Filozofija| Gastronauti| Život

kašika, viljuška...bass

docsumann RSS / 19.04.2023. u 09:08

Pošto se na predhodnom, netom zatvorenom blogu, diskusija o (is)hrani tek zahuktala, na sugestiju blogerke kick otvaram novi blog, namjenjen prevashodno toj temi.

yhFNrdH.png 

i moj mali prilog naručenoj temi, prepjev stare pjesmice (pjevanje u meksičkom tugovanka fazonu)

 

koliko sam puta ja ost'o bez ručka

a večere nije bilo 

a ja ja-ja, autofagija 

 

pa da naručimo ...

 

 

Tagovi



Komentari (957)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 10:04 23.04.2023

Re: Aretej


Ja vidim da je svetska sila' br. 2 vojno neuspesna

A ja vidim da si ti prilično podlegla propagandi, sa sve tvrdnjama da je mobilizacija tekla loše, pa je ZATO! angažovan robijaški sloj, i slično.

To se tvrditi NE MOŽE!

To ne može da se zna, i to je klasičan propagandni trik, a ko to uzme za argument pokazuje da mu je vojna struka špansko selo i da je prijemčiv za propagandu.

Evo navedena ti je neka matematika, a matematika u ratu je izuzetno bitna, ali ti to odbacuješ.
Normalno, ne uklapa ti se.

Ko će pobediti, a pre svega, šta će ko smatrati pobedom, to moramo da sačekamo, i to moraju da sačekaju i u Moskvi, Kijevu i Vašingtonu.
Ni oni to ne znaju.

Osim tebe niko :)

Ono što je teško zamisliti je vraćanje ruske vojske preko granice od pre godinu dana, a još teže povlačenje sa Krima.

To bi bio ruski poraz, nedvosmislen, i za to su male šanse da se dogodi, tj veće su šanse da se u slučaju takvog razvoja situacije upotrebi i nuklearni arsenal.

Ukrajinski poraz se već desio, ona više nema ništa osim ljudi za trošenje, ako joj zapad zavrne slavinu kapitulacija je neminovna.
U roku od par dana.

Ali ni to, da zapad apsolutno prekine dotur oružja Ukrajini, to bi bio njegov poraz, a i to teško da se dogodi u ogoljenoj formi.
Ali i blaže forme toga, kašnjenje, manje količine, uslovljavanje, sve to znači krah ukrajinske vojske.

Vojska toliko zavisna od drugih uvek visi na tankom končiću, tj to i nije neka vojska.


Kraj je negde između te dve krajnosti, a gde, videćemo.

Verovatno će biti takav da će svi nešto dobiti osim Ukrajine, ona je sigurno na gubitku, i sigurno je da im je pametnije bilo da su poštovali minske sporazume, nego što su od propale države u ekonomskom smislu (najsiromašnija i najkorumpiranija država u Evropi pre rata) sad postali i srušena država sa velikim gubitkom mladog produktivnog stanovništva.
Što zbog emigracija što zbog izginuća.

Ali tako su odlučili, dopustili, kako god, i zato ih ne treba žaliti.
Suverena država, suverena odluka, njihova stvar.

Ono što treba imati u vidu jeste da se većina ratova završava na način koji niko u početku nije imao u vidu, tako će verovatno i ovaj, desiće se nešto što sad ne vidimo.


Tako da, ne raduj se unapred:)
mlatisa mlatisa 10:37 23.04.2023

Re: Aretej

A ne mogu godinu dana da osvoje Bahmut. Mada možda i ne planiraju da oni učetstvuju u 'oslobađanu' nego samo da nas gurnu u neki 27. mart

Постоји доста разлога да ствари теку баш овако. Нарочито ако се ово посматра у контексту "мрш НАТО са моје границе". У том случају, ово ће да траје годинама, а можда и деценијама где би и ми могли бити дотакнути у неком тренутку.

Што се тиче 27. Марта се потпуно слажем, али ту су нас највише гурнули наши "западни савезници"

И неко ме је већ опоменуо:
Уосталом Асанжа треба ослободити!
mlatisa mlatisa 10:41 23.04.2023

Re: Aretej

Lijepo da si primjetio moj jedan od dva odlična komentara o pravdi i nepravdi. :)


У овом контексту не верујем у правду и неправду. Постоји само јачи и слабији.

И због тога, Асанжа треба ослободити!
tessa1 tessa1 10:41 23.04.2023

Re: Aretej

Ne postoji ovde antiruski sentiment. Lijena sam pisati.

Budućnost ne računa na Putina ali i on sam je prvi okrenuo leđa EU, prvo, nije Evropa ni za ovu godinu i po gadljiva na ruski novac i prirodna bogatstva, mogu zamisliti kakve se malverzacije dešavaju pod površinom (samo da pretoče zlato iz švajcarskih trezora u pravdu i prevezu je konfiskovanom jahtom ruskog oligarha do Londona?), drugo, EU van svojih granica tj dobrog odnosa Francuza i Njemaca nema nikakav uticaj na rest svijeta, ne strahuju Kinezi, Brazil ili Indija da će ih Francuzi i Englezi kolonizovati? Pa i Afrika je odavno kineska. Mislim, postoji bojazan al u okvirima dosadašnjih znanih aktivnosti i izazivanja sukoba, npr kao miniranje gasovoda, ko je minirao? (I otkud 100 Srba u Sudanu?)

Rusima može pucati prsluk (jelek na srpskom?) da li ih Belgija voli ili ne, hoće li stopirati uvoz pralina iz Belgije u Rusiju? Neće, ni prodaju dijamanata.

I dalje Putina krivim za sve, posebno jer se poigrao sa nama Srbima, ali i realno ova priča kao kazniće ga Hag, aham, može ga povući za pimpek.
predatortz predatortz 10:58 23.04.2023

Re: Aretej

Постоји доста разлога да ствари теку баш овако. Нарочито ако се ово посматра у контексту "мрш НАТО са моје границе".


Naravno da postoji! U Bahmutu Rusi plaćenicima melju najbolje ukrajinske jedinice. Puštaju ih u grotlo, završavaju sa njima, čekaju nove i rade im to isto.

Rusi, čini mi se, više nigde ne žure.
Znam da će mi se smejati oni koji su to već radili, ali Rusi su u dosadašnjem toku rata angažovali smešno malo ljudstva.
Za front od 900 kilometara, to je smešno malo, a Ukrajinci uz svu NATO podršku nisu u stanju da te linije probiju. I sve će manje biti u stanju, mobilizacioni potencijal se troši nemilice.
Rusi svoj nisu ni načeli kako treba.

Naravno, ako krene ukrajinska ofanziva, biće pomaka prvih dana i nedelja. Ali im upravo tu može biti kraj, u okruženju i uništavanju vojske u klinovima koji će se formirati.
Vidim, toga se i oni plaše.
Ukrajina će na kraju biti podeljena, to je jedini mogući ishod ovog rata.
To, ili opšti rat u Evropi.


panta panta 11:04 23.04.2023

Re: Aretej

tessa1
Ne postoji ovde antiruski sentiment. Lijena sam pisati.

Budućnost ne računa na Putina ali i on sam je prvi okrenuo leđa EU, prvo, nije Evropa ni za ovu godinu i po gadljiva na ruski novac i prirodna bogatstva, mogu zamisliti kakve se malverzacije dešavaju pod površinom (samo da pretoče zlato iz švajcarskih trezora u pravdu i prevezu je konfiskovanom jahtom ruskog oligarha do Londona?), drugo, EU van svojih granica tj dobrog odnosa Francuza i Njemaca nema nikakav uticaj na rest svijeta, ne strahuju Kinezi, Brazil ili Indija da će ih Francuzi i Englezi kolonizovati? Pa i Afrika je odavno kineska. Mislim, postoji bojazan al u okvirima dosadašnjih znanih aktivnosti i izazivanja sukoba, npr kao miniranje gasovoda, ko je minirao? (I otkud 100 Srba u Sudanu?)

Rusima može pucati prsluk (jelek na srpskom?) da li ih Belgija voli ili ne, hoće li stopirati uvoz pralina iz Belgije u Rusiju? Neće, ni prodaju dijamanata.

I dalje Putina krivim za sve, posebno jer se poigrao sa nama Srbima, ali i realno ova priča kao kazniće ga Hag, aham, može ga povući za pimpek.

Uh!
Zajeban je Putin.
Vidm da mnoge budale smatraju kako je Putin jedno jutro ustao na levu nogu i odlučio da krene u rat.
Budale odvajaju Putina od Rusije.
gedza.73 gedza.73 11:24 23.04.2023

Re: Aretej

mlatisa
Постоји доста разлога да ствари теку баш овако.

Nisam saglasan posebno što je Kremlj pričao potpuno drugu priču. A sad kad ih je stanje na terenu vratilo u realnost onda ide peglanje.


Nešto ne verujem da im je baš išlo na ruku kad su morali da proglase mobilizaciju (posledično 'rat' iako su apsili svoje građane koji nisu delili stavove o 'specvojnoj operaciji') pa im zbrisalo naroda, bilo pobuna po sirotinjskim područijama gde su već stigle vesti o poginulima a na sve to Kina saopštenjima nije bila oduševljena dužinom trajanja pokušaja okupacije.

Na blogu se decidno tvrdilo, meni kao neupućenom objašnjavalo od upućenih, kako Rusija nije u srednjem veku pa da juri kmetove i utrpava im puške kako bi ginuli za feudalce čija deca trunu na Zapadu nego da ima profesionalno obučenu i naoružanu vojsku zahvaljujući Putinu. A onda Putin preko Prigožina angažuje robijaše. Isti oni koji su kukali kako će zapadno oružje iz Ukrajine završiti u rukama bandi i terorista sad se ne pitaju šta će biti kad se osuđeni silovatelj nađe kao heroj na ulicama Moskve.

мрш НАТО са моје границе

Pa je Putin ubacio NATO u Finsku na svoju granicu? Genijalna taktika.
Што се тиче 27. Марта се потпуно слажем, али ту су нас највише гурнули наши "западни савезници"

To i kažem. Sad naši 'istočni saveznici' nas ponovo guraju a narod oduševljen i pijan od loše brlje juri mačku da joj jebe mater.
И неко ме је већ опоменуо:
Уосталом Асанжа треба ослободити!

Ne samo Asanža nego i mnoge druge novinare po Rusiji koji trunu po zatvorima.
tessa1 tessa1 11:24 23.04.2023

Re: Aretej

Uh!
Zajeban je Putin.
Vidm da mnoge budale smatraju kako je Putin jedno jutro ustao na levu nogu i odlučio da krene u rat.
Budale odvajaju Putina od Rusije.


Nikad mi se nije sviđao, ali nisam pomislila da će ovako malo ponuditi od sebe, mislila sam da se iza tog 007 garda krije genijalniji profil, i na koncu, moja antipatija njemu ne znači ništa. No, dobro, šta je tu je, vidjećemo dalje. :)

(jedino što primjetih, i to je jedini plus, na Godišnjice kada je dolazio u Srbiju pokazao je držanjem više poštovanja prema poginulim od one stranačke klike oko njega, vrijeme je razlikovati politiku, partiju i stranku)

Samo da dodam na prethodni komentar, sa šaha, botovi koje tematski mjenjaju, i ruski nema zastavicu? Priznaju - ovo je kao neki štreberski humor - ruskog šahistu ali bojkotuju Rusiju, i ok, ima smisla za moral na površini, u isto vrijeme Rusi isporuče par tankera đubriva Americi? Je li to iznad ili ispod povšine, đubrivo za poljoprivredu?, površine na kojoj sa nama manipulišu mediji sa novinarima sumnjive inteligencije i posebno lažni moralisti po Netu..


apacherosepeacock apacherosepeacock 11:45 23.04.2023

Re: Aretej

gvozden1

Ja vidim da je svetska sila' br. 2 vojno neuspesna

A ja vidim da si ti prilično podlegla propagandi, sa sve tvrdnjama da je mobilizacija tekla loše, pa je ZATO! angažovan robijaški sloj, i slično.

To se tvrditi NE MOŽE!

To ne može da se zna, i to je klasičan propagandni trik, a ko to uzme za argument pokazuje da mu je vojna struka špansko selo i da je prijemčiv za propagandu.

Evo navedena ti je neka matematika, a matematika u ratu je izuzetno bitna, ali ti to odbacuješ.
Normalno, ne uklapa ti se.

Ko će pobediti, a pre svega, šta će ko smatrati pobedom, to moramo da sačekamo, i to moraju da sačekaju i u Moskvi, Kijevu i Vašingtonu.
Ni oni to ne znaju.

Osim tebe niko :)

Tako da, ne raduj se unapred:)




Od medija procitam vesti b92 (ruska propaganda 1 na 1), i malo vise izbalansirano izvestavanje vesti sa n1.

Druge nemam vremena da pratim, slike razaranja sigurno ne sa bilo koje tv.

Sve sto sam napisala nije samo moje misljenje, ima nas jos koji slicno procenjujemo na osnovu izvestavanja o tamosnjem stanju.

Ostalo, posto si vec 2 miliona puta sve to isto ispricao, isprva se radujuci kako ce da lete neke nuklearke, 3 dana rata i ode Ukrajina, Rusi ponovo u vasem stanu u Berlinu, Poljske nema jebace ih Rusi i slicne nebuloze tipa Srbija dobija kad Rusija dobija - nije vredno ni 2 sekunde naknadno komentarisati..


E da, ali ono tvoje ne-spansko selo pucanje s' kuka nekog ruskog mamlaza koji ni vojsku nije sluzio , je vrhunac poznavanja vojne taktike al iz vremena pocivse SSSR kojom izmedju ostalog Rusija jos uvek ratuje.
gedza.73 gedza.73 11:47 23.04.2023

Re: Aretej

mlatisa
У том случају, ово ће да траје годинама, а можда и деценијама где би и ми могли бити дотакнути у неком тренутку.

Misliš Crvena armija prelazi Moldaviju, Rumuniju, ulazi u Srbiju, proširuje niški Ruski humanitarni centar u tvrđavu kulama od kamena i jarkom sa krokodilima? Jedino čime mogu da nas 'dotaknu' je nuklearka koju priželjkuju Srbi niskih kognitivnih sposobnost, skloni suicidu i laki na teorije zavere ili gurnu u masovnu pogibiju što mu dođe na isto


(opasan narodnjak)

Od oba posla nema ništa osim dokolice i staljinističke naučne fantastike. Dovoljno je pročitati prgnoze, htenja i nadanja od početka rata. Eto Evropa se nije srmzla, nisu crkli od gladi, gužve su nenormalne a i hrana im jeftinija nego kod nas. Bitno da mi čvrsto držimo, posle Titove, Staljinove, Miloševićeve Putinovu sliku nadajući da kako če nam bar malo preneti 'energije' na daljinu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:49 23.04.2023

Re: Aretej

Ne samo Asanža nego i mnoge druge novinare po Rusiji koji trunu po zatvorima.



hahahaha.. to nam rusko-patiJotski blok slucajno zaturi u memoriji.
gedza.73 gedza.73 11:51 23.04.2023

Re: Aretej

to nam rusko-patiJotski blok slucajno zaturi u memoriji.

Normalno. Ruski liberali i ruski novinari koji ne sviraju u iste diple sa likovima koji se bore protiv reptila i satanista su izdajnici i neprijatelji ruskog evroazijskog sveta ('svi prešli na rublju' argument) pa mogu biti srećni što su u zatvoru a ne streljani ili izbačeni promajom kroz prozor.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:13 23.04.2023

Re: Aretej

gedza.73
to nam rusko-patiJotski blok slucajno zaturi u memoriji.

Normalno. Ruski liberali i ruski novinari koji ne sviraju u iste diple sa likovima koji se bore protiv reptila i satanista su izdajnici i neprijatelji ruskog evroazijskog sveta ('svi prešli na rublju' argument) pa mogu biti srećni što su u zatvoru a ne streljani ili izbačeni promajom kroz prozor.



A pazi ti tu grandioznu deluziju o kojoj i dalje melju mrtvi ladni - mrs NATO sa moje granice - a Finska pre nedelju dana usla u NATO sa jos dodatnih svezih 1340 kilometara na ruskoj granici i St. Petersburgom na pljucomet..

+ Svedska se sprema iza Finske.

Cc.. sou.


gvozden1 gvozden1 12:31 23.04.2023

Re: Aretej


Od medija procitam vesti b92 (ruska propaganda 1 na 1), i malo vise izbalansirano izvestavanje vesti sa n1.

Druge nemam vremena da pratim,

A znaš ishod.:)
Vračara, nema druge.

Ostalo, posto si vec 2 miliona puta sve to isto ispricao,

A jel to plus ili minus?

Ovde se, vidim, pamti šta je ko rekao pre godinu dana, pa onome ko je promenio priču zameraju što ju je promenio, ti meni zameraš što nisam.
A u iste diple duvate, istom se idolu klanjate.
Dogovorite se šta je bolje.

isprva se radujuci kako ce da lete neke nuklearke, 3 dana rata i ode Ukrajina, Rusi ponovo u vasem stanu u Berlinu, Poljske nema jebace ih Rusi i slicne nebuloze


E jesu nebulozne.
Što se družiš sa takvim budalama?
Ja ni jednog takvog ne poznajem, a i ovde pišem i čitam zato što takvih budala nema.

Ima onih koji kažu da će Rusija da izgubi, al neke budale se moraju istrpeti.
alselone alselone 12:37 23.04.2023

Re: Aretej

Prosta matematika kaže da svaki vojno sposoban Ukrajinac treba da rokne 8-10 vojno sposobnih Rusa (i preživi, bez toga je džaba krečio, jer treba posle rata živjeti i pjevati i graditi zemlju i umnožavati se), što nije realno. Mimo toga Ukrajina nema kapacitete da zaustavi rusku proizvodnju džebane i svega što treba, a da Ukrajina ostane bez džebane samo treba Zapad da zavrne slavinu. Na srednje i duge staze Ukrajina ne može da pobedi, ako Rusija bude uporna. Ovo je vrlo grub model ali je to prosto tako, Rusija ima više ljudi da ih šalje na klanje, to je soproštenjem kao u igrici - tvoje "zdravlje", protivnikovo "zdravlje", lemate se pa čije zdravlje padne na 0 taj je izgubio, a Ukrajina u startu ima mnogo "manje zdravlja". Naravno da bi taj ekstremni ishod u procesu vrlo ozbiljno oglodao Rusiju, ali bi Ukrajina svakako ostala u mnogo gorem stanju.

P.S. To koliko su do sada izdržali pokazuje da boj bije srce u junaka, ali ga više bije količina i kvalitet letećih kompjutera sa eksplozivom i bez eksploziva koje imaš.


Clap, clap, clap.

Iskreno sam ponosan na tebe. Sad nastavi molim te ovu misao i biće stvarno super.
maksa83 maksa83 12:40 23.04.2023

Re: Aretej

Clap, clap, clap.

Iskreno sam ponosan na tebe. Sad nastavi molim te ovu misao i biće stvarno super.

Nasniče ne slušate kad odgovaram, tražiću komisiju - ovo je minimum treći put da pišem tu recitaciju.
alselone alselone 12:45 23.04.2023

Re: Aretej

Nasniče ne slušate kad odgovaram, tražiću komisiju - ovo je minimum treći put da pišem tu recitaciju.

Ja se debelo izvinjavam, urgiraću kod nastavničkog veća da se popravi ta ocena iz Društvene samozaštite. A ako još kažeš šta misliš o državi koja gura drugu da ratuje u tako definisanom unapred izgubljenom ratu, imaš pet u dnevnik do kraja školovanja. Ali ako pokušaš da se iskobeljaš sa "ja nemam mišljenje i vrednosnii sud, ja samo iskazujem činjenice", znači popravni u avgustu ne gine. Neće biti bazena i žmurke preko leta, i bakinih palačinki u selu. Ima da se greje stolica u Beogradu celo leto.
maksa83 maksa83 12:51 23.04.2023

Re: Aretej

Ali ako pokušaš da se iskobeljaš sa "ja nemam mišljenje i vrednosnii sud, ja samo iskazujem činjenice"

Nasniče ja pod tim uslovima ne mogu da odgovaram.
mlatisa mlatisa 14:45 23.04.2023

Re: Aretej


Pa je Putin ubacio NATO u Finsku na svoju granicu? Genijalna taktika.

Ја рекох да ће ово да се крчка годинама а можда и деценијама. Једино је мука што може и да експлодира ако вентил блокира. За сада није. Слажем се да је један од могућих исхода да Русија имплодира. Али ми не делује да баш иде у том смеру. Видећемо. Ја сам свакако купио кокице.

Што се Асанжа тиче, занимљиво да ти не смета прогон новинара и оних који указаше на ратне злочине најдемократскије земље света али смета прогон новинара у некој "затуцаној тиранији".

mlatisa mlatisa 15:03 23.04.2023

Re: Aretej

Bitno da mi čvrsto držimo, posle Titove, Staljinove, Miloševićeve Putinovu sliku nadajući da kako če nam bar malo preneti 'energije' na daljinu.

Заборавио си слику АВ.
mlatisa mlatisa 15:10 23.04.2023

Re: Aretej

Normalno. Ruski liberali i ruski novinari koji ne sviraju u iste diple sa likovima koji se bore protiv reptila i satanista su izdajnici i neprijatelji ruskog evroazijskog sveta ('svi prešli na rublju' argument) pa mogu biti srećni što su u zatvoru a ne streljani ili izbačeni promajom kroz prozor.

Изгледа да и Вештачка Интелигенција подржава твој наратив.

На питање

Да ли је уреду осудити новинара за откривање ратних злочина

Скајнет проговара

Никако не би било у redu da novinar bude osuđen zbog otkrivanja ratnih zločina. Naprotiv, novinarstvo ima važnu ulogu u otkrivanju istine i izveštavanju o događajima koji se tiču javnog interesa, uključujući ratne zločine.

Novinari su često ti koji istražuju ratne zločine i donose ih u javnost, kako bi se pravda mogla ostvariti i žrtve dobile zadovoljenje. Upravo zato je ključno da im se pruži zaštita i omogući slobodno novinarstvo, bez straha od progona ili osude.

Međunarodno pravo prepoznaje da novinari imaju pravo da izveštavaju o ratnim zločinima i da ne smeju biti kažnjeni zbog obavljanja svog posla, osim ako su prekršili zakon na neki drugi način, kao što je na primer objavljivanje tajnih informacija koje mogu ugroziti nacionalnu bezbednost ili ličnu sigurnost.

Stoga, osuda novinara zbog otkrivanja ratnih zločina bi predstavljala ozbiljan prekršaj ljudskih prava i slobode medija, i to bi se moralo energično osporiti.
tessa1 tessa1 15:34 23.04.2023

Re: Aretej

Vjesti na tel prije sec, ponudio mi Google, fino, ako postoji hijerarhija algoritma i praćenja, nakon Kineza, Rusa i Jevreja, na vrhu su vanzemaljci? :)



Rusi odgovaraju, ok, vi nama praline, mi vama žito..



Kupovanje vremena, ni oni više ne znaju šta da rade dok čekaju da Rusi definišu rat i uzmu šta su namjerili, kao sad, ukidamo vam omekšivač za veš i Nivea kozmetiku..
mlatisa mlatisa 15:54 23.04.2023

Re: Aretej

Скајнет проговара

Никако не би било у redu da novinar bude osuđen zbog otkrivanja ratnih zločina.

Занимљиво како меша ћирилицу и латиницу.
mlatisa mlatisa 16:08 23.04.2023

Re: Aretej

Misliš Crvena armija prelazi Moldaviju, Rumuniju, ulazi u Srbiju, proširuje niški Ruski humanitarni centar u tvrđavu kulama od kamena i jarkom sa krokodilima?

То ми не делује вероватно (#откуд крокодили у Србији#). Ко зна, можда и пад Западног римског царства није изгледао вероватан 470 године.
gedza.73 gedza.73 16:53 23.04.2023

Re: Aretej

mlatisa
Заборавио си слику АВ.

Nisam. Njegovu sliku sam počeo da držim ja. Kad danas neki tvrde da smo mi izdali Rusiju 1948. što bi' ja išao mimo sveta?
Ја рекох да ће ово да се крчка годинама а можда и деценијама

Pa krčka se





Слажем се да је један од могућих исхода да Русија имплодира. Али ми не делује да баш иде у том смеру.

Putinu je skočila poularnost nakon aneksije (zamalo da napišem Bosne, šta ti je navika) Krima i nakon početnih uspeha tokom agresije na Ukrajinu.
On je samo još jedan ruski knez. A kneževa za njegovu stolicu ima puno.

„Mi dajemo vladaru apsolutnu moć i vlast da bi nas on sve – narod, državu, ljude, građane – u kritičnom trenutku spasio. Ali ako nas ne može spasiti, onda mu je namenjena sudbina ‘kralja kiše“, naveo je Dugin, citirajući poznatog škotskog antropologa Džejmsa Frasera, koji u svojoj knjizi „Zlatna grana“ piše kako su domoroci iz nekog plemena svom poglavici dali svu vlast da ih spasi od suše i izazove kišu, ali kada mu to nije uspelo – oni su mu razorili trbuh.


Na stranu Duginova verovatno podsvest da ruski narod poredi sa domorocima iz nekog dodole plemena


panta panta 16:58 23.04.2023

Re: Aretej

mlatisa
Normalno. Ruski liberali i ruski novinari koji ne sviraju u iste diple sa likovima koji se bore protiv reptila i satanista su izdajnici i neprijatelji ruskog evroazijskog sveta ('svi prešli na rublju' argument) pa mogu biti srećni što su u zatvoru a ne streljani ili izbačeni promajom kroz prozor.

Изгледа да и Вештачка Интелигенција подржава твој наратив.

На питање

Да ли је уреду осудити новинара за откривање ратних злочина

Скајнет проговара

Никако не би било у redu da novinar bude osuđen zbog otkrivanja ratnih zločina. Naprotiv, novinarstvo ima važnu ulogu u otkrivanju istine i izveštavanju o događajima koji se tiču javnog interesa, uključujući ratne zločine.

Novinari su često ti koji istražuju ratne zločine i donose ih u javnost, kako bi se pravda mogla ostvariti i žrtve dobile zadovoljenje. Upravo zato je ključno da im se pruži zaštita i omogući slobodno novinarstvo, bez straha od progona ili osude.

Međunarodno pravo prepoznaje da novinari imaju pravo da izveštavaju o ratnim zločinima i da ne smeju biti kažnjeni zbog obavljanja svog posla, osim ako su prekršili zakon na neki drugi način, kao što je na primer objavljivanje tajnih informacija koje mogu ugroziti nacionalnu bezbednost ili ličnu sigurnost.

Stoga, osuda novinara zbog otkrivanja ratnih zločina bi predstavljala ozbiljan prekršaj ljudskih prava i slobode medija, i to bi se moralo energično osporiti.

Ova veštačka inteligencija lupa kao neki blogeri.
I onda se objavljivanje bilo kakvi podataka podvede pod 'ugrožavanje nacionalne bezbednosti' - i novinar koji bilo šta škakljivo objavi, prođe kao Asanž.
Sviranje kurcu sa tim kondicionalom 'ako'.
gedza.73 gedza.73 16:59 23.04.2023

Re: Aretej

mlatisa
Ко зна, можда и пад Западног римског царства није изгледао вероватан 470 године.

Ja bi' da ovog puta, ako ikako može, pad carstva (bilo kog od ovih na sceni) prođe bez nas.
Ako vredi nešto, gedža predlaže da se pored ruskih novinara u ruskim zatvorima puste i zapadni novinari koji su u 'demokratskim' zatvorima.
mlatisa mlatisa 17:04 23.04.2023

Re: Aretej

Ja bi' da ovog puta, ako ikako može, pad carstva (bilo kog od ovih na sceni) prođe bez nas.
Ako vredi nešto, gedža predlaže da se pored ruskih novinara u ruskim zatvorima puste i zapadni novinari koji su u 'demokratskim' zatvorima

Сагласан по оба основа!
docsumann docsumann 18:40 23.04.2023

Re: Aretej

imam utisak da se svi zalećemo da objasnimo situaciju na terenu. da je uguramo u naše shvatanje situacije.
a situacija definitivno nije onakva kakvu je iko očekivao, a najmanje planirao. dosta haotičnih dešavanja je u toku, masovno (dez)informisanje (nešto slično štop smo imali i u našim malim ratovima, samo političari lažu, mediji dezinformišu, propoganda (na obje strane) roka samo tako, a mi kao imamo narativ koji plastično objašnjava stanje na tereneu i izvan terena.

tek geopolitičke konsekvence i tektonsko preslaganje globalnih sila, to će valjda biti jasno onim koji budu analizirali ove događaje kroz 20-30 godina...ako nekog bude tamo, tada.
panta panta 19:12 23.04.2023

Re: Aretej

docsumann
imam utisak da se svi zalećemo da objasnimo situaciju na terenu. da je uguramo u naše shvatanje situacije.
a situacija definitivno nije onakva kakvu je iko očekivao, a najmanje planirao. dosta haotičnih dešavanja je u toku, masovno (dez)informisanje (nešto slično štop smo imali i u našim malim ratovima, samo političari lažu, mediji dezinformišu, propoganda (na obje strane) roka samo tako, a mi kao imamo narativ koji plastično objašnjava stanje na tereneu i izvan terena.

tek geopolitičke konsekvence i tektonsko preslaganje globalnih sila, to će valjda biti jasno onim koji budu analizirali ove događaje kroz 20-30 godina...ako nekog bude tamo, tada.

Ti si ovo tek sada zaključio?!
gvozden1 gvozden1 19:13 23.04.2023

Re: Aretej

imam utisak da se svi zalećemo da objasnimo situaciju na terenu. da je uguramo u naše shvatanje situacije.

To im pričam, Doks.
Al neće da slušaju, misle da im je sve jasno, pa i da znaju rezultat.

A sve što možemo je da čekamo i da se nadamo najboljem, da što pre bude gotovo, i da pobedi Rusija.
Što uverljivije.

Da ima osnova za nadu, ima, a da li će se nade ostvariti, videćemo.
tessa1 tessa1 19:14 23.04.2023

Re: Aretej

Hm, razmišljam danas, jedan blog kako vidimo svijet za 20-30 god.

Ali, danas sam razmišljala i o čaju od koprive koji sutra moram kupiti,

i da mi se mnogo sviđa ovaj rođen u DE norveški glumac. Mn-go. :)




+

tessa1 tessa1 19:15 23.04.2023

Re: Aretej

Što uverljivije.

Šta ovo znači u ratu, čovječe?
panta panta 19:29 23.04.2023

Re: Aretej

tessa1
Što uverljivije.

Šta ovo znači u ratu, čovječe?

Pa to ti znači, na primer, danas je Njukasl pobedio Totenem sa 6 : 1.
Eto, otprilike tako.

tessa1 tessa1 19:34 23.04.2023

Re: Aretej

Ajde bre ne lupajte ovako virtuelno, sramotno.

Sadizam od 0 do u ratu pobjediti uvjerljivo.


I porediti sa utakmicom? Šta ste, jeste ljudi, polu, mašine, kafe-aparati, tosteri?
panta panta 19:35 23.04.2023

Re: Aretej

tessa1
Ajde bre ne lupajte ovako virtuelno, sramotno.


Sadizam od 0 do u ratu pobjediti uvjerljivo.

I porediti sa utakmicom? Šta ste, jeste ljudi, polu, mašine, kafe-aparati, tosteri?

Pa?
Kakvo pitanje, takav i odgovor.
Pitanje ti je larpulartističko, da ne kažem - glupo.
tessa1 tessa1 19:37 23.04.2023

Re: Aretej

Pa?
Kakvo pitanje, takav i odgovor.
Pitanje ti je larpulartističko, da ne kažem - glupo.

Glup je tvoj odgovor, extremno. Sramotno.
gvozden1 gvozden1 19:42 23.04.2023

Re: Aretej

tessa1
Što uverljivije.

Šta ovo znači u ratu, čovječe?

Znači ono što je svima poznato, bar bi trebalo da bude.
Najubedljivija pobeda je bezuslovna kapitulacija neprijatelja.
Ne verujem da će se baš to desiti, ali neki mirovni ugovor u kom će dosta ruskih zahteva biti ispunjeno, to jeste moguće.
Što bi više takvih zahteva bilo prihvaćeno to bi pobeda bila uverljivija.


Mislim, sve su to obične stvari, tako se svaki rat završava, čudi me da ne razumeš.

Treba li da me čudi?
predatortz predatortz 20:11 23.04.2023

Re: Aretej

Ne verujem da će se baš to desiti, ali neki mirovni ugovor u kom će dosta ruskih zahteva biti ispunjeno, to jeste moguće.


Ne verujem da će to da se desi. Skloniji sam da verujem u dugoročni zamrznuti konflikt. U jednom momentu će rat stati, držaće ko će šta držati. Oni koji su uzeli, napuštati neće. Oni koji su izgubili, neće potpisom priznati stanje na terenu.
tessa1 tessa1 20:14 23.04.2023

Re: Aretej

Znači ono što je svima poznato, bar bi trebalo da bude.

Pa da, jezičke finese kao da je o utakmici riječ. Pametni Panta dribla kroz rat uvjerljivo.

Što bi rekli na hrvatskom, bešćutno.


I od čega su napravili bešćutnost?

Na srpskom bezdušnost.
gvozden1 gvozden1 20:23 23.04.2023

Re: Aretej

predatortz
Ne verujem da će se baš to desiti, ali neki mirovni ugovor u kom će dosta ruskih zahteva biti ispunjeno, to jeste moguće.


Ne verujem da će to da se desi. Skloniji sam da verujem u dugoročni zamrznuti konflikt. U jednom momentu će rat stati, držaće ko će šta držati. Oni koji su uzeli, napuštati neće. Oni koji su izgubili, neće potpisom priznati stanje na terenu.

To je loš scenario po nas.
Ali nije nemoguć, na žalost.

Ništa nije nemoguće, ni obesmišljavanje, ako ne baš rasturanje UN.
Ako se to, ili nešto slično desi, onda nam ni ruska pobeda neće značiti ništa.


Drugi loš, a moguć, scenario je definitivno okretanje Rusije ka istoku, Africi, južnoj Americi, kao područjima za ostvarivanje svojih, prvenstveno ekonomskih, a time i političkih interesa.
Odustajanje od interesa u Evropi.

To na neke druge staze nije moguće, Rusija je Evropa, kulturno istorijski, Evropa joj je područje gde su joj interesu prirodno okrenuti, ali na neki ne obavezno kratak rok jeste moguće.

A okretanje od Evrope, zapravo znači da Srbi ostaju bez i jednog jakog saveznika.

Očekivati da Germani ili Englezi budu saveznici Srbima u bilo kom kontekstu je utopija.

Zato je scenario ruske pobede, što brže i što uverljivije, najbolja opcija za nas.


predatortz predatortz 20:32 23.04.2023

Re: Aretej

To je loš scenario po nas.
Ali nije nemoguć, na žalost.


Meni je najverovatniji!
Zašto?
Priznati Rusima pravo na zauzetu teritoriju bi bio ogroman poraz za NATO.
To bi obesmislilo svrhu postojanja saveza.

Da isteraju Ruse iz Ukrajine, uz njihovu vojnu pomoć i ukrajinsku vojsku, to ne mogu.

Da direktno uđu u rat, to ne smeju.

Šta im ostaje?
Da što duže, do poslednjeg vojno sposobnog Ukrajinca, iznuruju Rusiju dok god to bude moguće.

A onda da drže zamrznuti konflikt.


gvozden1 gvozden1 20:32 23.04.2023

Re: Aretej

Na srpskom bezdušnost

Kakva bre bezdušnost?

Bezdušno je nadati se povoljnim ishodu po sebe?

Razmišljanje, jadna Ukrajina, samo da njoj bude bolje, a kako će biti nama nije važno, je ili neiskreno, ili glupo.

Šta me briga kako će biti Ukrajini, sami su hteli politiku koja ih je odvela u rat sa Rusijom.

Ako toliko nisu mogli da zaključe, da je guranje Rusiji prsta u oko rizična stvar, onda oni nikad ne mogu biti država.

A ako su znali da je rat moguć, pa ipak odlučili tako, onda je ovo što se dešava ukalkulisano.
Ako im je to bila kalkulacija, neka rade ono što su planirali.


Ja samo razmišljam kako se to na Srbe odražava, a oni neka vode računa o sebi.
predatortz predatortz 20:34 23.04.2023

Re: Aretej

Zato je scenario ruske pobede, što brže i što uverljivije, najbolja opcija za nas.


Da, ali teško da će se to desiti u celini.
Osim u jednom slučaju - da se digne narod u Kijevu i smeni, čitaj pobije, vlast koja ih je u ovo sranje uvukla.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:34 23.04.2023

Re: Aretej

Znam da će mi se smejati oni koji su to već radili,


. Ala sam te izdresirao, ali stvarno je prosto, predo, ti prosto nemaš pojma o čemu pričaš kad su ove teme u pitanju, ali uporno nastavljaš. Što je ok, zabavno ako ništa drugo, a ni ja nisam mnogo bolji. Ali moram da primetim da pošto od "potkovica" i "jebača" nije bilo ništa, sad si prešao na "klinove" i "mlevenje". Aj videćemo, da, obaćao si i padanje fronta u januaru, evo ga maj mesec, front se nije ni trunčicu pomerio na ovu ukrajinsku stranu, niti će, ni Bahmut ne mogu da uzmu ovi vaši krimosi, koji su ujedno i najsposobnija nazovi vojska koju Rusi imaju na raspolaganju, ovo ostalo ni za kurac nije, ali kad potroše vagnerovce, ove će da izgube ko ništa. I posle će kur moj to da mobilišu ponovo, kad se ta propast pročuje.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:39 23.04.2023

Re: Aretej

Ako toliko nisu mogli da zaključe, da je guranje Rusiji prsta u oko rizična stvar, onda oni nikad ne mogu biti država.


Rusija trenutno i nije država, nego zločinačka organizacija koja se bacila na sprovođenje organizovanog zločinačkog poduhvata u susednoj zemlji. E ako u tu ZO polažeš nadu da će da ti brani te tvoje zamišljene interese Srbije, onda jebi ga, to ti nije baš mnogo pametno.
gvozden1 gvozden1 20:43 23.04.2023

Re: Aretej

. E ako u tu ZO polažeš nadu da će da ti brani te tvoje zamišljene interese Srbije, onda jebi ga, to ti nije baš mnogo pametno.

Evo, ja predlažem onda da to budu Švabe.

Kako to da ostvarimo, šta treba da uradimo pa da Švabe stanu na srpsku a protiv hrvatske strane?

Politika je umetnost mogućeg, rekoše, a ne smišljanje lepih želja.
predatortz predatortz 20:44 23.04.2023

Re: Aretej

srdjan.pajic
Znam da će mi se smejati oni koji su to već radili,


. Ala sam te izdresirao, ali stvarno je prosto, predo, ti prosto nemaš pojma o čemu pričaš kad su ove teme u pitanju, ali uporno nastavljaš. Što je ok, zabavno ako ništa drugo, a ni ja nisam mnogo bolji. Ali moram da primetim da pošto od "potkovica" i "jebača" nije bilo ništa, sad si prešao na "klinove" i "mlevenje". Aj videćemo, da, obaćao si i padanje fronta u januaru, evo ga maj mesec, front se nije ni trunčicu pomerio na ovu ukrajinsku stranu, niti će, ni Bahmut ne mogu da uzmu ovi vaši krimosi, koji su ujedno i najsposobnija nazovi vojska koju Rusi imaju na raspolaganju, ovo ostalo ni za kurac nije, ali kad potroše vagnerovce, ove će da izgube ko ništa. I posle će kur moj to da mobilišu ponovo, kad se ta propast pročuje.




Podložan si propagandi i svaki razgovor na ovu temu sa tobom je suvišan.
Ako ti ne shvataš da Rusija u Ukrajini šamara ceo NATO, da je u javnost isplivalo mnogo toga - od političkig nejedinstva u savezu, preko činjenice da ne mogu da snabdeju Ukrajinu dovoljnim količinama oružja i municije, da istih stvari nemaju dovoljno ni za sebe u slučaju rata, a to kažu britanski i nemački generali a ne ja, da im je problem naći ispravne tenkove da se naoruža jedna oklopna brigada...

NATO je ispao lav od papira u sukobu sa prvom ozbiljnom armijom, koja podvlačim još nije ni krenula da mobiliše kako valja.


A ni Putin nije umro, nema pobune u Rusiji, Rusi ne crkavaju od gladi, Kina im nije okrenula leđa...


predatortz predatortz 20:48 23.04.2023

Re: Aretej

Rusija trenutno i nije država, nego zločinačka organizacija koja se bacila na sprovođenje organizovanog zločinačkog poduhvata u susednoj zemlji


Prvo, degutantno je kada to govori američki državljanin, državljanin zemlje kojoj je genocid zaštitni znak.

Drugo, ovakvim izjavama, ovakvom dehumanizacijom je Hitler pravdao ono što je činio Jevrejima.
Vidim da je to vodeći narativ kod vas koji ste na Zapadu.
Razmislite malo, jer vaš narod, ako još imate ikakav osećaj za njega, je osetio takvu stigmu.
predatortz predatortz 20:50 23.04.2023

Re: Aretej

Ala sam te izdresirao


I, osvrt na ovo...
Dresiraju se kerovi. Došli smo do nivoa komunikacije da se više ne vređamo i ne hranimo spolovilima.
Ako želiš da tako ostane, ne upotrebljavaj takve izraze na meni.
gvozden1 gvozden1 20:58 23.04.2023

Re: Aretej


Prvo, degutantno je kada to govori američki državljanin, državljanin zemlje kojoj je genocid zaštitni znak.

Ma pogube se svi principi, sva načela se zaborave u trenutku, a to se upravo desilo sa švapskom nacijom u doba o kom pričaš.
Sve postane dopušteno, jer im se može.

Evo ovo sa ruskim novinarima i vizama.
Ne daju novinarima da izveštavaju iz UN!

Nenormalno.
To što je zgrada UN slučajno u Americi oni zloupotrebljavaju da spreče novinare da izveštavaju.

A kao sloboda medija, slobodno novinarstvo.

A kad bi Vučić našao neki formakni izgovor da zabrani novinarima N1 da izveštavaju, bila bi dreka o cenzuri, o neslobodi, o principima.

A nisu ni svesni koliko su robovi postali.
maksa83 maksa83 20:59 23.04.2023

Re: Aretej

Ako ti ne shvataš da Rusija u Ukrajini šamara ceo NATO, da je u javnost isplivalo mnogo toga

Jedino što je u javnost isplivalo do sada je da je reklo bi se ta mitska 2. vojna sila na svetu popriličan go kurac kada se sudari sa nečim što nije gruzijsko lovačko društvo naoružano bokericama i mrkim pogledima.

maksa83 maksa83 21:01 23.04.2023

Re: Aretej

A kad bi Vučić našao neki formakni izgovor da zabrani novinarima N1 da izveštavaju, bila bi dreka o cenzuri, o neslobodi, o principima.

Da jadan taj čovek stvarno.
gvozden1 gvozden1 21:07 23.04.2023

Re: Aretej

maksa83
A kad bi Vučić našao neki formakni izgovor da zabrani novinarima N1 da izveštavaju, bila bi dreka o cenzuri, o neslobodi, o principima.

Da jadan taj čovek stvarno.

Nije jadan, bezobrazan je.
Čak mi se čini da se nešto slično i desilo, ali tad to nije doživljeno kao obična stvar, zabranili N1, pa šta.

A evo za ovo, ni reč osude.

Gde je tu princip?
predatortz predatortz 21:08 23.04.2023

Re: Aretej

maksa83
Ako ti ne shvataš da Rusija u Ukrajini šamara ceo NATO, da je u javnost isplivalo mnogo toga

Jedino što je u javnost isplivalo do sada je da je reklo bi se ta mitska 2. vojna sila na svetu popriličan go kurac kada se sudari sa nečim što nije gruzijsko lovačko društvo naoružano bokericama i mrkim pogledima.



Ta mitska vojna sila je tamo gde jeste. Uz veoma mali angažman u odnosu na ukupne kapacitete.
I ne grupiše se u čopor u strahu od druguh, nego se drugi grupišu u čopor u strahu od nje.



maksa83 maksa83 21:15 23.04.2023

Re: Aretej

Ta mitska vojna sila je tamo gde jeste. Uz veoma mali angažman u odnosu na ukupne kapacitete.
I ne grupiše se u čopor u strahu od druguh, nego se drugi grupišu u čopor u strahu od nje.

Ovo je onako epski lepo rečeno, a u realnosti znači da su svesni da imaju labilnog komšiju koji istorijski baš voli da ćapa okolne teritorije i širi se radijalno od moskovske grofovije i da će u skladu sa tim da pristupe savezu koji će ih zaštititi od nečega sa čim imaju vrlo loša iskustva. Pogotovo Finska koja je već prošla kroz isti ovakav ukrajinski tretman posle drugog svetskog rata. (A nisu ih Amerikanci naterali na to da ih Rusi napadnu, začudo)
predatortz predatortz 21:19 23.04.2023

Re: Aretej

maksa83
Ta mitska vojna sila je tamo gde jeste. Uz veoma mali angažman u odnosu na ukupne kapacitete.
I ne grupiše se u čopor u strahu od druguh, nego se drugi grupišu u čopor u strahu od nje.

Ovo je onako epski lepo rečeno, a u realnosti znači da su svesni da imaju labilnog komšiju koji istorijski baš voli da ćapa okolne teritorije i širi se radijalno od moskovske grofovije i da će u skladu sa tim da pristupe savezu koji će ih zaštititi od nečega sa čim imaju vrlo loša iskustva. Pogotovo Finska koja je već prošla kroz isti ovakav ukrajinski tretman posle drugog svetskog rata.


Veoma epski odgovor. Vraćamo se onda na Kovačevića, koji nedavno reče da Nemci ne bi trebalo da imaju ni noževe tokom ručka, a ne vojsku i oružje.
Obzirom na naša iskustva, zar mi ne bi trebalo da takvom stanju težimo?
maksa83 maksa83 21:19 23.04.2023

Re: Aretej

A evo za ovo, ni reč osude.

Gde je tu princip?

Taman sam obrisao ovo što sam se zaplakao nad Vučićevom zlehudom sudbom i sad moram opet da plačem nad sudbinom ruskih državnih novinara koje ne puštaju u Ameriku.

Samo neka tuga u pičku materinu...
gvozden1 gvozden1 21:19 23.04.2023

Re: Aretej

da su svesni da imaju labilnog komšiju koji istorijski baš voli da ćapa okolne teritorije

Za razliku od njih, kojima to nije ni na kraj pameti:)
maksa83 maksa83 21:20 23.04.2023

Re: Aretej

Veoma epski odgovor. Vraćamo se onda na Kovačevića, koji nedavno reče da Nemci ne bi trebalo da imaju ni noževe tokom ručka, a ne vojsku i oružje.

Jebotesunce jesi ti isti onaj čovek što ih je onomad žalio što su ih Amerikanci okupirali?
predatortz predatortz 21:22 23.04.2023

Re: Aretej

maksa83
Veoma epski odgovor. Vraćamo se onda na Kovačevića, koji nedavno reče da Nemci ne bi trebalo da imaju ni noževe tokom ručka, a ne vojsku i oružje.

Jebotesunce jesi ti isti onaj čovek što ih je onomad žalio što su ih Amerikanci okupirali?


Žalim i sad! Što nisu Rusi u celini!

Inače, ja sam onaj koji je tvrdio, i tvrdim da Nemci i Hrvati ne treba ni državu da imaju, nisu se kroz istoriju pokazali doraslim za to i da treba da budu trajno okupirani.
gvozden1 gvozden1 21:23 23.04.2023

Re: Aretej


Taman sam obrisao ovo što sam se zaplakao nad Vučićevom zlehudom sudbom i sad moram opet da plačem nad sudbinom ruskih državnih novinara koje ne puštaju u Ameriku.

Ukrstio si logiku Makso, škripi mnogo.

Ma istoj strani, u istom položaju, u primeru su ruski novinari i novinari N1, a ne Vučić.

Logično bi bilo da kažeš ma zaboli me i za jedne i za druge, ako te zaboli.

A ti izabereš ruske novinare i Vučića:)
docsumann docsumann 21:39 23.04.2023

Re: Aretej

panta
docsumann
imam utisak da se svi zalećemo da objasnimo situaciju na terenu. da je uguramo u naše shvatanje situacije.
a situacija definitivno nije onakva kakvu je iko očekivao, a najmanje planirao. dosta haotičnih dešavanja je u toku, masovno (dez)informisanje (nešto slično štop smo imali i u našim malim ratovima, samo političari lažu, mediji dezinformišu, propoganda (na obje strane) roka samo tako, a mi kao imamo narativ koji plastično objašnjava stanje na tereneu i izvan terena.

tek geopolitičke konsekvence i tektonsko preslaganje globalnih sila, to će valjda biti jasno onim koji budu analizirali ove događaje kroz 20-30 godina...ako nekog bude tamo, tada.

Ti si ovo tek sada zaključio?!


ima tome...
maksa83 maksa83 21:40 23.04.2023

Re: Aretej

Ma istoj strani, u istom položaju, u primeru su ruski novinari i novinari N1, a ne Vučić.

Morao bih baš jako da udaram glavom u nešto tvrdo da novinare ruskih državnih medija, jer da se podsetimo - drugi tamo ne postoje, podavljeno je sve preemptivno još pre svega ovoga, iz zemlje koja je davno još začepila svojim stanovnicima i Internet - posmatram kao žrtve bilo čega (osim samih sebe, ali to nek' vide sa sobom).
gvozden1 gvozden1 21:52 23.04.2023

Re: Aretej


Morao bih baš jako da udaram glavom u nešto tvrdo da novinare ruskih državnih medija, jer da se podsetimo - drugi tamo ne postoje, podavljeno je sve preemptivno još pre svega ovoga, iz zemlje koja je davno još začepila svojim stanovnicima i Internet - posmatram kao žrtve bilo čega (osim samih sebe, ali to nek' vide sa sobom).

I tako, da li će im biti dozvoljeno da izveštavaju ili neće, zavisi od političkog stava, a da li ćeš ti zabranu odobriti ili osuditi, zavisi opet od tvog političkog stava.

I to je neki princip jbg.

A uveren sam da si iz sve snage za slobodu novinarstva, pluralizam, pravo na drugačije mišljenje, i sve te volterovštine.

Jer gde ti da budeš za cenzuru, to je ruski specijalitet, ti si bre za prava i slobode:)

(Jel se tako kaže?:)
maksa83 maksa83 21:56 23.04.2023

Re: Aretej

A uveren sam da si iz sve snage za slobodu novinarstva, pluralizam, pravo na drugačije mišljenje, i sve te volterovštine.

Jesam, ali da ta pravila važe samo za one koji ih sami poštuju.

gvozden1 gvozden1 22:07 23.04.2023

Re: Aretej

maksa83
A uveren sam da si iz sve snage za slobodu novinarstva, pluralizam, pravo na drugačije mišljenje, i sve te volterovštine.

Jesam, ali da ta pravila važe samo za one koji ih sami poštuju.


A šta je poštovanje pravila, ko ih poštuje a ko ne, odlučujete ti i američka ambasada:)

Sam sebi skačeš u usta, istovremeno i osuđuješ i opravdavaš sprečavanje novinara da pišu po sopstvenoj želji.

Čak na stranu i to što se ovde radi o UN, a Amerika se postavlja kao šef toga.

A nije.
maksa83 maksa83 22:12 23.04.2023

Re: Aretej

A šta je poštovanje pravila, ko ih poštuje a ko ne, odlučujete ti i američka ambasada:)

Izvini ne čujem šta pričaš, moraš prvo 6 meseci da se vajkaš nad stanjem medija u Rusiji pa onda možda da pričaš o belosveckoj cenzuri. Takva su ovde pravila - nisam ih ja izmislio.

Sam sebi skačeš u usta, istovremeno i osuđuješ i opravdavao sprečavanje novinara da pišu po sopstvenoj želji.

Ruski novinari apsolutno mogu da pišu po sopstvenoj želji, a to što žele da napišu će im svakako biti saopšteno.
gvozden1 gvozden1 22:23 23.04.2023

Re: Aretej

moraš prvo 6 meseci da se vajkaš nad stanjem medija u Rusiji

Baš me briga za stanje medija u Rusiji.
Ako im ne valja, neka Rusi gledaju šta im je činiti, ja bih da u Srbiji nekako sređujem stvari, a i tu mi nešto ne ide, još i o Rusiji treba da se sekiram.

A ima i ono, rekoše mi neki dan, da postoje i neke unutrašnje stvari država, u koja se ne treba mešati.
Kažu nepristojno je dok se tebe ne tiče, dok ti od toga nemaš štete.

Samo, Ujedinjene Nacije nisu unutrašnje pitanje Amerike.

Ruski novinari apsolutno mogu da pišu po sopstvenoj želji, a to što žele da napišu će im svakako biti saopšteno.


Aha.
Sad je jasnije, ruske novinare je u redu diskriminisati.
maksa83 maksa83 22:37 23.04.2023

Re: Aretej

Sad je jasnije, ruske novinare je u redu diskriminisati.

Vidi, ruski novinari su realno nebitni kao takvi, samo slepac ne zna da su to glave na navijanje koje recituju državnu propagandu, u svemu ovome najveću štetu trpe zato što deset nekih njihovih Komrakov Dmitrovića Spomenki Jović neće moći da se prošeta po petoj aveniji i kupuje Abercrombie & Fitch dukseve i originalpestokec.

Samo, Ujedinjene Nacije nisu unutrašnje pitanje Amerike.

Pa niko nije Lavrovu i njegovoj sviti zabranio dolazak.

Moguće da je to što ga nisu pustili da povede Komrakova i Spomenku pravi ogroman informacioni vakum i ne dozvoljava istini da se probije u svet, i to je stvarno velika šteta i baš nije fer.

Šalim se naravno, ko ih bre jebe, ili kako ti ono kažeš (doduše za Ukrajince, ne znam da li to važi za sve) - "trpe posledice politike koju su izabrali".


P.S. Ovo me podseti onomad kad Lavrovu nisu dozvolili prelet da dođe u Srbiju i zašorava koloniju, kaaaakva je to bila cika i dreka i cvilidba na nepravdu kod ovih naših kvislinga, evo sad mi opet lepo kad se setim.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:25 23.04.2023

Re: Aretej

maksa83

Vidi, ruski novinari su realno nebitni kao takvi, samo slepac ne zna da su to glave na navijanje koje recituju državnu propagandu, u svemu ovome najveću štetu trpe zato što deset nekih njihovih Komrakov Dmitrovića Spomenki Jović neće moći da se prošeta po petoj aveniji i kupuje Abercrombie & Fitch dukseve i originalpestokec.


Za većinu ruskih novinara smo znali i ranije da su takvi.
Sada znamo i za većinu francuskih novinara da imaju gazdu i da vode računa šta gazda voli čuti. To ne znači da im je gazda predsednik, francuski.

U kriznim situacijama ljudi odbacuju maske i pokazuju svoje pravo lice. Neki ljudi iznenade pozitivno ali većina negativno.
docsumann docsumann 23:52 23.04.2023

Re: Aretej


u ime današnje diskusije

Sunday Night Fight

na bass sam bašš ponosan, sam sag spravio




EDIT: praštajte, malo mi se traka pomrslila. radio cijeli dan na njoj, pa kad sam krenuoo uveče da je kačim na blog, već sam bio toliko umoran, pa sam pravio brljotine smaklnula mi se traka sa bubnjevima i basom.



evo je prava verzija. mislim da ovo sasvim liči na rege

Sunday Night Fight





srdjan.pajic srdjan.pajic 02:02 24.04.2023

Re: Aretej

predatortz
Ala sam te izdresirao


I, osvrt na ovo...
Dresiraju se kerovi. Došli smo do nivoa komunikacije da se više ne vređamo i ne hranimo spolovilima.
Ako želiš da tako ostane, ne upotrebljavaj takve izraze na meni.



Kerovi mi uopšte nisu bili na pameti, nago stečeni refleks, i smešno (i simpatično) kako si se sam prijavio da će ti se ovde neki smejati kad daš još jednu pogrešnu prognozu - da, hoće, to je prosto normalna reakcija. Ali ako te je to uvredilo, izvinjavam se, praštaj.

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:08 24.04.2023

Re: Aretej

Podložan si propagandi i svaki razgovor na ovu temu sa tobom je suvišan.


Ti si podložan putinovoj propagandi daleko više, ali ja i dalje pričam sa tobom, ne gubim nadu. Sve se nadam da se ćeš ukapirati šta se dešava, i da si, eto, pao kao žrtva te propagande. Mislim, dešava se.


srdjan.pajic srdjan.pajic 02:16 24.04.2023

Re: Aretej

maksa83
A evo za ovo, ni reč osude.

Gde je tu princip?

Taman sam obrisao ovo što sam se zaplakao nad Vučićevom zlehudom sudbom i sad moram opet da plačem nad sudbinom ruskih državnih novinara koje ne puštaju u Ameriku.

Samo neka tuga u pičku materinu...


Ma da, neće niko da se zajabava sa tim novinarima, znaš ti koja je to birokratija i komplikacija da im daju azile i utočište kad pobegnu na zadnja vrata posle konferencije za štampu, da i oni izbegnu mobilizaciju, a kad su već tu - da dosanjaju i taj američki san, ako tako nešto uopšte postoji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:20 24.04.2023

Re: Aretej

Baš me briga za stanje medija u Rusiji.



Pa kad bi se malo zainteresovao, shvatio bi i ti da to tamo nije nikakava država, čak ni neozbiljna, nego najobičnija ZO, kao što rekoh. A ta govna koja tamo jašu već decenijama ti vidiš kao neke arhanđele koji će da ti odbrane srpstvo i šta si ono već zacrtao u tom smislu.
alselone alselone 03:07 24.04.2023

Re: Aretej

A evo za ovo, ni reč osude.


Nemoj ga puno gurati, zar ne primećuješ da je počeo da se odvaja. Insitiranjem ga možeš samo odbiti. Pohvali, primeti, prigrli, vidiš kako ja. Ljubavlju i pažnjom se vraća jagnje.

gvozden1 gvozden1 07:05 24.04.2023

Re: Aretej

, ruski novinari su realno nebitni kao takvi,

To ti bre pričam, pusti ruske novinare neka pišu šta hoće.
Hajd mi da pričamo o onima koji odlučuju hoće li novinarstvo biti slobodno ili ne.

Ovi Ameri to ne dozvoljavaju, ne daju čak novinarima ni da dođu na događaje.

Ako je tako i u Rusiji, ti kažeš da jeste, znači i Rusi isti kao i Ameri.

Otišao ovaj svet o da dođavola.

Nego, zanima me, kako ti američka neslobodna ne smeta, a ruska smeta, kako biraš koju cenzuru podržavaš a koju osuđuješ?

gvozden1 gvozden1 07:13 24.04.2023

Re: Aretej

Nemoj ga puno gurati, zar ne primećuješ da je počeo da se odvaja. Insitiranjem ga možeš samo odbiti. Pohvali, primeti, prigrli, vidiš kako ja. Ljubavlju i pažnjom se vraća jagnje.

Mora malo i da mu se ukazuje na greške.

Ajd ja ću to, al biću pažljiv, nežan, a ti ga hvali kad nešto dobro uradi, pa da od njega napravimo čoveka.

Pade mi na pamet da to pokušamo i sa Srkijem, al nema njemu više pomoći, mnogo je zapošten u vaspitanju.
:)
vcucko vcucko 07:17 24.04.2023

Re: Aretej

maksa83

Prosta matematika kaže da svaki vojno sposoban Ukrajinac treba da rokne 8-10 vojno sposobnih Rusa (i preživi, bez toga je džaba krečio, jer treba posle rata živjeti i pjevati i graditi zemlju i umnožavati se), što nije realno.

Ne, zašto?

Vidim totalno neshvatanje nekih srazmera.
Pre rata, Ukrajina cca 45 miliona, RF 145. Dobro, neka je 150 sa ilegalnim imigrantima, uglavnom sa Kavkaza i iz -stanova (samo u Moskvi preko 2 miliona, Piter i ostali veći gradovi u Evropi još milion, u Sibiru dva miliona po proizvodnji i uslugama bilo koje vrste.
To ti je odnos level Srbija/Rumunija.
RF ima nesrazmerno veću količinu raznoraznih pustara sa ko zna kakvim resursima, ali po pitanju HR nije ni izbliza tako kako ti misliš.
maksa83 maksa83 07:17 24.04.2023

Re: Aretej

To ti bre pričam, pusti ruske novinare neka pišu šta hoće.
Hajd mi da pričamo o onima koji odlučuju hoće li novinarstvo biti slobodno ili ne.

Odlična šala, od-lič-na - Amerika kao prepreka slobodi ruskog novinarstva.

Sad mi pade na pamet da se možda ne šališ nego kuburiš i sa pojmom slobode novinarstva, ali ne deluje da ćemo taj problem uspešno rešiti pošto si baš izrazito sklon izmišljanju sopstvenih definicija.

Ovi Ameri to ne dozvoljavaju, ne daju čak novinarima ni da dođu na događaje.

E taman sam ovo otplakao i sad opet, pa kakav si to čovek.

Nego, zanima me, kako ti američka neslobodna ne smeta, a ruska smeta, kako biraš koju cenzuru podržavaš a koju osuđuješ?

Kakva cenzura, pa ti novinari mogu da napišu šta god hoće (zapravo ne mogu baš, ali to je drugi problem), niko im ne brani.

Ko je kriv Rusiji što je osamdes godina bila komunistička despotija iz koje sve živo beži pa su UN negde drugde. To su ta istorijska opterećenja sa kojima mora da se živi.

panta panta 07:17 24.04.2023

Re: Aretej

tessa1
Pa?
Kakvo pitanje, takav i odgovor.
Pitanje ti je larpulartističko, da ne kažem - glupo.

Glup je tvoj odgovor, extremno. Sramotno.

Nisi u pravu.
Ja sam u pravu.
panta panta 07:21 24.04.2023

Re: Aretej

tessa1
Znači ono što je svima poznato, bar bi trebalo da bude.

Pa da, jezičke finese kao da je o utakmici riječ. Pametni Panta dribla kroz rat uvjerljivo.

Što bi rekli na hrvatskom, bešćutno.


I od čega su napravili bešćutnost?

Na srpskom bezdušnost.

Ih!
Upoznao sam ja mnoge koji su javno puni sažaljenja i razumevanja - sve do prava polarnih lisica i pingvina.
A, u stvari, su, kako da ti kažem da bi bilo dovoljno plastično, velika govna.
Nisam mislio na tebe ovaj put.

maksa83 maksa83 07:21 24.04.2023

Re: Aretej

Ne, zašto?

Ukrajinskoj regrutnoj masi odbiješ okupirane teritorije i Ruse.

Sad da me ubiješ ne mogu da se setim kako sam došao do te grube 1-8 računice, ili sam je negde pročitao, ali tako mi se zapatilo.
vcucko vcucko 07:26 24.04.2023

Re: Aretej

apacherosepeacock


Pa mislim da mnogo racunas na tu mnozinu. Prva mobilizacija je isla nimalo glat i to ona sirotinja sa periferije. Pa se zato skupljala i ona robijaska. Pa je nastala bezanija. Pa svaka sledeca morace da pokupi sve vise ono sto Putinu nije na izvolte, gradska pa moskovska pa peterburska.


To može da se posmatra na razne načine, a jedan način bukvalno bode oči.

Jedna privatna oružana jedinica, bukvalno kao neka zadruga, tamani ukrajinsku regularnu vojnu silu. Iza koje stoji kompletna NATO logistika. I, da se ne lažemo, priličan broj NATO ljudstva (samo još reci da je neki Oleh iz Volina za jedno popodne naučio da rukuje Himarsom, a mi se kopčamo na leđa). I u principu kompletna zapadna ordija toj zadruzi ne može ništa.
gvozden1 gvozden1 07:30 24.04.2023

Re: Aretej

Amerika kao prepreka slobodi ruskog novinarstva.

Ne ruskog bre.
Što si ti toliko opsednut Rusijom da samo na nju misliš?

Amerika bre ne da da nepodobni novinari izveštavaju iz Ujedinjenih Nacija.
Kakva te Rusija spopala.
Sad mi pade na pamet da se možda ne šališ nego kuburiš i sa pojmom slobode novinarstva

Možda.
Ajd da vidimo.
Ja npr smatram da svaki novinar treba da ima pristup javnim sednicama, a posebno sednicama UN.

A kako ti na to gledaš?
pa ti novinari mogu da napišu šta god hoće

E ovoga se nisam setio, a to jeste rešenje.
Što mora da prisustvuje, neka piše šta hoće.

Važi li taj isti princip i za Natašu Odalović, šta ona ima da prisustvuje, da pita, neka piše šta hoće, dosta joj je.

Ne sumnjam da važi, ti si principijelan čovek.
predatortz predatortz 07:32 24.04.2023

Re: Aretej

Odlična šala, od-lič-na - Amerika kao prepreka slobodi ruskog novinarstva.


Ok, ruski novinari huškaju na rat, to stoji. Nezavisni (ako to igde postoji, u šta sve više sumnjam) se ne čuju. Što i nije neka nova vest kada se radi o zemlji koja je u ratu.

Nego, da li ti smatraš da je ono što su radili CNN, BBC i drugi vodeći zapadni mediji kada je NATO divljao nad SRJ bilo novinarstvo ili je bila prilično primitivna ratna propaganda?
panta panta 07:33 24.04.2023

Re: Aretej

srdjan.pajic
Znam da će mi se smejati oni koji su to već radili,


. Ala sam te izdresirao, ali stvarno je prosto, predo, ti prosto nemaš pojma o čemu pričaš kad su ove teme u pitanju, ali uporno nastavljaš. Što je ok, zabavno ako ništa drugo, a ni ja nisam mnogo bolji. Ali moram da primetim da pošto od "potkovica" i "jebača" nije bilo ništa, sad si prešao na "klinove" i "mlevenje". Aj videćemo, da, obaćao si i padanje fronta u januaru, evo ga maj mesec, front se nije ni trunčicu pomerio na ovu ukrajinsku stranu, niti će, ni Bahmut ne mogu da uzmu ovi vaši krimosi, koji su ujedno i najsposobnija nazovi vojska koju Rusi imaju na raspolaganju, ovo ostalo ni za kurac nije, ali kad potroše vagnerovce, ove će da izgube ko ništa. I posle će kur moj to da mobilišu ponovo, kad se ta propast pročuje.


Šta ti je strateg, nema šta.
Eeee, da, šta li je to kod ljudi da imaju tako snažan poriv za pričanje gluposti.
Mislim, kako iko može da zna šta su planovi Rusije, USA, Kine, Britanije ... tih zemalja ogromne moći?
Ono što jeste činjenica vidljiva svakom ko ima 'dva grama mozga' je da Rusija sve češće, u međunarodnim odnosima, ide 'po svom planu'.
I da se to mnogima koji su mislili da postoje njihovi i samo njihovi interesi, poprilično ne dopada.
Sprdaju se sa ruskom rubljom, sprdaju se sa zajednicom država BRICS, ...
A život ide dalje.
Ovo me podseti na rane 80-te kada su se pojavili Samsung televizori, a bila kod nas sprdnja, jer je to, gle kurca, šrafciger industrija.
I, voilla, Samsung korporacija moćnija od gugla, fleksbuka i kojekoga - zajedno.
Prema tome, prognoze nisu zahvalne.
Posebno one koje sa velikom sigurnošću prognoziraju poraz Rusije.
panta panta 07:34 24.04.2023

Re: Aretej

srdjan.pajic
Ako toliko nisu mogli da zaključe, da je guranje Rusiji prsta u oko rizična stvar, onda oni nikad ne mogu biti država.


Rusija trenutno i nije država, nego zločinačka organizacija koja se bacila na sprovođenje organizovanog zločinačkog poduhvata u susednoj zemlji. E ako u tu ZO polažeš nadu da će da ti brani te tvoje zamišljene interese Srbije, onda jebi ga, to ti nije baš mnogo pametno.

Da li ta klasifikacija ZO važi za USA?
panta panta 07:46 24.04.2023

Re: Aretej

srdjan.pajic
maksa83
A evo za ovo, ni reč osude.

Gde je tu princip?

Taman sam obrisao ovo što sam se zaplakao nad Vučićevom zlehudom sudbom i sad moram opet da plačem nad sudbinom ruskih državnih novinara koje ne puštaju u Ameriku.

Samo neka tuga u pičku materinu...


Ma da, neće niko da se zajabava sa tim novinarima, znaš ti koja je to birokratija i komplikacija da im daju azile i utočište kad pobegnu na zadnja vrata posle konferencije za štampu, da i oni izbegnu mobilizaciju, a kad su već tu - da dosanjaju i taj američki san, ako tako nešto uopšte postoji.

Jer to nešto slično onom Snoudenu?
Aaaa, da, on nije novinar.
Ali je još uvek živ.
Što se za Asanža može sve manje reći.
tessa1 tessa1 07:50 24.04.2023

Re: Aretej

Ih!
Upoznao sam ja mnoge koji su javno puni sažaljenja i razumevanja - sve do prava polarnih lisica i pingvina.
A, u stvari, su, kako da ti kažem da bi bilo dovoljno plastično, velika govna.
Nisam mislio na tebe ovaj put.


Ala bre (ne samo ti Panto što se praviš Toša), čemu trikovi, uvjerljiva pobjeda u onakvoj Ukrajini već sad šta znači? Šta može gore ili bolje? Više pobijenih, kastriranih, silovanih, raseljenih? Ne mogu razumjeti toliko odsustvo svjesti/ savjesti šta se tamo dešava, ili je na djelu dokolica sadizma virtuelnih vojnika?,

na obe strane dešava, ne samo Ukrajinci, da su oni cvjećke priča je za jedan milje kao Ukrajinci su lepi, Rusi ružni. Ne traži od vas niko krokodilske suze, saberite se malo u tim tosterima na ramenima..


Dva problem u mojoj kući juče su bila:

1. Da li nove Tempo maramice sa 20% bambusa imaju miris, problem je bio ima-nema..

2. Da li prodavači nekog proizvodu moraju o njemu znati sve, npr da li ljudi koji prodaju cigare mogu biti nepušači, ili alkohol a ne piju, ili kafu, ne vole kafu, samo piju toplu čokoladu kao beba? da- ne


Razumiješ, svi imamo svoje dokolice, al neki smo i ljudi.

tessa1 tessa1 07:50 24.04.2023

Re: Aretej

Nisi u pravu.
Ja sam u pravu.

Ne, nisi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:15 24.04.2023

Re: Aretej

maksa83
Ko je kriv Rusiji što je osamdes godina bila komunistička despotija iz koje sve živo beži pa su UN negde drugde. To su ta istorijska opterećenja sa kojima mora da se živi.


Ne cini se da to Putin dozivljava kao istorijsko opterecenje. Cak. Sta. Vise. Evo neki dan strpali u zatvor americkog novinara WSJ (jednog od valjda pet koji su jos ostali tamo). Prvi put od kraja Hladnog rata da inostrani novinar bude optuzen za spijunazu i strpan u zatvor. Navodno sam Putko naredio, ili da budemo nezniji odobrio, hapsenje.


panta panta 08:21 24.04.2023

Re: Aretej

tessa1
Ih!
Upoznao sam ja mnoge koji su javno puni sažaljenja i razumevanja - sve do prava polarnih lisica i pingvina.
A, u stvari, su, kako da ti kažem da bi bilo dovoljno plastično, velika govna.
Nisam mislio na tebe ovaj put.


Ala bre (ne samo ti Panto što se praviš Toša), čemu trikovi, uvjerljiva pobjeda u onakvoj Ukrajini već sad šta znači? Šta može gore ili bolje? Više pobijenih, kastriranih, silovanih, raseljenih? Ne mogu razumjeti toliko odsustvo svjesti/ savjesti šta se tamo dešava, ili je na djelu dokolica sadizma virtuelnih vojnika?,

na obe strane dešava, ne samo Ukrajinci, da su oni cvjećke priča je za jedan milje kao Ukrajinci su lepi, Rusi ružni. Ne traži od vas niko krokodilske suze, saberite se malo u tim tosterima na ramenima..


Dva problem u mojoj kući juče su bila:

1. Da li nove Tempo maramice sa 20% bambusa imaju miris, problem je bio ima-nema..

2. Da li prodavači nekog proizvodu moraju o njemu znati sve, npr da li ljudi koji prodaju cigare mogu biti nepušači, ili alkohol a ne piju, ili kafu, ne vole kafu, samo piju toplu čokoladu kao beba? da- ne


Razumiješ, svi imamo svoje dokolice, al neki smo i ljudi.


Ne razumem šta si to sklepala kao nekakav odgovor.
Spominješ stradanja ljudi, a u sledećem pasusu Tempo maramice?
Mislim, saberi se, ako si se oduzela.
Da ti ponovim, ako već nije bilo dovoljno jasno (moraću da poradim na jasnoći iskaza) - upoznao sam mnogo ljudi koji javno liju (konjukturne) suze za ekologijom, crncima, pingvinima, sirotim Ukrjaincima itd. ..., a suštinski su kerovi kurci i gola govna.
Mislim, da budem jasniji, zašto je bitno u svakoj rečenici izražavati sažaljenje da bi se o bilo kojoj temi išta reklo.
Pa, valda smo, normalni, ljudi - da žalimo sve nevino stradale, bili oni Ukrajinci, Rusi ili Amerikanci?
Zar to nije jasno?
Ubedljivost nečije, ovaj puta ruske, pobede u ratu je pokušano da ti se objasni - a ti onda počinješ o bezdušnosti onog ko ti to objašnjava.
Pa šta onda pitaš, smisli sama odgovor.
Jebote!
tessa1 tessa1 08:26 24.04.2023

Re: Aretej

Ne razumem šta si to sklepala kao nekakav odgovor.
Spominješ stradanja ljudi, a u sledećem pasusu Tempo maramice?
Mislim, saberi se, ako si se oduzela.
Da ti ponovim, ako već nije bilo dovoljno jasno (moraću da poradim na jasnoći iskaza) - upoznao sam mnogo ljudi koji javno liju (konjukturne) suze za ekologijom, crncima, pingvinima, sirotim Ukrjaincima itd. ..., a suštinski su kerovi kurci i gola govna.
Mislim, da budem jasniji, zašto je bitno u svakoj rečenici izražavati sažaljenje da bi se o bilo kojoj temi išta reklo.
Pa, valda smo, normalni, ljudi - da žalimo sve nevino stradale, bili oni Ukrajinci, Rusi ili Amerikanci?
Zar to nije jasno?
Ubedljivost nečije, ovaj puta ruske, pobede u ratu je pokušano da ti se objasni - a ti onda počinješ o bezdušnosti onog ko ti to objašnjava.
Pa šta onda pitaš, smisli sama odgovor.
Jebote!


Ajde bre ne peci te tostere jutros rano, kako vam samo ne dosadi jedno te isto.. To nisu misli, rečenice kao prepečen komad hljeba.



tessa1 tessa1 08:29 24.04.2023

Re: Aretej

Jebote!

panta panta 08:30 24.04.2023

Re: Aretej

Neues aus der Nachbarschaft
maksa83
Ko je kriv Rusiji što je osamdes godina bila komunistička despotija iz koje sve živo beži pa su UN negde drugde. To su ta istorijska opterećenja sa kojima mora da se živi.


Ne cini se da to Putin dozivljava kao istorijsko opterecenje. Cak. Sta. Vise. Evo neki dan strpali u zatvor americkog novinara WSJ (jednog od valjda pet koji su jos ostali tamo). Prvi put od kraja Hladnog rata da inostrani novinar bude optuzen za spijunazu i strpan u zatvor. Navodno sam Putko naredio, ili da budemo nezniji odobrio, hapsenje.



Da li je to isto kao i u USA?
Ako jeste, da li je u USA, navodno, za to nadležan sam Bajden?
Mislim, kako ikome može da bude verodostojna informacija da se time, navodno, bavi Putin - lično i personalno?

Eeeee, da!
Juče žena sprema neku piletinu za ručak.
A meni nešto proradio neki crv - reko', ajmo negde na reku, na ribu.
Kaže ona, šta ćemo sa ovom piletinom.
Rekoh, nema veze, stavi u frižider do sutra.
I odemo na Dunav, u 'Široku Stazu'.
Zemunci znaju.
Brt, kakva je to riblja čorba, da ne veruješ.
Posle toga, kombinacija soma i smuđa.
Neverovatno, to je bilo oko pola 3 popodne, a hranjivo je bilo toliko da za večerom nisam imao potrebe.
Pored toga, za salatu smo uzeli (po) belolučana papriiiiku.
A Dunav se lenjo vuče dok veslački četverac trenira, patke rone tražeći hranu ispod površine, a gliseri jurcaju nizvodno i uzvodno.
Nek ide život!

panta panta 08:33 24.04.2023

Re: Aretej

tessa1
Ne razumem šta si to sklepala kao nekakav odgovor.
Spominješ stradanja ljudi, a u sledećem pasusu Tempo maramice?
Mislim, saberi se, ako si se oduzela.
Da ti ponovim, ako već nije bilo dovoljno jasno (moraću da poradim na jasnoći iskaza) - upoznao sam mnogo ljudi koji javno liju (konjukturne) suze za ekologijom, crncima, pingvinima, sirotim Ukrjaincima itd. ..., a suštinski su kerovi kurci i gola govna.
Mislim, da budem jasniji, zašto je bitno u svakoj rečenici izražavati sažaljenje da bi se o bilo kojoj temi išta reklo.
Pa, valda smo, normalni, ljudi - da žalimo sve nevino stradale, bili oni Ukrajinci, Rusi ili Amerikanci?
Zar to nije jasno?
Ubedljivost nečije, ovaj puta ruske, pobede u ratu je pokušano da ti se objasni - a ti onda počinješ o bezdušnosti onog ko ti to objašnjava.
Pa šta onda pitaš, smisli sama odgovor.
Jebote!


Ajde bre ne peci te tostere jutros rano, kako vam samo ne dosadi jedno te isto.. To nisu misli, rečenice kao prepečen komad hljeba.




Smaraš!
Usput - šta ti to znači 'toster'?
gvozden1 gvozden1 08:36 24.04.2023

Re: Aretej

Evo neki dan strpali u zatvor americkog novinara WSJ (

A pošto je novinar američki, s uhapsili ga Rusi, sve je jasno, on je nevin a Rusija ga skleptala na pravdi boga:)
To drugačije ne može da bude pošto Ameri ne špijuniraju nikoga.

Stvarno je Maksa u pravu, koji će krasni novinari, posebno ruski, sve se unapred zna, i ko je špijun, i ko to nikako ne može da bude, i ko hapsi samo nevine.

Dozovite se pametni jbt.
gvozden1 gvozden1 08:39 24.04.2023

Re: Aretej

Više pobijenih, kastriranih, silovanih, raseljenih

Sve su to prateće pojave u svakom ratu, zato i kažem da je najbolje da se rat što pre završi.

A, zapazi, Ameri uopšte ne pričaju o kraju rata, isključivo o potrebi da se nastavi.

Tako da, nagledaćemo se toga još

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana