Gradjanske inicijative| Zdravlje

Odgovor prof. dr Stanojevića br. 2

Krugolina Borup RSS / 04.12.2008. u 11:13

AUTOR: Prof. dr Dušan Stanojević, načelnik GAK Narodni front

socrates.jpgGospodjo Krugolina, ovo je moje poslednje pismo upućeno vama, jer nemam vremena da se sa vama zamajavam. Imam utisak da sam izigran. Da je izigrano Ministarstvo i da je izigrana javnost Srbije. Ja lično osećam veliku uvredu koju ste naneli meni lično i svim zaposlenima širom porodilišta Srbije. Kada sam vam napisao ono o robinjama i te kako se nisam debelo prevario kako vi kažete. Naj časnije sam pristupio ovom zadatku da se pronadju i otklone nesuglasice izmedju pacijenata sa jedne i lekara i osoblja sa druge strane. Medjutim ispostavilo se nešto sasvim suprotno. Moram da vam dam do znanja da isto kao što se trudim da zaštitim pacijenta, trudnim se i da zaštitim osoblje od napada pacijenata koji su nekada neuvidjavni.

Da krenemo redom. Od vas sam dobio otvoreno pismo i pažljivo ga pročitao. U jednom trenutku sam shvatio da je vaša politička opcija, odnosno da se zalažete za uvodjenje robovlasničke demokratije u Srbiji. Moram da priznam da sam se veoma obradovao ne zato što je to i moja politička opcija, već zato što je moj veliki hobi proučavanje Stare Grčke sa naročitim zanimanjem za period vremena posle persijskih ratova kada dolazi do procvata robovlasničke deomorkatije u doba Perikla. Hteo sam da vam u tom smislu napišem da treba da znate da u robovlasničkoj demokratiji neko mora da bude rob. I ako vam podje za rukom da u Srbiju uvedete robovlasničku demokratiju ja ću se staviti na stranu Spartaka, bez obzira da li mi bude zapalo da budem rob ili robovlasnik. Neću vam objašnjavati ko je bio Spartak, jer sam shavtio iz daljeg dopisivanja sa vama da vi o tome pojma nemate i da nije vredno truda da saznate. Pomislio sam da ću imati sa kim da razgovaram na ravnom nivou ali sam se grdno prevario. Moje interesovanje za taj period vremena je usmereno zbog toga što sam kao veoma radoznao čovek bio znatiželjan da saznam kako su ljudi toga doba u tako surovim društvenim uslovima preživljavali. Zbog toga sam nećete verovati izuzetno dobro naučio grčki jezik da čitam i pišem, a o govoru i da ne govorimo. I uvek kada vidim neko gradjevinarsko delo antičke kulture, kao Partenon na primer, ne znam da li da mu se divim ili da ga poštujem kao spomenik jednoj strašnoj ljudskoj patnji. Trebalo je ogromne komade mermera prebaciti iz majdana Penetelis koji se nalazi na desetine kilometara od Atine do Akropolja gde je Partenon podignut.

Pre nego što predjem na stvar morate znati da je moja omiljena istorijska ličnost čovek tog vremena. Moje omiljene istorijske ličnosti nisu ni Kraljević Marko, ni Miloš Obilić, ni Obrenovići , ni Karadjordjevići, ni drug Tito, ni Zoran Djindjić mada sve njih zajedno izuzetno poštujem i cenim. I o svima njima znam više nego njihovi obožavaoci. Dakle moja omiljena istorijska ličnost je filozof Sokrat. Za razliku od vas gospodjo Krugolina koja zna da sve zna, mučeni Sokrat je običavao da govori da zna da ništa ne zna. Bio je pronicljiv, nekada grub, nekada sarkastičan ali uvek dovoljno provokativan da iz svog sagovornika izvuče ono što sagovornik misli. Nećete verovati Sokratova majka je bila babica. Babica se na grčkom kaže MEA pa je ta njegova osobina nazvana babička veština ili meeutika. Neki kažu i majutika. To mi se u životu dopalo pa sam po ugledu na njega ponekad provokativan da bi ljudi kazali ono što misle. A to mi je najvažnije. Ovde ne želim da uporedjujem sebe sa Sokratom, jer ja sam mali mrav a on je andjeo, iako je umro nekoliko vekova pre Hrista.

Tako sam i vama gospodjo Krugolina napisao ono o robinjama da bi vi kazali ono što mislite. I gle čuda vi ste se upecali kao somče na bućkalo. Trokraka udica pravo u želudac. Dakle da rezimiramo vi se zalažete za nešto upotrebljavajuće strane reči koje uopšte ne znate šta znače. I to u ime Svetske Zdravstvene Organizacije. Pa da li ste vi normalni. Da li mislite da ja kao direktor najvećeg porodilišta u zemlji ne znam koji su stavovi SZO. Uzred budi rečeno imam utisak da se gospodin koji je došao sa vama na sastanak u Institut Batut, zagražavao nad pakistanskim narodom i narodom Sri Lanke. Za vašu informaciju da vam kažem da je predsednica SZO za ginekologiju bila iz Pakistana a da je sada gospodin Šet iz Indije. Vi mislite da su u SZO samo amerikanci i englezi. Nedavno je kod mene u gostima bio doktor iz Bombaja. Hteo je da bude nedelju dana i ostao sedam nedelja. Rekao mi je da u Beograd treba doći da se uči medicina. To što vi upotrebljavate strane reči čije značenje ne znate nije ništa novo. U srpskoj književnosti je opisana jedna takva gospodja koja upotrebljava reči MIKOFO i KOMIFO. Samo što to kod posmatrača izaziva smeh a ovo sa vama je veoma ozbiljno.

Još nešto. U Staroj Grčkoj porodjaju su prisustvovale robinje. U retkim prilikama kada žena ne može da se porodi dolazila je školovana babica. Gospodjama je bilo ispod časti da brišu pod i porodilju. Ne znam da li znate da robinje nisu imale nikakva prava i da je gospodar mogao da ih ubije na licu mesta

Uvoda je bilo dosta. Dakle da se vratimo na otvoreno pismo. Navešću inkriminisanu rečenicu. Vi se u ime SZO zalažete u pasusu prisustva oca na porodjaju da žena treba da se poradja u prisustvu partnera , najboljih prijateljica ili prijatelja, dula ili primalja. Doktora nema nigde.

Dakle vi nemate pojma šta je DULA. A zalažete se da i ona odnosno one budu na porodjaju. I to u ime SZO. Da niste preterali. Da li ste to sami našli ili vam je neko dao. Da li imate zadatak da blatite srpsku medicinu ne birajući sredstva.

Za vašu informaciju DULOS je rob na grčkom a DULA robinja koja je takodje mogla da prisustvuje porodjaju. Ove reči su izvedene od glagola dulevo, što znači raditi. Dula je rodjena robinja, dakle devojčica koju je rodila neka druga rodbinja. Postoji i izraz SKLAVOS što znači da je rob nastao porobljavanjem nekog drugog grada. I izraz EHMALOTOS što obično označava zarobljenika.

Dakle vi se zalažete da porodjaju ni manje ni više prisustvuju robinje. Pametnije bi vam bilo da uzmete da čitate knjige a ne da se majete po internetu mlateći praznu slamu jer vi nemate dovoljno znanja da razumete šta tu piše. Vaša aktivnost može da nanese više štete nego koristi. Sada se samo postavlja pitanje da li su i užasne priče koje ste nam pričali izmišljene. Jer dozvolićete vama se više ne može verovati.

 



Komentari (435)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

radmilahum radmilahum 12:57 04.12.2008

Re: predlog

Naravno da je komunikacija neophodna, kada ima sa kim da komuniciras. Ali posto se ovde svi slazemo u jednom (retko ko ima suprotno misljenje koje je dobrodoslo svakako) a Dr Stanojevic se ne slaze i nece da komunicira, smatram da je rekao sta je imao. A i mi njemu. Kasno je da on sada vezba komunikaciju.
antioksidant antioksidant 12:58 04.12.2008

Re: predlog

ja se ne slazem. komunikacija je neophodna. ona govori o svima koji u njoj ucestvuju.

joca_1 joca_1 13:16 04.12.2008

Re: predlog

Podrzavam 100%
a.bogdanovic a.bogdanovic 13:32 04.12.2008

Re: predlog

antioksidant
ja se ne slazem. komunikacija je neophodna. ona govori o svima koji u njoj ucestvuju.


naravno da je komunikacija neophodna. krugolina & co su ucinili sve da do nje dodje. rezultat koji se za sad ostvario sa dr stanojevicem je da imamo dva paralelna monologa - jedan nas, drugi njegov. neko mora da zavrsi ovu dead end fazu. nama je u interesu da to budemo mi, jer se nama menjaju stvari i nama se zuri.

i naravno da komunikacija govori o svima koji u njoj ucestvuju. sve do sada receno ostaje zapisano crno na belo i na raspolaganju svakome da ga procita, bilo sad ili za koji mesec, godinu. to ne ide nigde, ne brise se. samo mi nastavljamo dalje.

kad kru bude imala neku novu vest, novi sastanak u ministarstvu, novu emisiju - ona ce otvoriti novi blog i diskutovacemo kao pre. imamo momentum koji ne treba olako potrositi. znaci, mi idemo dalje. prepreke i nesporazumi ostaju u arhivi.
112358oo 112358oo 13:37 04.12.2008

Re: predlog vs first things first

ne slažem se, sve ovo je i bilo da se digne prašina i da se ukaže na čemu stojimo i da, biće vremena, neke svari i promenimo....

ako već želite da budete konstruktivni, ajde da organizujemo smenu ovog čoveka.....dakle, ....
sa idejom da se izdignemo iznad odgovora gdina stanojevica
je već nešto što jesmo uradili......
sa idejom da se ne rasplinjavamo i ne razbacujemo energiju.
samo ćemo imati više energije, a ne manje....
sa idejom da odgovor gdina stanojevica sam za sebe govori dovoljno i da ce i ostali to prepoznati
jeste, govori sam za sebe, ali da mi pomognemo da smene ovog čoveka, ne neko drugi, nego mi.......
sa idejom da se usredsredmo na ostale LJUDE koji su spremni za promene
naravno, ali ne pre nego završimo sa dušanom (stanojevićem)..... first things first!
rastinjak rastinjak 16:27 04.12.2008

Re: predlog

dboki
ne znam da li cete se sloziti, ali bicu slobodna da predlozim kruda i na ovaj blog ukine mogucnost komentarisanja.sa idejom da se izdignemo iznad odgovora gdina stanojevica.sa idejom da podrzimo krugolinin odgovor.sa idejom da se ne rasplinjavamo i ne razbacujemo energiju.sa idejom da odgovor gdina stanojevica sam za sebe govori dovoljno i da ce i ostali to prepoznati.sa idejom da se usredsredmo na ostale LJUDE koji su spremni za promene.btw. postoji li neki izvestaj sa bgd 202?


Bravo! Od argumenata ostade samo pljuvanje, sad se samo još zatvorite i obožavajte sebe i svoju novu ikonu.
Sta vi mislite da rešite da mi je znati?
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:58 04.12.2008

Re: predlog

btw. postoji li neki izvestaj sa bgd 202?


Imamo snimak cele emisije.
Biće postavljen na moj sajt (www.MajkaHrabrost.com) na stranici "Mediji" kasnije večeras.
meandmyself meandmyself 12:13 04.12.2008

Nije mi jasno

... zbog čega su baš Krugolinini komentari izazvali ovakvu reakciju.
Po meni, od svih komentara na prethodnom blogu, njeni su bili najkonstruktivniji. Za svaku doktorovu tvrdnju ona je iznosila protivtvrdnju i potkrepljivala je dokazima i/ili primerima i tražila načine da se dođe do najboljeg rešenja.

Ovakvo negiranje problema uz, citiram: "Vaša aktivnost može da nanese više štete nego koristi. Sada se samo postavlja pitanje da li su i užasne priče koje ste nam pričali izmišljene." je zaista no comment!
Ne znam za ostale, ali ja lično znam par ružnih priča iz porodilišta, a koje nisu na sajtu majkahrabrost. Ne znam u čijem interesu je praviti se da problem ne postoji.

A što se tiče doktora iz Bombaja, ne sumnjam da je bio oduševljen radom naših doktora. Oni umeju lepo da rade kada treba da se pokažu pred (stranim) posmatračima. Problem je što ovde ima pacijenata i kada posmatrači odu, a onda se sve vraća na staro i na te užasne (izmišljene) priče.
Atomski mrav Atomski mrav 12:17 04.12.2008

Sramota!

Bruka i sramota!
dragonballs dragonballs 12:20 04.12.2008

E MOJ SOKRATE, SOKRATE

Zbog toga sam nećete verovati izuzetno dobro naučio grčki jezik da čitam i pišem, a o govoru i da ne govorimo.

Od prvog casa, nakon prvih recenica Stanojevica na ovom blogu, primetno je bilo da po svaku cenu, pre svega, zeli da ostavi utisak na citaoce, da impresionira, ali ne necim sto citalac ocekuje od njega, Lekara, Profesora Medicine, ne necim sto logicno opravdava njegovo prisustvo u centru paznje jednog oveceg publikuma.

Ne. Umesto da odgovara na sasvim jasna, logicna, pametna i nadasve zivotna pitanja, proizasla iz neprekidne reke interakcije Krugoline i zena sirom Srbije i nase Dijaspore, na identican nacin, logicno i razumno, pa makar i obicnim, svakodnevnim a ne knjizevnim Srpskim jezikom, od njega dobismo nesto sto je kod mene izazvalo duboko zaprepascenje, ogorcenje, razocarenje i bes - u isto vreme.

Od njega umesto odgovora i prvi i drugi put dobijamo nestedimice samoreklamiranje njegovih "raskosnih talenata" i "mudrovanje", "rasipanje ZDRAVE PAMETI koja je iznad Medicine", "filozofiranje" na razne teme, nedotupave digresije i naravno, u svom "grande finale" pismu i svu ovu masu gluposti na jeednom mestu.

E sad vidim da je za sve ipak kriv Sokrat. E moj Sokrate, sta ucini od jadnoga Stanojevica.

Umesto sto si se zanosio Sokratom, i ucio Grcki da citas i pises a o "govoru da ne govorimo" tu si sigurno bolji i od samih Grka, dakle uludo GUBIO VREME (a tako prezauzet poslom) trebao si moj Stanojevicu da ucis ENGLESKI (ili si mozda i tu eskpert ?) pa da odes negde u DANASNJI svet i naucis DANASNJU Medicinu.

I jos vise od toga, da naucis kako JEDNA JAVNA LICNOST, PROFESOR UNIVERZITETA, DIREKTOR najveceg Porodilista u zemlji, treba da se prema javnosti ophodi, kao njen sluga, "public servant", posto je njegov angazman iskljucivo u funkciji i sluzbi te javnosti i toga naroda kako bi narod bio zadovoljan njegovim planovim za buducnost i dosadasnjim ucincima.

Ali nije ti se dalo, preci ti je bio Sokrat. Ti si covek davno prohujalih vremena, takav kakav si nisi ni od kakve koristi ni Porodilistima Srbije, ni Medicinskom Fakultetu ni Ministarstvu zdravlja ni Srpskom Lekarskom Drustvu ni srpskoj Medicini na koju se uporno pozivas i sa kojom se poistovecujes (sto je prepoznatljiv manir tvojih politickih idola ii sponzora iz nedavne proslosti).
Nadam se da ces da ispunis svoje zadnje obecanje i da se vise nigde i nikome ne javljas, sedi tamo gde si i cuti.
maca22 maca22 14:28 04.12.2008

Re: E MOJ SOKRATE, SOKRATE

dupli post
maca22 maca22 14:36 04.12.2008

Re: E MOJ SOKRATE, SOKRATE

dragonballs
Nadam se da ces da ispunis svoje zadnje obecanje i da se vise nigde i nikome ne javljas, sedi tamo gde si i cuti.

Ma ne sme da sedi vise tamo!!!
Jadne zene, deca i zivotinje iz zoo vrta.
veta92 veta92 14:59 08.12.2008

Re: E MOJ SOKRATE, SOKRATE

Kad smo kod zoo vrta, ovaj gospodin je izjavio da se veterinom bavi IZ HOBIJA. A ja je studirala, specijalizirala, praktikovala i sta sve ne...A mogla sam lepo da to izaberem za hobi...
bgbgbg bgbgbg 12:22 04.12.2008

I told you so

Draga Kru i ostali sa bloga,
ja uopste, ali uopste, nisam iznenadjena.
Stavovi, k'o sto vise puta rekoh, BOGA iz "Fronta" bili su poznati i ranije, a oni novijeg datuma iskazani u "Uvecanju", pa do ovog poslednjeg posta.
Bolje bi mu bilo da se fokusirao na "trivijalna" pitanja, recimo Debelice, koja vape za odgovorom tj. akcijom.
Vise nista iz njegovog odgovora ne bih komentarisala jer je sve self explanatory.
Jako me interesuje da li ce Ministar imati potrebu da se oglasi ovim povodom.

Pozdrav i nastavljamo,
branovic branovic 12:42 04.12.2008

Re: I told you so

Tacno tako. Ne znam ko je uopste ocekivao drugaciji odgovor od ovoga. Krugolina, ponavljam po stoti put: ne dajte se prevariti slatkorecivoscu. Jel to bese onaj za koga ste rekli da mu nije lako? Nemojte smetnuti sa uma sa kim imamo posla! Da su oni iole humani i kulturni, cela ova akcija ne bi ni postojala.
Pa niste valjda ocekivali da ce oni koji odlucuju o svemu o cemu ovde razglabamo, a to su pre svega nacelnici, rado prihvatiti BILO KOJI nas predlog koji ide direktno na stetu njihove komocije? Svaka promena je teska. A ako uz to znate da mozete da radite kako vam se hoce, da za greske ne odgovarate, da imate prilike da na tudjoj slabosti zaradite, da li biste nesto menjali na svom poslu? Mozda, pod uslovom da ste izuzetno moralni. A koliko je takvih u zemlji Srbiji, u opstoj situaciji za koju svi znamo kakva je?
Ovome se moze stati na put samo zakonom. I iznad popa ima pop. Nego lepo na sledecem sastanku porazgovarajte i o ovom skandalu, pomenite i smenu ovoga, pa da vidimo sta ce da kaze gosn. Ministar. Nemojte se rasplinjavati na diskusije o njegovoj strucnosti, zaslugama, klistiru i ostalom. Pokazao je odsustvo zelje za poboljsanjem situacije i saradnje, za sta su njegova dva pisma ocigledan dokaz. On nema vremena da se zamajava sa vama?! Ako je stvarno na nasoj strani kao sto tvrdite i kao sto je, cini se iz vasih tvrdnji, par puta i na delu pokazao, Ministar ce i sam shvatiti o cemu se radi. Ako nece da ga smeni, paljbu po svim medijima.
Colin_bgd Colin_bgd 12:34 04.12.2008

Tuzno, vrlo tuzno...

Glen Hodl, bivsi selektor fudbalske reprezentacije Engleske, (inace, solidan fudbalski strucnjak) je negde 1998/99 izjavio kako po njegovoj filozofiji hendikepirane osobe "ispastaju" neki greh iz "prethodnih zivota... To je lupio u nekom bezveze intervjuu, i leteo je sa pozicije, tj. dao je ostavku dok si rek'o piksla. E sad, pazite, to je rekao neko kome je posao da sutira okruglu loptu od koze po travi. A ovo pismo je pisao nacelnik velikog porodilista u glavnom gradu jedne evropske zemlje.

Nije Engleska sama po sebi bolja od Srbije, niti su englezi bolji, finiji, kulturniji od srba. Naprotiv, svi smo mi apsolutno isti, ali ono sto je ogromna razlika je ta sto je DRZAVNI SISTEM takav da kod nas takvi mamlazi kao ovaj Stanojevic ne samo da se odrzavaju na svojim mestima, nego ocigledno SISTEM prozivodi i postavlja takve na takva mesta, da bi SISTEM kao takav mogao da opstane.

U Engleskoj (i u Americi, zapadnoj Evropi, ali i u Pakistanu, Indiji, Bangladesu, Indoneziji, Sri Lanki...) ljudi su se jednostavno DOGOVORILI da takvu bahatost, javasluk i ponizavanje vise NE TRPE. Nije niko "nacionalno" niti bolji niti gori od onog drugog, samo su se u vecini zemalja ovoga sveta ljudi koji zive u tim zemljama jednostavno DOGOVORILI da tako nesto vise ne trpe i na vlast biraju takve stranke, ljude, politiku koja ce taj dogovor sto je bolje moguce odrza(va)ti.

Dok kod nas je sve obrnuto, a ova skandalozna prepiska Dr Stanojevica pokazuje koliko smo mi i kao drustvo i kao drzava, i kao narod kolektivno skrenuli i koliko smo mi daleko od proste ljudske NORMALNOSTI. Nema to veze ni sa EU, ni sa Zapadom, ni sa Kosovom, ni sa NATO paktom, ali ako jedan picopevac ima moc (i biva branjen od sistema) da se ovako ponasa u jednoj od najodgovornijih fotelja koje mozete zamisliti u jednom drustvu, onda za nas pomoci, na zalost, nema. On je nasao da se izivljava nad jednom samohranom (oprostite ako gresim, Krugolina) majkom, on sa ledjima u sistemu vecim od Mont Everesta. Hrabrosti u neravnopravnoj borbi na pretek...

Ja sam, licno, davno izgubio sve iluzije da ce za mog zivota biti bolje u Srbiji. Otisao sam, ali me svaka nepravda kod nas pogadja kao da je licno dozivljavam i prezivljavam jer iskreno volim svoj narod i svoju zemlju. Posto, ipak, vise nisam tu, nemam verovatno pravo da bilo sta kritikujem, ali samo cu da zavrsim time da sam kao jedini nacin da svoju decu zastitim "zivota" u tim uslovima bio odlazak. Koliko je to pogresno ili pravilno neka sude drugi, potomstvo narocito, ali dokle god kod nas siledzije vode glavnu rec, nema od normalnog zivota apsolutno nista, pa ma koliko grupa doslo na Exit, ma koliko turista posetilo Gucu, ma koliko kafica, banaka, mall-ova, prodavnica se otvorilo, autoputeva, mostova se izgradilo, bilo da na pasosu pise "Serbia EU" ili ne.

Tuzno je citati ovo pismo danas, vrlo, vrlo tuzno...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:21 04.12.2008

Re: Tuzno, vrlo tuzno...

Glen Hodl, bivsi selektor fudbalske reprezentacije Engleske, (inace, solidan fudbalski strucnjak) je negde 1998/99 izjavio kako po njegovoj filozofiji hendikepirane osobe "ispastaju" neki greh iz "prethodnih zivota... To je lupio u nekom bezveze intervjuu, i leteo je sa pozicije, tj. dao je ostavku dok si rek'o piksla.

kod nas takav postane nacelnik ginekoloske klinike...u zemlji gde bela kuga hara koliko sida u africi...ili ambasador u nekoj finoj zapadnoevropskoj zemlji.
a mi placamo prozor koji je on razbio i hranimo ga pride.
dragonballs dragonballs 13:28 04.12.2008

Re: Tuzno, vrlo tuzno...

Otisao sam, ali me svaka nepravda kod nas pogadja kao da je licno dozivljavam i prezivljavam jer iskreno volim svoj narod i svoju zemlju

Dragi moj gospodine, setite se samo, pa vecina nas je svojevremeno, svojevoljno napustila u najboljim godinama, svoje Specijalisticke karijere i otisla u svet, u neizvesnost sa svojim porodicama i decicom - zbog cega, zbog KOGA??
Pa upravo zbog takvih protuva, samozivih, nezajazljivih, gramzivih pokvarenjaka koji su "mudro plivali niz vodu" a ne "pisali uz vetar" i kojima tih DEVEDESETIH NISTA U SRBIJI NIJE SMETALO. A KAMO LI DANAS.
Zbog raznih Stanojevica, Antica, Bojovica i drugih cuvenih Doktora i Profesora beogradskih
maca22 maca22 14:42 04.12.2008

Re: Tuzno, vrlo tuzno...

Colin_bgd

U Engleskoj (i u Americi, zapadnoj Evropi, ali i u Pakistanu, Indiji, Bangladesu, Indoneziji, Sri Lanki...) ljudi su se jednostavno DOGOVORILI da takvu bahatost, javasluk i ponizavanje vise NE TRPE. Nije niko "nacionalno" niti bolji niti gori od onog drugog, samo su se u vecini zemalja ovoga sveta ljudi koji zive u tim zemljama jednostavno DOGOVORILI da tako nesto vise ne trpe i na vlast biraju takve stranke, ljude, politiku koja ce taj dogovor sto je bolje moguce odrza(va)ti.

Poptis na ceo post Colina, i predlazem da i mi ovo vise ne trpimo!

Kao sto je smenjena ministarka obrazovanja koja je "ukinula Darvina", tako treba da bude smenjena osoba od koje zavise tudji zivoti, koja je nestrucna jer medicinu drzi u starom veku, koja nema licnost da drzi takvu poziciju i koja je u slobodno vreme sarlatan jer izigrava veterinara u Zoo-vrtu (a ima veterinara i zoologa koji su nemocni, i ocajni zbog toga, i koji bi nas rado podrzali).

Dole sarlatani!
maca22 maca22 14:43 04.12.2008

Re: Tuzno, vrlo tuzno...

dupli post
goga4444 goga4444 12:39 04.12.2008

O Sokratu...

"I o svima njima znam više nego njihovi obožavaoci. Dakle moja omiljena istorijska ličnost je filozof Sokrat. Za razliku od vas gospodjo Krugolina koja zna da sve zna, mučeni Sokrat je običavao da govori da zna da ništa ne zna."
Prof. dr Dušan Stanojević, načelnik GAK Narodni front


No comment



Ova vrsta arogancije je bila i ocekovana. Provejavalo je to sve vreme...
Nema argumenata, vredjanje, ponizavanje, zamajavanje...

Ja razumem da se brani sistem koji ponizva zene, samo iz jednog razloga, da bi se EXTRA placala "vanstandardna usluga", zvana LjUBAZNOST.
NEMA DRUGOG ORPAVDANJA! Mi ovde ugrozavamo korisnike "usluga" pacijenata...



Naravno prezentaciju upucenu neupucenim porodiljama nije poslao. Jer nema vremena da se zamajava sa zenama...

Hvala Vam sto ste nam otvorili oci, sirom.


EDIT: Slazem se da treba da se manemo ovog bloga, i da nastavimo da se bavimo drugim konstruktivnom koracima. U to ime necu vise ovde postovati!
maca22 maca22 14:45 04.12.2008

Re: O Sokratu...

goga4444
Naravno prezentaciju upucenu neupucenim porodiljama nije poslao. Jer nema vremena da se zamajava sa zenama...

I zato mora da leti.
medjutim92 medjutim92 12:47 04.12.2008

autovanje

Herr Doctor
Tako sam i vama gospodjo Krugolina napisao ono o robinjama da bi vi kazali ono što mislite.


Tako su i neki na blogu napisali neke stvari da biste se Vi ovako pokazali ko ste i sta ste.

Hvala vam najlepse. Do sad sam mislio da je Kru u pravu, sad znam.
uncannyrain uncannyrain 12:50 04.12.2008

odgovor prof Stanojeviću

Pored tolike zauzetosti prof. ima vremena da izučava stare Grke i piše traktate o istima, ali nema vremena da se sa vama zamajava. A uvređen je valjda zato što misli da sedi na vrhu Olimpa a ne u stolici načelnika porodilišta. Dobili smo traktat o robovlasničkoj demokratiji u doba Perikla i VRLO korisna objašnjenja o poreklu i značenju korena reči DULOS, SKLAVOS i EHMALOTOS, bez kojih žene koje nameravaju da se porađaju ne treba ni da priđu porodilištu - nisu se adekvatno spremile. Da je kojim slučajem prof. Stanojević poštovalac npr. starih Latina sigurno bi njegov traktat bio potpuno drugačiji, samo što bi u tom slučaju i porodiljina priprema za porođaj morala da se sastoji od literature sa druge police u biblioteci.
90% posta sastoji se iz navoda koji objašnjavaju doktorove lične zanimacije, istorijskim periodima koji ga posebno zanimaju itd., ostalih 10% vređanju drskih i pritom očigledno u oblasti stare Grčke, nedovoljno obrazovanih majki i njihovih partnera. Pa kako ćete decu da vaspitavate bez OSNOVNIH znanja značenja reči DULOS, DULA i ostalih.
Pri tom, 0% posta je posvećeno konstruktivnom rešavanju problema, za koji se sada sumnja da uopšte i postoji, jer kaže stara naša: ko ne zna dovoljno stare Grke ne treba mu verovati ni za šta. Zna naš narod šta sa takvima.
Ja ne znam stvarno o čemu se radi? Jel ovo skrivena kamera? Ako jeste, onda je stvarno brutalna. Mene, kao ni većinu blogera pretpostavljam, zaista NE ZANIMA šta profesor čita u slobodno vreme, da li ribu fata na bućkalo ili na starogrčki, da li mu je uzor Sokrat ili drug Tito. Očigledno je da je dobra volja da se uspostavi komunikacija, došla ne kao iskrena želja da se poboljšaju zaista kriminalni uslovi u bolnicama, porodilištima i ostalim zdravstvenim ustanovama, već da se zadovolji neka forma, verovatno ministar i još koji malobrojni, pa sad može fino da kaže: eto, hteo sam da sarađujem, ali oni ne znaju odakle potiče koren reči DULA, a tu mene našli da preispituju, glupi su i bezobrazni, ja sam moje završio.
Nijednog konkretnog odgovora nema ni u pokušaju, jasno je da to nije bio ni cilj.
E drage moje dule, dulosi i ostali, ako niste bili dovoljno pametni da zbrišete na vreme iz ovog našeg "cruel paradise-a" onda bar učite starogrčki, u Olimp ne dirajte i decu ne rađajte, da ne moraju sa takvima da se zamajavaju
man ray loves me man ray loves me 12:51 04.12.2008

Cestitke Krugolini

koja je stavila reflektor na dr Stanojevica. Izgleda da budalu covek ne mora da se trudi da kompromituje, dovoljno je samo da ga pustis da prica.

Dule su deo porodjaja u Americi. O njihovoj koristi postoje kontraverze posto nemaju medicinsko obrazovanje, ali niko, apsolutno niko od stotina miliona gradjana Amerike nema dovitljivost dr Stanojevica da rec 'dula' tumaci u kontekstu stare Grcke - to je posao koji se danas placa, kao kucna pomocnica npr. Ili dr Stanojevic to ne zna, sto znaci da nije dovoljno upoznat sa porodjajnom praksom u Americi, ili je ovo najgluplji pokusaj sarkazma otkad je Dragan Palma izvalio ono o Betovenu.

Inace pismo ne sadrzi nikakve informacije osim necuvene nadobudnosti, koja meni govori samo jedno - ovo je covek koji se grcevito drzi za funkciju koju ocigledno nema kvalifikacije da obavlja, zato je tako agresivan.

Licno mu nikada ne bih poverila svoje zdravlje.

Razmislite koliko ima ovakvih lekara, profesora, sudija. Therein lies the rub.
reanimator reanimator 12:54 04.12.2008

...

Ja sve kao neću da trolujem na ozbiljnim temama, al' kad može Stanojević, mogu i ja
Pre desetak godina neki studenti filološkog palili na Rodos, a valjda neposredno pre toga polagali starogrčki, pa jedan baš bio pod utiskom. Uglavnom..muvaju se po luci i traže brod i kao, daj da pitaju nekoga...i taj pod utiskom se obraća nekom šljakeru u stilu.."..o gradjanine, kud plovi ova ladja.."
uncannyrain uncannyrain 12:59 04.12.2008

Re: ...

good one
Niš-tavilo Niš-tavilo 13:01 04.12.2008

Velja na grckom



+



=

Dr
Gul_Dukat Gul_Dukat 13:06 04.12.2008

Neverovatno...

Mislim da se rukovodeći organi (što bi rekao Šojić ) kod nas biraju isključivo po kriterijumu da li rečima i delima podsećaju na Velju Selju. Posle ovako glupog odgovora svuda u svetu bi ga već šutnuli pa bi onda mogao do mile volje da se bavi istraživanjem istorije
Colin_bgd Colin_bgd 13:13 04.12.2008

Re: Neverovatno...

pa bi onda mogao do mile volje da se bavi istraživanjem istorije

a nije li tu podsvesni paradoks doktora Stanojevica? Covek koji je zavrsio medicinu (a ne anticku istoriju) sam sebi dozvoljava da bude strucnjak za staru Grcku, a nama koji nismo lekari ne dozvoljava da pisnemo bilo sta o porodiljskoj proceduri. Trebalo bi da mu otvoreno pismo napise "nacelnik" odgovarajuce katedre za starogrcki sa filoloskog i da se poziva zestoko na Dr. Debejkija i njegovo pionirsko presadjivanje srca...
radmilahum radmilahum 14:31 04.12.2008

Re: Neverovatno...

Covek koji je zavrsio medicinu (a ne anticku istoriju) sam sebi dozvoljava da bude strucnjak za staru Grcku, a nama koji nismo lekari ne dozvoljava da pisnemo bilo sta o porodiljskoj proceduri.

lepo receno
zlatozubi zlatozubi 13:09 04.12.2008

hmmm..., jos jedna izmisljena prica

doktoru se obracam,
dragi doktore moju suprugu su zamalo ubili u Pancevu u porodilistu, cerkicu nije vidjela 3 dana, mene su jedva pustili da prisustvujem porodjaju, bila je gladna, krvava, us..na, supruga mislim ne beba... donose mi bebu da je vidim i setra je ustine za petu da ja cujem kako ona place, alo y..o te ca CUJEM KAKO PLACE?!!
#ja:kako mi je supruga? sestra: nemam pojma..., ja : pa mozes li da pogledas? sestra: ocu boli me...#?
WC prljav. doktor koji je primio na porodjaj nije vidjeo da joj beba ne moze proci kroz porodjajni kanal, pa ko treba to da zna? poslije 5 sati guranja njenog i penjanja doktora i guranja i namjestanja bebe da izadje odluci doktor da rade carski, ali vidi sad bebi puls 45 otkucaja u minutu, supruga u soku, bez svijesti, panika, ne mogu da nadju sve sto im treba, ispada im moj nosac bebe (supruga ), ne mogu kolica da izadju iz boksa, lift nije na spratu, zapinju za vrata udaraju njenom rukom u dovratak, ja sam tu i ne mogu da vjerujem sta vidim, bio sam na ratistu dvije godine i takvu dezorganizaciju nisam vidio... poslije 20 minuta iznose Teodoru modru, usr..u, zamotanu u carsaf i kazu da kazu da ne znaju sta ce biti sa Cecom (majkom i suprugom). rezime Teodora sada ima cetiri godine i nece nikada imati sestru ili brata, Ceca ima pocjepan zid stomaka koji je jedva zakrpljen na privatnoj klinici, ne moze da se okrene vise od 30 stepeni lijevo ili desno, ja traumu za citav zivot i ne mogu da imam petero, petoro djece a imao sam zelju i mogucnosti imam. doktor kaze nije njegova greska, treba da sam sretan pa je makar Teodora ziva i zdrava, sretan jesam ali.... zato doktore dok je ovakvih slucajeva nemas moralno pravo da kazes bilo sta.

poslije porodjaja dolazio sam da je vidim a esestre kazu da nije ona ni prva ni poslednja koja se tako porodila, da li bi bilo drugacije da sam kesirao nesto, da sam kupio njegovo vrijeme?


P.S.
kolega treba da vodi zenu da se porodi u narodni front da se porodi i kaze: " dacu doktoru 500 evra i bice sve ok."
doktor je bio Doktor i ljudsko bice i nije trazio, nije uzeo, nije bio doktor nego Doktor. ali zar ima potrebe da covjek koji ocekuje dijete razmislja da treba da pripremi pare da da nekome za zdravlje i zivot svoga djeteta?

Mladen Malinic
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:13 04.12.2008

ovako nesto sam i ocekivala

ali tacno sam Znala da ce biti ovako. to je tako tipicno. da je gosn doktor progovorio koju sa bilo kojim psihologom, ovaj bi ga savetovao da ne odgovori ovako kako jeste...no, damage done - napad je (uvek?) najbolja odbrana, jel tako Dr. Stanojevicu?

Pametnije bi vam bilo da uzmete da čitate knjige a ne da se majete po internetu mlateći praznu slamu jer vi nemate dovoljno znanja da razumete šta tu piše. Vaša aktivnost može da nanese više štete nego koristi. Sada se samo postavlja pitanje da li su i užasne priče koje ste nam pričali izmišljene. Jer dozvolićete vama se više ne može verovati.


Doktore Stanojevicu, sram Vas bilo!
Unfuckable Unfuckable 13:30 04.12.2008

Re: ovako nesto sam i ocekivala

ako se gospodin Malinić iznad potpisao bez problema, ne vidim razlog da ljudi koji su slali priče Krugolini ne stanu iza toga punim imenom i prezimenom - ako i kada zatreba
Ali, to je samo još jedno "puštanje mastila" Dr Stanojevića, kojim sklanja reflektore sa suštine cele priče - a nesvesno (oj sujeto !) dovodi baš sebe u epicentar teme o ponašanju, ophođenju i komunikaciji - zato i napisah gore da je zabo autogolčinu u raklje.
Sada su mnoge stvari jasnije : kako bilo ko misli da čovek sa ovako "brzim paljenjem" uopšte može da obuči, disciplinuje i promeni običaje svojih podređenih ?
NNN NNN 14:10 04.12.2008

Re: ovako nesto sam i ocekivala

ne vidim razlog da ljudi koji su slali priče Krugolini ne stanu iza toga punim imenom i prezimenom - ako i kada zatreba

Upravo! I ne govorim to zato što ja stojim imenom i prezimenom ispred svoje priče već zato što je jedan od načina da se stvari promene i to da se detabuiziraju teme porođaja, dojenja, epiziotomija, mastitisa, fekalija (doctor's favourite), krvarenja i sl. Drage kengurice nema ničeg sramotnog u tome što ste bile: gladne, gole, krvave, prljave, same, ponižene, usamljene, uvređene, što vam je bilo hladno, što su vam bebu štipali da čujete kako plače ili je nisu donosili ili je nisu hranili, što su vam tražili pare, što su vas ignorisali, što vas je bolelo, ili što vas nije bolelo.
Tj. nema vaše sramote..


Zbog toga smatram da se treba fokusirati na probleme iznete u peticiji, raditi sa ministarstvom na dogovrenim stvarima i manuti se svake prepiske sa nekonstruktivnim (zadržaću se samo na ovoj kvalifikaciji) ljudima.

I da dodam ovo..kao dipl. filolog opšte književnosti i teorije književnosti (najduža titula na univerzitetu ), sa veoma visokom ocenom kod profesora Vladete Jankovića iz antičke književnosti, "zadivljena sam" doktorovim poznavanjem iste. No, meni to znanje ništa nije pomoglo da ubedim sestre sa lakatcije da mi pokažu kako se masiraju upaljene grudi, tj. da rade svoj posao..a ne vidim ni kako gospodinu doktoru to pomaže da ih ubedi da ga rade.

Biljana Filipović Nešić, Kengurica 002
maca22 maca22 14:54 04.12.2008

Re: ovako nesto sam i ocekivala

BebaOdLonchara

Pametnije bi vam bilo da uzmete da čitate knjige a ne da se majete po internetu mlateći praznu slamu jer vi nemate dovoljno znanja da razumete šta tu piše. Vaša aktivnost može da nanese više štete nego koristi. Sada se samo postavlja pitanje da li su i užasne priče koje ste nam pričali izmišljene. Jer dozvolićete vama se više ne može verovati.


Doktore Stanojevicu, sram Vas bilo!

Ja sam verovala u te price, a sad tek vidim dimenzije tog HORORA! Sad se smrzavam cega jos tu ima neispricanog.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:16 04.12.2008

Štipali bebu da plače...

To sam ja u cenjenom GAK Narodni front svojim očima videla:

Sredinom osamdesetih, dok se Ritam srca emitovao sa Studija B, pomenuti nas počaste time da nam daju da radimo radio program za novogodišnju noć. Tu ja fasujem da oko ponoći budem reporter i odgalopiram u GAK Narodni front, da se javim povodom prve bebe rođene u Novoj godini. Okupe se oduševljeni lekari, sestre i babice, jedna od njih drži tu prvu, nedavno rođenu bebicu-dečaka...ja pričam u program, pripitujem lekare, a beba urla kao poparena...toliko je siroče plakalo da sam počela jednim okom da šacujem sestru koja je držala bebu, dok doktor i dalje odgovara u program...i ugledam sestrinu ruku udno bebe...ŠTIPA bebu! Sestra je štipala bebu da bi plakala u program! Tu negde završismo javljanje i ja pitam sestru šta to radi bebi i zašto...a ova sva nasmejana što se slikala na radiju odmah prelazi na Ti i kaže mi: "Ma ajde, šta će da mu fali..."
antioksidant antioksidant 16:21 04.12.2008

Re: Štipali bebu da plače...

.a ova sva najsmejana što se slikala na radiju

Krugolina Borup Krugolina Borup 18:06 04.12.2008

Re: ovako nesto sam i ocekivala

ako se gospodin Malinić iznad potpisao bez problema, ne vidim razlog da ljudi koji su slali priče Krugolini ne stanu iza toga punim imenom i prezimenom - ako i kada zatreba


Htela bih da naglasim da se određeni broj žena čije su priče objavljene na mom sajtu, stvarno potpisalo imenom i prezimenom, ali je moja odluka bila da ta njihova imena i prezimena ne objavljujem. Možda sam pogrešila. To se lako da ispraviti.
aguero aguero 20:22 04.12.2008

Re: ovako nesto sam i ocekivala

Drage kengurice


Naletele ste na nosoroga,okamenjenog u nekom predjasnjem zivotu,koji svakako pripada proslosti.Ovim odgovorom razgolitio se skroz!

U svoj svojoj bahatoj razuzdanosti sam sebe diskvalifikovao je iz svake dalje komunikacije.

Sada vam je,valjda,jasno zasto se kaze da "riba od glave smrdi".Jadno je pozivati se na drevnu Grcku i njene mudrace,a nemati toliko mudrosti,osecanja i kulture u javnom dijalogu!

Cesto smo vidjali pomenutog doktora na tv ekranima,delovao je sasvim drugacije,cak dobrodusno,kao covek sa velikim radnim i zivotnim iskustvom.Poradjao je i mnoge zivotinje u zooloskom vrtu,imao sijaset neobicnih dogodovstina,odavao utisak ozbiljnog i pouzdanog coveka...

Sada ostaje samo da se pitamo - Sta mu bi?!

Jedan lekar,profesionalac,covek bilo koji,tako ne treba da se obraca ni zivotinjama!

Bojim se Krugolina da si se,sa puno poverenja,obratila za pomoc osobi kojoj je hitno potrebna pomoc .

Zato apelujem na ostale da obustave dalju paljbu,a kolegama (njegovim) da mu izadju u susret!
green_thumb green_thumb 13:14 04.12.2008

Hahahaha

Kao što moji prijatelji imaju običaj da kažu: 'It's funny because it's true!'

Kakva zamena teza, samopromocija, ignorisanje postavljenih pitanja... znate, i ja se odlično razumem u akvaristiku i hortikulturu, ali moje klijente to uopšte ne interesuje. Njih zanima koliko dobro i brzo ja mogu da prevedem tekst.

Verujem da ni trudnice ne zanima mnogo istorija starog veka, već da li će dobiti odgovarajući tretman i uslugu koje su platile, ponavljam - PLATILE - putem svog zdravstvenog osiguranja.

Osim, naravno, ukoliko ne planiraju da ženu onesveste pričom o robovlasničkom sistemu i grčkim filozofima.


Sem toga, vidite kako je vrlo Stanojević pročitao našu Krugolinu - ko zna ko je ona, odakle je došla, za koga radi (sa sve onim zlokobnim prizvukom pri kome se odmah javlja slika Ilije Čvorovića koji viče CIA, snajka, CIA!, za koju li je političku opciju... ona je zapravo eksponent neke svetske zavere protiv vaskolikog Srpstva koja ima za cilj da uništi naš savršeni zdravstveni sistem i natalitet!

(by the way, I was being sarcastic)


PS
(što je skraćenica od post scriptum odnosno 'posle onoga što je napisano i može se stavljati i PPS ili čak PPPS - eto, da se vidi da i ja imam dodatna interesovanja!)
Dr Stanojević bi, možda, mogao da nauči i osnovna gramatička pravila srpskoga jezika. Ako je već tako sjajno savladao grčki, koji je prilično težak, onda mu neće biti problem da umetne zarez, tačku i poneko slovce tamo gde treba.
trickshot trickshot 13:25 04.12.2008

Stara Grcka

pitam se pitam ( bez trunke predrasuda i dvosmislenosti) da li su robinje i u staroj Grckoj pomagale pri porodjaju majmuna ili samo doktori.

ko pamti shvatice.
maca22 maca22 14:35 04.12.2008

Re: Stara Grcka

trickshot
pitam se pitam ( bez trunke predrasuda i dvosmislenosti) da li su robinje i u staroj Grckoj pomagale pri porodjaju majmuna ili samo doktori.

ko pamti shvatice.

haha lol
dorothy22 dorothy22 13:27 04.12.2008

Sujeta

Lepo je sto profesor doktor nacelnik 'baca mamce' i 'trokrake udice' pa s radoscu gleda 'gutanje' iste.
Sasvim je za pohvalu njegovo divljenje spartanskom nacinu zivota i spomenicima ljudske patnje.
Odlicno je takodje znati strane jezike, jer koliko jezika govoris, toliko...
Odlicno je znati da NISTA ne znamo, za razliku od drugih, koji taj nacin sagledavanja znanja nikad nece shvatiti.
Dobro je da nam neko skrene paznju kako su se nekad zene lako poradjale i da je pomoc babica bila potrebna samo u 'retkim slucajevima'. O stopi smrtnosti tadasnjih porodilja, procentu prezivljavanja kao i zdravstvenom stanju novorodjencadi prof-dokt-nac nije davao podatke. Tako razumemo da takve informacije nise vredne pomena u diskusiji, a i zasto bi kad lepo kaze prof-dokt-nac da 'nemamo pojma', mi o tome ne znamo nista. Stoga uzimamo 'retke slucajeve' kao nepobitnu istinu.
Takodje smo uvideli da je neprimereno 'gospodjama da brisu pod i porodilju'.
Zahvalni smo sto znamo, posto nam je prof-dokt-nac objasnio, jer nismo znali, kako u Beograd treba doci da se uci medicina. Bili smo do sada zaslepljeni predrasudama, licno prisustvujuci ili slusajuci nase sestre, drugarice, rodjake i koleginice o zabrinjavajucim, zastrasujucim i ponizavajucim iskustvima koje su imale/imaju po ginekolosko-akuserskim zdravstvenim centrima u Srbiji. U kojima se takvo kvalitetno znanje medicine primenjuje.
Nije zgoreg da znamo i da nam se ukaze, kome se moze verovati a kome ne.
Uzevsi sve u obzir, predstavilo nam se sledece.
Petao se popeo na bunjiste, zakukurikao iz sveg glasa u nekoliko slogova (sa zanemarljivim pravopisnim greskama), odrzao predavanje kokoskama da se ne mesaju u njegov posao, smatrajuci da apsolutno nema potrebe da svojim besmislenim i zanovetnim pitanjima i neosnovanim kritikama oduzimaju njegovo dragoceno vreme i energiju.
Hteli smo da na postavljena pitanja cujemo odgovore od obrazovane i kompetentne osobe, zeleci da, kao pacijenti, pomognemo i promovisemo kvalitet i efikasnost zdravstvenih usluga koje je sistem primenjuje.
Umesto da ukaze, rasvetli, cinjenicama objasni, pobije ili dovede u pitanje neke od situacija, kao i da najavi razmatranje istinitosti nekih navoda, po cijem utvrdjivanju tacnosti ce reagovati, pismo prof-dokt-nac na tuzan nacin pokazuje sujetu, samoljublje, samonepostovanje, samodegradiranje i nespremnost da svoju profesiju unapredi primenjivanjem znanja iz medicine kroz ODNOSE sa pacijentima a ne samo primenjivanjem PREDAVANJA o znanju iz medicine.
Primenjivanje ili tacnije pokazivanje znanja grckog jezika, poznavanje istorije i nacina zivota starih Grka, kao i stranih reci i izraza, uz propoved o mravima i andjelima, prioriteti su koje u prvi plan iznosi u svom pismu prof-dokt-nac.
Ponizno savetujem, svojom kokosijom pamecu, da prof-dokt-nac angazuje tekstove i znanja iz oblasti koja se zove Public Relations. Tako bi svoje nastupe, suocavanje sa kritikama, kriznim situacijama i problemima koje mogu predstaviti ucesnici u domenu njegove profesije, uoblicio u pojavu i karakter odgovornog i obrazovanog profesionalca koji pokazuje brigu i vaznost da cuje i pokusa da resi problem u zajednici u kojoj radi. Koliko moze, kao i da u situacijama kada ne moze ili smatra da nije potrebno, objasni i prikaze zasto.
Ako vec nije u stanju sustinski, da u diskusiji bar pokaze zainteresovanost i postovanje, a ne oholost i omalovazavanje.
sajmon sajmon 13:31 04.12.2008

Jedva sam procitao prof dr Stanojevica...

... i nemam pojma odakle mi snage da ga i prokomentarisem.

Dokle god je takva osoba nacelnik (ili neki drugi faktor) u bilo kojoj ustanovi ne samo porodilje, vec i Srbija ce biti u velikim problemima!!!

A moja zena se dva puta poradjala u Narodnog Fronta. Danas cu morati jos jednom da joj odam priznanje na svemu sto je istrpela!!!

radmilahum radmilahum 20:58 04.12.2008

Re: Jedva sam procitao prof dr Stanojevica...

... i nemam pojma odakle mi snage da ga i prokomentarisem.

Potpuno te razumem. Procitala sam ga jutros cim sa ustala i odmah sam se rasanila. Citala sam ga svima u kancelariji i sve devojke su pale od smeha. Dok im nisam rekla da je autenticno. A jedna je pred porodjajem...
Kad vec doktor tako maestralno zna grcki o kome nece ni da prica, mogao bi da ode u Grcku da proba da primeni istu logiku vodjenja porodjaja i tretmana porodilja u Grckoj. Iako ima neospornu strucnost, najurili bi ga za par dana. Kada bi tamo ostavio Grkinju samu (sto mu je ovde normalno i prirodno) da 16 sati bez vode, hrane, asistencije i lepe reci radja mrtvu bebu ne bi izvukao zivu glavu.
112358oo 112358oo 13:32 04.12.2008

peticija

ovde potpisujem peticiju za smenu:
Prof. dr Dušan Stanojević, načelnik GAK Narodni front

sa svih funkcija u gak-u narodni front i sa zabranom da se od sad' pa nadalje bavi praktičnom medicinom.....

p.s. žao mi studenata........
branovic branovic 14:30 04.12.2008

Re: peticija

Evo po treci put iscitavam sve komentare, pa se mislim oko peticije...Nema svrhe, ljudi, budimo ipak malo realni. Pa ministar ne moze da smeni lekare za koje svi znaju da su krivi za smrt deteta ili majki, a ne da smeni ovog. Zbog cega? Koje instrumente on ima u rukama? Vredjao je Krugolinu? Nije hteo da saradjuje? Hajte molim vas. Pa on je prof dr nacelnik sa dugogodisnjim iskustvom, svidjalo se to nama ili ne, a mi smo rulja. Nismo u ravnopravnoj poziciji. Uostalom, zar je on jedini? Zar ne znamo kako su se ponasali ostali nacelnici na sastanku u Batutu (cast izuzetku koji je napisao pismo). Treba li uopste trositi energiju na ovoga?
Posle ovakvog pisma coveka ne moze a da ne uhvati malodusnost. Mislim, super su anketa i bedzevi, ali ko ce da ih kazni i kako ako ne okace bedzeve? Kako stvoriti uslove da se ovakvi kazne i dovedu u red? Pisati Ljajicu? Pitati ministra sta moze da preduzme? Dajte predlog, ja nisam pametna.
112358oo 112358oo 15:23 04.12.2008

Re: peticija

Evo po treci put iscitavam sve komentare, pa se mislim oko peticije...Nema svrhe, ljudi, budimo ipak malo realni.

pretpostavljam da se kru slično pitala kada je sve počinjala, sada je eto, malo drugačije..... www.majkahrabrost.com je do sada imao 37.737 poseta (naravno, ne uvek različitih osoba), peticiju ministru zdravlja je do sada potpisalo 3.400 osoba, kru se sastala sa ministrom zdravlja (x2), mediji su bili i jesu još uvek zainteresovani da se na svoj način uključe, blog-komentari na ovu temu progresivno rastu (poslednji je izbrojao 516), itd....

slažem se da je teško, ali nije da ne može......
branovic branovic 16:33 04.12.2008

Re: peticija

Mislila sam na peticiju za smenu ovoga, a ne na NASU peticiju. Ne mislim ja da ne moze i da je lako, nego me uhvatio trenutak ocaja pa komentarisem naglas. Daj Boze da su u pravu oni sto kazu da ovo nije pisao dr nacelnik. Nego samo nesto razmisljam naglas, kako sto pre stici do cilja? Kako sto pre stvoriti situaciju u kojoj oni moraju da vode racuna o tome kako se ponasaju i sta govore?
parobrod parobrod 17:38 04.12.2008

Re: peticija

e da batali predavanja iz medeicine i da malo predaje starogrcki starogrcima
zvek zvek 01:06 07.12.2008

Re: peticija

Gradonačelnik pre neki dan smenio dve direktorke domova zdravlja - dakle može se!
Armitage Armitage 13:32 04.12.2008

Odgovor?

"i da je izigrana javnost Srbije."
Javnost Srbije vam i postavlja pitanja. Ogovorite...

"Ja lično osećam veliku uvredu koju ste naneli meni lično i svim zaposlenima širom porodilišta Srbije."
A šta osećaju žene koje se u vašoj ustanovi porađaju može da se pročita na www.majkahrabrost.com


"Naj časnije sam pristupio ovom zadatku ..."
Zanči li da ima zadataka kojima pristupate časnije, i onih kojima pristupate samo časno?

"U jednom trenutku sam shvatio da je vaša politička opcija, odnosno da se zalažete za uvodjenje robovlasničke demokratije u Srbiji."
Pogrešno ste shvatili. Ona se zalaže za bolje uslove u porodilištima u Srbiji. Ako je to po vama politička opcija, onda niste ama baš ništa shvatili.

"Neću vam objašnjavati ko je bio Spartak, jer sam shavtio iz daljeg dopisivanja sa vama da vi o tome pojma nemate i da nije vredno truda da saznate."
Nemojte. Objasnite nam zašto su zasrani toaleti u bolnici kojom rukovodite? Za Spartaka vas niko nije nikada ni pitao, niti će vas pitati. Pitani ste za toalete. Odgovorite o toaletima! Ili vi o njima pojma nemate?

"... što sam kao veoma radoznao čovek bio znatiželjan da saznam kako su ljudi toga doba u tako surovim društvenim uslovima preživljavali. "
A mene kao prosečnog čoveka zanima da saznam kako žene ovog doba preživljavaju u tako surovim porodilišnim uslovima?

"Zbog toga sam nećete verovati izuzetno dobro naučio grčki jezik da čitam i pišem, a o govoru i da ne govorimo."
Pa, i ne govorimo o govoru. Ta vaša veština je veoma dragocena kada porađate Grkinju. Svaka vam čast. Ali to nema nikakve veze sa porodiljama koje se porađaju na srpskom. Dakle, zašto su vam toaleti zasrani?

"I uvek kada vidim neko gradjevinarsko delo antičke kulture, kao Partenon na primer, ne znam da li da mu se divim ili da ga poštujem kao spomenik jednoj strašnoj ljudskoj patnji. Trebalo je ogromne komade mermera prebaciti iz majdana Penetelis koji se nalazi na desetine kilometara od Atine do Akropolja gde je Partenon podignut."
Pa šta? A zašto su toaleti zasrani?

"Pre nego što predjem na stvar ... "
Dokle da čekamo? Zašto su toaleti zasrani, recite?


"Da li mislite da ja kao direktor najvećeg porodilišta u zemlji ne znam koji su stavovi SZO."
Mislim da vi kao V.D. direktora najvećeg porodilišta u zemlji NE PRIMENJUJETE stavove SZO, sa kojima ste svakako upoznati. Zašto direktore ne primenjejuete standarde SZO sa kojima ste upoznati? Zašto su vam toaleti zasrani?

"Vi mislite da su u SZO samo amerikanci i englezi. Nedavno je kod mene u gostima bio doktor iz Bombaja. Hteo je da bude nedelju dana i ostao sedam nedelja. Rekao mi je da u Beograd treba doći da se uči medicina. "
I da li ste mu pokazali zasrane toalete? Da li ih je sam video? Da li vas je pitao zašto su vam toaleti zasrani?

"Još nešto. U Staroj Grčkoj porodjaju su prisustvovale robinje. U retkim prilikama kada žena ne može da se porodi dolazila je školovana babica. Gospodjama je bilo ispod časti da brišu pod i porodilju. Ne znam da li znate da robinje nisu imale nikakva prava i da je gospodar mogao da ih ubije na licu mesta"
Pa šta? Pa šta ako su Asirci imali babicu koja je čistila, a? Jesu li Stari Grci primenjivali standarde SZO ili ne? Što se malo na njih ne ugledate i ne očistite toalete koji su SADA zasrani?

"Uvoda je bilo dosta."
A rekoste da nemate vremena...

"Dakle da se vratimo na otvoreno pismo. Navešću inkriminisanu rečenicu. Vi se u ime SZO zalažete u pasusu prisustva oca na porodjaju da žena treba da se poradja u prisustvu partnera , najboljih prijateljica ili prijatelja, dula ili primalja. Doktora nema nigde."
Niste naveli rečenicu, nego ste je izvukli iz konteksta. U rečenici se nigde ne pominje ni bolnica, a nju podrazumevate?

"Da li imate zadatak da blatite srpsku medicinu ne birajući sredstva."
Sami je blatite poređenjima sa Starim Grcima, dok su vam toaleti zasrani.

"Za vašu informaciju DULOS je rob na grčkom a DULA robinja koja je takodje mogla da prisustvuje porodjaju. Ove reči su izvedene od glagola dulevo, što znači raditi. Dula je rodjena robinja, dakle devojčica koju je rodila neka druga rodbinja. Postoji i izraz SKLAVOS što znači da je rob nastao porobljavanjem nekog drugog grada. I izraz EHMALOTOS što obično označava zarobljenika."
Za našu informaciju recite nam zašto su vam toaleti zasrani? Evo, recite nam na Grčkom. Na bilo kom jeziku, samo nam recite zašto su vam toaleti zasrani? Niko vas nije pitao koji je izraz obično označavao zarobljenika, već zašto sz toaleti zasrani?

"Dakle vi se zalažete da porodjaju ni manje ni više prisustvuju robinje."
Ne, nego očevi, ili lica koja mogu da pruže podršku ženi. Očevi, ne robinje. Za to se zalažemo. Dakle, zašto ne mogu očevi?

"Pametnije bi vam bilo da uzmete da čitate knjige"
Hoćemo li time očistiti zasrane toalete u bolnici čiji ste vi načelnik?

"Sada se samo postavlja pitanje da li su i užasne priče koje ste nam pričali izmišljene."
I sami znate da nisu. Sada se postavlja pitanje ZAŠTO SU VAM TOALETI ZASRANI???
sajmon sajmon 13:48 04.12.2008

Re: Odgovor?

Ovo je jedan od najboljih odgovora na pismo koje sam video u istoriji blogovanja.

Steta je sto prof dr Stanojevic nece razumeti jer ga niste napisali na Grckom ;-).
saphira saphira 14:22 04.12.2008

Re: Odgovor?

Armitage




SJAJNO!

Potpisujem od reci do reci. Nadam se samo da pomenuti i dalje cita blog (pa makar nas i ne udostojio komunikacije...) i da ce ga negde, bar malo, pecnuti savest.... Mozda sam idealista, ali verujem da je svako ljudsko bice bar malo ima...
debelica debelica 14:22 04.12.2008

Re: Odgovor?

sajmon
Ovo je jedan od najboljih odgovora na pismo koje sam video u istoriji blogovanja.Steta je sto prof dr Stanojevic nece razumeti jer ga niste napisali na Grckom ;-).

POTPISUJEM
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:45 04.12.2008

Re: Odgovor?

ovo je odgovor! potpisujem svaku rec.
maca22 maca22 14:57 04.12.2008

Re: Odgovor?

Armitage

"Dakle da se vratimo na otvoreno pismo. Navešću inkriminisanu rečenicu. Vi se u ime SZO zalažete u pasusu prisustva oca na porodjaju da žena treba da se poradja u prisustvu partnera , najboljih prijateljica ili prijatelja, dula ili primalja. Doktora nema nigde."
Niste naveli rečenicu, nego ste je izvukli iz konteksta. U rečenici se nigde ne pominje ni bolnica, a nju podrazumevate?

maca22 maca22 15:45 04.12.2008

Re: Odgovor?

A koliko sam ja shvatila, rezon je sledeci: u Staroj Grckoj su robovi cistili govna (i radili sve ostalo, al' izgleda da je fokus na fekalijama).
Kako nece da mu osoblje radi "ropske poslove" - u smilsu ono sto su radili robovi u Antickoj Grckoj, wc ostaju zasrani do daljnjeg.
Armitage Armitage 19:32 04.12.2008

Re: Odgovor?

Hvala svima.
Da ne širim dalje, biću kratak.
Rezon je da nema rezona.
Da ima minimum rezona toaleti ne bi bili zasrani.

Da citiram jednog drugog doktora i pravog filosofa:
"Koji je problem da ovaj sat radi?"
Dr Zoran Đinđić, prilikom obilaska hale jedne fabrike
aquariusoptimist aquariusoptimist 21:13 04.12.2008

Re: Odgovor?

Ama ljudi, shvatite vec jednom:
u antickoj Grckoj g...a nisu ni postojala.
Zavrsen poso.
Healer Healer 13:46 04.12.2008

.

.
Unfuckable Unfuckable 13:49 04.12.2008

Re: Nije mi jasno

prepiska koja je uz njegovu dozvolu izneta u javnost


moglo bi o tome da se prodiskutuje,
ALI : bilo privatno ili javno, ovakvo obraćanje jedne ličnosti na relativno visokoj funkciji je - neprimereno, najblaže rečeno
goga4444 goga4444 13:54 04.12.2008

Re: Nije mi jasno

Rekoh da necu vise da postujem, ali moram...

Ovo pismo je objavio gospodin sa nalogom na B92, koga je gospodin Dusan Stanojevic zamolio da objavi.
Pogledati prethodni Krugolinin blog. Kao i onaj pre toga...
a.bogdanovic a.bogdanovic 13:56 04.12.2008

Re: Nije mi jasno

s obzirom da je prepiska inicirana krugolininim 'otvorenim pismom dr stanojevicu', podrazumeva se da je ona otvorena za javnost i da svaki odgovor na takvo pismo biva toj istoj javnosti saopsten.
u tom smislu ne verujem da je neophodno traziti eksplicitno odobrenje za objavljivanje, jer svako ko se upusta u komunikaciju povodom otvorenog pisma vec unapred ima saznanja da je takva prepiska podlozna objavljivanju, stavise - da je zbog objavljivanja i inicirana.

uostalom, ona dr stanojevicu nije poslala privatno pismo, vec ga je objavila na blogu.
Healer Healer 14:01 04.12.2008

.

.
sajmon sajmon 14:07 04.12.2008

Re: Nije mi jasno

Ovo nije privatna prepiska, vec otvoreno pismo!!!

A ako pazljivo procitas prethodne blogove iste autorke shvatices zasto svi mi imamo pravo da komentarisemo i Krugolininu inicijativu i prfo dr Stanojevicev odgovor.
antioksidant antioksidant 14:09 04.12.2008

Re: Nije mi jasno

Unfuckable
prepiska koja je uz njegovu dozvolu izneta u javnost


moglo bi o tome da se prodiskutuje,
ALI : bilo privatno ili javno, ovakvo obraćanje jedne ličnosti na relativno visokoj funkciji je - neprimereno, najblaže rečeno

sam je ostavio odgovor na proslom blogu. dakle javno
antioksidant antioksidant 14:12 04.12.2008

Re: Nije mi jasno

I nije neka "umetnost" izvući iz konteksta i opljuvati - u tome je većina blogera trenirana i

trenirana?
gde?
od koga?
u koje svrhe?
Supermod Supermod 14:13 04.12.2008

Obavestenje


Korisnik koji je preneo pismo dr Stanojevica je kontaktirao moderaciju i nema razloga za sumnju u autenticnost.

Molimo vas da ovo ne bude dalje komentarisano.
chobanica chobanica 14:15 04.12.2008

Re: Nije mi jasno


A o tome da li je ovo privatna ili javna prepiska (čitati: saopštenje za javnost) ne treba mi svi ovde, Unf, da "diskutujemo", već autori prepiske, te da nas o tome obaveste.


A nisu li?

Krugolina
Stoga vaša prezentacija izaziva mnoga pitanja, i ja vas molim da ponađete vremena da nam na njih odgovorite. Znam da ste izuzetno zaposleni, ali ovo je korisnicama vaših usluga, i usluga vaših kolega, od izuzetnog značaja, pa vas molim da ova pitanja shvatite kao ozbiljna i urgentna. Ako nemate vremena da se registrujete na blog i direktno komunicirate s nama, bila bih vam zahvalna da odgovore pošaljete na moj email (kengurica@majkahrabrost.com), a ja ću ih već okačiti na blog u vaše ime. Da ćete ovo pročitati - ne sumnjam, jer već u sedmoj rečenici vaše prezentacije kažete da čitate blog. Mene lično je to vrlo obradovalo, a verujem da nisam jedina. Kao što rekoh na sopstvenoj prezentaciji na istom sastanku - pokidane su niti komunikacije između nas i vas (lekara, babica, sestara). Dajte da to zalečimo!


otvoreno pismo

Re: Nije mi jasno

izvini, ja nastupam individualno
antioksidant antioksidant 14:43 04.12.2008

Re: Nije mi jasno

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
izvini, ja nastupam individualno

vidi odreče me se na javnom mestu.

k'o oglas u politici da je dala

maca22 maca22 15:48 04.12.2008

Re: Nije mi jasno

Healer

Što se tiče dr Stanojevića, dovoljno je unizio sebe samim tim što nije odgovorno sastavio saopštenje za javnost jer je to, po meni, jedini primeren način komunikacije sa pozicije funkcije na kojoj je, (već je ušao u dinamiku privatne prepiske i izvukao deblji kraj). O njegovoj stručnosti ne znam ništa pa o tome ni ne sudim niti ga izmaštavam kao kolegu koji je "zločinac".

Prijatan dan želim svima

Ja se ni privatno tako ni sa kim ne dopisujem.

Otuda valjda nisam ni pomislila da je profesor pismo (kakvo je jel'te, primereno privatnoj preisici) slucajno postavio javno, pa da je greskica samo u tom detalju.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:09 04.12.2008

Re: Nije mi jasno

Ja koliko znam nismo još trenirani, ali ako zatreba eno Strongmena, on bi nam bio odličan trener za odnos koji nam svojim pismom nameće gosin Stanojević.

Re: Nije mi jasno

antioksidant

Ana WithAFamilyNameTooHardToPronizvini, ja nastupam individualnovidi odreče me se na javnom mestu.k'o oglas u politici da je dala

ma ne odricem te se, nego kazem da mi nismo organizovana grupa.
antioksidant antioksidant 20:07 04.12.2008

Re: Nije mi jasno

ma ne odricem te se, nego kazem da mi nismo organizovana grupa.
nismo, nismo

laknulo mi za ovo neodricanje

Re: Nije mi jasno

antioksidant
ma ne odricem te se, nego kazem da mi nismo organizovana grupa.nismo, nismolaknulo mi za ovo neodricanje

sta vise, prisvajam te
Colin_bgd Colin_bgd 13:50 04.12.2008

Mini propust...

Nedavno je kod mene u gostima bio doktor iz Bombaja.
Ovo mi je promaklo pri prvom citanju. Znaci, nedelju dana posle stravicnog teroristickog napada u Mumbaiju, on naziva taj grad Bombaj, sto je staro kolonijalno ime koje nijedan britanski medij u poslednjih nedelju dana nije upotrebio, vec iskljucivo novo/staro indijsko ime Mumbai. Kada neko taj grad nazove Bombaj to je za Indijce veoma, veoma, uvredljivo jer direktno naglasava kolonijalne konotacije. Englezi ne zele da, posle svega, niti nehoticno uvrede Indijce na ovaj nacin i vrlo su pazili na to. A sigurno je to "Bombaj" zvucalo u usima njegovog gosta iz Mumbaija isto uvredljivo bez obzira sto je doktor to koristio iz totalnog neznanja. Ali takve suptilnosti ne interesuju doktora Stanojevica, i to samo pokazuje koliko on "ceni" taj, kao "treci svet", za razliku od zlih engleza i amerikanaca. Ili samo nije stigao jos da procita neku knjigu o kolonijalnoj istoriji indijskog podkontinenta?
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:14 04.12.2008

Aman coline,

pa vidiš da je čovek tek stigao do Perikla, ihaj koliko još ima do novije istorije...polako...
antioksidant antioksidant 14:15 04.12.2008

Re: Mini propust...

mumbaj nije u grckoj tako da postoji opravdanje za ovo nehoticno iskazano neznanje
eneja eneja 13:55 04.12.2008

Uzas

Kako nije sramota dr. Stanojevica da sumnja da li su price zena istinite. Da li treba jedna po jedna da se pojavljujemo pred njim i da mu prepricavamo dozivljaje. Kada babica kaze:"Sto se deres ... a umela si da siris noge ..." Da li je to nacin na koji njegovi zaposleni treba da se obracaju bilo kome a kamoli pacijentu. Da li su to zaposleni koje on brani od napada ?

Drage moje, dragi moji, kako niste shvatili ovo sa robinjama. Lepo nam je rekao da sestre nisu robinje da bi cistile nase fekalije. Ima klistir da se izvrise jer je njima tako lakse a tebe nema sta ko da pita. Nece one da ciste - taman posla. On njih brani od takvih stvari koje mi "razmezena derista" trazimo.

UZAS !!!!!!!!!!!!!!

Trabalo bi mu zabraniti vise da pridje toj bolnici!
pix3lchick pix3lchick 15:28 04.12.2008

Re: Uzas

eneja
Kako nije sramota dr. Stanojevica da sumnja da li su price zena istinite. Da li treba jedna po jedna da se pojavljujemo pred njim i da mu prepricavamo dozivljaje.

Možda.

Dr. Stanojević se obraća Krugolini, kao da je ona jedna, jedina i sama.

Dr. Stanojević ignoriše činjenicu da se iza Krugoline nalazi veliki broj žena, očeva njihove dece, koji su užasnuti i revoltirani tretmanom u kući koju on lično vodi. Za šta je on, kao načelnik te kuće, lično i direktno odgovoran.

Dr. Stanojević se poziva na Spartaka i Sokrata, a nastupa u najmanju ruku kao Ugo Čavez.
drug.clan drug.clan 14:28 04.12.2008

ko li je taj Spartak?

Moram da priznam da sam se veoma obradovao ne zato što je to i moja politička opcija, već zato što je moj veliki hobi proučavanje Stare Grčke sa naročitim zanimanjem za period vremena posle persijskih ratova kada dolazi do procvata robovlasničke deomorkatije u doba Perikla. Hteo sam da vam u tom smislu napišem da treba da znate da u robovlasničkoj demokratiji neko mora da bude rob. I ako vam podje za rukom da u Srbiju uvedete robovlasničku demokratiju ja ću se staviti na stranu Spartaka, bez obzira da li mi bude zapalo da budem rob ili robovlasnik. Neću vam objašnjavati ko je bio Spartak, jer sam shavtio iz daljeg dopisivanja sa vama da vi o tome pojma nemate i da nije vredno truda da saznate.


U celom ovom pismu na koje mi se blago povraca kada samo pomislim da ga je napisao nominalno visoko obrazovan covek koji je dostigao vrh u karijeri koji se moze dostici u ovoj zemlji, nasao sam ovaj odlomak interesantnim:

Kako je moguce da neko ko je toliko vremena proveo izucavajuci staru grcku, njenu istoriju, jezik i tradiciju u odsudnom momentu kada treba da "zapusi usta neprijatelju " (krugolini u ovom slucaju) ne zna da je Spartak u stvari rimljanin (rimski rob nepoznatog porekla) koji je ziveo u Rimu kada nije bilo "robovlasnicke demokratije" ni u rimu a pogotovo u okupiranoj i udaljenoj grckoj.

Mozda nas doktor i nije tako dobro izucio staru grcku? Plasi me sama pomisao da ni medicinu onda nije izucio tako dobro kao sto prica?


antioksidant antioksidant 14:34 04.12.2008

Re: ko li je taj Spartak?

Spartak u stvari rimljanin (rimski rob nepoznatog porekla

spartak je tracanin a stanojevic se zatrcao zbog sparte i robova (nekako se logicno povezuje)
drug.clan drug.clan 14:53 04.12.2008

Re: ko li je taj Spartak?

antioksidant
Spartak u stvari rimljanin (rimski rob nepoznatog porekla

spartak je tracanin a stanojevic se zatrcao zbog sparte i robova (nekako se logicno povezuje)



ma nije to poenta iako se ne zna tacno odakle je spartak
Sparta tek nema veze sa spartakom, ni sa demokratijom, ni sa borbom robova protiv nepravde.

Zastrasujuce je to sto covek koji o svom poznavanju materije ima tako superiorno misljenje na kome bi mu i Budimir pozavideo, ne zna neke prilicno osnovne stvari.
Plasim se da mu je i medicina tako dobra strana? O moralu, dostojanstvu, casti isl. ovde ne treba ni raspravljati !
antioksidant antioksidant 15:05 04.12.2008

Re: ko li je taj Spartak?

ma nije to poenta iako se ne zna tacno odakle je spartak

druze moj - daj malo zezanja. razumeo sam tvoju poentu (i u pravu si)

za stanojevica nisam cuo (do sada bar) da mu se spori strucnost a i ne verujem da ce se takva aosporavanja i pojaviti.

javni nastupi su i do sad pokazivali da moze biti ... pa hajdemo reci provokativan (htedoh reci bahat ali nije najbolji opis) tako da se ovo pismo moze i povezati sa njegovim stilom.

ali gore je neko vec izrazio sumnju da je ovo ipak dr stanojevic. ja se iskreno nadam da je u pravu (tj da je ovo neko podmetnuo).

voleo bih da je tako

sto se tice spartaka ja gledao film sa kirk daglasom (i holivudu sve verujem - izmedju ostalog i da porodjaj moze biti lepo i prijatno iskustvo pa tako i da je spartakus iz trakije)

inace film iskreno preporucujem - kjubrik je reziser

pozz

KafaJeGotova KafaJeGotova 14:28 04.12.2008

:)

Pa da li ste vi normalni.

:))))) gosn. načelnik je go!
ali porno ispovest šta on voli i koja su mu lična interesovanja su vrh! :))
zhabitsa zhabitsa 14:30 04.12.2008

?

Interesantno. 'Cenjeni' dr je pokazao da poseduje površno poznavanje istorije.

Šteta što mu i poznavanje medicine (kojom se nažalost, ne bavi samo iz hobija) nije na bar sličnom nego čak i na nižem nivou.

Ah, da- saznali smo i da je babicama i lekarima ispod časti da se bave porodiljom.
Inner Party Inner Party 14:49 04.12.2008

Dr

Prof. dr Dušan Stanojević, načelnik GAK Narodni front




PS

Raznih ljudi ima ...
man ray loves me man ray loves me 17:28 04.12.2008

Re: Dr

meni nije pitanje kakvih ljudi ima, vec koliko.
koliko je laznjaka oko nas, koji treba da nas lece, uce, stite, za sta im mi placamo porez i doprinose?
4krofnica 4krofnica 15:28 04.12.2008

.

Zasto su wc-i u vasoj klinici zasrani?
-Zasto brijete zene istim brijacem?
-Zasto ostavljate zene, koje na svet donose mrtvu decu, same?
-Zaso su vam lekari, babice, sestre, pa cak i cistacice korumpirani?
-Zasto branite svoje bahato i nekulturno osoblje?[/quote

Da to su prava pitanja.

Prosli put na njegovo pismo je bilo toliko price o tom klistiranju, meni to nije smetalo, dva puta mi je radjeno, smetalo mi je sto je kad sam setala i setala i setala da sidje beba a niko nije rekao do kad da setam, uvidela sam da beba izlazi ( to je onih par minuta pravog porodjaja kad su najjaci bolovi) utrcala na sto i presamicena od bolovo slucajno sutnula doktorku kad sam legla na krevet, a ona ce sto ste me sutnuli sram vas bilo i ODE ONA , kaze drugoj doktorki, ma poradjaj je ti ja necu.
Beba je izasla za minut, a mogla je i u tom kupatilu u kom sam setala.
Al sam je uvredila!
Znaci:
normalan tretman
uslovi
ljudskost



Sto se tice predhodnog odgovora dr. Stanojevica ja se slazem, za ovo nemam komentar
Filip2412 Filip2412 15:33 04.12.2008

...

kakva nadmenost pa zaista kod nas lekari misle da su bogovi... Napisa covek golimlu gluposti o istoriji i grcima kao da je placen za filozofiranje.
Nigde reci o stvarnom stanju i konkretnim problemima, ladno promasi temu i misli da je ispao super pametan. Medjutim nije, nije bas previse pametan jer se ovim bezobraznim pismom upravo sam upecao na udicu koju pominje i pokazao kakav je.

Radi se o zestoko korumpiranoj feli koja pocinje da vara jos na univerzitetu. Imam prijatelje lekare i znam dobro kako je studirati medicinu. Ako nemate vezu i poznanstvo ne samo da ce te morati da ucite mnogo vise (mnogo nepotrebnog materijala takodje) nego vam je pristup laboratorijskim vezbama/ konsultacijama onemogucen ili ogranicen.

Ako nemate vezu tesko dolazite do materijala koji je zaista potreban da bi se polozio ispit. Na taj nacin naucite vise od ostalih diletanata koji imaju vezu ali i izgubite neuporedivo vise vremena u natezanju sa nadmenim profesorima nego sto bi bio slucaj da je sve normalno i posteno. Za to vreme vezare prolaze lagano i to su ovi sto sad prave sranja i pacijenti umiru na operacijama a oni se izvlace i ne bivaju kaznjavani.

Ima jako malo lekara sto nemaju mame i tate da ih guraju kroz fakultet i njima se puno izvinjavam.

man ray loves me man ray loves me 15:40 04.12.2008

Re: ...

ista stvar i za dobijanje specijalizacije, cujem. jako je tesko dobiti je ako vam rodjak nije lekar sa privatnom praksom.
benevolent benevolent 15:56 04.12.2008

вечно питање

Докторе Станојевићу, молим Вас, реците нам - како је то бити мајка?
rapunzel rapunzel 16:09 04.12.2008

daleko od istine


...da zivis tisucu godina
neces uspijeti
daleko si ti od istine
Supermod Supermod 16:59 04.12.2008

Obavestenje

Moderacija je obrisala komentar korisnika Inner Party pod naslovom "Ovako treba sa njima:", a obrisane su i sve replike koje su mu upucene.

Molimo korisnike da ne nastavljaju diskusiju oko parkiranja pred bolnicama, pozeljnom i nepozeljnom ponasanju u situacijama iz obrisanog komentara i da ne otvarate polemiku oko brisanja komentara.

Hvala.
elvir_music elvir_music 17:12 04.12.2008

Doktor ljubitelj stare Grcke,

koji je pismo nakindjurio nepotrebnim hvalisanjem o sopstevnim hobijima morao bi znati da nije ni " meeutika " ni "majutika" nego majeutika. Mogao je makar da konsultuje literaturu ako se predstavlja za ucenog, a ne da siri neznanje.
d_sandic d_sandic 18:15 04.12.2008

Koja je ovo fora?

Objavite pismo vama namenjeno, pa vodite raspravu sa sobom i drugim. Autora, koliko vidim, nema.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana