Satira

Šećer

natasa_tasic_10 RSS / 31.10.2022. u 23:48

 

 placebo.png?w=333

Ovih dana samo razmišljam o šećeru, ali ne o onom kupovnom, ili dijabetesu, već o šećernom životu, o ljubavi i mladosti.

Elem, sedim ja tako danas kući i razmišljam se, majko mila, imam 12 kg više i sama sebi sam nezgrapna. Krenula sam  i na vežbe, majke mi mile, na neke sa strujom, al kilaža da padne, ne pada. 

Sedim ja tako danas i u ruci mi je bela toblerona, ona hvala Bogu nema gluten, pa rekoh Nataša kako si se tako ugojila uopšte mi nije jasno.

Onda se pogledam u ogledalo i kažem sebi, hm nemaš bore, makar to, pa  pogledam u tu tobleronu, da je uzmem ili ne uzmen?

Mami me bre...gleda u mene onako masonsko trouglasta, priziva me. Meda mi je naslonio na noge glavu, zna da imam nešto kod sebe za jelo, pa kuka i uzdiše, ali on ne sme da je jede.

Sedim tako i gledamo se nas dve. 

Šećer i ja.  Ko će koga da pobedi na kraju.

 

 



Komentari (497)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

principessa_etrusca principessa_etrusca 13:23 03.11.2022

Балетски уметници

Запазила сам да је једна од ставки високо на листи Наташинин приоритета статус балетских уметника, па ме занимало о чему се ради и какво је то горуће питање да се њиме баве народни посланици.

На сајту Б92 у чланку Za bolji status baletskih umetnika пише:

"Baletski umetnici imaju beneficirani staž, 18 meseci za 12 meseci, obzirom da mi vrlo mladi počinjemo da radimo i pre 18-te, godine staža steknemo pre starosne granice koja je definisana zakonom", rekla je Stokić.

Baletski umetnici, nakon navršenih godina staža nisu u mogućnosti da ostvare penziju, moraju da čekaju 50 godina života, to je granica koju propisuje zakon o penzionom i socijalnom osiguranju.

Prema njenim rečima, to je period u kome baletski umetnici psihofizički više nisu u mogućnosti da odgovaraju zadacima koje pred njih postavlja koreograf, scena i profesija i retki su oni koji mogu kao Sonja Vukićević ili Maja Pliseckaja, da u poznim godinama stvaraju, interpretiraju i opstaju na sceni.

Problem je višestruk jer baletski igrači koji navrše godine staža a ne mogu da odu u penziju zauzimaju radno mesto mladim igračima, to je teška situacija za poslodavca koji mora da izdvaja sredstva i za starijeg igrača i za mladog koji uglavnom radi pod nepovoljnim ugovorima, kazala je Stokić.


Удружење балетских уметника УБУС има 370 чланова, а услов за чланство је завршена средња балетска и три године континуираног балетског стажа. Колико од овоих чланова могу да имају године стажа за пензију, али не и године живота?

У основи, балетски играчи би да се врате у комунизам, па да им држава да пензију са 40 година живота (коју ће примати још 50 година)? Мене занима где пише да посао и послодавац не могу да се промене у току радног века и да након играчке каријере, балерина не може да ради као кореограф, да предаје у државној балетској школи, држи приватну школу балета за децу, часове плеса, јоге, пилатеса и сл.

Бенефицирани стаж имају и рудари, а вероватно и исти случај са одласком у пензију. Рудари ће се међутим много теже преквалификовати него балерине. Да ли се иједан посланик бави побољшањем њиховог статуса?
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:22 03.11.2022

Re: Балетски уметници

Drugaciji je odnos i beneficije vezane za rudare i baletkse igrace kao i visina penzije.
Ja sam svoj doprinoa rudarima dala.jer su moji djaci deca rudara i pomagala sam.im na sve nacine.
Tada nisam bila poslanik. Kada se desila ova nesreca sa Goricom smo skupili oko 80 hiljada e za njih. Sada planiram da pratim zivot dece poginulih i da im se sistemski pomigne. Bidis principesa, ja ne zmurim na nesrecu vec trazim resenje za sve. A baletski igraci imaju problem koji je realan.
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:42 04.11.2022

Re: Балетски уметници

ЕДИТ:
Ja sam svoj doprinoa rudarima dala.jer su moji djaci deca rudara i pomagala sam.im na sve nacine.
Tada nisam bila poslanik.

Ти саосећаш са рударима и помажеш, али као посланица-уметник, у скупштини се бориш за статус уметника, односно сопствене професије у ширем смислу.

У ситуацији где се посланици углавном регрутују из малог броја професија (правници, економисти, политиколози, лекари, инжињери, уметници,...), верујем да не постоји посланик-рудар који би са посвећеношћу са којом ти зступаш уметнике, заступао рударе, или ресимо посланик-медицинска сестра.

Твој зацртани циљ да се бориш за бољи сзатус уметника, на први поглед изгледа племенит, али у ширем друштвеном контексту где су уметници несумњиво једна привилегована друштвена група и привилегована професија, тај циљ је елитистички и више није тако неупитно узвишен.

A baletski igraci imaju problem koji je realan.

Нисам сигурна да разумем.

Балетске каријере се углавном завршавају око 40-е, око 25 година пре уобичајене старосне границе када се иде у пензију.

Током просечног радног века неке професије потпуно нестају, неке се мењају до непрепознатљивости, неке нове настају, а све чешће људи мењају професију током живота по сопственом избору. Све то захтева преквалификацију. У сваком случају, никоме није загарантовано да ће остати у истој струци и на истом послу до пензије.

Молим те дај ми један разлог зашто би балетски играчи били изузетак и добијали пуну пензију са 40 година.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:01 05.11.2022

Re: Балетски уметници

Молим те дај ми један разлог зашто би балетски играчи били изузетак и добијали пуну пензију са 40 година.

Jer su maltene invalidi do 45. Rudari imaju benificirani radni staz jer im stradaju pluca i drugi organi, bas kao i cistacima ulice.
zoja444 zoja444 13:45 03.11.2022

a tajne su duboko sakrivene

eto, natasa, pokazuje se sva lepota i sreca bloga. a nije jos ni 300-ti komentar.
softelectronics_e softelectronics_e 13:54 03.11.2022

Re: a tajne su duboko sakrivene

zoja444
eto, natasa, pokazuje se sva lepota i sreca bloga. a nije jos ni 300-ti komentar.

Molim prevod!
šta si ovime, u stvari, htela da kažeš?
zoja444 zoja444 14:34 03.11.2022

Re: a tajne su duboko sakrivene

citaj malo i tudje komentare. kreni od pocetka.
zoja444 zoja444 23:31 03.11.2022

a sad nesto potpuno drugacije

natasa, ja obozavam operu. imala sam srecu da 2x uzivo slusam monserat kabaje. ostala mi je u pamcenju neka arija: donna, con dispecata... disperanca... samo sam je jednom cula. mislim da je iz neke kantate, zaboravila sam, ali je mnogo lepo.
crossover crossover 00:25 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

zoja444
natasa, ja obozavam operu. imala sam srecu da 2x uzivo slusam monserat kabaje. ostala mi je u pamcenju neka arija: donna, con dispecata... disperanca... samo sam je jednom cula. mislim da je iz neke kantate, zaboravila sam, ali je mnogo lepo.


Onda će ti se verovatno svideti i Ćećilija Bartoli.


principessa_etrusca principessa_etrusca 01:04 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

Onda će ti se verovatno svideti i Ćećilija Bartoli.

Ја волим обе, али лако је могуће да ти се допада једна, али не и друга јер су њих две различите гласовно и певају различит репертоар, једна је сопран, друга мецо, једна пева бел канто, друга је позната по извођењима барокне музике.
crossover crossover 01:25 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

principessa_etrusca
Onda će ti se verovatno svideti i Ćećilija Bartoli.

Ја волим обе, али лако је могуће да ти се допада једна, али не и друга јр су њих две различите гласовно и певају различит репертоар, једна је сопран, друга мецо, једна пева бел канто, друга је позната по извођењима барокне музике.


Ma okej je sve to, hteo sam da kažem Zoji šta je slušala i da ne mora da bude orkestarsko izvođenje. I ja volim obe ali malo više volim Cecu.
zoja444 zoja444 03:14 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

hvala oboma. mogu samo da vidim tacan naziv. da cujem kad nabavim aparaturu... da ne davim objasnjenjem. jao, divno, bas sam se obradovala. hvala mnogo.
softelectronics_e softelectronics_e 05:42 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

zoja444
hvala oboma. mogu samo da vidim tacan naziv. da cujem kad nabavim aparaturu... da ne davim objasnjenjem. jao, divno, bas sam se obradovala. hvala mnogo.

Možemo li da skupimo neki kintić da ti se pomogne da kupiš kršteni komp?
Daj neki račun da ti uplatim bar 3 iljade.
zoja444 zoja444 08:30 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

ma, ne softi, hvala. dovoljan mi je tel. vazno mi je sto sam saznala naziv numere. muziku i namerno ne slusam jer ona direktno utice na emocije a ja moram biti jaka za zivot i gomilu nebuloznih problema. i pre bih izabrala psa nego comp. tesa mi je vec nudila. hvala i njoj.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:46 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

Možemo li da skupimo neki kintić da ti se pomogne da kupiš kršteni komp?
Daj neki račun da ti uplatim bar 3 iljade.

Подржавам!
Једино бих преложила да то урадимо мало елегантније, односно да скупимо целу своту, па проследимо Зоји.
Да ли си вољан да ти скупљаш?
Можемо да дамо рок недељу дана, да се ствар не развлачи.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:48 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

i pre bih izabrala psa nego comp.

Па можемо да скупимо и за једно и за друго. :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:01 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

namerno ne slusam jer ona direktno utice na emocije a ja moram biti jaka za zivot i gomilu nebuloznih problema.

Музика је лековита и оснажује, немој да се лишаваш.
softelectronics_e softelectronics_e 09:06 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

principessa_etrusca
Možemo li da skupimo neki kintić da ti se pomogne da kupiš kršteni komp?
Daj neki račun da ti uplatim bar 3 iljade.

Подржавам!
Једино бих преложила да то урадимо мало елегантније, односно да скупимо целу своту, па проследимо Зоји.
Да ли си вољан да ти скупљаш?
Можемо да дамо рок недељу дана, да се ствар не развлачи.

Nisam voljan da sakupljam.
Voljan sam samo da uplatim gde mi se kaže.
Bilo kome na bilo koji račun.
gvozden1 gvozden1 09:14 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

ne, ne, ne! molim vas. stvarno ne zelim. imam novac ali i bujnu mastu. cuvam to za eventualne crne dane jer ko zna kako crni mogu biti. divni ste, ali stvarno ne zelim. hvala.

Pa Zoja, nauči da kopiraš, citiraš tekst, delove, to može sa bilo kog telefona, teško je ovako pratiti.
Nema se pojma kome šta pričaš.

A, jedan od telefona je i meni ograničavao dužinu komentara, a kad nešto citiram onda je tog ograničavanja nestajalo.
Pokušaj.
literatesa literatesa 09:19 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

tesa mi je vec nudila


Tastature su obe nove, Microsoft, jedna je u kutiji, miš roze katastrofa onaj što svijetli. :)

HP kućište je rekoše dobro, novije, i veliki Eizo monitor, stariji model, stabilan na teškom postolju, ne znam šta je onako teško, i ima mehanizam za pomjeranje gore, dole, nakrivo. Meni to sve dugo zauzima prostor na stolu, i sa strane, koristim ga poslednje dvije-tri god samo za skidanje tj krađu knjiga sa Neta i knjige sam poslije sve prebacila na jedno mjesto, tajno. U hodniku je jer sam prvo tati predložila, on kaže da mu je laptop dobar i dovoljno. U hodniku su i skije i pancerice i biciklo, samo kažem, hodnik je važno mjesto u životu jednog čovjeka. Važno mjesto u životu čovjeka bez magaze. :)
literatesa literatesa 09:19 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

zoja444 zoja444 09:25 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

gvozdene, ovo je no name glupavi tel. nisam u pitanju ja, nego on. i ne zalim se. meni je dovoljan. jer i onako sam zavisna od interneta a resenje je skidanje sa istog. p.s. sto lepo nisam slagala, ovo je virtuala, ko bi znao. koja glupost od mene.
softelectronics_e softelectronics_e 09:27 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

literatesa
tesa mi je vec nudila


Tastature su obe nove, Microsoft, jedna je u kutiji, miš roze katastrofa onaj što svijetli. :)

HP kućište je rekoše dobro, novije, i veliki Eizo monitor, stariji model, stabilan na teškom postolju, ne znam šta je onako teško, i ima mehanizam za pomjeranje gore, dole, nakrivo. Meni to sve dugo zauzima prostor na stolu, i sa strane, koristim ga poslednje dvije-tri god samo za skidanje tj krađu knjiga sa Neta i knjige sam poslije sve prebacila na jedno mjesto, tajno. U hodniku je jer sam prvo tati predložila, on kaže da mu je laptop dobar i dovoljno. U hodniku su i skije i pancerice i biciklo, samo kažem, hodnik je važno mjesto u životu jednog čovjeka. Važno mjesto u životu čovjeka bez magaze. :)

Eeeeeeee!
Da smo bliže da ti dam jedno 25 kvadrata suterenskog prostora.
Jbg, uvek sam sirotinji pomagao.
literatesa literatesa 09:31 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

Eeeeeeee!
Da smo bliže da ti dam jedno 25 kvadrata suterenskog prostora.
Jbg, uvek sam sirotinji pomagao.

Upišanko, opet izigravaš dobrog čoveka?
literatesa literatesa 09:31 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

Glumata, upišanko.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:51 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

literatesa
Eeeeeeee!
Da smo bliže da ti dam jedno 25 kvadrata suterenskog prostora.
Jbg, uvek sam sirotinji pomagao.

Upišanko, opet izigravaš dobrog čoveka?

Теса, девојко, шта ти је? Ко ти је опет јутрос пишкио у кафу?
literatesa literatesa 09:55 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

Теса, девојко, шта ти је? Ко ти је опет јутрос пишкио у кафу?

Pa neka tebi upišanko da i kitu i 25 kvadrata, devojko. Tvoj je on broj.

Sjetih se poslije, bolje mu je da sebi kupi novu tastaturu, nešto prljavije u životu nisam vidjela kad je ova pokazao šta jede i kraj čega jede.
softelectronics_e softelectronics_e 11:18 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

literatesa
Eeeeeeee!
Da smo bliže da ti dam jedno 25 kvadrata suterenskog prostora.
Jbg, uvek sam sirotinji pomagao.

Upišanko, opet izigravaš dobrog čoveka?

Šta da radim kada sam takav!?
Od sebe se ne može!
softelectronics_e softelectronics_e 11:19 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

literatesa
Теса, девојко, шта ти је? Ко ти је опет јутрос пишкио у кафу?

Pa neka tebi upišanko da i kitu i 25 kvadrata, devojko. Tvoj je on broj.

Sjetih se poslije, bolje mu je da sebi kupi novu tastaturu, nešto prljavije u životu nisam vidjela kad je ova pokazao šta jede i kraj čega jede.

Tebi kitu ne dam!
Da se na glavu posadiš.
literatesa literatesa 11:28 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

Zoja, nije sramota nemati para, sramota je biti ovako nešto kao upišanko i njegova satanistička djeva.

Drugo, nisam ni pomislila da nemaš para, pa vidiš da sam ispričala san, provlače mi se kroz snove struja i gas jer je principessin jebač Putin započeo rat, mislim, to su normalni ljudski snovi i strahovi, satanisti u istim okolnostima sade ljubičice i slušaju Bajagu dok Harkov gori, oni koji služe Satani, zar ne?


Desilo se tako, pišeš da se patiš sa telefonom, ja u stvari ne vjerujem da si ti ozbiljna, no, dobro :), ako si, sjetih se da imam računar, ništa više. Na koncu, nije ni stari računar vječnost i nezamjenljiv u boljim vremenima. Od ovih što nude 3.000 dinara i 25 kvadrata jer je neko sirotinja, ne znam šta bih ti rekla, osim, sitno je to za velike ljude..
literatesa literatesa 12:08 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

Upišanko se opet ne smiruje, ali nije shvatio poentu o 3000 dinara ni izvukao pouku o samo 25 kvadrata za sirotinju, ispostavilo se da nema više. Ispostavilo se da je limitiran. I duhovno i materijalno.
shmoo shmoo 12:18 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

zoja444

ovo je no name glupavi tel. nisam u pitanju ja, nego on. i ne zalim se. meni je dovoljan. jer i onako sam zavisna od interneta a resenje je skidanje sa istog



Одавде се стиче утисак да ти то лечење болести зависности баш нешто и не полази за руком.

Можда није до телефона?

zoja444 zoja444 12:51 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

taso, ne brini, otici cu.
literatesa literatesa 13:38 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

taso, ne brini, otici cu.

Ne brini ni ti, Taso svako malo te novogodišnje noći prespava, jednostavno se probudi kao nov u narednoj godini, npr jutros u Januaru 2023, jesi vidjela, svi su juče bili fuj kakani, samo je on spavkao. :)
vcucko vcucko 13:42 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

softelectronics_e
literatesa
Теса, девојко, шта ти је? Ко ти је опет јутрос пишкио у кафу?

Pa neka tebi upišanko da i kitu i 25 kvadrata, devojko. Tvoj je on broj.

Sjetih se poslije, bolje mu je da sebi kupi novu tastaturu, nešto prljavije u životu nisam vidjela kad je ova pokazao šta jede i kraj čega jede.

Tebi kitu ne dam!
Da se na glavu posadiš.



To se kaže, nisam ti ja geometarski kočić. Da me turaju u svašta.

softelectronics_e softelectronics_e 13:43 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

literatesa
Upišanko se opet ne smiruje, ali nije shvatio poentu o 3000 dinara ni izvukao pouku o samo 25 kvadrata za sirotinju, ispostavilo se da nema više. Ispostavilo se da je limitiran. I duhovno i materijalno.

Ih!
Da sam samo tu limitiran, gde bi mi bio kraj.
Da li si ti limitirana?
zoja444 zoja444 13:47 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

tesa, iskreno, dosta mi je jedna, zna se koja, osoba na grbaci. necu da navlacim jos koju.
literatesa literatesa 14:21 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

Ih!
Da sam samo tu limitiran, gde bi mi bio kraj.
Da li si ti limitirana?


Ta tvoja slika ili bolja strana koju stvaraš o sebi sve je poroznija, i sve si jadniji, daleko od toga da mi te žao.


Evo javio se i koljač da te podrži, što je otprilike kao hiljadu riječi. Gubavci.
literatesa literatesa 14:23 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

tesa, iskreno,

Taso me nasmijao, ukorio te jer si 24/7 ovde, a on ne. :))
softelectronics_e softelectronics_e 14:29 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

literatesa
Ih!
Da sam samo tu limitiran, gde bi mi bio kraj.
Da li si ti limitirana?


Ta tvoja slika ili bolja strana koju stvaraš o sebi sve je poroznija, i sve si jadniji, daleko od toga da mi te žao.


Evo javio se i koljač da te podrži, što je otprilike kao hiljadu riječi. Gubavci.

Ja sam bolji od tebe i zato me mrziš.
literatesa literatesa 14:46 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

Ja sam bolji od tebe i zato me mrziš.

Ne, gadiš mi se. Osjetim fizički na kakva si sve poniženja spreman, vučeš se za mnom kao prebijen ker, samo da bi dočekao 5 minuta moje slabosti i pokazao svoju hijensku prirodu. To je u stvari ovo što radiš i komentarima, podmećeš se, ja te šutam, i onda kad već iscrpiš čovjeka pokažeš koliko si pogan.
literatesa literatesa 14:47 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

Ja sam bolji od tebe

Sličica mačke opet nešto hendluje?
softelectronics_e softelectronics_e 15:12 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

literatesa
Ja sam bolji od tebe i zato me mrziš.

Ne, gadiš mi se. Osjetim fizički na kakva si sve poniženja spreman, vučeš se za mnom kao prebijen ker, samo da bi dočekao 5 minuta moje slabosti i pokazao svoju hijensku prirodu. To je u stvari ovo što radiš i komentarima, podmećeš se, ja te šutam, i onda kad već iscrpiš čovjeka pokažeš koliko si pogan.

Jebote!
Strašno!
Kako mogu da ti pomognem?
shmoo shmoo 16:34 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

zoja444
taso, ne brini, otici cu.








Не бринем уопште, право да ти кажем.

Боли ме кита за дилере (то јест за болести зависности и за зависнике), ја то не радим.

Него ја то онако... Разговора ради... Смол токс... Као и сви британски држављани...





shmoo shmoo 16:46 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

literatesa
tesa, iskreno,

Taso me nasmijao, ukorio te jer si 24/7 ovde, a on ne. :))



Увек на услузи фројлајн (фрау?) Тес.

Слуга покоран.





zoja444 zoja444 16:57 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

taso, ti si britanski drzavljanin? cula sam za jednog, nikad tamo nije bio, a dobio. p.s. lepo je sto si se pomirio sa maksom.
shmoo shmoo 20:22 04.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

zoja444
taso, ti si britanski drzavljanin?



Хвала богу, нисам.

Него морамо да се цивилизујемо па к'о велим да онда причамо о временским приликама и неприликама. Смол токс.

Купио сам и штапове за голф.

cula sam za jednog, nikad tamo nije bio, a dobio.


Добио мјесечно прање?

Срећни добитник.

p.s. lepo je sto si se pomirio sa maksom.


Не сећам се да смо се Макса и ја свађали па нема ни потребе да се миримо.

Можда је то теби изгледало као свађа али он и ја тако комуницирамо одувек.

Ма све ти је то, драга моја, само у оку посматрача.

'Ај лаку ноћ свима!





zoja444 zoja444 05:33 05.11.2022

Re: a sad nesto potpuno drugacije

taso, jel ono na slici ranije mali zlatni retriver? ili je labrador?
shmoo shmoo 08:19 05.11.2022

I wonder if wonders exist...

literatesa
taso, ne brini, otici cu.

Ne brini ni ti, Taso svako malo te novogodišnje noći prespava, jednostavno se probudi kao nov u narednoj godini, npr jutros u Januaru 2023, jesi vidjela, svi su juče bili fuj kakani, samo je on spavkao. :)




Happy Endings





solo solo 12:10 05.11.2022

Kako god


Hu kerz!

Počo wikend.

Još jedan.

Leti vreme letu avijoni.

Nekom batak a nekom trtica.

Nekom blog.

Svako dobije po nešto.



Čaki šta je danas na meniju? Na tebiju?

Preporučam Boršč. Viđu kako je pošaran.

softelectronics_e softelectronics_e 14:33 05.11.2022

Re: Kako god

solo

Hu kerz!

Počo wikend.

Još jedan.

Leti vreme letu avijoni.

Nekom batak a nekom trtica.

Nekom blog.

Svako dobije po nešto.



Čaki šta je danas na meniju? Na tebiju?

Preporučam Boršč. Viđu kako je pošaran.


Jutros je, kako dolikuje i vera nalaže, na programu bio kačamak.
No, nije bio poplašen prženim parčićima slaninice, nego sitnim čvarcima.
Ostalo sve kako i dolikuje, uključujući beli i crni luk.
Ručak je upravo obavljen - pileća supa uključujući mnoštvo povrća u istoj ... šargarepa, peršun, paškanat, prokelj, krompir, karfiol, crni luk, čak i srca od kupusa koje je žena izvadila jutros kada je dodavala još glavica u buriće ... i ne znam da li sam išta propustio.
Za glavno jelo ovaj puta je bila samo kuvana piletina sa pire krompirom, uz koju sam pojeo gotovo punu teglicu rena.
Sada ću da gledam tenis i pojedem jednu jabuku sa mojih jabuka ... danas sam još ugledao dva komada.
Za večeru ću se već snaći.
Ako me bude mrzelo da previše izvoljevam, poješću ostatak kačamaka.
Razmišljajući o prolaznosti života.
solo solo 14:47 05.11.2022

Re: Kako god

Za večeru ću se već snaći.
Ako me bude mrzelo da previše izvoljevam, poješću ostatak kačamaka.
Razmišljajući o prolaznosti života.


Iskusno!

Alal vera domaćine.
softelectronics_e softelectronics_e 20:06 05.11.2022

Re: Kako god

solo
Za večeru ću se već snaći.
Ako me bude mrzelo da previše izvoljevam, poješću ostatak kačamaka.
Razmišljajući o prolaznosti života.


Iskusno!

Alal vera domaćine.

Služim narodu!

Ooooooj, narode moj!
kamilo_emericki kamilo_emericki 16:35 05.11.2022

Gospodo antikomunisti

Do kada će te vi za svoje nesposobnosti sve gluposti koje pravite tražiti opravdanje u komunistima?
Padne li vam ponekad na pamet da poredite Čehoslovačku između 1918 i 1939 sa Kraljevinom Jugoslavijom, takođe 1918-1939? Koliko je brzo išao razvoj jedne a koliko druge države?
Ja sam malo zavirio u tabele sa linka koji sam ostavio na apostatinom blogu.
U Kraljevini, 1939 na teritoriji Srbije je proizvedeno 275 miliona KW el. energije a 1949 godine 527 miliona KW a 1959. proizvodnja je bila 2009 miliona KW.
Vrijednost društvenog proizvoda 1938. na teritoriji današnje Hrvatske je bila 5864 miliona tadašnjih dinara a na prostoru Srbije, zajedno sa Makedonijom 4194 miliona.
1955. veličina društvenog proizvoda je izjednačena i od tada Srbija, procentualno, više i brže raste.

softelectronics_e softelectronics_e 20:04 05.11.2022

Re: Gospodo antikomunisti

kamilo_emericki
Do kada će te vi za svoje nesposobnosti sve gluposti koje pravite tražiti opravdanje u komunistima?
Padne li vam ponekad na pamet da poredite Čehoslovačku između 1918 i 1939 sa Kraljevinom Jugoslavijom, takođe 1918-1939? Koliko je brzo išao razvoj jedne a koliko druge države?
Ja sam malo zavirio u tabele sa linka koji sam ostavio na apostatinom blogu.
U Kraljevini, 1939 na teritoriji Srbije je proizvedeno 275 miliona KW el. energije a 1949 godine 527 miliona KW a 1959. proizvodnja je bila 2009 miliona KW.
Vrijednost društvenog proizvoda 1938. na teritoriji današnje Hrvatske je bila 5864 miliona tadašnjih dinara a na prostoru Srbije, zajedno sa Makedonijom 4194 miliona.
1955. veličina društvenog proizvoda je izjednačena i od tada Srbija, procentualno, više i brže raste.


Dok god bude bilo potrebno!
Nije mi samo jasno do kada će komuljare taj nesrećni komuljarski period proglašavati kao period prosperiteta?
Nije valjda da su toliko glupi i ne shvataju da je to period društvene regresije, sputavanje razovja normalnih društvenih odnosa zasnovanih na slobodi!
Kakvi kurčevi megavat-časovi struje?
I u Severnoj Koreji se proizvodi struja.
Ooooo Bože, koliko glupih ljudi ima, to je strašno!
Bazmeg!
gedza.73 gedza.73 20:07 05.11.2022

Re: Gospodo antikomunisti

U Kraljevini, 1939 na teritoriji Srbije je proizvedeno 275 miliona KW el. energije a 1949 godine 527 miliona KW a 1959. proizvodnja je bila 2009 miliona KW.
Vrijednost društvenog proizvoda 1938. na teritoriji današnje Hrvatske je bila 5864 miliona tadašnjih dinara a na prostoru Srbije

Pre I svetskog rata Šabac je imao 14 000 ljudi da bi taj broj bio prepolovljen. Džon Rid je pisao u kakvom stanju je bio grad nakon prolaska okupatorske vojske sa prostora Hrvatske i Bosne.
Za 12 dana u Šapcu je ubijeno 3 000 ljudi a Podrinje je tokom rata izgubilo 42 % stanovništva. Da bi posle dve decenije došli neki sa kozaračkim kolom i petokrakom da te ljude zatvaraju, hapse i proglašavaju za izdajnike.

Iz Beograda austrijski oficiri su vagonima odnosili kradene stvari, u Vukovar je oterana stoka, kola, nameštaj, sve što se moglo pokrasti. Čak su srpski oslobodioci zatekli 400 kola pokradenih stvari koje okupatori nisu prilikom bekstva uspeli da oteraju.
Iz Etnološkog muzeja su čak peškire odneli.

U Skupštini za govornicom je iznet podatak da su se u nekim srpskim selima vratili na oranje drvenim ralom jer im je tokom rata sve pokradeno. Ono što nisu pokrali to su uništili.

Nakon tog rata Srbi nikome nisu nacionalizovali kuće, nikome otimali imovinu, nikome uzimali fabrike (čak su u finainsijskom smislu doneli pogrešnu odluku pa se po paritetu falisfikovanim novcem nastavila pljačka). Nisu bili poput komunističke lopovske bagre koja nije uspela sama da nešto napravi a da ne otme drugome kuću ili imanje. Kad komunjara kaže 'ja nisam imao ništa a oni su mi dali sve' odma' znaš o kakvom se čoveku radi. Što kažu 'dobar komunista al govno od čoveka'

Ako se već bacaš partijskim statistikama i floskulama sa radničkih saveza o prvim petoletkama koje su oborile sve dotad poznate norme na celom svetu u kojima su sedeli podobni botovi danas u odnosu na komunizam se daleko bolje živi u Srbiji.

Pogledaj ti malo kroz te tvoje komunističke naočare da su privredne zakone u Srbiji devedesetih donosili komunisti i da po nekim statistikama 80 posto posednika krupnog kapitala u Srbiji ima veze sa komunističkim režimom.


gvozden1 gvozden1 21:24 05.11.2022

Re: Gospodo antikomunisti

Kakvi kurčevi megavat-časovi struje

Ako je išta tupavo to je ovo kad neko izgugla podatak, i počne njime da vitla kao nekim dokazom.
Kilovati struje, jebote!
I to izguglali.

Porediti Češku, regiju sa izrazito razvijenim industrijom, o koju se rat samo očešao, i Srbiju kojoj je taj rat odneo pola stanovništva, a dotle sto godina provela u pravljenju države, i reći, a što Srbija, Jugoslavija, nije pravila struje kao Čehoslovačka, može samo ostrašćeni komunistički mozak.
gvozden1 gvozden1 21:54 05.11.2022

Bris

Auuuuu, ko grtalica da je blogom prošla :)
predatortz predatortz 21:56 05.11.2022

Re: Bris

gvozden1
Auuuuu, ko grtalica da je blogom prošla :)


Temeljito!
gvozden1 gvozden1 22:08 05.11.2022

Re: Bris

predatortz
gvozden1
Auuuuu, ko grtalica da je blogom prošla :)


Temeljito!

Što ti je vlast:)
predatortz predatortz 22:09 05.11.2022

Re: Bris

gvozden1
predatortz
gvozden1
Auuuuu, ko grtalica da je blogom prošla :)


Temeljito!

Što ti je vlast:)


CK
gvozden1 gvozden1 22:37 05.11.2022

Re: Bris

predatortz
gvozden1
predatortz
gvozden1
Auuuuu, ko grtalica da je blogom prošla :)


Temeljito!

Što ti je vlast:)


CK

A i Tasa puko:)
predatortz predatortz 23:49 05.11.2022

Re: Bris


A i Tasa puko:)


Meni liči da je ovaj put ozbiljno.
shmoo shmoo 23:53 05.11.2022

Re: Bris

gvozden1
predatortz
gvozden1
predatortz
gvozden1
Auuuuu, ko grtalica da je blogom prošla :)


Temeljito!

Što ti je vlast:)


CK

A i Tasa puko:)




И ти си се пронашао у мојим коментарима као и Предатор?

Занимљиво.

А ни слутио нисам.

Очень хорошо.

gvozden1 gvozden1 00:11 06.11.2022

Re: Bris

shmoo
gvozden1
predatortz
gvozden1
predatortz
gvozden1
Auuuuu, ko grtalica da je blogom prošla :)


Temeljito!

Što ti je vlast:)


CK

A i Tasa puko:)




И ти си се пронашао у мојим коментарима као и Предатор?

Занимљиво.

А ни слутио нисам.

Очень хорошо.



Nisam naravno, ne radi se o meni, ali bre ovo što radiš je nenormalno.
Sve to može normalnije da se kaže.

Ali, kako hoćeš.
shmoo shmoo 00:39 06.11.2022

Re: Bris

gvozden1

Sve to može normalnije da se kaže.



На жалост, не може.

Проверено више пута.

Ово је једини избор речи који ће савршено разумети они који треба да разумеју тај језик.

solo solo 01:17 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

Питај Наташу зашто није обрисала коментаре у којима блогери једни друге међусобно називају џукелама, упишанцима, фашистима, дебилчинама,...
Али зато је одмах обрисала коментар у којем ја.....
Видиш ли ти ту неку логику?

Ја не.


Zna Nataša jako dobro šta radi.

Možda nekada nije znala.

Naučila usput.

Hu kerz!

solo solo 01:32 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

Зна, зна...

Видим то и ја.


shmoo shmoo 01:44 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

solo
Зна, зна...

Видим то и ја.







literatesa literatesa 07:21 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

Питај Наташу зашто није обрисала коментаре у којима блогери једни друге међусобно називају џукелама, упишанцима, фашистима, дебилчинама,...

И то директно упућују на појединачног саговорника.

Зато што у тим коментарима нема псовки?


Hm, sve što obriše i upišanka meni čini uslugu.

Ali, nešto gledam, istina je nakon svega da ste zaslužili vi njega, i on vas tj izborili se jedan za drugoga. I to je, ako čovjek nije na kraj srca, stvarno prirodna selekcija određene grupe i sklad na koji ni brisanje nekoliko komentara ne može uticati.
softelectronics_e softelectronics_e 07:33 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

literatesa
Питај Наташу зашто није обрисала коментаре у којима блогери једни друге међусобно називају џукелама, упишанцима, фашистима, дебилчинама,...

И то директно упућују на појединачног саговорника.

Зато што у тим коментарима нема псовки?


Hm, sve što obriše i upišanka meni čini uslugu.

Ali, nešto gledam, istina je nakon svega da ste zaslužili vi njega, i on vas tj izborili se jedan za drugoga. I to je, ako čovjek nije na kraj srca, stvarno prirodna selekcija određene grupe i sklad na koji ni brisanje nekoliko komentara ne može uticati.

Šta se to dogodilo?!
softelectronics_e softelectronics_e 07:38 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

shmoo
Питај Наташу зашто није обрисала коментаре у којима блогери једни друге међусобно називају џукелама, упишанцима, фашистима, дебилчинама,...

И то директно упућују на појединачног саговорника.

Зато што у тим коментарима нема псовки?

Али зато је одмах обрисала коментар у којем ја јебем матер фашистичку централном комитету Блога Б92 не помињући ничије појединачно име.

А упишанци, џукеле, дебилчине итд. нека остану за успомену и дуго сећање?

И ти ми онда кажеш да је ово што ја радим ненормално?

А упишанци, џукеле, дебилчине, то је нормално?

Видиш ли ти ту неку логику?

Ја не.

'Ај лаку ноћ свима!



Shmuu!
Nema od toga ništa.
Anonimnost (impersonalizacija, što bi rekao Maksa) je sviranje kurcu.
Prema tome, nikove na sunce!
Ko su članovi CK bloga?
Moramo, jednom, da krenemo u diferencijaciju.
Kako su to govorile komuljare.
Kako se ništa ne bi promenilo!
Nabijem i njih i njihove diferencijacije na krasni!
shmoo shmoo 09:20 06.11.2022

Тамна је ноћ, к'о створена за порнографију

literatesa

Ali, nešto gledam, istina je nakon svega da ste zaslužili vi njega, i on vas



Све ми нешто изгледа да смо и тебе заслужили.

И ти нас.

Тако да је ту 1:1. Из икса у икс.

Исто као и код Чарлија.

Качамак поплашен сланиницом и продужени викенди или шљивик и розе патике, изађе му резултат на исто.

Икс (па пута два, па пута три)


I to je, ako čovjek nije na kraj srca, stvarno prirodna selekcija određene grupe



Слажем се.

Једино се онда ту поставља питање на каквим то принципима свога постојања нека одређена група опстаје и траје кроз јединке које су однеле победу (чиме год и на који год начин) у тој природној селекцији.

А шта ова претходна реченица значи на Блогу Б92?

Пааа... О томе нека свако мисли шта год му се мисли.

Ја бих своје мишљење о томе задржао за себе.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 09:31 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

Али зато је одмах обрисала коментар у којем ја јебем матер фашистичку централном комитету Блога Б92 не помињући ничије појединачно име.

Jer mogu da te blokiraju, a onda blog gubi smisao.
Niko mi nije rekao da prestanem da pisem, meni niko nikada ne moze da kaze sta da radim. Uvek uradim sta hocu.
Povlacim se sa bloga na koga sam bila najponosnija na svetu,ali zaista. Vise nego i na pevanje, jer sam rekla javno bez osude od svih vas svoje misli.
Ja ne znam odgovore na sva pitanja i ja politicarka nisam. Ja sam umetnica i tako gledam na svet.
Ni u botove ne verujem, iskrena da budem.
Znam samo jedno da uvek trazim svetlo i da mi je ono vodic. Imam svoga duhovnika koji mi je rekao da nosim svetu vodu u Skupstinu i da je pijem. I stojim iza svega recenog. Mi smo svi ljudi i treba da trazimo dobro u nama uvek.
Principesi mogu samo da kazem da ja mogu samo onima koji su ugrozeni na bilo koji nacin da pomgnem samo kroz humanitarne akcije i da ne znam sta se desilo u rudniku i da mi je zao, ali da se o deci poginulih rudara vodi racuna
Za mostove,pruge ...i sve ostalo ne znam, ali znam kako mogu kolegama da pomognem jer sam u toj materiji.
Zaista je bila velika cast i moja najveca sreca biti clan Bloga.
Hvala vam svima.
shmoo shmoo 09:47 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

natasa_tasic_10

Jer mogu da te blokiraju, a onda blog gubi smisao.



Видим да Литератесу нико не блокира иако их она чак и моли за то?

Како год, није то ни први ни последњи пут да Блог Б92 губи смисао тако што некога, било кога, блокирају.

meni niko nikada ne moze da kaze sta da radim. Uvek uradim sta hocu.


Наравно. То важи за свакога од нас. И то тако важи докле год твоја рука не дође до врха туђег носа. ( "Слобода твојих руку престаје пред врхом мога носа." - мексичка пословица)

Србија је у том смислу слободна земља.

Једино што онда у појединим случајевима неко дође па обрише то када урадиш/кажеш оно шта мислиш.

Зато смисла на Блогу Б92 никада није ни било. Од самих његових почетака пре петнаестак година.

Али коме још и треба смисао и логика на естради?

(Надам се да барем ти у овој нашој слободнотржишној либералној економији не поистовећујеш културу и естраду као што то чини 99% грађана Србије?)

Смисао и логика само могу ту да кваре пос'о.





Imam svoga duhovnika koji mi je rekao da nosim svetu vodu u Skupstinu i da je pijem.


Квалитет свете водице много зависи од квалитета духовника.

То ти је као и са сваком другом робом на слободном тржишту либералне економије.

Hvala vam svima.


Што се мене тиче, нема на чему, и други пут јер знам да ће тог другог (и трећег и четвртог...) пута свакако бити.

И ја теби желим све најбоље у животу ван Блога Б92 као и у овом виртуелном животу на Блогу Б92 јер, као што већ рекох, наставиће се он.

Знам то и из свог искуства и из искуства других блогера овдашњих, са или без ауторске ВИП/плебс, ситна боранија опције.

solo solo 10:35 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

Povlacim se sa bloga na koga sam bila najponosnija na svetu,ali zaista. Vise nego i na pevanje, jer sam rekla javno bez osude od svih vas svoje misli.


Sad ćeš bar moći sa skupštinske govornice da kažeš svoje misli i to još u direktnom tv prenosu.

Što bi se zamajavala ovde sa ,,istomišljenicima,,

Nego bilo bi ok da svoje VIP mesto na blogu ustupiš Tasi koje je izgubio pod čudnim okolnostima. Valjda je već dovoljno odrobijao.Vreme je za aboliciju.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 10:45 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

Sto se mene tice Tasa neka ga preuzme sa radoscu prosledjujem stafetu. Ja se u Skupstini ne obacam poslanicima vec narodu. Za mene je svaki covek isti samo dok ima dobrotu u sebi.
solo solo 10:46 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

Али коме још и треба смисао и логика на естради?

Смисао и логика само могу ту да кваре пос'о.


U to ime....


Baki Prasetu vraćen Jutjub kanal

Prema podacima sa sajta socialblade.com i statistici, kanal Bake Praseta je na Jutjubu bio treći najbolje rangiran u našoj zemlji.

Smatra se da on na mesečnom nivou može da zaradi oko 75.000 evra samo od Jutjuba. Trenutno ovaj kanal prati dva miliona i 150 hiljada ljudi.
izvor b92
solo solo 10:48 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

Ja se u Skupstini ne obacam poslanicima vec narodu.


Da. I poslanici su narod, valjda.

I to onaj najbolji deo,probran i odabran.
softelectronics_e softelectronics_e 11:11 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

solo
Povlacim se sa bloga na koga sam bila najponosnija na svetu,ali zaista. Vise nego i na pevanje, jer sam rekla javno bez osude od svih vas svoje misli.


Sad ćeš bar moći sa skupštinske govornice da kažeš svoje misli i to još u direktnom tv prenosu.

Što bi se zamajavala ovde sa ,,istomišljenicima,,

Nego bilo bi ok da svoje VIP mesto na blogu ustupiš Tasi koje je izgubio pod čudnim okolnostima. Valjda je već dovoljno odrobijao.Vreme je za aboliciju.


Jedan je Shmuu!

Što se mene tiče, meni je ta autorska suvišna.
O slaninici i kačamaku mogu i kroz komentare.
Eeeee, da.
Jutros je kačamak bio sa mlekom.
Dijetalni.
Za ručak će biti supa od juče.
Kao i kuvana piletina.
Još traje 'borba mišljenja' da li će uz piletinu biti pire krompir ili onaj skuvan u supi.
U svakom slučaju, ponovno će biti ren.
Ne smeta što je kupovni.
I to je za ljude.
shmoo shmoo 11:31 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

solo, natasa_tasic_10

ustupiš, prosledjujem stafetu



Хвала вам обома. Али не хвала.

ДЈБ (мислим, Доста Је Било, а не Да Јебемо Боље, што рече ономад Кркар).


solo

U to ime....


Baki Prasetu vraćen Jutjub kanal



Е, јебига!!!

А клинци у мојој школи се таман поделили на четнике и партизане, то јест на оне који навијају за Свињка Митровића (то су они што гледају телевизију, само онај један канал, са бабом и дедом) и оне који навијају за Баку Прасета (то су они што их маме и тате пошаљу увече у кревет да не би сметали по кући, а они испод јоргана потајно буље у тик ток и Јутјуб на телефону до 5 ујутро, па после хрчу у школи нха часовима).

Сад ћу у учионици опет морати све испочетка са оним завади па владај. А таман ми кренуло...

Јбг.

shmoo shmoo 11:35 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

softelectronics_e

Jedan je Shmuu!





zoja444 zoja444 12:32 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

solo, ne davi natasu. nema ovde limitiran broj vip i obicnih autorskih. odgovornih nema, imenom i prezimenom. javno oznacenih.
softelectronics_e softelectronics_e 12:44 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

zoja444
solo, ne davi natasu. nema ovde limitiran broj vip i obicnih autorskih. odgovornih nema, imenom i prezimenom. javno oznacenih.

Molim pojašnjenje!
zoja444 zoja444 12:55 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

sta treba da pojasnim?
softelectronics_e softelectronics_e 14:16 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

zoja444
sta treba da pojasnim?

Pa to.
solo solo 18:35 06.11.2022

Re: Тамна је ноћ

solo, ne davi natasu. nema ovde limitiran broj vip i obicnih autorskih. odgovornih nema, imenom i prezimenom. javno oznacenih.




Nije mi problem da ti pojasnim Zoja.

Zezam se 3 četvorke, zezam se!

Da ispratimo Natašu u veseloj atmosferi. Kolko vidim na slikama i snimcima Nataša je jedna vesela nasmejana žena.

Nemoj da mračiš.

zoja444 zoja444 10:02 06.11.2022

zaboravila sam nesto vazno

natasa, veoma je vazno da ne idete bosi, iako je meni to veliko uzivanje. rane kod dijabeticara sporije zarastaju. zato je dobro imati priblizno dobro regulisan secer. samo neka udobna obuca.
zoja444 zoja444 10:09 06.11.2022

Re: zaboravila sam nesto vazno

postoji popularni casopis dijabetes, koji nikako nije zamena za endokrinologa ali ima nekad i korisnih saveta. kao npr u slucaju hipoglikemije, dovoljno je pojesti pola banane.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 10:15 06.11.2022

Re: zaboravila sam nesto vazno

Hvala vam puno Zoja na svim savetima.❤️❤️
zoja444 zoja444 10:26 06.11.2022

Re: zaboravila sam nesto vazno

nema na cemu. evo jos jednog. narocito izbegavati proizvode gde pise da su bez secera. to je laz, napisana mozda onim mikro slovima. cedjena limunada bez secera je ok.
zoja444 zoja444 10:46 06.11.2022

Re: zaboravila sam nesto vazno

nije katastrofa ako se nekad nesto i prekrsi. dovoljan je zalogaj neceg omiljenog, da nam zelja mine. i mi imamo dusu.
nikvet pn nikvet pn 13:00 06.11.2022

Re: zaboravila sam nesto vazno

zoja444
natasa, veoma je vazno da ne idete bosi


Увлака полаже пријемни...

natasa_tasic_10
Hvala vam puno Zoja na svim savetima


Положила, честитам, само штикле вире.
zoja444 zoja444 13:13 06.11.2022

Re: zaboravila sam nesto vazno

nikvet, sad i ti imas neki problem? ti bese onaj veterinar sto uspavljuje pse po zelji vlasnika?
gvozden1 gvozden1 13:44 06.11.2022

Re: zaboravila sam nesto vazno

sto uspavljuje pse po zelji vlasnika

Jok, protiv želje vlasnika.
predatortz predatortz 15:32 06.11.2022

Re: zaboravila sam nesto vazno

gvozden1
sto uspavljuje pse po zelji vlasnika

Jok, protiv želje vlasnika.


Ma, i vlasnike!
gvozden1 gvozden1 16:34 06.11.2022

Re: zaboravila sam nesto vazno

predatortz
gvozden1
sto uspavljuje pse po zelji vlasnika

Jok, protiv želje vlasnika.


Ma, i vlasnike!

Po želji pasa :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana