Mediji

Nagrada za etiku i hrabrost "Dušan Bogavac", 2022.

Filip Mladenović RSS / 27.10.2022. u 18:01

Snežana Čongradin
Snežana Čongradin
Žiri novinarske nagrade za etiku i hrabrost "Dušan Bogavac", koju dodeljuju Nezavisno udruženje novinara Srbije i Fondacija "Dušan Bogavac", odlučio je da nagradu za 2022. godinu dodeli novinarki dnevnog lista "Danas" Snežani Čongradin.

Skoro dve decenije novinarka Snežana Čongradin hrabrim i etičkim angažmanom u svojim tekstovima i kolumnama iskazuje visok nivo profesionalizma i poštovanja novinarskog kodeksa. U društvu teško obolelom od ekstremnih politika, svaki čin normalnosti, civilizovanosti i profesionalnosti izložen je pretnjama, uvredama, internet nasilju, pa i životnoj ugroženosti. Sve to nije sprečilo niti uplašilo ovogodišnju dobitnicu nagrade „Dušan Bogavac". Snežana Čongradin je svetao novinarski primer nepristajanja na manipulacije i relativizacije, i neodstupanja od elementarnih normi ljudskosti i građanske hrabrosti.

Ove godine u užem izboru za nagradu „Dušan Bogavac" bili su i novinarka Isidora Kovačevic (Podrinske, Šabac), novinar Slobodan Dukić (portal Pančevo SiTi), redakcija NIN-a, redakcija TV emisije „24 minuta" i redakcija TV Dnevnika Nova S (eks NjuzMaks Adrija).

Žiri je odlučivao u sastavu: Dragana Pećo (KRIK), dobitnica nagrade za 2021. godinu, Jelena Zorić, dobitnica nagrade za 2020. godinu, Dragoljub Petrović, ispred redakcije Danasa, dobitnika nagrade za 2020. godinu, Željko Bodrožić (NUNS) i Filip Mladenović (Fondacija „Dušan Bogavac").

Napomena: Član žirija ispred redakcije lista "Danas", Draža Petrović, izuzeo je svoj glas u poslednjem krugu glasanja, zbog sukoba interesa.

Ceremonija dodele nagrade održana je 27. oktobra 2022. godine u beogradskom MEDIJA centru, Terazije 3, od 13h do 14h.

UČESTVOVALI SU:

Milena Njamcul Bogavac, ćerka Dušana Bogavca
Ana Marković, unuka Dušana Bogavca
Filip Mladenović, Fondacija "Dušan Bogavac"
Željko Bodrožić, presednik NUNS-a
Veran Matić, dobitnik nagrade 1992. godine

P.S. Detalji o nagradi: https://dusanbogavac.wordpress.com/ 

 



Komentari (422)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 21:15 30.10.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

pa ti si kacio slike dve zene i pitao, ko je bolja

Nisam bre ja, šta ti je, što si se zbunila, one same kačile da se pokažu svetu, takav je soj kome njih dve pripadaju, vole da se slikaju gole.

Doduše, ova jedna baba i nije baš gola, a i ne tuče druge babe, možda je za nijansu i bolja riba, po ostalom su baš slične.

Šta ti misliš?

angie01 angie01 21:49 30.10.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

Nisam bre ja, šta ti je, što si se zbunila


a sta je ovo,

Nego, koja je od dve babe bolja riba



Šta ti misliš?


ti si mene pomesao sa nekim tamo tvojim iz kafane.
gvozden1 gvozden1 22:25 30.10.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?


a sta je ovo

To je upitna rečenica, pitanje.
Tebi upućeno, a ti nećeš da odgovorš.

ti si mene pomesao sa nekim tamo tvojim iz kafane.

A smatraš da su se slikale za kafansku publiku?

Sasvim moguće da si u pravu.

Mada nije nemoguće da su se nadale da će im slike završiti u kabini nekog kamiona, ili na zidu neke vulkanizerske radnje, nižeg ranga.

Ona druga možda i završi tamo, ova prva, bogami teško.
Nema kvaliteta.
milisav68 milisav68 03:02 31.10.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

maksa83
Petricic se bavio knjigama za decu, ceto sa Rsumovicem, Duskom Radovicem, pravio crtane filmove i osnovao ocek za crtani film na Akademiji.

Napravio čovek Poletarac sa Bajfordom, da je samo to pa bi bilo dovoljno.

Au bre, on je samo ilustrovao ideje Duška Radovića.

I generalno je ilustrovao tuđe ideje, kao i danas što radi, zaglavljen u nekom prošlom vremenu.
angie01 angie01 09:59 31.10.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

Au bre, on je samo ilustrovao ideje Duška Radovića.

I generalno je ilustrovao tuđe ideje, kao i danas što radi, zaglavljen u nekom prošlom vremenu.


vecu glupost nisam skoro cula, prvo, ilustrator je koautor, jer tamo gde je potrebna i vizuelna projekcija, ona mora biti kreirana tako da dopunjuje tekst, da je sa njim u adekvatnoj simbiozi, sto nije puko isrtavanje napisanog- gde je Petricic jedan od rtkih genijalaca, koji svojim ilustracijama pomera to pravilo na nivo, gde njegova dela mogu da stoje i bez tog teksta, jer su dovoljno pricljiva i za sebe i sa uvek autenticnim idejama razmevanja i samog teksta.

zbog cega je recimo u Kanadi, dobio godisnju nagradu u oblasti decijih publikacija, a u svojstvu ilustratora, koju je dobila i autorka knjige za tekst-Covek sa violinom,...nisam bas sigurna da razumes slozenost problematike i princip koji je sledjen, al ajde.

da pridodamo tome- pored raznih drugih umetnickih svera u kojima se dokazao-njegovo bavljenje karikaturom, sto je mozda najtezi vid umetnickog stvaranja, jer prvo moras biti sposoban da u jednoj slici pokazes kompleksnost neke situacije, da u toj ideji bude implementiran humor i da sve to uradis odmah, posle nekih desavanja, ako se bavis politickom karikaturom, kao on, jer se ti bavis aktuelnostima,...znaci, bez tga da si master na par polja, nema nista od tvog posla-pa je on dobitnik i nagrade Bitez od duha i humora,...svakako veliki umetnik, priznat i postovan i u zemlji i u svetu,...pa je nekako glupo da neki milisav pokusava da ga svojim neznanjem i ideoloskim posrnucem nipodastava....naprosto njegovu velicinu nije moguce osporiti.


nikvet pn nikvet pn 10:55 31.10.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

Магнусе&Милисаве, Енџина верзија мирише да је ближа истини.

Уметник, онај прави фанатизовани има незадржив порив да ствара. Неважно је ли наоколо њега сибирски гулаг, весела Фиренца или Калигулин Рим. Уметник мора наћи ослонац прво да би леба јео па тек онда стварао, или га нема. Те нама смртницима замлаћене фаце немају проблем колаборације и са црним ђаволом само да би из себе задато избацили. (Како беше оно Бетовен напушио неког тамо војводу).

Па тако и Петричића сматрам за аутентичног, много већег од наших власти и канадске комисије.
angie01 angie01 11:22 31.10.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

Енџина верзија мирише да је ближа истини.


to nije moja verzija-to su cinjenice.


Те нама смртницима замлаћене фаце немају проблем колаборације и са црним ђаволом само да би из себе задато избацили.


ovo nisam bas najbolje razumela na koga se odnosi.

Petricic i Koraks-koji su stariji i prosli mnogo vise situacija, koje su u svojim karikaturama ismevali i mladji kolega Somborac, su pre svega autenticni po svom neokaljanom integritetu, zbog koga su nemalo puta stradali i stvarno je sramotno stavljati ih u neke kontekste prodanosti,...ne kapiram kako hrabrost ovih ljudi, koji se suprotstavljaju zlu umetnoscu i time brane sve nas normalne, bilo ko, ko je ocigledno ideoloski nadojen, moze i da pokusa da spusti na tu granu, kada je opstapoznata stvar da je upravo suprotno.

a sto se talenta, kreativnosti i njihove valorizacije tice, jos je gluplje, jer su oni poznati i priznati i van nase zemlje, dobijali velika priznanja, koja nije lako zasluziti s obzirom kojom oblasti umetnosti se pretezno bave,...ti mufljuski pokusaji devalviranja necije specifine tezine bi bile isto, kao kada bi neko npr rekao, da Bisera ne zna da peva, da je samo puki interpretator- jer bozemoj, ne potrzava new age chetnicki pravac....prosto oko ovoga nema price.

...druga stvar, s to se naviklo da se prati novonastali trend izmisljanja, klevetanja, spletkarenja, revizija, koje se nude sa samog vrha, kao vid komunikacije i "argumentovanja",...koga nije blam da pada tako nisko, nije validan sagovornik, a niti je covek...
angie01 angie01 11:36 31.10.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

dodatak,

biti dobar ilustrator-nije jednostavno, nije moguce ispuniti usluv za takav posao, samo jer postoji talenat za crtanje i slikanje,...narocito sada, kada vecina "ilustratora" radi digitalno, tako sto koristi likove iz baze podataka i samo ih preradjuje i dopunjuje, pa su konacni rezultati bezkarakterni i bezlicni, nemaju ni U od umetnosti i kreativnosti u sebi.

dok su Petriciceve svaka naosob, prica za sebe-ono, moze slobodno da stoji sama i bude dovoljna, baska rukom crtane od prve tacke, do poslednjeg poteza ctkom.
milisav68 milisav68 12:00 31.10.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

nikvet pn
Па тако и Петричића сматрам за аутентичног, много већег од наших власти и канадске комисије.

Ma sve ok, nego je oko Poletarca radilo mnogo ljudi, da bi se reklo da ga je samo on uradio sa Bajfordom, pogotovo što je idejni tvorac bio Duško Radović (kome se doduše u početku nije svideo Bajfordov scenario za seriju, ali mu je posle čestitao).

Časopis „Poletarac“ izlazio je u Beogradu, od juna 1973. do juna 1975. godine. Izdavač ovog časopisa bio je Atelje za izdavačku delatnost novinsko-izdavačkog preduzeća „Borba“. Glavni i odgovorni urednik časopisa bio je književnik Dušan Radović. Članovi redakcije časopisa bili su Dragan Lukić, Milovan Danojlić, Dobrica Erić, Ljubivoje Ršumović, Radoslav Zečević i Dušan Petričić. Ukupno je izašlo 19 brojeva – oko 1.600 stranica u velikom formatu.


Poletarac je u svojoj redakciji okupio pisce i pesnike za decu kojima ni danas nema premca, ali su na njegovim stranama gostovali i mnogi drugi velikani (dečje) književnosti – Jovan Jovanović Zmaj, Petar Kočić, Ivo Andrić, Desanka Maksimović. Bio je primer vrhunskog dizajna dečjeg časopisa, do danas neprevaziđenog u Srbiji . Pored ilustratora i karikaturiste Dušana Petričića, koji je listu dao vizuelni identitet, mnogi poznati slikari i ilustratori učestvovali su u Radovićevom kreiranju dečjeg časopisa – Miodrag Mića Popović, Ljubica Cuca Sokić, Rastko Ćirić, Predrag Koraksić.


A usput, kad već pričamo o tom vremenu:

Međutim, od prvog dana bilo je mnogo onih koji nisu verovali u njega. U „Borbi“, koja ga je izdavala, od prvog broja su hteli da ga ukinu. Kao glavni urednik, Radović je dobio sobicu u koju je mogao da stane neveliki pisaći sto, a svoje vrhunske saradnike morao je da prima, praktično – u hodniku. „Istovremeno, na prvom i drugom spratu baškarili su se razni direktori, urednici, pomoćnici, savetnici i njihove sekretarice, u velikim kabinetima sa kožnim vratima, kožnim foteljama, kožnim trosedima i kožnim agendama. Na pitanje zašto Radoviću ne ustupi svoj kabinet, jedan od njih je iskreno odgovorio: Iz ove kože se ne može!“ pisao je Milovan Vitezović.


Iz Jugoslavije su na račun „Poletarca“ stizale pokude – da je „list za gospodsku decu“, da objavljuje „rđave pesme“… Poletarac nije naišao na prijem i odjek koji su očekivali njegovi stvaraoci, pisci i likovni umetnici. Veliki format, modernost, koncept – sve to je, čini se, bilo suviše slobodno i nerazumljivo za to vreme.


Radović je govorio o otporu na koji je „Poletarac“ nailazio u školama, o korumpiranom tržištu dečje štampe, o izdavačima koji spretno podmićuju nastavnike, svoje buduće akvizitere, kako bi učenicima „propisali“ čitanje njihovih listova. „Neki urednici su u stanju da neprestano jadikuju u kancelarijama uticajnih ljudi, da se rastrče po ustanovama kad zateba. Ja nisam bio za to spreman. Nisam imao ni vremena. Lako je ovima o kojima govorim – oni prave listove tako što slažu pričicu na pesmicu, pesmicu na pričicu, bez reda i smisla, dodaju neku vinjeticu i to je njihovo uređivanje. Ceo njihov godišnji posao se može obaviti za nedelju dana. Pristajem da sve listove koji se tako uređuju, tako uređujem sam i besplatno. Letnje pesmice u leto, prolećne u proleće, zimske u zimu, i eto formule. Zašto se naprezati, zašto izmišljati, zašto okupljati maštovite crtače, pisce, naručivati rešenja, izume, zašto tragati za novim i neobičnim, kad uspeva staro i obično?“


Radović je zaključio da je pravljenje tog lista bio jedan pretenciozan poduhvat. Nije bilo društvenih uslova da se tako nešto oceni, a onda prihvati i podrži. „Poletarac je morao biti ugašen, jer nije bio registrovana vrednost, ovde gde ima mnogo lažnog obrazovanja i lažnog ukusa i gde se ljudi razumeju samo u ono što je javno priznato i potvrđeno,“ rekao je Radović jednom. „Mi smo pokušali da budemo strogi i odgovorni. Birali smo, odbijali i vraćali rukopise i ilustracije, borili se, koliko smo mogli, da zaista stvorimo list za „gospodsku decu“. Međutim, pobedila je duhovna sirotinja među piscima i prosvetnim radnicima. Opet su bili u pravu oni kojih ima više. Oni koje bi ugrozilo zavođenje odgovornosti i morala. Da smo imali prave podrške, to bi već bila debela biblioteka reprezentativnih književnih i likovnih priloga. Iz toga je, dalje, moglo da se „hrani“ mnogo budućih udžbenika i priručnika.To je bila velika, ali ispuštena prilika,“ govorio je Duško Radović o svom „Poletarcu“.


Ipak, nekoliko godina nakon gašenja časopisa, 1979. – „Televizija Beograd“ počela je sa snimanjem istoimene serije, napravljene po časopisu, a scenarista i režiser televizijskog „Poletarca“ bio je Timoti DŽon Bajford. „Imao sam priliku da čujem njegovo mišljenje o mojoj adaptaciji. Kad je pročitao scenario, bio je očajan – rekao da nema veze sa njegovom časopisom i da ne želi da bude asociran sa televizijskom serijom. Međutim, više od godina dana kasnije, kad sam ga slučajno sreo posle početka emitovanja serije, pružio mi je ruku i iskreno čestitao, sa rečima: Očigledno ne umem da procenim scenarija!“ ispričao je jednom prilikom Bajford.
angie01 angie01 12:29 31.10.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

pravo da ti kazem, mrzi me da citam sve sto si ovde kopirao ne znam odakle- i to me mrzi da trazim,..al ne radi se o casopisu Poletarac, nego o Emisijama i posle knjigama,...kakve veze sa bilo cime ima sto je NORMALNO na casopisu i u raznim projektima u odnosu na koncept radio u timu sa nekim drugim ljudima, pa to ne opsorava njegovu verifikovanu velicinu, kao autora, kreativca,...mogu do prekosutra epitete,

...ovo sto pises je sem sto je stvar ocigledne neupucenosti u delatnost i bas glupava i ljigava zlonamernost,...ti da si upoznat sa Petricicevim opusom ne bi- valjda- imao obraza da pokusavas da to nekako unizis,...pri cemu su nagrade, priznanja i postovanja stizali i iz sveta, znaci, prevazisao je davno lokalne okvire,...i sad ce milisav nesto da mrsomudi,...pa stvarno ahahahahaha.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:49 31.10.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

angie01, poštovanje.
Podsjeti me na Srđu Zlopogleđu:
"Što dva i dva na koplje nabija,
Preko sebe u Sitnicu tura?“
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:16 31.10.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

zoja444
rsum dobio obrazovni centar po svom imenu. to se obicno dobijalo posthumno. ja ne bih prihvatila zbog uroka. p.s. ne, ne veruj u idole... i oni su ljudi kao i ti...

Da ti nisi, tamo nekih osamdesetih, pisala NIN-u i pitala kako je Ršum mogao zaraditi veliki novac. Ršum tada prijavio jednu od najvećih zarada za oporezivanje u Jugoslaviji.
Legendaran je bio Ršumov odgovor kako trebaš biti vrijedan i kreativan pa napraviti sve što je on napravio i tako steći pravo na autorske honorare
angie01 angie01 23:24 31.10.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

Podsjeti me

zoja444 zoja444 05:59 01.11.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

kamilo, kljucne reci u mom komentaru su: posthumno i radi uroka. kao da pisem na svahiliju.
zoja444 zoja444 06:38 01.11.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

kamilo, mene samo interesuje: u se, na se i podase, za racune i eventualno za izvrsitelje. tudj novcanik ne gledam. domace vaspitanje.
softelectronics_e softelectronics_e 07:42 01.11.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

zoja444
kamilo, mene samo interesuje: u se, na se i podase, za racune i eventualno za izvrsitelje. tudj novcanik ne gledam. domace vaspitanje.

Ali!
Malo li je?
To nije samo, nego je to sve!
A osim sve, sve (ostalo) što preostane je sviranje onoj stvari.
zoja444 zoja444 08:11 01.11.2022

Re: Заједница крими опћина Шолак и Ђилас?

neko se rodi alav.
emilia emilia 07:18 02.11.2022

Anatoly Karpov

Anatoly Karpov, 71, in a coma in hospital after suffering head injuries at weekend.
Karpov, an MP, was known as Putin loyalist but had called for end to Ukraine war 'so that people will stop dying.'
Conflicting reports suggested he had either been beaten leaving Russia's parliament building, had suffered a domestic incident, or had fallen over.
He is just the latest in a long line of Russian elites to end up dead or seriously hurt since the invasion began.
softelectronics_e softelectronics_e 12:27 02.11.2022

Re: Anatoly Karpov

emilia
Anatoly Karpov, 71, in a coma in hospital after suffering head injuries at weekend.
Karpov, an MP, was known as Putin loyalist but had called for end to Ukraine war 'so that people will stop dying.'
Conflicting reports suggested he had either been beaten leaving Russia's parliament building, had suffered a domestic incident, or had fallen over.
He is just the latest in a long line of Russian elites to end up dead or seriously hurt since the invasion began.

Ne zna se pouzdano ništa, ali sjebao ga Putin!
Emilija, reci tamo u centrali da malo osmisle propagandu.
Nisu svi debili oni kojima se američki agitprop obraća.
Черевићан Черевићан 00:41 28.10.2022

hoc sensu

Skoro dve decenije novinarka Snežana Čongradin

деценијскe трудe .......улaгaти треба
па ће награда .......сама се наметне,
жири стручан ..што (про)оцене врши
са ума то никако не може да сметне
bene_geserit bene_geserit 03:19 28.10.2022

Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Jel to beše ona o kojoj je Šešelj knjigu objavio?

Jel postoji makar jedan njen tekst gde afirmativno piše o Srbiji?
Ako ima daj link.
gvozden1 gvozden1 08:30 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Jel postoji makar jedan njen tekst gde afirmativno piše o Srbiji?
Ako ima daj link


Evo
[url=http://www.kontrapress.com/clanak.php?rub=Dru%C5%A1tvo&url=Zasto-nisam-napisala-izvestaj-iz-Srebrenice]
Novinarka sam u državi koja je pre 24 godine počinila genocid
[/url]
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:37 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Šta se afirmativno može napisati o Miloševićevoj Srbiji?

Ili o Vučićevoj Srbiji, a da nije propaganda!?

Evo, privodi se kraju najnoviji popis stanovništva u Srbiji. Procene kažu da će u Srbiji biti manje oko 700 (sedamsto) hiljada stanovnika i da će to biti najmanji broj od II svetskog rata!!!

A da ironija bude veća, odlaze iz Srbije uglavnom najobrazovaniji, najsposobniji, najhrabriji, najprosvećeniji...

A nad ostalima, koji nisu imali i nemaju volje, snage, kuraži, novca... da odu iz ove i ovakve Srbije, vlastodršci primenjuju oprobanu taktiku, oličenu u rečenici “Sirotinja nikad nije toliko siromašna da joj se još nešto ne bi moglo oteti!”
(Ezekiel Bluff)
zoja444 zoja444 08:51 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

upitno je ko odlazi. ja znam za elektricare, vodoinstalatere, zavarivace, konobare, vozace buseva i kamiona, gradjevince, one koji odlaze zbog socijalne pomoci... citave porodice. samo treba pogledati statistiku i obrazovni profil stanovnistva i uporediti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:56 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

U periodu od 2000. godine, dakle tokom proteklih 20 godina, broj nekvalifikovanih i niže obrazovanih radnika bio je vrlo sličan broju visokoobrazovane radne snage koja odlazi iz Srbije, dok je najmanje bilo srednjeobrazovanih.

Međutim, u poslednje dve decenije značajno je porastao broj visokobrazovanih koji odlaze iz Srbije u odnosu na niže obrazovane radnike.
bene_geserit bene_geserit 09:04 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Šta se afirmativno može napisati o Miloševićevoj Srbiji?

Ova se bavi novinarstvom 20 godina i nikad ništa afirmativno nije napisala o svojoj zemlji?
Vau ...
A dobre je ovo "ti meni vojvodo, ja tebi serdaru" kad takvi kao ona dele "nagrade" jedni drugima.
Za koji qrac bilo ko o tome piše i bavi se budalama?
bene_geserit bene_geserit 09:07 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

upitno je ko odlazi

Od 2012. do 2020. Srbija je imala imigracioni plus, pretpostavljam zbog priliva iz Republike Srpske.
zoja444 zoja444 09:09 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

ja nesto ne verujem u to. pogotovu pored privatnih fakulteta i nakaradne bolonje. koji smo ono bese na sangajskoj listi, ako nisam promasila naziv.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:13 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

bene_geserit
Šta se afirmativno može napisati o Miloševićevoj Srbiji?

Ova se bavi novinarstvom 20 godina i nikad ništa afirmativno nije napisala o svojoj zemlji?
Vau ...
A dobre je ovo "ti meni vojvodo, ja tebi serdaru" kad takvi kao ona dele "nagrade" jedni drugima.
Za koji qrac bilo ko o tome piše i bavi se budalama?


Ponavljam:

Šta se afirmativno može napisati o Miloševićevoj Srbiji?

Ili o Vučićevoj Srbiji, a da nije propaganda!?
bene_geserit bene_geserit 09:19 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

A da ironija bude veća, odlaze iz Srbije uglavnom najobrazovaniji, najsposobniji, najhrabriji, najprosvećeniji

Kako to da ste Snežana Čongradin (nosilac nagrade za hrabrost) i ti (priznaj da i ti imaš jednu od tih "nagrada" ) ostali u Srbiji?
bene_geserit bene_geserit 09:21 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Šta se afirmativno može napisati o Miloševićevoj Srbiji?
Ili o Vučićevoj Srbiji, a da nije propaganda!?

Nagrada za etiku se dakle dobija samo ako pljuješ po Srbiji?
Ta se bavila novinarstvom i između Miloševića i Vučića, jel napisala nešto pozitivno o Srbiji tada?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:21 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Ova se bavi novinarstvom 20 godina i nikad ništa afirmativno nije napisala o svojoj zemlji?
Vau ...


Pa ako pise o politici u Srbiji sta ima tu afirmativno da se kaze?

Ti si pao na onu Milosevicevu foru 'ja kad branim sebe ja branim Srbiju' ako neafirmativno pisanje o politici u Srbiji izjednacavas sa pisanjem o Srbiji.

Ako je nagrada besmislena sta tebe onda boli uvo ko je osoba koja ju je dobila?
zoja444 zoja444 09:25 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

objasnite mi filipe, kako na rts-u, uz himnu i zastavu idu imena direktora i gl. urednika? jel to normalno? sta to simbolise? na hrt-u toga nema.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:27 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

bene_geserit
Šta se afirmativno može napisati o Miloševićevoj Srbiji?
Ili o Vučićevoj Srbiji, a da nije propaganda!?

Nagrada za etiku se dakle dobija samo ako pljuješ po Srbiji?
Ta se bavila novinarstvom i između Miloševića i Vučića, jel napisala nešto pozitivno o Srbiji tada?


Razlikujte zemlju Srbiju od srpskih ličnih, autokratskih režima, poput Miloševićevog ili Vučićevog!
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:28 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

bene_geserit
A da ironija bude veća, odlaze iz Srbije uglavnom najobrazovaniji, najsposobniji, najhrabriji, najprosvećeniji

Kako to da ste Snežana Čongradin (nosilac nagrade za hrabrost) i ti (priznaj da i ti imaš jednu od tih "nagrada" ) ostali u Srbiji?


Ostali smo u Srbiji da bismo se i kao novinari i kao gradjani borili protiv fašizma, korupcije, nepotizma, neslobode...
bene_geserit bene_geserit 09:29 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

ako pise o politici u Srbiji sta ima tu afirmativno da se kaze?

Pa sasvim sigurno ima gomila pozitivnih stvari u poslednjih 20 godina.
Ali kako sam u inostranstvu sve te godine, glupo bi bilo da sad ja o tome.
El može neko drugi?
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:32 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

zoja444
objasnite mi filipe, kako na rts-u, uz himnu i zastavu idu imena direktora i gl. urednika? jel to normalno? sta to simbolise? na hrt-u toga nema.


Na žalost, i dok me nisu oterali sa RTS-a, i javno i privatno sam upozoravao da oba javna medijska servisa u Srbiji (RTS i RTV) moraju poštovati i primenjivati odredbe Zakona o javnim medijskim servisima, a pogotovo član 4:

4. Osnovna načela rada javnog medijskog servisa

Član 4

Rad javnog medijskog servisa zasniva se na sledećim načelima:

1) istinito, nepristrasno, potpuno i blagovremeno informisanje;

2) nezavisnost uređivačke politike;

3) nezavisnost od izvora finansiranja;

4) zabrana svakog oblika cenzure i nezakonitog uticaja na rad javnog medijskog servisa, redakcije i novinara;

5) primena međunarodno priznatih normi i principa, a naročito poštovanje ljudskih prava i sloboda i demokratskih vrednosti;

6) poštovanje profesionalnih standarda i kodeksa.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:34 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

bene_geserit
ako pise o politici u Srbiji sta ima tu afirmativno da se kaze?

Pa sasvim sigurno ima gomila pozitivnih stvari u poslednjih 20 godina.
Ali kako sam u inostranstvu sve te godine, glupo bi bilo da sad ja o tome.
El može neko drugi?


O tim pozitivnim stvarima pišu tabloidi i TV PINK i TV HAPPY!
zoja444 zoja444 10:47 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

pozitivno od svih rezima je sto obican narod nauci da prezivi, da improvizuje, da se snalazi.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:55 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Da, svi oni koji ostaju u Srbiji.

Da citiram svoj aforizam:

Pasoš je otpusna lista iz ludnice od ove zemlje!

P.S. Razmišljam o roditeljima onih 600 beba iz porodilišta "Narodni front", kojima su umesto vakcine ubrizgavali fiziološki rastvor. I to ne jedan dan ili jednu sedmicu, nego je greška ustanovljena tek nakon isteka više sedmica, od 16. septembra do 19. oktobra 2022!!!
zoja444 zoja444 11:04 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

to oko vakcinacije beba je ljudska greska. eto, vratismo se na obrazovanje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:09 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

zoja444
to oko vakcinacije beba je ljudska greska. eto, vratismo se na obrazovanje.


Ljudska greška se u porodilištu mogla desiti jedan dan, ili maksimalno 2 dana.

Ali, ovo je trajalo više sedmica!!! Dakle, nije ljudska greška jedne osobe, već neodgovornost više osoba!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:13 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

El može neko drugi?



Ajd, valjda ce se neko javiti.

Sto Filip kaze, imas masu medija koji se bave samo tim poslom.

Ako ti je Pink previse sljasteci odes na sajt Politike.

zoja444 zoja444 11:18 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

o tome i ja pricam. neobrazovan kadar. pre neki dan sam cula jednog dr prof. privatnog fakulteta da za haiku kaze da je to kigaku.
shmoo shmoo 11:22 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Filip Mladenović
Da, svi oni koji ostaju u Srbiji.

Da citiram svoj aforizam:

Pasoš je otpusna lista iz ludnice od ove zemlje!




А Ви још увек у Србији?

И немате намеру да одете, колико видим, лепо вам је овде.

Па како то, богати?

(И мајку му империјалистичку!)

Боље онда да не извлачим овде никакав закључак ко то онда од ове земље Србије прави ту лудницу.

Ако је Вама добро, онда ништа.

angie01 angie01 11:22 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Ajd, valjda ce se neko javiti.


uglavnom se kod Filipa javljaju ovi sto obesmiljavjaju sve-valjda je njima dobro u ovakvom smetlisti, svako bice cuva svoju prirodnu sredinu.

zato ce onih 75% mladih, kako su se izjasnili, da pobegne glavom bez obzira...jer vide da nema leka za ovu bolest.
softelectronics_e softelectronics_e 11:24 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Filip Mladenović
zoja444
objasnite mi filipe, kako na rts-u, uz himnu i zastavu idu imena direktora i gl. urednika? jel to normalno? sta to simbolise? na hrt-u toga nema.


Na žalost, i dok me nisu oterali sa RTS-a, i javno i privatno sam upozoravao da oba javna medijska servisa u Srbiji (RTS i RTV) moraju poštovati i primenjivati odredbe Zakona o javnim medijskim servisima, a pogotovo član 4:

4. Osnovna načela rada javnog medijskog servisa

Član 4

Rad javnog medijskog servisa zasniva se na sledećim načelima:

1) istinito, nepristrasno, potpuno i blagovremeno informisanje;

2) nezavisnost uređivačke politike;

3) nezavisnost od izvora finansiranja;

4) zabrana svakog oblika cenzure i nezakonitog uticaja na rad javnog medijskog servisa, redakcije i novinara;

5) primena međunarodno priznatih normi i principa, a naročito poštovanje ljudskih prava i sloboda i demokratskih vrednosti;

6) poštovanje profesionalnih standarda i kodeksa.

Neeee, stvarno!
Ali šta si ti radio na RTS-u?
Da se razumemo, nemam ja ništa protiv tebe.
Želim ti da postaneš direktor BBC-ja, a ne kurčevog RTS-a.
Ali ti stvarno nemaš pojma ni o čemu!
Ko li je tebe 'držao' na tom RTS-u da mi je znati?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:40 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Mr Filip Mladenović, jugoslovenski novinar i književnik, osnovnu školu i IX gimnaziju završio je u Novom Beogradu. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, odsek Ekonomska politika i planiranje, 1980. godine sa prosekom 8,38. Magistrirao je na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu 1995. godine (Mentor: dr Milena Dragićević – Šešić, profesor menadžmenta u kulturi).

Detalji: https://filipmladenovic.wordpress.com/about/
softelectronics_e softelectronics_e 14:01 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Filip Mladenović
Mr Filip Mladenović, jugoslovenski novinar i književnik, osnovnu školu i IX gimnaziju završio je u Novom Beogradu. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, odsek Ekonomska politika i planiranje, 1980. godine sa prosekom 8,38. Magistrirao je na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu 1995. godine (Mentor: dr Milena Dragićević – Šešić, profesor menadžmenta u kulturi).

Detalji: https://filipmladenovic.wordpress.com/about/

Menadžment u našim uslovima je znanje do jaja!
Kako to neko, uopšte, i naziva znanjem.
Priglupi kursići koječega.
docsumann docsumann 14:02 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Šta se afirmativno može napisati o Miloševićevoj Srbiji?


kultura (film), sport...

taman zvučiš kao oni što kažu da u SFRJ nije bilo ničeg pozitivnog.

dakle, definitivno ste suprostavljeni odrazi jednih drugih u ogledalu.
solo solo 16:54 28.10.2022

.

zato ce onih 75% mladih, kako su se izjasnili, da pobegne glavom bez obzira...jer vide da nema leka za ovu bolest.


https://luftika.rs/kanadjanin-u-beogradu/


Kanađanin o životu u Beogradu: Ljudi se ponašaju kao izmučene životinje u Zoo vrtu

Jedan Kanađanin već neko vreme snima vlog za svoj Jutjub kanal o životu u Beogradu, a njegova zapažanja deli sa ljudima koji su zainteresovani da saznaju što više o Srbima i srpskom narodu.

Pored mnogih lepih stvari koje oačravaju posetioce Srbije i našeg glavnog grada, postoji i ona tužnija strana koju svi mi znamo i odlično potiskujemo, dok ljudima sa strane ipak treba malo više vremena i inkluzije u ovdašnje prilike kako bi je primetili.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:23 28.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

docsumann
Šta se afirmativno može napisati o Miloševićevoj Srbiji?


kultura (film), sport...

taman zvučiš kao oni što kažu da u SFRJ nije bilo ničeg pozitivnog.

dakle, definitivno ste suprostavljeni odrazi jednih drugih u ogledalu.


Porediti SFRJ sa Miloševićevom Srbijom je uvreda zdravog razuma! Nedostatak kućnog vaspitanja. Politički daltonizam!
softelectronics_e softelectronics_e 05:51 29.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Filip Mladenović
docsumann
Šta se afirmativno može napisati o Miloševićevoj Srbiji?


kultura (film), sport...

taman zvučiš kao oni što kažu da u SFRJ nije bilo ničeg pozitivnog.

dakle, definitivno ste suprostavljeni odrazi jednih drugih u ogledalu.


Porediti SFRJ sa Miloševićevom Srbijom je uvreda zdravog razuma! Nedostatak kućnog vaspitanja. Politički daltonizam!

Još samo teške budaletine glorifikuju komuljarsku tvorevinu nekada zvanu SFRJot!
I pominju to kao uzor dobrog života.
magnus magnus 06:02 29.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

zato ce onih 75% mladih, kako su se izjasnili, da pobegne glavom bez obzira...jer vide da nema leka za ovu bolest.

zato ce onih 75% mladih, kako su se izjasnili, da pobegne glavom bez obzira...jer vide da nema leka za ovu bolest.
če se vrnu , kad vide da tamo "njihove urbane kozmopolitske softskils vrednosti" i zakurac fakulteti jedva vrede za konobariju

Filip Mladenović Filip Mladenović 08:44 29.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

softelectronics_e
Filip Mladenović
docsumann
Šta se afirmativno može napisati o Miloševićevoj Srbiji?


kultura (film), sport...

taman zvučiš kao oni što kažu da u SFRJ nije bilo ničeg pozitivnog.

dakle, definitivno ste suprostavljeni odrazi jednih drugih u ogledalu.


Porediti SFRJ sa Miloševićevom Srbijom je uvreda zdravog razuma! Nedostatak kućnog vaspitanja. Politički daltonizam!

Još samo teške budaletine glorifikuju komuljarsku tvorevinu nekada zvanu SFRJot!
I pominju to kao uzor dobrog života.


"Da je Jugoslavija bila sto puta gora nego što je bila, opet bi bila sto puta bolja od svega što je nakon nje nastalo." Abdulah Sidran
nikvet pn nikvet pn 09:03 29.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Много лепо било Филипе

softelectronics_e softelectronics_e 09:23 29.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Filip Mladenović
softelectronics_e
Filip Mladenović
docsumann
Šta se afirmativno može napisati o Miloševićevoj Srbiji?


kultura (film), sport...

taman zvučiš kao oni što kažu da u SFRJ nije bilo ničeg pozitivnog.

dakle, definitivno ste suprostavljeni odrazi jednih drugih u ogledalu.


Porediti SFRJ sa Miloševićevom Srbijom je uvreda zdravog razuma! Nedostatak kućnog vaspitanja. Politički daltonizam!

Još samo teške budaletine glorifikuju komuljarsku tvorevinu nekada zvanu SFRJot!
I pominju to kao uzor dobrog života.


"Da je Jugoslavija bila sto puta gora nego što je bila, opet bi bila sto puta bolja od svega što je nakon nje nastalo." Abdulah Sidran

Ovaj musliman je u pravu sa onim što je nastalo.
No, kao pravi komuljara bi trebalo da zna komuljarski nauk da 'sve novo nastaje u krilu staroga'.
A šta bi i moglo od onoga čemera, gnoja i stjupidnog obožavanja faraona koji je (i) jebao svetske glumice u ime 'radnika, seljaka i poštene inteligencije' na privatnim ostrvima.
Jebote, po bogatstvu sa faraonom Titom se mogla porediti samo engleska kraljica.
I zamisli, još uvek ima budalčina koji glorifikuju to vreme?!
Strašno!
angie01 angie01 10:01 29.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

če se vrnu , kad vide da tamo "njihove urbane kozmopolitske softskils vrednosti" i zakurac fakulteti jedva vrede za konobariju


opet lupetas.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:22 29.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

softelectronics_e
Filip Mladenović
softelectronics_e
Filip Mladenović
docsumann
Šta se afirmativno može napisati o Miloševićevoj Srbiji?


kultura (film), sport...

taman zvučiš kao oni što kažu da u SFRJ nije bilo ničeg pozitivnog.

dakle, definitivno ste suprostavljeni odrazi jednih drugih u ogledalu.


Porediti SFRJ sa Miloševićevom Srbijom je uvreda zdravog razuma! Nedostatak kućnog vaspitanja. Politički daltonizam!

Još samo teške budaletine glorifikuju komuljarsku tvorevinu nekada zvanu SFRJot!
I pominju to kao uzor dobrog života.


"Da je Jugoslavija bila sto puta gora nego što je bila, opet bi bila sto puta bolja od svega što je nakon nje nastalo." Abdulah Sidran

Ovaj musliman je u pravu sa onim što je nastalo.
No, kao pravi komuljara bi trebalo da zna komuljarski nauk da 'sve novo nastaje u krilu staroga'.
A šta bi i moglo od onoga čemera, gnoja i stjupidnog obožavanja faraona koji je (i) jebao svetske glumice u ime 'radnika, seljaka i poštene inteligencije' na privatnim ostrvima.
Jebote, po bogatstvu sa faraonom Titom se mogla porediti samo engleska kraljica.
I zamisli, još uvek ima budalčina koji glorifikuju to vreme?!
Strašno!


Jugoslavija je bila okvir koji je poslužio za emancipaciju svih naroda na moderan način, i to ne može da se ospori. Drugo, kao što kaže Latinska Perović, Jugoslavija je bila prva Evropa za južnoslavenske narode, s obzirom da ulazak u Evropsku uniju podrazumeva istu kompleksnost kakva je bila Jugoslavija, koja je bila veoma složena i moderna država.
docsumann docsumann 11:55 29.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Filip Mladenović
docsumann
Šta se afirmativno može napisati o Miloševićevoj Srbiji?


kultura (film), sport...

taman zvučiš kao oni što kažu da u SFRJ nije bilo ničeg pozitivnog.

dakle, definitivno ste suprostavljeni odrazi jednih drugih u ogledalu.


Porediti SFRJ sa Miloševićevom Srbijom je uvreda zdravog razuma! Nedostatak kućnog vaspitanja. Politički daltonizam!


ajmo malo čitanja s razumjevanjem, umjesto bombastičnog frcanja
ne poredim SFRJ sa Slobovom Srbijom, već princip totalnog negiranja
softelectronics_e softelectronics_e 13:20 29.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Filip Mladenović
softelectronics_e
Filip Mladenović
softelectronics_e
Filip Mladenović
docsumann
Šta se afirmativno može napisati o Miloševićevoj Srbiji?


kultura (film), sport...

taman zvučiš kao oni što kažu da u SFRJ nije bilo ničeg pozitivnog.

dakle, definitivno ste suprostavljeni odrazi jednih drugih u ogledalu.


Porediti SFRJ sa Miloševićevom Srbijom je uvreda zdravog razuma! Nedostatak kućnog vaspitanja. Politički daltonizam!

Još samo teške budaletine glorifikuju komuljarsku tvorevinu nekada zvanu SFRJot!
I pominju to kao uzor dobrog života.


"Da je Jugoslavija bila sto puta gora nego što je bila, opet bi bila sto puta bolja od svega što je nakon nje nastalo." Abdulah Sidran

Ovaj musliman je u pravu sa onim što je nastalo.
No, kao pravi komuljara bi trebalo da zna komuljarski nauk da 'sve novo nastaje u krilu staroga'.
A šta bi i moglo od onoga čemera, gnoja i stjupidnog obožavanja faraona koji je (i) jebao svetske glumice u ime 'radnika, seljaka i poštene inteligencije' na privatnim ostrvima.
Jebote, po bogatstvu sa faraonom Titom se mogla porediti samo engleska kraljica.
I zamisli, još uvek ima budalčina koji glorifikuju to vreme?!
Strašno!


Jugoslavija je bila okvir koji je poslužio za emancipaciju svih naroda na moderan način, i to ne može da se ospori. Drugo, kao što kaže Latinska Perović, Jugoslavija je bila prva Evropa za južnoslavenske narode, s obzirom da ulazak u Evropsku uniju podrazumeva istu kompleksnost kakva je bila Jugoslavija, koja je bila veoma složena i moderna država.

Jeste!
Ali u kurcu.
Nakazna komuljarska anticivilizacijska nakarada.
Jebote!
Koliko iko mora da bude glupander da glorifikuje jednopartijsku državu smatrajući je vrhuncem demokratije?
To mora, ne da bude budalčina, nego kreten!
Jebote, pozivati se na stavove i mišljenja (sada) olinjale komuljarske jastrebuše.
Strašno!
solo solo 09:49 30.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin



Re:
Много лепо било Филипе


Možda je tu na sliki mama ili sestra nekog blogera ?

Da nam verno prenese lepotu te diktature mrske.

Moja nije jbg. Da jeste javljo bi se od prekookeana.
magnus magnus 13:37 30.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Da je Jugoslavija bila sto puta gora nego što je bila, opet bi bila sto puta bolja od svega što je nakon nje nastalo." Abdulah Sidran
da je kusturica sto puta gori nego što jeste bio bi francuski akademik i bečki gospodin za ovo debelo ,svima dužno tursko krme
magnus magnus 13:55 30.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Da citiram svoj aforizam:

jebote , citiraš samog sebe
i budali dosta
shmoo shmoo 15:14 30.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

solo


Re:
Много лепо било Филипе


Možda je tu na sliki mama ili sestra nekog blogera ?

Da nam verno prenese lepotu te diktature mrske.

Moja nije jbg. Da jeste javljo bi se od prekookeana.



Што мама или сестра?

Што не нека блогерка лично и персонално.

Америчка врата дихтујууууууу!!!







П.С. -





magnus magnus 16:14 30.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Porediti SFRJ sa Miloševićevom Srbijom je uvreda zdravog razuma! Nedostatak kućnog vaspitanja. Politički daltonizam!
iako je milošević produkt diktature gospodina Broza ipak valja podsjetiti:
1. Milošević je dozvolio slobodne izbore i višepartiski sistem . g Broz je to ukinuo
2. Milošević je dozvolio privatne firme i bar neke naznake kapitalizma i privatne imovine , g Broz je preko g,Hebranga i g.Grge Jankeza Marijana otimao privatnu svojinmu
3. Milošević nije "institucionalizirao" "kult sebe ", gospodin broz jeste
4. Milošević je dozvolio privatne medije i medije stranih agentura , gospodin broz je to sve u aps
5. Milošević nije zatvarao homoseksualce i čudake samo zbog toga, g broz jeste .
ima toga još...

magnus magnus 18:51 30.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Filip Mladenović
Mr Filip Mladenović, jugoslovenski novinar i književnik, osnovnu školu i IX gimnaziju završio je u Novom Beogradu. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, odsek Ekonomska politika i planiranje, 1980. godine sa prosekom 8,38. Magistrirao je na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu 1995. godine (Mentor: dr Milena Dragićević – Šešić, profesor menadžmenta u kulturi).

Detalji: https://filipmladenovic.wordpress.com/about/
dobro filipe što se ne baviš ekonomijom, investiraš na burzi, vodiš neku firmu, pokreneš biznis, ti majkumu sviraš kurcu kako živiš u bedi jer ti ne daju da budeš proleter, a školovani si "manager"
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:29 30.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

magnus
Da je Jugoslavija bila sto puta gora nego što je bila, opet bi bila sto puta bolja od svega što je nakon nje nastalo." Abdulah Sidran
da je kusturica sto puta gori nego što jeste bio bi francuski akademik i bečki gospodin za ovo debelo ,svima dužno tursko krme


Govor mržnje, šovinizma, netrpeljivosti... je neprihvatljiv, anticivilizacijski i nekulturan čin.

Da ironija bude veća, i Sidran i Kusturica su Bosanci, dakle pripadnici jednog te istog naroda!

"Budimo ljudi, iako smo Srbi!" Patrijath Pavle
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:48 30.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

magnus
Porediti SFRJ sa Miloševićevom Srbijom je uvreda zdravog razuma! Nedostatak kućnog vaspitanja. Politički daltonizam!
iako je milošević produkt diktature gospodina Broza ipak valja podsjetiti:
1. Milošević je dozvolio slobodne izbore i višepartiski sistem . g Broz je to ukinuo
2. Milošević je dozvolio privatne firme i bar neke naznake kapitalizma i privatne imovine , g Broz je preko g,Hebranga i g.Grge Jankeza Marijana otimao privatnu svojinmu
3. Milošević nije "institucionalizirao" "kult sebe ", gospodin broz jeste
4. Milošević je dozvolio privatne medije i medije stranih agentura , gospodin broz je to sve u aps
5. Milošević nije zatvarao homoseksualce i čudake samo zbog toga, g broz jeste .
ima toga još...




Tito je svetski državnik, jedan od najznačajnijih XX veka, dok je Zloba ratni zločinac i ubica, izmedju ostalih, i svog kuma, a sahranjen je kao kućni ljubimac, u ćošku jednog od požarevačkih dvorišta!
bene_geserit bene_geserit 21:07 30.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Govor mržnje, šovinizma, netrpeljivosti... je neprihvatljiv, anticivilizacijski i nekulturan čin.

Da ironija bude veća, i Sidran i Kusturica su Bosanci, dakle pripadnici jednog te istog naroda!

Ni jedan ni drugi nisu "pripadnici naroda Bosanaca", jer taj narod ne postoji, nit je postojao. Kusturica je Srbin a Sidran Bošnjak.
Proglašavanje drugih za ono što nisu je govor mržnje, šovinizma, netrpeljivosti, anticivilizacijski i nekulturan čin.
magnus magnus 21:09 30.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

a sahranjen je kao kućni ljubimac, u ćošku jednog od požarevačkih dvorišta!
svog . ne tuđeg ili otetog. A TO SVECKI, Jebalo majku. nego filipe ,njegov poso jebio da bude domaći
nego ajmo ponovo
izbori
vlasništvo
kult vođe
sloboda štampe
pederfrendličnost
nije tu slobo cvečka ,al za broza je tu miteran
bene_geserit bene_geserit 21:10 30.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Tito je svetski državnik, jedan od najznačajnijih XX veka

Tito je komunistički diktator koji je Srbe više zavio u crno nego bilo ko u srpskoj istoriji.
Srbi koji mu se i dan danas dive su budale neviđenih razmera, ali u tvom slučaju je razumljivo.
Bravar koji je postao glavni baja (gazeći preko srpskih leševa) i konobar koji želi da bude predsednik RTSa, on je postigao sve čemu ti težiš.
angie01 angie01 21:21 30.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

iako je milošević produkt diktature gospodina Broza ipak valja podsjetiti:
1. Milošević je dozvolio slobodne izbore i višepartiski sistem . g Broz je to ukinuo
2. Milošević je dozvolio privatne firme i bar neke naznake kapitalizma i privatne imovine , g Broz je preko g,Hebranga i g.Grge Jankeza Marijana otimao privatnu svojinmu
3. Milošević nije "institucionalizirao" "kult sebe ", gospodin broz jeste
4. Milošević je dozvolio privatne medije i medije stranih agentura , gospodin broz je to sve u aps
5. Milošević nije zatvarao homoseksualce i čudake samo zbog toga, g broz jeste .
ima toga još...


kakvo povrsno lupetanje,

1- nije zloba nista dozvolio, pad berlinskog zida je prouzrokovao tektonske promene, kako u celoj Evropi, tako i u YU-da ostanemo na kontinentu- i sve nekadasnje jednopartijske drzave su zapocele demokratski put, u YU je bio krah komunisticke partije, koja se odmah presvukla u socijalisticku, ali sa celim clanstvom, ozbiljnim clanovima, koji su imali i odredjenu specificnu tezinu narocito na lokalu i celom infrastrukturom, pa je visestranacje, gde su sve ostale stranle bile u pelnama i bez bilo cega, bilo skoro pa fiktivno,...sve do pocetka sranja, kada su se prakticno stranke pozicionirale u revoluciji protiv zlobe.

2. privatnih biznisa i vlasnistva je bilo i pre zlobe-koji je bas razvio kriminalne i mutne poslove.

3.zloboleon nije bio imao napoleonov sindrom, buahahahaha,...sa sve cvetkanom.

4.ovo ti je najstrasnija gnusna laz, mediji za vreme Broza u odnosu na zlobino vreme su bili na visokom profesionalnom nivou-ok, nije smelo da se prica protiv vlasti i toliko o tome,....za vreme zlobe su mediji bili proganjani, zabranjivani, placali neke nenormalne izmisljene kazne, ako nisu bili prorezimski, ubijani su novinari na ulici u cred bela dana u sred grada. Urednici tva su bili bliski muljatorskoj vlasti i na svim programima hipnotisali lazima i huskali gradjane.

5. koje omoseksualce i cudake je broz zatvarao- evo u gradu je bilo neki broj svima poznatih ljudi iz tih kategorija, neki od njih su bili i opste poznati i priznati u svojim profesijama,...tako da ne pricaj gluposti.


literatesa literatesa 21:27 30.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

pripadnici naroda Bosanaca

O jbt kao neko proročanstvo. :)


"Ljude treba pustiti pa neka ako hoće budu nacionalno neopredijeljeni građani Jugoslavije. Neka taj čovjek bude Bosanac, Hercegovac. Vani vas i ne zovu drugačije nego imenom Bosanac, pa bio to Musliman, Srbin ili Hrvat."

Tito i Filip, rekli su. :)
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:43 31.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

bene_geserit
Tito je svetski državnik, jedan od najznačajnijih XX veka

Tito je komunistički diktator koji je Srbe više zavio u crno nego bilo ko u srpskoj istoriji.
Srbi koji mu se i dan danas dive su budale neviđenih razmera, ali u tvom slučaju je razumljivo.
Bravar koji je postao glavni baja (gazeći preko srpskih leševa) i konobar koji želi da bude predsednik RTSa, on je postigao sve čemu ti težiš.


Tito je ubijao i zatvarao srpsku ološ, kao i hrvatsku!

A Srpkinje i Srbe u crno je zavio Zloba, uz pomoć Mire i Šešelja!
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:45 31.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

bene_geserit
Govor mržnje, šovinizma, netrpeljivosti... je neprihvatljiv, anticivilizacijski i nekulturan čin.

Da ironija bude veća, i Sidran i Kusturica su Bosanci, dakle pripadnici jednog te istog naroda!

Ni jedan ni drugi nisu "pripadnici naroda Bosanaca", jer taj narod ne postoji, nit je postojao. Kusturica je Srbin a Sidran Bošnjak.
Proglašavanje drugih za ono što nisu je govor mržnje, šovinizma, netrpeljivosti, anticivilizacijski i nekulturan čin.


Bosanci i te kako postoje, sem u glavama fašista, nacionalista i šovinista!

I Sidran i Kusturica su Bosanci, kao takvi su rodjeni, takvi će i umreti!
softelectronics_e softelectronics_e 08:26 31.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Filip Mladenović
bene_geserit
Govor mržnje, šovinizma, netrpeljivosti... je neprihvatljiv, anticivilizacijski i nekulturan čin.

Da ironija bude veća, i Sidran i Kusturica su Bosanci, dakle pripadnici jednog te istog naroda!

Ni jedan ni drugi nisu "pripadnici naroda Bosanaca", jer taj narod ne postoji, nit je postojao. Kusturica je Srbin a Sidran Bošnjak.
Proglašavanje drugih za ono što nisu je govor mržnje, šovinizma, netrpeljivosti, anticivilizacijski i nekulturan čin.


Bosanci i te kako postoje, sem u glavama fašista, nacionalista i šovinista!

I Sidran i Kusturica su Bosanci, kao takvi su rodjeni, takvi će i umreti!

Da li to onda znači da si i ti Srbin?
Ili svi oni Madžari i Turci koji su rođeni u Srbiji?
Ili, pak, muslimani?
bene_geserit bene_geserit 18:59 31.10.2022

Re: Mungos iz peščare Snežana Čongradin

Tito je ubijao i zatvarao srpsku ološ, kao i hrvatsku!

I posle zbog čega sa vama komunjarama teško može da bude pomirenja.
Nije ubijao srpski "ološ" nego ljude Filipe, bez suđenja ili na montiranim suđenjima, da im se otme imanje, žena i sl.
Možda je ubijao i po nekog Hrvata, samo što je Srbe ubijao 50 puta više. Pored onolikih ustaša.
Na Goli Otok je opet slao većinom Srbe (uključujući Crnogorce), jel su i oni bili ološ, tvoju braću komunjare.

A da nije bilo Tita ne bi bilo ni Slobe, komunističkog apartčika izašlog iz komunjarskog sistema. Ali porediti masovnog ubicu i zločinca Tita sa Slobom je smešno.
solo solo 19:30 28.10.2022

ode i Jerry

magnus magnus 06:03 29.10.2022

omen

a zašto nagradu niste nazvali Moša Pijade
shmoo shmoo 09:27 29.10.2022

Све неке бебе из Хиландарске

UČESTVOVALI SU:

Milena Njamcul Bogavac, ćerka Dušana Bogavca
Ana Marković, unuka Dušana Bogavca
Filip Mladenović, Fondacija "Dušan Bogavac"
Željko Bodrožić, presednik NUNS-a
Veran Matić, dobitnik nagrade 1992. godine



Већ 40 година све иста лица.

Овог Верана Матића знам још са факултета док је био члан Савеза комуниста Југославије.

И сећам га се одлично из тих дана какав је био, шта је говорио и шта је радио.

Што рече Радован Трећи, волим када дође човек са села у град па се обогати.

А овог Филипа Младеновића се не сећам из тих дана. Он је ваљда тек после распада Југославије постао југословенски новинар.

Не сећам се ни овог Жељка Бодрожића. Мора да је и он своју новинарску каријеру градио после 5. октобра 2000. године.





magnus magnus 14:41 30.10.2022

Re: Све неке бебе из Хиландарске

А овог Филипа Младеновића се не сећам из тих дана. Он је ваљда тек после распада Југославије постао југословенски новинар.

on se kandidiro za novinara , zato je novinar . ko da se ja kandidiram za rimskog papu pa serem kako uvjek biraju katolike, a trebalo bi hriščane ....
Željko Bodrožić
jel ovaj nezavisan il Hrvat ...
softelectronics_e softelectronics_e 15:01 30.10.2022

Re: Све неке бебе из Хиландарске

magnus
А овог Филипа Младеновића се не сећам из тих дана. Он је ваљда тек после распада Југославије постао југословенски новинар.

on se kandidiro za novinara , zato je novinar . ko da se ja kandidiram za rimskog papu pa serem kako uvjek biraju katolike, a trebalo bi hriščane ....
Željko Bodrožić
jel ovaj nezavisan il Hrvat ...

Mudro zboriš Magnuse!

shmoo shmoo 16:16 30.10.2022

Re: Све неке бебе из Хиландарске

magnus

Željko Bodrožić


jel ovaj nezavisan il Hrvat ...



Мора да је неовисан чим је Хрват.

И обратно.

shmoo shmoo 10:11 29.10.2022

Независно новинарство у Србији данас

Шолак, Ђилас, Митровић, Вучић, Вучићевић, Беба Поповић,... (наставити низ по сопственом нахођењу)


SBB Informacije [no-reply@sbb.rs]

Poštovani,

Sa zadovoljstvom vas obaveštavamo da smo tokom današnjeg dana postigli sporazum sa rukovodstvom televizija Prva i B92, koji je u interesu SBB korisnika. Obe televizije sa nacionalnom frekvencijom ostaju deo SBB ponude, kao i sva tri kablovska kanala Prva Plus, Prva Kick i Prva World.

Pored toga, imamo još lepih vesti za vas...




Vlada Revolucija naravno greši. Nije u pitanju Služba iz vremena Aleksandra Rankovića ili Jovice Stanišića. Nema više ni izvršnih sekretara, ni partijskih ukora pred isključenje. Umesto svega toga: marketing. Onaj ko kontroliše marketing taj kontroliše i medije. Kad mi urednik jednih velikih novina kaže da dve agencije kontrolišu preko sedamdeset odsto oglasnog prostora njegovih novina i da on nije u mogućnosti da pokreće teme koje bi bile kritične prema vlasti i pojedinim političkim strankama, jer to može da ga košta gubitka zarade od oglasa, onda mi je jasno da je moja lična potreba da reagujem na neke stvari potpuno besmislena. Kada se u društvu stvori takva ravnoteža straha, korupcije i kontrole, onda je individualna pobuna preko medija pre odraz panike i očajanja nego stvarni otpor.


zoja444 zoja444 00:59 30.10.2022

povratna informacija

sve te osobe, javne licnosti i sl., koje licnim niskim emocijama: mrznjom, besom, zlobom... atakuju na emocije posmatraca, izazivaju kontra efekat. to nije racionalna kritika.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:44 30.10.2022

drugovi i drugarice

Druga je strana, vrijeme za kulinarske teme..
Ja Sam jutros otvorila sezonu govedjeg repa
softelectronics_e softelectronics_e 11:10 30.10.2022

Re: drugovi i drugarice

newimprovedtadejus
Druga je strana, vrijeme za kulinarske teme..
Ja Sam jutros otvorila sezonu govedjeg repa

Ja sam jutros, mimo protokola, mrljao neku šunku.
Sa ajvarom.
Potom sam pojeo jabuku.
Sada idem u neki klub na rođendanski ručak.
Pošto je klub fensi (eeee, do kurca!), razmišljam da li da se najedem pre polaska da mi ne prisedne suši i dve pralinice na tanjiru od pola hektara nehajno spojene čokoladom linijom istiskanom iz neke tube slične pasti za zube.
Jebeš fensi ručak!
Ali, jebiga.
Vole ljudi kičericu!

Usput - pominješ drugu stranu?
Nije valjda da nisi setovala 200 komentara po stranici?!
magnus magnus 13:35 30.10.2022

posthumno

Filipe
predlažem ti da posthumno odlikujete Juraja Nestora Oršića i Milana Ogrizovića urednike Beogradskih novina , za njihov nesebičan doprinos raskrinkavanju srpskog nacionalizma , pravoslavne zatucanosti i integraciju srpskog društva u evropske tokove i integracije
literatesa literatesa 15:34 30.10.2022

crc

literatesa literatesa 16:12 30.10.2022

Re: crc

Imam još dvije, čitam da su ih makeli Facebook i Instagram, ali stvarno nisu za ovdašnje lažne vjernike i dezertere.

shmoo shmoo 16:22 30.10.2022

Мислим... У смислу јебачине...

А што су их макнули?

Није ваљда због Путина?







literatesa literatesa 16:29 30.10.2022

Re: Мислим... У смислу јебачине...

А што су их макнули?

Није ваљда због Путина?


Des bre Taske,

opasni blogerski igraču. :)


Valjda radi žestokog sadržaja.

Samo pazi sad, žestok sadržaj nije za žestoke momke, kako to? :)
shmoo shmoo 16:31 30.10.2022

Re: Мислим... У смислу јебачине...

literatesa
А што су их макнули?

Није ваљда због Путина?


Des bre Taske,

opasni blogerski igraču. :)


Valjda radi žestokog sadržaja.

Samo pazi sad, žestok sadržaj nije za žestoke momke, kako to? :)



Да га 'ебем у дупе, не знам. Нико ми то до сада није објаснио.




literatesa literatesa 16:41 30.10.2022

Re: Мислим... У смислу јебачине...

Да га 'ебем у дупе, не знам. Нико ми то до сада није објаснио.

Nema smisla ove, kh, dječije crteže sakriti od svijeta. Dobro, Ruždi je čitam ostao bez oka.

aleshastupin.art
literatesa literatesa 16:42 30.10.2022

Re: Мислим... У смислу јебачине...

I konkretno ova dva crteža:

literatesa literatesa 16:43 30.10.2022

Re: Мислим... У смислу јебачине...

magnus magnus 19:08 30.10.2022

Re: Мислим... У смислу јебачине...

literatesa
I konkretno ova dva crteža:


bogohulnici i jadnici
fašizam
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:46 30.10.2022

Re: Мислим... У смислу јебачине...

literatesa
Imam još dvije, čitam da su ih makeli Facebook i Instagram, ali stvarno nisu za ovdašnje lažne vjernike i dezertere.



:)

literatesa literatesa 19:48 30.10.2022

Re: Мислим... У смислу јебачине...

bogohulnici i jadnici
fašizam

Satanisti, takoreći. :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana