Eksperimenti u blogovanju

Nate!

zilikaka RSS / 30.03.2023. u 15:46

8742cea6-fcd5-4368-a3d0-e4b5c339e49d.png



Komentari (1002)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 11:25 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,


al ja uopšte ne pričam o tome. još ti skrećem pažnju da je to zasebna tema...


ti si uveo temu velikosrpsku ofanzivu. ja sam te zamolio da je obrazložiš.

kako se taj talas srpskog nacionalizma manifestovao u svakodnevnom životu ljudi.
a ispoljavao se u najvulgarnijem obliku, kroz primitivizanm, mržnju, nasilništvo, bahatost, pristakluk u komunikaciji.


samo srpskog?

srozao nas je kulturno, da ne kažem civilizacijski,


a pre njega smo bili engleski lordovi, pretpostavljam?

ja mislim drugačije.
primitivan čovek sve manifestuje primitivno, pa i nacionalizam.
gospodin čovek sve suprotno od toga.
samo, vas su ubedili da gospodin ne može biti ni desničar, ni nacionalista.
što je smešno, pored toga što je netačno i što je klasičan informerovski način razmišljanja.

gvozden1 gvozden1 11:25 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

kako se taj talas srpskog nacionalizma manifestovao u svakodnevnom životu ljudi.
a ispoljavao se u najvulgarnijem obliku, kroz primitivizanm, mržnju, nasilništvo, bahatost, pristakluk u komunikaciji.

A to bez zadrške zoveš srpskim nacionalizmom?

Možda se i to može ubrojati u neminovne posledice formiranja crnogorske nacije, otklon od srpskog nacionalizma, jer je on primitivan, nasilan, bahat....

I to kažeš ti koji si nesporno normalan čovek u smislu u kome si govorio o Krivokapiću i Jakovu
docsumann docsumann 11:26 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Ma shvatam, Šešelj čas bitan čas nebitan, zavisi o čemu se priča i ko priča.


stvarno ne znam kako to nekome može biti ozbiljan parametar.
a interesantno da su se za njega ufatili upravo enetlektualci Milu naklonjeni.

glupo je automatski nekoga politički diskvalifikovati samo zato što mu je neko dao podršku u sukobu sa nekim trećim. tu se preklapaju i razmimoilaze razni interesi i nadanja.


baš da vidim kolika će biti Šešeljeva podrška kad Jakov zaista preuzme predsedničku funckiju i počlne da radi svoj posao.

docsumann docsumann 11:29 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gvozden1
kako se taj talas srpskog nacionalizma manifestovao u svakodnevnom životu ljudi.
a ispoljavao se u najvulgarnijem obliku, kroz primitivizanm, mržnju, nasilništvo, bahatost, pristakluk u komunikaciji.

A to bez zadrške zoveš srpskim nacionalizmom?

Možda se i to može ubrojati u neminovne posledice formiranja crnogorske nacije, otklon od srpskog nacionalizma, jer je on primitivan, nasilan, bahat....

I to kažeš ti koji si nesporno normalan čovek u smislu u kome si govorio o Krivokapiću i Jakovu


paa, nosili su Slobove slike, pjevali srpske nacionalističke i ratne pjesme, nosili srpske trobojke...šta ti misliš, čiji su?

nikaj lijepog nema za reći ni za crnogorske nacionaliste (isti rukopis, isti stil), ali oni nisu bili tema tog komentara.

njihovih 5 minuta je došlo malo ksanije.

no, srećom i ta epizoda se završila.
predatortz predatortz 11:30 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,


no, srećom i ta epizoda se završila.


Siguran si u to?
docsumann docsumann 11:31 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

samo srpskog?


ajd za trenutak da se zadržimo na njemu.
da ne uvodimo odmah ustaše i Jasenovac, Tita i komuniste, u priču,

ja mislim drugačije.
primitivan čovek sve manifestuje primitivno, pa i nacionalizam.
gospodin čovek sve suprotno od toga.
samo, vas su ubedili da gospodin ne može biti ni desničar, ni nacionalista.
što je smešno, pored toga što je netačno i što je klasičan informerovski način razmišljanja.


nemap problema s ovim, s tim što bih dodao da se nacionalizam lako prima na primitivizam. ono kao boleština na nehigijenu.
docsumann docsumann 11:31 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

predatortz

no, srećom i ta epizoda se završila.


Siguran si u to?


na nekop (duže) vrijeme - da.

ovi se neće više vrćat na scenu

predatortz predatortz 11:35 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

docsumann
predatortz

no, srećom i ta epizoda se završila.


Siguran si u to?


na nekop (duže) vrijem - da.




videćemo. ja mislim da će da podivlja, jer je to milu jedini način da održi plamen svog političkog bitisanja.

u svakom slučaju, želim mladom milatoviću uspeh u radu i drago mi je zbog njegove pobede.
ne očekujem velike promene u odnosima cg-srb, ali se nadam da će taj odnos da bude manje primitivan od milovog.
siguran sam da hoće, zapravo.
docsumann docsumann 11:40 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

videćemo. ja mislim da će da podivlja,


možemo i oročit predviđanja.

gvozden1 gvozden1 11:41 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,


paa, nosili su Slobove slike, pjevali srpske nacionalističke i ratne pjesme, nosili srpske trobojke...šta ti misliš, čiji su?

Slobini.

A Sloba je mnogo toga, ali srpski nacionalista nije.

Simptomatično je i to ko ga smatra srpskim nacionalistom.
milisav68 milisav68 11:42 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

docsumann
glupo je automatski nekoga politički diskvalifikovati samo zato što mu je neko dao podršku u sukobu sa nekim trećim. tu se preklapaju i razmimoilaze razni interesi i nadanja.

Ma uopšte ga ne disfalifikujem, nego ti upirem prstom koliko je smešna ta priča kako su Milo i vlast u Srbiji na suprotnim stranama, gde vas kao Milo brani od velikosrpskog nacionalizma.
baš da vidim kolika će biti Šešeljeva podrška kad Jakov zaista preuzme predsedničku funckiju i počlne da radi svoj posao.

Mene više zanima šta će Jakov da uradi sa kriminalcima iz (i oko) prethodne vlasti, i da li će dalje da se peru pare po Beogradu ili će to da se preseče.
gvozden1 gvozden1 11:45 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

ne očekujem velike promene u odnosima cg-srb,

Videćemo gde će mu biti prva poseta.
Sumnjam da će biti Beigrad.
predatortz predatortz 11:47 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

docsumann
videćemo. ja mislim da će da podivlja,


možemo i oročit predviđanja.



iskreno, želeo bih da si u pravu i da platim kafu zbog tvojih boljih procena.
docsumann docsumann 11:51 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Ma uopšte ga ne disfalifikujem, nego ti upirem prstom koliko je smešna ta priča kako su Milo i vlast u Srbiji na suprotnim stranama, gde vas kao Milo brani od velikosrpskog nacionalizma.


izvini, ali kako se Šešeljeva podrška Jakovu uklapa u to da je Milo u dilu sa vlastima u Srbiji?

ko je povjerovao u Milova zabrinutost nad ugoženošću crnogorskog opstanka, glasao je za njega.
ok, bilo je tu i onih koji imaju interes u vostanku DPS-a na vlasti (njih poštujem )
predatortz predatortz 11:55 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gvozden1
ne očekujem velike promene u odnosima cg-srb,

Videćemo gde će mu biti prva poseta.
Sumnjam da će biti Beigrad.


Ma, to je nebitno.
Verovatno će u Brisel.
Nije nužno da dolazi u Beograd, dovoljno je da nas ne krivi za sve anomalije crnogorskog društva kako je to činio njegov prethodnik.
On je predsednik Crne Gore, gde će da ide to je njegova suverena stvar da odlučuje o tome.
Dve stvari su meni bitne u celoj ovoj priči:

1. Da ne ljagaju Srbiju i Republiku Srpsku
2. Da je položaj Srba u Crnoj Gori korektan

Ostalo, od volje im...
milisav68 milisav68 11:56 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

docsumann
izvini, ali kako se Šešeljeva podrška Jakovu uklapa u to da je Milo u dilu sa vlastima u Srbiji?

Tako što je Šešelj strašilo od koga treba da se beži.

Inače, kako komentarišeš malu (manju) izlaznost u opštinama sa većinskim albanskim stanovništvom, odakle je nekad stizala velika pomoć Milu (DPS-u)?
docsumann docsumann 11:59 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gvozden1

paa, nosili su Slobove slike, pjevali srpske nacionalističke i ratne pjesme, nosili srpske trobojke...šta ti misliš, čiji su?

Slobini.

A Sloba je mnogo toga, ali srpski nacionalista nije.

Simptomatično je i to ko ga smatra srpskim nacionalistom.


ponekad se čudim da moramo voditi razgovor o ovako elementarnim stvarima.


nebitno je li Slobo nacionalista, ateista ili imažinista.

on je bio tada poilitički vođa srba širom Jugoslavije. vožd. on je (us)postavio Mila i Moma.

predatortz predatortz 12:04 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

on je bio tada poilitički vođa srba širom Jugoslavije. vožd. on je (us)postavio Mila i Moma.


zapravo, ovo je velika zabluda.
još od aprila 1993. u republici srpskoj je loše stajao u široj javnosti. vođom se nije mogao zvati, to je sigurno.
da li smo morali sa njim?
da, jesmo!
ekonomski i vojno smo zavisili od njega da bi mogli da ga u potpunosti otkačimo.
voleli ga nismo, kao ni njegovu luđu polovinu.

risto đogo, novinar i urednik s kanala, ubijen je par nedelja nakon što je kroz skeč ismevao slobodana miloševića i optuživao ga za izdaju.


maksa83 maksa83 12:06 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

nebitno je li Slobo nacionalista, ateista ili imažinista.

Kad reče imažinista, ti ovo moraš da probaš - midjourney.

Kao ChatGPT ali za vizuelce, uloži energiju, biće ti drago. Tj. bar mislim.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:31 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

maksa83

Jedino nad čim se može pošten čovek zabrinuti je što se pobedom Jakova trenutno oduševljava klasična Šešelj, Bokan i cela ta Pink frindž ekipa.

Zarad Crne Gore nadam se da oni reaguju emotivno zato što je Milo arhineprijatelj jer je ugurao Crnu Goru u NATO a ne da oni znaju nešto što drugi ne znaju.


ma da, neprijatelj mog neprijatelja princip..
inače je tip nešto kao CG Makron.. muž radio s njim kratko, čovjek bankar, praktičan, i poprilično mlad istina al nije budala..
kakav crni Šešelj..

nego opet muž pripovjeda iz nekih razgovora sa braćom Makedoncima kako su se okrenuli Hrvatima jer ovi šalju neke pomoći, konsultante, lijevo desno..
pa primjećuje kako je žalosno koliko je Srbija otuđila sve što bi joj moralo biti blisko.. samo je još RS ostala, ako i to uspiju da otjeraju stvarno treba neka medalja za šampione pop, selo, k politike
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:34 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gvozden1

Evo i sinoć, Jakov priča o zapadnom Balkanu, ni jednom ne pominjući Srbiju, Srbe, iako je predsednik države u kojoj je 30 posto građana zainteresovano za Srbiju i odnos sa njom.
On Srbiju stavlja u istu, u najboljem slučaju, ravan sa Hrvatskom, a sudeći po terminu zapadni Balkan na kome insistira, čak i ispod Hrvatske po značaju.

O kakvoj braći onda može da se govori?


da, to je ova pop, selo, k politika.. faakat Hrvati su mimo svage logike i pameti sasvim preuzeli primat nad Srbijom u svim bivšim ex YU državama.. osim RS.. ovom dinamikom bilo bi čudo da ga i tamo ne preuzmu (sasvim vidim scenario kojim bi mogli, to im je možda i najlogičniji dominion)..
a ti pope udri po k.. šta te briga.. kakva su ti to pa i braća
gvozden1 gvozden1 12:37 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,


nebitno je li Slobo nacionalista, ateista ili imažinista.

Pa ti si njegovu vladavinu poistovetio sa srpskim nacionalizmom, tj rekao si, srpski nacionalizam, to vam je Sloba, od toga treba bežati.
A srpski nacionalizam je daleko od Slobe, a da li od njega treba bežati, to svako za sebe ceni.
Crnogorci misle da treba, a kako su ipak mali, ne mogu se postaviti kao važan činilac u npr Briselu, tamo su nebitni, nemaju gde da pobegnu od srpskog nacionalizma nego u Zagreb.

O tome se radi.
gvozden1 gvozden1 12:39 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

predatortz
gvozden1
ne očekujem velike promene u odnosima cg-srb,

Videćemo gde će mu biti prva poseta.
Sumnjam da će biti Beigrad.


Ma, to je nebitno.


To je vrlo bitno.

Prva poseta je prihvaćena u međunarodnim odnosima kao veoma jak i važan diplomatski signal.
predatortz predatortz 12:43 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gvozden1
predatortz
gvozden1
ne očekujem velike promene u odnosima cg-srb,

Videćemo gde će mu biti prva poseta.
Sumnjam da će biti Beigrad.


Ma, to je nebitno.


To je vrlo bitno.

Prva poseta je prihvaćena u međunarodnim odnosima kao veoma jak i važan diplomatski signal.


Opet kažem - nebitno!
Nebitno, jer u odnosu na Brisel, i težnje CG da ide u tom pravcu, Beograd je svakako manje bitan.
Da sam predsednik CG i da se smatram Crnogorcem, da vodim državu od 600.000 stanovnika i da svaki moj sused merka neko njeno parče, Brisel bi i meni bio prva destinacija. Više zbog NATO, nego zbog EU, ali svakako prva.

I ja to ne zameram.

Rekoh šta je za nas bitno - položaj Srba i retorika prema Srbiji.
Ako je to ok i ja sam ok sa Crnogorcima.
Ako nije, nisam.
gvozden1 gvozden1 12:46 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

da, to je ova pop, selo, k politika.

Ma nije.
Hrvati jesu preuzeli ovu siću okolo, ali to je izbor siće, ako im je sa Hrvatima bolje neka im ih.
Srbija je najveća i najznačajnija država ovde, ako je sići dobro da sa najvećim bude u sukobu ok, neka bude.

Da li će Hrvati sputavati velikoakbanske težnje u Crnoj Gori bolje nego što bi to radila Srbija, o tome neka razmišljanjaju Crnogorci, njihova je država.

Ili će sad Arnauti da prekinu sa tim težnjama jer je Jakov studirao na Kembridžu?:)
milisav68 milisav68 12:48 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

newimprovedtadejus
faakat Hrvati su mimo svage logike i pameti sasvim preuzeli primat nad Srbijom u svim bivšim ex YU državama..

Još ako bi objasnila šta je to u Srbiji srpsko...pa da ima neki primat...
predatortz predatortz 12:51 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Hrvati jesu preuzeli ovu siću okolo,


Budalaština!
Hrvati su preuzeli Makedonce još u periodu saradnje ustaša i VMRO. Isto važi za Šiptare sa Kosova, muslimane u Bosni i sledbenike Sekule Drljevića u u Crnoj Gori.

Zapravo, ništa tu oni nisu preuzeli, nabrojani su nas već dobrano mrzeli. Oko Hrvata su se okupili u toj mržnji da bi se osećali jače.
Jer, mržnja Hrvata prema Srbima je nenadjebiva i izlazi iz domena socioloških rasprava i zalazi u domen medicine, zapravo jedne njene oblasti.

angie01 angie01 12:59 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Jer, mržnja Hrvata prema Srbima je nenadjebiva i izlazi iz domena socioloških rasprava i zalazi u domen medicine, zapravo jedne njene oblasti.


za razliku,


Hrvati su preuzeli Makedonce još u periodu saradnje ustaša i VMRO. Isto važi za Šiptare sa Kosova, muslimane u Bosni i sledbenike Sekule Drljevića u u Crnoj Gori.

predatortz predatortz 13:01 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

angie01
Jer, mržnja Hrvata prema Srbima je nenadjebiva i izlazi iz domena socioloških rasprava i zalazi u domen medicine, zapravo jedne njene oblasti.


za razliku,


Hrvati su preuzeli Makedonce još u periodu saradnje ustaša i VMRO. Isto važi za Šiptare sa Kosova, muslimane u Bosni i sledbenike Sekule Drljevića u u Crnoj Gori.



Pa da, ta saradnja datira još iz perioda Kraljevine Jugoslavije. Šta ti nije jasno?
Jesu li ustaše i VMRO ubili Aleksandra?
Jesu li muslimane zvali hrvatskim cvijećem u WWII?
Je li Sekula Drljević bio okrenut Hrvatima i NDH tokom WWII?
Šta te konkretno zbunjuje?

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:06 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

predatortz
Hrvati jesu preuzeli ovu siću okolo,


Budalaština!
Hrvati su preuzeli Makedonce još u periodu saradnje ustaša i VMRO. Isto važi za Šiptare sa Kosova, muslimane u Bosni i sledbenike Sekule Drljevića u u Crnoj Gori.

Zapravo, ništa tu oni nisu preuzeli, nabrojani su nas već dobrano mrzeli. Oko Hrvata su se okupili u toj mržnji da bi se osećali jače.
Jer, mržnja Hrvata prema Srbima je nenadjebiva i izlazi iz domena socioloških rasprava i zalazi u domen medicine, zapravo jedne njene oblasti.



da, o tome pričam..
može i tako..
može i pametnije
gvozden1 gvozden1 13:08 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

predatortz
Hrvati jesu preuzeli ovu siću okolo,


Budalaština!
Hrvati su preuzeli Makedonce još u periodu saradnje ustaša i VMRO. Isto važi za Šiptare sa Kosova, muslimane u Bosni i sledbenike Sekule Drljevića u u Crnoj Gori.

Zapravo, ništa tu oni nisu preuzeli, nabrojani su nas već dobrano mrzeli. Oko Hrvata su se okupili u toj mržnji da bi se osećali jače.
Jer, mržnja Hrvata prema Srbima je nenadjebiva i izlazi iz domena socioloških rasprava i zalazi u domen medicine, zapravo jedne njene oblasti.



Greška Srbije je što se spušta na nivo suparništva sa Hrvatima.
Evo i u ovom slučaju, ko će preuzeti primat u Crnoj Gori.
Pa nek ga preuzmu Hrvati, pa šta?
Nije Crna Gora toliko značajna da bi joj se Srbija udvarala kako bi se njoj priklonila, a ne Hrvatima.

I istorija govori gde bi Srbiji trebalo da budu ciljevi.
Najznačajniji i najuticajniji savezi u kojima je Srbija bila su bili mala Antanta i Balkanski savez, a tu su bile Češka, Rumunija, Bugarska, Turska....
Crna Gora da, ali kao srpska, a ne crnogorska država.

To je rang kom Srbija mora da teži, a ne takmičenje sa Hrvatima oko Crne Gore.
To, izbor saveznika, brata, prijatelja, je suvereno crnogorsko pravo, i na Srbiji je samo da primi k znanju izbor, i da se postavi prema njemu.

Ovo što se dešava sa Mađarskom, čak i Češkom pod Zemanom, Slovačka koja ne priznaje Kosovo, Rumunija.... to bi trebalo da bude pravac, nešto što bi se moglo nazvati srednja Evropa pravac.
predatortz predatortz 13:09 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

može i pametnije


Pa, predložite ti i gospodin. Kako razbucati šemu koja traje decenijama?
angie01 angie01 13:16 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Šta te konkretno zbunjuje?


tvoja zabetoniranost u necemu sto je destruktivno po Srbiju.

i ono nenadjebivo Osmansko carstvo, kada je doslo u situacuju- od Selimom II- da nije uputno vise da se kurci i bude agresivno prema svima, je spustilo loptu i okrenulo se diplomatiji, a ti i dalje mislis da je to super truper fore, pa si onaj deo stalnog otrovnog lucenja,- koje, em sto je dokazano bilo lose i po nas i po druge, em sto u situaciji, kada si mali, sheban i potpuno neprihvacen od sveta upravo zbog toga -koje i dalje insistira da reaguje na isti nacin,..pa hebemumisa, onda nema bas puno prostora za ukazivanje na tudje krivice.
predatortz predatortz 13:30 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,


i ono nenadjebivo Osmansko carstvo, kada je doslo u situacuju- od Selimom II- da nije uputno vise da se kurci i bude agresivno prema svima, je spustilo loptu i okrenulo se diplomatiji,


Prema kome smo mi agresivni?
I ko predlaže da se odustaje od diplomatije?

pa hebemumisa, onda nema bas puno prostora za ukazivanje na tudje krivice.


da, znam da smo mi uvek krivi. zapravo, jesmo.
kad neprijatelja primiš u kuću, tretiraš ga kao brata, kriv si jer si glup.

Edit:

Kada to uradiš dva puta u kratkom vremenskom periodu, onda je to već ozbiljna glupost.

A kada i treći put insistiraš da zadobiješ ljubav neprijatelja, kao što se ovde sugeriše, onda je to ozbiljna patologija!

Koji će nam kurac Makedonci, Bošnjaci, Hrvati i Milogorci?
Za koji kurac bi nam služili?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:36 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

newimprovedtadejus
maksa83

Jedino nad čim se može pošten čovek zabrinuti je što se pobedom Jakova trenutno oduševljava klasična Šešelj, Bokan i cela ta Pink frindž ekipa.

Zarad Crne Gore nadam se da oni reaguju emotivno zato što je Milo arhineprijatelj jer je ugurao Crnu Goru u NATO a ne da oni znaju nešto što drugi ne znaju.




nego opet muž pripovjeda iz nekih razgovora sa braćom Makedoncima kako su se okrenuli Hrvatima jer ovi šalju neke pomoći, konsultante, lijevo desno..
pa primjećuje kako je žalosno koliko je Srbija otuđila sve što bi joj moralo biti blisko.. samo je još RS ostala, ako i to uspiju da otjeraju stvarno treba neka medalja za šampione pop, selo, k politike


Hrvati rade ozbiljno na izgradnji svog uticaja kao sto su ozbiljno radili i na svojoj nezavisnosti. Recimo uticaj hrvatskog jezika iz Hrvatske na Bosnjake u BH je kroz udzbenike, recnike i izdavastvo daleko veci od uticaja srpskog iz Srbije. Iako je hrvatski 'manji' od srpskog daleko je zastupljeniji u online recnicima ili na slavistickim katedrama. Njihovi univerziteti su daleko bolje umrezeni sa evropskim i svetskim ustanovama od srpskih. Itd.

Kod nas misle dovoljno je da u Beogradu jauknes 'ziveli mi'. Sve pospani lenjivci kojima ni najmanje nije stalo ni do sopstvene kulture ni do sopstvenog jezika a koji se vade na ono 'Ma ne vreeedi, nas ionako svi mrze'.
Milan Novković Milan Novković 13:45 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gvozden1
...
Ma nije.
...


milisav68
...
Još ako bi ...


predatortz
...
Zapravo...


docsumann
...
izvini...


maksa83
...
Nemoj da ti dođem t... padon... Kad reče ...

Ko Makse sam počeo da manipulišem i prekrajam ono što je on rekao pošto sam isisao sav romatnizam iz prethodnih quotes, a i prva duža rečenica na srpskom što sam zeta naučio, pa mu pažljivo pojasnio kako da je koristi, je "Nemoj da ti dođem tamo"

Elem, ovde lepo vreme, posle 300 godina kiše pa ne stižem da pročitam mnogo, a interesuje me CG - ko, misim, bedi, jesu li to primorske srpske teritorije ili ne (doduše i mi smo pobili nešto srpskih zastava po španskoj obali, a i engleskoj, al još to nije naše.

Mislim da nam od krupnih tematskih prioriteta kod Zili ostaju PČ, DIY, outdoors i, one and only, ...

... hrana!!!


angie01 angie01 13:50 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

A kada i treći put insistiraš da zadobiješ ljubav neprijatelja, kao što se ovde sugeriše, onda je to ozbiljna patologija!


niko tebe ne tera da nekog volis- nego da uvazavas, da se ne ponasas neprijateljski, jer to dokazano, ne vodi dobrom ni za tebe.


Koji će nam kurac Makedonci, Bošnjaci, Hrvati i Milogorci?
Za koji kurac bi nam služili?


meni je ovo potpuno suludo pitanje- to su ti prve komsije, niko od njih, pa ni ti, necete se presliti negde drugde, nece niko doci i iseci Srbiju iz zemlej i premestiti na drugo mesto, zanci, to ti je oruzenje, pri cemu delite, hteo ti ili ne, apsolutno sve moguce i ti i dalje insistiras, i pored vise nego pogubnih pokazatelje takvog pristupa, da si u nehebavajucim ili mozda bolje, neprijatljeskim odnosima,...pa to bi bilo isto, kao kada bi u zgradi u kojoj zivis, bio u svadji sa svim komsijama, sto onda podrazumeva bas naporan svakodnevni zivot...kome tako nesto moze da bude ideal i u zbog cega?

rekoh vec jednom, oni kontejneri na granicnim prelazima, su za mene nedovoljan razlog za onaj uzas, razaranja i zrtve, koje su se desile, iza i spred njih i dalje zive isti ljudi, govore istim jezikom, imaju iztu proslost i kulturu, u radnjama je ista roba, na panoima su izlepljeni plakati istih izvojdaca , kao najave za koncerte,..znaci, jedno veliko besmisleno sranje se desilo uz pomoc istog tog goriva koje stalno sipas,...a sto je najgore- nas je unazaldilo i od zemlje koja je imala svoj pozitivan status u svetu, postali smo bed gajs, koje kao takve pominju i u filmovima, koje sada velike sile ucenjuju i tretiraju kao otpad,...pa mi je onda ekstremno debilno, da se na istim tim stvarima i dalje insistira.
predatortz predatortz 13:53 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

, zanci, to ti je oruzenje


tačno tako.
sa kojim i nemaš baš neku slavnu istoriju uzajamnih odnosa.
zato posluješ onoliko koliko je to obostrani interes, a druge odnose gradiš na bazi reciprociteta.
pa ako su se hrvati pozicionirali bolje na tom tržištu, činiš ono što možeš da popraviš svoj interes.
ako ide, super.
ako ne ide, tražiš nova tržišta.
gvozden1 gvozden1 14:15 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

jesu li to primorske srpske teritorije ili ne

Doks će to da odgovori.
Primorac, Srbin, Crnogorac....ko bi to bolje znao od njega :)
I ja čekam odgovor, jesu li srpske ili nisu.
angie01 angie01 14:19 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

sa kojim i nemaš baš neku slavnu istoriju uzajamnih odnosa.


kako kad, u zavisnosti ko je kako postavljao stvari.
zato posluješ onoliko koliko je to obostrani interes, a druge odnose gradiš na bazi reciprociteta.
pa ako su se hrvati pozicionirali bolje na tom tržištu, činiš ono što možeš da popraviš svoj interes.
ako ide, super.
ako ne ide, tražiš nova tržišta.


pa tesko ce biti da su ljudski odnosi roba- to je nesto sto se gradi, pa pametni ljude traze nacine da budu u miru sa drugima, a oni glupi, bi stalno da se nesto kurobecaju.

zajednicki interes svih je da zive u miru, sto je prvi i osnovni parametra za napredak,...stalno koskanje te drzi u mestu i jos odrzava nepovoljne okolnosti za tebe,..ti ako se svadjas sa komsijama, nikada nece popraviti ni krov, ni lift niti ces ocistiti okolis, nista, sva energija i vreme ce otici na uzajamne zackoljice, plus, sto ces stalno egzistirati u nekom gnojnom grcu- ako to nije sranje, ja ne znam sta je.

ti isi Srbi,..Htvari, Makedonci, Slouvenci, Bosanci i Crnogorci, zive zajedno u svim drugim drzavama u koje su izbegli, upravo zbog stavova koje ti zagovaras i vidim, da to tamo negde nije problem, kako je onda bio u sopstvenoj zemlji.

..i jos, zbog destrukcije koju zagovaras, svake godine odlazi najbolje deo stanovnistva da se nikada vise ne vrati- sto je genozid svoje vrste- a oni sto ostaju, trpe razne torture, koje jesu moguce samo u haoticnom stanju, koje se tim detrukcijama odrzava.
gvozden1 gvozden1 14:21 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

zanci, to ti je oruzenje


tačno tako.
sa kojim i nemaš baš neku slavnu istoriju

Okruženje nam je bila i Austrougarska, trebalo je i s njom "graditi odnose"


Ma bre debilno razmišljanje, okruženje ti je, znači povinuj se.

Uz to još polaz od
kada si mali, sheban
drugi te tretiraju kao otpad,.


To polazište stvarno osigurava uspeh, al do kurca.

To podrazumeva idi i izvinjavaj se, moli, kleči....

Samo to oterati u materinu, a ne razgovarati.

literatesa literatesa 14:22 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Hrvati rade ozbiljno na izgradnji svog uticaja kao sto su ozbiljno radili i na svojoj nezavisnosti. Recimo uticaj hrvatskog jezika iz Hrvatske na Bosnjake u BH je kroz udzbenike, recnike i izdavastvo daleko veci od uticaja srpskog iz Srbije. Iako je hrvatski 'manji' od srpskog daleko je zastupljeniji u online recnicima ili na slavistickim katedrama. Njihovi univerziteti su daleko bolje umrezeni sa evropskim i svetskim ustanovama od srpskih. Itd.

Kod nas misle dovoljno je da u Beogradu jauknes 'ziveli mi'. Sve pospani lenjivci kojima ni najmanje nije stalo ni do sopstvene kulture ni do sopstvenog jezika a koji se vade na ono 'Ma ne vreeedi, nas ionako svi mrze'.

Добро је да си ово написао. Коректно.
cmix909 cmix909 14:50 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

docsumann
cmix909
docsumann
...
izborni rezultat pokazuje koliko je ta priča bila utemeljena i koliko mu je narod povjerovao...

Svega 40 % punoletnih je glasalo protiv...



mislim da si malo zamjenio teze, 40-tak % je aktiuvno protiv Mila, 28% je aktivno i zdušno za njega.
preostalih 30-tak % pasivno boli kita

slažem se da Milo nije bio diktator, ali autokrata i pseudodemokrata jeste...


Ovi pasivni -- to je jos nadrealniji svet -- realno rade za takve, pa sam ih sabrao s aktivnima...
Mozda se on ne uklapa u definiciju sasvim, ali naglasak je bio na 'poslednji evropski', jer ih je i bez Mila najmanje dvoje. Jakov je mogao da ostavi utisak dobrog diplomate i bez izgovaranja tih neistina.

Ako Zilikaka moze da obrise duplikat mog komentara ili ga sazme u tacku... bicu zahvalan.
maksa83 maksa83 15:11 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Srbija je najveća i najznačajnija država ovde

To u hučilendu, a u realnosti je labava simbioza višećelijskih organizama okružena EU i NATO zemljama, gde se glas prodaje za litar zejtina ili 10 EUR, sa dezintegrisanim institucijama i plantažom gandže koju čuvaju VOA i BIA a čijeg vlasnika na sudu brani predsednik skupštinskog odbora za pravosuđe, dok se tužiteljke koje probaju da nagaze korupciju od par miliona EUR (sića zapravo naspram svog otimanja) u državnoj energetskoj firmi sklanjaju sa slučaja čim podignu optužnicu.

Srbija se stvarno ispoljila kao regionalna sila pre neku godinu kada je delila one vakcine ali ti to nisi prepoznao nego si se protivio. Istina sa tobom se sa iste strane barikada tada našla Anđa, i mada oboje niste bili u pravu to je budilo nadu da je ljubav moguća ali i ta iluzija je provihorila sa hujem...
angie01 angie01 15:44 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Istina sa tobom se sa iste strane barikada tada našla Anđa, i mada oboje niste bili u pravu to je budilo nadu da je ljubav moguća ali i ta iluzija je provihorila sa hujem...


nesto si tu pobrkao, ne samo u vezi iste strane barikada, nego i generalno onoga sto sam o konkretno toj vakcini rekla, a sto je bio i stav nekih lekara pulmologa, koji su radili u kovid bolnicama, znaci strucnog misljenja empirijski dokazanog,...to pod jedan, pod dva, neke ljubavi nisu moguce, pa tako ni iluzije o njoj, jer kad nema nikakvih dodirnih tacaka, tako nema ni mogucnosti,...a trece, kada si me vec prozvao, a inace bih ti precutala,... da si pojeo one urmasice, spaso bi nas sve ostale daljeg maltretmana.
gvozden1 gvozden1 15:47 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,


To u hučilendu, a u realnosti je

Veća od nje, koja?

Čak i brojeve relativizuje, da Srbija nikako ne bude na vrhu.
maksa83 maksa83 15:50 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

nesto si tu pobrkao

Ne, nisam ništa pobrkao, ti i huči ste bili protiv toga da mi zovemo i puštamo ovde ljude iz regiona da se vakcinišu.

da si pojeo one urmasice, spaso bi nas sve ostale daljeg maltretmana.

#nijesedesilo

Ja sam za urmašice što i mungos za zmije.
angie01 angie01 15:53 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

To polazište stvarno osigurava uspeh, al do kurca.

To podrazumeva idi i izvinjavaj se, moli, kleči....

Samo to oterati u materinu, a ne razgovarati.


koga bre briga za tvoje halucinacije,...ili bolje receno, ako si vec iskusio, da takav pristup dovodi do tvoje katastrofe, narocito ako nisi ni u situaciji da se kurcis, kakva onda budala treba da budes, da insistiras na istom tom modelu.

mozda da pitas sve one mlade, koji beze iz svoje sopstvene zemlje glavom bez obzira, zbog istrosenih matoraca, koji i dalje podupiru ovakve gluposti...oni podupiru i odrzavaju, a mladi bi trebalo tako da zive-koja budalastina.
angie01 angie01 15:55 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Ne, nisam ništa pobrkao, ti i huči ste bili protiv toga da mi zovemo i puštamo ovde ljude iz regiona da se vakcinišu.


eto, nije tacno, ja sam bila protiv ulaska bez kontrole.


#nijesedesilo

Ja sam za urmašice što i mungos za zmije.


pa, razmisli malo.
maksa83 maksa83 15:57 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Veća od nje, koja?

Čak i brojeve relativizuje, da Srbija nikako ne bude na vrhu.

Srbija je po broju stanovnika i površini veća od Hrvatske, Makedonije i Bosne i Crne Gore, što joj daje potencijal, ali je ne čini bitnom silom. Sa tim potencijalom je uradila šta je uradila. Delić toga ti piše u onom pasusu.

To bi empirijski mogao da proveriš tako što bi recimo vojno napao Hrvatsku ili Crnu Goru ili Mirmidoncite, za Sloveniju bi već morao da preskačeš Hrvatsku pa je neizvodljivo.

Ako bi da vidiš gde si to možeš i bez rizičnog eksperimenta, npr. proveri da li su firme iz Srbije vlasnice firmi u tim državama ili je obrnuto.
maksa83 maksa83 15:58 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

eto, nije tacno, ja sam bila protiv ulaska bez kontrole.

Kakve kontrole, i čega kontrole?
angie01 angie01 16:07 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Kakve kontrole, i čega kontrole?


one kontrole, koje su sve ozbiljne zemlje vrsile i nad svojim drzavljanima prilikom ulaska, sa sve cetrnaest dana samokarantina i proverama, da li su poslusni.

tada su kod nas pustali reke ljudi, bez bilo kakve kontrole, da ulaze, vakcinisu se, motaju se i vrate kada i kako hoce...znaci, ti si dozvolio isto toliko novih mogucnosti prenosenja infekcije i to iz nekih drugih podrucja.
docsumann docsumann 16:26 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gvozden1

nebitno je li Slobo nacionalista, ateista ili imažinista.

Pa ti si njegovu vladavinu poistovetio sa srpskim nacionalizmom, tj rekao si, srpski nacionalizam, to vam je Sloba, od toga treba bežati.
A srpski nacionalizam je daleko od Slobe, a da li od njega treba bežati, to svako za sebe ceni.
Crnogorci misle da treba, a kako su ipak mali, ne mogu se postaviti kao važan činilac u npr Briselu, tamo su nebitni, nemaju gde da pobegnu od srpskog nacionalizma nego u Zagreb.

O tome se radi.


ništa ja od ovog što navodiš nisam naveo. u pitanju su 100% tvoje interpretacije, vrlo frivolne, rekao bih.
al, tebi to maltene prelazi u manir.

Slobova vladavina otvara ogroman prostor za ulazak srpskog nacionalizma na politički scenu SFRJ.
pruža mu svu potrebnu logistiku (medije, oružje, intelektualne usluge...) i uduvava enorman vjetar u leđa.
ko je, pri tom, Slobo zaista bio? šta je intimno vjerovao, da je vjerovao u Isusa ili Svaroga, potpuno je nebitno.

na tom talasu, na vlast u CG dolaze Momo i Milo (& Sveto), zdušno prihvatajući retoriku srpskog nacionalizma.
liberali su tad bili izdajnici, sramota za istoriju Crne Gore. muslimani su tretirani kao građani opasni po državu, hrvati ostajali bez posla. bilo je tu i likvidacija i deportacija i policijske torture...

ružna i zla vremena. u kojim smo se obrukali i pljunuli sebi na obraz.

eto, tako ja pamtim godine divljanja srpskog nacionalizma u Crnoj Gori početkom devedesetih.
a ako treba možemo i u detaljima...

maksa83 maksa83 16:26 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

tada su kod nas pustali reke ljudi

Pa i nisu baš bile reke ljudi, po koji autobus tu i tamo i individualni dolasci, a koliko se sećam i druge zemlje EU su olabavile uslove za ulazak jedne drugima.

Kako god, bilo je to sjajnih pet minuta Srbije, a vi to niste prepoznali.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:27 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

literatesa
Hrvati rade ozbiljno na izgradnji svog uticaja kao sto su ozbiljno radili i na svojoj nezavisnosti. Recimo uticaj hrvatskog jezika iz Hrvatske na Bosnjake u BH je kroz udzbenike, recnike i izdavastvo daleko veci od uticaja srpskog iz Srbije. Iako je hrvatski 'manji' od srpskog daleko je zastupljeniji u online recnicima ili na slavistickim katedrama. Njihovi univerziteti su daleko bolje umrezeni sa evropskim i svetskim ustanovama od srpskih. Itd.

Kod nas misle dovoljno je da u Beogradu jauknes 'ziveli mi'. Sve pospani lenjivci kojima ni najmanje nije stalo ni do sopstvene kulture ni do sopstvenog jezika a koji se vade na ono 'Ma ne vreeedi, nas ionako svi mrze'.

Добро је да си ово написао. Коректно.


Nisam slavista ali se desavalo da me studenti koji znaju odakle sam pitaju za programe razmene sa Srbijom i onda ja pokusam da uspostavim saradnju ali se to zavrsi bez rezultata jer tamo sa druge strane dobijem odgovor 'Mi nemamo nista od toga'. pa na kraju se studenti odluce da srpski ipak uce na hrvatskom.

Srbija ima valjda 40% vise govornika nego Hrvatska ali je varijanta jezika kojim se sluze ocigledno manje vidljiva van zemlje.
docsumann docsumann 16:31 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

cmix909
docsumann
cmix909
docsumann
...
izborni rezultat pokazuje koliko je ta priča bila utemeljena i koliko mu je narod povjerovao...

Svega 40 % punoletnih je glasalo protiv...



mislim da si malo zamjenio teze, 40-tak % je aktiuvno protiv Mila, 28% je aktivno i zdušno za njega.
preostalih 30-tak % pasivno boli kita

slažem se da Milo nije bio diktator, ali autokrata i pseudodemokrata jeste...


Ovi pasivni -- to je jos nadrealniji svet -- realno rade za takve, pa sam ih sabrao s aktivnima...



tako računajući, oni od danas već rade (ne radeći zapravo ništa, pasivni su po definiciji) za drugu stranu

imao je Jakov par pretjerivanja i tokom debate predsjedničkih kandidata, realno ima elemenata populističkog u samom Evropa Sad, al recimo da mu je oprošteno zbog ostvarenog.


maksa83 maksa83 16:34 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Srbija ima valjda 40% vise govornika nego Hrvatska ali je varijanta jezika kojim se sluze ocigledno manje vidljiva van zemlje.

Spira se ljuti što sam autovao njegov tekst da ga je pisao ChatGPT, a osim onog Pigmalion/Stilske Vežbe momenta gde je očigledno da je stil drugačiji, tekst ima i razasutu ijekavicu. Znam da sam i ChatGPT 3.5 pitao stvari na srpskom a dobijao često odgovore na hrvatskom.
docsumann docsumann 16:39 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gvozden1

Evo i sinoć, Jakov priča o zapadnom Balkanu, ni jednom ne pominjući Srbiju, Srbe, iako je predsednik države u kojoj je 30 posto građana zainteresovano za Srbiju i odnos sa njom.
On Srbiju stavlja u istu, u najboljem slučaju, ravan sa Hrvatskom, a sudeći po terminu zapadni Balkan na kome insistira, čak i ispod Hrvatske po značaju.

O kakvoj braći onda može da se govori?


upravo obrnuto,
naglasio je da će najbolji mogući odnosi sa Srbijom biti prioritet buduće vlade.
a onda je naveo, naravno kao i sa svim drugim zemljama zapadnog Balkana (što ako hoćeš možeš mirne duše to da čitaš kao kurtoazno-diplomatsku formalnost)

zatim,
tokom kampanje konstantno je potencirao diskriminaciju Srba od strane Milovog režima.

mislim da pokušavaš na silu, sitničarskim izvlačenjem i zoomiranjem detalja da mu uguraš kakvu moralno-nacionalnu nepodobnost. kao eto, srbomer je pokazao


angie01 angie01 16:42 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Pa i nisu baš bile reke ljudi, po koji autobus tu i tamo i individualni dolasci, a koliko se sećam i druge zemlje EU su olabavile uslove za ulazak jedne drugima.


sad si postao kao huci, uporno tvrdis nesto sto nije bilo tako, nit je olabavljeno po Evropi, nit su bili individualni dolasci u smislu, nisu bile reke,..znaci u situaciji gde se negde uredno kontrolisu oni koju ulaze u zemlju, pa makar bili i drzavljani te zemlje, mi smo nekontrolisano pustali reke ljudi, sa sve svrckanjem i ostalim nepogodnostima za taj trenutak- mogli su da ih vakcinisu na granici, da im posalju vakcine,...sta god.


Kako god, bilo je to sjajnih pet minuta Srbije, a vi to niste prepoznali.


tu ti je mrka kapa, kako god okrenes,..al od tebe licno je zavislo jedenje urmasica, pa nisi prepoznao...a jos tvrdis da si mungos za iste.
docsumann docsumann 16:54 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

nego, šta kaže "krug dvojke" na Milov poraz?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:54 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

maksa83
Srbija ima valjda 40% vise govornika nego Hrvatska ali je varijanta jezika kojim se sluze ocigledno manje vidljiva van zemlje.

Spira se ljuti što sam autovao njegov tekst da ga je pisao ChatGPT, a osim onog Pigmalion/Stilske Vežbe momenta gde je očigledno da je stil drugačiji, tekst ima i razasutu ijekavicu. Znam da sam i ChatGPT 3.5 pitao stvari na srpskom a dobijao često odgovore na hrvatskom.


Da 'srpski' ChatGPTa je odlican primer. Doduse mesa i u drugi pravac ali meni se cini manje. Ne znam da li je postoje istrazivanja ali ja sam ga pitao da mi odgovori na neka pitanja na srpskom i hrvatskomm i u tim slucajevima vise je pretezao na hrvatski nego na srpski - ne samo ijekavicom nego i leksikom i infinitivnim konstrukcijama. Teoretski makar bi trebalo da bude obrnuto.
maksa83 maksa83 16:56 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

sad si postao kao huci

Ako nije problem da održimo ovu raspravu u civlizovanim okvirima, nismo došli ovde da se vređamo.

uporno tvrdis nesto sto nije bilo tako, nid je olabavljeno po Evropi

Ne, bilo je ovako kao sam rekao, zemlje EU su uveliko digle restrikcije kretanja u okviru država EU, to i ceo tajmlajn možeš da vidiš ovde.

Ne razumem zašto se raspravljamo oko nečeg što se vrlo lako proveri.

tu ti je mrka kapa, kako god okrenes,..al od tebe licno je zavislo jedenje urmasica, pa nisi prepoznao...a jos tvrdis da si mungos za iste.

Priznajem da ne razumem kako su se urmašice našle u ovoj priči, a ni šta tačno hoćeš da kažeš.
maksa83 maksa83 16:59 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

nego, šta kaže "krug dvojke" na Milov poraz?

Ne znam za krug dvojke ali vidim po Interwebovima masovne arlauke Milovog fan cluba, mašu pasošima i pričaju o za-nas-ođe-više-sreće-nema iseljavanju i strateškom povlačenju pred srpskim hegemonizmom, dakle očekuje se novi skok cena nekretnina na Vračaru.
angie01 angie01 17:12 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Ako nije problem da održimo ovu raspravu u civlizovanim okvirima, nismo došli ovde da se vređamo.




Ne razumem zašto se raspravljamo oko nečeg što se vrlo lako proveri.


pa to sto si postavio kao argument, daje podatke, ukoso citano- da su pravila bila razlicita i promenljiva,..a ja se bas secam tog perioda, kada je kod nas bila navala "stranaca" zbog vakcinacije, da su moji prijatelji, koji su se vracali kuci odnegde u svoje drzave stanovanja, morali da prodju neke od provera, najvise se radilo o samokarantinu, gde ih je policija proveravala da li su kod kuce,....sve ovo ubedjivanje je manje bitno, od cinjenice da je dolazak velikog broja ljudi, sa nepoznatim statusom a sa drugih teritorija u vreme pandemije, bilo nepovoljno za nas, a zbog cega sam ja bila protiv,..znaci nisam se bunila sto ih vakcinisu, nego zbog ulazaka u tolikom broju.


Priznajem da ne razumem kako su se urmašice našle u ovoj priči, a ni šta tačno hoćeš da kažeš.


ne mogu da ti dam blize odrednice- iako je i ovako jasno- da ne bih izazvala tektonske poremecaje, sto mi nije namera,...da me nisi prozivao u kontekstu koji mi nije simpatican, ne bih ni pomenula,..iako je cinjenica da bi nas sve sapaso:).
gvozden1 gvozden1 17:22 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,


To bi empirijski mogao da proveriš tako što bi recimo vojno napao Hrvatsku ili Crnu Goru ili Mirmidoncite, za Sloveniju bi već morao da preskačeš Hrvatsku pa je neizvodljivo.


To pričaš o odnosima snaga u svetu.
A upravo o tome ja govorim kad se radi o trenutno nepovoljnim odnosima, koji mogu da budu promenjeni ukoliko Rusija zdrobi Ukrajinu.

Ako bi odnosi bili takvi da od pojedinačne snage država zavisi ishod, sa Crnom Gorom Srbija ne bi imala ni razloga da ratuje, bilo bi besmisleno, Hrvate bi porazila lako, a šta bi sa Arnautima bilo demonstrirao je čak i Sloba.
Nekoliko nedelja i svi završe sa one strane Prokletija.

To je realnost srpske snage, ali je realnost i tata u Vašingtonu koji svoje miljenike štiti, a ti još i navijaš da tako stanje ostane.
Da ostane onaj ko sprečava Srbiju da iskoristi svoj potencijal, kako bi zaštitila svoje interese.
Nikako ne bi voleo da se stanje promeni, i da spor između nas i Arnauta rešimo mi i Arnauti, nego ti je iz nekog razloga lepše da Arnauti imaju kod koga da se zavuku pod skute i da im Srbi ništa ne mogu.

A ti onda po blogu seiriš kako su Srbi nemoćni.

Meni ta ljubav prema Srbima, i takav srpski patriotizam nije blizak.
gvozden1 gvozden1 17:29 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,


Slobova vladavina otvara ogroman prostor za ulazak srpskog nacionalizma na politički scenu SFRJ.
pruža mu svu potrebnu logistiku (

Slobina vladavina batina srpske nacionalnoste, ne otvara im prostor.

Ali očigledno je da ti i ja različite stvari zovemo srpskim nacionalizmom.

Ti pod njime smatraš isto što npr i Hrvati, ja nešto drugo.
maksa83 maksa83 17:43 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

To pričaš o odnosima snaga u svetu.

Ne, ja pričam o odnosima snaga na Balkanu, koji jesu takvi kakvi su zahvaljujući rasporedu snaga u svetu.
A upravo o tome ja govorim kad se radi o trenutno nepovoljnim odnosima, koji mogu da budu promenjeni ukoliko Rusija zdrobi Ukrajinu.

Taj tvoj scenario u kome se NATO raspada i odnosi u svetu drastično menjaju kada Rusija zdrobi Ukrajinu (što je događaj koji kasni već više od godinu dana) je čista fikcija.

Trend je takav da se NATO zahvaljujući Putinovoj avanturi uvećao za još dve države, ta stvar mu je bukvalno udahnula život, treba neki Orden zasluga za NATO Pakt da mu daju.

A ti onda po blogu seiriš kako su Srbi nemoćni.

Da ne citiram sve, ovo je sada već očekivano bulažnjenje, prvo i poslednje utočište patriotskog blogobloka kada se pojave neprijatne činjenice. Možda vama to izgleda kao vešta varka telom ali je zapravo pamet Pekinezera koji krije kosku na stolici zato što je on tamo ne vidi, pa misli i da je niko drugi ne vidi.

Pošto gutaš tabloidnu propagandu o tome kako smo moćni i kako nas se svi okolo plaše (mada nam treba Putin da nam vrati Kosovo) potpuno je normalno da usvojiš i tabloidni Opozicija Mrzi Srbiju SNS manir, to mu dođe kao neki nesretni paket.
predatortz predatortz 17:47 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

docsumann
nego, šta kaže "krug dvojke" na Milov poraz?


Za krug dvojke ne znam, ali ovde narod mnogo manje razmišlja o CG nego što se to tamo misli.
Ok, Milo je antipatičan većini onih koje ja poznajem, a o Milatoviću pojma nemaju ni ko je, niti vlada neko preterano interesovanje.
docsumann docsumann 17:53 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gvozden1

Slobova vladavina otvara ogroman prostor za ulazak srpskog nacionalizma na politički scenu SFRJ.
pruža mu svu potrebnu logistiku (

Slobina vladavina batina srpske nacionalnoste, ne otvara im prostor.

Ali očigledno je da ti i ja različite stvari zovemo srpskim nacionalizmom.

Ti pod njime smatraš isto što npr i Hrvati, ja nešto drugo.


ok, koji naziv ti predlažeš za opis dešavanja koje sam opisao?

srpski šovinizam?

nemam problema ni s tim.

il možda nešto treće? samo molim te bez desktriptivnih konstrukcija.
maksa83 maksa83 17:54 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Za krug dvojke ne znam, ali ovde narod mnogo manje razmišlja o CG nego što se to tamo misli.

Toliko malo razmišlja da je RTS celoj stvari posvetio oveću emisiju i pratio rezultate uživo a po šundovizijama tri dana defiluju Bokani i Šešelji sa kezom 4Pi oko glave.

Jedina vest koja zasenjuje tu zgodu je Vučičevićev odlazak u zatvor uz pompu fanfare i suze i vapaje Predsednika.






gvozden1 gvozden1 17:55 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

koji jesu takvi kakvi su zahvaljujući rasporedu snaga u svetu.

A šta sam ja drugo rekao?

Taj tvoj scenario u kome se NATO raspada

Čemu to?
Pitaš me šta je moj scenario, i ja ti kažem.
Jednostavno je.
Nema potrebe da sam izmisliš šta je moj scenario, pa da onda to, što si sam smislio sam i napadaš.
Možda je zanimljivo, ali beskorisno je.

Da ne citiram sve, ovo je sada već očekivano bulažnjenje,

Bolje da jesi, jer bih stavku po stavku mogao da dokazujem.
Ali nema ni potrebe, i sam znaš koliko si puta ponovio da je super da stanje ostane nepromenjeno što se odnosa snaga u svetu tiče.
docsumann docsumann 17:57 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

predatortz
docsumann
nego, šta kaže "krug dvojke" na Milov poraz?


Za krug dvojke ne znam, ali ovde narod mnogo manje razmišlja o CG nego što se to tamo misli.
Ok, Milo je antipatičan većini onih koje ja poznajem, a o Milatoviću pojma nemaju ni ko je, niti vlada neko preterano interesovanje.


možda ti je promaklo.
to se odnosilo na poseban, konkretan, dio srpske političke misli, tzv liberalno-demokratske orjentacije, a koji je sve ove godine podržavao Mila.

tako da s Milatovićem ovo nema nikakve veze. on je tu kolateralni dobitnik


gvozden1 gvozden1 17:58 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

ok, koji naziv ti predlažeš za opis dešavanja koje sam opisao?

Možda je bolje da se dogovorimo oko značenja izraza srpski nacionalizam, nego da smišljamo reč za Frankenštajna sastavljenog od komunizma kao glavnog sastojka i još ko zna čega.
docsumann docsumann 18:01 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gvozden1
ok, koji naziv ti predlažeš za opis dešavanja koje sam opisao?

Možda je bolje da se dogovorimo oko značenja izraza srpski nacionalizam, nego da smišljamo reč za Frankenštajna sastavljenog od komunizma kao glavnog sastojka i još ko zna čega.


znači srpski komunizam.

ok, prodato


EDIT: onda liberali (oni originalni s početka 90-tih) tu dođu kao četnici
predatortz predatortz 18:02 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Toliko malo razmišlja da je RTS celoj stvari posvetio oveću emisiju i pratio rezultate uživo a po šundovizijama tri dana defiluju Bokani i Šešelji sa kezom 4Pi oko glave.


Ja sam mislio da tebi čitanje sa razumem nije problem
Ja govorim o krugu ljudi sa kojim komuniciram.

Šta RTS emituje, pojma nemam, a tek šundovizije ne pratim.

Ko tebe, crni čoveče, tera na to?
maksa83 maksa83 18:04 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

A šta sam ja drugo rekao?

Ti si rekao ODNOS, a ja kažem RASPORED.

Pomozi mi ako nešto nisam dobro razumeo, po tebi će odnos (a samim tim i valjda raspored, pošto će NATO da se povuče odavde zato što je Rusija zdrobila Ukrajinu, ne vidim kako drugačije mi onda imamo otvoren put da vratimo Kosovo osim ako se NATO ne skloni), da se promeni tako što će se - pomozi mi ako sam pogrešno razumeo - desiti kada Rusija zdrobi Ukrajinu.

Ako nisam dobro razumeo onda daj neki hodogram. Rusija zdrobi Ukrajinu (što ide traljavo (*)), onda se desi to, pa to, pa to i onda to i onda mi opsa uzimamo Kosovo.

(*) Ukrajina na srednje i duže staze nema šanse da pobedi, gruba matematika bez digitrona kaže da bi svaki Ukrajinac trebalo da rokne ~10 Rusa (i preživi, naravno), a što baš nije realno. Dodatno, nije dovoljno nekome uništavati vojnu tehniku, da bi pobedio moraš da mu uništiš i kapacitete da regeneriše ratna sredstva, a ni to nije realno. Svejedno, kad god se ta stvar završila ja tvrdim da to neće uticati na nas ovde, čak mi deluje verovatnije suprotan scenario - da NATO kao odgovor na tu agresiju sabije ovde još više snaga, jer gde je Jadran tu je i Mediteran, a Mediteran nije zajebancija.
zoja444 zoja444 18:05 03.04.2023

pihtije vs urmasice

nesto razmisljam, u nekoj blizoj, daljoj buducnosti, relativno, kada dronovi postanu toliko jeftini, bice dron ubica po glavi stanovnika. nece biti vojnika, tenkova, pusaka, helikoptera... a svakog ce pikirati neka vestacka inteligencija.
predatortz predatortz 18:05 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

to se odnosilo na poseban, konkretan, dio srpske političke misli, tzv liberalno-demokratske orjentacije, a koja je sve ove godine podržavao Mila.


Njima je, koliko sam ispratio, dan žalosti
I ne samo njima!
Eno Bursać kuka po portalima kao da je poziv u JV u O dobio!

angie01 angie01 18:07 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gvozden1 gvozden1 18:16 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,


Pomozi mi ako nešto nisam dobro razumeo, po tebi će odnos (a samim tim i valjda raspored, pošto će NATO da se povuče odavde zato što je Rusija zdrobila Ukrajinu, ne vidim kako drugačije mi onda imamo otvoren put da vratimo Kosovo osim ako se NATO ne skloni, što će se - pomozi mi ako sam pogrešno razumeo - desiti kada Rusija zdrobi Ukrajinu.

Pa nije to to, ali tu je negde.

Možemo i detaljnije o tome, ali mi se čini da nije prilika, jer je atmosfera (sada, ovde na ovom blogu) takva da se traži šansa da se drugi pobedi, da se nadgornja, da se dobije aplauz, a ne da se razgovara i razmišlja šta onaj drugi stvarno misli.

Ali ja sam uvek spreman da o tome detaljno pričam.
angie01 angie01 18:17 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

ali ovde narod mnogo manje razmišlja o CG nego što se to tamo misli.


evo, moj "krug dvojke" je otpratio, jer su mediji bili ukljuceni u desavanje i kazu,
-svaka cast, gradjani Crne gore,
-kakva je to diktatura bila, ako je mogla lagano da se slomi regularnim izborima,
-Milo je kranje gospotski odreagovao,
-bilo je vreme, posle 30 godna i onakvog tereta,
-nadamo se boljitku u Crnoj Gori,
-promene su dobra stvar,
-simpa je ovaj novi-niko za njega nije pre cuo, niko ne zna nista o njemu,
gvozden1 gvozden1 18:22 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,


znači srpski komunizam.

ok, prodato


EDIT: onda liberali (oni originalni s početka 90-tih) tu dođu kao četnici

Dobro je što si pomenuo četnike i partizane, preko njih je lakše odrediti karakter onoga o čemu pričaš.

Ako četnike uzmemo za srpske nacionaliste, partizane sa anacionalne, čak antinacionalne, i ako znamo, i sam si to naglasio, da je Sloba sve to vodio, hajde da se zapitamo da li je Sloba bio bliže četničkoj ili partizanskoj tradiciji.

Valjda sada nema dileme da Sloba, do kraja odan komunizmu i partizanštini, nije mogao srpskim nacionalizmu ništa otvarati, nego naprotiv, zatvarati im prostor.
literatesa literatesa 18:23 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

ne mogu da ti dam blize odrednice- iako je i ovako jasno- da ne bih izazvala tektonske poremecaje, sto mi nije namera,...da me nisi prozivao u kontekstu koji mi nije simpatican, ne bih ni pomenula,..iako je cinjenica da bi nas sve sapaso:).

Хехе, одрону, одрону.
literatesa literatesa 18:25 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

ali ovde narod mnogo manje razmišlja o CG nego što se to tamo misli.

Хм, ја баш гледам, шта си се ти распојасао на изборе у ЦГ?
angie01 angie01 18:28 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Valjda sada nema dileme da Sloba, do kraja odan komunizmu i partizanštini, nije mogao srpskim nacionalizmu ništa otvarati, nego naprotiv, zatvarati im prostor.


gospodeboze, pa ovo i deca kapiraju, zloba je bio komunjara, koji nije bio licno nacionalista, al je nacionalizam upotrebio kao gorivo za ratove devedesteih uz pomoc probudjenih cetnickih eksponenata, sekija, kuma i ostalih,..znaci nacionalizam,...kakvi rac partizani, koji nisu svi ni bili komunisti.
gvozden1 gvozden1 18:30 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

angie01
Valjda sada nema dileme da Sloba, do kraja odan komunizmu i partizanštini, nije mogao srpskim nacionalizmu ništa otvarati, nego naprotiv, zatvarati im prostor.


gospodeboze, pa ovo i deca kapiraju, zloba je bio komunjara, koji nije bio licno nacionalista, al je nacionalizam upotrebio kao gorivo za ratove devedesteih uz pomoc probudjenih cetnickih eksponenata, sekija, kuma i ostalih,..znaci nacionalizam,...kakvi rac partizani, koji nisu svi ni bili komunisti.


Dobro Endžika, zlato moje, sve si razumela.

Kako je ispala sarma?
angie01 angie01 18:30 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Хехе, одрону, одрону.


u kom svojstvu, smislu se te javljas u odnosu na moj komentar, koji nema nikakve veze s tobom, sta sad tacno muci...odron ti keva, koja te nije vaspiatala.
milisav68 milisav68 18:33 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

maksa83
Spira se ljuti što sam autovao njegov tekst da ga je pisao ChatGPT, a osim onog Pigmalion/Stilske Vežbe momenta gde je očigledno da je stil drugačiji, tekst ima i razasutu ijekavicu. Znam da sam i ChatGPT 3.5 pitao stvari na srpskom a dobijao često odgovore na hrvatskom.

Ma da, videlo se po konstrukciji rečenica i ponavljanja nekih fraza.

A jel si ga pitao na ćirilici, pošto sam ja primetio taj 1 i 0 sistem kod računara tako radi.Guglaš nešto na latinici daje kao prve rezultate hrvatske i bosanske sajtove, a na ćirilici, pored srpskog daje i makedonske, ruske/ukrajinske ili već ko sve koristi ćirilicu .
docsumann docsumann 18:33 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Valjda sada nema dileme da Sloba, do kraja odan komunizmu i partizanštini, nije mogao srpskim nacionalizmu ništa otvarati, nego naprotiv, zatvarati im prostor.


ne znam baš

silni nekakvi dobrovoljačko-četniči odredi su formirani u ta smutna vremena, Beli Orlovi, Crni Vukovi (karikiram). te vojvoda ovaj, te onaj. te s licencom je, te nije s licencom.
njihova ikonografija svakako nije bila partizanska, a bome ni ideologija.

je l Šešelj baštinio komunističku ili četničku idologiju? pa čak i da je udbaški element, provokator-manipulator, on koji su se upecali na njegovu priču svakako nisu ljevičari.

mnogo si mi nešto ekskluzivan kad treba definisati srpske nacionaliste. pa ne mogu samo domaćini i poštena inteligencija tu da se nađu.

a zvanična retorika je definitivno bila šovinistička. naravno, to je vrijedilo i za hrvate i bošnjake.
angie01 angie01 18:34 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Kako je ispala sarma?


uvek dobro.
mentol mentol 18:37 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

docsumann

znači srpski komunizam.

ok, prodato


EDIT: onda liberali (oni originalni s početka 90-tih) tu dođu kao četnici


Ne znam ko je taj Jakov al' bitno je da nije Milo
A čim su se ovi hrvatski nacoši ovako uzjogunili znači da je taj Jakov neki ok lik... Zamisli, greh mu je što su ga podržali prospsko orjentisani glasači... bilo je tu i četnika
Nema tužnijih od HDZ-a što je došao kraj milovom unazađivanju Crne Gore...
literatesa literatesa 18:38 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

u kom svojstvu, smislu se te javljas u odnosu na moj komentar, koji nema nikakve veze s tobom, sta sad tacno muci...odron ti keva, koja te nije vaspiatala.

У ком својству ти палацаш језиком као да је Зоја ствар, друго, шта је тебе сапасало у контексту њених хурмашица?

И три, нећеш ти да изазиваш тектонске поремећаје а мени пријетиш неким информацијама о мени које скупљаш сталкеришући по Твитеру и трачевима на порукама?

Јел би се ти лизала са овим људима кад има плазиш саучеснички језик?

Одрону распали, шта си ти умислила.
milisav68 milisav68 18:41 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

maksa83
Toliko malo razmišlja da je RTS celoj stvari posvetio oveću emisiju i pratio rezultate uživo a po šundovizijama tri dana defiluju Bokani i Šešelji sa kezom 4Pi oko glave.

Narod čeka reklamu za jeftine ćevape u Lidlu.
docsumann docsumann 18:42 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

mentol
docsumann

znači srpski komunizam.

ok, prodato


EDIT: onda liberali (oni originalni s početka 90-tih) tu dođu kao četnici


Ne znam ko je taj Jakov al' bitno je da nije Milo
A čim su se ovi hrvatski nacoši ovako uzjogunili znači da je taj Jakov neki ok lik... Zamisli, greh mu je što su ga podržali prospsko orjentisani glasači... bilo je tu i četnika
Nema tužnijih od HDZ-a što je došao kraj milovom unazađavanju Crne Gore...


da, vjerujem da ima dosta utučenih u regionu.
jbt, što sami sebi ne naprave faraona nego našeg podržavaju
maksa83 maksa83 18:44 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Narod čeka reklamu za jeftine ćevape u Lidlu.

Zajebavaj se ali ozbiljne se stvari dešavaju. I tužne!



Premijerka regionalne sile.
zoja444 zoja444 18:45 03.04.2023

pihtije vs urmasice

istinita prica jednog iz kruga dvojke. rekao sam sebi: xy ako je pozoves, pojesces govno... jeste da sam se odmah ispovacao... izvinjenje gadljivima.
literatesa literatesa 18:47 03.04.2023

Re: pihtije vs urmasice

istinita prica

Зоја, ти си боља београдска пичка. Тврдим. :))
angie01 angie01 18:50 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

У ком својству ти палацаш језиком као да је Зоја ствар, друго, шта је тебе сапасало у контексту њених хурмашица?


prvo, pojma nemam o cemu pricas-mislim na ceo komentar, a drugo palacas samo ti i to stalno, a izmedju poturas drugima fekalije iz svoje glave, niko te nije valjda naucio da se pisanje i kenjaza obavljaju u klonji- odhebi od mene, nemam nameru da se s tobom preganjam, jer me za tebe zabole dupe, kao i za tvoju bolesnu potrebu da me stalno pominjes, cekajuci da naskocis.

eda, odron raspali ti keva, koja te nije upristojila.
literatesa literatesa 18:53 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

cekajuci da naskocis

Ахам, цекам и наскацем.
gvozden1 gvozden1 18:55 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,


silni nekakvi dobrovoljačko-četniči odredi su formirani u ta smutna vremena, Beli Orlovi, Crni Vukovi (karikiram). te vojvoda ovaj, te onaj. te s licencom je, te nije s licencom.
njihova ikonografija svakako nije bila partizanska, a bome ni ideologija.

Ustupaka tome je bilo, ali samo na kariksturalnom nivou, i najčešće u skladu sa komunističkom slikom o četnicima, onom Bulajićevom.

Nije dozvoljavano dovođenje u pitanje opstanak Jugoslavije u bilo kom obliku, nije dozvoljavano ikakvo i pominjanje vraćanje na srpsku tradiciju, monarhiju, naprotiv, uporno je rađeno na sprečavanju toga, i to baš preko "Bulajićevih" četnika, prvenstveno Šešelja.

Jasno je i njima bilo da je četništvo zapravo srpski nacionalizam, i morali su da to iskoriste, pa su od svega toga dopustili brade, kokarde, kame u zubima, sve ono što je nevažno ali zadovoljava površnost, što čini privid nacionalizma.
I na žalost, našli su dovoljno onih kojima je taj privid bio dovoljan i iskoristili ih.

Ali to nije srpski nacionalizam, Pekić je srpski nacionalizam, a njega su batinali, verovatno baš oni koji su verovali da je površnost koja im je bila dopuštena zapravo srpski nacionalizam.
Oni su verovali da su oni srpski nacionalisti, a ne Pekić, Đinđić i ostali.


Ali, nije Sloba izmislio pravljenje površnih ustupaka nacionalizmu u cilju njegove zloupotrebe.
Tita je to, još 41 radio.
I on je govorio da se manje priča o ideološkoj dimenziji psrtizanštine u Srbiji, jer je znao da to srpski nacionalisti, koji su bili ogromna većina, ne žele.

Krcun je flertovao sa tim, njegova vojska je nosila šajkače, " himna" im ne bila Marš na Drinu....ali, neće biti da su komunisti i Krcun bili srpski nacionalisti.
Previše su nacionalista pobili da bi se i sami mogli tu svrstati.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana