Astrologija| Astronomija| Sex

23.03.2023.

angie01 RSS / 23.03.2023. u 13:13

 behar.jpg

 

Numerolozi tvrde, da je danas najpozitivniji dan u godini, zbog kombinacije brojeva u datumu koji ga obelezavaju. Tri trojke i tri dvojke, ciju dobru energiju navodno jos pojacavaju nule.

Danas treba, po njihovoj preporuci, razmisljati samo afirmativno, optimisticno, podsticajno, biti u miru sa sobom i drugima, sto je sve skupa vise nego prevelik izazov za nas uopsteno govoreci, a i za ovaj internet separe.

Pa evo, da vidimo, da li je moguce da jedan dan- a i dok blog bude otvoren- razmenjujemo samo dobre misli, zelje i pozdrave, na slobodnu temu, sto bi bio nevidjeni izuzetak i uspeh, s obzirom na uobicajeni nacin komunikacije.

Moja prva pozitivna misao, za pocetak,

images?q=tbn:ANd9GcS9YVYZbrLUjKFIjfWe4TZC-DiPJsVCJKyo6w&usqp=CAU 

 



Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 20:16 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

seljoberijska tuka

Vau, krug dvojke prosto progovara iz tebe.
Svi ostali su naravno seljoberi, bosančerosi i sl. Ili što je najgore od svega Srbi.
udbaski pravda sva sranja koja se ovde desavaju

Ovo iz rubrike nikad se nije desilo.
Naravno previše bi bilo tražiti od tebe da priložiš i neki citat gde sam ja to radio.
Ali nema veze bitno je da si slagala.
onaj koji opravdava losost, ili onaj koji zeli da se stvari poprave

Kritika može da bude dobronamerna i zlonamerna.
Ti, Emilija i slične spodobe ne želite da se stvari poprave.
Emilija deluje ima samo želju da se istrese jer je odlazak kod psihijatra skup pa daj šta daš.
Ti bi da stvari vrate na exYu sranje ako je ikako moguće. To je "popravka" samo u tvojoj glavi.
crossover crossover 20:43 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

pecaros
Ukratko, utopio bi se u nekim uhodanim crnačkim muzičkim vodama?


Пребила би га мурија негде као што су пребили Мајлса Дејвиса, па ако би имао среће да га баш гадно не полупају онда бисмо можда и чули за њега. Осим ако га пре тога не би пребио сам Мајлс због госпође Дејвис.
angie01 angie01 20:55 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Vau, krug dvojke prosto progovara iz tebe.


ah taj famozni krug dvojke, koji svima stoji u grlu.


Svi ostali su naravno seljoberi, bosančerosi i sl. Ili što je najgore od svega Srbi.

prvo, biti seljobre je mentalna kategroija, ne geografija, a to sa Srbima, je cista seseljvstina, ciji si ti ocigledan fan.


Naravno previše bi bilo tražiti od tebe da priložiš i neki citat gde sam ja to radio.


kakav citat, na svakom hebenom blogu, sta god da se kaze ti krenes da seres, kako to nesto nije strasno, evo u Americi je jos gore-sto je recimo cist nonsens u odnosu na sve moguce razlike- svakakao stalno pokusavas da branis da su stvari bolje nego sto jesu i ti bolje znas, evo tvojih statuiskia kurca palca, iako ne zivis ovde,...znaci iste price plasiras, kao onaj odron kod marica svaki dan.


Ti, Emilija i slične spodobe ne želite da se stvari poprave.


kako da ti kazem, koliko kreten neko treba da bude, sem sto je bezobrazni primitivac, da tvrdi, da bilo ko ne zeli da bude dobro, bolje, najbolje sto moze, tamo gde zivi i gde zive njegova deca- tako je i Hitler obelezavao Jevreje, tvrdio da su oni neprijatelji i krivci za sve, mrzitelji i slicno, iako je fakat bilo obratno,...pa tako ti, otvorene fasisticke provinijencije, kao i svaki duduk, obelezavas one koji su protiv takvih idiotizama da su mrzitelji Srbije,..pa kakv si ti to ljubitelj, a odabrao si neprijateljski zapad za zivot:)


Ti bi da stvari vrate na exYu sranje ako je ikako moguće. To je "popravka" samo u tvojoj glavi.
,
a ti si samo budala,..ja nikada nikakve takve izjave davala nisam, prilican deo zivota sam zivela van zemlje i mnogo pre tebe sam imala prilike da vidim, kako se u svetu zivi iz prve ruke,...a ono sto jeste tacno, je da ne lazem o YU, ne mrzim je, tu sam se rodila i odrasla i neomralno je da mrzim svoju zemlju, to nema nikakve veze sa drustvaenim uredjenjem, takodje ne mrzim druge narode i zabole me za vase nacosko mantranje, kao sto smatram da, ako je trebalo, Yuga je trebalo da se razidje u miru...sta je tu neprijateljsko, sem sto ne lici na radikalsku mrznju.

isto, to sto kazez za Emiliju, je besmislica i tako se ponasa samo primitivni glupak.

ti satanizujes ljude koji ne dele tvoje misljenje-pa koliki kreten treba da budes, da mislis da je to normalno, i da li si svetsan da ni ti, ni ovi desnicari na blogu nisu mera ispravnoste, pa sebi dajete za pravo da drugima vezujete trakice oko ruke-doduse, ti to radis i tamo gde si otisao, mogu da te zamislim kako ides na ona posela sa pecenjem vola na ulici i ljubis gastarbajterskim popovima ruku a sve u majci ratkamladica.
maksa83 maksa83 21:04 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Осим ако га пре тога не би пребио сам Мајлс због госпође Дејвис.

Sasvim moguće, jer kako reče njegov brat u jednoj od hagiografija koje sam pročitao "for as long as I can remember girls loved Jimi and he loved them back".
bene_geserit bene_geserit 21:41 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

krenes da seres ... kreten ... sem sto je bezobrazni primitivac ... otvorene fasisticke provinijencije ... duduk ... a ti si samo budala ... primitivni glupak ... koliki kreten treba da budes

I to sve u jednom komentaru na svom "afirmativnom, optimisticnom, podsticajnom" blogu, bravo.

Nego Anđo, sa tobom je uglavnom nemoguće komunicirati jer ti fali elementarna logika.
Tvoje "šta kod da se kaže" je najčešće neka glupost tipa "nikad više kriminala nije bilo", pa kad ti se ukaže na to i da statistika peniš i pričaš kako neko nešto opravdava umesto da se zapitaš zbog čega govoriš neistine. Pričanje gluposti i neistina ne pomaže da se stvari poprave.
angie01 angie01 21:51 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

I to sve u jednom komentaru na svom "afirmativnom, optimisticnom, podsticajnom" blogu, bravo.


samo ti odgovaram,...pri cemu se ne secam bas, da sam ti se ikada obracla, niti da su mi tvoji komentari bili zanimljvi, tek kada si krenuo da se ovako kacis, ja sam tebi odgovarala na bezobrazluk, cak sam te jednom zamolila da me zaobilazis, jer stvarno ne vidim svrhu ovakvog razmenjivanja.
umesto da se zapitaš zbog čega govoriš neistine. Pričanje gluposti i neistina ne pomaže da se stvari poprave.


je l kapiras sad, eno i tamo Kristini tupis, kako je svuda isto sto se tice brige o starima- a nije,..kao i ovo za kriminal, pa u Srbiji svakodnevno izlaze informacije o porastu kriminala i nasilja, pa po skolama i sada ti meni iz USA vadis neke statistike i tvrdis da nije tako i ti si dobronameran a ja zlonamerna- ma idi bre beno tupava, ne znam sta bih drugo rekla,...samo me zaobidji, to ce biti dovoljno, nekog drugog smaraj, nekom drugom tupi te svoje gluposti- meni nije zanimljivo,...u RL ni sa kim ovako ne razgovaram, a ne slazem se sa svim u misljenju, sto je valjda normalno, ko je tebe bazadario da je ok da satanizujes ljude, jer ne misle kao ti- njemu se tako i obracaj.
pecaros pecaros 22:00 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

crossover

Пребила би га мурија негде као што су пребили Мајлса Дејвиса, па ако би имао среће да га баш гадно не полупају онда бисмо можда и чули за њега. Осим ако га пре тога не би пребио сам Мајлс због госпође Дејвис.


Nikad me nisu zanimale biografije muzičara, pa o ovome nisam znao ništa. Malo sam pogledao u wikipediji, kaže da su Majls i Hendriks uprkos svemu (ako je nečega bilo) planirali da zajedno snimaju. Uh, kako bi to bilo zanimljivo čuti!

A vezano za gospođu Davis (Mademoiselle Mabry), ispostavilo se da je njena slika na omotu jednog od mojih najomiljenijih Majlsovih albuma, a na njemu meni ponajbolja pesma (prvenstveno zbog bubnjara Tony Wiliams-a), koju sam već kačio ovde, posvećena njoj:




bene_geserit bene_geserit 22:02 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

samo me zaobidji

Nemam nameru.
Ako ostaviš komentar u javnoj sferi, na njega može da se odgovori.
A meni bodu oči gluposti od kojih vrcaju tvoji komentari.
Milan Novković Milan Novković 22:09 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

maksa83
Не мисли, али је у суштини у праву, само ја волим да га зајебавам јер тренутно пијем кафу и немам паметнија посла. Макса хоће да каже да је Хендрикс доласком у Британију променио звук британске популарне музике, не само блуза, и у суштини то је тачно. Али је тачно и то да је Хендрикс променио и звук целокупне светске музике, и да је Врховни Маниту чији је Стратокастер променио Све. И то је најтачније.




Ti me razumeš i dopunjavaš i objašnjavaš ne baš kao huči predatorza i obrnuto, ali tu smo negde na 0.7 toga.

Sitan tweak oko dioptrije dobaci do bar 0.85

(Kažem daj da bar pristignem sa blogovanjem, al ovde se već ubrzano roka


angie01 angie01 22:15 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Nemam nameru.
Ako ostaviš komentar u javnoj sferi, na njega može da se odgovori.
A meni bodu oči gluposti od kojih vrcaju tvoji komentari.


pa ovo je nivou carli nasilnistva, ono, e bas cu da idem za tobomi serem,...sto bi mi se obracao, ako me ne interseuje sta imas da kazes?....da bi mi rekao da sam neprijatelj Srbije, jer ne mrzim druge narode i ne slazem se tvojim fasizmom i ostale seseljevstine, pa to si vec rekao, jer si desnicarska primitivna budaletina,..pa ti onda ja ovako odgovorim, je l to?!

meni je besmisleno i ruzno,..budes li mi se obvde obracao tako- banovacu te, a na drugim blogovima radi onako kakav si- ionako sve to sto pises govori o tebi, ne o meni.

to je ono, cega se pametan stidi, time se budala ponosi.
Milan Novković Milan Novković 22:38 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

maksa83
Eto odlične prilike da kažeš nešto "afirmativno, optimisticno, podsticajno" o Srbima.

Možeš posle ti o crncima.

Ako već propitujemo Benea, za njegovo dobro, svakako, ja savetujem da da osvrt i na mind-independent-reality iz perspektive boje uopšte.

Pričao sam već par puta, al davno na blogu, ovde u UK povratili vid liku u 40tim godinama, a koji je potpuno oslepeo pre 5. godine.

I nikako da nauči neke stvari - da prepozna muške pa ženske likove, ne pravi razliku kad mu u fotošopu obrneš oči ili usta na fotci upside-down.

Posle nekog vremena ga pitaju da prokomentariše iskustvo i kaže da, lepo je videti, ali je mnogo "bučno", mnogo je lepše u mraku. Simpa


bene_geserit bene_geserit 22:45 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Počela si da brišeš komentare, bravo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:12 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Ma nisam te zaboravio, ti si Srbin, istina slučajni-suši-drugo-srbijanac al svejedno ipak Srbin.
Nego ovi bre Rvati, Turci i Jugosloveni što mrze Srbe iz dna duše, ne mogu preko usta da prevale ništa dobro o Srbima i Srbiji nema šansi.



Izvini, ali ja tu mržnju prema Srbima ovde na blogu nigde nisam video. Ljudi pišu šta im smeta, dobro, Emilija kopi pejstuje, ali sve to što je ona ovde okačila i meni 100-% ide na kurac, pa nek su mi otac i majka Srbi ne znam koliko generacija unazad.

Osim toga, ja sam se rodio i odrastao u Jugoslaviji, ako ćemo pošteno, u Srbiji državi nisam živeo nikad, a koliko vidim sa ove istorijske i geografske distance, dobro sam prošao.

angie01 angie01 23:25 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Počela si da brišeš komentare, bravo.


sta bravo, lepo sam te upozorila, kod mene neces vise da lupetas, pardon satanizujes, ne mozes da kazes da ti nisam posvetila paznju,..znaci, ne moze vise, ako nastavis, bices iskljucen,..ako mozes normalno- izvoli, dobrodosao.


mentol mentol 23:40 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

angie01
Počela si da brišeš komentare, bravo.


sta bravo, lepo sam te upozorila, kod mene neces vise da lupetas, pardon satanizujes, ne mozes da kazes da ti nisam posvetila paznju,..znaci, ne moze vise, ako nastavis, bices iskljucen,..ako mozes normalno- izvoli, dobrodosao.




Znaš, angie, nije pristojno ljudima brisati komentare.

Ne slažem se sa 99% od onoga što bene_geserit napiše ali želim da vidim šta je napisao..,
ili što bi rekao Volter:"................…….…"

gvozden1 gvozden1 23:47 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

ali ja tu mržnju prema Srbima ovde na blogu nigde nisam video.


A kako se zove ovo
u Srbiji državi nisam živeo nikad, a koliko vidim sa ove istorijske i geografske distance, dobro sam prošao.


Kakvu emociju pripisati izjavi, dobro je što nisam rođen u toj državi?
Ljubav?
angie01 angie01 23:55 24.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Znaš, angie, nije pristojno ljudima brisati komentare.


da ima moderacije, zbog takvih komentara bi bio banovan sa celog bloga.

pogledaj sta pise u disklejmeru, blog potpada pod Zakon o javnom informisanju i toliko o tome.

napisao je 10 komentara sa nacoskim sadrzajem, gde satanizuje nepoznate zene- samo zene, muskima ne sme bas tako da se obraca, tu pazi dokle je granica, kao i svaki mizogini desnicar,..tako da izvini, al nema razloga da mu dopustim i jedanaesti, da neko tebe tako vredja, ne verujem da bi ti onda bilo simpaticno sto drugi zele to da citaju- sto je isto cudna zelja- a ja bih jednako reagovala i to jos kod prvog izliva netrpeljivosti i klevetnickog ucitavanja, jer si dosao kod mene na blog i ne bi bilo lepo da pustim da te neko maltretira bez obzira na disklejmer.

na svim platformama ove vrste- nije dozvoljeno, ni stalkiranje, ni vredjanje, ni porzivke po nacionalnoj, verskoj ni bilo kojim drugim osnovama, tako da ovo seseljevstine zakon prepoznaje kao krivicno delo.
crossover crossover 00:00 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

pecaros
Malo sam pogledao u wikipediji, kaže da su Majls i Hendriks uprkos svemu (ako je nečega bilo) planirali da zajedno snimaju. Uh, kako bi to bilo zanimljivo čuti!


Прескакање ограде се ретко кад добро заврши, каже пјесма стара.
angie01 angie01 00:00 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Kakvu emociju pripisati izjavi, dobro je što nisam rođen u toj državi?
Ljubav?


sta si sad merac i emocija:)
angie01 angie01 00:03 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

каже пјесма стара.


Strava!
bene_geserit bene_geserit 00:03 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

neko tebe tako vredja

? Ako je neko ovde izručio kofu govana na nekog, to si ti.
Izgleda da ono "srbomrzitelj" pogađa suštinu čim provocira takvu reakciju.
Savetujem ti da prestaneš da mrziš, mršnja samo tebe izjeda iznutra i nikom ništa dobro nije donela. A moraš i da živiš među Srbima, znam teško je, ali život nije lak.
gvozden1 gvozden1 00:09 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

angie01
Kakvu emociju pripisati izjavi, dobro je što nisam rođen u toj državi?
Ljubav?


sta si sad merac i emocija:)

Aj ti prvo raščisti sa značenjem srpskih reči.

A to što, ako je, je Srki malo zarđao sa duhovitošću je problem koji mu ti sigurno ne možeš rešiti.
Ti to nikad nisi bila.
angie01 angie01 00:16 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Ako je neko ovde izručio kofu govana na nekog, to si ti.


to si vec upotrebio, krajnje nekorektno, jer ili pojma nemas sta se sve desavalo, ili si bezobrazno dosao da okrenes stvar.


Izgleda da ono "srbomrzitelj" pogađa suštinu čim provocira takvu reakciju.


ne nego mi je dosadilo da budale idu za mnom i seru, zasto bih to dozvolila?
ako si vec kreten i imas ideju da nekog satanizujes, ne ocekujes valjda da taj neko cuti....pri cemu se ja tebi nisam nikada ni obracala- sta nije jasno?...ja na sve one tvoje fasisticke izjave, koje ponosno ovde kacis, nikada nisam dosla i rekla ti nesto...sto bi mi onda bilo normalno da ti sebi dozvoljavas da mi govoris jednake fasioidne diskvalifikacije, jer mislis da je to ok.


Savetujem ti da prestaneš da mrziš, mršnja samo tebe izjeda iznutra i nikom ništa dobro nije donela. A moraš i da živiš među Srbima, znam teško je, ali život nije lak.


koliko vidim- ti si jedini mrzitelj, to pod jedan, a kako mislis moram da zivim medju Srbima, pa ja sam odavde i veci deo moje familije su Srbi i trece, sta tebe boli rac sta je ko po nacionalnosti i kojim pravom tako nesto pominjes, evo ti si Srbin, pa te to ne cini apriori dobrim...ocigledno si primitivna zatucana seljacina.

i jos, ja ne moram da zivim ovde- to sam odabrala, a ti si odabrao da zivis na neprijateljskom zapadu, sto bi tacno znacilo sta...a sad, odhebi.
angie01 angie01 00:18 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Aj ti prvo raščisti sa značenjem srpskih reči.


koju rec nisam razumela?


Ti to nikad nisi bila.


nekom jesam, nekom nisam, a ne pretendujem ni na sta, ne znam sto te pogadja, pa pominjes.
Milan Novković Milan Novković 00:18 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

crossover
pecaros
Malo sam pogledao u wikipediji, kaže da su Majls i Hendriks uprkos svemu (ako je nečega bilo) planirali da zajedno snimaju. Uh, kako bi to bilo zanimljivo čuti!


Прескакање ограде се ретко кад добро заврши, каже пјесма стара.

Piše sad davno ovde jedan Englez novinar o mladosti kad je negde u Italiji u većem gradu naleteo na devojku i odmah su se svideli jedno drugom. Ona njemu toliko i toliko brzo da je i pre nego što su se bolje upoznali jedno veče potegao mrtav pijan pod njen prozor u nekoj zgradi, ne sećajući se kako se dočepao "oružja", neke mandoline.

Ali su ga komšije devojke, tako mrtvog pijanog, glasnog i nerazrađenog glasa munjevito prijavili policiji (vidi pod "pijan Englez u inostranstvu".

I kaže došla policija brzo, al kad im je "objasnio" situaciju oni su klimnuli glavom sa razumevanjem i samo ga zamolili da ne pravi previše buke.

Italija, ali članak je napisao i podjednako zbog ubeđenosti (i ja mislim) da bi ga u Engleskoj policija vrlo brzo privela u najbližu stanicu da mu uzme podatke - i njemu bilo krivo zbog tog "ko konj" policijskog sentimenta ovde
gvozden1 gvozden1 00:28 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

koju rec nisam razumela

Nekoliko, recimo meriti, recimo emocija.

Meriti znači utvrđivati količinu.
Srki je tvrdio da ne vidi mržnju (emociju) na blogu, a ja sam mu primer mržnje, njegove prema Srbiji, pokazao u istom komentaru.

Dakle postojanje mržnje, nisam je merio, samo pokazao da postoji.

Shvatila?
angie01 angie01 00:32 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Dakle postojanje mržnje, nisam je merio, samo pokazao da postoji.


pa po istom principu, kada kazes, slucajni Srbin, srbomrzac, isto ne izrazavas kolicinu, a opet si merio da tako nesto postoji,...dobro, detektovao, sto je isto merni instrument, ako ces u dlaku sad da gledas.

sve u svemu nije bitno, jer je budalastina i jedno i drugo.
maksa83 maksa83 00:44 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Dakle postojanje mržnje, nisam je merio, samo pokazao da postoji.

Nisi ti ništa pokazao, nego si proglasio, a to je dupe i oko.

Mogao je umesto Srbija da napiše Čad, Bangladeš ili Mošorin, i to ne bi bila mržnja, kao što bi mogao da kaže da je srećan što nije bio u autobusu koji je sleteo u provaliju, i to nije mržnja ni prema autobusu ni prema provaliji, samo konstatovanje za njega sretnog spleta okolnosti.


gvozden1 gvozden1 01:07 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

, a opet si merio da tako nesto postoji,.

Kažem, nauči.
Nisi ti ništa pokazao, nego si proglasio, a to je dupe i oko.

Ako u priči već postoji pitanje ima li ili nema mržnje, i odmah zatim se kaže, uh dobro je što tu jesam rođen, to ne upućuje ni na kakvu emociju?

Neće biti sa je tako.
crossover crossover 01:10 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Milan Novković
Italija, ali članak je napisao i podjednako zbog ubeđenosti (i ja mislim) da bi ga u Engleskoj policija vrlo brzo privela u najbližu stanicu da mu uzme podatke - i njemu bilo krivo zbog tog "ko konj" policijskog sentimenta ovde


Можда су га Италијани пријавили полицији зато што је фалширао. :) С полицијом никад не знаш али моје искуство са обичним Енглезима (који нису музичари) је скроз добро, солидан део њих уме бар коректно да пева, већина бар нешто једноставно уме да одсвира на клавиру, и сви воле да играју, а често знају и добро играју класичне игре (плес) кад су трезни. Зашто је то тако не умем да објасним, да ли сви гледају Стриктли кам денсинг или имају добро музичко образовање али су прилично музикални. Моја кума из Манчестера се једно време баш примила на овдашњу музику и дуго нам није веровала да не умемо да је научимо да игра коло. :)
maksa83 maksa83 01:13 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Ako u priči već postoji pitanje ima li ili nema mržnje, i odmah zatim se kaže, uh dobro je što tu jesam rođen, to ne upućuje ni na kakvu emociju?

Opet cirkularno zaključuješ. VI non stop aktivno ubacujete mržnju u priču i onda ti zaključuješ kako je sigurno u pitanju mržnja pošto se već zatekla u priči. Bukvalno "to je mržnja a to ću dokazati time što sam već rekao da je to mržnja". Kako je to polomljena logika ne treba da objašanjavam.
gvozden1 gvozden1 01:22 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Opet cirkularno zaključuješ. VI non stop aktivno ubacujete mržnju u priču i onda ti zaključuješ kako je sigurno u pitanju mržnja pošto se već zatekla u priči. Kako je to polomljena logika ne treba da obajšanjavam.


Nije polomljena,al hajd, razlikuju nam se logike, neka bude tako.

Možda ako se uzmu u obzir i godine provedene pisajući o tome, i uvek isti odnos, uvek negativan, i nikad (znači, nikad) ništa pozitivno.

Možda je to iz ljubavi prema Srbiji, možda za njeno dobro, ne znam, možda je to ispravna logika.

Meni nije bliska.
emilia emilia 05:00 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Ti, Emilija i slične spodobe ne želite da se stvari poprave.

angie01 kako da ti kazem, koliko kreten neko treba da bude, sem sto je bezobrazni primitivac, da tvrdi, da bilo ko ne zeli da bude dobro, bolje, najbolje sto moze, tamo gde zivi i gde zive njegova deca- tako je i Hitler obelezavao Jevreje, tvrdio da su oni neprijatelji i krivci za sve, mrzitelji i slicno, iako je fakat bilo obratno,...pa tako ti, otvorene fasisticke provinijencije, kao i svaki duduk, obelezavas one koji su protiv takvih idiotizama da su mrzitelji Srbije,..pa kakv si ti to ljubitelj, a odabrao si neprijateljski zapad za zivot:)

ti satanizujes ljude koji ne dele tvoje misljenje-pa koliki kreten treba da budes, da mislis da je to normalno, i da li si svetsan da ni ti, ni ovi desnicari na blogu nisu mera ispravnoste, pa sebi dajete za pravo da drugima vezujete trakice oko ruke-doduse, ti to radis i tamo gde si otisao, mogu da te zamislim kako ides na ona posela sa pecenjem vola na ulici i ljubis gastarbajterskim popovima ruku a sve u majci ratkamladica.

Dvolični bednici, ispiran mozak, po ceo dan guslaju šuplje priče, kmeče i svi su im krivi koji ih podsećaju na to da je država nefunkcionalni svinjac. Najvažnije je toj bagri i bašibozluku da se srbuje gde se stigne a sutra da dođe do mobilizacije od ovih -Srba po profesiji- ne bi nikog mogli da nahvataju.
je cista seseljvstina, ciji si ti ocigledan fan.

Došao Šešelj kod Boga
Bog: Raj ili Pakao?
Šešelj: Vaj
Bog: Because I want to know
angie01 angie01 09:52 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Kažem, nauči.


oksimoron...kad ti kazes...al dobro, subota je, lepo sam raspolozena, eno, propupelo drvece, sad ce da ozeleni.


bene_geserit bene_geserit 21:48 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

svi su im krivi koji ih podsećaju na to da je država nefunkcionalni svinjac

A i ti moraš među Srbima da živiš.
Jbga maler, kako izdržavaš?
angie01 angie01 23:18 25.03.2023

Re: Eto odlične prilike

A i ti moraš među Srbima da živiš.


pa evo, ti ne zivis,..i srecom, nisu svi budale kao ti- nisi ti merica po kojoj se Srbi bazdare, kako si sebi umislio.


Jbga maler, kako izdržavaš?


pa tako sto nije okruzena glistama, ciji si ti skolski primer(ak).
bene_geserit bene_geserit 00:02 26.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Pa ako ti odgovorim istom merom na standardnu kofu govana koju izručuješ, ti obrišeš komentar komesarko.
To je komunistički mindset, napadati ljude koji ne mogu da se brane.
angie01 angie01 00:19 26.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Pa ako ti odgovorim istom merom na standardnu kofu govana koju izručuješ, ti obrišeš komentar komesarko.


je l ti ne razumes, da fasisticke komentare kod mene necu trpeti, vredjas bez bilo kakvog razloga druge blogere koji dolaze da komentarisu,..ne znam ni kojim pravom, ni sta tacno hoces.


To je komunistički mindset, napadati ljude koji ne mogu da se brane.


kakve veze ima sa komunizmom, cinjenica da nije dozvoljeno ovo sto radis? kazem ti par puta, objasnim, al tebe ne interesuje ili ne mozes da razumes.

koja ti je ideja, da ides ovako i satanizujes druge ljude, pa onda oni tebi odgovore, pa ti onda nastavis sa fasisoidnim ucitavanjem,...znaci, poslednji put, ili komuniciraj pristojno, ili nemoj da dolazis,..seseljevstine ispoljavaj negde drugde.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:05 26.03.2023

Re: Eto odlične prilike

Kakvu emociju pripisati izjavi, dobro je što nisam rođen u toj državi?
Ljubav?



Olakšanje, huči. Ko kad vidiš da si mogao da najebeš, ali nekim čudnim spletom okolnosti si to izbegao.

A ti ne treba da gubiš to malo vremena što ti je preostalo dok ne zakrečaniš i ne znaš više da li si došao ili si pošao, da se baviš mojim osećanjima i emotivnim stanjima i šta kaže srbometar, nego da promišljaš, najdublje što možeš, iako to uglavnim nije neka dubina, koji koji vam je kurac da ste dospeli da u takvim uslovima i tako temeljno sjebanoj zemlji životarite, i gde ste se to negde zajebali, pogrešno skrenuli, pa sad bauljate po mraku. Ja imam svoje teze u tom smislu, i više puta sam ih iznosio, pa da ne davim. A ti ako ćeš opet da kreneš o komunjarama i Titu, bolje nemoj, stvarno je glupavo, a bogami i dosadno.


solo solo 20:32 23.03.2023

.

greška
angie01 angie01 21:22 23.03.2023

Re: .

e solo, molim te, skloni mi ovog Steve Buscemia sa duplim licem.
angie01 angie01 21:52 23.03.2023

Re: .

a ovo lice sa nogama je jezivo.
solo solo 20:39 23.03.2023

-

.
solo solo 23:06 23.03.2023

.

-
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:29 24.03.2023

Koliko traje 1 dan?

od 13:13 do ponoći ili 24 h?
angie01 angie01 14:39 24.03.2023

Re: Koliko traje 1 dan?

angie01 angie01 14:43 26.03.2023

vampiri medju nama

prepoznaj, skloni se,

jednostavno je propoznavanje,

stalno nabijaju nepostojecu krivicu na one koji ne misle kao oni, ne povinuju se njihovim zahtevima, ne ucestvuju u njihovim projekcijama, jednom recju nisu poslusne ovce i zbog toga bivaju bombardovani najgorim epitetima.

manipulisu pricama koje sluze njihovoj ideologiji, predstavljajuci je kao jedino ispravnu i svako ko se ne uklapa, je los, izdajnik neprijatelj.

ne mogu da zamisle lepe trenutke, mrze kada je neko pozitivan i to pokusavaju da pokvare, njihovo prisutvo znaci iskustvo dramaticne ruznoce.

stalno insistiraju da nesto ne radite kako treba, da ne mislite idpravno da ste pogresili, trude se da se osecate mizerno, jer ih to cini srecnim.

sa njima nema napretka, nema sirenja vidika ni rasta, zato sto stalno vracaju slike iz daleke proslosti u kojima traze uporiste za sadasnjost, tako da su kocnica svakom drustvu.

velicaju ocigledno lose stvari, predstavljajuci ih kao nuzne, kao jedinu odbranu nekih visih ciljeva, pri cemu uredno gaslajtinguju vasu logiku, tipa, niste vi dobro videli, sada ce da vam objasne.

ako se opirete, zaskacu vas raznim ucitavanjem, laz im je legitimno sredstvo u komunikaciji, galame, agresivni su i nasilni, sto sve sluzi da se povucete i ostavite prostor da ga oni uredjuju.

hrane se tudjom energijom, tako sto naprave situaciju u kojoj se neko oseca lose, kako se svako normalan oseca u necem destruktivnom i onda uzivaju u tom sranju-to im je ifuzija za opstanak.

kada targetiraju zrtvu- ne odustaju.

sam se smenjuje u ulozi progonitelja, spasioca ili zrtve.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana