EXIT 2008 - moj vodič za mene

Dawngreeter RSS / 03.07.2008. u 11:00

Ja imam problem sa EXIT-om. Odnosno, da parafraziram scenu iz Četri Sobe, nemam problem nego probleme. Množina. Care to hear?

Well first I was fucked by a coven of witches. Ne ne, čekaj, to je i dalje Četri Sobe. Moj prvi i osnovni problem sa EXIT-om je što je u pitanju festival. Ne volim masovne festivale. Gomile i gomile ljudi koji prave gužvu i štroku.  Takođe i gomile i gomile bendova od kojih po pravilu ni pola, a verovatno ni četvrtinu nemam ni minimum želje da čujem ili vidim. A tu nastupa i drugi problem EXIT-a: festival nema nikakav fokus. Apsolutno nikakav. Bine nemaju tri blage jedna sa drugom, ponekad ni bendovi na istoj bini nemaju tri blage jedan sa drugim. Svestan sam da sam verovatno u izvesnoj meri antisocijalan, ali ima nešto oko ideje da ću postojati na istom mestu u isto vreme sa, recimo, fanovima HIM-a što u meni izaziva želju da se ubijem grickalicom za nokte. Manje važni problemi su vezani za cenu, činjenicu da je u drugom gradu, cimanje oko smeštaja ili nedajbože kampovanje u sred sve te štroke.

Iz svih tih razloga, do sada sam uspešno odolevao odlasku na EXIT. Ove godine idem prvi put pa sam sa time u vezi odlučio da napravim cost-benefit analizu ovogodišnjeg programa. Slede pros & cons iz moje perspektive, koji će verovatno biti od koristi samo meni.

 

EXIT 2008 u globalu

Pros:

-  Neuobičajeno veliki broj dobrih bendova

-  Prvi put do sada da nemam ispitni rok tokom trajanja EXIT-a (jer sam diplomirao, a ne zato što je ispitni rok pomeren)

-  Neke bendove imamo priliku da vidimo sada i nikada više (Ministy, Sex Pistols, Pekinška Patka)

-  Fancy Frogs, naš jedini aktivni zaista Gothic bend, imaće priliku da nam olakša katastrofu metalerskog Explosive stage-a u četvrtak

Cons:

-  Uobičajeno veliki broj bendova koje apsolutno ne podnosim

-  Nastupaju Nightwish i 69Eyes

-  Gužva, štroka, cimanje

-  Sa izuzetkom Elektrana stage-a, zanimljiva muzika ide tek zadnja dva dana

-  Nastupaju Nightwish i 69Eyes (it bears repeating)

-  Iz meni temeljno nejasnog razloga Fancy Frogs nastupaju sa katastrofa metalcima; čelična snaga volje je potrebna da se pređe preko toga

 

Znači, EXIT 2008 u globalu i nije baš u potpunosti loša opcija, ako uspete da izbegnete Nightwish i 69Eyes (srećom oba istog dana nastupaju). Bonus poeni za izbegavanje i ljudi u majicama tih bendova. Međutim, sve gore navedeno je prilično uopšteno i verovatno nedovoljan razlog za odluku oko odlaska ili neodlaska. Pa da krenem redom po bitnim nastupima.

 

Elektrana stage

Pros:

-  Četvrtkom nastupaju MARGITAjeMRTVA i Alone, naša dva benda koja svako zaista, zaista mora da vidi.

-  U subotu nastupa Lollobrigida, bend koji sam propustio da vidim kad je došao u Beograd i konačno ću moći da prestanem da se kajem zbog tog propusta. Devojke razbijaju. Plus, na njihovom koncertu je jedna prijateljica kupila roze majicu na kojoj piše "Moj dečko je gay". Ako to nije cool, ništa nije.

Cons:

-  Lollobrigida nastupa u isto vreme kada i Manu Chao. Za mene je no contest, ali mnogima neće biti.

 

Juliette and the Licks, subota

Pros:

-  Juliette je do jaja

-  Takav old school rock se danas retko može čuti

-  Odlična prilika da prošetate anti-Scientology plakate i transparente

Cons:

-  Juliette je Scientologist. Otkako to saznah stvarno imam problema da ih slušam.

 

 

Gogol Bordello, subota

Pros:

-  Frantični, energični live nastupi ovog benda su već legendarni

-  Svako ko je ikada čuo njihovu muziku nikada neće sumnjati da su im koncerti najveće zezanje ikada

-  Odličan izgovor da se obučete skroz u ljubičasto

Cons:

-  Eugine Hutz, vokal i frontmen benda, je nastupao zajedno sa Madonom jednom prilikom

-  Olakšavajuća okolnost stavke iznad - to je verovatno zato što je glumio u Madoninom filmu

-  Stavka iznad baš i nije preterano olakšavajuća ako u startu imate problema sa njihovim zajedničkim nastupom

 

Ministry, nedelja

Pros:

-  Dođavola Ministry!

-  Bend se penzioniše. Grandpa Al je rekao da ne izlazi iz muzike, ali Ministry posle ove turneje više neće postojati. Kaže da mu se sviđa ideja da bend odjaše u zalazak sunca zajedno sa Bushom (posle tri albuma koja su u celosti posvećena pljuvanju Busha). Ovo je zadnja šansa da ih čujemo uživo.

-  Napomenuću još jednom - dođavola Ministry!

-  Prateći setliste sa turneje, dobar broj pesama će biti stari klasici i ako kojim slučajem budem u prilici da čujem Just One Fix i/ili Supermanic Soul, samo ću da skapam uz umirući vrisak ekstatične sreće

-  Jer je stvarno toliko važno, evo ga još jednom - dođavola Ministry!

-  Ovaj bend je u stvari jedini razlog što sam odlučio da idem na EXIT 2008

Cons:

-  Ne pada mi na pamet ama baš ništa

-  Aj' da se potrudim... hm...

-  Ok, imam ga. Verovatno bi bilo bolje na Ministry koncertu pre 15 godina. Svi vi sa vremenskom mašinom možete ovo propustiti.

 

Sex Pistols, nedelja

Pros:

-  Originalna postava, pre Sid Vicious-a

-  Izgledaju matoro, debelo i jako, jako iskreno povodom toga

-  Verovatno neće zvučati mnogo drugačije nego '76.

Cons:

-  Originalna postava, pre Sid Vicious-a

-  Izgledaju matoro, debelo i jako, jako iskreno povodom toga

-  Verovatno neće zvučati mnogo drugačije nego '76.

 

KUD Idijoti i Pekinška Patka, nedelja

Pros:

-  Domaći, odličan Punk. I to na glavnoj bini!

-  Pekinšku Patku nisam nikada ranije imao prilike da vidim uživo, bili su daleko pre mog vremena. Verujem da isto važi za mnoge.

Cons:

-  Svirke domaćih Punk bendova umeju da budu depresivna rabota kada primetite da publiku većinski sačinjavaju ljudi od 30 godina i više. Izem ti zemlju u kojoj sa 27 godina na Punk koncertu spadam u mlađu polovinu.

-  Sigurno će se naći neko da istakne kako u uz ova dva ide i Ritam Nereda koji takođe nastupa u nedelju na drugoj bini. Oduševljen sam prospektom skinsa na KUD Idijotima.

Atačmenti

Tagovi



Komentari (141)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vishnja vishnja 11:11 03.07.2008

uja

samo da se javim pa nastavljam sa citanjem. prve tri recenice obecavaju...
Dawngreeter Dawngreeter 11:21 03.07.2008

Re: uja

Uf bre, ovo je bilo ekspresno :)

Valjda ostatak teksta nece bas mnogo upropastiti utisak prve tri recenice
vishnja vishnja 12:14 03.07.2008

Re: uja

Valjda ostatak teksta nece bas mnogo upropastiti utisak prve tri recenice

ma kakvi
sistematican, a uz to i zabavan :)

aj da se ne upustam u muziku - tu mi je otprilike 40% jasno sta pricas, ostalo prihvatam sa poverenjem zdravo za gotovo. ali bre sta je ovo
Svirke domaćih Punk bendova umeju da budu depresivna rabota kada primetite da publiku većinski sačinjavaju ljudi od 30 godina i više. Izem ti zemlju u kojoj sa 27 godina na Punk koncertu spadam u mlađu polovinu.

a?

ja imam sledeci problem sa exitom - uhvatila sam sebe kako nekome govorim da mi je bas zao sto ne mogu na exit jer su mi deca mala a istovremeno u sebi kapiram da mi uopste nije zao. to me bas pogodilo. al ni meni se ne trpe stroka, guzva i cimanje, a pre nije bilo tako. jel da budem zabrinuta sad?

nekako imam utisak da bih se sjajno provela ako bih naterala sebe da odem, al ne mogu da se nateram. uzas.
Dawngreeter Dawngreeter 12:21 03.07.2008

Re: uja

Argument o tome da ima mnogo starijih ljudi (shvatiti uslovno - starijih u odnosu na omladinu koja bi se ocekivala) na Punk koncertima nije argument protiv starijih ljudi nego protiv omladine koja ne ide na takve svirke. Meni je jako drago kada vidim da neko i sa 30, i 40, pa i vise godina i dalje ide na takve koncerte. Pozravljam, navijam za njiha, ura za takve ljude. Moj problem je sto nema vise mase 16-godisnjaka koji oce da se bune protiv sistema i urlaju na punk koncertima. Ne valja kada je takvo stanje stvari, stvarno ne valja.

Inace, nadam se da ces se ipak na kraju naterati da odes.
antioksidant antioksidant 12:29 03.07.2008

Re: uja

ja imam sledeci problem sa exitom - uhvatila sam sebe kako nekome govorim da mi je bas zao sto ne mogu na exit jer su mi deca mala a istovremeno u sebi kapiram da mi uopste nije zao. to me bas pogodilo. al ni meni se ne trpe stroka, guzva i cimanje, a pre nije bilo tako. jel da budem zabrinuta sad?

nekako imam utisak da bih se sjajno provela ako bih naterala sebe da odem, al ne mogu da se nateram. uzas.

bio sam na 00 (na par koncerata na dunavu) , 01 i 02

tu sam stao. usao sam u taj prostor/vreme (pa nesto) kad me neki put mrzi da odem na nesto i ako volim. Exit je festival dobre zabave (ko ove tamburice u Deronjama). Zabavu trazis gde ti je udobno. Nema tu vise poruke. A zasta ce nam? (poruka)

Za Kavea sam imao karte pa sam odsedeo kuci.
Dok su Spanci i Nemci igrali finale ja sam gledao Majstor Boba

Nemoj da ti krivo. Vazno da ti LEPO
Vračarac Vračarac 11:24 03.07.2008

Zaboravio...

...si SHAM 69. Za Manu Chao i pistolse skidam kapu.
Dawngreeter Dawngreeter 11:31 03.07.2008

Re: Zaboravio...

Tu je i Concrete Worms istog dana na istoj bini, a u nedelju i Marky Ramone (povodom cijeg nastupa imam vrlo WTF reakciju). A i Disciplin A Kitschme. Sve to ide u prilog odlasku na festival.

Mada, iskreno, nisam bas izvan sebe povodom tih bendova. Super je sto ce biti, al' nisu mi najbitniji. Pa k'o reko' bolje da ih ne spominjem nego da ih prokomentarisem u fazonu: "Ovo je skroz ok".
antioksidant antioksidant 12:11 03.07.2008

.

Izem ti zemlju u kojoj sa 27 godina na Punk koncertu spadam u mlađu polovinu.
antioksidant antioksidant 12:12 03.07.2008

ili....

Izem ti zemlju u kojoj sa 27 godina na Punk koncertu spadam u mlađu polovinu
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:13 03.07.2008

exitophob

moras u startu da promenis sve postojece pristupe....
1. na muzickii se festival ide ili se ne ide, tu se ne analizira - ako slusas muziku i ako si njen fan onda ides i u blato i u prasinu i nikakav fenseraj od izgovora ne moze da se tolerise

2. Uloga fanova koji ti se ne svidjaju ukazuju na tvoj unutrasnji elitizam. Zato ne vidim razlog zasto bi issao na neki festival i sebe urusavao u sopstvenoj idelistickoj slici.

3. prisustvo mnogo ljudi na jednom mestu ti smeta.... opet ne vidim tebe na exitu

4. sudis bez ikakvog iskustva o jednom festivalu -- nemoj da kvaris sopstvenu sliku, i da kvaris drugima lepo raspolozenje

5.
Prvi put do sada da nemam ispitni rok tokom trajanja EXIT-a (jer sam diplomirao, a ne zato što je ispitni rok pomeren)
ja sam na exit issao odmah s posla i vracao se ujutro na posao....sve je lako ako volis, btw, cestitam sada svi znamo da si zavrsi fakultet, valjda je to bila poenta tvog bloga, to da znamo da sad zbog diplome ti imas vremena da dolazis na exit...

6.
Juliette je Scientologist. Otkako to saznah stvarno imam problema da ih slušam.

ovo je zaista veliki adut da ne ides na njen koncert, a kamoli da je slusas...

7.
Eugine Hutz, vokal i frontmen benda, je nastupao zajedno sa Madonom jednom prilikom

i ovo :(

8.
Svirke domaćih Punk bendova umeju da budu depresivna rabota kada primetite da publiku većinski sačinjavaju ljudi od 30 godina i više. Izem ti zemlju u kojoj sa 27 godina na Punk koncertu spadam u mlađu polovinu.

- Sigurno će se naći neko da istakne kako u uz ova dva ide i Ritam Nereda koji takođe nastupa u nedelju na drugoj bini. Oduševljen sam prospektom skinsa na KUD Idijotima.

a)starosna struktura punk publike u Srbiji jednaka je starosnoj strukturi punk publike u svim krajevima sveta. i Jos nesto, jel ti gledas ljude na certu ili slusas nesto sto volis.
b)Skinsi na Kud Idijotima...imas dva izbora 1. izbegni i tako se dekontaminiraj od potencijalne skins opasnosti 2. opusti se covece, exit nije borba za vlast, nije mesto gde treba da budes vidjen, exit je prosto ventil za one koji ga hoce. Ko ga nece ne mora i ne moj stoga pisakarati radi piskaranja...

ps. . kazes sledece:
tu nastupa i drugi problem EXIT-a: festival nema nikakav fokus. Apsolutno nikakav. Bine nemaju tri blage jedna sa drugom, ponekad ni bendovi na istoj bini nemaju tri blage jedan sa drugim.

a kako ti to mozes da znas ako si nesto ranije rekao da nisi nikad bio na egzitu.
Evo ja cu da ti kazem koji sam dosad nekoliko puta bio - sve ima svoju smislenost, svoju glavu i rep, a festival ne da ima fokus, nego je FOKUSIRAN do svog maksimuma.
Opet imas svoju nobl subjektivnost, zbog kojeg te molim da deletujes ovaj blog i da se svi lepo pravimo da nismo videli da si bilo sta napisao
vishnja vishnja 12:17 03.07.2008

Re: exitophob

Aleksandar Stosic

eeee techa!
jesi li....obavio ono?
antioksidant antioksidant 12:22 03.07.2008

Re: exitophob

zbog kojeg te molim da deletujes ovaj blog i da se svi lepo pravimo da nismo videli da si bilo sta napisao

e kad si ga tako lepo zamolio...

Sta ti je? Izneo decko svoj stav. Lepo si mu rekao a mislis da nije u pravu, ali bas onako...ostro. Previse ostro.

A sto se tice godsta punk publike - pretpostavljam da se vise obracao svojoj generaciji..
A i priznaj da mi u ovim godinama vise i nismo onako SUSTINSKI punk...
Dawngreeter Dawngreeter 12:36 03.07.2008

Re: exitophob

Aleksandar Stosic
1. na muzickii se festival ide ili se ne ide, tu se ne analizira - ako slusas muziku i ako si njen fan onda ides i u blato i u prasinu i nikakav fenseraj od izgovora ne moze da se tolerise


Nije mi jasan fenomen coveka koji "slusa muziku i njen je fan". Bas svu muziku? Nema nikakve kriterijume ukusa, dokle god se zvukovi proizvode super je?

Aleksandar Stosic
2. Uloga fanova koji ti se ne svidjaju ukazuju na tvoj unutrasnji elitizam. Zato ne vidim razlog zasto bi issao na neki festival i sebe urusavao u sopstvenoj idelistickoj slici.


Ne postoji nista unutrasnje oko mog elitizma, ako je to termin kojim bas zelis da se gadjamo. Ja imam svoj ukus. Znam zasto volim stvari koje volim. Takodje znam tacno zasto ne volim stvari koje ne volim. Priznaces da bi bilo ljigavo i licemerno kada bih se pretvarao da je muzika koju ne volim "u redu".

Inace, ne vidim ni ja razlog zasto bih isao na festival i urusavao sebi sve to sto treba da urusavam. Zato nisam isao na EXIT do sada.

Aleksandar Stosic
4. sudis bez ikakvog iskustva o jednom festivalu -- nemoj da kvaris sopstvenu sliku, i da kvaris drugima lepo raspolozenje


Pazi kad bas ocu. Namerno.

Aleksandar Stosic
5. ja sam na exit issao odmah s posla i vracao se ujutro na posao....sve je lako ako volis, btw, cestitam sada svi znamo da si zavrsi fakultet, valjda je to bila poenta tvog bloga, to da znamo da sad zbog diplome ti imas vremena da dolazis na exit...


Ako pogledas dva teksta unazad, primetices jaaako dugacak tekst cija je glavna tema to da sam diplomirao. Takodje i to da kao drustvo patimo od Jesus Complex-a, al' sumnjam da je mnogo ljudi stiglo toliko daleko kroz tekst.

Aleksandar Stosic
8. Jos nesto, jel ti gledas ljude na certu ili slusas nesto sto volis.


Osim u poznim stadijumima demencije ili kao posledica ekstenzivnog solipsistickog treninga, ne vidim kako ovo drugo moze da se desi bez ovog prvog.

Aleksandar Stosic
ps. . kazes sledece:
tu nastupa i drugi problem EXIT-a: festival nema nikakav fokus. Apsolutno nikakav. Bine nemaju tri blage jedna sa drugom, ponekad ni bendovi na istoj bini nemaju tri blage jedan sa drugim.

a kako ti to mozes da znas ako si nesto ranije rekao da nisi nikad bio na egzitu.


Ja sam vidovit, umem da citam novine. A i programe festivala.

Aleksandar Stosic
ne da ima fokus, nego je FOKUSIRAN do svog maksimuma.


Cisto da se razumemo, ja ne pricam ovde o nekom misticnom fokusu energije ili bilo sta slicno. Govorim o tematskom fokusu. Punk, metal, electro, techno, rock, sve to odjednom. To je odsustvo fokusa, poznato u nekim krajevima dalmacije kao "zanrovska papazjanija".

Aleksandar Stosic
Opet imas svoju nobl subjektivnost, zbog kojeg te molim da deletujes ovaj blog i da se svi lepo pravimo da nismo videli da si bilo sta napisao


Ili! Na primer, pazi,potpuno nova ideja - recimo ne.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:41 03.07.2008

Re: exitophob

Sta ti je? Izneo decko svoj stav. Lepo si mu rekao a mislis da nije u pravu, ali bas onako...ostro. Previse ostro.

mozda, ali sa omladinom samo ostro:)))

ma malo se zaneo stari ciika:))
A i priznaj da mi u ovim godinama vise i nismo onako SUSTINSKI punk...
*novo

au, evo uhvatih sebe kako pre neki dan slusam Sandinistu, pa Give me conviniece... od Kenedisa...pa malo NOFX-a....ma Husker Du....ihhhh, milina... a na koncertima Idijota i Let 3 ja najgori, majke mi...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:45 03.07.2008

Re: exitophob

vishnja
Aleksandar Stosic

eeee techa!
jesi li....obavio ono?

ma nisam, u procesu, i nece ici tako brzo....kako sam zamisljao... ali se ni ne vracam na pisanije tako brzo....oduzme brate mnogo vremena, a i ovako sa strane bolje vidim i skupljam materijal...

eto, i ovaj kom na naseg mladjanom Dgreeetera je vise impulsivan, pa sad kad mi on odgovori, pa ja njemu pa neko treci meni. ijaoooooooooooode ceo dan... palim drugari.... cao visnja.... kako ide zzivot...:)))???
Inner Party Inner Party 12:46 03.07.2008

Re: exitophob

1. na muzickii se festival ide ili se ne ide, tu se ne analizira - ako slusas muziku i ako si njen fan onda ides i u blato i u prasinu i nikakav fenseraj od izgovora ne moze da se tolerise


Pa zasto se ne bi analiziralo?! Proizvod kao i svaki drugi...



Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:49 03.07.2008

Re: exitophob

Pa zasto se ne bi analiziralo?! Proizvod kao i svaki drugi...

da da, kao deterdzent
antioksidant antioksidant 12:50 03.07.2008

Re: exitophob

au, evo uhvatih sebe kako pre neki dan slusam Sandinistu, pa Give me conviniece... od Kenedisa...pa malo NOFX-a....ma Husker Du....ihhhh, milina... a na koncertima Idijota i Let 3 ja najgori, majke mi...

slusam ja to redovno (ako ni zbog cek drugog da bih klinca napunio tom vrstom energije pre nego sto MEDIJI preovladaju sa ...... (da ne psujem)) ali punk je STAV a ja vise ne mogu da ga imam u svojim godinama, sa svojim prihodima i svojim komforom...
Tripujem po nki put da ga imam, pa iskezim zube ali ja sam SREDOVECNI i to nije PUNK

Prva slika je punk

Druga je EXIT festival

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:55 03.07.2008

Re: exitophob

Dawngreeter
Aleksandar Stosic
1. na muzickii se festival ide ili se ne ide, tu se ne analizira - ako slusas muziku i ako si njen fan onda ides i u blato i u prasinu i nikakav fenseraj od izgovora ne moze da se tolerise


Nije mi jasan fenomen coveka koji "slusa muziku i njen je fan". Bas svu muziku? Nema nikakve kriterijume ukusa, dokle god se zvukovi proizvode super je?

Aleksandar Stosic
2. Uloga fanova koji ti se ne svidjaju ukazuju na tvoj unutrasnji elitizam. Zato ne vidim razlog zasto bi issao na neki festival i sebe urusavao u sopstvenoj idelistickoj slici.


Ne postoji nista unutrasnje oko mog elitizma, ako je to termin kojim bas zelis da se gadjamo. Ja imam svoj ukus. Znam zasto volim stvari koje volim. Takodje znam tacno zasto ne volim stvari koje ne volim. Priznaces da bi bilo ljigavo i licemerno kada bih se pretvarao da je muzika koju ne volim "u redu".

Inace, ne vidim ni ja razlog zasto bih isao na festival i urusavao sebi sve to sto treba da urusavam. Zato nisam isao na EXIT do sada.

Aleksandar Stosic
4. sudis bez ikakvog iskustva o jednom festivalu -- nemoj da kvaris sopstvenu sliku, i da kvaris drugima lepo raspolozenje


Pazi kad bas ocu. Namerno.

Aleksandar Stosic
5. ja sam na exit issao odmah s posla i vracao se ujutro na posao....sve je lako ako volis, btw, cestitam sada svi znamo da si zavrsi fakultet, valjda je to bila poenta tvog bloga, to da znamo da sad zbog diplome ti imas vremena da dolazis na exit...


Ako pogledas dva teksta unazad, primetices jaaako dugacak tekst cija je glavna tema to da sam diplomirao. Takodje i to da kao drustvo patimo od Jesus Complex-a, al' sumnjam da je mnogo ljudi stiglo toliko daleko kroz tekst.

Aleksandar Stosic
8. Jos nesto, jel ti gledas ljude na certu ili slusas nesto sto volis.


Osim u poznim stadijumima demencije ili kao posledica ekstenzivnog solipsistickog treninga, ne vidim kako ovo drugo moze da se desi bez ovog prvog.

Aleksandar Stosic
ps. . kazes sledece:
tu nastupa i drugi problem EXIT-a: festival nema nikakav fokus. Apsolutno nikakav. Bine nemaju tri blage jedna sa drugom, ponekad ni bendovi na istoj bini nemaju tri blage jedan sa drugim.

a kako ti to mozes da znas ako si nesto ranije rekao da nisi nikad bio na egzitu.


Ja sam vidovit, umem da citam novine. A i programe festivala.

Aleksandar Stosic
ne da ima fokus, nego je FOKUSIRAN do svog maksimuma.


Cisto da se razumemo, ja ne pricam ovde o nekom misticnom fokusu energije ili bilo sta slicno. Govorim o tematskom fokusu. Punk, metal, electro, techno, rock, sve to odjednom. To je odsustvo fokusa, poznato u nekim krajevima dalmacije kao "zanrovska papazjanija".

Aleksandar Stosic
Opet imas svoju nobl subjektivnost, zbog kojeg te molim da deletujes ovaj blog i da se svi lepo pravimo da nismo videli da si bilo sta napisao


Ili! Na primer, pazi,potpuno nova ideja - recimo ne.


ej, dawn....
sorry, sto ti kvarim blog... nema potrebe, samo sam hteo da kazem da se opustis i bez skrupula i grceva odes i da se zezas, a onda sam u tvom tekstu video stvari s kojima se duboko ne slazem pa sam poceo da ulazim u nepotrebno...svako ima svoje misljenje...
mozda da izbacis iz mojih komentara cinizam pa da ga jos jednom procetis, mozda u njima vidis i friendly messages za upute kako uzivati u NS
Spiridon Spiridon 13:03 03.07.2008

Re: exitophob

Aleksandar Stosic
Sta ti je? Izneo decko svoj stav. Lepo si mu rekao a mislis da nije u pravu, ali bas onako...ostro. Previse ostro.

mozda, ali sa omladinom samo ostro:)))

ma malo se zaneo stari ciika:))
A i priznaj da mi u ovim godinama vise i nismo onako SUSTINSKI punk...
*novo

au, evo uhvatih sebe kako pre neki dan slusam Sandinistu, pa Give me conviniece... od Kenedisa...pa malo NOFX-a....ma Husker Du....ihhhh, milina... a na koncertima Idijota i Let 3 ja najgori, majke mi...


stvarno nije lepo citati kako se dve odlicne face sa bloga prepucavaju. Ajde sada lepo da se pomirite, pruzite jedan drugom ruku i zapalite lulu mira =]

u medjuvremenu sa cu da zakuvam kaficu


Dawngreeter Dawngreeter 13:08 03.07.2008

Re: exitophob

Aleksandar Stosic
ej, dawn....
sorry, sto ti kvarim blog... nema potrebe, samo sam hteo da kazem da se opustis i bez skrupula i grceva odes i da se zezas, a onda sam u tvom tekstu video stvari s kojima se duboko ne slazem pa sam poceo da ulazim u nepotrebno...svako ima svoje misljenje...
mozda da izbacis iz mojih komentara cinizam pa da ga jos jednom procetis, mozda u njima vidis i friendly messages za upute kako uzivati u NS


Ma gde bi bio sve kad se ne bi povremeno malo i pokacili, onako sporta i zabave radi radi.

A apropo uputa kako preziveti EXIT, cini mi se da bezobrazne kolicine alkohola svakako nece odmoci. Posle toga mogu na red da dodju i malo ezotericnije tehnike :)
Spiridon Spiridon 13:11 03.07.2008

nek se oci sjaje

Posle toga mogu na red da dodju i malo ezotericnije tehnike :)


kako te nije sramota, jel znas koliko ozbiljnih, udatih zena citaju ovaj blog, a ti im pravis zazubice =]

znam ja sta muci Acu. Ti si upravo diplomirao, a on ovih dana "greje stolicu" =]


Dawngreeter Dawngreeter 13:18 03.07.2008

Re: nek se oci sjaje

Haha, ako je to po sredi onda potpuno razumem coveka. Kad mi je ostalo tri ispita do kraja, secam se da sam rezao na sve sto se krece u mojoj neposrednoj blizini... :)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:24 03.07.2008

Re: nek se oci sjaje

Spiridon
Posle toga mogu na red da dodju i malo ezotericnije tehnike :)


kako te nije sramota, jel znas koliko ozbiljnih, udatih zena citaju ovaj blog, a ti im pravis zazubice =]

znam ja sta muci Acu. Ti si upravo diplomirao, a on ovih dana "greje stolicu" =]



ja u svom sklonistu, knjiga je moj drug, spustene roletne i kafica...mjuza na schuffle....onda vidim ovaj blog i izgubim sat i po od ucenja a veceras se mora na cert...
inace glede diplome, naravno da mi je drago, samo ja skroman covek pa mi zasmeta kad mi se ucini da se neko hvali, a jbg, nisam bas pazljiv citalac blogova, pa ne primetih taj cuveni "treci od guza" gblo....jos jednom cestitke i srecno,
a ti Siridone, dosadno u Ssvici bez Eura, ha? bas te briga zato picis u Torino na koncerte....
nego koliko ih (koncerata i festivala) ima u Irskoj majko mila, pa exit je malo dete...
evo samo dva linka da vidite, raj za mene...
www.oxegen.ie
ili
www.electricpicnic.ie
bice ovo lepo leto.. a u septembru Calexico... majko, ko ce sve to da plati :))))
dragoljub dragoljub 13:47 03.07.2008

Re: exitophob

vishnja
Aleksandar Stosic

eeee techa!
jesi li....obavio ono?

vishnja javila da ne može da se uloguje,zbog radi poznatih opštenarodnih radnji,njima na veselje nama na tugu ,na blogzu nami:))
vishnja vishnja 12:49 04.07.2008

Re: nek se oci sjaje

kako te nije sramota, jel znas koliko ozbiljnih, udatih zena citaju ovaj blog, a ti im pravis zazubice =]

samo ti Spiro ajde, ko da mene nema ovde (a i nema me, do malopre)
medjutim medjutim 12:17 03.07.2008

exit je super ove godine..

.. izmedju ostalog zato sto je prosle godine bio nikakav...

+ ministri, pekinska patka, manu chao (ne volim ga al bice zanimljivo), jinx, piknik, zdob si zdub, gogol bordello, kultur shock, letu stuke, juliette, bellrays, tiamat, horkestar, fusion stage uopste (sam za sebe bi zavredeo festival),

- kultur shock u vreme gogol bordella, pekinska patka (na originalu iz 2006 pise da se nikad nece sastajati jer bi to bila teska izdaja.. e pa evo je), odsustvo hladnog piva (organizatori su mogli da ubeleze veliki plus u vecitoj borbi sa beogradom), dmt na glavnoj bini (ljudi su svake godine na future shock bini, iako su aktivni vec 15 godina.. ok su bend, ali glavna bina.. daaj..), odsustvo Pera Defformera, tiamat tek sad kad je postao besmislen, Paul Weller (svake godine bude neki tezak smarac na koga 10% publike sece vene i smatra ga za neprevazidjenog gurua muzike, a ostali mozda znaju jednu pesmu..), sex pistolsi (cemu to? svaka njima cast za znacaj, ali oni su se raspadali i dok su kao ozbiljno svirali, cenim da ce samo da se pojave na bini i da izazovu delirijum, a nikog nece da interesuje kako ce da sviraju..) odsustvo iole zanimljivog programa posle 1-2 nocu..

no svakako i ovo pluseva, kao i dosta toga sto je izmedju plusa i ravnodusnosti, meni je dovoljno, i idem sva 4 dana..
Dawngreeter Dawngreeter 12:56 03.07.2008

Re: exit je super ove godine..

Idem i ja sva cetri dana, pa ko prezivi pricace. Hladno Pivo mi uporno nije jasno zasto ne dolazi, al' eto. Sex Pistols i Pekinska Patka su bendovi koje jednostavno moram da vidim bez obzira na sve. Slicno kao kada su The Sisters of Mercy dolazili. Posle mi je bilo mal ozao i bar godinu dana nisam mogao u ospte da ih slusam kolko je koncert bio los, ali kada se toliko godian vec lozim na neki bend kriterijumi kvaliteta neverovatno opadaju u varjanti iznenadne mogucnosti da se bend vidi uzivo. Do duse, prilicno sam siguran da ce i Pistolsi i Patka napraviti pristojan nastup, Vise je pitanje smisla i svrhe, ali o tome posle EXIT-a.
Inner Party Inner Party 12:34 03.07.2008

Ja samo seksualne pistolje...

Ja ne volim Egzit.
Previse sam star za svu tu guzvu.

Idem samo zbog Sex Pistolsa, mislim da ovaj bend danas sigurno zvuci bolje nego 1976. ali idem prevashodno zato sto sam veliki fan grupe Public Image Ltd. i stalo mi je da vidim Dzonija.

Volim Gogol Bordello, ali najradije bi ih video na solo svirci...

Najstrasnije mi je ponovno okupljanje Pekinske Patke. Mislim da je to glupa ideja. Mada, bilo bi super kada bi se okupili radi sviranja pesama sa albuma STRAH OD MONOTONIJE (koji je jedan od najboljih rock albuma stare jugoslavije!!!) ali cisto sumnjam da ce to biti slucaj...

Sto se Ministry tice, sumnjam da je ovo zaista kraj...

Sta da kazem, super je Egzit ali ja nisam u tom fazonu!
krunoslava krunoslava 14:08 03.07.2008

Re: Ja samo seksualne pistolje...

Inner Party
Ja ne volim Egzit. Previse sam star za svu tu guzvu......


ja volim

previse sam stara za tu guzvu ali me zato podmladjuje
man ray loves me man ray loves me 12:58 03.07.2008

brit

Moj izbor muzike bi bio potpuno drugaciji: The Streets, The Hives, Paul Weller.
Steta sto nisu mogli da pozovu REM i Radiohead - oba benda imaju nove albume i ovog leta su manje vise u Evropi.
Spiridon Spiridon 13:17 03.07.2008

Re: brit

man ray loves me
Moj izbor muzike bi bio potpuno drugaciji: The Streets, The Hives, Paul Weller.
Steta sto nisu mogli da pozovu REM i Radiohead - oba benda imaju nove albume i ovog leta su manje vise u Evropi.



ili da su pozvali na primeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Arcade Fire

WAKE UP - THE ARCADE FIRE - GLASTONBURY 2007

man ray loves me man ray loves me 13:37 03.07.2008

Re: brit

arctic monkeys su mi bili super sa prvim albumom.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:04 03.07.2008

skc

A jel ide neko veceras u SKC na The Dirtbombs?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:29 03.07.2008

wow

Cons: Eugine Hutz, vokal i frontmen benda, je nastupao zajedno sa Madonom jednom prilikom

Treba ga odmah streljati! Sram ga bilo.
Kad bi ti znao ko se sve sa kim druži i sarađuje, pa ti nikad ništa ne bi slušao.
što se mene tiče, NERD je sasvim dovoljan.
Dawngreeter Dawngreeter 13:32 03.07.2008

Re: wow

NERD je jedan od retkih bendova koji me svakim svojim sastavnim elementom iritira na potpuno nove i do sada nevidjene nacine.
antioksidant antioksidant 13:32 03.07.2008

Re: wow

Srđan Mitrović
Cons: Eugine Hutz, vokal i frontmen benda, je nastupao zajedno sa Madonom jednom prilikomTreba ga odmah streljati! Sram ga bilo. Kad bi ti znao ko se sve sa kim druži i sarađuje, pa ti nikad ništa ne bi slušao. što se mene tiče, NERD je sasvim dovoljan.

I ti spremas diplomski?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:33 03.07.2008

Re: wow

I ti spremas diplomski?

ne, magistarski
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:34 03.07.2008

Re: wow

NERD je jedan od retkih bendova koji me svakim svojim sastavnim elementom iritira na potpuno nove i do sada nevidjene nacine.

bar te ne ostavljaju ravnodušnim. i to je nešto
antioksidant antioksidant 13:35 03.07.2008

Re: wow

Spiridon Spiridon 14:09 03.07.2008

Re: wow

Cons: Eugine Hutz, vokal i frontmen benda, je nastupao zajedno sa Madonom jednom prilikom

Treba ga odmah streljati! Sram ga bilo.


Ja cim sam ga video ja sam reko Paji:

Pajo, pazi se, ovo je neko djubre.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:12 03.07.2008

Re: wow

Ja cim sam ga video ja sam reko Paji: Pajo, pazi se, ovo je neko djubre

a zamisli da je tek nastupao sa Selin Dion! Pa to loza da mu se zatre odmah!
Dawngreeter Dawngreeter 14:19 03.07.2008

Re: wow

Nisam bas za zatiranje semena, ali nije ni toliko daleko, da.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:24 03.07.2008

Re: wow

Nisam bas za zatiranje semena, ali nije ni toliko daleko, da.

ja se sve nadao da ti muziku doživljavaš nezavisno od privatnog života onoga koji je pravi.
da li to znači da ne treba da gledam film KUM jer je Bradno đubre od čoveka?
samo pitam
Dawngreeter Dawngreeter 14:32 03.07.2008

Re: wow

Stvarno ne znam sta je privatno oko dueta sa Madonom. Ali, da preskocim semantiku.

Jasno mi je da vecina ljudi od muzike ocekuje neku zanimljivu pickup melodiju koja ce da cegrlja u pozadini i prekrati vreme ili malo popravi raspolozenje. Jasno mi je, takodje, da korelacija izmedju muzike i onoga sta zeli da se kaze muzikom vecini ljudi nije jasna. Zao mi je zbog obe te stvari. Ako slusam neku muziku koja pokusava da prense poentu, onda je jako vazno na koji nacin prenosi poenti i koji je kontekst te poruke. Ako bend u counterculture fazonu, ako pokusava pesmom da izazove neko podrivanje sistema i ako se postavlja kao neki anti-kapitalisticki proponent, onda moras imati u vidu da li to stvarno pokusavaju da rade ili samo pevaju takve pesme jer ima bezmozgonja na kojima ce da zarade pare.

Gogol Bordello, po svemu sto mogu da vidim, procitam i cujem, spadaju u iskrene idealiste. Prilicno rano u karijeri su odbili MTV-u da prodaju pesmu za neki "karnevalski shou" i usput ih neso strasno isprozivali, jer ne veruju u takve gluposti. A to bi im donelo mnogo para. Moj problem sa njima je kada par godina kasnije rade duet sa pop divama. To nije overwhelming problem, misli mda su i u toj varjanti bili iskreni i samo hteli nesto malo drugacije i jednsotavno blesavo da izvedu (jer duet je stvarno prilicno blesav). Ali i dalje ostavlja, za one od nas koji obracaju paznju na to sta slusaju, bezveze ukus u ustima.

Nadao sam se da ne mora bas sve da se do kraja nacrta, ali izgleda da mora.
Spiridon Spiridon 14:43 03.07.2008

Re: wow

a zamisli da je tek nastupao sa Selin Dion! Pa to loza da mu se zatre odmah!


sve mu venulo
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:53 03.07.2008

Re: wow

Nadao sam se da ne mora bas sve da se do kraja nacrta, ali izgleda da mora.

i nije ti neki crtež. nema potrebe da budeš toliko nadrkan.
mene zanima samo muzika. ili deluje ili ne.
ko se sa kim druži ili peva u duetu, zaista me ne zanima.
radojicic92 radojicic92 19:43 03.07.2008

Re: wow

Pajo, pazi se, ovo je neko djubre.


djubre, djubre nego sta
i moj drugar
Eugene je car i furija na sceni i ko propusti zajebo se zesce, i Manua obavezno, tresti na sve strane
Eugene je pre par nedelja odsvirao u Bruklinu pesmu za Sabana i pomogao da skupimo kintu za Milicu, i Zlatne Uste i Peter & Black Swans, hvala im


neko mi rece da dolazi Laurent Garnier?

Dawngreeter Dawngreeter 22:12 03.07.2008

Re: wow

Srđan Mitrović
Nadao sam se da ne mora bas sve da se do kraja nacrta, ali izgleda da mora.

i nije ti neki crtež. nema potrebe da budeš toliko nadrkan.
mene zanima samo muzika. ili deluje ili ne.
ko se sa kim druži ili peva u duetu, zaista me ne zanima.


Nadrkan? Cekaj, ti si taj koji zajedljivo proziva moj komentar povodom dueta sa Madonom. Lepo pokusah da ti objasnim sta je problem. Ali dobro, kao sto rekoh, neki ljudi od muzike ocekuju da im samo nesto zanimljivo svira u pozadini. More power to you. Samo bih sugerisao da onda to sta ti slusas i to sta ja slusam nisu iste stvari.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:15 03.07.2008

Re: wow

Samo bih sugerisao da onda to sta ti slusas i to sta ja slusam nisu iste stvari.

hvala bogu.
mislim da sam pogrešio blog. izvinjavam se.
odoh ja na svoju planetu.
Dawngreeter Dawngreeter 23:15 03.07.2008

Re: wow

Samo hrabro.
Velimir Jeremić Velimir Jeremić 13:38 03.07.2008

A Azra

Bas me interesuje, kad bi nam nekim cudom Stulic oprostio, kako bi sada izgledao nastup AZRE na EXIT-u?
antioksidant antioksidant 13:52 03.07.2008

Re: A Azra

Velimir Jeremić
Bas me interesuje, kad bi nam nekim cudom Stulic oprostio, kako bi sada izgledao nastup AZRE na EXIT-u?

iskreno se nadam da cu jos jedanput slusati azru uzivo ali ne na exitu
Velimir Jeremić Velimir Jeremić 14:01 03.07.2008

Re: A Azra

Da, to bi zaista bilo lepo doživeti, makar još jednom, ma gde bilo, kao i PREŽIVETI emociju na njemu.
antioksidant antioksidant 14:04 03.07.2008

Re: A Azra

Velimir Jeremić
Da, to bi zaista bilo lepo doživeti, makar još jednom, ma gde bilo, kao i PREŽIVETI emociju na njemu.

da preformulisem

iskreno se nadam da cu jos jedanput slusati azru uzivo pa makar i na exitu
Spiridon Spiridon 14:10 03.07.2008

Re: A Azra

Velimir Jeremić
Bas me interesuje, kad bi nam nekim cudom Stulic oprostio, kako bi sada izgledao nastup AZRE na EXIT-u?


verovatno, veoma tuzno
dragoljub dragoljub 14:25 03.07.2008

Re: A Azra

antioksidant
Velimir Jeremić
Da, to bi zaista bilo lepo doživeti, makar još jednom, ma gde bilo, kao i PREŽIVETI emociju na njemu.
da preformulisem

iskreno se nadam da cu jos jedanput slusati azru uzivo pa makar i na exitu


živnisam
antioksidant antioksidant 14:33 03.07.2008

Re: A Azra

živnisam

Dragoljube,
nisam od onih koji zvocaju oko preciznog pisanja/izrazavanja ali sad te stvarno ne razumem

?????????????
dragoljub dragoljub 14:37 03.07.2008

Re: A Azra

antioksidant
živnisam
Dragoljube,
nisam od onih koji zvocaju oko preciznog pisanja/izrazavanja ali sad te stvarno ne razumem

?????????????

pa skraćeno po niški nisam živ u smislu jedva čekam,nadam se a sve sa strepnjom,
baš se tako kaže kad nešto mnogo želiš da se desi a skoro da neveruješ
antioksidant antioksidant 14:42 03.07.2008

Re: A Azra

sad mi sve jasno (da je moglo da se prenese "naglasavanje" tj zbrzanje - ne bi trazio dopunu))


dragoljub dragoljub 17:07 03.07.2008

Re: A Azra

antioksidant
sad mi sve jasno (da je moglo da se prenese "naglasavanje" tj zbrzanje - ne bi trazio dopunu))



ma nisam mogo boljeg smileya da neđem on je bio namršten i baš sam se dvoumio,i eto zavede:)))
Spiridon Spiridon 14:34 03.07.2008

e da mi je da na njegov koncert odem =]

krunoslava krunoslava 14:49 03.07.2008

Re: e da mi je da na njegov koncert odem =]

Spiridon
"I Don't Know What It Is" by Rufus Wainwright


ili da on dodje ... ?

ja nasla ovo divno ćošence....


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:10 03.07.2008

Re: e da mi je da na njegov koncert odem =

Rufus Wainwright

jel ti se svidja ova:

Spiridon Spiridon 15:14 03.07.2008

Re: e da mi je da na njegov koncert odem =

Aleksandar Stosic
Rufus Wainwrightjel ti se svidja ova:


vise mi se svidja verzija sa Glastona kada je pevao sa sestrom u belom bade mantilu =]
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:17 03.07.2008

Re: e da mi je da na njegov koncert odem =

Spiridon
Aleksandar Stosic
Rufus Wainwrightjel ti se svidja ova:


vise mi se svidja verzija sa Glastona kada je pevao sa sestrom u belom bade mantilu =]

sta ti se svidelo, pesma sa glastonberija ili Martha :)))???
(btw, dosadan joj je poslednji album, za mene);
Spiridon Spiridon 15:31 03.07.2008

Re: e da mi je da na njegov koncert odem =

sta ti se svidelo, pesma sa glastonberija ili Martha :)))???
(btw, dosadan joj je poslednji album, za mene);


slusaj, ja bas cuo dugacije price vezane za njen poslednji album ali ga licno nisam slusao. Martica se mnogo slatka.

evo necega za tebe =]

Babyshambles - Delivery


cekaj, cekaj sada sam se setio necega drugog, u srce da te gadja =]






Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:46 03.07.2008

Re: e da mi je da na njegov koncert odem =

Spiridon
sta ti se svidelo, pesma sa glastonberija ili Martha :)))???
(btw, dosadan joj je poslednji album, za mene);


slusaj, ja bas cuo dugacije price vezane za njen poslednji album ali ga licno nisam odslusao. Martica se mnogo slatka.

evo necega za tebe =]

Babyshambles - Delivery


ma gde njih nadje...not my coup of cofee, ali zato se davim sa Josh Ritter-om i njegovim albumom iz 2007. "Historical qonquests of Josh Ritter" a pogotovo pesmu


ili jos iz 2000. Harrisburg

najpozitivniji muzicar u poslednje vreme... tekst, mjuza, stav, ... just perfect
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:52 03.07.2008

Re: e da mi je da na njegov koncert odem =

cekaj, cekaj sada sam se setio necega drugog, u srce da te gadja =]

auuuuuuuuu, eh Dublin...
inache, film jos nisam pogledao, ali si mi dao dobar slagvort da otvoim new tub, isohunt, search>once, download... eto, to je to
ok, tamo ih ima na stotine, sve lepo , sve opusteno...
Spiridon Spiridon 15:53 03.07.2008

Re: e da mi je da na njegov koncert odem =

ma gde njih nadje...not my coup of cofee, ali zato se davim sa Josh Ritter-om i njegovim albumom iz 2007. "Historical qonquests of Josh Ritter" a pogotovo pesmu


kako te nije sramota. Prvo si kritikovao gazdu, a sada mu trolujes blog. I jos ne ucis, nego se zayebavas po internetu =]
Spiridon Spiridon 15:55 03.07.2008

Re: e da mi je da na njegov koncert odem =

Aleksandar Stosic
cekaj, cekaj sada sam se setio necega drugog, u srce da te gadja =]auuuuuuuuu, eh Dublin...inache, film jos nisam pogledao, ali si mi dao dobar slagvort da otvoim new tub, isohunt, search>once, download... eto, to je took, tamo ih ima na stotine, sve lepo , sve opusteno...



sa zenicom obavezno, uzivajte. Mi se rasplakali na kraju =]
man ray loves me man ray loves me 15:56 03.07.2008

Re: e da mi je da na njegov koncert odem =

Spiridone, posto moja majka ima dial up, dal bi mogao i meni da pruzas usluge zvocanja? :)))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:01 03.07.2008

Re: e da mi je da na njegov koncert odem =

Spiridon
ma gde njih nadje...not my coup of cofee, ali zato se davim sa Josh Ritter-om i njegovim albumom iz 2007. "Historical qonquests of Josh Ritter" a pogotovo pesmu


kako te nije sramota. Prvo si kritikovao gazdu, a sada mu trolujes blog. I jos ne ucis, nego se zayebavas po internetu =]

ma j...se Spiro, zbog tebe mi ode dan....
nema me vise, cao drugari.......
nego uzmi Rittera pa slusaj, svidecetise
Spiridon Spiridon 16:03 03.07.2008

Re: e da mi je da na njegov koncert odem =

man ray loves me
Spiridone, posto moja majka ima dial up, dal bi mogao i meni da pruzas usluge zvocanja? :)))


Da, da, gospodja Hadzipeshiceva...
man ray loves me man ray loves me 16:14 03.07.2008

Re: e da mi je da na njegov koncert odem =

ova fora za mene mora sa objasnjenjem ...
Spiridon Spiridon 16:22 03.07.2008

Re: e da mi je da na njegov koncert odem =

man ray loves me
ova fora za mene mora sa objasnjenjem ...


pa jel si gledao Otpisane kada Gaspar (Aljoša Vučković) navlaci Jocu (Pavle Vujsic) sa pricom o gospodji Hadzipeshic ...



vidis kao sam fini i kako imam strpljenja za svakoga

ajde sada lepo, idi spremi svoju sobu i spremi se za spavanje dok ti podgrejem mleko.


Atomski mrav Atomski mrav 15:40 03.07.2008

Srećom, na EXIT-u ima mesta ta sve...

... pa i za tebe. Ne znam samo kako si provalio sve ovo a da nijednom nisi bio na EXIT-u? Šta je, Novi Sad je predaleko?
Dawngreeter Dawngreeter 22:07 03.07.2008

Re: Srećom, na EXIT-u ima mesta ta sve...

Nisam siguran sta to ima da se provali u vezi svega ovoga? Umem da citam program festivala, to je valjda dovoljno da bih znao sadrzinu festivala? Postoje skrivene bine ispred kojih se namenski ne skupljaju ljudi pa nije guzva i muzika je drugacija?

I nije Novi Sad daleko. Mislim da sam sasvim jasno obrazlozio svoje razloge dosadasnjeg nepohadjanja u prva dva pasusa.
Atomski mrav Atomski mrav 21:50 04.07.2008

Re: Srećom, na EXIT-u ima mesta ta sve...

Pa jeste, samo mi nije jasno šta te spopade da dođeš ove godine? Diplomirao si i sad imaš vremena ili su ti "pros" jači od "cons" (ne bih rekao da je ovo drugo, bar ne po tome šta si napisao u postu)...

Elem, EXIT je još odavno ušao u neku fazu komercijale, program jeste u fazonu "sve & svašta" ali to je do sada za organizatore bio uspešan recept. Mislim da će, s obzirom i na cenu karata za Exit i sve više koncerata po Srbiji (Beogradu, da se ne lažemo), sve više ljudi umesto Exita ići na te koncerte... S druge strane, znam mnooogo ljudi koji eto baš vole i buku i štroku i sav taj cirkus, pa kad uz to dobiju priliku da čuju poneku dobru svirku - eto radosti
Dawngreeter Dawngreeter 22:27 04.07.2008

Re: Srećom, na EXIT-u ima mesta ta sve...

Atomski mrav
Pa jeste, samo mi nije jasno šta te spopade da dođeš ove godine? Diplomirao si i sad imaš vremena ili su ti "pros" jači od "cons" (ne bih rekao da je ovo drugo, bar ne po tome šta si napisao u postu)...


Pros su mi jaci od cons. Mislim da sam i direktno naveo kad sam pricao o Ministry da na EXIT idem samo zbog tog benda (mada sam lagao, mislim da bih isao i da nije tu Ministry zbog Gogol Bordello). U ostalom, svi navedeni bendovi su navedeni jer su meni zanimljivi, tako da je svaki od njih za sebe razlog vise za ostati na EXIT-u.
Atomski mrav Atomski mrav 11:32 05.07.2008

Re: Srećom, na EXIT-u ima mesta ta sve...

Eto
ioOoi ioOoi 16:06 03.07.2008

Hej,

ima bre neko ovde ko se loži na tehno ekipu koja dolazi ove godine?
Booka Shade, Dubfire i tata Svan sa svojim zlatnim DJ znojem.

Ueeeeeeeee!!!

Sećam se jednog EXITA na koji sam išao kolima svaki dan uveče i vraćao se za BG ujutro na posao. I tako 4 dana.
Ove godine najverovatnije samo Booka Shade i Dubfire dan, dakle dan sa Sex Pistolsima -nedelja.

Razlog za ovaj reply je upravo za one pankere koji žele da pokušaju. Svratite da čujete jedan od najboljih tehno sastava koji kreću neposredno posle Sex Pistolsa ali na DJ Areni. Neće biti DJ set nego live performans.
Dawngreeter Dawngreeter 22:09 03.07.2008

Re: Hej,

Moram reci da me je krajnje uveselilo ovo iskreno ocekivanje od Punk publike da slusa Techno.
antioksidant antioksidant 07:39 04.07.2008

prestani da se smejes

Dawngreeter
Moram reci da me je krajnje uveselilo ovo iskreno ocekivanje od Punk publike da slusa Techno.

Dawngreeter Dawngreeter 08:36 04.07.2008

Re: prestani da se smejes

Nije Techno sve sto proizvodi elektronsku muziku :)

Na primer Digital Hardcore:


Ili EBM:


Ili Noise:


itd.
antioksidant antioksidant 08:42 04.07.2008

Re: prestani da se smejes

posalji ovaj treci link srdjanu mitrovicu
Dawngreeter Dawngreeter 08:44 04.07.2008

Re: prestani da se smejes

Hahahahaha :)

Mada moram priznati da sam radoznao sta bi bio komentar.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:36 04.07.2008

Re: prestani da se smejes

Mada moram priznati da sam radoznao sta bi bio komentar.

da udovoljim tvojoj znatiželji:
ima dva leka i za ovo - lobotomija ili elektrošokovi. mada mislim da bi pacijenti uživali u oba slučaja misleći da slušaju ovi album Nic Endo.
a možda da se proba i sa starim dobrim Frojdom

PS. bez namere da nekoga uvredim, mislim da svako treba da sluša šta mu prija. nemam predrasuda. komentar je bio samo šala )
Dawngreeter Dawngreeter 09:49 04.07.2008

Re: prestani da se smejes

Srđan Mitrović
komentar je bio samo šala )


Zaista ga ne bih nikako drugacije ni shvatio. Mozemo da se dzapamo i bez gubitka smisla za humor
Spiridon Spiridon 09:50 04.07.2008

Re: prestani da se smejes

Ili Noise:



PS. bez želje da nekoga uvredim, mislim da svako treba da sluša šta mu prija. nemam predrasuda. komentar je bio samo šala )


Ja bih dodao:

- kada se nadrogiras, moš slušat i sporet na drva
Dawngreeter Dawngreeter 09:57 04.07.2008

Re: prestani da se smejes

Ma ne bre, nije Noise takva vrsta muzike. Nisam vican narkotickim egzibicijama ali pretpostavljam da bi od tako necega samo dobio jako, jako los trip. Ili napad epilepsije ako se ukljuce i strobovi, sto je cesta praksa (pogotovo kod Nic Endo).

Noise je anti-muzika koja trazi cistocu u buci. Because your grandchildren deserve deaf grandparents. :)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:59 04.07.2008

Re: prestani da se smejes

Noise je anti-muzika koja trazi cistocu u buci.

pa jesu li je našli?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:00 04.07.2008

Re: prestani da se smejes

moš slušat i sporet na drva

taj šporet i ne zvuči loše u dugim zimskim noćima, dok drva pucketaju. za to ti ne treba nikakva droga, može i čaša vina ;-)
Dawngreeter Dawngreeter 10:05 04.07.2008

Re: prestani da se smejes

Srđan Mitrović
Noise je anti-muzika koja trazi cistocu u buci.

pa jesu li je našli?

Jesu.

Ali to je krajnje nebitno, poenta je u trazenju. I u tome da nekoga povedes kroz sistematicnu destrukciju svih predrasuda o smislu i znacenju muzike.
antioksidant antioksidant 10:09 04.07.2008

Re: prestani da se smejes

Srđan Mitrović
moš slušat i sporet na drvataj šporet i ne zvuči loše u dugim zimskim noćima, dok drva pucketaju. za to ti ne treba nikakva droga, može i čaša vina ;-)

Ima i spot za tu muziku

antioksidant antioksidant 10:11 04.07.2008

Re: prestani da se smejes

mada mislim a si vise mislio na izvodjenje uzivo

antioksidant antioksidant 10:13 04.07.2008

Re: prestani da se smejes

Spiridon
Ja bih dodao: - kada se nadrogiras, moš slušat i sporet na drva


Dakle da se ne drogiramo. Bolje da pijemo



Spiridon Spiridon 11:01 04.07.2008

Re: prestani da se smejes

Dawngreeter

Srđan Mitrović
Noise je anti-muzika koja trazi cistocu u buci.pa jesu li je našli? Jesu.Ali to je krajnje nebitno, poenta je u trazenju. I u tome da nekoga povedes kroz sistematicnu destrukciju svih predrasuda o smislu i znacenju muzike.


slazem se, inspiracija je cudo!


toshke toshke 11:58 04.07.2008

nemoj da propustas stvari u zivotu


Bonus poeni za izbegavanje i ljudi u majicama tih bendova.

Juliette je Scientologist. Otkako to saznah stvarno imam problema da ih slušam.

Eugine Hutz, vokal i frontmen benda, je nastupao zajedno sa Madonom jednom prilikom


De si Vrano, pa nisam znao da si ti homofob i da delis ljude prema veri. Mislio sam da si covek otvorenih shvatanja, dobro, naravno koji hoce da bude elitista, ali otvorenih shvatanja. E, sad si me razocarao.


Plus, na njihovom koncertu je jedna prijateljica kupila roze majicu na kojoj piše "Moj dečko je gay".


A ovo, pa to je sigurno bila muska majica.

Inace, predlazem da obavezno odes i maksimalno uzivas. Jer, ako ne budes otisao, kajaces se mnogo, a ako budes otisao, ne verujem da ces se kajati, a i ako se budes kajao, sigurno se neces kajati isto toliko kao u slucaju da ne odes.
Dawngreeter Dawngreeter 12:08 04.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

Djes' ba Toshke :)

toshke
De si Vrano, pa nisam znao da si ti homofob i da delis ljude prema veri. Mislio sam da si covek otvorenih shvatanja, dobro, naravno koji hoce da bude elitista, ali otvorenih shvatanja. E, sad si me razocarao.


Ali majku mu, ja sam mislio da je tokom sada vec pet godina naseg poznanstva bilo jasno da ja delim ljude prema veri - na one koji pripadaju nekoj veri i na one koji ne pripadaju nekoj veri. Izdvajam povremeno i trecu grupaciju, sto su ljudi koji veruju u brutalne crackpot kriminalne off-the-wall batshit insane religije kao sto je Scientology. Protiv ovih zadnjih postoji ponosna tradicija protesta zbog toga sto, ono, kradu pare i ubijaju ljude. Kao.

Ovo za homofobiju me je stvarno uveselilo. Pa nisu svi 69eyes fanovi gay, majku mu. Nije cak ni vecina. Take it from a guy who wears eyeliner, I know

toshke
Plus, na njihovom koncertu je jedna prijateljica kupila roze majicu na kojoj piše "Moj dečko je gay".


A ovo, pa to je sigurno bila muska majica.


Nazalost, zaista je bila zenska. Ili su bar meni tako rekli kupci doticne majice. Ja sve zivim u nadi da ce biti i muska verzija. Mada, opet, mnogo je veci fazon ako si musko koje nosi zensku majicu sa tim natpisom :)

toshke
Inace, predlazem da obavezno odes i maksimalno uzivas. Jer, ako ne budes otisao, kajaces se mnogo, a ako budes otisao, ne verujem da ces se kajati, a i ako se budes kajao, sigurno se neces kajati isto toliko kao u slucaju da ne odes.


Cetvorodnevna karta vec stoji u dzepu, sigurno idem. I siguran sam da cu se super provesti, pogotovo zadnji dan koji je non-stop ludilo na glavnoj bini (minus The Hives). Mada hvala na detaljnoj uporednoj analizi kajanja kao funkcije odlaska ili neodlaska :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana