Gradjanske inicijative

DOSTA!

Filip Mladenović RSS / 07.06.2023. u 18:55

"Najpre da vam iskažem veliku zahvalnost kao otac i kao deka, svima vama, i divljenje, što imate hrabrosti nakon tragedije koju ste preživeli i još uvek preživljavate, da se borite za drugu decu u ovoj Srbiji, da barem ona ostanu živa!

Ja sam kao radijski novinar pratio više suđenja i mogu da kažem da je naše pravosuđe skandalozno kada su u pitanju ta suđenja. Objavio sam knjigu, pratio sam suđenje ubici Andree Bojanić, to je učenica koja je ubijena 18. jula 2013. godine na pešačkom prelazu. Trideset metara je letela, kao i pokojna Nikolina Janković. Nakon 6 godina suđenja ubica je dobio da nosi nanogicu u kući, da igra "Nintendo" i da tako služi kaznu zato što je ubio učenicu od 17 godina!

Drugi slučaj koji sam pratio, svežiji, a već 20 godina pratim te slučajeve, jeste suđenje ubici studenta Ernada Bakana. Ima jasan video snimak gde se vidi kako taj bahati ubica vozi i Ernad Bakan pokušava da mu pobegne, ali nije u tome uspeo. Neverovatno, na kraju je ubica dobio 17 meseci zatvora, najpre od Trećeg osnovnog suda u Beogradu, a potom je tu skandaloznu presudu potvrdio i Apelacioni sud!

I da ne budem patetičan, šta preporučujem?

Pod brojem jedan, ima dovoljno dobrih advokata u Srbiji koji će pro bono da pomognu. Mnogi ljudi ne znaju te finese kada je u pitanju odnos prema tužilaštvu, nemogućnost da roditelj kome je ubijeno dete uopšte postavi pitanje. U njegovo ime može da razgovara samo tužilac.

Drugo, postoje psiholozi spremnih da pro bono pomognu roditeljima koji prežive tragediju. Dakle, predlažem da Udruženje roditelja najpre okupi taj pul advokata, koji će davati besplatne pravne savete bilo lično ili telefonom, preko e-maila, preko sajta... i pul psihoterapeuta, koji bi pomogli.

Druga stvar, hajde da formiramo STUB SRAMA, gde ćemo kačiti imena i prezimena svih tužilaca, sudija, veštaka, advokata..., koji zloupotrebljavaju pravosuđe i karikiraju ljudsku tragediju. Sa druge strane možemo da formiramo Plakete zahvalnosti ili Plakete pravednosti, koje bi Udruženje roditelja dodeljivalo odgovornim sudijama, dobrim veštacima..."


ZAHTEVI UDRUŽENJA RODITELJA DECE STRADALE U SAOBRAĆAJU ZA IZMENE ZAKONA

U Krivičnom zakoniku Republike Srbije predlažu se sledeće izmene u smislu pooštravanja kazni:

U članu 297, st. 2, umesto od 2 do 12 godina zatvorske kazne, ako je nastupila smrt jednog ili više lica, predlaže se strožija kazna zatvora od 5 do 15 godina, kao za ubistvo.
- Kazna za agresivnu vožnju sa smrtnim ishodom na pešačkom prelazu - 30 godina zatvora bez mogućnosti pomilovanja.
- Kazna za agresivnu vožnju sa smrtnim ishodom - 15 do 30 godina zatvora.
- Uvodi se kazna: trajna zabrana upravljanja motornim vozilom.
- Kazna koju izriče osnovni sud u visini od 1 do 8 godina se briše i nova predviđena kazna je od 5 do 15 godina zatvora.

Svi počinioci teškog krivičnog dela u javnom saobraćaju sa smrtnim ishodom moraju suđenja čekati u pritvoru, vreme provedeno u pritvoru se ne računa u vreme izvršavanja kazne, pa u skladu sa tim treba promeniti član 215 Zakonika o krivičnom postupku.

U Zakonu o bezbednosti saobraćaja na putevima (ZOBS) predlaže se izmena članova 43 i 44

1. Opšte ograničenje brzine: 30km/h (umesto sadašnjih 50km/h)
-u naseljenim mestima
-u okolini škola (naročito)
- pešački prelazi
- kritične deonice
Vidljivija signalizacija:
-znak upozorenja "Crna tačka" ili pešački prelaz
2. Odgovarajućim članom zakona obavezati postavljanje tzv. ležećeg policajca i posebnog osvetljenja
- Na pešačkim prelazima, gde je nastradao makar jedan pešak
- ako je podneto više od tri zahteva građana da se radi o kritičnom mestu
- iznad tako obeleženog pešačkog prelaza.
3. Uvodi se zakonska obaveza za pešake i za bicikliste:
- prilikom kretanja kolovoznom trakom u uslovima kada nema trotoara za pešake i za bicikliste ili takva slično namenjena površina, pešak i biciklista su u obavezi da nose fluorescentni prsluk ili fluorescentne trake.
- Isto važi i u uslovima noćnog kretanja sa smanjenom uličnom rasvetom ili bez javne rasvete, kao i prilikom smanjene vidljivosti usled vremenskih uslova (magla, kiša, sneg, poledica), kako u naseljenom mestu, tako i van njega.4. Opšte ograničenje brzine na auto-putevima: 100 km/č umesto dosadašnjih 130 km/č
- na kritičnim deonicama obeleženih vidnim znakom upozorenja "Crna tačka"
5. Predlaže se izmena i člana 330, st. 1 ZOBS-a
- vozači će biti kažnjavani za navedene prekršaje u tom članu i zatvorskom i novčanom kaznom, a ne kao do sada, ili zatvorskom ili novčanom kaznom.

PREDLOZI MINISTARKE PRAVDE MAJE POPOVIĆ od 1. JUNA 2023, koji su vrlo mali pomak u smislu pooštravanja zatvorskih kazni:

Član 297.

o Umesto kazne od 1 do 8, povećava se na 2 - 10 godina;
o Umesto kazne od 2 do 12, povećava se na 5 do 15 godina;
o Uvodi se kazna zabrane upravljana vozilom dok traje sudski postupak;
o Uvodi se minimalna kazna od 4 godine neupravljanja vozilom.

Nije prošlo sa obrazloženjem:
Kazna 15 - 30 godina je neprihvatljiva, jer je maksimalna propisana kazna u Srbiji 20 godina, tako da se predlaže 5 -15 godina zatvora!

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (629)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

magnus magnus 20:15 07.06.2023

ždanovčići maleni

ždanovčiči maleni mi smo vojska prava ,.. svaki dan bi apsili i kršili prava
aj ti filipe ljepo napiši jedan blog šta bi ti sve poapsio, zatvorio, nacionaliziro ,zabranio , ograničio ... jel drkaš ti na ideju da ti se dadne vlast pa da ti svima pokažeš
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:20 07.06.2023

Re: ždanovčići maleni

Hajde, nije teško biti fin.

Možete li zamisliti da je vaše dete ubijeno na pešačkom prelazu, od strane bahatog, drogiranog ili pijanog vozača?!

Da li biste napisali isti komentar?
magnus magnus 20:56 07.06.2023

Re: ždanovčići maleni

Filip Mladenović
Hajde, nije teško biti fin.

Možete li zamisliti da je vaše dete ubijeno na pešačkom prelazu, od strane bahatog, drogiranog ili pijanog vozača?!

Da li biste napisali isti komentar?
bih li zbog toga imao pravo tražiti preveliko ograničenje brzine , (50 na 30) , preterivanje sa "odbijačima prednjeg trapa" i slično . zar se zakoni donose prema željama ljudi koji su žrtve ili hladne glave .
previše zakona škodi i ne rešava ništa

Filip Mladenović Filip Mladenović 21:14 07.06.2023

Re: ždanovčići maleni

Udruženje roditelja stradale dece u saobraćaju ne traži previše zakona, već da se u navedena dva zakona primene EVROPSKI STANDARDI!!!

A to u prevodu znači pooštravanje predvidjenih kazni, u skladu sa normama evropskog zakonodavstva za istu pravosudnu materiju.

Kazne moraju da budu takve da odvraćaju sve one koji bi seli pijani i(li) drogirani za volan, preticali tamo gde ne smeju, vozili brže nego što je dozvoljeno, da to prosto ne rade i da se tako smanjuje broj stradalih na našim putevima i ulicama, pogotovo dece na pešačkim prelazima.

Andreu Bojanić je na pešačkom prelazu 18. jula 2013. ubio bahati vozač vozeći velikom, nedozvoljenom brzinom, pa zatim pobegao sa mesta ubistva.

Nikolinu Janković je 7. 12. 2022. na pešačkom prelazu ubio bahati vozač vozeći velikom, nedozvoljenom brzinom.

Brzina je bila tolika da su i Andrea i Nikolina odletele 30 metara od mesta udara na pešačkom prelazu!!!
gvozden1 gvozden1 21:41 07.06.2023

?

Opšte ograničenje brzine: 30km/h (umesto sadašnjih 50km/h)
-u naseljenim mestima

Opšte ograničenje brzine na auto-putevima: 100 km/č umesto dosadašnjih 130 km/č


Filipe, ozbiljno pitam, voziš li kola uopšte, imaš li dozvolu?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:51 07.06.2023

Re: ?

Osim kod škola, gde je maksimalna dozvoljena brzina vozila 30 km/h, u Beogradu na primer postoji još delova gde važi ova brzina. Naime, već godinama unazad Dorćol – Dušanova, Tadeuša Koćuščka, Dunavska i Dubrovačka proglašeni su za „zonu 30“.

Mnogo evropski gradovi već su snizili maksimalnu dozvoljenu brzinu vozila sa 50 na 30 kilometara na sat.

Na auto-putevima u Albaniji kretanje je ograničeno na 110 km/h, dok je u Crnoj Gori na jedinom auto-putu do sada puštenom u saobraćaj max brzina ograničena na 100 km/h.

gvozden1 gvozden1 21:56 07.06.2023

Re: ?

Filip Mladenović
Osim kod škola, gde je maksimalna dozvoljena brzina vozila 30 km/h, u Beogradu na primer postoji još delova gde važi ova brzina. Naime, već godinama unazad Dorćol – Dušanova, Tadeuša Koćuščka, Dunavska i Dubrovačka proglašeni su za „zonu 30“.

Mnogo evropski gradovi već su snizili maksimalnu dozvoljenu brzinu vozila sa 50 na 30 kilometara na sat.

Na auto-putevima u Albaniji kretanje je ograničeno na 110 km/h, dok je u Crnoj Gori na jedinom auto-putu do sada puštenom u saobraćaj max brzina ograničena na 100 km/h.



Nisi mi odgovorio na pitanje.
A primer Dorćola ti je baš jak adut, tamo inače može da se vozi sto na sat.

Imaš li dozvolu, znaš li kako izgleda voziti 30 na sat, ili 100 na autoputu?
angie01 angie01 22:03 07.06.2023

Re: ?

Imaš li dozvolu, znaš li kako izgleda voziti 30 na sat, ili 100 na autoputu?


kakve veze ima voznja na autoputu sa zahtevima udruzenja roditelja, cija su deca stradala u saobracaju?

pogledaj sta su ljudi rekli na protestu i sta traze, pa se onda javi.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:04 07.06.2023

Re: ?

Inicijativa da se u gradskim centrima ograniči brzina na 30 km/h, čiji su suosnivači gradovi Augzburg, Ulm i Frajburg, nailazi na sve više pristalica u Nemačkoj. U proseku, jedna opština se uključuje u projekat svakog radnog dana, izvestili su iz inicijative "Gradovi pogodni za život", a prenosi "Zidojče cajtung" 4. januara 2023.
gvozden1 gvozden1 22:15 07.06.2023

Re: ?

angie01
Imaš li dozvolu, znaš li kako izgleda voziti 30 na sat, ili 100 na autoputu?


kakve veze ima voznja na autoputu sa zahtevima udruzenja roditelja, cija su deca stradala u saobracaju?

pogledaj sta su ljudi rekli na protestu i sta traze, pa se onda javi.

Koji je tebi klinac?

ZAHTEVI UDRUŽENJA RODITELJA DECE STRADALE U SAOBRAĆAJU ZA IZMENE ZAKONA
...........................
U Zakonu o bezbednosti saobraćaja na putevima (ZOBS) predlaže se izmena članova 43 i 44
........
Opšte ograničenje brzine: 30km/h (umesto sadašnjih 50km/h)
-u naseljenim mestima

.........
Opšte ograničenje brzine na auto-putevima: 100 km/č umesto dosadašnjih 130 km/č


Nepismena jesi, inteligentna nisi, al bre mislio sam da bar toliko možeš da shvatiš.

Al ne možeš ni toliko.
angie01 angie01 22:29 07.06.2023

Re: ?

Koji je tebi klinac?


nisam citala tekst, gledala sam snimak protesta,...
gvozden1 gvozden1 22:32 07.06.2023

Re: ?

nisam citala tekst

:)

Riba koja se nikad ne vadi:)

I kažem ti nemoj bre, uvek toneš sve dublje, al jok, neće to da sluša.

Valjda i zato treba neki minimum koeficijenta.
angie01 angie01 22:50 07.06.2023

Re: ?

koja se nikad ne vadi:)


a za sta da se vadim, nisam citala tekst, videla sam protest-ono sto su ti ljudi govorili sa onim senkama svoje dece, je strasno,...iskustva sa pravosudjem, vestacenjem posle gubitka deteta zbog necije bahatosti i nepaznje,...to sam ti rekla, pogledaj, pa posle nesto zameraj zahtevima.

zar nije pre par godina, zboge velikog broja zrtava u saobracajkama, donet navodno neki strozi zakon, kao bice poostrene mere,...i opet nista,...kod nas je toliki haos u saobracaju, sa toliko nepostovanja propisa, a bez adekvatnih kazni i mera da se to spreci, da to nije normalno.

a ovi ljudi su potpuno nevidljivi.
gvozden1 gvozden1 23:06 07.06.2023

Re: ?

nisam citala tekst,

A kažeš
kakve veze ima voznja na autoputu sa zahtevima udruzenja roditelja


I nemaš razlog da se vadiš?



Dobro ajd, to si ti, ništa novo.

Nego, šta misliš, ima li Filip vozačku dozvolu?
solo solo 23:08 07.06.2023

Re: ?

Nego, šta misliš, ima li Filip vozačku dozvolu?


Ribolovačku ima sigurno.

Svi se pecaju redovno.
gvozden1 gvozden1 23:12 07.06.2023

Re: ?

solo
Nego, šta misliš, ima li Filip vozačku dozvolu?


Ribolovačku ima sigurno.

Svi se pecaju redovno.

E ako mu je to cilj, stvarno svaka čast.

Ali ti onda tvrdiš da je Filip prevarant, da ga nije briga za poginulu decu, već su mu ona samo mamac za pecanje.

Zanimljivo viđenje.
angie01 angie01 23:19 07.06.2023

Re: ?

A kažeš


to sam videla u tvom komentaru, jasno je valjda.


I nemaš razlog da se vadiš?


ja ti rekoh, a ti kako hoces.


ima li Filip vozačku dozvolu?


to ne znam, al kapiram da ovo sto si kopirao, nisu njegovi zahtevi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:40 08.06.2023

Re: ?

gvozden1

Imaš li dozvolu, znaš li kako izgleda voziti 30 na sat, ili 100 na autoputu?


navikneš se ali preduslov jeste da postoji dobar javni prevoz i da kolima u principu ne moraš da ideš..
u Londonu je standard 30 na sat u manje više svim ulicama do dve trake, 45 tek ponegdje, do 60 na autoputu u gradu, 75 na autoputu u širem krugu oko grada i 105 na svim ostalim autoputevima..
jedino je noću teško ne preći tih 105 kad su putevi manje više praznjikavi..
danju je i tako tolika gužva da rijetko i možeš preko tih 105 a i u gradu nešto preko 60 na autoputu i nemaš neke prije potrebe, prosto ogromna je količina uključivnja, isključivanja, jedenja govana..
ukratko navikneš se i poruka ti je da brate ne sjedaš u kola kad ne moraš..
a kad sjedaš da ne jurcaš, polako i strpljivo i to je to..
uopšte nije loše
gvozden1 gvozden1 11:00 08.06.2023

Re: ?

navikneš se

Na svako zlo se navikne ako se mora, ali zlo ostaje zlo.

Vidimo statistiku, u Srbiji se manje gine nego u Evropi, pa što bismo se na zlo od 30 na sat navikavali?

Zato što se tako radi u Londonu?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:05 08.06.2023

Re: ?

gvozden1
navikneš se

Na svako zlo se navikne ako se mora, ali zlo ostaje zlo.

Vidimo statistiku, u Srbiji se manje gine nego u Evropi, pa što bismo se na zlo od 30 na sat navikavali?

Zato što se tako radi u Londonu?


pa valjda da bi sačuvali još poneko dijete živo i zdravo, ne?
gvozden1 gvozden1 12:02 08.06.2023

Re: ?

newimprovedtadejus
gvozden1
navikneš se

Na svako zlo se navikne ako se mora, ali zlo ostaje zlo.

Vidimo statistiku, u Srbiji se manje gine nego u Evropi, pa što bismo se na zlo od 30 na sat navikavali?

Zato što se tako radi u Londonu?


pa valjda da bi sačuvali još poneko dijete živo i zdravo, ne?

Tamo se gine više, ovde manje, pa da kopiramo njih da bismo sačuvali.

Zanimljiva logika.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:05 08.06.2023

Re: ?

gvozden1

Tamo se gine više, ovde manje, pa da kopiramo njih da bismo sačuvali.

Zanimljiva logika.


ajd brate gvožđo pa ne moraš baš biti govedo.. možeš ti i bolje
evo da ti uradim i domaći za tebe
koliko tačno ginemo na putu
kako uspjevaš da živiš u paralelnom univerzumu u kom je kao u Srbiji manje mrtvih u saobraćaju to bog dragi zna


maksa83 maksa83 12:47 08.06.2023

Re: ?

ajd brate gvožđo pa ne moraš baš biti govedo.. možeš ti i bolje
evo da ti uradim i domaći za tebe
koliko tačno ginemo na putu

Ne možeš tako, otporan je na podatke.

Gledaj vamo kako se to radi:

Huči brt ako deca ginu po ulici ko će da peva ratne pesme na proslavama policije?

gvozden1 gvozden1 12:48 08.06.2023

Re: ?

ajd brate gvožđo pa ne moraš baš biti govedo.. možeš ti i bolje
evo da ti uradim i domaći za tebe
koliko tačno ginemo na putu
kako uspjevaš da živiš u paralelnom univerzumu u kom je kao u Srbiji manje mrtvih u saobraćaju to bog dragi zna

Ti naravno podrazumevaš da se ovde više gine jer je Srbija u pitanju.
London je naravno u svemu daleko bolji, jer je London.

Cifara nema, niti ti trebaju, to mora da bude tako.

Evo dole piše sedam i nešto naspram devet, al to nije važno, jel da?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:59 08.06.2023

Re: ?

gvozden1
ajd brate gvožđo pa ne moraš baš biti govedo.. možeš ti i bolje
evo da ti uradim i domaći za tebe
koliko tačno ginemo na putu
kako uspjevaš da živiš u paralelnom univerzumu u kom je kao u Srbiji manje mrtvih u saobraćaju to bog dragi zna

Ti naravno podrazumevaš da se ovde više gine jer je Srbija u pitanju.
London je naravno u svemu daleko bolji, jer je London.

Cifara nema, niti ti trebaju, to mora da bude tako.

Evo dole piše sedam i nešto naspram devet, al to nije važno, jel da?


čekaj jel ti stvarno ne znaš da pročitaš tabelu u kojoj piše da ginemo cijelih 6 puta više nego u UK ili je ovo kao da ispadneš pametan u društvu..
brate ne ispadaš pametan..
ne u društvu nego u životu..
kapiram ja kao udaramo kontru filipu šta god filip kaže al jbt ne pocjenu da ti sutra neko potare unuče na putu..
ako ne možeš da podržiš ništa što filip kaže onda je jedino rješenje da ga ignorišeš..
to bi mu ujedno bila ubjedljivo najefikasnija kazna..
al ne
pametni srbin mu em pumpa čitanost bukvalno dve decenije em još po cjenu da arguemntuje kako je sasvim ok da manijaci zvižde sto nasat pored škola jer jbg srbin je pametna..
e jbg gvožđo

angie01 angie01 13:10 08.06.2023

Re: ?

Ne možeš tako, otporan je na podatke.

Gledaj vamo kako se to radi:

Huči brt ako deca ginu po ulici ko će da peva ratne pesme na proslavama policije?


vala bas!

meni je neverovatan koncept, po kome sta god da je tema i bavi se nekim nedokucivim kretenizmima koji su se kod nas inkorporirali, dodju Ozren & Gvozden i prateci brabonjci i osporavaju sve imbecilnim komentarima,...ono brani se po svaku cenu neodbranjivo, gde je neko drugi platio glavom svojom ili svog deteta,...pa se posle jos mufljuski srbomeruju oponenti,..stvarno strahota od drustva.
maksa83 maksa83 13:37 08.06.2023

Re: ?

kapiram ja kao udaramo kontru filipu šta god filip kaže al jbt ne pocjenu da ti sutra neko potare unuče na putu..

Mislim da pišem ovo sedmi put - beogradski vozači i beogradski trotoari prepunjeni nepropisno parkiranim automobilima su moja noćna mora od kad sam dobio decu. Kad izlaze iz kuće ako sam tu bukvalno ih svaki put ispratim sa "i molim te pazi na ulici, računaj da je svako u kolima slepi drogirani majmun".
angie01 angie01 13:52 08.06.2023

Re: ?

"i molim te pazi na ulici, računaj da je svako u kolima slepi drogirani majmun".



kada izadjes na ulicu u Beogradu, ti bukvalno moras da pazis na sve ludake koji su na istu izasli.

evo, npr, pre par godina, na semaforu kod hotela YU u prevcu grada stoji na crvenom moj kolega, u kolima mu zena i dete, one ne da je pazljiv vozac, nego mozda i prenaglaseno, ujedno spretan, odgovoran u voznju, znaci sve, ali sada stoji na seforu u svojoj traci,...i desi se, da neki pijani/drogirani, ili stagod manijak iz suprotnog pravca, znaci iz onih dveju traja sa suprotne strane, izmedju koji je ono travnato ostrvo, nagari toliko gas, a u naseljenoj zoni, gde postoji i blizina skole, da nije mogao da izkontorlise volan i ladno u tom ubrzanju preleti dijagonalno i ostrvo i druge automobile i u direktnom sudaru udari automobil koji ceka zeleno na semofaro u suprotnom smeru,...znaci, za dozivotno oduzimanje dozvole, rendanje na sitno rende, ja neznam,...srecom, ovi u udarenim kolima prosli samo sa povredama, malo dete na zadnjem sedistu nije proletelo kroz sofresajbnu, jer je zgranuti otac, kada je video sta se desava, munjevito reagovao i svom snagom ga pridrzao, sto je povecalooceve povrede....auto odvezen na otpad, u kakvom je stanju bio,...znaci, ludaci na ulicama grada cikaga.


ja kad cijem u recimo 10 uvece, arlaukanje onih motorista u punoj brzini, korz ulicu u kojoj je guzva 24/7, samo zamisljam da je sve cisto i da niko nece stradati,...nikada vidjen policajac u okolini.
maksa83 maksa83 13:55 08.06.2023

Re: ?

kada izadjes na ulicu u Beogradu, ti bukvalno moras da pazis na sve ludake koji su na istu izasli.

Ne mora da bude ni pijan ni lud ni drogiran, količina ljudi (i žena, jer kako kaže Gadafi u svojoj Zelenoj Knjizi u poglavlju O Ženama - "I žene su ljudska bića" ) koji drkaju telefon u vožnji je zastrašujuća. Kada bi panduri stvarno sve to hvatali i kažnjavali budžet bi se punio kao u Emiratima gde pare šikljaju iz zemlje.
gvozden1 gvozden1 14:00 08.06.2023

Re: ?

čekaj jel ti stvarno ne znaš da pročitaš tabelu u kojoj piše da ginemo cijelih 6 puta više nego u UK

Jesi li ti pročitala ovo
Na 100,000 ljudi, broj smrti godišnje u saobraćajnim nesrećama u Srbiji je 7.6, evropski prosek je 9 (podaci za 2020.).


Nije tačno, nije važno, ili nisi čitala?

A kad se na primedbu da je 30 na sat glupo rešenje, odgovori "argumentima" pa tako je u Londonu, znači nije glupo, navikni se, jedino što se javi kao refleks je, jebo te London.

Da li se u Srbiji vozi trideset?

Da, uz Balkansku nije problem voziti trideset, uz Maršala Birjuzova, na pominjanom Dorćolu, ali voziti trideset na zrenjaninskom putu, je budalaština pa neka se u Londonu vozi kako god hoće.
angie01 angie01 14:05 08.06.2023

Re: ?

Ne mora da bude ni pijan ni lud ni drogiran,


samo sto jesu, a najvise bahati,..ja nisam definisala da li su muskarci ili zene, pa ne razume tvoju crticu o njima, tvrdim da zene jesu odgovornije i kao vozaci, ali ne nuznu i tu ima budala, kojima retrovizor sluzi da popravljaju sminku, al sutina je , da NIKO ne kontrolise tu kolicinu budala, koja su fakat potencijalna opsanost po druge,...i da posle nesreca, koje su izazvali, dobijaju neverovatno blage kazne.

i muskarci pricaju telefonom tokom voznje, mozda i vise od zena.
angie01 angie01 14:07 08.06.2023

Re: ?

Da, uz Balkansku nije problem voziti trideset, uz Maršala Birjuzova, na pominjanom Dorćolu, ali voziti trideset na zrenjaninskom putu, je budalaština pa neka se u Londonu vozi kako god hoće.


e ajd ne seri iz svog sljivika,..dodji ovde i vidi kako to izgleda u stvarnosti,...znaci, kao da izlazis na ulicu na svoju odgovornost-a to nije normalno!!!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:08 08.06.2023

Re: ?

gvozden1
čekaj jel ti stvarno ne znaš da pročitaš tabelu u kojoj piše da ginemo cijelih 6 puta više nego u UK

Jesi li ti pročitala ovo
Na 100,000 ljudi, broj smrti godišnje u saobraćajnim nesrećama u Srbiji je 7.6, evropski prosek je 9 (podaci za 2020.).


Nije tačno, nije važno, ili nisi čitala?

A kad se na primedbu da je 30 na sat glupo rešenje, odgovori "argumentima" pa tako je u Londonu, znači nije glupo, navikni se, jedino što se javi kao refleks je, jebo te London.

Da li se u Srbiji vozi trideset?

Da, uz Balkansku nije problem voziti trideset, uz Maršala Birjuzova, na pominjanom Dorćolu, ali voziti trideset na zrenjaninskom putu, je budalaština pa neka se u Londonu vozi kako god hoće.


au brate gvožđo pa što uvijek divizija najebe kod tebe..
šta veliš evropski prosjek je 9..
pa jeste 9 kad u njega uđu ovi kod kojih je dvocifren i blizu.. kod Švabe je 3, kod Britanac manje..
e i to je još ako gledaš ne po količini saobraćaja nego ljudi..
da gledaš ono što jeste realno (količina saobraćaja) onda ne bi bilo ni tih manje od tri napsram naših 8 nego bi bilo tačno 6 puta više kod nas..
al jebeš tu logiku nego daj logiku pa šta ako kod nas u BG pomre 10 puta više nego u tom Londonu, saberimo s tim i činjenicu da po čukama uopšte i ne voze pa smo u prosjeku dobri..
e jbg..

a nastranu jebote London kad ti nisam rekla ništa drugo nego da se na ograničenja brzine lako navikne..
ne samo po principu na sve se navikne nego što to realno nije bitno..
ako i svi oko tebe voze 30 voziš i tih i planiraš dan spram toga i nikakve razlike nema.. nema nikakvog uživanja u vožnji 50 umjesto 30 na sat.. prosto ne postoji..
ako sutra bude selfdriving i veća sigurnost i mogne se voziti 100 opet ni u tome nikakvom užitka neće biti..
samo glupa tvrdoglavost..
neću ja da mijenjam ništa što znam iz svoje mladosti i to je to..
ok ne moraš..
al onda bi red bio da se ne miješaš mladima toliko u pitanja uređenja društva..
ako si u fazonu meni još ostalo da umrem i da mijenjam neću brate red bi bio malo tiši biti u tom vikanju NEĆU JA!!!
predatortz predatortz 14:09 08.06.2023

Re: ?

Da, uz Balkansku nije problem voziti trideset, uz Maršala Birjuzova, na pominjanom Dorćolu, ali voziti trideset na zrenjaninskom putu, je budalaština pa neka se u Londonu vozi kako god hoće.


To 30 km/h treba da bude u zoni škole i već jeste.
Na ostalim mestima je čista glupost.
I 50 km/h u naselju, uz automobile koji imaju daleko bolje kočione sisteme u odnosu na one od pre nekoliko decenija kada je ograničenje bilo 60 kn/h, je takođe glupost.

Ako nisu menjali zakon, Slovenci su to najbolje rešili. U naseljenom mestu ograničenje brzine je 70 km/h.
Dakle, puste te da voziš normalno.
Već na 75 km/h šure! Preko toga, ne želiš da znaš!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:10 08.06.2023

Re: ?

maksa83
kada izadjes na ulicu u Beogradu, ti bukvalno moras da pazis na sve ludake koji su na istu izasli.

Ne mora da bude ni pijan ni lud ni drogiran, količina ljudi (i žena, jer kako kaže Gadafi u svojoj Zelenoj Knjizi u poglavlju O Ženama - "I žene su ljudska bića" ) koji drkaju telefon u vožnji je zastrašujuća. Kada bi panduri stvarno sve to hvatali i kažnjavali budžet bi se punio kao u Emiratima gde pare šikljaju iz zemlje.


A sta tu policija moze? Imas znak saobracajni, svi imaju vozacku, sta tu policija da radi? A ne mogu ni da stignu. Moraju na Priredbu.


Nego, citam ovaj tekst iz NINa od danas o Jovanjici. Lele! Nece se ovi dati bez ozbiljnog picvajza. Ako je ono sto tamo pise tacno cela ekipa iz MUPa/BIA ima da zavrse u cuzi. Bude jos jasnije sto maltretiraju onu decu da im prave novorusku varijantu patriotizma.
maksa83 maksa83 14:11 08.06.2023

Re: ?

samo sto jesu, a najvise bahati,..ja nisam definisala da li su muskarci ili zene, pa ne razume tvoju crticu o njima

U 7 od 10 slučajeva kada sam video da neko drka telefon u vožnji to je bila žena, ali YMMV, možda me "tako htelo". Zapravo mi se zapečatila u svest neka koka koja je drkajući telefon zašla u pola pešačkog kod Lipovog Lada dok su ga prelazili ljudi koji vode decu u školu i sama deca koja idu u školu. Da tad nisam držao dete za ruku izvukao bih je kroz prozor kola. Niko nije stradao bukvalni zato što ljudi imaju svest o tome da su ljudi (i žene, jer kako kaže Gadafi...) u kolima mentoli i da to što je zeleno za pešake ne diže automatski neprobojnu barijeru oko pešačkog, jer uvek imaš te degene sa mobilnim i majstore koji su se zaleteli i "love žuto".

gvozden1 gvozden1 14:12 08.06.2023

Re: ?


e ajd ne seri iz svog sljivika,..dodji ovde i vidi kako to izgleda u stvarnosti,...znaci, kao da izlazis na ulicu na svoju odgovornost-a to nije normalno!!!

Koliko brzo možeš da voziš uz Maršala Birjuzova u bar osamdeset posto slučajeva?

Gradska ribo?

Jesi li ti vozila nekad tom ulicom uopšte?
maksa83 maksa83 14:13 08.06.2023

Re: ?

Nego, citam ovaj tekst iz NINa od danas o Jovanjici. Lele! Nece se ovi dati bez ozbiljnog picvajza. Ako je ono sto tamo pise tacno cela ekipa iz MUPa/BIA ima da zavrse u cuzi.

MUP, BIA, VOA + neznani komad SNS vrha.

Neće ovi otići nikad dobrovoljno niti će organizovati izbore koje mogu da izgube, ni u najsitnijem lokalu.
gvozden1 gvozden1 14:15 08.06.2023

Re: ?

šta veliš evropski prosjek je 9..
pa jeste 9 kad u njega uđu ovi kod kojih je dvocifren i blizu

Mora da se nađe neko ali, naravno.
Gde Srbija da ne bude najgora.

Jer London jebote!

Ja tamo živim bre.

Jebo vas London.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:16 08.06.2023

Re: ?

predatortz
Da, uz Balkansku nije problem voziti trideset, uz Maršala Birjuzova, na pominjanom Dorćolu, ali voziti trideset na zrenjaninskom putu, je budalaština pa neka se u Londonu vozi kako god hoće.


To 30 km/h treba da bude u zoni škole i već jeste.
Na ostalim mestima je čista glupost.
I 50 km/h u naselju, uz automobile koji imaju daleko bolje kočione sisteme u odnosu na one od pre nekoliko decenija kada je ograničenje bilo 60 kn/h, je takođe glupost.

Ako nisu menjali zakon, Slovenci su to najbolje rešili. U naseljenom mestu ograničenje brzine je 70 km/h.
Dakle, puste te da voziš normalno.
Već na 75 km/h šure! Preko toga, ne želiš da znaš!


em nije 70 em je to samo gornja dozvoljena ako saobraćajni znak ne kaže drugačije..
a saobraćajni znak će naravno reći drugačije u gradu..
ne znam stvarno šta bi se moglo uopšte reći na ideju da je svuda po gradu ok voziti 70 na sat.. balkan na steroidima
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:18 08.06.2023

Re: ?

gvozden1
šta veliš evropski prosjek je 9..
pa jeste 9 kad u njega uđu ovi kod kojih je dvocifren i blizu

Mora da se nađe neko ali, naravno.
Gde Srbija da ne bude najgora.

Jer London jebote!

Ja tamo živim bre.

Jebo vas London.


pa to ti nije nikakvo ali.. i to tih tvojih ne gledamo količinu saobraćaja nego broj ljudi opet si tri puta gori od toga s kim se porediš..
a realno si šest puta gori..
al nema veze
predatortz predatortz 14:21 08.06.2023

Re: ?

Niko nije stradao bukvalni zato što ljudi imaju svest o tome da su ljudi (i žene, jer kako kaže Gadafi...) u kolima mentoli i da to što je zeleno za pešake ne diže automatski neprobojnu barijeru oko pešačkog, jer uvek imaš te degene sa mobilnim i majstore koji su se zaleteli i "love žuto".


Najveća glupost koju ljudi uče decu je "pređi ulicu kad je zeleno za pešake".
Ili "na pešačkom ti imaš prednost, vozač je dužan da te propusti".
Verujem da je takav pogrešan pristup najveći uzrok stradanja dece na prelazu.

Decu treba učiti "pređi kada je zeleno za pešake i kada se uveriš da nema vozila u blizini prelaza. Ako ima, zanemari zeleno i pusti budalu da prođe!".

Koliko vam se puta desilo, a ja uvek sa tim računam, da dete zagazi na kolovoz kada ste vi na par metara od prelaza? Ide trotoarom,promeni pravac i zagazi na kolovoz! Jer, tata i mama rekli da je ono u pravu!
Jeste! Ali bi to tati i mami bila tanka uteha.
A deca u nekoj fazi razvoja prilično bukvalno shvataju ono što govorimo.

Dakle, učiti ih da ih ne čuva propis nego oprez. Da propis budalu ni na šta ne obavezuje!


gvozden1 gvozden1 14:22 08.06.2023

Re: ?

pa to ti nije nikakvo ali..

Ne, nije.

Sedamipo može da postane veće od devet samo uz ali.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:24 08.06.2023

Re: ?

gvozden1
pa to ti nije nikakvo ali..

Ne, nije.

Sedamipo može da postane veće od devet samo uz ali.



pa i ja kažem da nije
angie01 angie01 14:25 08.06.2023

Re: ?

. Da tad nisam držao dete za ruku izvukao bih je kroz prozor kola. Niko nije stradao bukvalni zato što ljudi imaju svest o tome da su ljudi (i žene, jer kako kaže Gadafi...) u kolima mentoli i da to što je zeleno za pešake ne diže automatski neprobojnu barijeru oko pešačkog, jer uvek imaš te degene sa mobilnim i majstore koji su se zaleteli i "love žuto".


samo ti kazem da i muskarci isto tako,..znaci, kreteni su u tim automobilima u prilicnom broju i ti kada izadjes na ulicu, narocito dete, mora da pazi na druge, kako bi pazilo sebe.
gvozden1 gvozden1 14:27 08.06.2023

Re: ?

To 30 km/h treba da bude u zoni škole i već jeste.
Na ostalim mestima je čista glupost.

To je brzina gde ideš drugom.
Potrošnja verovatno duplirana, a time i zagađenje, po logici stvari.

Uz to i napor, nerviranje, a ne dobije se ništa.

Al tako je u Londonu, nema više da se razmišlja.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:29 08.06.2023

Re: ?

predatortz
Da propis budalu ni na šta ne obavezuje!


a brate tri reda iznad napišeš kako slovenac u gradu vozi 70 na sat (dobro, uspori kod škole) i to je odličan propis..
e jbg
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:33 08.06.2023

Re: ?

newimprovedtadejus
predatortz
Da, uz Balkansku nije problem voziti trideset, uz Maršala Birjuzova, na pominjanom Dorćolu, ali voziti trideset na zrenjaninskom putu, je budalaština pa neka se u Londonu vozi kako god hoće.


To 30 km/h treba da bude u zoni škole i već jeste.
Na ostalim mestima je čista glupost.
I 50 km/h u naselju, uz automobile koji imaju daleko bolje kočione sisteme u odnosu na one od pre nekoliko decenija kada je ograničenje bilo 60 kn/h, je takođe glupost.

Ako nisu menjali zakon, Slovenci su to najbolje rešili. U naseljenom mestu ograničenje brzine je 70 km/h.
Dakle, puste te da voziš normalno.
Već na 75 km/h šure! Preko toga, ne želiš da znaš!


em nije 70 em je to samo gornja dozvoljena ako saobraćajni znak ne kaže drugačije..
a saobraćajni znak će naravno reći drugačije u gradu..
ne znam stvarno šta bi se moglo uopšte reći na ideju da je svuda po gradu ok voziti 70 na sat.. balkan na steroidima


Evo sta kaze neko mudo iz Agencije za bezbednost saobracaja (institucija vlade RS) i koji je to stepen nesvesti:


Ima slučajeva kada i pri brzini vozila od pet ili deset kilometara na sat pešak pogine, recimo udari glavom o asfalt i taj udarac bude smrtonosan.

Jedan od negativnih efekata takve mere to što bi se definitivno usporio saobraćaj i pešaci bi češće mogli da se usude da nepropisno ponašaju, to jest da tu propisanu brzinu za vozače dožive kao malu, pri kojoj vozač može uvek da zakoči, i da ih podstakne da češće prelaze ulicu u slučajevima kada je to zabranjeno – van pešačkog prelaza ili na crveno svetlo.

Ograničenje bi uticalo i psihološki na vozače. Sam put ukazuje na to kako bi vozač trebalo da se ponaša. Zamislite da na velikim bulevarima vozač vozi brzinom od 30 km/h? Ne postoje istraživanja na ovu temu, ali to bi sigurno uticalo na psihologiju vozača, pažnju, frustracije.


Pesaci su problem a vozaci ugrozena vrsta a i psiholoski su osetljivi pa bolje ne dirati u postojeci sklad. Mozes da se pozivas na London, Berlin, Pariz koliko hoces, oni znaju da su sve to budalastine i kako zapravo treba. Jer 'ima slucajeva'.




newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:33 08.06.2023

Re: ?

gvozden1
To 30 km/h treba da bude u zoni škole i već jeste.
Na ostalim mestima je čista glupost.

To je brzina gde ideš drugom.
Potrošnja verovatno duplirana, a time i zagađenje, po logici stvari.

Uz to i napor, nerviranje, a ne dobije se ništa.

Al tako je u Londonu, nema više da se razmišlja.


o ubiću se srbina i logike
kaže moram da vozim 70 u gradu jer tako čuvam kaže okoliš..
pa ako usput potarem neko dijete razumjeće me, mnogo mi je jefinije tako a i okoliš čuvam

promoter promoter 14:34 08.06.2023

Re: ?

predatortz
Niko nije stradao bukvalni zato što ljudi imaju svest o tome da su ljudi (i žene, jer kako kaže Gadafi...) u kolima mentoli i da to što je zeleno za pešake ne diže automatski neprobojnu barijeru oko pešačkog, jer uvek imaš te degene sa mobilnim i majstore koji su se zaleteli i "love žuto".


Najveća glupost koju ljudi uče decu je "pređi ulicu kad je zeleno za pešake".
Ili "na pešačkom ti imaš prednost, vozač je dužan da te propusti".
Verujem da je takav pogrešan pristup najveći uzrok stradanja dece na prelazu.

Decu treba učiti "pređi kada je zeleno za pešake i kada se uveriš da nema vozila u blizini prelaza. Ako ima, zanemari zeleno i pusti budalu da prođe!".

Koliko vam se puta desilo, a ja uvek sa tim računam, da dete zagazi na kolovoz kada ste vi na par metara od prelaza? Ide trotoarom,promeni pravac i zagazi na kolovoz! Jer, tata i mama rekli da je ono u pravu!
Jeste! Ali bi to tati i mami bila tanka uteha.
A deca u nekoj fazi razvoja prilično bukvalno shvataju ono što govorimo.

Dakle, učiti ih da ih ne čuva propis nego oprez. Da propis budalu ni na šta ne obavezuje!



Jedan moj drugar, saobraćajni inženjer, razgovara sa nekim budaletinom od vozača.
Na kraju mu je rekao da ako ja pogrešim kao pešak, on kao vozač nema obavezu da me pogazi.
Naravno, on budaletina kakav jeste, je u njega blenuo kao tele.
angie01 angie01 14:34 08.06.2023

Re: ?


Koliko brzo možeš da voziš uz Maršala Birjuzova u bar osamdeset posto slučajeva?

Gradska ribo?

Jesi li ti vozila nekad tom ulicom uopšte?


ne znam sta hoces, al stavrno, Marsala Berjuzova je pesacka zona od Kosmajskog prolaza do Sremske,...a taj deo kojim idu nek automobili i ne mogu bas nekom brzinom da voze u odnosu na opste okolnosti-nema vise skretanja u Pop lukinu s mosta, al zato se pici carice Milice,...i ceo taj tu "konflikt", gde je Obilicev venac postao pesacka zona,, al deo Toplicinog nije i slicne gluposti koje komplikuju zivot,... i kakve to veze ima sa bilo cim o cemu se ovde prica?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:35 08.06.2023

Re: ?

Neues aus der Nachbarschaft
Ima slučajeva kada i pri brzini vozila od pet ili deset kilometara na sat pešak pogine, recimo udari glavom o asfalt i taj udarac bude smrtonosan.

e tačno taj rad..
sa sve pozivanjem na logiku..
i jbg
promoter promoter 14:36 08.06.2023

Re: ?

newimprovedtadejus
predatortz
Da propis budalu ni na šta ne obavezuje!


a brate tri reda iznad napišeš kako slovenac u gradu vozi 70 na sat (dobro, uspori kod škole) i to je odličan propis..
e jbg

Jebote, da li se ti drogiraš?
Ako ne, čitaj pažljivije šta je Predatortz napisao.
maksa83 maksa83 14:36 08.06.2023

Re: ?

Dakle, učiti ih da ih ne čuva propis nego oprez. Da propis budalu ni na šta ne obavezuje!

Tako je. Zato kažem "računaj da su svi u kolima slepi drogirani majmuni".
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:37 08.06.2023

Re: ?

maksa83
Dakle, učiti ih da ih ne čuva propis nego oprez. Da propis budalu ni na šta ne obavezuje!

Tako je. Zato kažem "računaj da su svi u kolima slepi drogirani majmuni".


pa ništa onda da ukinemo propise.. ionako ne obavezuju, šta će nam
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:39 08.06.2023

Re: ?

promoter
newimprovedtadejus
predatortz
Da propis budalu ni na šta ne obavezuje!


a brate tri reda iznad napišeš kako slovenac u gradu vozi 70 na sat (dobro, uspori kod škole) i to je odličan propis..
e jbg

Jebote, da li se ti drogiraš?
Ako ne, čitaj pažljivije šta je Predatortz napisao.


čitam.. i vidim da maslinja nešto kako on svojoj djeci kaže ovo ono a vidiš da i on piči 60 minimum gdje god i kad god može jer jelda žuri..
sad da ne ulazim u to koju poruku time šalje.. već kome.. jer će odmah da mi kaže da mu udaram na.. već koga.. i tako dalje
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:40 08.06.2023

Re: ?

Najveća glupost koju ljudi uče decu je "pređi ulicu kad je zeleno za pešake".
Ili "na pešačkom ti imaš prednost, vozač je dužan da te propusti".
Verujem da je takav pogrešan pristup najveći uzrok stradanja dece na prelazu.


Nije ovo pogresan pristup, nego ne mozes da ga primenis kod nas posto vecina debila ne ume da vozi auto. Da umeju onda bi automatski usporavali na pesackom prelazu a kad vide pesake da cekaju da predju onda bi se automatski i zaustavili. Ovako pesak mora stalno da gleda da li u autu sedi totalni kreten pa da saceka da ovaj prodje ili neko ko ce ipak postovati propis i zaustaviti se. U Beogradu kao pesak moras da ucis da citas nameru vozaca.


angie01 angie01 14:41 08.06.2023

Re: ?

Najveća glupost koju ljudi uče decu je "pređi ulicu kad je zeleno za pešake".
Ili "na pešačkom ti imaš prednost, vozač je dužan da te propusti".
Verujem da je takav pogrešan pristup najveći uzrok stradanja dece na prelazu.

Decu treba učiti "pređi kada je zeleno za pešake i kada se uveriš da nema vozila u blizini prelaza. Ako ima, zanemari zeleno i pusti budalu da prođe!".


pa je l kapiras sta si rekao- upravo ono sto se i tvrdi, da ovde niko ne postuje propise i da nema odgovornih da ih u tome sprece.
Da propis budalu ni na šta ne obavezuje!


pa upravo, u drustvima gde se tako nesto dozvoljava,...o tem je ovaj blog, tj, protesti roditelja cija su deca stradala, jer nekoga nije bolea stikla za propise.


predatortz predatortz 14:44 08.06.2023

Re: ?

newimprovedtadejus
predatortz
Da propis budalu ni na šta ne obavezuje!


a brate tri reda iznad napišeš kako slovenac u gradu vozi 70 na sat (dobro, uspori kod škole) i to je odličan propis..
e jbg


Par stvari...

Nisam ti brat!
Ne vozim brzo!
Tvrdim da je danas lakše zaustaviti moderan auto koji voziš 70 km/h nego što je bilo na istoj razdaljini zaustaviti Moskviča ili Volgu, kada je ograničenje u naseljima bilo 60 km/h.
Nigde nisam rekao da u svim delovima grada/naselja ograničenje treba da bude 70 km/h, ali je ok da to bude gornja dozvoljena granica.
Uostalom, u naseljima po Srbiji gde postoje trotoari udaljeni od puta, a put je dobar i širok, znakom ti je dozvoljeno da voziš 80 km/h.
Dalje, smanjenje brzine povlači niz negativnih stvari. Veću potrošnju goriva, veće habanje motora i sistema prenosa, veće zagađenje, a neće povećati broj onih koji poštuju propise. Smanjiće ih.
Voziti 30 km/h od Šapca prema Loznici recimo, gde se naselje nadovezuje na naselje, vratilo bi transport u vreme konjskih i volovskih zaprega, a samo volovi bi poštovali takvo ograničenje. Neko ko svakodnevno ide na posao iz Loznice u Šabac bi gubio dva sata života dnevno, auto bi mu trajao duplo manje, cena prevoza duplo viša i još mnogo toga kada bi neko pustio budale da uređuju život i zakone.

promoter promoter 14:44 08.06.2023

Re: ?

newimprovedtadejus
maksa83
Dakle, učiti ih da ih ne čuva propis nego oprez. Da propis budalu ni na šta ne obavezuje!

Tako je. Zato kažem "računaj da su svi u kolima slepi drogirani majmuni".


pa ništa onda da ukinemo propise.. ionako ne obavezuju, šta će nam

Naprotiv.
To niko nije rekao, osim zaključka binarnih mozgova kojima je sve u životu ekskluzivno mjutual, umesto fazi logike.
Suština je da se donesu solidni propisi, da se obezbedi solidna kontrola poštovanja istih, te, što je najvažnije, da svaki učesnik u saobraćaju drži uključen mozak i sve receptore.
To uključuje i da se koriste uši, a ne za slušanje muzike što mnogi pešaci rade.
Jer im je to kul i do jaja.
predatortz predatortz 14:48 08.06.2023

Re: ?

To uključuje i da se koriste uši, a ne za slušanje muzike što mnogi pešaci rade.
Jer im je to kul i do jaja.


Tek će to da bude zajebano kada dođe do ekspanzije automobila sa elektromotorom.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:50 08.06.2023

Re: ?

predatortz

Ne vozim brzo!

Tvrdim da je danas lakše zaustaviti moderan auto koji voziš 70 km/h nego što je bilo na istoj razdaljini zaustaviti Moskviča ili Volgu, kada je ograničenje u naseljima bilo 60 km/h.


evo samo ova dva, ostalo ti je sličan princip..

kažeš ne vozim brzo a onda ide tirada zašto je dobro voziti brzo.. pošto ne mogu da dokažem da ne laješ zbog sela uzmimo da si ti zapravo razuman čovjek koji vozi do 40 po Beogradu al se zalažeš za prava svojih sugrađana da nastave voziti 50, 60 i 70 jer... ne znam zašto tačno al ok, nek bude da je tako..

e onda ako je tako..
kažeš danas se sa 70 super koči, nema opasnosti.. i dodaješ kako je nekad ograničenej bilo 60 a vozila nisu tako kočila..
brate dragi..
pa od tih volgi i moskviča još smo uz te kočnice izmilili i pojaseve, svjetla, propise, alko testove i svašta još nešto i nećeš vjerovati zbog toga nas gine manje, živimo duže a bogami i zdravije..
al ti pametan sad to sve dovodiš u pitanje.. ćemu progres.. kad je valjalo mojoj babi sigurno i meni valja..
teško je reći odakle bi se moglo početi sa takvim nakaradnim razmišljanjem..

imaš činjenicu da u Srbiji gine 6 puta više ljudi u saobraćaju..
tamo gdje ih gine 6 puta manje ograničenja za brzinu su oštrija..
i ti dođeš i kažeš to je nepotrebno, evo prije 50 godina je propis bio još labaviji a uostalom auto više troši i kraće traje kad se vozi sporije..
e jbg..
ako ne možeš da dobaciš zašto je to glupo razmišljanje je nemam baš ideje kako ti dočarati šta znači progres
maksa83 maksa83 14:54 08.06.2023

Re: ?

pa ništa onda da ukinemo propise.. ionako ne obavezuju, šta će nam

Iznenađuje me ovo tvoje zalaganje za legalizaciu pedofilije i uvođenje smrtne kazne streljanjem iz protivavionskog topa.

predatortz predatortz 14:54 08.06.2023

Re: ?

ako ne možeš da dobaciš zašto je to glupo razmišljanje je nemam baš ideje kako ti dočarati šta znači progres


Ako ti ne razumeš da onom koji svakodnevno ide iz Šapca u Loznicu na posao tvoje ideje ne bi bile progres nego bi mu napravile pakao od života, onda ništa...
predatortz predatortz 14:55 08.06.2023

Re: ?

maksa83
pa ništa onda da ukinemo propise.. ionako ne obavezuju, šta će nam

Iznenađuje me ovo tvoje zalaganje za legalizaciu pedofilije i uvođenje smrtne kazne streljanjem iz protivavionskog topa.




newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:56 08.06.2023

Re: ?

promoter
newimprovedtadejus
maksa83
Dakle, učiti ih da ih ne čuva propis nego oprez. Da propis budalu ni na šta ne obavezuje!

Tako je. Zato kažem "računaj da su svi u kolima slepi drogirani majmuni".


pa ništa onda da ukinemo propise.. ionako ne obavezuju, šta će nam

Naprotiv.
To niko nije rekao, osim zaključka binarnih mozgova kojima je sve u životu ekskluzivno mjutual, umesto fazi logike.
Suština je da se donesu solidni propisi, da se obezbedi solidna kontrola poštovanja istih, te, što je najvažnije, da svaki učesnik u saobraćaju drži uključen mozak i sve receptore.
To uključuje i da se koriste uši, a ne za slušanje muzike što mnogi pešaci rade.
Jer im je to kul i do jaja.


e brate ovo već postaje da se upišaš..
znači suština je da treba donjeti solidne propise..
al propisi su već super, šta zna švaba jebo mu pas mater, od loznice do đe već.. nea švaba pojma..
e i propisi da se super poštuju..
i djeci da se kaže da niko ne poštuje propise..
i jbg sluje da se ne nose.. to da se meti u propis..
e al pošto propis niko ne poštuje onda jbg da se solidnije to malo uredi..
bitno samo da se ne gleda u švabu, jebogapas..
a vala i mjuza može da se pusti, šta smeta, ionako niko ništa ne poštuje mada su propisi super
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:58 08.06.2023

Re: ?

maksa83
pa ništa onda da ukinemo propise.. ionako ne obavezuju, šta će nam

Iznenađuje me ovo tvoje zalaganje za legalizaciu pedofilije i uvođenje smrtne kazne streljanjem iz protivavionskog topa.



ma ša ima veze, propise ionako niko ne poštuje..
uostalom jebotešvabo
gvozden1 gvozden1 15:01 08.06.2023

Re: ?

kaže moram da vozim 70 u gradu jer tako čuvam kaže okoliš..

Ne.
Ovaj Srbin kaže da je smanjivanje sa 50 na 30 budalaština, nigde ne pominje 70.
I kaže da ako ideš sporije povećava se potrošnja, a to utiče na zagađenje.
Ako je zagađenje nekome bitno.

Meni ne previše.

I kaže ovaj Srbin da mu na krasni klinac idu gastarbajterski argumenti, "kod nas u Nemačku"
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:06 08.06.2023

Re: ?

gvozden1
kaže moram da vozim 70 u gradu jer tako čuvam kaže okoliš..

Ne.
Ovaj Srbin kaže da je smanjivanje sa 50 na 30 budalaština, nigde ne pominje 70.
I kaže da ako ideš sporije povećava se potrošnja, a to utiče na zagađenje.
Ako je zagađenje nekome bitno.

Meni ne previše.

I kaže ovaj Srbin da mu na krasni klinac idu gastarbajterski argumenti, "kod nas u Nemačku"


dobro ovo zadnje smo rješili sa jeboihšvabo..

ovo prije bi ipak bilo pametnije rješiti da kažeš slušaj prijatelju, kad siđeš s autoputa u Boegradu nemoj brate da voziš preko 40 nikad a u većini slučajeva najbolje nemoj ni preko 30..
nisu to neke strašne udaljenosti, ne pravi neku strašnu razliku, manje agresivnog kočenja, manje nervoze, lakše se živi.. a ta dva minuta što si potršio ćeš preživjeti i bez..
skroz može, probali ljudi, nećemo sad koji da se domaćin ne najedi..
e al ne može.. jer mora uvijek neki sunovrat argumenata tipa treba propis, al ne valja propis, al ne poštuje niko propis, al neš ti meni propisivat i tako..
gvozden1 gvozden1 15:08 08.06.2023

Re: ?

angie01

Koliko brzo možeš da voziš uz Maršala Birjuzova u bar osamdeset posto slučajeva?

Gradska ribo?

Jesi li ti vozila nekad tom ulicom uopšte?


ne znam sta hoces, al stavrno, Marsala Berjuzova je pesacka zona od Kosmajskog prolaza do Sremske,...a taj deo kojim idu nek automobili i ne mogu bas nekom brzinom da voze u odnosu na opste okolnosti-nema vise skretanja u Pop lukinu s mosta, al zato se pici carice Milice,...i ceo taj tu "konflikt", gde je Obilicev venac postao pesacka zona,, al deo Toplicinog nije i slicne gluposti koje komplikuju zivot,... i kakve to veze ima sa bilo cim o cemu se ovde prica?


Nije pešačka zona nego jednosmerna ulica donji deo, pored škole, od pop Lukine do carice Milice.
I tu može da stoji i znak 30 i da se kaže, eto i u Srbiji je ograničenje 30.
gvozden1 gvozden1 15:12 08.06.2023

Re: ?

, kad siđeš s autoputa u Boegradu nemoj brate da voziš preko 40 nikad a u većini slučajeva najbolje nemoj ni preko 30.

Kuda, po Zrenjaninskom putu?

To bi bila čista glupost.
jer mora uvijek neki sunovrat argumenata tipa treba propis, al ne valja propis

Ne valja propis koji se predlaže.

Glup je, štetan, i njega ne čini dobrim to što ga predlažu roditelji poginule dece.
predatortz predatortz 15:12 08.06.2023

Re: ?

nisu to neke strašne udaljenosti, ne pravi neku strašnu razliku, manje agresivnog kočenja, manje nervoze, lakše se živi.. a ta dva minuta što si potršio ćeš preživjeti i bez..


100 km od mesta A do mesta B, gde je prosečna brzina koju možeš da razviješ 60 km/h i ista ta lokacija sa brzinom koja je između 30 i 40 km/h je dva tri minuta?
Na stranu to što bi gledali kolone automobila koji su prokuvali jer je neki imbecil smislio da se desetci kilometara voze drugom brzinom.

Ako vi tako projektujete u toj vašoj ekonomiji, dobro smo mi prošli...
Prebogata je ovo zemlja, može istreti takve stručnjake.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:12 08.06.2023

Re: ?

gvozden1

I tu može da stoji i znak 30 i da se kaže, eto i u Srbiji je ograničenje 30.


a nije bre to poenta uopšte..
da usporiš saobraćaj u BG već samo to bi popravilo opšte raspoloženje garantovano..
pola nervoze Beograda ti je iz saobraćaja..
a nije frka jer kao ljudi u Beogradu imaju neka strašno važna posla, to se milionski ugovori na sve strane potpisuju kad se ne liječi rak i ne rješava problem nuklearne fisije..
nego navika iz devedestih da treba stalno kočnica gas budi nervozan i ljut i pretvaraj se da si mnogo bitan i mnogo žuriš..
a lakše se i ljepše živi bez toga samo smo se toliko udaljili od normale da više u to ni ne vjerujemo..
maksa83 maksa83 15:13 08.06.2023

Re: ?

i djeci da se kaže da niko ne poštuje propise..

Deci - ako ti je do njih stalo - objasniš da nisu u Beču nego u Beogradu i da ne mogu da računaju da će onaj ko se zaleteo da stane. Takođe im objasniš da računaju da su u kolima slepi drogirani majmuni, što nije tačno neki dobar deo vremena, ali postoje bitni trenutci kada će to za sve praktične potrebe biti tačno. Možeš i da im kažeš da žive u Beču gde sam ja svaki put zaustavljao saobraćaj tako što stanem na pešačkom bez semafora i čekam da kola prođu a oni stanu i čekaju da ja pređem, i svi tako stojimo niko ni da svirne dok ja ne shvatim šta se dešava, ali jebiga ne žive u Beču i izlaze na ulicu u Beogradu koji je kao i cela zemlja pun degena koji prave prekršaje i onda časte pandura koji "piše pojas".

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:16 08.06.2023

Re: ?

predatortz
nisu to neke strašne udaljenosti, ne pravi neku strašnu razliku, manje agresivnog kočenja, manje nervoze, lakše se živi.. a ta dva minuta što si potršio ćeš preživjeti i bez..


100 km od mesta A do mesta B, gde je prosečna brzina koju možeš da razviješ 60 km/h i ista ta lokacija sa brzinom koja je između 30 i 40 km/h je dva tri minuta?
Na stranu to što bi gledali kolone automobila koji su prokuvali jer je neki imbecil smislio da se desetci kilometara voze drugom brzinom.

Ako vi tako projektujete u toj vašoj ekonomiji, dobro smo mi prošli...
Prebogata je ovo zemlja, može istreti takve stručnjake.


ma pusti, englez lud, privreda mu kolabira samo što nije.. zna srbin da ne može to.. kolone prokuvalih auta..

udaljenosti što se tiče govorim o beogradu i potrebi beograđana da ta u prosjeku 3 do 4 km što prelaze ne prelaze vozeći smireno u koloni sa 40 na sat nego uporno jedni drugi isjecajući u pokušaju da nabiju tih 60, kočnica gas (potrošnja milina) i psujući cjelim putem da bi onda sjeli u neku već zgradu opštine i tamo tandrčili nešto po ni krivoj ni dužnoj tastaturi..
al dobro..
stajem ovde, uzeće mi pasoš
predatortz predatortz 15:23 08.06.2023

Re: ?

udaljenosti što se tiče govorim o beogradu i potrebi beograđana da ta u prosjeku 3 do 4 km što prelaze ne prelaze vozeći smireno u koloni sa 40


Ne znam kako da ti kažem...
Ne postoji saobraćajni propis za Beograd kao poseban zakonski akt.
Postoji propis za vožnju u naseljima, van naselja i na autoputevima.
Što se Beograda tiče, gde god su stručnjaci saobraćajne struke ustanovili da treba voziti sporije od 50 km/h, turili su znak sa ograničenjem.

Jer, Beograd nije divljina.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:25 08.06.2023

Re: ?

maksa83
i djeci da se kaže da niko ne poštuje propise..

Deci - ako ti je do njih stalo - objasniš da nisu u Beču nego u Beogradu i da ne mogu da računaju da će onaj ko se zaleteo da stane. Takođe im objasniš da računaju da su u kolima slepi drogirani majmuni, što nije tačno neki dobar deo vremena, ali postoje bitni trenutci kada će to za sve praktične potrebe biti tačno. Možeš i da im kažeš da žive u Beču gde sam ja svaki put zaustavljao saobraćaj tako što stanem na pešačkom bez semafora i čekam da kola prođu a oni stanu i čekaju da ja pređem, i svi tako stojimo niko ni da svirne dok ja ne shvatim šta se dešava, ali jebiga ne žive u Beču i izlaze na ulicu u Beogradu koji je kao i cela zemlja pun degena koji prave prekršaje i onda časte pandura koji "piše pojas".



kako sad nisi u beču, zar nismo rekli jebotebišvabomater
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:27 08.06.2023

Re: ?

predatortz
udaljenosti što se tiče govorim o beogradu i potrebi beograđana da ta u prosjeku 3 do 4 km što prelaze ne prelaze vozeći smireno u koloni sa 40


Ne znam kako da ti kažem...
Ne postoji saobraćajni propis za Beograd kao poseban zakonski akt.
Postoji propis za vožnju u naseljima, van naselja i na autoputevima.
Što se Beograda tiče, gde god su stručnjaci saobraćajne struke ustanovili da treba voziti sporije od 50 km/h, turili su znak sa ograničenjem.

Jer, Beograd nije divljina.


dakle vraćamo se na onu uostalom propisi su super, ništa ne treba dirati..
gvozden1 gvozden1 15:31 08.06.2023

Re: ?

tiče govorim o beogradu i potrebi beograđana da ta u prosjeku 3 do 4 km što prelaze ne prelaze vozeći smireno u koloni sa 40 na sat nego uporno jedni drugi isjecajući u pokušaju da nabiju tih 60,

Ne znam koliko često voziš po Beogradu, ja ne previše, ali recimo neka je prosek jednom sedmično.

I mnogo više je situacija u kojima te neko pusti da se uključiš nego onih kada te bezobrazno iseku nabijajući se ispred tebe.


Situacija od juče, vozim ćerku autoputem i ona primećuje veću kulturu vožnje po autoputu u Srbiji Srbiji nego u Americi.

Ogromna većina vozi desnom trakom, i kad pretekne nekog ponovo se vraća desno.

Naravno, nekad se vozi levom ako pretiče kolonu, ali kad sve obiđe vraća se.

Postoje i oni što voze levom pa ne smeš da ih pretekneš sa desne strane, ne znaš kad će i da li će menjati, da li te vidi, ali takvih je malo.

Kaže, da je u Americi (Kalifornija) manje kulture na autoputu, vozi trakom koja mu padne na pamet, ne smeš da mu blicneš, da svirneš, gledaj šta ćeš.
promoter promoter 15:32 08.06.2023

Re: ?

newimprovedtadejus
promoter
newimprovedtadejus
maksa83
Dakle, učiti ih da ih ne čuva propis nego oprez. Da propis budalu ni na šta ne obavezuje!

Tako je. Zato kažem "računaj da su svi u kolima slepi drogirani majmuni".


pa ništa onda da ukinemo propise.. ionako ne obavezuju, šta će nam

Naprotiv.
To niko nije rekao, osim zaključka binarnih mozgova kojima je sve u životu ekskluzivno mjutual, umesto fazi logike.
Suština je da se donesu solidni propisi, da se obezbedi solidna kontrola poštovanja istih, te, što je najvažnije, da svaki učesnik u saobraćaju drži uključen mozak i sve receptore.
To uključuje i da se koriste uši, a ne za slušanje muzike što mnogi pešaci rade.
Jer im je to kul i do jaja.


e brate ovo već postaje da se upišaš..
znači suština je da treba donjeti solidne propise..
al propisi su već super, šta zna švaba jebo mu pas mater, od loznice do đe već.. nea švaba pojma..
e i propisi da se super poštuju..
i djeci da se kaže da niko ne poštuje propise..
i jbg sluje da se ne nose.. to da se meti u propis..
e al pošto propis niko ne poštuje onda jbg da se solidnije to malo uredi..
bitno samo da se ne gleda u švabu, jebogapas..
a vala i mjuza može da se pusti, šta smeta, ionako niko ništa ne poštuje mada su propisi super

Ja, ipak, mislim da se ti drogiraš!
Ti koja razumeš šta će biti sa celm svetom narednih 500 godina, a ne kapiraš ova efemerna pisanja.
Kaži da se ne varam.
Jer ako kažeš da se ne drogiraš, mogao bih da pomislim da si budala.
A to bi mi teško palo.

maksa83 maksa83 15:32 08.06.2023

Re: ?

kako sad nisi u beču, zar nismo rekli jebotebišvabomater

A što ste to rekli?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:36 08.06.2023

Re: ?

maksa83
kako sad nisi u beču, zar nismo rekli jebotebišvabomater

A što ste to rekli?


ma ljuti se gvožđo pa smo morali
gvozden1 gvozden1 15:37 08.06.2023

Re: ?

newimprovedtadejus
maksa83
kako sad nisi u beču, zar nismo rekli jebotebišvabomater

A što ste to rekli?


ma ljuti se gvožđo pa smo morali

Ma ne, uživam kad se kaže, vi ste glupi, sad ću ja da vam objasnum jer ja radim u Nemačku.
predatortz predatortz 15:38 08.06.2023

Re: ?

newimprovedtadejus
predatortz
udaljenosti što se tiče govorim o beogradu i potrebi beograđana da ta u prosjeku 3 do 4 km što prelaze ne prelaze vozeći smireno u koloni sa 40


Ne znam kako da ti kažem...
Ne postoji saobraćajni propis za Beograd kao poseban zakonski akt.
Postoji propis za vožnju u naseljima, van naselja i na autoputevima.
Što se Beograda tiče, gde god su stručnjaci saobraćajne struke ustanovili da treba voziti sporije od 50 km/h, turili su znak sa ograničenjem.

Jer, Beograd nije divljina.


dakle vraćamo se na onu uostalom propisi su super, ništa ne treba dirati..



To "ništa ne treba dirati" ovde niko nije rekao.
Propisi su u skladu sa pozitivnim propisima uređenih zemalja, koje uostalom nemaju neki jedinstven propis.
Srpski su tu dosta dobro uklopljeni.
Gde škripi onda?
Škripi u primeni tih propisa i tu mnogo šta treba dirati.
Ova zemlja ima solidne zakone, problem je njihova loša primena.
U Srbiji treba raditi na što većoj nezavisnosti pravosuđa, kao i na kažnjavaju onih čiji posao je da propise sprovode a oni to svesno ne čine zbog ostvarivanja neke dobiti. Materijalne ili trgovine uticajem, svejedno.
Takvim bih jebao mater obrušavanjem gornjih kaznenih odredbi zakona koje nisu sprovodili kako treba.

Šta bi to značilo u praksi?
Recimo, da sudija nikad ne može dobiti minimalnu kaznu za delo za koje je navatan, a maksimalna bi mu se smešila u mom vrednosnom sistemu.
Zbog činjenice da mu je povereno da bude onaj čisti obraz ovog društva, a on je taj obraz ukaljao.
Doneo bih zakon da birana lica i nosioci pravosudnih funkcija ne mogu dobiti manje od 2/3 maksimalne propisane kazne za krivično delo koje im se dokaže.
To bi utrlo put uređenoj državi koja ovde nedostaje i niko ne tvrdi da je suprotno.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:43 08.06.2023

Re: ?

To bi utrlo put uređenoj državi koja ovde nedostaje i niko ne tvrdi da je suprotno.


Vidis da moze i bez kralja, djonarhije i ostalih cuda.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:46 08.06.2023

Re: ?

gvozden1
tiče govorim o beogradu i potrebi beograđana da ta u prosjeku 3 do 4 km što prelaze ne prelaze vozeći smireno u koloni sa 40 na sat nego uporno jedni drugi isjecajući u pokušaju da nabiju tih 60,

Ne znam koliko često voziš po Beogradu, ja ne previše, ali recimo neka je prosek jednom sedmično.

I mnogo više je situacija u kojima te neko pusti da se uključiš nego onih kada te bezobrazno iseku nabijajući se ispred tebe.


Situacija od juče, vozim ćerku autoputem i ona primećuje veću kulturu vožnje po autoputu u Srbiji Srbiji nego u Americi.

Ogromna većina vozi desnom trakom, i kad pretekne nekog ponovo se vraća desno.

Naravno, nekad se vozi levom ako pretiče kolonu, ali kad sve obiđe vraća se.

Postoje i oni što voze levom pa ne smeš da ih pretekneš sa desne strane, ne znaš kad će i da li će menjati, da li te vidi, ali takvih je malo.

Kaže, da je u Americi (Kalifornija) manje kulture na autoputu, vozi trakom koja mu padne na pamet, ne smeš da mu blicneš, da svirneš, gledaj šta ćeš.


pa vozila sam svaki dan, na posao, po djecu, u nabavku, u sve svrhe..
vozili smo dva auta i dosta ljudi koje znam isto tako mada je bilo i ovih (manje) gdje žena ne vozi..
sa US ne mogu da poredim al mogu da sumnjam u to što ti ćera priča..
broj bezobraznih i ajde ali kultura u saobraćaju ipak teško, vrlo teško da je tako kako ona kaže (ako kaže) al da ne davim, ne znam..

kultura vožnje u Srbiji generalno je očigladno loša čim se pređe granica.. baš drastična razlika bukvalno od prelaska granice i to ti postane očigledno odmah tipa 1 km od granice..
momentalno počinju da blicaju, čak trube, pretiču pa onda koče, prestrojavaju se ili čak voze slalom rutinski i generalno ubrzaju nekih bar 10 ako ne i 30 na sat..
mahom naši sa stranim tablama..
počinju da se pojavljuju raspali auti bez signalizacije a povremeno čak i poljoprivredna vozila.. da pređeš od Batrovaca do BG a ne sretneš nijedno takvo ljeti je šansa ja bih rekla svakako manja od 5%
al ajde to da odbiješ na neamštinu, oni mahom voze sporo i jeste da ugrožavaju svakako sigurnost al ajde da kažeš jbg siromaštvo i kašalj ne moš sakriti a ni preko noći izliječiti pa ajde..
ali BG..
pojava da ideš pravo al stojiš u traci za desno i kočiš iza sebe kolonu je standard..
pojava da promjeniš traku na auto putu recimo samo prelazeći gazelu više od tri puta je standard
pojava da razijaš brzinu na 60 po NBG iako vidiš crveno na sledećem semaforu je standard
pojava vidiš da neko psuje i pokazuje srednji prst je dnevna
generalno leganje na gas pa na kočnicu je standard
voženje u oragničenju ako ima prilike da se ide brže je super rijetko (recimo bulevar ispod kuće cvjeća ti je super dionica da vidiš kako se piči čim se otvori pravac, jebeš školu jebeš vrtić)..
a onda imaš i ove što pokazuju kolike su veličine pa koče gdje ne treba e da budu džentlmeni i puste damu, mamu, bebu da pređe (a što isto ugrožava sigurnost al srbin)..
dosta ljudi prosto i ne zna elementarana pravila saobraćaja, recimo kružni tok, pa to svaki deseti zna u koju traku treba da se uključi..
davanje žmigavca je često čemu.. uopšte nisu svjesni da onaj iza, pored, ispread planira svoju vožnju na osnovu toga što vidi kuda ti ideš..
itd. itd. itd.
ne biti svjestan koliko ljudi loše voze u Srbiji a posebno u Beogradu.. pa ajde.. ako nisi nikad vozio njemačkim auto putem ili Britanskim većim gradom pa ok..
al baš biti ubjeđen da je super i kao u Americi je gore..
brate..
mnogo je
predatortz predatortz 15:47 08.06.2023

Re: ?

Neues aus der Nachbarschaft
To bi utrlo put uređenoj državi koja ovde nedostaje i niko ne tvrdi da je suprotno.


Vidis da moze i bez kralja, djonarhije i ostalih cuda.


Može!
U Francuskoj.
U Srbiji, koja ima hipoteku komunističke despotije, i ne samo hipoteku nego i neupitan negativan uticaj tih struktura i lica interesno povezanih sa njima, monarhija bi bila sapun za prljav obraz.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:52 08.06.2023

Re: ?

predatortz

Propisi su u skladu sa pozitivnim propisima uređenih zemalja


a kako stoje sa negativnim propisima?

ma dobro, jasno je i meni da je to više standardno srpsko upljuvavanje nećemenišvabogovorit..
nije frka..
ja pokušavam pa ako dopre dopre da ljudi u uređenim društvima voze i znatno sporije i da to sve supe šljaka..
nije poenta da se kaže srbin je k od ovce, švabo je zakon..
i belgijanci su recimo teška stoka u vožnji, vrlo slično srbadiji na auto putu.. ima ih sigurno još budala..
nije poenta da se mi kao pobrojimo koji smo na rang listi..
nego da vidimo može li šta bolje..
saobraćaj u BG može sigurno bolje.. u Srbiji ditto..
srpoije, staloženije, ja sam sigurna da bi se živjelo lakše i ljepše..
al kad se vjeruje da se kao nešto postiže tim gasom i jbg..
napraviće brat elon da kola sama idu do tad nam je što nam je
angie01 angie01 16:01 08.06.2023

Re: ?

Nije pešačka zona nego jednosmerna ulica donji deo,


ajd procitaj ponovo sta sam napisala.
gvozden1 gvozden1 16:04 08.06.2023

Re: ?

vrlo teško da je tako kako ona kaže (ako kaže) al da ne davim, ne znam

Priča o autoputu, ne o vožnji u gradu.
O pravilu da sporiji idu desno brži levo.


A ovo "standard" je opet stereotip, a kakav drugi nego gde se Srbija pokazuje kao loša

pojava da ideš pravo al stojiš u traci za desno

Često je tako i regulisano, pravo i desno u istoj, desnoj traci, levo u srednjoj.
Pojave da se iz srednje ide pravo, iako je drugačije regulisano, pa iseče onog što ide pravo po propisu, ima, ali ne da to nije standard, nego je baš retko.

pojava da promjeniš traku na auto putu recimo samo prelazeći gazelu više od tri puta je standard


Šta ti je standard, nešto što si nekad videla ili što većina radi.

Menja nje trake sa desna na levo je češće jer ljudi hoće da voze brže.
Slaloma ima, ali retko.
Najviše ih je možda u gužvama kad se učini da ona druga traka brže napreduje.


voženje u oragničenju ako ima prilike da se ide brže je super rijetko


To da.
To jeste standard,ali ovo prethodno, to su izuzeci.
i ne zna elementarana pravila saobraćaja, recimo kružni tok, pa to svaki deseti zna u koju traku treba da se uključi..


Ma jok, stoti.
Samo vi koji dođete otud znate.
To je taj stoti.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:11 08.06.2023

Re: ?

gvozden1
vrlo teško da je tako kako ona kaže (ako kaže) al da ne davim, ne znam

Priča o autoputu, ne o vožnji u gradu.
O pravilu da sporiji idu desno brži levo.


A ovo "standard" je opet stereotip, a kakav drugi nego gde se Srbija pokazuje kao loša

pojava da ideš pravo al stojiš u traci za desno

Često je tako i regulisano, pravo i desno u istoj, desnoj traci, levo u srednjoj.
Pojave da se iz srednje ide pravo, iako je drugačije regulisano, pa iseče onog što ide pravo po propisu, ima, ali ne da to nije standard, nego je baš retko.

pojava da promjeniš traku na auto putu recimo samo prelazeći gazelu više od tri puta je standard


Šta ti je standard, nešto što si nekad videla ili što većina radi.

Menja nje trake sa desna na levo je češće jer ljudi hoće da voze brže.
Slaloma ima, ali retko.
Najviše ih je možda u gužvama kad se učini da ona druga traka brže napreduje.


voženje u oragničenju ako ima prilike da se ide brže je super rijetko


To da.
To jeste standard,ali ovo prethodno, to su izuzeci.
i ne zna elementarana pravila saobraćaja, recimo kružni tok, pa to svaki deseti zna u koju traku treba da se uključi..


Ma jok, stoti.
Samo vi koji dođete otud znate.
To je taj stoti.


a slušaj ja recimo kad sam polagala vozački dvojica su bila mortus pijani i nisu mogli da polože pismeni dio pa se jedan hvalio kako ima strika pa će mu sredi..
pola ih je djelovalo kao da su lobotomirani..
ne sumnjam da su podobijali vozačke..
al dobro to je anegdota..
ako ima kamera evo pogledaj gazelu i koliko slaloma ćeš uhvatiti u 5 minuta recimo..
znam da ima brnkov kameru al jbg tamo je teže..
evo pogledaću ja..
apsolutno ništa ne preuveličavam.. sve što rekoh da je standard i jeste standard..
svaki oblik gluposti najčašće a nerijetko i bezobrazluka u vožnji..
ljudi u Srbiji su slabi vozači..
i to ti je tako..
sad ako bi ti da vjeruješ da nisu.. vjeruj.. kažu da su na bliskom istoku i u sjevernoj africi mnogo gori.. vjerujem da jesu..
ako ti je za utjehu

edit: jao jebote ovo kod bogoslovije je bukvalno da ne vjeruješ.. pa žohari se bolje orjentišu ovi su potpuno ludi jbt.. prosto nevjerovatno koja lobotomija
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:17 08.06.2023

Re: ?

gvozden1

Samo vi koji dođete otud znate.
To je taj stoti.


ha ha e brate gvožđo pa ovo je hit
pazi vamo
pa pazi ih brate kako se isključuju iz unutrašnje trake na kružnom.. pa vriska..
ladno ovo je obucite cicu, pronađi 10 saobraćajnih prekršaja u minutu..
piš..

a dobro.. znam da je ružno reći.. al jbg ja sam uvijek bila težak bubator a pride u životu mnogo volem problem optimizacije..
meni je mozak u BG saoraćaju samo pištao od neoptimalne vožnje i lijevo i desno a moš tek misliti prekršaja..
a prosječan jelda žitelj planetice nam zmeljice a bogami Beograda posebno ne vole mnogo optimizaciju a i propise i uopšte pisani tekst ne drži pretjerano visoko na listi priotiteta..
pa bude šta bude..

al moram i da pohvalim da su iscrtali trake na kružnim tokovima.. pozdravljam..
predatortz predatortz 16:23 08.06.2023

Re: ?

ljudi u Srbiji su slabi vozači..
i to ti je tako..


I glupi su!
Dobro je pa ti ode...

Podsećaš me na jednan ružan događaj, odmah nakon rata.
Sestra od strica i zet, tada mlad bračni par, odu na slavu kod kumova u Banjaluku. Studirali svi zajedno, kumovali jedni drugima.
Zet iz Aranđelovca, na hleb da ga mažeš. Ljudina, u svakom pogledu.

Elem, odu oni na tu slavu, autobusom, preko Koridora, celu noć putovali.
Došli, skupila se banjalučka elita, lekari, profesori...
Krene takva pljuvačina po Srbiji. Te Cigani su, te pola ih nisu Srbi uopšte, te glupi, te prljavi... Te Zagreb divan, te krasan..
Zetu ozbiljno pozli. Završio u hitnoj pomoći.
Šveca, sa istoka RS, jezičava i drčna genetski, najebe im se majke i odgovori istom merom - da su oni ustaše sa srpskim imenima i da njena noga u njihovu kuću kročiti neće a njihova u njenu da ne pokušava jer će kroz prozor izaći.

Elem, tvoja pljuvačina po Srbiji me na to asocirala.
gvozden1 gvozden1 16:24 08.06.2023

Re: ?

ljudi u Srbiji su slabi vozači

Ovo je već sviranje....znaš već čemu.

Kalsifikivanje na slabe i dobre vozače je sviranje

Po kom kriterijumu ređaš?
Sa li je slab vozač koji ima pobeda na reliju ali ne baš da poštuje propise u gradskoj vožnji?
Znam takvog.

Disciplinovan i dobar vozač nisu sinonimi,
Ti možda spadaš u disciplinovane, ali koliko si dobar vozač teško je znati.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:02 08.06.2023

Re: ?

gvozden1
ljudi u Srbiji su slabi vozači

Ovo je već sviranje....znaš već čemu.

Kalsifikivanje na slabe i dobre vozače je sviranje

Po kom kriterijumu ređaš?
Sa li je slab vozač koji ima pobeda na reliju ali ne baš da poštuje propise u gradskoj vožnji?
Znam takvog.

Disciplinovan i dobar vozač nisu sinonimi,
Ti možda spadaš u disciplinovane, ali koliko si dobar vozač teško je znati.


it takes one to know one..
taj tvoj nije dobar vozač..
al evo i ako hoćeš formalno pravilo nije uopšte teško..
znaš kako u tenisu broje unforced errors..
e pa tako slično i u vožnji..
dobar vozač ne krši propise nepotrebno i pride ne arči mašinu..
dakle s tehničke strne ne vozi kočnica gas, ako koristi mjenjač ne pravi nagle prelaze niti prečeste, planira vožnju da minimizira kočenje, optimizuje ubrzavanje..
a kod pravila posebno gleda da ne krši ona kojima ugrožava i druge u saobraćaju i uvijek koristi signalizaciju..
pa tako recimo neće izlaziti iz kružnog toka iz unutrašnje trake..
to bi morao instinktivno osjećati, ne mora da razmišlja o pravilu, prosto instinktivno pravilo desne strane i to je to..
i ako to sve ne radiš (a na snimcima iz bg bukvalno desetine prekršaja u minuti) jbg ti nisi dobar vozač..
možda i imaš solidan refleks pa bi možda i mogao na nekom kartingu da budeš solidan al to nije dobra vožnja..
dobra vožnja u gradu traži i neki minimum kognicije a tu oće da štuca kod mnogih a kod srba štuca značajno više nego na zapadu..
zašto ne znam.. moguće kažnjavanje al imam osjećaj da je šire od toga i da ima veze s tim kako se radi na opštoj pismenosti u osnovnoj školi.. dakle ne samo užoj pismenosti nego opštoj..
masa stvari se preskoči pa imamo odrasle funkcionalno nepismene ljude..
i one koji problem poriču
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:03 08.06.2023

Re: ?

predatortz
ljudi u Srbiji su slabi vozači..
i to ti je tako..


I glupi su!
Dobro je pa ti ode...

Podsećaš me na jednan ružan događaj, odmah nakon rata.
Sestra od strica i zet, tada mlad bračni par, odu na slavu kod kumova u Banjaluku. Studirali svi zajedno, kumovali jedni drugima.
Zet iz Aranđelovca, na hleb da ga mažeš. Ljudina, u svakom pogledu.

Elem, odu oni na tu slavu, autobusom, preko Koridora, celu noć putovali.
Došli, skupila se banjalučka elita, lekari, profesori...
Krene takva pljuvačina po Srbiji. Te Cigani su, te pola ih nisu Srbi uopšte, te glupi, te prljavi... Te Zagreb divan, te krasan..
Zetu ozbiljno pozli. Završio u hitnoj pomoći.
Šveca, sa istoka RS, jezičava i drčna genetski, najebe im se majke i odgovori istom merom - da su oni ustaše sa srpskim imenima i da njena noga u njihovu kuću kročiti neće a njihova u njenu da ne pokušava jer će kroz prozor izaći.

Elem, tvoja pljuvačina po Srbiji me na to asocirala.


čekaj jesi ti izmislio priču da kao mene uvrjediš il je sestra stvarno išla na slavu pa kad su se domaćini pokazali kreteni a muž završio u bolnici ona išla da njima jebe majku i kaže da su ustaše..
jesus..
teško mi je reći koje bi bilo gore
predatortz predatortz 17:08 08.06.2023

Re: ?

čekaj jesi ti izmislio priču da kao mene uvrjediš


Ne, nažalost nisam.

il je sestra stvarno išla na slavu pa kad su se domaćini pokazali kreteni a muž završio u bolnici ona išla da njima jebe majku i kaže da su ustaše..


Jok! Šveca je to obavila odmah nakon njihovog ekspozea. Ljubi je brat, ta na svoje ne da, sitna nemaš je šta videti ali grize k'o doberman! Zet nije reč rekao, ali i danas se kaje zbog toga što nije.

A u hitnoj je stvarno završio. Skočio mu pritisak.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:10 08.06.2023

Re: ?

predatortz
čekaj jesi ti izmislio priču da kao mene uvrjediš


Ne, nažalost nisam.

il je sestra stvarno išla na slavu pa kad su se domaćini pokazali kreteni a muž završio u bolnici ona išla da njima jebe majku i kaže da su ustaše..


Jok! Šveca je to obavila odmah nakon njihovog ekspozea. Ljubi je brat, ta na svoje ne da, sitna nemaš je šta videti ali grize k'o doberman! Zet nije reč rekao, ali i danas se kaje zbog toga što nije.

A u hitnoj je stvarno završio. Skočio mu pritisak.


pa al ne znam ako je već ona psovala i govorila im da su ustaše u čemu je problem što su oni govorili da su Srbi Cigani.. đe da izvineš razlika? taman su se našli
predatortz predatortz 17:17 08.06.2023

Re: ?

newimprovedtadejus
predatortz
čekaj jesi ti izmislio priču da kao mene uvrjediš


Ne, nažalost nisam.

il je sestra stvarno išla na slavu pa kad su se domaćini pokazali kreteni a muž završio u bolnici ona išla da njima jebe majku i kaže da su ustaše..


Jok! Šveca je to obavila odmah nakon njihovog ekspozea. Ljubi je brat, ta na svoje ne da, sitna nemaš je šta videti ali grize k'o doberman! Zet nije reč rekao, ali i danas se kaje zbog toga što nije.

A u hitnoj je stvarno završio. Skočio mu pritisak.


pa al ne znam ako je već ona psovala i govorila im da su ustaše u čemu je problem što su oni govorili da su Srbi Cigani.. đe da izvineš razlika? taman su se našli


Razlika je u tome što su oni došli kumovima na slavu gde su domaćini počeli da vređaju Srbe iz Srbije ne mareći što im je kum iz Aranđelovca.
Dakle, što bi rekao Dodik Ciganija sa VII i VIII stepenom stručne spreme. Prošli kroz škole, ali ne i škole kroz njih.
Šveca nije psovala, rekla im je da su ustsše jer dele ustaško viđenje Srbije i rekla da joj takvi u kući ne trebaju.

Uočavaš li sad razliku?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:26 08.06.2023

Re: ?

predatortz
newimprovedtadejus
predatortz
čekaj jesi ti izmislio priču da kao mene uvrjediš


Ne, nažalost nisam.

il je sestra stvarno išla na slavu pa kad su se domaćini pokazali kreteni a muž završio u bolnici ona išla da njima jebe majku i kaže da su ustaše..


Jok! Šveca je to obavila odmah nakon njihovog ekspozea. Ljubi je brat, ta na svoje ne da, sitna nemaš je šta videti ali grize k'o doberman! Zet nije reč rekao, ali i danas se kaje zbog toga što nije.

A u hitnoj je stvarno završio. Skočio mu pritisak.


pa al ne znam ako je već ona psovala i govorila im da su ustaše u čemu je problem što su oni govorili da su Srbi Cigani.. đe da izvineš razlika? taman su se našli


Razlika je u tome što su oni došli kumovima na slavu gde su domaćini počeli da vređaju Srbe iz Srbije ne mareći što im je kum iz Aranđelovca.
Dakle, što bi rekao Dodik Ciganija sa VII i VIII stepenom stručne spreme. Prošli kroz škole, ali ne i škole kroz njih.
Šveca nije psovala, rekla im je da su ustsše jer dele ustaško viđenje Srbije i rekla da joj takvi u kući ne trebaju.

Uočavaš li sad razliku?


brate sestro... prestrašno a kako da ti dočaram ne znam..
meni se čini da bi bolje bilo da je nisi hvalio al ok kanda vidimo stvari drugačije, nije bitno

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana