Na današnji dan| Reč i slika

...u tebi je Sarajevo, seher sevdaha

angie01 RSS / 05.04.2023. u 10:00

 Fs7iwklWcAATDIy?format=jpg&name=small

Danas u Pragu, Sarajevska ulica.

Tagovi



Komentari (792)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

benedykt benedykt 07:26 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

maksa83
Mislim da grešiš, jer Arbanasi nisu mogli da im ponude ono što smo mogli mi u tom trenutku.

Oko para i Kosova svakako ne grešim, i znam zašto sam napisao "oko Kosova" a ne "oko SFRJ". Možeš lako da izbunariš Bajdenov govor na Kosovu (ja sam kačio link bar tri puta, i mrzi me da ga bunarim četvrti) pre neku godinu kada je bio ovde pa dole o tome kako je srećan što vidi koliko se to mesto razvilo od kad je on bio tu kao mlad senator sedamdesetih. Da Albanski lobi tamo sipa pare nije neka frindž strogo čuvana tajna.

Ne sporim taj deo uopšte, samo smatram da smo mi sa obzirom na to da smo kontrolisali JNA i bili najbrojniji narod, pa još saveznici iz 2. Svetskog rata, mogli da im ponudimo daleko više od Arbanasa. Nisu oni ni prvi ni poslednji koje su Amerikanci izradili jer imaju bolju ponudu. Eno ti npr Kurda u Siriji kao odličnog primera kako se i na osnovu čega Amerika odlučuje tj kako nekog prodaje. U prevodu dragi su im Kurdi ali su im Indžilik i oni radari daleko draži ma šta oni mislili o sultan Redži i Turcima…
maksa83 maksa83 07:26 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Pa da, mi smo Takvi a muslimani stavljaju naci table jer smo ih mi gađali snajperima, inače nebi.

Pa da bi baš bili Srboljubivi bez toga, i ne bi, ali da je 4 godine toga dovelo dotle da je njima to okej i prihvatljivo, da, stojim iza toga. Evo recimo ja mislim za sebe da bih sa velikom verovantoćom izašao iz toga prilično radikalizovan, a ti zaviri u svoje srce pa reci makar sebi šta bi se tebi desilo.

alselone alselone 07:30 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

a ti zaviri u svoje srce pa reci makar sebi šta bi se tebi desilo.

Popizdeo bih i to bih tumačio kao da su oni za sve krivi.

Tumačiš li tako naše antizapadnjaštvo? Ili to tumačiš tako da smo mi bili mali Rusi koji su jebali sve u SFRJ pa su oni siroti jedva čekali da se oslobode srpske napasti u čemu im je pomogla Amerika jer smo mi kolektivno glasali za Slobu?
alselone alselone 07:30 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Popizdeo bih i to bih tumačio kao da su oni za sve krivi.

Da li bih baš podržavao naciste - e to već ne mogu da kažem da sigurno ne bih ali verovanto ne bih.
shmoo shmoo 07:38 07.04.2023

Re: Сушизација Србије и Сафетизација Блога Б92

benedykt
shmoo

Опрости ми, Папе, ма где год био.


Safet u FK Sarajevu a stariji brat Sead u Zvezdi…

Pižon, Filipović, Dule, Sead i Džaja, slikano ako se ne varam kada se Džaja vratio iz Bastije da ponovo igra za Zvezdu. Gde li nam je sad Vcucko da sve ovo bolje objasni…



И Сеадизација Звезде.

Јбг, обично је Партизан, пардон партизан, доводио те муслимане и Шиптаре (Козић, Хатунић, Прекази, Љаља итд.), али ето неки се провукао и кроз Звезду у то доба.


Јесте.

Твоја слика је напад Звезде 1977. године

И тада је Џаја својим повратком у Звезду у 31. години живота истиснуо са левог крила Неђу Милосављевића који је таман почео као стандардни првотимац и то у истим годинама као и Џаја некада пре њега - 17 година старости, и за кога смо помислили тада да ће бити ново Звездино чудо од детета.

Међутим, Џаја престао да игра професионално фудбал већ 1978, али Неђа Милосављевић се после тога, иако се вратио у први тим, више никада није вратио и на оно како је почео да игра са 17 година у првом тиму када нас је све на Северу Маракане одушевио.

Па смо тада сви били мало љути на Џају због тога.



Сеад Сушић је такође већ 1978. отишао у Лијеж, па у Северну Америку.

Њега је у првом тиму Звезде заменио Цвијетин Благојевић из Слободе из Тузле.

Те исте 1978. из Звезде је отишао и Блеки Богићевић па је Звезда прилично изменила екипу у односу на 1977.

И та потоња нападачка петорка (Пижон, Савић, Филиповић, Благојевић и Милосављевић), заједно са свима осталима у првом тиму (Звезда је тада играла тзв. ""дупла крила" јер су бекови Јеликић, Јовановић, Крмпотић и Јовин играли веома високо и центрирали као на тацни на главу Дулету Савићу што им се могло пошто су позади били Муслин, Кери, Јуришић, Милетовић, а средину терена држали Ђорђе Миловановић и Стаја Николић који су купили све што нападачка петорка потроши) стигли већ 1979. године до финала Купа УЕФА са Амабасадором Станковићем као тренером и у том финалу у две утакмице испустили пехар јер су сами себи дали аутогол у Београду (чини ми се Јуришић закуцао аутогол, било 1:1) и изгубили 0:1 из пенала у Менхенгладбаху од Борусије (Симонсен дао тај гол из пенала).

Ето, за Звезду могу и ја да ти објасним.

Чучко је задужен за онај други мањи и мање значајан београдски клуб као и за репрезентацију Југославије (СФРЈ).








maksa83 maksa83 07:38 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Da li bih baš podržavao naciste - e to već ne mogu da kažem da sigurno ne bih ali verovanto ne bih.

Pa sad, da li bi podržavao naciste, nemaju oni Bulevar Divizije Princ Eugen i Trg Adolfa Hitlera ni Tržni Centar Albert Šper, nego neke lokalne kvislinge. Ako ti je to čudno šta misliš koliko smo mi kao društvo ovde daleko od Ul. Dimitrija Ljotića? Manje nego što ti se čini.
alselone alselone 07:40 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Pa sad, da li bi podržavao naciste, nemaju oni Bulevar Divizije Princa Eugena i Trg Adolfa Hitlera ni Tržni Centar Albert Šper, nego neke lokalne kvislinge. Ako ti je to čudno šta misliš koliko smo mi kao društvo ovde daleko od Ul. Dimitrija Ljotića? Manje nego što ti se čini.

Bože evo opet opravdanje za njih i napad za nas.

Oni što imaju naciste to nije strašno jer nije Hitler nego neki lokalni.
Mi što nemamo je strašno jer smo blizu.
predatortz predatortz 07:41 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Pa da bi baš bili Srboljubivi bez toga, i ne bi, ali da je 4 godine toga dovelo dotle da je njima to okej i prihvatljivo, da, stojim iza toga.


Dobro, ali ima tu jedna sitna kvaka... Odakle toliki muslimani u naci odorama, pa Bogu hvla ima čime da se kiti Sarajevo?

Mislim da je više u pitanju tradicija nego srpske granate...

Nije bilo srpskih granata po Novom Pazaru, pa je postavljena ploča Aćif Efendiji.

Onda naša pravedna Aida baca jaja na mural Ratku Mladiću u Beogradu, dok joj ploča Aćif Efendije nije toliko smetala da bi se hitnula i na nju.

Pa se to zove aktivizam, a ne šovinizam...
benedykt benedykt 07:44 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

maksa83
To o čemu pričaš oko trenutne situacije nema baš preterano dodira sa onim od pre trideset i kusur godina.

Pa i ja kažem da pre i trideset i kusur godina nije bilo nikakve rusofilije ovde (ok, možda u slabim tragovima) a da je narod nešto masovno čitao Dostojevskog i gledao balet i bio vrlo Pravoslavan pa shvatio da se kroz sve to razume sa tim Rusima - teško. Ni Rusi tada nisu bili takvi duhovni i Pravoslavni.

Bilo, veruj mi i to upravo u delu naroda koji baš i nije bio na ti sa Titom i njegovima, a osećao da tako kažemo određeni nacionalni naboj. Nije mogao eto tek tako Milošević da od ničega stvori nešto, kao što da nije na onoj drugoj strani bilo tog istog nacionalnog naboja ne bi isti taj Milošević mogao da ga iskoristi za svoje sebične potrebe. Sama ta činjenica da je Sovjetije nestalo, odnosno da Rusija opet ima onog dvoglavog orla je dodatno pomogla Slobi da iskoristi tu neku rusofiliju koja je već bila tu. Elem, Dostojevski je samo primer tj ne mešaj Boljšoj u tu priču, jer Srbi njega, kao ni Rusi, ne posmatraju (samo) kao pisca već pretežno kao neku vrstu svetog čoveka i proroka. Prosto su arhetipovi samog društva, odnosno totemi i tabui skoro pa identični kada su Srbi i Rusi u pitanju, te odatle i taj osećaj bliskosti između ostalog…
panta panta 07:49 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
Da je ispoštovan zakon i rezultati, BiH bi ostala u Jugoslaviji i rata ne bi bilo.


problem je samo, sto su dostupni svi validni dokazi sta je i kako bilo, za one koji nikada nista nisu culi, ili otpratili,...mi svi ovde prisutni smo savremenici tih desavanja, pa je malo glupo da objasnjavas.

ja nemam problem da vi terate svoje price, vasi komiteji, vasa stvar, al zato mene, kao obicnu zenu, majku, umjetnicu, bez ideoloskih i nacionalistickih cipova ostavite na miru da zali za nevinim ljudima,-(sto po nekoj cudnoj logici vi zovete zlom, izdajom i mrznjom)-...svakom svoje, po savesti i obrazu.

Normalno!
Bravo!
Ti žali svoje, a mi Srbi ćemo da žalimo svoje.
Svako neka žali svoje i problema nema.
benedykt benedykt 07:52 07.04.2023

Re: Сушизација Србије и Сафетизација Блога Б92

shmoo


И та потоња нападачка петорка (Пижон, Савић, Филиповић, Благојевић и Милосављевић), заједно са свима осталима у првом тиму (Звезда је тада играла тзв. ""дупла крила" јер су бекови Јеликић, Јовановић, Јеликић, Јовин играли веома високо и центрирали као на тацни што им се могло пошто су позади били Муслин, Кери, Јуришић, Милетовић, Крмпотић, а средину терена држали Ђорђе Миловановић и Стаја Николић који су купили све што нападачка петорка потроши) стигли већ 1979. године до финала Купа УЕФА са Амабасадором Станковићем као тренером и у том финаслу у две утакмице испустили пехар јер су сами себи дали аутогол у Београду (чини ми се Јуришић закуцао аутогол, било 1:1) и изгубили 0:1 из пенала у Менхенгладбаху од Борусије (Симонсен дао тај гол из пенала).

Tako je čuveni autogol Jurišića, a na golu bio matori Dika da ne zaboravimo i njega u celoj toj postavi Zvezde…
benedykt benedykt 07:55 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

maksa83
Da li bih baš podržavao naciste - e to već ne mogu da kažem da sigurno ne bih ali verovanto ne bih.

Pa sad, da li bi podržavao naciste, nemaju oni Bulevar Divizije Princ Eugen i Trg Adolfa Hitlera ni Tržni Centar Albert Šper, nego neke lokalne kvislinge. Ako ti je to čudno šta misliš koliko smo mi kao društvo ovde daleko od Ul. Dimitrija Ljotića? Manje nego što ti se čini.

Grešiš, nema hebene šanse da gosn Mita Ljotić ikada dobije natpis na bilo čemu pa makar to bio i kontejner za djubre…
alselone alselone 07:58 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Grešiš, nema hebene šanse da gosn Mita Ljotić ikada dobije natpis na bilo čemu pa makar to bio i kontejner za djubre…

Tako je. Ni Nedić nije prošao a pokušano je više puta a kamoli Ljotić.

Opet obrnuto, drugima se nalaze opravdanja i umanjenja a nama prenaglašavaju stvari koje se nisu ni desile. Obrnuto od zdravog razuma.

"Lokalni nacisti" samo znači da su to njihovi nacisti. Lično njihovi, ne nemački ili ustaški. Voledu ljudi svoje i poštivaju. To čak i razumem sa jednog stanovišta.
panta panta 07:59 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

shmoo
gvozden1

Дражино кретање по вукојебинама 1941-1945 свеједно није спречило Немце да у склопу радне акције "100 за једнога", стрељају на хиљаде цивила по градовима у Србији.

Da, to je bilo streljanje civila, a ne ovo o čemu se ovde priča, kad vojska puca na drugu vojsku, a onda se optuži da je pucala na civile.



Геноцид.

То је био геноцид.

А не ово из грађанског рата у СФРЈ деведесетих што упорно покушавају да оквалификују као геноцид над муслиманима, Албанцима, Хрватима итд. не би ли Србима, читавом српском народу и у Србији и ван Србије, деценијама и вековима потом набијали кривицу на нос тврдећи да смо генетски нацисти.
...

Šmuuuu!
Problematika je trivijalna.
U ratnoj strategiji ovakve varijante se zovu maskiranje.
Izmisliš malom narodu da je genocidan, narodu na kojem svaka kalakurcija može da šilji onu stvar - i to rokaš do besvesti.
Naravno, takve aktivnosti je najbolje augmentovati budalama i korisnim idiotima (i beskorisnim) pomenutog naroda, jer ... objektivnost. (eto, vidite, i oni sami kažu to isto).
Tim se istinski genocidi potisnu u stranu, a aktivni anti-genocidski borci imaju čime da umire savest, energično se boreći protiv genocidnih Srba.
Pa to sve znamo.
benedykt benedykt 08:04 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

predatortz
Pa da bi baš bili Srboljubivi bez toga, i ne bi, ali da je 4 godine toga dovelo dotle da je njima to okej i prihvatljivo, da, stojim iza toga.


Dobro, ali ima tu jedna sitna kvaka... Odakle toliki muslimani u naci odorama, pa Bogu hvla ima čime da se kiti Sarajevo?

Mislim da je više u pitanju tradicija nego srpske granate...

Naravno, jer niko nije bacio ni jednu jedinu petardu na Hrvate a kamoli bombe četiri godine, pa su se krajem osamdesetih odmah setili koliko su samo ludo voleli NDH. Potpuno isto nažalost važi i za bosanske muslimane, jer je njima ta NDH ostala u poprilično lepoj uspomeni. Mislim, ta priča da oni sada daju ulice Huseinu Đozi, Mustafi Busuladžiću i Muhamed-efendiji Pandži zato što ih je kao muka naterala, prosto nema preterano veze sa realnošću…
predatortz predatortz 08:06 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

U ratnoj strategiji ovakve varijante se zovu maskiranje.
Izmisliš malom narodu da je genocidan, narodu na kojem svaka kalakurcija može da šilji onu stvar - i to rokaš do besvesti.




Ne samo male, proglašavaju da je ok istrebiti i velike.

Pazi ovaj otvoreni poziv na genocid, koji niko ni prokomentarisao nije na Zapadu:


- Čim uđemo, moramo iskoreniti sve rusko na Krimu - rekao je Podoljak u intervjuu za RSE/RL i dodao da će Krim, koji je pretežno rusko govorno područje, postati deo "ukrajinskog kulturnog prostora".

Priznajući da su njegovi stavovi među najradikalnijim u rukovodstvu u Kijevu, Podoljak je rekao da će se insistirati na tome da stanovnici Krima neće moći da čitaju rusku literaturu ili gledaju ruske filmove, a kamoli da govore ruski jezik u javnosti.

- Umesto toga, ruski jezik bi bio dozvoljen samo privatno - rekao je on i dodao da će oni koji na to ne pristanu morati da odu.

Meštani će se, takođe, suočiti sa masovnim istragama i "zakonskim kaznama", a to se posebno odnosi na one koji su prešli sa ukrajinskog na rusko državljanstvo, kao i za one koje ukrajinske vlasti smatraju "saradnicima i izdajnicima".


Ad
Podoljak je priznao da će taj proces, koji je opisao kao "veoma moćne mere stabilizacije", biti težak.

- Prvo ćemo morati sve da srušimo - rekao je on, misleći na ruski identitet Krima.


IZVOR
alselone alselone 08:09 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Naravno, jer niko nije bacio ni jednu jedinu petardu na Hrvate a kamoli bombe četiri godine, pa su se krajem osamdesetih odmah setili koliko su samo ludo voleli NDH. Potpuno isto nažalost važi i za bosanske muslimane, jer je njima ta NDH ostala u poprilično lepoj uspomeni. Mislim, ta priča da oni sada daju ulice Huseinu Đozi, Mustafi Busuladžiću i Muhamed-efendiji Pandži zato što ih je kao muka naterala, prosto nema preterano veze sa realnošću…

Ja bih voleo da oni čiste svoje dvorište umesto što im mi govorimo - ma ne morate, nije jako prljavo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:17 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…





Tacno je to da Albanci sa Kosova lobiraju decenijama za svoj cilj da se ratosiljaju Srbije. reket svi poslusno placaju za opste (njihovo) dobro i cilj. Ali nisu mogli bas sve kongresmene i senatore da potplacuju, ima njih tamo na pretek. Kao i poklapanja tada (a i danas) vec postojecih interesa..

I ko je kriv Srbiji sto nije dresila kesu takodje za svoje dobro i interes pa i ona turila koji milion onima sto kod Albanaca nisu na platnom spisku? Zasto nije gledala da uskladjuje stvarno i moguce sa onima Koji Se Pitaju a ne njima uskurac? Ali ne, treba(lo) je nahraniti ale i porodice, za to uvek ima, evo i posle toliko kradja ovaj narod ih jos brani i izmislja im olaksice.

A i da se ne lazemo, a dobro bi bilo da se ne lazemo, Milosevicu je ideoloski bila bliska Moskva, a ne Vasington.

I bi onako kako je bilo. (sa sve Moskvom zajedno sa Vasingtonom, kao prc Srbiji po onoj prvoj kojoj su se nadali i na nju stavljali dzokera)

I sta mi radimo danas posle svega i 33 godine - opet se ideoloski i planski turamo Moskvi tj. opet nista naucili nismo.

Price tipa - jao oni nas bombardovali, jesu jbt. ali umesto da iskoristimo priliku ove danasnje polarizacije pa idemo kud i svi Turci tu i mali Mujo - citaj, ceo Balkan, onima koji tu gazduju i gazdovace jos dugo, mi opet kao budale biramo evidentne gubitnike globalne, citaj Moskvu, sa kojom cemo opet videti jedino i sigurno opet onaj prc.
(o prirodi i danasnjeg rezima u Moskvi obaska, gde ces gori model za zivot i uredjenje drzave od ruskog, kineskog, iranskog i slicnih na koje se danas lozi vecinska Srbija (da bas, bas se lozi jer takvima opravdava i pravi sve moguce logicke vratolomije ne bi li negirali svako sranje, a sranja u izobilju, i to strukturnih osovinskih sranja na kojima takve drzave pocivaju a ne marginalnih incidenata) a ovamo u isto vreme nesto kenja o Titovom rezimu, pa alo logiko gde si isparila??? Da sve gore navedene drzave imaju drugaciji predznak, ja bih bila prva koja bi ih prizivala i vezivala Srbiju za njih i prizeljkivala smenu globalnog gazde ili balans snaga. Ali nisu.)

Dva puta za redom u modernoj istoriji biramo da sebi pucamo u nogu. A moglo je drugacije. Od kukanja i mahanja, besnjenja (na koje bas i nemamo 100% pravo ako cemo iskreno) i trazenja svih mogucih izgovora i vratolomija da su nam uvek iskljucivo svi krivi a mi nista jadni, pa ostacemo vecne zrtve prepune gneva koji ne sluzi bas nicemu (zamislite individuu sa tim profilom u svom okruzenju pa da li je ne bi oterali u 3PM) - a vozovi prolaze, drugi oko nas hvataju one prave a mi ko retardirani rodjak ostadosmo da sedimo u cosku.

E sad, ako nekom prija takva uloga (svesno/nesvesno), ok, da ne kvarim zabavu..


P.S. Da kazem, konacno, nesto i na temu opsade Sarajeva.. izivljavanje nad civilima 4 godine, a kao i svaki zlocin - ko pokusa da relativizuje prosto se namece da takvima pozelis da isto gleda u svojoj kuci. Fer.
predatortz predatortz 08:25 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

P.S. Da kazem, konacno, nesto i na temu opsade Sarajeva.. izivljavanje nad civilima 4 godine, a kao i svaki zlocin - ko pokusa da relativizuje prosto se namece da takvima pozelis da isto gleda u svojoj kuci. Fer.


Fer odgovor:

Ko god smatra da su nevini građani oni koji su se zalagali za ovo, želim mu da to ima u svojoj kući.

Nevini građani na smotri


gvozden1 gvozden1 08:35 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Ako ti je to čudno šta misliš koliko smo mi kao društvo ovde daleko od Ul. Dimitrija Ljotića? Manje nego što ti se čini.

Hajd malo uporedi koliko je Ljotić imao pristalica tad, a koliko je muslimana bilo na toj strani, reći će ti te cifre nešto.

Ljotić je i tad bio nebitna margina, na značaju mu dala komunistička propaganda, a muslimansku masovnu podršku istoj strani ista propaganda prikrivala.

I evo tebe danas gde smatraš da su Srbi blizu da slave Ljotića tj nacizam, a za to što ga muslimani slave, krivi Srbi.

Jebiga Makso.


Ili ono da Srbi podržavaju Ruse jer veruju da bi im pomogli da tuku okolo.

Sve i da je tako, smatraš li to nenormalnim?

Što bi se to Srbi uopšte tukli sa ovima okolo, iz obesti, ili su im ovi okolo nešto njihovo oteli?

Ako bi tučom Srbi zaštitili svoje, koga treba da podržavaju ako ne onoga ko bi im u tome pomogao?

Neverovatno je da za Srbe uvek osudu, a za druge opravdanje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:38 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…



Cela BIH tadasnja se nije zalagala za to. Od celog Sarajeva se nisu svi zalagali za to. A opet su sve terorisani.

Rat se vodio i tako je odluceno, opsada grada 4 godine nema nikakvo opravdanje. I na kraju sta je bilo, Sarajevo je muslimansko. RS ima autonomiju, samostalnost nece imati iz prostog razloga sto onoga ko je rat izgubio (Srbija) ne nagradjujes (onaj ko se pita) u miru. Sadasnje igranje na Rusiju, ok videcemo kako ce proci kao posledica.

A podela je mogla biti ugovarana kao i ona u Hrvatskoj (Krajina) pa makar trajala 10 godina, ali Beograd je igrao na opciju rata i zajebao se da se niko nece umesati i da ce vojno sami to resiti. Greska u proracunu, i to ne mala greska.

A danas ce opet pogresnim proracunom i igranje na Moskvu i otvaranje moguce ratne opcije da se ponovo nesto podeli drugacije od pre 33 godine po prirodi stvari opet imati posledice. Koje? Videcemo.

alselone alselone 08:42 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

A podela je mogla biti ugovarana kao i ona u Hrvatskoj (Krajina) pa makar trajala 10 godina, ali Beograd je igrao na opciju rata i zajebao se da se niko nece umesati i da ce vojno sami to resiti. Greska u proracunu, i to ne mala greska.

Srbija nije igrala na rat u Bosni. Mir je trebao biti potpisan i bio je potpisan i muslimani su uz nagovor Amerikanaca povukli potpis i rat je počeo. To su činjenice.
maksa83 maksa83 08:46 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Bože evo opet opravdanje za njih i napad za nas.

Oni što imaju naciste to nije strašno jer nije Hitler nego neki lokalni.
Mi što nemamo je strašno jer smo blizu.

Tamo ne piše ništa slično, odn. sve si to izmislio - opet.
benedykt benedykt 08:49 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

alselone

Opet obrnuto, drugima se nalaze opravdanja i umanjenja a nama prenaglašavaju stvari koje se nisu ni desile. Obrnuto od zdravog razuma.

Kao na primer ona idiotarija o Judenfrei Beogradu gde je nekim neverovatnim čudom za to okrivljen narod za koga je važilo pravilo 100 za 1. E sad, ono što se inače i ne zna previše je da je za celu tu budalaštinu zaslužan Walter Manoschek, inače austrijski politikolog iz Beča, koji je pre trideset godina izdao knjigu Serbien ist judenfei!“ Militärische Besatzungspolitik und Judenvernichtung in Serbien 1941/42. Dakle bukvalno je svaka ironija umrla…

gvozden1 gvozden1 08:51 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

alselone
A podela je mogla biti ugovarana kao i ona u Hrvatskoj (Krajina) pa makar trajala 10 godina, ali Beograd je igrao na opciju rata i zajebao se da se niko nece umesati i da ce vojno sami to resiti. Greska u proracunu, i to ne mala greska.

Srbija nije igrala na rat u Bosni. Mir je trebao biti potpisan i bio je potpisan i muslimani su uz nagovor Amerikanaca povukli potpis i rat je počeo. To su činjenice.

Ma naravno.
Ovo gore su čiste gluposti koje nikakvu osnovu u realnosti nemaju.

Srbi nisu hteli radikalizaciju, otcepljenja, nove granice, hteli su dogovaranja, evoluciju, ne rat, Srbi su poslednji narod u Bosni koji je formirao svoju nacionalnu stranku, SDS, pre njih su to uradili i muslimani i Hrvati, i krenuli sa nacionalističkom propagandom.

Sad Srbi krivi.
alselone alselone 08:52 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Tamo ne piše ništa slično, odn. sve si to izmislio - opet.

Tačno to je pisalo.

Pa sad, da li bi podržavao naciste, nemaju oni Bulevar Divizije Princa Eugena i Trg Adolfa Hitlera ni Tržni Centar Albert Šper, nego neke lokalne kvislinge.


"Pa sad... nemaju nego". Znači nije strašno kao da je neki Eugen, nego neke lokalne kvislinge. Znači nisu ni nacisti nego kvislinzi.


Ako ti je to čudno šta misliš koliko smo mi kao društvo ovde daleko od Ul. Dimitrija Ljotića? Manje nego što ti se čini.


"Ako ti je to čudno" a ne bi trebalo biti pošto je to zato što smo ih mi gađali snajperima, onda pogledaj prvo sebe jer to što mi nemamo ulicu Ljotića je samo splet okolnosti, evo jedan dan od nedelje može vrlo lako da se desi.
alselone alselone 08:54 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Kao na primer ona idiotarija o Judenfrei Beogradu gde je nekim neverovatnim čudom za to okrivljen narod za koga je važilo pravilo 100 za 1.

Ironija sudbine.

Što kaže vrabac za temu "cveno ili crno vino" - ja bih ovo isterivao po cenu dvoboja.
alselone alselone 08:54 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Sad Srbi krivi.


Tumačenje svega na našu štetu. Za sve stvari i teme koje se mogu tumačiti po nekom spektu, uvek se uzima neki granični slučaj na našu štetu. Bukvalno neverovatno da to sami sebi radimo.
predatortz predatortz 08:55 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Rat se vodio i tako je odluceno, opsada grada 4 godine nema nikakvo opravdanje


Ama, ima!
Vojno!
Ako čovek želi da misli svojom glavom i ako je spreman da sasluša sagovornika bez predrasuda.

Evo, ovako...

Sarajevo, kao najveći grad u Bosni i Hercegovini, moglo je bez te opsade da donese prevagu u ratu. Prosto, tu su bile najbrojnije i najnaoružanije jedinice pod komandom Alije Izetbegovića.

Šta su Srbi, odnosno mi, u takvoj postavci mogli da urade, daleko malobrojniji?
Osim da iskoriste prednost terena, prednost boljeg položaja, što je osnova ratovanja?

Osim toga, rekoh, sama ta reč opsada se olako upotrebljava. Ilidžu, Grbavicu, Nedžariće, Vraca, Lukavicu, a sve je to grad Sarajevo, od prvog metka pa do kraja rata su držali Srbi.
Nije to nikakva opsada, tako se formirala linija fronta.

Mi smo imali daleko manje vojnika, ali smo iskoristili prednost terena i nadmoć u artiljeriji.
Tako je naš korpus od 18.000 boraca držao u šahu najbrojniji korpus A BiH, I korpus koji je brojao 44.000 vojnika koji uopšte, ali uopšte, nisu bili loše naoružani i opremljeni.

Granatiranje?

Pa naravno da ćeš granatirati grad kada su sve vatrene tačke neprijatelja u gradu.
Bestrzajni top na krovu bolnice i bolnica više nije civilni nego vojni cilj.
Snajperska tačka na Momi i Uzeiru, sa koje neprijatelj ima dominantan pregled i Momo i Uzeir su vojni ciljevi.

To ne kažem ja, to kaže Međunarodno ratno pravo.

Potom, odluka VRS da se deblokira aerodrom u Sarajevu. Preko tog aerodroma, a kojeg smo uvek mogli imati pod kontrolom naše vatre, nije dolazila samo hrana i humanitarna pomoć.
Dolazile su ogromne količine oružja i ratnog materijala.

Ljudi razmišljaju binarno, a opsada Sarajeva je imala najveći vojni značaj za formiranje Republike Srpske.

I ne zaboravite, podvlačim peti put, tu blokadu su sprovodili građani Sarajeva, Srbi, kojima je taj grad jednako pripadao kao i drugima. Nisu Marsovci opsedali Sarajevo, opsedali su ga njegovi građani i ljudi iz šire okoline grada.
Da nije bilo te opsade, ne bi bilo današnjeg Istočnog Sarajeva, ne bi bilo Srba na Romaniji, Jahorini, u Rogatici, Foči, Višegradu... Verovatno ne bi bilo ni Republike Srpske.
Da skratim - dva najdominantnija vojna cilja za našu stranu su bila povezati Banjaluku sa istokom RS i ne dozvoliti proboj muslimanima iz Sarajeva.
Da se nije ostvario samo jedan od ta dva cilja, ne bi bilo Republike Srpske, a ni najvećeg broja Srba koji danas žive u njoj.

Da li je to bilo tragično po stanovnike Sarajeva?
Jeste! Veoma!

Alternativa je bila da bude tragično po nas.

Šta bi ti, da komanduješ vojskom, izabrala?


apacherosepeacock apacherosepeacock 08:56 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

alselone
A podela je mogla biti ugovarana kao i ona u Hrvatskoj (Krajina) pa makar trajala 10 godina, ali Beograd je igrao na opciju rata i zajebao se da se niko nece umesati i da ce vojno sami to resiti. Greska u proracunu, i to ne mala greska.

Srbija nije igrala na rat u Bosni. Mir je trebao biti potpisan i bio je potpisan i muslimani su uz nagovor Amerikanaca povukli potpis i rat je počeo. To su činjenice.



Jeste. I na rat u Hrvatskoj i na rat u Bosni i na etnicko ciscenje Kosova. I to iskljucivo na opciju otcepljenje srpskog zivlja i pripajanje Srbiji. Autonomije se pregovaraju. Srbija je isla na ratnu opciju i racunala je da se sa strane nece mesati, osim diplomatijom i posredovanjem. I nije bilo opcije da se vojno umesaju sve dok Amerikanci nisu posle 10 godina dosli do te tacke. A toj je tacki (kao i celom kalamburu objasniti kod kuce zasto se mesas u konflikt hiljadama kilometara i bez opipljive koristi) prethodilo na vec stotine hiljada mrtvih, likvidacija, logori, hladnjace. Tacno nisu reagovali svuda, al eto belci, Evropa itd.


Nemojmo se praviti slepi. Srbija je isla na rat i pripajanje, zajebala se u proracunu, izgubila rat, propala pripajanja a uz to i izgubila Kosovo - deo svoje teritorije.

E ajd sad pa neka proba ponovo isto i ponada se drugacijem rezultatu na osnovu svog pozicioniranja.
alselone alselone 08:58 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Alternativa je bila da bude tragično po nas.


Tako je.

Drugo, to sa Sarajevom se ni manje ni više nego predstavlja kao Lenjingrad. Drugi narod je držao pod opsadom tuđ grad i granatirao ga besomučno i iznurivao stanovnike glađu.

A nije tako bilo. Bilo je kako ti kažeš, prosta vojna operacija (specijalna operacija) da se deo vojske blokira u delu grada kako ne bi izašao i radio što vojske rade, ubijao naše ljude.
bene_geserit bene_geserit 08:59 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

A danas ce opet pogresnim proracunom i igranje na Moskvu

Kakvo "igranje na Moskvu", u čemu se ono ogleda?
Lupiš i ostaneš živ.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:12 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

bene_geserit
A danas ce opet pogresnim proracunom i igranje na Moskvu

Kakvo "igranje na Moskvu", u čemu se ono ogleda?
Lupiš i ostaneš živ.



E, nemoj me zamajvati sa tim Vucicevskim forama i varke telom da je neko som i da ce da poveruje..
vcucko vcucko 09:16 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

maksa83
Osnovna je funkcionalna sličnost, da ne kažem identičnost. Što ovde već godinama trubim, ali iskreno ne vidim da dopire.

Dopre dopre, ja se evo godinama sa tobom slažam ali tebi srce ostalo na patriotskom bloku, na njih si se fokusiirao ali u njihovom svemiru oni mogu biti samo heroji koji su svima dali sve a nezahvalnici ... im ne zahvaljuju, možeš da kucaš dok ti se slova na tastaturi ne izbrišu.

Notorna je činjenica da je Rusija 1914. zbog Srbije ušla u veliki rat spuštenih gaća. Pa su u tom velikom ratu izgubili i narod i carevinu i samu državu i sve u pm.
Što ne znači da mi tu sad moramo ovo ono pa sve. Ali osnovno, ne smemo, ne samo iz moralnih razloga, nego upravo iz svog elementarnog interesa, da se pridružimo rulji. Koja se bekelji, reži i u čoporu oće da otkida meso od Rusije. Kakva je da je Rusija. Ako bismo to uradili, nije metafora nego bi zaista ubrzo nestali. Olupalo bi nam se o glavu koliko odmah.

Što je najzanimljivije, ne verujem uopšte da ovde postoji značajan deo naroda koji bi tako nešto želeo. Nego postoji neki mali procenat što plaćenih (što mi je jasno) što iskrenih provokatora koji tako nešto zagovaraju.
maksa83 maksa83 09:19 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

0
"Ako ti je to čudno" a ne bi trebalo biti pošto je to zato što smo ih mi gađali snajperima, onda pogledaj prvo sebe jer to što mi nemamo ulicu Ljotića je samo splet okolnosti, evo jedan dan od nedelje može vrlo lako da se desi.

Da li si mogao da zamisliš devedesetih, a pogotovo npr. ranih dvehiljaditih da će ti zemlju preuzeti radikalske frindž budale? Da će 2023. za sve da se pita "onaj mali Šešeljev debil"? Da je meni recimo neko rekao 2001. (a i 1995.) "onaj Mirin debil Vulin će biti na čelu DB-a za deset godina, pošto je prethodno bio ministar vojske i policije" ja bih ga diskardovao kao ludaka.

Nema gluplje stvari od počinjanja rečenice sa "ja sam malo stariji od tebe pa..." ali jebiga - ja zapravo jesam malo stariji od tebe pa sam kao svesnije biće od tebe ispratio kolaps ovog društva do ove tačke, i sa takvim izvodom može da stigne na baš nezgodna mesta.
vcucko vcucko 09:24 07.04.2023

Re: Сушизација Србије и Сафетизација Блога Б92

shmoo


Чучко је задужен за онај други мањи и мање значајан београдски клуб као и за репрезентацију Југославије (СФРЈ).


Opet se ponavljam:

Dok se taj manje značajan klub smatrao, 1/4 finala (čak i poneko 1/2 finala) SP, finale EP, olimpijske medalje, sve je to bio standard za fudbalsku reprezentaciju Jugoslavije/SFRJ.

Kad je nadvladao Džaja na naslovnoj strani Radio TV Revije (zna se šta čitaju mase) i menadžerisanje na naš način (Miki Rudinski) sve je otišlo u Honduras.
predatortz predatortz 09:30 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…


Da li si mogao da zamisliš devedesetih, a pogotovo npr. ranih dvehiljaditih da će ti zemlju preuzeti radikalske frindž budale?


Kada nemaš opoziciju, kada su njene ikone Vesna Pešić, Čeda, Čanak, Korać, kada DS vodi Lutovac koji ima harizmu morskog krastavca, šta očekuješ?

Nas su pobedili glupani!
To je dokaz da smo, ne samo nesposobniji, nego i daleko gluplji od njih.

Oni su našli način da se organizuju i sada jebu.

Mi*, za više od tri decenije, nismo napravili model koji bi bio široko prihvaćen.
Na izbore izlaziš pred narod i priču moraš upakovati tako da dopre do njega.
Sa akademskim proseravanjima i nadobudnim facama, retorikom koju narod ne razume, izbori se ne dobijaju.
Ko to ne razume, taj nije elita. Taj je glup k'o kurac!



*svi kojima ovi nisu na srcu
maksa83 maksa83 09:34 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Kada nemaš opoziciju, kada su njene ikone Vesna Pešić, Čeda, Čanak, Korać, kada DS vodi Lutovac koji ima harizmu morskog krastavca, šta očekuješ?

Nije to tačka od koje smo krenuli nego tačka do koje smo došli. A nismo do ove tačke došli baš mic po mic linearno, bilo je tu "skokovitih momenata".
predatortz predatortz 09:35 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

maksa83
Kada nemaš opoziciju, kada su njene ikone Vesna Pešić, Čeda, Čanak, Korać, kada DS vodi Lutovac koji ima harizmu morskog krastavca, šta očekuješ?

Nije to tačka od koje smo krenuli nego tačka do koje smo došli. A nismo do ove tačke došli baš mic po mic linearno, bilo je tu "skokovitih momenata".


Opet se svodi na ovo moje.
Šta smo ponudili?
benedykt benedykt 09:35 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

predatortz


Nevini građani na smotri



A ne, nisu to nevini građani to su vojne jedinice multi-kulti Sarajeva, gde se to jedno proevropsko opredeljenje i zalaganje za liberalne vrednosti Zapada vide takoreći odmah i na bukvalno prvi pogled…
alselone alselone 09:39 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

vojne jedinice multi-kulti Sarajeva

Bilo bi super da umesto tih čizama imaju crvene starke.
predatortz predatortz 09:48 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

alselone
vojne jedinice multi-kulti Sarajeva

Bilo bi super da umesto tih čizama imaju crvene starke.


Ih, pa ima tu raznih modnih detalja.
Pogledaj demokratskog predsednika multietničke i građanske Bosne, kako se zabavlja sa rajom.



Što bi rekla Anđa, iz snimka je sve jasno.

Samo, Anđa će ovaj snimak da briše.

Naći će da je uvredljiv...
benedykt benedykt 09:58 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

predatortz
alselone
vojne jedinice multi-kulti Sarajeva

Bilo bi super da umesto tih čizama imaju crvene starke.


Ih, pa ima tu raznih modnih detalja.
Pogledaj demokratskog predsednika multietničke i građanske Bosne, kako se zabavlja sa rajom.



Što bi rekla Anđa, iz snimka je sve jasno.

Samo, Anđa će ovaj snimak da briše.

Naći će da je uvredljiv...

Misliš zbog onog sekirčeta kojim se veselo mlatara, koje je naravno tu da pokaže njihovu odlučnost da sebi samima cepaju drva kada zagudi zima…
predatortz predatortz 10:00 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Misliš zbog onog sekirčeta kojim se veselo mlatara,


ma, bre... Čovek je treš metalac, ali ova seljadija sa brda odma oće da ubije...
benedykt benedykt 10:04 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

predatortz
Misliš zbog onog sekirčeta kojim se veselo mlatara,


ma, bre... Čovek je treš metalac, ali ova seljadija sa brda odma oće da ubije...

Preteča hipstera takoreći, mlati sekirčetom okolo i dere se… Hasan seckati…!?
predatortz predatortz 10:07 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

benedykt
predatortz
Misliš zbog onog sekirčeta kojim se veselo mlatara,


ma, bre... Čovek je treš metalac, ali ova seljadija sa brda odma oće da ubije...

Preteča hipstera takoreći, mlati sekirčetom okolo i dere se… Hasan seckati…!?


Ovi Hasani su posle, sa BejHeee soškama u džepu, seckali po Londonu, po Španiji, po AmeriKi...
Tako da je tu bilo i malo kosmičke pravde, jer su ih ti, preko Splita, dovodili u Bosnu da seckaju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:22 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

benedykt
alselone

Opet obrnuto, drugima se nalaze opravdanja i umanjenja a nama prenaglašavaju stvari koje se nisu ni desile. Obrnuto od zdravog razuma.

Kao na primer ona idiotarija o Judenfrei Beogradu gde je nekim neverovatnim čudom za to okrivljen narod za koga je važilo pravilo 100 za 1. E sad, ono što se inače i ne zna previše je da je za celu tu budalaštinu zaslužan Walter Manoschek, inače austrijski politikolog iz Beča, koji je pre trideset godina izdao knjigu Serbien ist judenfei!“ Militärische Besatzungspolitik und Judenvernichtung in Serbien 1941/42. Dakle bukvalno je svaka ironija umrla…



Ali Manoschek uopste nije tvrdio da su Srbi krivi za Holokaust na toj teritoriji. To se vec i iz naslova vidi. Posto nasi istoricari spavaju a druge to nije mnogo zanimalo o nacistickoj okupaciji u Srbiji i o progonu Jevreja se pre toga slabo znalo.

U knjizi i u drugim istrazivanjima on je opisivao kako su nacisti proganjali Jevreje (i ne samo Jevreje) u Srbiji.

"Serbien ist judenfre" je sadrzaj poruke koju je u junu 42. sef posebne vrste naci tajne sluzbe iz Beograda poslao Himmleru - svom sefu.


Kad smo kod ironije, Manoschek je skoro bio optuzen da negira genocid u Srebrenici. Bio clan one Komisije koju je oformila vlada RSa.


angie01 angie01 10:33 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…


Samo, Anđa će ovaj snimak da briše.

Naći će da je uvredljiv...


ajd ne lazi, matereti, bez podmetanja ti ne umes ni da pricas, a ni to ne radis izgleda dobro, jer ti se nervira menadzerka,

ja sam brisala samo komentare sa eksplicitnim uvredama,...a eno ostala gomila tvojih bas gadnih, narocito onaj gde se podsmevas mojim stradalima i zajedljivo komentarises moja osecanja-sto je epska bedastoce i mizerija.

a sto se snimaka tice- toliko ih je uzasnih, da mogu da ih kacim do prekosutra, recimo onaj o snajperturizmu,... al nisam htela tu atmosferu,...
angie01 angie01 10:34 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

a od kada je ova slika sa glasa srpske?...i gde je snimljena i povodom cega?
predatortz predatortz 10:35 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…


ja sam brisala samo komentare sa eksplicitnim uvredama,.


ja sam pročitao sve te komentare i nikakvih uvreda u njima nije bilo.
Tvoji komentari, sa druge strane, puni su uvreda.

Za podsmevanje tvojim stradalim, molim za citat.
Samo sam konstatovao to da si ih pomenula i pomenuo ja moje.

Dakle, citiraj tu uvredu i podsmevanje.

Čekam!
panta panta 10:36 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

benedykt
predatortz


Nevini građani na smotri



A ne, nisu to nevini građani to su vojne jedinice multi-kulti Sarajeva, gde se to jedno proevropsko opredeljenje i zalaganje za liberalne vrednosti Zapada vide takoreći odmah i na bukvalno prvi pogled…

Kakva su ovo maskirna odela?
Zimska?
alselone alselone 10:37 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Da li si mogao da zamisliš devedesetih, a pogotovo npr. ranih dvehiljaditih da će ti zemlju preuzeti radikalske frindž budale? Da će 2023. za sve da se pita "onaj mali Šešeljev debil"? Da je meni recimo neko rekao 2001. (a i 1995.) "onaj Mirin debil Vulin će biti na čelu DB-a za deset godina, pošto je prethodno bio ministar vojske i policije" ja bih ga diskardovao kao ludaka.

Nema gluplje stvari od počinjanja rečenice sa "ja sam malo stariji od tebe pa..." ali jebiga - ja zapravo jesam malo stariji od tebe pa sam kao svesnije biće od tebe ispratio kolaps ovog društva do ove tačke, i sa takvim izvodom može da stigne na baš nezgodna mesta.


Sa svim ovim se mogu bez problema saglasiti. Samo ne mislim da možemo baš do Ljotića da dođemo.
angie01 angie01 10:37 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

ja sam pročitao sve te komentare i nikakvih uvreda u njima nije bilo.
Tvoji komentari, sa druge strane, puni su uvreda.


lazes, kao i obicno, al nemam nameru da se gurkam oko toga.


Čekam!


eno ti komentar, sto bih ga sada kopirala, nisam valjda toliko bedna da sibicarim s tobom oko toga.
predatortz predatortz 10:41 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

panta
benedykt
predatortz


Nevini građani na smotri



A ne, nisu to nevini građani to su vojne jedinice multi-kulti Sarajeva, gde se to jedno proevropsko opredeljenje i zalaganje za liberalne vrednosti Zapada vide takoreći odmah i na bukvalno prvi pogled…

Kakva su ovo maskirna odela?
Zimska?


Da, i to je ok. Veoma su praktična. Imao sam par sličnih. Fora je u "zapisima" oko glave.
Ovi ljudi su vodili džihad u Evropi, a nama se ovde poturaju priče o "multietničkoj i građanskoj Bosni". Ovo je regularna jedinica te "građanske" države. Groblja poginulih vojnika te "građanske" države se zovu šehidskim (poginuli na Alahovom putu, za veru, za islam...), ulice glavnog grada te "građanske i multietničke države" imenovane su po nacistima.

A od nas se ovde traži da ih se sećamo sa poštovanjem "na ovaj tužan dan" jer smo bili protiv svega toga.
milisav68 milisav68 10:42 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

benedykt
Nismo ga izabrali ako mene pitaš, odnosno pre će biti da nam je nametnut tj opet imamo IMHO i tu uzrok vs posledica i obrnuto. U prevodu, da li su Srbi ludo zavoleli Slobu zato što je on bio jedinstveni & neodoljivi Sloba, ili što su ga jedan partijski klan i Udba postavili da bude prvi čovek Srbije pa se onda narod zaljubio uz malo pomoći beslovesne 24/7 propagande…

Ma nije tu trebala nikakava propaganda, jer je postojao odličan preduslov.

Uporno se gura priča da je sve bilo sjajno i bajno, i da je došao zli Milošević i sve to rasturio, i da je to početna tačka u vremenu odakle treba da se priča.

Maksa je u pravu za Bajdena, i za guranje love, ali i to je posledica pripreme za izlazak iz SFRJ Slovenaca i Hrvata, koji su upravljali SFRJ bez obzira što su SRbi bili najbrojni narod.A sve počelo smenom Rankovića koji je bio za unutarističku državu sa jednim centrom u Beogradu.Pa su onda sledili razni amandmani na Ustav, zaključno sa 1974. godinom, gde su republikama i pokrajinama dati znaci državnosti, sem vojske.

I tu dolazimo do Kosova, koji dobija današnje granice, jer su naši komunistički pametnjakovići pomerili granice severno od Mitrovice, da bi administracijski bilo više Srba na Kosovu.Ali, Beograd, kao glavni grad Srbije, nema nadležnost nad Kosovom, pa tako ni nad policijom, i kreće lagana tortura nealbanskog naroda tamo, koja kulminira sa demonstracijama `81.Od tada kreće radikalizacija pobune, i kreće se na pucanje (i ubijanje) vojske i policije (koja je bila "savezna", i to se poklapa sa Bajdenovom posetom.

To sve prati masovnije iseljavanje Srba i Crnogoraca sa Kosova, i preseljenje u uglavnom centralnu Srbiju, a simbol toga je Kaluđerica (najveće divlje naselje).Takođe, to sve zna srpska republička policija i DB, jer provodi vreme tamo i ovamo pod saveznom upravom, i nestrpljivo čeka da neko lupi šakom o sto i kaže - Niko ne sme da vas bije!

Epilog svi znamo, jer smo tek tad otvorili oči, odnosno to nam se uporno sugeriše kao prelomna tačka, a u stvari, to je ona puška iz prvog čina koja je morala da opali u trećem.Kosturi i topovi (i JNA kao partijska vojska) su bili u ormanu, pa je svaki gledalac sanjao različit san.
predatortz predatortz 10:43 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…


eno ti komentar, sto bih ga sada kopirala, nisam valjda toliko bedna da sibicarim s tobom oko toga.


Ja vidim komentar, ali te pitam gde je podsmevanje tvojim ili bilo čijim stradalim.

Edit:

Citiraću, pa neka ljudi procene.

Dakle, ja:


Kaže Anđa, poginuli njeni u Sarajevu. Nevini civili!
Pa i moji su. 26. maja 1992. u Pofalićima, pred njihovim kućama, civili, a neki i starci.Ubile ih komšije iz reda tih "nevinih civila" 1. korpusa A BiH.


I?
Da li se ja podsmevam žrtvama ili tvojoj glupoj mantri da su u Sarajevu bili nevini civili koji nikog nisu ugrožavali?
Ako je tako kao što ti tvrdiš, moje u Pofalićima su pobili nevini civili.

Gde je tu podsmeh tvojim stradalim?
gvozden1 gvozden1 10:52 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

matereti

:)
Pa kako da je čovek ne voli.

Još ako je Bosanac:)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:53 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

apacherosepeacock

Rat se vodio i tako je odluceno, opsada grada 4 godine nema nikakvo opravdanje.


Naravno da nema. Nije mi jasno ovo opravdavanje odluka koje su doneli i sprovodili ocigledni kreteni (da ne budemo grublji). Sto je tesko osuditi ih i distancirati se od njih kao sto se danas svaka normalna osoba distancira od odluke/izjave nekog VulinaGasica? Zamisli da danas neko kaze ako napadate Vulina napadate sve Srbe.
benedykt benedykt 10:55 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Neues aus der Nachbarschaft

Ali Manoschek uopste nije tvrdio da su Srbi krivi za Holokaust na toj teritoriji. To se vec i iz naslova vidi. Posto nasi istoricari spavaju a druge to nije mnogo zanimalo o nacistickoj okupaciji u Srbiji i o progonu Jevreja se pre toga slabo znalo.

U knjizi i u drugim istrazivanjima on je opisivao kako su nacisti proganjali Jevreje (i ne samo Jevreje) u Srbiji.

"Serbien ist judenfre" je sadrzaj poruke koju je u junu 42. sef posebne vrste naci tajne sluzbe iz Beograda poslao Himmleru - svom sefu.

Grešiš barem delimično, Manoschek je naime u samoj knjizi posebno istakao značajan doprinos Milana Nedića i njegovog prethodnika Milana Aćimovića napominjući naravno da su oni bili samo pomagači, a onda je metodom selektivnog čitanja od cele te priče bukvalno ostalo samo to da su glavni i odgovorni za Judenfrei Beograd bili u suštini Srbi tj lokalna kvislinška vlada. Sve ono što se posle u medijima pojavljivalo su pažljivo odabrani delovi njegove knjige, kao što uostalom možeš i videti da se na nekim mestima i pozivaju na njega…
predatortz predatortz 10:55 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Naravno da nema.


Znači, ti bi pustio neprijatelja iz okruženja da se razmaše? A on mnogobrojniji, pa bi imao ogroman problem da ga zaustaviš ako proboj izvrši?

Ti ono beše matematičar?
angie01 angie01 10:59 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

ali te pitam gde je podsmevanje tvojim ili bilo čijim stradalim.


recimo ovde,

Ma bre, ovo je tužno...

Ono, nekoj Anđi iz Beograda se cepa srce za Saraj'vom, trideset godina posle!

Taj stepen licemerja bukvalno nagoni čoveka na povraćanje.

Pa, pogledaj danas vodeće sarajevske portale. Nigde ove teme, bar ne među najčitanijim vestima.

Ali se Anđa iz Beograda setila i tuguje.

Ne bi li iznervirala nekoga ovde i posle kmečala kako je proganjana, a samo je htela da se seti dečice i tako to...

I sad, da se neko primi!


benedykt benedykt 11:04 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

predatortz

Groblja poginulih vojnika te "građanske" države se zovu šehidskim (poginuli na Alahovom putu, za veru, za islam...)

Potpuno tačno, i to sa grobljima sam potpuno zaboravio da napomenem, odnosno da se o svim poginulim vojnicima armije RBIH uvek govori kao o poginulim šehidima, kao i da u praktično svim mestima Federacije BiH ima neka njihova šehidska ulica…
predatortz predatortz 11:09 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
ali te pitam gde je podsmevanje tvojim ili bilo čijim stradalim.


recimo ovde,

Ma bre, ovo je tužno...

Ono, nekoj Anđi iz Beograda se cepa srce za Saraj'vom, trideset godina posle!

Taj stepen licemerja bukvalno nagoni čoveka na povraćanje.

Pa, pogledaj danas vodeće sarajevske portale. Nigde ove teme, bar ne među najčitanijim vestima.

Ali se Anđa iz Beograda setila i tuguje.

Ne bi li iznervirala nekoga ovde i posle kmečala kako je proganjana, a samo je htela da se seti dečice i tako to...

I sad, da se neko primi!




Da, ovo je podsmevanje tebi. Tvom licemerju. Ne žrtvama.
alselone alselone 11:10 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

benedykt
predatortz

Groblja poginulih vojnika te "građanske" države se zovu šehidskim (poginuli na Alahovom putu, za veru, za islam...)

Potpuno tačno, i to sa grobljima sam potpuno zaboravio da napomenem, odnosno da se o svim poginulim vojnicima armije RBIH uvek govori kao o poginulim šehidima, kao i da u praktično svim mestima Federacije BiH ima neka njihova šehidska ulica…


I naši "partneri" iz EU to tolerišu i ciljaju da ugase RS i naprave jedinstvenu Bosnu. Zašto? Kako mogu biti na njihovoj strani posle svega?

Mislim, ja znam odgovor, ali neću da ga kažem. :)
gedza.73 gedza.73 11:10 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Kao na primer ona idiotarija o Judenfrei Beogradu gde je nekim neverovatnim čudom za to okrivljen narod za koga je važilo pravilo 100 za 1

Kao i priča o cinkarenju (ne kažem da ga nije bilo, dovoljno je videti nakon rata koliko se i ko se sve cinkario) iako su preko Saobraćajnog biroa folksdojčeri poslali spiskove Jevreja u Berlin pa su domaće Švabe bukvalno pre ulaska nemačkih trupa već počele sa proganjanjem Jevreja na prostoru Srbije dok su Srbin (opet naravno ne svi) i po cenu vlastitog života čuvali i sakrivali Jevreje (među tim Srbima je bilo i nedićevaca)

Na stranu što su u osiromašenu i okupiranu Srbiju zbog promene etničke strukture u Sloveniji Nemci proterali desetine hiljada Slovenaca koji su spas našli upravo kod i tih i takvih Srba.

angie01 angie01 11:11 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

A od nas se ovde traži da ih se sećamo sa poštovanjem "na ovaj tužan dan" jer smo bili protiv svega toga.


od tebe niko nista ne trazi- sem tvoje menadzerke.

eno je tamo kod spire, pravi sa ostalim clanovima tasinogn inkluzivnog odelenja, novo blato od fekalija, masuci spolovilom, kao i obicno-valjda fetis neki, ne znam, jer je nezdovoljna tvojim ucinkom...doduse, ni hucijevim, jedino nisam sigurna, da on nesto mari za to, za razliku od tebe-ti bi trebalo da se zabrines.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:13 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Kaže Anđa, poginuli njeni u Sarajevu. Nevini civili!
Pa i moji su. 26. maja 1992. u Pofalićima, pred njihovim kućama, civili, a neki i starci.Ubile ih komšije iz reda tih "nevinih civila" 1. korpusa A BiH.

I?
Da li se ja podsmevam žrtvama ili tvojoj glupoj mantri da su u Sarajevu bili nevini civili koji nikog nisu ugrožavali?
Ako je tako kao što ti tvrdiš, moje u Pofalićima su pobili nevini civili.


Pa ako se ovo 'njeni' odnosi na ljude koje je ona znala i za koje zna da su nevini civili a ti te ljude optuzis da su bas oni ubili tvoje u Pofalicima ne samo da se rugas nego i opravdavas smrt prvih.

Inace, imas problem sa kvantifikatorom - nisu svi ubijenu u opsadi Sarajeva bili nevini ali kad se vec igramo tosa tako nesto neces naci apsolutno nigde.

Koliko se danas zna, skoro 13% svih poginulih u BH ratu je stradalo tokom opsade Sarajeva. Od oko 60% u borbama u i oko grada i 40% civila (vise od 5000 u gradu). Ovi drugi pre svega od granata koje su vecinom stizale od VRS.
angie01 angie01 11:16 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Da, ovo je podsmevanje tebi. Tvom licemerju. Ne žrtvama.


pa ti proglasvas nebitnim neke tamo zrtve-posle trideset godina i proglasavas moja osecanja licemernim i povracati se od mog cepanja srca iz Beograda za Sarajevom, jer to radim, da bih nekog ovde iznervirala- alo bre, mizerijo ljudska bolesna....ti nemas srama, ni obraza.
predatortz predatortz 11:19 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Pa ako se ovo 'njeni' odnosi na ljude koje je ona znala i za koje zna da su nevini civili a ti te ljude optuzis da su bas oni ubili tvoje u Pofalicima ne samo da se rugas nego i opravdavas smrt prvih.


Loše čitanje, odnosno uključio si se na pola filma.

Ovde se godinama sere, a Anđa prednjači u tome, da su u Sarajevu bili sve neki sami nevini civili koje su maltretirali (pa salva pogrdnih naziva) za pripadnike VRS.

I onda ja kažem da su, ako je to njeno tačno, moje rođake u Sarajevu, Srbe, ubili ti nevini civili. Jer, po vama drugih, a ne dao bog neke muslimanske vojske, u Sarajevu nije bilo.


Zapravo, vi godinama pišate po tim mojim, tvrdeći da toga nije bilo, nego su samo seljoberi sa brda ubijali nevinu raju.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:19 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

benedykt
Neues aus der Nachbarschaft

Ali Manoschek uopste nije tvrdio da su Srbi krivi za Holokaust na toj teritoriji. To se vec i iz naslova vidi. Posto nasi istoricari spavaju a druge to nije mnogo zanimalo o nacistickoj okupaciji u Srbiji i o progonu Jevreja se pre toga slabo znalo.

U knjizi i u drugim istrazivanjima on je opisivao kako su nacisti proganjali Jevreje (i ne samo Jevreje) u Srbiji.

"Serbien ist judenfre" je sadrzaj poruke koju je u junu 42. sef posebne vrste naci tajne sluzbe iz Beograda poslao Himmleru - svom sefu.

Grešiš barem delimično, Manoschek je naime u samoj knjizi posebno istakao značajan doprinos Milana Nedića i njegovog prethodnika Milana Aćimovića napominjući naravno da su oni bili samo pomagači, a onda je metodom selektivnog čitanja od cele te priče bukvalno ostalo samo to da su glavni i odgovorni za Judenfrei Beograd bili u suštini Srbi tj lokalna kvislinška vlada. Sve ono što se posle u medijima pojavljivalo su pažljivo odabrani delovi njegove knjige, kao što uostalom možeš i videti da se na nekim mestima i pozivaju na njega…


Mogu iz prve ruke da ti potvrdim - razgovarao sa njim o tome zbog tih medijskih tekstova - da njegova interpretacija nikada nije bila da su Srbi krivi za Holokaust na okupiranoj teritoriji. A ulogu domacih kolaboracionista jeste istakao. Kao sto postoje i podaci u nekim drugim istrazivanjima o poljskim kolaboracionistima pa se opet Poljaci kao narod ne optuzuju za Holokaust u Poljskoj.
predatortz predatortz 11:20 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

alo bre, mizerijo ljudska bolesna..


pripazi na rečnik
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:26 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Loše čitanje, odnosno uključio si se na pola filma.


Film je predugacak za moju paznju. A radnja poznata. Pitao si da interpretiramo tvoj citat i ja sam to uradio.


I onda ja kažem da su, ako je to njeno tačno, moje rođake u Sarajevu, Srbe, ubili ti nevini civili. Jer, po vama drugih, a ne dao bog neke muslimanske vojske, u Sarajevu nije bilo.


Zapravo, vi godinama pišate po tim mojim, tvrdeći da toga nije bilo, nego su samo seljoberi sa brda ubijali nevinu raju.


Ovo prvo niko ne tvrdi. Ali ti pravis fintu opravdavajuci ubijanje civila postojanjem Armije BH u Sarajevu.

A sto se jakih reci tice, ti zapravo pisas po tvojim zrtvama kada ih poistovecujes sa 'seljoberima' sa brda.
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:28 07.04.2023

Re: Сушизација Србије и Сафетизација Блога Б92

shmoo


Јбг, обично је Партизан, пардон партизан, доводио те муслимане и Шиптаре (Козић, Хатунић, Прекази, Љаља итд.), али ето неки се провукао и кроз Звезду у то доба.


Sport je univerzalna stvar i ne treba ga miješati sa nacijom. Naročito sa šovinizmom.
I kroz Zvezdu su prolazili ljudi koji nisu bili Srbi ali to izgleda da nije problem.
Pa i Hase je bio došao u Zvezdu, ali se nije mogao prilagoditi. Mušovića Hajduk izvukao iz voza za Beograd gdje je krenuo da potpiše za Zvezdu...
angie01 angie01 11:31 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Ovde se godinama sere, a Anđa prednjači u tome, da su u Sarajevu bili sve neki sami nevini civili koje su maltretirali (pa salva pogrdnih naziva) za pripadnike VRS.


opet lazes- ja o VRS i RS nikada nisam rekla nista- to su tvoja ucitavanja,...nije da ne bih mogla,...a cinjenica je da su mnogi drugi rekli, al si se ti i ova tvoja sajko iz nekog razloga fiksirali na mene i kao ludaci me proganjate, upravo godinama, i na ovom blogu su drugi, mnogo konkretnije rekli stvari koje vas nerviraju, a vi se opet obracate meni- to je bolesno.


Zapravo, vi godinama pišate po tim mojim, tvrdeći da toga nije bilo, nego su samo seljoberi sa brda ubijali nevinu raju.


ne, nego ti iz svog zabetoniranog ludila, stalno projektujes nesto, a na osnovu jasnih cinjenica, koje su tebi itekako poznate,...

znaci- ja nisam nikada rekla nista od ovoga sto tvrdis, a za moje je utvrdjeno sta se i kako deslio- tako da odhebi u troskocima, ne mislis valjda da mi je potrebna dozvola i odobravanje i od tebe i od sajko menadzerke da kazem da mi je zao nevinih ljudi.
angie01 angie01 11:32 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

predatortz
alo bre, mizerijo ljudska bolesna..


pripazi na rečnik


to sto si ti napisao je mnogo gore!!!
gedza.73 gedza.73 11:34 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Notorna je činjenica da je Rusija 1914. zbog Srbije ušla u veliki rat spuštenih gaća.

A onda zbog Bugara nam pripretili da mi skinemo gaće. Što nas je mnogo koštalo. Mnogo više nego Ruse.
Pa su u tom velikom ratu izgubili i narod i carevinu i samu državu i sve u pm.
Što ne znači da mi tu sad moramo ovo ono pa sve. Ali osnovno, ne smemo, ne samo iz

Izgubili su oni narod i carevinu još mnogo pre i to još kad ih istamburali Japanci.
Inače nisam znao da je pojedinačno najbornija vojska koja je napala Kinu tokom Bokserskog ustanka bila ruska.
Ali osnovno, ne smemo, ne samo iz moralnih razloga, nego upravo iz svog elementarnog interesa, da se pridružimo rulji. Koja se bekelji, reži i u čoporu oće da otkida meso od Rusije.

kako sad kida meso od Rusije ako je Rusija otkinula meso od Kine? Kinezi kažu da je deo Sibira njihov. A Vladivostok је kineski ne SSSR-a za koga Putin kaže kako je istorijska Rusija

Mnogo podudarnih tačaka ima. Osvojiš teritoriju, naseliš svojim stanovništvom, podigneš pravoslavne hramove i kad domicilni narod počne da se buni ti pokreneš SVO kako bi navodno zaštitio pripadnike svog naroda dok iza u stvari stoje imperijalistički interesi.

ruska vojska

predatortz predatortz 11:34 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

znaci- ja nisam nikada rekla nista od ovoga sto tvrdis, a za moje je utvrdjeno sta se i kako deslio- tako da odhebi u troskocima, ne mislis valjda da mi je potrebna dozvola i odobravanje i od tebe i od sajko menadzerke da kazem da mi je zao nevinih ljudi.


Svih, ili samo onih stradalih od "seljobera sa brda"?


angie01 angie01 11:39 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Svih, ili samo onih stradalih od "seljobera sa brda"?


pita neko, ko kaze da ga boli dupe za sve druge zrtve- sem njegovih...bez obzira da l su nevine ili ne.

ne rece mi sa kog dogadjaja i gde je i kada snimljena ona slika vojske, koju si nakacio sa glasa srpske?
panta panta 11:40 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

benedykt
predatortz

Groblja poginulih vojnika te "građanske" države se zovu šehidskim (poginuli na Alahovom putu, za veru, za islam...)

Potpuno tačno, i to sa grobljima sam potpuno zaboravio da napomenem, odnosno da se o svim poginulim vojnicima armije RBIH uvek govori kao o poginulim šehidima, kao i da u praktično svim mestima Federacije BiH ima neka njihova šehidska ulica…

Ma!
Sve je jasno odavno.
Da budem precizniji, od samih početaka.
Ono što meni nije jasno je razmišljanje nekih Srba da će naši neprijatelji imati, u bilo kojoj situaciji, razumevanja za nas - Srbe.
Prema tome, mi prema njima treba da imamo samo ortogonalan odnos, bez, gotovo, ikakve interferencije.
panta panta 11:46 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

gedza.73
Kao na primer ona idiotarija o Judenfrei Beogradu gde je nekim neverovatnim čudom za to okrivljen narod za koga je važilo pravilo 100 za 1

Kao i priča o cinkarenju (ne kažem da ga nije bilo, dovoljno je videti nakon rata koliko se i ko se sve cinkario) iako su preko Saobraćajnog biroa folksdojčeri poslali spiskove Jevreja u Berlin pa su domaće Švabe bukvalno pre ulaska nemačkih trupa već počele sa proganjanjem Jevreja na prostoru Srbije dok su Srbin (opet naravno ne svi) i po cenu vlastitog života čuvali i sakrivali Jevreje (među tim Srbima je bilo i nedićevaca)

Na stranu što su u osiromašenu i okupiranu Srbiju zbog promene etničke strukture u Sloveniji Nemci proterali desetine hiljada Slovenaca koji su spas našli upravo kod i tih i takvih Srba.


A onda su nam braća Slovenci, čim se ukazala šansa, vratili samo tako.
predatortz predatortz 11:46 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

ne rece mi sa kog dogadjaja i gde je i kada snimljena ona slika vojske, koju si nakacio sa glasa srpske?


Postrojavanje u Zenici, čini mi se zima 1993.
Što?
To je vojska multietničke i građanske BiH

a eno ti i autentični snimak tih nevinih građana, kako mlate sekiricama...
benedykt benedykt 11:48 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Neues aus der Nachbarschaft
benedykt

Grešiš barem delimično, Manoschek je naime u samoj knjizi posebno istakao značajan doprinos Milana Nedića i njegovog prethodnika Milana Aćimovića napominjući naravno da su oni bili samo pomagači, a onda je metodom selektivnog čitanja od cele te priče bukvalno ostalo samo to da su glavni i odgovorni za Judenfrei Beograd bili u suštini Srbi tj lokalna kvislinška vlada. Sve ono što se posle u medijima pojavljivalo su pažljivo odabrani delovi njegove knjige, kao što uostalom možeš i videti da se na nekim mestima i pozivaju na njega…


Mogu iz prve ruke da ti potvrdim - razgovarao sa njim o tome zbog tih medijskih tekstova - da njegova interpretacija nikada nije bila da su Srbi krivi za Holokaust na okupiranoj teritoriji. A ulogu domacih kolaboracionista jeste istakao. Kao sto postoje i podaci u nekim drugim istrazivanjima o poljskim kolaboracionistima pa se opet Poljaci kao narod ne optuzuju za Holokaust u Poljskoj.

Ja sam inače sasvim slučajno naleteo na njegovu knjigu, tako što su se u jednom Srbi & Judenfrei Beograd tekstu pozvali na njega i podatke koje je on naveo oko saradnje lokalne kvislinške vlade i policije, pa me posle zainteresovalo šta tamo zaista piše. Prosto u samoj knjizi ima upravo onoga od čega je kasnije i nastala cela fama naravno sistemom selektivnog čitanja. Nekome su dati podaci bili i više nego dovoljni da konstruiše neki svoj narativ…
panta panta 11:48 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Neues aus der Nachbarschaft
benedykt
Neues aus der Nachbarschaft

Ali Manoschek uopste nije tvrdio da su Srbi krivi za Holokaust na toj teritoriji. To se vec i iz naslova vidi. Posto nasi istoricari spavaju a druge to nije mnogo zanimalo o nacistickoj okupaciji u Srbiji i o progonu Jevreja se pre toga slabo znalo.

U knjizi i u drugim istrazivanjima on je opisivao kako su nacisti proganjali Jevreje (i ne samo Jevreje) u Srbiji.

"Serbien ist judenfre" je sadrzaj poruke koju je u junu 42. sef posebne vrste naci tajne sluzbe iz Beograda poslao Himmleru - svom sefu.

Grešiš barem delimično, Manoschek je naime u samoj knjizi posebno istakao značajan doprinos Milana Nedića i njegovog prethodnika Milana Aćimovića napominjući naravno da su oni bili samo pomagači, a onda je metodom selektivnog čitanja od cele te priče bukvalno ostalo samo to da su glavni i odgovorni za Judenfrei Beograd bili u suštini Srbi tj lokalna kvislinška vlada. Sve ono što se posle u medijima pojavljivalo su pažljivo odabrani delovi njegove knjige, kao što uostalom možeš i videti da se na nekim mestima i pozivaju na njega…


Mogu iz prve ruke da ti potvrdim - razgovarao sa njim o tome zbog tih medijskih tekstova - da njegova interpretacija nikada nije bila da su Srbi krivi za Holokaust na okupiranoj teritoriji. A ulogu domacih kolaboracionista jeste istakao. Kao sto postoje i podaci u nekim drugim istrazivanjima o poljskim kolaboracionistima pa se opet Poljaci kao narod ne optuzuju za Holokaust u Poljskoj.

Kada budeš sledeći puta razgovarao sa njim, zamoli ga da izda sledeću verziju, sa izmenama i dopunama, iz kojih bi se nedvosmisleno videlo da mu to nije bila ideja.
Jebeš ti to, ako treba dodatno objašnjavanje.
Ne mogu svi, kao u ovo slučaju ti, lično da provere sa autorom knjige šta mu jeste bila ideja.
panta panta 11:52 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
Ovde se godinama sere, a Anđa prednjači u tome, da su u Sarajevu bili sve neki sami nevini civili koje su maltretirali (pa salva pogrdnih naziva) za pripadnike VRS.


opet lazes- ja o VRS i RS nikada nisam rekla nista- to su tvoja ucitavanja,...nije da ne bih mogla,...a cinjenica je da su mnogi drugi rekli, al si se ti i ova tvoja sajko iz nekog razloga fiksirali na mene i kao ludaci me proganjate, upravo godinama, i na ovom blogu su drugi, mnogo konkretnije rekli stvari koje vas nerviraju, a vi se opet obracate meni- to je bolesno.


Zapravo, vi godinama pišate po tim mojim, tvrdeći da toga nije bilo, nego su samo seljoberi sa brda ubijali nevinu raju.


ne, nego ti iz svog zabetoniranog ludila, stalno projektujes nesto, a na osnovu jasnih cinjenica, koje su tebi itekako poznate,...

znaci- ja nisam nikada rekla nista od ovoga sto tvrdis, a za moje je utvrdjeno sta se i kako deslio- tako da odhebi u troskocima, ne mislis valjda da mi je potrebna dozvola i odobravanje i od tebe i od sajko menadzerke da kazem da mi je zao nevinih ljudi.

Ali, što se ti toliko nerviraš oko tog Predatortza i njemu nas sličnih.
Samo napišeš jedan blog posvećen samo srpskim žrtvama - i voila.
Svi animoziteti kao rukom odnešeni.
Ne verujem da ti je to toliko teško.
Sigurno si informisana, jer, kako si ti ovde napisala, a ja pročitao - ti si još kao student vodila grupe u Jasenovac.
Ti to možeš očas.
Siguran sam.
vcucko vcucko 11:53 07.04.2023

Re: Сушизација Србије и Сафетизација Блога Б92

kamilo_emericki
shmoo


Јбг, обично је Партизан, пардон партизан, доводио те муслимане и Шиптаре (Козић, Хатунић, Прекази, Љаља итд.), али ето неки се провукао и кроз Звезду у то доба.


Sport je univerzalna stvar i ne treba ga miješati sa nacijom. Naročito sa šovinizmom.
I kroz Zvezdu su prolazili ljudi koji nisu bili Srbi ali to izgleda da nije problem.
Pa i Hase je bio došao u Zvezdu, ali se nije mogao prilagoditi. Mušovića Hajduk izvukao iz voza za Beograd gdje je krenuo da potpiše za Zvezdu...

Cvijetin Blagojević, bitan fudbaler jedne generacije Zvezde. Musliman, a zvezdaši ga obožavali.
Husref Musemić, ali njih iz Janje treba (možda, tako sam čuo) posmatrati odvojeno od ostalih bosanskih muslimana.
Uostalom ni on ni Halilović nisu bili igrači takvog kalibra, da bismo sad o njima pisali traktate. Blagojević jeste.

Beara bio Srbin, ali nikad se nije do kraja uklopio u Zvezdu. Ostao je "samo" legenda Hajduka i reprezentacije. To što je proveo u Zvezdi mačku o rep.

Nikako i ni pod kojim uslovima ne petljati naciju u klub, ako to igrač sam ne želi. Kao Šalja kad je otišao iz Partizana u Dinamo pa tamo podivljao - njegov i njihov problem, nije moj i naš. Sam je tako hteo zabole me.
Ja sam ponosan na svaki Prekazijev i Vokrijev gol u derbijima, a bilo ih je i bili su odlučujući.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:55 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

panta
Neues aus der Nachbarschaft
benedykt
Neues aus der Nachbarschaft

Ali Manoschek uopste nije tvrdio da su Srbi krivi za Holokaust na toj teritoriji. To se vec i iz naslova vidi. Posto nasi istoricari spavaju a druge to nije mnogo zanimalo o nacistickoj okupaciji u Srbiji i o progonu Jevreja se pre toga slabo znalo.

U knjizi i u drugim istrazivanjima on je opisivao kako su nacisti proganjali Jevreje (i ne samo Jevreje) u Srbiji.

"Serbien ist judenfre" je sadrzaj poruke koju je u junu 42. sef posebne vrste naci tajne sluzbe iz Beograda poslao Himmleru - svom sefu.

Grešiš barem delimično, Manoschek je naime u samoj knjizi posebno istakao značajan doprinos Milana Nedića i njegovog prethodnika Milana Aćimovića napominjući naravno da su oni bili samo pomagači, a onda je metodom selektivnog čitanja od cele te priče bukvalno ostalo samo to da su glavni i odgovorni za Judenfrei Beograd bili u suštini Srbi tj lokalna kvislinška vlada. Sve ono što se posle u medijima pojavljivalo su pažljivo odabrani delovi njegove knjige, kao što uostalom možeš i videti da se na nekim mestima i pozivaju na njega…


Mogu iz prve ruke da ti potvrdim - razgovarao sa njim o tome zbog tih medijskih tekstova - da njegova interpretacija nikada nije bila da su Srbi krivi za Holokaust na okupiranoj teritoriji. A ulogu domacih kolaboracionista jeste istakao. Kao sto postoje i podaci u nekim drugim istrazivanjima o poljskim kolaboracionistima pa se opet Poljaci kao narod ne optuzuju za Holokaust u Poljskoj.

Kada budeš sledeći puta razgovarao sa njim, zamoli ga da izda sledeću verziju, sa izmenama i dopunama, iz kojih bi se nedvosmisleno videlo da mu to nije bila ideja.
Jebeš ti to, ako treba dodatno objašnjavanje.
Ne mogu svi, kao u ovo slučaju ti, lično da provere sa autorom knjige šta mu jeste bila ideja.


Da na prvoj stranici napise: Charlie, nije mi bila namera toito. Ali, na moju i pre svega tvoju zalost, kao i svakom drugom obicnom smrtniku ni meni nije dato da uticem na to kako ce drugi selektivno citati moju knjigu.
angie01 angie01 11:55 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Postrojavanje u Zenici, čini mi se zima 1993.
Što?


daj link, bas me zanima.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:57 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

benedykt
Neues aus der Nachbarschaft
benedykt

Grešiš barem delimično, Manoschek je naime u samoj knjizi posebno istakao značajan doprinos Milana Nedića i njegovog prethodnika Milana Aćimovića napominjući naravno da su oni bili samo pomagači, a onda je metodom selektivnog čitanja od cele te priče bukvalno ostalo samo to da su glavni i odgovorni za Judenfrei Beograd bili u suštini Srbi tj lokalna kvislinška vlada. Sve ono što se posle u medijima pojavljivalo su pažljivo odabrani delovi njegove knjige, kao što uostalom možeš i videti da se na nekim mestima i pozivaju na njega…


Mogu iz prve ruke da ti potvrdim - razgovarao sa njim o tome zbog tih medijskih tekstova - da njegova interpretacija nikada nije bila da su Srbi krivi za Holokaust na okupiranoj teritoriji. A ulogu domacih kolaboracionista jeste istakao. Kao sto postoje i podaci u nekim drugim istrazivanjima o poljskim kolaboracionistima pa se opet Poljaci kao narod ne optuzuju za Holokaust u Poljskoj.

Ja sam inače sasvim slučajno naleteo na njegovu knjigu, tako što su se u jednom Srbi & Judenfrei Beograd tekstu pozvali na njega i podatke koje je on naveo oko saradnje lokalne kvislinške vlade i policije, pa me posle zainteresovalo šta tamo zaista piše. Prosto u samoj knjizi ima upravo onoga od čega je kasnije i nastala cela fama naravno sistemom selektivnog čitanja. Nekome su dati podaci bili i više nego dovoljni da konstruiše neki svoj narativ…


Razumem sta kazes.
angie01 angie01 11:58 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Ali, što se ti toliko nerviraš oko tog Predatortza i njemu nas sličnih.
Samo napišeš jedan blog posvećen samo srpskim žrtvama - i voila.
Svi animoziteti kao rukom odnešeni.
Ne verujem da ti je to toliko teško.
Sigurno si informisana, jer, kako si ti ovde napisala, a ja pročitao - ti si još kao student vodila grupe u Jasenovac.
Ti to možeš očas.
Siguran sam.


je l si ti procitao moje komentare, ili tek onako, kao i obicno lupis sta ti padne na pamet?
predatortz predatortz 12:01 07.04.2023

Re: Сушизација Србије и Сафетизација Блога Б92

Musliman, a zvezdaši ga obožavali.
Husref Musemić, ali njih iz Janje treba (možda, tako sam čuo) posmatrati odvojeno od ostalih bosanskih muslimana.


Ne više!
Našom greškom. Odbili smo ih od nas.
Muslimani iz Janje su bili lojalni tokom rata. Oni i muslimani iz Bijeljine su čak formirali jaku jedinicu koja je dejstvovala u sastavu 3. semberske brigade VRS, čiji je komandant bio major Pašaga Halilović.

Onda smo se, zbog priliva velikog broja Srba iz sarajevsko-romanijske regije, ogrešili od njih i iselili ih za Tuzlu.
Tamo su na nož dočekani i sada se u Janji pojavilo nešto čega nikad nije bilo - muslimanski ekstremizam.

U ovom slučaju, našog greškom i našim pederskim postupkom.
benedykt benedykt 12:02 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

alselone
benedykt
predatortz

Groblja poginulih vojnika te "građanske" države se zovu šehidskim (poginuli na Alahovom putu, za veru, za islam...)

Potpuno tačno, i to sa grobljima sam potpuno zaboravio da napomenem, odnosno da se o svim poginulim vojnicima armije RBIH uvek govori kao o poginulim šehidima, kao i da u praktično svim mestima Federacije BiH ima neka njihova šehidska ulica…


I naši "partneri" iz EU to tolerišu i ciljaju da ugase RS i naprave jedinstvenu Bosnu. Zašto? Kako mogu biti na njihovoj strani posle svega?

Mislim, ja znam odgovor, ali neću da ga kažem. :)

Sve se to jako dobro zna, odnosno bukvalno bode oči ono što vidiš kada se zaputiš u te krajeve. Mi smo valjda previše fokusirani na Srpsku tj sve što znamo o onoj drugoj strani je tu negde na transverzali Dino Merlin-Halid Bešlić.
Elem, ovo je jedna od smešnijih sekvenci koja pokazuje tu neku ondašnju bukvalno zaluđenost Turskom i Erdoganom. Ovaj obmotan zastavama BiH i Turske je inače Turčin samo nije za Erdogana, i onda ga neke Sarajlije besno pitaju… Who is you…?!

predatortz predatortz 12:03 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

daj link, bas me zanima.


može ovo:



Skroluj desno, radim nešto pa me mrzi da obrađujem fotku.

Piše ko je i kad se zahvalio.
angie01 angie01 12:04 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

daj link, bas me zanima.


ne treba, nasla sam- Zenica 1995...jezivo izgledaju.
panta panta 12:06 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Neues aus der Nachbarschaft
panta
Neues aus der Nachbarschaft
benedykt
Neues aus der Nachbarschaft

Ali Manoschek uopste nije tvrdio da su Srbi krivi za Holokaust na toj teritoriji. To se vec i iz naslova vidi. Posto nasi istoricari spavaju a druge to nije mnogo zanimalo o nacistickoj okupaciji u Srbiji i o progonu Jevreja se pre toga slabo znalo.

U knjizi i u drugim istrazivanjima on je opisivao kako su nacisti proganjali Jevreje (i ne samo Jevreje) u Srbiji.

"Serbien ist judenfre" je sadrzaj poruke koju je u junu 42. sef posebne vrste naci tajne sluzbe iz Beograda poslao Himmleru - svom sefu.

Grešiš barem delimično, Manoschek je naime u samoj knjizi posebno istakao značajan doprinos Milana Nedića i njegovog prethodnika Milana Aćimovića napominjući naravno da su oni bili samo pomagači, a onda je metodom selektivnog čitanja od cele te priče bukvalno ostalo samo to da su glavni i odgovorni za Judenfrei Beograd bili u suštini Srbi tj lokalna kvislinška vlada. Sve ono što se posle u medijima pojavljivalo su pažljivo odabrani delovi njegove knjige, kao što uostalom možeš i videti da se na nekim mestima i pozivaju na njega…


Mogu iz prve ruke da ti potvrdim - razgovarao sa njim o tome zbog tih medijskih tekstova - da njegova interpretacija nikada nije bila da su Srbi krivi za Holokaust na okupiranoj teritoriji. A ulogu domacih kolaboracionista jeste istakao. Kao sto postoje i podaci u nekim drugim istrazivanjima o poljskim kolaboracionistima pa se opet Poljaci kao narod ne optuzuju za Holokaust u Poljskoj.

Kada budeš sledeći puta razgovarao sa njim, zamoli ga da izda sledeću verziju, sa izmenama i dopunama, iz kojih bi se nedvosmisleno videlo da mu to nije bila ideja.
Jebeš ti to, ako treba dodatno objašnjavanje.
Ne mogu svi, kao u ovo slučaju ti, lično da provere sa autorom knjige šta mu jeste bila ideja.


Da na prvoj stranici napise: Charlie, nije mi bila namera toito.
Ali, na moju i pre svega tvoju zalost, kao i svakom drugom obicnom smrtniku ni meni nije dato da uticem na to kako ce drugi selektivno citati moju knjigu.

Ne mora to da napiše na prvoj stranici, tj. ne mora mene da pominje.
Siguran sam da si ti dovoljno kvalifikovan da mu sugerišeš šta da napisše, kako bi se eliminisala ambigvitost.
Pokazao si da znaš da pišeš.
Ti njemu reci, a on kako hoće.
Istina, često smaraš.
Ali, ko, uostalom, ne smara!?
panta panta 12:10 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
Ali, što se ti toliko nerviraš oko tog Predatortza i njemu nas sličnih.
Samo napišeš jedan blog posvećen samo srpskim žrtvama - i voila.
Svi animoziteti kao rukom odnešeni.
Ne verujem da ti je to toliko teško.
Sigurno si informisana, jer, kako si ti ovde napisala, a ja pročitao - ti si još kao student vodila grupe u Jasenovac.
Ti to možeš očas.
Siguran sam.


je l si ti procitao moje komentare, ili tek onako, kao i obicno lupis sta ti padne na pamet?

Pročitao sam sve komentare, kako tvoje, tako i od ostalih.
Pročitao sam i onaj komentar koji je napisala tes - a ti je banovala.
U kojoj je bila jedna, šokantna, slika dvojice ustaša koji su se umazali krvlju Srba koje su prethodno zaklali.
Zašto bi ta slika za tebe, i bilo za koga, bila uvredljiva?
A što se tiče padanja na pamet, meni to nije najlakše - meni lakše može nešto da padne na glavu, nego na pamet.
angie01 angie01 12:14 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Zašto bi ta slika za tebe, i bilo za koga, bila uvredljiva?


rekoh vec, obrisala sam komentare sa uvredama- i taj nije bio obrisan zbog slike koju pominjes, nego zbog uvrede upucene meni, koju sta, nisi video, ne secas se.
panta panta 12:18 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
Zašto bi ta slika za tebe, i bilo za koga, bila uvredljiva?


rekoh vec, obrisala sam komentare sa uvredama- i taj nije bio obrisan zbog slike koju pominjes, nego zbog uvrede upucene meni, koju sta, nisi video, ne secas se.

Ali?
Zašto si ti toliko osetljiva na uvrede, kada i sama vređaš neumereno?
Moraš to da podnosiš sa više sportskog duha.
Naravno, od toga izuzimam samo vređanje bilo čijih članova porodice.
Tu pardona nema, tu rešetaš do balčaka.
Mislim, i ti nepomenutoj kažeš da je raspala i slično - kao i ona tebi.
Jedino mi nije jasno šta znači kada želiš da je uvrediš sa onim 'menadžerka'?
Pokušavao sam da mi padne na pamet, ali bezuspešno.
predatortz predatortz 12:24 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Jedino mi nije jasno šta znači kada želiš da je uvrediš sa onim 'menadžerka'?
Pokušavao sam da mi padne na pamet, ali bezuspešno.


verovatno zbog toga što je tess utripovala da polaže neko pravo na to da meni sugeriše šta i kako da pišem, kad da prestanemi i slične gluposti koje je više puta ispoljila.

i što joj ja to, još uvek, tolerišem a da je ne odjebem.

to samo znači da mi ta njena snoviđenja još nisu toliko dosadila da joj kažem da odjebe, ali i da to što smo oboje iz rs njoj ne daje nikakvo pravo da se ponaša kako se ponaša.

za početak ću joj to poručiti stihovima:

Ja, Ena, nisam tvoj sin, zapamti to
To možeš raditi s njim, za mene je već kasno



angie01 angie01 12:35 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Mislim, i ti nepomenutoj kažeš da je raspala i slično - kao i ona tebi.


ja se njoj ni ne obracam, boli me dupe za nju, preskocim joj 200 komentara najgorih uvreda, pa joj jednom kazem da odhebe,...u pocetku sam joj jos nudila da napise blog, ako je nesto muci, bez obzira na sve sto mi je izgovorila, al ne, njoj je hrana to sto ispira usta fekalijama i nudi mi tudja spolovila-ej, zena sa neta, nepoznatoj drugoj zeni govori takve stvari, jer ima neku bolesnu fiksaciju-nema bloga na kome me ne pominje, ono niti imam veze s njom, niti sa tim nekim blogom,..ona leze sa mnom u mislima i jos lozi onu drugu mucenicu, jer joj je laka meta, pa se zacenjuje njenim iskliznucima, umesto da je dozove pameti, zastiti,...sto btw radi i tasa,...krajnja ljudska mizerija, sta drugo da kazem.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:37 07.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock

Rat se vodio i tako je odluceno, opsada grada 4 godine nema nikakvo opravdanje.


Naravno da nema. Nije mi jasno ovo opravdavanje odluka koje su doneli i sprovodili ocigledni kreteni (da ne budemo grublji). Sto je tesko osuditi ih i distancirati se od njih kao sto se danas svaka normalna osoba distancira od odluke/izjave nekog VulinaGasica? Zamisli da danas neko kaze ako napadate Vulina napadate sve Srbe.



E, nije ni meni jasno uopste taj spoj, poistovecivanje.. do tacke gde se nadjes u nekoj situaciji da ako si Srbin ima da branis sve sto se kosi sa tvojim licnim pogledima i principima i percepcijom kako zelis i mislis da ti ta tvoja drzava i ajd da generalizujem narod, gradjani treba da imaju i kakvu politiku mislis da je korisno da vode. Ili te nece biti.

Ja da blejim u nacionalnom stadu bez otpora sa onim delom Srbije - litijasima, zatucanim vernicima i njihovim celomudrenjima, onima sto bi da biju i ubiju pedere, i sve koje proglase da nije ispravni Srbin ili je nesrbin, onima sto cmacu ruske jelke i hoce da ih Putin jebe, sto skice i vriste od srece sto se razvaljuje Ukrajina, sto zele da ja crknem jer zivim u EU, pa ne, stvarno . Nece da moze.

Koja god vlast da radi na principu pravovernih vs izdajnika do tacke gde ih huska na nasilje verbalno i fizicko, a ova vlast upravo to radi uz sviranje pozadinskog kurca i dobar deo opozicije, u svojoj drzavi ne zeli joj dobro niti ce ikada ista dobrog toj drzavi i tom narodu doneti. A o jadnom' Milosevicu i njegovoj krivici za gradjanski rat gde je u svom egotripu i opakoj precenjenosti opljackao i u smrt poslao i uzrovao i Srbiju i region, sta da kazem osim mrs djubre jedno, i to ce se shvatiti kao - napad na Milosevica je napad na nacionalne interese Srbije, na Srbe i na Srbiju (juce na Milosevica, danas na Vucica, sutra na nekog isto takvog). Ta opaka logika je vec metastazirala. Ostaje da vidimo koliko ce jos tako krcag ici na vodu dok se ne razbije..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana