Gradjanske inicijative| Zdravlje

Odgovor prof. dr Stanojevića br. 2

Krugolina Borup RSS / 04.12.2008. u 11:13

AUTOR: Prof. dr Dušan Stanojević, načelnik GAK Narodni front

socrates.jpgGospodjo Krugolina, ovo je moje poslednje pismo upućeno vama, jer nemam vremena da se sa vama zamajavam. Imam utisak da sam izigran. Da je izigrano Ministarstvo i da je izigrana javnost Srbije. Ja lično osećam veliku uvredu koju ste naneli meni lično i svim zaposlenima širom porodilišta Srbije. Kada sam vam napisao ono o robinjama i te kako se nisam debelo prevario kako vi kažete. Naj časnije sam pristupio ovom zadatku da se pronadju i otklone nesuglasice izmedju pacijenata sa jedne i lekara i osoblja sa druge strane. Medjutim ispostavilo se nešto sasvim suprotno. Moram da vam dam do znanja da isto kao što se trudim da zaštitim pacijenta, trudnim se i da zaštitim osoblje od napada pacijenata koji su nekada neuvidjavni.

Da krenemo redom. Od vas sam dobio otvoreno pismo i pažljivo ga pročitao. U jednom trenutku sam shvatio da je vaša politička opcija, odnosno da se zalažete za uvodjenje robovlasničke demokratije u Srbiji. Moram da priznam da sam se veoma obradovao ne zato što je to i moja politička opcija, već zato što je moj veliki hobi proučavanje Stare Grčke sa naročitim zanimanjem za period vremena posle persijskih ratova kada dolazi do procvata robovlasničke deomorkatije u doba Perikla. Hteo sam da vam u tom smislu napišem da treba da znate da u robovlasničkoj demokratiji neko mora da bude rob. I ako vam podje za rukom da u Srbiju uvedete robovlasničku demokratiju ja ću se staviti na stranu Spartaka, bez obzira da li mi bude zapalo da budem rob ili robovlasnik. Neću vam objašnjavati ko je bio Spartak, jer sam shavtio iz daljeg dopisivanja sa vama da vi o tome pojma nemate i da nije vredno truda da saznate. Pomislio sam da ću imati sa kim da razgovaram na ravnom nivou ali sam se grdno prevario. Moje interesovanje za taj period vremena je usmereno zbog toga što sam kao veoma radoznao čovek bio znatiželjan da saznam kako su ljudi toga doba u tako surovim društvenim uslovima preživljavali. Zbog toga sam nećete verovati izuzetno dobro naučio grčki jezik da čitam i pišem, a o govoru i da ne govorimo. I uvek kada vidim neko gradjevinarsko delo antičke kulture, kao Partenon na primer, ne znam da li da mu se divim ili da ga poštujem kao spomenik jednoj strašnoj ljudskoj patnji. Trebalo je ogromne komade mermera prebaciti iz majdana Penetelis koji se nalazi na desetine kilometara od Atine do Akropolja gde je Partenon podignut.

Pre nego što predjem na stvar morate znati da je moja omiljena istorijska ličnost čovek tog vremena. Moje omiljene istorijske ličnosti nisu ni Kraljević Marko, ni Miloš Obilić, ni Obrenovići , ni Karadjordjevići, ni drug Tito, ni Zoran Djindjić mada sve njih zajedno izuzetno poštujem i cenim. I o svima njima znam više nego njihovi obožavaoci. Dakle moja omiljena istorijska ličnost je filozof Sokrat. Za razliku od vas gospodjo Krugolina koja zna da sve zna, mučeni Sokrat je običavao da govori da zna da ništa ne zna. Bio je pronicljiv, nekada grub, nekada sarkastičan ali uvek dovoljno provokativan da iz svog sagovornika izvuče ono što sagovornik misli. Nećete verovati Sokratova majka je bila babica. Babica se na grčkom kaže MEA pa je ta njegova osobina nazvana babička veština ili meeutika. Neki kažu i majutika. To mi se u životu dopalo pa sam po ugledu na njega ponekad provokativan da bi ljudi kazali ono što misle. A to mi je najvažnije. Ovde ne želim da uporedjujem sebe sa Sokratom, jer ja sam mali mrav a on je andjeo, iako je umro nekoliko vekova pre Hrista.

Tako sam i vama gospodjo Krugolina napisao ono o robinjama da bi vi kazali ono što mislite. I gle čuda vi ste se upecali kao somče na bućkalo. Trokraka udica pravo u želudac. Dakle da rezimiramo vi se zalažete za nešto upotrebljavajuće strane reči koje uopšte ne znate šta znače. I to u ime Svetske Zdravstvene Organizacije. Pa da li ste vi normalni. Da li mislite da ja kao direktor najvećeg porodilišta u zemlji ne znam koji su stavovi SZO. Uzred budi rečeno imam utisak da se gospodin koji je došao sa vama na sastanak u Institut Batut, zagražavao nad pakistanskim narodom i narodom Sri Lanke. Za vašu informaciju da vam kažem da je predsednica SZO za ginekologiju bila iz Pakistana a da je sada gospodin Šet iz Indije. Vi mislite da su u SZO samo amerikanci i englezi. Nedavno je kod mene u gostima bio doktor iz Bombaja. Hteo je da bude nedelju dana i ostao sedam nedelja. Rekao mi je da u Beograd treba doći da se uči medicina. To što vi upotrebljavate strane reči čije značenje ne znate nije ništa novo. U srpskoj književnosti je opisana jedna takva gospodja koja upotrebljava reči MIKOFO i KOMIFO. Samo što to kod posmatrača izaziva smeh a ovo sa vama je veoma ozbiljno.

Još nešto. U Staroj Grčkoj porodjaju su prisustvovale robinje. U retkim prilikama kada žena ne može da se porodi dolazila je školovana babica. Gospodjama je bilo ispod časti da brišu pod i porodilju. Ne znam da li znate da robinje nisu imale nikakva prava i da je gospodar mogao da ih ubije na licu mesta

Uvoda je bilo dosta. Dakle da se vratimo na otvoreno pismo. Navešću inkriminisanu rečenicu. Vi se u ime SZO zalažete u pasusu prisustva oca na porodjaju da žena treba da se poradja u prisustvu partnera , najboljih prijateljica ili prijatelja, dula ili primalja. Doktora nema nigde.

Dakle vi nemate pojma šta je DULA. A zalažete se da i ona odnosno one budu na porodjaju. I to u ime SZO. Da niste preterali. Da li ste to sami našli ili vam je neko dao. Da li imate zadatak da blatite srpsku medicinu ne birajući sredstva.

Za vašu informaciju DULOS je rob na grčkom a DULA robinja koja je takodje mogla da prisustvuje porodjaju. Ove reči su izvedene od glagola dulevo, što znači raditi. Dula je rodjena robinja, dakle devojčica koju je rodila neka druga rodbinja. Postoji i izraz SKLAVOS što znači da je rob nastao porobljavanjem nekog drugog grada. I izraz EHMALOTOS što obično označava zarobljenika.

Dakle vi se zalažete da porodjaju ni manje ni više prisustvuju robinje. Pametnije bi vam bilo da uzmete da čitate knjige a ne da se majete po internetu mlateći praznu slamu jer vi nemate dovoljno znanja da razumete šta tu piše. Vaša aktivnost može da nanese više štete nego koristi. Sada se samo postavlja pitanje da li su i užasne priče koje ste nam pričali izmišljene. Jer dozvolićete vama se više ne može verovati.

 



Komentari (435)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Krugolina Borup Krugolina Borup 11:14 04.12.2008

Odgovor Krugoline

Dragi prof. dr Stanojeviću,

Zahvaljujem Vam na odgovoru. Razočarana sam što ste odlučili ne odgovoriti na ostala pitanja iz mog Otvorenog pisma, uprkos tome što ste obećali da ćete to uraditi. Žao mi je što ste umesto konstruktivnog dijaloga koji bi rasvetlio i rešio probleme na koje se žalimo, odlučili potegnuti za konfrontacijom i pokušajima diskreditacije.

Pozdrav.
Krugolina.

jednatanja jednatanja 11:36 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

"Vaša aktivnost može da nanese više štete nego koristi...."

"...pomalo zastarelom sistemu koji je danas u 21.veku sazreo za preispitivanje, i kojeg treba poboljsati da bi u nasoj i vasoj Srbiji imali sto vise zadovoljnih porodilja. Spreman sam da saradjujem po tom pitanju sa gradjanskom inicijativom jer je i meni licno, kao lekaru i coveku do ovoga izuzetno stalo."

...je sve sto je trebao da kaze, a nije.
112358oo 112358oo 12:26 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

"SOKRAT: Da uzmemo, ako hoćeš dve vrste bića: jednu vidljivu, drugu nevidljivu.
KEBET: Uzmimo.
SOKRAT: I nevidljivu kao onu koja svagda ostaje sebi jednaka, a vidljivu kao onu koja nikada ne ostaje sebi jednaka?
KEBET: Uzmimo i to!
SOKRAT: Elem dalje! Nije li jedan deo nas samih telo, a drugi deo duša?
KEBET: Svakako.
SOKRAT: Pa kojoj će od te dve vrste telo biti sličnije i srodnije?
KEBET: Vidljivoj, to je svakome očevidno.
SOKRAT: A šta je sa dušom? Je li on vidljiva ili nevidljiva?
KEBET: Bar za ljude nevidljiva, Sokrate!
SOKRAT: Ali, ipak, bar mu određujemo vidljivo i nevidljivo prema prirodi ljudskoj? Ili misliš po kojoj drugoj?
KEBET: Po ljudskoj.
SOKRAT: Šta da kažemo, dakle o duši? Da kažemo da je vidljiva ili da nije vidljiva?
KEBET: Nije vidljiva?
SOKRAT: Dakle, nevidljiva je.
KEBET: Dabome!
SOKRAT: Duša, prema tome, više nego telo liči na nevidljivo, a telo na vidljivo?
KEBET: Sasvim tako mora biti, Sokrate!"
Platon, Fedon, str. 124.

biće da si se dušane (stanojeviću) rastao od svoga imena.... sokrat nije imao u vidu ovaj slučaj kada je razgovarao sa kebet-om.....
nego ti, blago meni, počni da pišeš neopozivu ostavku i javi ako ti treba pomoć da se spakuješ.......
gaston92 gaston92 12:30 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

Pa OK, mislim da bi trebalo da se organizuje nova peticija za smenu ovog %$@%&*#, naravno, ako ga ministar ne bude smenio. Ako ovaj i dalje bude ostao na svom poslu, nema nista od ove citave akcije. To bi bio i dobar primer ostalim nacelnicima sta moze da ih ceka.

dragonballs dragonballs 13:08 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

Krugolina Borup
Dragi prof. dr Stanojeviću,Zahvaljujem Vam na odgovoru. Razočarana sam što ste odlučili ne odgovoriti na ostala pitanja iz mog Otvorenog pisma, uprkos tome što ste obećali da ćete to uraditi. Žao mi je što ste umesto konstruktivnog dijaloga koji bi rasvetlio i rešio probleme na koje se žalimo, odlučili potegnuti za konfrontacijom i pokušajima diskreditacije. Pozdrav.Krugolina.


Sta da vam kazem, verujem da vam je pre svega ZAO da je do ovakvog odgovora doslo. Kao i meni i verujem mnogima.
Vi niste nicim zasluzili ovakav odgovor i ovakvo ophodjenje. I zato budite spokojni i mirno spavajte. On to verovatno nece moci, ili bar ne bi trebalo.
Vi niste u sukobu ni sa kim, vi niste destrkuktivac, vi ste stvaratelj, vi ste neko ko vidi ispred drugih, ko ima viziju i ko nesebicno zeli da tu viziju podeli sa drugima, sa svima, pa i sa Stanojevicem i njemu slicnima.
Ne zalostite se, nastavite dalje, ne predajte se. Pobedicete sigurno.
112358oo 112358oo 13:59 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

d_sandic
Krugolina, da vama malčice ne inponuje ova popularnost?

a da ti nemaš problem sa promenama?
d_sandic d_sandic 14:35 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

112358oo

d_sandicKrugolina, da vama malčice ne inponuje ova popularnost?a da ti nemaš problem sa promenama?


Ja bi odgovorio, ali me brisali. Bilo bi krnje. Pozdrav.
iris.davidovich iris.davidovich 15:01 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline


jako sam se razalostila, jako. ovako da odgovara neko ko vodi kliniku... tesko je da se sakrije ono sto covek nosi u sebi, jelte. mislim da je zeleci da upeca krugolinu, upecao sam sebe na to postavljeno buckalo. ono sto vredja i izigrava srpsku javnost, gosn stanojevicu, nije krugolina, nego taj vas prezrivi stav, odnos prema nama i misljenje o nama pacijentima, tabano godinama i godinama unazad. no, vratite se vi zasticivanju svojih kolega, jer ovo je zapravo hajka na njih, nastala iz opste dosade, zla i gluposti onih koji su imali cast da ih sretnu.


oldtajmer92 oldtajmer92 16:27 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

Krugolina,

Posle ovoga se samo nadam da nemate nameru da se opet poradjate u Srbiji.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:49 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

oldtajmer92
Krugolina,Posle ovoga se samo nadam da nemate nameru da se opet poradjate u Srbiji.


A što?
Ako bude zatrebalo, videću s prof. dr Vukom Stambolovićem gde to najbolje to da uradim.
centaura centaura 17:50 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

Kao sto rekoh , ima mnogo vecih problema od klistiranja , a nekako sam i posumnjala da ce doktora uvrediti ovo SAMOPROGLASENO pravo glasa!

Eto , sada nikako necemo doznati kako je to poroditi se!
parobrod parobrod 17:58 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

nesto mi pade na pamet, pa da podelim sa vama,
privatizovali smo sve i svasta otpusitli smo tolike radnike, sada ce da mi kazete da to nema veze ni sa krugolinom ni sa stanojevicem, ali se gadno varate, mislimda treba da se napise tender za GAK , pa da vidis kako bi onda bilo drugacije.
oldtajmer92 oldtajmer92 18:24 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

nesto mi pade na pamet, pa da podelim sa vama,
privatizovali smo sve i svasta otpusitli smo tolike radnike, sada ce da mi kazete da to nema veze ni sa krugolinom ni sa stanojevicem, ali se gadno varate, mislimda treba da se napise tender za GAK , pa da vidis kako bi onda bilo drugacije.


Jao, nemoj molim te sa privatizacijom zdravstva. Evo ovde u SAD tako radi pa i to ima niz svojih problema...
niccolo niccolo 21:08 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

oldtajmer92
nesto mi pade na pamet, pa da podelim sa vama,
privatizovali smo sve i svasta otpusitli smo tolike radnike, sada ce da mi kazete da to nema veze ni sa krugolinom ni sa stanojevicem, ali se gadno varate, mislimda treba da se napise tender za GAK , pa da vidis kako bi onda bilo drugacije.


Jao, nemoj molim te sa privatizacijom zdravstva. Evo ovde u SAD tako radi pa i to ima niz svojih problema...


Zar nije u SAD problem sa zdravstvenim osiguranjem, a ne samim zdravstvenim ustanovama?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:28 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

Zar nije u SAD problem sa zdravstvenim osiguranjem, a ne samim zdravstvenim ustanovama?

ne sasvim, mada uglavnom. cula sam od drugarice kojoj je opet pricala koleginica koja zivi u bostonu sledecu pricu. koleginica je imala povredu kolena na skijanju. trebali su da joj hitno operisu ali nisu. povezali su joj i kao da ceka par nedelja, da se to samo resi. posle tih par nedelja situacija je bila gora, nista se nije samo resilo. onda je otisla u drugu bolnicu, dodatna ispitivanja i tako su je zamajavali jos par nedelja i nisu je operisali. ponovo su joj povezivali nogu iako im je rekla da radi na univerzitetu i da moraju hitno nesto da preduzmu da bi sto pre mogla da hoda i nesmetano radi. zena i sad, posle mislim dve godine ima problema sa tim kolenom.
u isto vreme se slicna nezgoda desila i jednom od najvecih sportista (mislim golf da je u pitanju). e njega su operisali koliko odmah.
postoji neki protokol po bolnicama koliko kakvih operacija obavis i naravno Koga operises. valjda ako trosis vreme na sitne operacije, neces bolnici da doneses vise para, te ces i da zaradis manje. tako da, ako si seleb ili jako bogat onda se ne sekiraj. ako si samo univerzitetski profa (sa osiguranjem!) nije sigurno kakvu ces uslugu da dobijes.
naravno, ne mogu sve ovo da tvrdim ali ako ima ovde ljudi koji imaju iskustva sa US bolnicama, nek kazu iz prve ruke kako to ide.
a sa privatnim osiguranjima je cirkus.
oldtajmer92 oldtajmer92 22:36 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

Takodje postoji tzv defanzivna medicina, sto znaci da doktori rade gomilu, cesto nepotrebnih, ispitivanja, u strahu da ne budu tuzeni. Onda s tim u vezi, ako neko digne dovoljnu "frku", i zali se na "prave stvari", opet zbog straha od tuzbe, moze da se desi da ga prime preko reda sto inace ne bi...

Bebo

ja sam takodje pokidala prednji ukrsteni ligament kolena na skijanju. tu postoje 3 ishoda
33% ljudi nema vecih dugotrajnih problema posle fizikalne
33% ljudi ima problema ali moze da funkcionise
33% ne moze da zivi normalno
odluka o operaciji se donosi tek posel 3 meseca fizikalne. ne operise se po definiciji.
ovo pod uslovom da se radilo o ovakvoj povredi kolena koja je najcesca povreda na skijanju.

pricao mi pera, kako je zika... to bas nije neki argument. nemoguce je raspravljati o konkretnim medicinskim slucajevima na osnovu toga ko je kome sta rekao.
niccolo niccolo 22:51 04.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

Hvala na pojasnjenjima.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:04 04.12.2008

Re: Bebo

naravno da je zika i pera i da nisam doktor (a ni ona, zika i pera ali je ona u kasnijim razgovorima sa kolegama dobila sliku kakvu ja prenosim, a vidim da je neko pomenuo defanzivnu medicinu sto mi lici na njen slucaj, gomila ispitivanja...
jbm_58 jbm_58 08:19 05.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

Krugolina Borup
oldtajmer92
Krugolina,Posle ovoga se samo nadam da nemate nameru da se opet poradjate u Srbiji.


A što?
Ako bude zatrebalo, videću s prof. dr Vukom Stambolovićem gde to najbolje to da uradim.


http://www.majkahrabrost.com/kengurica001.htm
parobrod parobrod 11:56 05.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

bebo moras da das vise detalja, prica deluje potpuno logicno i ispravno,
zavisi od mnogo stvari, neke operacije nisu predvidjene posle oderedjenih godina itd..
mora mnogo vise detalja da bi stavilo na papir tzv medicina u dve brzine za bogate i siromasne.
Za detalje bi trebalo malo vise o tacnoj prirodi povrede, pa onda jedno duze objasnjenje, ovako sa nekoliko predpostavki deluje logicno.
vracarac92 vracarac92 12:53 05.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

mislimda treba da se napise tender za GAK , pa da vidis kako bi onda bilo drugacije.

A šta da radimo sa zemljištem na kome se porodilište nalazi? Ono je od jedne porodice oduzeto 1948. godine. Do tada je na tom mestu stajalo 9 malih dvospratnica i sve je nacionalizovano a s' obzirom da je donesen zakon o restituciji...Šta vi predlažete potomcima starih vlasnika?
mariopan mariopan 14:12 05.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

Krugolina Borup
Dragi prof. dr Stanojeviću,

Zahvaljujem Vam na odgovoru. Razočarana sam što ste odlučili ne odgovoriti na ostala pitanja iz mog Otvorenog pisma, uprkos tome što ste obećali da ćete to uraditi. Žao mi je što ste umesto konstruktivnog dijaloga koji bi rasvetlio i rešio probleme na koje se žalimo, odlučili potegnuti za konfrontacijom i pokušajima diskreditacije.

Pozdrav.
Krugolina.


Izvini sto se guram ovde na vr strane ali pitala bih gospodina Ministra da li lekari znaju da prepoznaju porodjaj ili onako odoka donose dijagnoze i tako ugrozavaju zivot trudnice i bebe kao u slucaju iz Barica gde se porodila mlada zena u kupatilu, u nehigijenskim uslovima, zato sto su je vartili kuci sa dijagnozom upale besike? Vest od jutros !

Tako je i "komisija" konstatovala da nema propusta lekara jer se ta zena nije poradjala kada su je odbili i vratili kuci sa pogresnom dijagnozom.....valjda je bebu nosila u cegeru pa je samo izvadila kada je dosla kuci?

Kako "nije bilo propusta lekara" ko bi odgovarao da su majka i beba dobile sepsu ili da je nesto drugo krenulo po zlu a moglo je? NIKO?

Ako neke lekare i neke druge 'lekare" iz "komisije" ne treba krivicno goniti mozda ih bar treba NAJURITI iz sluzbe...pa nadalje i neke iz hitne pomoci po koje je suprug uspanicen OTISAO LICNO I ZATEKAO IH SVE KAKO SPAVAJU ...ali poslali su VOZACA da poradja trudnicu?????
Da li te ljude i dalje PLACAMO SVI MI A VI IH STITITE UMESTO DA IH NAJURITE?

MOTKA TREBA DA RADI AKO NECE DA RADI ONAJ KO JE ZA TO PLACEN.

Hvala Krugolina na prostoru , nisma imala gde da isresem ovaj jad od jutros.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:10 05.12.2008

mariopan,

ja mislim da ti nas zamajavaš...daj ako imaš nešo o Periklu, može i o Sokratu...možda i o etimologiji naziva robova u staroj Grčkoj ili uzmi i pročitaj neku knjigu, a mani se ovih zlonamernih dnevnih vesti i interneta.
mariopan mariopan 17:48 05.12.2008

Re: mariopan,

Jelica Greganović
ja mislim da ti nas zamajavaš...daj ako imaš nešo o Periklu, može i o Sokratu...možda i o etimologiji naziva robova u staroj Grčkoj ili uzmi i pročitaj neku knjigu, a mani se ovih zlonamernih dnevnih vesti i interneta.

Nemam o Grcima ali ima ministar
Zato on ne zna sta se radi po porodilistima, mnogo cita , nema vremena da se mesa u svoj posao.
mariopan mariopan 11:50 06.12.2008

Re: mariopan,

mariopan
Jelica Greganović
ja mislim da ti nas zamajavaš...daj ako imaš nešo o Periklu, može i o Sokratu...možda i o etimologiji naziva robova u staroj Grčkoj ili uzmi i pročitaj neku knjigu, a mani se ovih zlonamernih dnevnih vesti i interneta.

Nemam o Grcima ali ima ministar
Zato on ne zna sta se radi po porodilistima, mnogo cita , nema vremena da se mesa u svoj posao.

Izvinjavam se g. ministru sto sam moj komentar uputila njemu (greskom) umesto g. Stanojevicu , kome je bilo upuceno. Dok se g. Stanojevic bavi starim Grcima i pravda svoje kolege mogao bi da razmisli koliko su po zivot opasnih gresaka lekari napravili samo u ovom jednom slucaju. Da sam umela odgovrila bih mu i zesce kako mi je pao mrak na oci.
mariopan mariopan 12:12 06.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

mariopan
Krugolina Borup
Dragi prof. dr Stanojeviću,

Zahvaljujem Vam na odgovoru. Razočarana sam što ste odlučili ne odgovoriti na ostala pitanja iz mog Otvorenog pisma, uprkos tome što ste obećali da ćete to uraditi. Žao mi je što ste umesto konstruktivnog dijaloga koji bi rasvetlio i rešio probleme na koje se žalimo, odlučili potegnuti za konfrontacijom i pokušajima diskreditacije.

Pozdrav.
Krugolina.


Izvini sto se guram ovde na vr strane ali pitala bih gospodina Ministra da li lekari znaju da prepoznaju porodjaj ili onako odoka donose dijagnoze i tako ugrozavaju zivot trudnice i bebe kao u slucaju iz Barica gde se porodila mlada zena u kupatilu, u nehigijenskim uslovima, zato sto su je vartili kuci sa dijagnozom upale besike? Vest od jutros !

Tako je i "komisija" konstatovala da nema propusta lekara jer se ta zena nije poradjala kada su je odbili i vratili kuci sa pogresnom dijagnozom.....valjda je bebu nosila u cegeru pa je samo izvadila kada je dosla kuci?

Kako "nije bilo propusta lekara" ko bi odgovarao da su majka i beba dobile sepsu ili da je nesto drugo krenulo po zlu a moglo je? NIKO?

Ako neke lekare i neke druge 'lekare" iz "komisije" ne treba krivicno goniti mozda ih bar treba NAJURITI iz sluzbe...pa nadalje i neke iz hitne pomoci po koje je suprug uspanicen OTISAO LICNO I ZATEKAO IH SVE KAKO SPAVAJU ...ali poslali su VOZACA da poradja trudnicu?????
Da li te ljude i dalje PLACAMO SVI MI A VI IH STITITE UMESTO DA IH NAJURITE?

MOTKA TREBA DA RADI AKO NECE DA RADI ONAJ KO JE ZA TO PLACEN.

Hvala Krugolina na prostoru , nisma imala gde da isresem ovaj jad od jutros.

IZVINJAVAM SE G MINISTRU, MOJ KOMENTAR JE BIO UPUCEN G STANOJEVICU.


ALI NE BI BILO LOSE DA GA PROCITA I G MINISTAR I DA REAGUJE DOK ZA NEKOGA NE BUDE KASNO.

Izvini Krugolina ,i dragi blogeri, stalno se dopisujes sa ministrom , pa mi je greska promakla.A meni pao mrak na oci , otud i ova zamena licnosti.
palilulac palilulac 01:47 07.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

Krugolina Borup
Dragi prof. dr Stanojeviću,

Zahvaljujem Vam na odgovoru. Razočarana sam što ste odlučili ne odgovoriti na ostala pitanja iz mog Otvorenog pisma, uprkos tome što ste obećali da ćete to uraditi. Žao mi je što ste umesto konstruktivnog dijaloga koji bi rasvetlio i rešio probleme na koje se žalimo, odlučili potegnuti za konfrontacijom i pokušajima diskreditacije.

Pozdrav.
Krugolina.


Iako sam nisam roditelj sa velikm zanimanjem pratim ovu temu od samog pocetka; do sada nisam komentarisao jer nisam imao snage za tako necim. Jedino sto bih zelo je da prof. dr. Stanojevic ako moze nadje malo vremena i prokomentarise najnoviju vest vezanu za njegovu ustanovu a samim tim i njegov rad.
Vratili je iz porodilišta, porodila se u kupatilu
Ako ministar ne smeni doticnog ni nakon ovoga onda jedino jos da se porodilje organizuju pa pravo pred vladu, kad svi drugi tako rade mozda trebaju i one?
maca22 maca22 02:11 07.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

On je nacelnik GAK Narodni Front, a ovo je GAK u Visegradskoj. Nije njegova institucija.
palilulac palilulac 05:13 07.12.2008

Re: Odgovor Krugoline

Izvinjavam se, kao sto rekoh nemam iskustva sa GAK-ovima
Ono sto mene interesuje jeste da li je to ta procedura po kojoj oni rade, koja je bolja nego na zapadu? Da li zbog takvog tretmana porodilja strani doktori ostaju u radnim posetama i duze nego sto su predvideli? Ovakvo iskustvo nigde u svetu nece steci?

Posto doticni g. prof. dr.... i sta sve vec nije cita ovaj blog molio bih ga da ako nadje vremena objasni kako je "komisija u porodilištu je utvrdila da u slučaju porodilje ....... nije bilo propusta. "
Sta kaze lekarska komisija?
Ma ni zbog zuba da ne odes u drzavnu bolnicu...

sujeta

sujeta je naveci problem nasih lekara. ona ih sprecava da preispitaju svoje stavove, a to je (da ostavimo po strani znacaj za samu licnost) za profesionalni razvoj neophodno.

dr stanojevic polazi od znacaja ove komunikacije za njega i kolege, a ne za pacijente. prva lekcija iz vestine profesionalne komunikacije koja se uci i stalno doucava na zapadu (izvinjavam se onima za koje je zapad sinonim zla) je da se pre svega ispitaju motivi pacijenata, njihovo razumevanje i ocekivanja. nisam videla ni traga od toga u bilo kom od njegovih obracanja. on samo zeli da mi njega razumemo, kao da mi njemu treba da pruzimo uslugu za pare. to je apsurdno!

dr ana pokrajac-simeunovic md msc mrcp
dragonballs dragonballs 12:59 04.12.2008

Re: sujeta

dr stanojevic polazi od znacaja ove komunikacije za njega i kolege, a ne za pacijente


I sada ce u ocima mnogih njegovih pajtasa-istomisljenika ispasti pravi "heroj" maltene anticki Gladijator, koji se "ludo hrabro" suprostavio svoj ovoj masi blogera koji se drznuse da razbiju njihovu kristalnu kuglu i njihov svet.
Da, to je to.
LICNI I UMREZENI GRUPNI INTERESI a sto se moze protumaciti i kao ORGANIZOVANI KRIMINAL, posto kroz teme o srpskom Zdravstvu vrlo cesto provejavaju mnogi elementi nesumljivih krivicni dela, od malpractice do korupcije.
Ali, pazite samo, za svo ovo vreme, ama bas nigde, nijednim osvrtom ili saopstenjem da se oglasi SRPSKO LEKARSKO DRUSTVO, SEKCIJA GIN&AKUSERA, SEF KATEDRE SA MED.FAK-a , ETICKI KOMITET, DEKAN MEDICINSKOG FAKULTETA, da napadne ili brani, da bude neutralno, svejedno, ali da se samo oglasi i pokaze da se sve ovo i njih tice.
Ovako ispada da su precutno stali iza jadnog Dulenceta Stanojevica (zamisli ga:"sa stitom-ili na njemu" i sad iscekuju sta ce s njime biti. Bas se pitam, hoce li ga pustiti "niz vodu" ili ce ustati u njegovu, i svoju, odbranu. Videcemo.
trener92 trener92 16:04 04.12.2008

Re: sujeta

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
sujeta je naveci problem nasih lekara. ona ih sprecava da preispitaju svoje stavove, a to je (da ostavimo po strani znacaj za samu licnost) za profesionalni razvoj neophodno.

dr stanojevic polazi od znacaja ove komunikacije za njega i kolege, a ne za pacijente. prva lekcija iz vestine profesionalne komunikacije koja se uci i stalno doucava na zapadu (izvinjavam se onima za koje je zapad sinonim zla) je da se pre svega ispitaju motivi pacijenata, njihovo razumevanje i ocekivanja. nisam videla ni traga od toga u bilo kom od njegovih obracanja. on samo zeli da mi njega razumemo, kao da mi njemu treba da pruzimo uslugu za pare. to je apsurdno!

dr ana pokrajac-simeunovic md msc mrcp

Neki od članova moje porodice bave se ,nazvaću to poslom ,kao i prof.dr
što znači ljudi sa znanjem i neki od njih i zvanjem) kao i prof. dr. , tako da imam izvesna saznanja o tome šta se dešava u porodilištima, bolnicama i sa kakvim se problemima susreću ljudi u obavljanju svog časnog i humanitarnog "posla",koji su sami odabrali i koji se vode hipokratovom zakletvom . Ali nikada nisam čuo od njih ili od jednog akademskog građanina, onakav rečnik kojim se obratio u prošlom tekstu, i u tom smislu sam i ostavio onaj ironičan komentar(Prosper Mérimée se verovatno prevrćeu grobu). (
Ovo sada što je napisano, malo je reći da sam zgrožen. Sramota! Ja razumem potrebu nekoga da brani svoju profesiju, kolege, da možda () nije odgovoran velikim delom za stanje i kome se nalazi naše zdravstvo, ali to može da se odgovori i na mnogo mnogo, drugačiji, način, a ne ovako rečnikom nazvao bih "drvoseče" pa i drvoseča se mnogo blaže obraća drvetu kada treba da ga masakrira. A usput da ne odgovori na mnoga pitanja koja su postavljena ovde ,(Očigledno je to i cilj ove njegove prepiske, napad , omalovažavanje i izbegavanje pravih odgovora) što je takođe sramotno, jer očigledno da je pročitao ono što je u ranijim blogovima napisano ( kod Krugoline). Da čovek sa takvim zvanjem ne shvata da je on odabrao da se bavi svojom profesijom zbog nas, to mi nije jasno. E moj Sokrate, nećemo mi dogurati daleko s tobom!
constrictoria92 constrictoria92 21:21 04.12.2008

Re: sujeta

Ovo sada što je napisano, malo je reći da sam zgrožen. Sramota!


Nema njegov recnik veze sa obrazovanjem, nego sa kucnim vaspitanjem...


Inace, odgovorno tvrdim da se ovaj doktor profesor (ima l' jos koja titula?) zalaze da nema oceva na porodjaju zato sto Mesari, pardon, 'ocu reci DivnoMedicinskoOsobljeKojeBlogomaltretiramo, ne bi mogli da oslovljavaju porodilje njima bliskim jezikom tipa: krava, koza, krmacha, itd., nego bi morali da im se obracaju imenom i prezimenom sto je za njihovu profesiju u Srbiji nedopustivo.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:22 05.12.2008

Re: sujeta

a jel sef birao fotku za uz tekst si?
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:23 05.12.2008

Re: sujeta

a jel sef birao fotku za uz tekst si?


Ne, to sam ja ilustrovala.
antioksidant antioksidant 11:24 04.12.2008

ucimo strane jezike...



kad je bal nek je bal
chobanica chobanica 11:24 04.12.2008

Dakle vi nemate pojma šta je DULA.

Postavlja se pitanje zna li profesor sta je dula?

U modernom znacenju te reci, naravno. Cini mi se da ne zna, inace ne znam sto bi se ovoliko uvredio...

Ako profesor smatra da reci treba upotrebljavati u njihovom znacenju iz antickog grckog, onda smo svi mi idioti (ukljucujuci i njega)
iris.davidovich iris.davidovich 15:09 04.12.2008

Re: Dakle vi nemate pojma šta je DULA.

da, i to za dulu. ako tako krenemo o recima, mozemo ih sve i jednu pod lupu stavljati, pa da vidimo dokle cemo stici i kada. evo ja znam sta znaci doula. i midwife, i doctor, i registrated nurse. doduse, u modernom znacenju reci. i sta sad?
niccolo niccolo 11:25 04.12.2008

Lik

Cekaj, dr Stanojevic je zaista napisao ono sto ja citam ovde???!!!

Mislim, nije da ti ne verujem da prenosis njegov mail nego ne verujem da citam sta citam...
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:52 04.12.2008

Re: Lik

Cekaj, dr Stanojevic je zaista napisao ono sto ja citam ovde???!!!


Jeste.
debelica debelica 11:36 04.12.2008

odgovor prof Stanojeviću


Postovani prof. Stanojevicu,
Da li ste svesni, da bi ste posle objavljivanja ovakvog pisma u bilo kojoj zivilizovanoj zemlji na svetu, morali da napustite svoju poziciju, bez obzira na to kakav ste strucnjak?
Vasi hobiji i licna interesovanja se nikoga ne ticu. Umesto toga odgovorite na par trivijalnih pitanja:
-Zasto su wc-i u vasoj klinici zasrani?
-Zasto brijete zene istim brijacem?
-Zasto ostavljate zene, koje na svet donose mrtvu decu, same?
-Zaso su vam lekari, babice, sestre, pa cak i cistacice korumpirani?
-Zasto branite svoje bahato i nekulturno osoblje?

Na svom poslu i ja radim kao robinja, ponekad i po 13 sati dnevno, ali svoj posao moram da radim sa osmehom. Ako moji klijenti, kolege, saradnici i poslovni partneri primete da sam neprijatana, sef ce mi pokazati vrata. To za njih nije nikakav problem, jer na moj posao ceka jos najmanje pet visoko kvalifikovanih robinja sa sirokim osmehom...
dolybell92 dolybell92 11:46 04.12.2008

Re: odgovor prof Stanojeviću

-Zasto su wc-i u vasoj klinici zasrani?


Ovo - kao pitanje je - nepotrebno, ne postoji toliko čistača
koliko je onih koji prljaju ( ne samo WC, već sve oko sebe)



radmilahum radmilahum 11:56 04.12.2008

Re: odgovor prof Stanojeviću

Da li ste svesni, da bi ste posle objavljivanja ovakvog pisma u bilo kojoj zivilizovanoj zemlji na svetu, morali da napustite svoju poziciju, bez obzira na to kakav ste strucnjak?

Kakva zemlja takav i nacelnik porodilista...
Ovo pismo je skandalozno, degradirajuce i uh...sada cu pokusati da stanem. Ali... i nad popom ima pop
Predlazem Vam da se ubuduce bavite filozofijom i uzgojom maslina na Tasosu.
parobrod parobrod 17:18 04.12.2008

Re: odgovor prof Stanojeviću

ovde je rec o tome kako je tesko u vsoj usatnovi kako vase osoblje nije adekvatno sa pacijentiknjama, kako se lose osecaju pacijenti u vasoj firmi, a vi bi ste da caskate o staroj grckoj, lepo .
A neko je jos kazao da bi komunakacija trebalo da se popravi, slazem se predlazem da se prvi cas ucenja kmnukacije doticnog nacelnika nazove "kako saslusati kritiku- to je tesko ali ja to cinim" e pa onda da nastavimo sa drugim vezbanjima, a do tada neka vezba razresavanje pravnih sporova posto drugacije nije hteo da ih resi.
Uh bas me iznervirao, pratim ovu pricu od njenog pocetka jer mislim da je krajnja svinjarija ponasti se prema paciejntima sa visine.
krugolina tuzbu za sve sto ti se desilo u porodilistu, za nanosenje fizickog i dusevnog bola, aqko ne znas koja je babaica bila dezurna taj dan jer nema bedz, ima spisak dezurnih, sve se to nadje kad se hoce.
Pa za nesavesno lecenje ima toga mnogo.
Razocaran sam stavom nacelinika direktora profesora, helenisticara u dokolici pa olim da se pozovemo na upotrebu motke oblozene materijom iz njegovog prethodnog , pisma i usput budi receno o cemu pise i na koji nacein ne mora vise. neka samo nista ne radi tako nikome ne moze da naudi.

Re: odgovor prof Stanojeviću

Volontiram da Prof Dr Stanojevicu obezbedim smestaj i hranu da dodje u UK na kurs Communication Skills and Ethics in Medicine i neki od Management kurseva za lekare.
Takodje, ili jos bolje (za obe strane), mogu da organizujem da ljudi iz UK dodju u Srbiju da drze kurseve, pa da onda dodju i Dr Stanojevicevi saradnici i svi zainteresovani.
Moze da me kontaktira on ili njegovi predstavnici preko PP.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:12 04.12.2008

Ana,

bojim se da ništa od toga, to UK biće da je na zapadu, to je ono odakle nam, po Stanojeviću, stigoše lude krave...
elastigirl elastigirl 19:15 04.12.2008

Re: odgovor prof Stanojeviću

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Volontiram da Prof Dr Stanojevicu obezbedim smestaj i hranu da dodje u UK na kurs Communication Skills and Ethics in Medicine i neki od Management kurseva za lekare.
Takodje, mogu da organizujem da ljudi iz UK dodju u Srbiju da drze kurseve, pa da onda dodju i Dr Stanojevicevi saradnici i svi zainteresovani.
Moze da me kontaktira on ili njegovi predstavnici preko PP.


A jel' umeju predavanja da drze na grckom?
scabies scabies 19:58 04.12.2008

Re: odgovor prof Stanojeviću

Ako ce predavanja drzati na (staro)grckom, verujem da bi ih dr stanojevic primio...

ozbiljno

Krugolina,
Posto mi Ministar ne odgovara na emailove, molim te da mu preneses ovaj predlog.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:41 04.12.2008

Re: odgovor prof Stanojevi

Ovo pismo je skandalozno, degradirajuce i uh... Predlazem Vam da se ubuduce bavite filozofijom i uzgojom maslina na Tasosu


eto ti sad!

mislim, za masline ne znam, to bi trebao budimac sto zivi okruzen maslinjacima da kaze jel moze ili ne, biljka je to, fina, moras da je volis i pazis, i nezan da budes...

al' nemoj majke ti te ideje s filozofijom da poturas, pa gosn' nacelnik izvrce i Sokrata*, gde nece mama Krugolinine reci, a jos se i lozi na Spartance, a ovi bre sve nemocno bacali sta stene

*Sokratova majka jeste bila babica, i jeste na starogrckom babicka vestina majeutika, jok "meeutika, majutika", kako kaze nacelnik, niko tako ne kaze, sem njega, ali je Sokrat ovom recju simbolicno oznacavao proces postepenog dolazenja do istine u dijalogu sa sagovornikom o moralu, pravdi, mudrosti, umerenosti...

vanja.t vanja.t 00:18 05.12.2008

Re: odgovor prof Stanojeviću

bravo za kursiste sa zapada!
NNN NNN 11:43 04.12.2008

Ništa mi nije jasno...

...wtf...mislim, je l' ovo stvarno ?
klink ja sam mislio da je neko zezanje
Ja sam zbunjen...a on (opet, ako je ovo stvarno on) je lud...i ja se osećam...
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:50 04.12.2008

Ja sam

ostala bez reči, što mi se inače ne dešava često.
Ne mogu da verujem da je ovo napisao neko ko nosi odgovornost za tuđe živote. Mada, sad bar znamo s kim imamo posla i da si potpuno u pravu. Ovo je skandal!

maksa83 maksa83 11:56 04.12.2008

Re: Ništa mi nije jasno...

Ovakav odgovor se još zove i "zapadanje u irelevantnost". To je uobičajen rispons nekoga ko odbija da se bavi problemom pošto ga ili ne vidi, ili mu je pretežak, ili eto prosto neće. Viđeno.

- Imamo problem, sistem vam ne funkcioniše dobro.
- Aha. Nego, lep dan danas, Grčka, Rim, gospođo baš ste glupi, robovi, latinski, Termopili, Huni i AJvari, Sparta, 300, Herbi Henkok, ja sam naučio grčki eto tako što sam 'teo a vi ste baš bezveze, soja sos, filharmonija, Mone i Pikaso, fiju fić ... porođaj, građevinska stolarija, Šopen, ustvari ne - Šopenhauer, nego baš lep dan danas, a i što ste vi glupiii.

Samoljubivo ogledanje u ogledalu i flexing pseudointelektualnih mišića, pokušaj zasenjivanja prostote. Pomalo razočaravajuće.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:03 04.12.2008

Re: Ništa mi nije jasno...

Šteta što je, izbegavajući odgovore, u svojim bavljenjima istorijom preskočio velikog Hamilkara Barku i njegovu legendarnu:

ARROGANTIA ET IGNORANTIA
Gospodja Klara Gospodja Klara 12:11 04.12.2008

Re: Ništa mi nije jasno...

Vi me pitate za id bedzeve, dok fekalije kontaminiraju sve zivo, to je taj princip, ovde popularan medju ljudima na raznim odgovornim funkcijama.
vishnja92 vishnja92 12:34 04.12.2008

Re: Ništa mi nije jasno...

maksa83

idi bre makso, citam gnusobe ponovo samo da bih proverila jel stvarno spomenuo Henkoka :)
devojcicaaa devojcicaaa 13:49 04.12.2008

Re: Ništa mi nije jasno...

Bravo Makso!

Aha. Nego, lep dan danas, Grčka, Rim, gospođo baš ste glupi, robovi, latinski, Termopili, Huni i AJvari, Sparta, 300, Herbi Henkok, ja sam naučio grčki eto tako što sam 'teo a vi ste baš bezveze, soja sos, filharmonija, Mone i Pikaso, fiju fić ... porođaj, građevinska stolarija, Šopen, ustvari ne - Šopenhauer, nego baš lep dan danas, a i što ste vi glupiii.


Iskidah se od smeha citajuci... Pogodio si sustinu!
maksa83 maksa83 14:14 04.12.2008

Re: Ništa mi nije jasno...


idi bre makso, citam gnusobe ponovo samo da bih proverila jel stvarno spomenuo Henkoka :)

Ha gospođo, i vi ste se uhvatili ste se sebe se na udicu se uhvatili baš se zakačili!

Naravno, nema adekvatnog odgovora na Stanojevića Gambit.

- "E2 na E4"
- "Buć! Haha gospođo, kako ste glupi!"
- "Ali igramo šah, a ne podmornice..."
- "Heheee, gospođo, mnogo ste glupi, Dula-Grci-Car-Dušan-taljatele-musaka-ja-ja-ja-super-vi-bezveze!"

Ima još tih udica razbacanih tamo (soja sos, Mone, Pikaso, i priti mač sve ostalo . Lično, prilično bih se šokirao da je Stanojević pomenuo i Herbija Henkoka. (Osim eventualno da ga je naveo kao Sokratovog učenika, ili tako neka irelevantna glupost)
vishnja92 vishnja92 14:35 04.12.2008

Re: Ništa mi nije jasno...

Lično, prilično bih se šokirao da je Stanojević pomenuo i Herbija Henkoka.

pa ti to kazem. hit :)))

inace - to sa upecavanjem hoce kod mene. takva mi priroda .
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:05 04.12.2008

Re: Ništa mi nije jasno...

mene je mrzelo da proshli put napishem ovo, ali evo sad cu i vishe necu ni jotu o poznavaocu rimskog prava. pa i ja nemam vremena da se sa njim zamajavam.

josh proshli put je bio jasno da je ili

- poznavalac rimskog prava i borilachkih veshtina potpuno odlepio

ili

- namerno pishe budalashtine da bi ljudi reki da on pishe budalashtine, te da bi on onda pokupio igrachke i rekao da mi ne poznajemo rimsko pravo i da smo glupi i nedostojni i on eto nema s kim da se igra.

daleko ti lepa kuca. kad nauchish da razgovarash sa svima oko sebe kao sa sebi ravnima dodji ponovo i bicesh dobrodoshao. prochitaj odgovor doktora stambolovica sa proshlog krugolininog bloga. tako razgovara struchnjak i chovek kome je stalo do reshavanja problema. a ti ochigledno zasad nisi i ne mozhesh da budesh deo reshenja. ti si problem u celoj prichi.
iris.davidovich iris.davidovich 15:16 04.12.2008

Re: Ništa mi nije jasno...

makso,
Doctor Wu Doctor Wu 20:25 04.12.2008

Re: Ništa mi nije jasno...

Lično, prilično bih se šokirao da je Stanojević pomenuo i Herbija Henkoka.

Makso, šta ti je Herbi Henkok toliko skrivio?
maksa83 maksa83 20:56 04.12.2008

Re: Ništa mi nije jasno...


Makso, šta ti je Herbi Henkok toliko skrivio?

Ništa, naprotiv, nego eto uleteo ničimizazvano u besmisleni stream of thoughts isto ko njemu Sokrat (bote, sad mi pade na pamet - da nije on ustvari mislio na Socratesa)?

Živio Herbi Henkok, živio!
AlexDunja AlexDunja 23:25 04.12.2008

Re: Ništa mi nije jasno...

(bote, sad mi pade na pamet - da nije on ustvari mislio na Socratesa)?

sasma moguce!
covek je doktor.
a i dao penal iz mesta!
(utrupacke)
vishnja92 vishnja92 08:36 05.12.2008

Re: Ništa mi nije jasno...

Živio Herbi Henkok, živio!

zivio, i ja klicem!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:47 04.12.2008

Najvise je o sebi rekao ovim pismom

Prvo je pokusao da nas ucutka pricom o fekalijama
(kao da blogere mozes time da zastrasis, kod nas fekalije lete!),
a sad se njima gadja.
Dr M Dr M 11:56 04.12.2008

Glas naroda...

...je glas Boga.

U vise od 500 komentara culi smo glas naroda, u ovom pismu je glas samoproglasenog Boga.

Opasni su Bogovi koji, u nedostatku argumenata, hoce da se biju.

Direktno generisu ateizam.
antioksidant antioksidant 12:15 04.12.2008

Re: Glas naroda...

u ovom pismu je glas samoproglasenog Boga.

nije se on samoproglasio za boga.

proglasio ga ministar kad ga postavio za nacelnika

maca22 maca22 13:58 04.12.2008

Re: Glas naroda...

antioksidant
u ovom pismu je glas samoproglasenog Boga.
nije se on samoproglasio za boga.

proglasio ga ministar kad ga postavio za nacelnika

A ko ga je postavio za nacelnika, sadasnji Ministar? Jel zna on za ovo?
Lepljiva Lepljiva 14:15 04.12.2008

Re: Glas naroda...

maca22

A ko ga je postavio za nacelnika, sadasnji Ministar? Jel zna on za ovo?


Pa ovaj ministar je na ovoj istoj funkciji već 3. mandat, onda ga je on i postavio.
antioksidant antioksidant 15:26 04.12.2008

Re: Glas naroda...

nebitno
parobrod parobrod 16:59 04.12.2008

Re: Glas naroda...

ima odje jedan vic o razlici izmedju hirurga i boga, koji kaze da bog zna da nije hirurg.
kao da je nama svima svraka popila mozak, i kada lepo i moram da priznam u rukavaicama, mozda je u tome i problem, prdocimo probleme i kazemo hajde da se dogovorimo oko resenja, Ja budala sa velikm B se naljutim i necu vise da se druzim.
Ok tvoje pravo, radi kako mislis da moras ali svaka strana moze da se gleda na dva nacina.
Mislim da sam ovde video dovoljno materijala da se podigne dobar broj privatnih tuzbi, po razlcitim osnovoma.
Ne dopada mi se nacin na koji nase zdravstvo fu^nkcionise, to mora da se menja a represija je jedan od sigurnih nacina da se promene osiguraju.
Gospodja Klara Gospodja Klara 11:59 04.12.2008

Dosije ''Dula'': za ili protiv suzanjstva

Ali zaista je providna ovakva zamena teza; on nigde ne komentarise zahteve istaknute u ovoj akciji, vec je sve sveo na dve kljucne reci: klistir u prvom i dula u drugom obracanju.

Gospodin je inace, kako je Anfakabl i pretpostavio, dobio odlican slagvort da napise ovo sto je napisao (mislim na postove sa prethodnog bloga), ali mozda je tako i bolje jer je eksponirao u potpunosti svoj stav i poziciju. Ocigledno on nije prava adresa za trazenje poboljsanja tretmana prema trudnicama i porodiljama, sto zvuci bizarno sa obzirom na to na kojoj je funkciji. Takodje je cigledno da ne postoji dobra volja da se razgovara i da se stvari promene, vec se sve svodi na neko bacanje udice i igru macke i misa. Ne vidim sta ga je toliko isprovociralo od strane same Krugoline koja nije nastupila ni drsko ni beskompormisno. Ocigledno je to samo izgovor za, kako je vec rekla, pokusaj njene diskreditacije.

Krugolina je stavila lepu tacku na ovu tiradu. A sada idemo dalje.
Unfuckable Unfuckable 12:09 04.12.2008

Re: auh koji autogol u raklje !

gospon doktor profesor načelnik se malo iznervirao, tako da mislim da više ni jakaotakav (skromno, kao i uvek...) ne mogu pomoći ili sprečiti nešto što je posle ovakvog obraćanja javnosti - neminovno
To (malo sam se iznervirao, saćetiočitam...) bi mogao da obavlja kod kuće ili na livadi, eventualno na pecanju kada hoće neko somče da upeca, a ne u javnosti.
Zanima me samo zašto nije zadužio nekoga sa boljim nervima da komunicira sa javnošću, kada njemu samom to očigledno - ne ide.
antioksidant antioksidant 12:17 04.12.2008

Re: auh koji autogol u raklje !

Zanima me samo zašto nije zadužio nekoga sa boljim nervima da komunicira sa javnošću, kada njemu samom to očigledno - ne ide.

a zasto bi?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:35 04.12.2008

Re: Dosije ''Dula'': za ili protiv suzanjs

Ne vidim sta ga je toliko isprovociralo od strane same Krugoline koja nije nastupila ni drsko ni beskompormisno.

samo je rekla ono sto je tacno a on ne bi bista da menja..on Tako Ne Bi Nista Da Menja. ko sto rekoh, napad je najbolja odbrana...ali ne smemo da mu dozvolimo.
opet, on ne moze biti smenjen sa tog mesta zbog ovakvog stava, nazalost.

i jos jednom: mislim da je vreme za pismo Rasimu Ljajicu i promenu zakona u zdravstvu!
maca22 maca22 14:04 04.12.2008

Re: auh koji autogol u raklje !

Gospodja Klara
Ne vidim sta ga je toliko isprovociralo od strane same Krugoline koja nije nastupila ni drsko ni beskompormisno.

Jer nema sta da joj kaze. Jer je zena u pravu. A nije ni nepismena ni maloumna. I on je tu nemocan.
maca22 maca22 14:06 04.12.2008

Re: Dosije ''Dula'': za ili protiv suzanjs

BebaOdLonchara
opet, on ne moze biti smenjen sa tog mesta zbog ovakvog stava, nazalost.

Stvarno? Zasto? Nije sav svoj, od njega tudji zivoti zavise, kako ne moze?
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 14:44 04.12.2008

Re: auh koji autogol u raklje !

maca22
Gospodja Klara
Ne vidim sta ga je toliko isprovociralo od strane same Krugoline koja nije nastupila ni drsko ni beskompormisno.

Jer nema sta da joj kaze. Jer je zena u pravu. A nije ni nepismena ni maloumna. I on je tu nemocan.


Žena svakako jeste u pravu... cela akcija joj je više nego opravdana, tu bar nema nikakve sumnje.
Spisak onoga što bi trebalo promeniti u našim porodilištima, pa samim tim i u Frontu, jeste podugačak.
I treba ih promeniti, što je pre moguće.

Samo, ne bih rekao da je ovaj tekst koji je Krugolina postavila kao uvodni post delo dr Stanojevića.
Poznajem čoveka i pouzdano znam da je dobar lekar i pristojan čovek. I nije konzervativan kakvim neki ovde žele da ga predstave.

I, takođe znam da nije nepismen, a ovo pismo, tzv. odgovor broj 2, je - pre svega - katastrofalno nepismeno.
To mi je glavni "dokaz" da taj odgovor nije pisao Stanojević.
Ne verujem da se "iznervirao" i da ga je nešto "isprovociralo"... mada, ton i stil pisanja nekih "blogera" mene prilično nerviraju i povremeno me isprovociraju. Ali, to je druga tema.

Da se ne bi neko slučajno odmah ostrvio: ne mislim da nam je Krugolina nešto, ne daj bože, podvalila.
Pre će biti da je njoj podvaljeno i da se ovde prepiremo ni oko čega, bar kad je reč o tonu i stilu tzv. pisma dr Stanojevića.
antioksidant antioksidant 15:08 04.12.2008

Re: auh koji autogol u raklje !

da taj odgovor nije pisao Stanojević.

nadam se da si u pravu
Supermod Supermod 15:40 04.12.2008

Obavestenje

Slobodan Cagic


maca22
Gospodja Klara
Ne vidim sta ga je toliko isprovociralo od strane same Krugoline koja nije nastupila ni drsko ni beskompormisno.


Jer nema sta da joj kaze. Jer je zena u pravu. A nije ni nepismena ni maloumna. I on je tu nemocan.


Žena svakako jeste u pravu... cela akcija joj je više nego opravdana, tu bar nema nikakve sumnje.
Spisak onoga što bi trebalo promeniti u našim porodilištima, pa samim tim i u Frontu, jeste podugačak.
I treba ih promeniti, što je pre moguće.

Samo, ne bih rekao da je ovaj tekst koji je Krugolina postavila kao uvodni post delo dr Stanojevića.
Poznajem čoveka i pouzdano znam da je dobar lekar i pristojan čovek. I nije konzervativan kakvim neki ovde žele da ga predstave.

I, takođe znam da nije nepismen, a ovo pismo, tzv. odgovor broj 2, je - pre svega - katastrofalno nepismeno.
To mi je glavni "dokaz" da taj odgovor nije pisao Stanojević.
Ne verujem da se "iznervirao" i da ga je nešto "isprovociralo"... mada, ton i stil pisanja nekih "blogera" mene prilično nerviraju i povremeno me isprovociraju. Ali, to je druga tema.

Da se ne bi neko slučajno odmah ostrvio: ne mislim da nam je Krugolina nešto, ne daj bože, podvalila.
Pre će biti da je njoj podvaljeno i da se ovde prepiremo ni oko čega, bar kad je reč o tonu i stilu tzv. pisma dr Stanojevića.


Molimo sve korisnike da ne spekulisu, a ako imaju dileme oko autenticnosti, podsecamo vas da je prethodno pismo dr Stanojevica takodje na blog postavljeno od strane korisnika bloga, pa ga je Krugolina u dogovoru s korisnikom objavila kao novi Blog. To je bilo 02. decembra i niko ukljucujuci dr Stanojevica nije demantovao autenticnost.
margos margos 16:02 04.12.2008

Re: auh koji autogol u raklje !

Zanima me samo zašto nije zadužio nekoga sa boljim nervima da komunicira sa javnošću, kada njemu samom to očigledno - ne ide.

Ovo je osnovno.
S jedne strane - uvažava akciju i direktno se obraća, a s druge strane - pritisnut profesionalnim i ličnim obavezama - nema strpljenja da to obavi valjano. Bojim se da je to duplo golo. Bolje da je ćutao. I prvi i drugi put.

PS I opet sam proveravala kod prijateljica - sve najbolje govore o njegovoj stručnosti, pa i odnosu - kažem samo zato što me neko nazva kontradiktornom.
maca22 maca22 16:09 04.12.2008

Re: auh koji autogol u raklje !

Pa ne znam sta da kazem. Pismo je bolesno.
Jedni razlog za sumnju da je njegovo imamo o onih koji svedoce da nije takav.
A uverevanje o strucnosti je izlisno, vidimo da radi kontra sveta..
Unfuckable Unfuckable 16:22 04.12.2008

Re: auh koji autogol u raklje !

Lik je def - kontradiktoran
kasnije ću da potkrepim
maca22 maca22 16:25 04.12.2008

Re: auh koji autogol u raklje !

E i kao kontradiktoran, ne moze da bude na tom mestu, od njega ne mogu da zavise tudji zivoti.
Sta sad treba porodilja da se brine da li ce doci kao Dr. Dzekil ili Mr. Hajd?

A ja mislim da je pismo njegovo, jer je jako bilo chudno ono "dobro ste rekli da je posao babice ropski" sto Krugolina nikad nije rekla.
I sad objasnjava svoju zamku ovde. Kako nije demantovao ono pismo, znaci da su oba njegova.

Nego on nas za*ebava.

I sad se raduje sto se zgrazavamo ovde. Sto neko rece, prvo je pisao o fekalijama, a sad se gadja istim. Ne moze taj humorista da drzi tu odgovornu poziciju koji on ima. Jok.
omega68 omega68 16:26 04.12.2008

Re: auh koji autogol u raklje !

Unfuckable



Daj MEREDOV, upade Kapitalac
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 09:55 05.12.2008

Re: Obavestenje

OK, samo sam rekao da mi to što tamo piše ne liči na Stanojevićev rečnik i način ponašanja koji je meni poznat.
Prihvatam kritiku. Nisam, kao ni Vi, video da je doktor demantovao autorstvo. Nisam ga zvao da ga pitam. Nisam primetio ni da je potvrdio autorstvo. Dakle, mi ne znamo sasvim pouzdano da je to pismo autentično.
Zašto je problematično što ja u to autorstvo sumnjam?
Ostaje samo da verujemo da je baš on to napisao, jer je tako "in line" sa celom Krugolininom pričom.
Meni ova cela tema i dalje liči na ostrvljivanje po dr Stanojeviću, koji ne mora OBAVEZNO biti krivac - odnosno, to što neko hoće da ga proglasi ovakvim ili onakvim nije po definiciji dokaz da on takav i jeste.

Re: Obavestenje

krugolinina inicijativa se zalaze za poboljsanje uslova u porodilistima, a prepiska sa dr stanojevicem je samo jedan aspekt price.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 11:37 05.12.2008

Re: Obavestenje

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
krugolinina inicijativa se zalaze za poboljsanje uslova u porodilistima, a prepiska sa dr stanojevicem je samo jedan aspekt price.


Pa, razume se da je Krugolinina inicijativa apsolutno na mestu!
Problem i jeste u tome što se ovde bavimo nekakvim opskurnim pismom i što bi mnogi sada da razapnu na krst Vašeg kolegu Stanojevića... kao da će to popraviti stvari u srpskim porodilištima.
Da sam na Krugolininom mestu i da verujem da je to pismo zaista napisao Stanojević, dobro bih razmislio pre nego što bih ga ovako obnarodovao, jer bih znao da će se komentarisanje svesti na pljuvanje Stanojevića. A to definitivno nije ili ne bi smela da bude srž Krugolinine akcije.
zvek zvek 00:55 07.12.2008

Re: Obavestenje

kao da će to popraviti stvari u srpskim porodilištima.

hoće. za primer ostalim veljama ilićima srpske medicine.
ssvetlana92 ssvetlana92 12:06 04.12.2008

Eto,saznali smo!

Ovo pismo je došlo kao naručeno. Ako je neko i imao dilemu, u vezi Stanojevića, sad je više nema. Ne stavljam dr. ispred imena iz razumljivih razloga. Ne bi trebalo da se troše i pišu bedž sa tim imenom, jer je ovo bruka i sramota za njega, a atak na naš zdrav razum.
Nadam se samo da će i odgovarati moralno, materijalno i profesionalno zbog ovog suludog pisma, a i predhodnog.
Očigledno je da će nastupiti odmazda i da će se ovaj čovek sada svetiti na trudnicama i ostalim pacijentima...pa bi bilo potrebno ODMAH ga skinuti sa dužnosti i oduzeti mu pravo na rad u Zdravstvu.
U zatvorenoj instituciji, će moći da se bavi Sokratom do mile volje..čak tako i da se predstavlja!
dboki dboki 12:13 04.12.2008

predlog

ne znam da li cete se sloziti,
ali bicu slobodna da predlozim kru
da i na ovaj blog ukine mogucnost komentarisanja.

sa idejom da se izdignemo iznad odgovora gdina stanojevica.
sa idejom da podrzimo krugolinin odgovor.
sa idejom da se ne rasplinjavamo i ne razbacujemo energiju.
sa idejom da odgovor gdina stanojevica sam za sebe govori dovoljno i da ce i ostali to prepoznati.
sa idejom da se usredsredmo na ostale LJUDE koji su spremni za promene.

btw. postoji li neki izvestaj sa bgd 202?
jednatanja jednatanja 12:24 04.12.2008

Re: predlog

podrzavam
Budimac Budimac 12:27 04.12.2008

Re: predlog

dboki
ne znam da li cete se sloziti,
ali bicu slobodna da predlozim kru
da i na ovaj blog ukine mogucnost komentarisanja.

sa idejom da se izdignemo iznad odgovora gdina stanojevica.
sa idejom da podrzimo krugolinin odgovor.
sa idejom da se ne rasplinjavamo i ne razbacujemo energiju.
sa idejom da odgovor gdina stanojevica sam za sebe govori dovoljno i da ce i ostali to prepoznati.
sa idejom da se usredsredmo na ostale LJUDE koji su spremni za promene.

btw. postoji li neki izvestaj sa bgd 202?

To mi je prošlo kroz glavu kad je na blogu bio samo Krugolinin komentar, šteta što nije tako postupila sad je kasno floodgate je otvorena...
a.bogdanovic a.bogdanovic 12:34 04.12.2008

Re: predlog

dboki
ne znam da li cete se sloziti,
ali bicu slobodna da predlozim kru
da i na ovaj blog ukine mogucnost komentarisanja.

sa idejom da se izdignemo iznad odgovora gdina stanojevica.
sa idejom da podrzimo krugolinin odgovor.
sa idejom da se ne rasplinjavamo i ne razbacujemo energiju.
sa idejom da odgovor gdina stanojevica sam za sebe govori dovoljno i da ce i ostali to prepoznati.
sa idejom da se usredsredmo na ostale LJUDE koji su spremni za promene.

btw. postoji li neki izvestaj sa bgd 202?


podrzavam. zarad svih ovih nabrojanih razloga.
NNN NNN 12:45 04.12.2008

Re: predlog

Potpuno se slažem. Ignorisati!
Biljana

Re: predlog

dboki
ne znam da li cete se sloziti, ali bicu slobodna da predlozim kruda i na ovaj blog ukine mogucnost komentarisanja.sa idejom da se izdignemo iznad odgovora gdina stanojevica.sa idejom da podrzimo krugolinin odgovor.sa idejom da se ne rasplinjavamo i ne razbacujemo energiju.sa idejom da odgovor gdina stanojevica sam za sebe govori dovoljno i da ce i ostali to prepoznati.sa idejom da se usredsredmo na ostale LJUDE koji su spremni za promene.btw. postoji li neki izvestaj sa bgd 202?


ja se ne slazem. komunikacija je neophodna. ona govori o svima koji u njoj ucestvuju.

mislim da je za dr stanojevica u cilju kontinuirane profesionalne edukacije neophodno da vezba komunikaciju, iako se on mozda ne slaze.
radmilahum radmilahum 12:54 04.12.2008

Re: predlog

podrzavam maximalno

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana