Astrologija| Društvo

Eventualno

angie01 RSS / 17.05.2023. u 21:57

 FwU0-8HWAAEvK83?format=jpg&name=small

Autor-Dragoljub Zamurovic

 

Davnih devedesetih, je neka od cecajeca, na pitanje voditelja u nekoj emisiji- kako je, odgovorila sa-eventualno. To je bio jedan od onih Tolstojevski kreacija, u zelji da se turbofolk pamet prikaze boljom nego jeste i bilo je smesno. Stavise, godinama smo na isto pitanje iz zahebancije odgovarali istim besmislenim odgovorom i uvek se smejali. Tada je barem tako zvucalo. Komicno i neobavezno,...neobavezno u kontekstu, da li mora da ima smisla- jer, ne mora.

U medjuvremenu su se stvari odvijale tako, da je izgradjen ambijent, u kome je jedni razuman i tacan odgovor, na obicno, mahom kovencionlano pitanje- kako si, taj nesuvislo dat, bez znanja ni pravog znacenje reci.

Pa tako, nije vise smesno i istina je i jedino realno i verodostojno je, da sam eventualno...svi smo.



Komentari (528)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 10:47 22.05.2023

Re: ..

Spiridon
jbt. citam vest na b92 ... pa to je starsno. Pa oni su zayebali Informer.

jako, jako lose

nikako da skapiram ko jos cuva ovaj blog?



Не знам. И ја се баш питам.

Од овога је прошло скоро 6 година:


Što smo blogovali - blogovali smo


Можда то зна Веран Матић?


promoter promoter 14:13 23.05.2023

Re: ..

bene_geserit
citam vest na b92 ... pa to je starsno. Pa oni su zazebali Informer

Najluđe je kad se pojavi bilo kakva vest o Vučiću, pa pogledaš komentare, ja uvek gledam da bi se smejao ...

Na žalost, to je više za plakanje.
angie01 angie01 13:51 22.05.2023

nevezano,

zelim da vam predstavim gospodju Kristinu Savic, Divu, za koju je retko ko cuo,...narocito ako ne ide u pozoriste,..a ni tada,

Kristina je deo ansabla Pozorista na Terazijama, tacnije, peva u horu i cesto je iza scene ili u gomili ostalih clanova hora na scena- a peva bogovski.

kristina je skromna i nema zelju da se gurka, pa toko ostaje u senci onih prodornijih, iako je nesporno neverovatna,

pre neko vece sam je slusala uzivo na premijeri revijalne predstave Pozorista na Terazijama, koja je sastavljena od upecatljivih numera iz svih mjuzikla, koje ovo pozoriste izvodi,..i Kristina je bila najveca zvezda, pored svih onih poznatih, koje su se pojavile- najveci aplauz, ovacije i divljenje, dobila je ona.

snimci koje cu da postavim, nemaju baz dobar tonski tretman, ali nema veze.

KAD BI MOJA BILA

angie01 angie01 10:33 23.05.2023

utorak, 23. Maj,

jos uvek mi nije jasno, protiv koga je zakazan najveci miting evr 26.?

je l protiv sopstvenih gradjana, koji su izasli u setnje protiv nasilja, koje su inicirali stravicni dogadjaji ubistava dece,...i ko su tu neprijatelji, kojima treba pokazati nemustim jezikom, ko je jaci?

...i u kojoj drzavi se narod ovako zvanicno deli?!
shmoo shmoo 10:51 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

angie01
jos uvek mi nije jasno, protiv koga je zakazan najveci miting evr 26.?

je l protiv sopstvenih gradjana, koji su izasli u setnje protiv nasilja, koje su inicirali stravicni dogadjaji ubistava dece,...i ko su tu neprijatelji, kojima treba pokazati nemustim jezikom, ko je jaci?

...i u kojoj drzavi se narod ovako zvanicno deli?!



Дабре, ни мени није јасно откуд сада сви ти позиви на протесте, уличне скупове, јавне манифестације, ваздуПлоховне митинге итд. баш сада када треба заћутати, туговати и запети да се ради, највише него икада до сада у Србији?

И то порадити највише најпре на себи и на својој породици у својој кући, не на улици.

Али схватио сам већ да џабе питам, ионако никога није брига.

angie01 angie01 11:21 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

не на улици.


to kaze i krljeusa, dok mase vesticijim neon noktima na pinku, u placenom nastupu.
angie01 angie01 11:27 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

- A taj koncept ‘ćuti, radi i plaši se’ pripada feudalnom ustrojstvu, nasleđu robovlasništva, koje je civilizacija manje više uspešno pokušala da iskoreni, tako da pravo na pobunu nije samo privilegija beskućnika i građani zemlje nisu robovi bez prava na glas, samo zato jer, zamisli, žive od svog rada - napisala je ona na društvenim mrežama.

Hana Selimovic
angie01 angie01 12:01 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

i neko da objasni krljeusi, da je telekom drzavna firma, da pripada svim gradjanima, a ne partiji na vlasti, kao i da svi gradjani pune budzet, da to nije dzeparac snsa.
angie01 angie01 12:04 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Seka Aleksic, na celo kolone.
predatortz predatortz 12:35 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

angie01
Seka Aleksic, na celo kolone.


E to je ono o čemu govorim ovde!
Neću Vučića, to nije sporno!
Alio neću ni Seku (figurativno)!
Neću više govno za govno!
Neko mora nešto da ponudi, jasno, konkretno i dopadljivo.
Jednom smo probali princip manjeg zla, pa je to manje zlo ispalo veliko sranje.
shmoo shmoo 12:53 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

angie01
не на улици.


to kaze i krljeusa, dok mase vesticijim neon noktima na pinku, u placenom nastupu.



Рекох већ Алселону тамо код Филипа на блогу да бих волео да грешим.

Само то што бих ја волео, или не бих волео, уопште не утиче на то шта мислим о свему томе.

angie01 angie01 12:55 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Alio neću ni Seku (figurativno)!


bogami, koliko sam otpratila- a sasvim slucajno, Seka je sve vreme davala jasnu podrsku, ona je neko koga ona Srbija koja gleda rts i Pink voli i veruje joj, znaci, neko njihov treba da im otvara oci, oni ove sto filozofiraju- ne razumeju.

druga stvar,..za slucaj devojscice Romkinje, koju drugari ponizavaju i nece da idu sa njom na maturu, ona -Seka- je bez razmisljanja ponudila da ide sa njom, odmah je zvala kontak novinara, koji joj je dat, on je povezao sa devojcicom i bez puno pirce- slucaj ce se zavrsiti onako kako treba.

znaci, Seka na celo kolone,..ona nije zainteresovana za neke politicke pozicije, ona ocigledno ljudski reaguje i odradjuje,..ja vec duze vreme pricam- vidi moje blogove- dosta mi je akcija, koje se svode na provlacenje kroz pljuvacku- uradi brate nesto konkretno.
angie01 angie01 12:57 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Рекох већ Алселону тамо код Филипа на блогу да бих волео да грешим.


ma ne gresis ti, samo se prenemazes- zna se koga podrzavas, nema prostora za izvodjenje pirueta.
gvozden1 gvozden1 12:58 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

neću ni Seku

Jel se radi o TOJ Seki Aleksić?

Za to ime sam čuo, ali u smislu, neka ih, to je neki drugi svet.

Turbo-folk Seka?
angie01 angie01 13:04 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Turbo-folk Seka?


turbofolk Seka, Bosanka, koja je pokazala vise herca i volje i konkretnih radnji od nekih drugih, koji samo belebecu nesto- znaci Seka!
gvozden1 gvozden1 13:07 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

angie01
Turbo-folk Seka?


turbofolk Seka, koja je pokazala vise herca i volje i konkretnih radnji od nekih drugih, koji samo belebecu nesto- znaci Seka!

Dobro, svako svoje protežira.

I stane Seka na čelo kolone, i skupi pet miliona ljudi, i šta se dešava, ko vlada Srbijom, Seka?
Još nam samo Seka fali.
angie01 angie01 13:10 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

mogla bih samo jos da kazem, jer me to nekako najvise muci u ovom nasem UZASNOM smetlistu nemoralnosti i neljudskosti,...meni nekako delujuje da je jedna strana ovog podeljenog drustva, ona cista, nevina, jos neformirana devojcica, koja hrabro pruza ruke prema monstrumu i pokusava da ga zaustavi, a sa druge, ovi sto zanemaruju apsolutno sve vrednosti normalnog zivota i teraju neku agendu, vezujuci ljudima zute trake i organiziju miting, upravo protiv te devojcice.

sad nek predator sere, da patetisem, zloupotrebljavam, i sta god hoce- al to vam je dragi moji sustina.
angie01 angie01 13:12 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

I stane Seka na čelo kolone, i skupi pet miliona ljudi, i šta se dešava, ko vlada Srbijom, Seka?
Još nam samo Seka fali.


pa nece Seka da vlada,..o cemu pricas,...ko ce ne znam- onaj ko ce biti izabran- al da li mislis da je ovo ok i da treba ovako da ostane?!
gvozden1 gvozden1 13:59 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

pa nece Seka da vlada,..o cemu pricas,...ko ce ne znam- onaj ko ce biti izabran

A ko treba da vlada ako Seka ima većinu?
Neće Seka vlast, ona je anđeo božji sišao sa nebesa da Srbiju spasi.


Ako je Srbija spala da je spasava turbo-folk pevaljka koja pravi reklamu na nesreći neke Cigančice, ko ih jebe, i nju i Srbiju, sve neka ide u tri materine.

Seka Aleksić, jebote!
angie01 angie01 14:25 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

A ko treba da vlada ako Seka ima većinu?
Neće Seka vlast, ona je anđeo božji sišao sa nebesa da Srbiju spasi.



eajd ne lupetaj,...ovo bas ne mogu da ti crtam.

Ako je Srbija spala da je spasava turbo-folk pevaljka koja pravi reklamu na nesreći neke Cigančice, ko ih jebe, i nju i Srbiju, sve neka ide u tri materine.


izvini, a sta radi druga strana, bilo koja???,...evo ja nisam zaiteresovana ni za jednu, samo za resenje, ko je ponudio resenje toj devojcici racimo?...je l neko od Roma, koji su u situaciji-da ne lajem sada, sta oni rade-, je l neka druga licnost, ciji bi potez mogao da uzrokuje neko pomeranje, je l neko na vlasti,...pa boktemazo, oni su u Ribnikar poslali nadri alancumak ludacu, da eksperimentise sa traumatizovanom decom, bez znanja roditelja i jos je ludaca porepoznala sansu, da ponudi svoju "metodu" kao obaveznu za sve skole...ja ne znam kako drugacije da definisem monstrume, nego ovako.

evo, kazi mi ti, je l ministarka za porodicu, je l ministar prosvete, nastavno osoblje, direktorka, rotitelji te dece koji maltretiraju,...evo, ko je u taku rekao, vazi, ide sa mnom, gde je devojcica- jednostavno!
predatortz predatortz 14:32 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Seka Aleksić, jebote!


Ma, bre!
Pusti budale!

Do juče im je bila Karleuša zakletva. Danas pljuju nju, veličaju Seku...
Tu nema fokusa!
To misli kad padne Vučić ima da cvetaju ruže, da vlada zakon, Nemac da šalje pare furgonima...

Ja pitam: Ko?!
Koji mu je program? Ekonomski, nacionalni, politički, kom spektru pripada, s kim bi u saveze?
Bez zadovoljavajućeg odgovara na ta pitanja smešno je i razgovarati.
Vidim neke klince, vrte tri opšta mesta. EU, ekologija, demokratija.

Od ozbiljnih tema beže kao đavo od krsta!
Nije država nevladina organizacija, pa da se živi od fraza i palamuđenja.

shmoo shmoo 14:43 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

angie01
Рекох већ Алселону тамо код Филипа на блогу да бих волео да грешим.


ma ne gresis ti, samo se prenemazes- zna se koga podrzavas, nema prostora za izvodjenje pirueta.



ОК.

Ионако, кога брига.

gvozden1 gvozden1 14:57 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

eajd ne lupetaj,...ovo bas ne mogu da ti crtam.

Ajd molim te.
Evo ti situacija:
Seka ima podršku, a neće vlast.
Što?
Visokomoralna, gadjiva na pare, ne voli da se eksponira, što ne bi uzela vlast, i kako znaš da ne bi?

U redu, ložiš se na njeno to što zove muzika, ali kako znaš da ne bi uzela vlast?

a sta radi druga strana

Pa zato Seka?

Ne veruj u idole

Sve je to biznis, sve reklama, sve je to trik.
gvozden1 gvozden1 14:58 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Do juče im je bila Karleuša zakletva. Danas pljuju nju, veličaju Seku...
Tu nema fokusa!

Pameti nema, pameti, jebeš fokus.
angie01 angie01 15:00 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Pusti budale!


ko su budale?

Do juče im je bila Karleuša zakletva. Danas pljuju nju, veličaju Seku...


ko je velicao krljeusu-ja?...nikada,...eno ti kod pedjice na starim blogovima, mozes da vidis,..o Seki nisam rekla nikad nista- ne pratim,...ovo sam videla i podrzavam akciju, u cemu je problem?
Ja pitam: Ko?!

znaci nista, da ostane ovako?


Od ozbiljnih tema beže kao đavo od krsta!
Nije država nevladina organizacija, pa da se živi od fraza i palamuđenja.


ko bezi od ozbiljnih tema, sem vlasti,...i vas sto prdite okolo i pravdate sva sranja.
predatortz predatortz 15:04 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

ko bezi od ozbiljnih tema, sem vlasti,...i vas sto prdite okolo i pravdate sva sranja


Ovim rečnikom u kući, u prirodnom okruženju gde je to, čini mi se, normalno.
angie01 angie01 15:07 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

U redu, ložiš se na njeno to što zove muzika, ali kako znaš da ne bi uzela vlast?

ja ni ne znam sta Seka peva, to nije maj kap of ti, komentarisala sam njene ljudske poteze i objasnila, zasto bi bila dobra da povede-zbog svih koji je vole i ne razumeju ove druge, a njen jezik im je razumljiv....sve ostalo si izmislio.


Ne veruj u idole


pa ja i ne verujem, to je tvoj fazon.


Sve je to biznis, sve reklama, sve je to trik.


ma neka je, sto neko drugi nije istupio na bilo koji nacin?!...ima ih najmanje sto, koji bi bili odgovorni za slucaj, pa nista.
angie01 angie01 15:08 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Pameti nema, pameti, jebeš fokus.


ajmo botovi!
angie01 angie01 15:09 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Ovim rečnikom u kući, u prirodnom okruženju gde je to, čini mi se, normalno.


ahahaha,...kaze neko, ko se najprostackije ikada ovde obratio.
predatortz predatortz 15:11 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

angie01
Pameti nema, pameti, jebeš fokus.


ajmo botovi!


Filip i emil(ia) su na drugom postu.
Iz te branše si trenutno sama ovde.

angie01 angie01 15:13 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Filip i emil(ia) su na drugom postu.
Iz te branše si trenutno sama ovde.


za Filipa ne znam-mada vise izgleda, da je zaokupljen "popularnoscu"- Emilija mi deluje samostalno,..a ja bot svakako nisam,..za razliku od vas nekoliko ovde, sto radite!
gvozden1 gvozden1 15:18 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

ja ni ne znam sta Seka peva, to nije maj kap of ti,

Ali je zato u dušu poznaješ, znaš da ne bi uzela vlast i ako bi pet miliona za njom krenuli, znaš da je iz Bosne, mnogo nešto znaš o nekome ko te ne zanima:)

Što se bre stidiš same sebe, i turbofolk je za ljude.
angie01 angie01 15:21 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Što se bre stidiš same sebe, i turbofolk je za ljude.





znaš da ne bi uzela vlast


koj ce joj.
gvozden1 gvozden1 15:27 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

koj ce joj.

E, Endži, Endži....
predatortz predatortz 15:28 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

znaš da ne bi uzela vlast i ako bi pet miliona za njom krenuli


Ona verovatno bi.
Svaki pametan čovek bi sad od toga bežao kao đavo od krsta.
angie01 angie01 15:32 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

niste mi samo, ni jedan ni drugi rekli, da li onda treba ovako da ostane?
predatortz predatortz 15:40 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

angie01
niste mi samo, ni jedan ni drugi rekli, da li onda treba ovako da ostane?


Ja sam bio veoma jasan. Moj glas će dobiti onaj ko na zadovoljavajući način odgovori na onih par jednostavnih pitanja koje sam postavio.

To nije SNS!

Da li će neki drugi napraviti većinu, to ne znam.
Koliko primećujem, niko ozbiljan se u ovom trenutku oko toga ne otima.



gvozden1 gvozden1 15:42 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

angie01
niste mi samo, ni jedan ni drugi rekli, da li onda treba ovako da ostane?

A izbor je kakav, ovako, ili Seka ispred pet miliona Srba?

Onda ovako.
angie01 angie01 15:46 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

A izbor je kakav, ovako, ili Seka ispred pet miliona Srba?

Onda ovako.


- Kako možeš da pričaš, ako nemaš mozak? - upita Doroti
- Ne znam... - odgovori Strašilo. - Ali i oni koji nemaju mozak, mnogo vole da pričaju! ("Čarobnjak iz Oza"


Koliko primećujem, niko ozbiljan se u ovom trenutku oko toga ne otima.


to sto je opozicija impotentna, ne znaci valjda da treba da zivimo u ovakvom drustvu-do nas je, a ne do pojavljivanja Mesije.
gvozden1 gvozden1 15:50 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Svaki pametan čovek bi sad od toga bežao kao đavo od krsta.

Pa ne baš.

U zaebanim vremenima pametan čovek je najbolje rešenje.

Uvek postoji najpametnije moguće rešenje, i mogu ga naći samo pametni ljudi.
To naravno isključuje i Vučića i Seku.

A ko je taj, e to nam je enigma, i to, i šta je pametno rešenje.

Ovo što se nudi na protestima je pola rešenja, kažu, Vučić, SNS i to, to je katastrofa.

I tu su u pravu.

A šta treba, e to ne čujemo.

Da se ugase Pink, Hepi i ostalo, ne bi smetalo, ali malo je to, šta dalje.

Nemamo ideja, moj Pred, to nam je osnovni problem.
gvozden1 gvozden1 15:51 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

angie01
A izbor je kakav, ovako, ili Seka ispred pet miliona Srba?

Onda ovako.


- Kako možeš da pričaš, ako nemaš mozak? - upita Doroti
- Ne znam... - odgovori Strašilo. - Ali i oni koji nemaju mozak, mnogo vole da pričaju! ("Čarobnjak iz Oza"


Koliko primećujem, niko ozbiljan se u ovom trenutku oko toga ne otima.


to sto je opozicija impotentna, ne znaci valjda da treba da zivimo u ovakvom drustvu-do nas je, a ne do pojavljivanja Mesije.


Jel ti to Seka rekla?:)
promoter promoter 15:53 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

gvozden1
angie01
niste mi samo, ni jedan ni drugi rekli, da li onda treba ovako da ostane?

A izbor je kakav, ovako, ili Seka ispred pet miliona Srba?

Onda ovako.

Ja se ne slažem.
predatortz predatortz 15:57 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Nemamo ideja, moj Pred, to nam je osnovni problem.


Pametni se sad izmiču!
Imaš dve skupine lobotomiranih.
Ove Vučićeve - polusvet i glupavo do bola!
Ove zadojene "EU vrednostima", koji bi bez upotrebe mozga pristajali na sve što se od njih traži.

Nema tu neke suštinske razlike. Između stava "rek'o Vučić" i "traži EU".
I jedno i drugo zahteva podanike i ne trpi sumnju i preispitivanje.

Pametnom tu mesta nema. On ne bi animirao ni jedno od ta dva stada.

Perspektiva nam je goveda ili ovce.
angie01 angie01 15:59 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Nemamo ideja, moj Pred, to nam je osnovni problem.


prvo, neki imaju ideje, ali nisu eksponirani, drugo, sve je bolje od ovog dna, trece, neke stvari ne treba ponovo izmisljati, neke zemlje su ustanovila mnoge stvari koje odlicno funkcionisu-preuzmes model, ne improvizujes gluposti.
angie01 angie01 16:06 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,


Nema tu neke suštinske razlike. Između stava "rek'o Vučić" i "traži EU".
I jedno i drugo zahteva podanike i ne trpi sumnju i preispitivanje.




kaze neko, ko bi vratio monarhiju,...pa Isuse!

Pametnom tu mesta nema. On ne bi animirao ni jedno od ta dva stada.


ako tako posmatras gradjane ove zemlje- sta si tacno ti?
predatortz predatortz 16:10 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

kaze neko, ko bi vratio monarhiju


Tako je!
Da se vrate i zakoni. Naši! Kralj figura, vlada vodi državu.

ako tako posmatras gradjane ove zemlje- sta si tacno ti?


Ja sam ja i ništa više od toga.
angie01 angie01 16:17 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Da se vrate i zakoni. Naši! Kralj figura, vlada vodi državu.


figura, ne figura, gradjani su tako podanici,...koji ce drzavi kralj, ako ima dobre institucije sistema i samim tim, smenjivu vlast, ako ne valja, a ne figuru, koja ima neko "pravo" da nasledjuje ulogu.


Ja sam ja i ništa više od toga.


pa ne ko si, nego sta si,...ti koji obicno procenjujes i kvalifikujes druge, posle necega sto si im ucitao, evo ja ti ne ucitavam nista, pitam u odnosu na to sto si sam napisao, nista ne interpretiram?
predatortz predatortz 16:26 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

pa ne ko si, nego sta si,...ti koji obicno procenjujes i kvalifikujes druge, posle necega sto si im ucitao, evo ja ti ne ucitavam nista, pitam u odnosu na to sto si sam napisao, nista ne interpretiram?


Ne pripadam ni Vučićevom, ni EU stadu.
Politički, ja sam umereni konzervativac, zagovornik desnog centra, koji u Srbiji nema stranku ili pokret koji ga reprezentuje.
Ima nekih koji bi da se tako predstave, ali me nisu ubedili.
Dakle, pojedinac sa nekim stavom...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:28 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

gvozden1
angie01
niste mi samo, ni jedan ni drugi rekli, da li onda treba ovako da ostane?

A izbor je kakav, ovako, ili Seka ispred pet miliona Srba?

Onda ovako.


ja ne znam šta ti je seka kriva, ova bulumenta joj nije ni do koljena.. žena sama napravila lovu od nule..
šta su napravili ovi osim sistematski te potkradali gdje god im e ukazala prilika i to na principu ko će jače da poliže dupe vođi..
vođa je druga stvar..
al svita.. pa to je smo dno kace, seka je za njih suv genije.. ne znam kako to ne vidš
angie01 angie01 16:53 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Dakle, pojedinac sa nekim stavom...


ovo je vise nego smesno, s obizrom da uredno ucestvujes po potrebi.


al- nisam te to pitala.
predatortz predatortz 17:02 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

angie01
Dakle, pojedinac sa nekim stavom...


ovo je vise nego smesno, s obizrom da uredno ucestvujes po potrebi.


al- nisam te to pitala.


Ovo je siže tvog nerazumevanja sloboda.
Po tebi, ako neko učestvuje u razgovorima on je nečiji?

Šta reći, osim da je to tužno viđenje i teško nerazumevanje sveta oko sebe.

Ali si nesvesno rekla jedno:

Pošto, po tebi, samo angažovani učestvuju u pvakvim razgovorima, to znači da si ti angažovana za nekoga.
Nije da nismo slutili, ali eto i priznanja.
angie01 angie01 17:20 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Po tebi, ako neko učestvuje u razgovorima on je nečiji?


kako si shvatio da sam na to mislila?
Ali si nesvesno rekla jedno:





huci, izadji iz predatora.

ma ne mislim da je tvoje angazovanje sto ucestvujes u razgovorima.
maksa83 maksa83 17:35 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

A šta treba, e to ne čujemo.

Da se ugase Pink, Hepi i ostalo, ne bi smetalo, ali malo je to, šta dalje.

Nemamo ideja, moj Pred, to nam je osnovni problem.

Godinu dana prelazne vlade + oslobođeni mediji + izbori pa ako treba Boško da dođe na vlast onda Boško, ako treba Šešelj onda Šešelj, ako treba vaskrsli zombi Sloba onda vaskrsli zombi Sloba. Ali godinu dana medija koji nisu pod SNS kontrolom je apsolutni minimum.


angie01 angie01 18:29 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Godinu dana prelazne vlade + oslobođeni mediji + izbori


dovde se slazem.
shmoo shmoo 19:03 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

angie01

- Kako možeš da pričaš, ako nemaš mozak? - upita Doroti.



Мислиш на Пајића?

Па да, то и личи на њега радозналог.

А зна се шта увек урадимо радозналима овамо јужно од Саве и Дунава.

Одмах, чим пређу неки од мостова на ову страну.





angie01 angie01 19:43 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Мислиш на Пајића?


ti vidis Pajica u blizini?...ili si ostao pod utiskom onog sto ti je rekao, ma sada imas halucinacije.

e, al nezvezano, moram da ti se zahvalim na onoj molbi Filipu- meni je njegov odgovor, jedan od najsmesnijih gluposti evr napisanih na ovom blogu,...pala sam sa stolice.

...verujem da se nisi ni ti nadao, nego je sve bas spontano iznudjeno ispalo-znaci cist originalni biser.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:45 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Jel se radi o TOJ Seki Aleksić?


Bosancica...


angie01 angie01 20:08 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Miki, je l se ti drogiras, il si stalno cirke,...ne znam kako je moguce, da bilo ko tako uporno dotrcava i lupeta kojesta i da mu je to zabavno.
shmoo shmoo 20:24 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

angie01

ti vidis Pajica u blizini?...ili si ostao pod utiskom onog sto ti je rekao, ma sada imas halucinacije.



Не, него Пајића смо годинама звали Дороти на Блогу Б92.

Пар блогера и ја.

Због његових хвалоспева његовој новој домовини, по његовим речима ленд ов милк енд хани, и класичног гастербајтерског синдрома пљувања по Србији и онима који још увек живе у Србији који га и данас држи иако живи у Стејтсима већ дуго.

И нисам ја био аутор тог његовог надимка. Да се зна.

Али ми се допао па сам га и ја користио.

Због Пајићевог упорног продавања америчанског Оза на Блогу Б92 нама нишчима духом.






shmoo shmoo 20:34 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

angie01

e, al nezvezano, moram da ti se zahvalim na onoj molbi Filipu- meni je njegov odgovor, jedan od najsmesnijih gluposti evr napisanih na ovom blogu,...pala sam sa stolice.

...verujem da se nisi ni ti nadao, nego je sve bas spontano iznudjeno ispalo-znaci cist originalni biser.




Филип је, што се мене тиче, због оног и онаквог његовог одговора на моје зезање постао господин човек у мојим очима и ја му ево и овде код тебе као и тамо код њега због таквог његовог одговора јавно пред свима скидам мој шешир у знак искреног поздрава и поштовања због његовог држања у датој ситуацији.







П.С. - Анђо, што рече професор Вујић, нема ниједне Владе Србије у последњих 20 година у којој није седео неки мој бивши ђак као министар.

И не бих ја ту више ништа ни додавао ни одузимао.

angie01 angie01 20:52 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Не, него Пајића смо годинама звали Дороти на Блогу Б92.


nikada to nisam videla.
Због Пајићевог упорног продавања америчанског Оза на Блогу Б92 нама нишчима духом.


a bogami, nisam ni to, meni deluje da dosta objektivno govori, a cesto se i zeza, kada bene krene sa svojom pesmicom, recitacijom.
angie01 angie01 21:06 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Филип је, што се мене тиче, због оног и онаквог његовог одговора на моје зезање постао господин човек у мојим очима и ја му ево и овде код тебе као и тамо код њега због таквог његовог одговора јавно пред свима скидам мој шешир у знак искреног поздрава и поштовања због његовог држања у датој ситуацији.


ma hajde- evo, zanemari sto smo ti i ja upitanju, potpuno je nebitno, nego covek NIKADA nije reagova ni na jednu uvred, od onoliko najgorih mogucih, na prvoj strani mu miki casti porn prostaklukom zenu koja je dosla da komentarise i on nista-ja tu ne branim tadejus, nemam pojma ni sta su pricali, nego princip.

znaci Filip kao autor, skoro dvais godina dozvoljava nevidjeni primitivizam i haos na svom blogu-sto je sramotno i skaradno,....i prvo to prvada, time, da bi se videlo ko je kakav- sto je glupost nevidjena, a drugo, kaze, kako ima odlicno, misli na broj, komentarisane blogove, sto ispada, da mu je to glavni razlog nereagovanja, da ima sto vise komentara, pa makar bili i tako nedopustivi i besmisleni, ono, covek dozivljava da je popularan autor,...to sto dozvoljava da njega maltretiraju-njegova stvar, meni je to bilo bas odvratno i dolazila sam da ga branim-...al sto dopusta da mu vredjaju komentatore, to je vec nepostovanje i pravila javne reci i onih koji su kod njega dosli da nesto kazu- znaci, duplo golo.

i sada, sa svom tom cinjenicnom situacijom, on se odvazi:)))), da na tvoje ocigledno zahebavanje, odgovori onako blesavo- pa izvini, on covek nije izgleda u jasnom kontaktu sa realnoscu.

a ti imaj postovanja, koliko god hoces, nije uopste problem oko toga-svako ima pravo da bude slab prema nekom ko ga brani, pa makar i ovako glupavo.
shmoo shmoo 21:24 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

angie01

zanemari sto smo ti i ja upitanju, potpuno je nebitno, nego covek NIKADA nije reagova ni na jednu uvred, od onoliko najgorih mogucih,

i sada, sa svom tom cinjenicnom situacijom, on se odvazi:)))), da na tvoje ocigledno zahebavanje, odgovori



Можда зато што Филип мене поштује?

Па ми је зато и одговорио?



П.С. - Одмори мало, Анђо. Због себе саме, не због других.

Не узимај све ово толико озбиљно.

Не вреди то све толико...

И ово ти сада кажем заиста искрено, без икакве жеље и намере да те зајебавам, да ти се подсмевам, да те увредим или било шта од тога.

А ти како год хоћеш.

angie01 angie01 21:35 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Можда зато што Филип мене поштује?


ja mislim da ni ne razlikuje bas najbolje, ko je tu ko.


Не узимај све ово толико озбиљно.


sta suvise ozbiljno- ovo me je bas zabavilo.

Не вреди то све толико...


ne pratim te bas sta si hteo???...
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:49 23.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Miki, je l se ti drogiras, il si stalno cirke,...ne znam kako je moguce, da bilo ko tako uporno dotrcava i lupeta kojesta i da mu je to zabavno.


ne, samo mi je interesantno kako je preda bosanceros koji zagadjuje, dok je (zvornicanka) seka cool urbana riba (kad promeni pol bice milan mladenovic).

just sayin'...


gvozden1 gvozden1 00:27 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

ena sama napravila lovu od nule..

Jak ti argument, opasno jak :)

Napravila lovu, snašla se, sposobna, sve mi poznato zvuči.

Dobra je Seka:)
emilia emilia 04:01 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

angie01
Nemamo ideja, moj Pred, to nam je osnovni problem.


prvo, neki imaju ideje, ali nisu eksponirani, drugo, sve je bolje od ovog dna, trece, neke stvari ne treba ponovo izmisljati, neke zemlje su ustanovila mnoge stvari koje odlicno funkcionisu-preuzmes model, ne improvizujes gluposti.

Raspustiti REM, oduzeti nac.frekvencije pinku i hepiju, ostavka Gašića i Vulina, to su crvene linije. Formiranje prelazne vlade koja će da pripremi demokratske i fer izbore, pa tek onda izbori.

A tebi je jasno da ovi likovi koji "nemaju ideje", "onda ovako", imaju neku kombinaciju sa ovom mafijaškom državom i da bi smena te politike i uspostavljanje reda i pravne države takvima istovremeno značila gubitak neke privilegijice i mrvice sa astala koje sada ostvaruju. Bedno, ali takvim šegrtima sistema i mrve sa gazdinog stola mnogo znače. Pored toga ideološki skučena svest takvima dopire samo do one proste formule: jedna nacija, jedna država, jedan vođa.

bene_geserit bene_geserit 04:01 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Godinu dana prelazne vlade + oslobođeni mediji + izbori

Naviklo to na narandžaste i druge revolucije.
Znači ti bi nekog, ko je dobio izbore, da skloniš sa vlasti zbog čega tačno?

A tek ovo sa medijima. Pomislio bi čovek da si principijelan, al kad se setim kako si kusao svako msm sranje o Trampu i kako ti tu nije palo na pamet da treba "osloboditi medije", a i zbog čega bi kad guslaju tvoje libtardske gluposti na koje se primaš ko mlad majmun.
bene_geserit bene_geserit 04:05 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Raspustiti REM, oduzeti nac.frekvencije pinku i hepiju, ostavka Gašića i Vilina, to su crvene linije. Formiranje prelazne vlade koja će da pripremi demokratske i fer izbore, pa tek onda izbori.

Zabraniti glasanje poštom, zabraniti skupljanje glasova, ugasiti msm medije, ostavka Bajdena i Harisove, formiranje prelazne vlade koja će da pripremi demokratske i fer izbore, pa tek onda izbori.

E šanse su tu negde da se ovo desi kod nas kao i to kod vas.
maksa83 maksa83 04:21 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Znači ti bi nekog, ko je dobio izbore, da skloniš sa vlasti zbog čega tačno?

Da tebe u sani kalafonia izbavim iz ropstva zlopatna.

To je jedan razlog, a drugi bi bio kako reče onomad Nataša Bekvalac Sergeju Trifunoviću "zbog da jedeš govna".

(Možeš i da im obrneš redosled.)
emilia emilia 04:26 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Da se ne pravimo ludi, svi dobro znamo kakva je Srbija država.
Država se raspada mafijaši na vlasti se goste, puni im džepovi, a Srbija siroče odrpano.
Ili ništa, polako, rano je još. Sačekajmo još 20 godina i sigurno će se volšebno pojaviti rešenje.
bene_geserit bene_geserit 04:28 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Da me ne shvatiš pogrešno, ja sam skroz za to da skinete Vučića, ako treba revolucijom onda revolucijom, jedino moguće verovatno,
nego da rasčistimo to u vezi motiva i metoda.

Ti bi da skineš na silu sa vlasti nekoga ko je "pošteno" dobio izbore, u svakom slučaju ni manje ni više pošteno nego recimo ovi kod nas, iz razloga što <ovde ti sad popuniš zbog čega>?
I ako možeš malo više detalja o metodi kako će to da se ostvari, kad posle gomile ljudi po ulicama Vučić kaže ko vas jebe, kao što i kaže trenutno.
tessa1 tessa1 04:48 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

ne, samo mi je interesantno kako je preda bosanceros koji zagadjuje, dok je (zvornicanka) seka cool urbana riba (kad promeni pol bice milan mladenovic).

just sayin'...


Seka je novi čika Kamilo? :)


Dragoševac, ovo o promjeni pola je nešto najbolje što sam pročitala na Netu u protekloj deceniji, dovitljivo i duhovito. Pazi da neću ni staviti smajli. :)


Ne znam šta radi Seka po Tviteru, čitam juče i da je narodna muzika u toku seanse one nesretne zle bosanske žene (u odnosu na sveticu Seku?) doktorke u stvari pjesma sa nekog izleta djece, pjevali je, nije iz doktorkinog sarajevskog Karadžić- Mladić repertoara..


Seka ima šity extremno loše pjesme, nema ni jednu da bi joj čovjek progledao kroz prste, govorim o 4-5 vodećih na Spotify, pustim par sekundi i ne mogu, neslušljivo, extreemno smeće.


Ljetos kad sam bila kući na TV emisija Majka i snajka, možda griješim u naslovu ne da mi se sad provjeravati, uglavnom kuvaju snaja i svekrva, i takmiče se tako u parovim, gledala sam jednu emisiju, žene su iz Srbije i Bosne, mjesto dešavanja je Srbija,

i jelo tj ono što naprave proba njihov sin/muž, i druge takmičarke, ima njih nekoliko parova.. Nisam dobro objasnila, nema veze, koncept emisije mi se svidio, bilo je interesantno posmatrati te žene, porodice, i kuvanje, i njihov odnos između sebe, sa drugim takmičarkama, pa sin ili muž kada probava, ma mnogo dobro..

Ali, voditelji su neki čovjek poznat kuvar i Seka, nisam je prepoznala odmah, već mi je njena dominacija u studiju bila neprirodna, gegovi, vidi se da je naturščik, ima periku, il je imala taj dan, i ona je bila jedini problem meni na ekranu, gledala bih tu emisiju o kuvanju sa majkama i snajkama i opet da nema Seke, ona je i onog nesretnog kuvara nekako unezvjerila, vidi se da čovjek pokušava da je prati, ostvari harmoniju, strahuje šta će sledeće improvizovati,

obesmislila je koncepte emisije.. samo malo, jel svako kuvanje i odnos snaha-svekrva u tom turbo-folk modu? drugo, naglasi ona da su te neke njene Bosanke, tamo sjede žene iz Srbije, nisu njene? bilo je prilično neprijatno, pored vrata od špajza koja se otvaraju na njen znak, pa kaže kuvaru: jel vidiš, na mene se otvaraju? namigne ona tamo iza kulisa, stisnu dugme i vrata zatvore, malo cupka, aha, ah, jel vidiš na mene se otvaraju.. a on kraj nje kao umoran od života konobar u praznoj kafani u koju je došla po danu na kafu nakon nepraspavane noći, promukla, guzata i itd..


Majka i snajka mnogo dobra emisija, Seka je tu bila podcjenjivački adut iz mog ugla.
emilia emilia 04:49 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Синод Српске Православне цркве установио и канонизовао новог свеца који ће се славити 26.маја:
Свети Утоварим Аутобуски

maksa83 maksa83 04:54 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Ti bi da skineš na silu sa vlasti nekoga ko je "pošteno" dobio izbore, u svakom slučaju ni manje ni više pošteno nego recimo ovi kod nas, iz razloga što <ovde ti sad popuniš zbog čega>?

Ne bih baš poredio kod vas i kod nas pošto je kod vas ishod izbora još uvek neizvesna stvar.

Uz punu svest da je to klišeiziran primer i argument-ad-hitlerum imaš glaring istorijski primer (i to nije jedini) nekoga ko je na vlast došao izborima i posle toga izbora više nije bilo. Dakle, to što je neko JEDNOM u nekom trenutku došao na vlast izborima ne čini njegov ostanak na vlasti automatski legitimnim do toplotne smrti univerzuma, pošto taj neko može - u skladu sa sopstvenim poimanjem demokratije i društvenim okolnostima - da napravi milje u kojima izbori prestaju da postoje, ili postoje pod nekim sasvim novim uslovima kada praktično prestaju da budu izbor. Da li ti odande ne znaš kako izgleda Vučićevo održavanje na vlasti ili znaš i praviš se blesav zapravo nije mnogo bitno, ako je a) informiši se, a ako je b) onda videti pod Bekvalac vs Trifunović.

Ako možeš malo više detalja o metodi kako će to da se ostvari, kad posle gomile ljudi po ulicama Vučić kaže ko vas jebe, kao što i kaže trenutno.

Neće se ostvariti. Moje mišljenje je da ćemo da nastavimo da tavorimo u modelu koji kliza sve dublje u ruski-beloruski. Slabi smo, pre svega siromašni i privredno nerazvijeni i zbog toga je koruptivni potencijal na svim nivoima vrlo visok - ljudi će kolektivno trpeti kabadahije po manjim mestima zato što će inače da ih otpusti sa sigurnog posla u opštni ili im zagorča život na neki drugi način, šalje ciljane inspekcije u nekako sklepane manje ili srednje privatne biznise (dešava se), izbaci decu iz državno vrtića (i to se dešava). Previše sile i moći se po celoj vertikali vlasti slilo u ruke ljudi bez ikakvih moralnih zadrški i zdravog poimanja šta im je zapravo posao, snaga da im se odupre ne postoji, i ja bih rekao da se iz toga nećemo izbaviti. "Nikad" je prejaka reč ali dovoljno dobra aproksimacija.


P.S. Lejtst vest je da su onog pedofila SNS funkcionera što ga stranka smestila u vrtić u Odžacima da prepipava i gricka golišave četvorogodišnjake - pustili na slobodu. Kada su se roditelji masovno pobunili ponovo su ga zatvorili.
tessa1 tessa1 05:00 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

ono što naprave proba njihov sin/muž

Ne, ne, sjetila sam se, oni moraju da pogode koje je jelo kuvala njihova mama i žena.
emilia emilia 05:17 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

maksa83 Previše sile i moći se po celoj vertikali vlasti slilo u ruke ljudi bez ikakvih moralnih zadrški i zdravog poimanja šta im je zapravo posao, snaga da im se odupre ne postoji, i ja bih rekao da se iz toga nećemo izbaviti. "Nikad" je prejaka reč ali dovoljno dobra aproksimacija.

Znaju oni dobro šta rade. Svi koji su dobili posao preko sns-sps znaju da im od Vučića zavisi posao i kad su već pristali da preko partije dobiju zaposlenje onda "znaju šta im je činiti". Ucene su istorija srpskog društva u proteklih 200 godina, čudo jedno ali svaka generacija pristaje na ucene.
I još jedan problem u čitavom spektru problema:
Djura Jakšić -"Srbijo pandurska si bila, pandurska ćeš ostati".
bene_geserit bene_geserit 05:22 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

to što je neko JEDNOM u nekom trenutku došao na vlast izborima ne čini njegov ostanak na vlasti automatski legitimnim do toplotne smrti univerzuma, pošto taj neko može - u skladu sa sopstvenim poimanjem demokratije i društvenim okolnostima - da napravi milje u kojima izbori prestaju da postoje, ili postoje pod nekim sasvim novim uslovima kada praktično prestaju da budu izbor.

Drugim rečima žališ se na sve ono što u istom ili sličnom obliku podržavaš kad su SAD u pitanju, samo je ovde kod nas u pitanju tvoja opcija na vlasti pa ti ne smeta.
Da te potsetim:
- mediji koji su u ogromnoj većini ekstremno protiv jednog kandidata da ne kažem Trampa
- institucije sistema (FBI, sudski sistem, ...) se koriste u političke svrhe protiv jedne strane
- glasanje bez dokumenta sa slikom, glasanje poštom, vote harvesting i ostale vickaste libtradske metode koje obesmišljavaju izbore
- uvoz ogromnog broja ljudi koji će u budućnosti da glasaju za tebe protiv zakona i volje građana

Koja je razlika između toga i ovoga što Vučić radi?
bene_geserit bene_geserit 05:26 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Btw znaš ono: Kako da nateraš konzervativca da se sagne? Paint your dick in orange.
maksa83 maksa83 05:27 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Znaju oni dobro šta rade. Svi koji su dobili posao preko sns-sps znaju da im od Vučića zavisi posao i kad su već pristali da preko partije dobiju zaposlenje onda "znaju šta im je činiti". Ucene su istorija srpskog društva u proteklih 200 godina, čudo jedno ali svaka generacija pristaje na ucene.
I još jedan problem u čitavom spektru problema:
Djura Jakšić -"Srbijo pandurska si bila, pandurska ćeš ostati".

Ima i ono preko 100 godina staro "kada budeš ti u Vladi će ti budem u Paradi".

Generacije pristaju na ucene jer bolje ne umeju i sad ide šašav deo - ja ne nalazim snage da ih krivim, u smislu "šaebrepičke dignite se svako svoga ubijte subašu izbodite ta govna vilama VI STE KRIVI". Oni ne umeju bolje, ne znaju za bolje, nemaju svest o tome kako sve to treba da radi jer nikad nisu naučili ni doživeli ni videli, nemaju ideju da to može i treba drugačije. To je prosto - tako, bilo je, i biće.
maksa83 maksa83 05:42 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Koja je razlika između toga i ovoga što Vučić radi?

Razlika je u tome što Deda Biljka može lako da izgubi sledeće predsedničke izbore i što Amerika ipak ima dinamiku Senat Kongres Povuci Potegni plus minus jedan dva ovamo onamo. Ako ti STVARNO ne vidiš razliku između Amerike i Srbije onda izvini jebiga ne možemo da pričamo o tome, osim ako ti poenta nije da dokazuješ kako sam ja loš neprincipijelan čovek što evo možemo sad odmah da se dogovorimo da si sve u pravu tj. Bekvalac vs Trifunović i ne žilavi više.

P.S. Čak ni Vučić nije kada je postao Predsednik u Kabinet uvalio ćerku i zeta, ali ima vremena, porašće, a ako je pametna ostaće u Nemačkoj gde je sklonio da se ne pati dete ovde.
emilia emilia 05:43 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

ja ne nalazim snage da ih krivim

Ne treba ih kriviti, izbaviti iz tog zatvorenog kruga, nekako, bilo kako, mora se. Jednom kada se izađe iz tog začaranog kruga, kada čir pukne, biće lakše. Jednom mora i to da se desi.
bene_geserit bene_geserit 05:49 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Razlika je u tome što Deda Biljka može lako da izgubi sledeće predsedničke izbore i što Amerika ipak ima dinamiku Senat Kongres Povuci Potegni plus minus jedan dva ovamo onamo.

Pa to bi bila nebeznačajna razlika da te "dve" partije nisu ista grupa pohlepnih lopova koja se podeli samo oko raspodele plena.
Čak ni Vučić nije kada je postao Predsednik u Kabinet uvalio ćerku i zeta, ali ima vremena

Čekaj Justin Kushner je bio neki savetnik kao Krle ili tako nešto, a Ivanka Trump nije bila ništa (osim ako u nešto ne računaš "unpaid advisor" ).

Nego hvataš se za tako neke nebitne stvari a ništa ovo sa koprupcijom u Biden familiji koji mediji ignorišu samo tako sa obrazloženjem "eto vidite da Biden nije primio pare", mislim jeste njegov sin, brat, ujak, sestra, zaova, ovaj onaj ali to se pravimo da ne vidimo.
Ako ti STVARNO ne vidiš razliku između Amerike i Srbije onda izvini jebiga ne možemo da pričamo o tome

Pa vidim razliku, libtardi ovde su po mnogim osnovama mnogo gori od Vučića, menjaju etničku sliku zemlje na silu, ekonomski je uništavaju, a da ne pominjem cancel culture i wokeism. Vučić makar prvu stvar ne radi a što se druge tiče jeste da brsti sav višak vrednosti i u suštini sprečava privredni rast korupcijom ali makar drži dug na OK nivou i grade tu neku infrastrukturu (koja je odlična za drpanje para verovatno, ali opet se radujem kad vidim da neki kakvi takvi autoputevi konačno dolaze do delova Srbije gde su davno trebali).
predatortz predatortz 06:10 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

A tebi je jasno da ovi likovi koji "nemaju ideje", "onda ovako", imaju neku kombinaciju sa ovom mafijaškom državom i


Pre će biti da ti imaš kombinaciju sa njima.
Jer, tako antipatično botuješ za promene da razumni ljudi koji jesu protiv Vučića pomisle da je takva alternativa, kakvom je ti nudiš citirajući pijanice sa vučićeve sise i šovene sa Tvitera, žestoko odboojna.

Siguran sam da nisi doprla ni do jednog neodlučnog ili opredeljenog za Vučića da promeni stav, ali jesi pogurala mnoge u smeru da je ono za šta se ti zalažeš sranje.

Da sam Vučić, takvi mi ne bi bili sendvičari.
Za ovaj tvoj viši nivo botovanja bih davao burek i jogurt.

Sestro* ti bi meni i oca ogadila da uzmeš da ga zastupaš i hvališ.
Ako se stvarno boriš za promenu, radiš to toliko loše i naopako, da je najbolje da pleviš baštu.

* Ženski rod je uslovan, jer se u ovoj inkarnaciji tako predstavljaš.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 06:18 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Oni ne umeju bolje, ne znaju za bolje, nemaju svest o tome kako sve to treba da radi jer nikad nisu naučili ni doživeli ni videli, nemaju ideju da to može i treba drugačije. To je prosto - tako, bilo je, i biće.


Ili sto bi ona stara narodna rekla: iskustvo nam je palanacko. A onaj filosof bi dodao: i to je tako. Pri cemu je ovo drugo verovatno vaznije posto to nije konstatacija nego poruka 'Mi cemo se truditi da tako i ostane.'

gvozden1 gvozden1 07:03 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

ja ne nalazim snage da ih krivim

iskustvo nam je palanacko

izbaviti iz tog zatvorenog kruga, nekako, bilo kako, mora se.

Izbavitelji:)

Ali pazi "mora se"

Što ti je jak nalet humanosti, mora se, nema dvoumljenja, žrtvuju se izbavitelji ne žaleći sebe, mora se:)

A koga to izbavljate i želite, izbavitelji, o kome pričate?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:37 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

gvozden1
ja ne nalazim snage da ih krivim

iskustvo nam je palanacko

izbaviti iz tog zatvorenog kruga, nekako, bilo kako, mora se.

Izbavitelji:)

Ali pazi "mora se"

Što ti je jak nalet humanosti, mora se, nema dvoumljenja, žrtvuju se izbavitelji ne žaleći sebe, mora se:)

A koga to izbavljate i želite, izbavitelji, o kome pričate?


Umesto da se fino i racionalno saceka da se vrati onaj kralj-izbavitelj na belome konju. Ili barem princ, knez... ma bilo koja od tih realnih opcija sto sa neba pada i resava stvar u skladu sa urodjenom teznjom. I na kraju su ziveli srecno i veselo do kraja zivota.
tessa1 tessa1 07:51 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Sestro* ti bi meni i oca ogadila da uzmeš da ga zastupaš i hvališ.
Ako se stvarno boriš za promenu, radiš to toliko loše i naopako, da je najbolje da pleviš baštu.


Zanemarim li da je Emilija manipulator/ka od koje bi si Svetislav prvi da je pametan ogradio jer podmećući ga u ovaj njen ljutit, osuđujući i moralan performans njemu čini štetu,

razumijem da su ljudi očajni, i po njenim aktivnostima (iako intuitivno osjetim da nešto ne štima) vidim koliki je očaj,

one godine kada su bili izbori u Srbiji, i ovde neki Šumadinci glasali za Tomu Nikolića, ja sam tada razmišljala i govorila da je Srbiji prirodna ravnoteža u “socijalistima” i Dačiću sa druge strane, govorila, birajte socijaliste da bi ih rušili, radikala se Srbija neće spasiti, oni će vas razoriti, za radikale nemate lijek.. (i sad kad se sjetim tih mojih razmišljana i riječi, ne znam ni kako sam tad tako dobro znala iako mi je politička scena bila nepoznata, predvidjela sve)

mene Emilija ne može okrenuti radikalima, na njih sam imuna, ali da bih otišla u desno ako su mi oni lijevo samo kraj ovih svakodnevnih virtulenih porcija govana o bosanstvu, bosanskom jeziku i itd, to sigurno..
predatortz predatortz 08:06 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,


sad nek predator sere, da patetisem, zloupotrebljavam


Zapravo, ja tebi pripisujem, godinama već, tu palanku o kojoj se ovde govori. Ti si njen najautentičniji predstavnik ovde na Blogu B92.
Imaš sve karakteristike. Pametuješ bez pokrića, daješ čvrste stavove o događajima o kojim pojma nemaš, a na najtragičniji događaj koji je ovu zemlju u miru zadesio si našla nečiji komentar sa društvene mreže u kom se mešetari mestom rođenja doktorke, kao da je to najbitnija stvar u celoj ovoj tuzi.

Pritom, otac koji je izgubio dete, div-čovek, kaže da ne želi da priče skreću u tom pravcu.

I onda ja serem?
Bedno!
maksa83 maksa83 08:09 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Umesto da se fino i racionalno saceka da se vrati onaj kralj-izbavitelj na belome konju. Ili barem princ, knez... ma bilo koja od tih realnih opcija sto sa neba pada i resava stvar u skladu sa urodjenom teznjom. I na kraju su ziveli srecno i veselo do kraja zivota.

promoter promoter 08:10 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

tessa1
Sestro* ti bi meni i oca ogadila da uzmeš da ga zastupaš i hvališ.
Ako se stvarno boriš za promenu, radiš to toliko loše i naopako, da je najbolje da pleviš baštu.


Zanemarim li da je Emilija manipulator/ka od koje bi si Svetislav prvi da je pametan ogradio jer podmećući ga u ovaj njen ljutit, osuđujući i moralan performans njemu čini štetu,

razumijem da su ljudi očajni, i po njenim aktivnostima (iako intuitivno osjetim da nešto ne štima) vidim koliki je očaj,

one godine kada su bili izbori u Srbiji, i ovde neki Šumadinci glasali za Tomu Nikolića, ja sam tada razmišljala i govorila da je Srbiji prirodna ravnoteža u “socijalistima” i Dačiću sa druge strane, govorila, birajte socijaliste da bi ih rušili, radikala se Srbija neće spasiti, oni će vas razoriti, za radikale nemate lijek.. (i sad kad se sjetim tih mojih razmišljana i riječi, ne znam ni kako sam to tad tako dobro znala iako mi je politička scena bila nepoznata, predvidjela sve)

mene Emilija ne može okrenuti radikalima, na njih sam imuna, ali da bih otišla u desno ako su mi oni lijevo samo kraj ovih svakodnevnih virtulenih porcija govana o bosanstvu, bosanskom jeziku i itd, to sigurno..

Šta je to što tebi Basaru čini privlačnim?
Meni to liči na skup izanđalih primitivnih 'doskočica'.
angie01 angie01 08:12 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

A tebi je jasno da ovi likovi koji "nemaju ideje", "onda ovako", imaju neku kombinaciju sa ovom mafijaškom državom


rekoh, da ima onih sto imaju ideje, al nisu eksponirani- nikoga se ne ticu.
angie01 angie01 08:20 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,


Pre će biti da ti imaš kombinaciju sa njima.
Jer, tako antipatično botuješ za promene da razumni ljudi koji jesu protiv Vučića pomisle da je takva alternativa, kakvom je ti nudiš citirajući pijanice sa vučićeve sise i šovene sa Tvitera, žestoko odboojna.


bas "ocigledna" kombinacija:))))

a ti simpaticno botujes ili sta!
* Ženski rod je uslovan, jer se u ovoj inkarnaciji tako predstavljaš.


evo, ja stvarno ne znam ko je Emilija, al ovo sa zamenom pola mi je bas komicno,...jer koja bi tacno razlika bila, da je musko?
ali jesi pogurala mnoge u smeru da je ono za šta se ti zalažeš sranje.


za razliku od tebe, koji si mase ubedio u svoje mantre.
Ako se stvarno boriš za promenu, radiš to toliko loše i naopako, da je najbolje da pleviš baštu.


tvoj nacin i taktika su vrhunski i prijemcljivi,...ono ko carobni frulas:)))

a izvini, sad ti/vi mozete da tupite koliko hocete, zastupate, zahvaljujete, a Emilija ne sme da komentarise kakogod joj odgovara ili sta.
bene_geserit bene_geserit 08:25 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

evo, ja stvarno ne znam ko je Emilija, al ovo sa zamenom pola mi je bas komicno,...jer koja bi tacno razlika bila, da je musko?

A šta ako je trandža?
Muško, žensko, trandža svejedno, u svakom slučaju osoba sa dijagnozom.
tessa1 tessa1 08:31 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Šta je to što tebi Basaru čini privlačnim?
Meni to liči na skup izanđalih primitivnih 'doskočica'.

Eto sada, dogurali smo brigu. :)
predatortz predatortz 08:31 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

a izvini, sad ti/vi mozete da tupite koliko hocete, zastupate, zahvaljujete, a Emilija ne sme da komentarise kakogod joj odgovara ili sta.


naravno da sme. osnovna zamerka i jeste što to ona/on/ono ne radi. umesto toga, zasipa nas tuđim, uglavnom odvratnim đubretom, praveći kilometarske nizove teksta koje niko ne čita, ili bar kojeg svako ko hoće da pročita ume i sam da nađe.


za razliku od tebe, koji si mase ubedio u svoje mantre.


e, vidiš... ja nemam poriv da bilo koga ubeđujem za bilo šta. iznosim svoje mišljenje, bazirano na osnovu ličnih iskustava. to moje mišljenje je potpuno neobavezujuće, odnosno nemam nameru da se ovde bavim prosvetiteljskim radom i otvaram oči bilo kome.
ako je nekoga zainteresovalo ono što pišem o događajima čiji sam sudionik bio, lepo. ako nije, nema frke, nije ni obaveza.
angie01 angie01 08:46 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

Seka je novi čika Kamilo? :)


kakve veze ima cika kamilo?

i kakve veze ima da l se tebi svidjaju Sekine pesme sa bilo cim- ja ne znam ni sta peva i bas me briga, ne konzumiram tu vrstu muzike.

al su cinjenca dve stvari- prva, da je Seka svojim potezom, odlukom da ide sa bulingovanom Romkinjom na maturu, ucinila vise za resavanje nedopustivih rasnih problema, narocito u skoli- tamo ocigledno niko nije reagovao kako treba- nego svi oni "analiticari" i " strucnjaci" sto sede po studijima i tupe, sta bi trebalo.
,...a bogami i od Romskih NGO, koje dobijaju pare da se tim problemima bave, a kradu od sopstvenog naroda-znam iz prve ruke, slucaj, kada su iz doniranih paketica za neku NG, vadili cokoladu,..znaci, krades cokoladu od dece, kojoj roditelji nemaju da istu kupe, a koju im je neko drugi dao.

pod dva-dok traje nadljudskom snagom potpomognuta ispovest oca ubijene devojcie, na pinku krljeusa pokusava da omalovazi ceo slucaj, da ga sveda na, pa koliko se takvih masakra kod desilo i slicne bedastoce, masuci neon vesticijim noktima u kameru, dok u isto vreme Seka daje podrsku roditeljima, deci, u krajnjoj liniji, svetu koji je izasao na ulice u protest protiv nasilja...jer to su gradjani ovog grada, koje ne zanima politika, ni sta ko s kim mulja, samo zele da prestane sva losost, koja je do tragedije i dovela.

znaci, kakve hebene veze imaju majkeisnajke i da li je ona u emisji rekla ovo ili ono, i sta ti o tome mislis.
angie01 angie01 08:53 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

, uglavnom odvratnim đubretom, praveći kilometarske nizove teksta koje niko ne čita, ili bar kojeg svako ko hoće da pročita ume i sam da nađe.

pa tebi je to tako, nekome mozda nije, pri cemu ovde ima ucesnika, koji do besvesti ponavaljau tudje tekstove, slike i kipove,zapusavajuci prostor, pa nisam videla da si nekada reagovao.
ja nemam poriv da bilo koga ubeđujem za bilo šta. iznosim svoje mišljenje, bazirano na osnovu ličnih iskustava. to moje mišljenje je potpuno neobavezujuće, odnosno nemam nameru da se ovde bavim prosvetiteljskim radom i otvaram oči bilo kome.


a koga ona ubedjuje, dodje, sta sta hoce, nesto se ni ne upusta u raspravu, a kamoli ubedjivanje.
ako nije, nema frke, nije ni obaveza.


a sto bi za nju vazilo drugacije?!
angie01 angie01 08:54 24.05.2023

Re: utorak, 23. Maj,

A šta ako je trandža?
Muško, žensko, trandža svejedno, u svakom slučaju osoba sa dijagnozom.


njao jeste, kakve gluposti ispisujes, majkomila.

a ti nisi sa dijagnozom, ili sta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana