Novosadski dani!

Srđan Fuchs RSS / 04.07.2007. u 12:39

180px-Tihi2.jpgČitam u današnjoj kulturnoj rubrici vest da je otvoren prvi zvanični nacionalni filmski festival u Novom Sadu, u suorganizaciji Exitfesta i Filmskog centra Srbije. To je lepa vest, i radujem se da će moji [budući] sugrađani moći da uživaju u jednom ovako lepom događaju. Ne bili mi, ipak, mala simpatična srbadija, događaj nije mogao da protekne bez zasenčenja. Festival je otvorio, ni manje ni više no - stari gospar, Velimir Bata Živojinović. Zašto baš Živojinović, uzimajući u obzir sav njegov rezime iz prethodnih vremena? Mislim da nema potrebe da ulazim sada u retrospektivu tih vremena, niti da dajem lični zapis o tome šta i koliko su ta vremena učinila nažao i meni kao pojedincu, i svim građanima naše zemlje, uopšte uzev. Pažljivo vagajući na koga da se naljutim - da li na Exitfest, da li na ministra kulture; odlučio sam se da ipak meta mom gnevu bude Tihi, zato što neke ljude iz Exitfesta poštujem i volem, a Tihija ne poznajem - osim što znam da se kretao nekada u nekim darkwood krugovima, što bi moglo da mu ide u prilog kao kool tipu, čak i sada, pod stare i ministarske dane.

Dakle, dobri gos'n Tihi, pa šta Vama bí da postavite gospara Živojinovića na funkciju otvarača prvog thumb_borisdvornikbata1v.jpgnational-level filmskog festivala u domovini nam Srbij'ci? Živojinovićeva biografija iz poslednjih dvadesetak godina, njegov politički učinak - da budem precizan; dovoljna je da se ovaj čovek, u najmanju ruku, povuče iz javnosti i u miru (nezasluženom) provede svoje penzionerske dane. Ne želim da ulazim u to da li je gospar Živojinović prošao kroz nekakvo lično čistilište - ne sumnjam da jeste; ali ovaj čovek jeste ostavio trag svojim političkim radom, taj trag nije lep, i smatram da za Velimira nema više mesta na važnim i reprezentativnim dešavanjima od nacionalnog značaja.

Šta je više potrebno da se dogodi, koliko je potrebno da Srbija nisko padne, te da se mi kao građani (ili, još bolje, vi kao politički lideri) konačno odreknemo miloševićevskog nasleđa, aktera njegovih vremena, njegovih saučesnika, pa čak eto, i njegovih ličnih i neposrednih prijatelja? Pomozite Srbiji, prekinite sa ovom nezdravom kohabitacijom sa ličnostima ozloglašene, totalitarne prošlosti. Ne tražim od Vas preki sud, već samo prosto i jednostavno distanciranje od mračne prošlosti i njenih aktera. Hvala unapred na razumevanju, poštovani gos'n Tihi.

 ______________________________________________________________________________

i tako... ali nije to jedino zamešteljstvo ovih dana u Novom Sadu. pored filmskog festivala, pored Exita 2007, pored Beastie Boys, Wu Tang Clan, Lauryn Hill, and many many more... u vaš grad dolazi i simpatična Blogerska Trupa Be92! da, da! dobro ste pročitali, i Blog Be92 nastupa na Exitu! taj nastup se odigrava prve večeri festivala, u četvrtak, 12. jula u 20:30h. mesto nastupa je ispred muzeja, odnosno između rege stejdža (a de bi drugde! ;) ) i vops...kh, kašlj... vip-terase! to je, prilika, da se susretnemo, i uz vops i čašicu razgovora raspravimo sve što vas fascinira, muči, ne dozvoljava noću da spavate a danju da radite, a da je u sprezi sa našim voljeno-omraženim blogom.

dakle, nalazimo se tamo u četvrtak, u 20:30, 12. jula, mada ako je neko raspoložen može da svrne i pola čuke ranije jer će biti neka tribina lista Danas.

od glavnih likova i fejsova sa bloga, biće prisutni sledeći akteri:

- Ivana Konstantinovič, sa svojim bendom i kao proto-urednik nastupa bloga be92 na exitu;

- Deki Restak, sa svojim bendom;

- Nevo Milenkovič, sa svojim bendom i jednom projekcijom grupe 'kapiraj' - if me Rasta is not wrong, please don't take Rasta for wrong and no judge if Rasta is mistaken - radi se o kratkometražnom filmu Srbija živi;

- Jasmina Tešanovič u solo nastupu, kó Tori Amos :); 

- Jelena Milič sa bendom RUC;

- i bila je najavljena Biljana Cincarevič sa bendom Biro, al' je neizvesno da li će B&Biro ipak nastupati.

od lepih još ljudi sa bloga, tu ćete moći da sretnete i tražite autograme od Пеђе тхе Квирије, zatim od Tanje J, pa Jelene K, and many, many more.

pozivam vas da svi dođete u četvrtak 12. jula da se družimo, da sve fino mi prodebatujemo u dva poluvremena od po 45 minuta (prvo za blog authorities, a drugo za vas), i da posle svi idemo fino da pijemo vops, pratimo festival i drugarstvujemo.

 

Thursday, July the 12th 2007, 2030, Petrovaradinska Fortress, Novi Sad, Serbia,

 come&support!

otpisani.jpg

 

 



Komentari (166)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

bakero bakero 16:08 04.07.2007

Da li vi

smatrate da i Aleksandar Bercek treba da se povuce zbog svega sto je radio 90-ih godina. Mozda ste za Batu Zivojinovica upravu, ali da li bi trebalo sve one koji su bili vezani za Milosevicev rezim skloniti sa strane. Po glumackoj snazi mislim da je Bercek u rangu Lube Tadica, ali ce to tesko neko prebaciti preko usta. Zasto? zbog politickih stavova. Da li je imao koristi zbog zbog svoje priklonjenosti milosevicu. I jeste i nije. Sutra treba neko da mi kaze kako je Branislav Lecic( nemam nista protiv njega) zasluzio nesto, a Bercek nije zbog....

Da li je trebalo zabraniti oprostajnu utakmicu S.mihaijlovica u Novom Sadu zbog njegovog politickog delovanja....
Prilicno Anonimna Prilicno Anonimna 16:11 04.07.2007

Re: Da li vi

Da!

Jelica Greganović Jelica Greganović 16:14 04.07.2007

Ovde se ne govori o

povlačenju (mada predlog nije loš uopšte), nego o tome da takvi ljudi ne testiraju našu inteligenciju i sećanja na skorašnje nesreće još i time da baš oni otvaraju festivale.
Atomski mrav Atomski mrav 18:19 04.07.2007

Ajd' od početka...

Ajd' od početka... ko je glavni u organizaciji ovog festivala?
Atomski mrav Atomski mrav 18:48 04.07.2007

Re: Ajd' od početka...

Ne vredi... ljudima je više stalo do svađe, nego do neke smislene diskusije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:27 04.07.2007

Re: Ajd' od početka...

Atomski mrav
Ne vredi... ljudima je više stalo do svađe, nego do neke smislene diskusije.


dear

sasvim je jasno je gos'n tihi glavni org. festivala. :)
Atomski mrav Atomski mrav 06:41 05.07.2007

Re: Ajd' od početka...

Prvo, mani se tih sličica.
Drugo, na saju Filmskog festivala Srbije piše sledeće:
O festivalu
Prvi po redu Filmski festival Srbije biće održan u periodu od 3. do 8. jula 2007. godine u Novom Sadu u organizaciji Filmskog centra Srbije i State of EXIT.
Nigde se ne spominje Ministarstvo Kulture. Doduše, ne spominju se nikakva imena...

Bolje da je Brajović otvorio Festival u svakom slučaju... ionako je dospeo na stub srama zbog njega.
Greshka Greshka 07:15 05.07.2007

Re: Ajd' od početka...

ljudima je više stalo do svađe, nego do neke smislene diskusije.


kakava smislena diskusija moze biti na ovako smislen tekst?
kuki kuki 18:38 04.07.2007

Cekaj malo

a ko ono bese vlada NSadom? Da li oni imaju u svojim redovima nekog iz glumista (bas volim ovaj izraz koriscen u izvestajima sa Zlatnih stijena)? Ne znam bas na pamet imena clanova SRS (jos ucim), ali sigurno da nemaju takvog giganta. Pa ustupise mesto drugarima.
nobody is perfect nobody is perfect 18:54 04.07.2007

Re: Cekaj malo

Kako nemaju?! A Lidija V.?! Ona je bas po mom ukusu, a Vama se ne dopada?
Greshka Greshka 07:21 05.07.2007

Re: Cekaj malo

ali sigurno da nemaju takvog giganta


zato ima Novi Sad glumackog giganta, mozda je ista trebala da otvori festival posto joj je otac godinama mlatio kako vetar duva...u zakletvu je spevao stih, ne spominjici proslost i bitke daleke pevao je o Gedi gluperdi..
ovaj glumacki gigant suvereno vlada glumishtem Novog Sada i raznim drugim festivalima unazad, ne znam shta je sad sprechilo da otvori festival..
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:48 04.07.2007

Sve nešto mislim,

da za'vati još koju godinicu staža, pa će i Lidija Vukićević moći da otvara festivale.
adam weisphaut adam weisphaut 18:53 04.07.2007

Re: Sve nešto mislim,

A Lidijin opus je posebono sadrzajan
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:03 04.07.2007

Trenutno

usavršava Borg aplaudiranje.
Prilicno Anonimna Prilicno Anonimna 19:09 04.07.2007

Re: Sve nešto mislim,

i skriva ga u kosi ...
Stalker Stalker 19:24 04.07.2007

koga nema

primecujem da fali Zelimir Zilnik. Takodje i Mak koji je najzasluzniji da otvori ovakav festival. Sad se setih i Purise.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:26 04.07.2007

Nek' se

učlane Gde Treba, pa će Oni Koji Treba razmisliti...
Stalker Stalker 19:32 04.07.2007

Re: Nek' se

Jelica Greganović
učlane Gde Treba, pa će Oni Koji Treba razmisliti...

aha, u pitanju je znaci moralna podobnost?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:53 04.07.2007

Ne, nego

nemoralna.
Stalker Stalker 20:05 04.07.2007

Re: Ne, nego

Treba da se stide sto tu tako nemoralni;
audrey audrey 20:29 04.07.2007

Re: koga nema

Ne mogu da zamislim da Žilnik i Mak sede u istoj komisiji / žiriju / bilo čemu sa Kusturicom i Živojinovićem. Nema šanse.

I nagradno pitanje za sve učesnike večerašnjeg bloga:

Zašto se Žilnikovi i Makovi filmovi cene, znaju i prikazuju samo u inostranstvu?
Stalker Stalker 21:08 04.07.2007

Re: koga nema

da nije moralna podobnost sto rece Jelica?
adam weisphaut adam weisphaut 21:12 04.07.2007

Re: koga nema

Pre bi rekao da je kriterijum moralna spodobnost. oidnsono nedostatak iste
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:35 04.07.2007

Re: koga nema

audrey
Zašto se Žilnikovi i Makovi filmovi cene, znaju i prikazuju samo u inostranstvu?


možda su Jevreji pošto i' kod nas u jeruzalemu puna vitrina u kinoklubu?!
Vlasta Vlasta 06:57 05.07.2007

Možda

zato što nisu podilazili "ukusu" domaće pubike već samo sopstvenim moralnim i umetničkim osećajima. Uvek dosledni sebi, uvek mimo režimo, bilo kojeg. . .
Lionsgate Lionsgate 07:22 05.07.2007

Mali osvrt

na gorljivost pojedinih blogera...

Pre par meseci jedna od blogerki gostuje u emisiji Sase Timofejeva na B92, do tad je nisam nikad video na TV-u, pricha je naravno o chemu bi drugom ne o politichkom stanju i svesti u Srbiji. Goshca (nasha blogerka) se malo uznese, dal zbog toga sto je na TV-u uzivo dal zbog toga shto istinski ima takav stav o Srbiji pa pochne da daje primere koje je uz put videla a koji opravdavaju njeno gledishte. I potegne ona tako prichu o bilboardu koji je videla pored Sava centra, na bilboadrdu mlada zena sa poshtoljem u ruci... i eto, zar to nije ochit primer nasilnosti u Srbiji kad chak i zene nose oruzje i to se na taj nachin reklamira. Sasa Timofejev je na to par puta zatreptao i da bi svoju goshcu izvadio iz nesmotreno stvorene situacije rekao da to ipak nije pravi primer jer je mlada zena sa slike Jasna Sekaric, nasa visestruka olimpijska shampionka i da je reklama za neku od stranih banaka... posle je morao da dodje blok reklama da bi se emisija posle takve glupe situacije nastavila normalnim tokom.

Pitam se shta bi na ovom blogu mogao biti taj blok reklama i ko bi mogao biti Sasa Tifofejev, chovek za vadjenje iz glupih situacija zagrizeno-zadrtih...
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:22 05.07.2007

Evo me zagriženo-zadrte

, što se ustručavaš, prozovi me, šta je sporno? Još jednom spremne da ponovim ono što sam rekla u Sašinoj emisiji (a na čemu nisam, pre svega zbog pomanjkanja vremena, htela da insistiram), a to je da : ko god reklamirao banku ili bilo šta drugo devojkom sa pištoljem, u Srbiji (ili bilo gde drugde), greši. Tu je pre svega pitanje SIMBOLA, a pištolj, kao simbol nasilja nije za reklamiranje. Posebno u Srbiji. Kada mi je rečeno da je to višestruka olimp. pobednica u pucanju, koja je koliko se sećam, odlično saradjivala sa mafijskom partijom JUL, e to je tek...
S tim da ja tada nisam rekla da je to "očit primer nasilnosti gde žene nose oružje", već sam rekla da je pogrešno reklamirati nasiljem bilo šta, devojkom koja drži pištolj. Što i danas tvrdim.
To što si me video prvi put na TV bi trebalo da znači šta? Ja nisam glumica, nego novinarka. Radim pre svega na radiju i sajtu, na TV sam onda kada su moji izveštaji u pitanju, dakle...a ni emisija nije bila posvećena onima koje ti poznaješ sa TV.
Još jednom da ponovim, reklama na kojoj JUL-ovka drži pištolj, je pogrešna.
Lionsgate Lionsgate 08:55 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte

Zanimljivo je da su neki gledaoci stekli pogreshan utisak, mislili su da ste pogubljeni od blama i harizme S.Timofejeva, a u sushtini je bio samo vremenski shkripac, znao sam ... btw. sad imate odlichno secanje na olimpijsku shampionku a u emisiji ste tvrdili da je za vas to "nepoznata devojka"... memorija je chudo, izda ljude kad im je najpotrebnija.

Mislim da bi Srbija trebalo da se odrekne svih koji su podrzavali prethodnu vlast, njih samih i njihovih ostvarenja... od Jasne Sekaric, Dragutina Topica, Sinise Mihajlovica... Radmile Bakocevic, Bate Zivotinje, Berceka... jednostavno gumicom sve prebrisati. I tachka.
mimi mimi 08:55 05.07.2007

a sto se ti osvrces, sine???

odnosno, kakve veze ima gorljiva blagoglagoljivost doticne blogerke (koju je by the way zaista trebalo da spomenes punim imenom i preizmenom) sa bilo cime sto je izreceno ovde? a da ima smislene veze, dakako!

pritom, GB (gorljiva blogerka - jelice, evo ti novog nadimka :), je bila vrlo blaga, cak milosrdno humana obnarodujuci samo neku tamo saradnju sa mafijaskom partijom JUL....e, jelo, jelo, gde ce ti dusa sto ne kazes istinu celu?

a istina je da je poznata olimpijska pobednica svesrdno trenirala i obucavala, dugi niz godina, vrle pripadnike jso, zutih osa i slicnih otadzbinskih formacija koje su u nase ime, a za svoj racun.....jel znas mozda sta su radili po bosni, hrvatskoj, kosovu.....

ili se tebi malo prohtelo da budes sasa timofejev *-)) ?
Atomski mrav Atomski mrav 09:14 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte

Nisam znao da je Jasna Šekarić bila član JUL-a. Na koji način je "odlično sarađivala" sa njima?
Pošto zvanične lustracije nema i pitanje je da li će je ikada biti (ako je i bude, na koji način će se sprovesti), možda bi mogao negde da se objavi neki spisak naših javnih i poznatih ličnosti koje su bile članovi JUL-a, SPS-a... koji su bili umešani u nezakonite radnje i slično, naravno da to bude potkrepljeno dokazima?

Nešto se razmišljam, i Papa je bio u nacističkoj vojsci, pa je ipak Papa... njemu je to oprošteno, kao i Ginteru Grasu... šta ti misliš o tome, Jelice?
Lionsgate Lionsgate 09:22 05.07.2007

Re: a sto se ti osvrces, sine???

a istina je da je poznata olimpijska pobednica svesrdno trenirala i obucavala, dugi niz godina, vrle pripadnike jso, zutih osa i slicnih otadzbinskih formacija koje su u nase ime, a za svoj racun.....jel znas mozda sta su radili po bosni, hrvatskoj, kosovu.....


Gopodjo, na pochetku rata u Hrvatskoj su se ispredale priche o tome da kao snajperisti na strani JNA ucestvuju i Goran Maksimovic i Jasna Sekaric, vasha pricha spada u jednu od takvih, rekla-kazala... a "istina" koju vi ovde tvrdite je nekako (bilo kako ) sa vashe strane dokazljiva? Ili spada u ono rekla-kazala?

kakve veze ima gorljiva blagoglagoljivost doticne blogerke (koju je by the way zaista trebalo da spomenes punim imenom i preizmenom) sa bilo cime sto je izreceno ovde? a da ima smislene veze, dakako!


Ne vidite vezu? Chovek o kome se razpravlja je iz iste epohe, za pochivsu SFRJ je uradio koliko i Jasna, pripadao je istoj grupaciji partija a nasha GB je u pomenutoj emisiji tako krotko delovala pored Timofejeva, ni traga angazmanu slicnom na ovom blogu... eto veze ako vi ne vidite neku drugu, sushtinsku.

adam weisphaut adam weisphaut 09:26 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte


Ne trebalo bi da se pravimo da se sve to nikad nije desilo, da je samo Milosevic kriv a svi ti mali srafcici koji su prihvatili da podrzavaju i/ili saucestvuju u njegovom projektu obavljanja nacionalnih radova i sada budu ugledni gradjani koje niko ne sme da prozove za tu njihovu aktivnost da ne bi dobio etiketu reformskog talibana, montenjara, drugosrbijanca, antiratnogprofitera....
Greshka Greshka 09:34 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte

ahojahojahojj, ajmo sad svu da pljujemo...po oruzju Jasne Sekaric

i po tome sto je obukla plavo...
sto stoji izmedju ukrajinke i bugarke..
sto je broj osvojenih medalja, priznanja i svetskih priznanja..
pa potom od 88e na ovamo dolazila u goste raznoraznim drzavnicima
sto su se zbog nje na ulici okupljale gomile u znak protesta...
sto njen lik nije prepoznatljiva slika onoga sto ona predstavlja, pa nam ruzi ulice i gradove..
sto joj na celu pise kojoj opciji pripada...

jao bre...mali sto mislite da ste veliki porasli, pa su svi mali i nedorasli vasoj velicini
nebitni sto ste bitni postali, pa su vam svi nebitni bitni postali
mimi mimi 09:39 05.07.2007

"dokazljiva istina"

je u mom slucaju axiom!

ili kako to lepo rece Beba, ja sam dobro informisana. ne treba da si saradnik sluzbe pa da znas. osim toga, i da recimo ja tebi dokazem da to jeste tako, sta onda? za tebe je ona i dalje simbol koji lepo predstavlja zemlju...ili bi mozda razmotrio i da promenis misljenje?!

a kad si se vec spomenuo te emisije...meni inace taj timofejev malo dosadan i ne gledam ga redovno, ali taj put.....coveeeece, pa vidim toliko si se fokusirao na to sta je ko kome rekao.....kakva steta, lepse bi ti bilo 100 x da si gledao jal bistu, jal cizme gorljive blogerke. TO je bio vrhunski esteCki dozivljaj!
mimi mimi 09:40 05.07.2007

Greshka

opet greshka!!!
Lionsgate Lionsgate 09:40 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte

Ne trebalo bi da se pravimo da se sve to nikad nije desilo


Ne, to ne bi trebalo... ali pitanje je da li treba tim ljudima zabraniti javni rad, pojavljivanje. Pitanje je da li ih treba zaboraviti, zakopati 6 fita pod zemlju, zapaliti filmske trake na kojima su, vratiti njihova olimpijska odlichja MOK-u, zapaliti knjige na lomachama na Trgu mladenaca i Slaviji... zabraniti drugim gradjanima koji nisu na istoj liniji da ih gledaju, slusaju, citaju, zabraniti kompanijama da placaju reklamiranje tim ljudima.

Eh, da... trebalo bi ukinuti i Exit jer su se usudili da pozovu Batu da im otvori festival...
Greshka Greshka 09:43 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte

Radim pre svega na radiju i sajtu


e ovo mi se posebno dopada..jos ako je B92...
putujuci jutros kao i svako jutro do svoje mile mi kancelarije, podignuta "dizanjem"
slusam vec tako poznat song-reklamu istoimene radio emisije
ovog jutra mi zapara uho..red Bate Zivoinovica, red Milene Dravic..a sve iz nekih kultnih nam filmova
pa se pitam sta ce oni tu?kako je b92 to sebi mogao da dozvoli? i da li je po tom pitanju moguce nesto uraditi?
kako ste vi akter na radiju i sajtu nadam s da cu dobiti prave odgovore
hvala unapred
Lionsgate Lionsgate 09:50 05.07.2007

Re: "dokazljiva istina"

i
ja sam dobro informisana. ne treba da si saradnik sluzbe pa da znas. osim toga, i da recimo ja tebi dokazem da to jeste tako, sta onda? za tebe je ona i dalje simbol koji lepo predstavlja zemlju...ili bi mozda razmotrio i da promenis misljenje?!


Promenio bih misljenje kad bi to i stvarno dokazali... chekam vas. Evo ochekujem u najskorije da podelite sa nama vashu "dobru informisanost", chisto da prevedete josh jednog nevernika u tabor pravovernika.

a kad si se vec spomenuo te emisije...meni inace taj timofejev malo dosadan i ne gledam ga redovno, ali taj put.....coveeeece, pa vidim toliko si se fokusirao na to sta je ko kome rekao.....kakva steta, lepse bi ti bilo 100 x da si gledao jal bistu, jal cizme gorljive blogerke. TO je bio vrhunski esteCki dozivljaj


Eto, zanimljivo je da sam ja slusao sadzraj iste emisije, nisam nesto gledao po nogama goshci, gledao sam i slushao ono zbog chega je emisija bila napravljena... sta cete kad sam pomalo dosadan, ne interesuju me cipele goshci. A o estetici bi mogli da raspravljamo..

Btw. Ni ja ne gledam Timofejeva, tad je bilo sluchajno ali choveka neobichno cenim... ima ekstremno jak minuli rad. Da se drzite principa pripadnosti pravoj strani on bi vam bio jedan od 3-4 najjaca novinara u BGD.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 10:13 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte


a u emisiji ste tvrdili da je za vas to "nepoznata devojka"... memorija je chudo, izda ljude kad im je najpotrebnija.

Greganović: Ja moram samo da se nadovežem na gospodina koji je zapravo govorio o svemu ovome što se dešava kao jednom izopačenom sistemu vrednosti, gde je siledžijstvo i nasilje kvalitet koji se podržava od države. Ja moram da kažem da kad sam došla sada iz Slovenije sam bila prosto zaprepašćena jednim džambom, ne znam da li ste ga primetili, na Brankovom mostu, a videla sam ga i u Kragujevcu, gde Narodna banka Srbije reklamira štednju tako da je na plakatu devojka sa ovolikim pištoljem i ispod piše: „Pun pogodak.“ Ne bih rekla da je to mnogo dobar...
Timofejev: Ta devojka je inače Jasna Šekarić, naša najproslavljenija...
Greganović: Znam, ali nekako ti pištolji u vreme nasilja...
Timofejev: Da, ali pošto je Jasna Šekarić, a kapiram da ljudi ovde to više-manje znaju, onda se računa da je to sport, pretpostavljam.
Greganović: Recimo da je tako, to je mnogo bolje da ne bude drugačije.


internet je čudo
adam weisphaut adam weisphaut 10:16 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte

da li ih treba zaboraviti, zakopati 6 fita pod zemlju, zapaliti filmske trake na kojima su, vratiti njihova olimpijska odlichja MOK-u, zapaliti knjige na lomachama na Trgu mladenaca i Slaviji... zabraniti drugim gradjanima koji nisu na istoj liniji da ih gledaju, slusaju, citaju, zabraniti kompanijama da placaju reklamiranje tim ljudima.

A ko je ovd govorio spaljivanju knjiga i rolni filma ? Ovde se govorilo o drustvenoj odgovornosti odredjene licnosti. Da li covek koji je svojim poltickim delovanjem sebe kompromitiovao sme da otvori nacionalni filmski festival? Jeste da je necije umetnicko delovanje odvojeno od necijeg poltickog osim ako ovo prvo nije u direktnoj funkciji drugog ali takodje se ne moze izbrisati cinjenica da je i u slucajevima kada ne postoji direktna veza sam delatnik mesto preseka obe ove sfere. Kada odajes pocast Zivojinovicu kao umetniku ti odajes pocast i Zivojinovicu kao politicaru jer jer je to jedna te ista licnost. E sad da je to Emir/Nemanja pa da postoj osnovana sumnja da je u pitanja visestruka licnost tu bi se moglo diskutovati
Lionsgate Lionsgate 10:39 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte

Timofejev: Da, ali pošto je Jasna Šekarić, a kapiram da ljudi ovde to više-manje znaju, onda se računa da je to sport, pretpostavljam.
Greganović: Recimo da je tako, to je mnogo bolje da ne bude drugačije.

internet je čudo


Recimo da je tako, internet je stvarno chudo... hvala na copy/paste.
Lionsgate Lionsgate 10:50 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte

Kada odajes pocast Zivojinovicu kao umetniku ti odajes pocast i Zivojinovicu kao politicaru jer jer je to jedna te ista licnost.


Jeste, na otvaranju festivala su Batu bas tako predstavili i samim tim odali mu pochast: "Bata Zivojinovic, poslanik SPS-a, postovalac S.Milosevica, intimus J.B.Tita, poznata lichnost u komunistichkoj Kini i glumac u par filmova"... Bata Zivojinovic nije u zadnjih 15-20 godina ni kao umetnik uchinio neshto veliko (izvinjavam se, mozda sam neshto propustio), kao politichka licnost jos manje ali posto je ikona naseg filma (bar onog socijalistichkog) zasluzuje da otvori neshto sto se predstavlja kao nacionalni filmski festival. Momci&devojke iz Exita su imali sluha za to...
adam weisphaut adam weisphaut 11:17 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte

Hajde da srocimo to ovako, BZ je osoba koja je jednog trenutka zalozila svoj moralni integritet podrskom rezimu SM. On ne samo da ga je aktivno podrzavao vec je kao poslanik u njemu aktivno saucestvovao. Kako se rezultati politike tog rezima broje u hiljadama mrtvih, obogaljenih, izbeglih i unasrecenih a on se nikada od njega nije ogradio, da li mislite da je moralno da mu se posle svega odaje pocast zato sto je legenda soc. filma?
Greshka Greshka 11:21 05.07.2007

Re: a sto se ti osvrces, sine???

olimpijska pobednica svesrdno trenirala i obucavala, dugi niz godina, vrle pripadnike jso, zutih osa i slicnih otadzbinskih formacija


Jasnina sportska disciplina bio i ostao vazdusni i sportski pistolj sto nema nikakve veze sa puskama i snajperima, te tako ispadne da je Jasna mogla da obucava JSO samo ako su koristili vazdusne pistolje za gadjanje golubova..

Izgleda da se Vi gospodjo Mimi bolje razumete u clanove nekih formacija i njihove discipline delovanja, nego u zdravo telo, zdrav duh i sportske discipline, greshkom..

Ali Vam drvena advokatura dobro lezi, mada sumnjam da imate advokatske shkole, greshkom..
Lionsgate Lionsgate 11:27 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte

Hajde da srocimo to ovako: odaje mu se pocast kao glumcu a ne kao poslaniku... jel treba da se medjusobno dobacujemo crtezima?

Vi uporno vrtite svoju plochu, ja svoju... ali eto i organizatori festivala su sluchajno vrteli moju plochu. Shta cete, kad ne razumemo vashu logiku... I tako mozemo do sudnjeg danja, a ja to ne zelim, imam i ozbiljnijeg posla.

Btw. Pogledajte transkript razgovora u Timofejevoj emisiji, ista pricha...
adam weisphaut adam weisphaut 11:38 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte

Sta cete organizatori su vrhunski arbitrar da li je nesto ispravno ili ne i da slazam se da je ova diskuja s vama apsolutno gubljenje vremena te vas lepo pozdravljam
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 11:39 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte

lions...transkript
pošto stoji boldirano - recimo da je tako
ajd ovako - ja gledala tu inkriminisanu emisiju
Jelica nije tvrdila da je pomenuta nepoznata devojka

što se glumca tiče...otvaranja festivala i organizacije, ne znam da l' si pročitao komentar Miće Markovića, toplo ga preporučujem
a, da budem totalno precnizna, da mi se ne bi spočitavala neka članska karta i sl. - ako je BŽ najbolje što je naša gluma iznedrila, onda bolje da, što reče jedna blogerka, spalimo pozorište...

bedno je pisati o Jelici na ovakav način,
podmećeš
al' to zaista više govori o tebi nego o njoj.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:44 05.07.2007

Meni

je tada zaista bilo svejedno ko je ta devojka i zaista je nisam prepoznala, jer i tada i sada tvrdim da je poenta pre svega u pištolju, odnosno simbolu. Kada mi je rečeno da je to Šekarićeva, pravo da ti kažem, cela stvar mi je postala za stepen gora, tada sam se setila stranačkih aktivnosti vezanih za to ime i prezime.
Ne razumem koga je bilo blam, mene ili Timofejeva, mada nisam primetila da mu je bilo neprijatno. Nismo se slagali u mišljenju i to je to. Što se harizme tiče, zbog koje kažete da sam se pogubila, ja Sašu poznajem 20 godina, kao kolegu iz medija u kojima smo zajedno radili, tako da na meni ta harizma ne radi. Prosto, on mi je prijatelj.
Sa Vašim drugim stavom se slažem delimično, obrisati se ih ne može, ali ih ne treba ispostavljati kao zaslužne, jer su svoj ugled i kredibilitet prodali pogrešnoj politici. Tačka.
mimi mimi 11:53 05.07.2007

tehnicko-takticki zbor spec. jedinica

ma jok bre, sta se lozis....koristili su pracke i budzove za gadjanja, granatiranja, opsade i ostale vesele ratne igre bez granica.....

greshka, FYI - NEMA advokatske skole!!!! moze neko imati formalno obrazovanje iz pravnih nauka, pa posle se opredeliti za rad u advokaturi, pravosudju (tu imamo sudstvo & tuzilastvo) i tako....mali poduk iz osnova pravnih zanimanja....

ako se ne zaustavis ovde, sacu napujdam Teodoru-zvanu-poligraf na tebe da ti drzi dodatne casove.....da vidis kako ces oma sve da shvatis :)))
Lionsgate Lionsgate 12:01 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte

lions...transkript
pošto stoji boldirano - recimo da je tako
ajd ovako - ja gledala tu inkriminisanu emisiju
Jelica nije tvrdila da je pomenuta nepoznata devojka

&
gde Narodna banka Srbije reklamira štednju tako da je na plakatu devojka sa ovolikim pištoljem i ispod piše: „Pun pogodak.“


Dvostruki arshini rekao bih... pomirljivo reagovanje na devojku, koja je uzgred bila clanica JUL-a i instruktor JSO i burno reagovanje na Batu Zivojinovica. Dobro, preterao sam sto sam upotrebio odrednicu nepoznata ali sam to ispisao na osnovu secanja, stvarno me mrzi da po internetu trazim transkript za takvo shto.

ako je BŽ najbolje što je naša gluma iznedrila, onda bolje da, što reče jedna blogerka, spalimo pozorište...


Bata Zivojinovic je filmski glumac, bio je na filmskom festivalu te stoga do daljnjega pozorista necemo spaljivati

bedno je pisati o Jelici na ovakav način,
podmećeš
al' to zaista više govori o tebi nego o njoj.


Bas bih voleo da napisete sta konkretno podmecem, do tad imamo samo moje postove koji govore o dva razlicita kriterijuma na dva razlicita mesta a u istoj medijskoj kuci...
Lionsgate Lionsgate 12:03 05.07.2007

Re: Meni

Sa Vašim drugim stavom se slažem delimično, obrisati se ih ne može, ali ih ne treba ispostavljati kao zaslužne, jer su svoj ugled i kredibilitet prodali pogrešnoj politici. Tačka.


Poshteno.
Izvini teta Jelice :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:05 05.07.2007

Jesam,

da jeste B92, samo ne znam da li si primetila i to da je to sprdanje.
Nema na čemu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:07 05.07.2007

Ne sećam se ko je

vlasnik ovog citata, ali nadam se da mi neće zameriti na korišćenju:
"Između Vas i mene je provalija, koju nećemo moći da pređemo. Na svu sreću."
Lionsgate Lionsgate 12:12 05.07.2007

Re: tehnicko-takticki zbor spec. jedinica

Gospa mimi, josh chekam dokaz za vash aksiom... poshto se spominju skole, u ozbiljnim skolama se iz ozbiljnih predmeta tvrdnje dokazuju, najcesce matematichki. Ali poshto je matematika za mnoge bauk moze i link za recimo neku organizaciju koja je J.Sekaric optuzila za obuku ratnih koljacha... chisto da se drzimo zdravih principa zapadnih drzava jer tome svi i tezimo.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 12:16 05.07.2007

Re: Evo me zagriženo-zadrte

lions,
my point exactly!!!
(ono za teatar)
mimi mimi 12:56 05.07.2007

Re: tehnicko-takticki zbor spec. jedinica

axiom se tako i zove sto se ne dokazuje :))) da se ne vracamo sad na elementa logica, I p-godje, III godina gimanzije.....

nazalost, da je bilo sve po skolski, ne bismo sad vodili polemiku oko (ne)kredibiliteta jedne prodane glumacke duse. odgovornost jsekaric je za dokazivanje/pobijanje na sudu. ako ne krivicnom, a ono bar nekom tribunalu najsirih moralnih razmera, jer

VEEELLLIIIKAAA LUSTRACIJA NAMA TREBA. OOGOROOOMNAAAA!!!!!!

i ajde molim te zaobidji me sa diskusijom na temu "drzanja principa pripadnosti pravoj strani"!!!!

mis`sim stvarno.....
Greshka Greshka 13:08 05.07.2007

Re: tehnicko-takticki zbor spec. jedinica

Lozim? malo teze na budzove, ratne igre, pracke i granate FYI, JSO sta li vec..i ko vec-mozda i o tome mogu poduku da dobijem al me vise interesuje mir u svetu i ozonske rupe. Taj izraz za mene ima sasvim, sasvim dugu dimenziju...
A sto se formalnog obrazovanja...pa..naucih ja po nesto i bez njega o toleranciji, kulturi i finom vaspitanju...Kad ja nekom Vi a on meni ti onda su u pitanju ili razlike u godinama (sto ne znamo ni Vi ni ja) ili razlika u domacem kucnom vaspitanju (to je ocigledno)
Shodno onome sto Vasa blog prijateljica rece
"Između Vas i mene je provalija, koju nećemo moći da pređemo. Na svu sreću" i sa tim se konacno slazemo,
zaustavljam se!!
Podvijam rep od pasa(prostackim recnikom receno kerova) koje planirate da napujdate na mene....ima boljih i zivotnijih tema o malim stvarima i malih ljudi na koje se valja loziti
Tacka.
Lionsgate Lionsgate 13:24 05.07.2007

Re: tehnicko-takticki zbor spec. jedinica

Gospa mimi, da vas citiram:

"dokazljiva istina"
je u mom slucaju axiom!


Znachi, axiom je axiom samo za vas za nas ostale treba da bude dokazana istina jer ono sto niste naveli axiom je pochetna tvrdnja od koje se gradi neka teorija. E sad poshto ste pretpostavljam veoma merodavni za teorije tipa koje ste ovde postavili treba da ubedite i druge u to da je vash axiom bash to, axiom, pogotovo one koji sumnjaju u vash autoritet... znachi, za pochetak dokazite vash axiom jer je do tad samo trach. Elementarna logika, osnovna shkola... Do tad cu kao daleko realniju da prihvatim tvrdnju gospodja Greshke da je J.Sekaric JSO poducavala njenoj disciplini, gadjanju vazdushnim pistoljima glinenih golubova.

odgovornost jsekaric je za dokazivanje/pobijanje na sudu. ako ne krivicnom, a ono bar nekom tribunalu najsirih moralnih razmera,

A ko ce da je tuzi? Vi? Sa vashim "axiomom"? Za sad moralni tribunali ne postoje... a ako ih uvedu i mnogi drugi ce da zaglave na njemu, samo sto u praksi to nema nikakvu svrhu.

I hajdemo da se zaobidjemo... stvar'no.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:48 05.07.2007

Pa, to

sa papinim mladosnim gafovima i jeste bila tema u vreme njegovog ustoličenja...mada se išlo na ono, eto mlad, skomolalo ga...meni je ništa manji problem to što je Rac. bio šef one "inkvizitorske" vatikanske komisije, ali to je njihov sektor pa neka se time bave...A za Grasa mislim isto, potrebno je ozbiljno izvinjenje za ozbiljnu grešku. A kredibilitet je stvar koja se lako gubi i teško vraća ili popravlja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:49 05.07.2007

Čika Lionsgateu,

nisam znala da smo u toj relaciji.
Lionsgate Lionsgate 13:59 05.07.2007

Re: Čika Lionsgateu,

Izvinite, zbunio sam se koleginice Jelice, pisao sam i na drugom blogu pa greshkom
napisah to... ali eto, pristajem za kaznu da budem chilager :)

Meni kraj radnog vremena jos malo...
Atomski mrav Atomski mrav 14:00 05.07.2007

Re: Pa, to

Jelica Greganović
sa papinim mladosnim gafovima i jeste bila tema u vreme njegovog ustoličenja...mada se išlo na ono, eto mlad, skomolalo ga...meni je ništa manji problem to što je Rac. bio šef one "inkvizitorske" vatikanske komisije, ali to je njihov sektor pa neka se time bave...A za Grasa mislim isto, potrebno je ozbiljno izvinjenje za ozbiljnu grešku. A kredibilitet je stvar koja se lako gubi i teško vraća ili popravlja.


Slažem se. Još samo bih voleo da čujem nešto o toj "odličnoj saradnji" J. Šekarić sa JUL-om, verujem u to što ćeš napisati o tome.
mimi mimi 15:02 05.07.2007

eto greshka

vidis kako smo se lepo usaglasili!!!

Pa nije ti ovo obdansite pa da se ljutis kad te neko poktaci zbog tvojih retrogradnih (da budem kulturna, jer lepse je s kultur/n/om, haha :) stavova

Na blogu nema persiranja, valida si to ukapirao do sad?!

A da treba da se lozis, treba….na ozonske rupe, mir u svetu, izbore za mis (to je sve co-related), a onda ostavi drustveno-svesnim kategorijama da se bore protiv smeca koje je zlocinacki rezim SM ostavio…doduse, krvav trag jos curka iz cre vrece pune kostiju & mesa….al to je za tebe teska tema…


Punto basta, sada!
abojic abojic 10:31 05.07.2007

Čini mi se da je Bata i glumac

sem što je član Socijalističke ili neke druge partije.

podela glumaca po partijskoj pripadnosti je, mislio sam, deo nekog prošlog vremena. Koje, BTW, još ispravljamo, rehabilitujući što Milenu Dravić, što Žanku Stokić, što ostale.

možda je to razlog što je otvorio festival?

poredjenja sa L. Vukićević, čini mi se, ipak nisu umesna.
adam weisphaut adam weisphaut 10:50 05.07.2007

Re: Čini mi se da je Bata i glumac

sem što je član Socijalističke ili neke druge partije.

zasto me ovo neodoljivo podseca na
uslovno receno metaforicki

Inace kada kazete neke druge partije mislite na SRS ili JUL?
pufna pufna 19:07 05.07.2007

Re: Čini mi se da je Bata i glumac

poredjenja sa L. Vukićević, čini mi se, ipak nisu umesna.

naprotiv, bas lepo govore o njima. Oni da im nije poslanicke plate ne bi imali mnogo da pregrizu od svog glumackog hleba.
jedan je napravio vecu, internacionalnu karijeru. eto u Kini je totalni hit, ali mu je vreme proslo s raspadom Jugoslavije.
neko se uvek pojavi neka racunica

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana