Gost autor| Religija| Zabava

Prijatelji, razni

margos RSS / 31.08.2008. u 19:29

(moji - stečeni, stvoreni, nasleđeni, blogovski, usputni, domaći, strani...) 

Pre 11 godina, nasledim od prijatelja - prijatelja. Taj moj prijatelj živi i radi u inostranstvu, i nekako mi u nasledstvo ostavi svog prijatelja. Prihvatim to - šta ću - baš mi bude drago, kao da je pojačavalo naše trojno prijateljstvo.

 

Ali, taj nasleđeni malo čudan. Čula sam da je budista. ali ne priča o tome. Bio je na Tibetu, studirao budizam iako je magistar ekonomije. Blesav čovek - zaključim ja, ali moj. Poznata sam kao neobjektivna - moje mora da je dobro, ako ne uvek i najbolje, ali da je zanimljivo - to uvek, 100%. Makar meni.

 

O budizmu ništa nisam znala. A nije me, bogme, ništa ni privlačilo. Dosta mi je bilo mog katoličanstva, mog pravoslavlja, razlika, običaja i adeta, neznanja i upoređivanja, merenja i odmeravanja, a radoznala kakva jesam, zbog maminog bosansko hercegovačkog života i njenih priča o običajima kod muslimana - naravno da sam se i za Islam interesovala. Već desetak godina mi je najbolja prijateljica muslimanka, iako nam je drugarstvo punoletno. Kad sam se već zanela u priči - da kažem da zahvaljujući tatinoj mami, u nasledstvo sam dobila i kumove Cigane - volela ih je i kumovala po mačvanskim selima. Ostade mi priča kako ih je cenila i poštovala više od popova jer su joj decu spasili za vreme Prvog svetskog rata.

 

Sve što je bilo vezano za budizam, hinduizam, daleko istočna znanja - dugo je za mene bilo neinteresantno. A onda, jednog dana, čitajući neku brošuru o Yogi na francuskom - koji inače mnogo volim, ali ne znam - pročitam anegdotu.

 

Putovao Buda sa svojim naramkom obilazeći zemlju i na obali nekog jezera naiđe na začupavljenog isposnika. Ovaj. kad ugleda Budu. krene da skače od radosti.

''Učitelju! Evo, ima više od dvadeset godina otkad sam te slušao i otkad sam došao na ovo jezero da vežbam svoju volju i vidi šta sam navežbao...'' i zaputi se po površini vode, tamo i natrag, sav srećan.

Buda ga pogleda i upita:

''Čemu će ti to koristiti?''

''Da odem do onog ostrvca što se vidi u daljini'' - odgovori ponosni učenik.

A Buda ga upita:

''Zar ti nije bilo jednostavnije da napraviš čamac?''

 

Prevrnem se od smeha! Buda - moj čovek! Praktičar!

 

I da se vratim na mog nasleđenog druga. Dotaknemo se priče o budizmu i kažem mu da se meni Buda svideo kroz ovu anegdotu, ali da o samom budizmu pojma nemam i da mi, sve u svemu, ide na nerve kad mi neko objašnjava nešto sa stavom previše je to komplikovano da ukapiraš. E, onda me i ne zanima. Vozdra! Toliko.

 

Al me i dalje intrigira kako je to na Tibetu, da l je tačno da su svi bili srećni kad je konačno pošao kući jer je i tradicionalno smirene budiste uspeo da iznervira, šta je tamo radio, koga je upoznao, kako su prolazili dani.... svašta me zanimalo.

 

I tako saznam da je taj hram u kome je bio. zapravo jedna od četiri škole. Zove se Karma kađu. Saznam da njihov vrhovni učitelj nije Dalaj Lama, da imaju svoje karmape kao glavne - ne pitajte, ne znam ništa više... da ima svog učitelja Danca. Lamu Ole Nidala i da je on jedan od najboljih učitelja. Da je doktor filozofije... da on i njegova supruga Hana od 1971 borave povremeno na Tibetu, a ostatak godine putuju po svetu i drže predavanja. Sve u svemu, obećam da ču sledeći put kad Lama dođe u Beograd. doći da poslušam predavanje.

f_0509lamaolem_69a5f72.jpg

To mi se nekako skocka tek koju godinu kasnije. 2001. Predavanje je bilo na Filozofskom fakultetu, dosta sveta, zanimljivo mi sve... priča o Umu, o Budi kao plemiću i ratniku, o budizmu... ja sve to nekako prihvatam kao interesantno i informativno. Lama je došao sa gipsom na ruci - polomio je palac, skačući s padobranom. Čujem od prijatelja da svi njegovi učenici skaču - time pokazuju da su zreli za učitelje, jer po Lami je jedna karakteristika učitelja - neustrašivost.

 

Bude meditacija. Jaka.

Bude pesma - još jača.

Pozovu nas da ko želi, primi blagoslov od Lame i da stanemo u red.

Osvrćem se po sali, jao da me neko od poznatih ne vidi... pa se setim 'o, luda ženo, pa kad ti Ciganče na semaforu kaže 'e da ti Bog da zdravlje' - pa šta je to, nego blagoslov'.... i stanem u red.

Doživljaj je taj blagoslov. Za mene, naravno. I, potpuno neočekivano, na kraju, dobijem budističko ime. Zbunjena i obradovana krenem ka svom mestu i neka Bugarka mi čestita i pita za ime... Ja joj kažem, a ona se blago nakloni, kao, nešto je to značajno. Ja mislim kako Lama svima daje lepa i zvučna imena - tek posle prihvatim da je moje ipak malo lepije od drugih - iako ne umem da ga izgovorim a da ne čitam.

 

Ostanemo na piću, nas četrdesetak, sa Lamom, njegovom ženom Hanom - a najveći deo društva su činili njihovi učenici iz cele Evrope, koji autobusom putuju i prate ga od grada do grada. Ona Bugarka koju sam prethodno srela, došla je iz Sofije do Beograda, pa se vraća nazad, a neko društvo iz Beograda ide do Budimpešte... pa sve tako. Lepa, vesela skupina.

 

Narednih godina su dolazili prvih dana septembra. Uvek sam se tome radovala, jer bih uvek prepoznala nekoga od ranije od te vesele družine. Bračni par iz Minhena.... jedna simpatična Slovakinja.... jedan brbljivi Poljak.. Nisam im pamtila imena - samo vesela lica i sjajnu energiju. Pamtim samo Karolu - ona je takođe doktorirala filozofiju u Nemačkoj, jedna od Laminih najboljih učenica, a i sama učitelj.

 

Prošle godine je Ole došao bez Hane. U januaru 2007. je umrla, pola sata pošto je, iako bolesna, održala jedno predavanje online.

 

Ove godine ga nisam videla. Nisam znala da je dolazio poslednjih dana avgusta. Stužila sam se - jako. Najpre, što ga nisam videla, potom što nisam bila na predavanju i videla deo vesele družine, a posebno sam tužna što sam za njegov boravak u Beogradu saznala na blogu od Ajnura. On je bio na predavanju - i razočaran je. Ja nisam bila - i ja sam razočarana. Duplo. I zbog njega

 

Srećan ti Ramazan, blogodrugaru.

 

PS. A moj nasleđeni prijatelj je u Budimpešti - a ja sam ljuta na njega.

     I rekla sam mu - pa nek se puši! Eto.                                        f_IIMA0m_6a7d513.jpg&srv=img02

 

 

 

 

 

 



Komentari (174)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jeremija92 jeremija92 19:55 31.08.2008

Razočarani ste budizmom?

Vaša stvar.
Ko vam je kriv.
Što vam je to trebalo?
I Ajnuru i tebi i drugima.
Zar vam nije dosta ovdašnjih religija?
Zašto bi budizam, hinduizam, religija Maja ili bilo koja druga, manje poznata, bila bolja od islama ili hrišćanstva?
Verovatno, zato što je ne poznajete.
Sve su religije iste.
Traže sledbenike.
Bespogovorne.
Hoće da vladaju i našom dušom, našim telom, a hoće i naše pare.
Isti su kao i političari, što i jesu.
Navodno je u njihovim rukama sveta tajna, preko njih komuniciramo sa bogom.
Glupost.
Bog, ako postoji, razume sve jezike.
Jer je svemoćan.
Razume i kad ćutimo.
constrictoria92 constrictoria92 20:09 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Ama, Jeremija...
Nije Margos razocarana budizmom, nego sto nije bila na predavanju.
Ajnur je razocaran predavanjem.

A sto se religija tice - nisam bas neki poklonik.
Krstili su me kad sam bila beba, pa sam tako pravoslavka. Postujem veru svojih predaka, ali ni tudje ne potcenjujem.
Moj prijatelj je Goranac i naucila sam dosta o islamu od njega. Imala sam prilike da se sretnem i sa katolichanstvom i hinduizmom.
O staroj egipatskoj, slovenskoj, keltskoj, skandinavskoj veri - sama sam se edukovala. :)))))) I kelti su mi super! :) Eto, da mogu da biram, volela bih da sam druid!
margos margos 20:19 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Ama, Jeremija...
Nije Margos razocarana budizmom, nego sto nije bila na predavanju.
Ajnur je razocaran predavanjem.

Hvala ti, lepo si mu rekla! :)))
Džeremaja, ja sam mješanac i po poreklu i po izboru.

Što idemo više unazad, sve više nailazimo da je verovanje tesno vezano uz prirodu u najširem smislu i ta veza, po meni, predstavlja najčistiji vid verovanja i poštovanja života. Što se religija tiće ne može da me razočara niti jedna jer smatram da je svaka u svojoj suštini ispravna i čista. Ali, sa interpretacijama i interpretatorima imam problem. Raznim. Zato se i držim svog iskustva i doživljaja.

Costrictoria, i moja drugarica je Goranka:))))
jeremija92 jeremija92 20:27 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

To što sam napisao ne odnosi se na margos ili Ajnura, nego je onako uopšte, upućeno svima.

Evo malo zapisa iz Jerusalima, navodno, svetog grada:

"Popodne sam obišao sveta mesta tri velike vere - judeizma, hrišćanstva i islama.

Ispred ostataka zapadnog zida Solomonovog hrama ili Kuće za božje ime, poznatijeg kao Zid plača, molilo se stotine Jevreja. Posebnu pažnju su privlačili hasidi, ortodoksni vernici u crnoj odeći i crnim šeširima, sa dugim zulufima i bradom. Veoma su ličili na amiše ili amiši na njih. Posle završene molitve, vernici su u pukotine zida ostavljali poruke svom bogu Jahvi. Duvao je jak vetar sa Maslinove gore i raznosio stotine listića sa porukama Bogu. Nisam izdržao, pokupio sam i pregledao nekoliko. Sve poruke Jahvi su bile pisane, meni nerazumljivim, jevrejskim alefbetom. U judeizmu vernici komuniciraju sa svojim Bogom na starozavetni način, jezikom koji ne razumiju.

Uputio sam se ulicom Via Dolorosa koja vodi na Golgotu, istim putem kojim je Isus prošao padajući pod teretom svog krsta. Na tom Putu suza sada je izgrađena i velika pijaca sa suvenirima. Na Golgoti, gde su se pre dvadeset vekova, po zakonu i običaju, razapinjali osuđeni na smrt, nalazi se se crkva kao spomen na Isusa Nazarećanina, najpoznatijeg rimskog osuđenika na smrt. Ispred crkve je rupa u zemlji, gde je navodno bio poboden krst na kome je Isus razapet, u redu stoje hrišćanski vernici i čekaju da bi u to sveto mesto gurnuli svoje ruke. Posetio sam i Crkvu Svetog Groba u kojoj čuvari Svetog Groba i danas čuvaju Isusov prazan grob.

Na brdu Morija, gde je starozavetni Avram, kao dokaz svoje vere Bogu, hteo da žrtvuje svog sina Isaka, nalazi se džamija Al Aksa, posle Meke i Medine, najsvetije mesto muslimana. Sa platoa ispred džamije lepo se vidi Istočna kapija, sad je zovu Zlatna kapija, kroz koju je Isus na magaretu došao u Jerusalim. Prorok Muhamed je iz Meke u Jerusalim doleteo na svom krilatom konju Buraku. Nakon
muka na Golgoti, Isus se vazneo na nebo i seo sa desne strane svom Ocu. Muhamed se zlatnim lestvicama popeo na nebo i otišao na razgovor sa Alahom. Ispred džamije Al Aksa u kamenu su, navodno, otisci kopita Muhamedovog konja Buraka. "

Šta reći?
himenica himenica 20:29 31.08.2008

Re: Proslijedjeni prijatelj

Margos,text je prelijep.
Treba biti krajnje NEPRISUTAN na ovome svijetu da se nesmeteno moze UZIVATI.Drugo ili drugi jest svecanost.Tako i naslijedjeni prijatelj...Pozdrav iz kasnokolovoske noci
margos margos 20:33 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Šta reći?

Evo, reče Himenica - treba biti NEPRISUTAN, a TU.
Ustvari, samo treba BITI.

Himenice, hvala.
Odlazi kolovoz, a stiže rujan.:)))
jeremija92 jeremija92 21:00 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

margos
Šta reći?

Evo, reče Himenica - treba biti NEPRISUTAN, a TU.
Ustvari, samo treba BITI.

Ništa vas ne razumem.
Naravno, feler je do mene.:))
Anjale Anjale 21:19 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Što se religija tiće ne može da me razočara niti jedna jer smatram da je svaka u svojoj suštini ispravna i čista. Ali, sa interpretacijama i interpretatorima imam problem. Raznim. Zato se i držim svog iskustva i doživljaja.


Mislim da nije problem u raligijama, već u nama ljudima. Kada bi se svi pridržavali onoga što piše po umnim knjigama, svet bi izgledao drugačije. Ali to je jednostavno nemoguće.

I da govorim su isključivo u svoje ime, znam da nisam bezgrešna:))))
margos margos 21:21 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Ništa vas ne razumem.
Naravno, feler je do mene.:))

Zekiš malo, Džeremaja, može ti se:))))

Zanima me da li je ono iskustvo trojno tvoje?

Pre neki dan mama i tata povedu brata i mene u jedan manastir koji mama jako voli. Tamo je pre 21 godinu krstila svoje kumče, svake godine ide tamo nekoliko puta jer je zaista prelepo, vodi sve svoje goste u obilazak - a eto, brat i ja za to nikada nismo imali vremena. Odlaze moji roditelji tamo - na maminu inicijativu - od pre obnavljanja manastira, sređivanja travnjaka, zidanja i oslikavanja nove crkve i celog kompleksa, jer je mesto zaista fantastično. Ja sam očarana dvema ogromnim visećim vrbama kakve u životu nisam videla.

I moja pričljiva majka uđe u razgovor s momkom koji prodaje suvenire, a inače je student teologije. U nekom trenu on shvati da je mama katolkinja - i prvo mu pitanje bude 'Da li ste razmišljali da se prekrstite u pravoslavlje?'' Uz neku pričicu, mama kaže da ona voli sve crkve i u svaku odlazi, da je Bog jedan - a momak zapanjeno kaže ''Prvi put čujem takvo razmišljanje.'' Ja, budući da sam stajala sa strane, kažem ''Ajda da ga čujete još jednom, pošto sam i ja katolkinja.'' Dve su već za njega bile mnogo, pretpostavljam, jer nam ni do viđenja nije rekao.:))))
margos margos 21:27 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Kada bi se svi pridržavali onoga što piše po umnim knjigama, svet bi izgledao drugačije. Ali to je jednostavno nemoguće.

Zašto je, bre, nemoguće?Iznenadi me.
Ne čini drugom ono što ne želiš tebi da čine.
Voli bližnjeg svog kao sebe samog.
Ne ubij.
Ne ukradi.
Čini dobro i dobru se nadaj.

Evo. ukratko. vrlo mogućih postulata. Zar ne?

PS a to što nisi bezgrešna - nemoj nama ovde da se hvališ:))))
Anjale Anjale 21:32 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Zašto je, bre, nemoguće?Iznenadi me.
Ne čini drugom ono što ne želiš tebi da čine.
Voli bližnjeg svog kao sebe samog.
Ne ubij.
Ne ukradi.
Čini dobro i dobru se nadaj.

Evo. ukratko. vrlo mogućih postulata. Zar ne?

PS a to što nisi bezgrešna - nemoj nama ovde da se hvališ:))))

*novo


Pa ja bih mogla sada malo da se duvam kako sam savršena, bezgrešna, idealna...
Ali znam da nisam!

Ne treba da budemo anđeli, dovoljno je da budemo ljudi:))))

Ako uradimo najviše što možemo, uradili smo sve...

Da li su ovo Zen mudrosti, koje sam pokupila na blogu, ili ih znam od ranije...ne se sećam...
Ali su mi se dovoljno dopale da ih zapamtim:)))
sentinel26 sentinel26 21:38 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

margos
Što idemo više unazad, sve više nailazimo da je verovanje tesno vezano uz prirodu u najširem smislu i ta veza, po meni, predstavlja najčistiji vid verovanja i poštovanja života. Što se religija tiće ne može da me razočara niti jedna jer smatram da je svaka u svojoj suštini ispravna i čista. Ali, sa interpretacijama i interpretatorima imam problem. Raznim. Zato se i držim svog iskustva i doživljaja.

Znači, problemi su sa božjom administracijom na zemlji.

Ili se meni čini, ili iz ovog vašeg teksta izbija neka tuga ?

Preporuka i pozdrav.

jeremija92 jeremija92 21:39 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

margos, trojako iskustvo je moje, mislim, ja sam ga napisao.
A ovo tvoje iskustvo iz tog manastira, sa tim budućim nazovi svetim čovekom, potvrđuje ono što sam napisao.
Otrcana je fraza kako je religija opijum za narod. Hajde da je osavremenimo: Religija je ekstazi za narod. Savremenije zvuči.:)))
jeremija92 jeremija92 21:41 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

margos
Kada bi se svi pridržavali onoga što piše po umnim knjigama, svet bi izgledao drugačije. Ali to je jednostavno nemoguće.

Zašto je, bre, nemoguće?Iznenadi me.
Ne čini drugom ono što ne želiš tebi da čine.
Voli bližnjeg svog kao sebe samog.
Ne ubij.
Ne ukradi.
Čini dobro i dobru se nadaj.

Evo. ukratko. vrlo mogućih postulata. Zar ne?

PS a to što nisi bezgrešna - nemoj nama ovde da se hvališ:))))


a gde ti je ono: NE ČINI PRELJUBU, katolkinjo.:)))))))))))))))))))))))))))
margos margos 21:51 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Znači, problemi su sa božjom administracijom na zemlji.

Ili se meni čini, ili iz ovog vašeg teksta izbija neka tuga ?

Da... problemi sa administracijom, prepisivačima, tumačima, prevodiocima ... i još više problem sa onima koji ne bi da misle, nego da im neko smišljeno saspe u glavu i da onda imaju opravdanje za nemišljenje. I sve ostalo.

Napisala sam kod Ajnura da čitam upravo knjigu o Aboridžinima. Rastužila me naša obična ljudska glupost i ova naša religijsko crkvena uobraženost i uobrazilja da znamo bolje šta je za nekoga dobro, nego on sam.

Pa usput još dva moja stečena prijatelja, upravo, i oni misle da znaju bolje šta je za mene dobro....
Ali nije ta tuga ona teška uz koju ne mogu i da se radujem zbog svih drugih stvari, npr Tvom pozdravu i preporuci:))))


margos margos 22:16 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

a gde ti je ono: NE ČINI PRELJUBU, katolkinjo.:)))))))))))))))))))))))))))

Pa nisam baš htela da provociram... znaš da još nisam utvrdila referentne tačke za poštenu ženu - pa kad to sredim, onda ću ili da se pokrijem ušima i da ćutim, ili ću da lajem i prozivam .:))))

Uostalom, ja sam ono iz rukava.... Ima se, može se.
Religija je ekstazi za narod. Savremenije zvuči.:)))

Ili bensedin, ili trodon, ili lorazepam, ili dijazepam.... Savremeno - a može na recept. Božanstveno!!!:)))))
sentinel26 sentinel26 22:30 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

margos
Pa usput još dva moja stečena prijatelja, upravo, i oni misle da znaju bolje šta je za mene dobro....
Ali nije ta tuga ona teška uz koju ne mogu i da se radujem zbog svih drugih stvari, npr Tvom pozdravu i preporuci:))))

Vidite, bilo je davno, mene su (kada sam bio mali) moji učili da ne očekujem previše od ljudi, naročito da ne očekujem da će se oni promijeniti.
Pa onda kada dočekam da kod nekoga vidim neku promjenu (naravno) na bolje, raspoloženje se popravlja i umjesto pesimizma imam optimizam.
Možda danas ne bih mogao kod sebe da izgradim takav stav. Istina, bila su malo drugačija vremena.

Najvažnije je da vi kao sam svoj sudija tačno znate gdje je granica vašega dobra, a njih saslušajte i ostavite im otvorena vrata pa neka sami izaberu hoće li ostati ili otići.

Nije sramota niti grehota štiti samoga sebe.
Ako se njima pritom sruši neki dio njihovog svijeta, to znači da ga nijesu dobro ni sazidali. A vi svoj svijet ne treba da rušite zbog toga.

Zadovoljstvo mi je razmijeniti mišljenje sa vama i Veliki pozdrav.



margos margos 23:07 31.08.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Vidite, bilo je davno, mene su (kada sam bio mali) moji učili da ne očekujem previše od ljudi, naročito da ne očekujem da će se oni promijeniti.

Baš sam juče imala raspravu s jednom damom na temu - osloniti se na drugog ili ne. Ona se pozivala na svoje oštro kozačko poreklo tvrdeći da samo u sebe ima poverenja, a ja sam s druge strane tvrdila da nigde ne bismo stigli bez drugih. I da nam je uvek neko u životu pomogao - ako ništa drugo, onda tako što nam je odmogao, pa nas naučio još neku lekciju u životu.

I ja sam učena 'u se i u svoje kljuse' ali nisam bila dobar đak... il mi se čini.

Neka istraživanja su pokazala da kad imamo pozitivna očekivanja od drugih (a posebno dece) oni na neki čudesan način (nemušto, bez reči) teže da ispune ta očekivanja. Ali je isto tako važno svakom staviti do znanja da ne mora ništa - ne mora da se menja, ne mora da bude onakav kao ja očekujem da bude. Moja očaravanja i razočaravanja - moj problem. Te i moja tuga, bude samo moja.

Teraš me da Ti persiram, a neću. Ovde je običaj da smo svi na Ti. Neće Ti valjda biti teško da ga usvojiš?
sentinel26 sentinel26 00:00 01.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

margos
Neka istraživanja su pokazala da kad imamo pozitivna očekivanja od drugih (a posebno dece) oni na neki čudesan način (nemušto, bez reči) teže da ispune ta očekivanja. Ali je isto tako važno svakom staviti do znanja da ne mora ništa - ne mora da se menja, ne mora da bude onakav kao ja očekujem da bude. Moja očaravanja i razočaravanja - moj problem. Te i moja tuga, bude samo moja.

Teraš me da Ti persiram, a neću. Ovde je običaj da smo svi na Ti. Neće Ti valjda biti teško da ga usvojiš?

U pravu si kada djecu izuzimaš iz ovog ugla posmatranja, ni ja na njih nijesam mislio u onom opisu.

Moj stav ne sadrži nepovjerenje u tom slislu da u sve i svakoga unaprijed sumnjam, već se može opisati i kao "račundžijski", postavljam "najnižu granicu" očekivanja, to nije podcenjivanje nečije sposobnosti.

Ne smatram da sam ja njima jako važan u životu pa da moraju da pruže maksimum truda u ophodjenju prema meni, već da u njihovom životu ima i važnijih od mene. ( Ne odnosi se na blisku rodbinu ).
Priznajem, može da liči na unaprijed napisano opravdanje.

Da ne upotrebim neku ružnu riječ, nivo očekivanja je mehanički malo snižen.

Što se tiče persiranja, dogovor svakako važi. Od ovoga trenutka se primjenjuje i u mojoj kući, Ti da se ne ljutiš jer ja sam do sada praktikovao da svakome persiram sve dok on ne kaže da ne treba (želi).

Još jedan veliki pozdrav.
vracarac92 vracarac92 07:36 01.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

volela bih da sam druid!
R2D2?
Šala, bez ljutnje.
constrictoria92 constrictoria92 09:50 01.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

R2D2?


:))))))))))))))))))))

p.s.
Sala prihvacena!
vracarac92 vracarac92 11:41 01.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Sala prihvacena!
Hvala
Jaril Jaril 20:27 01.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Sve su religije iste.
Traže sledbenike.
Bespogovorne.
Hoće da vladaju i našom dušom, našim telom, a hoće i naše pare.
А бве Џеремаја, па није баш то ТАКО. Не траже то религије, то траже људи у име религије. Религије у ствари теже да "отворе" дух човеков и да га ослободе, а онда да га развијају и усавршавају.
jeremija92 jeremija92 20:30 01.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

vidim ne samo da si živ, Jarile, nego si i živahan. dobro je, fala bogu.:)))
jeremija92 jeremija92 20:43 01.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Jaril
Sve su religije iste.
Traže sledbenike.
Bespogovorne.
Hoće da vladaju i našom dušom, našim telom, a hoće i naše pare.
А бве Џеремаја, па није баш то ТАКО. Не траже то религије, то траже људи у име религије. Религије у ствари теже да "отворе" дух човеков и да га ослободе, а онда да га развијају и усавршавају.

Ajd sad ozbiljno, Jarile, postoji li religija mimo njene dogme i onih koji nas toj dogmi uče i od nas zahtevaju da se dogme bezpogovorno pridržavamo?
Ima li je?
Jaril Jaril 20:49 01.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

vidim ne samo da si živ, Jarile, nego si i živahan. dobro je, fala bogu.:)))
Ма ту сам ја
малкице у илегали
апстинирам
све читам
само вас гледам

или што би рекла Бројк

Ај плеј дед
Jaril Jaril 21:04 01.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Ajd sad ozbiljno, Jarile, postoji li religija mimo njene dogme i onih koji nas toj dogmi uče i od nas zahtevaju da se dogme bezpogovorno pridržavamo?
Ima li je?
Не треба заборавити да је свака догма настала као последица нечијег (можда колективног) искуства и у ствари представља само формулацију тог искуства. Те формулације најчешће нису довољно прецизне (зато и имамо теологију, а и у савременом Православљу нашироке расправе о бесмртности душе о чему први Хришћани уопште нису размишљали). Проблем настаје када се догма преузме као (језичка) формулација и заборави на искуствено порекло. Зашто проблем? Зато што можда нешто из тог искуства није речено или је недоречено, а то се некад поставља за аксиом.

Да би нешто могло да се одбрани од сумње и разложних "напада" то исто се мора, не само разумети, већ и доживљавати, дакле потпуно перципирати. Када је искуство (извор) заборављено, онда се код формулација (догми) инсистира на безпоговорности.

Када поштовање догми не потиче из суштине, него из форме, настаје потреба за наметањем беспоговорног догматског придржавања. Поштовање догми треба да буде резултат, а не узрок духовног напредовања. Зато су нам и потребни духовници. Али они велики. Не да нас догми уче, него да нас до догме доведу.

Је л' ово довољно озбиљно? )
ecce-florian ecce-florian 21:46 01.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

pozdrav JJ

Edit:E zaboravi , Jeremija i Žarile, da vas pitam nešto jerbo nisan stručan, a spada u vašu struku:
Pre puno godina, hor akademije u Novom Sadu ,pevo u sabornoj crkvi ovu liturgiju.
Horom tada dirigovao profesor Rus, koji je studentima objašnjavao da se u liturgiji Čajkovskog reč "gospodi" izgovara sa mekim "d" takoreći "đ". Ovi mangupi, nevernici, doslovno prihvatili i celu liturgiju otpevali sa " gospođi pomiluj, gospođi pomiluj...."
Profa bio zadovoljan,nekima bilo neprijatno, a oni se smejali ko blesavi.
Pitanje glasi: da li to "d" treba da bude meko iako izaziva podsmeh?
margos margos 22:50 01.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

" gospođi pomiluj, gospođi pomiluj...."

:)))))))))))))))))) e, jesi mangup Cvetko, nema te Planeta......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
margos margos 22:50 01.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Toliko sam se smejala da napisah dupli komentar.... Cvetko Cvetko, ti si kriv:)))
jeremija92 jeremija92 23:09 01.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Jaril


Је л' ово довољно озбиљно? )

Jaril


или што би рекла Бројк

Ај плеј дед


Ipak si bolji muzičar, nego dogmata.:))
jeremija92 jeremija92 23:12 01.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

ecce-florian , meko, nego šta. I još mekše, mislim.:))
jack_bauer jack_bauer 00:24 02.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

NE ČINI PRELJUBU

ovo me pocetilo na jedno od predavanja mog TV gurua religije, georga carlina, kad analizira bozje zapovesti... :))

(preuzeto sa posta sase radulovica, procitajte koga ne mrzi, evo dolomak ...

And as long as we're combining I have two others that belong together:

THOU SHALT NOT COMMIT ADULTRY

THOU SHALT NOT COVET THY NEIGHBOR'S WIFE

Once again, these two prohibit the same type of behavior. In this case it is marital infidelity. The difference is- coveting takes place in the mind. But I don't think you should outlaw fantasizing about someone else's wife because what is a guy gonna think about when he's waxing his carrot? But, marital fidelity is a good idea so we're gonna keep this one and call it "thou shalt not be unfaithful".
margos margos 00:52 02.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Vidim tad si bio only Bauer... a budući da je ovo upućeno muškarcima, ja ću da preskočim komentarisanje.:))
jack_bauer jack_bauer 01:06 02.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

a budući da je ovo upućeno muškarcima, ja ću da preskočim komentarisanje.:))

bre margos, ovo je bio samo izvedak iz jedne propovedi, kako upuceno samo muskarcima?
margos margos 01:15 02.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Jesi li ti čitao onaj Krugolinin blog o 'Velikom O' - kod žena ne funkcioniše tako to zamišljanje, to ti htedoh reći...
A što se vernosti tiče - ja sam zaključila da je najvažnije biti veran sebi. E sad, što je to nekad komplikovanije no biti veran drugome - to je tek poslastica ovoga što zovemo Život.
Unfuckable Unfuckable 05:25 02.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

A što se vernosti tiče



...treba napomenuti da je ...žeMskog roda...
dovoljno objašnjava
jack_bauer jack_bauer 06:02 02.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Jesi li ti čitao onaj Krugolinin blog o 'Velikom O' - kod žena ne funkcioniše tako to zamišljanje, to ti htedoh reći...

mislim da smo se pogubili po lavirintima pisane misli. citao sam pricu o Velikom O, ali nisam nasao sebe u toj prici. sa manje ili vise opustenosti, imaginacije, fizickog i mentalnog napora, koncentracije, trajanja, uvazavanja (da ne kazem na posletku - ljubavi), to jos uvek, uglavnom, funkcionise.

ali ja nisam hteo da kazem nista po tom pitanju. ja sam samo citirao odlomak iz komada o tumacenju religijskih aspekata koji mi je interesantan. da navedem samo pocetak komada :))

Ten Commandments

Here is my problem with the ten commandments- why exactly are there 10?
...
ecce-florian ecce-florian 08:28 02.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

@jack bauer
Ten Commandments

Here is my problem with the ten commandments- why exactly are there 10?
...

Pitanja i odgovori
margos margos 11:06 02.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

ecce-florian
@jack bauer
Ten CommandmentsHere is my problem with the ten commandments- why exactly are there 10?...Pitanja i odgovori

Cvetko pronalazi odgovore i na najvažnija pitanja!

Jack... izgleda da se nismo razumeli, zbog onog citata..
A ovo pitanje (a i odgovor) upućuju na drugu, praviju stranu.
Ko je taj koji ima neopozivo i ekskluzivno pravo na istinu?

@Unf - Ja se baš pitala gde je Deka blogodrugar....
i mudrost, i inteligencija, i ljubav, i istina, i intuicija, i lepota, i dobrota... ali i glupost, sve su to imenice ženskog roda.
Unfuckable Unfuckable 11:08 02.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

ma ja samo onako, da napomenem.....
Jaril Jaril 11:21 02.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Pitanje glasi: da li to "d" treba da bude meko iako izaziva podsmeh?
Него шта него треба, али не ка ђ него ка ц. Бар колико ме руски служи.

А има тога за смејање кол'ко ош. Нпр. Царју Небесни: небесни се акцентује на бЕ, па добијеш: Царју не бесни. ) И тако, то мало и саблазни.
ecce-florian ecce-florian 22:58 02.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Napisala sam kod Ajnura da čitam upravo knjigu o Aboridžinima. Rastužila me naša obična ljudska glupost i ova naša religijsko crkvena uobraženost i uobrazilja da znamo bolje šta je za nekoga dobro, nego on sam.

A što su pojeli Kuka?
margos margos 23:34 02.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

A što su pojeli Kuka?

Ne razumem baš dobro ruski - lakše mi je kad čitam, više pokapiram. Al sad moram da tražim po netu da vidim ko ga je pojeo, ako ga je pojeo... Cvetko, Cvetko - daješ mi red zabave, red domaćih zadataka... ko to da izdrži?


Edit: Umro je na Havajima, bre... EVO PIŠE
jack_bauer jack_bauer 06:10 03.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Pitanja i odgovori

sta reci za mel bruksa? svet bi sigurno bio bolje mesto da mojsiju nije ispala ona ploca :))
ecce-florian ecce-florian 09:27 03.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Ne razumem baš dobro ruski

1. da je gitara raštimovana skroz, za to ti ne treba znanje stranih jezika
2. veruješ netu?
3. to nija pesma o Kuku već o Aboridžinima
ponovi lekciju pa ćeš čuti da počinje sa činjenicom da se Kuk odvojio od svijih drugova. Odatle počinje ova tužna priča, kao i sve njene dalje posledice.
I bre, dobro sam pogledao. Pa on na gornjem snimku peva od pola.
Povlačim reč Margita. Evo ti cela pesma da svatiš da je o drugarstvu ( da ne bi bilo da trolujem)
PS. ovde je čak i gitara naštimovana
margos margos 10:02 03.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

sta reci za mel bruksa? svet bi sigurno bio bolje mesto da mojsiju nije ispala ona ploca :))

Za to ne znam pouzdano, ali bi sigurno bio dosadnije mesto bez Mel Bruksa.
margos margos 10:26 03.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Povlačim reč Margita. Evo ti cela pesma da svatiš da je o drugarstvu ( da ne bi bilo da trolujem)

Ja odslušah - i čini mi se da više spada u (anti)gastronomski žanr.:)))

PS Za Ruse i ruski mi uvek treba pojačana volja - otkad imadoh snajku Ruskinju koja nam je prošla kroz život i ostavila tragove.... ali ta priča spada u finansijski sektor:)
Unfuckable Unfuckable 18:17 03.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

snajku Ruskinju koja nam je prošla kroz život i ostavila tragove.... ali ta priča spada u finansijski sektor:)


heh, pa da - poznato je naše višedecenijsko finansijsko prijateljstvo sa Kevom Rusijom...
margos margos 18:27 03.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

heh, pa da - poznato je naše višedecenijsko finansijsko prijateljstvo sa Kevom Rusijom...

Hej... Kevu mi ne pominji...mislim, priju. I nju smo upamtili:)))
Unfuckable Unfuckable 18:55 03.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Keve se uvek, nekako, za to pamćenje - pobrinu.... ; )))
ecce-florian ecce-florian 19:00 03.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

I bre, što ste takvi. A Grinič Iljič ?
Unfuckable Unfuckable 19:10 03.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Cvetko, ne zezaj nego bacaj neki blog : onaj prošli (a i prvi) bio je sjajan.
Što štrajkuješ ?
margos margos 21:02 03.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

ecce-florian
I bre, što ste takvi. A Grinič Iljič ?

Cvetko - jutjub vizard!!!

Uživala sam ja dva puta - i u SSSR.u i u Rusiji. Al je nekako drukčije kad ti dođu u goste i ostave utisak...
vishnja92 vishnja92 21:59 03.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

ali ta priča spada u finansijski sektor:)

ne bih da budem maliciozna - ali ista je kao i sve price sa Ruskinjama (jesam maliciozna)

one su lepe, blede, tanke i nadrndane kad su mlade - a posle su lepe, rumene, nadrndane i debele.
ja uopste ne razumem razliku?!

evo mene, politicki nekorektne
al suvise posla imam sa Rusima, i sve cekam da mi neko objasni da je to pogresna vrsta Rusa.
ecce-florian ecce-florian 22:20 03.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

one su lepe, blede, tanke i nadrndane kad su mlade - a posle su lepe, rumene, nadrndane i debele.
ja uopste ne razumem razliku?!


pa miminalna je ( misim razlika) ( misim ono kad su mlade i posle) al' postoji

al suvise posla imam sa Rusima

pa zato ne razumeš jer nemaš posle ruskinje
to ti dođe u sferu lični izbor.

ja uopste ne razumem razliku?!

Ne razumem ni ja kako radi TV pa ga gledam.
margos margos 22:26 03.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

ne bih da budem maliciozna - ali ista je kao i sve price sa Ruskinjama (jesam maliciozna)

:))))))))))))
ecce-florian ecce-florian 22:30 03.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

al' se slažete bre
evo vama dvema češko-ruska ljubav vojnik Čonkin
margos margos 22:40 03.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

Cvetko, baš ti hvala - meni je pradeda Čeh.
A što se ljubavi tiče, bivša snaja bi Ruskinja - i tol'ko mi dosta.... ne treba više.
vishnja92 vishnja92 14:03 05.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

meni je pradeda Čeh

onda je to - to
i meni je :)
margos margos 14:18 05.09.2008

Re: Razočarani ste budizmom?

i meni je :)

Oklen? Moj je iz Brna. Ignac Oleksa. Stalno govorim da moram pronaći nekog od te češke familije...
ivana23 ivana23 20:20 31.08.2008

Buddha

ecce-florian ecce-florian 20:29 31.08.2008

Re: Buddha


klik
margos margos 20:40 31.08.2008

Re: Buddha

Hvala hvala, Cvetko dragi.:))))

E, pade mi na pamet naš instrumental - sa CvetkOM... sa FlorianOM....
Jel to TO?
MilutinM MilutinM 22:14 31.08.2008

Re: Buddha

Meni se od njih свиџа ona grupa Буддха Бар. baš imaju dobre pesme

Dobrodošla iz Makedonije
margos margos 22:24 31.08.2008

Re: Buddha

Dobrodošla iz Makedonije

Благодарам:)))))

Нисам слушала Буддха Бар, сад ћу да их потражим, можда се и мени допадну.
ecce-florian ecce-florian 22:46 31.08.2008

Re: Buddha

naš instrumental - sa CvetkOM... sa FlorianOM....
Jel to TO?

da uglavnOM
margos margos 23:25 31.08.2008

Re: Buddha

ivana23


Ajnur Ibran Ajnur Ibran 01:14 02.09.2008

Re: Buddha

Нисам слушала Буддха Бар, сад ћу да их потражим, можда се и мени допадну.


Dopasce ti se, ne pitaj me kako znam.

On je bio na predavanju - i razočaran je. Ja nisam bila - i ja sam razočarana. Duplo. I zbog njega



Srećan ti Ramazan, blogodrugaru.


Margos, jesmo se lepo dogovorili, da zbog mene ne smes i ne treba da si tuzna... Ja sam vec pobegao u drugi film, ceo dan jasem, suma, konj, pas, a nekako mi vise za tog mog psa, ide ker, kera, cim nesto susne, uhvati crtu brzinom svetlosti, treba mi pola sata da je dozovem i pronadjem. Svejedno, volim je. Elem, ja sam odlicno. Molim te budi i ti.
Hvala ti na zeljama, ove godine, i jesam srecan ovih dana
margos margos 11:29 02.09.2008

Re: Buddha

Margos, jesmo se lepo dogovorili, da zbog mene ne smes i ne treba da si tuzna...
Hvala ti na zeljama, ove godine, i jesam srecan ovih dana

Dogovoreno:))) Kako da budem tužna kad ti sad zavidim na konju i šumi....:)))))




Ajnur Ibran Ajnur Ibran 11:59 02.09.2008

Re: Buddha

Dogovoreno:))) Kako da budem tužna kad ti sad zavidim na konju i šumi....:)))))


A na keri? Molim te, iako se plasi, cak i macaka...
A za jahanje, to se moze urediti, konj je moj, napravicemo neki aranzman...
Obecajem.
margos margos 12:05 02.09.2008

Re: Buddha

A na keri?

Keru imam - Zver.... Ne umem da ga opišem kao Unf .
Bio bi mi u naručju dok bi jezdili kroz šumu... za svaki slučaj.:)))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:32 31.08.2008

A ja mog psica

cesto zovem Dalaj Lale jer je isto tako veseo i radostan ko i Dalaj Lama koga sam upoznao 5-og oktobra u Daramsali na severu Indije.
margos margos 20:42 31.08.2008

Re: A ja mog psica

Laletu pored tebe nije preostalo ništa drugo nego da bude strpljiv i radostan i da te s blaženim osmehom dočekuje sa putovanja. Sad, uz dobitak na loto-u i ti ćeš biti Dalaj Nino.:))

Jel onog 5-oktobra?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:49 31.08.2008

Re: A ja mog psica

Jel onog 5-oktobra?

Da, tog. Dvehiljadite. DL komentarisao dogadjaje u Srbiji. Na fenomenalan nacin. I tako.
A, pristao da ga snimam i da razgovaramo jer sam se svideo njegovoj zenki mesancu (nemacki ovcar i jos neka druga rasa)... Dao ja taj snimak dzabe Rts-u da ga emituju i da Srbi cuju sta im porucuje Dalaj Lama.
margos margos 20:52 31.08.2008

Re: A ja mog psica

E, ti naši psi nas povezuju sa ljudima nekada mnogo bolje nego što umemo mi - jezicima raznim, zar ne?
I ne reče, šta nam je poručio tada? Jesmo li ga išta poslušali? Je l smeško i bez kamera? Je l topao? Kakve su ti impresije?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:39 31.08.2008

Re: A ja mog psica

E, ti naši psi nas povezuju sa ljudima nekada mnogo bolje nego što umemo mi - jezicima raznim, zar ne?

Apsolutno da.
I ne reče, šta nam je poručio tada? Jesmo li ga išta poslušali? Je l smeško i bez kamera? Je l topao? Kakve su ti impresije?

Porucio nam je da pazljivo posmatramo sebe i sopstvene politicare i da ako primetimo da oni ili mi nismo odgovorni prema stecenoj slobodi, onda nismo slobodni, nismo stekli slobodu nakon Slobodana. Tako rece 5-og oktobra. Pre toga je govorio o slobodi kao duhovnoj vrednosti koju prate razne druge (duhovne) vrednosti od kojih je jedna i odgovornost prema slobodi.
Smeskao se ocima sve vreme, a meni je pomogao da ne padnem kada sam se tokom snimanja (nosio sam kameru u ruci) sapleo o gajtan od mikrofona i pao bih na nos (svoj) da me on nije pridrzao. I tako. Svaceg je tu bilo.

margos margos 22:10 31.08.2008

Re: A ja mog psica

Baš ti hvala.
Kako vidim, nismo bili pažljivi. Prema sebi i slobodi. Ni odgovorni:(((
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:16 31.08.2008

Re: A ja mog psica

Prema sebi i slobodi

A, pri tom grubi prema drugima,
No, hvala Bogu da je sve to jedna maya....
margos margos 22:33 31.08.2008

Re: A ja mog psica

No, hvala Bogu da je sve to jedna maya....

I to što kažeš....

Krugolina Borup Krugolina Borup 20:55 31.08.2008

Pitanje

Margos, Margos... da te pita Krugolina nesto tebe te...
Koje su sanse da ja znam i tog tvog prijatelja sto je otperjao u inostranstvo, kao i tog sto ti je ostalo u nasledje?
Jer, ja znam jednog koji je


studirao budizam iako je magistar ekonomije


i koji je

Blesav čovek


i koji

objašnjava nešto sa stavom previše je to komplikovano da ukapiraš


i za koga je vise nego moguce

da su svi bili srećni kad je konačno pošao kući jer je i tradicionalno smirene budiste uspeo da iznervira,


Bas takvog znam!)
margos margos 21:01 31.08.2008

Re: Pitanje

Bas takvog znam!)

Znaš i jednog i drugog.
Ovaj drugi otišao na Tibet sa onim patikicama kojima su svetleli đonovi, pa se Tibetanci radovali dok on hoda - a posebno kada je odlazio. Skroz. Mislim da su neku žešću stenu bacili za njim, da se ne vrati.

PS Sad je doktorirao pre koju godinu. A blesav kao i pre.
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:02 31.08.2008

Re: Pitanje

margos
Bas takvog znam!)Znaš i jednog i drugog.Ovaj drugi otišao na Tibet sa onim patikicama kojima su svetleli đonovi, pa se Tibetanci radovali dok on hoda - a posebno kada je odlazio. Skroz. Mislim da su neku žešću stenu bacili za njim, da se ne vrati.PS Sad je doktorirao pre koju godinu. A blesav kao i pre.


Joj, da ti znaš šta je on nama radio po Sent Luisu i Laredu... krvi nam se napio.))
Ako je to budizam, ič me ne privlači.)))
margos margos 21:11 31.08.2008

Re: Pitanje

Ako je to budizam, ič me ne privlači.)))

Hajde, ti si stručnjakinja, šta reći za ćoveka koji je Strelac, podznak Strelac, Mesec u Strelcu + jedinac sin???
Imaš li neku brzu dijagnozu? (a da te ne podseti odmah na Njega).

Skoro napisah kod Jarila jednu od mojih omiljenih priča vezanih za budizam.
On je moj VELIKI učitelj. Jedan od najvažnijih.:)))))
maksa83 maksa83 21:17 31.08.2008

Re: Pitanje

Hajde, ti si stručnjakinja, šta reći za ćoveka koji je Strelac, podznak Strelac, Mesec u Strelcu + jedinac sin???


Evo ja mogu da kažem da jednog takvog zovu - Maksa.

(osim ovo za "mesec strelac", to nemam pojma, u horoskop se ne kužim osim što znam "šta sam", samo sam se "prepoznao u specifikaciji" ))
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:20 31.08.2008

Re: Pitanje

Hajde, ti si stručnjakinja, šta reći za ćoveka koji je Strelac, podznak Strelac, Mesec u Strelcu + jedinac sin???


Ovde ti je najpresudniji faktor koji sve objašnjava, to što je - sin jedinac.:)

Ma, volim ja njega, samo mi se stvarno krvi napio više nego jednom.
A ti znaš da meni vežbanje strpljenja ide jako, jako, jako teško...
Kad su ga budistički sveštenici jedva preživeli, šta drugo reći, draga Margos? )))

EDIT: pozdravi ga kad ga vidiš/čuješ, ali onako... izdaleka...
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:23 31.08.2008

Re: Pitanje

Evo ja mogu da kažem da jednog takvog zovu - Maksa.


(zapanjeno) ZEZAŠ!

na drugu loptu, pak:

(uplašeno): Zezaš?
maksa83 maksa83 21:31 31.08.2008

Re: Pitanje

Krugolina Borup
Evo ja mogu da kažem da jednog takvog zovu - Maksa.
(zapanjeno) ZEZAŠ!
na drugu loptu, pak:
(uplašeno): Zezaš?


Valjda ne zezam. Koliko me zezanje služi, tako nešto mi sračunali, kada su računali. Sad, neko izračunao podznak škorpija, a neko podznak strelac, stvarno ne znam mnogo o tome (da ne ulazim sad u polemiku o tome šta mislim o celoj stvari)

A da li to više govori o meni, ili o kvalitetu stereotipa koji potiču od horoskopa, ostavljam tebi.

P.S. Jesam jedinac (prema svemu što znam , i nisam srećan zbog toga. Zato će, dajbožezdravlja, moj gospodin naslednik krajem novembra dobiti drugara da se međusobno ispomažu kada roditelji postanu nesnosni.
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:33 31.08.2008

Re: Pitanje

Valjda ne zezam. Koliko me zezanje služi, tako nešto mi sračunali, kada su računali. Sad, neko izračunao podznak škorpija, a neko podznak strelac, stvarno ne znam mnogo o tome (da ne ulazim sad u polemiku o tome šta mislim o celoj stvari)


Ma, to je u redu... od toga se ne umire.))
Nego... nisi onaj prijatelj što ga je Margos nasledila... jel da da nisi...

ps: to kad ti dvoje izračunaju dva različita podznaka, znači da neko nije uzeo u obzir letnje računanje vremena (ako si rođen posle 1983. na našim prostorima), ili pak da jedno od njih dvoje nema pojma (ako si rođen kad letnjeg računanja vremena nije ni bilo).
maksa83 maksa83 21:37 31.08.2008

Re: Pitanje

Nego... nisi onaj prijatelj što ga je Margos nasledila... jel da da nisi...


Samo opušteno, prilično sam siguran da - nisam. :)


P.S. Mada sam siguran da bi se iskopao i poneko ko bi potvrdio da bih umeo da iziritiram i budističkog sveštenika.
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:42 31.08.2008

Re: Pitanje

P.S. Mada sam siguran da bi se iskopao i poneko ko bi potvrdio da bih bih umeo da iziritiram i budističkog sveštenika.


Sve je u redu dok te ne vidim da na nekom blogu napišeš: previše je to komplikovano da ukapiraš
maksa83 maksa83 21:48 31.08.2008

Re: Pitanje

Sve je u redu dok te ne vidim da na nekom blogu napišeš: previše je to komplikovano da ukapiraš


Bošsačuvaj mistifikatori su mi omiljeni target zajebancije, odmah posle ljudi koji sebe i svoje viđenje sveta shvataju preozbiljno. Ako ikad tako nešto napišem ovim putem ovlašćujem nekog dragovoljca da nadamnom izvrši eutanaziju.
ecce-florian ecce-florian 23:10 31.08.2008

Re: Pitanje

Hajde, ti si stručnjakinja, šta reći za ćoveka koji je Strelac, podznak Strelac, Mesec u Strelcu + jedinac sin???
Imaš li neku brzu dijagnozu? (a da te ne podseti odmah na Njega).

Šta je ovde sabor
Strelac, Sunce u Strelcu,Mesec u Strelcu + jedinac sin???
Jel podseća?

margos margos 23:15 31.08.2008

Re: Pitanje

P.S. Mada sam siguran da bi se iskopao i poneko ko bi potvrdio da bih bih umeo da iziritiram i budističkog sveštenika.

To ti verujem:))) Izistinski. Tj njima verujem.

Ne znam da li bi se Krugolina više obradovala ili uplašila da se potvrdilo da si TI = ON.:))))
Ličite, al se i dovoljno razlikujete. Ti znaš da povučeš ručnu, Elegantno.
Krugolina Borup Krugolina Borup 23:33 31.08.2008

Re: Pitanje

Ne znam da li bi se Krugolina više obradovala ili uplašila da se potvrdilo da si TI = ON.:))))


Definitivno... uplašila.
Tog čoveka... takvo nešto majka samo jednom rađa!
A budistički sveštenici za njim kamen samo jednom frljaju.

Uostalom, Maksa nije triple Strelac. Uopšte.
vishnja92 vishnja92 08:03 01.09.2008

Re: Pitanje

Bošsačuvaj mistifikatori su mi omiljeni target zajebancije, odmah posle ljudi koji sebe i svoje viđenje sveta shvataju preozbiljno.

evo mog coveka
di si, strelce :))))

ps - ja sam ove nedelje na dajalapu, sto znaci da cu radije biti offline.
bas steta, super tema :(
margos margos 16:04 01.09.2008

Re: Pitanje

bas steta, super tema :(

Pa kad se prikačiš, prikači se i na temu... volja ti ovde, volja ti kod Ajnura, gde god.
Ne begamo mi, ovde smo. A ti uživaj u odmoru i deci....:)))))
ivana23 ivana23 21:04 31.08.2008

***

pape92 pape92 22:47 31.08.2008

ima i težih slučajeva :)

PS. A moj nasleđeni prijatelj je u Budimpešti - a ja sam ljuta na njega.

margos margos 23:10 31.08.2008

Re: ima i težih slučajeva :)

E, Pape:))))))
Šta piješ? Samo reci!
Dobar ovaj jазз.

PS, ma otpratio Lamu pa če da se vrati - al sam ljuta... ustvari bila, sad si me nasmejao... baš...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana