Energetika| Hronika| Istorija

Kad slon prdne u malenom liftu

freehand RSS / 12.02.2023. u 00:07

Šta je sve eksplodiralo sa gasovodima u Baltičkom moru?

Od eksplozija koje su 26. septembra 2022. raznele delove nemačko-ruskih gasovoda Nord strim 1 i 2 neuporedivo je glasnija ćutnja kojom je obavijen čitav događaj. Mehurovi gasa na površini mora iznad razvaljenih gigantskih cevi bili su najglasnije što se čulo diljem Slobodnog sveta, glasnije čak i od ono nekoliko stidljivih optužbi na račun Putina i Rusije osumnjičenih za diverziju u prvih nekoliko časova i dana, lansiranih od strane najhrabrijih u beščašću poslenika besramne propagande..

 

north_stream_explosion_09022023_reuters.png?lUUHGgY4gqkzD.WwmbvNPkAt_VTyf4Lz 

Državne vlasti i nadležni organi Nemačke, Danske i Švedske glasno ali istovremeno stidljivo najavile su brzu i efikasnu istragu za utvrđivanje uzroka i počinilaca pretpostavljene diverzije. Svi mdeiji su jednako glasno ali takođe stidljivo ispratili događaj, dok je mejnstrim središte pažnje sa aktera i političkih posledica nežno ali odlučno usmeravao ka ekološkim aspektima događaja. 
Pojedini političari poput Viktorije Nuland, američke podsekretarke u Stejt Dipartmentu  u događaju su tražili pozitivne aspekte a bivši poljski ministar inostranih poslova u kasnije izrbisanom tvitu čestitao je Amerikancima. 
Obe reakcije krajnje su razumljive: uzloga Nulandove u događajima u Ukrajini i pozicija u onome što 

se kolokvijalno naziva američkom dubokom državom sa jedne, i tradicionalnim odnosom Poljske prema Rusiji, sa  druge strane, ovo drugo debelom crvenom linijom podvučeno izjavom poljskog premijera da je razlog postojanja Poljske i Evrope - uništenje Rusije. 

Šta se događalo u međuvremenu? Vrišteće ništa, najglasnije u tragikomičnim momentima sa odbijanjem Švedske, Danske i Nemačke da međusobno dele podatke, i proglašavanjem detalja iz istrage državnom tajnom. 

Onda se pojavio tekst Sejmura Herša, čoveka koga mnogi smatraju najboljim istrađživačkim novinarom današnjice:

How America Took Out The Nord Stream Pipeline 

Najveći deo mejnstrima ga je prećutao. Neke od pomenutih isntitucija su ga blago i ofrlje demantovale. A najveći deo onoga što sebe voli da zove demokratskom javnošću ga je jednostavno ignorisalo. Isti "intelektualci" i branitelji "vrednosti" koji su Džuliena Asanža odavno odradili i zaboravili. nahranjeni novim temama i drogirani dnevnim dozama "sopstvenog mišljenja".  Šta se, u svetlu razaranja Nordstrim gasovoda desilo sa međunarodnim pravom? šta sa vladavinom prava generalno, šta sa slobodom javne reči, šta sa nepovredivošđću  imovine ,šta sa demokratskom javnošću  nisu teme od značaja za današnji slobodni svet i hrabre humanističke intelektualce koji sebe vole da zovu "levičarima". 

I dajdžest, za one koji ne vole duge tekstove: 

 

 

 

 

 

 



Komentari (1530)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 17:59 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
A Putin?
On priča drugu priču.

Aaaa čuo sam za tog dečka, onaj što je tvrdio da Rusija neće napasti Ukrajinu pa ga zajebali mangupi.

Znači ipak samo i jedino ovaj dasa.
Samo njemu veruješ.

Ko god da ga demantuje, ti to ne priznaješ:)
freehand freehand 18:01 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Ako ja sad krenem da tražim i da ti citiram šta je ko sve ovde sebi i svom učešću u raznim "istorijskim" događajima pričao samo u poslednjih trideset godina hoće li ti to bar malo upaliti tu lampicu opreza?

Tip je bio Ministar Odbrane Donjecka (zglajznuo kada je oboren onaj avion), lice sa poternice, a da je oficir FSB-a potvrđuju i Rusi. Ako imaš ikakve indicije da je "estradni ratnik" koji je sve izmissliop daj reci gde to šta kako.


Misliš - nešto kao Pavle Bulatović, bratislav Gašić, Aleksandar Vulin ili Nebojša STefanović samo manje?
Makso, brate, ne bi verovao šta sam ja sve slušao od vuka Draškovića kad popije drugu ljutu...
Valjda zato što ne pije, ako pitaš njega i Danu.
benedykt benedykt 18:09 13.02.2023

Re: Spiskić

gvozden1

Pa čovek sam ispričao tu priču,

A što si odabrao baš njega da mu veruješ?

Vidim, u njegovu priču se ne sumnja.

Zato što je direktni učesnik svih tih događaja, odnosno bio im na čelu i to je bukvalno nepobitna činjenica. Nije dakle u pitanju neko tamo levo smetalo, već glavni i odgovorni, odnosno posle toga i glavnokomandujući ondašnje vojske…

Evo izvoli pa čitaj njegov intervju iz novembra 2014. koji je dao Prohanovu… LINK

Но спусковой крючок войны всё-таки нажал я. Если бы наш отряд не перешёл границу, в итоге всё бы кончилось, как в Харькове, как в Одессе. Было бы несколько десятков убитых, обожженных, арестованных. И на этом бы кончилось. А практически маховик войны, которая до сих пор идёт, запустил наш отряд.


U prevodu, ja sam započeo rat (povukao okidač). Da naš odred nije prešao granicu, sve bi se završilo kao u Harkovu i Odesi. Bilo bi nekoliko desetina ubijenih, spaljenih i uhapšenih. I na tome bi se sve završilo. A praktično je zamajac rata koji i dalje traje pokrenuo naš odred…
freehand freehand 18:22 13.02.2023

Re: Spiskić

benedykt
gvozden1

Pa čovek sam ispričao tu priču,

A što si odabrao baš njega da mu veruješ?

Vidim, u njegovu priču se ne sumnja.

Zato što je direktni učesnik svih tih događaja, odnosno bio im na čelu i to je bukvalno nepobitna činjenica. Nije dakle u pitanju neko tamo levo smetalo, već glavni i odgovorni, odnosno posle toga i glavnokomandujući ondašnje vojske…

Evo izvoli pa čitaj njegov intervju iz novembra 2014. koji je dao Prohanovu… LINK

Но спусковой крючок войны всё-таки нажал я. Если бы наш отряд не перешёл границу, в итоге всё бы кончилось, как в Харькове, как в Одессе. Было бы несколько десятков убитых, обожженных, арестованных. И на этом бы кончилось. А практически маховик войны, которая до сих пор идёт, запустил наш отряд.


U prevodu, ja sam započeo rat (povukao okidač). Da naš odred nije prešao granicu, sve bi se završilo kao u Harkovu i Odesi. Bilo bi nekoliko desetina ubijenih, spaljenih i uhapšenih. I na tome bi se sve završilo. A praktično je zamajac rata koji i dalje traje pokrenuo naš odred…

Pimpek koji ne zna da li više veruje Babiću, Martiću ili Goranu Hadžiću. Ako tastaturu - samo Epl, naravno - prebaci na krajišku latinicu. Ali problem postane veći kad treba da se opredeli - Radovan, krajišnik, Biljana Plavšić?!
benedykt benedykt 18:22 13.02.2023

Re: Spiskić

gvozden1
ako misliš da iz nekog razloga laže prvi ministar odbrane DNR, onda u redu.

Upravo zbog toga, što su ljudi skloni, da sebi pridaju više zasluga nego što ih stvarno imaju, da svoju ulogu u dešavanjima ističu, se, verujem da to znaš, memoari, memoarska građa, ne kotira visoko kao istorijski dokument.

A da je neki Ukrajinac ispričao kako je on po nalogu CIA pokrenuo Majdan, da li bi onda tako lakonski odbacivao njegovo svedočenje ili šta. Zaboravljaš da je glavni dokaz tome da su 27. Mart 1941. organizovali Englezi dao naš ondašnji Girkin tj general Borivoje Mirković. Da li je ikome ikada u raspravi na blogu palo na pamet da ospori njegovo svedočanstvo…?!! Nikada nikome koliko ja znam.
Zašto je onda Girkin sporan…?!!
benedykt benedykt 18:27 13.02.2023

Re: Spiskić

freehand

Pimpek koji ne zna da li više veruje Babiću, Martiću ili Goranu Hadžiću. Ako tastaturu - samo Epl, naravno - prebaci na krajišku latinicu. Ali problem postane veći kad treba da se opredeli - Radovan, krajišnik, Biljana Plavšić?!

Prvo po čemu prepoznaš priglupog kulova je upravo taj odnos tzv geačkog podsmevanja svemu što njegovoj nazovi pameti nije jasno ili mu nije prosto po volji. Čitaj seljoberu sve ti je lepo napisano, sviđalo ti se to ili ne, a te whatabout sele whatabout pobro lo-se fore valjaj ekipi sa kojom deliš sličan ograničen k’o tetrapak pogled na svet…
maksa83 maksa83 18:27 13.02.2023

Re: Spiskić

Znači ipak samo i jedino ovaj dasa.
Samo njemu veruješ.

Ko god da ga demantuje, ti to ne priznaješ:)

Huči brt jesti svestan da si mi mrtav ozbiljan poturio Putina kao Izvor Istine i priče u koje i u Rusiji veruju eventualno babe u Irkutsku.

A ja se još pitam ko se prima na Vučićeve TV somnabulije...
gvozden1 gvozden1 18:30 13.02.2023

Re: Spiskić


U prevodu, ja sam započeo rat (povukao okidač). Da naš odred nije prešao granicu, sve bi se završilo kao u Harkovu i Odesi. Bilo bi nekoliko desetina ubijenih, spaljenih i uhapšenih. I na tome bi se sve završilo. A praktično je zamajac rata koji i dalje traje pokrenuo naš odred…

Pa čak i da je u pravu ne znači da Rusi nisu imali razloga za pobunu.

Isti slučaj je bio i sa Karađorđem, narod uglavnom nije rado ustajao protiv Turaka, nego je ovaj morao da ih podstiče.
I to ne baš propagandom, bio je konkretniji, malo ubijao ko se skanjao, malo vešao Turke pred kućama kolebljivih Srba, pa posle neka objasne Turcima otkud njihov čovek obešen pred njihovom kućom.

I, u tom svetlu, jesu li Srbi imali razloga za bunu ili je sve to Karađorđevo maslo?


Žao mi je što u ovo uplićem Karađorđa, ali primer pokazuje da sve i da je tačna priča o vodećoj ulozi Girkina u pokretanju događaja, to uopšte ne opovrgava tvrdnje koje se pokušavaju osporiti.

Činjenicu da je prevrat na Majdanu bio izrazito antiruske i vidno profašidtičke prirode, a sve se dešavalo pre Girkina, nije normalno zanemariti.

A ovde se to zanemaruje, i stvari se posmatraju od pobune Rusa, i to pobune izazvane propagandom.

Aman!
benedykt benedykt 18:31 13.02.2023

Re: Spiskić

gvozden1

Znači ipak samo i jedino ovaj dasa.
Samo njemu veruješ.

Ko god da ga demantuje, ti to ne priznaješ:)

Možeš o Girkinu da pričaš šta god hoćeš ali da si ga na primer pratio samo u proteklih godinu dana, imao bi daleko realniju sliku o situaciju na frontu. Nema dlake na jeziku, ruski je patriota pod broj jedan, i što je najbitnije ima izvore iz prve ruke, plus je par meseci bio na frontu. Sve što je do sada rekao se bukvalno od reči do reči obistinilo, odnosno čovek priča samo istinu onako kako je on u skladu sa dostupnim informacijama vidi…
gvozden1 gvozden1 18:32 13.02.2023

Re: Spiskić


Huči brt jesti svestan da si mi mrtav ozbiljan poturio Putina kao Izvor Istine i priče u koje i u Rusiji veruju eventualno babe u Irkutsku

A ti Girkina.
Misliš, časniji je čovek?
maksa83 maksa83 18:43 13.02.2023

Re: Spiskić

Pa čak i da je u pravu ne znači da Rusi nisu imali razloga za pobunu.

Sigurno su i u Gruziji imali razloga za pobunu pa je opet Rusija kućeštaće morala da izvrši invaziju.

Nisi proverio ali 100% znaš da jesu.
freehand freehand 18:45 13.02.2023

Re: Spiskić

Prvo po čemu prepoznaš priglupog kulova
... je da ima specijalnu tastaturu Epl kljomputera koja ume da kuca ns sveim jezicima pa kulov onda misli da je glavni u mahali?

gvozden1 gvozden1 18:46 13.02.2023

Re: Spiskić

Sigurno su i u Gruziji imali razloga za pobunu pa je opet Rusija kućeštaće morala da izvrši invaziju.

Nisi proverio ali 100% znaš da jesu.

Ne znam za Gruziju, zato pričam o Ukrajini, a ne o Gruziji.

freehand freehand 18:47 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Pa čak i da je u pravu ne znači da Rusi nisu imali razloga za pobunu.

Sigurno su i u Gruziji imali razloga za pobunu pa je opet Rusija kućeštaće morala da izvrši invaziju.

Nisi proverio ali 100% znaš da jesu.

Meni je onaj sa bizonskim rogovima onomad u Vašingtonu izgledao prilično genuine nezadovoljno.
Al kru, bato, poslo gaPutin...
benedykt benedykt 18:50 13.02.2023

Re: Spiskić

gvozden1

U prevodu, ja sam započeo rat (povukao okidač). Da naš odred nije prešao granicu, sve bi se završilo kao u Harkovu i Odesi. Bilo bi nekoliko desetina ubijenih, spaljenih i uhapšenih. I na tome bi se sve završilo. A praktično je zamajac rata koji i dalje traje pokrenuo naš odred…

Pa čak i da je u pravu ne znači da Rusi nisu imali razloga za pobunu.

Ne zaista nisu i to je ono što je najtragikomičnije u celoj ovoj priči sa Ukrajinom. Putin se uspaničio kada je shvatio da je izgubio ne samo Januka već i šansu da opet ima vlast u Kijevu u neko dogledno vreme, pa su na brzinu organizovali Krim a onda i Donbas u želji da otcepe sve od Odese do Harkova. Sve što je realno taj mučni narod tamo dobio su rat, beda, nemaština i najgore jednoumlje, kao što je sada zahvaljući ovom besmislenom ratu i cela Ukrajina izgubljena ali za sva vremena bukvalno. Potpuno neverovatna nesposobnost da se uopšte snađe u 21. veku a kamoli da se nešto sa uspehom osmisli i uradi, odnosno na kraju balade su dobili da im Ukrajina dok je god ima bude Poljska 2.0…

Podsetiću samo na onaj tekst koga su penzionisani ruski oficiri na čelu sa generalom Ivašovim napisali krajem januara prošle godine…

Naravno, da bi Ukrajina ostala prijateljski sused za Rusiju, bilo je potrebno da pokaže privlačnost ruskog modela države i sistema vlasti.

Ali Ruska Federacija to nije postala, njen model razvoja i spoljnopolitički mehanizam međunarodne saradnje odbijaju gotovo sve susede, i ne samo njih.

Aneksiranje Krima i Sevastopolja od strane Rusije i njihovo nepriznavanje kao ruskih od strane međunarodne zajednice (a samim tim i veliki broj država u svetu ih još uvek smatra da pripadaju Ukrajini) ubedljivo pokazuje neuspeh ruske spoljne politike, i neprivlačnost unutrašnje.

Pokušaji da se „zavole“ Ruska Federacija i njeno rukovodstvo putem ultimatuma i pretnji upotrebom sile su besmisleni i izuzetno opasni.

Upotreba vojne sile protiv Ukrajine, prvo, dovešće u pitanje postojanje same Rusije kao države; drugo, zauvek će Ruse i Ukrajince učiniti smrtnim neprijateljima. Treće, biće hiljade (desetine hiljada) mrtvih i to mladih, zdravih momaka na jednoj i na drugoj strani, što će svakako uticati na buduću demografsku situaciju. Na bojnom polju, ako se to dogodi, ruske trupe će se suočiti ne samo sa ukrajinskim vojnim osobljem, među kojima će biti mnogo ruskih momaka, već i sa vojnim osobljem i opremom iz mnogih zemalja NATO-a, a zemlje članice alijanse biće u obavezi da se izjasne o ratu protiv Rusije
...


Nemoj mi reći da je sad i general Ivašov neki tamo idi mi dođi mi lik, koji pri tome mrzi Rusiju. Sve ovo je dakle mogao da vidi i to unapred bilo ko, samo ako je to želeo…
maksa83 maksa83 18:51 13.02.2023

Re: Spiskić

Meni je onaj sa bizonskim rogovima onomad u Vašingtonu izgledao prilično genuine nezadovoljno.

Posao QAnon Šamana nije da bude veseo i zadovoljan, nego da povede narod u bolje sutra.
maksa83 maksa83 18:54 13.02.2023

Re: Spiskić

Ne znam za Gruziju, zato pričam o Ukrajini, a ne o Gruziji.

Iskoristiću ovo kada se od nas neZrba bude tražilo da se prvo duboko pokajemo i izvinimo zbog rimskih legija koje su mimo međunarodnog prava i protivno povelji Ujedinjenih Nacija zauzele britanska ostrva.
bene_geserit bene_geserit 18:58 13.02.2023

Re: Spiskić

Zelenski

Kad smo već kod kurcosvirača, ako ga uporedimo sa Miloševićem
- i on je Ukrajinu (kao Milošević Srbiju) uveo u rat sa supersilom koji nemaju šanse da dobiju
- još je bio toliko glup da se stvarno bije, dok mu zemlja ne bude polupana skroz a ljudi izginuli (Milošević je ipak imao dovoljno mozga da se preda koliko toliko na vreme)
- cela stvar će da se završi kako je mogla da se završi i bez rata

Sličnosti puno, samo je u pitanju daleko veća budala od Miloševića.
Ili ga boli dupe što ginu Ukrajinci, nije njegov narod. Jedno od to dvoje.
Nije ni Milošević previše bio Srbin (jednom kad si komunjara, nacionalne pripadnosti manje više nestaju), ali razlika između po malo i ni malo je poprilična u količini razaranja i broju mrtvih.
angie01 angie01 19:02 13.02.2023

Re: Spiskić

Ja mislim i on i onaj Marović.


Srdja Popovic nije bio na blogu, samo Ivan Marovic, koji vec neko vreme zivi sa porodicom u Keniji,...posle pada zlobe je otisao u USA i tamo dizajnirao neke igrice i zavrsavao neko skolovanje,...cime se sada bavi,...bi se pre zvalo, predavac, edukator, nego organizator bilo cega,...kako mu se lako ucitava.

KLIK
gvozden1 gvozden1 19:04 13.02.2023

Re: Spiskić


Ne zaista nisu

Ne, kad neko u susednoj državi, državnim udarom skloni legitimnu vlast i instalira tebi otvoreno neprijateljsku, a pri tom angažuje prvi ešalon političara tebi suprotstavljenih, ti nikakvih razloga za brigu nemaš.

Sve što treba je da im se prilagodiš jer je general rekao da treba da im postaneš privlačan.

Menjaj sebe, menjaj svoju politiku, zanemari sopstvene interese, postani im privlačan i biće ti dobre komšije.
Drugim rečima, uvuci im se.


To bre nije politika, tako stvari ne funkcionišu od kad je sveta i veka.

Smešno je i pomisliti da se od drugih očekuje da "postanu privlačni" to je samo za Rusiju rezervisano.

Eto Rusija neće da postane privlačna, baš kao što neće ni drugi, i dešava se ovo što se dešava.
Videćemo kako će se završiti, ali razlog tome sigurno nije neki Girkin niti propaganda, nego upravo to što se od Rusije tražilo da se potčini, tj da " postane privlačna "
gvozden1 gvozden1 19:06 13.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Ne znam za Gruziju, zato pričam o Ukrajini, a ne o Gruziji.

Iskoristiću ovo kada se od nas neZrba bude tražilo da se prvo duboko pokajemo i izvinimo zbog rimskih legija koje su mimo međunarodnog prava i protivno povelji Ujedinjenih Nacija zauzele britanska ostrva.

Ništa te nisam razumeo, ali iskoristiti slobodno.

freehand freehand 19:08 13.02.2023

Re: Spiskić

.kako mu se lako ucitava.


Since then he’s been advising numerous pro-democracy groups around the world and became one of the leading educators in the field of strategic nonviolent conflict. In the last two decades Ivan has been designing and developing learning programs on civil resistance and movement building, and supporting the development of training organizations, such as Rhize and the African Coaching Network.

Edukator, dupe moje.

angie01 angie01 19:11 13.02.2023

Re: Spiskić

Edukator, dupe moje


ajd procitaj jos jednom, pa razmisli sta to znaci.
freehand freehand 19:26 13.02.2023

Re: Spiskić

angie01
Edukator, dupe moje


ajd procitaj jos jednom, pa razmisli sta to znaci.

A da ipak ti pročitaš šta predaje i šta "dizajnira"?
angie01 angie01 19:40 13.02.2023

Re: Spiskić

A da ipak ti pročitaš šta predaje i šta "dizajnira"?


on dizajnira programe i strategije za nenasilan gradjanski otpor i to predaje zainteresovanim grupacijama,...kod nas je Otpor artikulisao spontane proteste, koji ne znace samo okupljanje-sto smo videli kako izgleda, bez artikulacije.

znaci on ne organizuje pobunu, nego edukuje zainteresovane po programima koje je osmislio.

sad, kako ti to zamislajas-ja ne znam,...al je bila neka dokumentarna emisija o nekim slicnim programima i predavacima i to bukvalno izgleda kao panel predavanje sa PowerPoint presentation slaidovima.




bene_geserit bene_geserit 19:43 13.02.2023

Re: Spiskić

on dizajnira programe i strategije za nenasilan gradjanski otpor ...
spontane proteste

angie01 angie01 19:47 13.02.2023

Re: Spiskić

bene, sta je smesno-reci.
freehand freehand 19:48 13.02.2023

Re: Spiskić

sad, kako ti to zamislajas-ja ne znam,...al je bila neka dokumentarna emisija o nekim slicnim programima i predavacima i to bukvalno izgleda kao panel predavanje sa PowerPoint presentation slaidovima.

Ja zamišljam da se svi drže za ruke,gledaju u nebo i recituju Mir mir mir niko nije kriv ava ava ava keva ti je krava.
I onda jedno jaje muč a mi deca čuč. A on onda proveri na m bankingu jel leglo od Stratfora, jel leglo od Viktorije i hazbenda, jeste, hvala lepo dvoiđenja, idem da dizajniram još malo.
gedza.73 gedza.73 19:51 13.02.2023

Re: Spiskić


gvozden1
Drugim rečima, uvuci im se.

Ukrajina je tokom devedesetih kršila sankcije kako bi pomogala Srbiji. Isto i Belorusija. Rusija je bila za uvođenje sankcija


Onda mi tvrdimo kako zbog prinicipa, moralnih razloga, doslednosti i iskustva sa sankcijama nećemo nikome da uvodimo sankcije a uveli smo ih Belorusiji.
Eto Rusija neće da postane privlačna, baš kao što neće ni drugi

Eto Ukrajinci neće sa Rusima. Neće ni Poljaci. Ni Česi. Ni Slovaci... sad nabrajaj dok ti je volja. Sve dok ne dođeš do nas. Pa kad dođeš do nas seti se šta su ti Rusi uradili nakon 1945. i kako si tek malo prodisao kad su se Amerikanci umešali. Onda vidi kako je živeo ceo istočni blok pod Rusima i kako žive danas sa Zapadom. Šta misliš ko je lud a ko pametan?
bene_geserit bene_geserit 19:53 13.02.2023

Re: Spiskić

Razvija strategiju za "spontane" proteste.
Kako nije smešno.
Ili su spontani ili je neko razvio strategiju za njih.
angie01 angie01 19:56 13.02.2023

Re: Spiskić

Ja zamišljam da se svi drže za ruke,


pa dobro, ti mozes sada da zahebavas, al na onom linku pise i sa kojim organizacijama je saradjivao,...sad, da l njemu neki od tih sto si ih izlistao za to placa, ja stvarno nemam pojma, to bi on mogao da ti kaze,...al isto ne znam, sta to menja u cinjenici da on ne organizuje nikakve pobune, nego edukuje kako se gradjanski nenasilan otpor strateski sprovodi.


angie01 angie01 19:58 13.02.2023

Re: Spiskić

Razvija strategiju za "spontane" proteste.


to si ti tako kopirajuci sastavio od dve razlicite recenice, ja nisam tako napisala.
gedza.73 gedza.73 19:59 13.02.2023

Re: Spiskić

freehand
ovde, interesantno, niko ne pita za hladnjače i pobijenu decu).

Rusi vraćaju i podižu spomenike ljudima koji su im ubijali decu pa niko ne pita. Čak ih i Putin hvali.

Još se slikaju ispred spomenika




p.s.
Ubili su petsto gimnazijalaca (Černigovska oblast u Ukrajini) tvrdeći kako će porasti u 'buržuje'.
Ruski istoričar Мельгунов, Сергей Петрович je napisao kako su na Krimu u gradu
Симферополь iza jevrejskog groblja nalazili leševe trudnica i majki sa bebama u rukama.


U ovoj knjizi imaš opis sadističkog ubijanja dece sabljama. Ubicama danas podižu ili vraćaju spomenike.


angie01 angie01 20:04 13.02.2023

Re: Spiskić

meni je recimo urnebesno smesno, da neko tvrdi da Marovic organizuje pobune po svetu, sa sve profilom na Linkedin-u.
bene_geserit bene_geserit 20:08 13.02.2023

Re: Spiskić

to si ti tako kopirajuci sastavio od dve razlicite recenice, ja nisam tako napisala.

OK, čitao sam ukoso, izvinjavam se
angie01 angie01 20:12 13.02.2023

Re: Spiskić

OK, čitao sam ukoso, izvinjavam se


mozda si ukuso citao, desava se, al si morao namerno da izostavis deo i pripojis nesto iz druge recenice, da bi tako ispalo,...no ok, nema problema.
bene_geserit bene_geserit 20:16 13.02.2023

Re: Spiskić

al si morao namerno da izostavis deo i pripojis nesto iz druge recenice, da bi tako ispalo

pa nisu dve rečenice, između imaš ", ...", nisam siguran šta bi to bilo gramatički
ali nema tačke, ima zarez => i dalje ista rečenica
angie01 angie01 20:18 13.02.2023

Re: Spiskić

i dalje ista rečenica


ocigledno nije, jer ne govori o istoj stvari-kako si ti posle sastavio.
bene_geserit bene_geserit 20:20 13.02.2023

Re: Spiskić

Kako si naporna neverovatno.
angie01 angie01 20:24 13.02.2023

Re: Spiskić

ja sam naporna, jer ne pristajem na tvoje nelogicno objasnjenje i pri tome sam pomirljiva- a nisi ti, koji si se ubecio fejkom da me napadnes-dobro onda.
bene_geserit bene_geserit 20:27 13.02.2023

Re: Spiskić

dokona baba, voli da se preganja
angie01 angie01 20:32 13.02.2023

Re: Spiskić

dokona baba, voli da se preganja



uuuuuu, al si mi rekao,...
zoja444 zoja444 20:58 13.02.2023

Re: Spiskić

bila je u nekom zenskom casopisu reportaza o otporasima. da su odmah krenuli po svetu da prodaju svoj rad kao fransizu, da su zbog uspeha u nekoj mikro zemlji dobili ostrvo na poklon, da je sve to finansirao soros... da od toga zive.
mentol mentol 21:01 13.02.2023

Re: Spiskić


freehand
na večeri na kojoj Jeljcin tebe pita "Može li ovaj mali za predsednika, a?"

Slavlje kod Jeljcina, pa kad Jeljcin čeka da ga mali nazove a mali se "možda kupa"... a na TVu Gorbačov Nadrealno.

"Ne bi on postavio lošu osobu..."

52:00
zoja444 zoja444 21:09 13.02.2023

Re: Spiskić

i da je mozda bas marovic ili neki drugi dizajnirao neke video igrice. ko ce popamtiti te silne ljude.
benedykt benedykt 21:47 13.02.2023

Re: Spiskić

freehand
Prvo po čemu prepoznaš priglupog kulova
... je da ima specijalnu tastaturu Epl kljomputera koja ume da kuca ns sveim jezicima pa kulov onda misli da je glavni u mahali?


Ne, nego i između ostalog i po tome što kulov ne zna da sve to isto sa stranjskim jezicima na tastaturi može bilo koji kompjuter, tablet ili telefon ma čije proizvodnje bio. Pa se onda veselnik silno iščuđava a kako je to uopšte moguće tj odakle se sva ta stranjska pismena i hijeroglifi sad pojavljuju, odnosno prvo što mu padne budalici napamet je da je to copy-paste odnekle sa interneta…
benedykt benedykt 21:54 13.02.2023

Re: Spiskić

gedza.73

Rusi vraćaju i podižu spomenike ljudima koji su im ubijali decu pa niko ne pita. Čak ih i Putin hvali.

Još se slikaju ispred spomenika




Na slici u sredini inače prvi čovek DNR Denis Pušilin a do njega odmah desno u sakou čuveni Oleg Carjov koji je u slučaju da je Kijev za tri dana uspeo, trebao najverovatnije da bude novi predsednik Ukrajine. Da se ovakvi bezjaci kod nas pojave većina onih koji danas tako zdušno brane Putinovu Rusiju bi ih sa govnavim motkom umlatili ali za sve pare. Međutim, iz nekog nepoznatog razloga niko sada neće reagovati na ovu sliku, odnosno naći će reči opravdanja ako se i jave…
freehand freehand 22:41 13.02.2023

Re: Spiskić

angie01
meni je recimo urnebesno smesno, da neko tvrdi da Marovic organizuje pobune po svetu, sa sve profilom na Linkedin-u.

Ako kažem da Marović radi edukaciju i logistiku humanog materijala za nekog ko organizuje pobune - ma kakve pobune, pučeve i krvave prevrate - i to za masne honroare - jel to ok?
freehand freehand 22:46 13.02.2023

Re: Spiskić

benedykt
freehand
Prvo po čemu prepoznaš priglupog kulova
... je da ima specijalnu tastaturu Epl kljomputera koja ume da kuca ns sveim jezicima pa kulov onda misli da je glavni u mahali?


Ne, nego i između ostalog i po tome što kulov ne zna da sve to isto sa stranjskim jezicima na tastaturi može bilo koji kompjuter, tablet ili telefon ma čije proizvodnje bio. Pa se onda veselnik silno iščuđava a kako je to uopšte moguće tj odakle se sva ta stranjska pismena i hijeroglifi sad pojavljuju, odnosno prvo što mu padne budalici napamet je da je to copy-paste odnekle sa interneta…

Vidi, govnarčino - sprdačina je upravo u tome da iskompleksirani govnari poput tebe misle da će markom kompjutera ili postavljanjem nekakvog citata ili komentara impresionirati ikog ili išta sem prostote, sebi slične u pokušaju da se implicira sopstveno znanje aramejskog-starogrčkog-arapskog-magarećeg- dodaj pio želji šta već nisi upotrebio u smislu sopstvene revije na blogovskoj Evroviziji budala što stavljaju kurac na čelo (baj Magnus) ne bi li se predstavili ibberintelektualnim liberalnim hiperdebilima.
angie01 angie01 00:18 14.02.2023

Re: Spiskić

jel to ok?


svakako ne bih znala,...ako mislis na Arapsko prolece,Egipat,..nemam pojma ko je od njih gde i kada bivao pozivan- ali za poducavanje, ne za organizovanje...mozda ti imas neke druge izvore informacija, ja znam ovoliko,..ali i dalje bi mi bilo smesno, da je recimo tako kako si predstavio, a da covek ladno drzi svoj profil na linkedinu.

Otpor je kod nas poceo kao studentski pokret, zbog sranja na fakultetima, pa se posle stopio u opste proteste-ovo znam pouzdano,...posle su poceli da koriste uputstva po knjizi Dzin Sarpa o strategiji mirnih protesta-ja verujem da je to bila osnovica za kasnije "dizajniranje" programa i verovatno jos slicna literatura,...Srdja Popovice je bio kasnije i koautor neke takve publikacije na Srpskom, koja je graficki opremljena po americkom modelu izdanja slicnog sadrzaja, a iz kojih se lako prave Pauerpoint prezentacije za panel edukaciju,...rekoh za onaj dokumentarac, pa sam se posle setila i da je snimljen slican sa Srdjom Popovicem, koji objasnjava vrlo slicno sta radi i kako to izgleda,...mislim i da je proglasen za predstavnika studenata na nekom svetskom univerzitetu, zaboravila sam kom,...takodje se secam, da se Otpor kod nas raspao posle pada zlobe i da je vecina tih clanova presla u DS.

ne nam da l njih dvojica uopste vise imaju neke veze, jer je marovic posle otisao u USA i tu je pravio neke igrice.

kako god, ja znam da se oni bave edukacijom onih koji su se nasli u slicnoj situaciji kao mi, gde su neka previranja i gde demostranti, ne znaju kako da artikulisu MIRNE demonstracije,...kako se to posle razvija dalje na terenu, nije izvesno i zavisi od mnogo faktora- pa i kod nas je postojala sansa da bude krvavo,...znaci, oni nisu organizatori nicega, nego poducavaju...toliko je meni poznato...
freehand freehand 00:34 14.02.2023

Re: Spiskić

svakako ne bih znala,...ako mislis na Arapsko prolece,Egipat,..nemam pojma ko je od njih gde i kada bivao pozivan- ali za poducavanje, ne za organizovanje...mozda ti imas neke druge izvore informacija, ja znam ovoliko,..ali i dalje bi mi bilo smesno, da je recimo tako kako si predstavio, a da covek ladno drzi svoj profil na linkedinu.

Angie... CANVAS je na platnoj listi američke vlade, ekipa besprizornih i beskrupuloznih baraba čiji je posao da u zemljama na koje im se pokaže obuče i organizuju ekipe koje će napraviti puč/proleće/revoluciju ali da to obuče i upakuje u priču o slobodi, demokratiji, ekologiji, ljudskim/ženskim pravima. To iz nekog razloga nisu ni Saudijska Arabija, ni Izrael, ni Katar.
Šta još treba da ti nacrtam?
bene_geserit bene_geserit 00:47 14.02.2023

Re: Spiskić

ja sam naporna, jer ne pristajem na tvoje nelogicno objasnjenje

Note To Self - nikada se libtardima ni za šta ne izvinjavati
angie01 angie01 00:53 14.02.2023

Re: Spiskić

Šta još treba da ti nacrtam?


ne treba da mi crtas, jer razumem sta kazes, samo sto nas dvoje pricamo razlicitu pricu,...ja ne pratim nista specijalno o njima, ovo sto znam, je iz dostupnih izvora, rekoh kojih i po tome ispada da oni edukuju aktiviste u nekim drugim zemljama,...a ti tvrdis da to sve ima drugu pozadinu-na to bih rekla, mozda si u pravu,...a i jos nesto, npr na Rumune niko nije ukazao prstom, oni su sami krenuli, nisu vise mogli da izdrze, a isto-kolko sam upoznata- su imali neku pomoc slicne vrste, sad se vise ne secam detalja.

...za nas slucaj- svi znamo...Otporasi su krenuli sa faxa, posle su porasli utopivsi se u opste proteste, pa su onda dobili neku lovu, kako bi istrajali i gurali, ne bih rekla da je neko ukazao na nas prstom.

no dobro.

...ako nadjem neki od on dva dokumertaca, nakacicu sutra.
angie01 angie01 01:24 14.02.2023

Re: Spiskić

bene_geserit


stvarno si smesan u svom smaranju-prvo se ukljucis podvalom, a onda krenes sa uvredama, potpuno besmislen nastup,..a inace, svako se izvinjava zbog sebe, pre svega, jer bi inace ispalo da je neposten i bez obraza.

..sad zasto, kada se ovo sve nicim izazvano zavrsilo, ti i dalje nastavljas- samo ti znas.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:25 14.02.2023

Re: Spiskić

Nije čak napisao ni "nestanak Putina" nego "Putinov poraz".



Ali kako uporno insistira na toj laži, za koju ja i dalje verujem da je nije izmislio nego je negde pročitao, gde već ide po mišljenje. Stvarno to nisam od frihenda očekivao. Još se gore kao izvinjavao, glumi džeka, da ne briše, kao, nek ostane, a vidi da ga sad.

Za kakve slamke spasa su ljudi prinuđeni da se hvataju, a kad ih nema onda da ih izmisle, samo da bi održali narativ na koji su se navukli. Svašta sam ovde video, ali ovo je poprimilo sasvim nove dimenzije.




emilia emilia 05:05 14.02.2023

Re: Spiskić

srdjan.pajic Za kakve slamke spasa su ljudi prinuđeni da se hvataju, a kad ih nema onda da ih izmisle, samo da bi održali narativ na koji su se navukli. Svašta sam ovde video, ali ovo je poprimilo sasvim nove dimenzije.

Neki se ljudi naprosto kao magnet "lepe" za belosvetske šibicare.
Anastasija Baburova, novinarka Novaje Gazete, ubijena je samo zato što je objavila istraživanje o dramatičnom porastu neo-nacističkih grupa u Rusiji. Ubijaju, hapse i osuđuju na dugogodišnje robije ljude koji naglas govore o upotrebi oružanih snaga ruske federacije radi razaranja gradova i civilne populacije Ukrajine, uključujući i decu.
Ima li šta tužnije od toga da je Srbija prepuna dvoličnih bednika koji se raduju stradanju Ukrajinaca u odbrani svoje zemlje, vesele se paljenju i rušenju njihovih domova, zagovaraju komadanje Ukrajine, pa čak i totalnu okupaciju.
Potonuo je narod nikad dublje, ogrezli u lažima, podaništvu, diktatoroljupstvu i idolopoklonstvu.
Ruski zločinac je napravio sebi državu da može da radi šta i kako hoće, to je jasno. Šta pokreće ostalu bagru koja ga podržava, od sudija, novinara, istoričara, nazovi analitičara koji gledaju u njegovom pravcu - mnoge naravno novci za "profesionalce", to im je pokretačka energija. Ali šta je razlog ovim beskorisnim idiotima da sa toliko radosti mentalno i moralno posrću zločincu u korist?

22 Feb 2022


Višedecenijsko pomračenje uma.


benedykt benedykt 07:47 14.02.2023

Re: Spiskić

shmoo

Да су мене питали ови из Давос крауд, што ти кажеш, и ови из америчанског дип стејта, ја бих им рекао да се деци не даје оружје у руке.


Slab sam vam ja avaj sa tim Davos crowd i deep state, odnosno znam jedino šta mu dođe derin devlet u Turskoj, međutim dobar sam sa ispunjavanjem obećanja…
Dakle gosn Taso da častite…!?! Našao konačno obećani komentar gosn Milančeta…
25. je oktobar u popodnevno-večernjim časovima i kaže naš Tarabić evo upravo ovako…

Milan Novković
Ukrajina je pukla. Tamo sad sa Rusijom skoro da više ratuje NATO nego Ukrajina. Rusi gomilaju dole snage, čekaju led za lakše kretanje, a uništavaju Ukrajincima energetsku infrastrukturu, i skoro sigurno će otiće bar do Odese, iako su sve veće šanse da Ukrajine neće više biti u nekom trenutku.

Uz sve ups and downs, pa hrabrog ukrajinskog otpora, Rusi su skoro sigurno ovo i odugovukli donekle zbog smaranja zapada - jasno su izneli ciljeve onomad, i deo njih je precrtavanje evropske security arhitekture.



Samo da se čovek naježi od neke miline, odnosno bukvalno sve od reči do reči pogođeno. Ma nema uvek sam ja govorio da naš gosn Milanče ima tu neku bioenergiju, odnosno on kada se dobro najede pasulja u mrsku mu Englesku a njemu se onda prijavi ceo univerzum iz momenta i budućnost mu se pokaže ali kao na dlanu sa sve tim ups and downs narafski…
alselone alselone 08:18 14.02.2023

Re: Spiskić

Na popisu je više od 20 država.


Cijena, sitnica!

Znaš, gledajuć i ovo naricanje i pravednički gnev, što po blogu, što po prostranstvima interneta, ne mogu da se otmem utisku da je to sve jedno. Jedan te isti narativ ili kako se danas moderno kaže "vibracija" ljudi je ta koja pravi woke budalaštine, koja silom nameće vakcine koje (više) ne rade, koja nosi maske u parku, koja bodri Zelenskog da ratuje do poslednjeg Ukrajinca i na kraju krajeva koja ćuti na sve druge ratove. To je lažni motiv "biti dobar građanin".

Biti protiv rata je lako. Biti protiv rata je plemenito. Biti protiv rata znači da si dobra osoba. Biti protiv rata znači da si za demokratiju. Biti protiv rata znači da si za ljudska prava. Biti protiv rata znači da svi koji te pogledaju treba da kažu "znaš, on je dobra osoba, protiv rata je".

E, a zašto ste ćutali na sve druge ratove, samo ih je u poslednjih 20 godina bilo mnogo. MIslim, ćutali kažem bukvalno i figurativno pošto jedan komentar jednom u pet godina koji glasi otprilike "jao da, svaki rat je baš grozan, žao mi je nevine dece", ne smatram baš antiratnom aktivnošću.
alselone alselone 08:26 14.02.2023

Re: Spiskić

benedykt benedykt 08:28 14.02.2023

Re: Spiskić

alselone


E, a zašto ste ćutali na sve druge ratove, samo ih je u poslednjih 20 godina bilo mnogo. MIslim, ćutali kažem bukvalno i figurativno pošto jedan komentar jednom u pet godina koji glasi otprilike "jao da, svaki rat je baš grozan, žao mi je nevine dece", ne smatram baš antiratkom aktivnošću.

Kao što ti je već Neues napisao pre neku stranicu a ti izgleda mi propustio…

Neues aus der Nachbarschaft
Da ponovimo ipak jos jedared: niko ovde nije negirao ili opravdavao americke ratove. Sa druge strane, Putinov rat u Ukrajini se evo masala skoro pa godinu dana ovde neprestano opravdava.


Prema tome niko nikada nije opravdavao ili negirao neko slično zlo samo zato jer je isto činio Zapad tj Amerika. Tako da je pravo pitanje a zašto se odjednom kod nekih ljudi, kojima su inače bila puna usta pravedničkog besa u tim nekim slučajevima, pojavila neodoljiva potreba da ne samo da se ne negira ili opravdava ono što Putinova Rusija radi, već da se sa navijačkim šalom živi i umire sa svakom idiotarijom koju Kremlj odradi u Ukrajini. Pa kao kada na primer gađaju energetsku infrastrukturu, onda bude… Auuuuu ovo su se mnogo dobro setili…!? Ako tako im i treba, sve bi to ja tamo pobio…( Ovaj poslednji deo se kaže u sebi naravno)…
alselone alselone 08:29 14.02.2023

Re: Spiskić

Prema tome niko nikada nije opravdavao ili negirao neko slično zlo samo zato jer je isto činio Zapad tj Amerika.


MIslim, ćutali kažem bukvalno i figurativno pošto jedan komentar jednom u pet godina koji glasi otprilike "jao da, svaki rat je baš grozan, žao mi je nevine dece", ne smatram baš antiratnom aktivnošću.
alselone alselone 08:32 14.02.2023

Re: Spiskić

Tako da je pravo pitanje a zašto se odjednom kod nekih ljudi, kojima su inače bila puna usta pravedničkog besa u tim nekim slučajevima, pojavila neodoljiva potreba da ne samo da se ne negira ili opravdava ono što Putinova Rusija radi, već da se sa navijačkim šalom živi i umire sa svakom idiotarijom koju Kremlj odradi u Ukrajini.


To nije pravo pitanje. Pravo pitanje je ono koje sam ja postavio. :)

Razumem zašto ali ne opravdavam. Evo da ti kažem - zato što im je pun kurac toga što je Amerika radila 70 godina, što su lagani, manipulisani, ocrnjeni, obespravljeni, opljačkani i na kraju bombardovani. Zato što im je jasno da je Amerika započela ovaj proksi rat i da ga održava na sliu telima Ukrajinaca. I onda se onako po srpski inate i kažu - neka, rokaj Putine, nek izgori sve.

To je glup stav ali razumem kako su došli do njega.

Kako su drugi došli do stava da ćute ili "ćute" na sve ratove koje je vodila Amerika?
maksa83 maksa83 08:42 14.02.2023

Re: Spiskić

Zato što im je jasno da je Amerika započela ovaj proksi rat

Nije. Uta-ta.

Rat započne onaj ko povuče oroz, a taj ko povuče oroz sigurno neće reći "pucao sam jer sam glup i zao" nego "pucao sam jer sam MORAO", pri čemu nije to neki presedan, uradio je prethodno to isto na isti način bar 2x u novijoj istoriji i 3x u starijoj.
alselone alselone 08:46 14.02.2023

Re: Spiskić

Rat započne onaj ko povuče oroz,

Ovo je dečije tumačenje.

Napisao sam ovaj komentar pre par nedelja, pa da ne objašnjavam ponovo, evo c/p.

Kada se priča o ratovima, cela levica insistira na osnovnoškolskom tumačenju. "Rusi su napali Ukrajinu". Kraj. "Sadam je imao oružje za ass destruction". Kraj.

Nema priče, nema tumačenja, strategije, geopolitike, ne, ne, nego ima samo osnovnoškolskog tumačenja.

Neki dan pričam sa drugom o tome i kažem kako i obična tuča dva druga u razredu može da evoluira na sledeći način:

Zabavište: Kmeeee.
Prvi razred: Učiteljice, Dušan me je udario.
Osmi razred: Nastavnice, Dušan i ja smo se posvađali i on me je udario.
Srednja škola: Profesorice, Dušan i ja smo se posvađali oko devojke, zatim smo se gurali i na kraju potukli i on me je udario.
Studije: Dušan i ja već duže vremena osetimo međusobno neprijateljstvo i sporadične svađe i čini mi se da se samo čekao okidač, što je ovaj put bila lepa Helena, pa smo se svađali par dana dok sve nije kulminiralo tučom u kojoj sam ja njega udario tri puta ali i on mene četiri puta.

Mogu i dalje od studija da filozofiram a ovde se radi samo o tuči dva druga. Čini mi se da je cela levica na potezu tumačenja između zabavišta i prvog razreda. Kmeče i broje ko je udario prvi, učiteljice.
literatesa literatesa 08:52 14.02.2023

Re: Spiskić

Da li sam dobro razumjela, taj neki previše gradski tip pravi tečaje ružičastih prosvjeda u pravom smislu te riječi, polaznici se obavezuju da će samo puštati balone i zviždati u zviždaljke nenasilnog zvuka tj cvrkuta?

Teheran juče ujutru u snijegu, da, iranske plemenite prosvjede ne možemo uprediti sa finim karnevalom u Brazilu?


alselone alselone 08:54 14.02.2023

Re: Spiskić

Teheran juče ujutru u snijegu, da, iranske plemenite prosvjede ne možemo uprediti sa finim karnevalom u Brazilu?

Iran je sjajna zemlja puna sjajnih ljudi i svim srcem podržavam proteste da skinu jagmu koju su im nametnuli Britanci i Amerikanci kako bi im pokrali naftu. Prvo su im postavili marionetsku vlast a zatim su im uveli sankcije pod obrazloženjem "vidite kakvu vlast imate".

literatesa literatesa 08:57 14.02.2023

Re: Spiskić

Kmeče i broje ko je udario prvi, učiteljice.

Kmečanje i naricanje je nedostojno. Ne vidim na blogu nikoga da kmeči i nariče, ja ne, ni Maksa, slučajno je tu.


Rat u Ukrajini je počela na svoju odgovornost Rusija tj primila se bez dobrog plana - iako je njihov teren i njihov narod s obe strane granice - za Amerikance i nesposobna da ga dobije osim prijetnjama atomskom.

I dalje mislim da su Rusi onih dana bili spremni srušiti sami sebi gasovod, uklapa se prefektno, i to štu su navodno uradili Amerikanci, ideja je Britanaca, u svakom slučaju sve ukazuje na rusku nesposobnost koja je posebno Njemce iznenadila i razočarala.
alselone alselone 08:59 14.02.2023

Re: Spiskić

Kmečanje i naricanje je nedostojno. Ne vidim na blogu nikoga da kmeči i nariče, ja ne, ni Maksa, slučajno je tu.


U redu, najmanji mi je problem da kažem da se izvinjavam svakome koga su ti termini uvredili. To mi nije bila namera. Namera mi je bila da zajebavam, to priznajem, ali ne i da uvredim. Ali, evo povlačim reči i neću više koristiti te termine.

Poenta ostaje.
maksa83 maksa83 09:01 14.02.2023

Re: Spiskić

Nema priče, nema tumačenja, strategije, geopolitike, ne, ne, nego ima samo osnovnoškolskog tumačenja.

Odlično je što je ta stvar mnogo kompleksna i zamumuljena ali na stranu koja tebi odgovara. Recimo potpuno ćemo zanemariti mogućnost da u toj Ukrajini žive ljudi koji stvarno ne žele da žive u "većoj Belorusiji", nego je <ovde model naprasno postaje jednostavan> to 40 miliona Lemmingsa koje je Amerika nagnala u provaliju da napakosti Rusiji.
freehand freehand 09:01 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
Zato što im je jasno da je Amerika započela ovaj proksi rat

Nije. Uta-ta.

Rat započne onaj ko povuče oroz, a taj ko povuče oroz sigurno neće reći "pucao sam jer sam glup i zao" nego "pucao sam jer sam MORAO", pri čemu nije to neki presedan, uradio je prethodno to isto na isti način bar 2x u novijoj istoriji i 3x u starijoj.

Tu se svakako ne računa puč u Kijevu, spaljivanje živih ljudi u Odesi i osmogodišnje rokanje rokanje artiljerijom po Donjecku i Lugansku i deset hiljada mrtvih u tim područjima. Haubica nema oroz.

alselone alselone 09:03 14.02.2023

Re: Spiskić

Odlično je što je ta stvar mnogo kompleksna i zamumuljena ali na stranu koja tebi odgovara.

Ne, nego ću je posmatrati kao dete iz zabavišta. "On je prvi udario, on je kriv".

literatesa literatesa 09:03 14.02.2023

Re: Spiskić

Poenta ostaje.

Ostaje. :)
freehand freehand 09:04 14.02.2023

Re: Spiskić

Recimo potpuno ćemo zanemariti mogućnost da u toj Ukrajini žive ljudi koji stvarno ne žele da žive u "većoj Belorusiji", nego je <ovde model naprasno postaje jednostavan> to 40 miliona Lemmingsa koje je Amerika nagnala u provaliju da napakosti Rusiji.

I ti idu u školicu kod Marovića i Popovića da nauče kako da palicama, čekićima, lancima,pištoljima domaće i strane proizvodnje,puškama i snajperima nenasilno promene vlast u zemlji. Mada Viktorija Fak EU kaže Majke mi nisu, to je Putin"
alselone alselone 09:08 14.02.2023

Re: Spiskić

Majke mi nisu,

Kao što je rekla da nije bilo laboratorija za biološko ratovanje, pa da je možda bilo, pa da je ipak bilo ali što vam smeta.

Što bi pravili laboratorije za biološko ratovanje u drugoj zemlji na granici sa svojim neprijateljem? Zbog demokratije i Evropske unije kojoj hrle Ukrajinci? Mislim da je ipak to.
gvozden1 gvozden1 09:12 14.02.2023

Re: Spiskić

Rat započne onaj ko povuče oroz

Znači u ovom slučaju to je Ukrajina.

gvozden1 gvozden1 09:14 14.02.2023

Re: Spiskić

zanemariti mogućnost da u toj Ukrajini žive ljudi koji stvarno ne žele da žive u "većoj Belorusiji"

A ima li onih koji ne žele da žive u Ukrajini pod Zelenskim?
maksa83 maksa83 09:14 14.02.2023

Re: Spiskić

I ti idu u školicu kod Marovića i Popovića da nauče kako da palicama, čekićima, lancima,pištoljima domaće i strane proizvodnje,puškama i snajperima nenasilno promene vlast u zemlji. Mada Viktorija Fak EU kaže Majke mi nisu, to je Putin"

Hajmo sada mali zum na taj puč. Izabran je predsednik koji je obećao jedno, a onda uradio nešto sasvim drugo. Onda je mimo narodne volje Viktorija (sa par ortaka, jer ne može sve čovek sam) zbacila narodnu vlast i nametnula nenarodnu i tako se to dalje kotrljalo uprkos volji ukrajinskog naroda.
maksa83 maksa83 09:15 14.02.2023

Re: Spiskić


Znači u ovom slučaju to je Ukrajina.

Koliko i Srbija rat na Kosovu.
alselone alselone 09:15 14.02.2023

Re: Spiskić

A ima li onih koji ne žele da žive u Ukrajini pod Zelenskim?

Ukrajina je celovita i ne sme da se deli.
Hrvatska je celovita i ne sme da se deli.
Bosna je celovita i ne sme da se deli.
Kosovo je celovito i ne sme da se deli.

Srbiju ćemo podeliti ko porodičnu picu.
maksa83 maksa83 09:17 14.02.2023

Re: Spiskić

A ima li onih koji ne žele da žive u Ukrajini pod Zelenskim?

Verovatno ima, kao što je na Kosovu bilo onih koji nisu želeli da žive pod Slobodanom.
freehand freehand 09:26 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
I ti idu u školicu kod Marovića i Popovića da nauče kako da palicama, čekićima, lancima,pištoljima domaće i strane proizvodnje,puškama i snajperima nenasilno promene vlast u zemlji. Mada Viktorija Fak EU kaže Majke mi nisu, to je Putin"

Hajmo sada mali zum na taj puč. Izabran je predsednik koji je obećao jedno, a onda uradio nešto sasvim drugo. Onda je mimo narodne volje Viktorija (sa par ortaka, jer ne može sve čovek sam) zbacila narodnu vlast i nametnula nenarodnu i tako se to dalje kotrljalo uprkos volji ukrajinskog naroda.

U pravu i politici valjalo bi da se koncentrišeš na neke činjenice:
1) Janukovič je delovao u skladu sa zakonom i svojim ovlašćenjima;
2) Građani okojima govoriš počeli su nenasilne proteste koji su trajali a vlast je pod pritiskom protesta pristala na izbore;
3) Da bi se izbegla mogućnost da rezultat izbora ne bude kako je Bela kućaplanirala gospodin Tenet i gospođa Nuland na ulicu su pustili besne pse koji su pucali i po protestantima i po policiji.
U strašnom mettežu koji je nastao neonacisti su u Ukrajini uspeli da nametnu svoje rešenje.

Tako je to, manje-više, činjenično izgledalo. A to što neko misli da je ista stvar dobra u Kijevu a loša u parizu ili Vašingtonu - to je navijanje, ne politika ili istorija.
freehand freehand 09:29 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
A ima li onih koji ne žele da žive u Ukrajini pod Zelenskim?

Verovatno ima, kao što je na Kosovu bilo onih koji nisu želeli da žive pod Slobodanom.

Ili u Hrvatskoj pod Tuđmanom? I sad pratimo fabulu radnju a ja preporučujem da gledamo gde su amerikanci, mnogo pomaže u predviđanju rezultata i određivanju ko je dobar akološ.
Evo Džejmi Pajić to sigurno zna.
gvozden1 gvozden1 09:30 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83

Znači u ovom slučaju to je Ukrajina.

Koliko i Srbija rat na Kosovu.

Tako kažu ovi što ih podržavate.

Kad se stvari pojednostave do banalnog onda se to dobija.

A vaša strana stvari vidi banalno, a to je obavezno pogrešno.

Jer šta se ovde dešava?
Neka država je vojskom ušla u drugu.
I evo vas pravednih koji evo već godinu dana naričete o nepravdi, o botoksu, o čemu sve ne, i strašno vam je žao naroda.


A zanemarujete činjenicu da je to, ulazak u drugu državu uobičajena pojava, jer ne postoji ni jedan jedini dan u istoriji država u kojoj neka vojska nije bila u stranoj državi.

Američka posebno.
I nije bilo dreke i kmečanja, najviše što se govorilo je, osuđujem, a često se i stajalo na stranu agresora jer.... diktatura i te žvake.

A sad, kad zapad instalira klovna, pajaca, cirkusku mečku na čelo države, poništi demokratiju, sad sasvim druga priča.

Sve samo za to što je Rusija u pitanju.
Ili zato što su vam tako rekli.
freehand freehand 09:31 14.02.2023

Re: Spiskić

alselone
Odlično je što je ta stvar mnogo kompleksna i zamumuljena ali na stranu koja tebi odgovara.

Ne, nego ću je posmatrati kao dete iz zabavišta. "On je prvi udario, on je kriv".


Ne znam da li si nekad pročitao izjavu senatora Trumana, potonjeg predsednika SAD koji je praktično kreirao posleratnu američku politiku, iz septembra 1941:
“If we see that Germany is winning the war, we ought to help Russia; and if that Russia is winning, we ought to help Germany, and in that way let them kill as many as possible.. . ” he said as a Senator in 1941.

Ne vidim da bi ovome trebalo bilošta dodavati evo 8 decenija kasnije.
shmoo shmoo 09:33 14.02.2023

Re: Spiskić

benedykt
shmoo

Да су мене питали ови из Давос крауд, што ти кажеш, и ови из америчанског дип стејта, ја бих им рекао да се деци не даје оружје у руке.


Slab sam vam ja avaj sa tim Davos crowd i deep state, odnosno znam jedino šta mu dođe derin devlet u Turskoj, međutim dobar sam sa ispunjavanjem obećanja…



Да, схватам. Као ја што се разумем у војничке ствари.

Хвала на труду, гос'н Бенедикт.

Dakle gosn Taso da častite…!?! Našao konačno obećani komentar gosn Milančeta…
25. je oktobar u popodnevno-večernjim časovima i kaže naš Tarabić evo upravo ovako…

Milan Novković
Ukrajina je pukla. Tamo sad sa Rusijom skoro da više ratuje NATO nego Ukrajina. Rusi gomilaju dole snage, čekaju led za lakše kretanje, a uništavaju Ukrajincima energetsku infrastrukturu, i skoro sigurno će otiće bar do Odese, iako su sve veće šanse da Ukrajine neće više biti u nekom trenutku.

Uz sve ups and downs, pa hrabrog ukrajinskog otpora, Rusi su skoro sigurno ovo i odugovukli donekle zbog smaranja zapada - jasno su izneli ciljeve onomad, i deo njih je precrtavanje evropske security arhitekture.


Samo da se čovek naježi od neke miline, odnosno bukvalno sve od reči do reči pogođeno. Ma nema uvek sam ja govorio da naš gosn Milanče ima tu neku bioenergiju, odnosno on kada se dobro najede pasulja u mrsku mu Englesku a njemu se onda prijavi ceo univerzum iz momenta i budućnost mu se pokaže ali kao na dlanu sa sve tim ups and downs narafski…



Милан је мислилац у више смерова па тако сваки његов исказ морате да разложите на мање делове да бисте се осврнули на њих.

(Верујте ми, ја то из искуства са њим.)

Дакле:

Ukrajina je pukla.


Зар није?

Ukraine suffers biggest economic fall in independent era due to war (ЛИНК)


(Ово је Ројтерс, није неки Путинов аналитичар.)

Rusi gomilaju dole snage


Па зар нису Руси од тада гомилали снаге? Била и она мобилизација због које је НАТО грактао у медијима онолико.

a uništavaju Ukrajincima energetsku infrastrukturu,


Па зар нису Руси уништавали украјинску инфраструктуру?

Да подсетим, у децембру, усред зиме, Одеса (1,5 милиона становника, дакле као Београд) је била у потпуности без струје и грејања. И то Вам је само један пример.

И једна приватна информација - ћерка моје колегинице, студенткиња, која је као добровољац волонтер неке хуманитарне организације отишла у септембру прошле године у Кијев да помаже том јадном народу којег његова тренутна власт немилосрдно жртвује за рачун НАТО-а (и ја бих то урадио да сам на њеном месту и да сам студент као и она и да не морам да радим у Србији за плату), у новембру месецу је са целом својом екипом хуманитараца измештена из Кијева прво у западни део Украјине (Љвов) због немогућих услова у главном граду Украјине без струје, воде, грејања,... А онда су их у децембру из Украјине изместили у Пољску. После Нове године дете се вратило у Београд јер нису могли да својим хуманитарниом радом помогну украјинским цивилима а да при томе не излажу своје здравље и животе опасности.

Ето, мали пример за то што Милан рече о уништавању украјинске инфраструктуре.

iako su sve veće šanse da Ukrajine neće više biti u nekom trenutku.



Ту се ја не слажем са Миланом. И то сам мислио и пре годину дана да циљ Русије није да Украјина као држава нестане.

Са Зеленским и његовим наци криминалцима и олигарсима је већ нека друга прича, а сам Зеленски треба свакога дана у цркви да пали свећу бившем израелском премијеру Нафталију Бенету што је уопште још увек данас жив.

Uz sve ups and downs, pa hrabrog ukrajinskog otpora, Rusi su skoro sigurno ovo i odugovukli donekle zbog smaranja zapada


Па зар нису то Руси учинили?

Шта са овим штрајковима широм ЕУ? Повећавањем цена, падом платежне моћи становништва?

Шта са падом индустријске производње континенталне Европе, шта са падом економских показатеља?

Шта са кризом енергената?

Опет лична информација... Имам друга у Бремену, докторирао технологију метала, ради тамо за немачки (европски у ствари) концерн челичана већ 25 година. Још у септембру ми је јавио да су угасили једну високу пећ због недостатка енергената.


Second-largest steelmaker in the world, ArcelorMittal shuts plant in Europe (ЛИНК)

(Ни ово није неко Путиново гласило. Морам то да нагласим јер ме Ви често оптужујете да се напајам информацијама из оних гласила што их је Емилија окачила, Информер и Српски телеграф. )


Шта мислите, гос'н Бенедикт, ко ће да утрчи у тај празан простор на тржишту челика после гашења високих пећи по Европи јер им је Трамп ионако ударио таксе на извоз челика у САД док је био председник па сада чекају прву прилику да се опораве?

А они су познати по својој брзини у улетању у празан простор. То је до хране коју једу.






jasno su izneli ciljeve onomad, i deo njih je precrtavanje evropske security arhitekture.



Па ни ту Милан није ништа погрешио. Само што то није ништа ново.

Та борба се води још од пада Берлинског зида.

С тим што сте одувек у том НАТО-у имали два слоја:

- САД, Велика Британија и Холандија са својим пратећим сателитима као заступници евроатлантских војних (а и осталих) интеграција;

- Француска и Немачка као највеће земље са својим пратећим сателитима који седе на средини те клацкалице декларативно се залажући за евроатлантске интеграције понајвише захваљујући неким својим политичарима који се нескривено понашају тамо као англо-америчански гувернери неких колонија (имамо ми ове наше овде у Србији, па знамо како то изгледа ), али у ствари те две велике европске државе, Францукса и Немачка, са својим сателитима потајно размишљају којем би се царству приволели.

Тако да мени то Миланово прецртавање тренутне "европске секјурити архитектуре" и изградња неке нове (нпр. евроазијске секјурити архитектуре ) итекако пије воду.

Поготово што мислим да се САД све више фокусирају на предстојећи сукоб са Кином по "пророчанствима" професора Збигњева Бжежинског.

However, in the longer run, according to China's strategic calculus,
American hegemony cannot last. Although some Chinese, especially
among the military, tend to view America as China's implacable foe, the predominant expectation in Beijing is that America
will become regionally more isolated because of its excessive reliance
on Japan and that consequently America's dependence on Japan will
grow even further, but so will American-Japanese contradictions and
American fears of Japanese militarism. That will then make it possible
for China to play off America and Japan against each other, as China
did earlier in the case of the United States and the Soviet Union. In
Beijing's view, the time will come when America will realize that-- to
remain an influential Asia-Pacific power-- it has no choice but to turn to
its natural partner on the Asian mainland.



Јесте да је ова књига, "уџбеник за моје студенте да би могли да обликују сутрашњи свет" како рече Бжежински у посвети књиге, објављена 1997. године, дакле пре четврт века, али мислим да не би требало да се занемарује чак ни поводом овог сукоба у Украјини који је тек само једна крпица у том пачворку. (ЛИНК)


Поготово ако знате којим је то америчанским круговима професор Бжежински био идеолог.

(Да ли је Викторија Нуланд била можда студент професора Бжежинског? )

Све у свему, гос'н Бенедикт, нисте ме убедили да је Милан нешто грдно погрешио у ономе што је написао 25. октобра 2022. године на Блогу Б92. Рекох већ, са Миланом се једино не слажем да ће Украјина у потпуности нестати као држава. Ово све остало ми је сасвим на месту.

(И не видим ниједан једини разлог да Милану качите подсмешљиве атрибуте типа "Тарабић", "баба врачара" итд. јер нема разлога за то. Немојте бити само тек још један плиткоумни Пајић на Блогу Б92, молим Вас. Барем Ви немојте.)

Поготово што мислим да треба пажљиво читати Миланово писање овде јер он, колико сам приметио, једини од свих нас врло пажљиво (у оквиру својих могућности и доступних информација) прати глобалне токове новца.

А знате и сами да је то најважније у свему. Не тенкови, авиони, камиони, бродови, него глобални токови новца.

(У годинама пре короне 60% глобалних инвестиција се сливало у Кину. Знате ли тај податак?)

Што рече немачки генерал-лајтнант и аустријски фелдмаршал из 17. века, Рајмунд Монтекуколи: "Да бисте водили рат, треба вам као прво новац, као друго новац и као треће опет новац."

И та стара истина једне окореле војничине од пре 400 година важи и данас.

Да ли Ви, гос'н Бенедикт, имате можда неке аргументе којима ћете ме убедити да Милан није био у праву за то што је написао 25. октобра 2022. године?

(Осим за нестајање Украјине као државе јер, рекох то већ, ту се једино не слажем са њим.)


EDIT: Рекох то пре годину дана, па да поновим...

Највећи губитник у економском смислу после свега овога у Украјини биће континентална Европа.

Европска унија је до сада важила за економског џина, али зато војног патуљка.

После овога ЕУ неће више важити за економског џина.

А богами, како тренутно троше своје оружје и муницију дајући их под притиском САД Зеленском, више неће бити ни војни патуљак него ће бити ненаоружана територија на извол'те уђите свима.

German army chief 'fed up' with neglect of country's military (ЛИНК)

(Ројтерс)

Па сетите се само оних вести по медијима. Шпанија ће Украјини дати 6 леопарда (целих 6? Једна Шпанија? ), а Португал ће се отворити са цела 4 леопарда за Украјинце.

Знате ли колико по војничким елаборатима траје просечно живот тенкисте у неком сукобу у савременим ратовима? Пет минута. Не више.

А британски министар врло простачки одговара на захтев Зеленског да Украјини дају авионе:"Ма какви јебени авиони!"

(Да простите на мом француском, али посерем се ја на ту дипломатију и дипломатски речник британског министра. Изгледа да су баш много нешто нервозни ти Британци у последњих годину дана.)

Углавном, још пре годину дана рекох да ће највећи добитници из свега овога у Украјини бити САД (са својим крилом НАТО-а, Великом Британијом - није у ЕУ, сећате се, и Холандијом која је у ЕУ остављена тек да ровари за рачун свог НАТО крила) и други највећи добитник ће бити Кина.

И остајем при тој својој тврдњи од пре годину дана.

А шта ће бити после, ко ће све ићи у изолационизам, а ко ће у глобализам...

Видећемо.

gvozden1 gvozden1 09:34 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
A ima li onih koji ne žele da žive u Ukrajini pod Zelenskim?

Verovatno ima, kao što je na Kosovu bilo onih koji nisu želeli da žive pod Slobodanom.

E o tome svi vreme i pričam.

Pustiti narod da živi gde hoće.
Ali sve.
Znači i Arnaute, ali i Srpsku, ali i Krim, ali i Donbas....
benedykt benedykt 09:38 14.02.2023

Re: Spiskić

alselone

Razumem zašto ali ne opravdavam. Evo da ti kažem - zato što im je pun kurac toga što je Amerika radila 70 godina, što su lagani, manipulisani, ocrnjeni, obespravljeni, opljačkani i na kraju bombardovani. Zato što im je jasno da je Amerika započela ovaj proksi rat i da ga održava na sliu telima Ukrajinaca. I onda se onako po srpski inate i kažu - neka, rokaj Putine, nek izgori sve.


Amerika započela ovaj rat a sada ga telima Ukrajinaca održava…!?! Stani, stani, što mi to nešto opasno poznato… Aha, setio sam se…

Niko na svetu ne bi izdržao ovakvo stanje toliko dugo sem Nemačke. Ne znam šta bi Engleska rekla o sličnom mirovnom rešenju na njihov račun ili kako bi ga Amerika ili Francuska prihvatile. Pokušao sam da nađem rešenje, podnošljivo rešenje, čak i za ovaj problem. Ovaj pokušaj podneo sam poljskim vlastima u vidu usmenih predloga. Znate ove predloge. Bili su više nego umereni..


Često sam se pitao: Ko može baš toliko zaslepiti Poljsku? Da li neko zaista veruje da će nemački narod sve to podnositi tako dugo od tako smešne države? Da li neko ozbiljno veruje u to? U to se moralo verovati jer su to Poljacima neke određene sredine (Englezi) opisivale kao moguće, određene sredine gde su vodeće pozicije zauzimali dobro poznati ratni huškači ne samo decenijama, da, već stotinama godina, kao što ih zauzimaju i danas.

Ove sredine su izjavljivale da Nemačku čak ni ne treba smatrati silom. Poljacima je rečeno da će lako moći da se odupru Nemačkoj, i, idući korak dalje, dato je uveravanje da, ako njihov sopstveni otpor nije dovoljan, mogu da računaju na pomoć drugih. Data je garancija jednoj maloj državi da započne rat, ili opet možda da to i ne učini.

Za ove ljude Poljska je takođe bila samo sredstvo za postizanje cilja. Jer danas se sasvim mirno izjavljuje da Poljska nije bila primarna stvar, već da je to ipak nemački režim

Da budemo precizni, pre će se ti narodi slomiti kada postepeno saznaju šta su ih oni koji su ih zavaravali zaista planirali, i postepeno shvate da su jedini razlozi zbog kojih se bore, razlozi za rat, profit ili politički interesi vrlo male klike.


Ako se neke nacije budu raspale to neće biti nemačka nacija koja se bori za pravdu, koja nema ratne ciljeve i koja je napadnuta
...

Adolf Hitler u Dancigu tj Gdanjsku 19. Septembra 1939.

alselone alselone 09:46 14.02.2023

Re: Spiskić

benedykt



Ja sam tebi odgovorio na pitanje, red bi bio i da ti meni odgovoriš.
alselone alselone 09:49 14.02.2023

Re: Spiskić

Ne znam da li si nekad pročitao izjavu senatora Trumana, potonjeg predsednika SAD koji je praktično kreirao posleratnu američku politiku, iz septembra 1941:

Jesam i slažem se da joj ne treba mnogo dodavati ni danas.

Jesi ti čuo izjavu generala Hastings Lionel Ismay-a o tome čemu služi NATO u Evropi? The purpose of NATO was "to keep the Soviet Union out, the Americans in, and the Germans down,"
gedza.73 gedza.73 09:53 14.02.2023

Re: Spiskić

“If we see that Germany is winning the war, we ought to help Russia; and if that Russia is winning, we ought to help Germany, and in that way let them kill as many as possible.. . ” he said as a Senator in 1941.

Ne vidim da bi ovome trebalo bilošta dodavati evo 8 decenija kasnije.

Ništa

Na slici je Hitler opravdano odsutan
Hitler
Daću povod za početak rata. Nije bitno da li je verodostojan ili nije. Pobednika posle ne pitaju da li je govorio istinu. Kada se započinje i vodi rat, nije bitno pravo, nego pobeda

Incident u Glajvicu ili Prepad na Glajvic je bio iscenirani napad koji je izvela grupa oficira „bezbednosne službe“ (Ziherhajtsdinst) pod komandom Alfreda Helmuta Naujoksa na radio-stanicu Sender Gleiwitz u Glajvicu (današnje Glivice u Poljskoj) 31. avgusta 1939. Operaciju je isplanirao Rajnhard Hajdrih, a poslužila je kao opravdanje za napad Nacističke Nemačke na Poljsku, 1. septembra 1939, čime je otpočeo Drugi svetski rat.


Брест-литовски мировни споразум (рус. Брест-Литовский мирный договор) био је сепаратни мировни споразум који су 3. марта 1918. године у Брест-Литовск (данас Брест) потписали представници Совјетске Русије и Централних сила, а којим је осигуран излазак Русије из Првог свјетског рата.

Dva puta u XX veku.





Milan Novković Milan Novković 10:05 14.02.2023

Re: Spiskić

alselone
Ne znam da li si nekad pročitao izjavu senatora Trumana, potonjeg predsednika SAD koji je praktično kreirao posleratnu američku politiku, iz septembra 1941:

Jesam i slažem se da joj ne treba mnogo dodavati ni danas.

Jesi ti čuo izjavu generala Hastings Lionel Ismay-a o tome čemu služi NATO u Evropi? The purpose of NATO was "to keep the Soviet Union out, the Americans in, and the Germans down,"

To čak stoji na zvaničnom NATO sajtu (da kažem pre nego ti neko zatraži da "dokažeš".

Pa ga ima na sve strane, pogotovo u pisanjima Bžežinskog, pa na sve strane zapadnog mjuzinga o komadanju Rusije, bitnosti Ukrajine u geopolitici, ruskih lines in sand kad su u pitanju Ukrajina i Gruzijam itd.

Što bi rekla dal Klintonka - prosto je "sramota" da Rusija ima toliko prirodnih bogatstava.

Maksa da napiše VBA plug-in za Excel kako to podeliti
benedykt benedykt 10:22 14.02.2023

Re: Spiskić

literatesa

Teheran juče ujutru u snijegu, da, iranske plemenite prosvjede ne možemo uprediti sa finim karnevalom u Brazilu?


Ne znam zaista, a za taj kao karneval me slobodno pitaj za jedno dve nedelje, da kucnem u drvo pu-pu-pu da ne čuje zlo a niti ondašnji džeparoši i secikese daleko im lepa kuća brazilska bila. Šifra: Sam’ kaipirinja Srbina spašava…
benedykt benedykt 10:24 14.02.2023

Re: Spiskić

alselone
Teheran juče ujutru u snijegu, da, iranske plemenite prosvjede ne možemo uprediti sa finim karnevalom u Brazilu?

Iran je sjajna zemlja puna sjajnih ljudi i svim srcem podržavam proteste da skinu jagmu koju su im nametnuli Britanci i Amerikanci kako bi im pokrali naftu. Prvo su im postavili marionetsku vlast a zatim su im uveli sankcije pod obrazloženjem "vidite kakvu vlast imate".


Khm khm, a da nije ta marionetska vlast ipak bila ona prošla sa sve rahmetli šah Rezom…
benedykt benedykt 10:33 14.02.2023

Re: Spiskić

alselone
benedykt



Ja sam tebi odgovorio na pitanje, red bi bio i da ti meni odgovoriš.

Ne znam zaista ko su ti misteriozni ćutolozi, ali znam zato da kada bi eventualno na primer prelistao arhivu bloga kako bi našao tamo negde od 2011. pa na dalje u dubine prošlosti, jedno brat bratu najmanje osam stotina sedamdeset i devet mojih komentara na datu temu.
Tada sam se doduše imao drugačiji jedan nadimak ali me ondašnja vladajuća klika uzela na zub, pa sam bez istog trajno ostao, i onda tako valjda dva ili tri puta dok mi se nije dosadilo.
Eto, ukoliko je ta brojka od osam stotina sedamdeset i devet pisanija protivu američanskoga zuluma eventualno premala, odoh da se iskreno stidim…
maksa83 maksa83 10:35 14.02.2023

Re: Spiskić

Maksa da napiše VBA plug-in za Excel kako to podeliti

To ili da postanem predsednik opštinskog odbora SNS Zvezdara, ne znam šta bih pre od ta dva, mrtva trka.
maksa83 maksa83 10:39 14.02.2023

Re: Spiskić

A vaša strana stvari vidi banalno, a to je obavezno pogrešno.

Vaša strana vidi stvari kompleksno i celovito, dok ne dođemo do "tako rek'o Putin".
maksa83 maksa83 10:41 14.02.2023

Re: Spiskić

Jesi ti čuo izjavu generala Hastings Lionel Ismay-a o tome čemu služi NATO u Evropi? The purpose of NATO was "to keep the Soviet Union out, the Americans in, and the Germans down,"

Sirota Evropa tako prestala da ratuje među sobom i zabeležila 50 godina mira (što se slabo pamti) i postala 2. najjača ekonomija na svetu.

kamilo_emericki kamilo_emericki 10:47 14.02.2023

Re: Spiskić

Alse, danas si u formi.
Raduje me to.
gvozden1 gvozden1 10:50 14.02.2023

Re: Spiskić

maksa83
A vaša strana stvari vidi banalno, a to je obavezno pogrešno.

Vaša strana vidi stvari kompleksno i celovito, dok ne dođemo do "tako rek'o Putin".

A šta drugo odgovoriti na, tako reko Strelkov?

Prema svecu i odgovor.
literatesa literatesa 10:54 14.02.2023

Re: Spiskić

Ne znam zaista, a za taj kao karneval me slobodno pitaj za jedno dve nedelje, da kucnem u drvo pu-pu-pu da ne čuje zlo a niti ondašnji džeparoši i secikese daleko im lepa kuća brazilska bila. Šifra: Sam’ kaipirinja Srbina spašava…


Dobro, Benedykt, poslije rata tj ukrajinsko-ruskog javašluka na Telegramu ti si stvarno zaslužio odmor u Brazilu.

Dopust sebi si, što bi rekli na beogradskom. :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana