Astrologija| Moj grad| Sex

Beogradu nema ko da pise

angie01 RSS / 25.02.2023. u 16:51

 images?q=tbn:ANd9GcSbCxooX7MOFZMZclP6pHex3x0WscG-qTghEA&usqp=CAU

 

 

Ostao je sam! Sam samcit, napusten, izneveran i nemocan, iako je more ljudi primio u svoj nesebican zagrljaj, udomio, obezbedio, brinuo, uzdigao. Sada svako jutro docekuje spakovanoih kofera i sa cetkicom za zube u dzepu  kao zanemareno siroce, cekajuci da bude iseljen ceo  iz sopstvene kuce,  jer su mu jedno po jedno vec uklonili vazna uporista njegovog autenticnog  zivota, ambijenta i karaktera, rasklopivsi delove sklapane vekovima,  istom bahatoscu, kojom  zavidno osiono dete razbija tudju vrednu igracku.

I sve u tisini, ne onoj koja odrazava spokoj , nego onoj u kojoj tinja bura besa i ocaja, zbog spustenih pogleda, oslobodjenih svake podrske.   Nece biti poslednjeg poljubca  na rastanku, onih koji su se nekada voleli na stepenistu, jer  je lift u kvaru.  Ostace samo odjek koraka nevidljivih komsija, koji obicno smetaju toj intimi, jer su se izgleda svi prestrojili na tu bezlicnu stranu, bacivsi odanost, lojalnost, pripadanje, kao zguvanu paklu popusenih cigareta. I to pojedinacno uzurbano i neuskladjeno trupkanje  sa spratova, polako prerasta u sinhronizovani  sveopsti  bat uvezbanog marsa nekih sasvim drugih nogu.

Utisani otpor je ostao zarobljen u lavirintu preiferije i svaki pristup centru mu je onemogucen bodljikavim stitovima predatorskih vojnika, copora, koji ce poceti da se ujeda izmedju sebe, kada ne bude vise dugog plena.

Oci koje cuju su promasile trenutak za prepoznavanje, posle koga sve Pravo, postaje Pogresno,  jer niko ne moze da vodi u igri sa demonima, tako sto vezba korake odvojeno, mora  da pusti da mu stanu na cipele, a to je bas blizak susret, za koji vise nema zainteresovanih. Jer kako sada probusiti,  godinama teskom mukom naduvavani balon bekstva.

Ostalo je jos da se u skrivenom i mracnom mestu razvije nada kao fotografija, istom suptilnom metodom hvatanja talasa u staklenu kutiju, a da on nastavi da zapljuskuje njene zidove.

Da se na neispunjena obecanja, ispune bar osecanja. ..da  se ipak otvori, kada se cuje da je srce zakucalo...jer On nema nikoga sem nas... one na koje se nije primila metamorfoza opstanka u novim uslovima.

 

...do tada  pozovi  011, na 3030.

 



Komentari (907)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 13:42 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Onda mi ne bi bio gušt da pišem..


pa znam, bolje ovako da se opstruiraju sve teme, da se skrece sa problematike koja je aktuelna, da se zatrpava, izivljava, napada,...jasno je.
gvozden1 gvozden1 13:46 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Oko toga, da priznam i da me malo nahrani kada Putinofili poskaču kada napišeš kako stoje stvari u zemlji koja im je Svetionik i Donosilac Slobode.

Gde pričaš sa njima, gde ih nalaziš?

Prodavnica, zadruga, parking?
predatortz predatortz 13:51 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
Onda mi ne bi bio gušt da pišem..


pa znam, bolje ovako da se opstruiraju sve teme, da se skrece sa problematike koja je aktuelna, da se zatrpava, izivljava, napada,...jasno je.


Blog B92 bi bio najdosadnije mesto u sajber prostoru, kada bi se ljudi držali tema.
Komentari su zlato ovog mesta! Ma šta zlato, litijum!
Čast nekolicini autora, koji se sve ređe javljaju, ali većina postova je go qratz.
Da ih ne vade komentari i priča koja skrene na neku stranu - jedno velikoi ništa!
maksa83 maksa83 13:55 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Gde pričaš sa njima, gde ih nalaziš?

Prodavnica, zadruga, parking?

Jok brt ne moram nigde da idem, ovde baciš kamenčić u vodu i samo iskaču, ko Milisav sada.

Neki put bude i ozbiljnog prćakanja, još se presabiram od one vožnje kada ste šminkali Putinovo bulažnjenje o satanistima.

gvozden1 gvozden1 14:01 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

maksa83
Gde pričaš sa njima, gde ih nalaziš?

Prodavnica, zadruga, parking?

Jok brt ne moram nigde da idem, ovde baciš kamenčić u vodu i samo iskaču, ko Milisav sada.

Neki put bude i ozbiljnog prćakanja, još se presabiram od one vožnje kada ste šminkali Putinovo bulažnjenje o satanistima.



Nisi bre u pravu.

Stvarno nema ovde nikog ko od Putina očekuje da u Srbiji instalira slobodu i demokratiju.
Zaista nikog.

Ima raznih tvrdnji, da je u Rusiji više slobode nego na zapadu recimo, da je Rusima demokratija strana, da im ne treba, ali ovoga što ti govoriš, da Putina smatraju donosiocem, pa jebiga nema.
predatortz predatortz 14:08 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Stvarno nema ovde nikog ko od Putina očekuje da u Srbiji instalira slobodu i demokratiju.
Zaista nikog.


Svečano izjavljujem da me boli srpski, pravoslavni, ćetnićki qratz za palkovnika Vladimira Vladimiroviča Putina!
No, ni malo mi nije mrska ideja da se najebe majke licemerne lučonošama "ljudskih prava i sloboda", predvođenih američkom i britanskom genocidnom marvom.

Kao rezultat toga, priželjkujem da obe strane izađu toliko izjebane da ne predstavljaju problem ni MZ Simin Han u Tuzli, a kamo li globalno.
gvozden1 gvozden1 14:16 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


Kao rezultat toga, priželjkujem da obe strane izađu toliko izjebane da ne predstavljaju problem ni MZ Simin Han u Tuzli, a kamo li globalno.

Bilo bi najbolje, al nema od toga ništa.
Izaći će ili jedna supermoćna a druga nemoćna, ili prva sa relativno manje moći, a druga sa relativno više.

Nije realno da ta supermoćna postane Rusija, ali je realno da ona bude dovoljno uticajna sa se njena reč uzima ozbiljno.

Šta je po nas bolje, valjda nema sumnje.

A kakva će Rusija biti iznutra, pa to je njena stvar.

A baš naivno zvuče ovi što "žale" za jadnim ruskim narodom pod Putinom :)
maksa83 maksa83 14:22 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Stvarno nema ovde nikog ko od Putina očekuje da u Srbiji instalira slobodu i demokratiju.
Zaista nikog.

Ima raznih tvrdnji, da je u Rusiji više slobode nego na zapadu recimo, da je Rusima demokratija strana, da im ne treba, ali ovoga što ti govoriš, da Putina smatraju donosiocem, pa jebiga nema

Ne slažem se, imaš baš ovde eksplicitnih prizivača ruske čizme onoliko.

Inače nisam mislio na nas nego na Čovečanstvo koje je trenutno zarobljeno u raljama Zapada, a usput ćemo i mi da se ogrebemo za Slobodu.

A o tome koliko se ovde trigeruje na pomen stanja u Rusiji (veeeliki tabu) ne osećam potrebu da to nešto specijalno dokazujem (mislim, ne moraš dalje od ove strane koju čitaš). Kreće odmah mučili crnce zatvarali japance pa šta sad ako su u Rusiji malo ubijali opozicionare i novinare i vlada politička mijazma, nije to nešto mnogo strašno (jer crnci jer japanci) a verovatno su i zaslužili.
panta panta 14:34 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz
Stvarno nema ovde nikog ko od Putina očekuje da u Srbiji instalira slobodu i demokratiju.
Zaista nikog.


Svečano izjavljujem da me boli srpski, pravoslavni, ćetnićki qratz za palkovnika Vladimira Vladimiroviča Putina!
No, ni malo mi nije mrska ideja da se najebe majke licemerne lučonošama "ljudskih prava i sloboda", predvođenih američkom i britanskom genocidnom marvom.

Kao rezultat toga, priželjkujem da obe strane izađu toliko izjebane da ne predstavljaju problem ni MZ Simin Han u Tuzli, a kamo li globalno.

Boleo te ili ne, Putin je jedan od najvećih svetskih državnika.
Koji u velikoj meri određuje sudbinu mnogih, ako ne i svih, ljudi na kugli zemaljskoj.
Na šta će ovo sve da izađe, to ne može da zna ni Milan Novković.
Možda jedino Benedikt.
gvozden1 gvozden1 14:42 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Inače nisam mislio na nas nego na Čovečanstvo koje je trenutno zarobljeno u raljama Zapada, a usput ćemo i mi da se ogrebemo za Slobodu.

Ovo već može da se brani.

Da zapad radi stvari koje su do pre koju deceniju bile nezamislive (zabrana novina, teranje, uslovljavanje, pojedinaca Rusa da se distanciraju od svoje države, vlasti, naređuvanje i pretnje suverenim državama kakvu politiku da vode, u našem slučaju apsolutna neprincipijelnost i pristrasnost, itd) radi.

Ono što može da ga ograniči u toj samovolji je samo postojanje dovoljno snažne druge strane.
I nije obavezno da ta druga strana bude " svetionik slobode" uslov je samo sa je dovoljno jaka da se njen stav mora uzimati za ozbiljno.

Ravnoteža snaga, ništa novo.


U slučaju nas i Rusije (i Kine) je povoljnost i to što nam ne postavljaju nikakve uslove o unutrašnjem uređenju, ne traže da ispunjavamo uslove, pa nam je otvoreno polje da Srbiju demokratizujemo bez obzira na to da li u Kini ili Rusiji ima ili nema demokratije.
predatortz predatortz 14:43 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Boleo te ili ne, Putin je jedan od najvećih svetskih državnika.
Koji u velikoj meri određuje sudbinu mnogih, ako ne i svih, ljudi na kugli zemaljskoj.


Apsolutno sam svestan te činjenice i nije mi svejedno kada se setim da garnitura teških idiota, od Bajdena, preko Putina, kurcoudarača po klaviru, pa do raznih zelenih mirovnjaka žednih krvi, upravlja planetom.
panta panta 14:49 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz
Boleo te ili ne, Putin je jedan od najvećih svetskih državnika.
Koji u velikoj meri određuje sudbinu mnogih, ako ne i svih, ljudi na kugli zemaljskoj.


Apsolutno sam svestan te činjenice i nije mi svejedno kada se setim da garnitura teških idiota, od Bajdena, preko Putina, kurcoudarača po klaviru, pa do raznih zelenih mirovnjaka žednih krvi, upravlja planetom.

Jebiga!
Ti si svestan, ali zato drugi kažu kako bi sve bilo lepo i krasno samo da Putin nije sjebao svu tu divotu.
Budale!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:05 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

maksa83

A o tome koliko se ovde trigeruje na pomen stanja u Rusiji (veeeliki tabu) ne osećam potrebu da to nešto specijalno dokazujem (mislim, ne moraš dalje od ove strane koju čitaš). Kreće odmah mučili crnce zatvarali japance pa šta sad ako su u Rusiji malo ubijali opozicionare i novinare i vlada politička mijazma, nije to nešto mnogo strašno (jer crnci jer japanci) a verovatno su i zaslužili.


ha jebiga prećero brat amer, dopizdilo raji..
pogledaj bbc doku putin vs the west.. brale kako su skinuli obamin swagger, poprilično bilo zapanjujuće za bbc..
dotle doćeralo da ladno tri četvrtine planete navija za puću.. dal si skinuo kako je Lula rekao da je Zelenski manje više serator..
pa presmješno..
prećerali, moraće malo i oni humble pite da pokusaju.. bumo vidjeli..
ne znam dal si ispratio raspravu na US twiteru kako nose javorov list kad idu u Evropu u strhu od odijuma..

a opozicije što se tiče.. a to ti je sudbina opozicije.. ja se tačno sjećam kad su roknuli Nemcova to bukvalno niko živ se osvrnuo nije dvaput.. kao jbg eto roknlo ga..
pa kako su ga samo jadnog uslikali mrtvog.. ono bukvalno bilo kao, ma neki tip mrtav leži na ulici.. ko ga j..
takva je sudbina
panta panta 15:16 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

newimprovedtadejus
maksa83

A o tome koliko se ovde trigeruje na pomen stanja u Rusiji (veeeliki tabu) ne osećam potrebu da to nešto specijalno dokazujem (mislim, ne moraš dalje od ove strane koju čitaš). Kreće odmah mučili crnce zatvarali japance pa šta sad ako su u Rusiji malo ubijali opozicionare i novinare i vlada politička mijazma, nije to nešto mnogo strašno (jer crnci jer japanci) a verovatno su i zaslužili.


ha jebiga prećero brat amer, dopizdilo raji..
pogledaj bbc doku putin vs the west.. brale kako su skinuli obamin swagger, poprilično bilo zapanjujuće za bbc..
dotle doćeralo da ladno tri četvrtine planete navija za puću.. dal si skinuo kako je Lula rekao da je Zelenski manje više serator..
pa presmješno..
prećerali, moraće malo i oni humble pite da pokusaju.. bumo vidjeli..
ne znam dal si ispratio raspravu na US twiteru kako nose javorov list kad idu u Evropu u strhu od odijuma..

a opozicije što se tiče.. a to ti je sudbina opozicije.. ja se tačno sjećam kad su roknuli Nemcova to bukvalno niko živ se osvrnuo nije dvaput.. kao jbg eto roknlo ga..
pa kako su ga samo jadnog uslikali mrtvog.. ono bukvalno bilo kao, ma neki tip mrtav leži na ulici.. ko ga j..
takva je sudbina

Imam nešto informacija iz Londona.
Međutim, zanimalo bi me kako ti gledaš na oficijelni stav države, te, običnih ljudi.
Pošto znam na koji način bojadišeš stvari, neći mi biti problem da isfiltriram to što napišeš.
angie01 angie01 17:33 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Blog B92 bi bio najdosadnije mesto u sajber prostoru, kada bi se ljudi držali tema.


ja protiv trola, zahebancija, duhovitosti,...nemam nista, al sigurno nije zabavno prekrivati apsolutno svaki blog, jednim te istim krugovima o ratu- ne da nije zanimljivo, nego je ubistvena smaracina.


Komentari su zlato ovog mesta! Ma šta zlato, litijum!
Čast nekolicini autora, koji se sve ređe javljaju, ali većina postova je go qratz.


blog je interaktivna forma, post je samo inicijalna kapisla i cesto nije ni bitno kako je napisan, vazno je da ima zivost,...znaci tekst i komentari sve zajedno cine blog, sto ne znaci da je vasa opstrukcija sa tim ratnim smarackim krugovima doprinos, stavise, destruktivno je, sa sve agresijom u komunikaciji, koja tera druge da odustaju.

licni afiniteti su jedna stvar, a osporavanje vrlo ruzna-druga,...ja sve sto mi se ne svidja-preskacem, nikad nisam dosla da kazem, kako neko ne zna da pise, kako mu je post dosadan, da ga ne razumem, da mi nije interesantan i slicno-koga bi tacno trebalo da zanima sta ti o bilo cemu mislis, pa jos da dajes procene.

mmeni su recimo najbolji komentari vezani za nesto pozitivno, neko stvaralstvo- tipa, cika kamilova drvena kuca, alsovo dvoriste,....pa maxine i pajketove priceo o talentima njihove dece- ono decko ubija kako svira, a i Zoi, kako razne stvari radi,...meni i dalje u glavi mala Rousi, kako imitira sestru i penje se cetvoronoske na neku stenu,...ili alsova cerka u kolicima sa cuclom,...vrapceva na nekom pentranju,...ili doksova i alsova rasprava oko religije,...price o putovanjima, filmovima, nekim lepim dogadjajima-znaci, stavri koje su vazne i cine zivot sada.

sto se postova tice,, meni je najbolji pisac na ovom mestu Stjepan, a nikada nije dobio autorsku.


docsumann docsumann 17:34 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz
Stvarno nema ovde nikog ko od Putina očekuje da u Srbiji instalira slobodu i demokratiju.
Zaista nikog.


Svečano izjavljujem da me boli srpski, pravoslavni, ćetnićki qratz za palkovnika Vladimira Vladimiroviča Putina!
No, ni malo mi nije mrska ideja da se najebe majke licemerne lučonošama "ljudskih prava i sloboda", predvođenih američkom i britanskom genocidnom marvom.


neke stvari meni tu ipak nisu jasne

zapad na čelu s USA je isto licemjerno siledžijsko govno već decenijama što se tiče međunarodne politike.
zašto je trebala Rusija da napadne Ukrajina, pa da ti napraviš zaokret u svom stavu prema NATO?

predatortz predatortz 17:42 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

docsumann
predatortz
Stvarno nema ovde nikog ko od Putina očekuje da u Srbiji instalira slobodu i demokratiju.
Zaista nikog.


Svečano izjavljujem da me boli srpski, pravoslavni, ćetnićki qratz za palkovnika Vladimira Vladimiroviča Putina!
No, ni malo mi nije mrska ideja da se najebe majke licemerne lučonošama "ljudskih prava i sloboda", predvođenih američkom i britanskom genocidnom marvom.


neke stvari meni tu ipak nisu jasne

zapad na čelu s USA je isto licemjerno siledžijsko govno već decenijama što se tiče međunarodne politike.
zašto je trebala Rusija da napadne Ukrajina, pa da ti napraviš zaokret u svom stavu prema NATO?



Moj stav, objasnio sam to nekoliko puta, bio je nedićevski. Pogledaj gde smo, pa sam prosudi kako bi završili da krene opšta krljačina.

Moj vrednosni stav o NATO se nikad nije menjao - to je najorganizovanija teroristička organizacija koju je ova planeta ikad videla.




docsumann docsumann 18:00 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz
0:00 krešendo sa distorzijom
0:19 počinje američka himna, distorzija, ali čist zvuk, prepoznatljiv
1:00 bendovi, pullofovi, hammeronovi, omačinju se naizgled slučajni distonični prelazi
1:23 urlik! sirena! helikopteri.
1:40 još urlika, eksplozije
...

Odlična stvar i veoma jasna poruka.

Ali, možeš tamburati takve stvari dok živiš, k'o Bob Dylan, to neki veliki uticaj na ratove neće imati.

Slušaće se i na frontu, ali bez velikog uticaja na bilo šta.


teško je procjeniti koliko su Hendriks, Dilan i čitava muzička subkulturna scena 60-tih uticala na javno mjenje Amerike i stvaranju pritiska na vlast da izađe iz rata u Vijetnamu.
inače, Hendriks je vrlo vjerovatno ubijen od strane CIA.

jeste teorija zavjere, al nije megalomanska, čak bi se moglo reći da je trivijalna i prilično utemeljena

al tad je RnR bio velik i bitan globalno. danas je druga pjesma (bukvalno i figurativno)

docsumann docsumann 18:02 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Moj vrednosni stav o NATO se nikad nije menjao - to je najorganizovanija teroristička organizacija koju je ova planeta ikad videla.


da, ali si smatrao da je Srbiji strateški važno da uđe u NaTO
docsumann docsumann 18:03 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Moj stav, objasnio sam to nekoliko puta, bio je nedićevski. Pogledaj gde smo, pa sam prosudi kako bi završili da krene opšta krljačina.


opšta krljačina je tu-tu pa-pa za sve.
slabo ti šta tu znači geo-političko pozicioniranje. uletiće ti kako god da se okreneš
predatortz predatortz 18:07 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

docsumann
Moj vrednosni stav o NATO se nikad nije menjao - to je najorganizovanija teroristička organizacija koju je ova planeta ikad videla.


da, ali si smatrao da je Srbiji strateški važno da uđe u NaTO


I sad smatram da je to kukavičkiji, ali pametniji potez.
angie01 angie01 20:43 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

...Hendriks,...isto i Dzon Lenon, koji je pracen, prisluskivan i procenjen kao opsasan element, jer ima veliki uticaj na populaciju sirom sveta i njegove poruke poziva na mir, destraktuju lozenje na rat.
predatortz predatortz 20:51 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
...Hendriks,...isto i Dzon Lenon, koji je pracen, prisluskivan i procenjen kao opsasan element, jer ima veliki uticaj na populaciju sirom sveta i njegove poruke poziva na mir, destraktuju lozenje na rat.


Ovi naši su to mnogo pametnije odradili..
Uzeli sinove i ćeri oficira vojske i policije da oni glumataju rok scenu i šatro se neki qratz bune...
Fino je to Brega objasnio u jednom domumentarcu.

maksa83 maksa83 20:59 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Fino je to Brega objasnio u jednom domumentarcu.

Brega objasnio, a bubnjara koji je bio u zatvoru zbog droge je Neka Sila volšebno oslobodila kada mu je to trebalo. Pretpostavljam da to nije objasnio.
angie01 angie01 21:08 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Uzeli sinove i ćeri oficira vojske i policije da oni glumataju rok scenu i šatro se neki qratz bune...





moze jos koji...

Fino je to Brega objasnio u jednom domumentarcu.


zavisi u kom, iz kog perioda:)
vcucko vcucko 22:33 02.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

newimprovedtadejus

kako bilo on meni djeluje stvarno lijevi tip, žena ćurka, ditto klinka sa sve Stanforda.. potencijal za dobijanje izbora omalen..

Navaljni (ne citiram, ne sećam se tačno, prepričavam): problem ilegalne wmigracije iz -stanova (Kazahstan, Uzbekistan itd) rešićemo tako da ih potrpamo u vozove u jednom pravcu i zatvorimo granice.

Levičar? Bene likes this.

Mislim, nije u pitanju ni ideologija, ni protiv koga je ni za čiji račun radi. Lik je obična budaletina.


literatesa literatesa 08:09 03.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

ful pojnt.

Hehe, stari moj.
docsumann docsumann 19:49 03.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...



solo solo 09:15 28.02.2023

Za Beograd više nema šanse.



,,Što se grbavo rodi vreme ne ispravi,,







angie01 angie01 09:25 28.02.2023

Re: Za Beograd više nema šanse.

solo


,,Što se grbavo rodi vreme ne ispravi,,









izvini, a sta bi ovo trebalo da znaci?
shmoo shmoo 10:13 28.02.2023

Re: Za Beograd više nema šanse.

solo


,,Što se grbavo rodi vreme ne ispravi,,




Јбт, какав си ти депресивни Квазимодо за тастатуром!









Па шта нам је онда чинити?

Апатија ол овер чаршија?

Његошева.





solo solo 12:30 28.02.2023

Re: Za Beograd više nema šanse.

Па шта нам је онда чинити?

Апатија ол овер чаршија?


Opustiš se da ti lakše ulazi. Pružajući otpor proporcionalno smanjuješ efekat ukliza što je opet proporcionalno razlog većem bolu/duševnom

Kažu iskusni pokeraši i kockari da je najveća mudrost i snaga u kocki znati kada treba stati i odustati. Pošto ti je fuzbal srcu draži to ima i kod vas ono kad stani na loptu.

Ne da nisam depresivan,naprotiv, moguće da se takav utisak stvara, nego brate tu sam na ivici. Evo viđu ilustracije



i?

Ša ima novo?

Odo u penziju da pecam.
solo solo 12:42 28.02.2023

Re: Za Beograd više nema šanse.

izvini, a sta bi ovo trebalo da znaci?


Čitaj kako ti vizuri drago.

Lakše će Vulin da ti objasni.

shmoo shmoo 11:01 28.02.2023

Није утеха

али некако буде лакше када се види да и сви други градови на овоме свету имају исте проблеме као и Београд. (ЛИНК)

Ипак, да останемо код градова у Србији јер нас се то непосредно тиче.


Svako donosi svoje navike, običaje i vrednosti na mesto gde se prebiva i ostvaruje ih jedino u interakciji sa drugim. Doseljenici nisu organizovano upoznavani sa načelima zajedničkog života u gradovima, nije definisan i opisan krovni sistem koji uređuje odnose između sakorisnika prostora. Savremeni gradovi postaju konglomerat moralnih koncepata, čiji stanovnici ne baštine iste moralne norme.

O tome kako je moguće uspešno organizovati život građana čiji se stavovi u pogledu toga šta je dobro i šta je ispravno u teoriji i praksi značajno razlikuju, razgovaramo sa prof. dr Duškom Kuzovićem, arhitektom.

Autor emisije: Aleksandar Lukić


solo solo 12:59 28.02.2023

Re: Није утеха

Svako donosi svoje navike, običaje i vrednosti na mesto gde se prebiva i ostvaruje ih jedino u interakciji sa drugim. Doseljenici nisu organizovano upoznavani sa načelima zajedničkog života u gradovima, nije definisan i opisan krovni sistem koji uređuje odnose između sakorisnika prostora. Savremeni gradovi postaju konglomerat moralnih koncepata, čiji stanovnici ne baštine iste moralne norme.


Džaba ja kačio Jovandeku i 8 ofanzivu.

Pa to je taj kurac. Šta je starije u ovoj priči. Doseljenici, starosedeoci ili jebeni kompromis za dobrobit svih?

Ko je držo koze u švapskim kućama u Vojvodini i ložio parket? I slao domaće na goli otok.

Nemere lička noga u bečku cipelu.




Pojašnjenje za Anđu.

Nisam za ove da ostanu ali ni za pređašnje da se vrate.

Čekamo one koji su bili skrajnuti i od jednih i od drugih.
shmoo shmoo 13:15 28.02.2023

Re: Није утеха

solo

Opustiš se da ti lakše ulazi. Pružajući otpor proporcionalno smanjuješ efekat ukliza što je opet proporcionalno razlog većem bolu/duševnom



У јбт, ово овако стручно објашњено не би саставио ни Мастер Јода Милан Новковић.



Ne da nisam depresivan,naprotiv, nego brate tu sam na ivici


Зезам се, знам све.

Nemere lička noga u bečku cipelu.


Да може Личанин да поједе у једном залогају целу бечку шницлу и још после да се заслади моцарт куглама, знам да може. О сушију и да не причамо, то је једном Личанину тек за под један зуб.

Али 'ај не било ти заповеђено, питај баш Јованку Броз је л' може или не може та личка нога у бечку ципелу.

Теби ће она пре да одговори на питање него мени јер си ти био примеран пионир, за узор.








angie01 angie01 13:18 28.02.2023

Re: Није утеха

taso, ti ces za 25. maj da dobijes stafetu, za predanost i zalaganje da se Tito ne zaboravi,..zasluzio si.
shmoo shmoo 13:19 28.02.2023

Re: Није утеха

solo

Pojašnjenje za Anđu.
Nisam za ove da ostanu ali ni za pređašnje da se vrate.
Čekamo one koji su bili skrajnuti i od jednih i od drugih.


Како те није срамота да тако силеџијски насрћеш на једно беспомоћно незаштићено женско створење?

Где ти је џентлменски дух витешког реда тастатуре?

Заборавио си на дату заклетву при иницијацији?

Стиди се.

shmoo shmoo 13:26 28.02.2023

Re: Није утеха

angie01
taso, ti ces za 25. maj da dobijes stafetu, za predanost i zalaganje da se Tito ne zaboravi,..zasluzio si.






Важи!

Никада нисам био тиме почаствован.

Чак ни на слету нисам учествовао па ми данас ова моја лепша и дебља половина због тога душу на ситно вади јер је она учествовала чак дваред.

Срећом, сачувао сам макар пионирску мараму за сваки случај све мислећи да се никада не зна шта носи дан, шта носи ноћ.

Али нећу после штафете да постанем члан Савеза комуниста Југославије, да се разумемо.

То отпада у договору.





angie01 angie01 13:36 28.02.2023

Re: Није утеха

Nisam za ove da ostanu ali ni za pređašnje da se vrate.

Čekamo one koji su bili skrajnuti i od jednih i od drugih.


kako da ti kazem, ja nisam ni za jedne, ni za druge, ni za trece,...zelim uredjenu zemlju i institucije sistema koje funkcionise i da ovim zaposlenicima gradjana, ne znam ni ime i da se razlikuju pri odabiru po boljim resenjima i nacinima njihovog sprovodjenje za poboljsanje zivota u ovoj zemlji, da im to bude cv, po kojima ce biti birani za posao...jer to je jedini pravi patriotizam, sve ostalo je zamajavanje.
solo solo 16:06 28.02.2023

Re: Није утеха

kako da ti kazem, ja nisam ni za jedne, ni za druge, ni za trece,...zelim uredjenu zemlju i institucije sistema koje funkcionise i da ovim zaposlenicima gradjana, ne znam ni ime i da se razlikuju pri odabiru po boljim resenjima i nacinima njihovog sprovodjenje za poboljsanje zivota u ovoj zemlji, da im to bude cv, po kojima ce biti birani za posao...jer to je jedini pravi patriotizam, sve ostalo je zamajavanje.


Pa neko mora sve to da organizuje,

Kad slušaš ove na vlasti pričaju isto ovo što si napisala.

Kad slušaš opoziciju pričaju isto.

Ovi skrajnuti nemaju gde da pričaju i niko ih niti pita niti sluša.

Šta misliš da stvari mogu spontano da se rešavaju same od sebe.
solo solo 16:13 28.02.2023

Re: Није утеха

Али 'ај не било ти заповеђено, питај баш Јованку Броз је л' може или не може та личка нога у бечку ципелу.

Теби ће она пре да одговори на питање него мени јер си ти био примеран пионир, за узор.


Ne moram da pitam. Vidim.

Vidi kako su je žuljale a nisu ni bečke.Sve kipi.

Cenim da je nosila 42.

angie01 angie01 19:37 28.02.2023

Re: Није утеха

Šta misliš da stvari mogu spontano da se rešavaju same od sebe.


ne mislim-nama je onako kako smo zasluzili,..o tome je ovaj blog.
vcucko vcucko 21:38 28.02.2023

Re: Није утеха

solo

Nisam za ove da ostanu ali ni za pređašnje da se vrate.

Čekamo one koji su bili skrajnuti i od jednih i od drugih.

Ama ne čekamo nikoga.

Spasa nam nema, a propasti ne možemo.
Udri brigu na veselje.
Mitar uvek ima za litar.

Taj rad.
vcucko vcucko 21:48 28.02.2023

Re: Није утеха

solo

Ne moram da pitam. Vidim.

Vidi kako su je žuljale a nisu ni bečke.Sve kipi.

Cenim da je nosila 42.


Protokolisane svetske lepotice koje nose 40+:

41 - Mila Jovović, Sindi Kroford, Kejt Vinslet;
42 - Nikol Kidmen, Hajdi Klum, Uma Turman, El Mekferson;
43 i više - Klaudija Šifer, Monika Beluči.

Imaš nešto protiv?
shmoo shmoo 22:34 28.02.2023

Re: Није утеха

solo

Ne moram da pitam. Vidim.

Sve kipi.



Имало се, могло се.

Сада се више не може.

Cenim da je nosila 42.


Да ли неко можда зна који број кошаркашких патика је носила и носи и данас Раза?

Разија Мујановић.

Она што се селектору женске кошаркашке репрезентације Спасојевићу жалила усред утакмице како јој публика скандира:"Раза није женско, Раза није женско!"

А Спасојевић јој одговорио:

"Ма боли те курац!"

Чучко, знаш ли можда ти?

Ти си, брате, ходајућа спортска енциклопедија на две ноге, осим кад мало попијеш па се спустиш на све четири.





shmoo shmoo 22:42 28.02.2023

Re: Није утеха

vcucko

Mitar uvek ima za litar.



Александар Митровић?

Да, слажем се.






(графит је у Поп Лукиној у Београду; ето како се воли свој град)



П.С. - Прогнозирам да ћемо 24. марта Литванији да утрпамо 3 комада (и примимо један), а Митар даје најмање један од та три наша гола.

predatortz predatortz 22:42 28.02.2023

Re: Није утеха

Да ли неко можда зна који број кошаркашких патзика носи Раза?

Разија Мујановић.


Solo će znati...

Ulazimo mi kod Šaćira, sedamo za sto, preko puta nas sedi Raza sa nekim društvom. Ulazi devojka, lepa kao anđeo. Da li je prvi put videla Razu, ili šta već, ali se upadljivo zagledala u nju.

Snimi to Raza, šmekerski je pogleda i odvali:

Šta je, pićko?! Šta me gledaš?! Nije ljepota prelazna!

Mi svi pod sto!

Inače, kad god je videla mene i kuma, uvek je bilo:

Đe ste padobranci?! Jebeš mi mater ako ste vi normalni!

shmoo shmoo 22:45 28.02.2023

Re: Није утеха

predatortz
Да ли неко можда зна који број кошаркашких патзика носи Раза?

Разија Мујановић.


Solo će znati...

Ulazimo mi kod Šaćira, sedamo za sto, preko puta nas sedi Raza sa nekim društvom. Ulazi devojka, lepa kao anđeo. Da li je prvi put videla Razu, ili šta već, ali se upadljivo zagledala u nju.

Snimi to Raza, šmekerski je pogleda i odvali:

Šta je, pićko?! Šta me gledaš?! Nije ljepota prelazna!

Mi svi pod sto!

Inače, kad god je videla mene i kuma, uvek je bilo:

Đe ste padobranci?! Jebeš mi mater ako ste vi normalni!







Раза је сјајан лик. Сјајан!

С њом бих вазда могао да седим у кафани.



predatortz predatortz 22:48 28.02.2023

Re: Није утеха

shmoo
predatortz
Да ли неко можда зна који број кошаркашких патзика носи Раза?

Разија Мујановић.


Solo će znati...

Ulazimo mi kod Šaćira, sedamo za sto, preko puta nas sedi Raza sa nekim društvom. Ulazi devojka, lepa kao anđeo. Da li je prvi put videla Razu, ili šta već, ali se upadljivo zagledala u nju.

Snimi to Raza, šmekerski je pogleda i odvali:

Šta je, pićko?! Šta me gledaš?! Nije ljepota prelazna!

Mi svi pod sto!

Inače, kad god je videla mene i kuma, uvek je bilo:

Đe ste padobranci?! Jebeš mi mater ako ste vi normalni!







Раза је сјајан лик. Сјајан!

С њом бих вазда могао да седим у кафани.





Jeste, dobra kao lebac!
Ali još onda je imala nesrećan život. Vezala se za neku budalu, pakao od života joj pravio.
Jbga...

shmoo shmoo 22:53 28.02.2023

Re: Није утеха

predatortz

Jeste, dobra kao lebac!
Ali još onda je imala nesrećan život. Vezala se za neku budalu, pakao od života joj pravio.
Jbga...



Јао, јесте.

Знам ту причу. Тужна прича.

Јбг, увек најебе онај добар.

vcucko vcucko 23:29 28.02.2023

Re: Није утеха

shmoo

Да ли неко можда зна који број кошаркашких патика је носила и носи и данас Раза?

Разија Мујановић.

Чучко, знаш ли можда ти?

Ти си, брате, ходајућа спортска енциклопедија на две ноге, осим кад мало попијеш па се спустиш на све четири.

Nemam pojma.
Prema visini 2,02 trebalo bi recimo 48 do 50. Ali ne mora da znači.

Arbutina, Danira Nakić, Raza... strašan tim bio. Izgubile su finale OI u Seulu od Amerikanki, ali baš su muški odigrale. Čak je minut-dva do kraja bilo povuci-potegni. A Ciga divlja na klupi
vcucko vcucko 23:33 28.02.2023

Re: Није утеха

shmoo
vcucko

Mitar uvek ima za litar.



Александар Митровић?

Да, слажем се.






(графит је у Поп Лукиној у Београду; ето како се воли свој град)



П.С. - Прогнозирам да ћемо 24. марта Литванији да утрпамо 3 комада (и примимо један), а Митар даје најмање један од та три наша гола.


A šta to beše, kvale za EP?

Ne valja čim smo favoriti, to obično ne izađe na dobro.
solo solo 00:11 01.03.2023

Re: Није утеха

ne mislim-nama je onako kako smo zasluzili,..o tome je ovaj blog.


Baš si nam otkrila toplu vodu. Kao ne znamo kako nam je pa nam sad ti objašnjavaš.

Znaš kako je Duško Radovič to objasnio.

,,Kad ne znaš šta ti je,pogledaj gde ti je,pa kad ga ne nađeš TO TI JE!,,

Kad napraviš pihtije to je već nešto.
angie01 angie01 00:37 01.03.2023

Re: Није утеха

solo
ne mislim-nama je onako kako smo zasluzili,..o tome je ovaj blog.


Baš si nam otkrila toplu vodu. Kao ne znamo kako nam je pa nam sad ti objašnjavaš.

Znaš kako je Duško Radovič to objasnio.

,,Kad ne znaš šta ti je,pogledaj gde ti je,pa kad ga ne nađeš TO TI JE!,,

Kad napraviš pihtije to je već nešto.


evo, ne znam, ti me pitas, ja ti odgovorim, a ti posle kazes, sta mi govoris ono sto znam, pa sto pitas onda- stavrno blesavo,...i ne znam kakve veze ona misao Duska Radovica ima sa time,..al nema veze,...
solo solo 00:52 01.03.2023

Re: Није утеха

Imaš nešto protiv?


Sumnjaš u mene?




solo solo 01:04 01.03.2023

Re: Није утеха

С њом бих вазда могао да седим у кафани.


Samo da sediš?



p.s.

solo solo 01:20 01.03.2023

Re: Није утеха

evo, ne znam, ti me pitas, ja ti odgovorim, a ti posle kazes, sta mi govoris ono sto znam, pa sto pitas onda- stavrno blesavo,...i ne znam kakve veze ona misao Duska Radovica ima sa time,..al nema veze,...



Širi vizuru.
solo solo 01:23 01.03.2023

Re:predatortz

Да ли неко можда зна који број кошаркашких патзика носи Раза?

Solo će znati...


I znam al'.......

shmoo shmoo 09:16 01.03.2023

Re: Није утеха

vcucko

A Ciga divlja na klupi



Кад га тад срчка није стрефила...


A šta to beše, kvale za EP?

Ne valja čim smo favoriti, to obično ne izađe na dobro.



Да, за Европско првенство.

Ти, бре, к'о овај Соло птица злослутница, вазда нешто негативно гудите.

Дајмо се, камаради моји, фокусират' мало на животни оптимизам без обзира колико смо гована, пардон година, претурили преко главе.







solo solo 09:22 01.03.2023

Re: ,,klempavi,,

Ти, бре, к'о овај Соло птица злослутница, вазда нешто негативно гудите.




A šta da radimo sa tvojim klempavim ušima? A?

Mojne ti dodžem na to brdašce! Te izujeda moja kera.

p.s.

Ja sam bre najveseliji lik na blogu. Imam VIP veselosti.
shmoo shmoo 09:27 01.03.2023

Re: Није утеха

vcucko

Ama ne čekamo nikoga.


Како, бре, не чекамо?

Па Годо нам је обећао да ће доћи.

Тако се барем прича по чаршији.



solo solo 09:37 01.03.2023

Re: Angie

evo, ne znam, ti me pitas, ja ti odgovorim, a ti posle kazes, sta mi govoris ono sto znam, pa sto pitas onda- stavrno blesavo,...i ne znam kakve veze ona misao Duska Radovica ima sa time,..al nema veze,...


Evo poslednji atom snage nedoreka radi.

Postaviš blog suštinski sa temom Beograd je sjeban.

OK. Znamo. Tu smo za razliku od monogih koji nisu tu a proseravaju se.

Kroz tvoje komentare naslućujem i da analiziraš ko je sve i na koje načine taj Beograd sjebavao kroz vreme.

OK. Ni to nije neka misterija.

Imamo sada to što imamo.

I šta je poenta bloga što bi pitao Čarli? Konstatacije poznatog?

Gde su rešenja gđo. Angie?

Onanoanalize do iscrpljivanja po metodologiji četnici/partizani.

Ok. I to je ok ali nije ok kada neko to primeti i saopšti ti. Onda se ljutiš. Vređaš suptilno ženski,koriguješ,brišeš,jednom rečju papazjanišeš.

Pozdravljam mali fleš sa pihtijama. Izgledaju sjajno. Verujem da su i ukusne ko što su lepe na izgled.

Sve je lično.
shmoo shmoo 09:37 01.03.2023

Re: ,,klempavi,,

solo

Kad smo već kod licitiranja i katarze drmoserskog momenta red je da se setimo i ....stvarno de su Čomićka.Krle,Radulović i slični blogo ,,idoli,,?



Ћекај, бре, пићка му материна да се распишу избори.

Тек тада сви они измиле из својих рупа.

(А близО је тај тренутак. Ето, пре неко вече видим на некој телевизији Шутановца. Сере нешто у студију, шатро одговара целомудрено на питања виспрене новинарке са дугим ногама и штиклама од 18 сантима. Па ако је тај измилео из своје рупе, то значи да је стварно близу тренутак расписивања нових избора. То ти је, брате, најбољи знак. Предзнак.)

С њом бих вазда могао да седим у кафани.


Samo da sediš?



Ма види само како је то невоспитано!

Мислим, нисам гадљиве природе, не смета ми баш свака длака, али ако већ прелазимо ту границу и улазимо у блиско интимизирање, морам да ти кажем да ипак преферирам мала паковања.

A šta da radimo sa tvojim klempavim ušima? A?

Mojne ti dodžem na to brdašce! Te izujeda moja kera.

p.s.

Ja sam bre najveseliji lik na blogu. Imam VIP veselosti.




Клемпавим ушима (мојим) и кривим О ногама од силног јахања оборене каце за купус пошто се претходно истресе оно са дна каце.








П.С. - Зајеб'о те Чарли за пожарство?

solo solo 09:41 01.03.2023

Re: ,,klempavi,,

Ма види само како је то невоспитано!

Мислим, нисам гадљиве природе, не смета ми баш свака длака, али ако већ прелазимо ту границу и улазимо у блиско интимизирање, морам да ти кажем да ипак преферирам мала паковања.


Mojne spinuješ po sistemu što je Tasi milo to mu se i diglo.

Mislio sam da joj ,,razgaziš patike,,

Ništa intimno a kamoli lično.

Bum se vusral.
solo solo 09:45 01.03.2023

Re: ,,klempavi,,

Ћекај, бре, пићка му материна да се распишу избори.


Mehko ,,ć,,

Znao sam.
shmoo shmoo 09:46 01.03.2023

Re: ,,klempavi,,

solo
Mislio sam da joj ,,razgaziš patike,,


Замислио сам одмах ту сцену и ево сада ми није добро.

Ја сам, бре, човек у годинама.

Bum se vusral.








solo solo 09:49 01.03.2023

Re: ,,klempavi,,

Замислио сам одмах ту сцену и ево сада ми није добро.

Ја сам, бре, човек у годинама.


Ja kad sam s' Razom igro basket u dvorištu Predator je još nosio bukvar u školu.

Tako da mojne o tim civilizacijskim razlikama.
shmoo shmoo 10:18 01.03.2023

Re: ,,klempavi,,

solo
Замислио сам одмах ту сцену и ево сада ми није добро.

Ја сам, бре, човек у годинама.


Ja kad sam s' Razom igro basket u dvorištu Predator je još nosio bukvar u školu.

Tako da mojne o tim civilizacijskim razlikama.



Ова се не пориче.

Мада вероватно није последња.

Е, поздравила те моја лепша половина.

'Ебали вас обоје Хабзбурзи и ваша новогодишња јелка с којом морам да се зајебавам по кући сваке године.

Ми смо, брате, за то време у овом другом царству и култури о празницима држали турске главе у прозору.

Лепо и практично.





(Обрати пажњу у клипу на црвене фесиће на главама. Колонијалне трупе. )
bene_geserit bene_geserit 10:49 01.03.2023

Re: ,,klempavi,,

Taso daj poglej gore one stotine vs. stotina hiljada od gore. Moguće da je čovek u pravu, ali meni nešto tu deluje pogrešno, možda samo previše godina u pečalbi.
shmoo shmoo 11:37 01.03.2023

Re: ,,klempavi,,

bene_geserit
Taso daj poglej gore one stotine vs. stotina hiljada od gore. Moguće da je čovek u pravu, ali meni nešto tu deluje pogrešno, možda samo previše godina u pečalbi.


Мислиш на ону лингвистичку расправу о масовним злочинима у овој Србији од 1944. па надаље?

Нисам пажљиво читао те коментаре. Можда сте поменули и масовне злочине над Србима у читавом 20. веку па те црвени фесићи колонијалних трупа на хабзбуршкој паради на то асоцирали?

Претпостављам да нисте помињали и вишевековно покатоличавање православних Срба на овим просторима, улогу Ватикана и Коминтерне у здруженом подухвату растурања прве Југославије као једине државе до сада у историји у којој је већина Срба живела под једним кровом?

То је ипак тема за Хучијев блог.

На шта мислиш?

На масовне злочине у Србији и над Србима уопште од 1944. па надаље?

П.С. - Печалба изоштрава ум, дух, душу и тело по овим питањима. Знам то по мојим Кумовима печалбарима.

У Србији се то не може. Није клима погодна.

panta panta 12:46 01.03.2023

Re: Angie

solo
evo, ne znam, ti me pitas, ja ti odgovorim, a ti posle kazes, sta mi govoris ono sto znam, pa sto pitas onda- stavrno blesavo,...i ne znam kakve veze ona misao Duska Radovica ima sa time,..al nema veze,...


Evo poslednji atom snage nedoreka radi.

Postaviš blog suštinski sa temom Beograd je sjeban.

OK. Znamo. Tu smo za razliku od monogih koji nisu tu a proseravaju se.

Kroz tvoje komentare naslućujem i da analiziraš ko je sve i na koje načine taj Beograd sjebavao kroz vreme.

OK. Ni to nije neka misterija.

Imamo sada to što imamo.

I šta je poenta bloga što bi pitao Čarli? Konstatacije poznatog?

Gde su rešenja gđo. Angie?

Onanoanalize do iscrpljivanja po metodologiji četnici/partizani.

Ok. I to je ok ali nije ok kada neko to primeti i saopšti ti. Onda se ljutiš. Vređaš suptilno ženski,koriguješ,brišeš,jednom rečju papazjanišeš.

Pozdravljam mali fleš sa pihtijama. Izgledaju sjajno. Verujem da su i ukusne ko što su lepe na izgled.

Sve je lično.

Da ne veruješ?
Ali stvarno!
Malopre me sestra zvala da dođem po pihtije.
Rekoh joj da moram da žurim sa posla kako bih u 4 gledao Nola, te da ću po pihtije da dođem oko 7 večeras.
Jedino što moja žena ne pravi najbolje na svetu (da budem precizan, ne pravi nikako) su pihtije.
Ali je zato sestra tu.
Jedna je sestra!
panta panta 12:50 01.03.2023

Re: ,,klempavi,,

bene_geserit
Taso daj poglej gore one stotine vs. stotina hiljada od gore. Moguće da je čovek u pravu, ali meni nešto tu deluje pogrešno, možda samo previše godina u pečalbi.

Dobro si ti to objasnio onim primerima.
panta panta 12:53 01.03.2023

Re: ,,klempavi,,

shmoo
bene_geserit
Taso daj poglej gore one stotine vs. stotina hiljada od gore. Moguće da je čovek u pravu, ali meni nešto tu deluje pogrešno, možda samo previše godina u pečalbi.


Мислиш на ону лингвистичку расправу о масовним злочинима у овој Србији од 1944. па надаље?

Нисам пажљиво читао те коментаре. Можда сте поменули и масовне злочине над Србима у читавом 20. веку па те црвени фесићи колонијалних трупа на хабзбуршкој паради на то асоцирали?

Претпостављам да нисте помињали и вишевековно покатоличавање православних Срба на овим просторима, улогу Ватикана и Коминтерне у здруженом подухвату растурања прве Југославије као једине државе до сада у историји у којој је већина Срба живела под једним кровом?

То је ипак тема за Хучијев блог.

На шта мислиш?
...

Misli na 'lingvističko' pojašnjenje složenice 'stotine hiljada' ... da li se u konkretnom slučaju misli na jednu stotinu hiljada ili na više stotina hiljada?
gvozden1 gvozden1 12:54 01.03.2023

Re: ,,klempavi,,


Мислиш на ону лингвистичку расправу о масовним злочинима у овој Србији од 1944. па надаље?

Нисам пажљиво читао те коментаре

Ma samo ovaj detalj, piše


Nije moguće da ne ostanu posledice posle ubistva stotine hiljada uglavnom pripadnika nacionalne elite.


Da li ovo znači da je ubijena jedna stotina ili više stotina?

I mene zanima.
solo solo 13:38 01.03.2023

Re: ,,klempavi,,

Е, поздравила те моја лепша половина.


Zahvaljujem i uzvraćam pozdrave!
angie01 angie01 19:01 01.03.2023

Re: Angie

solo, ja te isgleda ne razumem bas najbolje, a ni ti mene.

a resenja- za pocetak, da ne budemo kuvane zabe- kako se on vec skuvane ozivljavaju, ne znam-jer nam u tom stanju uzimaju u sveopstoj cutnji, jednu po jednu vaznu stvar u gradu, pa onda da ne pristajemo na novoagresivnu normalnost,...koliko sam otpratila, samo se zene bore sa tom posasti, decki se prave mrtvi, pa da doprinosimo svojim primerom, da grad bude cistiji, da u svim situacijama u kojima se nalazimo, imamo svest o pravoj strani i tako reagujemo, a ne da nas se ne tice,...i sve u tom smislu,...hocu reci, prosto smo sve pustili.
shmoo shmoo 21:32 01.03.2023

Re: ,,klempavi,,

panta

Misli na 'lingvističko' pojašnjenje složenice 'stotine hiljada' ... da li se u konkretnom slučaju misli na jednu stotinu hiljada ili na više stotina hiljada?



gvozden1

Ma samo ovaj detalj, piše


Nije moguće da ne ostanu posledice posle ubistva stotine hiljada uglavnom pripadnika nacionalne elite.



Da li ovo znači da je ubijena jedna stotina ili više stotina?

I mene zanima.



'Бем ли га, друзја маја.

Мени ово овако написано у тој реченици са тим наставком за облик Е изгледа као да се ради о једној стотини хиљада (100 000).

Ја да сам хтео да напишем ту реченицу а да се ради о више стотина хиљада, она би гласила:

Није могуће да не остану последице после убиства стотинА хиљада углавном припадника националне елите.

Дакле, наставак би код мене био А ако се ради о више стотина хиљада, а не Е јер би са Е значило да се ради о једној стотини хиљада, 100 000.

gvozden1 gvozden1 21:34 01.03.2023

Re: ,,klempavi,,


Дакле, наставак би код мене био А, а не Е јер би са Е значило да се ради о једној стотини хиљада, 100 000.

Pa da.
Hvala.
solo solo 21:52 01.03.2023

Re: Angie

.koliko sam otpratila, samo se zene bore sa tom posasti, decki se prave mrtvi, pa da doprinosimo svojim primerom, da grad bude cistiji, da u svim situacijama u kojima se nalazimo, imamo svest o pravoj strani i tako reagujemo, a ne da nas se ne tice,...i sve u tom smislu,...hocu reci, prosto smo sve pustili.


Vaspitanje kreće od kuće. Izgleda je tu problem.
solo solo 23:24 01.03.2023

Re: Vučko

Protokolisane svetske lepotice koje nose 40+:

41 - Mila Jovović, Sindi Kroford, Kejt Vinslet;
42 - Nikol Kidmen, Hajdi Klum, Uma Turman, El Mekferson;
43 i više - Klaudija Šifer, Monika Beluči.

Imaš nešto protiv?


Poštujem tuđe fetiše. Stvar ukusa a malo i mirisa, proporcionalno broju.

Noge ipak iz guzice rastu.
shmoo shmoo 12:56 02.03.2023

Re: ,,klempavi,,

gvozden1

Дакле, наставак би код мене био А, а не Е јер би са Е значило да се ради о једној стотини хиљада, 100 000.

Pa da.
Hvala.



Нема на чему, и други пут.

Све што знам и умем.

shmoo shmoo 13:00 02.03.2023

Re: ,,klempavi,,

solo
Е, поздравила те моја лепша половина.


Zahvaljujem i uzvraćam pozdrave!


Каже она, заједнички смо јебали кеву тим Хабзбурзима и Отоманима.

То је најважније и то нас све спаја без обзира на те поменуте и неоспорне цивилизацијске разлике.






(Belgrade Philharmoniker, да се не би неко случајно зајабунио.)

49 41 49 41 16:05 28.02.2023

Jedan petao, koji je mogao da strada

Pukovniku nema ko da piše
by Gabriel García Márquez, Silvija Monros-Stojaković (Translator)
6598916
Jelena's reviewOct 17, 2017
bookshelves: own

Ima nešto u Markezu, čak i kada nema magičnog realizma, što me vuče k njemu. Valjda ta samoća, osjećaj bezvremenosti i melanholija koja prožima sve. Sveprisutna tuga. Ovdje ne postoje imena i nazivi. Sve je toliko ogoljeno, skoro kao jadni pijetao, da vam priča na nekim kosmičkim talasima koje ni sami ne razumijete. Ima tu ponosa i bunta, ali najvažnije one tuge i osjećaja da je vrijeme neki zaseban organizam. A to samo Markez može.

Čak ništa ne mogu napisati jer Markez i boca vina i tihe noći. I Evgeny Grinko- Ice for Aureliano Buendia u pozadini.
Markez je našao onu strunu unutar mog bića koja sa njim priča u nekom drugom vremnu samoće.
angie01 angie01 19:42 28.02.2023

Makondo

Milan Novković Milan Novković 11:04 01.03.2023

Re: Jedan petao, koji je mogao da strada

49 41
Pukovniku nema ko da piše
by Gabriel García Márquez, Silvija Monros-Stojaković (Translator)
6598916
Jelena's reviewOct 17, 2017
bookshelves: own

Ima nešto u Markezu, čak i kada nema magičnog realizma, što me vuče k njemu. Valjda ta samoća, osjećaj bezvremenosti i melanholija koja prožima sve. Sveprisutna tuga. Ovdje ne postoje imena i nazivi. Sve je toliko ogoljeno, skoro kao jadni pijetao, da vam priča na nekim kosmičkim talasima koje ni sami ne razumijete. Ima tu ponosa i bunta, ali najvažnije one tuge i osjećaja da je vrijeme neki zaseban organizam. A to samo Markez može.

Čak ništa ne mogu napisati jer Markez i boca vina i tihe noći. I Evgeny Grinko- Ice for Aureliano Buendia u pozadini.
Markez je našao onu strunu unutar mog bića koja sa njim priča u nekom drugom vremnu samoće.

Iz mog isustva većina ljudi iz naših krajeva se donekle prepoznaje u tvoj komentaru, baš lepo napisanom, ali mi je interesantno da se veliki deo Britanaca i Amera koje ja poznajem ne prepoznaje - mnogi su npr baš kod Markesa, poprilično indiferentni.

Taj "egistencial angst" je, popularno rečeno, uglavnom vezan za stav i praksu vezane za upražnjavanje sloboda i odgovornosti (ovo je sa Wikipedije, da ne "trošim" svoje promešane reči), a profesionalno rečeno (sa Phycology Today) je reprezentativno mišljenje Janga i Sartra, tj bilo im je slično mišljenje:

"Existential angst not only derives from the human inability to think, feel, and act in the world or experience a love for life, but also from the fear of the possibility of nonexistence and/or death. It can be lonely, isolating, and outright terrifying if one’s very existence is in question.

Psychologist Carl Jung and philosopher Jean-Paul Sartre had similar thoughts about existential angst in that both focused on achieving meaningful existence through the development of inner resources, creative exercise of freedom, and overcoming self-deception. In essence, those who experience existential angst feel lost, think they have a purposeless existence, and believe they have been abandoned by life.

Have you ever wondered what life is really all about? Why you are here? What your purpose is? Does your life have meaning? Do you ever ask “Who am I?” These questions have been asked throughout the ages by philosophers, theologians, psychologists, spiritualists, and others.

Life is full of unanswered questions, especially now that we are in the middle of a global coronavirus pandemic. And just as with those who fear the “unknown,” not knowing the answers to life’s most difficult questions can be quite unsettling.

Our brain likes complete images and thoughts and will fill in the “gap” if something seems incomplete. If it doesn’t have an answer, it will make one up. For people with anxiety, not having a clear and confident answer to life’s questions can cause them unpleasant thoughts that are “catastrophizing” in nature. If they don’t know what’s around the corner, they will “invent” a catastrophic event, which will in all likelihood heighten their anxiety.

Mindfulness teaches us to be present in the moment—not in the past, and not the in future. If we can stay focused on the present and an unpleasant event happens, we can do something about it.

Many people lament about the past and what they should or shouldn’t have done, while others worry about the future and live in a what-if world. Some fear the unknown and bring great anxiety upon themselves when they reflect on how little control they believe they have in their lives. And some people feel helpless and have an absurd idea that others should guide them through their lives and answer the tough questions for them.

I always thought it was interesting how, as humans, we cannot know where we came from and where we will be going, but we have the ability to ask these questions. Other species seem content on just “being,” but as humans we are able to ask “Why?” This is where the “angst” comes in for people who feel their lives have no clear meaning and no justified purpose.

In Chapter 1,* I talked about my own search for meaning and how I felt alone in the process. I knew there had to be more to life than just going through the motions and waiting for something to happen.

I have learned that we can wait a long time for significant change to occur. In order for me to create a purposeful existence, I had to face my fears and venture out into the world for meaningful experiences to happen.

I remember all those years ago how my therapist explained that when the pain of not changing becomes greater than the change itself, we are able to take a step forward. I have never forgotten those words, for they proved to be true. And I share this often in my private practice...
"

Celo članak --> Existential Angst, Finding your way - by Robert C. Ciampi LCSW <--

A mi i ovi zapadnjaci što sam spomenuo gore - tema za neki blog, interesantna, po mom mišljenju, o slobodama, disciplinama i "driblinzima" dok smo klinci


kamilo_emericki kamilo_emericki 11:35 01.03.2023

O čemu je, finalno, blog?

O Beogradu, beograđanima, srpskoj provinciji, srpskom selu...?
Ako je priča o arhitekturi, organizovanju grada, polemikama oko arhitekture i organizovanju gradskog funkcionisanja možda malo pomogne i pariški primjer.
Baron Osman (Haussmann) je srušio srednjovjekovni Pariz i izgradio današnji. Radikalno.
Osporavan ali i podržan, napravio je Pariz kojem se mnogi danas dive. Naravno, sa rekonstrukcijom gradskoh ulica, zgrada, infrastrukture izvršio je i rekonstrukciju pariškog društva. Neki su profitirali a neki izgubili.

Rekonstrukcija Pariza

Kratak video:
panta panta 12:57 01.03.2023

Re: O čemu je, finalno, blog?

kamilo_emericki
O Beogradu, beograđanima, srpskoj provinciji, srpskom selu...?
Ako je priča o arhitekturi, organizovanju grada, polemikama oko arhitekture i organizovanju gradskog funkcionisanja možda malo pomogne i pariški primjer.
Baron Osman (Haussmann) je srušio srednjovjekovni Pariz i izgradio današnji. Radikalno.
Osporavan ali i podržan, napravio je Pariz kojem se mnogi danas dive. Naravno, sa rekonstrukcijom gradskoh ulica, zgrada, infrastrukture izvršio je i rekonstrukciju pariškog društva. Neki su profitirali a neki izgubili.

Rekonstrukcija Pariza

Kratak video:

Ne!
Blog nije o tome.
Blog je o tome 'čiji je veći'?
Kao i svaki drugi blog.
Te, delimično, o tome da su novopridošli ljudi u Beograd, seljaci i primitivci, u odnosu na rođene Beograđane.
solo solo 13:39 01.03.2023

Re: O čemu je, finalno, blog?

Blog je o tome 'čiji je veći'?


Merenje na sunce!
49 41 49 41 18:44 01.03.2023

Re: O čemu je, finalno, blog?

U vreme mojih studentskih dana se pricalo.

Beograd ima 2 miliona stanovnika!
Kako to?
Jer, svaki beogradjanin je racunao sebe za 2 provincijalca.

Vracajuci film iz tih dana; bezao sam od rodjenih beogradjanki, kao djavo od krsta.
Nisam mogao materijalno da im pariram; razuzdane tatine kceri-pune para.

angie01 angie01 20:17 01.03.2023

Re: O čemu je, finalno, blog?

Nisam mogao materijalno da im pariram; razuzdane tatine kceri-pune para.


ne znam kada je to bilo-ja se ne secam neke razlike, gore/dole, svi smo bili slicni, cak su neki iz drugih sredina imali vise love-Crnogorci, obavezno...isto se ne secam da je lova bila kljucna, vise sve drugo, to sa lovom je krenulo devedesetih.
49 41 49 41 22:13 01.03.2023

Re: O čemu je, finalno, blog?

1.primer: Ode g-djica Mira sa Dedinja sa mamom; charter letom u Rim na nedelju dana, da kupe zenske kozne cizmice. Jer navodno neki "Kralj" iznad Zelenog venca; ko je to radio najbolje u BG, nije to vise kvalitet kao sto je nekada bio.
Kad su se vratile, zahvalim g-djici Miri na "poslatoj razglednici" iz Rima; jer eto druzno "setila".
Mama i Tata, pre nego se rodila suncali se 50- i neke; da im se kcerka rodi zdrava; dok sam ja glodao americki beli,zuti sir, pio mleko u prahu i jeo "trumanova jajca"(kojih se ne secam, vec po majcinoj prici). Video more prvi put 60-i neke; dok su se oni snabdevali iz "diplomatskog magazina".
2.primer Upoznam neku beogradjanku; jer me njih 3 "opkolile" i zamolile da biram njihovu drugaricu za ples.
Pokazuje ona meni BG-iako ga znam kao sopstveni dzep. Usput mi prica kako s jebala proslog meseca 300 maraka na krpice i da joj mater, ako danas zna nasta ih je potrosila prethodnog meseca i tako dalje i tako blize 70-tih godina.
Jos sijaset iskustava sa beogradjankama.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:13 02.03.2023

Re: O čemu je, finalno, blog?

... što je Njujork za London to je Dubrovnik za Njujork, ali najveću godpodu sam vidio u Trebinju.

Ako nisam nešto pomješao, ovo je napisao Kapor u "Provincijalcu"
shmoo shmoo 09:42 02.03.2023

Re: O čemu je, finalno, blog?

solo
Blog je o tome 'čiji je veći'?


Merenje na sunce!



Одбијам да учествујем у том (хаз)арт перформансу!

Као да ми није доста фрустрација и у реалном животу па ми само баш фале виртуелне фрустрације.









shmoo shmoo 09:56 02.03.2023

И тада су падале кише као што је ова данас

49 41

Vracajuci film iz tih dana; bezao sam od rodjenih beogradjanki, kao djavo od krsta.



А видиш, ја сам, поучен искуством, као рођени Београђанин бежао као ђаво од крста од провинцијалки које су долазиле у Београд шатро да студирају а у ствари да се удају.


"UTULJENA KANDILA" Dragiše Vasića (JAVI SE, RUŽOOOO!) (ЛИНК)


Тако да смо ту 1:1. Из икса у икс.


Nisam mogao materijalno da im pariram; razuzdane tatine kceri-pune para.


Није то код мене био разлог за бежање од провинцијалки. Друго нешто је ту било, али да се сада не задевамо.

Срећом по мене, било је тада у избору и мноштво рођених Београђанки празног џепа попут мојих џепова, а при томе честитих и лепих како кажу главни јунаци филма Убоиство са предумишљајем.

У то време је велики хит била ова ствар. Знао сам је напамет исто као и моја садашња (озваничено папиром) лепша половина.







'Ај за моју лепшу половину... То јој и данас тихо певушим на уво... Ухо...








solo solo 10:02 02.03.2023

Re: И тада су падале кише као што је ова данас

А видиш, ја сам, поучен искуством, као рођени Београђанин бежао као ђаво од крста од провинцијалки које су долазиле у Београд шатро да студирају а у ствари да се удају.


Sve one na kraju oće i udaju se.

I u carice i u magarice........



Ćuti i riljaj Lazooooooo!

I vidim još si zaljubljen. Pa to je...



kamilo_emericki kamilo_emericki 10:30 02.03.2023

Re: И тада су падале кише као што је ова данас

shmoo


А видиш, ја сам, поучен искуством, као рођени Београђанин бежао као ђаво од крста од провинцијалки које су долазиле у Београд шатро да студирају а у ствари да се удају.


"Kad se sretnu muškarac koji ne zna šta hoće i žena koja zna šta hoće, takav susret mora se završiti brakom."
Duško Radović

solo solo 10:35 02.03.2023

Re: И тада су падале кише као што је ова данас

"Kad se sretnu muškarac koji ne zna šta hoće i žena koja zna šta hoće, takav susret mora se završiti brakom."


I to su najčešći susreti.
Milan Novković Milan Novković 10:54 02.03.2023

Re: И тада су падале кише као што је ова данас

solo
"Kad se sretnu muškarac koji ne zna šta hoće i žena koja zna šta hoće, takav susret mora se završiti brakom."


I to su najčešći susreti.

Zar postiji na Balkanu ili sa Balkanom kao izvorom, npr, muškarac koji zna šta hoće?!

Ček, kako se zvaše gloger .... "49 41" (treba mi asocijacija da ga zapamtim, pa izmišljam jednu: 41. ljubavnica ga pocepala ko mače muškatlu, a u 49. se zaljubio do ušiju pa se oženio" je dofatio Markesa pa pojasnio potku do nelagodno topli, pozadinski šum postojanja, a meni je interesantno bilo primetiti je da se oni tiču upražnjavanja sloboda i odgovornosti a tu smo mi, takoe, Balkanci, dobri teoretičari, više, a čak i to kad zadovoljimo dva najbitnija organa, a ni jedan od njih nije mozak

Nama u realizmu jedino i postoji magični
shmoo shmoo 11:02 02.03.2023

Гордост и предрасуде

kamilo_emericki

"Kad se sretnu...


solo

I to su najčešći susreti.

Sve one na kraju oće i udaju se.








Допустите, Велики Мештри, али са најдубљим поштовањем морам да вам укажем на то да сте заменили тезе.

Није овде суштинско питање да ли ће се оне све удати или се неће удати.

Нису то романи Џејн Остин, сестара Бронте и Мир Јам.

Овде је суштинско питање са киме ћете ви проводити свој живот.





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana