Mediji| Politika

drolja

Biljana Srbljanović RSS / 10.09.2007. u 09:36

Svi me pitaju, da li ću nešto da odgovorim. I da bih "morala" i da je "strašno", pa "kako to može" i "sram ih bilo".


U samo poslednjih mesec dana srpski tabloidi bi nešto negde da mi "nabiju" i tako se obračunaju sa mnom. Kapiten reprezentacije koja je ostvarila najveći neuspeh u istoriji domaće košarke, manje više smatra da mi treba jedno dobro silovanje, da bih se prizvala pameti. Mučeni pisac u teškom duševnom stanju, tvdi da sam drolja i rado bi mi negde "nabio" simbol gradjanske borbe protiv Miloševića. Momci iz Nina veruju da je to patriotski čin ludog Austrijanca, pa ga stavljaju na naslovnu stranu, na istu onu koju je krasila Aleksandra Ulemek. Simboli Srbije za koju se bore srpski tabloidi i jesu negde izmedju Legijinice i Ludaka, pa šta sad tu ima da se odgovara?

Nin je kao Piksi iz Knez MIhajlove. To im je značaj i domet.


Ipak, da kažem nešto: „Vazdušni napadi NATO-a postigli su u jednom danu ono za šta se Milošević godinama borio: nezavisni mediji su ućutkani – jer je rat; nikakva ljudska prava ne važe – jer je, dakle, rat; opozicija se u strahu od posledica raspala – jer, na kraju krajeva, u ratu smo; ionako već veliki broj leševa koji se ovde već godinama gomilaju sada je još veći – jer, ukoliko ste zaboravili, mi smo u ratu!“ početak je mog, sedamnaest stranica dugog teksta koji je Der Spiegel objavio početkom četvrte nedelje bombardovanja Srbije, koje sam provela u svom gradu, u svom stanu, odbivši odličan posao i sigurnost u Nemačkoj, u čuvenom pozorištu. 
Nikada nisam sišla u sklonište, jer ga moja zgrada ni nema, bojala sam se kao i svi, pa mi je onda bilo svejedno, kao i svima, pa sam bila ljuta i besna, baš kao i svi, pa mi je bilo smešno do histerije, kao svima, zar ne? 
O tome sam pisala, o sebi i svom gradu. Svojim strahovima i dilemama. Nisam, kao Ludak, pisala srebreničkim jagodama koje su crvenije i lepše nego igde na svetu, niti o Miloševiću kao velikom heroju i borcu za svetsku pravdu, niti sam uručila 50.000 tudjih evra Ulemekovom bratu. To me, u očima pisca, čini droljom, za to sam zaradila skarletno slovo u Ninu. 

Pa šta tu onda tačno može da se odgovori? 






Komentari (193)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 09:46 10.09.2007

hvala lektorki na pomoci

u pronalazenju mog davnasnjeg teksta.
Lektorka Lektorka 10:32 10.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

nema na čemu, draga biljana. naravno, zašto bi se handke trudio da proveri valjanost svojih iskaza, mada bi mu špigl sigurno besplatno dostavio tvoj dnevnik, inače preko internet-arhive dostupan za sitne pare svakom znalcu nemačkog jezika. zašto bi se ON trudio, kad mu je sve dozvoljeno, a zbog demencije, melanholije, tranksilijuma koji mu nisu pomogli (koje pominje u intervjuu) i sve oprošteno.

naravno da ne treba ćutati, ne zbog smešne nade da bi se "velikom piscu" moglo doakati kad te naziva kurvom, nego zato što je on simptom.
jovanz021 jovanz021 11:37 10.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

lektorka
smešne nade da bi se "velikom piscu" moglo doakati kad te naziva kurvom


Da nije i ovde doslo do "gubljenja u prevodu"?

Handkeov intervju sam inicijalno procitao na francuskom - upotrebljene su reci "pute" i "Occident", za razliku od originalnog "Westhure". S obzirom na moju nemogucnost da uocim nijanse na nemackom, da li bi se mogla doustiti mogucnost da se termin osim kao "kurva" ili "drolja", prevede i kao "fufica"?
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:56 10.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

evo kako je drago tom piksiju ako je uopšte o njemu reć, kada ga razvlače novinari, i to s pravom.


Po ulasku u Medija centar Crvene zvezde Dragan Stojković napao je okupljene fotoreportere rečima:
- Šta je? Je l' me ne znaš pa me slikaš?!

Posle toga je počeo monolog - redom je prozivao sve one novinare koji su ga dan pre toga više od tri sata čekali da bi od njega dobili izjavu u vezi sa porazom od Glazgov rendžersa.
- Niste mi dali dva dana da tugujem. Kako možete tako da se ponašate i tako bezobrazno da pišete? Ovo je momenat velike tuge za mene, i zato me pustite da tugujem. Utrkujete se ko će ružnije i gore da napiše o meni. Nije vama teže, nego meni - u dahu je izgovorio Dragan Stojković, a potom dodao:

- Tražite giljotinu, pozivate na linč i masakr. Pominjete neku crnu farbu. Šta ste hteli, da Delije porazbijaju klub? Pa, meni je u prvoj godini polomljen prozor ogromnim kamenom. Pišete da sam kriv! Jesam li? Da li sam to ja opljačkao banku, ubio nekoga? Ne daj bože!

ovako narečeni veliki patrijota reaguje kada njega napadnu i to opravdano. št reći o ovakvom moronu. i kad su sportisti imali mozak?

a šta reći o handkeu. danke handke!
kajla svih režima u srbiji pa i ovog sadašnjeg.
bio na sahrani miloševića. redovni grebator za vreme vladavine istog.
"bori se protiv novog svetskog poretka" a živi u parizu i koristi sve blagodeti tog istog poretka. što se nije zamonašao?



sve je to ista bagra, apsolutno. da se zgadiš. šta drugo?!?!?!

sad će redaljka na istom kanabetu: šifer, kenedi - kandidat za poslanika, ona bentli delić, stvarno šta je s njom? ima još istaknutih grebatora... samo su se pritajili i čekaju pucanj za start. fuj.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:57 10.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

jovanz021
lektorka
smešne nade da bi se "velikom piscu" moglo doakati kad te naziva kurvom


Da nije i ovde doslo do "gubljenja u prevodu"?

Handkeov intervju sam inicijalno procitao na francuskom - upotrebljene su reci "pute" i "Occident", za razliku od originalnog "Westhure". S obzirom na moju nemogucnost da uocim nijanse na nemackom, da li bi se mogla doustiti mogucnost da se termin osim kao "kurva" ili "drolja", prevede i kao "fufica"?


dakle, samo je u tome problem?
svaka čast!
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 12:04 10.09.2007

nije taj piksi

samo to da kazem.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 12:17 10.09.2007

Re: nije taj piksi

to je ovaj piksi
sentinel26 sentinel26 12:22 10.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

jovanz021
Da nije i ovde doslo do "gubljenja u prevodu"?
Handkeov intervju sam inicijalno procitao na francuskom - upotrebljene su reci "pute" i "Occident", za razliku od originalnog "Westhure". S obzirom na moju nemogucnost da uocim nijanse na nemackom, da li bi se mogla doustiti mogucnost da se termin osim kao "kurva" ili "drolja", prevede i kao "fufica"?

A da li vi Jovane bar jednom godišnje palite svijeću Vuku Karadžiću?

Ako nadjete prevod na portugalskom ili na španskom, na arapskom, moguće kada to prevedete na srpski da dobijete i riječ "bulkica" i da vam to bude čak i simpatično.
Lektorka Lektorka 13:03 10.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

hm. paaa, ko zna za koji od lepih izraza bih se odlučila da sam imala čast da sama prevodim taj intervju. vidim, ideja ovde na pretek. no, šta da radim kad je na nemačkom "Hure" prosto ono što je na srpskom "kurva", a sve dalje stilizacije idu ipak na dušu prevodioca.

ipak, meni je najvažnije da mi, kao handke, budemo dobri ljudi i, kao handke, činimo dobra dela.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 13:12 10.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

inače preko internet-arhive dostupan za sitne pare svakom znalcu nemačkog jezika.


sto momci iz redakcije upravo i rade. jure prevod, da procitaju tih sedamnaest stranica, pa da naprave, po svom obicaju, falsifikat, sto oni nazivaju "kolaz".

kako to rade? evo ovako bi tvoj tekst u glasovitom nedeljniku bio predstavljen, na primer

Izvesna osoba koja se predstavlja kao "Lektorka" , koja Srbljanovicevu inace oslovljala sa "draga", je tim povodom reklada je "handkeu sve dozvoljeno" zbog njegove, kako Lektorka smatra "demencije". Ona smatra da bi handkeu neko morao da "doaka" kada mu vec "tranksilijum" "nije pomogao

Specijalista za ovu formu falsifikata, gde se tacno navode reci, ali ne i kontekst, je onaj simpaticni bloger sto u njihovoj redakciji jedini zna engleski. Pa sastavlja kolaze po principu ZAGAT GUIDE.
jovanz021 jovanz021 13:27 10.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

sentinel26
Ako nadjete prevod na portugalskom ili na španskom, na arapskom, moguće kada to prevedete na srpski da dobijete i riječ "bulkica" i da vam to bude čak i simpatično.

E, bas ste me podsetili na moje muke da razumem rec "connasse", gde sam ja koren razumeo kao "connaitre", pa bi literarno znacenje na srpskom bilo "poznata". Cini mi se da sam citao neku jezicku analizu neke narodne pesme - "ona je poznata, mi je svi poznajemo, itd." izgleda da "poznatost" i "poznavanje" mozda imaju neke veze s tim, narocito sto profesionalke gledaju da zanimanje upraznjavaju "u tudjini" - tamo gde ih niko ne poznaje. A na pamet mi dolazi i amaterski "bod u gostima k'o dva kod kuce". Sve po principu - sto dalje to bolje - samo da se ne sazna "kod kuce".
lektorka
ipak, meni je najvažnije da mi, kao handke, budemo dobri ljudi i, kao handke, činimo dobra dela.

Nisam siguran da do kraja razumem - da li se ovde radi o Handkeu, njegovom intervjuu Franlfurtskim novinama, ili NINu?
Ako je o NIN-u, onda mora da je u pitanju prevodilac, jer NIN prenosi tudji clanak, koliko sam razumeo.
Ako je o Handkeu i Frankfurter rundsau, onda mu je Biljana vec sigurno otpisala na nekom nemackom blogu?
Ili je jedino bitna domaca javnost?
Lektorka Lektorka 13:28 10.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

znaš, DRAGA, meni je ovo sada neopisivo smešno :)))) a talentovana si, pazi da te ne prepišu, što bi se sami trudili :)
Lektorka Lektorka 13:33 10.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci -za jovanz021

glupo je da se samoreklamiram, a još gluplje da se na sto mesta ponavljam - to o "dobrim ljudima" je ironija, a podrobnije o svemu na mom postu o deridi i handkeu pod šljivom, tačka 2. :)
oldtajmer oldtajmer 15:44 10.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

Izvesna osoba koja se predstavlja kao "Lektorka" , koja Srbljanovicevu inace oslovljala sa "draga", je tim povodom reklada je "handkeu sve dozvoljeno" zbog njegove, kako Lektorka smatra "demencije". Ona smatra da bi handkeu neko morao da "doaka" kada mu vec "tranksilijum" "nije pomogao


Nemoj tako, ove kolaze nije smislio doticni - upraznjavali su ih Mitevic i Minic (jel Minic bese? Politika?) odavno...

A o temi stvarno nemam reci... Ja bih vam samo rekao da se vodite geslom "za dobrim konjem, prasina se dize", a to sto vas napadaju, prete, sto vas se plase (paradoksalno, ali izgleda istinito, vidjeno vec toliko puta, da se "vlasnik" sile plasi "vlasnika" reci), moze vam samo sluziti na cast.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:15 10.09.2007

patriote, plaćenici i ostala bagra

biljana,
pa sasvim je jasno da je sve to deo iste kvazipatriotske retorike.
i što se više bude bližilo rešenje statusa kosova ti luzeri kojima je - ni njima samima nije najjasnije kako - dopalo da vode državnu politiku, vlastitu i očiglednu "nesposobnost" i nekompetentnost pokušavaće da kompenzuju upravo ovakvim lovom na izdajnike, strane plaćenike, i defetiste u vlastitim redovima.
pri tom će gledati da nas što beznadežnije zavade sa svima sa kojima mogu!
sve je to deo istog vokabulara kog smo upoznali u devedesetim - i naravno da za obeznađujuću činjenicu da su ti likovi izašli iz svojih sanduka i mišjih rupa krivicu i odgovornost snosimo i mi (da ne davim sad opet temom o lustraciji).
tek, peter handke jedan je od omiljenih izvođača "patriotskih radova", i sama činjenica da ga ovdašnji mediji
ponovo izvlače iz naftalina jeste zabrinjavajuća... slede šifer, brana crnčević, momo kapor... i ostali...
kad god su i gde god su ti junaci srbe uzimali u zaštitu - uvek nam se loše pisalo.
plašim se da ovaj put cenu njihovih junačenja i inaćenja (s nato-om, papom, vatikanom, amerikom.... i kime još sve ne) ne plati ionako napaćeni narod sa kosova.
kako odgovoriti - po meni: najbolje nikako!
evo, i ja ću na istu temu da zaćutim...
p.s.
a strašno sam se iznervirao...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:19 10.09.2007

p.s. a može i ovako da se gleda:

uzgred, kad malo razmisliš - priznaćeš da to uopšte baš i nije tako loše!
mislim, zamisli tek kako bi se osećala da kojim slučajem takvi tipovi naprasno počnu lepo da govore o tebi?!?
znaš - dokle god su takvi protiv tebe znači da si normalana
i to ti svakako treba služiti na čast!
poz.
n.m.
David Icke David Icke 20:28 10.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

Exitus Letalis
jovanz021
lektorka
smešne nade da bi se "velikom piscu" moglo doakati kad te naziva kurvom


Da nije i ovde doslo do "gubljenja u prevodu"?

Handkeov intervju sam inicijalno procitao na francuskom - ...da li bi se mogla dopustiti mogucnost da se termin osim kao "kurva" ili "drolja", prevede i kao "fufica"?


dakle, samo je u tome problem?
svaka čast!


Ex. Letalis, odlično ste primetili, ovde se insistira na nijansiranim razlikama između reči kurva, fufica, drolja, kako bi se prikrila strahovita mizoginija koja vlada u ovom društvu. Bili smo svedoci neljudskih zločina protiv polnih sloboda žena u regionu, tokom nedavnih ratova. Mizoginija u Srbiji postoji oduvek. Ono što je zabrinjavajuće jeste da se posle "demokratskih promena" žestina napada na odredjene žene na javnoj sceni ukorenila kao etalon, kao legitimni deo javnog diskursa Srbije. Da li je u suštini svega ponovna "briga za srbstvo" ili su koreni dublji i sežu u mit o "srpskoj muškosti" koja je ugrožena od strane jakih, mislećih, nezavisnih osoba ženskog pola? Muškost, srpsku muškost, kao “prirodnu vrednost”, takoreći izvorni kvalitet po sebi, treba braniti od civilizacije (čitaj ženskosti) koja je nemilice ugrožava. Poznate su i studije koje transparentno pokazuju vezu između poljuljane muškosti i patriotizma. Biljana i njoj slične hrabre žene koje su, na našu radost, sušta suprotnost onoj srpskoj "meni meso a njoj šta pretekne", potrebne su Srbiji kao urgentna mera elementarne higijene!
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 21:42 10.09.2007

Re: p.s. a može i ovako da se gleda:

zamisli tek kako bi se osećala da kojim slučajem takvi tipovi naprasno počnu lepo da govore o tebi?!?

nema opasnosti :)) pozdravljam te, citamo se!
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:45 10.09.2007

to david

ne znam dal sanjam il je nesto komentar. evo opet.

Ex. Letalis, odlično ste primetili, ovde se insistira na nijansiranim razlikama između reči kurva, fufica, drolja,


ovo je za mene crvena marama

Poznate su i studije koje transparentno pokazuju vezu između poljuljane muškosti i patriotizma.


belodano viđeno sinoć na utisku nedelje.

dakle, ovo dam pre sat napisala i nestalo je.


stakezije stakezije 22:28 10.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

Biljana, ti si jednostavno receno totalni Car.
jovanz021 jovanz021 23:39 10.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

David Icke
Muškost, srpsku muškost, kao “prirodnu vrednost”, takoreći izvorni kvalitet po sebi, treba braniti od civilizacije (čitaj ženskosti) koja je nemilice ugrožava.

Ako je suditi po Handkeu, izgleda da se okuplja i neka internacionala oko srpske muskosti.
UBR, meni se cini da se na ovom blogu zapostavlja ono "West" u Handkeovom "Westhure".
David Icke
Poznate su i studije koje transparentno pokazuju vezu između poljuljane muškosti i patriotizma.

Jesu li studije po Bolonjskoj deklaraciji, ili ne?
David Icke
Biljana i njoj slične hrabre žene koje su, na našu radost, sušta suprotnost onoj srpskoj "meni meso a njoj šta pretekne", potrebne su Srbiji kao urgentna mera elementarne higijene!

Apsolutno.
Mene jedino cudi zasto na Handkeova olajavanja Biljana odgovara na srpskom govornom podrucju. Mislite da slicne hrabre zene nisu potrebne Nemackoj? Koliko ja vidim Handke je dao intervju Frankfurter rundsau - mozda je to mizogino, ali kakve veze ima sa Srbijom i sa NIN-om?
Ili nije vazno sta o njoj misle u Jevropi, nego je iskljucivo bitno da ne "dopre glas" do Srbijice? Da nije to malo licemerno? Da ne pricam o higijeni...
nestorijanac nestorijanac 23:42 10.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

Mene jedino cudi zasto na Handkeova olajavanja Biljana odgovara na srpskom govornom podrucju.

Mislite na blogu ?
Blog je veoma vazan. Zbog toga.
jovanz021 jovanz021 00:15 11.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

nestorijanac
Mislite na blogu ?
Blog je veoma vazan. Zbog toga.


Ima valjda i neki blog na nemackm?
Ovo mi lici na coporativno lizanje.
Handkje opanjkava na nemackom, u nemackim novinama, zato sto tamo nije pisala da bombe padaju po ljudima i da je poginulo hiljadu ljudi. Zaboravlja da vecina nas nije ovde bila na nedelju dana da poseti mesta stradanja, nego da je po svojim kucama bila bez struje (a time i vode) i da nije videla nijednu ljudsku zrtvu svojim ocima.
Ona se ovde, na srpskom, brani da je napisala da je NATO ujedinio Srbe, a to Slobi nije uspelo pre bombardovanja.
Copor je hrabri varijantama:
a) nije istina Biljo, laze Handke, mi znamo da si ti postena...
b) digni glavu, prodji dalje i istakni sve detalje (nek te mrze celu noc)
WTF is the point?
Puna Slovenija narodnih heroina koje su za vreme WW2 sirile triper medju okupatorima. I niko se ne buni.
nestorijanac nestorijanac 00:22 11.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

Ima valjda i neki blog na nemackm?

Htedoh reci da je ova tema osim u NIN-u (stampani medij srpskog govornog podrucja), evo, stigla na blog (elektronski medij srpskog I engleskog govornog podrucja) na kome ucestvuju prilicno umni ljudi iz Srbije, a i sire. Tako, to jeste vazno za ovu znacajnu temu. Sto se govornog podrucja tice.
jovanz021 jovanz021 00:41 11.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

nestorijanac
...na kome ucestvuju prilicno umni ljudi iz Srbije, a i sire.

Au! Prilicno umni? Iz Srbije? A i sire?
Mora da ste mislili na g. Domazeta (on bi bio ono "i sire".
Glavna poenta je da je Handke, worldwide cenjeni & poznati pisac svoju kolezinicu Biljanu Srbljanu u nemackim novinama, na nemackom jeziku, nazvao Weshure.
Ona o tome pise na srpskom blogu i, kao demantuje.
Ovo kao, jer zapravo nista nije demantovala od onoga sto je Hadnke rekao, ni na sta od njegove argumentacije nije odgovorila. U prevodu, njena "odbrana" je: Sram ga bilo, sto to prica tako da cuju i moji "kod kuce".
Sad, nemojte mi reci da to citaju prilicno umni ljudi iz Srbije.
nestorijanac nestorijanac 00:46 11.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

Pa vidite ko cita i kako umno se sve i svasta komentarise i razjasnjava. I to ne samo o ovoj temi, vec i o svemu drugom znacajnom za Srbiju i svet (to sire).
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:49 11.09.2007

to jovanz from ns

Zaboravlja da vecina nas nije ovde bila na nedelju dana da poseti mesta stradanja, nego da je po svojim kucama bila bez struje (a time i vode)


el si se zaneo?
el pričaš o sarajevu?


Handkje opanjkava na nemackom, u nemackim novinama, zato sto tamo nije pisala da bombe padaju po ljudima i da je poginulo hiljadu ljudi.


u kojim novinama si ti pisao?
el biljana treba da pokrije svu svetsku štampu?
samo pitam.

Puna Slovenija narodnih heroina koje su za vreme WW2 sirile triper medju okupatorima. I niko se ne buni.


ja sam malo gloopa, el ćeš objasniš ovu poentu? ovo o triperu i heoinama.
opet ženske nešto zahebale. ccccc


i da dodam: što se ti ne pitaš što je nin to uopšte preneo?
nema il ima neki razlog? šta ti, onako iskreno, misliš, a?
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:55 11.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

jovanz021
nestorijanac
...na kome ucestvuju prilicno umni ljudi iz Srbije, a i sire.

Au! Prilicno umni? Iz Srbije? A i sire?
Mora da ste mislili na g. Domazeta (on bi bio ono "i sire".
Glavna poenta je da je Handke, worldwide cenjeni & poznati pisac svoju kolezinicu Biljanu Srbljanu u nemackim novinama, na nemackom jeziku, nazvao Weshure.
Ona o tome pise na srpskom blogu i, kao demantuje.
Ovo kao, jer zapravo nista nije demantovala od onoga sto je Hadnke rekao, ni na sta od njegove argumentacije nije odgovorila. U prevodu, njena "odbrana" je: Sram ga bilo, sto to prica tako da cuju i moji "kod kuce".
Sad, nemojte mi reci da to citaju prilicno umni ljudi iz Srbije.


misliš da je trebala da da oglas da nije kurva?
to bi baš bio demant. baš onako.

u nemačkoj ima ko da kaže tom cenjenom & poznatom, jerbo tamo znaju ko je biljana bolje nego ovde.
a narečeni pisac je samo poznat. za ono cenjen baš ne znam. ti znaš bolje. ti ga ceniš i još neki ovde u srbiji. a tamo u nemačkoj.... pa pitaj malo naokolo.... ne škodi.
nestorijanac nestorijanac 00:58 11.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci

u nemačkoj ima ko da kaže tom cenjenom & poznatom, jerbo tamo znaju ko je biljana bolje nego ovde.

Meni ovo zvuci kao lepo zapazanje.
pidola pidola 01:10 11.09.2007

Re: hvala lektorki na pomoci


Ona o tome pise na srpskom blogu i, kao demantuje.
Ovo kao, jer zapravo nista nije demantovala od onoga sto je Hadnke rekao, ni na sta od njegove argumentacije nije odgovorila. U prevodu, njena "odbrana" je: Sram ga bilo, sto to prica tako da cuju i moji "kod kuce".

ti koji pljuju,a i oni koji jedva docekaju da isto objave,njima ne treba demant.cemu?
neka plivaju sami u svojim govnima.
jovanz021 jovanz021 01:12 11.09.2007

Re: to jovanz from ns

Exitus Letalis
u kojim novinama si ti pisao?

U skolskim.
Exitus Letalis
el biljana treba da pokrije svu svetsku štampu?
samo pitam.

Jok more.
Samo treba da demantuje da je Westhure tamo odakle je vest potekla, pogotovo sto je novinar direktno postavio pitanje "to kaze Biljana Srbljana", a Handke, kako ga Bog dao, odgovorio.
Ovako to izgleda pateticno. Da ne kazem bedno.
Il' si kurva, il' nisi. Ako nisi, idi tamo pa kazi: "Nisam". 'Al da ne bude: "Jesam uzela pare, al' sam i uzivala." To se ne racuna. Kao ni ono: "Jesam uzela pare, ali bih i za dzabe." Ili jesi, ili nisi.
Ako jesi, digni glavu, prodji dalje i istakni sve detalje, nek' te mrze celu noc. I to je za ljude (zene).
Neke budu proglasene i za narodne heroje, k'o one u Sloveniji.
Exitus Letalis
el i da dodam: što se ti ne pitaš što je nin to uopšte preneo?
nema il ima neki razlog? šta ti, onako iskreno, misliš, a?

Ma, sigurno iz zlobe & pakosti, da pokvari devojacku srecu. K'o da se racuna sta je radila u tudjem selu...
Sigurno nisu zbog toga sto je Handke renimirani pisac, koji uzburka evropske & (belo)svetske duhove govoreci o onome sto se nama dogadjalo.
nestorijanac nestorijanac 01:17 11.09.2007

Re: to jovanz from ns

l' si kurva, il' nisi. Ako nisi, idi tamo pa kazi: "Nisam". 'Al da ne bude: "Jesam uzela pare, al' sam i uzivala." To se ne racuna. Kao ni ono: "Jesam uzela pare, ali bih i za dzabe." Ili jesi, ili nisi.
Ako jesi, digni glavu, prodji dalje i istakni sve detalje, nek' te mrze celu noc. I to je za ljude (zene).


Ovo je neka uproscena verzija teme ?
David Icke David Icke 01:44 11.09.2007

Re: to jovanz from ns

jovanz021

Samo treba da demantuje da je Westhure.
Il' si kurva, il' nisi.
'Al da ne bude: "Jesam uzela pare, al' sam i uzivala." To se ne racuna.
Kao ni ono: "Jesam uzela pare, ali bih i za dzabe." Ili jesi, ili nisi.
Ako jesi, digni glavu, prodji dalje i istakni sve detalje, nek' te mrze celu noc. I to je za ljude (zene).


Nadam se da je revnosni Supermod, koji je zabranio pristup Milutinu M., u ovome prepoznao mnogo opasnijeg klona, te da će pravovremeno reagovati banovanjem ili drugim radnjama predviđenim disclaimer-om za ovakve slučajeve.

Hvala, D.I.
Mungos Mungos 09:47 10.09.2007

Da li se to...

Nin je kao Piksi iz Knez MIhajlove


... javno podsmevate coveku sa ociglednim mentalnim problemom? I vi ste intelektualka?

Mungos, The Zgrozen
oldtajmer oldtajmer 17:29 10.09.2007

Re: Da li se to...

... javno podsmevate coveku sa ociglednim mentalnim problemom? I vi ste intelektualka?


E sada je Stole Piksu problem?? On je tema?? Ne daj boze da je pomenula jos Ziku Obretkovica, sta bismo onda?

Poenta je da se taj covek slizu takvim jezikom, i da je to nivo, da NIN-ov nivo je nivo mentalno poremecenog coveka. Nije to nikakva uvreda za Stoleta Piksija. Razmisli malo...
tuzlanac tuzlanac 09:52 10.09.2007

biljana,

Vi ste najsarmantnija zena u Srba!
benevolent benevolent 10:46 10.09.2007

тузланац

Баш је шармантна, а и твоја просидба такође. Међутим, овде није реч о естетици. Вероватно Петер Хандке није мислио да је ауторка блога баш права проститутка, у буквалном значењу. Чињеница да су обоје писци и да треба да размењују ставове, не би требало да се води пљувачином.
Atomski mrav Atomski mrav 09:53 10.09.2007

NIN

Nisam nikad čitao NIN, ali vidim da ga redovno čitaju upravo oni koji su protiv tekstova koji se u njemu objavljuju, koji bivaju napadani u tim tekstovima... zanima me zašto bi neko hteo da čita NIN ako je toliko smeće? Moraću da kupim sledeći broj da vidim šta tamo ima...

Još jedno pitanje - postoji li ikakva protiv-teža NIN-u u svetu štampe?
Laudanum Laudanum 10:04 10.09.2007

Re: NIN

Pa, ako je NIN na jednoj strani duge, na drugoj moze biti samo Tik-Tak. To su bas-bas dve krajnosti.
Atomski mrav Atomski mrav 10:10 10.09.2007

Re: NIN

Pa, sad baš Tik-Tak... možda pre Politikin Zabavnik? :)
Šalu na stranu, mislio sam na neke dnevne novine ili nekakav nedeljnik...
nikson nikson 11:18 10.09.2007

Re: NIN

atomski mrave, uz sve ono sto nin jeste (ima tu i losih tekstova, politickih pamfleta, novinara koji handkea stavljaju na naslovnu stranicu zbog ovakvih bljuvotina....), ipak u svakom broju mozete da procitate poneki dobar intervju, zatim tekstove par odlicnih novinara, feljtone koji su meni bar veoma zanimljivi, a isto ima i kvalitetnih tekstova koji su preneti iz drugih casopisa.
akai akai 22:52 10.09.2007

Re: NIN

Ekonomist, Vreme, Danas, trecina Politike... i tu je kraj:)
Lektorka Lektorka 22:56 10.09.2007

Re: NIN

a koja trećina politike? vremenska prognoza ?:)
adam weisphaut adam weisphaut 23:00 10.09.2007

Re: NIN

Lektorka
a koja trećina politike? vremenska prognoza ?:)

Antonic i Vukadinovic
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:03 10.09.2007

Re: NIN

Lektorka
a koja trećina politike? vremenska prognoza ?:)

Ma ne..I to im je nepouzdan...Mislio je verovatno na male oglase i čitulje. Taman trećina...o)))
dunjica dunjica 23:10 10.09.2007

Re: NIN

Ekonomist, Vreme, Danas, trecina Politike... i tu je kraj:)


Zašto se zaboravlja "Republika"?
akai akai 00:31 11.09.2007

Re: NIN

Oglasi za posao, tenderi:) I citulje:)
Atomski mrav Atomski mrav 06:45 11.09.2007

Re: NIN

Ah da, Ekonomist čitam s vremena na vreme, Ebit mnogo češće... :)
adam weisphaut adam weisphaut 09:56 10.09.2007

Dr NIN i mr Handke

Mislim da je prirodno da uceni NIN, nadje nekog Handkea, kao sto njegovo premijerocanstvo ima svog Velimira, da izusti sto misli. Toliko mrznje mora sebi da da oduska, dr Jekyll trazi svog mr. Hyde-a. A i iskreno da li je neko od lista koji ima Reljica za urednika i Vrzica za istrazivackog novinara bolje i ocekivao?
ivana23 ivana23 11:12 10.09.2007

Re: Dr NIN i mr Handke

adam weisphaut
Mislim da je prirodno da uceni NIN, nadje nekog Handkea, kao sto njegovo premijerocanstvo ima svog Velimira, da izusti sto misli. Toliko mrznje mora sebi da da oduska, dr Jekyll trazi svog mr. Hyde-a. A i iskreno da li je neko od lista koji ima Reljica za urednika i Vrzica za istrazivackog novinara bolje i ocekivao?

Ko je ucenio NIN?
Zasto niko nije naveo da je intervju sa Handkeom uradio novinar Andre Miler, i da je originalno objavljen u listu Frankfurter rundsau, 31. avgusta ove godine.

Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:16 10.09.2007

Re: Dr NIN i mr Handke

o ninu sam mnogo puta pisala, dosadno mi je vise. Ipak, zanimljivo je da su neki ljudi koji ga danas uredjuju, za vreme bombardovanja radili kao dobro placeni saradnici stranih medijskih kuca, kao takvi dobijali kes na ruke, a da na primer, organizuju intervju sa mnom. Ili da mi napisu hvalospev u stranim novinama.

adam weisphaut adam weisphaut 11:19 10.09.2007

Re: Dr NIN i mr Handke

Ko je ucenio NIN?

Niko ne mora da ih uceni, besprizorni su oni sami po sebi lol. Eto u srpskom fontu da ne bude zabune učeni lol
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:26 10.09.2007

Re: Dr NIN i mr Handke

"učeni" ne "ucenjeni", ivana.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:28 10.09.2007

Re: Dr NIN i mr Handke

Zasto niko nije naveo da je intervju sa Handkeom uradio novinar Andre Miler, i da je originalno objavljen u listu Frankfurter rundsau, 31. avgusta ove godine.


kako niko nije naveo? ima ceo jedan blog o tome
[url=http://blog.b92.net/text/792/Derida%20i%20Handke%20u%20senci%20Šljive/][/url]
adam weisphaut adam weisphaut 11:30 10.09.2007

Re: Dr NIN i mr Handke

, kao takvi dobijali kes na ruke,

To su pravi ljudi od zanata, nothing personal just buiness
ivana23 ivana23 11:37 10.09.2007

Re: Dr NIN i mr Handke

Biljana Srbljanović
Zasto niko nije naveo da je intervju sa Handkeom uradio novinar Andre Miler, i da je originalno objavljen u listu Frankfurter rundsau, 31. avgusta ove godine.kako niko nije naveo? ima ceo jedan blog o tome
http://blog.b92.net/text/792/Derida%20i%20Handke%20u%20senci%20Šljive/

David Icke David Icke 12:11 10.09.2007

Dr NIN & Mr Handke - nemoral se isplati

U današnjoj Srbiji još samo nepristojni ljudi mogu imati nekakvih iluzija. Ovde ništa nije izvesno. Dapače, sve je još relativnije nego devedesetih. Relativno je da li je ubiti dobro, da li je ukrasti pametno, da li je poniziti bližnjeg dozvoljeno.

Zašto se onda pitamo da li je u redu jednu od najznačajnijih dramskih spisateljica Evrope nazvati kurvom (Westhure) i to objaviti u tiražnom nedeljniku?

Običan čovek nema više za šta da se uhvati. Evo na primer ja, ja se još uzdam isključivo u ženski rod. U dve Biljane, dve Svetlane, dve Vesne...

Pozdravljam vas, Biljana.


milandez milandez 18:20 10.09.2007

Re: Dr NIN i mr Handke

"učeni" ne "ucenjeni", ivana.

..."učenjeni"...
ivana23 ivana23 18:29 10.09.2007

Re: Dr NIN i mr Handke

Biljana Srbljanović
"učeni" ne "ucenjeni", ivana.

Mislim da je prirodno da uceni NIN, nadje nekog Handkea...

Kad se ovako napise svakakva su tumacenja moguca.
adam weisphaut adam weisphaut 18:40 10.09.2007

Re: Dr NIN i mr Handke

ivana23

Kad se ovako napise svakakva su tumacenja moguca.

Naravno problem je u napisanom a ne u onom koji tumaci
ivana23 ivana23 18:50 10.09.2007

Re: Dr NIN i mr Handke

adam weisphaut

ivana23Kad se ovako napise svakakva su tumacenja moguca.
Naravno problem je u napisanom a ne u onom koji tumaci

Naravno... nije mi do nadmudrivanja.
adam weisphaut adam weisphaut 19:06 10.09.2007

Re: Dr NIN i mr Handke

Af kors
vraticu se vraticu se 19:32 10.09.2007

Re: Dr NIN & Mr Handke - nemoral se isplati



*novo Dr NIN & Mr Handke - nemoral se isplati #LinkU današnjoj Srbiji još samo nepristojni ljudi mogu imati nekakvih iluzija. Ovde ništa nije izvesno. Dapače, sve je još relativnije nego devedesetih. Relativno je da li je ubiti dobro, da li je ukrasti pametno, da li je poniziti bližnjeg dozvoljeno.

Zašto se onda pitamo da li je u redu jednu od najznačajnijih dramskih spisateljica Evrope nazvati kurvom (Westhure) i to objaviti u tiražnom nedeljniku?

Običan čovek nema više za šta da se uhvati. Evo na primer ja, ja se još uzdam isključivo u ženski rod. U dve Biljane, dve Svetlane, dve Vesne...

Pozdravljam vas, Biljana.





Sve potpisujem, samo sto je moja vera ako ne jaca onda isto toliko jaka kao u Palestinaca ili u onih islamskih fundamentalista
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:14 10.09.2007

A šta im je preostalo..

Mogu te "osporiti" jedino psovkom...i "pljuvanjem pod prozor"...
Čime na to odgovoriti sem ignorisanjem...
Lun Lun 10:15 10.09.2007

Novi srpski chovek

Dakle, shta ovde imamo (za sada) o tome kada Biljana pishe o kvazi medijima a zapravo debeovskim ispostavama?

Jedan je zgrozen shto to Biljana uopshte chita. Pazite, nije zgrozen zbog toga shto je napisano vec zato shto to neko prochita. Koja uvrnuta, a zapravo pokvarena, logika.
Drugi se chudi politichkom nekorektnoshcu, Biljaninom, jer je, eto, uvredila Stoleta Piksija, dok istovremeno previdja monstruoznu politichku i svaku drugu nekorektnost koja je tema posta/bloga.

A glavni favoriti se josh nisu ni oglasili...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 10:17 10.09.2007

dobro jutro, lune

i unapred izvinjenje svima sto necu u tucu.

Mungos Mungos 10:27 10.09.2007

Re: Novi srpski chovek

Lune, vidim da se nista naspavali.
Ovde imaju mloooogo dobar anti-nesanik, krsten kao "Lunesta". Iskreno se nadam da su tacno znali po kome da gu krstu.

Mungos, The Podocnjak

"Tko ne moze da spava, taj ima nesanicu!" (No. 1)
Atomski mrav Atomski mrav 10:53 10.09.2007

Re: Novi srpski chovek

Lune, pogrešno si protumačio to što sam napisao. Evo, i Drago Kovačević smatra da je najbolji odgovor ignorisanje psovki i pljuvanja pod prozor (sadržaj NIN-a).

Dakle, escpecially for the "King of the midnight", zgrožen sam zbog toga što je napisano, zbog generalno takvog diskursa koji provejava našom političkom scenom, u našoj javnosti, na ovom blogu.

Možda je greška što ovako eksplicitno to nisam napisao u ovom postu, ali i Biljanin post se pojavio posle Lektorkinog a i tamo sam napisao sličan komentar... svakako nije pitanje "uvrnute, a zapravo pokvarene logike".

Lektorka Lektorka 13:22 10.09.2007

Re: Novi srpski chovek

Atomski, u ovakvim slučajevima se malo muti ta inače bistra voda ignorisanja. U pravu si ti, mnogo koja psovka i pljuvačina ne postigne svoj cilj zato što na njih ne bude reakcije. Međutim, ovde je jednostavno doslovce suviše javnosti u igri. Ovo se ponavlja u beskraj. Ovde niko nema skrupula; ni Handke, ni zapadni mediji, ni naši mediji, i to ima posledica u pomenutoj javnosti. Zato na ovakve stvari treba reagovati.

Što se čitanja NIN-a tiče, ja ga čitam sporadično, a kada odem u Novi Sad (gde sam bila protekle dve nedelje) i redovno. Naučila sam posle dugo godina ignorisanja (u tvom smislu reči) da je informisanost i o mnogo čemu što mi nimalo ne prija važan deo razumevanja sveta oko nas i zbivanja u njemu. Ima to svoju cenu i u vremenu i u novcu :), ali - kako drugačije da znam?
Atomski mrav Atomski mrav 13:40 10.09.2007

Re: Novi srpski chovek

Lektorka, slažem se da nema više skrupula... cilj opravdava sredstvo. Ne preza se ni od čega. Ako je cilj NIN-a (uredništva i novinara) da plasiraju propagandu, da se bave spinovanjem, da blate pojedince koje njihovi nalogodavci uzmu na zub, onda im ide na ruku da su što čitaniji i da se o njima što više priča. Zato mislim da je bolje da budu marginalizovani, ako je ikako moguće.

Ono što je najvažnije, Biljanin i tvoj odgovor na taj članak savršeno pokazuju nivo na koji se NIN srozao... i napisao sam kod tebe na postu, barem da se glasnije čuje u široj javnosti...
Lun Lun 13:54 10.09.2007

Re: Novi srpski chovek

U tom sluchaju, Atomski mrave, uvrnuta a zapravo pokvarena logika je samo moja. Pardon.

To opet ni na koji nachin ne moze da amnestira poluosobice poput Mungos The Gnomus.
Atomski mrav Atomski mrav 14:05 10.09.2007

Re: Novi srpski chovek

Lune, na moju žalost nisam previše vičan pisanoj reči... ponekad imam utisak da bi mi trebalo da napišem "Život i priključenija" da bih iskazao to što mislim a neko to može i u par redova... verbalna komunikacija mi ide mnogo bolje.

Što se Mungosa tiče, mislim da ni on nije imao lošu nameru sa svojim inicijalnim komentarom, no to je moje mišljenje. Međusobne razmirice pojedinih blogera me ne zanimaju...

Pozdrav
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:28 10.09.2007

Re: Novi srpski chovek

Mungos
Lune, vidim da se nista naspavali.
Ovde imaju mloooogo dobar anti-nesanik, krsten kao "Lunesta". Iskreno se nadam da su tacno znali po kome da gu krstu.

Mungos, The Podocnjak

"Tko ne moze da spava, taj ima nesanicu!" (No. 1)


čekaj mungose, jel se ti slažeš sa handkeom? samo da znam.
nikola_bgd nikola_bgd 21:27 10.09.2007

Re: Novi srpski chovek

Lun
Dakle, shta ovde imamo (za sada) o tome kada Biljana pishe o kvazi medijima a zapravo debeovskim ispostavama?

Jedan je zgrozen shto to Biljana uopshte chita. Pazite, nije zgrozen zbog toga shto je napisano vec zato shto to neko prochita. Koja uvrnuta, a zapravo pokvarena, logika.
Drugi se chudi politichkom nekorektnoshcu, Biljaninom, jer je, eto, uvredila Stoleta Piksija, dok istovremeno previdja monstruoznu politichku i svaku drugu nekorektnost koja je tema posta/bloga./quote]

To su OVI sto laju, najavljujuci ONE sto grizu. OVI su kao naivci, eto samo pitaju. Nemaju nista lose na umu samo su eto, tako, neobavesteni. Menjaju temu, spinuju. Spremaju teren, za ONE. Nisam dalje citao komentare, verovatno su se
ONI (Veliki Psi) vec javili..
Lektorka Lektorka 21:57 10.09.2007

Re: Novi srpski chovek

ako se mungos slaze s handkeom, onda... exitus letalis! :)
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:40 10.09.2007

Re: Novi srpski chovek

Lektorka
ako se mungos slaze s handkeom, onda... exitus letalis! :)


pa lepo kažem, pouzdana dijagnoza :)
da ne mož bit pouzdanija :)
Atomski mrav Atomski mrav 06:47 11.09.2007

Re: Novi srpski chovek

Nisam dalje citao komentare, verovatno su se
ONI (Veliki Psi) vec javili..

E da si čitao dalje komentare, umesto što si rešio da odigraš na prvu loptu...
Queeria Queeria 10:25 10.09.2007

Kompliment

Pa "drolja" od Nina i Handkea mu dođe kao kompliment. Zamisli da su napisali kako si ti divna, krasna, super... pa onda da se zabrineš šta nije u redu s tobom... Živela Minela Stojaković...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 10:42 10.09.2007

draga deco,

a za vas domaci zadatak - kad se pijavite i na sportskoj strani kurira, onda da razgovaramo :))))))))
Queeria Queeria 10:52 10.09.2007

Bean there done that

Sportsku stranicu Kurira smo odradili još u decembru 2005. godine...

Ne kači se sa ljubimcima Kurira :))

http://www.kurir-info.co.yu/Arhiva/2005/decembar/10-11/SP-08-10122005.shtml
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 10:56 10.09.2007

got a t-shirt

sesir dole, decice. nisam znala.

Queeria Queeria 11:01 10.09.2007

Re: got a t-shirt

Šta da ti kažem sestro slatka, Kurir nas voli već godinama unazad :) To je ozbiljna ljubav :)
Black Adder Black Adder 10:27 10.09.2007

Hvala

hvala ti što pišeš i što si hrabra...
Najviše volim da u društvu čujem komentare kada se spomene tvoje ime.
Od onih koji te obožavaju, do onih koji te ne podnose. Ovi drugi u neposedovanju prave argumentacije posežu za najružnijim rečnikom i uvredama, a na kraju i izmišljotinama. A ja samo mogu da kažem da si za mene najlepša i najbolja naša spisateljica, i da si jedna od najhrabrijih žena u Srbiji.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 11:06 10.09.2007

B, jesi videla ovo!?

Dražen Dražen 11:18 10.09.2007

Re: B, jesi videla ovo!?

Fantastično :)))
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:23 10.09.2007

Re: B, jesi videla ovo!?

heheeh
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 13:29 10.09.2007

Re: B, jesi videla ovo!?

Srbovanje?
DJ REMA ENERGY DJ REMA ENERGY 11:07 10.09.2007

PSI

Psi laju....
Karavani prolaze....

Osim ako ne zastanu na granici kod Jelenka da ga upitaju za zdravlje i pride sagrade crkvu....
benevolent benevolent 11:07 10.09.2007

Боравак у бомбардованом Београду

Наравно да је требало да будете у Београду у доба када је био бомбардован. Јер, о чему бисте писали у Немачкој? О чему бисте писали, уопште, да сте у то време били у осталој Европи, која је изгубила митове?
Ми, смо на Балкану, нажалост, још увек у вртлогу митова, који су нас коштали и који ће нас,авај, још више коштати. Можда је зато, у то време, у Београду и Србији био и преоштри Петер Хандке?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:13 10.09.2007

Re: Боравак у бомбардованом Београду

Misao o tome da je Evropa izgubila mitove me prevazilazi.
Handke je na organizovanom i placenom putu od strane svajcarskog casopisa Fokus boravio sedam dana u Srbiji, za vreme bombardovanja. Za to je dobio mnogo, mnogo novca.

Vi vervatno niste citali nista sto ja pisem, kad tako govorite.

A verujem i da je Handke, osim svojih osionih pamfleta, kao knjizevnik prilicno nepoznat nekome ko tako olako otpisuje citav jedan kontinent.

Pozdrav.


benevolent benevolent 12:02 10.09.2007

Re: Боравак у бомбардованом Београду

Htio bih biti takav, kakav nekoć, bješe netko drugi...
Ово је говорио Ивица Видовић у маестралном извођењу монодраме Каспар од Петера Хандкеа.
Вероватно да јесам читао нешто што сте и ви написали, иначе вам не бих послао коментар као ауторки овог блога. Европини митови нису више они по којима је и измишљена реч мит. Вероватно да су Швајцарци и Норвежани, на пример, срећнији него Балканци, зато што више немају несрећу да живе митове које ми проживљавамо. Поздрав и срећно!
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 12:12 10.09.2007

Re: Боравак у бомбардованом Београду

Ne verujem da narod ili drzavljanstvo moze imati osecanja, biti kolektivno srecan ili nesrecan. Ni Norvezani ni Svajcarci ni "Balkanci"

Ne verujem ni da su svi ljudi sa Balkana isti i da dele nekakvo duhovno stanje. Ne umem da razmisljam u tim kategorijama.

Drago mi je da ste ipak procitali i nesto moje. Ljudi mnogo govore o mojoj literaturi, a da nikad nista nisu procitali, osim mojih politickih zapazanja po novinama.

Pozdrav i vama.
milandez milandez 18:34 10.09.2007

Re: Боравак у бомбардованом Београду

benevolent
Htio bih biti takav, kakav nekoć, bješe netko drugi...
Ово је говорио Ивица Видовић у маестралном извођењу монодраме Каспар од Петера Хандкеа.

komentar: Biljana Srbljanović 12:13 10.09.2007
odgovor: benevolent 13:02 10.09.2007
Moze li se izvuci zakljucak da vam je trebalo 49 minuta da ovo iskopate? Kao i uvek - izdade vas latinica.
yu1bcd yu1bcd 20:36 10.09.2007

Re: Боравак у бомбардованом Београду

A verujem i da je Handke, osim svojih osionih pamfleta, kao knjizevnik prilicno nepoznat nekome ko tako olako otpisuje citav jedan kontinent.

http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Handke When Elfriede Jelinek was awarded the Nobel Prize in Literature in 2004, she stated that she considered Peter Handke a more worthy recipient than herself.

Biljana, slicne ocene ste vec davali i za Emira Kusturicu! Da li opet pisete neki pozorisni scenario koji bi opravdavao vase frustracije? Ili ste isuvise pod Francuskim uticajem?

Procitao sam korektno objasnjenje Lektorke oko vaseg blacenja u NIN-u. U srpskoj stampi nista novo...



Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 21:15 10.09.2007

yu1bcd

Cini mi se da ne razumete to sto citirate. Upravo sam rekla da oni koji poznaju Handkea samo po osionim politickim pamfletima, uglavnom ni ne znaju njegovu odlicnu (ranu) literaturu. Evo vi na primer. Morali ste u vikipediji da potrazite bibliografiju ovog pisca, zar ne?
Inace, kad ste vec tu, da vam kazem i ovo:
i Handke zivi u Francuskoj, a "francuski uticaj" se pise malim slovom, "pozorisni scenario" kao knjizevna vrsta ne postoji, ako ste mislili na dramski tekst, ne razumem kako drama moze da "opravda frustracije" i uopste ne znam sta ste ono hteli? Da mi nesto odbrusite?
Predlazem do to ucinite na toj vikipediji, na jedinici o meni. Tamo se okupljaju citaoci vaseg nivoa znanja, gramaticke vestine, erudicije i duha.

Pozdrav.


Urosh Urosh 21:57 10.09.2007

Re: yu1bcd

@ Biljana-mislim da yu1bcd ne moze da ti oprosti sto nisi pod uticajem JM Le Pen-a.
Kao sto je to Handke.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:46 10.09.2007

Re: yu1bcd

Biljana Srbljanović
Cini mi se da ne razumete to sto citirate. Upravo sam rekla da oni koji poznaju Handkea samo po osionim politickim pamfletima, uglavnom ni ne znaju njegovu odlicnu (ranu) literaturu. Evo vi na primer. Morali ste u vikipediji da potrazite bibliografiju ovog pisca, zar ne?
Inace, kad ste vec tu, da vam kazem i ovo:
i Handke zivi u Francuskoj, a "francuski uticaj" se pise malim slovom, "pozorisni scenario" kao knjizevna vrsta ne postoji, ako ste mislili na dramski tekst, ne razumem kako drama moze da "opravda frustracije" i uopste ne znam sta ste ono hteli? Da mi nesto odbrusite?
Predlazem do to ucinite na toj vikipediji, na jedinici o meni. Tamo se okupljaju citaoci vaseg nivoa znanja, gramaticke vestine, erudicije i duha.

Pozdrav.




ma ne samo da živi u francuskoj, nego tamo i uživa. si videla kuću. a tek klopu. u velikoj hoči nisu ni čuli za ta ića i pića.
i što se ne preseli u veliku hoču onako patriotski. il možda čaka neku planinu ko kusturica.
zahvalna je srbija majka svim takvim. da onaj šifer nije mariso po novom sadu i on bi daleko doguro. do ovčara i kablara.
nikson nikson 11:13 10.09.2007

!

Ipak, da kažem nešto: „Vazdušni napadi NATO-a postigli su u jednom danu ono za šta se Milošević godinama borio: nezavisni mediji su ućutkani – jer je rat; nikakva ljudska prava ne važe – jer je, dakle, rat; opozicija se u strahu od posledica raspala – jer, na kraju krajeva, u ratu smo; ionako već veliki broj leševa koji se ovde već godinama gomilaju sada je još veći – jer, ukoliko ste zaboravili, mi smo u ratu!“


biljana ovo je najbolji odgovor koji ste mogli da date. kada sam video naslov bloga znao sam da se radi o odgovoru na intervju. drago mi je sto ste ovo napisali jer sada znamo sta je istina, da ste bili u beogradu i da ste imali negativan stav prema bombardovanju. to je za mene jedna pozitivna ljudska reakcija
Dražen Dražen 11:21 10.09.2007

Biljana rocks!

.
VanjaGator VanjaGator 11:28 10.09.2007

Informisan :))

Posto sam covek koji ne zeli da ga manipulisu oni pokvareni novinari Danasa, pa odlazim na kojekakve druge stranice i citam razne novine (kupujem i Pravdu, jer je nema online :( ) i Blogove, bas sam cekao kada ces nesto o ovome da progovoris, mislim...

Nije valjda da prvo Nebojsa mora da te brani, pa tek onda ti sama sebe

http://www.pressonline.co.yu/blog/post.jsp?id=19500&blogId=9

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana