Vanitas

edi-va RSS / 30.11.2008. u 21:06

 (lat. prazan privid, ništavnost, sujeta)

 200px-Allisvanity.jpg

 

 Preterana briga o sopstvenoj telesnoj ili duhovnoj lepoti, o sopstvenom izgledu, atraktivnosti i lepo formiranom karakteru  je definicija Sujete, barem po nemačkom prevodu iz Vikipedije.

Sujeta, kao takva, nam je svima poznata, i srećemo se svakodnevno sa svim njenim oblicima.

No, postoji i virtuelna sujeta – kao fenomen!? Ili kao devijacija!?

Krenimo od pretpostavke da je virtuelno sujetna osoba, ogrezla u virtuelno postojanje, pod pseudonimom, naravno - i tim svojim vidom postojanja, nadvladava realnost u toj meri, da  se samo u tom svom virtuelnom “ruhu” oseća dominantno, posebno, potrebno, bitno, veliko … ostvareno.

Koliko nam to govori o realnoj slici osobe koja se krije iza pseudonima, poznatijim kao: nickname?!

Propratna pojava virtuelnoj sujeti je virtuelna ljubomora. Osoba koja doživljava virtuelni svet kao stvarni, oseća i manifestuje ljubomoru, kao oblik nezadovoljstva o imaginarnom svetu u kome “postoji”.

Uzmimo za primer Blog, i reakcije na broj komentara, preporuka na iste ili na sam tekst, ili još bolje: autorska opcija, naslovna strana, VIP staus.

Koliko vam je sve to zaista bitno?

Koliko vam znači sopstveni, a (možda)  smeta tudji VIP status?

Koliko ste opterećeni slikom o “vama” koju ostavljate kroz svoj nastup – virtuelni?

 

Ukoliko ste sposobni da na deo ovih pitanja date iskren odgovor, prvenstveno sebi, bićete u prednosti u odnosu na pseudonim koji vas zastupa. Ukoliko po pročitanom tekstu, vaša prva reakcija bude obraćanje nekome, sa kim verujete da ste istomišljenik, putem pp-a, onda imate problem. Ogrezli ste u nešto što vam remeti realnost. Svest je prešla u imaginarni oblik, realnost postaje marginalna, samo se još u njoj funkcioniše mehanički. Počinje nesvesno da se živi virtuelno.

 

 


 

 



Komentari (54)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 21:12 30.11.2008

evo ja, na pr:))

drag mije moj nik:))
imam utisak da me vise ljudi zna kao ad,
nego kao...
i leeepo:)))
zeks92 zeks92 21:15 30.11.2008

Nik je maska...

...a blog je maskenbal...

Lepo je da si se vratila edi-va ... lepi pozdravi!
AlexDunja AlexDunja 21:16 30.11.2008

Re: Nik je maska...

a di si ti???
zex.
zeks92 zeks92 21:21 30.11.2008

Re: Nik je maska...

evo me draga ... vracam se polako ... nabadam po tastaturi ...
edi-va edi-va 21:21 30.11.2008

Re: evo ja, na pr:))

AlexDunja
drag mije moj nik:))
imam utisak da me vise ljudi zna kao ad,
nego kao...
i leeepo:)))


I meni je moj drag, a znaju mi i ime, mada volim da se krijem iza:




edi-va edi-va 21:26 30.11.2008

Re: Nik je maska...

zeks92
...a blog je maskenbal...

Lepo je da si se vratila... lepi pozdravi!


Gde si bre Zeks?
Hvala, hvala evo ti i jedna slichka:

AlexDunja AlexDunja 21:28 30.11.2008

Re: Nik je maska...

vracam se polako

samo polako:)
radujem se.
zeks92 zeks92 21:30 30.11.2008

A zamrlo potpalublje?

Koliko vam znači sopstveni, a (možda) smeta tudji VIP status?

Povecava citanost!

A ja sam "navijao" za podzemlje...ali od te ideje nije ostalo nista...bilo je dobrih autora, ali vecina je otisla na naslovnicu ili medju VIP-ove...mnogi su tamo izgubili autenticnost i energiju...ali neki su se dobro snashli...a kotlarnica koju sam ja zamisljao kao mesto za okupljanje postalo je puka periferija...sve je to (ne kazem da je zlonamerno) rezirala moderacija...



Re: A zamrlo potpalublje?



teorija zavere, a?:)))

zeks92
sve je to (ne kazem da je zlonamerno) rezirala moderacija...

AlexDunja AlexDunja 21:35 30.11.2008

Re: A zamrlo potpalublje?

teorija zavere, a?:)))

nije nije:)
radi samo tako.
zeks92 zeks92 21:45 30.11.2008

Re: A zamrlo potpalublje?

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron]teorija zavere, a?:))


Ma jok... njima fale dobri autori...mnogi si doshli do VIP statusa preko veze, a ne znaju da pisu...neki dobri blogeri su ih napustili , neki retko pisu, pa su oni uneli malo sveze krvi, sto nije zavera... vec novinarsko uredjivanje ....

ali tako je ideja potpalublja propala... takav je zivot!
edi-va edi-va 21:46 30.11.2008

Re: A zamrlo potpalublje?

zeks92
Koliko vam znači sopstveni, a (možda) smeta tudji VIP status?

Povecava citanost!

A ja sam "navijao" za podzemlje...ali od te ideje nije ostalo nista...bilo je dobrih autora, ali vecina je otisla na naslovnicu ili medju VIP-ove...mnogi su tamo izgubili autenticnost i energiju...ali neki su se dobro snashli...a kotlarnica koju sam ja zamisljao kao mesto za okupljanje postalo je puka periferija...sve je to (ne kazem da je zlonamerno) rezirala moderacija...





Zeks, ja sam pokrenula temu koja mi je bila na umu jos pre mog odlaska, a recimo da je i sav taj maskenbal-cirkus delimichno uticao na moje odjavljivanje ... mene strashno iritira isfoliranost i licimerje, a jos kad osetim prcukanje kroz komentare ... koje je pocelo posto sam ja jelte postala virtelno "popularna" .... uuuu yeah od toga se jebote da placati struja, a moze se i mazze na hleb, mislim taj virtuelni uspeh. Bull shit.

Ja volim da se zajebavam, sa opushtenim likovima, kad primetim da neko tripuje, ja lepo razjasnim nesporazum. A ovde se mnogo tripuje ... umishlja i izvlachi iz konteksta, a ono sto je najcrnje je kad primetish da neko pochne da te cima iz chiste, jebene, glupave, niske ljubomore, jer zivi neki nesrecan, nesredjen, usamljeni zivot, pa sam ja za to kriva u tom virtelnom trenutku.
edi-va edi-va 21:51 30.11.2008

Re: A zamrlo potpalublje?

teorija zavere, a?:)))


Gde si Ana sa prezimenom koje se teshko da izgovoriti:)))
Htela prvo da pishem o prevari, pa da vas pitam koja vishe boli: emocionalna ili fizichka ... inspirisana tvojim genomima:)))

Sad ipak reshila da postavim ovo, sto se kanim vec duzze vreme.

Pozdrav

Re: A zamrlo potpalublje?

super je i ovo, al ni prevara nije losa
edi-va edi-va 22:00 30.11.2008

Re: A zamrlo potpalublje?

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
super je i ovo, al ni prevara nije losa


Videcu neshto da namontiram do kraja sledece nedelje ... moram prvo da razmislim sta bi mene vishe bolelo:)))))
bobo92 bobo92 21:31 01.12.2008

Re: A zamrlo potpalublje?

edi-va
... umishlja i izvlachi iz konteksta, a ono sto je najcrnje je kad primetish da neko pochne da te cima iz chiste, jebene, glupave, niske ljubomore, jer zivi neki nesrecan, nesredjen, usamljeni zivot, pa sam ja za to kriva u tom virtelnom trenutku.

Ja to shvatam kao poziv na virtuelni S&M, samo sto nemam uvek zivce za isti.

Edi-va, super su ti blogovi. Ja sam tek danas pocela da ih citam, pa posto na ostale ne mogu da ostavim komentar, rekoh 'ajde ovde.
edi-va edi-va 08:39 02.12.2008

Re: A zamrlo potpalublje?


Ja to shvatam kao poziv na virtuelni S&M, samo sto nemam uvek zivce za isti.

Edi-va, super su ti blogovi. Ja sam tek danas pocela da ih citam, pa posto na ostale ne mogu da ostavim komentar, rekoh 'ajde ovde.


Kao prvo hvala, kao drugo:lepo si rekla, nemam uvek zivce za isti, ustvari nije mi bitno da se cimam sa nekim koga na ulici ne bih ni prepoznala. To kvazi blogo-drugarstvo, je isto samo privid, i traje koliko i sam log in.
Kada odsustvujete duze vreme sa bloga, vratite se potpuno u reality, i posmatrano sa distance vam relacije na blogu, nastupi, komunikacija ... postanu smesni.
ivana23 ivana23 21:47 30.11.2008

Sjajno Edi...

edi-va edi-va 21:53 30.11.2008

Re: Sjajno Edi...

ivana23


sjajna slichka Ivanchice
MilutinM MilutinM 23:39 30.11.2008

Nick

Kao što sam već na jednom blogu napisao, ja sam u stvari jedna ne... (mislim ono slično kao Unf) baba koja nema pametnija posla nego se pretvara da je jedan fin, lep i načitan gospodin
edi-va edi-va 07:57 01.12.2008

Re: Nick

MilutinM
Kao što sam već na jednom blogu napisao, ja sam u stvari jedna ne... (mislim ono slično kao Unf) baba koja nema pametnija posla nego se pretvara da je jedan fin, lep i načitan gospodin


Tachno sam znala da si baba

Evo da priznam da sam ja jedan namcorasti deda penzioner, koji se lozzi na mladjane tipove pa kako bi privukao njihovu pazznju, ja izigravam extra-super-hiper sjajnu cicu (blogericu)
MilutinM MilutinM 15:41 01.12.2008

Re: Nick

ja izigravam extra-super-hiper sjajnu cicu (blogericu)

Vidi: baš ti dobro ide, keve mi
Anjale Anjale 22:07 01.12.2008

Re: Nick

ja izigravam extra-super-hiper sjajnu cicu (blogericu)



Isto, takodje
edi-va edi-va 08:42 02.12.2008

Re: Nick

Anjale
ja izigravam extra-super-hiper sjajnu cicu (blogericu)



Isto, takodje


Svi mi pomalo nesto izigravamo, jer ovde imamo prostora i idealne uslove za to, samo ako se u to ogrezne, pa vise ne znas ni sam ko si u stvari, jesi li vise pseudonim ili ime i prezime iz licne karte ... onda je vreme za lecenje - definitivno.
reanimator reanimator 14:19 01.12.2008

čekaj...

...ti sad hoćeš da kažeš da to što se tuširam pred svaki dolazak na blog znači da sam virtuelno sujetan??
edi-va edi-va 14:26 01.12.2008

Re: čekaj...

reanimator
...ti sad hoćeš da kažeš da to što se tuširam pred svaki dolazak na blog znači da sam virtuelno sujetan??


Ne, ja hocu da kazem da je kolektivna svest velikim delom uticala na uslove zivota u Srbiji.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 17:35 01.12.2008

...

zanimljiv blog edi,
samo, meni se čini da ljudi i u realnom životu (ako to tako mož da se kaže) kreiraju neku vrstu virtuelnog. i tamo imaš vip i slične zaludjice, pp-došaptavanje, nekoliko lica, ledjno probijanje...da ne nabrajam.

možda je jedan od odgovora (na mnoga tvoja pitanja) - čovek, koji se boji da hoda sam.
edi-va edi-va 17:49 01.12.2008

Re: ...

snezana mihajlovic
zanimljiv blog edi,
samo, meni se čini da ljudi i u realnom životu (ako to tako mož da se kaže) kreiraju neku vrstu virtuelnog. i tamo imaš vip i slične zaludjice, pp-došaptavanje, nekoliko lica, ledjno probijanje...da ne nabrajam.

možda je jedan od odgovora (na mnoga tvoja pitanja) - čovek, koji se boji da hoda sam.


Konachno da se neko osvrne na temu:))

Samo bih malo preformulisala:
Modeli ponashanja iz realnog zivota (sve sto si nabrojala) se prenose u virtuelne zivote, koji se dodatno kreiraju.
ivana23 ivana23 18:22 01.12.2008

Re: ...

Konachno da se neko osvrne na temu:))

Moje maske su takodje u sklopu teme...:))
Mnogi na blogu manje ili vise uspeno nose po jednu ili vise maski.
edi-va edi-va 19:43 01.12.2008

Re: ...

ivana23
Konachno da se neko osvrne na temu:))

Moje maske su takodje u sklopu teme...:))
Mnogi na blogu manje ili vise uspeno nose po jednu ili vise maski.


Izvini, u pravu si:)

Da, i ja imam jos 2 nika koje povremeno koristim, jedan je AlexDunja a drugi je bravar
AlexDunja AlexDunja 20:57 01.12.2008

Re: ...

Da, i ja imam jos 2 nika koje povremeno koristim, jedan je AlexDunja a drugi je bravar

pa, chetkaj:))
el nas muvas,
el smo jedno??
:))
ivana23 ivana23 21:01 01.12.2008

Re: ...

edi-va
Izvini, u pravu si:) Da, i ja imam jos 2 nika koje povremeno koristim, jedan je AlexDunja a drugi je bravar


Nisam bas mislila na osobe koje imaju vise nikova (mozda ih i ima), vec na odnos prema drugima u odnosu na temu izvesnog bloga, ucesnike i (valjda) bioritam...

Krenimo od pretpostavke da je virtuelno sujetna osoba, ogrezla u virtuelno postojanje, pod pseudonimom, naravno - i tim svojim vidom postojanja, nadvladava realnost u toj meri, da se samo u tom svom virtuelnom “ruhu” oseća dominantno, posebno, potrebno, bitno, veliko … ostvareno.

Koliko nam to govori o realnoj slici osobe koja se krije iza pseudonima, poznatijim kao: nickname?!

Propratna pojava virtuelnoj sujeti je virtuelna ljubomora. Osoba koja doživljava virtuelni svet kao stvarni, oseća i manifestuje ljubomoru, kao oblik nezadovoljstva o imaginarnom svetu u kome “postoji”.


Ovo si bas dobro opisala. Taj osecaj moci da se nekome "skrese u lice", da se bude cinican, pametan a bez pokrica u argumentima...
Medjutim, oseca se nedostatak polit. blogova koji su bas davali ton takvom ponasanju.
Tenutno je situacija malo razvodnjena po pitanju tema, retki su ozbiljni razgovori pa time i osobine nikova koje si navela. Pocele su da se stvaraju grupe po interesovanju, a time se izvesni pojedinci osecaju jaci, jer (virtuelna) gupa podrzava svog clana.

edi-va edi-va 21:09 01.12.2008

Re: ...

AlexDunja
Da, i ja imam jos 2 nika koje povremeno koristim, jedan je AlexDunja a drugi je bravar

pa, chetkaj:))
el nas muvas,
el smo jedno??
:))


aham:)))

ja muvam ustvari mene samu

eee kad bih bila zlobna i pocela da nabrajam ko je sve, kad i kako ... prici nikad kraja (copyleft by JG)
edi-va edi-va 21:12 01.12.2008

Re: ...

Ovo si bas dobro opisala. Taj osecaj moci da se nekome "skrese u lice", da se bude cinican, pametan a bez pokrica u argumentima...


Da, ovo si ti sad bas dobro opisala ...

Drage moje, verujte mi da sam se za ovih par dana vec smorila, pa se pitam koji mi je (sad necem da pCujem jer ste vas dve fine) trebalo da se vracam ...
AlexDunja AlexDunja 21:34 01.12.2008

e, sacu ja da se uozbiljim:)

naravno da je trebalo da se vratis.
svima nama je komunikacija potrebna.
virtuelna, jednako kao i relana.
malko je nezgodno kada pomislis da je virtuelna bezbednija,
jer si pod nikom,i da je mogucnost da budes povredjena manja.
e nije. najcesce se ovde kao i tamo pokaze veoma
brzo ko zaista jesmo. pa tako i bude.
ne odustaje se od necega sto
ti donosi radost.
jer nigde, pa ni na blogu ne postoji ono
sto mi smatramo savrsenim. eto.
ivana23 ivana23 21:43 01.12.2008

Blog je...

edi-va edi-va 08:49 02.12.2008

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

naravno da je trebalo da se vratis.
svima nama je komunikacija potrebna.
virtuelna, jednako kao i relana.


Ja imam sasvim dovoljno realne komunikacije, nekad i previse onih koji me svakodnevno smaraju svojim problemima, jer eto cene moje misljenje, a meni je glupo da ponavljam uvek jedno te isto ... znaci da oni iz tog mog misljenja nista ne iskoriste i ne upotrebe.

Virtuelna komunikacija se kod mene u vecini slucajeva svodi na neozbiljno, povrsno ... recimo da se relaksiram, osim kad primetim da se nekome nanosi nepravda nicim izazvana, onda se posteno namucim da postavim stvari na svoje meto, a ne znam sto to radim, kad i u tom slucaju ne znam ko se krije iza pseudonima ...
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 09:40 02.12.2008

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

opet ja.
a, šta ako u bilo kakvoj komunikaciji nastupaš iskreno?
ili da okrenem:
da li ima ikakve komunikacije ukoliko si je (na bilo koji način) virtuelizovao?
ili:
da li ima razlike izmedju virt. i real?

moja primećivanja su da ljudi jako malo slušaju jedni druge, pa mu tako dodje i ovdi-malo čitaju.
a vraćaju se ili ostaju, jer možda imaju priliku da...počnimo žiiiivoootizpoočetkaaaa....
a život već teče li teče...

jedan od razloga što ne koristim faceb. je taj da mu ne vidim svrhu. ovakva okupljanja ovdi je mogu imati- brzinsko umrežavanje i razmena mišljenja-informacija. (što je i razlog što navraćam)

ponekad se zapitam, kada vidim koliko slova ostaje na ovim stranama, da li neki ljudi žive. jer, kad kreiraš svoj novi profil, teško je vratiti se starom. u izmišljenim profilima,čini se da ostaje onaj elemenat neizvesnog i promenljivog, nešto, što, s ovu drugu stranu ogledala nemaš.
i onda krene...sve ovo što ti pobroja gore.

al' ga sročih...
edi-va edi-va 10:04 02.12.2008

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

jedan od razloga što ne koristim faceb. je taj da mu ne vidim svrhu


E vidis, i ja sam do skoro uspevala da se oduprem pozivima na facebook koji su stizali od realnih prijatelja, kuma, skolskih drugarica ... dok me isti taj moj kum (najbolji drug) nije ubedio da se registrujem jer su tamo svi iz nase stare, skolske ekipe ... bilo mi zanimljivo prvih par dana da vidim kako neki izgledaju posle 15 godina, a danas zive u Americi ili sta ti ja znam gde ... posle mi vec postalo dosadno, videla i to je to, dok me nije navatala jedna blogerka na facebook-u, pa se opet malo pozabavim istim i sad su mi u prijateljima i neki blogeri, a nije mi uopste bila namera da se i tamo druzim sa blogerima, vec da odrzavam neki neobavezan kontakt sa ljudima koje poznajem, i mozda je to odgovor na tvoju konstataciju, ali opet iz mog ugla vidjenja- da je svrha facebook-a pronaci neke ljude kojih se rado secate iz skolskih dana ... a iskreno, meni je facebook dosadan, logujem se samo kad mi stigne nesto na mail, sto je opet retko i dobro je sto je tako.

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

edi-va meni je tvoja slika najbolja
constrictoria92 constrictoria92 13:53 02.12.2008

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

dok me nije navatala jedna blogerka na facebook-u, pa se opet malo pozabavim istim i sad su mi u prijateljima i neki blogeri, a nije mi uopste bila namera da se i tamo druzim sa blogerima




Nije los Face...

Inache, u pravu si za virtuelni zivot. Neki bas ogreznu u njega, mnogi budu povredjeni, mnogi nose maske, a poneki koriste blog za lechenje sopstvenih frustracija (e, od takvih se najvise nahebe u slucajnoj komunikaciji)...

Ovi poslednji (frustrirani) broje komentare, preporuke, citanja, sto je neko drugi VIP... Ako te shvate kao konkurenciju - moz' samo da se molis silama telesnim & bestelesnim da te ostave na miru... Znam slucaj JedneBlogerke gde dodje JednaEkipaBlogera samo da je zapljune, a textovi su joj krajnje benigni ('ocu reci, nikog ne dira, itd.). Zasto to rade, cime ih iritira - djavo ce ga znati...
Moje pravilo:
ako mi se ne svidja neka tema - necu da je citam; a ako je bas procitam - necu da komentarisem... Sto da trosim energiju na stvari koje smatram glooposcu...
Inace, mnoge blogere i teme volim da citam (i citam), ali, jednostavno, posle nekih citanja nemam sta da dodam, pa lupim samo preporuku bez komentara. 'ocu reci, glupo je i ostaviti komentar zarad komentara...
Ovo me podseti i na slucaj kad ti se javi neko na PP ili ti napise na blogu "a sto te nema kod mene na blogu". , a ti si uredno procitao njegov blog, ali nisi komentarisao. To me mnogo nervira...

Uffff, bas se raspisah...
AlexDunja AlexDunja 14:41 02.12.2008

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

const,
moze li neki apdejt oko svratista, pliz?
edi nece zameriti zbog trola,
a je ne kapiram da li sam nesto propustila,
ili se ne desava nista novo.
edi-va edi-va 15:27 02.12.2008

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
edi-va meni je tvoja slika najbolja


Ne znam na koju mislis?
edi-va edi-va 15:33 02.12.2008

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

Inace, mnoge blogere i teme volim da citam (i citam), ali, jednostavno, posle nekih citanja nemam sta da dodam, pa lupim samo preporuku bez komentara. 'ocu reci, glupo je i ostaviti komentar zarad komentara...


Da, upravo tako. Sta vise sam davala preporuke tekstovima gde autor istog to nikada ne bi poverovao ... medjutim, radi se o tekstu, koji je za preporuku, a taj ko ga je pisao je neko koga ne poznajem.

Ovo me podseti i na slucaj kad ti se javi neko na PP ili ti napise na blogu "a sto te nema kod mene na blogu". , a ti si uredno procitao njegov blog, ali nisi komentarisao. To me mnogo nervira...


Bingo! Jos jedaRed ... to je meni smesno. Ko da je neko u obavezi da ostavlja komentare po principu, ja kod tebe ti kod mene.

Nije los Face..


aham

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

edi-va

Ana WithAFamilyNameTooHardToPronedi-va meni je tvoja slika najboljaNe znam na koju mislis?

ona animirana, u profilu
AlexDunja AlexDunja 19:34 02.12.2008

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

ona animirana, u profilu

to nam edi kaze da nas voli :))
samo ona ima vece:)

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

AlexDunja
ona animirana, u profiluto nam edi kaze da nas voli :))samo ona ima vece:)

ko edi? vece od ove na slici?
svojevremeno sam razmisljala da o sebi u profilu napisem - everything counts in large amounts
edi-va edi-va 20:14 02.12.2008

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
AlexDunja
ona animirana, u profiluto nam edi kaze da nas voli :))samo ona ima vece:)

ko edi? vece od ove na slici?
svojevremeno sam razmisljala da o sebi u profilu napisem - everything counts in large amounts



:)))))))))))))

Ana to je neka tamo izguglana, bas mi se dopala, a ide mi i uz virtuelni imiDz
AlexDunja AlexDunja 20:30 02.12.2008

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

everything counts in large amounts

patotikaem:))
Anjale Anjale 22:33 02.12.2008

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

Uffff, bas se raspisah...



Dobro je da jesi, jer sam ja sve to htela da napisem.
Ali bila si brza

A za slucaj OneBlogerke znam i ja
MilutinM MilutinM 23:42 02.12.2008

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

everything counts in large amounts

Size METTERS!
edi-va edi-va 08:04 03.12.2008

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

MilutinM
everything counts in large amounts

Size METTERS!



Nego sta, nego matters, and nothing else matters ...

Nego Majlutine, kad si vec tu da ti kazem nesto bitno.
Nisam stigla da procitam tvoj blog o Indiji, jesam jednu cetvrtinu ... eto, samo da znas da te ne ignorisem, ali sam ga preporucila jer sam videla ulozeni trud i vreme.

E, a ovo sam napisala sad ustvari kao primer za komentar od cons
MilutinM MilutinM 23:45 03.12.2008

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

Nisam stigla da procitam tvoj blog o Indiji, jesam jednu cetvrtinu ...

Ma, draga drugar'ce, nema Zime. Znam ja da ti često misliš na menI, kao i ja na tebI.

Ne merim ja ljude po količini komentara, ni najmanje
edi-va edi-va 07:25 04.12.2008

Re: e, sacu ja da se uozbiljim:)

Ne merim ja ljude po količini komentara, ni najmanje


Znam.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana