Licemerni homofob zvani Boris Tadić

Queeria RSS / 27.06.2007. u 15:00

boris-tadic.338.jpgMene je moja učiteljica lepo učila da svaki pismeni zadatak treba da ima svoj uvod, razradu i zaključak. U čast moje učiteljice Jagode i Međunarodnog dana ponosa, ovog puta ću se striktno držati tog pravila.

UVOD: Gostujući na hrvatskoj televiziji u emisiji „Nedjeljom u 2“, predsednik Srbije Boris Tadić je na pitanje novinara Aleksandra Stankovića o tome kakav je njegov stav o homoseksualcima, odgovorio da „svako ima pravo da iskazuje svoje seksualno opredeljenje“.

Bravo, bravo. Možda bi ova izjava imala neku posebnu težinu, recimo u Iranu, Iraku, Afganistanu, Pakistanu, Indiji, gde homoseksualci nemaju pravo da iskazuju svoje seksualno opredeljenje i gde ih za to kažnjavaju smrću. Ali kada predsednik Srbije tako nešto izjavi, to mogu okarakterisati samo i jedino kao bezobrazluk. Ovaj odgovor ima političku težinu isto kao i kada bi na pitanje „šta mislite o cvećarima?“ predsednik odgovorio da „svako ima pravo da sadi cveće“.

Ali bitnije pitanje u ovom trenutku jeste šta će predsednik Republike Srbije konkretno da učini kada neko krene da me maltretira samo zato što sam ja iskazivao svoje seksualno opredeljenje, na koje imam pravo?! Ništa, kao što neće ni premijer, ni Vlada, ni Skupština, ni policija, ni 90% građana Srbije. Ali zato ja i veliki broj pedera i lezbejki, dok ležimo u krevetu sa modricama, slomljenim zubima i naprslim lobanjama možemo biti srećni jer nam je Boris Tadić otvorio oči i sada znamo da imamo pravo da iskazujemo svoje seksualno opredeljenje. Hvala predsedniče, hvala.

RAZRADA: Ali priča kreće dalje. Na pitanje da li podržava homoseksualne brakove, predsednik Tadić je rekao da na to pitanje „mora odgovoriti kao psiholog“, te da smatra da „odgajanje deteta u istopolnim brakovima nije dobro za razvoj deteta“, pre svega jer je „svakom detetu za pravilan razvoj potrebna i muška i ženska figura“. Na konstataciju novinara da postoje i studije istaknutih psihologa koji su došli do nešto drugačijih spoznaja, Tadić je rekao da je „spreman razgovarati i diskutovati sa svakim po raznim pitanjima“.

Kao i svi istaknuti homofobi i gospodin Tadić se uspešno napravio gluv i na pitanje o gej brakovima pričao o gej usvajanjima, što je ako niste znali sasvim druga tema. Besan sam. Boli me uvo za decu, na istu sam alergičan, nikada neću imati decu niti mi na pamet pada da ih rađam, a kamoli usvajam. Ja samo hoću da se udam za neko bogato čičište*, koga ću kao Madonna u filmu „Body of Evidence“ ubiti seksom i naslediti njegovu penziju, kuću, kola i ostalo bogatstvo i uživati do kraja života sa svojim švalerima. Ali ja to ne mogu da uradim jer gospodin Tadić i njemu slični na pitanje o gej brakovima spominju neku dečurliju, koja mene apsolutno ne zanimaju.

Ali ono što je meni neverovatno jeste da je gospodin Tadić sebi dozvolio da jednom glupom rečenim za samo nekoliko sekundi uvredi milione i milione ljude, pre svega decu, koja odrastaju uz jednog roditelja. Tadić, ne samo što je mene uvredio kao pedera, već i moju sestru koja je samohrana majka i njeno dete kojoj je poručio da neće biti normalna, jer odrasta bez muške figure. Pa hvala Vam gospodine Tadiću.

ZAKLJUČAK: Tadić je takođe napomenuo da „na Balkanu još uvek nije došlo vreme“ za legalizaciju istopolnih brakova, a da debata o tome postoji i u mnogo demokratskijim i liberalnijim društvima od Srbije ili Hrvatske. Pa ako ovako nastavimo to vreme neće nikad ni doći. Interesantno je da tu rečenicu „nije još uvek vreme“ političari ponavljaju kao papagaji od 2001. godine, kada se tema gej brakova po prvi put aktuelizovala u Srbiji. E pa ja ne mogu više da čekam. Nije vam bilo dovoljno što ste Ustavom zabranili istopolne vanbračne i bračne zajednice, nego nas sada i malo zaprckujete u zdrav mozak. Molio bih vas gospodine predsedniče da se ugledate na vašeg kolegu premijera i da javne nastupe i govore smanjite na minimum.

Iskreno vaš,

Predrag M. Azdejković

www.queeria.com

* copyright by Emilija N.

Atačmenti



Komentari (154)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 15:17 27.06.2007

bravo pedja

i djindjic je 2001 rekao da nije jos vreme za onu gej paradu kad su svi bili na colicu kao pre neko vece
opet svi politicari nadjose pomirenje na colicu
Queeria Queeria 15:22 27.06.2007

Re: bravo pedja

Samo što je Čola posle šest godina napravio drugi koncert na Marakani, a mi nismo uspeli da napravimo drugu gej paradu... Mada Čolin koncert malo liči na gej paradu...
jadac jadac 15:25 27.06.2007

Re: bravo pedja

pa i fudbalskim utakmicama ima ,,golaca,,
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 15:29 27.06.2007

Re: bravo pedja

Mene je malo blam. Vreme je za godisnji odmor za gosn. predsednika i savetnike. Umor cini svoje. Treba svaki dan imati "svoje" misljenje o necemu.

grbavi grbavi 10:18 28.06.2007

Re: bravo pedja

ja bih samo ako mi vlasnik bloga dozvoli da iskazem svoje seksualno opredeljenje
Queeria Queeria 11:35 28.06.2007

Re: bravo pedja

Pa hajde kad si navalio... Ali samo brzo...
bravar bravar 15:44 27.06.2007

bez naslova

U cast tvoje uciteljice Jagode parafraziracu sastav ucenika IV razreda na temu: Kako sam savladao strah
Uvod: Dosao sam kod babe i dede na selo. Lep dan, kao stvoren za setnju i igru po sumi sa drugarima. Posto su svi imali neke obaveze, odlucio sam da odem sam. Suma se zelenila i mirisala na leto. Pticice su pevale, a ja sam seo na proplanak u sumi i uzivao.
Razrada: Nije proslo mnogo, kada sam ispred sebe ugledao medveda. Veliki i crn. Isao je ka meni. Tada sam sakupio svu snagu i poceo da bezim ka selu.
Zakljucak: Izvedite ga sami. Meni se cini da je danasnjim politicarima tesko cak i to, da sakupe svu snagu i pobegnu od problema, vec se prave vesti i spretni pa probleme resavaju iznoseci "svoje" misljenje.
maqdalena maqdalena 15:47 27.06.2007

...

Epa,
ako je gospodin Tadić psiholog, politicar i ima svoje misljenje o homoseksualzimu, mogao je malo, bar malo vestije da izbegne direktan odgovor na pitanje, a da ipak nesto kaze i ostane "ziv". I psiholozi i politicari su po tome cuveni, ako ni po cemu drugom.
A ne ovako...Ovo je uvreda za inteligenciju, psihologiju, a da ne pricam o homoseksulacima i deci.
Queeria Queeria 15:53 27.06.2007

Re: ...

Tačno tako, ovo je uvreda za veliki broj ljudi... I mene ove kvazi politički korektne izjave mnogo više nerviraju nego kad Palma kaže da u Jagodini nema pedera i da sa homoseksualcima ne bi sarađivao... Makar znam na čemu sam...
maqdalena maqdalena 16:20 27.06.2007

Re: ...

Ali on MORA da odgovori kao psiholog, pazi majku mu... Bolje da je odgovorao kao bivsi ministar odbrane.
vucko vucko 15:57 27.06.2007

Peđa besan :P

Vidim da si se baš razbesneo...

ono što je interesantno je da gosn. predsednik odgovara kao da ga je strah da odgovara na ovu temu i kao da je namerno izbegava - da nema možda psiholoških problema da prizna sebi ili svetu oko sebe neke stvari? :)

I olabavi malo decu, ne stoji ti lepo. Možda se ipak predomisliš pa rodiš neko - kažu da je divno biti majka :)
Queeria Queeria 16:10 27.06.2007

Re: Peđa besan :P

Jeste, pa da mi se oklembese sise!!!
vucko vucko 16:36 27.06.2007

Re: Peđa besan :P

Da, to vidiš ne bi bilo previše atraktivno... pa još ožiljci od carskog reza, pa razbucani mišići na stomaku, pa strije... stvarno, ko bi to poželeo - posle je čoveku jasno zašto su dinosaurusi izumrli
Queeria Queeria 16:40 27.06.2007

Re: Peđa besan :P

Jeste... Mnogo mi je žao što nema dinosaurusa... Svet je tako dosadan bez njih!!!
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:26 27.06.2007

Šta je ovo?

Tko poteže majke sa ožiljcima od carskog reza? A?! Je l' to tolerancija, a?
Ja sam imala tri carska reza, k'o oće da se bije sa nilskom konjicom?!
Ja mislim da bi Peđici baš lepo stajala deca, mnogo lepše nego mnogima, koji smeju da ih imaju.
Umetnica Umetnica 00:20 28.06.2007

Re: Šta je ovo?

Jelica Greganović
Ja mislim da bi Peđici baš lepo stajala deca, mnogo lepše nego mnogima, koji smeju da ih imaju.

Meni bi bilo tužno da se tak'i geni ne prenesu dalje :(
Queeria Queeria 00:41 28.06.2007

Re: Šta je ovo?

He, he, he, he, he, Umetnice baš me slatko nasmeja :))
vucko vucko 07:34 28.06.2007

Re: Šta je ovo?

Ja mislim da bi Peđici baš lepo stajala deca, mnogo lepše nego mnogima, koji smeju da ih imaju.

Ma lepo bi mu stajala, ali se ne da. Baš me podsetio na Sharon Stone i šiljak za led - neće decu pa neće. :)

Ajd ubedi ga ti - ti si majka iz prve ruke, ja samo prepričavam :)


edi-va edi-va 16:01 27.06.2007

Boli me uvo za decu,

Boli me uvo za decu, na istu sam alergičan, nikada neću imati decu niti mi na pamet pada da ih rađam, a kamoli usvajam. Ja samo hoću da se udam za neko bogato čičište*, koga ću kao Madonna u filmu „Body of Evidence“ ubiti seksom i naslediti njegovu penziju, kuću, kola i ostalo bogatstvo i uživati do kraja života sa svojim švalerima.


hahahahahaha ... e bash si me nasmejao ... samo mi molim te objasni ovo sa radjanjem?!

P.S. Ma pusti Tadica blentavog, nego hajde da malo ogovaramo Stankovica ... bash je bombona! Ja ga skoro svake nedelje gledam ... :)
Queeria Queeria 16:12 27.06.2007

Re: Boli me uvo za decu,

Stanković je seksi i emancipovan muškarac, što je na Balkanu retkost...
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 17:04 27.06.2007

Re: Boli me uvo za decu,


Sve je to guverner Kalifornije elaborirao u ovom dokumentarcu, sa sar. dr D DeVitom i dr E Thompson
bobo bobo 17:06 27.06.2007

Re: Boli me uvo za decu,

Trinidad Tobagović

Sve je to guverner Kalifornije elaborirao u ovom dokumentarcu, sa sar. dr D DeVitom i dr E Thompson

hahaha
edi-va edi-va 17:13 27.06.2007

Re: Sexi i emancipovan

Oh yes indeed!
Queeria Queeria 17:23 27.06.2007

Re: Sexi i emancipovan

Pa da malo balavimo :)
Aleksandar Stojanović:






Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 17:27 27.06.2007

i njegov drugar CroCop

Ćelav je i ima uši ko golum. De gustibus itd...
Queeria Queeria 17:32 27.06.2007

Re: i njegov drugar CroCop

Ti baš 'oćeš da te banujem?!?!?!?!
AlexDunja AlexDunja 17:40 27.06.2007

Re: i njegov drugar CroCop

banuj!!! ko je rek'o da muskarcima treba kosa????
a i zenama- sinead o connor- lepotica
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 17:46 27.06.2007

E da, zaboravio sam da kažem...

... da ima nerazvijenu bradu, zato pušta tu jareću bradicu (ne bi li je istakao). A i lobanja mu je pomalo nesrazmerna sa licem (ali to mora da je zbog zakžljale brade) De gustibus ect...
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:24 27.06.2007

A to je taj...

kako ima britak pogled, ali erotski, sva sam se naježila. A zašto se naherio na trećoj slici? A što se bije na druge dve? Kao em pametan, em erotski, em snažan...je l' to?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:28 27.06.2007

Što se onda

bije kad je emancipovan? Pravo da ti kažem meni izgleda mšs...i zaljubljen u sebe samog.
Queeria Queeria 19:42 27.06.2007

Re: Sexi i emancipovan

Ja cvrsto verujem da mi imamo snage, kao deo civilnog drustva, da se udrzuimo i odemo ovom slatkisu na noge, sve zarad istine i pomirenja.
I jopet, ko ce ako ne mi pederi!

Kiss
Boban Stojanovic
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:11 27.06.2007

Ajd

dobro...ako vam sviđa slatkiš, sve za dobro otadžbine! Podržavam uspostavljanje veza i pomirenja i još više...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:12 27.06.2007

qq

Bobane, zaboravih LJUB :)
Queeria Queeria 20:14 27.06.2007

Re: Ajd

Mene samo zanima da li je naš?
Mislim Srbin!!! :))
dunjica dunjica 21:33 27.06.2007

Re: Stanković

Jes vala, Srbin, al se trudi da bude veći Hrvat od blaženog Alojzija Stepinca. Po ovim komentarima o Stankovicu zaključujem da njegov lik i djelo nisu naročito poznati u Srbiji, pa se daju paušalne ocjene o pameti. A o erotičnosti istoga ... ijuju, ne mogu se ni tu nkako složiti. No, o ukusima ne vrijedi raspravljati.
Queeria Queeria 21:52 27.06.2007

Re: Stanković

Odlično... Takve Srbe volem :))
Ma bre seksi je, samo tako :))
adam weisphaut adam weisphaut 22:01 27.06.2007

Re: Stanković

Dunjice zar nije Stankic pola pola (sto je inace mix koji daje sjajne rezultate kao npr. ja ) A so se tice Stankovica retko samozaljublje tip, sto doduse opjasnjava sto je drugar sa Gospodarom muva.
svinjasrpska svinjasrpska 22:37 27.06.2007

:p

I Srbin, i Srbin!
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:49 27.06.2007

Dunjice,

ja malo insinuirala, ali sam se povukla pred seksi oduševljenjem...slažem se sa tobom potpuno oko istog.
dunjica dunjica 13:53 28.06.2007

Re: Stanković

Adame, ne znam za pola-pola, nije me zanimalo. Svaki mix daje sjajne rezultate, rekla bih (u normalnim uvjetima, naglasila bih). Eto ja sam mix 4 različite strane, pravi izdanak KuK* ;-))

*KuK - Königreich und Keisersreich, sinonim za Austro-Ugarsku, tko nije znao
dunjica dunjica 13:58 28.06.2007

Re: Stanković

Sjeća li se netko Stankovićevog interviewa s A.Tijanićem pretprošle godine, čini mi se? Tu ga je AT dobrano ispreskakao glede Stankovićevog upinjanja da se pokaže Hrvatom "na liniji".
adam weisphaut adam weisphaut 14:30 28.06.2007

Re: Stanković

Pa tada sam i prvi put saznao da je S iz mesasnog braka, posto mu je Gospodar muva rekao da mora da se dokazuje. Mislim da su mu posle toga bar jos jednom neki domoljubni gost upirao u porodicno stablo, valjda im je to najjaci argument koji cuvaju kao wildcard
dunjica dunjica 14:38 28.06.2007

Re: Stanković

Mislim, možda se varam, da ne bi upirali prst da se on ne upinje toliko.

A nisam znala da je AT taj Gospodar muva. Opet nešto naučila
adam weisphaut adam weisphaut 14:51 28.06.2007

Re: Stanković

Sada da li se on ne trudi da li bi oni manje ili vise upinjali to je pitanje. Licno sam stava da onima koji upinju nece valjati sta god radi pa im shodno tome treb da kaze sod off, ali nisam mu u kozi pa mi je lako da to kazem. Sto se tice ucenja nj ja nisam znao za KUK
angie angie 16:09 27.06.2007

pa ako ti je neka uteha,

josh nije vreme za mladica u hagu, da se pritvore mira i chedo, da se pohapse zlobini tajkuni-nego se josh diluje sa njima, da se donesu zakoni, socijalni programi, ekonomska reshenja, da se zavrshe onoliki sudski procesi, da se kaze da je Kosovo izgubljeno, nije vreme ni za lustraciju ni za rehabilitaciju ni za mnoge akutne stvari, poshto smo mi malo jache retardirano drushtvo, pa shodno tome, treba i vishe vremena da to NEKO vreme dodje.
Queeria Queeria 16:14 27.06.2007

Re: pa ako ti je neka uteha,

Da... I na kraju se pitam, a za šta je vreme? I onda shvatim da je uvek vreme za poskupljenje struje, vode, grejanja, vazduha...
angie angie 16:25 27.06.2007

Re: pa ako ti je neka uteha,

pa TO ti kazem, to za vazduh ce verovatno biti na sledecoj skupshtini.
bobo bobo 17:00 27.06.2007

vezivanje

Pusti ga , covek nece da se vezuje.
Sta? Legalizuje brak i onda mu decko sedne na glavu da ga zeni.
Ma nemoj.
Lakse je nemati izbor.

Queeria Queeria 17:11 27.06.2007

Re: vezivanje

A ne može ni da ga nahvata na usvojenu bebu... Eeeee sudbino!!!
bobo bobo 17:28 27.06.2007

Re: vezivanje

Queeria
A ne može ni da ga nahvata na usvojenu bebu... Eeeee sudbino!!!

To je plan B.
ne otkrivaj strategiju, prpepasces ga jos vise.
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 17:39 27.06.2007

Re: vezivanje

Queeria
A ne može ni da ga nahvata na usvojenu bebu... Eeeee sudbino!!!


A jel' PEDJO, koji komentar bi tebe zadovoljio kada je u pitanju predsednik Srbije V. TADIĆ !?
Violeta Violeta 17:47 27.06.2007

Re: vezivanje

A jel' PEDJO, koji komentar bi tebe zadovoljio kada je u pitanju predsednik Srbije V. TADIĆ !?

mozda bas taj: da konacno bude V.
Queeria Queeria 18:02 27.06.2007

Re: vezivanje

mMilutin mMladjenovic

A jel' PEDJO, koji komentar bi tebe zadovoljio kada je u pitanju predsednik Srbije V. TADIĆ !?


Teško bi Tadić mogao mene da zadovolji...
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 18:11 27.06.2007

Re: vezivanje

Queeria

mMilutin mMladjenovicA jel' PEDJO, koji komentar bi tebe zadovoljio kada je u pitanju predsednik Srbije V. TADIĆ !?Teško bi Tadić mogao mene da zadovolji...


ko o čemu ti o zadovoljavanju...

ako TADIĆ ne može, a ko može bogati!?

nego PEDJA, kaži mi, za šta VAM trebaju DECA , mislim da ih usvajate !?


Queeria Queeria 18:15 27.06.2007

Re: vezivanje

Ti si prvo spomenuo zadovoljavanje, ne ja...
A kad meni kažu zadovoljavanje, ja mislim na zadovoljavanje...
Pa ne znam... Valjda za jeftinu radnu snagu u modnoj industriji... Ne bih znao da ti kažem?!
Ja kao moj predsednik usvajam samo mačke...
virgo intelecta virgo intelecta 17:06 27.06.2007

E bas

bih volela da vidim u ovde sve zahuktalijoj kampanji za decembarske izbore slicno misljenje. Uopste ne bi ni morali da se trude da izlaze u decembru. Gubili bi, garant!
Nego kako ti to neces da radjas? Uopste nije frks! Moj sin je rodjen naravno carskim rezom, doduse rez je bio vodoravan i sada lici bas na beli koncic preko najdonjeg dela stomaka. Nema nikakvih strija jer se mackalo tri puta dnevno. Jedino sto mi je bilo bas nezgodno je bilo mleko. Bas je lilo na sve strane i nisam umela da tooolikim da hodam. Navikla skoro na ravno pa to ti je.
O Predsedniku i pozivanju na zanimanje da komentarisem bilo bi ljigavo. Nekako nisam vicna toj vestini, ali on mora da lupeta pa to ti je.
Spremi se ti blago meni pa pravo 'vamo u Sidnej i onda ides na Bondi da razgledas kako ovdasnjim decacima lepo stoje tangicaste gacice. I kobasice (to je ovdasnji sleng) u njima. I zaboravis umivenog i praznog ''svojemisleceg'' predsednika.
Queeria Queeria 17:14 27.06.2007

Re: E bas

Pa ni kod vas u Australiji ne cvetaju ruže... Premijer John Howard je homofob!!!
Taska Dana Taska Dana 17:29 27.06.2007

Re: E bas

Bravo Pedja!
Jos jedna potvrda da biti politicar mora da znaci i biti licemeran.
Valjada je covek merio pa misli oprostice mu izvinjenje HRvatima ali pedere nece.....cccccc
Bas je to nikakvo ponasanje.

I jaooooo....a o izjavi o vaspitanju dece da i ne govorim.....mora da nije otvorio knjigu od kad je izasao iz skole.

Pozdrav tebi Pedja !!!
virgo intelecta virgo intelecta 15:47 28.06.2007

Re: E bas Potpuno tacno

... ali sa ogromnom razlikom - da ga samo cujes kakva je njegova zavijena forma po bilo kom pitanju oko gay ljudi. 'De ce jadan sa ovdasnjom gay populacijom, koja vrvi od dobrostojecih, dobrodrzecih, dobromislecih i sl. A tek sto bi mu se nasladili i na kicmu naseli advokati?
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 17:22 27.06.2007

moguće je

Rodio je jedan lik na Filipinima (ili na Tajlandu) ali caka je što je on bio HERMAFRODIT, samo nisu izvalili na rođenju- tačnije ispod testisa je imao vaginu. Nije imao matericu, ali je zametak nekim čudom našao prostor u abdomenu. Što ti je priroda...
Jelena Milić Jelena Milić 17:37 27.06.2007

prajd dej i antidiskriminacija

pedjo, sretan paznik, ako se to cestita i ako ti to slavis

samo da podsetim, opsti antidiskriminacioni zakon je bitan i za nastavak pregovora sa eu ali pre svega nas radi...evo parlament sljaka, ali o predlogu zakona ni reci, cak ni od ldp...steta

pozz

jm
Queeria Queeria 17:40 27.06.2007

Re: prajd dej i antidiskriminacija

Hvala Jelena - naravno da slavim :)

Da, zakon je potreban, ali se plašim da će se antidiskriminacioni zakon primenjivati isto kao i zakon o lustraciji :((
bobo bobo 17:42 27.06.2007

Re: prajd dej i antidiskriminacija

Jelena Milić
pedjo, sretan paznik, ako se to cestita i ako ti to slavis

samo da podsetim, opsti antidiskriminacioni zakon je bitan i za nastavak pregovora sa eu ali pre svega nas radi...evo parlament sljaka, ali o predlogu zakona ni reci, cak ni od ldp...steta

pozz

jm

Mozda misle mogu da se provuku kao Poljaci.
Jelena Milić Jelena Milić 17:49 27.06.2007

primena zakona jeste sistemska boljka

slazem se, ali to nije razlog da se ovaj ne uvede u parlamentarnu proceduru i u siroku javnu debatu! i neku kampanju velikuuuu edukativnu, oko znacaja, ....

ps

ja preziveh rhcp, al mi se javlja da cu od sad strogo u SC na events
Queeria Queeria 18:00 27.06.2007

Re: primena zakona jeste sistemska boljka

Pa ja nisam išao jer smatram da za dame nije poljanče, pa makar to bila i VIP loža na poljančetu, niti su moje Via Spiga cipele za RHCP :))



A i znao sam da neće biti čarapica :((

Dejan Stanković Dejan Stanković 18:10 27.06.2007

Koji praznik?

среда 27. јун (14.јун) Свети пророк Јелисеј и свети Методије Цариградски (пост)
ili
четвртак 28. јун (15.јун) +++ СВ. ВЕЛМУЧ. ЦАР ЛАЗАР И СВИ СВ. МУЧ. СРПСКИ - ВИДОВДАН (пост)

podpitanje: kad slavis, jel postis?
Queeria Queeria 18:18 27.06.2007

Re: Koji praznik?

Pa danas slavimo našu braću Jeliseja i Metodija, koji su živeli u protivprirodnom bludu i naravno da postimo...
Više informacija o današnjem prazniku >>>
ChainReaction ChainReaction 18:04 27.06.2007

Opredeljenje

Koliko sam upucen, pravilno je reci seksualna orijentacija, a ne opredeljenje. Ne secam se da sam ja nesto svesno birao o tome- ne znam za vas ostale... Na Gospodina Tadica cak i nemam komentar.
jel mogu ja jel mogu ja 18:13 27.06.2007

Genije...za malo

Ja samo hoću da se udam za neko bogato čičište*, koga ću kao Madonna u filmu „Body of Evidence“ ubiti seksom i naslediti njegovu penziju, kuću, kola i ostalo bogatstvo i uživati do kraja života sa svojim švalerima.

Ha ha ha ha.........Taman sam pomislila, evo pametnog decka koji je na vreme shvatio cemu brak sluzi. Ali onda dodje sledeca recenica
Ali ja to ne mogu da uradim jer gospodin Tadić i njemu slični na pitanje o gej brakovima spominju neku dečurliju, koja mene apsolutno ne zanimaju.

Pa mislim, kad je vec zakonom dozvoljeno da se prave brakovi iz ociglednog koristoljublja, sto je valjda moralno podobnije od gej brakova, zajebi ti njih dragi, te se ozeni nekom babom i nju ubi od seksa, i onda uzivaj do kraja zivota sa svojim svalerima.
Queeria Queeria 18:21 27.06.2007

Re: Genije...za malo

Babojebac?
Ja?
Pa jeste da je to u srpskoj tradiciji (jebanje baba po inostranstvu), ali bih se ja ipak držao dekica...
jel mogu ja jel mogu ja 18:30 27.06.2007

Re: Genije...za malo

Ha ha ha, pa jes', zvuci malo, onako... iako je poprilicno trendi na zapadu...... dakle, tebi je bliza filipinska tradicija sa dedama po inostranstvu
pufna pufna 18:16 27.06.2007

homofobija i homoseksualci

da pocnem sa pitanjem- zasto svaka diskusija o homoseksualnosti mora da skrene u seksi chat? Na taj nacin kao da se bas homoseksualcima uskracuje pravo na ozbiljnost time sto se predstavljaju kao da im je samo polni organ u glavi.
Kao deo namerne provokacije ne bi li se svet pretezno heterofon i u strahu od svega razlicitog naterao na razmisljanje, ok.Mada, na ovom blogu sem retkih dosadnih i upornih sledbenika crkve i legijinog patriotizma, uglavnom nisam sretala homofobiju, tako da mi taj seksi chat snizava ocekivanja o celoj diskusiji.

Ajd da preciziramo diskusiju na nekoliko tacaka.
Predsednicki chat sa ( stvarno dobrog izgleda) voditeljem Stankovicem je bila papazjanija od svega i svacega. Tu nije nesto bilo mnogo ni o homoseksualnim brakovima niti o usvajanju. S druge strane,morao je iskritikovati reakciju ( insceniranu) naseg drustva na gay pride, bez obzira sto ga stankovic nije nista pitao o slobodi seksualnog izrazavanja vec o istopolnim brakovima i usvajanju dece.
A to( usvajanje) je po meni vec dublja i druga tema i nije stvar samo civilizovanog odnosa. Stvari su mnogo komplikovanije i na klizavom smo terenu.
Mislim da ga stankovic nije mnogo ni provocirao tim povodom iako je rekao da ima studija koje se ne slazu sa njegovim stavom " psihologa". A, o kakvom stavu mozemo govoriti kod coveka koji tolike godine ne upraznjava svoju profesiju, a po pitanju usvajanja dece kod h. se toliko toga rapidno menja.


prvo za seksualnost ideja normalnosti kod ljudskog bica nema nikakvog smisla, zato sto na samom pocetku kod svakog od nas postoji biseksualnost fizicka, samim tim mogucnost za usvajanje muskosti ili feminiziranosti bez obzira na polni organ.

medjutim, koliko god drustvo treba da da homoseksualcima za pravo, ne mozemo sa aspekta usvajanja dece reci da je homoseksualni par isto sto i heteroseksualni.
I bez obzira sto ima studija koje smatraju da je usvajanje dece ok, jos uvek to nije potvrdjeno i to nije stvar politike, jer se debata vodi medj psihijatrima i ostalim, koji po pravilu nisu homofobi, nit se busaju u hristove grudi. I debata se ne vodi na nivou socijalnih radnika tipa imate i toliko idiotskih heteroseksualnih brakova pa im niko ne zabranjuje da imaju decu ( tu drzava nista ne moze sem da spreci kad do stete vec dodje), vec na nivou da je simbolicno razlicitost polna detetu bitna u predfrojdovskoj fazi i da li on usvajanjem dva roditelja istog pola gubi te repere?!
Kako moze da se konstruise njegova licnost onda? dete kad se rodi vec od prvih sati svoga postojanja oseca glavom i telom sve sto osecaju njegovi roditelji i sve ono sto ima izmedju njih ( zelja, odbijanje, neznost, agresija) kad odraste, na psihijatrijskom kaucu, neretko pronadje tu zatrpanu u podsvest memoriju i otkriva da je ona modelirala njegov odnos sa ostalima pa i njegovu seksualnost.

Iako danas, bar u ideji,u doba ravnopravnosti polova majka i otac rade iste poslove vezane za dete, njihova simbolicna funkcija oko deteta ostaje razlicita. Majka gaji, otac preseca pupcanu vrpcu ( simbolicno). svako je pozicioniran na svojoj razlicitosti.Zena u razvoju deteta mora da shvati da njeno dete koje je devet meseci se stvaralo u stomaku nije samo njeno, vec i ocevo te da nije njen objekat ( dete). paralelno, otac treba da prihvati da nije nosilac detetov i da ga ne donosi na svet,te nalazi svoje mesto oca izmedju majke i deteta. Kad je tako postavljena situacija dete je u mogucnosti da sebi pronadje mesto i oslanja se na oca te se sve vise odvaja od majke. ( sve ovo je u prvim godinama zivota). Cak i kad majka ne priznaje oca ( podsvesno mu ne dozvoljava da ima svoju ulogu), cinjenica da postoji neko drugi, drugog pola detetu daje referencu da postoji i nesto drugo sem majke.
Toliko o simbolicnim ulogama koje kad se pobrkaju, deca zastanu sa problima u nekoj od faza ( edip, elektra...),

a da ne pricam o potrebi novorodjenceta da se zena bavi njim jer taj period pretstavlja kvazi-fuziju( esencijalna iluzija!), gde ta zena oseca sta njemu trreba. Ma koliko i novorodjencetu i tad treba da oseti da nije sve za majku- nocno plakanje iako nije gladno...
eto, stvar je izuzetno osetljiva i zahteva najpre da se otvoreno o njoj prica, bez optuzbi da je neko ko sumnja ( uz uslov da je otvorenog duha) homofog.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 18:21 27.06.2007

jako lepo

Smisleno, razložno, nije ispolitizirano.
bobo bobo 18:30 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

pufna
da pocnem sa pitanjem- zasto svaka diskusija o homoseksualnosti mora da skrene u seksi chat? Na taj nacin kao da se bas homoseksualcima uskracuje pravo na ozbiljnost time sto se predstavljaju kao da im je samo polni organ u glavi.


Ja ne mislim da je seks neozbiljna stvar.
Takodje ne bi trebalo da se kao tabu ogradjuje od "ozbiljne" diskusije.
Queeria Queeria 18:30 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

You can't take sexual out of homosexual...

Ostatak neću komentarisati i neću dozvoliti da ova tema preraste u diskusiju o usvajanju dece od strane gej-lezbejskih parova...
wk wk 18:32 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

Interesuje me, u kojoj meri se Frojdova teorija razvoja smatra potvrdjenom?
pufna pufna 18:36 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

Ja ne mislim da je seks neozbiljna stvar.
Takodje ne bi trebalo da se kao tabu ogradjuje od "ozbiljne" diskusije.

zato sto kad trazis svoja prava , konkretno pravo na nenegiranje da postojis, elementarno BRE, onda ne moras da pricas stalno o tome koga bi da pojebes i slicno.
I ja smatram da seks nije neozbiljna stvar, naprotiv. Ipak nema mnogo veze sa temom.
Bar ja shvatila da je tema
Ali bitnije pitanje u ovom trenutku jeste šta će predsednik Republike Srbije konkretno da učini kada neko krene da me maltretira samo zato što sam ja iskazivao svoje seksualno opredeljenje, na koje imam pravo?!

potom da je i tema gaj brakovi i usvajanje...
sad citajuci nanovo svatih da je sve u opticaju sem usvajanja!.
pufna pufna 18:40 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

You can't take sexual out of homosexual...

Ostatak neću komentarisati i neću dozvoliti da ova tema preraste u diskusiju o usvajanju dece od strane gej-lezbejskih parova...

ponekad ih treba odvojiti!
Za usvajenje ne vici, jer nisam odmah shvatila da i to ne moze biti tema ( na kraju boli me i uvo, nije mi do iste stalo, samo prenela nesto sto znam...)
pufna pufna 18:42 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

Interesuje me, u kojoj meri se Frojdova teorija razvoja smatra potvrdjenom?

u potpunoj
frojd ne negira homoseksulanost, ako to pitas, naprotiv potrdjuje je.
Nepriznavanje homoseksulanosti je cisto politicka stvar( kao posledica predrasuda), isto vazi i za brakove.
bobo bobo 18:46 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

pufna
Ja ne mislim da je seks neozbiljna stvar.
Takodje ne bi trebalo da se kao tabu ogradjuje od "ozbiljne" diskusije.

zato sto kad trazis svoja prava , konkretno pravo na nenegiranje da postojis, elementarno BRE, onda ne moras da pricas stalno o tome koga bi da pojebes i slicno.

Tacno! Ne mora da se prica ali i moze i to ne bi trebalo nikome da para usi, zar ne?
pufna pufna 18:54 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

ma nisam cistunica i ne para mi usi svaki put. Koliko li je samo puta seski chat harao blogom, i bilo je super zezanja, samo sam ovaj put pomislila da se siri prica zasto da ili ne, o svemu a najvise o usvajanju, moja greska.
pufna pufna 19:00 27.06.2007

ispravka ali ipak nije da nije usvajanje

tema!
Zasto zato sto brak vodi do prava i na usvajanje. Sorry Q. ali tako je. i zato ovo ne stoji
Kao i svi istaknuti homofobi i gospodin Tadić se uspešno napravio gluv i na pitanje o gej brakovima pričao o gej usvajanjima, što je ako niste znali sasvim druga tema.

zato je on u transferu sa jednog pitanja odgovorio na drugo, ipak blisko povezano.
jel mogu ja jel mogu ja 19:01 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

Ti uopste nisi u krivu, ili kako se uzme. Ako podjes od toga da je svrha stupanaja u brak zapravo stvaranje potomstva, onda se u ovom slucaju usvajanje samo po sebi namece kao tema. Posto je mnogim ljudima stupanje u brak nacin da se materijalno okoriste, onda si ti draga omasila.
pufna pufna 19:05 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

Ako podjes od toga da je svrha stupanaja u brak zapravo stvaranje potomstva

ne svrha, mogucnost!
Posto je mnogim ljudima stupanje u brak nacin da se materijalno okoriste

materijalno mozes i da se okoristis tako sto ce ti tvoj ljubavnik sve prepisati zbog zanosne guze, na primer...
za druge na zapadu je stupanje u brak pored ljubavi kao najvaznijeg faktora i mogucnost da te drzava ne oporezuje vise zato sto si single! Zato i postoji paks u Francuskoj, na primer.
jel mogu ja jel mogu ja 19:09 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

hm, interesantno. ja sam zapravo htela da ti dam za pravo. ali ajde, ok, kad si vec zapela, a i malo si mi nejasna. sta je u stvari po tebi svrha braka?
bobo bobo 19:11 27.06.2007

Porezi

"Read my lips! No more taxes!"
Tako su Ameri izglasali Regana, tako su Francuzi izglasali Sarkozija.....
pufna pufna 19:15 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

sta je u stvari po tebi svrha braka?

ne znam. Ja sam stupila u brak zato sto sam volela i eto traje. pretim da cu da se razvedem svake preve nedelje u mesecu... ) zezam se naravno
ali stvarno ne znam
ali nisam ja o tome, vec da( kod nas to nije slucaj) u svetu imas mnogo ustupaka kad si u dvojcu tj. braku, porezi na ovo i ono. i onda se homoseksualci s pravom pobinili da je to izmedju ostalog jos jedan vid diskriminacije prema njima, jer em bi zeleli a ne mogu, em jos dozivotno ispastaju sto su single.
pufna pufna 19:18 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

da pojasnim, paks na primer je oblik zajednice koji se moze sklopiti i izmedju brata i sestre, i opet zarad ekonomske racunice, jer svet kao da je pravljen za one u brakovima ( verovatno opet natalitet u pitanju, pa kao stimulacija i ostale gluposti), ali se mnogo mladih kojima je smor brak i naravno homos. odlucuju za paks...
valjda je sad jasnije
Queeria Queeria 19:19 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

Neću da plaćam porez na prvi stan, kao što ga ne plaćaju bračni heteroseksualni parovi!!!
jel mogu ja jel mogu ja 19:22 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

jao pa znala sam da ces sa nekom romantikom.slatko :), sad ne mogu ni da se svadjam sa tobom, hahaha.
evo sad cu da budem ozbiljna na trenutak.kad vec pominjete porez, ima valjda neki smislen razlog da vas drzava oglobi jer ste single. koliko je meni poznato, to je deo strategije za povecanje nataliteta, porez je jos manji kad se imaju deca, ne?
jel mogu ja jel mogu ja 19:34 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

btw, ovo moje je bio odgovor pufni a ne queeriji
pufna pufna 19:38 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

evo sad cu da budem ozbiljna na trenutak.kad vec pominjete porez, ima valjda neki smislen razlog da vas drzava oglobi jer ste single. koliko je meni poznato, to je deo strategije za povecanje nataliteta, porez je jos manji kad se imaju deca, ne?

jedno je kad stimulisu tako sto radjanje dece, kroz na primer fond trece dete. Deca kostaju, bre!
Ali nije posteno da se udvoje manje placa nego kad si single.
jel mogu ja jel mogu ja 19:39 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

a i ti lazes
jel mogu ja jel mogu ja 19:41 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

ovo lazes je vec bilo upuceno queeriji
jel mogu ja jel mogu ja 19:42 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

naravno, ali koje je obrazlozenje da se udvoje manje placa, to mi nikako ne odgovaras
pufna pufna 19:44 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

ali koje je obrazlozenje da se udvoje manje placa, to mi nikako ne odgovaras

za obrazlozenje ne znam, ali je tako
Queeria Queeria 19:51 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

Stan bez poreza samo za venčane
Subota, 16. jun 2007. 10:31

Svi gradjani koji od jula budu kupovali stan - za porez na prenos apsolutnih prava državi će plaćati 2,5 umesto dosadašnjih pet odsto vrednosti nekretnine, piše "Politika" u subotnjem broju.

Porodice koje dosad nisu uspele da reše stambeno pitanje svoj prvi stan moći će da pazare bez plaćanja ove dažbine državi. Ukoliko kupuju stan u novogradnji, moći će da zatraže vraćanje poreza na dodatu vrednost, koji se inače naplaćuje prodavcu, recimo gradjevinskom preduzeću, i za koji on svom kupcu, naravno, uvećava cenu.

Ovo je samo nekoliko novina iz paketa izmena poreskih zakona koji je Vlada Srbije usvojila i, zajedno sa predlogom budžeta, uputila parlamentu na razmatranje i usvajanje.

Ipak, predlagači zakona su se odlučili, kako je na konferenciji za novinare objasnio Mirko Cvetković, ministar finansija, da uvedu i neke uslove pod kojima će kupci prvog stana koristiti olakšice.

"Predloženo je da pravo na ukidanje poreza ostvari samo porodica, pri čemu će jedan član biti kupac, a ostali članovi domaćinstva korisnici tog stana. Takodje, limitirana je i veličina stana. Član porodice koji kupuje stan oslobodjen je poreza na svojih 40 kvadrata i još na po 15 kvadrata za svakog člana porodice", rekao je Cvetković i dodao da je u pitanju socijalna mera koja će omogućiti onima koji dosad nisu uspeli da kupe stan da dodju do svog krova nad glavom.

Uslov za oslobadjanje od poreza je i da kupac ima više od 18 godina i da je državljanin Republike Srbije, objašnjeno je na konferenciji. Ukoliko ovaj vladin predlog bude usvojen, odnosiće se i na naše državljane koji žive u inostranstvu.

Računica pokazuje da će, primera radi, mladi bračni par bez dece moći da bez plaćanja poreza kupi nekretninu od 55 kvadrata. Na pitanje da li to znači da će novopečeni mladenci ukoliko kupe stan od, na primer, 60 kvadrata morati da plate porez na preostalih pet metara kvadratnih, ministar Cvetković je odgovorio potvrdno. "Ali, to je ipak olakšavajuća mera", objasnio je ministar.

Takodje, ukoliko ovaj predlog usvoji Skupština, vanbračne zajednice od njega neće imati nikakve koristi. Kako se čulo na konferenciji, ovu pogodnost moći će da iskoriste samo bračni "drugovi" da ne bi došlo do zloupotreba.

Predstavnici nadležnog ministarstva istakli su i da će svi kupci koji overe ugovor o prodaji posle stupanja na snagu ovih olakšica moći da se nadaju da će biti oslobodjeni poreza, odnosno da se olakšice neće primenjivati retroaktivno.

Vlada je, kako je i obećala, predložila i smanjenje poreza na dodatu vrednost za računare sa 18 na osam odsto. Prema ministrovom objašnjenju, ova mera bi trebalo da omogući gradjanima Srbije da lakše dodju do kompjutera.

Takodje, predloženo je i ukidanje akciza na uvozna alkoholna i bezalkoholna pića, što bi trebalo i da pojeftini ove proizvode. Predloženo je i smanjenje akciza na kafu, ali i uvodjenje akciza na auto-gas. Najavljene su i promene akciza i carina na duvanske proizvode, posle čega se može očekivati poskupljenje uvoznih cigareta.

Vlada je predložila i povećanje limita za ulazak u sistem PDV-a sa dva na četiri miliona dinara.

(MONDO)
jel mogu ja jel mogu ja 20:03 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

Valjda se u polemiku upusta ako se nesto zna. Cilj je povecanje nataliteta, a ako ima neko ko je stvarno strucan povodom ovog pitanja, i misli da sam pogresno obavestena, neka me demantuje.
I ne postoji ni jedna "dobra" drzava na ovom svetu koja smanjuje porez na decu jer deca kostaju, pa da pomognu roditeljima. Ali postoje one kojima se broj stanovnistva srozava, i to ih ugrozava na svakom polju, pa se trude da stimulisu ljude na radjanje.
ajd zdravo, ovo se pretvori u smor
Queeria Queeria 20:09 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

jel mogu ja
Valjda se u polemiku upusta ako se nesto zna. Cilj je povecanje nataliteta, a ako ima neko ko je stvarno strucan povodom ovog pitanja, i misli da sam pogresno obavestena, neka me demantuje.
I ne postoji ni jedna "dobra" drzava na ovom svetu koja smanjuje porez na decu jer deca kostaju, pa da pomognu roditeljima. Ali postoje one kojima se broj stanovnistva srozava, i to ih ugrozava na svakom polju, pa se trude da stimulisu ljude na radjanje.
ajd zdravo, ovo se pretvori u smor


Počni da koristiš CITIRAJ, da bi se uopšte znalo kome odgovaraš i na šta...Kao što sam ja to učinio...
jel mogu ja jel mogu ja 20:12 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

ej, u pravu si, ispala sam vrlo glupa u drustvu.
Odgovorila sam Pufni a ne tebi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana