku & RT-u, plus su i Putinove slike u daleko boljoj rezoluciji. Win-win situejšn, a i nije ti frka da se ukrutiš nasred ulice čim uzmeš Informer u ruke…


ma ne, nego ne stize u prodAvnicu.
benedykt benedykt 23:38 14.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

literatesa

Benedykt, zahvaljujem na svježim informacijama…

Pri tome, pošto nisu mogli ronioci da se (za sada) spuste zbog prevelike dubine (70m) je poslat dron koji je napravio prve snimke oštećenja. Dakle, prema prvim izveštajima, jedna cev i to Severnog toka 2 je iz nekog razloga potpuno netaknuta, dok ostale tri cevi imaju svaka po dve rupe i to poprilično velike.
Istragu inače vrše Nemci, Šveđani i Danci svako za sebe, jer nisu mogli da se dogovore, plus i Amerikanci takođe zasebno. Rusi se iz nekog nepoznatog razloga uopšte ne pojavljuju, niti imaju nameru (barem za sada) da pošalju i oni svoj istražni tim. Zanimljivo…
softelectronics_e softelectronics_e 06:38 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt
dogodinedragosevac
A ti svako jutro kupiš Informer i samo nakriviš kapu jer je sve lepo i jasno na srpskom napisano a imaju pri tome i Putinove slike, pa ne samo što si o svemu kvalitetno informisan nego se i sav ukrutiš od sreće…


ukrucen si ti odavno, samo jos to nisi ukapirao.

(i ne, nemam priliku da kupujem informer).



Misliš, što da bacaš za bezveze pare svaki dan kada sve to potpuno isto imaš i na Sputnjiku & RT-u, plus su i Putinove slike u daleko boljoj rezoluciji. Win-win situejšn, a i nije ti frka da se ukrutiš nasred ulice čim uzmeš Informer u ruke…

Benedikt radi prekovremeno!
literatesa literatesa 07:54 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Ali želimo da i nas poštuju. Jesmo li mi neka vrsta vanzemaljaca…?!!

Neobično je vidjeti zrno normalnosti od Februara iz te deluzirane mašinerije tamo oko bijelih tapaciranih stolova. Potresno obraćanje, nije tako prosto rekao samo to i to..
literatesa literatesa 07:58 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Pri tome, pošto nisu mogli ronioci da se (za sada) spuste zbog prevelike dubine (70m) je poslat dron koji je napravio prve snimke oštećenja. Dakle, prema prvim izveštajima, jedna cev i to Severnog toka 2 je iz nekog razloga potpuno netaknuta, dok ostale tri cevi imaju svaka po dve rupe i to poprilično velike.
Istragu inače vrše Nemci, Šveđani i Danci svako za sebe, jer nisu mogli da se dogovore, plus i Amerikanci takođe zasebno. Rusi se iz nekog nepoznatog razloga uopšte ne pojavljuju, niti imaju nameru (barem za sada) da pošalju i oni svoj istražni tim. Zanimljivo…

Interesantno, ima ta verzija da je dinamit davno postavljen, ko zna, ako su u isto vrijeme i pripremali rat (bolje bi bilo da nisu npr desio se impulsno preko noći) i otvarali gasovod, diverzija je valjda neki adut u rukavu za gluvo doba, što bi kod nas rekli.
benedykt benedykt 10:09 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

literatesa
Pri tome, pošto nisu mogli ronioci da se (za sada) spuste zbog prevelike dubine (70m) je poslat dron koji je napravio prve snimke oštećenja. Dakle, prema prvim izveštajima, jedna cev i to Severnog toka 2 je iz nekog razloga potpuno netaknuta, dok ostale tri cevi imaju svaka po dve rupe i to poprilično velike.
Istragu inače vrše Nemci, Šveđani i Danci svako za sebe, jer nisu mogli da se dogovore, plus i Amerikanci takođe zasebno. Rusi se iz nekog nepoznatog razloga uopšte ne pojavljuju, niti imaju nameru (barem za sada) da pošalju i oni svoj istražni tim. Zanimljivo…

Interesantno, ima ta verzija da je dinamit davno postavljen, ko zna, ako su u isto vrijeme i pripremali rat (bolje bi bilo da nisu npr desio se impulsno preko noći) i otvarali gasovod, diverzija je valjda neki adut u rukavu za gluvo doba, što bi kod nas rekli.

Ne znam, samo je po snimcima sa drona očigledno da se taj neko ko god on već pa bio dobro spremio, pošto svaki oštećeni cevovod nema samo jednu rupu nego dve i to su neke od njih po osam metara dugačke. Zašto je samo jedna od četiri cevke ostala potpuno nedirnuta, za sada je očigledno misterija. Zašto ruska strana ne šalje svoj istražni tim na lice mesta, barem za sada, takođe je misterija. Taj isti gasovod je u njihovom vlasništvu i samim time bi trebali prvi da potrče sa kompletnom opremom, te da pronađu te neke dokaze za ono što su na medijima talambasali oko Amerikanaca, koga li već.
Čudno ali zaista, jer su za Krimski most sve živo (navodno) pronašli u roku od dva dana sa svim mogućim snimcima i podacima, iako je taj kamion (po njima) obišao pola Evrope da bi tek onda ušao na teritoriju Rusije. U svakom slučaju, kada god su oni nešto sami dizali u vazduh, ubijali, trovali, nikada nikakve prave istrage sa njihove strane nije ni bilo. Čim nisu oni, odmah se digne sva moguća policijska kuka i FSB motika da sve u najsitnije detalje nađu i to u roku od maksimalno sedam dana…
benedykt benedykt 10:18 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

literatesa
Ali želimo da i nas poštuju. Jesmo li mi neka vrsta vanzemaljaca…?!!

Neobično je vidjeti zrno normalnosti od Februara iz te deluzirane mašinerije tamo oko bijelih tapaciranih stolova. Potresno obraćanje, nije tako prosto rekao samo to i to..

Stvar je jako prosta, Putin bi da pravi SSSR 2.0 ali tako, što mu i predsednik Tadžikistana jasno kaže, da istovremeno ponavlja potpuno isti pristup Moskve iz sovjetskih vremena tim nekim malim republikama tj današnjim državama. Sve se svodi na dajte mleko, dajte pamuk, učite ruski, ruske baze i vojska, a zauzvrat dobijaju jedno veliko ništa. Čovek mu kaže, mi ne tražimo mnogo ali dajte makar neku investiciju, jer jedino što smo do sada dobili su 30.000 ovih što su pobegli kod nas u Tadžikistan od mobilizacije. Mi vas poštujemo, sve vas slušamo, a vi nas tretirate kao da smo sa Marsa pali.
Sad ih se kao tek setio a i to samo zato jer mu trebaju za propagandu, odnosno da pokaže okolo kako i Kremlj ima saveznike…
literatesa literatesa 11:16 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Stvar je jako prosta, Putin bi da pravi SSSR 2.0 ali tako, što mu i predsednik Tadžikistana jasno kaže, da istovremeno ponavlja potpuno isti pristup Moskve iz sovjetskih vremena tim nekim malim republikama tj današnjim državama. Sve se svodi na dajte mleko, dajte pamuk, učite ruski, ruske baze i vojska, a zauzvrat dobijaju jedno veliko ništa. Čovek mu kaže, mi ne tražimo mnogo ali dajte makar neku investiciju, jer jedino što smo do sada dobili su 30.000 ovih što su pobegli kod nas u Tadžikistan od mobilizacije. Mi vas poštujemo, sve vas slušamo, a vi nas tretirate kao da smo sa Marsa pali.
Sad ih se kao tek setio a i to samo zato jer mu trebaju za propagandu, odnosno da pokaže okolo kako i Kremlj ima saveznike…

Atmosfera je hladna, atmosfera operacionih dvorana, i ok, Rusija je u ratu sa Evropom, ali ovi ljudi za stolom samo strah i pokornost automatizovanim držanjem tijela ispoljavaju. Neizvjesnost. Osim Tadžikistanca koji igra na kartu emocija i kud puklo da puklo. I šta žvače Putin cijelo vrijeme, jel moguće da su mu obrazi i iznutra popunjeni pa ih grize nenavikao?



literatesa literatesa 11:18 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Zašto je samo jedna od četiri cevke ostala potpuno nedirnuta, za sada je očigledno misterija.

:))

Cevke. :)
milisav68 milisav68 11:41 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

maksa83

Pa kontroliše policiju i vojsku, šta ćeš više + po prirodi posla dobija sve obaveštajne podatke.

Pa je sam sebe prijavio DEA-i :)

Niti on nešto kontroliše, nit ima šta da se kontroliše.

To koliko nam je policija sposobna najviše se videlo na primeru onog Malčanskog silovatelja, koga nisu mogli da uhvate mesec dana, a i to im lovci pomogli.

Ovo za REM baš nisam najbolje razumeo.Dali su licencu da se emituje gde?

I kako, preko nekog našeg kablovskog operatera?
milisav68 milisav68 11:43 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt

Sve u svemu, samo se tone dublje i dublje…

Ma dobro, nek se tone sve dublje, samo što te to nisam pitao.
benedykt benedykt 12:45 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

milisav68
benedykt

Sve u svemu, samo se tone dublje i dublje…

Ma dobro, nek se tone sve dublje, samo što te to nisam pitao.

Ah da, izvini zaista. Pitao si me da li ja znam kako izgleda front u Ukrajini. Vidim kako izgleda a sve sa obzirom ko je gde trenutno u odnosu na to ko je gde bio početkom marta.
Koliko shvatam ti misliš da će sve to da se preokrene tako što će na front doći sveže mobilisani, odnosno ovi ljudi kada ih ”kvalitetno” obuče u deset dana…


I to tako što se opremaju za odlazak u rat otprilike ovako…


Pazi, možda se to sve i zaista desi, odnosno dođe ta famozna zima, pa se sve zaledi i Rusi izgaze Ukrajince kao mače muškatlu. Imam samo neki utisak da i Ukrajinci znaju šta je ta zima, a pri tome su samo od Kanade nedavno dobili 300.000 kompleta zimske opreme za svoju vojsku, dok se (kao što vidiš iz priloženog) po Rusiji žicka od firmi i građana da pomognu koliko mogu iz svog džepa…
gvozden1 gvozden1 14:09 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

u svemu, pitao je Putina čemu takav odnos prema njegovoj zemlji,

Pokušavam ja, ali ne uspevam da shvatim, kakav je značaj toga po nas, po svet, po bilo šta što sa nama ima ikakve veze?

Mislim, odnos Tadžikistana i Rusije!

Kakav god da je, neka ga rešavaju kako god hoće.

Mnogo značajnije stvari ne komentarišemo, recimo odnos SA i Emirata i Amerike, Emirata i Kine, to može da ima i na nas uticaja, a mi biramo baš govor predsednika Tadžikistana.

Nije politika to kad se traži bilo šta što će Rusiju ocrniti, ne može se, razmišljajući na taj način, doći do realnih zaključaka.

Lako je mrzeti bilo koga, malo je teže i onoga koga mrziš realno sagledati.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:08 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt
literatesa

Benedykt, zahvaljujem na svježim informacijama…

Pri tome, pošto nisu mogli ronioci da se (za sada) spuste zbog prevelike dubine (70m) je poslat dron koji je napravio prve snimke oštećenja.



7 banki nije neka dubina za tehničkog ronioca (nije ni za rekreativnog, ako ima pristup mešavinama, mada lično znam neke ljudi koji su ronili vrelo neke reke pored Niša, spustili se na 84 metra dubine doduše kratko vreme, i sve na vazduh, posle toga sati dekompresije uz disanje čistog kiseonika. Ja im pravio podvodni komunikator, moja prva tezga posle faksa, hvalio sam se već ovde, pa sam tako gledao ceo snimak, audio-video). Ali ako imaju drona, to je sigurno jeftinije i manje rizično nego da akaju pravog ronioca da ide dole da vidi šta se desilo.
gedza.73 gedza.73 17:25 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

7 banki nije neka dubina za tehničkog ronioca (nije ni za rekreativnog, ako ima pristup mešavinama, mada lično znam neke ljudi koji su ronili vrelo neke reke pored Niša, spustili se na 84 metra dubine doduše kratko vreme, i sve na vazduh, posle toga sati dekompresije uz disanje čistog kiseonika.

khm. 65 pa 72 pa 75. Običan vazduh i dekompresioni zastanci po tabeli. Ako se dobro sećam čini mi se da smo bili dva minuta na toj dubini i nekih pola sata samo na tri metra. Za dva minuta sam 99,99 siguran, za ovih pola sata ne baš (možda više, možda manje a čini mi se da smo krenuli od 15 metra sa zastancima).

benedykt benedykt 20:45 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

srdjan.pajic
benedykt
literatesa

Benedykt, zahvaljujem na svježim informacijama…

Pri tome, pošto nisu mogli ronioci da se (za sada) spuste zbog prevelike dubine (70m) je poslat dron koji je napravio prve snimke oštećenja.



7 banki nije neka dubina za tehničkog ronioca (nije ni za rekreativnog, ako ima pristup mešavinama, mada lično znam neke ljudi koji su ronili vrelo neke reke pored Niša, spustili se na 84 metra dubine doduše kratko vreme, i sve na vazduh, posle toga sati dekompresije uz disanje čistog kiseonika. Ja im pravio podvodni komunikator, moja prva tezga posle faksa, hvalio sam se već ovde, pa sam tako gledao ceo snimak, audio-video). Ali ako imaju drona, to je sigurno jeftinije i manje rizično nego da akaju pravog ronioca da ide dole da vidi šta se desilo.

Nisam zaista ni najmanje stručan za tu oblast, Nemci dakle javljaju ovako…
Prošlog vikenda je savezna policija krenula sa nekoliko brodova, od kojih je neke obezbedila nemačka mornarica, da proceni i dokumentuje razmere štete na gasovodima. Tu su bili i ronioci i stručnjaci za eksplozive iz Federalne policije. Međutim, ronioci na licu mesta nisu korišćeni jer nisu imali neophodnu opremu za zaron na dubini od 70 metara. Razmere curenja se mogu jedino objasniti eksplozijom. Sa druge strane, istražitelji su uspeli da podvodnim dronom Bundesvera snime fotografije koje pokazuju razmere razaranja...
milisav68 milisav68 20:56 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Ah da, izvini zaista. Pitao si me da li ja znam kako izgleda front u Ukrajini.

Ne, Ukrajinu nisam pominjao, pitao sam te kako ti zamišljaš front.

Zaboravi da sam te pitao.
benedykt benedykt 21:13 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

Mislim, odnos Tadžikistana i Rusije!

Kakav god da je, neka ga rešavaju kako god hoće.


Mnogo značajnije stvari ne komentarišemo, recimo odnos SA i Emirata i Amerike, Emirata i Kine, to može da ima i na nas uticaja, a mi biramo baš govor predsednika Tadžikistana.

Pa sad, ovo su ti najnovije vesti sa poligona kod Belgoroda gde su se za odlazak u rat spremali sveže mobilisani …



Dvadeset i dva mrtva po nezvaničnim izveštajima, jedanaest po Ministarstvu odbrane RF, a pri tome su ta dvojica ili trojica (u zavisnosti od izvora) koja su pucala, gle slučaja bili izgleda baš iz Tadžikistana.

Napili se po svemu sudeći pa se posvađali, krenulo vređanje na nacionalnoj i verskoj osnovi i eto ti gadnog belaja. Zašto li imam utisak da to možda ima neke veze sa onim od juče, pošto je taj govor predsednika Tadžikistana preko noći postao YouTube hit na ruskojezičnom području tj preko 4.5 miliona pregleda za jedan jedini dan…

Što se tiče Saudija i Dart Vejdera bliskoistočne političke scene tj Bin Zajeda, nije uopšte problem odnos sa Amerikom nego sa administracijom na vlasti. Njihov igrač je Tramp, ogromne pare su uložene što u njega a što u prizetka mu Kušnera. To je cela igranka oko Amerike a sa ovim OPEC potezom su u suštini ugrozili dogovor Ruzvelta i Ibn Sauda sa kraja 2. Svetskog rata koji glasi, vi naftu mi vama sigurnost.

Inače odlično što si njih spomenuo a da si pre toga spominjao i Erdogana. Dakle ne može jare i pare, pošto je Erdogan u sasvim drugom tj suparničkom bloku na Bliskom istoku. Saudi i Emirati su u talu sa Izraelom, dok su Turska i Katar na onoj drugoj strani koja pomaže Palestinu tj Hamas, uz kao pomalo i Iran ali to više sistemom neprijatelj mog neprijatelja nego neko iskreno savezništvo. Sve u svemu, ima tu mnogo više nijansi i lokalnih političkih meandara nego što se to tebi čini, a posebno jer su američke baze tu gde jesu.

Bajden je tu sam pao i sam se ubio, obećavao je da će od onog malog psajkoa Bin Salmana napraviti pariju, a posle se grlili i ljubili. Amerikanci su trebali od dana jedan da znaju sa kime imaju posla, a posebno jer je mali psajko prvo skinuo svog strica koji je bio njihov igrač. Takođe, dosta će vode proteći ispod Savskog mosta dok tu Kina postigne bilo šta ozbiljnije. Previše je tu para, i predubok je uticaj Zapada bukvalno na svakom mogućem koraku a posebno kada su Emirati u pitanju, plus ne zaboravi rat u Jemenu i pomoć Amerike. Bin Zajed je tu uostalom onaj koji se manje više za sve pita, a mali Bin Salman je za sada samo onaj koji sluša uz neke glupave izlete zbog kojih Bin Zajed ima napade besa ponekad…
benedykt benedykt 21:30 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

milisav68

Ne, Ukrajinu nisam pominjao, pitao sam te kako ti zamišljaš front..

Kako god da ga ja zamišljao, nisam siguran da bilo koja ozbiljna armija treba da šalje tamo loše opremljenu i sveže mobilisanu vojsku posle samo pet do deset dana nekakve kao fol obuke, gde se jako često dešavalo da nisu ispalili niti jedan jedini metak za to vreme.
Bilo koji da je front u pitanju u bilo kom ratu, odnosno bilo koja da je armija u pitanju koja iole drži do sebe…
milisav68 milisav68 22:37 15.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Kako god da ga ja zamišljao, nisam siguran da bilo koja ozbiljna armija treba da šalje tamo loše opremljenu i sveže mobilisanu vojsku posle samo pet do deset nekakve kao fol obuke, gde u većini slučajeva nisu ispalili jedan jedini metak za to vreme.
Bilo koji da je front u pitanju u bilo kom ratu, odnosno bilo koja da je armija u pitanju koja iole drži do sebe…

E vidiš, a ja sam za mir u svetu.

Danas, ne postoji front kako ga ti zamišljaš, kao neku liniju gde se iskopaju rovovi pa jedni pucaju na druge.

Danas je front rastegljiv pojam, i može da bude 1000km širok, odnosno koliko ima od ruske granice do Kijeva i Lavova?

A može da bude i 50km širok, odnosno (nemam pojma) odakle ukrajnska vojska i dokle može da bije raznim raketama i artiljerijom po Donbasu (i ostalim priznatim otcepljenim oblastima).I tu ne pomaže nikakva obuka, sem da non-stop sediš u nekom skloništu debelo ispod zemlje (što se u pozadini retko dešava).

Naravno, dešavaju se i loše procene, opuštenost, nekomeptibilnost, pa se desi kontraofanziva, pa izgine silna vojska (a i civili).

Otud i sanduci i komešanja.

Pričali smo i o avijaciji i kontroli neba.

Gde su ukrajinski avioni?

Nešto ne vidim da ih neko pominje, a ruska avijacija je poletela prvih nedelju dana, polupala šta ima da polupa, i ni ona se više nije pominjala, dok nije eksplodirala cisterna na mostu, pa su opet poleteli i polupali infrastrukturu oko Kijeva i Lavova.

Uglavnom, ovo je preslikan rat koji se desio tokom raspada SFRJ, samo se malo tehnički unapredio, a i ulog je veći, jer je protivnik veći (a ima i Nuke).

Muzički prilog:

gedza.73 gedza.73 08:29 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Nešto ne vidim da ih neko pominje, a ruska avijacija je poletela prvih nedelju dana, polupala šta ima da polupa, i ni ona se više nije pominjala


Rusko ministarstvo na početku agresije je izjavilo kako Ukrajina ima 152 aviona. Da bi ruska propaganda rekla upravo ovo što si ti napisao.
МОСКВА, 6 мар - РИА Новости. Практически вся боевая авиация Украины уничтожена, сообщил в воскресенье журналистам официальный представитель Минобороны РФ генерал-майор Игорь Конашенков.

A onda
RT 1 мая 2022
Всего с начала проведения специальной военной операции уничтожено 145 самолётов

Москва. 16 июля. INTERFAX.RU
Всего, по данным министерства, в ходе военной операции на Украине уничтожены 256 самолетов

Москва. 9 октября. ИНТЕРФАКС
Конашенков заявил, что с начала специальной военной операции российскими военными уничтожены 317 украинских самолетов

Vidiš li neku razliku između tvog komentara, ruskih izveštaja i nelogičnost u njihovim saopštenjima?

Znaš ti koliko sam se ja nerivirao kad sam rođacima opijenim od sreće objašnjavao kako je mejl u kome ih obaveštavaju da su dobili ogroman novac u SAD lažan i da je to najobičnija prevara? Ili kad su me ubeđivali kako je sva Miloševićeva propaganda jedino tačna, prava i istinita?
ovo sad mi je tragikomedija u rangu Balkanskog špijuna.
benedykt benedykt 10:38 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

milisav68


Pričali smo i o avijaciji i kontroli neba.

Gde su ukrajinski avioni?

Nešto ne vidim da ih neko pominje, a ruska avijacija je poletela prvih nedelju dana, polupala šta ima da polupa, i ni ona se više nije pominjala, dok nije eksplodirala cisterna na mostu, pa su opet poleteli i polupali infrastrukturu oko Kijeva i Lavova.

Pa sad, što ti i gosn Gedža kaže, ukrajinske avione ne vidiš jer ih ruska propaganda prikazuje jedino kroz izveštaje Ministarstva odbrane RF, gde su navodno svi oni (ponovo) do poslednjeg uništeni i tako svakih par nedelja. Inače, ovo sve su ti slike i vesti o ukrajinskim avionima samo u proteklih par dana. Dakle, ukrajinski SU-27 u niskom letu oko Harkova…

Još jedan SU-27 u niskom letu, a možda je to i isti samo na drugom mestu sniman…

Ruski mediji pri tome javljaju da je njihov S-300 sistem oborio pre neki dan jedan ukrajinski SU-27 možda baš neki od ovih, ne znam zaista…
Ukrajinski pilot slikan na aerodromu kod Vinice, leti na Mi-29. Kažu, oborio nekoliko iranskih Šahid dronova i krstarećih projektila…

Pre tri dana izgubio kontrolu nad avionom kod Vinice, uspešno se katapultirao. Takođe je javljeno da su Rusi isti taj dan oborili ukrajinski SU-24M, pilot je poginuo…

Tako da, kao što vidiš, situacija na nebu iznad Ukrajine nije baš takva kakvu ti ruski mediji to predstavljaju. Pri tome nešto je, šta god to uopšte bilo tj možda samo neki dronovi ili rakete, danas letelo nad Belgorodom, odnosno nad Donjeckom pa je ruska PVO tukla za sve pare.

Što se tiče druge strane medalje, odnosno ukrajinske PVO. Dakle, pre neki dan je infrastruktura gađana strogo sa krstarećim raketama, jer ruski avioni već nekoliko meseci izbegavaju da borave predugo u ukrajinskom vazdušnom prostoru ili u većini slučajeva i ne ulaze u njega uopšte.
Evo pročitaj i sam zašto, ovo pišu dakle sami Rusi…




U prevodu, govori ti se o ”Вираж-Планшет“, to jest o ukrajinskom automatizovanom sistemu upravljanja protivvazdušnom odbranom, koji prikuplja istovremeno podatke od NATO-a, kamera i civilnih antena, tj vojnih i civilnih radara. Pa onda kažu kako je cela Ukrajina u suštini jedna velika antena, i kako ne postoji način da se nosi sa takvom vrstom sistema. Takođe, isti sistem omogućava Ukrajincima da ne uključuju svoje radare do poslednjeg trenutka, što u prevodu znači da su ruske protivradarske rakete potpuno beskorisne. Kažu da čak i opcija leta na maloj visini nije preporučljiva jer AWACS sve gleda odozgo i šalje podatke u taj isti sistem…
benedykt benedykt 10:53 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

milisav68

Danas je front rastegljiv pojam, i može da bude 1000km širok, odnosno koliko ima od ruske granice do Kijeva i Lavova?

A može da bude i 50km širok, odnosno (nemam pojma) odakle ukrajnska vojska i dokle može da bije raznim raketama i artiljerijom po Donbasu (i ostalim priznatim otcepljenim oblastima).I tu ne pomaže nikakva obuka, sem da non-stop sediš u nekom skloništu debelo ispod zemlje (što se u pozadini retko dešava).

Ovo ti koliko juče prekjuče piše ista ona Z-blogerka Anastasija Kaševarova, koja inače takođe prikuplja pomoć i kupuje stvari za ruske vojnike na frontu…



Dakle, verovao ili ne kaže ona upravo oko toga o čemu ti pričaš…
Nevolja je u tome što mobilisani nisu naučeni kako da se ponašaju tokom granatiranja. Počinju da se ponašaju haotično i šanse da prežive su zanemarljive. Razumljivo je da su ljudi u panici. Nikada nisu bili pod granatiranjem.

Zašto ih (makar to) ne naučiti čak i u tih nekoliko dana priprema..


Tako da, kao što vidiš ljudi dolaze potpuno nepripremljeni i čim krene da ore, oni se potpuno pogube jer se niko nije potrudio da ih spremi za ono što ih čeka.

Gledam pri tome video sa poligona koji obilazi Šojgu, snimaju dakle o tome prilog da se vidi kako se oni obučavaju. Kad ono u jednom kadru ti vidiš ovo…


Skoro pa fascinantno, znači ni pušku jednom od njih nisu imali da daju nego on vežba praznih šaka kako će koliko za koji dan da puca na frontu…
milisav68 milisav68 15:08 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt
Još jedan SU-27 u niskom letu, a možda je to i isti samo na drugom mestu sniman…

Pa?

I naši piloti su leteli `99. pa to ne znači da smo kontrolisali nebo.

I nije tačno da su u napadu Kijev i Lavov bile samo rakete, gledao sam izveštaje iz zapadnih medijskih kuća, koje su to tvrdile.
milisav68 milisav68 15:16 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt
Skoro pa fascinantno, znači ni pušku jednom od njih nisu imali da daju nego on vežba praznih šaka kako će koliko za koji dan da puca na frontu…



Odavno veću glupost nisam pročitao.
gvozden1 gvozden1 16:14 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

. Kad ono u jednom kadru ti vidiš ovo…

Šta vidiš?

Ako misliš na ovoga što kleči brz puške, zar ti nije palo na pamet da to možda komandir pokazuje vojniku pravilan stav?
Još ima i onu torbicu koju vojska sigurno ne nosi.

Ali bez veze je o tome i pričati, ako nemaju pušaka neka gledaju šta će, Srbija im ih davati neće.

Druga stvar je za nas važnija, ponašanje Ukrajine.

Nenormalno izgleda da postaje normalno.

Ukrajinsko ponašanje je nenormalno, stavljaju sebe u centar sveta, i svako ko više o sebi nego o njima brine, za njih je neprijatelj.

Šiparice koje traže da se ne razgovara sa onim sa kim su one u svađi.

Debilno ponašanje Ukrajine ne bi bio problem da to debilno ponašanje ne nameću oni koji imaju štap, zapad.

Vidim i Maska su stavljali na neku listu neprijatelja Ukrajine, Voters je tamo, srpski ambasador se povlači zbog bezbednosti, ko zna šta se desilo, a ništa lepo sigurno.

Srbija im je neprijatelj jer gleda svoje interese, čak je i glasala njima u korist, al nije dovoljno.
Moraš da uvedeš sankcije Rusiji, inače su nam neprijatelj, je jer je Rusija napala nas!

Tvoji interesi nisu važni, moji su bitni.

Zdrava logika nalaže da im se kaže, ko vas jebe, ali diplomatija to ne dozvoljava.

A trebalo bi im reći.
benedykt benedykt 18:13 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

milisav68
benedykt
Još jedan SU-27 u niskom letu, a možda je to i isti samo na drugom mestu sniman…

Pa?

I naši piloti su leteli `99. pa to ne znači da smo kontrolisali nebo.

I nije tačno da su u napadu Kijev i Lavov bile samo rakete, gledao sam izveštaje iz zapadnih medijskih kuća, koje su to tvrdile.

Ne znam šta si gledao, osamdeset i nešto krstarećih je bilo u pitanju. Nema baš previše ruskih aviona tamo, niti oni u potpunosti kontrolišu nebo nad Ukrajinom, i to se manje više zna sem naravno ako si priključen na Z-propagandu. Dakle, većinom se odlučuju da ostanu iznad Rusije i odatle da dejstvuju ili utrčavaju na brzinu i izlaze. Ukrajinci imaju dobru PVO koja i dalje radi, a sada su pri tome dobili i nemački IRIS-T SLM, koji je baš onako dobar, plus im za koji mesec stiže i američki NASAMS, prvo dva komada a posle još četiri.
Pitao si gde su ukrajinski avioni kao da nema niti jednog jedinog, dobio si odgovor a ovo su ti dakle samo vesti u protekla tri ili četiri dana. Ne stoje stvari tamo kako vam pričaju prosto i jednostavno, što i sama situacija na frontu najbolje govori uostalom…
benedykt benedykt 18:23 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

Druga stvar je za nas važnija, ponašanje Ukrajine.

Nenormalno izgleda da postaje normalno.

Ukrajinsko ponašanje je nenormalno, stavljaju sebe u centar sveta, i svako ko više o sebi nego o njima brine, za njih je neprijatelj.

Šiparice koje traže da se ne razgovara sa onim sa kim su one u svađi.

Debilno ponašanje Ukrajine ne bi bio problem da to debilno ponašanje ne nameću oni koji imaju štap, zapad.

Ukrajina je u ratu ako nisi primetio, pri tome je napadnuta bez ikakvog povoda ali realno, i normalno da su malo osetljivi kada se nađe neki pametnjaković sa strane koji bi da deli njihovu rođenu zemlju kao parče torte. Zanimljivo samo da ti ne smeta deset puta gore ponašanje Rusije, koja ne samo da je napala tu Ukrajinu i uz to joj otima teritoriju, nego pri tome još i ide okolo pa preti svima da će upotrebiti nuklearno oružje…!?!
Koliko shvatam, to što Rusija histerično preti sa atomskim bombama je ok, a kada neko iz Ukrajine, i to u nezvaničnom formatu, odgovori na neke nebulozne predloge Maska ili ono što priča Voters, onde se oni kažeš ti ponašaju nenormalno.
Rekao bi čovek na prvi pogled da si baš onako popriličan navijač…
gvozden1 gvozden1 18:55 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Ukrajina je u ratu ako nisi primetio

Jesam, ali ostavljam sebi pravo da mi njihov rat ne bude prva briga na svetu, a oni baš to traže, i vidim otvoreno to govore i EU.
Baš tim rečima.
Americi, zanimljivo, ne.

Ali to što govore EU mi ne predstavlja problem, ali problem jeste kad nelogičnost postane standard, a nije nemoguće da će se i to uspostaviti.

Ukrajina sad kaže, ako Rusiju ne tretiraš kao tvog neprijatelja, onda ću ja tebe tako da tretiram.

Sloboda stava, sloboda mišljenja, za Ukrajinu ne postoji, ona se ljuti i zahteva da budeš na njenoj strani, uopšte ne obraćajući pažnju na tvoj interes.

A šta bi to Srbija dobila pobedom Ukrajine?
Baš ništa.
I što da bude na njenoj strani do nivoa da Rusiji uvodi sankcije?

bi čovek na prvi pogled da si baš onako popriličan navijač…


Jesam, nije to sporno, navijam da pobedi Rusija, to sam nekoliko puta napisao i objašnjavao razloge.
Ali to što navijam ne znači da ne pokušavam da racionalno sagledam stvar, i da činjenice prilagođavam svojoj strani.

Iznenadio si me, veruj mi, onom slikom komandira na poligonu, i da su tu video, ili "video" da Rusi nemaju puške za obuku.


benedykt benedykt 19:22 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

Jesam, nije to sporno, navijam da pobedi Rusija, to sam nekoliko puta napisao i objašnjavao razloge.
Ali to što navijam ne znači da ne pokušavam da racionalno sagledam stvar, i da činjenice prilagođavam svojoj strani.

Iznenadio si me, veruj mi, onom slikom komandira na poligonu, i da su tu video, ili "video" da Rusi nemaju puške za obuku.

Pa sad, sa obzirom da sam pre dve i po nedelje gledao ovo, nije me previše iznenadio onaj bez puške iskren da ti budem… LINK


Odnosno ovo…


Ili šezdeset godina stari model T-62 tenka na putu za Ukrajinu…


A onda taman kada pomislim kako je to sa tim T-62 neka glupa slučajnost, a ja pročitam da je armija zatražila da se dodatnih 800 komada T-62 modernizuje u nekoj fabrici u Zabajkalju, pošto se lokalni poslanik u Dumi sav ponosno hvalisa tom velikom narudžbinom. Bilo šta bolje ne mogu da proizvedu trenutno, jer je sva elektronika dolazila sa Zapada.

Tako da, samo sam realan i vidim šta se dešava, odnosno očekivao sam najbolji tenk na svetu Armatu i nevidljive Su-57 avione, čuda neka neviđena i oružja o kojima Zapad može da sanja, a onda sam shvatio kako je sve to bila jedna najobičnija izmišljotina.
By the way, ispostavilo se da je osnovni razlog zbog čega Ukrajina nije do sada dobila niti najbolje PVO sisteme od Zapada, niti do pre par meseci i sada već legendarne Himarse, bio taj da su u Americi i NATO-u isto tako mislili da ako to daju Ukrajini kao da su u bunar bacili tj uništiće im Rusi sve za tri dana, elektronski će da im ometaju Himars rakete i sve ostalo. U međuvremenu su shvatili i oni da je sve bila lagarija…
milisav68 milisav68 19:29 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt
Ne stoje stvari tamo kako vam pričaju prosto i jednostavno, što i sama situacija na frontu najbolje govori uostalom…

E, idi gledaj onog što nema pušku, možda nešto i shvatiš.
gvozden1 gvozden1 19:38 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Pa sad, sa obzirom da sam pre dve i po nedelje gledao ovo, nije me previše iznenadio onaj bez puške iskren da ti budem…

To, objektivno, ništa ne znači.
Baš ništa.
Na osnovu toga, jedne zarđale puške, procenjivati opremljenost ruske vojske je greška koju ne treba sebi dozvoliti.
Može da odvede u skroz pogrešnom pravcu.

Nemam ja pojma kako je opremljena ruska vojska, samo kažem da ne treba na osnovu ovog išta zaključivati.

Jer da je to stvarno stanje, zarđale puške, nemaju pušaka za obuku, tenkovi krš, mobilizacija fijasko, i šta li se već priča, pa slomila bi ih Ukrajina, pomognuta neviđeno od strane prebogatog dela sveta, vojski i država, do sad.

Biće da je stanje ipak drugačije.

Nego, ide baš večeras na TV snimak iz kog je uzeta ona slika, i vidi se još jedan oficir bez puške, ruke na leđima i ona oficirska torbica o ramenu :)

Ne nose ljudi puške na poligonu, mrzi ih, teške im, ne trebaju im, ostave ih, kad hoće nešto da demonstriraju uzmu pušku od nekog vojnika i pokažu šta treba.

Uobičajena situacija.
predatortz predatortz 19:48 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Ne nose ljudi puške na poligonu, mrzi ih, teške im, ne trebaju im, ostave ih, kad hoće nešto da demonstriraju uzmu pušku od nekog vojnika i pokažu šta treba.


Kad sam bio na odsluženju vojnog roka, bezbednjak u 63. je bio major Antonio Groti. Debeljuškasti zajebant. Često je bio sa nama na gađanjima, naročito u početku. Oružje nosio nije, osim kad je to bilo obavezno da kao dežurni oficir nosi pištolj.

Jednom je, na strelištu, uzeo automatsku pušku i sa kuka sprašio par kratkih rafala. Imao je više pogodaka u metu nego većina nas iz ležećeg položaja.

Šta hoću da kažem?

Da je neko o njemu sudio po izgledu, po onome što vidi, grdno bi se zajebao.
milisav68 milisav68 20:10 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Ne nose ljudi puške na poligonu, mrzi ih, teške im, ne trebaju im, ostave ih, kad hoće nešto da demonstriraju uzmu pušku od nekog vojnika i pokažu šta treba.

Ma naravno, uglavnom nose pištolje i torbice :)

Puške su u soškama ili u posebnom sanduku ako su na terenu.

Odavno veću glupost nisam pročitao od wanabe stručnjaka vojnog.

Kao i onaj zarđali kalašnjikov.

Male Perice zamišljaju rat i front.

benedykt benedykt 20:17 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

Jer da je to stvarno stanje, zarđale puške, nemaju pušaka za obuku, tenkovi krš, mobilizacija fijasko, i šta li se već priča, pa slomila bi ih Ukrajina, pomognuta neviđeno od strane prebogatog dela sveta, vojski i država, do sad.

Pa sad, samo posmatram šta se dešava, odnosno da mi je sve ovo neko rekao i januaru ove godine mislio bih da nema većeg lažova na celom svetu. Poenta priče i jeste u tome da je Ukrajina do pre par meseci imala kada je Zapad u pitanju pretežno izraze saučešća i tapšanja po ramenu, kao i poneki Javelin da sa njime gađaju ruske tenkove ali tek kada im dođu na par stotina metara udaljenosti.

Osnovni razlog zašto se situacija (barem trenutno) preokrenula je upravo taj, što je sve više oružja sa Zapada i ljudstva koje se u međuvremenu obučilo da to oružje i opremu koristi kako treba. Nadam se da si makar čuo kako se uskoro sa 50% verovatnoćom očekuje da i Herson bude napušten, to jest krenula je lagano i ispod radara evakuacija bitnih stvari koje nisu u vojnom domenu. Mislim ako se zaista i desi, da se ne iznenadiš baš previše…
predatortz predatortz 20:24 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Nadam se da si makar čuo kako se uskoro sa 50% verovatnoćom očekuje da i Herson bude napušten,


Imaš pola dana stare informacije. Danas su Ukrajinci jako loše prošli na hersonskom delu ratišta. Jako loše!
milisav68 milisav68 20:25 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt
Poenta priče i jeste u tome da je Ukrajina do pre par meseci imala kada je Zapad u pitanju pretežno izraze saučešća i tapšanja po ramenu,

Kakva laž.
benedykt benedykt 20:29 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

milisav68

Odavno veću glupost nisam pročitao od wanabe stručnjaka vojnog.

Kao i onaj zarđali kalašnjikov.

Male Perice zamišljaju rat i front.


Pa sad, ja nisam nikada tvrdio da sam bilo kakva vrsta vojnog stručnjaka u bilo kom pa i wannabe (dva slova n) obliku datog pojma. Eto na primer ti si Milisave ako se ne varam ovako nešto tvrdio par dana posle početka rata…
milisav68
Niko to ne spori, samo jel vidiš da nije svom snagom, već prilično kontrolisano.

Zauzeli su Donbas, onda oko Krima, i došli do Harkova i Kijeva, ali nisu ušli u grad.

I stali su, i insistiraju na pregovorima.

A u pregovorima najviše traže vojnu neutralnost.


Koliko shvatam, ti valjda za razliku od mene wannabe vojnog stručnjaka nisi mali Perica koji zamišlja front i rat kako ne treba. Doduše, rekao bi laik (to jest ja) da kada čitamo ovaj tvoj komentar to se baš i ne bi moglo baš zaključiti, ali dobro šta ja uopšte pa znam na kraju krajeva.

Dakle, krenuli su kontrolisano kažeš, nikako punom snagom, došli su do Harkova i Kijeva i onda tu stali, zato što im je samo mir i neutralnost bila na pameti…!? Potpuno logično…
Nego, zašto se onda povukoše u međuvremenu od Kijeva i Harkova, samo mi to nikako nije jasno. Sačekaj, da li to znači da neće više pregovore, ili ja tu nešto kao mali Perica opet sve pogrešno shvatam…
milisav68 milisav68 20:42 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Dakle, krenuli su kontrolisano kažeš ti, nikako punom snagom, došli su do Harkova i Kijeva i onda tu stali, zato što im je samo mir i neutralnost bila na pameti…!? Potpuno logično…
Nego, zašto se onda povukoše u međuvremenu od Kijeva i Harkova, samo mi to nikako nije jasno.

Samo gledaj u onog bez puške, možda ti postane jasno.

I dalje stojim iza tih reči, kao i objašnjenja posle toga koje možeš da nađeš kao što si našao ovaj komentar.Isto se odnosi i na upotrebu avijacije.Mrzi me da kucam ponovo.

U međuvremenu.

gvozden1 gvozden1 20:46 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


Jednom je, na strelištu, uzeo automatsku pušku i sa kuka sprašio par kratkih rafala. Imao je više pogodaka u metu nego većina nas iz ležećeg položaja.

Nekad, pre rata, sam nešto slično čitao o Šojguu, da je baš vešt sa oružjem, i baš je pisalo o pucanju s kuka.
predatortz predatortz 20:59 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

U međuvremenu.


Dakle, potpuno ista laž kao za Bosnu i muslimanke. Ali svet voli da veruje u raznorazne Aide, ljudi su u osnovi podli i više vole da da veruju u ta morbidna sranja nego u zdravu logiku.

Nekim govnima nije dovoljan ni arhivski snimak i scena iz filma, koji daju jasnu sliku odnosa istine i laži, pa se i dalje naslađuju pričama o organizovanom silovanju, šatro se zgražavajući.

Takva marva zapravo želi takve događaje i krivo im je kad im neko ukaže na to da je u pitanju propaganda.



gedza.73 gedza.73 21:00 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


Vidim i Maska su stavljali na neku listu neprijatelja Ukrajine, Voters je tamo, srpski ambasador se povlači zbog bezbednosti, ko zna šta se desilo, a ništa lepo sigurno.

Pušilin (DNR) je pre par dana izbacio spisak sa 144 neprijatelja kojima se nacionalizuje imovina. Ako si već zabrinut.
Zdrava logika nalaže da im se kaže, ko vas jebe, ali diplomatija to ne dozvoljava.

Pa rekli smo im devedesetih. Nismo valjda zaboravili da smo ih dvehiljaditih molili da nas prihvate? A i sad neki tvrde, poput komunista nekad, kako bi mi trebali da se priključimo ruskoj federaciji, odjebemo EU i čekamo da se svet raspadne. I da je 5. oktobar istorijska greška Srbije.

Što je inače bio diplomatski skandal jer je u vreme predsednikovanja Medvedeva na državnoj ruskoj televiziji novinar rekao kako je premijer Zoran Đinđić 'zasluženo primio metak jer je bio zapadna marioneta'. Taj novinar je kasnije napredovao.

Nije džabe Slobodan Milošević imao onoliko glasova. Danas bi razbio na izborima u Srbiji.
predatortz predatortz 21:02 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

Jednom je, na strelištu, uzeo automatsku pušku i sa kuka sprašio par kratkih rafala. Imao je više pogodaka u metu nego većina nas iz ležećeg položaja.

Nekad, pre rata, sam nešto slično čitao o Šojguu, da je baš vešt sa oružjem, i baš je pisalo o pucanju s kuka.


Ne znam za njega. Grotija sam gledao svojim očima. Oniži, debeljuškasti lik, totalno nevojničkog izgleda. Više vuče na majstora po ugovoru na službi u JNA.

A zver! Zver, u smislu po vojničim veštinama i znanju, ne u bukvalnom značenju te reči.
gvozden1 gvozden1 21:14 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Pušilin (DNR) je pre par dana izbacio spisak sa neprijatelja sa 144 kojima se nacionalizuje imovina.

Jel Džeger na njemu?:)
Ili Šon Pen, on je na strani Ukrajine, glasnije nego Voters na strani Rusije.
I niko ga nije stavljao ni na kakve liste, poput ovih nacista.

Nemaš pojma ko je na spisku, mi zbog čega su tu dospeli, a porediš to sa stavljanjem na spisak ljudi koji su samo rekli šta misle.
A uz to onaj klovn predlaže da se svi Rusi stave na taj spisak, da se svima konfiskuje imovina, i da se nikome ne dozvoli da idu u druge države.

Budaletina obična, koja je umislila da on određuje pravila, jer ga, zaboga, napala Rusija.

Pa rekli smo im devedesetih

Kome rekli?
Ukrajini nismo, a sad bi im trebalo reći, zaslužuju da im se kaže.

Ali ne isplati se pa zvanična Srbija ne sme, ali ovde na blogu makar sme, i ovde treba reći.
benedykt benedykt 21:21 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

Jednom je, na strelištu, uzeo automatsku pušku i sa kuka sprašio par kratkih rafala. Imao je više pogodaka u metu nego većina nas iz ležećeg položaja.

Nekad, pre rata, sam nešto slično čitao o Šojguu, da je baš vešt sa oružjem, i baš je pisalo o pucanju s kuka.

Mmmdaaa toliko je sposoban da ga je tata visoki komitetlija na muntu oslobodio služenja vojnog roka. Ruska propaganda i njeni mitovi…
gedza.73 gedza.73 21:23 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Nemaš pojma ko je na spisku, mi zbog čega su tu dospeli, a porediš to sa stavljanjem na spisak ljudi koji su samo rekli šta misle.

U Rusiji su one koji su rekli šta misle našli izbačene kroz prozor, udavljene u bazenu, izbodene nožem... Inače na spisku Pušilina su imena proseparatističkih, njihovih oligarha a neki su čak bili na listi ljudi kojima je zabranjen ulazak u EU. Poput Sergeja Kurčenka.

gazeta.ru LINK
da se svima konfiskuje imovina, i da se nikome ne dozvoli da idu u druge države.

Da si ti živ i zdrav. To u Rusiji već mesecima.

Kome rekli?
Ukrajini nismo, a sad bi im trebalo reći, zaslužuju da im se kaže.

Valjda znaš da nas je Ukrajina pomagala u vreme sankcija devedesetih?
A rekli smo EU da odjebe. Jedini na izborima nakon pada Berlinskog zida. Sad sami biramo da budemo s one strane zavese. U stvari ne biramo ali smo dovoljno glupi da gutamo politbiro rusku propagandu.
gvozden1 gvozden1 21:28 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt
gvozden1

Jednom je, na strelištu, uzeo automatsku pušku i sa kuka sprašio par kratkih rafala. Imao je više pogodaka u metu nego većina nas iz ležećeg položaja.

Nekad, pre rata, sam nešto slično čitao o Šojguu, da je baš vešt sa oružjem, i baš je pisalo o pucanju s kuka.

Mmmdaaa toliko je sposoban da ga je tata visoki komitetlija na muntu oslobodio služenja vojnog roka. Ruska propaganda i njeni mitovi…

To uopšte ne mora da znači da nije vešt.

Jbt, što ti je teško da prihvatiš da je tačna neka banalna činjenica da je neko vešt sa oružjem?

Ta činjenica ništa ne menja, samo govori o veštini nekog čoveka, koji može da bude duduk za sve ostalo, za vođenje ministarstva recimo, ali eto, dobar je sa oružjem?

Možda je trenirao u nekim klubovima, možda mu je tata visoki komitetlija plaćao instruktore jer je sinčić to vaš voleo, sto je mogućnosti.

Što sve što je bilo kako pozitivno kod Rusa pokušavaš da osporiš?
gvozden1 gvozden1 21:38 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


U Rusiji su one koji su rekli šta misle našli izbačene kroz prozor,

A Šon Pen, i njega bacili?
Da si ti živ i zdrav. To u Rusiji već mesecima

Šta je u Rusiji već mesecima?

Ti bre ništa ne razumeš?
Hajd što ne znaš šta je veto, ali ne znaš ni šta traže oni koje kao podržavaš.
Podržavaš, a pojma nemaš šta podržavaš.
Ej, žabo, pusti konje nek se kuju, nemoj ti dizati nogu, ti si žaba.

Ukrajina traži od svih drugih država da zabrane Rusima da dolaze u njih.

Valjda znaš da nas je Ukrajina pomagala u vreme sankcija devedesetih?


Kako, uvela sankcije Americi?

Tako kako je ona nas, tako podržaovamo i mi nju, osuđujemo.

Ali njoj to nije dosta, traži da uvedemo sankcije.

Kaže, mi imamo problem sa Rusijom, uvedite im sankcije, a to što bi nemate problem sa Rusijom, to nije važno, mi smo bitni, ne vi.

E na to im treba odgovoriti, duvaj ga.
predatortz predatortz 21:43 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Ukrajina traži od svih drugih država da zabrane Rusima da dolaze u njih.


Ukrajina ne traži ništa, jer Ukrajina nije u poziciji da samostalno opstane ni dve nedelje.

Sve što Ukrajina "traži", zapravo samo čita tekst koji im je napisan.

Ukrajina ovaj rat vodi samo mesom svojih sinova.


gvozden1 gvozden1 21:45 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Sve što Ukrajina "traži", zapravo samo čita tekst koji im je napisan.

Verovatno, ali baš prepotentno zvuči kad onaj klovn to kaže.

Čak toliko iritantno da i sa zapada kadkad neko kaže, pa pretera ga.
benedykt benedykt 21:57 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

Jbt, što ti je teško da prihvatiš da je tačna neka banalna činjenica da je neko vešt sa oružjem?

Ta činjenica ništa ne menja, samo govori o veštini nekog čoveka, koji može da bude duduk za sve ostalo, za vođenje ministarstva recimo, ali eto, dobar je sa oružjem?

Možda je trenirao u nekim klubovima, možda mu je tata visoki komitetlija plaćao instruktore jer je sinčić to vaš voleo, sto je mogućnosti.

Što sve što je bilo kako pozitivno kod Rusa pokušavaš da osporiš?

Previše veruješ u propagandu, a najbolji primer bukvalno izmišljenih ličnosti su ti Putin i njegov drug Šojgu. Sve dakle što znaš o njima ti je najgora moguća propaganda, slična onoj koju Informer prodaje o Vučiću. Jedina razlika je što te je za Vučića nemoguće prevariti jer razmišljaš glavom, a za Putina i Šojgua razmišljaš srcem tj ponašaš se isto kao i oni koji veruju u iste takve Informerove lagarije o Vučiću.

Dakle, Šojgu je realno neko kome se u Rusiji podsmevaju, odnosno posprdni nadimak mu je фанерный маршал ili ti ga maršal od šper ploče. Pretežno zbog toga jer jedino zna da nakiti grudi ordenjem a da niti vojsku nije služio a kamoli nekog ratovanja video. Jedan jedini razlog zašto je on tu gde jeste nije što je kao nešto sposoban, nego što je sa Putinom od prvog dana odnosno on je bio prvi predsednik i osnivač partije koja je osnovana samo zbog Putina tamo na jesen 1999. i kada se još zvala Jedinstvo (danas je to čuvena Jedinstvena Rusija). Veran je i poslušan, odnosno ruski Vulin samo je od njega propaganda napravila taj neki glupi mit kao i o Putinu…
gedza.73 gedza.73 21:59 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Šta je u Rusiji već mesecima?

evo ti par primera. U martu su čoveka sa detetom napali na ulici. Sutradan su ga uhapsili jer su ti 'nepoznati ljudi' od kojih se branio bili policajci. Stavljen je u kućni pritvor i po zakonu o 'diskredetaciji ruske vojske' zbog iznetog mišljenja na instagramu. osuđen uslovno a onda sproveden u zatvor je jer je navodno prekršio uslove kućnog pritvora.
A to kršenje je falsifikovala državna služba iako postoji zapis da ga je inspektor u to vreme pronašao kod kuće.

pušten tek pre neki dan. Inače ima ženu koja ne radi i dvoje male dece.


Muzičara od 40 godina su uhapsili jer je navodno njegov prijatelj hteo da ispod stanov au kremlju aktivira dimnu zavesu u bojama Ukrajine. Njegovim rođacima (otišao van rusije) je prećeno a njegov prijatelj, muzičar, je prvo trebao da uhapšen jer je navodno trebao da bude fotograf. Pošto nije imalo dokaza uhapisli su ga jer je 'opsovao policajca na javnom mestu'

u Belgorodu su momka koji je pisao antiratni grafit dva 'građanina' bacila na zemlju i zadržala do dolaska policije.

Devojku od 25 godina su zbog grafita kojim je iskazala svoje mišljenje 'Mir u Ukrajini' uhapsili zbog jednog dela a onda preimenovali u krivično. Otišla je van rusije.

Čoveka koji je na svom YT kanalu koji ima 16 pretplatnika iznosio svoje mišljenje su kaznili novčano i zabranili mu 'odeđenje radnje na YT'

studenta koji je kritikovao Putina su uhapsili da bi se nakon toga pojavio snimak u kome se izvinjava, da podržava Putinovu 'specoperaciju protiv nacizma' i da će se pridružiti 'patriotskim snagama'. dao je izjavu kako neće napuštati prebivalište. Nakon toga je pobegao iz rusije i rekao kako su mu u kancelariji istražitelja nepoznati ljudi pretili i rekli šta mora da kaže (vidi onaj snimak sa ruskim infuenserima koji svi isto pričaju)

Profesorku ruskog jezika (61 godina) su optužili zbog iznešenog mišljenja u vezi bombardovanja mariupolja. U kuću su joj upali ljudi sa crnim maskama na licu.


Spisak je ogroman.
gvozden1 gvozden1 22:09 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

evo ti par primera

Evo ga, opet neke sličice.

EJ!!!!

(kako li se ovde viče, ovaj izgleda i gluv?)

Rodžer Voters na spisku!
Znaš li ko je on i zašto je na spisku?

gvozden1 gvozden1 22:10 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Previše veruješ u propagandu

Ti vidim ne:)

I kako sve to što si napisao dokazuje da on ne zna da puca?
benedykt benedykt 22:11 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

predatortz
Ukrajina traži od svih drugih država da zabrane Rusima da dolaze u njih.


Ukrajina ne traži ništa, jer Ukrajina nije u poziciji da samostalno opstane ni dve nedelje.

Sve što Ukrajina "traži", zapravo samo čita tekst koji im je napisan.

Ukrajina ovaj rat vodi samo mesom svojih sinova.

A Rusija ga valjda vodi sa robotima…
Osnovna razlika je da Ukrajina vodi ovaj rat jer nema drugog izbora a Rusija ga vodi jer tako hoće. Međutim u tome i jeste poenta, odnosno da se Rusija zaletela ali baš onako gadno i da sad u nemoći da porazi Ukrajinu na vojnom planu, onda tu izmišlja zaista sve i svašta.

Čisto da se podsetimo, pričamo o onom istom Zapadu čiji su lideri pola godine pokušavali bezuspešno da nagovore Putina da odustane od onoga što je namerio. Međutim, kada se to dešavalo krajem prošle i početkom ove godine se pisalo ahahahahaha pa ahahahaha koliko treba biti naivan pa i samo pomisliti da će Rusija da napadne Ukrajinu. E sada kada se to desilo, onda je i priča sasvim drugačija odnosno još malo pa će ispasti da je Zapad nagovorio Ukrajinu da napadne Rusiju i da joj sada ne dozvoljava da započne pregovore.

Što nas dovodi do sledeće slike. Dakle, šta zaista reći a ne zaplakati, odnosno još malo pa će biti da se Rusija od Kijeva povukla samo zato da bi što pre došlo do mira…

gedza.73 gedza.73 22:17 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Rodžer Voters na spisku!
Znaš li ko je on i zašto je na spisku?

Ko je on? Pa?
On je na spisku. Nije uhapšen, nije pretučen, niko ga nije terao pod pretnjom nasiljem da daje lažne izjave.
Nije morao da pobegne iz svoje zemlje.
u Rusiji se ljudi masovno progone i hapse zbog iznešenog mišljenja.
benedykt benedykt 22:19 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1
Previše veruješ u propagandu

Ti vidim ne:)

I kako sve to što si napisao dokazuje da on ne zna da puca?

Kako ti znaš da on uopšte zna da puca a kamoli da je neviđeno dobar u tome…?!! Video si ga svojim očima ili može biti samo čitao negde neku propagandnu bajku o tome…!? Zapamti, sve o njemu, Putinu i svima njima iz tog okruženja je najobičnija laž i to od A do Š. Imao sam ja na primer nekog poznanika Turčina koji me je najstrašnije ubeđivao pre par godina kako je Vučić jedan politički genije, čitao čovek negde na netu…
benedykt benedykt 22:24 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1
evo ti par primera

Evo ga, opet neke sličice.

EJ!!!!

(kako li se ovde viče, ovaj izgleda i gluv?)

Rodžer Voters na spisku!
Znaš li ko je on i zašto je na spisku?


Ko je napravio tačno taj spisak pod jedan. Da li bilo gde na tom spisku piše da te ljude treba skratiti za glavu ili bilo šta slično. Evo proveri slobodno pa reci, mislim kada smo već kod tog famoznog ukrajinskog spiska…
gvozden1 gvozden1 22:24 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gedza.73
Rodžer Voters na spisku!
Znaš li ko je on i zašto je na spisku?

Ko je on? Pa?
On je na spisku. Nije uhapšen, nije pretučen, niko ga nije terao pod pretnjom nasiljem da daje lažne izjave.
Nije morao da pobegne iz svoje zemlje.
u Rusiji se ljudi masovno progone i hapse zbog iznešenog mišljenja.

Znači ne znaš ni ko je ni zašto je na spisku?

A kako li u Ukrajini stoje stvari sa demokratijom?

Da li tamo dozvoljavaju drugačije mišljenje, šta ili rade sa onima koji hoće da istaknu rusku zastavu u Kijevu, koji podržavaju Putina a osuđuju klovna, koji traže da se rat zaustavi, ima li tamo drugoukrajinaca, i šta li je sa njihovim pravima?

gvozden1 gvozden1 22:25 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Ko je napravio tačno taj spisak pod jedan. Da li bilo gde na tom spisku piše da te ljude treba skratiti za glavu ili bilo šta slično. Evo proveri slobodno pa reci, mislim kada smo već kod tog famoznog ukrajinskog spiska…

Dakle nema ga, sve izmislio Voters?
gedza.73 gedza.73 22:28 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


Da li tamo dozvoljavaju drugačije mišljenje, šta ili rade sa onima koji hoće da istaknu rusku zastavu u Kijevu

Uopšte nemam nameru da branim Ukrajinu kao što vi branite Putinovu Rusiju. Meni je samo začuđujuće da se Kominterna propaganda ovako dobro primila u Srbiji. Ponovo.

Znači ne znaš ni ko je ni zašto je na spisku?

Nisi mi odgovorio. Ko je sa tog spiska pretučen, uhapšen, kome je zabranjeno da iznosi svoje mišljenje ili napusta mesto prebivališta ili prisiljen da daje lažne izjave?
gvozden1 gvozden1 22:36 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

. Ko je sa tog spiska pretučen, uhapšen ili prisiljen da daje lažne izjave?

A samo postojanje spiska je u redu, dok neko ne pogine, sve je normalno.

Sećam se, ovde je pravljen neki spisak, valjda novinara, kojima ništa strašno nije prećeno, samo kao spisak stranih plaćenika, da se zna ko su, ništa više.

I digla se gadna halabuka, predvođena drugom Srbijom, naravno, izrazi kao što su fašizam i nacizam, su dominirali, ali to je bilo u Srbiji pa zato.

Kad se o Ukrajini radi onda, jel poginuo ko, nije, pa onda ništa.

A ni tamo ni ovde spiskove nije pravila država, ali su postojali.

Srpski spisak je fašizam, a ukrajinski je, ma ništa, niko nije poginuo, nema veze.

E podrepaši, podrepaši...
gvozden1 gvozden1 22:42 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

branim Ukrajinu kao što vi branite Putinovu Rusiju

Da, i ovo.
Nerazumevanje, opet.

Nit je branim nit me briga ima li slobode u Rusiji.
Vi koji merite stepen slobode u Rusiji treba to da premerire i u dragoj vam Ukrajini.

Mene ni jedna ni druga ne interesuju u tom smislu, već isključivo u smislu odnosa prema Srbiji.
Jedna od njih od Srbije zahteva da se posvađa sa nekim iako nam taj ništa nije skrivio, nego da se zbog nje svađamo sa drugim, i ja joj kažem, puši, druga to ne traži.
gedza.73 gedza.73 22:45 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

A samo postojanje spiska je u redu, dok neko ne pogine, sve je normalno.

Kad se o Ukrajini radi onda, jel poginuo ko, nije, pa onda ništa.

Sad sam ukapirao. Ukrajinci su napravili spisak onih koji daju izjave koje nisu Kijevu po volji. Kretenizam. Ako traže da se tim ljudima zabrani iznošene mišljenja ili ograniči sloboda kretanja u njihovim državama onda je debilizam. Ako traže da im se zabrani ulaz u Ukrajinu onda je to nešto na foru persona non grata.

Ono što mene i dalje zanima da li ti ljudi imaju problema u svojim državama kao oni Rusi koje sam naveo u Rusiji.
Sećam se, ovde je pravljen neki spisak, valjda novinara, kojima ništa strašno nije prećeno, samo kao spisak stranih plaćenika, da se zna ko su, ništa više.

Ko? Ovoj iz Sputnjika ili onom iz Raše Tudej neko pretio? Novinarima koji rade za Ruse? Nisam stvarno pratio.
E podrepaši, podrepaši..

Nego jel se ti isto tako zabrinuo i za Tutse? Nisam ispratio, izvinjavam se ako jesi.
benedykt benedykt 22:50 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1
Ko je napravio tačno taj spisak pod jedan. Da li bilo gde na tom spisku piše da te ljude treba skratiti za glavu ili bilo šta slično. Evo proveri slobodno pa reci, mislim kada smo već kod tog famoznog ukrajinskog spiska…

Dakle nema ga, sve izmislio Voters?

Manje više da, ako ćemo već da teramo mak na konac. Dakle ne postoji bilo kakav spisak bilo čega što se može podrazumevati pod država Ukrajina ili tome slično. Postoji jedino nekakav idiotski vebsajt koji se zove Mirotvorac, i tamo su neki likovi tako stavljali na taj neki spisak ljude za koje je njima palo na pamet da ne misle Ukrajini dobro. Nigde na tom spisku tog nekog treš Mirotvorac sajta niko ne pominje da te ljude treba ubiti ili bilo šta slično. Piše nešto kao ukazujemo nadležnim organima da su ovi ljudi uradili to i to protiv države Ukrajine tra la la. Na spisku ima inače tipa 150.000 ljudi tako kao nešto, pa je valjda i Orban tamo ako se ne varam..
Sve u svemu, ima neki trač da je sajt navodno povezan sa nekim hakerima, ekstremnim desničarima, ukrajinskim službama ali niko do sada nije pružio neki ozbiljan dokaz za bilo šta od toga. Sem naravno našeg Tase, koji je na sajtu koga drži Prigožin našao ”dokaze” kako su se udružili NATO, CIA, FBI, NSA i MI6 pa da oni stoje iza tog Mirotvorca…
gedza.73 gedza.73 22:53 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Jedna od njih od Srbije zahteva da se posvađa sa nekim iako nam taj ništa nije skrivio, nego da se zbog nje svađamo sa drugim, i ja joj kažem, puši, druga to ne traži.

NIko ti ne traži da se svađaš. Ovo je klasična podmetačina ruske propagande. EU je udruženje koje ima neka svoja pravila. Tebe niko ne obavezuje da radiš šta oni hoće. Niti njih ta tvoja odluka obavezuje da sa tobom više imaju eonomske, privredne ili međudržavne odnose.

Gledaj to ovako. Ti svoje višnje prodaješ više jednoj firmi nego drugoj. Ova druga se nešto ne svidi prvoj i prva donese neke odluke. Ti sa tim odlukama možeš da se saglasiš ili ne. Ako odbiješ suvereno prave prve kompanije da više nemaš povlastice koje si imao. Njihovu infrastrukturu možeš da koristiš uz neku dodatnu papirologiju (vize), ne možeš da koristiš više njihove fondove (nema para), da od njih nabavljaš repromaterijal po neki subevcionisanim cenama.

Mene ni jedna ni druga ne interesuju u tom smislu, već isključivo u smislu odnosa prema Srbiji.

Koji to odnos ima Rusija prema Srbiji? Taj što je Putin upotrebio Srebrenicu i Kosovo kao primer za svoje akcije?
pazi razumem da su tebi teritorije i ratovi u glavi a niti si ratovao niti će ko tvoj da gazi tim teritorijama pa ne vidim vezu al dobro. Ima nas raznih.
gedza.73 gedza.73 22:55 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Dakle ne postoji bilo kakav spisak bilo čega što se može podrazumevati pod država Ukrajina ili tome slično.

Saće gvozden to lako da reši. Izneće link sa spiskom koji je postavila država Ukrajina. Ako stvarno postoji onda su nenormalni a ako ne postoji... šta ćemo onda Gvozdene?
benedykt benedykt 22:57 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1
Ko je napravio tačno taj spisak pod jedan. Da li bilo gde na tom spisku piše da te ljude treba skratiti za glavu ili bilo šta slično. Evo proveri slobodno pa reci, mislim kada smo već kod tog famoznog ukrajinskog spiska…

Dakle nema ga, sve izmislio Voters?

Evo ovako ti to uostalom nekako izgleda, a čak su i Sakašvilija kao što vidiš stavili na taj spisak za ”odstrel”…


gvozden1 gvozden1 22:59 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Sad sam ukapirao

:)
Ti?

Debilizam je ikoga stavljati na spiskove zbog političkog stava.
Ne, debilizam je pogrešna reč, prava je nacizam.

Debilizam je ovo što radi zvanična Ukrajina, da od drugih država traži da se svađaju sa njenim protivnikom, a ako se neko ne posvađa ona se ljuti.
To je čista debilizam.
Ono što mene i dalje zanima da li ti ljudi imaju problema u svojim državama kao oni Rusi koje sam naveo u Rusiji.


Jebe mi se za Ruse u Rusiji, ja da im uređujem državu neću.
Ti si vidim baš zainteresovan, vidi kako to da središ.

Rusija je prema Srbiji korektna, mnogo korektnije id Ukrajine, i zato bih voleo da ona pobedi.

Nisam stvarno pratio.

Vidim.

Al sve znaš :)
gvozden1 gvozden1 23:01 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


NIko ti ne traži da se svađaš. Ovo je klasična podmetačina ruske propagande. EU je udruženje

Ti si definitivno glup.

Ja pričam o Ukrajini ti o EU.
ne vredi.
gvozden1 gvozden1 23:04 16.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


Saće gvozden to lako da reši. Izneće link sa spiskom koji je postavila država Ukrajina



A gvozden pre pet komentara napiše

A ni tamo ni ovde spiskove nije pravila država, ali su postojali.


I sad ti pričaj sa tako ograničenim čovekom.
gedza.73 gedza.73 07:58 17.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Rusija je prema Srbiji korektna, mnogo korektnije id Ukrajine, i zato bih voleo da ona pobedi.

Ako, ako. Tako treba druže Leko. Koliko se sećam i ti si pravio neke spiskove ko je Srbin a ko je antisrpski opredeljen.
Nego šta bi se desilo kad bi Rusiji uveli sankcije? Kako bi Rusija reagovala? Da li bi bratski prihvatila i da li bi bili ubeđeni kao i mi kad su devedesetih glasali da smo primorani, na kolenim, tandara,mandara, broć?
Ja pričam o Ukrajini ti o EU.

Naravno o EU. Nisam nešto zainteresovan, kako ti reče, da rešavam unutrašnja pitanja u Ukrajini. Mada jeste malo čudno kako imaš dvojne standarde. Rusija kao država može da apsi, prebija, pravi spiskove jer 'se tebi jebe za Ruse u Rusiji' ali ti se zato 'jebe da urediš Ukrajinu' i nateraš je da prihvati Putinovu vlast kako bi ti nešto ušićaro.

Ono što te 'jebe' je SAD, NATO i EU. Ti si tu
I sad ti pričaj sa tako ograničenim čovekom.

a i loše si protumačio 'signale iz Moskve' pa si preranbo krenuo u drugu fazu revolucije.

p.s.
Komentar 666.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:05 17.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Nego šta bi se desilo kad bi Rusiji uveli sankcije? Kako bi Rusija reagovala? Da li bi bratski prihvatila i da li bi bili ubeđeni kao i mi kad su devedesetih glasali da smo primorani, na kolenim, tandara,mandara, broć?


Pa preorali bi nas kao Ukrajinu - jedna akcijica specijalnog vaspitanja.

Nego posto izmedju RU i SR ima jos poneka drzava sve se zavrsava na oranju propagandom.

Bacih pogled na NSPM - Sputnjik u petoj brzini. Sad Vukadinovic konacno moze da izadje na izbore kao pripadnik ruske nacionalne manjine.
gedza.73 gedza.73 08:48 17.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Pa preorali bi nas kao Ukrajinu - jedna akcijica specijalnog vaspitanja.

To su i rekli za Bosnu. Ako se dobro sećam bilo je u fazonu 'ako BiH uđe u bilo koji savez neka se nada scenariju Ukrajine'.
Bacih pogled na NSPM - Sputnjik u petoj brzini

Glavni u srpskoj RT bio kod Dejana Lučića. Plan je otprilike ovakav. Mi organizujemo referendum, pridružujemo se Ruskoj federaciji, postavljamo ruske baze i onda, pošto je EU propala, postajemo turistička agencija preko čijeg aerodroma u BG će Inodnežani, Indijci i Kinezi da idu i gledaju siromaštvo i razvaline Berlina, Pariza i drugih evropskih gradova.


Sad Vukadinovic konacno moze da izadje na izbore kao pripadnik ruske nacionalne manjine.

Samo što ovi Rusi koji su od Putina pobegli u Srbiju sigurno neće da glasaju za proruske marionete.
gvozden1 gvozden1 08:59 17.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Koliko se sećam i ti si pravio neke spiskove ko je Srbin a ko je antisrpski opredeljen.

Razume Perica razliku između spiska, o otvorenog razgovora u neposrednom kontaktu sa nekim:)

To što ja tebi otvoreno kažem da si povodljiv, da si žaba koja diže mogu, da si mukica koja reži da pripadne negde, to ne znači da ja pravim spiskove povodljivih podrepaša iskompleksiranih čankoliza, metamorfoziranih antisrba.

To kažem tebi jer ti sve to jesi, i drugima kažem šta o njima mislim.

Spisak je nešto drugo, ali ti to ne razumeš.

Nego šta bi se desilo kad bi Rusiji uveli sankcije? Kako bi Rusija reagovala?


Nemam pojma, ali samo debili poput tebe bi osudili npr recipročne mere.

Ti da nekom uvedeš sankcije, a on da te miluje, ko to očekuje, taj je debil.

Naravno, sve je moguće, moguće je i objasniti pritisak, silu pod kojim mora da se popusti, pa je moguće i da Srbija uvede sankcije Rusiji, ali da joj se objasne razlozi i okolnosti u kojima je to moralo da se uradi i protiv svoje volje i svojih interesa, pa da ne bude reciprociteta sa ruske strane.

Ali to je stvar diplomatije i naravno da zavisi isključivo od ruske dobre volje.

A očekivanje, ja ću tebe da bijem, ali nemoj ti mene, ili ću da se nlajutim na tebe, ti meni budi brat a ja tebi neću, to ne očekivanje vas debila, koji o politici ne znate baš ništa, ali nađete negde neku sličicu pa pomislite da ste pametni.

Nisam nešto zainteresovan, kako ti reče, da rešavam unutrašnja pitanja u Ukrajini

Jel?
Čudno, pošto u unutrašnjim pitanjima Rusije baš brineš.
ali ti se zato 'jebe da urediš Ukrajinu' i nateraš je da prihvati Putinovu vlast kako bi ti nešto ušićaro.


Ne treram je ja ni na šta, neka se rve sa Rusijom ako hoće, samo bih voleo da Rusija pobedi, jer je to bolje za Srbiju.
A kako će biti Ukrajini, manje mi je važno.

Nisam human, jel da?:)

Ono što te 'jebe' je SAD, NATO i EU

Tačno, i zbog toga si ti podrepaš.
Vidiš da oni jebu tvoju državu a ti im se uvlačiš.
Tipična podanička duša, rajetinski mentalitet.
gvozden1 gvozden1 09:04 17.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


Pa preorali bi nas kao Ukrajinu - jedna akcijica specijalnog vaspitanja.

Preorali nas ne bi, nikad nas nisu preoravali.
Srbiju preoravaju Švabe uglavnom, i Amerika.

A kako bi postupili ako bismo im uveli sankcije, sve osim preoravanja se može očekivati, od reciprociteta do razumevanja da smo bili prinuđeni.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:14 17.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Samo što ovi Rusi koji su od Putina pobegli u Srbiju sigurno neće da glasaju za proruske marionete.



Za to ima vise nego dovoljno Rusrba.

Citava prica oko sankcija se cini mi se pogresno postavlja. Pretpostavlja se da Srbija ima slobodu izbora. Meni je verovatniji scenario da smo u slicnoj situaciji kao Ukrajina pred Majdan ili CG kad su odjebali Putina pa ovaj pokusao da im napravi puc.

Kosovo i energetika nisu razlozi sami po sebi. Oni su tu da se upotrebe na odgovarajuci nacin ako se Putinu okrenu ledja. Ono sto obican gradjanin u Srbiji ne zna je koliko su jaki ruski kvislinzi da naprave ozbiljno sranje u zemlji.
gedza.73 gedza.73 09:15 17.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

metamorfoziranih antisrba.

Mnogo dobro si opisao rusofile. Ni ja ne bih bolje. Četnik koji je metamorfozirao u sovjetofila.
Naravno, sve je moguće, moguće je i objasniti pritisak,

Nije moguće. Poslušaj šta ti poručuju Borcan harčenko, Zaharova, Solovjev...
Jel?
Čudno, pošto u unutrašnjim pitanjima Rusije baš brineš.

Ovo mi baš čudno. Ja koji sam preglup mislio sam kako ćeš ti, prepametan, kakav jesi ukapirati da te podjebavam. Pošto se ti konstantno baviš unutrašnjim pitanjima Ukrajine.

Ali to je stvar diplomatije i naravno da zavisi isključivo od ruske dobre volje.

Da. Rusija nikad nije htela da nameće Srbiji unutrašnje uređenje i uvek je dozvoljavala Srbiji vođenje nezavisne, suverene politike. Rusko rukovodstvo je uvek bilo dobre volje. Eto u poslednjih sto godina možeš da mi navedeš sve gestove ruske dobre volje. jel ti stvarno misliš ono što pišeš da će pobeda Rusije ostvariti srpske interese bez da Rusija nametne Srbiji Lukašenkovo uređenje Belorusije?

Što kaže MIlutin za onu afežeovku. 'ako ovo priča i laže onda je dobro. A ako stvarno misli ono što priča onda nije normalna'

Kad budeš ponovo čitao Milutina pronađi se u kafedžiji koje druge tera u rat a svoju decu čuva i u Trockom. Ti si kombinacija ta dva lika. Prototip dva Srbina koji su upropastili Srbiju.
gedza.73 gedza.73 09:20 17.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Citava prica oko sankcija se cini mi se pogresno postavlja. Pretpostavlja se da Srbija ima slobodu izbora

Ljudi su sluđeni propagandom. Oni su ubeđeni da je Srbija predvodnik nekog pokreta nesvrstanih. Istočni blok se raspao, SSSR se raspao, SFRJ se raspala (nije više bilo potrebe za vojnom krajinom tog tipa ni za Moskvu ni za Vašington), Gvozdena zavesa se pomerila na istok a mi pokušavamo Srbiju da izmestimo van Evrope u Putinovu guberniju. Onog Putina kog drndaju Tadžikistanci, Uzbekistanci, Čečeni, Dagestanci, Kazahstanci...

Mi smo sad napravili izbor kao da smo se nakon pada Berlinskog zida masovno učlanili u Štazi ili Sekuritate.

Usput vest da direktor Arhiva ne dozvoljava naučnicima i novinarima pristup dosijeima iako je po zakonu kao državni službenik dužan da im to omgući.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:20 17.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Preorali nas ne bi, nikad nas nisu preoravali.
Srbiju preoravaju Švabe uglavnom, i Amerika.



And admit that the waters around you have grown
And accept it that soon you'll be drenched to the bone
And if your breath to you is worth savin'
Then you better start swimmin' or you'll sink like a stone
For the times they are a-changin'

gedza.73 gedza.73 09:22 17.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Vidiš da oni jebu tvoju državu a ti im se uvlačiš.

jebu u kom smislu? Što većina poput Gvozdena oće da bude ruski saveznik iako je protivnik SAD, NATO i EU? Doneo si odluku, odabrao stranu, nemoj da cmizdriš o ucenama nego stoički podnesi izolaciju, ekonomske mere (povećanje carine, otežane privredne tokove...) i uvođenje viza.
gvozden1 gvozden1 09:25 17.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Pošto se ti konstantno baviš unutrašnjim pitanjima Ukrajine.

Ajd samo ovo objasni.
Tj baš bih voleo da pokušaš, jer bi tako pokazao da pojma nemaš šta su to unutrašnja pitanja.

To što mene baš briga šta bi ostalo od Ukrajine ako bi Rusija pobedila, nije bavljenje unutrašnjim pitanjima.

A činjenica da sad pričaš o četnicima, o Milutinu, o ko zna čemu, što sa ovim veze nema govori koliko ti uopšte razumeš to što čitaš.

Dakle, unutrašnja pitanja Ukrajine, i moje bavljenje njima.
gvozden1 gvozden1 09:27 17.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Neues aus der Nachbarschaft
Preorali nas ne bi, nikad nas nisu preoravali.
Srbiju preoravaju Švabe uglavnom, i Amerika.



And admit that the waters around you have grown
And accept it that soon you'll be drenched to the bone
And if your breath to you is worth savin'
Then you better start swimmin' or you'll sink like a stone
For the times they are a-changin'



U govnima plivanje, pravo je uživanje, kažeš?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana