Moj grad| Sex

Počelo je!

srdjan.pajic RSS / 13.10.2022. u 00:59

Dižu se Mirijevci, biće sranja.



Komentari (1191)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 22:51 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

gvozden1
meni se čini da ima neki bag ovde oko tog prijavljivanja.

Ma jok, telefon.
Ja sam ti ovde prijavio nekog, nemam pojma koga.



I meni to liči da je verovatnije. Prosto, opcije "citiraj" i "obavesti moderatora" su previše blizu i kad kuckaš sa telefona, što je kod mene nekih 90% vremena, onda čukneš prstom tu opciju za drukanje a zapravo si hteo da citiraš.

Neko vreme sam pisao u komentarima da sam slučajno kliknuo, onda sam odustao od toga.

Ko zna koga sam sve prijavljivao, a dešavalo se da prijavim i samog sebe.



maksa83 maksa83 22:53 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Sad za Trampom da ideš, na onaj neki desni tviter što su za njega otvorili, pa da te i tamo banuju.

Nisu za njega otvorili nego on otvorio sebi taj Truth Social, a što je sve ispalo velika komEdija pošto ga naravno nije otvorio svojim parama nego navukao MAGA sledbenike da "ulože pare koje će im se višestruko vratiti" pa zamotavao to u neke ofšor shell firme ovde i onde, pa neki Kinezi čuda ludila + se izbrukali sa softverom pošto su pričali da će to da bude "custom software" a zapravo uzeli open source Mastodon i malo ga modifikovali, ali pošto su papci kakvi su nisu čitali licencu (što je u Americi bitno) i nisu je ispoštovali, pa ih gonjali da objave sors i tako trista nekih čuda, kako to već biva sa Trunpoom.

Ali gledam sad ovo sa ovim classified dokumentima što je pomažnjavao, ono je potpuni cirkus. Koliki moron moraš da budeš da mazneš highly classified dokumenta i odneseš u faking Mar A Lago i tamo držiš po sobama i onda odbijaš da ih vratiš, pa kao malo vratiš ali ne sve, pa mora da upada FBI da ih otima. Cirkus sa njim, cir-kus.
Milan Novković Milan Novković 22:56 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg


maksa83
Vidi, stvarno, jebote, nisam znao, kad su te to ukinuli, i kako to može, mislim, šta si to napisao pa da te spopadnu tako uličarski u čoporu?

Bio sam u uobičajenoj misiji prcanja SNS poslanika, tada su bili na zadatku odbrane onog Informer sekreta, ništa kapitalno ni specijalno. Kao razlog sam dobrio na mejl ovo:



Dakle ništa izvan uobičajenog, ali su vrlo organizovani. Imaju centralizovanu komandu za svaku društvenu mrežu koja im kaže šta da prijavljuju i koga da napadaju i koja je zadata tema. Ne reaguju dok nemaš preko 1K folouera, onda postaješ "zanimljiv" zato što tada već puno ljudi vidi kako ih zajebavaš. Ali nije to bitka koju oni mogu da dobiju, tamo na tviteru ih masovno svi jebu da sve pršti. Zato je Vrhovni Majmun morao da izmisli i napravi onu HitTvit kontraemisiju.


A ja mislio ti ne voliš ronjenje

Kad ono ni manje ni više nego manta ray - magnificent do glorious su, mi smo ih se nagledali na Maldivima.
maksa83 maksa83 22:59 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Kad ono ni manje ni više nego manta ray - magnificent do glorious su, mi smo ih se nagledali na Maldivima.

Raža je moj spirit animal.
zoja444 zoja444 23:07 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

pajicu, izvini sto cu da te drukam ali si ti na nekom svom blogu napisao kako ovde nema moderatora i da autori sami to rade.
Milan Novković Milan Novković 23:12 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

maksa83
Kad ono ni manje ni više nego manta ray - magnificent do glorious su, mi smo ih se nagledali na Maldivima.

Raža je moj spirit animal.

Vuk here.

U stvari bi trebalo više ulagati u naše spirit animals.
predatortz predatortz 23:17 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg


Ali gledam sad ovo sa ovim classified dokumentima što je pomažnjavao, ono je potpuni cirkus. Koliki moron moraš da budeš da mazneš highly classified dokumenta i odneseš u faking Mar A Lago i tamo držiš po sobama i onda odbijaš da ih vratiš, pa kao malo vratiš ali ne sve, pa mora da upada FBI da ih otima. Cirkus sa njim, cir-kus.


Sreća da sad imaju Bajdena! Kod njega su sve tajne sigurne! Zaboravi ih deset minuta nakon čitanja.

Jbte, stvarno je blam i za neku mesnu zajednicu koja drži do sebe da je vodi onsko senilna drtina!

Ono više nije ni za zajebanciju! Postaje tužno za gledanje.
angie01 angie01 00:14 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

a od toga najveći broj protivu mog druga makse


verujem da su to oni koji najvise vriste, kako je sramota da se neko prijavi, da su to drukare, sloboda govora, blabla,... al samo do tacke, kada neko drugi kaze nesto sto im ne odgovara.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:42 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

zoja444
pajicu, izvini sto cu da te drukam ali si ti na nekom svom blogu napisao kako ovde nema moderatora i da autori sami to rade.


Ne drukaš me, jesam to napisao, i stojim snažno iza toga, svi dokazi govore tome u prilog. Ovde nema nikog sem nas pilića. I autor koji 7 dana štrči kao neki pevac, ponekad završi očerupan i u supi skuvan do zatvaranja bloga.

Drugim rečima, svi su nas zaboravili!
(možda je tako i bolje, mada bi neki zlobnik rekao da je bolje da se ovo razjebe, pa da ljudi rade nešto drugo u životu i sportu. Ovako bar možemo da seremo do mile volje, ne može nam niko ništa, jaći smo od sudbineeeee...).


pecaros pecaros 00:54 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Onda je jednog dana izašao novi C++ standard gde je eksplicitno rečeno da C++ std::vector mora biti implementiran tako da su underlying podaci smešteni baš kao niz konsekventnih bajtova i šlus, što jedino ima smisla.


Svojevremeno sam napisao jedno programče u C-u, tek da vidim kako radi. Verujem da je mnoštvo njegovih mogućnosti i funkcija pravljeno po uzoru na IBM-ov PL/I, na kojeg sam se palio početkom osamdesetih.

Oduvek sam imao averziju prema rešenjima poput ovog vector-a gde se, koliko shvatam, od malog problema pravi veći, e da bi se pomoglo u programiranju.

Dakle, umesto niza sa varijabilnim brojem članova, gde sa nekoliko jednostavnih petlji rešavamo probleme tipa - razmakni i ubaci novi element ili izbaci element i primakni one preostale, mi imamo da proučavamo kako radi jedno dva tuceta nekakvih funkcija koje će napraviti isto to. Pri čemu se nude i neke stvari koje nam nikad neće trebati, ali ćemo i te funkcije, svejedno, proučiti.

Programiranje na mašinskom nivou (assembler) je bila prava zanimacija. Ništa sažvakano, sve moraš sam, polako pa redom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:01 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Pa pošto je već tako, da okačim ovu sliku:


Dakle, letos na Kališu naletimo na grupnu posetu klinaca iz škole za decu sa oštećenim sluhom. Oni ne čuju, moja ćera ne priča srpski, oni ne pričaju engleski, ali tu je telefon za prevođenje, po neki od klinaca ima kohliarni implant (ovaj mali sa žutom majicom) pa pomažu, prevode to što na telefonu učuka ova moja, pa prebace na spski, pa u znakovni jezik ovima koji nemaju slušni apart, oni odgovaraju nazad znakovnim jezikom, to se kuca u telefon, telefon nazad na engleski, e ze za pet minuta su se organizovali i spajtali ko klinci iz ulice, neverovatnom brzinom to ide, kad ih gledaš a ne vidiš ove slušne aparate ne bi znao da su gluvi, a ova moja da ne zna srpski. Mislim da je ćera igrala šaha sa svakim od njih, jedno dobra dva sata, neke je odrala, neki su nju ukantali, pa je čekala na red, ali je bilo super.

Ja se ispričao sa jednom od vaspitačica (i njen sin je tu bio, mislim ovaj mali što iza stoji i drka telefon). To, kako mi se čini, jako dobro funkcioniše, država tu daje lovu, ove učiteljice defektolozi su izgleda odlični, dosta ovih klinaca je iz unutrašnjosti, pa žive u internatu, imaju kompletno školovanje do kraja srednje škole. Zvali su nas u posetu u tu školu-internat, kaže učiteljica da klincima to jako treba. Nismo otišli, nažalost, jer smo putovali nazad sledećeg dana.
maksa83 maksa83 05:15 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Oduvek sam imao averziju prema rešenjima poput ovog vector-a gde se, koliko shvatam, od malog problema pravi veći, e da bi se pomoglo u programiranju.

Zapravo je STL bio mnogo više od tog vektora, ali da ne gnjavim, prijaviće me neko opet moderaciji (s punim pravom).

Dakle, umesto niza sa varijabilnim brojem članova, gde sa nekoliko jednostavnih petlji rešavamo probleme tipa - razmakni i ubaci novi element ili izbaci element i primakni one preostale, mi imamo da proučavamo kako radi jedno dva tuceta nekakvih funkcija koje će napraviti isto to. Pri čemu se nude i neke stvari koje nam nikad neće trebati, ali ćemo i te funkcije, svejedno, proučiti.

Pa, nije baš tako. To o čemu pričaš će raditi za jednostavne tipove i moraćeš da praviš tih svojih "nekoliko jednostavnih petlji" za svaki tip podataka, ukoliko ne koristiš generike, dakle opet moraš nešto da naučiš. Dodatno, snaga STL-a nije samo što su za tebe već napravljene razne netrivijalne stvari koje nisu više "par prostih petlji" nego cela ideja iteratora nad kojima jednom napisani algoritmi operišu nad nečim ne znajući koja je struktura podataka ispod, itd. itd. itd.

Inače ja sam trenutno u situaciji u kojoj se vrlo trudim da ne budem kao ti :))) u smislu da sam okružen nekim "klincima" (klinci imaju oko 30+ godina) i koliko mogu izbegavam da budem Stric Albert koji im priča šta sve oni sad imaju na gotovo i kako je to glupo a kako sam ja sve to morao da pravim na ruke During the WaAaaar. Njihov svet je drugačiji od onog u kome sam ja "stasavao" i to je okej, naopako da je ostao isti, to bi značilo da ništa nije napredovalo ni mrdalo nego da su svi kukičali svojih 1000 linija asemblera ili 50K linija C++-a ili šta god se nosilo u modi u njihovom bumerozoiku.

To što s ti kukičao asembler na ruke je zanimljivo ali složenost softvera koji ljudi očekuju da im se pravi je skočila za nekoliko redova veličine od tih vremena. Nekad je 20K linija bio veeeliki softver a danas to jedan čovek slupa sam za neko kratko vreme, to je "programčić". O složenosti uslova u kojma radi da ne pričamo, ja sam dovoljno mator da pamtim koliko je softver bio jednostavniji pre nego što su se pojavile mreže i dok je CPU unutra bio jedan jedini, pre multithreadinga i svih sranja - sećam se uzbuđenja kada sam prvi put na poslu dobio desktop mašinu sa DVA procesora (sad imam 10 u kilo i po prenosivog kompjutera), i vremena kad pipneš mrežnu kartu gde ne treba pa te drkne struja i...
alselone alselone 07:03 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Meni to rešenje da svi članovi niza budu u susednim memorijskim lokacijama malo neoptimalno sa strane performansi pošto sigurno dovodi do fragmentacije memorije prilikom menjanja broja elemenata niza.
maksa83 maksa83 07:09 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Meni to rešenje da svi članovi niza budu u susednim memorijskim lokacijama malo neoptimalno sa strane performansi pošto sigurno dovodi do fragmentacije memorije prilikom menjanja broja elemenata niza.

To je problem bilo kakve alokacije (što su alokacije sitnije to gore), ali držati elemente vektora kontinualno u memoriji ima dve prednosti, jedna je krucijelna a druga je zgodan side-effect:

- Moraju da budu kontinualno u memoriji da bi API-ji koji očekuju niz bajtova a ne std::vector mogli sa tim da rade, tj. da bi - ako mora - radila pointerska aritmetika.

- Tako implementirani imaju tzv. locality of reference pošto onda dohvatanje jednog člana povlači sa sobom i okolne u L1 keš odakle će biti dohvatni ~100 puta brže nego da su u memoriji, a u L2 kešu još uvek bar 20x nego u memoriji.
alselone alselone 07:14 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

To je problem bilo kakve alokacije (što su alokacije sitnije to gore)


Zapravo što su veće to gore. Kada radiš sitne alokacije možeš da popunjavaš rupe, a kada radiš velike, zauzimaš cele nove blokove pošto su ti jelte potrebe veće od raspoloživosti. Kada treba da alociraš bool sigurno nećeš napraviti fragment, ali ako zbog jednog dodatnog bool elementa moraš da preseliš ceo niz od 1000 elemenata kako bi i taj bool bio posle prethodnog, napravićeš sigurno fragmente a ako to radiš često (ok, nije praksa) napravićeš skoro memori lik.
alselone alselone 07:21 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

- Moraju da budu kontinualno u memoriji da bi API-ji koji očekuju niz bajtova a ne std::vector mogli sa tim da rade, tj. da bi - ako mora - radila pointerska aritmetika.

- Tako implementirani imaju tzv. locality of reference pošto onda dohvatanje jednog člana povlači sa sobom i okolne u L1 keš odakle će biti dohvatni ~100 puta brže nego da su u memoriji, a u L2 kešu još uvek bar 20x nego u memoriji.


Aj malo da gikujemo. :)
- Jasno za API koji očekuje niz bajtova ali prosto ga možeš serijalizovati kada ti treba na taj fazon.
- Ovo ne razumem. Dobavljanje jednog člana niza povlači i ostale u keš ako su bliski? Ne kapiram da i ostali članovi idu ako nisu zatraženi samo u tom slučaju. Mislim da u keš idu one memorijske lokacije i one instrukcije koje se često traže. Ako tražiš niz često, on će ići u keš bez obzira da li je blizak ili ne. To je onaj problem koji zovu rizik podataka, da kod protočnih procesora u keš ode i ono za šta CPU nije siguran da će trebati ali možda zatreba pa prebaci tamo i pusti u izvršavanje za svaki slučaj, pa se može desiti da je neki podatak potreban pre nego što je završena njegova obrada.
maksa83 maksa83 07:24 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Zapravo što su veće to gore. Kada radiš sitne alokacije možeš da popunjavaš rupe, a kada radiš velike, zauzimaš cele nove blokove pošto su ti jelte potrebe veće od raspoloživosti. Kada treba da alociraš bool sigurno nećeš napraviti fragment, ali ako zbog jednog dodatnog bool elementa moraš da preseliš ceo niz od 1000 elemenata kako bi i taj bool bio posle prethodnog, napravićeš sigurno fragmente a ako to radiš često (ok, nije praksa) napravićeš skoro memori lik.

Alokatori su NP-problem pa su i tzv. PhD materijal (NT-ov sistemski alokator je mislim neki PhD sa Stanforda) i može otom koliko hoćeš. Male alokacije ti kada se alociraju prave "male rupe" koje posle sprečavaju alokator da tu prostre nešto veće, zato npr. NTFS male fajlove ne drži razbacane po disku sa ostalim sadržajem nego u samoj "FAT tabeli" (pod navodnicima pošto nije FAT) sa metapodacima. Može otom do prekosutra, ali onda će neko stvarno da nas isprijavljuje i pojaviće se prava moderacija i ode sve.

- Jasno za API koji očekuje niz bajtova ali prosto ga možeš serijalizovati kada ti treba na taj fazon.

To povlači kopiranje a to je bukvalno poslednje što želiš da se desi, smrt za performanse.
predatortz predatortz 07:28 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

alselone

maksa83



Idite na neko drugo mesto i tamo jedite govna!
Ovde se rešavaju ozbiljni sveCki problemi!
alselone alselone 07:28 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Idite na neko drugo mesto i tamo jedite govna!

maksa83 maksa83 07:36 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Mislim da u keš idu one memorijske lokacije i one instrukcije koje se često traže.

Stvari se unutra ne mrdaju na bajt nivou, kada povuče jednu lokaciju on će povući i nekoliko okolnih koje će onda biti "tu pored". I sada kada je sve suludo brzo možeš lako da napraviš prost primer koji množi matrice na dva načina i u zavisnosti od toga koja je petlja ugnježdena u koju imaš ubrzanja (ili usporenja, zavisi kako gledaš) do 3-4x. Ovaj softver ne trpi formatiranje i ne jebe ni tabove ni spejsove pa neću da pejstujem kod.
maksa83 maksa83 07:46 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Idite na neko drugo mesto i tamo jedite govna!

Šaebrečetniciipartizani.

Što kaže Mirko u Maratoncima: TIŠINA SAD MALO ONA!


softelectronics_e softelectronics_e 07:59 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

srdjan.pajic
softelectronics_e
maksa83
baklave su step sok kolačarstva

Moderator obavešten, sad ćemo da vidimo je l' ovo mesto prepušteno samo sebi i može svaki manijak da manijači kako mu padne na pamet ili neko pazi makar na elementarnu pristojnost u komunikaciji.

Eeeee, ne može to drugačije!
Kada drukanje uđe u krv, tu nema pomoći.


E, ali kad smo drukanja, meni se čini da ima neki bag ovde oko tog prijavljivanja. Na onom prošlom blogu mi je stiglo jedno milion prijava, a od toga najveći broj protivu mog druga makse. Ja stvarno ne verujem da ovde neko to prijavljivanje moderaciji ozbiljno shvata, zato mislim da je bag u pitanju. Ili, se čarli zajebava.

Ja nikada u životu nisam ikoga drukao.
Pa tako i na blogu.
Vrlo sam pažljiv da to ne uradim niti slučajno.
softelectronics_e softelectronics_e 08:01 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

maksa83
a od toga najveći broj protivu mog druga makse

Tako me je SNS bagra sklonila sa tvitera, kome moram da odam priznanje jer ima prilično dobar AI koji te ufanja jako dobro ako probaš da otvoriš nov nalog. Bukvalno te pusti sa drugim mejlom i brojem telefona, a onda nešto iza "gleda" i čim kreneš da oblikuješ nov nalog tako da liči na stari samo - pljas, ćaozdrao. Dobri su.

Jebiga kad gajiš srpske radikale na ovom blogu dobiješ i srpske radikalske fore. Zato ih ovde i zajebavamo, i zajebavaćemo ih.

Ko su srpski radikali na ovom blogu?!
Nikove na sunce!
literatesa literatesa 08:03 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

kad je tv ukljucen po ceo dan

Na nekoliko mjesta vidim, čitam, ovde ljudi - neki, ne svi ali znamo koliko malo treba - misle da će manje trošiti gas ako je grijanje uključeno cijeli dan, navodno se više troši kad se isključuje, pali-gasi, hm, da nisam pročitala jednog prof koji reče: molim vas, saberite se :), našla bih smisao tj slijedim logiku npr upaljen plamen povuče gas i za vuču je potrebno više energije, kubika, i taman se zagrije, štono kažu na laganoj vatri, ugasiš i opet. :)
literatesa literatesa 08:04 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Ovde nema nikog sem nas pilića.

Znači tako, opet nešto izmišljam. :)
softelectronics_e softelectronics_e 08:07 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

maksa83
Vidi, stvarno, jebote, nisam znao, kad su te to ukinuli, i kako to može, mislim, šta si to napisao pa da te spopadnu tako uličarski u čoporu?

Bio sam u uobičajenoj misiji prcanja SNS poslanika, tada su bili na zadatku odbrane onog Informer sekreta, ništa kapitalno ni specijalno. Kao razlog sam dobrio na mejl ovo:



Dakle ništa izvan uobičajenog, ali su vrlo organizovani. Imaju centralizovanu komandu za svaku društvenu mrežu koja im kaže šta da prijavljuju i koga da napadaju i koja je zadata tema. Ne reaguju dok nemaš preko 1K folouera, onda postaješ "zanimljiv" zato što tada već puno ljudi vidi kako ih zajebavaš. Ali nije to bitka koju oni mogu da dobiju, tamo na tviteru ih masovno svi jebu da sve pršti. Zato je Vrhovni Majmun morao da izmisli i napravi onu HitTvit kontraemisiju.


I ti si zbog ovoga 'sklonjen'!?
Eeeeeee, jebote!
Koja si ti naivčina?
Pa to se nikada ne radi.
Hteo si da igraš na njihovom terenu, sa njihovom loptom i njihovim sudijama.
Recimo, najbolja 'jebana' njih je da sa njima pričaš 'ozbiljno'.
Kao ja, npr. sa Đukom.
I milina.
softelectronics_e softelectronics_e 08:09 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

literatesa
a od toga najveći broj protivu mog druga makse

Nevjerovatno tj misteriozno. Što? Mašila bih 100% da je bilo pitanje na kvizu.

Meni je moderator rekao da me puno prijavljuju i to u vrijeme kad nije bilo povoda, mogu misliti kako izgleda kad ga ima. Ali što Maksu? Pametni komentari, ne i provokativni. Bljak, sve te funkcije od preporuči do obavjesti jesu rusko naslijeđe, kao psihološki experiment kako razoriti i pojedinca i zajednicu ili je stalno držati u atmosferi linča.

Što tebe?!
Baš su bezobrazni.
literatesa literatesa 08:10 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Što tebe?!
Baš su bezobrazni.

Rekoh ti već..
softelectronics_e softelectronics_e 08:13 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

maksa83
Sad za Trampom da ideš, na onaj neki desni tviter što su za njega otvorili, pa da te i tamo banuju.

Nisu za njega otvorili nego on otvorio sebi taj Truth Social, a što je sve ispalo velika komEdija pošto ga naravno nije otvorio svojim parama nego navukao MAGA sledbenike da "ulože pare koje će im se višestruko vratiti" pa zamotavao to u neke ofšor shell firme ovde i onde, pa neki Kinezi čuda ludila + se izbrukali sa softverom pošto su pričali da će to da bude "custom software" a zapravo uzeli open source Mastodon i malo ga modifikovali, ali pošto su papci kakvi su nisu čitali licencu (što je u Americi bitno) i nisu je ispoštovali, pa ih gonjali da objave sors i tako trista nekih čuda, kako to već biva sa Trunpoom.

Ali gledam sad ovo sa ovim classified dokumentima što je pomažnjavao, ono je potpuni cirkus. Koliki moron moraš da budeš da mazneš highly classified dokumenta i odneseš u faking Mar A Lago i tamo držiš po sobama i onda odbijaš da ih vratiš, pa kao malo vratiš ali ne sve, pa mora da upada FBI da ih otima. Cirkus sa njim, cir-kus.

Ne bih ja, baš toliko, potcenjivao Trumpa.
Koji je pobedio na američkim izborima uz giga podmetanja slično ovome što ti citiraš.
Ne misliš, valjda, da nema republikanaca softveraša?!
softelectronics_e softelectronics_e 08:16 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Milan Novković
maksa83
Kad ono ni manje ni više nego manta ray - magnificent do glorious su, mi smo ih se nagledali na Maldivima.

Raža je moj spirit animal.

Vuk here.

U stvari bi trebalo više ulagati u naše spirit animals.

Ko su svinje?
softelectronics_e softelectronics_e 08:18 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

srdjan.pajic
zoja444
pajicu, izvini sto cu da te drukam ali si ti na nekom svom blogu napisao kako ovde nema moderatora i da autori sami to rade.


Ne drukaš me, jesam to napisao, i stojim snažno iza toga, svi dokazi govore tome u prilog. Ovde nema nikog sem nas pilića. I autor koji 7 dana štrči kao neki pevac, ponekad završi očerupan i u supi skuvan do zatvaranja bloga.

Drugim rečima, svi su nas zaboravili!
(možda je tako i bolje, mada bi neki zlobnik rekao da je bolje da se ovo razjebe, pa da ljudi rade nešto drugo u životu i sportu. Ovako bar možemo da seremo do mile volje, ne može nam niko ništa, jaći smo od sudbineeeee...).



Eeeeee, pa ne možemo baš svi.
bene_geserit bene_geserit 08:31 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Stvari se unutra ne mrdaju na bajt nivou, kada povuče jednu lokaciju on će povući i nekoliko okolnih koje će onda biti "tu pored"

Naravno bre, keš ima određeni line-tile size, oni prvi nivoi keševa manje, oni posle veće, onaj poslednji koji radi sa DDR-om imas neku granularnost fetčovanja podataka (npr. 128 bajtova, zavisi od samog memorijskog modula, širine busa, banaka itd. minimalan burst size u DDR4 je bio 16, u DDR3 je bio 8, ne znam koliko je u DDR5, pa ako je bus width 64 bita tj. 8 bajtova onda u DDR4 minimalan pristup memoriji je 128 bajtova, ne može manje)
A da ne pričam što imaju i prefetching, tj. čitaju unapred sledećih 128 Bajta ili koliko već špekulativno. Ako je keš u fizičkom memorijskom prostoru, prefetčing se radi do granice MMU page-a.

ali ako zbog jednog dodatnog bool elementa moraš da preseliš ceo niz od 1000 elemenata kako bi i taj bool bio posle prethodnog

Čekaj polako Alse, ovo ne radi tako (sa aspekta malog Perice, tj. hardveraša), imaš virtuelnu i fizičku memoriju.
MMU (memory management unit) radi sa page size od 4KB pa do 1 MB na primer, a neki traže sve da bude 4 KB.
Pošto je ceo niz bajtova alociran u kontinualnom virtuelnom memorijskom prostoru, kad dinamički dodaš jedan element koji pređe preko MMU page granice samo treba da se alocira novi page u fizičkom memorijskom prostoru (npr. nova 4 KB) koje ćeš ti da vidiš kontinualno u virtuelnom prostoru. Tj. ne mora da se presipa iz šupljeg u prazno. Naravno posle izvesnog vremena sve je isfragmentirano, a MMU (koji prevode virtuelnu adresu u fizičku) rade kao keš sa nekoliko nivoa page size.
Il sam bar ja to tako zamislio, kao što rekoh, mali Perica za tu tematiku, a škola bila davno. Do nivoa file managementa nisam stigao, to je za softweraše.
bene_geserit bene_geserit 08:33 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Ne misliš, valjda, da nema republikanaca softveraša

Ja ih znam bezbroj, a i hardveraša.
Nego video sam dobar mim, ne mogu da ga nađem, ono bračni par čita novine, neke atomske pečurke po naslovnim stranama, i žena kaže "počeli su da mi fale mean twitovi".
softelectronics_e softelectronics_e 08:45 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

maksa83
Mislim da u keš idu one memorijske lokacije i one instrukcije koje se često traže.

Stvari se unutra ne mrdaju na bajt nivou, kada povuče jednu lokaciju on će povući i nekoliko okolnih koje će onda biti "tu pored". I sada kada je sve suludo brzo možeš lako da napraviš prost primer koji množi matrice na dva načina i u zavisnosti od toga koja je petlja ugnježdena u koju imaš ubrzanja (ili usporenja, zavisi kako gledaš) do 3-4x. Ovaj softver ne trpi formatiranje i ne jebe ni tabove ni spejsove pa neću da pejstujem kod.

Daj da ti to pecaroš očas pretabači u asembleru.
softelectronics_e softelectronics_e 08:49 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

literatesa
Što tebe?!
Baš su bezobrazni.

Rekoh ti već..

Ajde, ajde!
Naši smo!
zoja444 zoja444 08:53 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

milane, sta je to spirit animal? ima li veze sa indijancima? jel to neki internet test licnosti?
literatesa literatesa 08:54 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Ajde, ajde!
Naši smo!

Nastavi da mi se obraćaš manijače, tužiću te, kunem ti se.

Ovima što ti daju vjetar u leđa, idi kući pa im se trljaj od ženu.


Rekoh ti.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:56 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

gvozden1

Da, jebote!
Ti svi turski kolači koji plivaju u kili otopljenog šećera.
Te gluposti ne bih mogao da jedem niti uz ajvar.

I ti?

Prelazim u drugosrbijance.

Normalniji su.



Pa jel' smo se dogovorili da se ne guras? Ovaj drugi kolega - zamolio da bude anoniman - ceka jos duze i svaki dan pita kad ce, kad ce. Bice, bice. Strpljen, spasen.
Milan Novković Milan Novković 09:14 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

bene_geserit
Ne misliš, valjda, da nema republikanaca softveraša

Ja ih znam bezbroj, a i hardveraša.
Nego video sam dobar mim, ne mogu da ga nađem, ono bračni par čita novine, neke atomske pečurke po naslovnim stranama, i žena kaže "počeli su da mi fale mean twitovi".

milisav68 milisav68 09:19 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

predatortz
I meni to liči da je verovatnije. Prosto, opcije "citiraj" i "obavesti moderatora" su previše blizu i kad kuckaš sa telefona, što je kod mene nekih 90% vremena, onda čukneš prstom tu opciju za drukanje a zapravo si hteo da citiraš.

Neko vreme sam pisao u komentarima da sam slučajno kliknuo, onda sam odustao od toga.

Ko zna koga sam sve prijavljivao, a dešavalo se da prijavim i samog sebe.

Ma da, meni se dešava i kad skrolujem, naročito kad ima preko 400/600/800 komentara, pa tražiš otprilike gde bi mogao da bude odgovor na neki tvoj komentar ili neki novi, pošto na telefonu nema opcija CTRL+F.

Pajiću, i ja sam na prošlom blogu prijavio sve redom.
maksa83 maksa83 09:37 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Ne misliš, valjda, da nema republikanaca softveraša?!

Ma ima (ima među Republikancima čak i finog sveta, poznajem svu četvoricu) ali neće ni oni da rade za dž. a napraviti "tviter od nule" je netrivijalan pothvat (da radi na iole većoj skali) pogotovo ako već imaš gotov softver, a imaš. Oni su pričali kako će noviji i boljiji i slobodniji tviter da naprave na svom softveru ali su zapravo uzeli taj open source (Mastodon) i malo ga zafarbali i kao neće niko provaliti međutim naravno da su provaljeni momentalno, pa su im čak ljudi koristili beta diplojmente (koji su ovi ostavili na javnim IP adresama) da troluju i kreiraju fejk selebriti juzere.
maksa83 maksa83 09:40 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Ne bih ja, baš toliko, potcenjivao Trumpa.
Koji je pobedio na američkim izborima uz giga podmetanja slično ovome što ti citiraš.

Ti ćeš naravno taksativno navesti šta je netačno u onome što sam napisao, ili će opet biti "evo samo tetki da odnesem kitonijus, pardon, ajvar".
milisav68 milisav68 09:40 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

maksa83
Ali realno. Ima dva sastojka, brašno i šećeš.

Nooope, ima i oraje, i pistaće, i ...

Ima i voda.

E Alse, očigledno nisi probao prave baklave/tulumbe/urmašice i ostale bliskoistočne đakonije, pa si isključiv.

Meni je žena objašnjavala zašto, kako i kada je pravi momenat da se ubace šećer i limun (kao i odnos šećera i vode).Pa je tako napravila i baklave sa višnjama, i razbila se od prodaje, a ja čistio one okrajke što nisu za prodaju.
zoja444 zoja444 09:42 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

ja verujem pajicu da ovde nema moderatora.
zoja444 zoja444 10:01 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

serbet se stavlja kada se urmasice i baklava ispeku.
milisav68 milisav68 10:09 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

zoja444
serbet se stavlja kada se urmasice i baklava ispeku.

Šerbet je šećer sa malom količinom vode, i prvo se greje šećer pa se dodaje voda, a za baklavu se stavlja više vode, pa se dodaje šećer i zove se šećerni sirup.
zoja444 zoja444 10:17 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

moja mama je to zvala serbet, kuvala je zajedno secer i vodu od pocetka i pored oraha u baklavu stavljala i suvo grozdje.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:18 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

srdjan.pajic
Pa pošto je već tako, da okačim ovu sliku:


Dakle, letos na Kališu naletimo na grupnu posetu klinaca iz škole za decu sa oštećenim sluhom. Oni ne čuju, moja ćera ne priča srpski, oni ne pričaju engleski, ali tu je telefon za prevođenje, po neki od klinaca ima kohliarni implant (ovaj mali sa žutom majicom) pa pomažu, prevode to što na telefonu učuka ova moja, pa prebace na spski, pa u znakovni jezik ovima koji nemaju slušni apart, oni odgovaraju nazad znakovnim jezikom, to se kuca u telefon, telefon nazad na engleski, e ze za pet minuta su se organizovali i spajtali ko klinci iz ulice, neverovatnom brzinom to ide, kad ih gledaš a ne vidiš ove slušne aparate ne bi znao da su gluvi, a ova moja da ne zna srpski. Mislim da je ćera igrala šaha sa svakim od njih, jedno dobra dva sata, neke je odrala, neki su nju ukantali, pa je čekala na red, ali je bilo super.

Ja se ispričao sa jednom od vaspitačica (i njen sin je tu bio, mislim ovaj mali što iza stoji i drka telefon). To, kako mi se čini, jako dobro funkcioniše, država tu daje lovu, ove učiteljice defektolozi su izgleda odlični, dosta ovih klinaca je iz unutrašnjosti, pa žive u internatu, imaju kompletno školovanje do kraja srednje škole. Zvali su nas u posetu u tu školu-internat, kaže učiteljica da klincima to jako treba. Nismo otišli, nažalost, jer smo putovali nazad sledećeg dana.


e super i ćera ti je i dalje bombona čista..
eh da..
ja sam svoje ljetos poslala u srpski kamp na more (žalila se već, ispostavilo se da je kamp bratski srpsko hrvatski, nije u redu drugovi, ali dobro sad)..
i elem ovi moji srpski govore najstariji ok, nije elokventan kao na engleskom ali ok i ne griješi puno, srednji griješi dosta i dosta je nemušt al razumije i može da komunicira i njma bilo super..
al najmlađi skoro nikako.. da razumije još i ajde al da priča o bilo čemu osim o hrani teško..
e njemu je siromahu bila baš frustracija što ga niko ništa ne razumije posebno što je inače laprdalo, taj priča dok svi oko njega ne poplave..
jako se razočarao..
e štaš..
nego ćera ti je super i super prilika, baš lijepa uspomena iz ćaćevine će joj biti..

milisav68 milisav68 10:43 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

zoja444
moja mama je to zvala serbet, kuvala je zajedno secer i vodu od pocetka i pored oraha u baklavu stavljala i suvo grozdje.

Ma sve ok, ali to je greška.

Шербет (или шербе) је топло освежавајуће безалкохолно пиће које није чај али подсећа на чај или медовину. Прави се тако што се печени шећер прелије хладном водом, а затим кува док не проври.[1] Распрострањен је у Западној и Јужној Азији и тамо је популарно безалкохолно пиће припремљено од воћа или латица цвећа. Сладак је и послужује се хладан.


У Србији шербет се прави од карамелизованог шећера са водом или млеком.


Шербет се користи као напитак који може да се пије и топао и хладан. Користи се и у медицинске сврхе кад је грло надражено и за спречавање кашља.

Meni su to moji spremali kad sam bio mali, i kada me je grebalo grlo i kada sam kašljao, i imalo je efekta (valjda ).

Fil za baklavu je stvar inspiracije, napisah gore da može i sa višnjama (može i sa kokosom ).
niccolo niccolo 10:57 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Evo, može da se priča o energetskoj tranziciji. Bio vam je Novi Sad evropski centar (čak i svetski) po konferenciji na tu temu poslednjih par dana. Bilo preko 300 stranaca iz 51 države.

Pa prepričaj ukratko šta kažu ljudi. Jel budućnost u obnovljivim izvorima energije?
zoja444 zoja444 11:01 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

eto, naucimo i nesto pogresno.
Milan Novković Milan Novković 11:10 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

maksa83
Evo, može da se priča o energetskoj tranziciji. Bio vam je Novi Sad evropski centar (čak i svetski) po konferenciji na tu temu poslednjih par dana. Bilo preko 300 stranaca iz 51 države.

Sad si me podsetio na jedan dan u jednom martu jedne godine. .

Naime tad sam bio do guše u C++-u, STL je bio relativna novotarija ali je pojednostavljivao život poprilično. Jedan od problema je bio što ti stl::vector nije garantovao da će to u njemu smešteno biti zapravo kontinualno u memoriji kao da je običan C niz, a što je bilo važno kada to što je u njemu zapravo moraš da koristiš baš tako - kao niz konsekventnih bajtova. Najčešće je stl::vector bio implementiran baš tako ali nije postojala tvrda garancija oko toga. Onda je jednog dana izašao novi C++ standard gde je eksplicitno rečeno da C++ std::vector mora biti implementiran tako da su underlying podaci smešteni baš kao niz konsekventnih bajtova i šlus, što jedino ima smisla. Sećam se da sam (usred ludila koje se zahuktava) pomislio kako je najzad sve okej sa svetom i kako ima razuma negde u svemiru i oko nas.

Sledećeg dana su zasvirale sirene.

Evo nama rešenja za sve - fino raspoloženi sintetički mozak, naštancujemo koliko treba, svako od nas, podučimo malo, iako nije potrebno, i priložimo molbu da nas prihvate kao ljupku domaću životinju


literatesa literatesa 11:13 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Pa prepričaj ukratko šta kažu ljudi. Jel budućnost u obnovljivim izvorima energije?

Bravo, ja sam već u fazi da mislim napisala sam nešto, a nisam. U fazi čitanja misli. :)
literatesa literatesa 11:14 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Pitala sam nešto, a nisam. :)
softelectronics_e softelectronics_e 13:07 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

literatesa
Ajde, ajde!
Naši smo!

Nastavi da mi se obraćaš manijače, tužiću te, kunem ti se.

Ovima što ti daju vjetar u leđa, idi kući pa im se trljaj od ženu.


Rekoh ti.

Moraćeš onda da citiraš moje i svoje uradke!
Pazi da se ne preigraš!
softelectronics_e softelectronics_e 13:11 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

milisav68
predatortz
I meni to liči da je verovatnije. Prosto, opcije "citiraj" i "obavesti moderatora" su previše blizu i kad kuckaš sa telefona, što je kod mene nekih 90% vremena, onda čukneš prstom tu opciju za drukanje a zapravo si hteo da citiraš.

Neko vreme sam pisao u komentarima da sam slučajno kliknuo, onda sam odustao od toga.

Ko zna koga sam sve prijavljivao, a dešavalo se da prijavim i samog sebe.

Ma da, meni se dešava i kad skrolujem, naročito kad ima preko 400/600/800 komentara, pa tražiš otprilike gde bi mogao da bude odgovor na neki tvoj komentar ili neki novi, pošto na telefonu nema opcija CTRL+F.

Pajiću, i ja sam na prošlom blogu prijavio sve redom.

Ali zato ima 'Find in page'.
Milan Novković Milan Novković 13:19 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

zoja444
milane, sta je to spirit animal? ima li veze sa indijancima? jel to neki internet test licnosti?

Aaa, pa ti nisi Trekkie, ne gledaš Star Trek Voyager

Al ovo ide dalje u prošlost - to je duh koji te čuva i koji ti pomaže na raznim putevima kroz život, a sa kojim deliš neke karakteristike.

Neo-šamanizam neke vrste, jeste ide unazad u vremenu do raznih indijanaca, i šire

Danas na Internetu imaš testove za sve, čak i da li si alergična na punu tepsiju krempita

Ček da nađem:

Evo, OVAJ prvi iskače.
softelectronics_e softelectronics_e 13:21 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

maksa83
Ne misliš, valjda, da nema republikanaca softveraša?!

Ma ima (ima među Republikancima čak i finog sveta, poznajem svu četvoricu) ali neće ni oni da rade za dž. a napraviti "tviter od nule" je netrivijalan pothvat (da radi na iole većoj skali) pogotovo ako već imaš gotov softver, a imaš. Oni su pričali kako će noviji i boljiji i slobodniji tviter da naprave na svom softveru ali su zapravo uzeli taj open source (Mastodon) i malo ga zafarbali i kao neće niko provaliti međutim naravno da su provaljeni momentalno, pa su im čak ljudi koristili beta diplojmente (koji su ovi ostavili na javnim IP adresama) da troluju i kreiraju fejk selebriti juzere.

Zašto da ne naprave još noviji i još stariji twiter?
I od početka.
Pa po toj logici ništa drugo posle fejzbuka ne bi bilo pravljeno, kakvi tviteri i instagrami i slično.
Imaš već nešto što radi?
Što reče pecaroš, asembler je majka, jebo ostalo posle toga.
Dakle, a što i sam znaš, nije problem samo u nekoj 'funkcionalnosti' - nego, još više, ko tu 'funkcionalnost' koristi.
A te funkcionalnosti sve više služe kao oružje, a ne samo da ti zajebavaš mene ili, na primer, tes meni psuje sve po spisku.
To što vi radite su pičkini dimovi, odnosno, to nije ništa.
Velike mreže 'služe' za pokretanje velikih 'masa' u smeru koje vlasnici mreža žele.
pecaros pecaros 13:25 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Pa, nije baš tako. To o čemu pričaš će raditi za jednostavne tipove i moraćeš da praviš tih svojih "nekoliko jednostavnih petlji" za svaki tip podataka, ukoliko ne koristiš generike, dakle opet moraš nešto da naučiš. Dodatno, snaga STL-a nije samo što su za tebe već napravljene razne netrivijalne stvari koje nisu više "par prostih petlji" nego cela ideja iteratora nad kojima jednom napisani algoritmi operišu nad nečim ne znajući koja je struktura podataka ispod, itd. itd. itd.


Ja, naravno, nemam pojma koje probleme otvara sistem od deset uvezanih procesora, niti znam čemu to služi, pogotovo ako radi. Ali, generalno, rešavanje problema "peške" podrazumeva veće mogućnosti optimizacije (a zašto ne bismo koristili generike?).

Recimo, probleme oko alociranja memorije, barem danas, možemo jednostavno rešiti "na silu". Na primer, proceniš da će ti trebati petsto hiljada elemenata, a ti alociraš memorije dovoljno za milion (ako ne postoji neko ograničenje). U okviru toga se širiš i skupjaš do mile volje. Ako ipak usfali, alociraš još za milion. To ove funkcije ne umeju, one će do beskraja preslagati memoriju s gomile na gomilu.
softelectronics_e softelectronics_e 13:26 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

maksa83
Ne bih ja, baš toliko, potcenjivao Trumpa.
Koji je pobedio na američkim izborima uz giga podmetanja slično ovome što ti citiraš.

Ti ćeš naravno taksativno navesti šta je netačno u onome što sam napisao, ili će opet biti "evo samo tetki da odnesem kitonijus, pardon, ajvar".

Za taksativno navođenje nečijih uradaka, bolje je da se obratiš Gedži.
Ja sam ti po tim pitanjim veoma slab.
Arhivatorske sposobnosti koristim za 'pametnije' stvari, a ne za to što je 'napisao' Maksa.
Ti, uglavnom, koristiš jednosmerna vrela koja u osnovi imaju disjunkciju svega drugog što nije po tvom (vašem) paternu.
I to je tako.
Što kaže Vesić.
softelectronics_e softelectronics_e 13:28 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

zoja444
moja mama je to zvala serbet, kuvala je zajedno secer i vodu od pocetka i pored oraha u baklavu stavljala i suvo grozdje.

Ali!
Šta će im toliki šećer?
alselone alselone 14:47 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Čekaj polako Alse, ovo ne radi tako (sa aspekta malog Perice, tj. hardveraša), imaš virtuelnu i fizičku memoriju.
MMU (memory management unit) radi sa page size od 4KB pa do 1 MB na primer, a neki traže sve da bude 4 KB.
Pošto je ceo niz bajtova alociran u kontinualnom virtuelnom memorijskom prostoru, kad dinamički dodaš jedan element koji pređe preko MMU page granice samo treba da se alocira novi page u fizičkom memorijskom prostoru (npr. nova 4 KB) koje ćeš ti da vidiš kontinualno u virtuelnom prostoru. Tj. ne mora da se presipa iz šupljeg u prazno. Naravno posle izvesnog vremena sve je isfragmentirano, a MMU (koji prevode virtuelnu adresu u fizičku) rade kao keš sa nekoliko nivoa page size.


Kapiram šta kažeš i nisam ni ja tu profi ali kao Peroni zamišljam drugačije. Ne mora tebi kraj niza da bude na kraju stranice (page-a), može da bude i na sredini. Šta ćeš raditi kada ti bude dodeljen novi page sa logičkim adresama? Neće biti kontinualne.

Ima čak i kompleksnija dodela virtuelne memorije od straničenja a to je segmentna dodela, pa logička adresa ima tri polja, segment, pa page unutar segmentta pa udaljenost od početka. Ali kao što rekoh, ne mora da ide do kraja. Stranica može ostati prazna i može biti popunjena drugim podacima koje nisu tvoj niz.

zoja444 zoja444 14:49 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

takav je recept. takav je kolac.
alselone alselone 14:52 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Pa prepričaj ukratko šta kažu ljudi. Jel budućnost u obnovljivim izvorima energije?

Jeste. E, ali znaš koliko je rastegljiv pojam šta znači obnovljiv izvor energije? Jako rastegljiv.
zoja444 zoja444 14:58 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

milane hvala. link ce da priceka dok ne nabavim comp, pametni tel ili tablet. sa ovog tel vidim samo pravougaonike, tacke, slova i brojeve.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:02 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

literatesa
Ovde nema nikog sem nas pilića.

Znači tako, opet nešto izmišljam. :)

Tvoj slučaj sam zaboravio, izvini!!!
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:40 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

nego ćera ti je super i super prilika, baš lijepa uspomena iz ćaćevine će joj biti..


Da, da, opasna je, ne što je moja. A tek ova manja, ona je nabusiti mali borac (ali bukvalno, oću da je upišem na neku tučnjavu, voli onako da dođe pa me natakari na pesnicu, zezanja radi).

A ova matora, sad su počeli da je zovu na te neke kao grupe koje imaju u školi, gde ih pomešaju ili sa mlađom decom, da služe kao role model, ili na primer da provodi neko vreme sa klincima sa posebnim potrebama, jer kod nje u školi imaju to neko odeljenje, mahom deca sa nekom manom, tipa ne čuju, ili imaju neku blažu formu autizma. Stalno popunjavam ta neka kao odobrenja za nju koja mi šalju iz škole, da mogu da je izvuku sa nekog manje interesantnog časa i pošalju je u to odeljenje, ja to sve odobravam sve dok je ne uzimaju sa časova matiša, tu je jako dobra, sad je u nekoj spec grupi, gde rade 4 i 5 razrad u jednoj godini, ona je sad 4. Uglavnom, veoma je socijalna, lako se spajtava sa bilo kim, jer baš ima neku dobru narav (nije ni malo na mene ili ovog našeg manjeg namćora), ono, nekad mislim da su mi je zamenili u porodilištu.

E, a juče mi stigne da potpišem Ugovor, sa njenom školom baleta, prošla je audiciju i sad ima svoju prvu baletsku predstavu krajem januara. I čitam ja onaj ugovor, i na kraju piše da joj se plaća 150 dolara za učešče, plus 50 dolara za taj neki leotard za predstavu. Bilo mi malo čudno, ali ja se oduševio, reko, dete mi profesionalac, od malih nogu zarađuje, sva sreća da nisam odma otrčao da joj to kažem. Elem, vlasnica škole i ugovorna strana je francuskinja, iz Avinjona, prva generacija emigranta ko i ja. I engleski joj nije baš najbolji. Pa je pogrešno sročila tu rečenicu u ugovoru, te zapravo mi roditelji moramo da platimo učešće u predstavi, plus taj neki kostim da joj kupimo. E, jebi ga...

Tako da su stvari u ovom Univerzumu i dalje u normalnom stanju.
bene_geserit bene_geserit 18:56 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

nisam ni ja tu profi ali kao Peroni zamišljam drugačije

Ma u pravu si, nisam davno čitao ništa o tome, a i zaboravilo se, nego ja volim da kenjam, posebno kod Pajića na blogu (još ako je tema bloga kenjanje ...).
Milan Novković Milan Novković 18:56 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

srdjan.pajic
nego ćera ti je super i super prilika, baš lijepa uspomena iz ćaćevine će joj biti..


Da, da, opasna je, ne što je moja. A tek ova manja, ona je nabusiti mali borac (ali bukvalno, oću da je upišem na neku tučnjavu, voli onako da dođe pa me natakari na pesnicu, zezanja radi).

A ova matora, sad su počeli da je zovu na te neke kao grupe koje imaju u školi, gde ih pomešaju ili sa mlađom decom, da služe kao role model, ili na primer da provodi neko vreme sa klincima sa posebnim potrebama, jer kod nje u školi imaju to neko odeljenje, mahom deca sa nekom manom, tipa ne čuju, ili imaju neku blažu formu autizma. Stalno popunjavam ta neka kao odobrenja za nju koja mi šalju iz škole, da mogu da je izvuku sa nekog manje interesantnog časa i pošalju je u to odeljenje (ja to sve odobravam sve dok je ne uzimaju sa časova matiša, tu je jako dobra, sad je u nekoj spec grupi, gde rade 4 i 5 razrad u jednoj godini, ona je sad 4.). Veoma je socijalna, lako se spajtava sa bilo kim, jer baš ima neku dobru narav (nije ni malo na mene ili ovog našeg manjeg namćora), ono, nekad mislim da su mi je zamenili u porodilištu.

E, a juče mi stigne da potpišem Ugovor, sa njenom školom baleta, prošla je audiciju i sad ima svoju prvu baletsku predstavu krajem januara. I čitam ja onaj ugovor, i na kraju piše da joj se plaća 150 dolara za učešče, plus 50 dolara za taj neki leotard za predstavu. Bilo mi malo čudno, ali ja se oduševio, reko, dete mi profesionalac, od malih nogu zarađuje, sva sreća da nisam odma otrčao da joj to kažem. Elem, vlasnica škole i ugovorna strana je francuskinja, iz Avinjona, prva generacija emigranta ko i ja. I engleski joj nije baš najbolji. Pa je pogrešno sročila tu rečenicu u ugovoru, te zapravo mi roditelji moramo da platimo to učešće u predstavi, plus taj neki kostim da joj kupimo. E, jebi ga...

Tako da su stvari u ovom Univerzumu i dalje u normalnom stanju.

Pa prvo, valjda, proveriš kakvi su ti poštar i mlekadžija u kraju

Šalim se, samo neka su nam deca lepa i pametna na majke, nema veze ko je veseli tatko
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:02 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg



(domogle se mog novog PC-ja u labu, onog što sam ga sastavio. Piče Return To Monkey Island)
milisav68 milisav68 19:05 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

softelectronics_e

Ali zato ima 'Find in page'.

Gde, šta, kako?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:11 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Šalim se, samo neka su nam deca lepa i pametna na majke, nema veze ko je veseli tatko


Pitao si prošli put, ali se blog zaključao: ortoped, ova manja se rodila sa displazijom kukova. To smo sredili dobrim delom nehiruški, mada ne sasvim, tu je na ivici norme, a nema nikakvih vidljivih problema, pa lekar nije hteo to da dira. Jedino što imamo te kontrole, pa ja baš ne spavam nabolje ovih dana (da ne umanjujem, jer smo manjeviše svi ovde roditelji: nerviram se u pičku materinu), ova sad je nakon dve godine, pa je to uvek dosta velika frka za ženu i mene, da li će morati pod nož. Eto, to je od mene nasledila, jebi ga.

No, cenim da će biti ok, čak i ako je na ivici te neke norme, ja tu dodam još 10% inženjerskih, tako da neće pod hirušku kamu. Ako i ove godine bude isto, to je onda to, ne mora dalje da se prati.
bene_geserit bene_geserit 19:21 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Eto, to je od mene nasledila, jebi ga.

Ma taj deo nije strašan, ali šta ako je i glavu nasledila od tate ?
Šalim se, bilo kakva frka sa decom je katastrofa, ja ne mogu da prestanem da se nerviram a već su poveliki, deluje da nerviranju nema kraja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:32 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

ja sam svoje ljetos poslala u srpski kamp na more (žalila se već, ispostavilo se da je kamp bratski srpsko hrvatski, nije u redu drugovi, ali dobro sad)..
i elem ovi moji srpski govore najstariji ok, nije elokventan kao na engleskom ali ok i ne griješi puno, srednji griješi dosta i dosta je nemušt al razumije i može da komunicira i njma bilo super..
al najmlađi skoro nikako.. da razumije još i ajde al da priča o bilo čemu osim o hrani teško..
e njemu je siromahu bila baš frustracija što ga niko ništa ne razumije posebno što je inače laprdalo, taj priča dok svi oko njega ne poplave..
jako se razočarao..
e štaš..


A, zaboravih da te pitam, jesi li odobrila troškove za PC za klinca? Šta si pazarila na kraju?

E, koliko su ti stari sinovi?
alselone alselone 19:40 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Ma u pravu si, nisam davno čitao ništa o tome, a i zaboravilo se, nego ja volim da kenjam, posebno kod Pajića na blogu (još ako je tema bloga kenjanje ...).

Ja sam siguran da to sve radi još kompleksnije i da se mi sećamo samo neke osnovne teorije sa ispita. U stvarnosti je to sigurno teška jebada pogotovo na današnjim procesorima.

Evo jedna jebada danas - kada imaš više jezgara pa svako jezgro svoj keš, onda imaš situaciju sa konzistentnošću podataka. Neko jezgro uzme podatak kod sebe u keš, pa onda i drugo, a prvo uzme i apdejtuje vrenost pa prepiše u RAM. Onaj drugi sada ima pogrešnu vrednost kod sebe u kešu. Školski se to rešava dirty bitom ali sam siguran da je u stvarnosti 10 puta kompleksnije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:45 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

bene_geserit
Eto, to je od mene nasledila, jebi ga.

Ma taj deo nije strašan, ali šta ako je i glavu nasledila od tate ?
Šalim se, bilo kakva frka sa decom je katastrofa, ja ne mogu da prestanem da se nerviram a već su poveliki, deluje da nerviranju nema kraja.


E, jebi ga, kakav si ti čovek, bar neku utehu da mi daš, makar i lažnu, da je lakše kad porastu.

Sinoć odemo ćera i ja da se provozamo bidžama, ima tu ta neka Dejvidson mesa i baš lepa tura po njoj od jedno sedam osam kilomatara, sve po trejlu, a sad je još lepša jer sve one bogataške kuće izgerele, i krš počišćen, pa deluje baš kao dviljna. I zaboravimo da kažemo mami gde smo. Već je pao mrak. I naravno, mi na drugoj strani te mese, vozimo sa upaljenim fenjerima i blebećemo o ovom i onom, i zvoni mi telefon, žena uspaničena, ne može da nađe dete, ceo komšiluk obrnula, niko je nije video (pošto je sa mnom). Ova trokira, jedva sam je smirio. Ispostavilo se da je klinka zapravo rekla kevi gde idemo, a ona nije valjda čula i tako je izbila frka, nije se setila da pogleda da vidi da fale bicikle. Posle sam još pola sata odgovarao na poruke od komšija koji me pitaju da li smo našli dete...

Inače sam i ja već nekoliko puta do sada išao u potragu za nečijim detetom, mama ili tata uvek prvo kod nas dođu kad vide da im fale dete, jer se kod nas uglavnom svi igraju, i onda šta ću, daj da tražimo. Naravno, uvek nađemo posle pet minuta, obično budu negde gde nema telefona, ili komšije zaborave kad su deca bila kod njihi kod koga su posle otišla, a ona vole da i da švrljaju okolo. Par puta zamalo nisam kupio onaj appleov AirTag, da mogu da vidim na telefonu gde su mi deca.

E, nego, kako ti je ćera, pretpostavljam da se odselila kad je krenula na faks? Kako si to podneo? Jel živi tamo na kampusu u domu, ili negde privatno?


edit: evo i slika od sinoć:



predatortz predatortz 19:45 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

kakva frka sa decom je katastrofa, ja ne mogu da prestanem da se nerviram a već su poveliki, deluje da nerviranju nema kraja.


Moji su u onoj najluđoj tinejdžerskoj fazi!
Popizdim, pa se setim kakav sam ja bio. Onda žena popizdi i na mene i na njih.

Rat u Ukrajini i govna koja plutaju Mirjevom često deluju kao manji problem naspram sukoba dva tinejdžera, jedne plavuše sa valunzima i matorog drndoša!
milisav68 milisav68 20:06 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

bene_geserit

Šalim se, bilo kakva frka sa decom je katastrofa, ja ne mogu da prestanem da se nerviram a već su poveliki, deluje da nerviranju nema kraja.

Kad su mali piju mleko, kad porastu piju krv :)

Pajiću, biće to sve ok ako nema vidljivih problema.Organizam će sam da se izbori.Samo pratite, kao što sam kažeš.

Mi smo imali probleme sa zglobovima na nogama (lako izletali), pa se rešilo sa dubokim patikama i čvrstim vezivanjem kada se bavila sportom.Posle par godina sve leglo kako treba.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:09 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Moji su u onoj najluđoj tinejdžerskoj fazi!
Popizdim, pa se setim kakav sam ja bio. Onda žena popizdi i na mene i na njih.


Zamisljam scenu. :)

Nego, stvarno niste fer za nas sa sitnijom decom. Znači, nerviranje dok ne odrastu. A onda dolaze oni na red da se nerviraju zbog nas.
predatortz predatortz 20:17 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

onda dolaze oni na red da se nerviraju zbog nas.


I tu sam srećni dobitnik! Ćale nije baš u Bajdenovovoj fazi, ali ako kažem da bih neke stvari pre poverio zrelom desetogodišnjaku...
angie01 angie01 20:27 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Zoi & Rosi
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:48 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Pa ko još gleda TV?


pa zoja valjda?

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:54 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Reče i ostade živ čovek kome je svaki treći komentar posvećen Ješama, dok se u ostalima pretežno gusla o zlom wokizmu u USA…


rece i ostade ziv...

angie01 angie01 21:16 14.10.2022

za ljubitelje jaja,

https://twitter.com/i/status/1580884137560641536

...obavezno pogledati- odlicne su fore.
bene_geserit bene_geserit 21:17 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Kad su mali piju mleko, kad porastu piju krv :)

Jaoj, kakva sve meni sranja sin pravi, nije ni vreme ni mesto da se "hvalim".
Al ajde za potrebe bloga mogu da ispričam jedno sranje koje je napravio, pre nekih 6 meseci (tad je imao 15 godina).
Elem svi tinejdžeri ovde imaju fake ID-eve da bi mogli da uđu bilo gde da se toči alkohol. Pa tako i ovi moji, mi to znamo al šta da im radiš, imaju i svi drugi, ne moš protiv sveta.
I ovaj moj, ima neku ekipu stariju od njega, oni išli za Meksiko to veče, on krene s njima, ovde možeš samo sa vozačkom preko grane ima neka fora. A na slici na fake IDu izgleda kao klinac od 15 godina što i jeste. A da ne pominjem što ga naravno imaju i u sistemu na granici kad smo ušli u zemlju.
Elem zovu nas graničari da ga pokupimo. Na sreću 7 dana pre toga mu je stigao američki pasoš (bili smo otegli sa decom, naše smo dobili godinama ranije) inače da nije prošao kroz proceduru za državljanstvo ladno bi mogli da ga deportuju, nisam baš siguran gde pošto u Kanadi nikog nema.
Vozimo ga mi nazad kući a on ljut, što si ljut?, kaže smeju im se graničari verovanto zbog toga kako su obučeni, a mi čuli murjance na granici kako pričaju
Ej dođi da vidiš, imamo rekordera za ovaj mesec. Koliko godina ima? 15.

Problem sa američkim tinejdžerima je što imaju para, pa imaju resurse da naprave mnogo više sranja nego što smo mogli mi kad smo bili u tim godinama. Ovaj moj je vredno skupljao sve što je dobijao od baka deka ovih onih (po nešto mu i sestra davala od para što ona dobije), onda to uložio u neke šitkoine ne mogu da se setim koje, trupliro, i onda skupio solidan broj hiljada dolara da pravi sranja okolo.
literatesa literatesa 21:18 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Tvoj slučaj sam zaboravio, izvini!!!

:)






dogodinedragosevac dogodinedragosevac 21:19 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Baklava sa orasima je HENDRIKS tog sveta, urmašica je Stivi Rej Von, a tulumba Džef Bek.

Erik Klepton je Rozen torta.


e a tek one arapske kad donesu pa moras da probas...ja uredno uvek uzmem dva komada, pa u kantu kad niko ne gleda.

literatesa literatesa 21:22 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

urmašica je Stivi Rej Von

Hm, nije lijepo.
maksa83 maksa83 21:26 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg



"Children are the cause of most of the misery in the world. They cost you a fortune, you worry yourself sick and then they grow up like their mothers."

-- John Cleese
Milan Novković Milan Novković 22:55 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

srdjan.pajic
Šalim se, samo neka su nam deca lepa i pametna na majke, nema veze ko je veseli tatko


Pitao si prošli put, ali se blog zaključao: ortoped, ova manja se rodila sa displazijom kukova. To smo sredili dobrim delom nehiruški, mada ne sasvim, tu je na ivici norme, a nema nikakvih vidljivih problema, pa lekar nije hteo to da dira. Jedino što imamo te kontrole, pa ja baš ne spavam nabolje ovih dana (da ne umanjujem, jer smo manjeviše svi ovde roditelji: nerviram se u pičku materinu), ova sad je nakon dve godine, pa je to uvek dosta velika frka za ženu i mene, da li će morati pod nož. Eto, to je od mene nasledila, jebi ga.

No, cenim da će biti ok, čak i ako je na ivici te neke norme, ja tu dodam još 10% inženjerskih, tako da neće pod hirušku kamu. Ako i ove godine bude isto, to je onda to, ne mora dalje da se prati.

A, pardon, ja mislio da je zbog tebe, lomatanja u mladosti (zbog toga ja osećam desno stopalo kad nije zagrejano) pa kažem da te ispoštujem uz fazon, dva

Deca najčešće izrastu iz tih malih problema, pogotovo ako imaju širok dijapazon aktivnosti, a vama ne fali raznih Siera Nevada ... dobro, one su vam dalje malo al ne fali vam priroda raznih

Al razumem kako se osećaš, i ja postao ko baba, starija ćerka treba da se porodi po drugi put za ispod 10 dana - ja nervozan ko pas, a lakša joj trudnoća nego prva, plus njoj to ko da skokne do zubara.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:31 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Dakle, letos na Kališu


pajicu - ne znam kako ces ovo da razumes, a i dvoumim se da ti to kazem ali jednostavno moram - mislim da bi ostalo nedoreceno.

uz svo neslaganje sa tvojim stavovima, ti si zaista dobar covek.

ovo iskreno mislim.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:40 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

predatortz
onda dolaze oni na red da se nerviraju zbog nas.


I tu sam srećni dobitnik! Ćale nije baš u Bajdenovovoj fazi, ali ako kažem da bih neke stvari pre poverio zrelom desetogodišnjaku...

Uf, koga to mimoidje taj je srecan covek.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:43 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

bene_geserit
Kad su mali piju mleko, kad porastu piju krv :)

Jaoj, kakva sve meni sranja sin pravi, nije ni vreme ni mesto da se "hvalim".
Al ajde za potrebe bloga mogu da ispričam jedno sranje koje je napravio, pre nekih 6 meseci (tad je imao 15 godina).
Elem svi tinejdžeri ovde imaju fake ID-eve da bi mogli da uđu bilo gde da se toči alkohol. Pa tako i ovi moji, mi to znamo al šta da im radiš, imaju i svi drugi, ne moš protiv sveta.
I ovaj moj, ima neku ekipu stariju od njega, oni išli za Meksiko to veče, on krene s njima, ovde možeš samo sa vozačkom preko grane ima neka fora. A na slici na fake IDu izgleda kao klinac od 15 godina što i jeste. A da ne pominjem što ga naravno imaju i u sistemu na granici kad smo ušli u zemlju.
Elem zovu nas graničari da ga pokupimo. Na sreću 7 dana pre toga mu je stigao američki pasoš (bili smo otegli sa decom, naše smo dobili godinama ranije) inače da nije prošao kroz proceduru za državljanstvo ladno bi mogli da ga deportuju, nisam baš siguran gde pošto u Kanadi nikog nema.
Vozimo ga mi nazad kući a on ljut, što si ljut?, kaže smeju im se graničari verovanto zbog toga kako su obučeni, a mi čuli murjance na granici kako pričaju
Ej dođi da vidiš, imamo rekordera za ovaj mesec. Koliko godina ima? 15.

Problem sa američkim tinejdžerima je što imaju para, pa imaju resurse da naprave mnogo više sranja nego što smo mogli mi kad smo bili u tim godinama. Ovaj moj je vredno skupljao sve što je dobijao od baka deka ovih onih (po nešto mu i sestra davala od para što ona dobije), onda to uložio u neke šitkoine ne mogu da se setim koje, trupliro, i onda skupio solidan broj hiljada dolara da pravi sranja okolo.


Dobra prica. Za citanje. Ali mogu misliti kako ti je bilo.
predatortz predatortz 23:50 14.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Ovaj moj je vredno skupljao sve što je dobijao od baka deka ovih onih (po nešto mu i sestra davala od para što ona dobije), onda to uložio u neke šitkoine ne mogu da se setim koje, trupliro, i onda skupio solidan broj hiljada dolara da pravi sranja okolo.


Moj, godina kao i tvoj, 16, letos šljakao žurke.

Zapravo, prvo je išao na pošten posao, kao staf na nekom evropskom kajakaškom prvenstvenu. E tu skontao da se na žuljeve mala kinta zarađuje pa se bacio u menaĐerisanje. Skupi ekipu zainteresovanih klinaca, uzme kintu od njih koliko košta ulaz i odnese menadžeru objekta koji organizuje neku žurku, obično nastup ovih novih što ne možeš da razabereš imaju li govornu manu ili blaži mentalni zaostatak, jer meni njihova "umetnost" na to dvoje vuče. Onda đentlmeni tako sebi obezbede separe sa dostatnom količinom cirke, a ovaj moj od kluba dobije solidan procenat.

Pustio sam ga da odradi par iventa, kako to sad govore oni koji nisu seljoberi poput mene nego su pravo moderni.

Onda smo se nešto podžapali, pa sam rekao:

Mamu ti jebem, nećeš ti meni tapkaroš da budeš!

I ode menaĐerska karijera!

I, tako...

Jebena igra!
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:28 15.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

dogodinedragosevac
Dakle, letos na Kališu


pajicu - ne znam kako ces ovo da razumes, a i dvoumim se da ti to kazem ali jednostavno moram - mislim da bi ostalo nedoreceno.

uz svo neslaganje sa tvojim stavovima, ti si zaista dobar covek.

ovo iskreno mislim.


Pa kako da razumem? Ali NEĆEMOŠETATI!

Fala, trudim se, nekad bolji nekad lošiji, kako kad sam raspoložen, ko i svako drugi ovde, plus ta osetljivost na decu, i svoju i tuđu, to se pojača sa roditeljstvom, i to će ovde svako da potvrdi, i tako. Dobro je da su ljudi voljni da me trpe kad nekad malo preteram i zabrazdim. A stavovi ko stavovi, važno je da sam ja u pravu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:37 15.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

A, pardon, ja mislio da je zbog tebe, lomatanja u mladosti (zbog toga ja osećam desno stopalo kad nije zagrejano) pa kažem da te ispoštujem uz fazon, dva



A, ima toga koliko hoćeš, nemoj da sad otvorim karton da ti čitam, svašta čovek nakupi za 50 godina, fizikalni terapeut mi je najbolji drug (i drugarica). Ali najgore mi od svega pada ovaj neki artritis na palcu, kunem se da bih ga odsekao baštenskim makazama kad me iznervira. Čekam da mi prođe ova ski sezona (ako budem mogao da obučem pancericu, mada sam već kupio pasove i deci uplatio škole skijanja) pa da idem to da regulišem hiruški, da odseku, i stave točkić, ili bar kuglager, da stopalo lakše uđe u cipelu. (zezam se malo, imaju sad neku kao protezu za to, kad zamene taj zglob, mada hirurg kaže da mu operacija uspe otprilike svaki treći put, ali je zato revizija zajebana, da je najgorem neprijatelju ne poželiš. Mislim sa takvim skorom to mogu i ja sam da uradim...

bene_geserit bene_geserit 03:25 15.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Dobra prica. Za citanje. Ali mogu misliti kako ti je bilo.

Da parafraziram ono "ne dao ti Bog da živiš u zanimljivim vremenima",
ne dao ti Bog da sranja koju prave tvoja deca budu zanimljive priče.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:31 15.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Ovaj moj je vredno skupljao sve što je dobijao od baka deka ovih onih (po nešto mu i sestra davala od para što ona dobije), onda to uložio u neke šitkoine ne mogu da se setim koje, trupliro, i onda skupio solidan broj hiljada dolara da pravi sranja okolo.



Sjajno! Mislim, drago mi je da se dobro završilo, a Tihuana neće nigde da ode.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:42 15.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Mi smo imali probleme sa zglobovima na nogama (lako izletali), pa se rešilo sa dubokim patikama i čvrstim vezivanjem kada se bavila sportom


Moja sestra je od toga patila, njoj je uglavnom koleno ispadalo iz ležišta. Ali joj se to nije sredilo, i danas joj se to dešava. Mada ona nije bila sportski tip i moguće da joj je zato to ostalo. Meni nije ispadalo ništa, ali sad pod stare dane škripi i otpada. Mislim da ako bih prestao da vozim bajs i pomalo planinarim (dobro ajde i ovo skijanje ali to je samo dva meseca pod uslovom da nešto ne sjebem u ski sezoni ko prošle godine što sam skenjam MCL) mislim da bih se jedno jutro samo probudio ko Han Solo okamenjen u karbonitu.

softelectronics_e softelectronics_e 06:57 15.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

srdjan.pajic
dogodinedragosevac
Dakle, letos na Kališu


pajicu - ne znam kako ces ovo da razumes, a i dvoumim se da ti to kazem ali jednostavno moram - mislim da bi ostalo nedoreceno.

uz svo neslaganje sa tvojim stavovima, ti si zaista dobar covek.

ovo iskreno mislim.


Pa kako da razumem? Ali NEĆEMOŠETATI!

Fala, trudim se, nekad bolji nekad lošiji, kako kad sam raspoložen, ko i svako drugi ovde, plus ta osetljivost na decu, i svoju i tuđu, to se pojača sa roditeljstvom, i to će ovde svako da potvrdi, i tako. Dobro je da su ljudi voljni da me trpe kad nekad malo preteram i zabrazdim. A stavovi ko stavovi, važno je da sam ja u pravu.

Imam nekoliko drugara, i to najboljih, koji se nisu ženili, a i neki koji su u braku - a nemaju decu.
Ne znam kako je njima i nikada nisam smogao snage da ih pitam.
Ja odavno živim samo za svoju decu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana