Zakon ili hajka

Jasmina Tesanovic RSS / 08.07.2007. u 13:41

pise Zanka Stojanovic

Ovih dana digla se velika bura oko krsenja zakonskih propisa po pitanju pustanja iz pritvora ubica premijera Zorana Djindjica.
Posto se radi o galeriji mnogih sudskih likova, kao i u slucaju pogibije radnika RTS, slobodna sam, kao majka jednog od poginulih, da dam svoj komentar.

Ubistvo sesnaestoro radnika RTS i ubistvo premijera Djindjica ne izdvajam. I jedno i drugo izvrseno je u "interesu visih drzavnih ciljeva", od istih zlocinackih institucija i procesuirano od istih sudskih likova. Slicni su i zakonski propusti. Naravno, iz toga izdvajam sudije gdju Biljanu Radovanovic i g. Mioljuba Vitorovica, protiv kojih je, koliko mogu videti, ovih dana pokrenuta hajka i u njihovu odbranu podizem svoj glas.

Izlozicu neka poredjenja sa sudjenja Dragoljubu Milanovicu, ondasnjem direktoru RTS, sa sadasnjom hajkom protiv B. Radovanovic i M. Vitorovica. Taj isti slavni SUD u slucaju sudjenja Dragoljubu Milanovicu nikada nije pokrenuo neka izuzetno vazne stvari, namerno nacinivsi mnoge propuste, pa pitam:

Da li su propusti istraznog sudije Vucka Mircica manji u odnosu na propuste g. Vitorovica (ukoliko je g, Vitorovic uopste nacinio neki propust),a ti su propusti sledeci:

Zbog pristrasnosti i neispitivanja Natalije Sinanovic na okolnosti o odlasku sa radnog mesta pred padanje bombi i oslobadjanja svedocenja, kako nje tako i dvojice njenih kolega, Lekica i Jakonica i odredjivanja istih za svedocenje.

Oslobodjanja od obavaze da svedoci Tatjane Lenard, koja se nikad nije ni pojavila pred sudom

Da li je licemerno i protivzakonito pitati porodice: "Zasto ne krivite NATO? Zar ovog coveka ( Milanovica) optuzujete,a ne NATO", kao sto je to istrazni sudija u ono vreme uradio.

Da li zato sto na zahtev prodica da se saslusaju mnogi svedoci,a medju njima i Milutinovica,bivseg predsednika Srbije i Vlajka Stojiljkovica, istrazni sudija odgovara da su to svedoci drugog reda, a da treba ispitati Del Ponetovu i generala Vesija Klarka. I da ne nabrajam dalje.

Da li je odnos G. Terzica, tadasnjeg javnog tuzioca po propisima kada hvali svoje saradnike Mircica, Krsmana Ilica ,sudiju Djoincevica, a ovi istog dana, na dvogodisnjicu tragedije, stizu da se sastanu ,donesu odluku o pustanju Milanovica iz prirvora, posalju nalog sa pecatom u Centralni zatvor i puste Milanovica iz pritvora, s ocitom namerom da se narugaju porodicama zrtava?

Da li je po propisima suda da im javni tuzilac Terzic savetuje da roditelji svaki novi detalj prijave, kao da su roditelji detektivi, istrazne sudije, a ne tim g. Terzica?

Zasto su svi drzavni zlocini u Srbiji radjeni po istom obrascu, i zasto se sud, ukoliko i u nekim iznudjenim okolnostima otvori proces protiv nekih pocinioca (ne svih, i redovno NE I PROTIV ORGANIZATORA) ponasa takodje po istom obrascu, gledajuci da na svaki nacin zastiti nalogodavce, one koji vuku konce iz senke?

Primer tog obrasca po kojem pravosudje postupa: kad je sudija Radmila Dragicevic-Dicic donela okrivljujucu presudu protiv Dragoljuba Milanovica, dopustila mu je odmah nakon toga da ode na LETOVANJE u Bar, s obrazlozenjem da je on porodicni covek i da treba da pozavrsava neke porodicne poslove i da mu je potreban odmor na moru.

Cetvrto opstinsko tuzilastvo u Beogradu pustilo je Dejana Milenkovica Bagzija odmah nakon pokusaja atentata kod hale "Limes" na premijera Djindjica. Ucinilo je to takodje pod izgovorom da je Bagzi porodican covek, trgovacki putnik, od njegovog posla zavisi egzistencija njegove porodice.

Gospodin Miroljub Vitorovic je castan covek, jedan od nekolicine retkih savesnih i nepotkupljivih sudskih radnika u Srbiji.



Komentari (14)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut adam weisphaut 14:58 08.07.2007

Napad na Vitorovica 1 deo

Vitorović: Zapanjen sam!
3. jul 2006. | 09:16 -> 16:42 | Izvor: B92
Beograd -- Zamenik specijalnog tužioca za organizovani kriminal Mioljub Vitorović od danas i zvanično bez mandata.

Čistka: Zdanje Specijalnog suda
Čistka: Zdanje Specijalnog suda
Najkvalitetniji pravosudni kadar skida se sa visokih funkcija i vraća u beogradsko Okružno tužilaštvo, a nadležni opravdanje za takvu odluku traže u bezbednosnim razlozima. Demokratska stranka Srbije tvrdi da ni oni, a ni Socijalistička partija Srbije, sa svim tim nemaju veze; drugi deo Vlade, iz G17 plus, saopštenjima se protivi odluci Tužilaštva i traži da Vitorović bude nagrađen.

Vitorović kaže da je razočaran i da se čudi u kakvom društvu će deca u Srbiji rasti. Donedavni zamenik specijalnog tužioca za organizovani kriminal izjavio je za B92 da mu je njegov pretpostavljeni, Slobodan Radovanović, danas zvanično saopštio da mu prestaje mandat u Specijalnom tužilaštvu i da se vraća u beogradsko Okružno tužilaštvo. Vitorović nije želeo da prenese obrazloženje koje mu je izneo Radovanović, rekavši da ga je sramota da ga ponavlja.

Portparol Specijalnog tužilaštva Tomo Zorić ostaje pri već iznetom obrazloženju da je čitav slučaj deo uobičajene prakse koja se primenjuje iz bezbednosnih razloga, ali i zbog toga da i drugim kvalitetnim kadrovima bude pružena prilika da rade. "Suština je da su institucije demokratske države iznad pojedinca i bitno je da one funkcionišu, a to znači da je sve što se ovde uradi rezultat tima i tužilačke organizacije, a ne pojedinca. Tužilac i zamenik specijalnog tužioca nisu slobodni strelci, oni deluje u okviru određene organizacije, po Ustavu, zakonu i pravilima struke", kaže on.

U kraćem razgovoru za B92 Vitorović nije želeo ni da procenjuje da li je njegova smena razultat zahteva SPS-a prema vladajućoj koaliciji, kako se to u javnosti nezvanično tumači. Na ta pitanja odgovore su pokušali da daju koalicioni partneri Andreja Mladenović, iz DSS-a, i Ivica Dačić, iz SPS-a.

Mladenović: Ja vam kažem, DSS nema tu šta da komentariše, zaista. Koliko mi znamo, u DSS-u, a taj odnos manjinske podrške upravo ide prema DSS-u, takvih zahteva nije bilo.

Dačić: SPS se, svakako, nije mešao u rad pravosudnih organa, niti želi ovom prilikom to da čini. To nikada nije bio nikakav uslov SPS-a za bilo kakvu podršku.

Iako je deo vlasti, stranka G17 plus je odlučila da pisanim saopštenjem kritikuje Vitorovićevu smenu, tražeći da bude vraćen na tu funkciju i da ga Vlada za postignute rezultate nagradi. Ivana Dulić-Marković, potpredsednica stranke i Vlade, sumnja u to da će pokretanje pitanja Vitorovićeve smene, pa i u vrhu vlasti, dati neke rezultate. Ona za B92 kaže da nije upoznata s tim da li je njen izbor na mesto potpredsednice Vlade bio uslovljen smenom Vitorovića. "Mislim da je takav čovek na tom mestu važniji nego što sam ja na mestu potpredsednice. U svakom slučaju, pojma nisam o tome imala, niti verujem da je to istina. Da bi se dokazalo da to nije istina, mislim da moramo svi da saznamo, i javnost i ja, pravu istinu i razloge zašto je on sklonjen", kaže ona.

Mioljub Vitorović je zastupao tužbu u procesu za ubistvo Ivana Stambolića i pokušaj ubistva Vuka Draškovića u Budvi 2000. U završnoj reči na tom suđenju naveo je da iza zločina stoji Slobodan Milošević i da je reč o državnom zločinu. "I zato su pucnji u Ivana Stambolića i Vuka Draškovića pucnji u pravo na drugačije mišljenje, dakle na sve one koji drugačije misle. Ko im je dao pravo da oni odlučuju o tome ko će živeti, a ko ne? Pravne posledice vršenja vlasti tog režima danas oseća sve stanovništvo Srbije, ne samo pravne, već i sve ostale, koje se tiču običnog života građana. To je moralo da se kaže u završnoj reči. To nije politički stav", rekao je on tada.

Danas, po zvanično saopštenoj smeni, Vitorović je razočarano saopštio da odlazi na godišnji odmor.

LDP i GSS: Smena obećana Ulemeku

Smena zamenika specijalnog tužioca Mioljuba Vitorovića posledica je obećanja koje su ministar policije Dragan Jočić i šef BIA Rade Bulatović dali prvooptuženom za ubistvo premijera Zorana Đinđića Miloradu Ulemeku, saopštili su Liberalnodemokratska partija i Građanski savez Srbije. "Mioljub Vitorović je jedini tužilac koji je imao hrabrosti da optuži koalicionog partnera Vojislava Koštunice, SPS, za državni terorizam. Koštunica, Dačić, Dinkić i Ilić tako vraćaju dugove Ulemeku, koji ih je doveo na vlast. Koštunica je smenio svakog poštenog sudiju, tužioca, policajca i svakog profesionalca koji pošteno radi svoj posao jer su to ljudi koji ugrožavaju njegov režim", navode LDP i GSS.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:45 08.07.2007

G. Žanka...

Mislim da je ovo suština...

Ubistvo sesnaestoro radnika RTS i ubistvo premijera Djindjica ne izdvajam. I jedno i drugo izvrseno je u "interesu visih drzavnih ciljeva", od istih zlocinackih institucija i procesuirano od istih sudskih likova. Slicni su i zakonski propusti. Naravno, iz toga izdvajam sudije gdju Biljanu Radovanovic i g. Mioljuba Vitorovica, protiv kojih je, koliko mogu videti, ovih dana pokrenuta hajka i u njihovu odbranu podizem svoj glas.

A da je ovo, primena iste tehnike...

Primer tog obrasca po kojem pravosudje postupa: kad je sudija Radmila Dragicevic-Dicic donela okrivljujucu presudu protiv Dragoljuba Milanovica, dopustila mu je odmah nakon toga da ode na LETOVANJE u Bar, s obrazlozenjem da je on porodicni covek i da treba da pozavrsava neke porodicne poslove i da mu je potreban odmor na moru.

Cetvrto opstinsko tuzilastvo u Beogradu pustilo je Dejana Milenkovica Bagzija odmah nakon pokusaja atentata kod hale "Limes" na premijera Djindjica. Ucinilo je to takodje pod izgovorom da je Bagzi porodican covek, trgovacki putnik, od njegovog posla zavisi egzistencija njegove porodice.

Pozdrav, i hvala na ovome tekstu...
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 17:19 08.07.2007

Komentar Zanke Stojanovic

Evo komentar Zankin na blog njen:

Sta reci o moralnom odnosu gdje Vide Skero i njenoj bezocnosti prema porodicama kada su trazile izuzece Vucka Mircica i Krsmana Ilica iz sudskog procesa. Evo njenog odgovora."Da je i ona mogla da pogine,jer je za vreme vazdusne opadnosti dolazila na posao pa da i njena deca ostanu sirocici". Licemernost je narocito iskazala kada nas je pitala zasto smo ih pustali da idu da rade kada je RTS bila oblepljena zutim trakama.

Dalje, da li je krsenje zakona, omalovazavanje ili nesto trece da porodice od jula meseca 2006, posle tri puta obracanja sudiji Velimiru Golubovicu (Specijalni sud) sa dokazima za tragediju o RTS ostanu bez ikakvog odgovora.Snosi li i on kakve sankcije?

Kako to da je sve ovo propusteno, a sada je pronadjen krivac u nepostovanju zakona u imenu g. Vitorovica, jednog od postenih hrabrih i slobodoumnih boraca za istinu i pravdu. Njegov nastup, prostosrdacnost i istinoljubivost je toliko ocigledna i ne moze se nikakvim obmanama i lazima drugih umanjiti ni degradirati.

Eto zavrsicu ovaj svoj osvrt i muku koju nosim zajedno sa mnogim majkama u borbi za istinom i pravdom ( A niste je dobili od onih koji su za to placeni i odgovorni ) recima g. Vitorovica ..." moje mesto je u nekom drugom svetu, ovo je svet kome ne pripadam u kome se verovatno slabo snalazim "....

Majka Zanka Stojanovic
movas movas 17:56 08.07.2007

Re: Komentar Zanke Stojanovic

Uz veliku želju da ne povredim rane rodbine nesrećnih RADNIKA RTS-a, sada već OSAM godina, ne mogu da poverujem da još niko nije upro prstom (ili tužbom!) u pravu metu: ministra za informisanje - narcisoidnog Aleksandra Vučića, na čiju NAREDBU je Milanović ostavio za odstrel one mučenike!
Da li je moguće da se ni danas ne naslažu kockice, pa da naredbodavac Milanoviću, Aleksandar Vučić, robija pojedinačno za svaku žrtvu, a sve sabrano - onako kako se radi u civilizaciji?
Šta je s nama? Da li su generacije advokata ispiljene pod Miloševićem toliko daleko od logike i suštine, da im "nije palo na um" razumno gledanje.., a sve mislim da je u pitanju predozirani strah od stranke koja je glumeći (uz i drugu kumovsku stranku - SPO!) petnaest godina opoziciju - u crno uvila ovu Stradiju i poprilično ishlapeli narod, koji i dalje mazohistički glasa "po ukusu".., makar za onu stranku čiji lider "sme da vas pogleda u oči" - ali - samo sa plakata!
angie angie 19:27 08.07.2007

Draga Gospodjo Zanka,

za sve ste nazalost u pravu i potpuno podrzavam Vas stav.
Pored tog losheg stanja u zemlji i sumnjivo organizovanog sudstva, mnogo me pogadja i utishan glas javnog mnjenja,
ljudi kao da su oguglali na sve i da ih vishe nije briga.

Pozdravljam Vas,
angie
babic babic 23:30 08.07.2007

Re: Komentar Zanke Stojanovic

Ne vidim neki razlog za okrivljavanje Vitorovića,jer je viši i njemu nadređeni Javni Tužilac Terzić naredio oslobađanje iz pritvora.Vitorović tvrdi da ima pismeni dokaz o tome i ako se zaista ispostavi da je tako,onda treba jedinog krivca tražiti u Terziću a ne Vitoroviću.Javno Tužilaštvo je organizovano po strogom hijerarhijskom principu,viši tužilac može izdati obavezno upustvo nižem,ili čak preuzeti predmet i sam preduzimati procesne radnje.

Veoma je važno zašto su Spasojević i Luković pušteni iz pritvora.Protiv njih je vođen postupak za teško krivično delo,i u takvim slučajevima tužilaštvo nikada ne predlaže ukidanje pritvora.Čak i kada su u pitanju bagatelna krivična dela(krađa i slično),Javni Tužilac skoro nikada ne predlaže ukidanje pritvora,to uvek predloži odbrana a javni tužilac se gotovo uvek tome protivi,i odluku donosi sud,a tužilac po pravilu izjavljuje žalbu na takvo rešenje suda,čak i ako svi dokazi ukazuju da nema osnova za pritvor.
Tužilaštvo je po svojoj suštini organ koji napada,okrivljuje,optužuje i predlaže određivanje i produženje pritvora,sve njegove procesne radnje su usmerene protiv okrivljenog,a zaista je čudno da predlaže ukidanje pritvora prema teškim kriminalcima,za koje postoji izuzetno velika verovatnoća da će postati nedostupni sudu.

Mislim da nema mesta nekom povezivanju stradanja radnika RTS-a,ubistva Đinđića,i ovog slučaja puštanja određenih lica iz pritvora.To su potpuno različiti slučajevi bez neke međusobne veze.

Radnici RTS-a su ubijeni bombama NATO-a i onaj ko je naredio da se bombarduju tv-stanice je nesumnjivo ubica.
Milanović je prekršio uredbu Savezne Vlade o dislociranju određenih službi i objekata u vreme bombardovanja,što je teško delo protiv opšte sigurnosti sa izuzetno teškim posledicama i za to je dobio maksimalnu kaznu od 15 godina.

Lično ne mogu poverovati da je Vučić mogao izdavati naloge i naređenja Milanoviću,jer je direktoru RTS-a u to vreme jedino mogao naređivati Slobodan Milošević.

Biljana Maksic Biljana Maksic 00:35 09.07.2007

Re: Komentar Zanke Stojanovic

RTS je ubio tih 16 ljudi, ja to znam, tamo sam radila 1999. Dragoljub Milanovic je tako odlucio, ali ko mu je rekao da ih zrtvuje.
Biljana Maksic Biljana Maksic 00:43 09.07.2007

Re: Komentar Zanke Stojanovic

Radnici RTS-a su ubijeni bombama NATO-a i onaj ko je naredio da se bombarduju tv-stanice je nesumnjivo ubica.

Jeste, u pravu ste. Ali ti ljudi tada nisu morali da sede u zgradi koja ce biti bombardovana. Dva dana ranije sam im javila , dok sam dezurala na RTS, a gledala CNN da ce gadjati RTS. Rekli su mi da sam se uplasila. Nisam. Samo sam ih pitala da li razumeju engleski. Pola sata kasnije nas je mladic iz Obezbedjena po nalogu Generalnog izbacio iz zgrade. Ja sam se tada plasila pasa lutalica. Dva dana kasnije moje kolege su poginule. Nisu morale, bez obzira na NATO i Solanu poznatom po grljenju bandera.
babic babic 02:11 09.07.2007

Re: Komentar Zanke Stojanovic

Biljana Maksic

Jeste, u pravu ste. Ali ti ljudi tada nisu morali da sede u zgradi koja ce biti bombardovana. Dva dana ranije sam im javila , dok sam dezurala na RTS, a gledala CNN da ce gadjati RTS. Rekli su mi da sam se uplasila. Nisam. Samo sam ih pitala da li razumeju engleski. Pola sata kasnije nas je mladic iz Obezbedjena po nalogu Generalnog izbacio iz zgrade. Ja sam se tada plasila pasa lutalica. Dva dana kasnije moje kolege su poginule. Nisu morale, bez obzira na NATO i Solanu poznatom po grljenju bandera.

Upravo zato je Milanović i osuđen.Postojala je uredba Savezne Vlade da se ljudi evakuišu iz nekih objekata,uključujući i RTS,Milanović to nije poštovao.
Njegovo krivično delo se sastoji iz 2 komponente.Prva-osnovno krivično delo koje je počinjeno sa umišljajem i to direktnim,znači Milanović je znao da je to teško ugrožavanje opšte sigurnosti,bio je svestan toga i želeo je nastupanje te posledice(ugrožavanje sigurnosti).
Druga komponenta njegove krivične odgovornosti je tzv."kvalifikovana" posledica,smrt više lica,koja osnovni oblik krivičnog dela čini težim i značajno pooštrava njegovu krivičnu odgovornost.U odnosu na smrt radnika RTS-a,sud je utvrdio da je Milanović postupao sa svesnim nehatom,znači bio je svestan da može nastupiti teška posledica-smrt radnika RTS-a.Sud nije utvrdio da je Milanović bio siguran da će posledica-smrt radnika RTS nastupiti,inače bi on odgovarao za ubistvo.

Iako je to možda teško da se prihvati,sud je doneo pravosnažnu presudu o Milanovićevoj odgovornosti,to se više ne može promeniti,i neko stalno potezanje revizije tog postupka je bespredmetno,jer Milanović ne može dobiti težu kaznu od ove.U to vreme najviša zatvorska kazna je bila 15 godina,eventualno 20 godina ali samo za krivična dela za koja je ranije bila predviđena smrtna kazna,ali za ovo Milanovićevo delo to nije bio slučaj.

Po nekom mom mišljenju,sudije i u prvom stepenu i u drugom stepenu su dobro odradile postupak u Milanovićevom predmetu i donele zakonitu odluku i primerenu kaznu.Znam da će neko reći da je to manje od po godinu dana po mrtvom radniku RTS-a,ali takav je zakon i šta da se radi,krivični sud kaznu jedino može kaznu da izrekne u rasponu koji mu je zakon odredio.

Ne mogu da prihvatim da je CNN bio neki pouzdan izvor informacija.Ja sam,posle nekih glasina da je na CNN-u javljeno da će biti gađan jedan industrijski kompleks u mojem gradu,redovno pratio nekoliko dana program ove stanice na satelitskoj TV a inače ovu stanicu nikada nisam gledao jer je tada slika CNN-a bila dosta loša i sa puno snega,za razliku od svih ostalih kanala kod kojih je bila perfektna, i posle par dana čuo vest na CNN-u da je uspešno raketiran taj industrijski kompleks,iako to nije bilo istina i to uopšte nije gađano ni pre ni posle informacije na CNN-u.

CNN je pronosio dosta dezinformacija kao i sve ostale stanice.Na Sky news i RTCG sam čuo da će biti gađani RTV Politika i RTV Studio b,ali se to nije desilo.
mimi mimi 12:46 09.07.2007

@babic

Po nekom mom mišljenju


babicu, brilijantno, kao i uvek...how about da malo odmoris mozak i ne mislis vise...ili ne bar tako glasno???!!!!
babic babic 19:32 09.07.2007

Re: @babic

mimi

babicu, brilijantno, kao i uvek...how about da malo odmoris mozak i ne mislis vise...ili ne bar tako glasno???!!!!

Ima da mislim i to glasno,nije ti ovo vreme komunizma.
Ko hoće da odmara mozak,što je kod tebe verovatno slučaj,neka tako nastavi a druge neka ne zamara svojim preporukama .
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:11 10.07.2007

Re: Komentar Zanke Stojanovic

@ Biljana
Ja se jako čudim ovim vašim konstatacijama. Naročito ovima da radnici nisu morali da sede u zgradi. Pa odakle su mogli da emituju program? Još nešto...Govorite o tome da ste znali i nekome javili. Kome ste javili...Poimenično, kome ste i kada javili. Nekome od tih radnika, Milanoviću, obezbeđenju..Kome...
Ja zaista ne razumem...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:07 10.07.2007

Ovo je neverovatno

Gospodine Babiću,
Veoma je zanimljivo da vi pišete o celoj stvari tako kao da ispred sebe drzite zapisnike sudskoga veća sa suđenja Milanoviću, standardno se zalazuči za ono najgore što označava drzavnu strukturu. Onu strukturu koja je iz najnizih pobuna sa predumisljajem ubila 16 mladih ljudi da bi mogla u propagandne svrhe vikakti kako je NATO zločinačka organizacija. Milanoviću i onima sa kojima je on napravio i realizovao ovaj podmukli zločinački plan trebalo je suditi bar za ubistvo sa predumišljajem ako ne za nešto još gore.
Jer po motivima i prevarnoj strani, podmetanje 16 mladih zivota na zrtvenik za nista, nešto je najpodumklije, najzločinačkije i najgore što se moze smisliti.
Babiću, tek će se neko poštenije i pravičnije sudstvo morati pozabaviti ovim slučajem. Jer, ako to ostane ovako, zločinačka ruka će uvek moći da potura na zrtvenik nečiju drugu decu.
I još nešto...Zašto ste Vi Babiću uvek na strani zla? Jeli to vaš svesni izbor ili profesionalna obaveza?
movas movas 10:31 11.07.2007

Bolesna logika

Kada planem u odbrani onih sprženih mučenika u Masteru RTS-a, u polemici, ne zaboravim da objasnim - zašto ONI?
Odgovor je sublimisan u naslovu ovog teksta.
Zato što je bolesna logika zaključila da neko mora biti prikazan kao "nevina žrtva". (u propagandne svrhe, a imali smo tada "silnu propagandu": Šešelja koji preti Beču, Rimu, Berlinu, Parizu; Matića JUL-ovcu-lovca na insekte koji lovi "ose", "stršljenove"; jurišnicu Lenard - koja pobednički uzvikuje "ovde smo" - ali kada je trebalo - bila je - beše li - u Madjarskoj..; a skoro svi zaboraviše Grubača, Baletićku - baš kao nekada Nina Brajovića u Prekonogu u Sloveniji, kada je veličao vojničke uspehe - ono kada su dične generale JNA razjurili lovci Janeza Janše, i to van sezone...) I, ništa nije bolesnologičnije, po rezonu tadašnjeg šljama, nego da ministar naredi: neko mora biti u zgradi RTS-a, ako "se usude" da gadjaju - da svet shvati zločinačku aktivnost... Ali, pošto su dični novinari - "omiljena lektira očima", nije red njih odžrtvovati, već to uraditi sa vizuelno-medijski anonimusima - što je i odradjeno.
A ćuti se i o majci tadašnjeg ministra nadležnog za RTS, koja je na dvadesetak minuta pre bombi - praznila svoje fioke, besneći što ne zna gde joj je GRICKALICA ZA NOKTE...
Dakle, mini zavera oko stvarnih relacija i odgovornosti, kao i u slučaju ubistva Premijera.., i podrazumeva se kao da je Milanović SMEO sam nešto da uradi - bez znanja Vučića! Izjavi se: majke mi, nisam kriv ni za šta - i veruje se? Baš legijalistički. . .

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana