Astrologija| Moj grad| Sex

Beogradu nema ko da pise

angie01 RSS / 25.02.2023. u 16:51

 images?q=tbn:ANd9GcSbCxooX7MOFZMZclP6pHex3x0WscG-qTghEA&usqp=CAU

 

 

Ostao je sam! Sam samcit, napusten, izneveran i nemocan, iako je more ljudi primio u svoj nesebican zagrljaj, udomio, obezbedio, brinuo, uzdigao. Sada svako jutro docekuje spakovanoih kofera i sa cetkicom za zube u dzepu  kao zanemareno siroce, cekajuci da bude iseljen ceo  iz sopstvene kuce,  jer su mu jedno po jedno vec uklonili vazna uporista njegovog autenticnog  zivota, ambijenta i karaktera, rasklopivsi delove sklapane vekovima,  istom bahatoscu, kojom  zavidno osiono dete razbija tudju vrednu igracku.

I sve u tisini, ne onoj koja odrazava spokoj , nego onoj u kojoj tinja bura besa i ocaja, zbog spustenih pogleda, oslobodjenih svake podrske.   Nece biti poslednjeg poljubca  na rastanku, onih koji su se nekada voleli na stepenistu, jer  je lift u kvaru.  Ostace samo odjek koraka nevidljivih komsija, koji obicno smetaju toj intimi, jer su se izgleda svi prestrojili na tu bezlicnu stranu, bacivsi odanost, lojalnost, pripadanje, kao zguvanu paklu popusenih cigareta. I to pojedinacno uzurbano i neuskladjeno trupkanje  sa spratova, polako prerasta u sinhronizovani  sveopsti  bat uvezbanog marsa nekih sasvim drugih nogu.

Utisani otpor je ostao zarobljen u lavirintu preiferije i svaki pristup centru mu je onemogucen bodljikavim stitovima predatorskih vojnika, copora, koji ce poceti da se ujeda izmedju sebe, kada ne bude vise dugog plena.

Oci koje cuju su promasile trenutak za prepoznavanje, posle koga sve Pravo, postaje Pogresno,  jer niko ne moze da vodi u igri sa demonima, tako sto vezba korake odvojeno, mora  da pusti da mu stanu na cipele, a to je bas blizak susret, za koji vise nema zainteresovanih. Jer kako sada probusiti,  godinama teskom mukom naduvavani balon bekstva.

Ostalo je jos da se u skrivenom i mracnom mestu razvije nada kao fotografija, istom suptilnom metodom hvatanja talasa u staklenu kutiju, a da on nastavi da zapljuskuje njene zidove.

Da se na neispunjena obecanja, ispune bar osecanja. ..da  se ipak otvori, kada se cuje da je srce zakucalo...jer On nema nikoga sem nas... one na koje se nije primila metamorfoza opstanka u novim uslovima.

 

...do tada  pozovi  011, na 3030.

 



Komentari (907)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 13:26 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

predatortz

Meni je potezanje mesta rođenja i svojatanje nečeg opšteg, poput grada, lakmus.



Причао сам ти како половином осамдесетих ликови у Дубровнику са којима седим на Страдуну да ми покажу заврћу рукаве и показују на своје жиле на рукама и кажу:"Ево види! Види! Све је то плава крв!"

(Хоће да каже да су његови стари дубровачки госпари и племићи.)

Па онда када ти ликови оду од стола, моја другарица (рођена Дубровчанка, али су се њени доселили у Дубровник после Другог светског рата и она се и родила у Дубровнику) мени каже:

"Ма пусти га! Плава крв! А ћаћа му дош'о из Требиња!"








U tom periodu, glavni grad jedne evropske države nije imao uređen Katastar. U knjigama se časni krst nije znao, pola blokova je bilo neupisano jer se gradilo da se narod što pre natrpa a za papire se nije puno marilo.



Центар Сава није био у катастарским књигама.

Не знам јесу ли га до данас унели.

Многе зграде и станови у власништву по Београду ни данас нису уписани у катастар и то не само на Новом Београду.

Кажем вам, велики прилив становништва, била преша, морало је нешто брзо да се изграђује да би ти људи имали где макар да преспавају.

(Поздрав Новом Београду из седамдесетих и прве половине осмадесетих од чика Душка Радовића и мене.)



nikvet pn nikvet pn 13:27 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

angie01
koliko vidim, sada se pokralo sve sto pripada svima


Што је свакако много боље него када се отме све што припада некоме. Али то смо већ имали тамо од '44.

Негде 90-тих отета је друштвена имовина (привреда). Сада су преостала још јавна добра, лешинарском комадању управо присуствујемо.

Исти је патерн, образац, исти је модел размишљања и понашања сваког отимача овдашњег само плен се временом мењао.
panta panta 13:29 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

angie01


koji Dzetro Tal moze da tamponira, amortizuje i amnestira budalu koja bi da srusi Beograd i sagradi novi!

Ti si neki građevinac pa bi se bavila tamponiranjem?
Ili misliš na neke drugačije tampone.
Ovaj grad se nikada nije razvijao kako Bog zapoveda.
I kao rezultat toga nakaradnog razvoja imamo ovo.
Ovo što je sve samo nije prikladno za život.
Ovo se ne može privesti nameni pristojnog života.
Jedino rešenje je da se ruši - planski i sistematično.
Uz prethodno pravljenje urbanizovanih celina u koje bi se ljudi preseljavali.
To samo budalama nije jasno.
angie01 angie01 13:29 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

Онај прави суштински Београд никада није био гадљив према онима који долазе да у њему живе.

Znam ja to jako dobro.


e, smarate nekom izmisljotinom- koja je vec objasnjena vise puta,...stanovnici Beograda su VECINSKI dosli od negde i to je normalno,...problem, razlika je u tome- sto se neki normalni prilagode sredini u koju su dosli- kao sto je to svuda u svetu- a neki, narocito ako ih ima vise, agresivno namecu neke svoje nacine i obicaje,...da je bilo ko odaved dosao u Tuzlu i krenuo da remeti tamosnji ambijent i nacin zivljenja, ne verujem da bi to ponasanje bilo prihvaceno sa simpatijama,...aj neki ode neko bilo gre, pa neka pokusa isto to, ne verujem da bi proslo-nikako.

sad vi mozete do prekosutra da vrtite isu objasnjenu pricu i ucitavate drugi kontekst i smisao, al je cinjenica da se to Beogradu desilo, eno i arh Bakic to isto spominje, pogledajte po drustvenim mrezama reakcije gradjana, sa sve primerima, tesko da se moze situacije upakovati u ovo nedotupavno objasnjenje.

a jos sam i dala konkretne primere, koji se uobicajeno preskacu i tera se svoje, kao da nista nije receno, znaci, ne razgovara se, ne slusa se sagovornik, nego se agresivno namece svoja verzija,...sta smo ono rekli, taso, postenje, istinoljublje,....
predatortz predatortz 13:34 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

problem, razlika je u tome- sto se neki normalni prilagode sredini u koju su dosli- kao sto je to svuda u svetu- a neki, narocito ako ih ima vise, agresivno namecu neke svoje nacine i obicaje


Šta ja, ali konkretno, namećem Beograđanima?
Kad smo već kod laganja.
Šta ti znaš o mojim navikama i ponašanju, odnosu prema opštem dobru?
Ajde, nađi mi jedan neplaćen račun, jedan papirić bačen van kontejnera, jednu pritužbu na buku iz mog stana, jedno parkiranje van propisanog mesta...

Ono o čemu ti uporno palamudiš su politički stavovi, na koje imam pravo, a upravo ti bi da mi to pravo ograničiš i da ga uklopiš prema svojim viđenjima i potrebama.
shmoo shmoo 13:39 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

angie01

e, smarate nekom izmisljotinom- koja je vec objasnjena vise puta,..



Ма каква, бре, измишљотина, шта си запела да се свађаш са неким имагинарним неистомишљеницима?

Па зар не видиш да се слажемо скоро у свему што смо сви овде написали?

Него пусти то сада... Хтедох да ти кажем да је баш добро што си окачила Бакића јер си тиме увела и естетику у расправу.

(Оно јес да је Бакићево дело такође и онај солитер за самоубице у Крагујевцу, али то ћемо занемарити.)

Него, естетика! "Јер прича о Јечменици је прича о естетици", како кажу Деца лоших музичара.

Овај мејл ми је послао 2019. године мој Кум. Један од мојих Кумова јер смо сви ми другари из првог основне Кумови по неком основу као да смо мафија.

Елем, овај мој Кум живи у Београду и архитекта је по струци. И докторирао је архитектуру.

Када смо то пре 3-4 године потегли то питање зидања правих наказа по Београду, Кум ми написао:


Trg Republike je uništila Zorica Savičić, kao egzekutor NeoModernizma, arhitekture koja već 15-tak godina hara svetomm i uništava prostore, zarad novi ideja apstraktnih prostora neomodenizma. Nemojte se nadati ničemu boljem, ko god da dođe, sično bi bilo. Kao i tržni centar Rajićeva, kao Cvetni trg, kao fontana na Slaviji. Nemo to veze sa SNS-om već sa rečenom umetničkom ideologijom. A kada se jednm ideologija uspostavi, ko god da nešto uradi drugačije, biva ismevan i izopšten od "pravovernih".
Ali kao što kaže engleska poslovica "i kada hiljadu ljudi govori glupost, to je i dalje glupost".

Samo da se nadamo da će se tokovi umetničke ideologije promeniti, ovim tempom i sa ovakvom ideologijom, Beograd će izgledati kao minuli rad Aleksandra Lera.

"arhitektonski ustanak- alternativa ružnoći" gde se ljudi organizovano bune protiv ovakvih arhitektonskih kreacija u Švedskoj. U anglosaksonskim zemljama se pojavio kontrapokret "New classical architecture" - projektovanje i izvođenje objekata na skroz klasičan način, kao pre moderne arhitekture.

https://en.wikipedia.org/wiki/New_Classical_architecture

i tako dalje... Ali kod nas je duga tradicija modernističke ružnoće, pa mislim da će stvari postajati sve gore...

Sve to stiže iz Amerike, kao glavnog duhovnog trendsetera današnjice.
Evo ovo je trenutno arhitektonski sajt br. 1 u svetu i glavni kreator trendova

https://www.archdaily.com/


Kao što vidite, ovo kod nas je samo eho toga...


panta panta 13:52 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

shmoo
angie01

e, smarate nekom izmisljotinom- koja je vec objasnjena vise puta,..



Ма каква, бре, измишљотина, шта си запела да се свађаш са неким имагинарним неистомишљеницима?

Па зар не видиш да се слажемо скоро у свему што смо сви овде написали?

Него пусти то сада... Хтедох да ти кажем да је баш добро што си окачила Бакића јер си тиме увела и естетику у расправу.

(Оно јес да је Бакићево дело такође и онај солитер за самоубице у Крагујевцу, али то ћемо занемарити.)

Него, естетика! "Јер прича о Јечменици је прича о естетици", како кажу Деца лоших музичара.

Овај мејл ми је послао 2019. године мој Кум. Један од мојих Кумова јер смо сви ми другари из првог основне Кумови по неком основу као да смо мафија.

Елем, овај мој Кум живи у Београду и архитекта је по струци. И докторирао је архитектуру.

Када смо то пре 3-4 године потегли то питање зидања правих наказа по Београду, Кум ми написао:


Trg Republike je uništila Zorica Savičić, kao egzekutor NeoModernizma, arhitekture koja već 15-tak godina hara svetomm i uništava prostore, zarad novi ideja apstraktnih prostora neomodenizma. Nemojte se nadati ničemu boljem, ko god da dođe, sično bi bilo. Kao i tržni centar Rajićeva, kao Cvetni trg, kao fontana na Slaviji. Nemo to veze sa SNS-om već sa rečenom umetničkom ideologijom. A kada se jednm ideologija uspostavi, ko god da nešto uradi drugačije, biva ismevan i izopšten od "pravovernih".
Ali kao što kaže engleska poslovica "i kada hiljadu ljudi govori glupost, to je i dalje glupost".

Samo da se nadamo da će se tokovi umetničke ideologije promeniti, ovim tempom i sa ovakvom ideologijom, Beograd će izgledati kao minuli rad Aleksandra Lera.

"arhitektonski ustanak- alternativa ružnoći" gde se ljudi organizovano bune protiv ovakvih arhitektonskih kreacija u Švedskoj. U anglosaksonskim zemljama se pojavio kontrapokret "New classical architecture" - projektovanje i izvođenje objekata na skroz klasičan način, kao pre moderne arhitekture.

https://en.wikipedia.org/wiki/New_Classical_architecture

i tako dalje... Ali kod nas je duga tradicija modernističke ružnoće, pa mislim da će stvari postajati sve gore...

Sve to stiže iz Amerike, kao glavnog duhovnog trendsetera današnjice.
Evo ovo je trenutno arhitektonski sajt br. 1 u svetu i glavni kreator trendova

https://www.archdaily.com/


Kao što vidite, ovo kod nas je samo eho toga...



Šmuu!
Veliki pozdrav za tvoga kuma.
Moj prijatelj, profesor na Građevinskom fakultetu je, takođe, doktorirao urbanizam - kao građevinac.
Ne znam da li je umro mlad, oko 55 godina, zbog urbanističkih budala ili čega - ali je bio jako nesrećan.
Sećam se kao sada našeg poslednjeg razgovora u 'Domovini' gde sam došao kod njega po neke savete u vezi armature i da mi pregleda projekat kuće, jer me je jedino zanimalo da li je projektant definisao, zbog veličine objekta i ogromnih terasa konzolnog tipa, na solidan način armaturu.
Elem, pozdravi kuma i reci mu da tiranija budala ne može da traje večno.
Beograd se voli i unatoč raznih budaletina.
angie01 angie01 14:13 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

Што је свакако много боље него када се отме све што припада некоме. Али то смо већ имали тамо од '44.


kako mislis bolje?


Исти је патерн, образац, исти је модел размишљања и понашања сваког отимача овдашњег само плен се временом мењао.


pa nije- tada je ideoloska matrica i promena drustvenog sistema tezila nekom ujednacavanju, sa nekim brojem zloupotreba,- sto sve ne odobravam, rekoh vec, ja sam potomak porodice od koje se uzelo,...a ovo sada je cist divlji zapad, kaubojstina, pos velom demokratije, gde jedna mala grupa ljudi otima sve.
angie01 angie01 14:14 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

carli, ne mogu da se smara sa tvojim budalastinama idi ispisavaj negde drugde-ili cu te ukloniti i svako tvoju novu inkarnaciju- nece mi biti tesko.
angie01 angie01 14:17 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

Рекох ти да то није била дивља градња. Плац легално купљен 1913. године,


ja nisam rekla za tebe nista, nemam pojama, ali znam zasigurno to sto sam rekla i to je sve kasnije uredjeno i legalizovano,..znaci, ne obracam ti se licno, govorim kako je izgradjeno BB.
panta panta 14:20 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

angie01
carli, ne mogu da se smara sa tvojim budalastinama idi ispisavaj negde drugde-ili cu te ukloniti i svako tvoju novu inkarnaciju- nece mi biti tesko.

Nemaš ti pojma šta je grad.
angie01 angie01 14:21 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše


Divlja gradnja je počela u SFRJ,



A žmurilo se, jer se časni krst nije znao




Imali smo ponudu da porodični stan u Tuzli zamenimo za par kvadrata veći stan na Novom Beogradu, u 61. bloku. Bez doplate, dobijali smo nekih 8m2 više, ista spratnost, bliska godina gradnje zgrade.
Nismo hteli jer je naš stan imao sve moguće papire, a za ovaj smo saznali da i nije baš tako jer država nije uradila svoj deo posla.



angie01 angie01 14:26 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše



Šta ja, ali konkretno, namećem Beograđanima?


predatore- rekla sam ti, ne vrti istu pricu.

Ono o čemu ti uporno palamudiš su politički stavovi, na koje imam pravo


ma da se ti malo nosi sa "muralima" ratnim zlocinima i drazom, koga ovde zabole za to,..kao i za ispisivanje poziva na ubistvo na ziu na decijem igralistu,..znaci, ko bi odavde tako nesto pisao u parkucu gde mu se igraju deca,..oces da ti kazem- NIKO>..ajd pali vise, sa svojom ideologijom primitivaca zabetoniranih 100 godina unazad, zbog koje se svake godine iseli najbolji deo ovog naroda, citav jedan grad nece da mu zivot prodje u toj tvojoj destrukciji i tako svake godine,..mogu samo da ti ponovi, skenjao si kod kuce, sad si preneo istu mantru ovde, pa kome to treba sem tebi.

sta se tacno tice onu decu koja beze od svojih kuca, roditelja, prijatelja , sto je tvoj deda bio cetnik i sto ste igubili besmislene ratove?!
predatortz predatortz 14:30 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

Divlja gradnja je počela u SFRJ,






I nije bio ni pojedinačan slučaj, niti mali incident, već sistemska odluka da se odstupi od poštovanja svih zakona koji regulišu građevinsku oblast, doduše uz jasnu i prećutnu poruku da će biti tolerisan samo na ograničenom području. Reč je o naselju Kaluđerica, beogradskom predgrađu gde su se kuće zidale bez ikakvih dozvola već od 1977-78, i koje nosi epitet „majka beogradske divlje gradnje“. Sve ono što poslednjih godina gledamo kao metastazu kršenja svih mogućih propisa i zakona koji se odnose na građevinarstvo, zapravo je počelo pre 40 godina u Kaluđerici.

Razlog je bio jednostavan i nikad javno izgovoren: talas iseljavanja sa Kosova koji je započeo nakon ustavnih promena u SFRJ 1974. Sa jačanjem tenzija između srpske i albanske populacije na Kosovu, i političkim osnaživanjem jedne strane kroz novi Ustav, započinju unutrašnje migracije, posebno seoskih grupa stanovništva koje jednim delom kreću za Beograd. Kako nije bilo moguće obezbediti dovoljan broj stanova za onoliku cifru ljudi za koje je postojala procena da će se obresti u prestonici (u to vreme jedini investitor stanogradnje je bila država; stanovi su se dobijali na korišćenje preko društvenih preduzeća u kojima se radilo), niti je postojao formalni način da se dodeljuju stanovi s obzirom da je to bilo jedino moguće preko zaposlenja, državna politika je odlučila da dopusti samostalnu izgradnju porodičnih kuća na teritoriji Kaluđerice tako što će da žmuri „širom otvorenih očiju“ na kršenje zakona i gradnju bez ikakvih dozvola, sve dok se odvija samo u Kaluđerici.


I dalje smešno?
angie01 angie01 14:33 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

I dalje smešno?


nisam citala- jer je divlja gradnja pocela monogo pre SFRJ.
angie01 angie01 14:57 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

(Оно јес да је Бакићево дело такође и онај солитер за самоубице у Крагујевцу, али то ћемо занемарити.)


ne razumem, ti zameras arhitekti, sto sa njegove zgrade skacu samoubice- pa nevidjeno,..pa evo, soliter na uglu Goce Delceve i Palmira Toljatija, prekoputa hotela Putnik je isto soliter samoubica, a projekat je dobio Oktobarsku nagradu za resenje i narocito premoscavanje peskovitog, proznog tla, pa je temelje gradjen nestandardno, bez ukopavanja armature, nego je objekat gradj na buricama te se tako sprecava rusenje u slucaju zemljotresa, da ne pominjem ostale elemente, nije ni bitno za pricu, nego samo da ti skrenem paznju, kako podmeces neke krivice, koje ne postoje, gospodin Bakic je bio pravi GRADJANIN, cuvar i borac za bolji Beograd.

Trg republike je ovom poslednjom rekonstrukcijom0 unisten,..kao i Cvetni trg.
predatortz predatortz 15:23 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

ma da se ti malo nosi sa "muralima" ratnim zlocinima i drazom,


koje, uzgred, ni pomenuo nisam, osim u odgovoru tebi da me boli patka za sva ta škrabanja po zidovima.

zato, ne podmeći meni te pozive na ubijanje dece, ili ćeš jednom morati da dokažeš tamo gde se slične laži dokazuju.

sta se tacno tice onu decu koja beze od svojih kuca, roditelja, prijatelja , sto je tvoj deda bio cetnik i sto ste igubili besmislene ratove?!


cenim da je to jednako relevantno bar koliko i tvoja baba nemica, koju svako malo pominješ.
angie01 angie01 15:47 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

koje, uzgred, ni pomenuo nisam, osim u odgovoru tebi da me boli patka za sva ta škrabanja po zidovima.


kako nisi, kada je bila aktuelna tema, ti si preto da ce ih biti jos, sada si rekao, kako "vecina" to podrzava i da je to uredu...jer heroj, nekompetenti sudovi...


zato, ne podmeći meni te pozive na ubijanje dece, ili ćeš jednom morati da dokažeš tamo gde se slične laži dokazuju.


ne podmecem tebi, nego ti odgovaram ko ih ispisuje, jer se ti pravis da to nije istina, da sam ja malogradjanka, koja iz nekog svog hoh fazona mrzim one koji dolaze i slicne gluposti.

moja baba nemica, nema nikakve veze sa bilo kakvom destrukcijom, ni kada je bila ziva, a kamoli sada kada nije i ja zbog nje ne pravdam osvetnicke ideologije i ratne poklice u kojima jos i ucestvujem, ne pravdam zlocine, ne zabasurujem istinu,..koga u danasnjem trenutku bi trebalo da zanima draza, mladic i mrznja prema komsijama, sto ti sve uporno promovises,...kako da ti kazem, ti placeni racuni i cit hodnik-ne obracam se licno tebi, nego merici koju si ponudio-, nemaju veze sa gradjanskim-nisu dovoljni, jer ovaj ceo haos sto se svakomalo desava po Beogradu sa agresivnim celavcima i promovisanjem primitivizma i retrogradnih vrednosti nema veze sa gradjanstvaom.
shmoo shmoo 15:49 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

panta

Elem, pozdravi kuma i reci mu da tiranija budala ne može da traje večno.



Прочитао си између редова његовог мејла колико је он несрећан због тога.

Човек је уметник у срцу и души. Седели смо заједно у школској клупи од првог основне, знам га у душу.

Хоћу, поздравићу га. Хвала!

Beograd se voli i unatoč raznih budaletina.





shmoo shmoo 15:53 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

angie01
Рекох ти да то није била дивља градња. Плац легално купљен 1913. године,


ja nisam rekla za tebe nista, nemam pojama, ali znam zasigurno to sto sam rekla i to je sve kasnije uredjeno i legalizovano,..znaci, ne obracam ti se licno, govorim kako je izgradjeno BB.



Ех, сад ти то знаш боље него ја који сам се ту родио, на Бановом брду и живим читав свој живот ту и познајем гомилу људи који живе по тим приватним кућама на Бановом брду на потезу од Храма Светог Ђорђа и Шумарског факултета па до трамвајске окретнице и са теменом троугла на стадиону Чукаричког.

Неће бити.

Али добро. Како год. Немам намеру да се са тобом препирем око тога јер видим да тражиш сваки, па и најмањи повод за неко прегањање овде на свом блогу о Београду.

Нисам расположен за то, Анђо.


angie01 angie01 15:54 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

Beograd se voli i unatoč raznih budaletina.

ahahaha, kaze neko ko bi da ga srusi, a tasa podrzava ljubav
shmoo shmoo 15:57 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

angie01
(Оно јес да је Бакићево дело такође и онај солитер за самоубице у Крагујевцу, али то ћемо занемарити.)


ne razumem, ti zameras arhitekti, sto sa njegove zgrade skacu samoubice- pa nevidjeno,.



Видим да не разумеш.

Не замерам ја њему ништа, таман посла.

Дубоко поштујем његов рад.

Само сам као занимљив детаљ убацио да Крагујевчани заиста тај солитер који је Бакићево дело данас зову солитер за самоубице.

Ево, може и Омега то да ти потврди. Зна се чак и цифра (застрашујућа) колико је њих извршило самоубиство скачући са тог солитера.

(Што, наравно, не значи да су сви били станари тог солитера.)

Аман бре, није ми до свађе и препирања са тобом. Шта се хваташ за сваку моју реч као дављеник за сламку...

О, боже...


angie01 angie01 16:01 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

и познајем гомилу људи који живе по тим приватним кућама на Бановом брду на потезу од Храма Светог Ђорђа и Шумарског факултета па до трамвајске окретнице и са теменом троугла на стадиону Чукаричког.


pa poznajem i ja u Ickovoj u Kneza Viselava, pa tu oko Sumarskog, pa u koloniji poznatih,...pa isto tako u Nedeljke Cabrinovica, ili Kraljice katarine, pa sve do bazena,..znaci pricam o onome sto znam iz prev ruke i bez zelje da nesto tebe dokacim, osporim, ne vidim gde si se osetio prozvanim.


Немам намеру да се са тобом препирем око тога јер видим да тражиш сваки, па и најмањи повод за неко прегањање овде на свом блогу о Београду.


ja se ne prepiram, odgovaram na komentare,..ako podmetnes kao skrivenu krivicu autoru projekta, kazem ti sta o tome mislim,..znaci, svi ti soliteri MORAJu da bu cuvani od uprave zgrade, tj, da bude nedozvoljen pristup krovnim terasama od nekog sa ulice- tako stoji i u zakonu, to je obaveza onih koji upravljaju zgradom.
angie01 angie01 16:02 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

Ево, може и Омега то да ти потврди


odgovorila sam ti.
milisav68 milisav68 20:35 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

angie01
ne moram da pitam nikog- uvek bi bila protiv,..Prokom je Nigde i nema nikakvu infrastrukturu, Dunav stanica je bila na pravom mestu, svu da u svetu su Z stanice u gradskom jezgru i to obicno ne jedna, nego sever, jug, zapad i istok.

Pa onda trebaš da presedaš iz voz u voz ili da se mlatiš po gradskom prevozu sa sve koferima.

Prokop je počeo da se gradi 1977. godine, znači u vreme kada se znao red.I ne vidim šta je problem sa samim mestom.Druga je stvar što nema dovoljno gradskih linija, odnosno što nije urađena infrastruktura sa pratećim objektima.Ali to nije pitanje samo za sadašnju vlast, već za sve vlasti u proteklih 50 godina.

U međuvremenu je pruga od Rakovice do glavne stanice toliko propala da se voz (pre ukidanja glavne stanice) klackao 10km/h, pa se na toj relaciji putovalo po sat vremena.Ali tebe zabole dupe za to, jer nisi sela u voz ko zna koliko godina, bitno je da se nariče nad glavnom stanicom ko babe po sahranama.

Isto važi i za Dunav stanicu, postoji stanica kod Pančevačkog mosta (to je jedno 500 metara dalje), ali sad postoji i stanica Vukov spomenik, kao i već pomenuti Prokop.
shmoo shmoo 20:48 27.02.2023

Re: Beogradu nema ko da piše

angie01
Beograd se voli i unatoč raznih budaletina.

ahahaha, kaze neko ko bi da ga srusi, a tasa podrzava ljubav

ja se ne prepiram, odgovaram na komentare,.


Мене заиста, после свега што сам написао на овом твом блогу о Београду, фасцинира твој безобразлук, неваспитање, количина спиновања, булшита и сада већ и одређена доза садизма у том твом иживљавању да пошто-пото покажеш својим коментарима колико ме у ствари не трпиш, вероватно и много мрзиш, наслућујем то из твојих речи, зато што ја знам ко сам и шта сам, а нисам тебе питао за дозволу да будем то што јесам.

А чак се и не познајемо лично, не знаш ништа о мени као ни ја о теби осим онога што обоје остављамо по коментарима на овој друштвеној мрежи, а у ствари врло забитом кутку интернета који се полако гаси и умире.

Зато се и чудим толико.

Само напред, Анђо, покажи овде сву своју завист, пакост, злоћу и мржњу коју носиш у себи и идеш са њом кроз свој живот.

Добро ти овде иде та презентација сопствене личности.

solo solo 22:25 27.02.2023

Re: Debeli

Само напред, Анђо, покажи овде сву своју завист, пакост, злоћу и мржњу коју носиш у себи и идеш са њом кроз свој живот.

Добро ти овде иде та презентација сопствене личности.


To je ovde suština onoga što zovu blogovanjem.

To je postala suština života u ovoj zemlji. Kako je na drugim mestima znao sam dok sam tamo boravio ali sada sam ovde i mogu da procenjujem i pričam o ovom ovde.

Ako je tačno kažu da je najteža srpska kletva: ,,da Bog da se ostrvio,,

Ovaj narod se ostrvio.

To bi bilo sve.

shmoo shmoo 23:20 27.02.2023

Re: Debeli

solo

To je postala suština života u ovoj zemlji.

Ovaj narod se ostrvio.



Јебо онда такав живот. И такав народ.

Одох ја онда у неки други живот и не треба ми нико за то.

А има га, тог другог живота, сигуран сам у то. Само се треба мало осврнути око себе и нађе се. Тај други живот.

На крају крајева, нисмо овце па да увек у стаду сви идемо у истом правцу.

Можемо да идемо и свако у свом правцу и то без стада и да због тога ни најмање не зажалимо, зар не?

To bi bilo sve.


Слажем се.

solo solo 23:30 27.02.2023

Re: Debeli

А има га, тог другог живота, сигуран сам у то. Само се треба мало осврнути око себе и нађе се. Тај други живот.


Nada poslednja umire. Ima ga sigurno.

Kako reče Casanova. Ne mogu imati sve žene ali vredi pokušati.

Za sada sam deo te priče našao u očima i zagrljaju ovoga sa slike.



Tražimo dalje
shmoo shmoo 00:20 28.02.2023

Re: Debeli

solo
А има га, тог другог живота, сигуран сам у то. Само се треба мало осврнути око себе и нађе се. Тај други живот.


Nada poslednja umire. Ima ga sigurno.

Kako reče Casanova. Ne mogu imati sve žene ali vredi pokušati.




Било би му много лакше када би све жене имале само једну...

Не, не, ту ћу да станем. Нећу допустити себи да се даље препуштам тим математичарским тлапњама.


Za sada sam deo te priče našao u očima i zagrljaju ovoga sa slike.

Tražimo dalje



То ти причам. За тај други живот.

(Веровао ми ти или не, али и на њега сам помислио док сам исписивао ту синтагму "други живот" у претходном коментару.)



angie01 angie01 22:18 26.02.2023

kakav je svet nekada bio Beograd,

za vreme one strasne vlasti...

nastadionu Tasmajdan je 2.i 3. oktobra 1971. godine odrzana prvi put spanska korida van Iberijskog poluostrva. Dogadjaj je otpratilo 4.500 ljudi, koji su navijali za bikove:)



gvozden1 gvozden1 22:50 26.02.2023

Re: kakav je svet nekada bio Beograd,

Neko koridu, a neko Formulu 1.
Al formula je seljačko takmičenje.
angie01 angie01 23:03 26.02.2023

Re: kakav je svet nekada bio Beograd,

gvozden1
Neko koridu, a neko Formulu 1.
Al formula je seljačko takmičenje.


huci, nije stvar u poredjenju, nego u ekskluzivitetu,...a valjda je normalno da se ponude u organizovanju raznih dogadjaja prosiruje, razvija,...
predatortz predatortz 23:10 26.02.2023

Re: kakav je svet nekada bio Beograd,

angie01
gvozden1
Neko koridu, a neko Formulu 1.
Al formula je seljačko takmičenje.


huci, nije stvar u poredjenju, nego u ekskluzivitetu,...a valjda je normalno da se ponude u organizovanju raznih dogadjaja prosiruje, razvija,...


Koride su za Grmeč!
Meni to odvratno!
gvozden1 gvozden1 23:11 26.02.2023

Re: kakav je svet nekada bio Beograd,

nego u ekskluzivitetu,...a valjda je normalno da se ponude u organizovanju raznih dogadjaja prosiruje, razvija,...

Korida Srbiji pristaje ko piletu sisa.
Da je dobro proširivanje svega svud bilo bi koride i u Nemačkoj, al je nema.

To je samo pokazatelj koliko su komunisti mislili da su bogomdani, i da sve od njih počinje, pa da će da naprave novog čoveka sa novom tradicijom.

Koji će krasni korida u Beogradu.
gvozden1 gvozden1 23:13 26.02.2023

Re: kakav je svet nekada bio Beograd,

Koride su za Grmeč!
Meni to odvratno!

Ma na Grmeču je nešto drugo, nešto što jeste u srpskoj tradiciji.
Od kad je čobana otad je i borbi bikova i kurčenja gazde najjačeg bika.

Korida, prava, je apsolutno strana Beogradu.
angie01 angie01 23:32 26.02.2023

Re: kakav je svet nekada bio Beograd,

dobro bre, nije vam strasno klanje ljudi, al je zato korida bljak,...pa nije stvar u obozavanju koride, nego u eksluzivnoj mogucnosti da se ona desi kod nas- a nije nikada van autenticne zemlje.
gvozden1 gvozden1 23:35 26.02.2023

Re: kakav je svet nekada bio Beograd,

- a nije nikada van autenticne zemlje.

A svi jedva čekali, kumili i molili da im dođe korida.

Al nisu Španci hteli nikom drugom da učine, nego samo ljubičici.
maksa83 maksa83 23:39 26.02.2023

Re: kakav je svet nekada bio Beograd,

Korida, prava, je apsolutno strana Beogradu.

1978. godina, Tašmajdan:



Zapad je tek 40 godina kasnije uspeo da napravi takvu VIDEO IGRU.
gvozden1 gvozden1 23:57 26.02.2023

Re: kakav je svet nekada bio Beograd,


Zapadu je tek 40 godina kasnije uspeo da napravi takvu VIDEO IGRU.

Glupi jbg, šta ćeš.
bene_geserit bene_geserit 23:24 26.02.2023

kriminal

U beogradu je stopa ubistava oko 1.

angie01 angie01 23:34 26.02.2023

Re: kriminal

bene, ne znam sta hoces s ovim carsavom, al mi ne rece kod hucija, ko su te porodice, koje su u YU ekskluzivno projektovale,..to me bas zanima:)
bene_geserit bene_geserit 04:44 28.02.2023

Re: kriminal

al mi ne rece kod hucija, ko su te porodice, koje su u YU ekskluzivno projektovale

Pa evo, potrudiću se da nađem koje ako i ti budeš ljubazna da potkrepiš nečim svoje neutemeljene stavove
Sve što pričaš je "nikad nije bilo gore nego sad". Pa izvoli potkrepi to nečim.
Od drugih tražiš da nešto ozbiljno sa tobom diskutuju, a ti ...
nikvet pn nikvet pn 08:59 28.02.2023

Re: kriminal

Може бити Бене у праву. Мој пок.стриц архитекта је због Вилотића добар део каријере одрадио у СССР-у.
shmoo shmoo 11:45 28.02.2023

Re: kriminal

bene_geserit
U beogradu je stopa ubistava oko 1.



Причали ми неки моји рођаци који живе у Чикагу 30 и кусур година како се у том граду ствара простор за зидање нових зграда (и прање пара, наравно, као и у Београду).

Каже, у неки крај са старијим зградама у којем живе претежно белци, почну да насељавају црнце сиротињу, социјалу.

Стопа криминала почиње све више да расте, белачко становништво почиње да бежи из тог краја напуштајући своје вишегодишње пребивалиште.

Када се довољан број белаца исели, онда поставе у тај крај, сада са претежно црначким становништвом, врло активну полицијску станицу због које сада црнци почињу да беже из тог краја.

На крају, када се те старе зграде и станови у њима скоро у потпуности испразне и мали број људи остане да живи у том крају, појаве се инвеститори, грађевинари итд, сруше те старе зграде и почну да зидају нова ексклузивна пребивалишта за оне са дубљим џеповима.

А што се тиче Мехика, баш бих волео да видим тог јуношу овде међу нама који ће се усудити да сам пропутује кроз Синалоу или Мичоакан.





bene_geserit bene_geserit 12:03 28.02.2023

Re: kriminal

Каже, у неки крај са старијим зградама у којем живе претежно белци, почну да насељавају црнце сиротињу, социјалу.

Стопа криминала почиње све више да расте, белачко становништво почиње да бежи из тог краја напуштајући своје вишегодишње пребивалиште.

Када се довољан број белаца исели, онда поставе у тај крај врло активну полицијску станицу због које сада црнци почињу да беже из тог краја.

На крају, када се те старе зграде и станови у њима скоро у потпуности испразне и мали број људи остане да живи у том крају, појаве се инвеститори, грађевинари итд, сруше те старе зграде и почну да зидају нова ексклузивна пребивалишта за оне са дубљим џеповима.

Ma to sa busing-om (kada decu iz geta vozaju autobusima u škole po suburbiji) i affordable housing-om (to je ovo što si pomenuo gore a ima i luđih varijanti kao u Njujorku gde imaju lutriju za to i bukvalo ljudi sa primanjima par stotima hiljada dobiju stan upola cene i manje) je skem političara pre svega uvezanih naravno sa građevinskom i svakom drugom mafijom.
Nego posle 50+ godina svih tih mera koje navodno nešto rade, i dalje bezbroj škola gde nema slovima niko proficient u matematici ili engleskom.
Ali to ne smeta libtardima da "double down".
shmoo shmoo 12:17 28.02.2023

Re: kriminal

bene_geserit
Каже, у неки крај са старијим зградама у којем живе претежно белци, почну да насељавају црнце сиротињу, социјалу.

Стопа криминала почиње све више да расте, белачко становништво почиње да бежи из тог краја напуштајући своје вишегодишње пребивалиште.

Када се довољан број белаца исели, онда поставе у тај крај врло активну полицијску станицу због које сада црнци почињу да беже из тог краја.

На крају, када се те старе зграде и станови у њима скоро у потпуности испразне и мали број људи остане да живи у том крају, појаве се инвеститори, грађевинари итд, сруше те старе зграде и почну да зидају нова ексклузивна пребивалишта за оне са дубљим џеповима.

Ma to sa busing-om (kada decu iz geta vozaju autobusima u škole po suburbiji) i affordable housing-om (to je ovo što si pomenuo gore a ima i luđih varijanti kao u Njujorku gde imaju lutriju za to i bukvalo ljudi sa primanjima par stotima hiljada dobiju stan upola cene i manje) je skem političara pre svega uvezanih naravno sa građevinskom i svakom drugom mafijom.
Nego posle 50+ godina svih tih mera koje navodno nešto rade, i dalje bezbroj škola gde nema slovima niko proficient u matematici ili engleskom.
Ali to ne smeta libtardima da "double down".



Политичари су ти који свугде "скемују". Без њих тог бизниса нема.

Дубинским везама увезани са криминалом, како кажеш.

(По дефиницији, то је онда тзв. организовани криминал, зар не?)

Као и свугде другде на овом свету, па и у Бгд.

А метода има разних. Насиље је једна од њих.

Видели смо и у београдској Савамали нешто што је личило на ту насилну методу о каквој причамо овде.

И јесте ово у Београду данас само далеки ехо нечега што ионако већ имамо и у белом свету (како то рече мој Кум за неомодернизам у архитектури и естетици данашњег градозидања Београда), али изгледа да су сви либтарди на овоме свету истог менталног склопа, навика, понашања, деловања и речника.

Што је и логично. Једина идеја водиља и заједничка особина свих њих на овом свету је Профит. Са великим П.

Етика, естетика, хуманост простора и појам заједнице у градовима су за њих само појмови за исмевање и подсмевање и у том свету где је врховно божанство велико П за ове појмове нема места.


angie01 angie01 00:00 27.02.2023

kakav potez,

Rod Stewart isao u privatnu kliniku na magnetnu rezonancu i video da nema zive duse. Zakupio termine za ceo dan, nazvao lokalnu drzavnu bolnicu i rekao “posaljite pacijente”. Sad hoce to da radi sirom Britanije i zove druge bogatase da mu se pridruze.



ovi nasi, ne bi se pomerili,...ja bih prvo naterala da svi ovi bogatasi, sto su mahom pevaljke i kontraverzni bizMismeni, da moraju da plate neki ekstra deo za sirotinju, beskucnike, decu ulice, javne kuhinje, lecenje onih koji nemaju, izgradnju montaznih kuca za one bez krova nad glavom i slicno.
solo solo 11:43 27.02.2023

Ništa lično samo pitam za prijatelja

Đorđe Bobić - Glavni arhitekta grada Beograda

Bio je član Komisije za urbanizam Izvršnog odbora Beograda (1980-1988) i zamenik predsednika Komisije (1996-2000). Od 2002. do 2004. bio je predsednik Stručnog saveta Urbanističkog zavoda Beograda, a član Potkomisije za arhitektonsko oblikovanje Komisije za planove Skupštine grada Beograda od 2003.

(tekst preuzet sa www.beograd.org.yu) ekapija


!4 godina.

Pitanje za prijatelja: ,,može li neki crtež sa komentarom g. Bobića iz tog perioda aktivnog učešća u ovome što je tema bloga?

Radi ravnoteže u vaseljeni sa radnim naslovom ,,ko crta a ne šta crta,,
zoja444 zoja444 13:04 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

g.bobic je sa macurom radio detaljni urbanisticki plan dal svetosavskog platoa po kome se zbog petospratnica hram i ne vidi. sa kojim se on investitorima tada utalio? gradjani su se dzaba bunili.
angie01 angie01 13:12 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

nisi sigurna, al si ipak rekla,..a odakle se to ne vidi Hram i kojih petospratnica-nekih novih?...kada su se to gradjani zbog svega toga bunili?
zoja444 zoja444 13:21 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

od kalenic pijace npr. nisam sigurna kako se tacno zvao taj dup. dal svetosavskog platoa ili vracara. gradjani su se bunili na javnoj raspravi oko dupa a i oko restitucije.
zoja444 zoja444 13:29 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

bobic je nabudzio petospratnice na mestu gde prolazi vracarski potok. zasto ne pise o tome kako se bg katastarska baza podataka nalazi u zg?
zoja444 zoja444 13:33 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

vidim da si me odbanovala. ne bih se ni sad javila da me bobic nije izprovocirao. treba da se pokrije usima.
zoja444 zoja444 13:45 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

petospratnice su u svim ulicama oko hrama. bobic je sve to smislio. macura barem cuti. i on prica o divljoj gradnji.
zoja444 zoja444 13:49 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

lustracija za sve od 45-te!
angie01 angie01 14:00 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

ti pises, al nisi sigurna, ne znas ni o cemu se radi, al si uporna i nije ti prvi put,..ja ne znam o kojim petospratnicama pricas, a ti ne znas o kom platou, je l si uopste upoznata kada je i po cijem projektu pocela gradnje Hrama i zasto bas na tom mestu, koje ima neke svoje uslove, sto znaci, da ne moze da izmisljas nesto sto nepostoji, nego moras da se prilagodis,

ja sam tebe odbanovala odmah, samo sam sprecila tvoje bezobrazno histerisanje, koje nije imalo nikakvog smisla, a koje si posle brzebolje preselila kod Mikelea, pa kada ti ni on to nije dopustio, dozvolila si sebe da i njjega vredjas- stvarno ruzno.

to sto si ti sludjena i izgubljena u svemiru, nije nikakav greh, ok je, imas pravo na to, al tvoji zlobni napadi i kelvete- nemaju opravdanja,...evo i sada, bez validnih informacija, ti si dosla da gnojis- meni to nije jasno,..ono pitaj, iskazi neko misljenje, al ne vidim nikakvog razloga za blacenje i klevetu.
angie01 angie01 14:04 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

petospratnice su u svim ulicama oko hrama.


pa nije Bobic gradio te petospratince, mesto na kome je Hram ima odredjene uslove i ti moras njima da se prilagodis,..baska sto je mesto odabrano jeo 19o5.-tada je raspsan prvo konkurs,..a mesto je odabrano 1895.
zoja444 zoja444 14:20 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

angie, ti umes samo da vredjas. bobic i macura su radili taj dup. ti proveri i prosetaj malo ulicama oko hrama. stalno me blatis kao da je blog b92 tvoj. oladi zeno.
zoja444 zoja444 14:29 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

bobic je radio taj dup 80-90 tih i predvideo petospratnice oko hrama. nije gradio ali je omogucio. pitaj ga. da cujemo sta ce da kaze. ja sam kod njega trajno banovana pa ne mogu.
angie01 angie01 14:32 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

gde te blatim, rekoh ono sto JESI radila,..i sta tacno zameras tom dupu, to te pitam, ti istupas sa nekim polu saznanjima, nejasnim cinjenicama, al konkretnom optuzbom, je l kapiras bar to?

pa cekaj, a jel blog tvoj, pa mozes da seres po ljudim kako ti se digne, ili ja ne smem da ti odgovorim na gluposti koje ispisujes, a koje blate neke ljude koje niti poznajes, niti njihov rad.
zoja444 zoja444 14:52 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

ne vredi. ne bavim se likom i delom bobica ali mislim da je jedno vreme bio i direktor zavoda za urbanizam. i gradski arhitekta. izcackaj ti, to dobro radis kao da si iz hos-a.
angie01 angie01 15:07 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

ne vredi. ne bavim se likom i delom bobica ali mislim da je jedno vreme bio i direktor zavoda za urbanizam. izcackaj ti, to dobro radis kao da si iz hos-a.


sta ti sad ovo znaci, kako se ne bavis, optuzila si ga a da pojam nemas, ono mozda je taj plato, i mozda je on i petospratice, bla bla,...jednako kao sto si mene proganjala da sam fasista i rasista- jer sam se pobunila protiv teksta koji zabasuruje krivce za pogibiju osmoro mladih ljudi i molim te, nisam samo ja, nego i drugi, predator najkonkretnije, nisam videla da si mu i rec uputila, nego si kao omamljena furja isla za mnom i srala kojesta,..sta imam ja da iscackavam, nisam ja rekla to sto si ti lupila bez obraza i odgovornosti da blatis sebi nepoznatu osobu.

ono sto se zna o njegovoj profi karijeri bi bilo,

1965-1968 - Arhitektonska praksa u Parizu
1969-1971 - Arhitekta u Institutu za arhitekturu i urbanizam u Beogradu
1972-1976 - Arhitekta u Zavodu za izgradnju Beograda
1977-1988 - Arhitekta u Centru za planiranje urbanog razvoja - CEP, Beograd

Dobitnik je Velike godišnje nagrade Ruske akademije arhitekture 1987. i Velike srebrne medalje Saveza arhitekata Rusije 1998.

Bio je član Komisije za urbanizam Izvršnog odbora Beograda (1980-1988) i zamenik predsednika Komisije (1996-2000). Od 2002. do 2004. bio je predsednik Stručnog saveta Urbanističkog zavoda Beograda, a član Potkomisije za arhitektonsko oblikovanje Komisije za planove Skupštine grada Beograda od 2003.


i sta ga tu tacno optuzuje za tacno koji "zlocin"...to sto ti kroz maglu nesto cujes, pa pristajes na verzije, pa ih dok napises komentar jos sama imenis- je bedasto,..a ti kako hoces,..al ne mozes onda da ocekujes drugaciji odnos prema sebi...i da te ljudi dozivlajvaju drugacije od toga sto pokazujes i radis- toliko mozes da razumes.
zoja444 zoja444 15:15 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

ako ste drugi ljudi ti, kome da se obratim? ja ovde samo imam konflikt sa tobom. to sto bobic prepravlja biografiju, na njegov obraz. a i tvoj.
angie01 angie01 15:52 27.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

ako ste drugi ljudi ti, kome da se obratim?


nisam te razumela sta si rekla, koji drugi ljudi-pa niko te ne uzima za ozbiljno, jer uglavnom lupetas, sto nije strasno i nema veze, dok ne kleveces druge i napadas bez razloga sa nekom uobraziljom,...ja sa tobom nemam nikakv konflikt, samo sam se branila od bezumnog napada sa vredjanjem, nista drugo,.... a da li je Bobic prepravljao biografiju- ne znam, ono sto sam iznela je tacno, ne znam na koji deo tacno mislis i kako je prepravljan,...sto ne vidim sto bi na moj obraz islo bilo sta, ja u tom tvom zamisljaju nisam ucestvovala,...tako da shvati, da kleveces i dalje.
shmoo shmoo 10:24 28.02.2023

Re: Ništa lično samo pitam za prijatelja

solo

Pitanje za prijatelja: ,,može li neki crtež sa komentarom g. Bobića iz tog perioda aktivnog učešća u ovome što je tema bloga?



Контам да сам ти пријатељ.


Може фотка уместо акварела?









Коментар није потребан.

Colin_bgd Colin_bgd 17:09 27.02.2023

Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Posto nisu uspeli da sruse, pa onda izgrade "lepsi i stariji Dubrovnik" (i jos nekolicinu lepsih i starijih gradova po bivsem Regijonu), sva srdzba i frustracija oko izgubljenih ratova i skrhanih iluzija pronalazi ventil u tome sto prave "lepsi i stariji" Beograd...

Ostalo je cutanje...
predatortz predatortz 17:22 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Colin_bgd
Posto nisu uspeli da sruse, pa onda izgrade "lepsi i stariji Dubrovnik" (i jos nekolicinu lepsih i starijih gradova po bivsem Regijonu), sva srdzba i frustracija oko izgubljenih ratova i skrhanih iluzija pronalazi ventil u tome sto prave "lepsi i stariji" Beograd...

Ostalo je cutanje...


Izvini, ali ovo je glupost.
Ovo što se događa sa gradnjom u Beogradu danas ima veze sa onim što si ti napisao koliko i ja sa događanjima na Aljasci dvadesetih godina prošlog veka.

Stvar je zapravo veoma jednostavna - kroz investicije u građevinarstvu se peru ogromne svote prljavog novca. Beograd, kao najveći i najbogatiji grad regiona, je najinteresantniji, a u Beogradu su najatraktivniji oni delovi grada na kojim se sada gradi.

Dakle, lova dragi Votsone... Nikakvi ratovi i kurčevi - samo oprati što više novca za što kraće vreme!
Još ako od toga narodu kapne koja kintica za lomljenje kičme po gradičištima i zadovoljiš estetske kriterijume gledalaca Pinkova i Zadruga, onda će za to i da veličaju.
angie01 angie01 18:32 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...



Izvini, ali ovo je glupost.


pa nije,

jer,


Dakle, lova dragi Votsone... Nikakvi ratovi i kurčevi - samo oprati što više novca za što kraće vreme!
Još ako od toga narodu kapne koja kintica za lomljenje kičme po gradičištima i zadovoljiš estetske kriterijume gledalaca Pinkova i Zadruga, onda će za to i da veličaju.


ovo je samo jedan deo novcica, drugi je, ko su svi ti "investitori" u sprezi, koje zabole dupe za sve sem toga sto si rekao i ponasaju se kao da osvajaju zemlju na Divljem Zapadu, jer fakticki nemaju nikakav drugi odnos sanjom-tj, sa gradom, plus drasticna promena stanovnistva, koja takodje nema nikakv odnos prema ovom gradu, a kada ga i iskazu, on je negativan, ne vole ga i njima ne smetaju promene po njihovoj meri-sta god to znacilo,...pa zvrljaju te uzasne grafite po tudjim kucama, vrticima, skolama, decijim igralistima, razvaljuju spomen plocu Draganu Nikolicu i Mileni Dravic na Vracaru i slicne bedastoce, da ne nabrajam.
predatortz predatortz 18:51 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01


Izvini, ali ovo je glupost.


pa nije,

jer,


Dakle, lova dragi Votsone... Nikakvi ratovi i kurčevi - samo oprati što više novca za što kraće vreme!
Još ako od toga narodu kapne koja kintica za lomljenje kičme po gradičištima i zadovoljiš estetske kriterijume gledalaca Pinkova i Zadruga, onda će za to i da veličaju.


ovo je samo jedan deo novcica, drugi je, ko su svi ti "investitori" u sprezi, koje zabole dupe za sve sem toga sto si rekao i ponasaju se kao da osvajaju zemlju na Divljem Zapadu, jer fakticki nemaju nikakav drugi odnos sanjom-tj, sa gradom, plus drasticna promena stanovnistva, koja takodje nema nikakv odnos prema ovom gradu, a kada ga i iskazu, on je negativan, ne vole ga i njima ne smetaju promene po njihovoj meri-sta god to znacilo,...pa zvrljaju te uzasne grafite po tudjim kucama, vrticima, skolama, decijim igralistima, razvaljuju spomen plocu Draganu Nikolicu i Mileni Dravic na Vracaru i slicne bedastoce, da ne nabrajam.


Pazi, ne znam da Vesić i Mali imaju ikakve veze sa ratovima, obojica su iz Srbije i obojica iz nekadašnjeg okruženja koje su nam predstavljali kao bolju alternativu.

A ko šta piše, ko lupa ploče, ko švrlja po zidovima, to je irelevantno.

A za promenu stanovništva, tek to je glupost. To su unutrašnje ekonomske migracije, većina tih ljudi su državljani Srbije, većina njih je ovde zbog beogradozacije Srbije, odnosno zbog toga što su njihova mesta dugo zapostavljana, često baš zbog ogromnog nesrazmera novaca koji iz budžeta idu u Beograd.

Oni na Beograd imaju apsolutno jednaka prava kao i ti, a kako će ga doživljavati to je njihova privatna stvar. Oni u ovom gradu rade, troše, školuju se, kupuju, plaćaju poreze i ravnopravno su po svemu sa onim koji su rođeni ovde, a neretko su i korisniji.

Ti bi uvela neke ausvajse za Beograd, ali tendencije u civilizovanom svetu idu u kontra smeru od tih fašističkih viđenja "prava na grad" i obaveze da se ljudi prilagođavaju "rođenim ovde".

Što ni se tebi bilo ko prilagođavao?
Što bi državljanin Srbije bio u obavezi da se pravda tebi zbog čega je došao u Beograd? Ili se ravnao prema tvojim svetonazorima?
Znatan broj njih je više uložio u ovaj grad od tebe.
Ja ovde, sve što imam, nisam nasledio, nisam dobio od Slobe, ja sam sve kupio. Čak platio i dosta više nego što realno vredi i što bih trebalo da dobijem nazad kroz kvalitet života.
Zašto bi mene zanimalo šta o tome misliš ti ili bilo ko drugi koji je pukom igrom slučaja rođen ovde?


angie01 angie01 19:32 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatore, ja ne znam zasto se upinjes, ovo sto kazem nisam ja zlonamerno izmislila, kako ti predstavljas- kakve bre ekonoske migracije-to je onaj deo koji iz Srbije dolazi i to sve manje , jer deca beze negde drugde, promena stanovnistva u najvecem broju su izbeglice, sto je i normalno- deo koji nije, sto su se vecina zadrzala u BGDu i NS u i to je tako.

a kako će ga doživljavati to je njihova privatna stvar. Oni u ovom gradu rade, troše, školuju se, kupuju, plaćaju poreze i ravnopravno su po svemu sa onim koji su rođeni ovde, a neretko su i korisniji.


pa nek dozivljavaju kako god hoce, ali odnos prema zajednickom gradu i atanovnistvu se tice svih-tu dolazimo do gradjanske provinijecije, uvazavanja, postovanja i slicne trice i kucine, koje ti smatras nebitnim,..a fakat, kada tih principa, koji omogucavaju normalne odnose i funkcionisanje drustva, nema, kao sto vec rekoh, dolazi do poremecaja i nefukcionalnog drustva, cega smo svedoci, kakvi rac porezi, posao, racuni,...to ne pokriva celu potrebnu skalu, a ovo su osnovi Sociologije,...sigurno si cuo za pojmove, kao sto su socijalizacija, integrisanje,...

A ko šta piše, ko lupa ploče, ko švrlja po zidovima, to je irelevantno.


tebi, to ti i kazem!
Ti bi uvela neke ausvajse za Beograd, ali tendencije u civilizovanom svetu idu u kontra smeru od tih fašističkih viđenja "prava na grad" i obaveze da se ljudi prilagođavaju "rođenim ovde".


ajd ne lupetaj opet iste gluposti-vec smo prosli lekciju, da svuda u svetu, kada negde dodjes, ponasas se po pravilima te sredine, ne razvaljues je ne menjas je po svojim merilima,...pa u onoj Kanadi zive ljudi iz apsolutno svih krajeva sveta, cesto su izbeglice iz nekih zemalja gde su ziveli u zemunicama i nisu obrazovani, jedva govore i svoj jezik i to pogresno, al onog momenta kada spuste nogu iz aviona, bezpogovorno postuju pravila sredine u koju su dosli, a koja im je dala sva druga prava, ta ista o kojima ti pricas, kao da su ausvajz za ovo krljanje sto se desava,..ti ne razumes sustinu, nego bi da nesto isterujes.

Što ni se tebi bilo ko prilagođavao?
Što bi državljanin Srbije bio u obavezi da se pravda tebi zbog čega je došao u Beograd? Ili se ravnao prema tvojim svetonazorima?
Znatan broj njih je više uložio u ovaj grad od tebe.
Ja ovde, sve što imam, nisam nasledio, nisam dobio od Slobe, ja sam sve kupio. Čak platio i dosta više nego što realno vredi i što bih trebalo da dobijem nazad kroz kvalitet života.
Zašto bi mene zanimalo šta o tome misliš ti ili bilo ko drugi koji je pukom igrom slučaja rođen ovde?


ovo da ponovim kao dokaz da ne razumes problematiku i svodis je na nesto licno.

ono za malog i vesica,...oni su u vrhu piramide, ispod je gomila "investitora" koji su ukljuceni...sto sve ne bi moglo, da gradom upravljaju ljudi koji vode brigu o njemu.

o raspodeli budzeta i svom ostalom novcu bi mogla do prekosutra, al ovaj deo oko Beograda i ostalih gradova-vecinska lova je iz gradskog fonda, ali evo, nema veze,...ja se apsolutno slazem da je neophodna ujednacena briga o svim mestima, al kapiram da je opstinska vlast svuda u sprezi sa glavnim tatama.
predatortz predatortz 19:47 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

ajd ne lupetaj opet iste gluposti-vec smo prosli lekciju, da svuda u svetu, kada negde dodjes, ponasas se po pravilima te sredine, ne razvaljues je ne menjas je po svojim merilima,.


Ko razvaljuje Beograd i menja ga po svojim merilima?
I kakve veze izbeglice imaju sa tim?
I dokle ćeš te ljude zvati izbeglicama?
To su sad građani ovog grada. Punopravni!
Znatan deo njih je uložio veliki novac u njega. Prodajom svojih imanja u Hrvatskoj i Bosni. Ljudi kupili stanove, ili gradili kuće. Novac se slio u Srbiju.

Po strukturi obrazovanja, kačio sam tabelu iz istraživanja Crvenog krsta Srbije, u proseku su obrazovaniji od domaćeg stanovništva.

Što tebi toliko smetaju ti ljudi?
Šta su ti učinili?


angie01 angie01 21:27 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

ovako, potpuno je besmisleno da izvrces moje reci- samo da napomenem,poslednja dva komentara sam ti obrisala jer su u njima bili kopirani sulude izjave one sludjene zene i hucijevo lupetanje o mrznji prema Srbima-ako ne razumes sta sam rekla, nema veze,al ne ucitavaj mi stvari koje nisam.
predatortz predatortz 21:30 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
ovako, potpuno je besmisleno da izvrces moje reci- samo da napomenem,poslednja dva komentara sam ti obrisala jer su u njima bili kopirani sulude izjave one sludjene zene i hucijevo lupetanje o mrznji prema Srbima-ako ne razumes sta sam rekla, nema veze,al ne ucitavaj mi stvari koje nisam.


Ma, briši šta hoćeš! Kod tebe je gumica.
milisav68 milisav68 21:41 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
ovako, potpuno je besmisleno da izvrces moje reci- samo da napomenem,poslednja dva komentara sam ti obrisala jer su u njima bili kopirani sulude izjave one sludjene zene i hucijevo lupetanje o mrznji prema Srbima-ako ne razumes sta sam rekla, nema veze,al ne ucitavaj mi stvari koje nisam.

A i sliku Mila Đukanovića u uniformi prilikom rušenja Dubrovnika.
predatortz predatortz 21:53 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

milisav68
angie01
ovako, potpuno je besmisleno da izvrces moje reci- samo da napomenem,poslednja dva komentara sam ti obrisala jer su u njima bili kopirani sulude izjave one sludjene zene i hucijevo lupetanje o mrznji prema Srbima-ako ne razumes sta sam rekla, nema veze,al ne ucitavaj mi stvari koje nisam.

A i sliku Mila Đukanovića u uniformi prilikom rušenja Dubrovnika.



Još kad bi znala da je on zlatni sponzor akcije "Krivaja 95", poznatije kao srebrenička epopeja... Sloba 94. zavrnuo sve slavine, kapi goriva za tenkove nije bilo... Da nije bilo brata Mila, ko zna šta bi bilo...
gvozden1 gvozden1 22:03 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

hucijevo lupetanje o mrznji prema Srbima

A ti to iz ljubavi prema njima isključivo njih optužuješ?
Preljepo bona.
Jel ti to od baba ostalo?
angie01 angie01 22:10 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

A i sliku Mila Đukanovića u uniformi prilikom rušenja Dubrovnika.


slike sa tim likovima kaci sebi.
angie01 angie01 22:13 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ma, briši šta hoćeš! Kod tebe je gumica.


do sada nisam brisala nista, ispostovala sam cak i carlija, al da mi bolesnici ovde imaju terapiju, to bas ne zelim, kao sto ne dopustam da se drugi ljudi vredjaju, ako ima neko nesto nekome da kaze- nek kaze tom nekom,...klevete-prezirem i toliko o tome.
angie01 angie01 22:14 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

A ti to iz ljubavi prema njima isključivo njih optužuješ?


ged sam ja nesto rekla lose o Srbima-molim da mi citiras,..a za ostatak- rekoh ti vec, ti nisi duhovit, za to moras biti pametan...tako da bolje ostani na svom terenu.
predatortz predatortz 22:16 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
Ma, briši šta hoćeš! Kod tebe je gumica.


do sada nisam brisala nista, ispostovala sam cak i carlija, al da mi bolesnici ovde imaju terapiju, to bas ne zelim, kao sto ne dopustam da se drugi ljudi vredjaju, ako ima neko nesto nekome da kaze- nek kaze tom nekom,...klevete-prezirem i toliko o tome.


Oprobana fora.
Ljudi iznesu negativno mišljenje o tebi, ti obrišeš njihove komentare i nazivaš ih bolesnicima, a sve u borbi protiv vređanja, zalažući se za kulturu dijaloga...



angie01 angie01 22:16 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Da nije bilo brata Mila, ko zna šta bi bilo...


evo, ako mogu da zamoli, da ne zapocinjete opet sa ratom, hvala.
angie01 angie01 22:20 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ljudi iznesu negativno mišljenje o tebi,


zaso bi se neko bavio mnome,...i ocigledno da je bolesna, to je najmanje sto mogu da kazem, sto je tuzno, al nije opravdanje za pokvarenost,...a tu manipulaciju sa kulturni dijalog, a ovamo, stavi sebi isto tamo odakle ti izlaze oni besprizorni komentari.
milisav68 milisav68 22:23 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
A i sliku Mila Đukanovića u uniformi prilikom rušenja Dubrovnika.


slike sa tim likovima kaci sebi.

Pa Mance je prvi pomenuo rušenje Dubrovnika.

Nisam ja kriv što su ga takvi tebi omiljeni likovi rušilili.
predatortz predatortz 22:24 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
Da nije bilo brata Mila, ko zna šta bi bilo...


evo, ako mogu da zamoli, da ne zapocinjete opet sa ratom, hvala.


Kad smo već ovako uljudni, mogu li ja tebe da zamolim da me na temama koje se ne tiču rata ne prozivaš za Ratka, Sarajevo, grafite, murale, Dražu, ratne i ine zločince, izbeglice...

Bilo bi lepo da to ne činiš, bar na temama koje nemaju veze sa tim stvarima.

Pa ni ono "naivno", da se Vlasi ne dosete, da u svaki tvoj monolog o jadnoj tebi i zlim drugim ne ubacuješ "one koji javno podržavaju ratne zločince", a to se dešava i na postovima na kojim uopšte ne učesvujem
angie01 angie01 23:06 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Nisam ja kriv što su ga takvi tebi omiljeni likovi rušilili.


ajde milisave, i ako radis, daj bar nesto smislenije, ovo ti je bas glupo.
angie01 angie01 23:08 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Kad smo već ovako uljudni



tako kako si napisao, nije bas najistinitije.

vcucko vcucko 23:19 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01

pa u onoj Kanadi zive ljudi iz apsolutno svih krajeva sveta, cesto su izbeglice iz nekih zemalja gde su ziveli u zemunicama i nisu obrazovani, jedva govore i svoj jezik i to pogresno, al onog momenta kada spuste nogu iz aviona, bezpogovorno postuju pravila sredine u koju su dosli, a koja im je dala sva druga prava,

Bogo moj. Pa naravno da poštuju kad bi u suprotnom bili globljeni - ćorkirani - proterani. Jer tamo država funkcioniše. Inače bi oni vrlo rado provrteli zemunice nasred Toronta. Moš misliti kakvu bajnu zemunicu bi mogli da skockaju sa parama od socijale koje dobiju.

Za razliku od nefunkcionalne sredine kao što je Belgrade/Serbia. Gde nadležne službe niti hoće niti znaju da rade svoj posao, a uredno primaju koverte sa čvrstom valutom. Pa posle taj koji je inkasirao keš da nešto završi ili samo da skrene pogled, taj isti se kao nešto zgranjuje. Može ali značaj puta nula.

I tako je bilo 80-ih i 90-ih i tako je 2020-ih. Potpisujem i znam.
angie01 angie01 23:47 27.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Bogo moj.


ja ti to i velim.

da je uvek bilo nesto- bilo je, al nikada kao sad.
bene_geserit bene_geserit 00:31 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

da je uvek bilo nesto- bilo je, al nikada kao sad

Ajd sad to lepo potkrepi nečim.
Isto si tako tvrdila kriminala više nego ikad, pa kad ti se pokaže kako je stopa ubistava padala i to drastično u odnosu na najgore vreme devedesetih i da je danas manje tih nekih vrsta kriminala nego u bilo kom periodu u vreme socijalizma, kreneš da izvodiš piruete.
Evo ja tvrdim da je sad mnogo manje nego u vreme socijalizma.
Demantuj me nečim opipljivim.
angie01 angie01 01:26 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

bene_geserit


ne lupetaj-mrzi me da se s tobom ubedjujem...ti ko sekndhend udbas.


bene_geserit bene_geserit 04:26 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

mrzi me da se s tobom ubedjujem

Pa isto tako i mene mrzi da se sa tobom ubeđujem ... ti ko dokona baba
milisav68 milisav68 08:52 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
ajde milisave, i ako radis, daj bar nesto smislenije, ovo ti je bas glupo.

Pa napisao sam, nego si obrisala.

Umazane ruke, brzo se peru.
angie01 angie01 09:22 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Pa isto tako i mene mrzi da se sa tobom ubeđujem ..


pazi molim te, pa sto onda uvek pritrcavas sa nekom gluposcu,...evo, ja se ne secam ni jednog tvog smislenog komentara-posteno cu se ograditi, jer ne citam bas tvoje komentare predano- al eto, da se zadrzim na one, koje si uputio meni, ili ispisivao na mom blogu,..uvek nesto izmisljas da bi branio neodbranjivo ili napadao nekog bez raloga, a koga ne poznajes, jer ti se tako uklapa u matricu koju teras, meni je to, sem sto je neposteno, bedstoca najstrasnija-udbaska.

ja se nikada nisam ubacivala u tvoja sovensko/rasisticka preganjanja oko crnaca i mizoginije, jer mi je besmisleno da se preganjam oko normalnih stvari, sa nekim ko je ocigledno zatucan, a i nisam prosvetitelj,..al ti zato ne promasis ni jednu priliku, da dotrcis i spusti neko svoje govance, kada sam ja u pitanju,...ti nikada ne razgovaras normalno- i nisi jedini- nego si uvek u nekom stupidnom napadau, koji nema veze sa zivotom.


ti ko dokona baba


pazi, ja sam dokona baba, a ti nisi dokoni deda:)...to je onaj promitivan seksisticki macizam, gde muskarac zeni upucuje pojam baba sa uvredljivom konotacijom, kao da je to nesto negativno i ruzno, neko devalvirano stanje-stvarno si smesan, da ne kazem nesto drugo, baska sto tebe tako nesto ne bi trebalo ni da zanima, niti te se tice,...za tvoju info, vecinu blogera poznajem uzivo, tako da ti slobodno lupetaj sta hoces,...
angie01 angie01 09:24 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

milisav68
angie01
ajde milisave, i ako radis, daj bar nesto smislenije, ovo ti je bas glupo.

Pa napisao sam, nego si obrisala.

Umazane ruke, brzo se peru.


dobro bre milisave, sta je smisleno u tvojoj tvrdnji da volim mila, a sa sve onom ruznom slikom kao ilustracijom,..ajde bre vise,...i kakve to sve veze ima sa temom, ili sa bilo cim drugim....ono, trudis se da das svoj doprinos, sta li.
Colin_bgd Colin_bgd 09:29 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz
Colin_bgd
Posto nisu uspeli da sruse, pa onda izgrade "lepsi i stariji Dubrovnik" (i jos nekolicinu lepsih i starijih gradova po bivsem Regijonu), sva srdzba i frustracija oko izgubljenih ratova i skrhanih iluzija pronalazi ventil u tome sto prave "lepsi i stariji" Beograd...

Ostalo je cutanje...


Izvini, ali ovo je glupost.
Ovo što se događa sa gradnjom u Beogradu danas ima veze sa onim što si ti napisao koliko i ja sa događanjima na Aljasci dvadesetih godina prošlog veka.

Stvar je zapravo veoma jednostavna - kroz investicije u građevinarstvu se peru ogromne svote prljavog novca. Beograd, kao najveći i najbogatiji grad regiona, je najinteresantniji, a u Beogradu su najatraktivniji oni delovi grada na kojim se sada gradi.

Dakle, lova dragi Votsone... Nikakvi ratovi i kurčevi - samo oprati što više novca za što kraće vreme!
Još ako od toga narodu kapne koja kintica za lomljenje kičme po gradičištima i zadovoljiš estetske kriterijume gledalaca Pinkova i Zadruga, onda će za to i da veličaju.

Naravno, nije glupost...

Naravno, nije problem razvijati i graditi grad, i naravno da se svaki grad menja sa vremenom...

Medjutim isto tako je tacno (a to se lepo moze videti na primeru Londona, na primer) svaki "veliki" grad, ako zaista jeste veliki (u sirem smislu reci) ne odbacuje delove svoje istorije i odredjene strane svog karaktera, cak i kada je bottom line linije "razvoja" novac (sto najcesce uvek i jeste slucaj)...

Danasnjim Beogradom (i Srbijom) upravljaju ljudi u cijem delovanju je utemeljena "misao" da ako vec ne mogu da nanovo odigraju istoriju od 1918 godine (a pokusali su, sa katastrofalnim posledicama po Srbiju), barem mogu da "postignu" da se apsolutno izbrisu znaci i secanja na period izmedju '45 i '87 kao da se nije nikada dogodio...

Pri tom, da i to bude receno, apsolutno srecni da ispod povrsine zadrze mehanizme sile i mehanizme zaglupljivanja naroda koji su pod komunizmom uspostavljeni... (Sto, da ne bude dalje zabune, ne znaci da je pod komunizmom samo funkcionisala sila, i samo funkcionisalo zaglupljivanje naroda, ali ovde vec prelazimo u suptilnosti detalja pred kojima ljudi, u velikoj vecini, samo zele da zatvore oci...)
milisav68 milisav68 09:43 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
dobro bre milisave, sta je smisleno u tvojoj tvrdnji da volim mila, a sa sve onom ruznom slikom kao ilustracijom,..ajde bre vise,...i kakve to sve veze ima sa temom, ili sa bilo cim drugim....ono, trudis se da das svoj doprinos, sta li.

Smisleno je jer si obrisala, a ima veze jer je Mance prvi pomenuo rušenje Dubrovnika, i ja sam se samo nadovezao.

Kakve veze ima rušenje Dubrovnika sa temom bloga?


gvozden1 gvozden1 09:43 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


Pa napisao sam, nego si obrisala

Briše Endži ko tetkica hodnik :)

Sad vidim nema ni mog sasvim uljudnog komentara.
Colin_bgd Colin_bgd 09:49 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

milisav68
angie01
dobro bre milisave, sta je smisleno u tvojoj tvrdnji da volim mila, a sa sve onom ruznom slikom kao ilustracijom,..ajde bre vise,...i kakve to sve veze ima sa temom, ili sa bilo cim drugim....ono, trudis se da das svoj doprinos, sta li.

Smisleno je jer si obrisala, a ima veze jer je Mance prvi pomenuo rušenje Dubrovnika, i ja sam se samo nadovezao.

Kakve veze ima rušenje Dubrovnika sa temom bloga?



Ako ne razumes sta rusenje Dubrovnika ima sa temom bloga, onda ne razumes bas mnogo... Mislim, generalno...

Angie je, na primer, razumela...
predatortz predatortz 09:49 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Danasnjim Beogradom (i Srbijom) upravljaju ljudi u cijem delovanju je utemeljena "misao" da ako vec ne mogu da nanovo odigraju istoriju od 1918 godine (a pokusali su, sa katastrofalnim posledicama po Srbiju), barem mogu da "postignu" da se apsolutno izbrisu znaci i secanja na period izmedju '45 i '87 kao da se nije nikada dogodio...


Kako?
Organizujući modne revije pod pokroviteljstvom predsednikove žena, a na temu Jovanke Broz, ili polažući cveće na spomenik oslobodiocima Beograda i palim sovjetskim vojnicima, ili imenujući ulice imenom Mome Markovića, vraćajući Peka Dapčevića?

nešto se tu ne uklapa u tu tvoju teoriju...

Biće da je moja, ipak, tačnija - radi se o atraktivnom parčetu zemlje, pogodnom za investicije i pranje prljavog kapitala. Tu je mogao biti i grob Svetog Save, ovi bi ga iskopali i sazidali zgradu koja liči na bocu viskija pobodenu u zemlju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana