In memoriam

REALITY DJAVO JE DOŠAO PO SVOJE!

Filip Mladenović RSS / 03.05.2023. u 11:00

Kola višegodišnjeg tolerisanja i promovisanja nasilja i netrpeljivosti, slomila su se jutros na djacima, nastavnicima i čuvaru osnovne škole "Vladislav Ribnikar" u strogom centru prestonice Srbije.

Učenik VII razreda, dakle četrnaestogodišnjak, hladnokrvno je pobio i ranio toliko ljudskih bića pomoću očevog pištolja. Očigledno je da je imao ne samo slobodan pristup vatrenom oružju, nego i da je obučavan!

Ova tragedija je logičan epilog upornog, projektovanog i programiranog trovanja gradjanstva Srbije svih uzrasta reality djubretom, nasiljem, netolerancijom...

Tačno je da je klinac od 14 godina pucao iz očevog pištolja, ali je okidač bila (ne)kultura nasilja iz svakojakih "Zadruga" i tabloidnog smeća, pomoću kojih je čitava Srbija postala deponija govora mržnje, duhovne bede, necivilizovanosti...

Atačmenti



Komentari (1255)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

crossover crossover 20:30 03.05.2023

Re: Moja "analiza"

gvozden1
Dete koje bi prvi put uzelo pištolj u ruke, teško da bi moglo ovakav masakr da napravi.


Дете од 12 година које има нормалног оца који није психопата тешко би могао да месецима прави план за масакр у школи, да прави молотовљеве коктеле, да украде два пиштоља и пуну кутију муниције, а да то у кући баш нико не примети. Још једном: дете од 12 година.
angie01 angie01 20:31 03.05.2023

Re: Moja "analiza"

Фарма (швед. Farmen) је ријалити такмичење телевизијске франшизе направљене од стране Стрикса у Шведској.[1][2] Продата у више од 40 држава,


ma nije ni bitno,...ova nasa je bila neko pink izdanje, nije bila fransiza,...pa je posle ovaj smislio zadrugu,...pa ono grand takmicenje za pevanje je isto prekopiran Idol.

u krajnjoj liniji, bas me briga za druge, mene interesuje da ovde bude ok.
gvozden1 gvozden1 20:44 03.05.2023

Re: Moja "analiza"


Дете од 12 година које има нормалног оца који није психопата тешко би могао да месецима прави план за масакр у школи, да прави молотовљеве коктеле, да украде два пиштоља и пуну кутију муниције, а да то у кући баш нико не примети

Da, nenormalno je da se to dogodi.
Nenormalna je porodica u kojoj se to dešava.

Očekivane su analize ko je kriv, odakle dolazi uticaj, istok zapad, igrice, zadruge, ali bre tvoje dete mesecima planira užas, nemoguće je da ne utiče na ponašanje, ti neki vajni lekar, obrazovan čovek, i ništa ne vidiš.

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:08 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

mao si gadjanje corcima u 4. raredu srednje skole, na poligonu,..znaci, svako 2 puta cilja u papirnu metu sa laznom municijom i to je bilo to, ajd bre cao vise.



Nije, bre, Endži, zaboravila si, išli smo svi u 4. razredu u Bubanj potok da gađamo iz M48. I to sa ocenu. A puške su se rasklapale još u osnovnoj školi, u 8. razredu, toga se odlično sećam. Meni to sve nije bilo neki big deal, na oružje se nisam nikad ložio (sem kad sam bio baš mali i maštao o tome da mi neko kupi onaj plašljvac, startni pištolj, jer je to imao moj brat, ali mi je ćale bio neumoljiv i u našoj kući ništa sem onih dečijih puca sa kapislama nije bilo dozvoljeno, posle mi je rekao da je to zato što je u komšiluku neki klinac iz očeveog pištolja ubio rođenu sestru), ovo sam kapirao kao eto mora se. Ko i vojsku, uostalom.

bene_geserit bene_geserit 03:14 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

alselone
Za ovaj događaj možemo definisati tri ključne stvari:

1. Potka - raspad društva globalno kako ga poznajemo. ... Tiktok, instagram, fejsbuk - sve su to sistemi koji se baziraju na ljubomori. Ja to zovem "cirkulacija ljubomore".

2. Mogućnost - oružje na dohvat ruke. Nema dalje.

3. Povod - vršnjačko nasilje.

Nadam se samo da ne postoji i četvrta stvar,
tipa mikroplastika u mozgu zbog čega se broj ljudi sa psihičkim problemima povećava.
alselone alselone 05:11 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Toliko ima članaka o mentalnim bolestima tinedžera uzrokovanim socijalnim mrežama i izlolovanošću, da je samo na klik dalje i nema šta da se priča.


Evo novi članak od juče, danas mi iskočio na Reditu.

More children and adolescents in mental health crisis since beginning of COVID-19 pandemic: study
alselone alselone 05:13 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Takođe, molim vas da pogledate i ovaj članak.


Honestly, it's probably the phones
alselone alselone 05:29 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Za one koji misle kako je svaka pucnjava u školi zasebna.

https://www.motherjones.com/politics/2015/10/columbine-effect-mass-shootings-copycat-data/

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Columbine_effect

Ne može se sporiti da je masovna pucnjava američki trend i odlika društvenog beznađa a ne moda devedesetih. Moda devedesetih je da uzmeš pištolj i ubiješ jednu osobu ciljano zato što ti smeta, u svađi ste, tučete se ili je opljačkaš ali moda devedesetih nije masovno ubijanje dece redom u školi.

I to nisu zapadne vrednosti nego ne-vrednosti, čisto da ne liči da se saglašavam sa našim govnarima na vlasti. Mnoge su zapadne vrednosti koje nismo preuzeli a mogli smo da ne preuzmemo i ovu ne-vrednost.
crossover crossover 05:55 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

alselone
Ne može se sporiti da je masovna pucnjava američki trend i odlika društvenog beznađa a ne moda devedesetih. Moda devedesetih je da uzmeš pištolj i ubiješ jednu osobu ciljano zato što ti smeta, u svađi ste, tučete se ili je opljačkaš ali moda devedesetih nije masovno ubijanje dece redom u školi.

I to nisu zapadne vrednosti nego ne-vrednosti, čisto da ne liči da se saglašavam sa našim govnarima na vlasti. Mnoge su zapadne vrednosti koje nismo preuzeli a mogli smo da ne preuzmemo i ovu ne-vrednost.


Кад већина клинаца највећи део слободног времена проводи тако што игра GTA бољем ни не можеш да се надаш.
mariopan mariopan 05:56 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

gvozden1

Дете од 12 година које има нормалног оца који није психопата тешко би могао да месецима прави план за масакр у школи, да прави молотовљеве коктеле, да украде два пиштоља и пуну кутију муниције, а да то у кући баш нико не примети

Da, nenormalno je da se to dogodi.
Nenormalna je porodica u kojoj se to dešava.

Očekivane su analize ko je kriv, odakle dolazi uticaj, istok zapad, igrice, zadruge, ali bre tvoje dete mesecima planira užas, nemoguće je da ne utiče na ponašanje, ti neki vajni lekar, obrazovan čovek, i ništa ne vidiš.



Da, nemoguće je da se to ne primeti u kući. Ako neko uopšte gleda svoju decu. Ako ih stvarno sluša i razume, ako poznaje svoje dete. Njega očigledno ni roditelji nisu poznavali.
gedza.73 gedza.73 06:44 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Nije, bre, Endži, zaboravila si

Isto se zaboravilo da se u SFRJ desila slična tragedija kad je učenik pucao u školi. Ni 2002. nije bilo rijalitija, video igrica pa je u Vlasenici učenik Gimnazije ubio nastavnika, ranio drugaricu i izvršio samoubistvo.
startni pištolj, jer je to imao moj brat

Moj stric je mom bratu osamdesetih u osnovnoj školi ispred nastavnika biologije uperio pištolj u glavu jer je imao loše ocene.
maksa83 maksa83 06:53 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Кад већина клинаца највећи део слободног времена проводи тако што игра GTA бољем ни не можеш да се надаш.

Jes, ja sam prilično liberalan kada su igre u pitanju ali sam u to vreme GTA hajpa imao one "dok sam ja ovde <pokazuješ prstom na neodređeno mesto na podu pod ugom od 30 stepeni u odnosu na telo> Vlast GTA u ovu kuću neće ući" igrokaze.
alselone alselone 06:57 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

GTA je baš glupa igra. Moja mlađa braća su igrala i par puta sam seo sa njima i nisam shvatao poentu.
panta panta 07:51 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

angie01
Kakvi crni ćorci.


mozda se tako ne zovu, al nije bila prava municija, eto.

mi smo isli u 4. razredu.

...

Zašto imaš neodoljivu potrebu da smatraš o svemu - i nakon što ti deset ljudi kaže da je municija prava, ti i dalje tupiš da nije.
panta panta 07:54 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

gedza.73
Ne znam sta se desilo da je to postalo normalno

Novinarka je kao uzgred 'napomenula' kako je Ribnikar škola u kojoj se proslavlja Noć veštica uz prenemaganje i uvlačenje... čak se odmah nakon prozivke 'zlih sila' koje su nas uništile pozivala na pravoslavlje pa stala u odbranu Kristijana Golubovića jer se on bori protiv droge i kriminala, da bi pre poverila njemu svoje dete nego SZO iako je taj isti Golubović uhapšen dok je dilovao heroin u crkvi. To je ugrubo taj 'standard' jedne strane (plus ekstremi sa suprotne) i većina onoga što nam se dešava je zbog tog ludačkog spoja nepovezanih stvari u bolest koja nas nagriza.

Druga 'stručnjakinja' prvo rekla kako je sve posledica evroatlanskih vrednosti (celodnevna mantra) da bi nakon dva minuta na pomen oružja doslovce izjavila
- Ovo je Balkan i to je tradicija ovde.




Gedžo!
Da li ti stvarno gledaš takvo đubre od emisija?
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:25 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

panta
angie01
Kakvi crni ćorci.


mozda se tako ne zovu, al nije bila prava municija, eto.

mi smo isli u 4. razredu.

...

Zašto imaš neodoljivu potrebu da smatraš o svemu - i nakon što ti deset ljudi kaže da je municija prava, ti i dalje tupiš da nije.

Ми смо у Математичкој имали скарабуџену предвојничку у 3. и 4. разреду, не преко целе године, већ три дана по полугођу где набубамо из књиге, тип који је предавао на ПМФ дође, испита и оцени. Битни део је да смо ишли у Бубањ Поток, у 3. гађање са ћорцима у булс ај мету, а у 4. бојева муниција и људска мета. То поуздано знам јер сам, тада пацифисткиња, била иницијатор петиције да се не гађа живом муницијом, и не у људску мету.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:26 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

gedza.73
Ne znam sta se desilo da je to postalo normalno

Novinarka je kao uzgred 'napomenula' kako je Ribnikar škola u kojoj se proslavlja Noć veštica uz prenemaganje i uvlačenje... čak se odmah nakon prozivke 'zlih sila' koje su nas uništile pozivala na pravoslavlje pa stala u odbranu Kristijana Golubovića jer se on bori protiv droge i kriminala, da bi pre poverila njemu svoje dete nego SZO iako je taj isti Golubović uhapšen dok je dilovao heroin u crkvi. To je ugrubo taj 'standard' jedne strane (plus ekstremi sa suprotne) i većina onoga što nam se dešava je zbog tog ludačkog spoja nepovezanih stvari u bolest koja nas nagriza.

Druga 'stručnjakinja' prvo rekla kako je sve posledica evroatlanskih vrednosti (celodnevna mantra) da bi nakon dva minuta na pomen oružja doslovce izjavila
- Ovo je Balkan i to je tradicija ovde.





Valjda ce biti i nekih razumnijih tumacenja.

A verujem da je tacno sto Predator kaze da deca ne gledaju Parove. Ali gledaju roditelji i za mnogu decu je to kontekst odrastanja. A to vreme koje pojede rijaliti je ono koje nisi makar delimicno proveo sa svojim detetom.
maksa83 maksa83 08:30 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

A to vreme koje pojede rijaliti je ono koje nisi makar delimicno proveo sa svojim detetom.

Samo bih da dodam ovde nešto za šta misim da je mnogo bitno - 75% vremena koje u životu provedete sa svojom decom provedete do njihove 12. godine.
vrabac_onaj vrabac_onaj 09:16 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

predatortz


Imao sam gađanje bojevim mecima kalibra 7,9mm, vojničkom puškom M48, u drugom razredu gimnazije.

Pucali smo na strelištu Paša bunar, u grudnu metu na udaljenosti 100 metara. Gađali smo sa pet metaka.



Evo ja potvrđujem, sve isto samo u Bubanj Potoku.
vrabac_onaj vrabac_onaj 09:28 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Za sve koji cmizdre o devedesetim.

School shootings in Germany

Od 7 slučajeva na listi, 5 je nakon 2000.

Kakve traume iz devedestih oni imaju?

(objašnjenje da su takvi zato što su bili nacisti pre 80 godina bi bilo nacističko samo po sebi)
nikvet pn nikvet pn 09:59 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

У трећем гимназије за час ОНО-ДСЗ близанци Крсмановићи су из кабинета донели М-48 и војничку торбицу са вежбовним дрангулијама. Онда су се са тиме кревељили и зврндали. Наставник Жика Таламба ушао је у учионицу и пребледео као крпа. Узео је пушку у руке, пришао прозору, нанишанио у небо и БУУУУУУМ опалио б-о-ј-е-в-и метак. Испразнио, чаура је језиво зазвекетала по поду и отишао да се умије.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:01 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

crossover
alselone
Ne može se sporiti da je masovna pucnjava američki trend i odlika društvenog beznađa a ne moda devedesetih. Moda devedesetih je da uzmeš pištolj i ubiješ jednu osobu ciljano zato što ti smeta, u svađi ste, tučete se ili je opljačkaš ali moda devedesetih nije masovno ubijanje dece redom u školi.

I to nisu zapadne vrednosti nego ne-vrednosti, čisto da ne liči da se saglašavam sa našim govnarima na vlasti. Mnoge su zapadne vrednosti koje nismo preuzeli a mogli smo da ne preuzmemo i ovu ne-vrednost.


Кад већина клинаца највећи део слободног времена проводи тако што игра GTA бољем ни не можеш да се надаш.


ma brate kakav gta to igraju matori
klinci tog uzrasta su odrasli na fortnajtu, robloxu i majkraftu.. nijedna nimalo sporna čak fortnajt razvija duh kooperativnosti i fer pleja

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:05 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

mariopan
gvozden1

Дете од 12 година које има нормалног оца који није психопата тешко би могао да месецима прави план за масакр у школи, да прави молотовљеве коктеле, да украде два пиштоља и пуну кутију муниције, а да то у кући баш нико не примети

Da, nenormalno je da se to dogodi.
Nenormalna je porodica u kojoj se to dešava.

Očekivane su analize ko je kriv, odakle dolazi uticaj, istok zapad, igrice, zadruge, ali bre tvoje dete mesecima planira užas, nemoguće je da ne utiče na ponašanje, ti neki vajni lekar, obrazovan čovek, i ništa ne vidiš.



Da, nemoguće je da se to ne primeti u kući. Ako neko uopšte gleda svoju decu. Ako ih stvarno sluša i razume, ako poznaje svoje dete. Njega očigledno ni roditelji nisu poznavali.


meni se čini da skroz mogu da vidim kako je moguće u sasvim normalnoj porodici..
kroz ovu svoju trojicu i njihovih x drugara mi je malo jasnije kakve sve devijacije karaktera postoje i koliko smo često nemoćni pred tim..
dijete je očito imalo problema uklapanja.. nije da oni to nisu znali.. očito su znali ako su ga prebacili i u drugi razred..
i onda očito i navikli na njegove vjerovatne moods i ko zna šta još sve ne..
da sakrije i isplanira sve što je uradio to je pametno dijete moglo bez problema..
a oni da primjete promjenu su teško mogli ako je on od rođenja bio neuklopljen..
njima je to moralo biti more of the same i guraj dalje, vidi šta i kako, nadaj se da će sazreti..
a društvo jbg danas nudi svakakih ideja i rješenja..

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:07 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

gedza.73
Nije, bre, Endži, zaboravila si

Isto se zaboravilo da se u SFRJ desila slična tragedija kad je učenik pucao u školi. Ni 2002. nije bilo rijalitija, video igrica pa je u Vlasenici učenik Gimnazije ubio nastavnika, ranio drugaricu i izvršio samoubistvo.
startni pištolj, jer je to imao moj brat

Moj stric je mom bratu osamdesetih u osnovnoj školi ispred nastavnika biologije uperio pištolj u glavu jer je imao loše ocene.


brate moj muž ima darkest shit stories.. oni tamo po Vojvodi kanda vole dark shit..
elem dijete, dal je imao oko 11 godina, tako nekako, ubio roditelje jer ga nisu pustili na klizanje..
druga dvojica, teens at the time, ubili druga zbog neke sitne love i zakopali ga, priznali sami nakon nekih 10 godina..
onda tih koljača po kućama x komada..
psihopatologije na svakom koraku u tim krajevima
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:31 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

klinac nije prebačen u drugo odeljenje zato što je bio maltretiran nego zato što je to prestižno bilingvalno odeljenje.
dakle u pitanju je bila ambicija (verovatno roditeljska) a ne menjanje sredine usled vrščnjačkog nasilja.
angie01 angie01 11:16 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Nije, bre, Endži,


moguce,...mogu da zovem nekog iz gimnazije, al me mrzi da sad neko smaram oko gluposti,...ono sto ne moram da pitam, zasigurno znam da je bilo u 4....kako god, vodilo se racuna i nije bilo nikakvih zahebancija sa oruzjem.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:38 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

vrabac_onaj
klinac nije prebačen u drugo odeljenje zato što je bio maltretiran nego zato što je to prestižno bilingvalno odeljenje.
dakle u pitanju je bila ambicija (verovatno roditeljska) a ne menjanje sredine usled vrščnjačkog nasilja.


moguće i ja pomenuh taj pritisak da se bude uvijek u svemu najbolji..
pazi čak su novine navele kao imao je samo pet prijatelja na fejsbuku i to sve odrasli samo jedan je možda bio drug..
aman..
pa jbt sad ti i mediji nabrajaju kako nemaš dovoljno prijatelja.. imal kraja..
meni je samo skroz zamislivo i da su ljudi sasvim prosječni i normalni i da im se opet tako otme kontroli..
a pritisak svakako mislim da je prevelik i kretenski i ne može ništa dobro da donese i nažalost kanda neće skoro da se smanji..
ako išta ulozi su se još povećali ovim promjenama sa AI
pukovnik ili pokojnik u svim granama..
blisko mi je pošto su mi starija dvojica stellar perfomers a najmlađi je upisan u školu prerano i ne uspjeva da bude stellar baš niučemu (i pride je bottom of the pack u štočemu).. velike probleme imamo s tim..
gadan položaj..
panta panta 11:53 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

newimprovedtadejus
vrabac_onaj
klinac nije prebačen u drugo odeljenje zato što je bio maltretiran nego zato što je to prestižno bilingvalno odeljenje.
dakle u pitanju je bila ambicija (verovatno roditeljska) a ne menjanje sredine usled vrščnjačkog nasilja.


moguće i ja pomenuh taj pritisak da se bude uvijek u svemu najbolji..
pazi čak su novine navele kao imao je samo pet prijatelja na fejsbuku i to sve odrasli samo jedan je možda bio drug..
aman..
pa jbt sad ti i mediji nabrajaju kako nemaš dovoljno prijatelja.. imal kraja..
meni je samo skroz zamislivo i da su ljudi sasvim prosječni i normalni i da im se opet tako otme kontroli..
a pritisak svakako mislim da je prevelik i kretenski i ne može ništa dobro da donese i nažalost kanda neće skoro da se smanji..
ako išta ulozi su se još povećali ovim promjenama sa AI
pukovnik ili pokojnik u svim granama..
blisko mi je pošto su mi starija dvojica stellar perfomers a najmlađi je upisan u školu prerano i ne uspjeva da bude stellar baš niučemu (i pride je bottom of the pack u štočemu).. velike probleme imamo s tim..
gadan položaj..


Šta znači boldovano?

Eeee, da.
Kada si pomenula pritisak.
Meni bi bili smešni, da nisu žalosni, oni oglasi za posao u kojema se kandidatima navodi da je potrebno da budu sposobni za rad pod pritiskom.
Eeee, moj bajo, kakav si ti kurčev poslodavac kada svojima zaposlenima ne možeš da obezbediš uslove rada bez pritiska.
I uopšte, ta hjuman-risorsička sranja i floskule, da se često zapitam da li u te ljudske resurse uvek biraju i zapošljavaju budaletine.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:53 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

maksa83
A to vreme koje pojede rijaliti je ono koje nisi makar delimicno proveo sa svojim detetom.

Samo bih da dodam ovde nešto za šta misim da je mnogo bitno - 75% vremena koje u životu provedete sa svojom decom provedete do njihove 12. godine.


Ovo se ne moze dovoljno cesto ponoviti.
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:13 04.05.2023

Re: Moja "analiza"




Ovo se ne moze dovoljno cesto ponoviti.


Moze


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:18 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

angie01
Nije, bre, Endži,


moguce,...mogu da zovem nekog iz gimnazije, al me mrzi da sad neko smaram oko gluposti,...ono sto ne moram da pitam, zasigurno znam da je bilo u 4....kako god, vodilo se racuna i nije bilo nikakvih zahebancija sa oruzjem.


Nebitno, ne moraš nikog da zoveš, tako je bilo kako sam napisao, a i druge kolege. Kod nas je bojevo gađanje bilo u 4. razredu, ali verujem da je u drugim školama i drugim gradovima to bilo ranije. Imali smo odbranu i zaštitu ili kako se to već zvalo i u 8. razredu i sećam sa da smo u sali za fizičko učili da rasklapamo M48. I posle opet u srednjoj školi, kod ludog Gruje. Svejedno, ne znam oko čega je ova rasprava krenula, samo samo preleteo i video tvoj komentar.



principessa_etrusca principessa_etrusca 16:36 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

cek bre - ne bih sa da se ja tu nesto slazem sa andjom, ali sta tacno znaci

ljudska meta?

ОК, нисмо пуцали у људе, већ у мету у облику човека.

milisav68 milisav68 20:13 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Neues aus der Nachbarschaft
crossover
Лепо човек каже, не убија оружје него човек.


Ubija covek koji ima oruzje.

Na stranu sto mi nikada nije bila jasna ta ljubav prema oruzju,

Dan posle.

U privatnoj školi "Ruđer Bošković" u Beogradu dogodio se incident, saznaje Kurir.

Naime, prema nezvaničnim saznanjima Kurira, bivša učenica (15) došla je u školu i nožem napala druga i nastavnicu.


link

Jeste, ne možeš nožem da napraviš masakr kao vatrenim oružjem, ali...i flaša benzina može da napravi haos.
bene_geserit bene_geserit 20:23 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Dobro bre više:
- ćorcima ne može da se puca u papirne ili bilo kakve mete pošto ćorci nemaju zrno
- "ljudske" mete ne znači da su najmili neke homlese da trče levo desno i izbegavaju metke već da su mete u obliku ljudske figure

Nego, izgleda da je ubica bio samo 3 puta sa ocem u streljani.
A da je rutinu u pucanju stekao igrajući Airsoft što je valjda nešto kao painball.
predatortz predatortz 20:28 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Jeste, ne možeš nožem da napraviš masakr kao vatrenim oružjem, ali...i flaša benzina može da napravi haos.


Da ne govorimo o tome šta može da uradi automobil.

Ponoviću - ubija čovek! Načina da to učini sa ili bez vatrenog oružja ima mnogo.

milisav68 milisav68 20:36 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

bene_geserit
Nego, izgleda da je ubica bio samo 3 puta sa ocem u streljani.
A da je rutinu u pucanju stekao igrajući Airsoft što je valjda nešto kao painball.

Ma kakva rutina, 57 čaura.

Naučio je da otkoči, puca i zameni okvir.
milisav68 milisav68 20:39 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

predatortz
Ponoviću - ubija čovek! Načina da to učini sa ili bez vatrenog oružja ima mnogo.

Ma naravno, vatrenog oružja se plaše oni koji nisu rukovali sa njim.
predatortz predatortz 20:39 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

milisav68
bene_geserit
Nego, izgleda da je ubica bio samo 3 puta sa ocem u streljani.
A da je rutinu u pucanju stekao igrajući Airsoft što je valjda nešto kao painball.

Ma kakva rutina, 57 čaura.

Naučio je da otkoči, puca i zameni okvir.


Plus, ljudi govore kao da za rukovanje pištoljem treba msti neku posebnu pamet i veštinu.
Za tih par radnji, koliko je potrebno, da ništa drugo naći će klip i naučiti.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:47 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

predatortz

Plus, ljudi govore kao da za rukovanje pištoljem treba msti neku posebnu pamet i veštinu.
Za tih par radnji, koliko je potrebno, da ništa drugo naći će klip i naučiti.


Pa sad.
Kažu da je dosta precizno gađao. Pogađati precizno na 15 metara pištoljem baš i nije lako. Bojevom municijom koja pravi trzaj.
Ja sumnjam da je bio samo 3 puta u streljani.
gvozden1 gvozden1 20:49 04.05.2023

Re: Moja "analiza"


Ponoviću - ubija čovek

Ubija monstrum, to je jedan od uslova, drugi je da mu je lako to izvesti.

Oružje samo po sebi, tačno je, nije ubica, ako nema monstruma da ga upotrebi, visiće večno o klinu.
Kao što je u skoro svakoj kući nekad visla puška, uglavnom lovačka, pored nje redenik sa municijom, sve na izvolite, bez ikakvih sefova i šifri, i nije se masovno ubijalo.

Ali smo iz nekog razloga došli tu gde jesmo, monstruma je više nego što ih je tad bilo, i lakše se poklope ona tri uslova koje je Als dobro poređao.


Zašto smo tu?

Pa možda malo tome doprinosi i ovo ovde, jer i ovde provejava, i on je žrtva, hajde da vidimo uzroke, neki drugi je kriv, Vučić, Pink, mi...

A monstrurum pobije toliku decu, i trunke kajanja nema.

I neko drugi kriv, ministar, Janko Marko
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:54 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
crossover
Лепо човек каже, не убија оружје него човек.


Ubija covek koji ima oruzje.

Na stranu sto mi nikada nije bila jasna ta ljubav prema oruzju,

Dan posle.

U privatnoj školi "Ruđer Bošković" u Beogradu dogodio se incident, saznaje Kurir.

Naime, prema nezvaničnim saznanjima Kurira, bivša učenica (15) došla je u školu i nožem napala druga i nastavnicu.


link

Jeste, ne možeš nožem da napraviš masakr kao vatrenim oružjem, ali...i flaša benzina može da napravi haos.


Da, ali alat utice na ispunjavanje namere. Ako imas bicikl i malo love onda sanjaris da ces jednom otici na Bali. Ako imas mnogo love i privatni avion onda tamo letis sedam puta godisnje. Ista zelja, razlicita realizacija.

Da ovaj nije imao imao pristup pistolju i gadjanju mozda bi se pojavio sa makazama ili nozem ili bi zamisljao da ubija ali ne bi napravio masakr.


Covek sa oruzjem ubija. Slazem se da je stav prema oruzju osnovni problem.

Bilo bi zanimljivo znati koliko od ovih sto imaju oruzje kod kuce je sposobno da razume zakonske obaveze koje se odnose na drzanje oruzja. Isto pitanje i za ove streljane.

vrabac_onaj vrabac_onaj 20:56 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

gvozden1

Ponoviću - ubija čovek

Ubija monstrum


Ja bih pre stavio težinu na roditelje nego na klinca.
alselone alselone 20:56 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

To da ubija čovek a ne pištolj vam je baš loša igra reči koju su izmislili američki lobisti kako bi opravdali mogućnost da se oružje kupuje na trafici i da svako treba da ga ima toliko kao da će sam da vrati Krajinu.

Da dečko nije imao oružje na izvolte, možda se sve ovo ne bi desilo. Da je morao da se snađe da ga nabavi, verovatno bi ga otkrili do tada ili bi se nešto pokazalo ili bi poludeo totalno pa zaglavio terapiju. Ne bi baš dečak od trinaest godina lako nabavio pištolj i municiju na crno, a da ne bude provaljen.

Tako da izostavite tu jeftinu demagogiju, nije lepo. Ubija čovek sa oružjem u rukama.
predatortz predatortz 20:57 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

vrabac_onaj
predatortz

Plus, ljudi govore kao da za rukovanje pištoljem treba msti neku posebnu pamet i veštinu.
Za tih par radnji, koliko je potrebno, da ništa drugo naći će klip i naučiti.


Pa sad.
Kažu da je dosta precizno gađao. Pogađati precizno na 15 metara pištoljem baš i nije lako. Bojevom municijom koja pravi trzaj.
Ja sumnjam da je bio samo 3 puta u streljani.


Ja sad pročitah da su svi klici pogodeni sa po pet šest metaka. U učionici, sa par metara udaljenosti, za to ne treba pripadnik Kobri.
alselone alselone 20:59 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Partizanovi košarkaši na dresu nose natpis OS Branislav Ribnikar.

(Žoc je trenutno bordo boje. Bordo mu je lice. Samo da pretekne siroma).
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:59 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

predatortz


Ja sad pročitah da su svi klici pogodeni sa po pet šest metaka. U učionici, sa par metara udaljenosti, za to ne treba pripadnik Kobri.


Ja sam pročitao da je čuvara ubio sa 14-15 metara.
gvozden1 gvozden1 21:00 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

vrabac_onaj
gvozden1

Ponoviću - ubija čovek

Ubija monstrum


Ja bih pre stavio težinu na roditelje nego na klinca.


Kako će oni preživeti, ako su iole normalni, ja ne znam.

Tako nešto odgojiti u svojoj kući...
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:00 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

vrabac_onaj
predatortz


Ja sad pročitah da su svi klici pogodeni sa po pet šest metaka. U učionici, sa par metara udaljenosti, za to ne treba pripadnik Kobri.


Ja sam pročitao da je čuvara ubio sa 14-15 metara.


Jednim hicem.
alselone alselone 21:01 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Ja sam pročitao da je čuvara ubio sa 14-15 metara.


13 godina dete. Potpuno nevetovatno.
crossover crossover 21:01 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

vrabac_onaj
predatortz

Plus, ljudi govore kao da za rukovanje pištoljem treba msti neku posebnu pamet i veštinu.
Za tih par radnji, koliko je potrebno, da ništa drugo naći će klip i naučiti.


Pa sad.
Kažu da je dosta precizno gađao. Pogađati precizno na 15 metara pištoljem baš i nije lako. Bojevom municijom koja pravi trzaj.
Ja sumnjam da je bio samo 3 puta u streljani.


Ако је тачно да је пуцао из CZ Shadow 2, 9х19,то је врхунски спортски пиштољ намењен за практично стрељаштво, има значајно мањи трзај у односу на службене пиштоље и пројектован је за изузетно брзо пуцање (јединачно, није аутоматик). Стрељане за практично пуцање нису као оне класичне за прецизно пуцање него изгледају као војно-полицијски полигон. Са три пуцања није могао много да научи и увежба, па ни мени не делује уверљиво да је био само три пута.
alselone alselone 21:01 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Kako će oni preživeti, ako su iole normalni, ja ne znam.

Tako nešto odgojiti u svojoj kući...


Monstrum i zločin koji "živi dovijeka".
crossover crossover 21:03 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

vrabac_onaj
gvozden1

Ponoviću - ubija čovek

Ubija monstrum


Ja bih pre stavio težinu na roditelje nego na klinca.


Апсолутно. Отац је овде крив до неба.
milisav68 milisav68 21:05 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

vrabac_onaj
Pa sad.
Kažu da je dosta precizno gađao. Pogađati precizno na 15 metara pištoljem baš i nije lako. Bojevom municijom koja pravi trzaj.
Ja sumnjam da je bio samo 3 puta u streljani.

Moguće da je bio više puta, ali tih 15 metara koji se pominju se odnosi samo na čuvara.

Ostalo je u holu i učionici.

Ispalio je 57 puta ukupno.
alselone alselone 21:05 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Отац је овде крив до неба.

Egoistični manijak. Tačno mogu da zamislim i da osetim kao bi izgledao razgovor sa njim pre ovoga.
predatortz predatortz 21:10 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

alselone
Ja sam pročitao da je čuvara ubio sa 14-15 metara.


13 godina dete. Potpuno nevetovatno.


Ma, nije!
Rekonstrukcija kaže da je prišao čuvaru, da je nesrećni čovek pokušao da mu otme pištolj, ali da nije uspeo.
Potom, nastavnica...
Ustrelne rane trbuha i obe ruke. Znači, nekoliko metaka.

U školi je nađeno 56 čaura i šest metaka.

Sa 15 metara, u glavu i jednim metkom, čoveka koji nije sigurno mirno čekao zrno, ne bi mogao pogoditi ni svaki deseti dobro obučen vojnik.

Ja sigurno ne bih, a dobio sam solidnu obuku i ispucao stotine metaka, što u stacionarne, što u pokretne mete.

Novinari jedu govna, po običaju.

alselone alselone 21:11 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Jao druže pa kako nije nevetovatno, imao je 13 godina. Malo stariji od mog klipana koji gleda sunđer boba i i dalje voli da spava sa nama ponekad.

U stvari ne gleda više sunđer boba, sada gleda mladog šeldona.
predatortz predatortz 21:13 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Jao druže pa kako nije nevetovatno


Ma ne to, rekoh nije pogodio čuvara sa 15 metara. Pogodio ga je iz blizine i po svemu sudeći sa više metaka.
alselone alselone 21:15 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Ma ne to, rekoh nije pogodio čuvara sa 15 metara. Pogodio ga je iz blizine i po svemu sudeći sa više metaka.

Kontradiktorni su izveštaji.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:16 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

predatortz


Ma ne to, rekoh nije pogodio čuvara sa 15 metara. Pogodio ga je iz blizine i po svemu sudeći sa više metaka.



Ok, onda novinari jedu govna :)

predatortz predatortz 21:19 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

alselone
Ma ne to, rekoh nije pogodio čuvara sa 15 metara. Pogodio ga je iz blizine i po svemu sudeći sa više metaka.

Kontradiktorni su izveštaji.


Uvek veruj logici i retko ćeš se zajebati.
Koliko god da je puta klinac išao u streljanu, nedovoljno je za takav hitac u čoveka.

Malo ljudi u ovoj zemlji bi to moglo uraditi i svi su primili vrhunsku obuku koju održavaju treninzima.

maksa83 maksa83 21:22 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Ma ne to, rekoh nije pogodio čuvara sa 15 metara. Pogodio ga je iz blizine i po svemu sudeći sa više metaka.

Ako je čuvar bio tamo gde sede dežurni učenici onda od ulaza do tamo nema 15m, to je praktično tu, čim uđeš, nekoliko metara. Za 15m čuvar bi morao da bude ili duboko u hodniku gde su kancelarije ili da nailazi iza ćoška gde su učionice. Ako se sve dešava tu čim se uđe onda su to razdaljine do 5-6 naaajviše 7 metara.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:24 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

predatortz


Uvek veruj logici i retko ćeš se zajebati.
Koliko god da je puta klinac išao u streljanu, nedovoljno je za takav hitac u čoveka.

Malo ljudi u ovoj zemlji bi to moglo uraditi i svi su primili vrhunsku obuku koju održavaju treninzima.



Okej.
Ja i dalje ne vidim šta dete od 12-13 godina radi u streljani. Mislim, to je bila moja poenta.
predatortz predatortz 21:27 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Okej.
Ja i dalje ne vidim šta dete od 12-13 godina radi u streljani. Mislim, to je bila moja poenta


To ne vidim ni ja!
Moji sinovi imaju 17 i 16, nikad oružje nisu držali u ruci, niti će ga ikad iz moje ruke dobiti.
Ako hoće da pucaju, moraće da čekaju punoletstvo da se prijave u vojsku ili sami da plate streljanu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:31 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

predatortz
nikad oružje nisu držali u ruci,


Bar koliko si ti upoznat

Pu,pu, daleko bilo.

Zajebavam se, ne zameri.
predatortz predatortz 21:34 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

vrabac_onaj
predatortz
nikad oružje nisu držali u ruci,


Bar koliko si ti upoznat

Pu,pu, daleko bilo.

Zajebavam se, ne zameri.


Da, to mi je palo na pamet dok sam pisao komentar.

U svakom slučaju, čim su porasli do toga da moram da razmišljam da li će njuškati po kući, moje oružje je deložirano iz stana.

milisav68 milisav68 21:40 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Neues aus der Nachbarschaft
Covek sa oruzjem ubija. Slazem se da je stav prema oruzju osnovni problem.

Bilo bi zanimljivo znati koliko od ovih sto imaju oruzje kod kuce je sposobno da razume zakonske obaveze koje se odnose na drzanje oruzja. Isto pitanje i za ove streljane.

Većina da (pričam o Srbiji, ne zato što je Srbija, već i zato kao posledicu vođenja računa o tome i o kraljevini i SFRJ, ipak smo policijska država), inače bi bilo masakra svako malo.

Ovo je nešto "novo", posledica loše socijalizacije koja je donela nova tehnologija.Bitka za "lajk", i bitka za "preporiku" (što možemo da vidimo i na blogu), je donela frustraciju.

Ali, sve kreće iz porodice, i od malih nogu.Uvek se znalo šta se ne sme, pa bio to džem od kajsija.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:45 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

milisav68
Uvek se znalo šta se ne sme, pa bio to džem od kajsija.


Mislim da je ovaj mali imao previše stvari koje ne sme. Dakle "ne sme" nije bilo u manjku.
milisav68 milisav68 21:56 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

vrabac_onaj
Mislim da je oval mali imao previše stvari koje ne sme. Dakle "ne sme" nije bilo u manjku.

E, moguće, a čitam i da ga (ih, pošto ima sestru od 10 godina), pazila neka žena...

Sad tu ide i politika, pa uskače, pazi sad, Milovan Bojić da brani tatu...

Meni, juče ceo dan muka, i nisam mogao da progovorim....

A danas slažem utiske, i od informacija (iz medija) i od komentara (po društvenim mrežama), i ništa mi nije bilje, al moram da progovorim na lakat.
gvozden1 gvozden1 22:03 04.05.2023

Re: Moja "analiza"


Meni, juče ceo dan muka, i nisam mogao da progovorim....

E moj Milisave

Juče saznam (od dede ubijene djevojčice) da je stradala.
A dete video prekjuče.
Pomislim, čekirao ceo imenik o poslao svima.

Danas stiže da treba da idem na sahranu.

Pa nemoj otići majčin sine.

A kad odeš šta da kažeš, kako da se ponašaš
milisav68 milisav68 22:04 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

maksa83
Ako je čuvar bio tamo gde sede dežurni učenici onda od ulaza do tamo nema 15m, to je praktično tu, čim uđeš, nekoliko metara. Za 15m čuvar bi morao da bude ili duboko u hodniku gde su kancelarije ili da nailazi iza ćoška gde su učionice. Ako se sve dešava tu čim se uđe onda su to razdaljine do 5-6 naaajviše 7 metara.

E, navodno je ušao iz školskog dvorišta, sad vi bolje znate kako to izgleda.

Ja mogu da zamislim kako to izgleda u mojoj bivšoj školi, i deluje mi logično.Čuvar na ulazu, a dežurni učenik 7-8 metara iza njega.

Škola ima ulaz za đake, i ulaz za nastavnike.Dežurni učenik je negde između.
zilikaka zilikaka 22:06 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

al moram da progovorim na lakat.

Moram i ja. Proverila sam, taj pištolj ima oko 1,3kg. Jednom sam išla u streljanu i sećam se da uopšte nije lako držati težinu i nišaniti opruženim rukama. Neka je moja snaga tad bila kao deteta od 13 godina, jer ne gledajte po sebi. To bez ozbiljne vežbe ne može.
Priča o tri posete streljani je očigledno puštena da zaštiti i vlasnike streljane i oca.
milisav68 milisav68 22:10 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

gvozden1

E moj Milisave

Juče saznam (od dede ubijene djevojčice) da je stradala.
A dete video prekjuče.
Pomislim, čekirao ceo imenik o poslao svima.

Danas stiže da treba da idem na sahranu.

Pa nemoj otići majčin sine.

A kad odeš šta da kažeš, kako da se ponašaš

Pročitao sam taj tvoj komentar...

Šta da kažeš - ništa, izjaviš saučešće i zapališ sveću...
milisav68 milisav68 22:15 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

zilikaka
Priča o tri posete streljani je očigledno puštena da zaštiti i vlasnike streljane i oca.

Verovatno, to se zove kontrola štete.

Jel se sećaš fore iz "Kuma" - ko ti prvi priđe i predloži dodgovor...

E tako je Branko Ružić krenuo sa spinom "zapad je kriv" niko od nas nije....
predatortz predatortz 22:15 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

milisav68
gvozden1

E moj Milisave

Juče saznam (od dede ubijene djevojčice) da je stradala.
A dete video prekjuče.
Pomislim, čekirao ceo imenik o poslao svima.

Danas stiže da treba da idem na sahranu.

Pa nemoj otići majčin sine.

A kad odeš šta da kažeš, kako da se ponašaš

Pročitao sam taj tvoj komentar...

Šta da kažeš - ništa, izjaviš saučešće i zapališ sveću...


Stariji je danas išao sa drugarima pred školu. Nekoliko njih se dogovorilo i otišli posle nastave.
Eno ga u sobi, nije deset rečenica sa nama progovorio. A inače melje kao navijen.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:25 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

predatortz
milisav68
gvozden1

E moj Milisave

Juče saznam (od dede ubijene djevojčice) da je stradala.
A dete video prekjuče.
Pomislim, čekirao ceo imenik o poslao svima.

Danas stiže da treba da idem na sahranu.

Pa nemoj otići majčin sine.

A kad odeš šta da kažeš, kako da se ponašaš

Pročitao sam taj tvoj komentar...

Šta da kažeš - ništa, izjaviš saučešće i zapališ sveću...


Stariji je danas išao sa drugarima pred školu. Nekoliko njih se dogovorilo i otišli posle nastave.
Eno ga u sobi, nije deset rečenica sa nama progovorio. A inače melje kao navijen.


Klinci su u soku. Juce razgovaram sa bratovom cerkom koja ide u gimnaziju pored. Ona jaka, ja se raspadam.
maksa83 maksa83 22:26 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

E, navodno je ušao iz školskog dvorišta, sad vi bolje znate kako to izgleda.

Ulaz u školsko dvorište je na par metara od stola za kojim sede dežurni, dakle sve se to dešava tu u okviru od 4-5-6 metara.

bene_geserit bene_geserit 22:29 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Priča o tri posete streljani je očigledno puštena da zaštiti i vlasnike streljane i oca.

Što se oca tiče, taj deo je zakonski nebitan, pošto to nije zabranjeno.
Jedino u smislu menjanja percepcije javnosti.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:35 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

bene_geserit

Što se oca tiče, taj deo je zakonski nebitan, pošto to nije zabranjeno.
Jedino u smislu menjanja percepcije javnosti.


Mrzi me da guglam.
Jesi li siguran je tako mladim licima dozvoljeno da pucaju bojevom municijom u streljani?

Mislim u Srbiji, ne tamo kod tebe. Tamo verovatno i tenk mogu da voze.

U stvari ti si u Kaliforniji, vi ste valjda malo manje "liberalni" kad je prangijanje u pitanju.
milisav68 milisav68 22:38 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

predatortz

Stariji je danas išao sa drugarima pred školu. Nekoliko njih se dogovorilo i otišli posle nastave.
Eno ga u sobi, nije deset rečenica sa nama progovorio. A inače melje kao navijen.

E, slušam, čitam, šta ljudi pričaju...kao maloletnik, izvući će se...

Oće qrac, raspad porodice (kakva god da je bila, i kakvu god iluziju je pravila).

I otac i majka (koju nešto kriju), i mlađa sestra, svi će da ih gledaju ispod oka, gde god se pojave...

Druga stvar, takođe čitam, deca iz te škole imaju traume (što je normalno), neće nazad, a školska godina treba da se privede kraju...

Biće zajebano sžvakati sve to.
milisav68 milisav68 22:47 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

maksa83
Ulaz u školsko dvorište je na par metara od stola za kojim sede dežurni, dakle sve se to dešava tu u okviru od 4-5-6 metara.

E, verujem ti, zato je meni zaškripao policijski izveštaj u odnosu na "novinarske" članke, gde se pominje velika "utreniranost" i broj čaura.

Kad se malo bolje razmisli, tu nema svedoka, već samo snimak sa kamera koji može da nestane ili da se prepravi.
zilikaka zilikaka 22:57 04.05.2023

Re: Moja "analiza"

Mrzi me da guglam.
Jesi li siguran je tako mladim licima dozvoljeno da pucaju bojevom municijom u streljani

Mene nije mrzelo. Apsolutno ne možeš da rukuješ oružjem pre 18. Ima i kaznena odredba za roditelje ako deca dođu u posed oružja pre toga. Izuzetak su šok sprejevi gde je granica 16 godina.
panta panta 06:20 05.05.2023

Re: Moja "analiza"

vrabac_onaj
predatortz

Plus, ljudi govore kao da za rukovanje pištoljem treba msti neku posebnu pamet i veštinu.
Za tih par radnji, koliko je potrebno, da ništa drugo naći će klip i naučiti.


Pa sad.
Kažu da je dosta precizno gađao. Pogađati precizno na 15 metara pištoljem baš i nije lako. Bojevom municijom koja pravi trzaj.
Ja sumnjam da je bio samo 3 puta u streljani.

Ne znam za to dete koliko puta je bilo u streljani.
Znam da sam ja gađao iz tog pištolja, CZ99 (ako sam dobro saznao model pištolja), koji je poprilično težak - jer samo u okvir staje 15 metaka.
Pucao sam jednom rukom.
Da bi išta pogodio, koristio sam bočni stav, kako bi oslonio lakat ruke na telo i na taj način 'umanjio' težinu.
A gađao sam konzervu, a ne 'pokretne' mete.
Da bi se to pogodilo, sa takvim pištoljem, potrebna je veština, za koju mi se čini da nema slučajnosti, nego samo kao posledica velikog broja ispaljenih hitaca pri vežbanju.
Užas!
No, izgleda da nećemo imati pauzu - jutros, u okolini Mladenovca, po medijima, opet ubijeno osmoro ljudi, a, kako se navodi, među ubijenima ima i dece..
Užas!
panta panta 06:54 05.05.2023

Re: Moja "analiza"

milisav68
vrabac_onaj
Mislim da je oval mali imao previše stvari koje ne sme. Dakle "ne sme" nije bilo u manjku.

E, moguće, a čitam i da ga (ih, pošto ima sestru od 10 godina), pazila neka žena...

Sad tu ide i politika, pa uskače, pazi sad, Milovan Bojić da brani tatu...

Meni, juče ceo dan muka, i nisam mogao da progovorim....

A danas slažem utiske, i od informacija (iz medija) i od komentara (po društvenim mrežama), i ništa mi nije bilje, al moram da progovorim na lakat.

Ma normalno!
Nikome nije nimalo bolje.
Koga god sam juče i prekjuče, na poslu, video, svi smo bili potonuli, ali potpuno.
Sastanke održali samo zbog inercije.
Užas!
maliperica maliperica 07:21 05.05.2023

Re: Moja "analiza"

angie01
Tadašnja zapadna kultura (američka) i današnja nemaju veze.


ako cemo pravo, tu americku kulturu iz mog i sadasnjeg vremena jos mogu da uporedim, al onu nasu iz mog i vremena moje dece-nikako.

nije zapadan kultura kriva za ekspanziju nasilja u nasem drustvu.

Nego šta , budaletino.
Ko je na planetarnom nivou promoter nasilja , zla,straha ,zloupotrebe moći,... ako ne USA.

angie01 angie01 08:20 05.05.2023

Re: Moja "analiza"

Nego šta , budaletino.


budala ti keva, koja te nije vaspitala,..to sto si ti promoter neke politike, je tvoj krst, ne moj,...a evo, sta je ovo tvoje obracanje nego nasilnistvo.
NNN NNN 09:45 05.05.2023

Re: Moja "analiza"

alselone
To da ubija čovek a ne pištolj vam je baš loša igra reči koju su izmislili američki lobisti kako bi opravdali mogućnost da se oružje kupuje na trafici i da svako treba da ga ima toliko kao da će sam da vrati Krajinu.

Da dečko nije imao oružje na izvolte, možda se sve ovo ne bi desilo. Da je morao da se snađe da ga nabavi, verovatno bi ga otkrili do tada ili bi se nešto pokazalo ili bi poludeo totalno pa zaglavio terapiju. Ne bi baš dečak od trinaest godina lako nabavio pištolj i municiju na crno, a da ne bude provaljen.

Tako da izostavite tu jeftinu demagogiju, nije lepo. Ubija čovek sa oružjem u rukama.

100% tačno

Da dečko nije imao tatin pištolj - mogao bi samo da se uhvati za svoj (što je primereno njegovim godinama), mislim koliki je psiho verovatno bi našao način da naudi nekome, ali ni približno u ovolikoj meri.

Ovih sranja ima najviše u Americi jer tamo ima oko 400 miliona (!!!) komada ličnog naoružanja, pa je svima najdostupnije, a ljudi su govna (u određenom procentu) i spoj ličnosti + okolnosti + dostupnosti čine da se ovo dešava.
NNN NNN 10:03 05.05.2023

Re: Moja "analiza"

Ovaj monsturm iz okoline Mladenovca je imao (očev) kalašnjikov!?!
Otkud majmunu (mislim na oca koji je neko kurčevo vojno lice) kalašnjikov?
Posle ovoga, i najave "akcije" (čuj kurče), polovina govana (najverovatnije većina povezana sa vojskom i policijom) će da razmišlja da preda "svoje" (nelegalne!) automatske puške, a druga polovina će da razmisli da ih malo bolje sakrije.
Ovaj monstum je već imao "istoriju" da je maltretirao meštane i pretio, ali se takvima standardno povlađivalo i prikrivalo se (verovatno i uz pomoć tatice).
predatortz predatortz 10:10 05.05.2023

Re: Moja "analiza"

Otkud majmunu (mislim na oca koji je neko kurčevo vojno lice) kalašnjikov?


Otud što je pukovnik. Mislim, otac.
highshalfbooze highshalfbooze 10:15 05.05.2023

Re: Moja "analiza"

predatortz
Otkud majmunu (mislim na oca koji je neko kurčevo vojno lice) kalašnjikov?


Otud što je pukovnik. Mislim, otac.


Ovo bi potkrepilo moje mišljenje o tome kako su vojna lica najveći šverceri i kradljivci ličnog naoružanja iz magacina JNA koji su ostali nekažnjeni.
NNN NNN 10:55 05.05.2023

Re: Moja "analiza"

predatortz
Otkud majmunu (mislim na oca koji je neko kurčevo vojno lice) kalašnjikov?


Otud što je pukovnik. Mislim, otac.


Je l' ovo znači da mu je otac kojim slučajem general da bi trebalo da ima kod kuće višecevni raketni bacač?
(komandant armije - borbeni avion, a moranrice - podmornicu)...

Nisam siguran da je uopšte dozvoljeno ikome držanje kalašnjikova kod kuće.
Ali donekle ima smisla, znam više ljudi koji su bili šoferi u Lasti, pa im autobusi bili parkirani kod kuće i kasnije ih vozila i njihova deca (koja su se doduše isto zaposlila kao šoferi u Lasti)

NNN NNN 10:58 05.05.2023

Re: Moja "analiza"

Evo sad guglam i kaže
Држање аутоматског оружја, попут „калашњикова” и „хеклера” као и експлозивних направа (бомбе кашикаре) тешко је кривично дело у свим земљама света, и ту и наш закон не одступа.
...За поседовање наоружања у илегалном поседу предвиђена је казна од две до 12 година затвора.


Dakle svako ko privatno poseduje Kalašnjikaov - za početak je govno kriminalno, pa tek onda sve ostalo.
predatortz predatortz 12:12 05.05.2023

Re: Moja "analiza"

NNN
predatortz
Otkud majmunu (mislim na oca koji je neko kurčevo vojno lice) kalašnjikov?


Otud što je pukovnik. Mislim, otac.


Je l' ovo znači da mu je otac kojim slučajem general da bi trebalo da ima kod kuće višecevni raketni bacač?
(komandant armije - borbeni avion, a moranrice - podmornicu)...

Nisam siguran da je uopšte dozvoljeno ikome držanje kalašnjikova kod kuće.
Ali donekle ima smisla, znam više ljudi koji su bili šoferi u Lasti, pa im autobusi bili parkirani kod kuće i kasnije ih vozila i njihova deca (koja su se doduše isto zaposlila kao šoferi u Lasti)



Ne. To znači da je njegov otac lako mogao doći do oružja čije držanje nije dozvoljeno u Srbiji.
Ostalo u tvom komentaru je humor u pokušaju.
NNN NNN 13:01 05.05.2023

Re: Moja "analiza"

Lako je mogao doći, ali NIJE SMEO da dođe u tome je poenta
(a tek o njegovom degeneriku da ne govorim)!
Dakle kad oni koji bi trebalo da su NAJODGOVORNIJI krše propise (i na to se konstantno zatvaraju oči i toleriše se), šta onda da očekujemo i sad smo kao iznenađeni što se ovako nešto dešava.
predatortz predatortz 13:03 05.05.2023

Re: Moja "analiza"

Lako je mogao doći, ali NIJE SMEO


Nije!
Niko u posedu ne sme da ima vojno naoružanje. Tu je Zakon o oružju i municiji veoma jasan.
Svi koji ga poseduju krše zakon.
magnus magnus 07:05 06.05.2023

Re: Moja "analiza"

Otkud majmunu (mislim na oca koji je neko kurčevo vojno lice) kalašnjikov?
recimo zarobljen u ratu, paz sad , nije bez veze da osoba koja je učestvovala u ratu i kojoj realno preti recimo krvna osveta ima kući nešto malo bolje od tetejca,
alselone alselone 09:03 06.05.2023

Re: Moja "analiza"

recimo zarobljen u ratu, paz sad , nije bez veze da osoba koja je učestvovala u ratu i kojoj realno preti recimo krvna osveta ima kući nešto malo bolje od tetejca,

Nemojte braniti više imanje oružja, stvarno je loše. Nađeš neki ludi izuzetak krvne osvete kao da smo u Crnoj Gori 1800-te a ne u Srbiji u 2023.

Kalašnjikov, hej.
maksa83 maksa83 09:12 06.05.2023

Re: Moja "analiza"

Nemojte braniti više imanje oružja, stvarno je loše. Nađeš neki ludi izuzetak krvne osvete kao da smo u Crnoj Gori 1800-te a ne u Srbiji u 2023.

Imanje pištolja u kući "zbog bezbednosti" je po važećim zakonima masna laž. Em ti što ako ga držiš po propisima treba nekoliko minuta da ga se domogneš (pri tome će nasilnik kulturno da sačeka da ti izvadiš pištolj sa zaključanog mesta A i municiju sa mesta B i sve lepo sastaviš i napuniš), em što je prag prekoračenja nužne samoodbrane postavljen tako nisko da ćeš sa ogromnom verovatnoćom ti završiti u zatvoru ako ga upotrebiš. "Volim pištolje i hoću da gađam" je (aj da kažemo) zapravo "validan i pošten razlog", a "treba mi za bezbednost doma" je u Srbiji bulšit.
milisav68 milisav68 09:55 06.05.2023

Re: Moja "analiza"

maksa83

Imanje pištolja u kući "zbog bezbednosti" je po važećim zakonima masna laž. Em ti što ako ga držiš po propisima treba nekoliko minuta da ga se domogneš (pri tome će nasilnik kulturno da sačeka da ti izvadiš pištolj sa zaključanog mesta A i municiju sa mesta B i sve lepo sastaviš i napuniš), em što je prag prekoračenja nužne samoodbrane postavljen tako nisko da ćeš sa ogromnom verovatnoćom ti završiti u zatvoru ako ga upotrebiš. "Volim pištolje i hoću da gađam" je (aj da kažemo) zapravo "validan i pošten razlog", a "treba mi za bezbednost doma" je u Srbiji bulšit.

Sve je masna laž, pa i držanje oružja po propisima.To nikad niko nije proveravo, sem ako se radi o političkim protivnicima.

Druga stvar je psihologija, dovoljno je da razbojnici znaju da kuća ima oružje i da je preskoče.

Neka lična razračunavanja tu ne igraju neku ulogu.
alselone alselone 10:04 06.05.2023

Re: Moja "analiza"

Druga stvar je psihologija, dovoljno je da razbojnici znaju da kuća ima oružje i da je preskoče.


Odolevao sam da kupim ovu tablu za kuću, iako nemam ni vazdušnu pušku.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana