Help

JJ Beba RSS / 02.11.2008. u 18:04

Bitlsi u krugu dvojke


The Beatles - najznačajnija skupina ljudi u mnogim životima.
Šta reci o onima koji su svojom muzikom obeležili mladost nekoliko generacija a svojom pojavom promenili svet?
da su najpopularniji bend svih vremena.
da su ti klinci iz engleske provincije svojim izgledom i pesmama izvršili neviđeni udar na kulturu XX veka - uticali na muziku, modu, umetnost, film, literaturu.
da su šireći ideje ljubavi, mira, imaginacije, slobode srušili  hladnoratovske  zidove u glavama milona ljudi na planti.
da su odavno ušli u legendu.

Ova jesen pripada njima.

U novembru svet obeležava 4 decenije od izlaska Belog albuma

Jednostavno nazvan The Betales svetsku slavu je stekao pod nazivom Beli album ismtara se najneobičnijim The Beatles izadnjem. Objavlen je u njihovoj tzv psihodeličnoj fazi koja je obilovala mnogobrojnim problemima, tenzijama i međusobnim trzavicama: Ringo napušta grupu pa se vraca; ubeđen da ga tretiraju kao pionira, "mlađeg saradnika, Džordž je ljut na Džona i Pola; Džon zahteva da Yoko Ono prisustvuje snimanjima što izaziva veliki bes i Paulovo protivljenje jer su imali dogovor da žene ne ulaze u studio dok rade. Brajan Epštajn je umro. Bitlsi su bili izgubljeni.
U studio ulaze sa saznanjem da su po prvi put sami i da moraju bez ičijeg vođena i kohezione sile koja bi polepila medusobne naprsline (Epštajn je umro a za Maharishi-a se ispostavilo da je lakrdijaš) i uspevaju da se svojom imaginacijom i genijalnošcu, Belim albumom , iz ponora vinu u neviđene visine stvarajući brilijantnu muzičku kreaciju.
Beli album je pokazao i da je njihov producent George Martin, po prvi put bio na pogrešnom tragu: on je želo jedan muzicki čist album, osloboden bitls zafrkancija, dok su bitlsi, naprotiv, želeli da što više muzickih "zajebancija" uđe na album. Smatra se da je upravo to, taj ceo haos u kome su se nalazili pomogao Bitlsima da iskažu sve aspekte svoje muzike. Prvi i poslednji put u muzičkoj istoriji jedna pop grupa uspeva da mešajući rock'n'roll, soul, blues, folk, country, rege ostane voja i sačuva svoj jedinstveni Bitls izraz i zvuk.

U gotovo svim gradovima na svetu koji imaju bilo kakvu vezu sa imenom The Betales održavaju se festivali njima u čast: od nedelje Bistlasa u njihovom rodnom Liverpulu preko New Jersy-u gde se obeležava sećanje na prvi dolazak Bitlsa preko okenana i prvi dolazak u USA, do Indije koja podseća na njihov boravak u Indiji...Na svim ovim festivalima tribute bendovi izvode njihovu muziku, otvaraju se izložbe Bitls fotografija, organizuju se sajmovi knjiga o njima, berze vinila, buvlje pijace na kojima se prodaje sva moguća bitls operma.....

Kad dvojka savije u Dušanovu ulicu, na broju 13, nalazi se klub Atom, iz koga se svakog poslednjeg petka u mesecu Dorćolom ori muzika Bitlsa. Era, Damjan i kompanija čine bend The Bestbeat, tribute Bitls bend, koji svojim izvođenjem muzike Bitlasa vraćaju vreme u nazad u vreme detinjstva, škola, gimnazija a svojim fenomenalno osmišljenim nastupom osvajuju nove generacije klinaca koji svi od reda znaju sve pesme, svaku rec, svaki ton...

Ovaj blog posvecen je njima The Beastbeat-u, prvom i najboljem Bitls tribjut bendu u Beogradu.

 


Od podruma Cavern kluba - do krova zgrade Apple-a, the Bestbeat Vas vode na magično putovanje kroz šezdesete i muziku najvećeg benda XX veka. Svojim dvoipočasovnim programom od preko 60 pesama liverpulskih buba, prvi beogradski the Beatles tribute band ne ostavlja ravnodušnim ni najtvrdokornije the Beatles fanove. Nastupajuci u klubovima, pozorištima, koncertnim
dvoranama, na festivalima i gradskim trgovima, ovaj kvintet pronosi poruku ljubavi, mira i razumevanja koju su milionima slušalaca širom sveta pre više od cetiri decenije podarili John, Paul, George i Ringo..
..
Ovako nas The Bestbeat  poziva  na svirke  sa svoga sajta i my space-a

http://www.thebestbeat.com/index.html

 http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=257424703


I dok ste se u petak na Unfakovom blogu bavili nemanjem slobodnog vremena ja sam u Atomu uz The Bestbeat i vremenski paradoks postajala klinka. Ne samo zbog muzike mog detinjstva već i zbog jako mladog sveta koji se tamo okuplja i koji, neobazirući se na vreme koje kažu  neminovno curi, peva pesme iz nekog, za njih, drugog vremena.

Gledam  tako The Bestbeat koji nikada nisu uspeli da dobiju te jebene vize i odu na neki od gore pomenutih festivala i pokažu kako se i u Beogradu  svira muzika Bitlsa , pa onda se  setim da se  za Nove godine na trgovima Beograda  za velike pare dovode neke grupe bogtepitaodakle dok The Bestbeat i mnogi drugi mali i veliki, poznati i nepoznati beogradski bendovi u sopstvenom gradu čame nepotrebni  ikome,  sem nama koji ih slušamo gde stignemo....Gedam ih tako fenomenalne u u tim Bitls odelima  i stala mi knedla u grlu.

I dok sam se po kišici  pešice Dorćolom vraćala kuci,  razmišljam kako je ovo grad u kome zapravo ništa ne postoji sem ljudi koji  čine neviđen napor da prožive svoje živote što uljudnije.
Prolazeći pored Narodnog muzeja i Narodnog pozorišta skapiram da je sve to  laž, da to ništa nije istinito, da ta kao kultura,  ti fondovi, to sve,  da to ustvari  ništa ne postoji, da je to sve laž, imitacija a  da  je  imitacija Bitlsa  zapravo ono što vredi.

The Bestbeat možete čuti u poslednji petak u novembru u klubu Atom i 4. decembra na velikoj sceni Vuka, povodom godišnjice Lenonove smrti.
I nemojte propustiti ovaj shaw u Vuku: svaki period Bitlsa- Od Hards Day's Night, preko St Pepper's-a, do Abeby Roada i Let it be prati adekvatna garedoroba, perike, instrumenti....

All you need is love

Atačmenti



Komentari (291)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ludvig92 ludvig92 18:06 02.11.2008

...

nisam ih nikada mnogo voleo, nisam slušao ni taj tribute band te bih samo da te pozdravim...fale tvoje priče...
JJ Beba JJ Beba 18:11 02.11.2008

Re: ...

ludvig92
nisam ih nikada mnogo voleo, nisam slušao ni taj tribute band te bih samo da te pozdravim...fale tvoje priče...

viš bre da priča onoliko
:)
baš mi žao što ih ne voliš. jel to znači da nemaš svoju Bitls pesmu?
ps
Beli album je mnogo važan
MilutinM MilutinM 18:43 02.11.2008

Re: ...

nisam ih nikada mnogo voleo

Potpuno suprotno: moje je mišljenje da su najznačajnija pojava modene muzike. Uvek sam ih voleo i cenio
ludvig92 ludvig92 18:51 02.11.2008

Re: ...

jel to znači da nemaš svoju Bitls pesmu?


hm, strawberry fields jako volim ali i iz drugih razloga a ne samo zbog benda pa neka bude tako...
ludvig92 ludvig92 18:52 02.11.2008

Re: ...

Potpuno suprotno: moje je mišljenje da su najznačajnija pojava modene muzike.


gazda to ja ne sporim uopšte...jednostavno lični osećaj prema njima.
MilutinM MilutinM 18:55 02.11.2008

Re: ...

ludvig92
Potpuno suprotno: moje je mišljenje da su najznačajnija pojava modene muzike.


gazda to ja ne sporim uopšte...jednostavno lični osećaj prema njima.

Cool, Bro
JJ Beba JJ Beba 19:14 02.11.2008

Re: ...

hm, strawberry fields jako volim ali i iz drugih razloga a ne samo zbog benda pa neka bude tako...

strawberry field for ever je pesma John lennona i B strana dabl singa na kojoj na A strani Penny lane .
Strawbery fields je numera u kojoj kojoj je u pop / rock muzici prvi put upotrebljan prelaz na bubnju

penny lane

pesme su snimane u vreme St Pepper'sa, i umesto da uđu na album puštene su kao singl, kao dupla A strana
myredneckself myredneckself 23:49 02.11.2008

Re: ...

baš mi žao što ih ne voliš. jel to znači da nemaš svoju Bitls pesmu?

Meni kad neko kaže da ne voli Bitlse, božemeoprosti, k'o da me šutnuo u cevanicu...
Ovo je jedna od mojih favourite, ali to je jako teško odabrati, jer sam ja bila fan od početka, kad je to još bila jeres, i još uvek znam skoro sve tekstove napamet, da ponekad samu sebe iznenadim, kako ih još držim u glavi ))
Slušamo ih često na žurkama koje pravimo muž i ja kod nas kući, a on čak čuva sve ploče, iako imamo sve presnimljeno, i onda mnoge od pesama idu na repeat do besvesti kad "poludimo"...
JJ Beba JJ Beba 00:38 03.11.2008

Re: ...

Meni kad neko kaže da ne voli Bitlse, božemeoprosti, k'o da me šutnuo u cevanicu...

:)))
ja se zagrcnem

Ovo je jedna od mojih favourite, ali to je jako teško odabrati, jer sam ja bila fan od početka, kad je to još bila jeres, i još uvek znam skoro sve tekstove napamet, da ponekad samu sebe iznenadim, kako ih još držim u glavi ))
Slušamo ih često na žurkama koje pravimo muž i ja kod nas kući, a on čak čuva sve ploče, iako imamo sve presnimljeno, i onda mnoge od pesama idu na repeat do besvesti kad "poludimo"...

sve kao da je bilo juče
MilutinM MilutinM 01:00 03.11.2008

Re: ...

ja se zagrcnem

Ja se prekrstim. I levom, i desnom, i sa obe noge
ivana23 ivana23 01:45 03.11.2008

Re: ...

MilutinM
Ja se prekrstim. I levom, i desnom, i sa obe noge


:)))
JJ Beba JJ Beba 02:24 03.11.2008

Re: ...

Meni kad neko kaže da ne voli Bitlse, božemeoprosti, k'o da me šutnuo u cevanicu...

:)))
ja se zagrcnem

Ja se prekrstim. I levom, i desnom, i sa obe noge


a ja ne verujem
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:34 03.11.2008

Re: ...

Potpuno suprotno: moje je mišljenje da su najznačajnija pojava modene muzike. Uvek sam ih voleo i cenio
*novo

same here :)
myredneckself myredneckself 15:40 03.11.2008

Re: ...

sve kao da je bilo juče


..A ja se vratim u devojačke dane )))

nikad

Nisam osecala nista posebno prema Beatles-ima, al i Beli album jeste poseban.
MilutinM MilutinM 18:40 02.11.2008

Bitlsi

Bebo,

Lep si tekst napisala. U stvari, napisala si tri teksta u jednom. Ima dosta toga da se kaže za svaki od njih.

1) Album je stvarno bio Revolution

2) Momci su sjajni. Svakla im čast. Dolazim u Atom.

3) Sam podatak da se o njime ne zna a svaka šuša snima album i putuje vikendom do Švajcarske ili Nemačke na tezge dovoljno govori o našoj kulturi
JJ Beba JJ Beba 19:00 02.11.2008

Re: Bitlsi

MilutinM
Bebo,

Lep si tekst napisala. U stvari, napisala si tri teksta u jednom. Ima dosta toga da se kaže za svaki od njih.

1) Album je stvarno bio Revolution

2) Momci su sjajni. Svakla im čast. Dolazim u Atom.

3) Sam podatak da se o njime ne zna a svaka šuša snima album i putuje vikendom do Švajcarske ili Nemačke na tezge dovoljno govori o našoj kulturi

pa šta da ti kažem Milutine, ovde hiperprodukcija ne bih da davim, viš kolko važnih tema ima.
reko 3 u 1 :)
Što se tiće belog albuma ceo svet obeležava njegovu pojavu kao krucijalni važnu u modernoj muzici. pišu se doktorske disertacije, štampaju se specilana izdanja novina, posebne radio emisje posvećene tom albumu.
ja mogu da skapiram , teško, al mogu, da neko ne voli bitlese, al da ne razume njihovu pojavu to mi baš teško ide.
mada kod nas nekako ispada da mnogi misle da istorija počinje sa njima samima.
sa belog albuma Back in the USSR

2. što se tiče ovog tribute benda The Bestbeat stvarno su super.... tolki trud : perike, odela, instrumenti...pravi shaw



hoochie coochie man hoochie coochie man 19:18 02.11.2008

Re: Bitlsi

ja mogu da skapiram , teško, al mogu, da neko ne voli bitlese, al da ne razume njihovu pojavu to mi baš teško ide.

E ubode ga bebo...ali nije ti prvi put:)
Znas, onaj kao rivalitet bitls stones, postoji ali na nivou neceg licnog, stava emocije, karaktera ebem li ga ceka jos, ali ako se ukljuci zdrav razum nemoguce je ne videti uticaj.
Mogu ja da ne volim ni pojavu interneta, ali ipak on menja svet
MilutinM MilutinM 19:22 02.11.2008

Re: Bitlsi

ja mogu da skapiram , teško, al mogu, da neko ne voli bitlese, al da ne razume njihovu pojavu to mi baš teško ide.

Mene to ne potresa. Ja se opustim za sebe dok moja gitara tiho jeca
jesen92 jesen92 20:05 02.11.2008

Re: Bitlsi

Gledam tako The Bestbeat koji nikada nisu uspeli da dobiju te jebene vize i odu na neki od gore pomenutih festivala i pokažu kako se i u Beogradu svira muzika Bitlsa
....klinci su super..volela bih kada bi mogla i da nam ih predstavis pojedinacno....a od tih viza meni se dize kosa na glavi kad god pomislim na njih.. zato se trudim da ne mislim..ponadala sam se da ce biti na prolece..a ovi nasi kreteni opet zakasnili sa zakonima pa se sve odlaze za 2010..izvini za ovaj trol na ovako lepoj prici....

moje secanje na neke igranke....
JJ Beba JJ Beba 20:28 02.11.2008

Re: Bitlsi

linci su super..volela bih kada bi mogla i da nam ih predstavis pojedinacno....

pa u bedu su Era ex Vampiri i Damjan, bubnjar grupe e play, koji je odličan.
gore sam stavila link njihovog sajta pa možeš da ih vidiš, al za tebe evo opet

kao i the bestbeat
jesen92 jesen92 20:42 02.11.2008

Re: Bitlsi

ok..hvala, izlapela sam ... videla sam link ali ga nisam odmah otvorila i posle "proso voz".....:))
jesen92 jesen92 22:23 02.11.2008

Re: Bitlsi

..pa i nisu bas klinci kako se meni ucinilo na prvi pogled..
JJ Beba JJ Beba 22:41 02.11.2008

Re: Bitlsi

jesen92
ok..hvala, izlapela sam ... videla sam link ali ga nisam odmah otvorila i posle "proso voz".....:))

pa sad nisu baš mlađani, al su daleko od matorana....
mnogo daleko.
:)
JJ Beba JJ Beba 00:41 03.11.2008

Re: Bitlsi

E ubode ga bebo...ali nije ti prvi put:)

.)))
g.radicevic g.radicevic 18:43 02.11.2008

o pokojniku...

sve najbolje
umeli su nije da nisu
al
drazze mi nekako

pozz
dugachak ti taj odmor
ha ))
JJ Beba JJ Beba 19:21 02.11.2008

Re: o pokojniku...

g.radicevic
sve najbolje
umeli su nije da nisu
al
drazze mi nekako


pa sad ne znači da ja ne volim stounse...
ipak na 2, 37min pogledaj ko sedi u publici

edit
čak nosi sliku lenona na leđima
g.radicevic g.radicevic 20:44 02.11.2008

Re: o pokojniku...

pa sad ne znači da ja ne volim stounse...
ipak na 2, 37min pogledaj ko sedi u publici

edit
čak nosi sliku lenona na leđima


ma nisu bitni stounsi u ovom sluchaju
neg vishe volem da stvari bojim u crno
eto
)
constrictoria92 constrictoria92 20:48 02.11.2008

Re: o pokojniku...

@g.radicevic

i meni drazze isto sto i tebi... :)

Ali to ne znaci da ne volem ove o kojima je pisala JJ Beba. :))))

@JJ Beba

Voleli li ih ili ne, napravili su historijski pomak u modernoj muzici.
JJ Beba JJ Beba 00:44 03.11.2008

Re: o pokojniku...

ma nisu bitni stounsi u ovom sluchaju
neg vishe volem da stvari bojim u crno
eto

nek ti bog pritekne u pomoć
:)
g.radicevic g.radicevic 09:49 03.11.2008

Re: o pokojniku...

nek ti bog pritekne u pomoć


ahaa
)
dali76 dali76 19:30 02.11.2008

muzika ao nacin

Ja pre cetiri decenije bio sam deset godina al u minusu tj nisam se jos ni rodio, al uvijek sam volio “bube” iz Liverpula kako napisa autorka ovog bloga.
Moj Otac koji je isao u Sloveniju u skolu kad se jednom vratio kuci za praznike frapirao je svojom dugom kosom cijelo selo a posebno svog oca
Muzika je nacin razmisljanja …
Hvala za tekst odista je dobar…..
Mislim da vize nisu problem vec nazalost financije zbog kojih bendovi poput the best beet ne mogu izaci van zemlje.
Ali njihovo neangaziranje u vlastitoj zemlji je pak druga prica.

JJ Beba JJ Beba 19:34 02.11.2008

Re: muzika ao nacin

Mislim da vize nisu problem vec nazalost financije zbog kojih bendovi poput the best beet ne mogu izaci van zemlje.

ne dragi moj, nama su vize problem
za pare ćemo lako
:)
za vizu su potrebna garantna, pozivna i drugapisma & svakakve potvrde......
niko nije hteo da im izda šengen
još mi nismo u EU pa sumnjam da bi smeli da sviraju, sem na crno
drugi bednovi iz zemalja EU najnormalbnije putuju, sviraju gde ih angažuju, nemaju nikakvih problema...
ipsi ipsi 19:55 02.11.2008

Re: muzika ao nacin

Nije bas istina Bebo, al` ajde...evo ja nudim, ako su zainteresovani da nastupaju negdje u EU, svoju pomoc i siguran sam da ce dobiti sasvim legalno vize. Pare ne nudim
jesen92 jesen92 20:13 02.11.2008

Re: muzika ao nacin

zato turbofolkisti putiju samotako.....imaju razne dilove sa nasima tamo tj imaju svoju publiku a druga im ne treba....
MilutinM MilutinM 20:18 02.11.2008

Re: muzika ao nacin

Moj Otac koji je isao u Sloveniju u skolu kad se jednom vratio kuci za praznike frapirao je svojom dugom kosom cijelo selo a posebno svog oca

Moja stara majka, kada joj poraste kosa, ima i dan danas običaj da kaže: Vidi kakva sam, kao Bitlus
ipsi ipsi 20:18 02.11.2008

Re: muzika ao nacin

Znaci, jednostavno nije istina....ok, ako zele da nastupaju kod nasih tamo onda laksi prolaz imaju folkeri, ali zasto moraju da nastupaju kod nasih?!

Valjda je ovom bendu stalo da ga vidi inostrana publika, a ne da im domaci gastosi zadjenu za sinjele koji evric?!

Sve se moze kad se hoce, a ujetnici putuju bez ikakvih problema ako to zaista zele.


edit: mozda je problem sto ovakvih bendova tamo ima na tone?!
JJ Beba JJ Beba 20:29 02.11.2008

Re: muzika ao nacin

ipsi
Nije bas istina Bebo, al` ajde...evo ja nudim, ako su zainteresovani da nastupaju negdje u EU, svoju pomoc i siguran sam da ce dobiti sasvim legalno vize. Pare ne nudim

e važno da ti bolje znaš :)))
Momci baš vole da lažu
ipsi ipsi 20:33 02.11.2008

Re: muzika ao nacin

Nisam rekao da oni lazu i nisam porekao da im je potrebna viza. Ali tvrdim i znam da je sasvim lako mogu dobiti.

Nije fer da izmisljas, ponudio sam iskrenu pomoc.
JJ Beba JJ Beba 20:38 02.11.2008

Re: muzika ao nacin

ipsi
Znaci, jednostavno nije istina....ok, ako zele da nastupaju kod nasih tamo onda laksi prolaz imaju folkeri, ali zasto moraju da nastupaju kod nasih?!

Valjda je ovom bendu stalo da ga vidi inostrana publika, a ne da im domaci gastosi zadjenu za sinjele koji evric?!

Sve se moze kad se hoce, a ujetnici putuju bez ikakvih problema ako to zaista zele.


edit: mozda je problem sto ovakvih bendova tamo ima na tone?!

o čemu ti pričaš? kako nije istina?
pa nisu mogli da dobiju šengen, alo bre
nisu ljudi niukakvoj narodnjačkoj šemi, nisu niujednoj partiji, kako da dobiju šengen.
probali
da bi svirali treba im radna dozvola a to je skoro neizvodljivo našim državljanima jer naša zemlja nije u EU. da bi neko ko je naš državljanin dobio radnu dizvolu mora se drka poslodavac samo tako, a to niko neće

njih su zanimale svirke po tim festivalima a ne kod nekog našeg kumašina u kafani

ipsi, pojma nemaš
ajd slušaj mjuzu sa belog albuma dear prudence
ipsi ipsi 20:54 02.11.2008

Re: muzika ao nacin

hm, a sta sam ja drugo rekao...ako ih ne zanima svirka kod nasih opet mogu da dobiju vizu, mozda tek tada sasvim legalno. I da, imam pojma o cemu pricam jer sa istom putujem vec dugo po svim zemljama EU!

Ne, za umjetnike nije ista procedura kao za obicne posjetioce te "rajske" EU.,...ako zele da nastupaju na festivalima dovoljno je da im organizator istoga posalje pozivnicu, da je taj bend u Srbiji prijavljen kao neko ko zivi od umjetnosti, da navedu tacan datum odrzavanja nekog od festivala i dobijaju vizu bez ikakvih problema....ne, ni ja ne dobijam svoje vize preko stranke/partije a glasam ipak za neku, niti idem kod "nasih gazda" tamo, a bome ne sviram ni "narodnjake".

LM, slusajmo muziku, ali nema potrebe da kenjakamo....kao sto rekoh, ko se potrudi taj i dobije....samo ne treba glumiti posebnost i sve se moze.
JJ Beba JJ Beba 21:13 02.11.2008

Re: muzika ao nacin

..ako zele da nastupaju na festivalima dovoljno je da im organizator istoga posalje pozivnicu, da je taj bend u Srbiji prijavljen kao neko ko zivi od umjetnosti, da navedu tacan datum odrzavanja nekog od festivala i dobijaju vizu bez ikakvih problema....

e pa vidiš njih su odbili
ti stvarno miliš da to tako funkcioniše?

ovo nije blog o vizama
zato plz nemoj mi dižeš pritisak, vize su moja noćna mora :(
ipsi ipsi 21:17 02.11.2008

Re: muzika ao nacin

Ne mislim, znam, iz licnog iskustva.

Dobro, necu ti dizati pritisak, svejedno mi je.
Cocoa Cocoa 09:01 03.11.2008

Re: muzika ao nacin

Svet bio lepše mesto da nema ovakvih @#$%^@#$ kao što je ovaj ipsi...

Elem, momci su više puta odbijani i za američku vizu i za šengensku, čini mi se i za britansku. Za američku su odbijeni čak iako ih je visoki službenik ambasade, inače veliki fan, lično vodio kod konzula na razgovor. Dobijali su i pozive za festivale i nije bio problem to što tamo takvih bendova ima na tone, jer su oni daleko iznad te tone, zato su pored ostalog i bili pozivani. No, dobro, biće bolje...


Davie Davie 09:28 03.11.2008

Re: muzika ao nacin

Elem, momci su više puta odbijani i za američku vizu i za šengensku, čini mi se i za britansku. Za američku su odbijeni čak iako ih je visoki službenik ambasade, inače veliki fan, lično vodio kod konzula na razgovor. Dobijali su i pozive za festivale i nije bio problem to što tamo takvih bendova ima na tone, jer su oni daleko iznad te tone, zato su pored ostalog i bili pozivani. No, dobro, biće bolje...


Elem, da su momci stvarno bend koji zivi od muzike iste bi dobijali normalno (mislim na vize) ali kola se slomise na jadnom Eri... Cak i jedan Cane ili Nesa Galija tu istu americku vizu dobijaju k'o od sale. Sto nesto i govori o samim muzicarima o kojima je rec u ovom blogu..
Uzgred, smanjite malo pricu o "visokom sluzbeniku ambasade" jer to jednostavno nije istina.
Cocoa Cocoa 14:17 03.11.2008

Re: muzika ao nacin

Zar ne beše ovaj Davie ona bitanga što je proterivao Tibora Jonu 400km severno?
Zašto li ovakav ološ uopšte može da piše na blogu? Ajd što laže, to manje-više.

Inače, biti profesionalni muzičar u Srbiji danas ne znači ništa dobro, tako da to ama baš ništa ne govori o muzičarima o kojima je reč u ovom blogu. Inače su svi pre svega muzičari, a kako uplaćuju doprinose državi, to veze nema ni sa čim.
JJ Beba JJ Beba 14:38 03.11.2008

Re: muzika ao nacin

Davie
Elem, momci su više puta odbijani i za američku vizu i za šengensku, čini mi se i za britansku. Za američku su odbijeni čak iako ih je visoki službenik ambasade, inače veliki fan, lično vodio kod konzula na razgovor. Dobijali su i pozive za festivale i nije bio problem to što tamo takvih bendova ima na tone, jer su oni daleko iznad te tone, zato su pored ostalog i bili pozivani. No, dobro, biće bolje...


Elem, da su momci stvarno bend koji zivi od muzike iste bi dobijali normalno (mislim na vize) ali kola se slomise na jadnom Eri... Cak i jedan Cane ili Nesa Galija tu istu americku vizu dobijaju k'o od sale. Sto nesto i govori o samim muzicarima o kojima je rec u ovom blogu..
Uzgred, smanjite malo pricu o "visokom sluzbeniku ambasade" jer to jednostavno nije istina.

davie, jel mi živimo u istoj zemlji?
Sto nesto i govori o samim muzicarima o kojima je rec u ovom blogu..

a šta bi to trebalo da govori o muzičarima ovog benda?
I šta to znači čak i Cane i Neša galija?
da nisu oni opasni za nekog tamo napolju pa da im se ne daju vize?
svi treba da dobijaju vize, da smo normalna i slobodna zemlja. a nismo



JJ Beba JJ Beba 16:25 03.11.2008

Re: muzika ao nacin

nače, biti profesionalni muzičar u Srbiji danas ne znači ništa dobro, tako da to ama baš ništa ne govori o muzičarima o kojima je reč u ovom blogu. Inače su svi pre svega muzičari, a kako uplaćuju doprinose državi, to veze nema ni sa čim.

biti profesionalni muzičar u ovoj zemlji znači slediti trend opšteg ponašanja koji vodi ka kinti:
to znači "učipiti" se negde, pomogustvu u neku lukrativnu partiju i bogdatevidi.
Naročito je dobro u fazonu da te svi vide podržati neku partiju u vreme izbornih kampanja. U Beogradu to su DS, posebice je isplativo podržati G17, (naroćito G17 voli muzikante jet se onaj Dinkić tripuje da ume da svira džitru)
Recimo na poslednjim izborima, na predizbornoj konvenciji u beogradu, koaliciju DSa su podržali i grupa Zana .))))
Ista ona Zana koja je u vreme sankcija, inflacija, jedenja korenja i plata od po nekoliko maraka snimala spotove po Bankoku, Patajama, Santorinijima a sve uz svog sponzora Interspid, firme Marka Miloševića.
Al zna Žika kada treba "podržati demokratizaciju zemlje i reforme" kako reče tada u živom prenosu kada su ga s punim pravom pitali šta će on tu.
nije loše bilo ni u pravom trenutku biti i uz DSS. Recimo Slađa Milošević dobi nacionalnu penziju direktno gazda Koštunice. Nije valjda da će za dž da peva i "svira" na njinoj konvenciji

kažem u čipljenju je fora.
lako je ko ima stomak za to.
ili lovu za kokain
:)

al nemoj da trolujemo sranjima ovaj blog o Belom Albumu i The Bestbeat
greota
ipsi ipsi 19:53 02.11.2008

nista posebno ne mislim o njima

ako pricamo o muzici, ali slazem se da su simbol jednog vremena...

http://www.youtube.com/watch?v=njG7p6CSbCU
ssvetlana92 ssvetlana92 20:27 02.11.2008

Najzad! :)

Prava priča i za mene, najzad prava tema. Meni su obeležili mladost i moram reći da mi je ta mladost bila lepa. Njihova pojava, glasovi, pesme, životi su mi duboko urezani u pamćenje. Sve znam o njima, hvala na podsećanju! :)
Bila sam prosto "luda" za njima, kao i većina u to vreme, i činjenica je da su epohalni.
Film "Help" sam odgledala jedno 20-tak puta! :))) Bioskopi su živeli od mene! :)
JJ Beba JJ Beba 20:45 02.11.2008

Re: Najzad! :)

ssvetlana92
Prava priča i za mene, najzad prava tema. Meni su obeležili mladost i moram reći da mi je ta mladost bila lepa. Njihova pojava, glasovi, pesme, životi su mi duboko urezani u pamćenje. Sve znam o njima, hvala na podsećanju! :)
Bila sam prosto "luda" za njima, kao i većina u to vreme, i činjenica je da su epohalni.
Film "Help" sam odgledala jedno 20-tak puta! :))) Bioskopi su živeli od mene! :)

meni su obeležili detinjstvo
pamtim nedljni krevet, miris krofni i sestra vrti skalu na ovakvomradiju marke balunkpunkt. traži radio luksemburg, zeleno svetlo na radiju je bio moj prvi lajtšou
kasnije sve sama
i Help i Hard day's Nihgt
o tome se može danima
:)
ssvetlana92 ssvetlana92 20:57 02.11.2008

Re: Najzad! :)


meni su obeležili detinjstvo
pamtim nedljni krevet, miris krofni i sestra vrti skalu na ovakvomradiju marke balunkpunkt. traži radio luksemburg, zeleno svetlo na radiju je bio moj prvi lajtšou
kasnije sve sama
i Help i Hard day's Nihgt
o tome se može danima


Haha a ja sam se tukla sa sestrom jer je ona volela Stounse, a ja Bitlse! To su nam bili razlozi za tuču! Ali iskreno! :)))
jesen92 jesen92 21:19 02.11.2008

Re: Najzad! :)

o tome se može danima
:)
..danima i nocima...i uopste tu nije vazno da li je neko vise voleo njih ili kotrljajice kamenje...vazno je da su oni obelezili jedno vreme u svakom pogledu sto ne umanjuje znacaj ostalih u tom istom vremenu....ko nije okretao to dugme trazeci radio luksemburg tesko moze da shvati o cemu se tu zapravo radi..
...
.....a znali su i da se zezaju...:)
JJ Beba JJ Beba 21:30 02.11.2008

Re: Najzad! :)

.a znali su i da se zezaju...:)

i to kako
:))
sva ta zarfkancija, duhovitost utrla je put specifičnom humoru koji je trijunfovao Monty Pythonom
jesen92 jesen92 21:34 02.11.2008

Re: Najzad! :)

....da bi mi danas gledali kursadzije, baba se ceslja......i tako..
jeremija92 jeremija92 22:43 02.11.2008

Re: Najzad! :)

JJ Beba
.... traži radio luksemburg, zeleno svetlo na radiju je bio moj prvi lajtšou
:)


JJ Bebo, generacijo moja.:))
MilutinM MilutinM 22:47 02.11.2008

Re: Najzad! :)

Khm, khm, ima nas, ima
ipsi ipsi 22:52 02.11.2008

Re: Najzad! :)

ima vas,a iskreno da vam recem, pricam sa ljudima raznih generacija i vecina kaze....ma samo da odu....ne se ljutite, samo vam prenosim....citam vas i vidim nesto sto postujem, zal za mladoscu, zal za nekom drzavom koje vec dugo nema i sve ja to mogu da razumijem, ali dok to prepricavate u krugu svom, sami sa sobom....propagiranje toga kao ispravnoga vrijedja prvo mene, a da ne pricam o ljudima koji su jos gore prosli...mnogo je ruzno, eto ako vam ista znaci...
MilutinM MilutinM 23:11 02.11.2008

Re: Najzad! :)

ipsi
ima vas,a iskreno da vam recem, pricam sa ljudima raznih generacija i vecina kaze....ma samo da odu....ne se ljutite, samo vam prenosim....citam vas i vidim nesto sto postujem, zal za mladoscu, zal za nekom drzavom koje vec dugo nema i sve ja to mogu da razumijem, ali dok to prepricavate u krugu svom, sami sa sobom....propagiranje toga kao ispravnoga vrijedja prvo mene, a da ne pricam o ljudima koji su jos gore prosli...mnogo je ruzno, eto ako vam ista znaci...

Ne ljutim se, nema potrebe. Mene samo čudi ta vaša nestrpljivost. Otići ćemo, pre ili kasnije. Da to nije možda ljubomora?

Sećanja mi ne možete oduzeti. Ja nisam kriv što sam se rodio kad sam se rodio i što mi je mladost prošla u najboljim godinama koje su se desile ovoj zemlji. Šta ću. Da sam mogao, učinio bih nešto da i vama bude lepo.

Svako će se jednog dana sećati onih lepih vremena. Samo, to ovde nije tema bloga. Državu koje nema nismo ni pomenuli, sem da smo iz nje vrteli onaj točkić na radiju tražeći Radio Luksemburg.

Ako vas (te) vredja, slobodno nemoj više čitati. Isto kao izbor dugmića na daljinskom. Pošteno, biće mi žao. Ponešto bi ipak mogao naučiti.
jesen92 jesen92 23:14 02.11.2008

Re: Najzad! :)

pricam sa ljudima raznih generacija i vecina kaze....ma samo da odu....ne se ljutite,
..ko da ode i gde?..moze pojasnjenje?
propagiranje toga kao ispravnoga vrijedja prvo mene, a da ne pricam o ljudima koji su jos gore prosli...mnogo je ruzno, eto ako vam ista znaci
sta je to sto vredja? i koga vredja?....Ovaj post je posvecen Beatles tribute bendu iz Beograda i zaista ne razumem ko moze da bude uvredjen i zbog cega....
ipsi ipsi 23:21 02.11.2008

Re: Najzad! :)

Milutine, imali smo lijep odnos do sada, pa ne vidim razolg da ga prekinemo...samo prenesoh sta vasa prica budi u ljudima koji su izvan iste...meni ne smeta taj kruzic na radiju, sta vise, slusao sam taj prokleti Luksemburg i dok sam dijete bio i ne mogu reci da mi se nije dopadao.


"Sećanja mi ne možete oduzeti. Ja nisam kriv što sam se rodio kad sam se rodio i što mi je mladost prošla u najboljim godinama koje su se desile ovoj zemlji. Šta ću. Da sam mogao, učinio bih nešto da i vama bude lepo."

Poenta je mozda, ali samo mozda, u ovoj recenici.....ne, niko od mojih djecaka i djevojcica nije ljubomoran na vasu mladost, neka vam se i ponovi ako je tako lijepa bila, od srca vam zelim....ali ona posljednja recenica boli....kad vec niste mogli, onda umuknite, ljudskije je.

I ne, ne mislim konkretno na tebe, sta vise mislim da si ok tip....veselo povrsan, opusteno nezainteresovan, jednostavno bezlican...mislim na one koji krivicu prebacuju na nas koji smo samo se nasli u trenutku vaseg sunovrata.
MilutinM MilutinM 23:25 02.11.2008

Re: Najzad! :)

kad vec niste mogli, onda umuknite, ljudskije je

To što nisam mogao ne znači da nisam pokušao. I da danas i dalje ne pokušavam. Molim te da mi ne sudiš. Nema potrebe.
ipsi ipsi 23:29 02.11.2008

Re: Najzad! :)

Ne sudim ti, samo iznosim svoje misljenje
ipsi ipsi 23:31 02.11.2008

Re: Najzad! :)

Moze pojasnjenje, naravno da moze....oni koji zale za onom zajednickom sta vec bi....bioloski da odu...


Pocetni post je svakako bio posvecen tome i na to sam odgovorio, a onda se preslo na zal za onim sto je nekima lijepa proslost, a vecini nocna mora.

Ni vise ni manje.
JJ Beba JJ Beba 23:35 02.11.2008

Re: Najzad! :)

citam vas i vidim nesto sto postujem, zal za mladoscu, zal za nekom drzavom koje vec dugo nema i sve ja to mogu da razumijem, ali dok to prepricavate u krugu svom, sami sa sobom....propagiranje toga kao ispravnoga vrijedja prvo mene, a da ne pricam o ljudima koji su jos gore prosli...mnogo je ruzno, eto ako vam ista znaci.

vređa te moj blog? muzika?
pa šta ako je to muzika nečije mladosti, detinjstva? bitlsi su muzika svačijih života, al neće svi da priznaju
ako te vređa moj bog idi na dugi. eno ti tamo super blog o bitci u kruger parku.
ovde se niko ne bije
ovde se širi mir, ljubav
:)
MilutinM MilutinM 23:39 02.11.2008

Re: Najzad! :)

JJ Beba JJ Beba 23:40 02.11.2008

Re: Najzad! :)

jeremija92
JJ Beba
.... traži radio luksemburg, zeleno svetlo na radiju je bio moj prvi lajtšou
:)


JJ Bebo, generacijo moja.:))

zajedno smo jači
:)
ipsi ipsi 23:41 02.11.2008

Re: Najzad! :)

ne, na temu tvog bloga sam odgovorio u prvom komentaru, ne pravi se blesava jer to nisi....moja ponuda za taj bend i dalje je iskrena.
JJ Beba JJ Beba 23:48 02.11.2008

Re: Najzad! :)

ne pravi se blesava jer to nisi.

you say goodbye i say hello
:)
jesen92 jesen92 00:01 03.11.2008

Re: Najzad! :)

Moze pojasnjenje, naravno da moze....oni koji zale za onom zajednickom sta vec bi....bioloski da odu...
...vi ste bas neki human covek....zelite smrt onih sa kojima se ne slazete ili koje ne razumete.

Pocetni post je svakako bio posvecen tome i na to sam odgovorio, a onda se preslo na zal za onim sto je nekima lijepa proslost, a vecini nocna mora.
Ni vise ni manje.
...moram da nabavim naocare.....
ipsi ipsi 00:05 03.11.2008

Re: Najzad! :)

Ne, ne zelim im smrt, znam da ih godine sustizu pa sam miran...ako vam je tako draze...


Nabavite, a ni sociva nisu skupa danas, ako mislite da vam naocare ne stoje.,....
JJ Beba JJ Beba 00:08 03.11.2008

Re: Najzad! :)

Pocetni post je svakako bio posvecen tome i na to sam odgovorio, a onda se preslo na zal za onim sto je nekima lijepa proslost, a vecini nocna mora.

Ni vise ni manje.

al ga protumači :))) mr postman
jesen92 jesen92 11:11 03.11.2008

Re: Najzad! :)

Nabavite, a ni sociva nisu skupa danas, ako mislite da vam naocare ne stoje.,....
..ma lepo mi stoje ali nisam utvrdila da mi trebaju, vi ste se me sinoc bacili u nedoumicu....posto je jutro pametnije od noci sve sam ponovo pregledala i opet nisam videla da je bilo ko pominjao drzavnost, drzavu staru i novu, jugonostalgiju...etc.....ali mi nije jasno odakle vama ta mrznja prema drzavi u kojoj smo svi ovde manje/vise rodjeni...nije mi poznato da postoji i da je postojala bilo gde i bilo kada neka drzava u kojoj su svi ljudi srecni...pa to bi bio raj!! nadam se da ste i vi lepo spavali .....
pnbb pnbb 16:28 03.11.2008

Re: Najzad! :)

.....a znali su i da se zezaju...:)

people in the cheaper seats , clap your hands..
the rest of you can just rattle your jewlery...
jeremija92 jeremija92 16:28 03.11.2008

Re: Najzad! :)

ipsi
ima vas,a iskreno da vam recem, pricam sa ljudima raznih generacija i vecina kaze....ma samo da odu....ne se ljutite, samo vam prenosim....citam vas i vidim nesto sto postujem, zal za mladoscu, zal za nekom drzavom koje vec dugo nema i sve ja to mogu da razumijem, ali dok to prepricavate u krugu svom, sami sa sobom....propagiranje toga kao ispravnoga vrijedja prvo mene, a da ne pricam o ljudima koji su jos gore prosli...mnogo je ruzno, eto ako vam ista znaci...

ipsi
Milutine, imali smo lijep odnos do sada, pa ne vidim razolg da ga prekinemo...samo prenesoh sta vasa prica budi u ljudima koji su izvan iste...meni ne smeta taj kruzic na radiju, sta vise, slusao sam taj prokleti Luksemburg i dok sam dijete bio i ne mogu reci da mi se nije dopadao.


"Sećanja mi ne možete oduzeti. Ja nisam kriv što sam se rodio kad sam se rodio i što mi je mladost prošla u najboljim godinama koje su se desile ovoj zemlji. Šta ću. Da sam mogao, učinio bih nešto da i vama bude lepo."

Poenta je mozda, ali samo mozda, u ovoj recenici.....ne, niko od mojih djecaka i djevojcica nije ljubomoran na vasu mladost, neka vam se i ponovi ako je tako lijepa bila, od srca vam zelim....ali ona posljednja recenica boli....kad vec niste mogli, onda umuknite, ljudskije je.

I ne, ne mislim konkretno na tebe, sta vise mislim da si ok tip....veselo povrsan, opusteno nezainteresovan, jednostavno bezlican...mislim na one koji krivicu prebacuju na nas koji smo samo se nasli u trenutku vaseg sunovrata.

ipsi
Ne sudim ti, samo iznosim svoje misljenje

ipsi
Moze pojasnjenje, naravno da moze....oni koji zale za onom zajednickom sta vec bi....bioloski da odu...


Pocetni post je svakako bio posvecen tome i na to sam odgovorio, a onda se preslo na zal za onim sto je nekima lijepa proslost, a vecini nocna mora.

Ni vise ni manje.

ipsi
ne, na temu tvog bloga sam odgovorio u prvom komentaru, ne pravi se blesava jer to nisi....moja ponuda za taj bend i dalje je iskrena.

ipsi
Ne, ne zelim im smrt, znam da ih godine sustizu pa sam miran...ako vam je tako draze...


Nabavite, a ni sociva nisu skupa danas, ako mislite da vam naocare ne stoje.,....


Ipsi, čoveče, šta ti sve ovo znači?!?
JJ Beba JJ Beba 16:37 03.11.2008

Re: Najzad! :)

pnbb
.....a znali su i da se zezaju...:)

people in the cheaper seats , clap your hands..
the rest of you can just rattle your jewlery...

:))
da, to je lennon mrtav ladan pre 40 godina uzviknuo sa pozornice, prilikom koncerta za kraljvsku porodicu i njinu pratnju
KafaJeGotova KafaJeGotova 20:52 02.11.2008

imagine

najjača stvar meni je imagine
jbg, bebo, večna borba...

ali, kad mlate glavama dok sviraju, a cice odlepljuju za njima :))

ssvetlana92 ssvetlana92 21:01 02.11.2008

Re: imagine

KafaJeGotova
najjača stvar meni je imagine
jbg, bebo, večna borba...

ali, kad mlate glavama dok sviraju, a cice odlepljuju za njima :))



Uplaših se da je neka od ovih "šizika" na slici, ja lično! :)))
jesen92 jesen92 21:24 02.11.2008

Re: imagine

"šizika"..haha..od kada nisam čula taj izraz...ajd sad ti objasni ovim mladima sta se sve podrazumevalo pod šizika....mnogo teško....kao i "padavičarka".....:)
JJ Beba JJ Beba 21:25 02.11.2008

Re: imagine

ali, kad mlate glavama dok sviraju, a cice odlepljuju za njima :))

moš zamisliti kafice kakv je to cika bila :))
pa zato su i prestali da live nastupaju.
u to doba nije bilo tehničkih mogućnosti kave su danas, modernog razglasa, monitoringa .
Od silne cike oni se na bini uopšte nisu čuli , pa često nisu znali koju pesmu sviraju...lennon je jednom rekao da je bilo neidrzivo.
inače i meni je Imagine najomiljenija bitls pesma., u principu je volim skoro sve lennonve pesme.
mada sam slaba i na eleanor rigby i ako ju je Paul komponovao

pnbb pnbb 16:25 03.11.2008

Re: imagine ??

inače i meni je Imagine najomiljenija bitls pesma


?
aj malo postovanja prema ostaloj 3..
JJ Beba JJ Beba 16:39 03.11.2008

Re: imagine ??

pnbb
inače i meni je Imagine najomiljenija bitls pesma


?
aj malo postovanja prema ostaloj 3..

??
zar ceo blog nije o svoj četvorici?
neko voli ovo neko ono..
ajd ti
:)
pnbb pnbb 17:01 03.11.2008

Re: imagine ??

ajd ti

ebony and ivory...

neko voli ovo neko ono..


ma dobro to, al imagine je ipak bio solo projekt... i to tako vrlo skoro posle raspada...

ajd ti

sad ozbiljno

revolver

simkke simkke 21:28 02.11.2008

Bitlsi

su mi jedan od tri naj benda, ali album The Beatles (znan kao White Album) mi je jedan od najlosijih, bez obira koliko je znacajan, po meni na njemu imaju slabiju "koncentraciju kvaliteta" nego na bar 6-7 drugih albuma. Sa Belog Albuma najbolja mi je Happiness is a Warm Gun. A najbolji album A Hard Day's Night.
JJ Beba JJ Beba 21:41 02.11.2008

Re: Bitlsi

simkke
su mi jedan od tri naj benda, ali album The Beatles (znan kao White Album) mi je jedan od najlosijih, bez obira koliko je znacajan, po meni na njemu imaju slabiju "koncentraciju kvaliteta" nego na bar 6-7 drugih albuma. Sa Belog Albuma najbolja mi je Happiness is a Warm Gun. A najbolji album A Hard Day's Night.

pa dobro :))
ja sam bila luda za Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band ...naravno da znam sve pesme...
ne samo zato što je on značajan po tome što je to prvi r'n'roll konceptualni album nego što me za njega vezuje mnogo toga
mada sada teško da imam potrebu da biram šta mi je nabolje...sve volim
:)

evo sa njega lovely rita
simkke simkke 21:58 02.11.2008

Re: Bitlsi

JJ Beba

simkkesu mi jedan od tri naj benda, ali album The Beatles (znan kao White Album) mi je jedan od najlosijih, bez obira koliko je znacajan, po meni na njemu imaju slabiju "koncentraciju kvaliteta" nego na bar 6-7 drugih albuma. Sa Belog Albuma najbolja mi je Happiness is a Warm Gun. A najbolji album A Hard Day's Night.pa dobro :))ja sam bila luda za Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band ...naravno da znam sve pesme...ne samo zato što je on značajan po tome što je to prvi r'n'roll konceptualni album nego što me za njega vezuje mnogo togamada sada teško da imam potrebu da biram šta mi je nabolje...sve volim:)evo sa njega lovely rita


Lovely Rita je super. Generalno, vise ih volim iz 1962-66 perioda nego kasnije. Bas taj Beli Album mozda i najmanje volim jer ima bar 10 pesama koje, bar ja, dozivljavam kao "prazan hod", tj. ono sto kazu "album filler". Nasao sam jednom jedan sajt (probacu da nadjem opet), na kome John i Paul detaljno objasnjavaju kako su koju pesmu napravili, cija je koja pesma i slicne stvari...John kaze za bar cetvrtinu svih njihovih stvari da su "album filleri", nekoliko njih i sa White Albuma....

P.S. Ja sam od onih sto vise vole Paul-a...:)))
JJ Beba JJ Beba 22:03 02.11.2008

Re: Bitlsi

Nasao sam jednom jedan sajt (probacu da nadjem opet), na kome John i Paul detaljno objasnjavaju kako su koju pesmu napravili, cija je koja pesma i slicne stvari...John kaze za bar cetvrtinu svih njihovih stvari da su "album filleri", nekoliko njih i sa White Albuma....

ima i onaj čuveni Lennonov intevju za playboy
ja volim inaravo i norwegian wood sa Rubber Soula
Murakamijev najpoznatiji roman se tako zove, inspirisan tom pesmom
simkke simkke 22:06 02.11.2008

Re: Bitlsi

A i ona "We're more popular then Jesus"...
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 21:48 02.11.2008

Odrastala sam

uz njih, tata ih je slusao a onda sam ih i ja nasledila....
AlexDunja AlexDunja 23:42 02.11.2008

:)))

Jednostavno nazvan The Betales svetsku slavu je stekao pod nazivom Beli album i smtara se najneobičnijim The Beatles izadnjem. Objavlen je u njihovoj tzv psihodeličnoj fazi koja je obilovala mnogobrojnim problemima, tenzijama i međusobnim trzavicama: Ringo napušta grupu pa se vraca; ubeđen da ga tretiraju kao pionira, "mlađeg saradnika, Džordž je ljut na Džona i Pola; Džon zahteva da Yoko Ono prisustvuje snimanjima što izaziva veliki bes i Paulovo protivljenje jer su imali dogovor da žene ne ulaze u studio dok rade. Brajan Epštajn je umro. Bitlsi su bili izgubljeni.

aha))
JJ Beba JJ Beba 23:50 02.11.2008

Re: :)))

aha))

tako kažu...

pad je najlakši deo uzleta
.)
MilutinM MilutinM 00:09 03.11.2008

Re: :)))

pad je najlakši deo uzleta

Ovde bi Radovan rekao:
Jer da uzletiš moraš prvo da padneš
JJ Beba JJ Beba 00:20 03.11.2008

Re: :)))

MilutinM
pad je najlakši deo uzleta

Ovde bi Radovan rekao:
Jer da uzletiš moraš prvo da padneš

a ja bih dodala - ko ima obavezu na let ima pravo na pad
KafaJeGotova KafaJeGotova 11:53 03.11.2008

Re: :)))

JJ Beba
MilutinM
pad je najlakši deo uzleta

Ovde bi Radovan rekao:
Jer da uzletiš moraš prvo da padneš

a ja bih dodala - ko ima obavezu na let ima pravo na pad

poleteo sam kao lasta, a pao kao usran golub :))
JJ Beba JJ Beba 14:46 03.11.2008

Re: :)))

KafaJeGotova
JJ Beba
MilutinM
pad je najlakši deo uzleta

Ovde bi Radovan rekao:
Jer da uzletiš moraš prvo da padneš

a ja bih dodala - ko ima obavezu na let ima pravo na pad

poleteo sam kao lasta, a pao kao usran golub :))

don't let mi down
radojicic92 radojicic92 23:53 02.11.2008

...

U novembru svet obeležava 4 decenije od izlaska Belog albuma


i sad udavise Ringa mejlovima:))

JJ Beba JJ Beba 00:00 03.11.2008

Re: ...

radojicic92
U novembru svet obeležava 4 decenije od izlaska Belog albuma


i sad udavise Ringa mejlovima:))


peace & love
)


kit_kat kit_kat 00:19 03.11.2008

boulevard of broken dreams

Bitlsi i to vreme su mi u srcu iako ih nisam prozivela!
Nije mi zao shto sam nisam prozivela 60te, 70te. Zalim za boljom i lagodnijom buducnoshcu, koju ne vidim.
Divan je post, hvala!
JJ Beba JJ Beba 00:26 03.11.2008

Re: boulevard of broken dreams

kit_kat
Bitlsi i to vreme su mi u srcu iako ih nisam prozivela!
Nije mi zao shto sam nisam prozivela 60te, 70te. Zalim je za boljom i lagodnijom buducnoshcu, koju ne vidim.
Divan je post, hvala!

uz pomoć onih koji te vole tu je, samo što nije. ta budućnost :)
hvala tebi kit ket

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana