Nauka| Tehnologija

ChatGPT - Tako mi čukundede vrača!

Spiridon RSS / 11.01.2023. u 09:49

 

 

Spiridon (pita ChatGPT da malo razradi ovu pricicu):

Radnja se dešava u Americi, u gradu Omaha u Nebraski. Bata, instruktor letenja koji je došao 90-tih iz Beograda, ima sina Vladu od 18 godina koji svira u lokalnom bendu. Vlada je nezadovoljan stanjem u bendu, pa mu otac iz šale daje savet da pokuša da prepeva nekoliko stvari od nekih bendova iz bivše Jugoslavije (EKV, Haustor, Lacni Franc, Brejkersi, Sarlo, Film...). Vlada ga posluša (ali nikome ne kaže istinu) i bend počinje da dobija na popularnosti, prvo u školi, a potom i u gradu. Vlada se još više zainteresuje za beogradsku priču i Bata odlučuje da zajedno odu u Beograd i posete sva ta "religijska" mesta (SKC, KST, Akademija, Dadov i t.d.) i neke relevantne ljude.

U Beogradu prolaze kroz različite emotivne (otac - sin) situacije, i nostalgicne flashbackove. Vlada se zaljubljuje u prelepu Ivanu, ćerku Batine stare ljubavi iz srednje škole koju su slučajno sreli na koncertu u jednom od mnogobrojnih beogradskih klubova.

Vreme je da se vrate u Omahu. Vlada se stalno dopisuje sa Ivanom (u pozadini svira "Ljubav preko Zice" od Aleksandra Mezeka). Bend postaje još popularniji, ali Vlada shvata da to ne vodi ničuda, pa izađe pred svoju publiku i kaže istinu i kratku emotivnu priču o tadašnjoj YU sceni. Ivanu gleda snimak na youtubu i kroz blagi smeh briše suze sa svog prelepog lica.

ChatGPT (odgovara):

Naravno, evo kako bih ja uvećao ovu priču:

Radnja se dešava u Americi, u gradu Omaha u Nebraski. Bata, stručni instruktor letenja koji je došao iz Beograda 90-tih godina prošlog veka, ima sina Vladu od 18 godina koji svira u lokalnom rock bendu. Vlada je nezadovoljan stanjem u bendu, često se sukobljavajući sa ostalim članovima oko izbora pesama i stila. Otac mu daje šaljivi savet da pokuša da prepeva neke pesme iz bivše Jugoslavije, što Vlada prihvata, ali nikome ne otkriva istinu.

Njegov bend počinje da dobija na popularnosti, prvo u školi, a potom i u gradu. Vlada se sve više zainteresuje za beogradsku muzičku scenu, pa mu Bata predlaže da zajedno odu u Beograd i posete sva ta "religijska" mesta (SKC, KST, Akademija, Dadov i t.d.) i sretnu neke od relevantnih ljudi iz te scene.

Kada su u Beogradu, otac i sin prolaze kroz različite emotivne situacije, obnavljajući uspomene i otkrivajući nova iskustva. Vlada se zaljubljuje u prelepu Ivanu, ćerku Batine stare ljubavi iz srednje škole, koju su slučajno sreli na koncertu u jednom od mnogobrojnih beogradskih klubova.

Nakon povratka u Omaha, Vlada stalno dopisuje sa Ivanom i snima demo-snimke sa njihovim pesmama, u pozadini svira "Ljubav preko Zice" od Aleksandra Mezeka. Bend postaje još popularniji, ali Vlada shvata da to ne vodi ničuda, pa izađe pred svoju publiku i kaže istinu o svom iskustvu i kratku emotivnu priču o tadašnjoj YU sceni. Ivanu gleda snimak na youtubu i kroz blagi smeh briše suze sa svog prelepog lica, nadajući se da će se uskoro ponovo sresti sa Vladom.

Spiridon:

Da li bi ovo mogao da mi pretvoris u scenario za film?

ChatGPT:

Da, ovaj priča se može pretvoriti u scenario za film. Ovde je nekoliko ideja kako bi se radnja razvila u filmu:

1.Film počinje sa Vladom koji se sukobljava sa ostalim članovima benda, što dovodi do toga da mu otac daje šaljivi savet da prepeva pesme iz bivše Jugoslavije. Vlada uspeva da privuče pažnju publike i kritike, ali krije istinu o svom poreklu pesama.

Otac i sin odlaze u Beograd, gde se susreću sa ljudima iz muzičke scene i posetiće relevantna mesta. Oni takođe prolaze kroz različite emotivne situacije, obnavljajući uspomene i otkrivajući nova iskustva.

U Beogradu, Vlada se zaljubljuje u Ivanu, ćerku Batine stare ljubavi iz srednje škole. Nakon povratka u Omaha, Vlada stalno dopisuje sa Ivanom i snima demo-snimke sa njihovim pesmama, u pozadini svira "Ljubav preko Zice" od Aleksandra Mezeka.

Bend postaje još popularniji, ali Vlada shvata da to ne vodi ničuda, pa izađe pred svoju publiku i kaže istinu o svom iskustvu i kratku emotivnu priču o tadašnjoj YU sceni. Ivanu gleda snimak na youtubu i kroz blagi smeh briše suze sa svog prelepog lica, nadajući se da će se uskoro ponovo sresti sa Vladom.

Film bi mogao biti podeljen u tri glavna dela: prvi deo bi bio o Vladovom početku, drugi deo bi bio o njegovom iskustvu u Beogradu i treći deo bi bio o Vladovom povratku u Omaha i ispunjenju snova. To bi dalo filmu linearni razvoj radnje i likova.

Film bi mogao da prikaže emotivnu priču o odrastanju, ljubavi, muzici i ispunjenju snova. Mogla bi se dodati i elementi komedije, kao i kontrast između američkog i srpskog načina života.

 

I td. 

 

Hvala Makso!

 



Komentari (657)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 19:21 12.01.2023

Re: openai chatgpt

I postoje oblasti pravnog savetovanja u kome je dosta toga postignuto, tipa analiza dokumenata, automatizacija zaključivanja tipskih ugovora, u anglosaksonskim sistemima procena uspeha u sporu i sl.

Ali još uvek nisam video veću upotrebu u pregovorima, kako radi kupovine i prodaje firmi tako i u vezi sa infrastrukturnim projektima.


Znači AI će pojesti 90% posla a ono što ostane, radiće ljudi. Kao u Gvozdenovom primeru što ga neće zameniti Džondir da ode do voćnjaka pa posle do poljoapoteke po džak koncentrata pa da izmanevriše između nasute rizle i starih cigala do svinjca. Tako i ovde kada neko prodaje firmu, što je jedan u milion, jednom u životu, zvaće čoveka. Za ostalo tu je Mastercard.

Do sada su te pretnje softverima bile jalove, ali eto kako vidiš ovaj stari GPT veoma lepo razume napisano, a novi 1000 puta jači izlazi za koji dan. Za koju godinu to što će izaći će biti baš baš zanimljivo.
alselone alselone 19:23 12.01.2023

Re: openai chatgpt

Генерално Алсе је у праву, гро репетитивних послова одлази у историју али услуга остаје. И расте.

Slažem se da će rasti usluge, samo koje?
gavros gavros 19:51 12.01.2023

Re: openai chatgpt

da, al za par godina preuzeće ogromnu količinu kreativnog ljudskog rada...


Midjourney košta 8$ mjesečno (osnovni paket) a radi čuda sa vizualizacijama. Prije nekoliko godina mogao sam dizajn logotipa da naplatim od 100$-200$ a sad sam srećan ako klijent na Upworku ponudi 50$ jer su od 10$ do 20$. Midjourney za 20 sekundi generiše 4 različute opcije logotipa na osnovu tekstualnog unosa i one mogu da se beskrajno dorađuju i usavršavaju. Taj zadatak će za godinu dana ako ne i prije potpuno nestati sa tržišta i neće me čuditi da grafički dizajn kao profesija potpuno nestane. Ja sam kao šalu ukucao: "Monika Beluči sa bijelom kapom jede parče pice i taksiju." i dobio sam 4 opcije tog prizora koje itekako mogu da prođu kao takve. Za sada još ne generiše vjerno ljudska lica na osnovu jedne fotografije ali ako se bude moglo kombinovati više fotografija jedne osobe - sigurno će biti uvjerljivije. Već za godinu dana radiće čudesne stvari za tih 20 sekundi.
bene_geserit bene_geserit 19:51 12.01.2023

Re: openai chatgpt

Meni deluje da će da zameni najbrže one čiji je rad na najnižem nivou.
Npr. kad su u pitanju hardveraši (ovakvi ko ja, ne ko Čarli) low-level dizajneri i verification inženjeri će verovatno biti prvi na udaru.
Kad su u pitanju softveraši, neki low-level koderi i programeri.

Verovatno će raslojavanje da se pojača. I dalje će da im trebaju pametni ljudi, ali mnogo manji broj i radiće na većem nivou apstrakcije.
A onih ostalih 95%, jbga.
Milan Novković Milan Novković 20:15 12.01.2023

Re: openai chatgpt

bene_geserit
Meni deluje da će da zameni najbrže one čiji je rad na najnižem nivou.
Npr. kad su u pitanju hardveraši (ovakvi ko ja, ne ko Čarli) low-level dizajneri i verification inženjeri će verovatno biti prvi na udaru.
Kad su u pitanju softveraši, neki low-level koderi i programeri.

Verovatno će raslojavanje da se pojača. I dalje će da im trebaju pametni ljudi, ali mnogo manji broj i radiće na većem nivou apstrakcije.
A onih ostalih 95%, jbga.

Ma neće, bre, ne samo zamenjivati high-tech gurue, nego ni iole dobre.

Ovo je sad isto starije malo: humans se uzdižu na nivo kompozicije, orkestracije - AI će raditi lego kockice i od njih manje module.

U stvari će pomoći onima koji su sad bili ispod najboljih da postanu kreativniji, pošto se praktikovanje kreativnosti pomera ka osmišljavanju ideja, nenjihovoj implementaciji.

Ali zato će baš ozbiljnu cenu da plati gomila raznih drugih profesija - Great Reset je velikim delom o tome, kolektivno zapadne države se urušavaju i bez toga, a odjednom treba da se pojavi armija novih nezaposlenih - otud nećeš imati ništa, a bićeš srećan i ako ne radiš, guaranteed minimum incomes, pa sve ove silne štednje što Švab plasira na retardirani način, inspirisan third-rate misliocem Hararijem.

Opet, naravno, pošto im taj Great Reset ne uspeva kako su planirali, obaška su toksični, odurini i ne misle ništa dobro običnom čoveku, male su šanse da će ne samo glatko proći (čitaj uz sitne vile i sekire na ulicama), nego se neće provući ni uz "prosečno" klanje po ulicama - videćemo, najverovatnije će se kolektivnom zapadu drastično urušiti životni standardi, iako će opet privilegovani, samo malo manje njih, proći srećno i berićetno
literatesa literatesa 20:42 12.01.2023

Re: openai chatgpt

Možda malo pretjerujete, ko ono sredovječnosti je uvijek najbliži kraj.. i u čijim rukama će biti AI tj pružati usluge dok se ne odvoji u svjestan entitet u šta ja lično, ako je to bitno, sumnjam.

Programeri su nomadskim životom naslutiti vrijeme kada love ribu, bave pčelarstvom, uzgajaju paradajz, prave rakiju i prodaju na crnom tržištu i itd...

E, za to vrijeme dok programeri uče prve korake na planeti Zemlji, antička pozorišta pod vedrim nebom kartu će naplaćivati hiljadu dolara. :)

grčko


rimsko
literatesa literatesa 20:43 12.01.2023

Re: openai chatgpt

ko ono sredovječnosti je uvijek najbliži kraj

Stariji ljudi, štaš. :)
Spiridon Spiridon 20:57 12.01.2023

Re: openai chatgpt

newimprovedtadejus
Spiridon
čitala sam kunem se, al praštaj mene baš ne diraju u žicu štobsereklo reminescentni tekstovi a posebno ne ti na temu joj kaki je provod bio al dušmani uništiše..


Kapiram potpuno, jedino što mene zabole patka šta tebe lično dira u žicu


a brate pa što pitaš onda a jesi pročitala..
nisam došla da ti pričam kako ti je priča glupa no se još i trudim da kažem do mene je..
ne znam šta bi tačno teo


da povedeš računa da te ne ponese atmosfera


docsumann docsumann 21:19 12.01.2023

Re: openai chatgpt

Do sada su te pretnje softverima bile jalove, ali eto kako vidiš ovaj stari GPT veoma lepo razume napisano, a novi 1000 puta jači izlazi za koji dan.


po logici eksponencijalnog ubrzanja istorije, prisustvujemo završnom ubrzavanju (asimtoptskom strmoglavljivanju ka singularitetu)
niccolo niccolo 21:47 12.01.2023

Re: openai chatgpt

a novi 1000 puta jači izlazi za koji dan. Za koju godinu to što će izaći će biti baš baš zanimljivo

Šta god da izađe uglavnom ćemo ga koristiti za slanje slika životinja i kurčeva i sisa jedni drugima, kao i sve moćnije i moćnije mobilne telefone

U svakom slučaju, mi smo malo zaštićeniji od anglosaksonaca, pošto pitaj boga kad će da naprave softver koji će moći da savetuje u tipičnoj srpskoj seoskoj parnici (ako znaš šta pod time podrazumevam)
gvozden1 gvozden1 22:05 12.01.2023

Re: openai chatgpt

pošto pitaj boga kad će da naprave softver koji će moći da savetuje u tipičnoj srpskoj seoskoj parnici

Još ako je advokat pametan...



Mlad advokat dolazi sa suđenja i hvali se ocu, takođe advokatu

E, ona parnica, oni seljaci, međa, znaš o čemu pričam?

-Znam, šta s njom?

- Dobio sam je, završeno suđenje.
Tebi se to godinama razvlačilo.

- E moj sine, ta parnica je tebe školovala, a ti je završi na prvom suđenju.
I još se hvališ.
softelectronics_e softelectronics_e 07:37 13.01.2023

Re: openai chatgpt

bene_geserit
Meni deluje da će da zameni najbrže one čiji je rad na najnižem nivou.
Npr. kad su u pitanju hardveraši (ovakvi ko ja, ne ko Čarli) low-level dizajneri i verification inženjeri će verovatno biti prvi na udaru.
Kad su u pitanju softveraši, neki low-level koderi i programeri.

Verovatno će raslojavanje da se pojača. I dalje će da im trebaju pametni ljudi, ali mnogo manji broj i radiće na većem nivou apstrakcije.
A onih ostalih 95%, jbga.

Ali.
Ti uvek možeš da postaneš ovakav kao ja - hardveraš.
Ja sam uspeo da se odbranim da postanem takav kao ti - hardveraš.
Za pametne ljude će uvek biti posla.
softelectronics_e softelectronics_e 07:46 13.01.2023

Re: openai chatgpt

Milan Novković
bene_geserit
Meni deluje da će da zameni najbrže one čiji je rad na najnižem nivou.
Npr. kad su u pitanju hardveraši (ovakvi ko ja, ne ko Čarli) low-level dizajneri i verification inženjeri će verovatno biti prvi na udaru.
Kad su u pitanju softveraši, neki low-level koderi i programeri.

Verovatno će raslojavanje da se pojača. I dalje će da im trebaju pametni ljudi, ali mnogo manji broj i radiće na većem nivou apstrakcije.
A onih ostalih 95%, jbga.

Ma neće, bre, ne samo zamenjivati high-tech gurue, nego ni iole dobre.

Ovo je sad isto starije malo: humans se uzdižu na nivo kompozicije, orkestracije - AI će raditi lego kockice i od njih manje module.

U stvari će pomoći onima koji su sad bili ispod najboljih da postanu kreativniji, pošto se praktikovanje kreativnosti pomera ka osmišljavanju ideja, ne njihovoj implementaciji.
...

Ali!
Milane, implementacija je posao kao i svaki drugi.
Veoma često može da bude kompleksnija i sofisticiranija od 'osmišljavanja ideja'.
Nedavno me zovu da dam mišljenje o nekom soft-drajveru nekih motorčina.
VIdim ja da su ti koji su ih aplicirali duduci.
Pitam ja njih da li išta znaju o tome, osim toga ko je proizvođač.
A firma je brend nejm, među nekoliko prvih u svetu.
Održao sam im skraćeni kurs - taj uređaj vam ima tri modula ... komunikacioni, upravljački i drajverski, tj. izvršni.
Izvršni je konstituisan od dva anti-paralelna tiristora po sve tri faze ...
Ooooo, veit.
Pa oni mucaju i o toj stvari kako uopšte radi jedan tiristor, kako se okida, šta je ugao vođenja kod tiristora i slično.
I naravno da će implementacija toga da bude površna, jer, u njenoj osnovi, ne leži znanje.
A sistem u kome se to nalazi nije ni malo naivan, jer je ovo samo jedan (mali) segmentčić, da prosti Shmuu.
Prema tome, svaka grana ljudske aktivnosti može da bude veoma kreativna, samo se razlikuju nivoi na kojima se kreativnost primenjuje.
literatesa literatesa 09:17 13.01.2023

Re: openai chatgpt

Za pametne ljude će uvek biti posla.


Napisala bih da precjenjuješ pamet do neslućenih visina ali u ovim okolnostim i na ovoj temi limitirane pameti, hm, čemu?, ako nije jasno da originalnost preživljava uvijek, i u trku se vraćaju stara dobra ljudska zanimanja kao što su tesari, moleri, ratari..

Emsi, misliš li ti da su zanatlije budale?


Pisala sam ovde o onom trećerazrednom filmu i velika šteta što se temom nije pozabavio ozbiljniji čovjek, kada u nekom koledžu među par filozofa dobiju zadatak da izaberu sebi grupe od par ljudi nakon apokalipse, pa je jedna medicinska sestra i babica vrijedila koliko pet fizičara, poljoprivrednika bi uzeli, učitelja, stolara, pčelara da imaju vosak i med, jakog muškarca za fizički rad, mladu ženu da rađa djecu i itd..
literatesa literatesa 09:19 13.01.2023

Re: openai chatgpt

i velika šteta što se temom nije pozabavio

Vjerovatno da postoji bolja knjiga, i loš tumač u filmu.
softelectronics_e softelectronics_e 11:12 13.01.2023

Re: openai chatgpt

literatesa
Za pametne ljude će uvek biti posla.


Napisala bih da precjenjuješ pamet do neslućenih visina ali u ovim okolnostim i na ovoj temi limitirane pameti, hm, čemu?, ako nije jasno da originalnost preživljava uvijek, i u trku se vraćaju stara dobra ljudska zanimanja kao što su tesari, moleri, ratari..

Emsi, misliš li ti da su zanatlije budale?



Pisala sam ovde o onom trećerazrednom filmu i velika šteta što se temom nije pozabavio ozbiljniji čovjek, kada u nekom koledžu među par filozofa dobiju zadatak da izaberu sebi grupe od par ljudi nakon apokalipse, pa je jedna medicinska sestra i babica vrijedila koliko pet fizičara, poljoprivrednika bi uzeli, učitelja, stolara, pčelara da imaju vosak i med, jakog muškarca za fizički rad, mladu ženu da rađa djecu i itd..

Naprotiv!
Da bi bio dobar zanatlija, ne možeš da budeš budala.
Jer je tvoj rad vidljiv i podložena ocenjivanju mnogih ljudi, a ne samo fahmana.
I ne samo zbog toga.
Zanatlije moraju da budu u stanju da vizualizaciju prevedu u realnost, to jest, što bi Milan rekao, da izvrše implementaciju.
To sa druge strane, ne znači ni da su filozofi budale.
literatesa literatesa 14:54 13.01.2023

Re: openai chatgpt

Naprotiv!
Da bi bio dobar zanatlija, ne možeš da budeš budala.

Okej. :)
bene_geserit bene_geserit 20:31 13.01.2023

Re: openai chatgpt

Ti uvek možeš da postaneš ovakav kao ja - hardveraš.
Ja sam uspeo da se odbranim da postanem takav kao ti - hardveraš.

Ma bre Čarli, samo sam hteo da specificiram na koji subset ITa mislim.
Ti nisi ASIC designer, jel tako?
Uvek mi nešto delovalo da ti radiš board level design, kontrolere i takve stvari, ili možda nešto drugo. To je neki drugi svet u odnosu na chip design, otkud tu znam šta AI bi mogao da zameni a šta ne.
softelectronics_e softelectronics_e 07:04 14.01.2023

Re: openai chatgpt

bene_geserit
Ti uvek možeš da postaneš ovakav kao ja - hardveraš.
Ja sam uspeo da se odbranim da postanem takav kao ti - hardveraš.

Ma bre Čarli, samo sam hteo da specificiram na koji subset ITa mislim.
Ti nisi ASIC designer, jel tako?
Uvek mi nešto delovalo da ti radiš board level design, kontrolere i takve stvari, ili možda nešto drugo. To je neki drugi svet u odnosu na chip design, otkud tu znam šta AI bi mogao da zameni a šta ne.

Nisi ti shvatio ono što sam ja rekao.
A rekao sam da ti možeš da postaneš kao ja, zato što si ti otišao na viši nivo od mene.
A ja ne mogu da postanme kao ti, jer je sve manje vremena, kao i želje.
mentol mentol 11:23 15.01.2023

Re: openai chatgpt

alselone
Kraj Svega Sledi

Ja zastupam ovu tvrdnju. Ko oće da ga ubedačim nega se prijavi da postujem svoje mračne bedačke slutnje. :)

I ja...

Черевићан Черевићан 10:24 11.01.2023

перформансом модела

или... неуједначеном тачношћу чињеница

за причицу добру ........баш....... пуно не треба
варница је битна .......из подсвести главе,
и гле ево чeт бот-а да смисленост овом даје
(од скора могућности му навелико славе)
Spiridon Spiridon 10:56 11.01.2023

Re: перформансом модела

варница је битна .......из подсвести главе,





gedza.73 gedza.73 10:51 11.01.2023

All you need is love

ChatGPT
Da, ovaj priča se može pretvoriti u scenario za film. Ovde je nekoliko ideja kako bi se radnja razvila u filmu:
Bend postaje još popularniji, ali Vlada shvata da to ne vodi ničuda, pa izađe pred svoju publiku i kaže istinu o svom iskustvu





Colin_bgd Colin_bgd 11:31 11.01.2023

Deja Vu

Evo Gedza vec stavio, vec je snimljen takav film, Yesterday. Razlikuje se od tvog malo u detaljima, ali ne sustinski...

Moja AI ti preporucuje sledece...

Pocetak kako si zamislio, rock bend, Beograd, ljubav sa Ivanom, itd, to sve ok. Ali onda...

Posle povratka u Omahu, u Vladi se konstituise ideja da se Beogradu vrati taj stari sjaj, i ta atmosfera koja je vladala sedamdesetih/osamdesetih... Ilegalno se vraca u Beograd, i sa Ivanom uspesno organizuje revolucionarni prevrat, uspostavlja se novo vreme slobode, u tu cast organizuje koncert svog benda kod hajducke cesme i onda se u tisini, kada se i poslednji reflektor na Topcideru ugasio, sa Ivanom vraca u Nebrasku gde provodi ostatak zivota jasuci cistokrvne konje po bespreglednim prostranstvima svog ranca...
softelectronics_e softelectronics_e 12:39 11.01.2023

Re: Deja Vu

Colin_bgd
Evo Gedza vec stavio, vec je snimljen takav film, Yesterday. Razlikuje se od tvog malo u detaljima, ali ne sustinski...

Moja AI ti preporucuje sledece...

Pocetak kako si zamislio, rock bend, Beograd, ljubav sa Ivanom, itd, to sve ok. Ali onda...

Posle povratka u Omahu, u Vladi se konstituise ideja da se Beogradu vrati taj stari sjaj, i ta atmosfera koja je vladala sedamdesetih/osamdesetih... Ilegalno se vraca u Beograd, i sa Ivanom uspesno organizuje revolucionarni prevrat, uspostavlja se novo vreme slobode, u tu cast organizuje koncert svog benda kod hajducke cesme i onda se u tisini, kada se i poseldnji reflektor na Topcideru ugasio, sa Ivanom vraca u Nebrasku gde provodi ostatak zivota jasuci cistokrvne konje po bespreglednim prostranstvima svog ranca...

Kako li ljudima padnu na pamet ovakve i slične gluposti?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:58 11.01.2023

Re: Deja Vu

Colin_bgd
Evo Gedza vec stavio, vec je snimljen takav film, Yesterday. Razlikuje se od tvog malo u detaljima, ali ne sustinski...

Moja AI ti preporucuje sledece...

Pocetak kako si zamislio, rock bend, Beograd, ljubav sa Ivanom, itd, to sve ok. Ali onda...

Posle povratka u Omahu, u Vladi se konstituise ideja da se Beogradu vrati taj stari sjaj, i ta atmosfera koja je vladala sedamdesetih/osamdesetih... Ilegalno se vraca u Beograd, i sa Ivanom uspesno organizuje revolucionarni prevrat, uspostavlja se novo vreme slobode, u tu cast organizuje koncert svog benda kod hajducke cesme i onda se u tisini, kada se i poseldnji reflektor na Topcideru ugasio, sa Ivanom vraca u Nebrasku gde provodi ostatak zivota jasuci cistokrvne konje po bespreglednim prostranstvima svog ranca...


uzmu li se na kraju?
Spiridon Spiridon 14:14 11.01.2023

Re: Deja Vu

Colin_bgd
Evo Gedza vec stavio, vec je snimljen takav film, Yesterday. Razlikuje se od tvog malo u detaljima, ali ne sustinski...

Moja AI ti preporucuje sledece...

Pocetak kako si zamislio, rock bend, Beograd, ljubav sa Ivanom, itd, to sve ok. Ali onda...

Posle povratka u Omahu, u Vladi se konstituise ideja da se Beogradu vrati taj stari sjaj, i ta atmosfera koja je vladala sedamdesetih/osamdesetih... Ilegalno se vraca u Beograd, i sa Ivanom uspesno organizuje revolucionarni prevrat, uspostavlja se novo vreme slobode, u tu cast organizuje koncert svog benda kod hajducke cesme i onda se u tisini, kada se i poseldnji reflektor na Topcideru ugasio, sa Ivanom vraca u Nebrasku gde provodi ostatak zivota jasuci cistokrvne konje po bespreglednim prostranstvima svog ranca...


Ma gledao sam ga kada je izašao Moja priča je napisana par godina pre toga. Ovo sa revolucijom bi zahtevalo puno više love … to je zahtevna scenografija, kostimi, pirotehnika.

gedza.73 gedza.73 17:55 11.01.2023

Re: Deja Vu

Moja AI ti preporucuje sledece...

Ko je plagirao jednom, plagiraće uvek.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:44 11.01.2023

Dijaloska forma

Ovako dole je meni razradio tvoj scenario u formi dijaloga.

Napomena 1: samo prvi deo bez povratka u Omahu. Izbacio je pricu sa Ivanom.
Napomena 2: prvi dijalog ima elemente horora, drugi komedije a treci je 'epska pesma'.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:46 11.01.2023

Re: Dijaloska forma

'Horor' verzija:

Naravno, evo primera dijaloga iz horor verzije priče:

(Vlada sanja o kultu i ritualima u Beogradu dok leži u krevetu)
Vlada: (uzdisajući) Ma šta se to sa mnom dešava? Te noćne more su svakim danom sve gora.

Bata: (ulazi u sobu) Šta se dešava, sine? Zašto se probudiš sa vriskom?

Vlada: (u panici) Oče, moramo razgovarati o Beogradu, o prošlosti.

Bata: (razdraženo) Ne, nećemo o tome razgovarati.

Vlada: (insistirajući) Moramo, ja više ne mogu da izdržim ove snove, ove halucinacije. Oni su realni.

Bata: (zabrinut) Šta vidiš?

Vlada: (izbezumljeno) Kultove, rituale, krv...ljudi...

Bata: (uznemireno) Šta ti govoriš, to je samo u tvojoj glavi.

Vlada: (naglo se diže iz kreveta) Ne, nije. Ja to vidim, oče. Ti si me uveo u to, ti si odgovoran.

Bata: (panično) Dosta, ti ne znaš šta pričaš.

(Vlada pobjegne iz sobe, dok Bata ostaje zatečen i uplašen)

Ova scena prikazuje kako se Vlada suočava sa svojim noćnim morama, kako se njegov otac pokušava da ga zaštiti od njih.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:48 11.01.2023

Re: Dijaloska forma

'Komedija':

Scena I:

(Vlada razgovara sa prijateljem Džejkom u školskoj kafeteriji)
Vlada: (zabrinut) Ne znam šta da radim, Džejk. Bend se raspao, nema novih ideja.

Džek: (pokazuje interes) Pa šta tvoj otac kaže? On je instruktor letenja, zar ne?

Vlada: (pokazujući ironiju) Da, baš to mi treba, letenje.

Džek: (u šali) Ne, čekaj malo, ako ne ide sa muzikom, možda bi mogao da se baviš sa aeronautikom.

Vlada: (pokazujući sumnju) Hm, ne znam...

Džek: (nadahnut) E, čekaj, šta ako kombinujemo te dve stvari? Napravi bend koji svira dok leti!

Vlada: (pokazujući iznenađenje) Šta?

Džek: (potpomognut) Da, kombinujemo muziku i letenje. Napravi avionski bend!

Vlada: (pokazujući zanimanje) To možda i nije loša ideja.

Džek: (nastavlja sa šalom) I možda ćeš postati prvi astronaut-roker!

Vlada: (se smeje) U redu, u redu, idem da razmislim o tome.

Scena II:

(Vlada i Džek diskutuju o mogućnosti osnivanja avionskog benda)
Vlada: (pokazujući zanimanje) Mislim da ova ideja o avionskom bendu ima potencijal.

Džek: (podržavajući ga) Zaista, ljudi će se zaljubiti u to!

Vlada: (nadahnut) I šta ako kombinujemo muziku iz mog zavičaja sa ovim konceptom?

Džek: (pokazujući interes) Koju muziku misliš na?

Vlada: (nasmejani) Pa, recimo EKV, Disciplinu Kičme i Idole...

Džek: (pokazujući iznenađenje) Šta? Ti si fan ovih bendova?

Vlada: (u šali) Da, tata mi ih je predložio kao inspiraciju.

Džek: (nasmejani) Pa, to je neverovatno! Mi možemo napraviti avionski bend koji svira klasike iz bivše Jugoslavije!

Vlada: (u šali) Da, i mi ćemo nazvati bend "Leteći Disciplinci"!

Džek: (se smeje) ili "EKV na Visini".
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:50 11.01.2023

Re: Dijaloska forma

'Epska' narodnjak (ustvari dosta lose):

Naravno, evo primera narodne epske pesme na temu ove priče, koja uključuje EKV, Marka Kraljevića, Idole i Disciplinu Kičme kao glavne elemente:

Verse 1:
Vlada iz Omaha, u Nebraski
Njegov otac iz Beograda, instruktor letenja
Sviđaju mu se EKV, Idoli, Disciplina Kičme
On ih koristi za inspiraciju

Refren:
Vlada peva pesme sa Markom Kraljevićem
I sa EKV, Idolima, Disciplinom Kičme
On svira u avionskom bendu
I leti visoko, do zvezda

Verse 2:
Putuje sa ocem u Beograd
Gde poseti mesta sa muzičkom prošlošću
SKC, KST, Akademija, Dadov
I susreće svoju novu ljubav

Refren:
Vlada peva pesme sa Markom Kraljevićem
I sa EKV, Idolima, Disciplinom Kičme
On svira u avionskom bendu
I leti visoko, do zvezda

Verse 3:
On se vraća u Omaha
Sa novom inspiracijom
Bend mu se vraća u život
I stiče popularnost u gradu

Refren:
Vlada peva pesme sa Markom Kraljevićem
I sa EKV, Idolima, Disciplinom Kičme
On svira u avionskom bendu
I leti visoko, do zvezda

Verse 4:
On se suočava sa tajnama svog oca
I sa njegovom vezom sa Beogradom
On koristi svoju prošlost
Da bi stvorio bolju budućnost
jinks jinks 11:59 11.01.2023

...

Možda može i dodatak, da Vlada prilikom dolaska u Beograd shvata kako postoji puno njegovih ovdašnjih vršnjaka koji stvaraju originalnu muziku i ne moraju nikoga da kopiraju.

Kao i to da na kraju Ivana završi sa nekim od tih likova.
angie01 angie01 12:52 11.01.2023

Re: ...

Kao i to da na kraju Ivana završi sa nekim od tih likova.



Spiridon Spiridon 14:17 11.01.2023

Re: ...

jinks
Možda može i dodatak, da Vlada prilikom dolaska u Beograd shvata kako postoji puno njegovih ovdašnjih vršnjaka koji stvaraju originalnu muziku i ne moraju nikoga da kopiraju.

Kao i to da na kraju Ivana završi sa nekim od tih likova.


Bravo. Svidja mi se. Bez zezanja.
jinks jinks 15:08 11.01.2023

Re: ...

:)

Nakon toga Vlada u naletu tuge baza bgd ulicama dok ne doluta do praznične proslave na obližnjem trgu, na kojoj glavnu reč, između ostalih vode, ko drugi do, na primer, Brega i Tifa.

I tu doživljava katarzu, ne zato što vidi koliko daleko u životu može da vas dovede kopiranje tuđe muzike, već zato što mu se po prvi put verovatno do tada učinilo da mu postaje jasna sudbina one prethodne, minule države.

Za trenutak samo, doduše, nakon čega mu sve ipak postaje još manje jasno.

Srećom u obližnjem kafiću cepa neka mnogo iskrenija muzika.
angie01 angie01 16:52 11.01.2023

Re: ...

na primer, Brega i Tifa


sta, video si reklamu za 13.?:)))


jinks jinks 16:58 11.01.2023

Re: ...

sta, video si reklamu za 13.?:)))

Da :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 15:03 11.01.2023

O uspjehu tuđe kreativnosti

Spiridon Spiridon 15:09 11.01.2023

Re: O uspjehu tuđe kreativnosti

kamilo_emericki


da o tome prica ovaj tip kod Joe Rogana ... odlicna paralela
Spiridon Spiridon 15:52 11.01.2023

Ipak sve ovo sa ChatGPT izgleda kao obična zajebancija u poredjenju sa ovim:

https://www.b92.net/tehnopolis/internet/ovo-nije-morgan-frimen-video-2268093

maksa83 maksa83 16:22 11.01.2023

Re: …

Ipak sve ovo sa ChatGPT izgleda kao obična zajebancija u poredjenju sa ovim:

https://www.b92.net/tehnopolis/internet/ovo-nije-morgan-frimen-video-2268093


mlatisa mlatisa 17:13 11.01.2023

Мојa 2 динара

Из својих играрија са тим сокоћалом закључих неколико ствари:
1. Не поседује неко дубоко знање о семантици. Зна "само" синтаксу. (Мало ли је??). Ми се овде мучимо и са синтаксом.

2. Слабије се сналази са ћирилицом. И ми овде се слабије сналазимо са ћирилицом.

3. Убацује понекад ијекавицу. И ми овде понекад убацујемо ијекавицу.

Злобници би рекли да превазилази просечног блогера.

Што се примена тиче, сигурно су значајне. Унапредиће оне чат ботове
техничке подршке, па ће нам требати још више времена да не решимо наш проблем.

Колико сам схватио, за сада успешно може да се упише на правни и медицински факултет (пробали на њиховим пријемнима).

Биће врло занимљиво када се у све то дода неко доменско знање.

Занимљиво је и како се многа дела научне фантастике остварују. Додуше, слично је и са Нушићем и Домановићем. Њихова дела постају чисти реализам.
softelectronics_e softelectronics_e 17:19 11.01.2023

Re: Мојa 2 динара

mlatisa

...

Злобници би рекли да превазилази просечног блогера.
...

Meni može da (ga) duva.
Jer sam ja odavno prilagodio svoju sintaksu svojoj semantici.
I tako sam stigao do jednorečnog izražavanja.
Koje se na blogu dokazalo.
Veoma.
Sudeći prema reakcijama mnogih blogera.
solo solo 19:08 11.01.2023

Re: Мојa 2 динара

Jer sam ja odavno prilagodio svoju sintaksu svojoj semantici.
I tako sam stigao do jednorečnog izražavanja.
Koje se na blogu dokazalo.
Veoma.
Sudeći prema reakcijama mnogih blogera.




Pojasni.

I nikove naravno.

p.s.

Pljucneš ti i klip i čaršavčić nekad, Ali tko nije krvav ispod kože.
softelectronics_e softelectronics_e 19:11 11.01.2023

Re: Мојa 2 динара

solo
Jer sam ja odavno prilagodio svoju sintaksu svojoj semantici.
I tako sam stigao do jednorečnog izražavanja.
Koje se na blogu dokazalo.
Veoma.
Sudeći prema reakcijama mnogih blogera.




Pojasni.

I nikove naravno.

Što se tiče nikova, znamo se!
solo solo 19:20 11.01.2023

Re: Мојa 2 динара

Što se tiče nikova, znamo se!


Mudro zboriš čoveče.
softelectronics_e softelectronics_e 19:21 11.01.2023

Re: Мојa 2 динара

solo
Što se tiče nikova, znamo se!


Mudro zboriš čoveče.

Vaistinu!
alselone alselone 20:25 11.01.2023

Zašto smo najebali

Ono što mene najviše brine je što mi se čini da mnoge nezgodne teme konvergiraju u istu vremensku tačku 5 do 10 godina od danas.

- Gledao sam neki dan neki Tesla izveštaj o vožnji. Pada kiša, mrak je i auto vozi malim ulicama i skreće desno a bogami i levo. Pa meni ne prija da vozim pod tim uslovima a on šiba sve u 16. Za par godina bukvalno vozač može da bude obsolete zanimanje.

- Gledao sam još neke mogućnosti GPT-a. Svi smo gledali. Pored toga gledao sam i neke druge AI engine. Copy.ai na primer i druge. ZA par godina mogu sve poslove koji imaju veze sa rečima, daklie administraciju, novinarstvo, pravo, pa i druge da naprave obsolete.Programiranje ovako kako radimo sigurno neće još dugo postojati. Si-gu-rno. U pitanju su godine ali mali njuhov broj.

- Sistem socijalnih bodova u Kini se zahuktava a na zapadu formira, ne baš u istom obliku ali suštinski da. Za par godina uz komletan nadzor (a broj AI kamera se povećava i kod nas ali na primer i u Londonu), mogu da te nateraju da budeš "dobar građanin".

- Kovid nam je pokazao da policijska država nema granice na celom svetu, sa lokdaunima koji su trajali mesecima (najgore u brintanskim nedonoščadima od država), i plašim se da im se jako svidelo. I političarima i big biznisima. Takođe, kovid nam je pokazao da medijski može da se izgura bilo šta na bilo koji način i da nema državnih granicaa za to. Ima možda par velikih obrisa civilizacija da tako kažem ali pojedinačne države ne postoje više.

- Pritisak na promenu politika zbog environmental opasnosti mi se zahuktava kao kovid i snimili su direktora CNN-a koji kaže na kameru kako je za CNN to next big thing veća od kovida.

- Nacionalizam buja na svetu. Narodi se sve više mrze, generalno. Ne pojedinačno Rusi Amerikanci, mada je i to doteralo na nivo najgoerg hladnog rata, nego se generalno svi mrze. Sve manje se radi zajedno, što je osnova mira, nego se sve više uvode sankcije i blokira saradnja od strane političara. Poed nacionalizma, socijalna dezorjentisanost naroda i globalna mržnja i uvređenost su mislim na nivou za psihijatrijski rad. Prosećan građanin danas, ako bi sabrali 100,000 ljudi u Americi recimo a podelili sa njihovim brojem, zreo je za psihijatra.

- Promene klime nisu male i mogu da promene značajno sistem proizvodnje hrane na svetu.

Sve te krive su krive nekih socijalnih pojava i trendova. Ne mislim da su uvezane u grand dizajnu ali mislim da se stiču u istu tačku.

Ta tačka može da bude jako kritična za ceo svet - nema posla (uopšte za mnoge, normalnog takođe nema za ostale), nema hrane (normalne), nadgleda te AI i policijska država te drži u getu.
Spiridon Spiridon 20:43 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

alselone
Ono što mene najviše brine je što mi se čini da mnoge nezgodne teme konvergiraju u istu vremensku tačku 5 do 10 godina od danas.

- Gledao sam neki dan neki Tesla izveštaj o vožnji. Pada kiša, mrak je i auto vozi malim ulicama i skreće desno a bogami i levo. Pa meni ne prija da vozim pod tim uslovima a on šiba sve u 16. Za par godina bukvalno vozač može da bude obsolete zanimanje.

- Gledao sam još neke mogućnosti GPT-a. Svi smo gledali. Pored toga gledao sam i neke druge AI engine. Copy.ai na primer i druge. ZA par godina mogu sve poslove koji imaju veze sa rečima, daklie administraciju, novinarstvo, pravo, pa i druge da naprave obsolete.Programiranje ovako kako radimo sigurno neće još dugo postojati. Si-gu-rno. U pitanju su godine ali mali njuhov broj.

- Sistem socijalnih bodova u Kini se zahuktava a na zapadu formira, ne baš u istom obliku ali suštinski da. Za par godina uz komletan nadzor (a broj AI kamera se povećava i kod nas ali na primer i u Londonu), mogu da te nateraju da budeš "dobar građanin".

- Kovid nam je pokazao da policijska država nema granice na celom svetu, sa lokdaunima koji su trajali mesecima (najgore u brintanskim nedonoščadima od država), i plašim se da im se jako svidelo. I političarima i big biznisima. Takođe, kovid nam je pokazao da medijski može da se izgura bilo šta na bilo koji način i da nema državnih granicaa za to. Ima možda par velikih obrisa civilizacija da tako kažem ali pojedinačne države ne postoje više.

- Pritisak na promenu politika zbog environmental opasnosti mi se zahuktava kao kovid i snimili su direktora CNN-a koji kaže na kameru kako je za CNN to next big thing veća od kovida.

- Nacionalizam buja na svetu. Narodi se sve više mrze, generalno. Ne pojedinačno Rusi Amerikanci, mada je i to doteralo na nivo najgoerg hladnog rata, nego se generalno svi mrze. Sve manje se radi zajedno, što je osnova mira, nego se sve više uvode sankcije i blokira saradnja od strane političara. Poed nacionalizma, socijalna dezorjentisanost naroda i globalna mržnja i uvređenost su mislim na nivou za psihijatrijski rad. Prosećan građanin danas, ako bi sabrali 100,000 ljudi u Americi recimo a podelili sa njihovim brojem, zreo je za psihijatra.

- Promene klime nisu male i mogu da promene značajno sistem proizvodnje hrane na svetu.

Sve te krive su krive nekih socijalnih pojava i trendova. Ne mislim da su uvezane u grand dizajnu ali mislim da se stiču u istu tačku.

Ta tačka može da bude jako kritična za ceo svet - nema posla (uopšte za mnoge, normalnog takođe nema za ostale), nema hrane (normalne), nadgleda te AI i policijska država te drži u getu.


Ovo je za poseban blog. Ipak, nikad ne zaboravi da iza Al engine ipak stoje programeri (radna snaga) i to je za sada tako. U nekoj buducnosti koja mene i tebe nece zakaciti, nasi klinci morace da razmisljaju sta ce raditi sa slobodnim vremenom … Mene vise plase ratovi i pohlepa, spremnost da se zrtvuju ljudi zarad licnog ega i koristi … ali toga je uvek bilo.
alselone alselone 20:48 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Ipak, nikad ne zaboravi da iza Al engine ipak stoje programeri (radna snaga) i to je za sada tako.

Ne mogu to zaboraviti. Mene je pokojni nšarski pozvao da predajem studentima psihologije na temu morala veštačke inteligencije.

A moral AI-ja je direktno povezan sa našim podacima. Ne programiranjem, nego podacima koji su korišćeni za trening. Oni mogu da povećajiu i obično to i urade, naše predrasude.
Spiridon Spiridon 20:55 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

alselone
Ipak, nikad ne zaboravi da iza Al engine ipak stoje programeri (radna snaga) i to je za sada tako.

Ne mogu to zaboraviti. Mene je pokojni nšarski pozvao da predajem studentima psihologije na temu morala veštačke inteligencije.

A moral AI-ja je direktno povezan sa našim podacima. Ne programiranjem, nego podacima koji su korišćeni za trening. Oni mogu da povećajiu i obično to i urade, naše predrasude.


Ovo je jako interesantno. Obicno se u svim raspravama poteze tema o nepouzdanosti vestacke inteligencije iz ovih ili onih razloga pri cemu se potpuno ignorise činjenica koliko smo mi ljudi zagovnali do sada i sta cemo jos sjebati u buducnosti. U sustini nama bi trebao softver neke vanzemaljske uredjenije civilizacije da bi nas doveo u red, jer sami to nismo u stanju da uradimo.
alselone alselone 21:00 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Razmišljaj da AI uči na našim primerima i onda se okreni oko sebe i pogledaj primere. :=)
Spiridon Spiridon 21:04 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

alselone
Razmišljaj da AI uči na našim primerima i onda se okreni oko sebe i pogledaj primere. :=)


… sta da se okrecem, pa ja se prvo sebe najvise plašim
alselone alselone 21:08 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Ako te ne mrzi, poseti ovo pa shvati koliko je nivo različitorsti u shvatanju morala između ljudi na svetu: https://www.moralmachine.net

Možemo bukvalno da definišemo par "moralnih civilizacija" koje očekuju različito ponašanje na iste događaje.

Za one koji neće otvarati - postavljena su pitanja građanima sveta šta bi očekivali od autonomnog vozila kom otkažu kočnice u različitim situacijama. Pa tako na primer mogu da ubiju vozača, da ostanu u istoj traci i udare u zid, u drugo vozilo, ili da skrenu u drugu traku, pa tako mogu da biraju ako je u jednoj traci muškarac a u drugoj žena, u jednoj dvoje dece u drugoj troje odraslih i tako dalje, u svim kombinacijama. Mnogo smo različiti a auto će se ponašati onakoako kako ga isprogramiraju. Ko ima pravo da programira jedan te isti auto za ceo svet?
alselone alselone 21:10 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

… sta da se okrecem, pa ja se prvo sebe najvise plašim

Trčeći drugosrbijanac sa gitarom? Ne vidim pretnju osim možda smaranja kako je za sve kriv srpski nacionalizam. :) Sve to iskazano od strane robota koji trči oko tebe is svira.
zoja444 zoja444 21:11 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

izvinite na mojim crnim mislima, ali mislim da nikakav moral u buducnosti nece postojati. i to ne u nekoj predalekoj buducnosti. vec sad smo svedoci globalnoj hipokriziji.
alselone alselone 21:13 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

i nemanje morala je moralna osobina
Spiridon Spiridon 21:13 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

alselone
Ko ima pravo da programira jedan te isti auto za ceo svet?


Ja brate iskeno nemam pojma ali ako mora da se isprogramira “kako da reaguje ako mu otkazu kočnice” ja bih ga naštelovao na Vulina.
gvozden1 gvozden1 21:14 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Trčeći drugosrbijanac sa gitarom? Ne vidim pretnju osim možda smaranja

Kakav danak neiskustvu :)
jinks jinks 21:15 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Ne znam da li si čuo, postoji spinof kompanija nekog od poznatih US univerziteta koja pravi programski jezik za kodovanje dizajna hardvera.

Nema više crtanja šema i razvlačenja štampi kartica, koduješ funkciju hardvera i program sam odradi sve ostalo. Što je samo korak daleko od trenutka kada bi AI sama mogla da pravi hardver (pored softvera koji već uveliko sama koduje), i to je trenutak kada AI može sama da proizvede svoju kako hardversku, tako i softversku platformu, nezavisno od čoveka.

I onda, što bi rekli SF pisci, verovatno dolazi i trenutak samosvesti mašina.
Spiridon Spiridon 21:17 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

zoja444
izvinite na mojim crnim mislima, ali mislim da nikakav moral u buducnosti nece postojati. i to ne u nekoj predalekoj buducnosti. vec sad smo svedoci globalnoj hipokriziji.


Zato ja redovno gledam Marku Žvaku.
Spiridon Spiridon 21:22 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

jinks


I onda, kako bi rekli SF pisci, verovatno dolazi i trenutak samosvesti mašina.


To bi značilo da bi softelectronics_e bio automatski banovan sa B92 bloga.
alselone alselone 21:24 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Ja brate iskeno nemam pojma ali ako mora da se isprogramira “kako da reaguje ako mu otkazu kočnice” ja bih ga naštelovao na Vulina.

Vulin je low-level goblin, kao oni u filmovima koji sami padnu kad ubiješ glavnog goblina.
zoja444 zoja444 21:28 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

davno sam gledala marka zvaku. dok je jos bio na tv b92.
alselone alselone 21:29 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Marka Žvaka je malo nacionalno dobro. Memedović je veliko nacionalno kulturno dobro, a Marka Žvaka u istoj grupi, samo malo ispod.
Spiridon Spiridon 21:35 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

zoja444
davno sam gledala marka zvaku. dok je jos bio na tv b92.


To je bio samo početak jednog predivnog prijateljstva. Sada imaju jos jednog člana koga zovu “Stručni konsultant”. On služi za degustaciju telečih repova, kavurme, slanine, nogica u saftu i td. Čeka se epizoda gde će dotični da eksplodira, kao onaj u Monti Pajtonu kome na kraju večere daju mentol čokoladicu.

alselone alselone 21:43 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Plankton.
zoja444 zoja444 21:45 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

slazem se za memedovica. on je jedino vredno na rts1. zaboravila sam samo da eto meni nije moralna ljubavna prica izmedju dece bivseg ljubavnog para. nekako mi dodje kao skrnavljenje te ljubavi.
maksa83 maksa83 21:46 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

davno sam gledala marka zvaku. dok je jos bio na tv b92.

Preporučujem epizodu u kojoj ih pok. Tiago vodi kroz Lisabon:

Spiridon Spiridon 21:58 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

maksa83
davno sam gledala marka zvaku. dok je jos bio na tv b92.

Preporučujem epizodu u kojoj ih pok. Tiago vodi kroz Lisabon:



ovo sam 3 puta odgledao ali sada zaista jednostavno ne mogu. Priznajem sa sam čkapi.

Mene su ove 2 epizode iz Lisabona, vadile iz depresije.

I onda javljaju da ga vise nema.


Ima jedan magični momenat kada nailaze na mršavog, naduvanog lika iz Rumunije sa nekim šeširčetom i gitarom koji je dosao u Lisabon na par dana i ostao tu. U jednom trenutku, dok sedi mirno na nekom zidiću, on ima kaže da približe kameru jer ima nešto važno da im saopšti i kaže: “Za mesec dana mene više neće biti ali je se ne brinem, jer ću ostati zabeležen na hard disku.”
crossover crossover 22:16 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Ipak, nikad ne zaboravi da iza Al engine ipak stoje programeri (radna snaga) i to je za sada tako.


Malo šta je gore od toga da nolajferima dozvoliš da oblikuju budućnost sveta.
Spiridon Spiridon 22:24 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

crossover
Ipak, nikad ne zaboravi da iza Al engine ipak stoje programeri (radna snaga) i to je za sada tako.


Malo šta je gore od toga da nolajferima dozvoliš da oblikuju budućnost sveta.


Tj. osobi koja ne koristi dureks nego verbatim.
predatortz predatortz 22:33 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Spiridon
crossover
Ipak, nikad ne zaboravi da iza Al engine ipak stoje programeri (radna snaga) i to je za sada tako.


Malo šta je gore od toga da nolajferima dozvoliš da oblikuju budućnost sveta.


Tj. osobi koja ne koristi dureks nego verbatim.


Osobama kojim su i kurve u oglasima stavile blok!

Ono:

Pederi i IT-evci stop!
crossover crossover 22:40 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Spiridon
crossover
Ipak, nikad ne zaboravi da iza Al engine ipak stoje programeri (radna snaga) i to je za sada tako.


Malo šta je gore od toga da nolajferima dozvoliš da oblikuju budućnost sveta.


Tj. osobi koja ne koristi dureks nego verbatim.


To. I onda daš takvima da prave softver za traktore i avione. Jebali smo ježa u leđa, što kaže Alselone.
bene_geserit bene_geserit 22:51 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Malo šta je gore od toga da nolajferima dozvoliš da oblikuju budućnost sveta

Pederi i IT-vci stop!

bene_geserit bene_geserit 22:52 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

jinks
postoji spinof kompanija nekog od poznatih US univerziteta koja pravi programski jezik za kodovanje dizajna hardvera.

na šta tačno misliš?
angie01 angie01 23:06 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali

angie01 angie01 23:07 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali


Preporučujem epizodu u kojoj ih pok. Tiago vodi kroz Lisabon:


odlicna epizoda, kacila sam je za pozdrav Dexu.
maksa83 maksa83 23:33 11.01.2023

Re: Zašto smo najebali


Ako ne budete dobri stiže još nerdy šala.

gvozden1 gvozden1 00:38 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

maksa83

Ako ne budete dobri stiže još nerdy šala.


Slušaj Makso, ovaj tvoj nema pojma.

Pitam ga kolika će biti cena šljiva, i vidi šta kaže

Uglavnom cijena šljiva se kreće u rasponu od 100-300 din/kg.


Iz njegovih usta u božije uši, al pre će biti da je glup :)
literatesa literatesa 06:37 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

vadile iz depresije.

Možda je bila samo usamljenost.
literatesa literatesa 06:38 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

možda smaranja kako je za sve kriv srpski nacionalizam. :)

Je li to? :)
literatesa literatesa 06:43 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Ne mogu to zaboraviti. Mene je pokojni nšarski pozvao da predajem studentima psihologije na temu morala veštačke inteligencije.

Čitala sam i slušala da mi ljudi nemamo izgrađenu ili napisanu etiku "mašina" u ovoj novoj tehnološkoj normalnosti ili stvarnosti.. psihologija morala AI je naša psihologija nemoralnosti.

+ tek dolazi vrijeme persiranja :)
maksa83 maksa83 07:57 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Slušaj Makso, ovaj tvoj nema pojma.

Meni je sve tačno reko!

predatortz predatortz 08:09 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Meni je sve tačno reko!



Sad đi je jasno na kojim izvorima se napajaju oni u Briselu.

Kad gledam one tupave face kako, pune samopouzdanja, valjaju gluposti verujući da govore nešto bog zna kako pametno, bude mi nekako tužno.
maksa83 maksa83 08:15 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Kad gledam one tupave face kako, pune samopouzdanja, valjaju gluposti verujući da govore nešto bog zna kako pametno, bude đi nekako tužno.

To kaže i Predsednik, samo on ne bude tužan nego ljut.
gvozden1 gvozden1 08:25 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

A na pitanje, zašto je Raskoljnikov ubio babu,
vidi

Raskolnikov, glavni lik romana "Crna mačka" Fjodora Dostojevskog, ubio je babu (i njezinu sluškinju) zato što je vjerovao da će tako postati nova vrsta čovjeka, "superčovjek" koji se ne ograničava moralnim principima i zakonima.


Odakle li izvadi crnu mačku?:)

A zanimljivo je da se igra ponavljanjem istih pitanja, različito odgovara.
predatortz predatortz 08:44 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

maksa83
Kad gledam one tupave face kako, pune samopouzdanja, valjaju gluposti verujući da govore nešto bog zna kako pametno, bude đi nekako tužno.

To kaže i Predsednik, samo on ne bude tužan nego ljut.


Pa vidi čovek, nije ćorav. Ako je peder i bitanga, nije glup...
maksa83 maksa83 09:06 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

A zanimljivo je da se igra ponavljanjem istih pitanja, različito odgovara.

Ta stvar je i pored mističnih svojstava koja joj pripisuju ipak samo generator teksta koji deluje smisleno, otpr. nešto kao vrlo načitan Kale Gospodar Vremena (ko ne zna ko je to nek gugla), pa kao što bi Kale rekao nekom jedno a nekom drugo, tako i ovaj ćatođipiti. Što se više od njega očekuju egzaktni odgovori to su mu gori rezultati, recimo ispromašivaće i udaljenost između dva grada na planeti, a pada i na matematici za OŠ.
maksa83 maksa83 09:09 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Pa vidi čovek, nije ćorav. Ako je peder i bitanga, nije glup...

chatgpt je Goca Čomić!

bene_geserit bene_geserit 09:17 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

chatgpt je Goca Čomić!

literatesa literatesa 09:29 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Potražim knjigu, mislila sam da je Lukas Bärfuss ali izgleda nije, o Briselu (niti je knjiga ispostavilo se eine Schweinerei od cinizma, dobrog humora, alegorije, ma ne, navodno, nije im lako tamo u Briselu iz pera švajcarskog pisca?), i kako sam stigla do Bonamassa sa manžetnama na košulji i Beth, ok, znam al sad nije bitno. :)

The song “Chocolate Jesus” was originally written by Tom Waits & Kathleen Brennan.

literatesa literatesa 09:30 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Razmišljam, i od Lisabona do danas prošli vijekovi. Donijeli mnogo. :)
jinks jinks 10:14 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

bene_geserit
jinks
postoji spinof kompanija nekog od poznatih US univerziteta koja pravi programski jezik za kodovanje dizajna hardvera.

na šta tačno misliš?

Pre neki dan mi je izašla reklama za firmu koja se bavi izradom tog novog "programskog" jezika. Nažalost, nisam bukmarkovao link.

Nešto na ovu foru, samo dosta složenije

https://github.com/google/pcbdl
softelectronics_e softelectronics_e 11:09 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Spiridon
jinks


I onda, kako bi rekli SF pisci, verovatno dolazi i trenutak samosvesti mašina.


To bi značilo da bi softelectronics_e bio automatski banovan sa B92 bloga.

Jeste!
Ali u kurcu.
To bi se, upravo, moglo reći za vas tzv. preživare ocvalih i olinjalih frazetina.
alselone alselone 16:16 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Ta stvar je i pored mističnih svojstava koja joj pripisuju ipak samo generator teksta koji deluje smisleno, otpr. nešto kao vrlo načitan Kale Gospodar Vremena (ko ne zna ko je to nek gugla), pa kao što bi Kale rekao nekom jedno a nekom drugo, tako i ovaj ćatođipiti. Što se više od njega očekuju egzaktni odgovori to su mu gori rezultati, recimo ispromašivaće i udaljenost između dva grada na planeti, a pada i na matematici za OŠ.


Meni uopšte nije važno šta GPT zna danas. Zapravo, sve što radi, radi na podacima do 2021. Nego, meni je važno dokle je stigao. Što kaže Đordan Piterson, ne poredi ĐPT sa drugima nego ĐPT sa sobom godinu dana ranije. Napreduje jako lepo a tek će da napreduje.

Veoma brzo izlazi GPT verzija 4 spram koje će trenutna verzija izledati zapravo kao Kale.

→ GPT-3 has 175 billion parameters
→ GPT-4 has 100 trillion parameters

Fak jea! Ubrzava se istorija.
alselone alselone 16:19 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Zbogom prvi nerođeni sine...


literatesa literatesa 18:10 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

→ GPT-3 has 175 billion parameters
→ GPT-4 has 100 trillion parameters

I zabavno i propast.
literatesa literatesa 18:11 12.01.2023

Re: Zašto smo najebali

Znači tako, kad smo kod etičnosti: zamislimo da je AI pas, Kinezi bi je skuvali i pojeli. :)


https://www.youtube.com/shorts/PF1pQkl-wzM

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana