Ljubav| Moj grad| Nostalgija

Kapija

jednarecfonmoi RSS / 08.04.2023. u 00:21



Zabranjen prolaz ka drugom svetu sa mogucnosu otvaranja za podobne ili izabrane. Sasvim razlicita od zida kao simbola neprolaza i podzemnih puteva na drugoj strani koji nisu tu da postoje kao vidljivo mesto dobrodoslice ili odbijanja jer se ne vide.

Kapija nikad nije tajna. Stoji tako da je svi vide. Cuvana je, bilo psima a bilo lavovima, bilo kamerama.

Iza nje je uvek mesto kome se tezi.

Ja sam mislila da je nekadasnji Beograd imao samo Stambol,Vidin, tako te neke koje svi znamo, veceras sam cula za jos nekoliko kao Despot kapija, Defter, Kralj kapija…

Volim i ove danasnje Geneks i Kapije Beograda,ugledam ih ako se vracam odnekud, radujem im se. Steta da ih nema jos.

Pre odredjenog vremena smo proveli sat i vise u pokusajima da otvorimo kapiju ispred kuce blizu Beograda. Dok nije dosao komsija sa sedam pasa i rekao da ima tajni prolaz od njegovog placa.
Sledeci put donesemo nove brave i ubismo se da se skine prethodna( nisam ucestvovala) dok se nije provalilo da je ovog puta kapija otkljucana. Lokalmi nasledjeni cuvar kuce, okucnice, baste i sveopsteg mira, otkljucao uz pomoc ko zna kojeg VD60 i otisao u mrak. Nije ni rekao.

Fali ruka koja zatvara kapiju za tobom kad napustas mesta iu pomesanima  secanjima.Te nove digitalne, sa spustanjem i dizanjem i silnom elektronikom ne mogu nikad da zamene zvuk, dodir i siluetu koja stoji sa druge strane.




Tagovi



Komentari (669)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:59 09.04.2023

Iza kapije

danas se iza neke kapije negde slavi katolicki uskrs.

onima koji slave zelim da ga provedu lepo i u miru.

zoja444 zoja444 12:07 09.04.2023

Re: Iza kapije

solo, i kad se budes upoznao sa njom, pazi sta pricas o sebi. sve moze biti zloupotrebljeno protiv tebe. ona voli da sve upozna, da podeli autograme. kao mask.
solo solo 12:10 09.04.2023

Re:Rijaliti, zadruga 92

za ovako bolesnu, kretensku klevetu, mozes da popijes tuzbu




Miksiiiiiii



to sto ti imas neke psihicke probleme je jedna stvar,

Zoja traži poligraf
zoja444 zoja444 12:13 09.04.2023

Re: Iza kapije

i da napravim zakljucak u jednoj recenici. sve je to zbog hurmasica.
solo solo 12:16 09.04.2023

Re: Imam predlog za moderaciju

jbt, ni natasa tasic nije smela juce da objavi blog sa dve recenice: danas je medjunarodni dan roma.




Nikad nije kasno!

IKZS

solo solo 12:26 09.04.2023

Re: Iza kapije

i da napravim zakljucak u jednoj recenici.


Besmisao treba obesmisliti do krajnjih granica besmislenom sprdačinom.

Kužiš?
zoja444 zoja444 12:29 09.04.2023

Re: Imam predlog za moderaciju

ako treba, ici cu u zatvor. nisam ja gora od vucicevica. tamo cu napisati knjigu o blogu b92. kao kija kockar. i uzecu maksu kao menadzera. maksu catovica.
zoja444 zoja444 12:42 09.04.2023

Re: Imam predlog za moderaciju

solo, samo da primetim da si jos na nivou sex pistolsa. nista ti ne kuzis.
tessa1 tessa1 13:37 09.04.2023

Re: Imam predlog za moderaciju

Ala brate,

Zoja, pošto imaš posla sa zmijurinom izuzetnog genetskog kalibra, trebaće ti tri advokata, i računaj na pomoć dijaspore.

+

Kao kec na desetku bi Dodiku legla njena priča, lepršanje, o Dobrovoljačkoj "da su sedeli kod kuće i slušali EKV ne bi poginuli", jer je nama zakon o satanizaciji naroda i decenijskom ispišavanju po nama kako ko digne nogu, prvo, potreban, drugo, svi su naši pozatvarani, njihovi hodaju na slobodi.. mislim da bi Dodik primjer zapišavanja i dokazivanja urođene srpske genocidnosti od strane poslednje firerovke bloga B92 iskoristio na najbolji način..
tessa1 tessa1 13:39 09.04.2023

Re: Imam predlog za moderaciju

ako treba, ici cu u zatvor. nisam ja gora od vucicevica. tamo cu napisati knjigu o blogu b92. kao kija kockar. i uzecu maksu kao menadzera. maksu catovica.

Ne znam ko je Vučičević, ali još jednom da potvrdim: svu moju pažnju imaš. :)
solo solo 20:52 09.04.2023

Re: Imam predlog za moderaciju

solo, samo da primetim da si jos na nivou sex pistolsa. nista ti ne kuzis.


Ovo je kompliment.

Hvala Zoki.
bene_geserit bene_geserit 22:10 09.04.2023

Re: Imam predlog za moderaciju

zmijurinom izuzetnog genetskog kalibra

Nije valjda da ti smeta što švapski potomci objašnjavaju nam Srbima kako smo sami krivi što su nas Švabe ubijale u Starom sajmištu?
Čekaj, zar to nije svrha postojanja ovog bloga?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:20 09.04.2023

Re: Imam predlog za moderaciju

bene_geserit
zmijurinom izuzetnog genetskog kalibra

Nije valjda da ti smeta što švapski potomci objašnjavaju nam Srbima kako smo sami krivi što su nas Švabe ubijale u Starom sajmištu?
Čekaj, zar to nije svrha postojanja ovog bloga?


gos’n bene,

smatrajte se zamoljeni kao i neki pre vas da se drzite teme bloga ako je moguce.

ukoliko niste u stanju,sve price o politici ili srpsko-ne-znam-sa-kim odnosima, ostavite za neki drugi blog koj8 se time bavi.

ovakve teme me zaista ne zanimaju kao ni asanz, vucicevic i odakle znam ko je sve pominjan.



gvozden1 gvozden1 22:21 09.04.2023

Re: Imam predlog za moderaciju


Nije valjda da ti smeta što švapski potomci objašnjavaju nam Srbima kako smo sami krivi što su nas Švabe ubijale u Starom sajmištu

Ustvari, Srbi su ubijali Srbe.
Nemaju Švabe s tim ništa, logori su bili Nedićevi.
Možda je neki nacista nešto malo zgrešio tu, al ne Švabe.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:39 09.04.2023

Re: Imam predlog za moderaciju

gvozden1

Nije valjda da ti smeta što švapski potomci objašnjavaju nam Srbima kako smo sami krivi što su nas Švabe ubijale u Starom sajmištu

Ustvari, Srbi su ubijali Srbe.
Nemaju Švabe s tim ništa, logori su bili Nedićevi.
Možda je neki nacista nešto malo zgrešio tu, al ne Švabe.


gvozdene, ne moram valjda i tebe sad da ljubazno zamolim da ove i slicne teme ostavite za neki drugi blog.

ovde tome nije mesto zaista.

hvala
tessa1 tessa1 07:10 10.04.2023

Re: Imam predlog za moderaciju

Nije valjda da ti smeta što švapski potomci objašnjavaju nam Srbima kako smo sami krivi što su nas Švabe ubijale u Starom sajmištu?
Čekaj, zar to nije svrha postojanja ovog bloga?

Štaš, trigeruje perjanica.

Kao da sutra ne postoji.


(nađoh jednu sliku očerupane kokoši, al da ne urnišem blog)



Des, Bane.

Maloprije čitam Žižekov tekst Artificial Idiocy,

I poslednja rečenica,

“For this reason, the new chatbots will get along very well with ideologues of all stripes, from today’s “woke” crowd to “MAGA” nationalists who prefer to remain asleep.”
tessa1 tessa1 07:12 10.04.2023

Re: Imam predlog za moderaciju

Jednareč, danas ako se sjetim neke kapije osim one sa Aušvica što mi je glavi, inspirisana latentnim fašistkinjama po blogu, stvarno ću dati sve od sebe, podijeliti i napisati, dok čekamo Tasu. :)
tessa1 tessa1 07:13 10.04.2023

Re: Imam predlog za moderaciju

dok čekamo Tasu.

Tasa je dasa za kapije. :))
shmoo shmoo 08:28 10.04.2023

Re: Imam predlog za moderaciju

solo

Pa recimo da se pravi rang lista blogera sa najviše preporuka i da se osmisle prigodne virtualne nagrade za najčitanije i najlajkovanije.



Онда ја убедљиво заузимам изврсно последње место на табели.

Али нема везе, ионако је ово најнижи ранг такмичења, такозвана лига без брига.

Нема испадања.

(Осим ако ми дисциплинска комисија не забрани учествовање због лошег стања домаћег терена.)





shmoo shmoo 08:38 10.04.2023

Re: Imam predlog za moderaciju

tessa1
dok čekamo Tasu.

Tasa je dasa za kapije. :))









mlatisa mlatisa 12:37 09.04.2023

Границе

Границе одређују капије. Капије су ту да неког или нешто пропусте или не. Оваква организација постоји већ на ћелијском нивоу. Ако границе не постоје или су бледе онда се смањује и потреба за капијом. Гранични прелази (капије) унутар ЕУ скоро и да не постоје.

И да не заборавим, Асанжа треба ослободити!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 13:20 09.04.2023

Re: Границе

angie, hvala na izvinjenju, razumem sve.

hvala gore negde i tess za cini mi se slicnu poruuku, ako se ne varam, u tom stilu.

ne vredi da zamolim lepo zoju444 i soloa da ako mogu isprate temu bloga. bilo bi zanimljivo cuti vase vidjenje kapija, i dal postoji neka koja vas asocira na detinjstvo.

takodje pitam isto i angie, tess, tasu, pantu, ko god ima da nesto napise o tome. hvala unapred.

ja se secam neke zelene iz londona, kovano gvodzje. jos je tamo i zelena je.neke drvene u blizini topole koja je presecala dvorista iza kuca. drzi je samo gvozdeni improvizovani lanac koga podignes i onda prodjes.
te dve su mi pale na pamet prvo.

tessa1 tessa1 13:44 09.04.2023

Re: Границе

tasu, pantu, ko god ima da nesto napise o tome. hvala unapred.

Tasa zna, ali neće.

Panta možda zna o kapijama ako ima neki restoran u blizini.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 13:48 09.04.2023

Re: Границе

tess, mene bi zanimalo sta ti imas da napises na tu tenu ovde na blogu.

rado cu procitati.

ovo nesto sa politikom, nisam citala posebno,nz sa kim pises, bilo bi lepo ako moze bez toga i hvala najlepse unapred.
zoja444 zoja444 13:54 09.04.2023

Re: Границе

jedna rec, mi smo inkluzivno odeljenje po njenim recima. svi smo banovani pa ne mozemo da joj odgovorimo na uvrede. tu se provlaci i sukob 2 ljubomorne zene oko jednog blogera. na pp ne mozemo jer sumnjamo da ona ima uvid u njih. eto, ukratko.
tessa1 tessa1 13:56 09.04.2023

Re: Границе

tess, mene bi zanimalo sta ti imas da napises na tu tenu ovde na blogu.


Ne znam o kapijama Beograda ništa. Zna Taso. :)

Da, prevazišla sam virtuelni nivo sa bitangama pa hodam kao lav u kavezu, rado bih prešla na sledeći, u rl. Da se ovaplotimo u ljude kakvi jesmo na ovoj zemlji.


Evo neću više, odoh spavati, otišli gosti. :)
panta panta 15:12 09.04.2023

Re: Границе

jednarecfonmoi
angie, hvala na izvinjenju, razumem sve.

hvala gore negde i tess za cini mi se slicnu poruuku, ako se ne varam, u tom stilu.

ne vredi da zamolim lepo zoju444 i soloa da ako mogu isprate temu bloga. bilo bi zanimljivo cuti vase vidjenje kapija, i dal postoji neka koja vas asocira na detinjstvo.

takodje pitam isto i angie, tess, tasu, pantu, ko god ima da nesto napise o tome. hvala unapred.

ja se secam neke zelene iz londona, kovano gvodzje. jos je tamo i zelena je.neke drvene u blizini topole koja je presecala dvorista iza kuca. drzi je samo gvozdeni improvizovani lanac koga podignes i onda prodjes.
te dve su mi pale na pamet prvo.


Kapija u Versaju je od jako lepog kovanog gvožđa.

Eeee, da - i danas sam jeo zelenu salatu poplašenu sa listovima mladog luka.
Za prilog smo imali pohovane šlicne od tanko seckanog svinjskog buta.
Ili, možda, svinjske plećke.
Zamolio sam šeficu kuhinje da šlicne drži malo duže na tiganju, kako bi razmućena jaja pobraonkastila.
A pored toga je bilo i polovnih krompira pečenih u rerni, poplašenih sa susamom i maslinovim uljem.
A potom, za grande finale, lagana, Monte torta.
Što se doručka tiče, bio je lagan - topli sendviči sa istopljenim kačkavaljem mlekare 'Granice' iz Mladenovca, te nekom salamom sličnoj mortadeli.
I belim, iseckanim, delovima mladog luka.
Od proterivača, nisam koristio mleko, jogurt ili čaj, nego sam koristio dodatak NES kafe, sa neznatno više mleka nego južual.
Dan bi mogao da bude samo takav, bez obzira što sam blejao kod kuće (a nisam se izvezao makar do banje Vrujci, u neko izviđanje da li je to štogod), ukolko večeras koji puta prođem kroz vrata.
Toliko o temi.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 17:39 09.04.2023

Re: Границе

zoje444,
stvarno ne mogu da pohvatam sta se tu sve desava.

ali je fakat u vezi sa muskarcima i zenama da sam ipak za to da muskarac osvaja zenu. staromodna sam.

da ne bi ispalo da glumim nevidjenu femme fatale, iskustvo te nauci

zena nek baci maramicu a onaj koji je osvaja nek juri za njom sve sa konjem i macem.

ako krene na vise zena u isto vreme, pa onda nije vitez nego neki pokvareni trubadur.

zamisli lika koji od kapije do kapije pevusi i kaze joj da je najdivnija na svetu. o ne:) bljak.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 17:41 09.04.2023

Re: Границе

panta
jednarecfonmoi
angie, hvala na izvinjenju, razumem sve.

hvala gore negde i tess za cini mi se slicnu poruuku, ako se ne varam, u tom stilu.

ne vredi da zamolim lepo zoju444 i soloa da ako mogu isprate temu bloga. bilo bi zanimljivo cuti vase vidjenje kapija, i dal postoji neka koja vas asocira na detinjstvo.

takodje pitam isto i angie, tess, tasu, pantu, ko god ima da nesto napise o tome. hvala unapred.

ja se secam neke zelene iz londona, kovano gvodzje. jos je tamo i zelena je.neke drvene u blizini topole koja je presecala dvorista iza kuca. drzi je samo gvozdeni improvizovani lanac koga podignes i onda prodjes.
te dve su mi pale na pamet prvo.




Kapija u Versaju je od jako lepog kovanog gvožđa.

Eeee, da - i danas sam jeo zelenu salatu poplašenu sa listovima mladog luka.
Za prilog smo imali pohovane šlicne od tanko seckanog svinjskog buta.
Ili, možda, svinjske plećke.
Zamolio sam šeficu kuhinje da šlicne drži malo duže na tiganju, kako bi razmućena jaja pobraonkastila.
A pored toga je bilo i polovnih krompira pečenih u rerni, poplašenih sa susamom i maslinovim uljem.
A potom, za grande finale, lagana, Monte torta.
Što se doručka tiče, bio je lagan - topli sendviči sa istopljenim kačkavaljem mlekare 'Granice' iz Mladenovca, te nekom salamom sličnoj mortadeli.
I belim, iseckanim, delovima mladog luka.
Od proterivača, nisam koristio mleko, jogurt ili čaj, nego sam koristio dodatak NES kafe, sa neznatno više mleka nego južual.
Dan bi mogao da bude samo takav, bez obzira što sam blejao kod kuće (a nisam se izvezao makar do banje Vrujci, u neko izviđanje da li je to štogod), ukolko večeras koji puta prođem kroz vrata.
Toliko o temi.



u londonu je avukud to kovano gvozdje. smaralo me nesto to. nz zasto.

ja danas jedem neki divno spremljeni pirinac ikrokete od piletine. pirinac obozavam, ali nas domaci …iz pilava ili neki lepo spremljen da je socan. azijske volim ali samo kad su u sklopu jela sa jos necim
panta panta 17:49 09.04.2023

Re: Границе

jednarecfonmoi
panta
jednarecfonmoi
angie, hvala na izvinjenju, razumem sve.

hvala gore negde i tess za cini mi se slicnu poruuku, ako se ne varam, u tom stilu.

ne vredi da zamolim lepo zoju444 i soloa da ako mogu isprate temu bloga. bilo bi zanimljivo cuti vase vidjenje kapija, i dal postoji neka koja vas asocira na detinjstvo.

takodje pitam isto i angie, tess, tasu, pantu, ko god ima da nesto napise o tome. hvala unapred.

ja se secam neke zelene iz londona, kovano gvodzje. jos je tamo i zelena je.neke drvene u blizini topole koja je presecala dvorista iza kuca. drzi je samo gvozdeni improvizovani lanac koga podignes i onda prodjes.
te dve su mi pale na pamet prvo.




Kapija u Versaju je od jako lepog kovanog gvožđa.

Eeee, da - i danas sam jeo zelenu salatu poplašenu sa listovima mladog luka.
Za prilog smo imali pohovane šlicne od tanko seckanog svinjskog buta.
Ili, možda, svinjske plećke.
Zamolio sam šeficu kuhinje da šlicne drži malo duže na tiganju, kako bi razmućena jaja pobraonkastila.
A pored toga je bilo i polovnih krompira pečenih u rerni, poplašenih sa susamom i maslinovim uljem.
A potom, za grande finale, lagana, Monte torta.
Što se doručka tiče, bio je lagan - topli sendviči sa istopljenim kačkavaljem mlekare 'Granice' iz Mladenovca, te nekom salamom sličnoj mortadeli.
I belim, iseckanim, delovima mladog luka.
Od proterivača, nisam koristio mleko, jogurt ili čaj, nego sam koristio dodatak NES kafe, sa neznatno više mleka nego južual.
Dan bi mogao da bude samo takav, bez obzira što sam blejao kod kuće (a nisam se izvezao makar do banje Vrujci, u neko izviđanje da li je to štogod), ukolko večeras koji puta prođem kroz vrata.
Toliko o temi.



u londonu je avukud to kovano gvozdje. smaralo me nesto to. nz zasto.

ja danas jedem neki divno spremljeni pirinac ikrokete od piletine. pirinac obozavam, ali nas domaci …iz pilava ili neki lepo spremljen da je socan. azijske volim ali samo kad su u sklopu jela sa jos necim

Dobro da ti taj pirinč nije sa Novog Zelanda.
Jebote!
Nema pirinča do Kočanskog.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 18:09 09.04.2023

Re: Границе

o jbt, naravno da nije,

dobar je kocanski oduvek a onaj C se isfuserisao.

uncle scott ili kako vec u stvari je izvikan.

e ali jasmin pirinac neki, jeftin,iz lidla je suuuuuuupeeer.

puter^^

solo solo 20:54 09.04.2023

Re: Границе

И да не заборавим, Асанжа треба ослободити!


O''š ga osloboditi više.

Kreni.

Milan Novković Milan Novković 00:09 10.04.2023

Re: Границе

jednarecfonmoi
panta
jednarecfonmoi
angie, hvala na izvinjenju, razumem sve.

hvala gore negde i tess za cini mi se slicnu poruuku, ako se ne varam, u tom stilu.

ne vredi da zamolim lepo zoju444 i soloa da ako mogu isprate temu bloga. bilo bi zanimljivo cuti vase vidjenje kapija, i dal postoji neka koja vas asocira na detinjstvo.

takodje pitam isto i angie, tess, tasu, pantu, ko god ima da nesto napise o tome. hvala unapred.

ja se secam neke zelene iz londona, kovano gvodzje. jos je tamo i zelena je.neke drvene u blizini topole koja je presecala dvorista iza kuca. drzi je samo gvozdeni improvizovani lanac koga podignes i onda prodjes.
te dve su mi pale na pamet prvo.




Kapija u Versaju je od jako lepog kovanog gvožđa.

Eeee, da - i danas sam jeo zelenu salatu poplašenu sa listovima mladog luka.
Za prilog smo imali pohovane šlicne od tanko seckanog svinjskog buta.
Ili, možda, svinjske plećke.
Zamolio sam šeficu kuhinje da šlicne drži malo duže na tiganju, kako bi razmućena jaja pobraonkastila.
A pored toga je bilo i polovnih krompira pečenih u rerni, poplašenih sa susamom i maslinovim uljem.
A potom, za grande finale, lagana, Monte torta.
Što se doručka tiče, bio je lagan - topli sendviči sa istopljenim kačkavaljem mlekare 'Granice' iz Mladenovca, te nekom salamom sličnoj mortadeli.
I belim, iseckanim, delovima mladog luka.
Od proterivača, nisam koristio mleko, jogurt ili čaj, nego sam koristio dodatak NES kafe, sa neznatno više mleka nego južual.
Dan bi mogao da bude samo takav, bez obzira što sam blejao kod kuće (a nisam se izvezao makar do banje Vrujci, u neko izviđanje da li je to štogod), ukolko večeras koji puta prođem kroz vrata.
Toliko o temi.



u londonu je avukud to kovano gvozdje. smaralo me nesto to. nz zasto.

ja danas jedem neki divno spremljeni pirinac ikrokete od piletine. pirinac obozavam, ali nas domaci …iz pilava ili neki lepo spremljen da je socan. azijske volim ali samo kad su u sklopu jela sa jos necim

Ja volim kovano gvožđe, metale Londona, bilo gde - teško za napraviti i odoleva vremenu. Al dobro, volim i kamen, pa drvo.

Iako kod gložđa postoji ta membrana ispred/iza koje počinje da liči na ograde po raznim grobljima.

Sve u svemu standardni simbolizam kapije od kovanog gvožđa mi je stran.

U Londonu sam metalnu kapiju (prosta) hteo da zamenim drvenom, "komplikovanijom" ali diskretnom, ali mi je žena rekla njet - ona voli gvozdene kapije više d mene.


Milan Novković Milan Novković 00:21 10.04.2023

Re: Границе

jednarecfonmoi
zoje444,
stvarno ne mogu da pohvatam sta se tu sve desava.

ali je fakat u vezi sa muskarcima i zenama da sam ipak za to da muskarac osvaja zenu. staromodna sam.

da ne bi ispalo da glumim nevidjenu femme fatale, iskustvo te nauci

zena nek baci maramicu a onaj koji je osvaja nek juri za njom sve sa konjem i macem.

ako krene na vise zena u isto vreme, pa onda nije vitez nego neki pokvareni trubadur.

zamisli lika koji od kapije do kapije pevusi i kaze joj da je najdivnija na svetu. o ne:) bljak.

Neki trubaduri zezaju, to stoji. Al ako ume da ti otvori vrata raja i kad ga ne kapiraš ... šta raditi?!



A vid ovog trubadura, zar je bitno koliko ispuštenih maramica podiže, ako znaš znaš da tvoju podiže iz dubine duše


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 00:56 10.04.2023

Re: Границе

lepe si postavio kapije…fotke.

a ovo za trubadure.

nema te pesme ili dodira, nema tog osmeha, harizme ili komplimenta koji se moze meriti sa odamoscu.

a tek novac sto me zanima jel ga ima ON. zanima me…al zamalo.



samo ja sam iza kapije odavno i ne otvaram nepoznatim i nepozvanim licima. ispred mene prvo trce psi cuvari.

zato i kazah obracajuci se damama tu. pa sta ce ti neka osoba muskog pola ako za tobom on ne juri i zeli da mu postanes i vise od zna za vjek i vjekova….
Milan Novković Milan Novković 01:19 10.04.2023

Re: Границе

jednarecfonmoi
lepe si postavio kapije…fotke.

a ovo za trubadure.

nema te pesme ili dodira, nema tog osmeha, harizme ili komplimenta koji se moze meriti sa odamoscu.

a tek novac sto me zanima jel ga ima ON. zanima me…al zamalo.



samo ja sam iza kapije odavno i ne otvaram nepoznatim i nepozvanim licima. ispred mene prvo trce psi cuvari.

zato i kazah obracajuci se damama tu. pa sta ce ti neka osoba muskog pola ako za tobom on ne juri i zeli da mu postanes i vise od zna za vjek i vjekova….

Ja sam malo "odlutao" do Firece i Mikelanđela koji je ovim gore Lorenzo Ghiberti vratima dao ime Porta del Paradiso, zbog neverovatne lepote.

Pa je mali izazov šta raditi kad nas neko dovede do neverovatne lepote, treba li se zamarati dekonstrukcijama, regresijama, ...

Pesnikov pesnik Townes Van Zandt mi je tu, onda, "logična" asocijacija, i ne samo zbog pesništva

A psi na ljude, to nikako, ajd bar ne u ovom "produhovljenom" trenutku

Lovom isto tako ...
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 01:52 10.04.2023

Re: Границе

Milan Novković
jednarecfonmoi
lepe si postavio kapije…fotke.

a ovo za trubadure.

nema te pesme ili dodira, nema tog osmeha, harizme ili komplimenta koji se moze meriti sa odamoscu.

a tek novac sto me zanima jel ga ima ON. zanima me…al zamalo.



samo ja sam iza kapije odavno i ne otvaram nepoznatim i nepozvanim licima. ispred mene prvo trce psi cuvari.

zato i kazah obracajuci se damama tu. pa sta ce ti neka osoba muskog pola ako za tobom on ne juri i zeli da mu postanes i vise od zna za vjek i vjekova….

Ja sam malo "odlutao" do Firece i Mikelanđela koji je ovim gore Lorenzo Ghiberti vratima dao ime Porta del Paradiso, zbog neverovatne lepote.

Pa je mali izazov šta raditi kad nas neko dovede do neverovatne lepote, treba li se zamarati dekonstrukcijama, regresijama, ...

Pesnikov pesnik Townes Van Zandt mi je tu, onda, "logična" asocijacija, i ne samo zbog pesništva

A psi na ljude, to nikako, ajd bar ne u ovom "produhovljenom" trenutku

Lovom isto tako ...



Hvala svakako za vrata raja.

Pa to je tako samo receno…figurativno, to znas, nego onako zboris…. Pas koji mi dolazi u goste i koji nije pas nego psina ide uvek tik uz mene i sve slusa iako smo slicne tezine. Njemu je u genu da cuva. I na tome se upravo nije insistiralo.
Za lepotu… pa rekoh gore vec. Ne zanima me ono sto ne pripada meni u potpuunosti.
Za novac…iznenadise se mnogi u zivotu mome kolika kolicina moje ravnodusnosti moze da bude prema tom momentu, posebno ako je tudj. To bi trebalo da je normalo valjda.
panta panta 07:37 10.04.2023

Re: Границе

jednarecfonmoi
zoje444,
stvarno ne mogu da pohvatam sta se tu sve desava.

ali je fakat u vezi sa muskarcima i zenama da sam ipak za to da muskarac osvaja zenu. staromodna sam.
...

Oooooo, jebote !
I ti faktuješ?
Možda bi, čak, bilo bolje da fartuješ, nego što faktuješ.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 07:58 10.04.2023

Re: Границе

panta
jednarecfonmoi
zoje444,
stvarno ne mogu da pohvatam sta se tu sve desava.

ali je fakat u vezi sa muskarcima i zenama da sam ipak za to da muskarac osvaja zenu. staromodna sam.
...

Oooooo, jebote !
I ti faktuješ?
Možda bi, čak, bilo bolje da fartuješ, nego što faktuješ.



e jeste bas. fakat ovo nije novotarija.

meni je divota kad komsijka lj vaspitavana da je pas uglavnom vezan negde daleko u dvoristu izjavi da ide u “ pet friendly” kafic sa drugaricom i njenim psom. jer eto pas je “socijalizovan” moze i sa drugim psima ako naidju.
dno zivota i bozemesakloni.
solo solo 07:59 10.04.2023

Re:Božemeotkloni

Oooooo, jebote !
I ti faktuješ?
Možda bi, čak, bilo bolje da fartuješ, nego što faktuješ.




Uzbunjivači uznemiravača.

Kako god alkohol je glavni krivac.



Milan Novković Milan Novković 10:08 10.04.2023

Re: Границе

jednarecfonmoi
Milan Novković
jednarecfonmoi
lepe si postavio kapije…fotke.

a ovo za trubadure.

nema te pesme ili dodira, nema tog osmeha, harizme ili komplimenta koji se moze meriti sa odamoscu.

a tek novac sto me zanima jel ga ima ON. zanima me…al zamalo.



samo ja sam iza kapije odavno i ne otvaram nepoznatim i nepozvanim licima. ispred mene prvo trce psi cuvari.

zato i kazah obracajuci se damama tu. pa sta ce ti neka osoba muskog pola ako za tobom on ne juri i zeli da mu postanes i vise od zna za vjek i vjekova….

Ja sam malo "odlutao" do Firece i Mikelanđela koji je ovim gore Lorenzo Ghiberti vratima dao ime Porta del Paradiso, zbog neverovatne lepote.

Pa je mali izazov šta raditi kad nas neko dovede do neverovatne lepote, treba li se zamarati dekonstrukcijama, regresijama, ...

Pesnikov pesnik Townes Van Zandt mi je tu, onda, "logična" asocijacija, i ne samo zbog pesništva

A psi na ljude, to nikako, ajd bar ne u ovom "produhovljenom" trenutku

Lovom isto tako ...



Hvala svakako za vrata raja.

Pa to je tako samo receno…figurativno, to znas, nego onako zboris…. Pas koji mi dolazi u goste i koji nije pas nego psina ide uvek tik uz mene i sve slusa iako smo slicne tezine. Njemu je u genu da cuva. I na tome se upravo nije insistiralo.
Za lepotu… pa rekoh gore vec. Ne zanima me ono sto ne pripada meni u potpuunosti.
Za novac…iznenadise se mnogi u zivotu mome kolika kolicina moje ravnodusnosti moze da bude prema tom momentu, posebno ako je tudj. To bi trebalo da je normalo valjda.

Bez obzira koliko su moja zamrznuta slika ili zamrznuti impuls slični nekom sagovorniku na neku temu uvek je interesantno "ohrabriti" sagovornika da rastegne temu do pucanja da vidimo gde nam se faustian barganing predstave razlikuju - dok svako od nas vrti jako mnogo predstava gde su nam svi igrači između samo naših ušiju, nije nam potreban spoljni svet u velikoj meri da bi predstave tečno tekle i stvarnost i mašta se skladno mešale.

Ali "sklad" je đavolak za sebe, da sad ne potežem quotes iz Fausta.

Dodatno, mi iz ITja imamo i sitnu profesionalnu deformaciju - možda ne svi - koja se vrti oko Tjuringovog testa. Mnogi su čuli, iako možda ne svi, za The Chinese Room Argument koji sugeriše da proizvoljno visoka inteligencija ne garantuje svest.

U sivoj zoni između čoveka i mašine imamo i interesantnu pojavu podskupa tzv virtue signaling, takvog gde to ne radimo namerno, čak ni kad je iz samo benignih namera, nego prosto u žurbi nemamo vremena ni za same sebe, ticala se žurba sekundi, minuta, pa i meseci ili godina.

Samo interesantne su i te mnoge naše mane, i često primećujemo da - ratosiljamo se neke mane, ... pobeže nam duša, potegnemo za nekom drugom manom, ... isto nam pobeže duša.

Jako besmislena rabota ume da bude preterano čeprkanje po samom sebi, pa ja onda tako ponekad zamišljam kako je produktivnije, uz manji rizik, razmenjivati iskustva o čeprkanju sa drugima

Dok ne krenu da se biju, naravno
solo solo 20:44 09.04.2023

Sojčice devojčice


Da. U pravu si.

Kapije su vrlo inspirativna tema.

Tasa je tu ipak veći autoritet tako da se ne bih usudio pored njega divaniti o kapijama.

Za razliku od tebe i Čarlija danas je bio pasulj sa špic rebrima. Skromno.

I eto,prođe wikend.

p.s.

Onom ko ti dade vip opciju dabogda zarđala brava na kapiji, polomi mu se ključ i otpadne kvaka.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:17 09.04.2023

Re: Sojčice devojčice

Steta sto ovaj Solo seljober nije neki predsednik kucnog saveta ili sad modernije upravnik zgrade.

I onda da sav bitan iznosi svoje stavove o svemu i svacemu a sa druge strane da sijaset razularenih baba, bivsih oficira jna, sluzbenika koji su mladi i dosli u bg da rade u izvesnim preduzecima, na sve sto on kaze imaju svoje oprecno misljenje koje na isto tako bahat, neduhovit i prazan nacin izraze,

jos ako u nastupu “ ja tarzan a ti dzejn” dobaci komsijku raspustenici sa drugog sprata, gde ce mu dusa.

eto tako,…. cisto da iz blaziranosti i nadasve dosadice malo objasnim (bez)licnost osobe koja umislja da je vrcava taman kao pokojni mu deda ujak iz neke udaljene vilajeti od koga nasledi vickastost.

hahahaha jao sto meni super sad. zabavih se ludo.
solo solo 21:19 09.04.2023

Re: Sojčice devojčice

Steta sto ovaj Solo seljober nije neki predsednik kucnog saveta ili sad modernije upravnik zgrade.


Jesam.

a sa druge strane da sijaset razularenih baba, bivsih oficira jna, sluzbenika koji su mladi i dosli u bg da rade u izvesnim preduzecima, na sve sto on kaze imaju svoje oprecno misljenje koje na isto tako bahat, neduhovit i prazan nacin izraze,


Uzele vam komunjare kuću? Još te drži gnev?

Jbg i tvoj pradeda je oteo nekom/nešto. Priroda voli ravnotežu.

panta panta 07:42 10.04.2023

Re: Sojčice devojčice

solo

Da. U pravu si.

Kapije su vrlo inspirativna tema.

Tasa je tu ipak veći autoritet tako da se ne bih usudio pored njega divaniti o kapijama.

Za razliku od tebe i Čarlija danas je bio pasulj sa špic rebrima. Skromno.

I eto,prođe wikend.

p.s.

Onom ko ti dade vip opciju dabogda zarđala brava na kapiji, polomi mu se ključ i otpadne kvaka.


Normalno!
I, svakako, u krugu porodice.
shmoo shmoo 06:19 10.04.2023

Kapija као циљ






Каже једна београдска легенда (сведочење из прве руке) да су Манфреду фон Браухичу по изласку из тркачког аутомобила рукавице на рукама биле потпуно поцепане, а дланови крвави од мењача и мењања брзина током трке.

Исто као што су Сачму биле крваве усне од трубе (брисао их је током концерта белом марамицом потпуно натопљеном његовом крвљу на крају свирке) на концерту у Дому синдиката неких 20 година после првог и до сада јединог београдског Гран прија.

То је такође још једна београдска легенда из прве руке, односно из првог реда публике у дворани Дома синдиката.






solo solo 07:08 10.04.2023

Re: Kapija као циљ


Bosanski blues je najbolji blues.

Die beste!



Da stvarno,kakva je to zemlja bila.Ta Yugoslavija.

Bilo i crnog i belog bluesa,bilo svega.

A uveče kad se razmili sijaset razularenih oficiruša i žena sluzbenika koji su mladi i dosli u Bg da rade u izvesnim preduzecima, u cicanim 'aljinama, kad to počne da pršti po korzoima.........a tek raspuštenice sa drugog sprata sa uvek otškrinutim kapijama od kovanog gvožđa.....

Prelepe kapije od kovanog gvožđa








,,hahahaha jao sto i meni super sad. zabavih se ludo,,


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 07:50 10.04.2023

Re: Kapija као циљ

taso, lepo.

nisam ni sumnjala da ces napisati nesto zanimljivo na temu bloga.
solo solo 08:27 10.04.2023

Re: Kapija као циљ

nisam ni sumnjala da ces napisati nesto zanimljivo na temu bloga.


Ni ja ujke mi.

Rekoh već, bez premca.



Bilo bi lepo da pohvališ i moje kapije zarad truda bar. I šta fali onim lijepim petokrakama.

shmoo shmoo 08:32 10.04.2023

Re: Kapija као циљ

solo




И да бог да не вратила се никада више.





shmoo shmoo 08:49 10.04.2023

Re: Kapija као циљ

jednarecfonmoi
taso, lepo.

nisam ni sumnjala da ces napisati nesto zanimljivo na temu bloga.



Merci beaucoup.


(Ја ово намерно на француском јер Соло љаксе онда неће разумети исто као што није разумео ни Сава Ковачевић на Сутјесци када су му Београђани довикивали:"Воса, зипа такме!"

Тако се постаје народни херој, драга моја, а не овако као ти и ја, предратна београдска реакција.)






solo solo 08:51 10.04.2023

Re: Njaoooooo

И да бог да не вратила се никада више.


Demokratija je utopija.

Samo čvrsta ruka.

Mora da se zna ko kosi a ko vodu nosi.

Uostalom - eto vam ga.

p.s.

Vidim ja da bi ti to nagnao.

Ја ово намерно на француском јер Соло љаксе онда неће разумети исто као што није разумео ни Сава Ковачевић на Сутјесци




Što ih nije omelo da nađu najkraći put do dedinjskih vila.

Ko gubi ima pravo da se ljuti.
shmoo shmoo 09:40 10.04.2023

Re: Njaoooooo

solo

Što ih nije omelo da nađu najkraći put do dedinjskih vila.

Ko gubi ima pravo da se ljuti.



Срећом, ја немам вилу на Дедињу па нисам у том рату и у тој револуцији ни победио ни изгубио.

А било је криминалцима, извини револуционарима, некако испод части да мојима отимају за себе ту сиротињску кућицу на Чукарици.

Само су нам ови из реона (надлештва што би рекао деда Станислав у Радовану Трећем) утрпали у део куће и у двориште неке нама непознате ликове који су ту живели смењујући једни друге следећих 30-40 година. Чим једна екипа тих ликова добије стан од народне власти, јер су их све време водили као социјалне случајеве а наша породична кућа им је била нужни смештај, и одсели се, дође нова екипа ликова.

То ионако за све то време није ни била наша имовина него је све, и кућа и двориште, експроприисано и водило се као државно/друштвено власништво све до деекспропријације почетком деведесетих када нам је враћено власништво над том кућом и тим двориштем.

Последња екипа тих привремених ликова у прадединој кући код Храма Светог Ђорђа на Чукарици коначно се одселила почетком осамдесетих, а нас су оставили у том истом дворишту са пољским клозетом и у тој истој кући без купатила.

Нас, иначе, никада нису водили као социјалне случајеве којима је потребан неки нови комфоран, лепо осветљен и угрејан стан са купатилом јер је увек било неких који то заслужују више од нас, моје породице.

Тако су нам барем говорили у ћалетовом и кевином предузећу када год би моји поднели захтев за добијање стана од предузећа.

Па се тако у ствари на крају за мене и моје најближе читава та калакурција звана револуција која траје завршила нерешено, 0:0. Из икса у икс.

Али то наравно не значи да нема оних који су итекако заинтересовани за повратак своје имовине коју им је криминални шљам и олош отимао почев од 1944.

Има их још увек. Тих заинтересованих...


Комисија за тајне гробнице убијених после 12. септембра 1944. - списак жртава и локације гробница (ЛИНК)

shmoo shmoo 09:41 10.04.2023

Re: Njaoooooo


solo

Samo čvrsta ruka.








П.С. - Матори, знаш ли да је читав онај потез на којем се данас налази Скојевско насеље () и Партизанска улица () припадао једном једином човеку, неком сељаку из Жаркова. То су човеку биле њиве. Па су му ови 1945. одузели ту земљу и изградили онолике зграде и станове.

И ево сада ова данашња власт покушава да се нагоди са наследницима тог човека око компензације јер они траже повраћај своје имовине.

Знам то од ових што седе по тим комисијама за повраћај имовине и воде евиденцију о томе.

Али најсмешније од свега ми је било када сам својевремено деведесетих одлазио у то Скоејвско насеље код једног нашег бившег четника који је једва избегао да га Британци изруче Јову Капичићу да га стреља са осталима у Словенији 1945. и који је провео у емиграцији у САД од 1945. до 1991. па се вратио у Србију мислећи да је Милошевић српски месија, а и да остави кости у отаџбини.

И док сам са тим декицом од скоро 80 година тада разговарао о послу који треба да опослимо око неких књига, он ми каже:

"Замисли ти, молим те, што ти је живот! Ја, бивши четник из Дражиног штаба, сада станујем у Партизанској улици у Скојевском насељу!"

И онда се обојица слатко исмејемо када он то каже.


solo solo 09:06 10.04.2023

Da sažmem


Ima jedna interesantna tema iz novije istorije. Svi je nekako preskaču.

Kako se Srbija izborila za svoju samostalnost/nezavisnost, kako je postala samostalna država nakon odlaska i Crne Gore iz zajednice.

Radni naslov: ,,rođena u pepelu rasula,,

Obećava

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:25 10.04.2023

Re: Da sažmem

taso inace za komunjare itd.. pa gde bi meni zivot otisao da se 0/24 bavim reliktima komunizma.
nego nanjusim uglavnom taj dnozivota gen u sadasnjoj generaciji. i naravno, uvek je razlika izmedju komunjara i komunista..

primer je predratni prodavac stofova iz knez mihajlove. zaboravila sam sad prezime, aha…vuletic. veliki gazda bese onomad. sin mu otisao svojom voljom u partizane ili gde vec..i ako se ne varam i poginuo tamo..:( ako se varam,naglasicu. to je vreme kad su gde je sad beogradjanka bile kapijice od prizemnih kuca. valjda je bila samo radnja “borovo” a ka “londonu” i ka beogradjanci bejase kucice. tako nekako

a evo i digresije, inspirisana sam izvesnim blogerima izgleda

glupost i upornost cesto idu zajedno.

takodje i nevaspitanje i upornost.

a najtuznije i cesto nazalost i najcesce…

neduhovitost i upornost.

shmoo shmoo 09:51 10.04.2023

Re: Da sažmem

solo

Kako se Srbija izborila za svoju samostalnost/nezavisnost, kako je postala samostalna država nakon odlaska i Crne Gore iz zajednice.

Radni naslov: ,,rođena u pepelu rasula,,




Видим, логика ти је јача страна...







Имам амандман на ово "рођена" гледе Србије!

Србија и Црна Гора су суверене државе од Берлинског конгреса 1878. године.

И Србија и Црна Гора су распадом СФРЈ само вратиле назад своју државност које су имале пре настанка Југославије и уложиле је у ту Југославију.

(Југославија је само млађа сестрица Србије и Црне Горе. )

Ови сви остали су за своју садашњу државност морали да певају Данке Дојчланд.

Па шта мислиш, на основу чега је Србија постала у Уједињеним нацијама пуноправна наследница те Југославије која је трајала 70 година?

На основу свог суверенитета који је имала и пре настанка Југославије.

Па онда Србија мало позајмила тај суверенитет Југославији, па га онда после бракоразводне парнице опет узела себи натраг. ( )

Мојне да си као ГејЦова (Мајкрософтова) таблоидна енциклопедија за таблоидиоте у којој историја Србије почиње од Милошевића.

(Ништа Немањићи, ништа Турци, ништа сеобе, ништа Карађорђе и Коџа, ништа Први светски рат... Од Милошевића као да нас је он лично све родио.)

Мислим, Матори, хоћу да ти ка'ем, мојне сада овде да ми продајеш муда за бубреге само зато што ти до имбецилности волиш Тита и СФРЈ.

Воли их ти, брате, за себе.

Мојне мене да давиш и гњавиш тиме.

Јебеш Југославију. Било па прошло.

Идемо даље!





jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:04 10.04.2023

Re: Da sažmem

eto kad spomenuh gore te neke kapijice i dvorista.

u sred dvorista u centralnoj bg opstini izgradise onomad na placu im solitercinu u koju uselise ko zna koga i ko zna odakle.
restitucijom vratise 10tak posto od vrednosti zemljista. a procenjeno zemljiste bese na izvesnu sumu koju ko zna ko odredi. kao i ovih desetak - petnaestak posto.

ne znam kako je po drugim gradovima, a ni okolnim drzavama.

ta restitucija je neko cudno celjade.
shmoo shmoo 10:20 10.04.2023

Re: Da sažmem

jednarecfonmoi

taso inace za komunjare itd.. pa gde bi meni zivot otisao da se 0/24 bavim reliktima komunizma.



Ма не бавим се ни ја него покушавам надлежнима да ставим до знања да не могу да ми и данас, у 2023. години, и даље продају маглу као што су то пшокушавали читав мој живот.

И уопште ме не занима да ли су за то плаћени или раде то добровољно.

Из идеала. ( )

Смарају ме, брате.

Сестро.



Него да се вратимо на тачку где је овај Соло намерно направио застој само зато да бисмо и њега после звали народним херојом као Саву Ковачевића.


to je vreme kad su gde je sad beogradjanka bile kapijice od prizemnih kuca. valjda je bila samo radnja “borovo” a ka “londonu” i ka beogradjanci bejase kucice. tako nekako



Предлажем ти да следећи твој блог буде о београдским кафанама.

И ову књигу сам прочитао.





А ако Соло и тада буде бРезобразан и невОспитан, одмах у року од два дана удари још један блог.


Što se samog naselja tiče, postoji više varijanti o nastanku imena Rospi Ćuprije a one se kreću od istorijski proverivih izvora pa sve do legendi. U nekima od njih se navodi da je ovaj kraj nazvan po mostu na kome su ubijane žene iz harema turskih uglednika. Po drugima, most je sagrađen od para koje je darovala nekakva rospija odn. bludnica, kako bi se iskupila za grehe. Ipak, kako to obično biva, istina je negde na sredini. U pojedinim putopisima ovaj kraj se spominje kao mesto u čijoj blizini su žene, baštenice najstarijeg zanata, sačekivale umorne trgovce koji su se vraćali kući skelom, koja se nalazila nešto nizvodnije od današnjeg Pančevačkog mosta. (ЛИНК)




Знаш, познајем ја Солоа одлично и тачно знам да је њему у ствари криво што његово име неће бити забележено у историји као име првог београдског давитеља (Београд је велеград, мора да има свог давитеља.) него га је у томе претекао Пера Митић са својим каранфилима.

Ја предложио Солоу да буде Мица Мојсиловић да га утешим, мислим и Мица је Београђанка на крају крајева, али Соло неће.

И онда шта да му радиш... Неће да буде Мица, 'оће да буде Пера.

Размажен, бре!





solo solo 10:29 10.04.2023

Ne šta je bilo,nego kako je sad

Мислим, Матори, хоћу да ти ка'ем, мојне сада овде да ми продајеш муда за бубреге само зато што ти до имбецилности волиш Тита и СФРЈ.

Воли их ти, брате, за себе.

Мојне мене да давиш и гњавиш тиме.


Greška. Ne volem!

Muka mi da objašnjavam ko ne kapira.

Mene koštala mlogo ta Yugoslavija. No nije bitno.

Sprdačina je samo sa ovima što mlogo pljuju po istoj a pokupili sve benefite,stipendije,inostranstva i svašta nešto. Znaš ti dobro u kom kurcu đavo spava na ovu temu samo se malo....... a sada od njih nema većih opozicionara i boraca za nepravdu.

И Србија и Црна Гора су распадом СФРЈ само вратиле назад своју државност које су имале и уложиле у ту Југославију.


Postaješ Gvozden lagano. Širiš ga do ,,prvog praska,,

Ružan ukus (meni,što pritom nikoga ne obavezuje) je ostavila činjenica da Srbija nije proglasila svoju samostalnost tada nego je odlaskom Crne Gore posle referenduma ,,dobila,, svoju samostalnost na taj način - do dana današnjih.

A kad na tom osećaju naletiš na razna kurčenja jbg.

Čisto stvar ukusa i umetničkog dojma.
solo solo 10:34 10.04.2023

Re: Da sažmem

Знаш, познајем ја Солоа одлично и тачно знам да је њему криво што његово име неће бити забележено у историји као име првог београдског давитеља (Београд је велеград, мора да има свог давитеља) него га је у томе претекао Пера Митић са својим каранфилима.


Greška u percepciji.

Solo vam provetrava odaje i razbija francusku monotoniju a vi se evidentno primate. Dovoljno.

Soloa boli baš tuki za ove trivije - Solo odavno više nije ovde.A nikada nije ni bio.

ISUK



Čuj kapije.

Baš me boli kurac za kapije.

Imam vrata.

A i za njih me baš zabole.

Ostao je samo blues.

Bijeli 'ebo te.

shmoo shmoo 10:59 10.04.2023

А равнотежа у Природи?

solo
Širiš ga do ,,prvog praska,,



Па ваљда ме толико познајеш да можеш да знаш колико сам ја далеко од праска?

Рекох већ пар пута на Блогу да сам се ја последњи пут озбиљно изнервирао и наљутио још када су нас наши савезници опет бомбардовали 1999. Дакле, има томе четврт века.

Него си ти, Матори, први почео, зар не?

Uzele vam komunjare kuću? Još te drži gnev?

Jbg i tvoj pradeda je oteo nekom/nešto. Priroda voli ravnotežu.

+ шипак


А сада ми се жалиш овде и тврдиш да постајем Гвозден.

Гори си од ових неких мојих клинаца у школи који прво некога чачкају па кад добију по пички, трче до учитеља да се тужакају.

(Тако су их научили у кући.)

А знаш да тако не иде... Уосталом, сам си пменуо равнотежу у природи.

Znaš ti dobro u kom kurcu đavo spava na ovu temu samo se malo.......


Знам.

Али немој и ти само мало да се када и ти као и ја одлично знаш ко то води главну реч у Србији у последњих 30 година.

Наравно да је последица тога ово доле што си рекао:

Ružan ukus (meni,što pritom nikoga ne obavezuje) je ostavila činjenica da Srbija nije proglasila svoju samostalnost tada nego je odlaskom Crne Gore posle referenduma ,,dobila,, svoju samostalnost na taj način - do dana današnjih.



Па шта је ту чудно?

Црна Гора је српска Спарта.

(Ако не верујеш мени, питај београдску браћу под кодним именом Б92 који су колико до јуче били саветници Милоклиза Ђукановића.)

Српска Атина (Нови Сад) и српски Сион (Карловци) још увек на све то мудро ћуте.

А Београд је само престоница. Ништа више и ништа мање од тога.


Postaješ Gvozden lagano.



Није истина!

Ја за разлику од Гвоздена од оног сућутног Анђиног блога о Сарајеву на којем је она бановала и брисала као помахнитала одбијам да комуницирам са њом.

А Гвоздени по том питању уопште није гвоздени.

Више је онако бакарни.




Čisto stvar ukusa i umetničkog dojma.



Све је овде на овом Блогу Б92 ствар укуса и уметничког дојма.

И ништа више од тога.


Нико срећан, а нико довољан,
нико миран, а нико спокојан.
Све се човјек брука са човјеком:
гледа мајмун себе у зрцало!






solo solo 11:06 10.04.2023

Re: А равнотежа у Природи?

Него си ти, Матори, први почео, зар не?


A đe se ti prepozna u tome?

Ova u svim blogovima pomene oficiruše etc očigledno da su joj se zamerile.

Doduše možda je mislila i na oficiruše stare Yugoslavije, Obrenovićevske i ostale.

Али немој и ти само мало да се када и ти као и ја одлично знаш ко то води главну реч у Србији у последњих 30 година.

Наравно да је последица тога ово доле што си рекао:


Samo 30 god? Zašto samo 30 god? Možda su posledica prethodnih 100,200,300 god - pa do ,,prvog praska,, E pa sad,zgodno da je sve počelo baš pre 30god. Neće da jeste.
I nije bitno.

Da ne bi bilo nesporazuma.
Šta je bilo i zašto je bilo jeste tema za stručne krugove i profesiju ono što je meni tema je činjenica da je recimo Ružić tvoj ministar u ovom trenutku,da je Vulin ........
Sve je to na neki način posledica berlinskog kongresa recimo kad si ga već spomenuo a možda i kosovskog boja.I možda je tebi Ružić ok. I meni je. Boli me tuki.

shmoo shmoo 11:10 10.04.2023

Da sažmem

А ја ћу само мало да поткратим и да му га фазонирам отпозади и са стране.


solo

Solo vam provetrava odaje i razbija francusku monotoniju a vi se evidentno primate. Dovoljno.



Ниси се још разбудио па сањаш, Матори?

Међу јавом и мед сном?

Čuj kapije.

Baš mer boli kurac za kapije.



Ја прочитао:

"Баш Омера заболе курац за капије."

И већ се мислим, па наравно да га заболе када има Мериму.

Imam vrata.


А шта онда уопште тражиш на овом блогу?

И шта уопште тражиш на Блогу Б92?

Зајебанцију?

ОК.

Али мојне онда када тебе неко зајебава да се љутиш као неки бледуњави бели блузер који мисли да је душа у гитари а не у њему?

Зато ја слушам само црни блуз.



shmoo shmoo 11:21 10.04.2023

Re: А равнотежа у Природи?

solo
Него си ти, Матори, први почео, зар не?


A đe se ti prepozna u tome?

Ova u svim blogovima pomene oficiruše etc očigledno da su joj se zamerile.

Doduše možda je mislila i na oficiruše stare Yugoslavije, Obrenovićevske i ostale.



А ђе си се ти препознао у мојој говнима намазаној петокраки (на титовки)?

Ниси ономад морао да имаш вилу на Дедињу да би најебао.

Да су само виле на Дедињу у питању и власништво над тим вилама, ни по јада.

Заболе ме курац за виле на Дедињу исто колико и тебе за капије и за врата.

Него, убијали су ови под петокраком и за мање ствари.

Па је сада дошло време да макар, ако већ ништа од суђења и пресуда нема, кажемо како то и јесте било.

Да бисмо онда коначно могли да кажемо идемо даље а да при томе не лажемо.

И онда ту спрдачини о равнотежи у природи стварно није место.

Поготово ако те људе лично познајеш.

Некако је дегутантно ако јесмо људи.

Ако ме разумеш шта хоћу да кажем.





Milan Novković Milan Novković 11:22 10.04.2023

Re: Da sažmem

shmoo
... Зато ја слушам само црни блуз...

I odmah provokacija: šareni, necrni, nebluz - sećam se jezika izrešetanog singualaritetima gde se ovakvi neXevi koriste da bi se dokazalo da su sve vrane bele, ako imamo bar jednu belu




solo solo 11:23 10.04.2023

Re: Da sažmem

А шта онда уопште тражиш на овом блогу?

И шта уопште тражиш на Блогу Б92?


A ti?
solo solo 11:25 10.04.2023

Re: Da sažmem

И шта уопште тражиш на Блогу Б92?

Зајебанцију?


Spremam doktorat o lepoti življenja.
shmoo shmoo 11:25 10.04.2023

Re: Da sažmem

solo
А шта онда уопште тражиш на овом блогу?

И шта уопште тражиш на Блогу Б92?


A ti?



Тебе, срећо моја.



Онај игуман Стефан са мајмуном који се гледа у зрцало важи и за мене, не само за тебе.

solo solo 11:26 10.04.2023

Re: Da sažmem

Али мојне онда када тебе неко зајебава да се љутиш као неки бледуњави бели блузер који мисли да је душа у гитари а не у њему?


Gde si ti video da me neko zajebava a da se ja ljutim.

Ovde sve neki fini ljudi koji se ljute na mene,uglavnom.
solo solo 11:27 10.04.2023

Re: Da sažmem

Онај игуман Стефан са мајмуном који се гледа у зрцало важи и за мене, не само за тебе.


Znam,samo da proverim.
shmoo shmoo 11:28 10.04.2023

Re: Da sažmem

solo
И шта уопште тражиш на Блогу Б92?

Зајебанцију?


Spremam doktorat o lepoti življenja.



Само напред!

Идемо даље!

Свакога дана у сваком погледу све више напредујемо.

Само не заборави да мораш шарат' рукама свукуд по тијелу.





solo solo 11:29 10.04.2023

Re: А равнотежа у Природи?

Ниси ономад морао да имаш вилу на Дедињу да би најебао.


Velike kere jebu velike i male kere.

Male kere jebu male kere ili samo gledu.

tako to radi.
shmoo shmoo 11:37 10.04.2023

Re: Da sažmem

solo
Али мојне онда када тебе неко зајебава да се љутиш као неки бледуњави бели блузер који мисли да је душа у гитари а не у њему?


Gde si ti video da me neko zajebava a da se ja ljutim.

Ovde sve neki fini ljudi koji se ljute na mene,uglavnom.



Извини, тако је изгледало оно:

Greška. Ne volem!

Muka mi da objašnjavam ko ne kapira.

Mene koštala mlogo ta Yugoslavija. No nije bitno.


А мислим... И мене је коштала. И многе овде је коштала.

Али ја је барем не помињем тако често као ти чак ни да бих зајебавао ове

što mlogo pljuju po istoj a pokupili sve benefite,stipendije,inostranstva i svašta nešto



А знаш по чему ја поуздано знам да си се ипак љутнуо?

По томе што си ко зна колико пута поновио:

Boli me tuki.


завршавајући тиме скоро сваки свој коментар.

(Није лош ни онај Милисавов за то исто.)

А нека си, брате, и то је за људе.

Да се ниси љутнуо, не бих се онда уопште дружио са тобом.


Znam,samo da proverim.







solo solo 11:39 10.04.2023

Re: А равнотежа у Природи?

Него, убијали су ови под петокраком и за мање ствари.


Samo oni?

To smo već apsolvirali.

Fukara i raja.

Lako se prišije na kapu petokraka posle kokarde i slično.
shmoo shmoo 11:39 10.04.2023

Re: А равнотежа у Природи?

solo
Ниси ономад морао да имаш вилу на Дедињу да би најебао.


Velike kere jebu velike i male kere.

Male kere jebu male kere ili samo gledu.

tako to radi.



Фали ти закључак у овом силогизму да би радио:

Мале кере онда порасту и најебу се миле мајке свима који су их јебали или које су морали само да гледају док други јебу.

solo solo 11:40 10.04.2023

Re: Da sažmem

Али ја је барем не помињем тако често као ти чак ни да бих зајебавао ове


Tek ću.
solo solo 11:45 10.04.2023

Re: Da sažmem

А знаш по чему ја поуздано знам да си се ипак љутнуо?

По томе што си ко зна колико пута поновио:
Boli me tuki.
завршавајући тиме скоро сваки свој коментар.


Prihvatam zapažanje.

Evo za promenu.

Žvižde mi baš jaja.


solo solo 11:45 10.04.2023

Re: А равнотежа у Природи?

Мале кере онда порасту и најебу се миле мајке свима који су их јебали или које су морали само да гледају док други јебу.


Imaš i male rase.

Nikad ne porastu.

Malo dublje kevću.
shmoo shmoo 11:50 10.04.2023

Овер енд аут вид твист енд шаут

solo
Али ја је барем не помињем тако често као ти чак ни да бих зајебавао ове


Tek ću.



Дакле, у праву сам.

Има ту код тебе много више од тога што ти кажеш као разлог зашто непрекидно помињеш Тита и Југославију.

Јбг.

Нека те, мени не смета. Извини што сам уопште и упао у то твоје овако без везе...

Него...

Нисам, бре, онда ја као Гвозден.

Ти си.

Он о четницима, ти о Титу и партизанима.

Па удри.

А шатро, обојицу вас све као нешто боли туки за то итд, али...

Још се није родио на Блогу Б92 тај који би вас двојицу могао уконтати проконтати и сконтати.





shmoo shmoo 11:56 10.04.2023

Re: А равнотежа у Природи?

solo
Мале кере онда порасту и најебу се миле мајке свима који су их јебали или које су морали само да гледају док други јебу.


Imaš i male rase.

Nikad ne porastu.

Malo dublje kevću.



А не, онда ти немаш појма о керовима.

Знаш зашто у парку у шетњи немачки овчар или доберман или тако неки велики пас почне да бежи чим угледа чиваву испред себе?

Зато што се овај мали подвуче испод па великом одгризе јаја.

И онда том великом штварно жвижде јаја када види неку женку јер онда тај велики има пискав глас као пре пубертета.

Проверено.

Присуствовао сам таквој сцени више пута пута јербо су неки моји у фамилији држали само чиваве.

Зажди онај велики кер кад види чиваву све скичећи, не може газда да га стигне.

Јбг, није згодно остати без јаја па макар га звали и кукавицом.

(У мом крају то се каже:"Беж'те ноге, усраћу вас." )

А зајебани су ти што никада не порасту иако не делују тако на први поглед.

solo solo 11:58 10.04.2023

Re: Овер енд аут вид твист енд шаут

Дакле, у праву сам.

Има ту код тебе много више од тога што ти кажеш као разлог зашто непрекидно помињеш Тита и Југославију.


Grešiš.

Ali stvarno i sad ozbiljno (što bi reko moj drug Tasa) (Jbg. svako ima neku poštapalicu.)

Pominjem zbog upornog pljuvanja po istom uglavnom zbog nekih ličnih frustracija pljuvača što razumem. Zašto onda meni oduzimaš pravo da se sprdam sa tim upornim idiotizmom. A Ružići i Vulini promiču.

А шатро, обојицу вас све као нешто боли туки за то итд, али...

Још се није родио на Блогу Б92 тај који би вас двојицу могао уконтати проконтати и сконтати.


Nemoj da postaneš šeher Tasa.

jel ovo momenat kad treba da se setim da si bio gost autor kod Anđe il' da se pravim blesav.
To je ta analogija ali ne kod mene.
shmoo shmoo 12:02 10.04.2023

Re: Овер енд аут вид твист енд шаут

solo
Дакле, у праву сам.

Има ту код тебе много више од тога што ти кажеш као разлог зашто непрекидно помињеш Тита и Југославију.


Grešiš.

Ali stvarno i sad ozbiljno (što bi reko moj drug Tasa) (Jbg. svako ima neku poštapalicu.)




Ма најозбиљније, брате. Озбиљно ти кажем, најозбиљније.


Pominjem zbog upornog pljuvanja po istom uglavnom zbog nekih ličnih frustracija pljuvača što razumem. Zašto onda istom upornošću meni oduzimaš pravo da se sprdam sa tim idiotizmom.A Ružići i Vulini promiču.



Па Ружић је мој министар.

А ко ће ако неће свој своме?

Вулином нека се други баве, нисам ја опседнут Мишом Вацићем на Блогу Б92 него неки други блогери.


shmoo shmoo 12:04 10.04.2023

Re: А равнотежа у Природи?

solo
Него, убијали су ови под петокраком и за мање ствари.


Samo oni?

To smo već apsolvirali.

Fukara i raja.

Lako se prišije na kapu petokraka posle kokarde i slično.



Ма лако се пришије него што после никако да их поскидају.


solo solo 12:07 10.04.2023

Re: А равнотежа у Природи?

Ма лако се пришије него што после никако да их поскидају.


Onda ti je jasno što se sprdam.

Šta drugo može mala kera.
zoja444 zoja444 10:03 10.04.2023

sta sam ovde ostala duzna

prica o kapiji u nekoliko recenica. moja kapija je mnogo, mnogo stara. dok sam bila dete, nije se zakljucavala sve dok nisu ukrali mog prvog psa, jazavicara. moze se lako preskociti. srecom, sve je pod kamerama.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:08 10.04.2023

Re: sta sam ovde ostala duzna

zoja, hvala lepo za pricicu kratku.
zao mi je za jazavicara.
dobro je da sad ima kamera.
zoja444 zoja444 10:17 10.04.2023

Re: sta sam ovde ostala duzna

dzaba su kamere u sustini . dok stignu oni koji treba da stignu, ode dusa na ispovest.
zoja444 zoja444 10:24 10.04.2023

Re: sta sam ovde ostala duzna

izvinjenje ecce-florian. doslo je do zamene identiteta zbog prebrzog zakljucivanja. nije da nije bez osnova. od samog pocetka bloga b92, i sami autori su imali visestruke naloge i vodili dijaloge sami sa sobom.
zoja444 zoja444 10:44 10.04.2023

Re: sta sam ovde ostala duzna

jedna rec, da sam cekala na musku inicijativu u zivotu, nista mi se ne bi desavalo. crvena linija je bila skoro slucajno procitana recenica:... zar i pored njegove zive zene...
solo solo 10:50 10.04.2023

Re: sta sam ovde ostala duzna

jedna rec, da sam cekala na musku inicijativu u zivotu, nista mi se ne bi desavalo. crvena linija je bila skoro slucajno procitana recenica:... zar i pored njegove zive zene...


Zoki otvori se već jednom, ko te ujeo za srce oca mu jebem izgoreće ona Tesslanija od tvog nedoreka.

Prevario te.

I šta sad.
solo solo 10:53 10.04.2023

Re: sta sam ovde ostala duzna

zoja, hvala lepo za pricicu kratku.
zao mi je za jazavicara.
dobro je da sad ima kamera.


Eto sad.

Šta reći.

Citiram Čarlija. Njaooooooooooo!

zoja444 zoja444 11:12 10.04.2023

Re: sta sam ovde ostala duzna

solo, niko mene nije prevario. dapace, sve je fer i transparentno. nemoj da se uvredis ali mi delujes kao neko bez mnogo iskustva sa zenama. nista strasno, imas i opravdane razloge ali poslusaj i neki savet.
solo solo 11:33 10.04.2023

Re: sta sam ovde ostala duzna

delujes kao neko bez mnogo iskustva sa zenama. nista strasno, imas i opravdane razloge


Nemam ništa protiv da proveriš ako ne ulećemo u zonu gerijatrije.

Ti baš veruješ u sve napisano na tarabi.
Zoooki.

Ovo je momenat kad treba da uleti Tessanija ako su joj gosti otišli u talasu empatije prema drugarici joj Zoji.

Samo se mante advokata i tužbi.
tessa1 tessa1 12:38 10.04.2023

Re: sta sam ovde ostala duzna

ko te ujeo za srce oca mu jebem izgoreće ona Tesslanija od tvog nedoreka.

:))
tessa1 tessa1 12:39 10.04.2023

Re: sta sam ovde ostala duzna

Odoh ljudi, navratiću kasnije. Kad vidim onog Predatortza kako se sa virtuelnom bitangom još uvijek raskusurava preko naših leđa, udarila bih samu sebe šakom u glavu.
predatortz predatortz 13:41 10.04.2023

Re: sta sam ovde ostala duzna

tessa1
Odoh ljudi, navratiću kasnije. Kad vidim onog Predatortza kako se sa virtuelnom bitangom još uvijek raskusurava preko naših leđa, udarila bih samu sebe šakom u glavu.


Udari se!
Ko te sprečava?
I, koji ti je to trip da ti meni određuješ šta ću i sa kim da pišem?
I kojih vas i vaših leđa?
Ja iznosim moje stavove. Moji stavovi nisu u obavezi da budu u istoj ravni sa tvojim, moja priča je moja priča, tvoja je tvoja. Ti mene ne predstavljaš. Ti ne predstavljaš Republiku Srpsku, ne predstavljam je ni ja.
Prestani sa detinjarijama, gledaj svoja posla, zastupaj svoje stavove i ne zapišavaj me nekim samo tebi znanim idejama da treba da podnosim račune tebi ili bilo kome ovde.


tessa1 tessa1 14:12 10.04.2023

Re: sta sam ovde ostala duzna

Serem ti se na ono što ti zastupaš po njenim blogovima. Debilu.
tessa1 tessa1 14:13 10.04.2023

Re: sta sam ovde ostala duzna

ne predstavljam je ni ja.

Dobro je da si ovo naznačio.
predatortz predatortz 14:49 10.04.2023

Re: sta sam ovde ostala duzna

tessa1
Serem ti se na ono što ti zastupaš po njenim blogovima. Debilu.



Samo me sumnja na (tvoju) ozbiljnu psihijatrijsku dijagnozu sprečava da ti odgovorim kako zaslužuješ.

Šizofrena cepanja upražnjavaj na nekom drugom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana