DHL i ja

mariopan RSS / 11.04.2009. u 20:27

    Ustanem jutros rano, bolje sama  nego da me budi dostavna sluzba DHL, sramota bi bilo.

    Izbacim kuce iz kuce , neka probudi i komsiluk, kako da primim tako brzu posiljku a da to niko nije video? Pozovem i komsinicu na kafu, nije to mala stvar, preko sveta za 24 sata, bar tako kazu. Odmah joj demonstriram "pracenje posiljke" i lepo se vidi kada je preuzeta, gde je sve bila, u minut vreme zabelezeno  (sigurno im je svaki minut vazan),u  Beograd stigla za 3h i 30' od trenutka predaje. Tu me blago uhvati panika , ma oni mogu svaki cas da banu na vrata , jest da je rano ali kada tako brzaju..... 

 

  Naravno , ne pricam komsinici moj blam - ja sam imala sjajnu ideju da se ta hitna posiljka preda na autobus koji stize u Beograd u nedelju, pa bih ja skoknula po to, nije mi tesko. Tu se moj sin malo ljutnu, kako sam skrooooz neinformisana, pa danas postoji DHL, dostava za 24 sata. On je isprobao i iz celog sveta mu stize sta god da naruci, nekada i za 12 sati. Tu me izgrdi jer sam spremna da se gnjavim umesto da lepo sacekam da mi na noge (ili ruke) donesu. Nikad da naucim da budem dama.  Bilo mi je zao da toliko plati, ali kada njemu nije zao...dobro.

 

   A danas je subota, pijacni dan. Puklo prolece i sve mlado stiglo odjednom, mlada salata, luk, rotkvice, mladi sir samo danas, i sveta onoliko.Ko je preko nedelje propustio da sazna sta je novo, ko se ozenio, udao, rodio bebu, razveo, umro, ako danas ne ode na pijacu sve to nece saznati do sledece subote. A obaska sto bih svima mogla da kazem da cekam tako brzu posiljku i da zato zuuurim. Ali nista , sacekacu ja , sta je to jedna subota naspram onolikog truda koliko su se oni iz DHL zbog mene natrcali, jelda?

 

  Tu oko podne, kada su vec pocele da mi se prividjaju svenule salate, uvele rotkvice i mlekarice koje odlaze sa pijace jer su sve prodale, resim da pozovem sluzbu u Beogradu da pitam dokle da cekam moju "brzu posiljku jer je 24 sata vec proslo. Javi mi se prijatan zenski glas, proveri broj posiljke, jeste stigla je juce ali oni ne rade vikendom.

   Zgranem se, pitam pa doobro, juce je stigla u podne, kada to vama pocinje vikend kada niste mogli da pretrcite i ovih stotinak kilometara od Beograda do mene? "Zalim" , kaze, "ne radimo vikendom, dobicete posiljku u ponedeljak. 

   Onaj autobus ce da stigne u nedelju, po redu voznje, moja posiljka u ponedeljak "brzom" DHL dostavom. Za tri ipo sata prevalila je oko 2000 kilometara a za ovih stotinak km trebace im 60 sati.  Zaglavila je u Beogradu zato sto im je pocinjao vikend, koji sat ranije ali sta to mari. Oni sto su i minute belezili za to mozda i ne znaju.Natrcali su se onoliko ali pooooojma nisu imali kako nasi znaju da rade posao, polako i natenane.

  A pijaca se razisla , do sledece subote nemam pojma sta je novo u gradu ...propade mi dan nacisto. 



Komentari (87)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivana23 ivana23 20:36 11.04.2009

***



mariopan mariopan 20:47 11.04.2009

Re: ***

E Ivana , ala si ti brza, lepo me stra nekada ....jel da im javim da te zaposle pa da ne brinem?

Za Ivanu
ivana23 ivana23 20:52 11.04.2009

Re: ***

mariopan
E Ivana , ala si ti brza, lepo me stra nekada ....jel da im javim da te zaposle pa da ne brinem?

Za Ivanu


margos margos 20:46 11.04.2009

Crna ti...

*beš pošiljku, al' štaš bez abrova? A i mi s tobom?
mariopan mariopan 20:51 11.04.2009

Re: Crna ti...

To ti je muka jedna , lepo kazem propade mi dan nacisto. Zamisli koga sve sretnes pa koga sve vidis , sta sve saznas..... I posle kazu da sam skroz van toka, olajavaju me iovako da samo u komp gledam i nemam pojma o zivotu.
margos margos 20:53 11.04.2009

Re: Crna ti...

Ma sve mi je jasno. Nenadoknadiv gubitak! :))) Plus mlad sir, luk i rotkvice, zeznuše te pošteno... :)
mariopan mariopan 21:03 11.04.2009

Re: Crna ti...

Ma mislim se nesto da im ja napakostim , recimo da ne uzmem tu posiljku. Ala bi se nasekirali?
rastinjak rastinjak 20:50 11.04.2009

Čudo smo mi

More sve mi uspemo da razbucamo, pa i DHL.Do Beograda DHL Express a posle DHL Srbija
Da nas možda zato nece u EU, da i njih ne razbucamo
mariopan mariopan 20:53 11.04.2009

Re: Čudo smo mi

Pa ja glasam da odmah udjemo u EU i da im olaksamo.
Unfuckable Unfuckable 21:33 11.04.2009

Re: Čudo smo mi

da, to je taj rad :
tamo, Preko - mož' po njihovom, brzo & na vrat - na nos, molim lepo - nji'ova stvar.
Ali Ovde....Ovde ima da ide po naški, neće valjda neki štresirani belosvetski hohštapler da nam određuje kako da radimo ?!
mariopan mariopan 21:58 11.04.2009

Re: Čudo smo mi

Unfuckable
da, to je taj rad :
tamo, Preko - mož' po njihovom, brzo & na vrat - na nos, molim lepo - nji'ova stvar.
Ali Ovde....Ovde ima da ide po naški, neće valjda neki štresirani belosvetski hohštapler da nam određuje kako da radimo ?!


Tako je!

I to oni Nemci izmislili tu brzu postu, opet oni nama nesto njihovo uvaljuju pa im udaramo kontru. Oce da nam uniste narod totalno. Da se polomimo od posla? Nece njima lako biti sa nama to ti tvrdim.
Unfuckable Unfuckable 22:11 11.04.2009

Re: Čudo smo mi

ne mogu oni to toliko da ubrzaju koliko mi možemo da usporimo

Kraja Kraja 13:18 13.04.2009

...ovo je problem DHL-a...

...a ne problem srbije...da su oni neka firma ne bi dopustili da im se ime tako bruka ovde....

...pre dve godijne sam posiljku iz soluna cekao skoro tri dana (racunao, da sam otisao kolima, stigao bih pre i sa plinom bi me kostalo skoro jednako)...pratio sam na njihovom sajtu kako posiljka iz soluna ide za atinu, pa frankfurt, pa irsku, pa poljsku, pa krene prema srbiji ali zaokrene na hrvatsku, i tako dalje i blize....u jednom momentu sam pitao sluzbenicu da li to moze da se baci padobranom u jednom od preletanja beograda...

...to je bio poslednji put da sam koristio DHL...
ivana23 ivana23 13:42 13.04.2009

Re: ...ovo je problem DHL-a...

u jednom momentu sam pitao sluzbenicu da li to moze da se baci padobranom u jednom od preletanja beograda...


mariopan mariopan 16:37 13.04.2009

Re: ...ovo je problem DHL-a...

Kraja
...a ne problem srbije...da su oni neka firma ne bi dopustili da im se ime tako bruka ovde....

...pre dve godijne sam posiljku iz soluna cekao skoro tri dana (racunao, da sam otisao kolima, stigao bih pre i sa plinom bi me kostalo skoro jednako)...pratio sam na njihovom sajtu kako posiljka iz soluna ide za atinu, pa frankfurt, pa irsku, pa poljsku, pa krene prema srbiji ali zaokrene na hrvatsku, i tako dalje i blize....u jednom momentu sam pitao sluzbenicu da li to moze da se baci padobranom u jednom od preletanja beograda...

...to je bio poslednji put da sam koristio DHL...

Uh ala se ta tvoja nasetalaaaa.
Mislim da oni koriste avione koji su trenutno na poletanju i veze koje bi imali sa drugih aerodroma a sve u pravcu zemlje gde je poslata posiljka.
E , sad ako se neko malo zaigrao tim avionima da vidi dokle moze da je dobaci
Budimac Budimac 22:35 11.04.2009

Pošta

u ovom delu sveta je potpuno skrajnuta i pored DHL-a i UPS-a ima zilion domaćih servisa te vrste (skoro svaka veća autobuska kompanija ima taj servis). Prošle godine Fu je jedan dan očekivala kreditnu karticu od banke, te kad ova nije stigla od banke je dobila telefon kompanije koja je trebala da je dostavi. Posle nekoliko telefonskih razgovora došla je i do kurira, koji joj je 'ladno rekao: "Ma da, sestro, kod mene je ta pošiljka, ali ko će po ovoj kiši da dolazi. Ako sutra ne pada eto mene."
mariopan mariopan 08:43 12.04.2009

Re: Pošta

Hahahhahah

Budimac, stvarno su ti dobri ti postari
Ovi nece po suncu , mozda ako udari neka kisa?
Pozzz
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:38 11.04.2009

e svašta

znaš da ovde u usa ako ti ne uruče pošiljku za 24 sata odeš lepo i se žališ i ti onda vrate pare za poštarinu. normalno pokažeš račun gde lepo piše koju uslugu si platio. ja sam tako jednom otišla da pitam u čemu je problem što ja nemam taj paket još uvek, jer je online pisalo da je u gradu od predhodnog dana, kad onaj tip što radi tamo kaže izvinjavamo se zbog toga dobićete vaše pare nazad. da vam kažem pošteno nisam ni mislila da je to moguće al kad se već desilo ...
Unfuckable Unfuckable 22:53 11.04.2009

Re: e svašta

da i ja sam čuo da postoje servisi za isporuku ( i ne samo servisi već i razne uslužno - ugostiteljske delatnosti) koji ti garantuju rok u kome će pošiljka, pa makar to i pica bila, biti isporučena.
Ako prekorače rok, ne plaćaš ništa
mariopan mariopan 08:51 12.04.2009

Re: e svašta

Hvala Njanja na informaciji , jer nameravam da trazim da se upise pravo vreme dospeca a ne ono otprilike. Vazno je jer su mi tu neka dokumenta i moglo je da se desi da mi trebaju za ponedeljak i sta bi onda bilo? Ovako trebaju mi tek za sredu pa mogu i da se zezam na tu temu

Samo mi je zao sto je to sve stiglo u petak a ja cu dobiti u ponedeljak a mogli su za taj sat vremena da dostave. zao mi je sto tako dobra sluzba ima ovako slabu kariku u nasosj zemlji.
Pozz
mariopan mariopan 12:22 12.04.2009

Re: e svašta

Unfuckable
da i ja sam čuo da postoje servisi za isporuku ( i ne samo servisi već i razne uslužno - ugostiteljske delatnosti) koji ti garantuju rok u kome će pošiljka, pa makar to i pica bila, biti isporučena.
Ako prekorače rok, ne plaćaš ništa

Postoje ali ne kod nas

A sin mi kaze da je Kineska drzavna posta tako efikasna da stize sta god da narucis istom brzinom kao da je DHL. On je narucivao neke delove, monitore i statijaznam. Ili od Atine do Londona stglo je za 12 sati DHL dostavom. Zato je i posalo preko njih , sve verujuci da i ovde tako rade
tyson tyson 23:14 11.04.2009

DHL, srpska varijanta


Ovako.

Idi na DHL sajt. Pronađi ko je direktor za Evropu. Pošalji mu/joj e-mail, navedi broj pošiljke, opiši šta se dogodilo i kakvo obrazloženje za KAŠNJENJE pošiljke si dobila od beogradskog DHL, sa sve vremenom kada si zvala i brojem telefona.
Reci da si pošiljku očekivala u petak, kako je i bilo obećano pošiljaocu, i da ti je bilo jako važno da pošiljka i stigne do tebe u petak, te da si sada u velikoj nevolji jer DHL nije odradio ono za šta je bio plaćen.
Takođe reci da ovo nije prvi put da se ljudi u Srbiji žale na usluge te firme, i da si spremna da svoje užasno iskustvo podeliš sa javnošću.

Nemoj da si lenja, uradi to.

Ja sam se zbog izuzetnog bezobrazluka i gramzivosti srpskog zastupnika jedne druge kurirske službe svojevremeno zainatio, i od drske direktorke (?) beogradske firme koja ih je zastupala, preko lenje službenice evropske centrale u Briselu koja je moju žalbu samo preusmerila nazad toj istoj beogradskoj direktorki, stigao najzad do člana Boarda firme, u Americi, zaduženog za Evropu. Rezultat: raskinut ugovor sa srpskim lopovima. Ko zna koliko su ljudi do tada ojadili. I novine su slučajno u to vreme ponešto pisale o pljački naših građana koju sprovodi srpski zastupnik poznatog kurirskog servisa.

Inat je čudo.

E, da - salatu i rotkve ne spominji u žalbi.



NNN NNN 00:15 12.04.2009

Re: DHL, srpska varijanta


U potpisu:
Tyson
mariopan mariopan 09:02 12.04.2009

Re: DHL, srpska varijanta

Hvala Tyson , savet ti zlata vredi.

Ta sluzba je ulozila mnogo truda da zaradi taj svoj novac i da prebaci posiljku do Beograda za tako kratko vreme a nasi su ga uplatkali do guse.

Verujem da ce moj sin to i da uradi jer je naucio da za svoj novac dobije ono sto plati. Meni je zaista i trebalo to pismo da stigne tako brzo , tu su mi dokumenta za vizu koju trazim da bih isla kod dece. Sin dolazi po mene , razgovor u ambasadi je zakazan samo sve papire treba da imam unapred, pre Uskrsa i zato takva zurba.

Da je moj razogovor zakazan za ponedeljak ne bi bilo svrhe ni da idem jer ne bih imala sve papire i moj odlazak bi bio odlozen...eto u cemu je frka.

A sin mi je bas takav kao ti, lici mi jer ni on ne oprasta takve brljotine pogotovo ako ih skupo plati. Verujem da ce dooobro da im zapapri. Lenjost i javasluk kod naseg deola te sluzbe moze dobro da ih kosta pa neka malo razmisle o tome.
Hvala na javljanju i savetu , toga se stvarno nisam setila, navikla sam na nase jajare pa oguglala.
mariopan mariopan 10:28 12.04.2009

Re: DHL, srpska varijanta

NNN

U potpisu:
Tyson

Nokaut
tyson tyson 14:02 12.04.2009

Re: DHL, srpska varijanta

Hvala na javljanju i savetu , toga se stvarno nisam setila, navikla sam na nase jajare pa oguglala.
¡No pasarán!




dunja73 dunja73 23:40 11.04.2009

--

Mariopan ..
nemoj da se nista cudis ..
prosle godine sam nesto poslala u Hrvatsku putem dhl-a
punih 5 sedmica je putovalo ,a pre 2-3 meseca neki lek ( nadajuci se da su price sa autobusima umrle)
skoro mesec dana je putovalo ...(za Sumadiju)
mozda stigne pre ako si u Bg , ja sam iz Nem slala ...
eto , moja iskustva su takva,
sto ne mora da znaci da ce biti u tvom slucaju....
Unfuckable Unfuckable 23:44 11.04.2009

Re: --

bolje peške da si odnela
dunja73 dunja73 23:48 11.04.2009

Re: --

bolje peške da si odnela

pa bas
ne bih ja to tako da me nisu "ubedili"
kako je to -to ....
Nista bez poste kod "hotel Bristol"
mariopan mariopan 09:15 12.04.2009

Re: --

dunja73
Mariopan ..
nemoj da se nista cudis ..
prosle godine sam nesto poslala u Hrvatsku putem dhl-a
punih 5 sedmica je putovalo ,a pre 2-3 meseca neki lek ( nadajuci se da su price sa autobusima umrle)
skoro mesec dana je putovalo ...(za Sumadiju)
mozda stigne pre ako si u Bg , ja sam iz Nem slala ...
eto , moja iskustva su takva,
sto ne mora da znaci da ce biti u tvom slucaju....

Jaoooooooo

Pa ako stigne u ponedeljak da budem srecna?

Eno Tyson lepo kaze da se zalim direktoru, ne nekom ovde vec tamo u centrali i veruj da hocu. Nije tesko samo treba biti uporan. Te zalbe su vazne jer ako cutimo to ce da nam rade do besvesti, ovako malo neka dobiju packe "odozgo" pa neka malo pretresu svoje redove. U svetu se to ne radi tako pa zasto i kod nas ne pocnu da rade kako treba?
Hvala na citanju
mariopan mariopan 10:39 12.04.2009

Re: --

Eh Dunja , ja sam mislila da su ta vremena sa autobusima prosla. Ali meni bi brze stiglo po autobusu nego po njihovoj "brzoj" sluzbi. Najbolje je sto se posiljka moze pratiti i sto je zabelezeno vreme i sve crno na belo imaju gde je zastoj pa neka se sada vade zasto je cucala u Beogradu 60 sati.

Recimo zadovoljna sam dostavnom sluzbom odavde za druga dokumenta koja sam narucila preko interneta, (krstenica i drzavljanstvo) stiglo mi je sutradan, na ruke. Uce se nasi da rade i to je dobro. Da postanemo kao sav normalan svet.
dunja73 dunja73 23:57 12.04.2009

Re: --

Eno Tyson lepo kaze da se zalim direktoru, ne nekom ovde vec tamo u centrali i veruj da hocu. Nije tesko samo treba biti uporan. Te zalbe su vazne jer ako cutimo to ce da nam rade do besvesti, ovako malo neka dobiju packe "odozgo" pa neka malo pretresu svoje redove


sigurnoooo,
radoznala sam sta ce ti odgovoriti ..
Meni su tad u Nem. rekli da je istoga dana prosledjenoo,
a toj zeni u Srbiji da jos nije "uslo" u Srbiju..
I tako pun mesec i jace ...

javi nam ...
mariopan mariopan 08:30 13.04.2009

Re: --

STIGLAAA JUTROS U 8 h

Sad ce da se pise zalba. Momak koji je dostavio kaze da zaista ne rade vikendom i da postoji samo neka dezurna sluzba subotom koja ne raznosi posiljke van Beograda, naravno on kaze da sam ja dobila svoju NAJBRZE STO JE MOGUCE.
Na kolima je oznaka DHL , znaci oni su ipak ta ista sluzba inace ne bi smeli da koriste isti znak. Odoh da prebrojim sate koliko je to putvala i da se pise zalba.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:46 11.04.2009

ccc

sram vas bre bilo, pljujete po drzavi dok ona krvari.........
Unfuckable Unfuckable 00:17 12.04.2009

Re: ccc

pljujemo po DHL u Srbija, c'mon Tečo
NNN NNN 00:23 12.04.2009

Re: ccc

sram vas bre bilo, pljujete po drzavi dok ona krvari.........
Zato smo za svet i dalje parija
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:21 12.04.2009

Re: ccc

Zato smo za svet i dalje parija

pazi, ispace ti proteza..
tyson tyson 01:45 12.04.2009

Re: ccc

Aleksandar Stosic
sram vas bre bilo, pljujete po drzavi dok ona krvari.........
Kojoj državi? Ko krvari?



mariopan mariopan 09:21 12.04.2009

Re: ccc

Aleksandar Stosic
sram vas bre bilo, pljujete po drzavi dok ona krvari.........

Hahahahahahaha

Moram malo i ja da pljunem skupilo se bre, ne valja. I ne drzavu nego sluzbu koja ne radi svoj posao ali zna da uzme pare. To uvek i radim, ono sto ne valja treba da tresemo dok ne istresemo nesto bolje za nas.
Hvala na komentaru
mariopan mariopan 09:44 12.04.2009

Re: ccc

Zato ja i pisem o tome da ne budemo vise parija. Neka malo protresu svoju sluzbu, mislim zalba ce da ode u centralu pa neka udaraju packe.
Hvala na citanju NNN
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:50 13.04.2009

Re: ccc

Moram malo i ja da pljunem skupilo se bre, ne valja. I ne drzavu nego sluzbu koja ne radi svoj posao ali zna da uzme pare. To uvek i radim, ono sto ne valja treba da tresemo dok ne istresemo nesto bolje za nas.
Hvala na komentaru

Izgleda da na ovom blgou postoji nepisano pravilo da je necija kritika konstruktivna a necija nije... Izvini na trolovima, ali tako mi se cini...
Recimo, mene bi svi optuzili da sam izdajnik i pitali bi me recimo " a ima li nesto sto se tebi svidja u Srbiji, izadjnice"..
sasav svet
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:51 13.04.2009

Re: ccc

Recimo, mene bi svi optuzili da sam izdajnik i pitali bi me recimo " a ima li nesto sto se tebi svidja u Srbiji, izadjnice"..
sasav svet

pa ne verujem. i sa tobom bi isto ovako razgovarali i probali da resimo problem.
mislim da se ovde ne pljuje po Srbiji nego po firmi koja je internacionalna a za koju se zna kakvim standardima stremi pa se stoga ocekuje od nje nesto sto ona obecava i u vecini slucajeva to i ispunjava. na zalost sad nije bila na nivou zadatka i mi samo hocemo da kazemo da ima nacina da se ta firma kazni. skroz druga tema.
budi drug ne ljuti se.
mariopan mariopan 15:12 13.04.2009

Re: ccc

Aleksandar Stosic
Moram malo i ja da pljunem skupilo se bre, ne valja. I ne drzavu nego sluzbu koja ne radi svoj posao ali zna da uzme pare. To uvek i radim, ono sto ne valja treba da tresemo dok ne istresemo nesto bolje za nas.
Hvala na komentaru

Izgleda da na ovom blgou postoji nepisano pravilo da je necija kritika konstruktivna a necija nije... Izvini na trolovima, ali tako mi se cini...
Recimo, mene bi svi optuzili da sam izdajnik i pitali bi me recimo " a ima li nesto sto se tebi svidja u Srbiji, izadjnice"..
sasav svet

A ti se recimo drzis teme? Tema je DHL a ne Srbija kao drzava, vec samo deo te sluzbe koji ne radi svoj posao a u nasoj je zemlji, dobro je osmisljena, brza tamo negde van a kada stigne u Srbiju "svaka joj dlaka smeta".

Evo , pogresio si u tome sto si mislio da ovde neko pljuje Srbiju. Srbiju niko nije pljunio pa ni ja, cak sam se malo nasalila ovde kada sam tebi odgovorila, mislim ukapiraces da postoji velika razlika ako kritikujes nesto sto bi moglo da bude bolje.

Ako bi tebi tako nesto rekli mozda imaju u vidu neke tvoje ranije izjave koje bas nisu bile na mestu. Ovde si bio fin, da si raspalio kako su svi Srbi ovakvi ili onakvi ili kako je Srbija bas u svemu najgora.... a to nije ni tema ........hmmm bilo bi banovanja. Ovako nista, bio si umeren pa zato dobrodosao na blog.
mariopan mariopan 15:16 13.04.2009

Re: ccc

njanja_de.manccini
Recimo, mene bi svi optuzili da sam izdajnik i pitali bi me recimo " a ima li nesto sto se tebi svidja u Srbiji, izadjnice"..
sasav svet

pa ne verujem. i sa tobom bi isto ovako razgovarali i probali da resimo problem.
mislim da se ovde ne pljuje po Srbiji nego po firmi koja je internacionalna a za koju se zna kakvim standardima stremi pa se stoga ocekuje od nje nesto sto ona obecava i u vecini slucajeva to i ispunjava. na zalost sad nije bila na nivou zadatka i mi samo hocemo da kazemo da ima nacina da se ta firma kazni. skroz druga tema.
budi drug ne ljuti se.


Hvala Njanja to je upravo bila tema.
Volela bih da budemo u svemu kao sav ostali svet upravo zato sto volim svoju zemlju.
Pozdrav
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:51 13.04.2009

Re: ccc

mislim da se ovde ne pljuje po Srbiji nego po firmi koja je internacionalna

u kojoj rade Srbi, znam bar trojicu ljudi iz DHL, Srbija...
budi drug ne ljuti se.

ma ne ljutim se, nego dajem ogedni primer kako blogerska zajednica za cas posla pljusne nekom etiketu...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:57 13.04.2009

Re: ccc

A ti se recimo drzis teme? Tema je DHL a ne Srbija kao drzava, vec samo deo te sluzbe koji ne radi svoj posao a u nasoj je zemlji, dobro je osmisljena, brza tamo negde van a kada stigne u Srbiju "svaka joj dlaka smeta".

pa o tome i pricam, ja mogu da kazem da je dan lep, a meni bi vec neko naleteo i rekao "aha, sve ti je lepse od kada s otisa" i etc...
Srbiju niko nije pljunio pa ni ja, cak sam se malo nasalila ovde kada sam tebi odgovorila, mislim ukapiraces da postoji velika razlika ako kritikujes nesto sto bi moglo da bude bolje.

pa i ja se isto ponadam kada krenem da iznosim neke svoje stavove, recio kritikujem neki segment srpskog drustva jer bih voleo da bude bolji...
mariopan, ja sam uvek umeren, samo kada me neko napada ja se branim... proveri moje prethodne blogove pa ces videti koliko sam puta izmirio situaciju... mene jos niko nije banovao, valjda to nesto govori.
Nisam imao nameru da trolujem, zato sam i rekao da se izvinjavam, ali mi je bilo zanimljivo da ukazem vasem auditorijumu kako ljudi mogu da izvrnu svaku situaciju protiv vas, ako zele...
mariopan mariopan 09:02 14.04.2009

Re: ccc

Aleksandar Stosic
A ti se recimo drzis teme? Tema je DHL a ne Srbija kao drzava, vec samo deo te sluzbe koji ne radi svoj posao a u nasoj je zemlji, dobro je osmisljena, brza tamo negde van a kada stigne u Srbiju "svaka joj dlaka smeta".

pa o tome i pricam, ja mogu da kazem da je dan lep, a meni bi vec neko naleteo i rekao "aha, sve ti je lepse od kada s otisa" i etc...
Srbiju niko nije pljunio pa ni ja, cak sam se malo nasalila ovde kada sam tebi odgovorila, mislim ukapiraces da postoji velika razlika ako kritikujes nesto sto bi moglo da bude bolje.

pa i ja se isto ponadam kada krenem da iznosim neke svoje stavove, recio kritikujem neki segment srpskog drustva jer bih voleo da bude bolji...
mariopan, ja sam uvek umeren, samo kada me neko napada ja se branim... proveri moje prethodne blogove pa ces videti koliko sam puta izmirio situaciju... mene jos niko nije banovao, valjda to nesto govori.
Nisam imao nameru da trolujem, zato sam i rekao da se izvinjavam, ali mi je bilo zanimljivo da ukazem vasem auditorijumu kako ljudi mogu da izvrnu svaku situaciju protiv vas, ako zele...

Ok , ako nesto kritikujes iz dobre namere da se to poravi ja verujem da bi ti se veliki broj blogera pridruzio. Vidis da i ja to radim i to je za mene sasvim normalno. Meni licno zasmetaju neodmerene reci koje se pritom koriste i pausalne ocene na racun svih nas. Samo to ne volim. Ali dobro , ti si mlad pa si mozda zato malo ostriji ja sam stara garda i jos pazim sta pricam.
Pozdrav i hvala na druzenju
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:17 12.04.2009

prijavi ih

DHL centrali. imam utisak da ce mozda i da ti nadoknade vreme u vec nekoj valuti ili da ti daju neki popust...
prijavi ih, ozbiljna sam. ja bih. sve sa brojem posiljke i to...
BigBadWolf BigBadWolf 00:49 12.04.2009

Re: prijavi ih

Nope, nema nista od toga, osim ako nije uplacena garantovana posiljka, tj., sa garantovanim vremenom isporuke. Ako je poslato obicnom DHL posiljkom, niko ne garantuje kad ce da stigne. Procitaj fine print na invoice kad ti stigne

Mada mi nije jasno zasto su te slagali, rade subotom. Znam sigurno da rade.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:07 12.04.2009

Re: prijavi ih

Procitaj fine print na invoice kad ti stigne

e, taj fajn print je meni dosao glave sa ugovorom kod Vodafona...

mislim da to ako šise 24h a da ne rade vikendom, na to sam mislila da prijavi.
mariopan mariopan 10:09 12.04.2009

Re: prijavi ih

Prijavicu, mislim da moraju dobiti po prstima. Manje vise da vrate pare , mozda i ne treba, ali ako je nesto vazno da stigne pa ne stigne, zasto bi covek slao po njima , mogla sam i po autobusu brze bi stiglo a to je sramota za njih.

Mislim da treba vise da prijavljujemo sve slucajeve gde se taj javasluk zavukao pa da polako dovedemo u red nase lenstine, da budemo kao sav ostali svet.

Pozdrav Bebo
mariopan mariopan 10:23 12.04.2009

Re: prijavi ih

BigBadWolf
Nope, nema nista od toga, osim ako nije uplacena garantovana posiljka, tj., sa garantovanim vremenom isporuke. Ako je poslato obicnom DHL posiljkom, niko ne garantuje kad ce da stigne. Procitaj fine print na invoice kad ti stigne

Mada mi nije jasno zasto su te slagali, rade subotom. Znam sigurno da rade.


Znaci jos su i slagali?
Garantovali su za 24 sata, to znam jer sin ne bi ni poslao da je drugacije.
Radi se i o tome da im je stigla u 12h i imali su vremena i u petak da je dostave, da su je dovezli biciklom do mene stigli bi do kraja radnog vremena u petak...e o tome se radi.

Beba je u pravu , to treba prijaviti , zasto da samo otrpimo svaku njihovu brljotinu, ove nase treba uterati u red.
Pisem sve ovo samo da bi i drugi ljudi znali da ne mogu da se pouzdaju u tu sluzbu , najslabija karika je ovde. Dzabe im je sto su bili brzi tamo u Evropi, ovde se sve zaglavi zato sto ljudi nece da rade.

A mi smo previse navikli da nam svakakvi izgovori prolaze i da se niko ne buni, narod oguglao na sve. To treba da menjamo u svim segmentima zivota. Dizati prasinu, galamiti, zaliti se tamogdetreba, zahtevati ono sto si platio i ocekivao. To bi svima donelo samo malo vise koristi , malo ozbiljnosti i uteralo bi u red i rad sve druge koji misle da ce im prolaziti razni izgovori da ne rade svoj posao.

Hvala za info da se radi i subotom , to cu proveriti a zalba ce da ide u centralu, neka se malo tresu gace ovima ovde. Al sam zlobna
tyson tyson 14:20 12.04.2009

Re: prijavi ih

Nope, nema nista od toga, osim ako nije uplacena garantovana posiljka, tj., sa garantovanim vremenom isporuke. Ako je poslato obicnom DHL posiljkom, niko ne garantuje kad ce da stigne.
Treba da prijavi u centrali DHL da njihova srpska filijala, po sopstvenim rečima, ne radi vikendom što je rezultiralo zadrškom u isporuci pošiljke od 60 sati, što je sramno.

Ako plaćena usluga zaista nije bila sa garantovanim vremenom isporuke, onda u žalbi treba više akcenat staviti na zaista neobjašnjivu odluku da se ne radi vikendom i nedopustiv zastoj u isporuci prouzrokovan time, što obesmišljava samu suštinu postojanja i rada DHL, a to je brza isporuka.



BigBadWolf BigBadWolf 14:28 12.04.2009

Re: prijavi ih

Sticajem okolnosti imao sam prilikeda vidim kako funkcionise domaci DHL. Ako hoces garantovanu isporuku za 24, 36 ili koliko vec sati, placas dodatno. Npr, ako odavde saljes nesto preko sa garantovanim vremenom dostave, kostace te oko 7000 din. A pogledaj invoice, tamo vrlo decidno pise da DHL ne moze biti odgovoran ako posiljka kasni. To je standardni obrazac, koji oni koriste u celom svetu. Mislim, nije da ih branim, nego cisto da se zna.

Sto se tice subote, ako kurir ne stigne da u petak raznese svu postu, onda radi i subotom, mada su im od pre par meseci zabranili da vracaju postu, to jest, sve sto dobijes ujutru, moras da razneses u toku dana, pa makar i u 10 uvece. E, sad, zavisi kad je stigao paket u Banovce. Ako je stigao u petak, onda nema sanse da di dostave pre ponedeljka. Da bi ga dobila u petak, mora da u DHL stigne u cetvrtak.
mariopan mariopan 14:40 12.04.2009

Re: prijavi ih

tyson
Nope, nema nista od toga, osim ako nije uplacena garantovana posiljka, tj., sa garantovanim vremenom isporuke. Ako je poslato obicnom DHL posiljkom, niko ne garantuje kad ce da stigne.
Treba da prijavi u centrali DHL da njihova srpska filijala, po sopstvenim rečima, ne radi vikendom što je rezultiralo zadrškom u isporuci pošiljke od 60 sati, što je sramno.

Ako plaćena usluga zaista nije bila sa garantovanim vremenom isporuke, onda u žalbi treba više akcenat staviti na zaista neobjašnjivu odluku da se ne radi vikendom i nedopustiv zastoj u isporuci prouzrokovan time, što obesmišljava samu suštinu postojanja i rada DHL, a to je brza isporuka.




Upravo tako, potpuno obesmisljava njihov rad.
Znam da je garantovana isporuka od 24 casa, to mi je sin rekao da je tako poslao i da su mu to garantovali , zato je i poslao po njima.
Oni vec dugo zive van Srbije i ne tolerisu zezanje sa njihovim vremenom ni parama. Naucili su tamo da mnogo i dobro rade ali da to ocekuju i od drugih. Znam da je jednom snajka bila nezadovoljna makaronama kupljenim u nekom supermarketu i nazvala je fabriku koja ih proizvodi........posle nekog vremena dobila je celu kutiju dobrih makarona sa velikim izvinjenjem od uprave. Nije je mrzelo da se zali a nama to ne bi palo na pamet , nego kada kupimo nesto sto ne odgovara deklaraciji samo cutimo i kazemo sebi "platio sam skolu".
Cekam da se sutra prvo dostavi i upise vreme a onda zalba. Dokaz je i to sto se zavodi vreme i ne moram nista da ja dokazujem , sve je crno na belo.
mariopan mariopan 14:50 12.04.2009

Re: prijavi ih

BigBadWolf
Sticajem okolnosti imao sam prilikeda vidim kako funkcionise domaci DHL. Ako hoces garantovanu isporuku za 24, 36 ili koliko vec sati, placas dodatno. Npr, ako odavde saljes nesto preko sa garantovanim vremenom dostave, kostace te oko 7000 din. A pogledaj invoice, tamo vrlo decidno pise da DHL ne moze biti odgovoran ako posiljka kasni. To je standardni obrazac, koji oni koriste u celom svetu. Mislim, nije da ih branim, nego cisto da se zna.

Sto se tice subote, ako kurir ne stigne da u petak raznese svu postu, onda radi i subotom, mada su im od pre par meseci zabranili da vracaju postu, to jest, sve sto dobijes ujutru, moras da razneses u toku dana, pa makar i u 10 uvece. E, sad, zavisi kad je stigao paket u Banovce. Ako je stigao u petak, onda nema sanse da di dostave pre ponedeljka. Da bi ga dobila u petak, mora da u DHL stigne u cetvrtak.

Znaci ipak mogu da zakasne toliko? Da je skupo to znam ali ako ce da stigne sa tolikim zakasnjenjem onda je mogla i obicna posta da ga dostavi , stiglo bi za isto vreme.
BigBadWolf BigBadWolf 15:34 12.04.2009

Re: prijavi ih

A, da jos jedna stvar. Ovo u Srbiji u stvari nije DHL, vec domaca firma koju je DHL angazovao ugovorom da skuplja i raznosi posiljke po Srbiji. Zato im na pik apovima ne pise DHL
mariopan mariopan 15:42 12.04.2009

Re: prijavi ih

BigBadWolf
A, da jos jedna stvar. Ovo u Srbiji u stvari nije DHL, vec domaca firma koju je DHL angazovao ugovorom da skuplja i raznosi posiljke po Srbiji. Zato im na pik apovima ne pise DHL

Ako je tako onda dzabe kukam, bas cu da vidim sta im pise i kako se oni zapravo zovu. A bas su mogli da postanu dobar partner DHLu zasto se nisu malo potrudili nego svako ko peske krene moze brze od njih da dostavi posiljku? Ja bih svaku , ali bas svaku priliku za neki dobar posao gledala da iskoristim do maksimuma. Posle kukamo kada nas zaobilaze sve te lepe usluge koje svet ima odavno.
Videcu sutra pa cu da javim
Dr M Dr M 19:05 12.04.2009

Re: prijavi ih

A mi smo previse navikli da nam svakakvi izgovori prolaze i da se niko ne buni, narod oguglao na sve. To treba da menjamo u svim segmentima zivota. Dizati prasinu, galamiti, zaliti se tamogdetreba, zahtevati ono sto si platio i ocekivao. To bi svima donelo samo malo vise koristi , malo ozbiljnosti i uteralo bi u red i rad sve druge koji misle da ce im prolaziti razni izgovori da ne rade svoj posao


K`o da sam ja pisao!
Pozdrav, mariopan
Dr M Dr M 19:06 12.04.2009

Re: prijavi ih

A, da jos jedna stvar. Ovo u Srbiji u stvari nije DHL, vec domaca firma koju je DHL angazovao ugovorom da skuplja i raznosi posiljke po Srbiji. Zato im na pik apovima ne pise DHL


Jos jedan razlog da se pise centrali DHL-a.
mariopan mariopan 19:46 12.04.2009

Re: prijavi ih

Dr M
A, da jos jedna stvar. Ovo u Srbiji u stvari nije DHL, vec domaca firma koju je DHL angazovao ugovorom da skuplja i raznosi posiljke po Srbiji. Zato im na pik apovima ne pise DHL


Jos jedan razlog da se pise centrali DHL-a.

Ipak na sajtu pise DHL i pise da je to ispostava u Srbiji, znaci ipak njima cu da pisem samo cekam da sutra vidim vreme prispeca posiljke pa da im napisem sve podatke. Konkretno na sta se zalim to je vreme a to mogu da napisem tek kada vidim kada mi je urucena.
pozzz dr M
mariopan mariopan 19:58 12.04.2009

Re: prijavi ih

Dr M
A mi smo previse navikli da nam svakakvi izgovori prolaze i da se niko ne buni, narod oguglao na sve. To treba da menjamo u svim segmentima zivota. Dizati prasinu, galamiti, zaliti se tamogdetreba, zahtevati ono sto si platio i ocekivao. To bi svima donelo samo malo vise koristi , malo ozbiljnosti i uteralo bi u red i rad sve druge koji misle da ce im prolaziti razni izgovori da ne rade svoj posao


K`o da sam ja pisao!
Pozdrav, mariopan

E, Dotore, vezbam "podizanje glave" radi boljeg drzanja u predelu kicme. Idu teska vremena, treba to vezbati vec sada
Pozdrav i tebi

Blade Runner Blade Runner 05:26 12.04.2009

DHLele...

mariopan mariopan 10:10 12.04.2009

Re: DHLele...

Blade Runner

alselone alselone 08:39 12.04.2009

Niko nema sto Srbin imade



Pozdrav mariopan.
Evo jedan caj, dobra je kamilica da se opustis zbog kasnjenja.

mariopan mariopan 10:13 12.04.2009

Re: Niko nema sto Srbin imade

Hvala Alselone

Ma ne sekiram se previse samo sam ljuta sto nece da rade. Sekirala bih se vise da mi je recimo to potrebno u ponedeljak pa da sam ispustila sve moje rokove zbog njih, e onda bi letelo perje.

A i pijacu sam propustila, to im tesko oprastam.Svi abrovi bez mene , mos misliti.
Nadpalfi Nadpalfi 15:18 12.04.2009

balkan

Ma u koju god drzavicu bivse Juge nesto iz Njemacke spremim, dok dostave traje vijekovima. I najzanimljivije je da se sve prati u minutu do glavnog sredista (Beograd, Sarajevo, Split, Zagreb), i do tamo i stigne relativno brzo. Ali dalje... Ja sam poslao istovremeno obicni paket za Novi Zeland i paketic za Mostar. Na Novi Zeland je stiglo za 3 !! dana (garantovali su 5 do 7) a u Mostar za 22 dana. Nasa posla...
mariopan mariopan 15:52 12.04.2009

Re: balkan

Nadpalfi, to je tako i meni je zao sto je tako.

Zato i pisem krivo mi je sto ne radimo kao ceo svet.
Mozemo da pocnemo i od malih stvari, recimo da se zalimo kada nesto ne dobijemo kao uslugu a platili smo, da pocnemo sami da uticemo na rad onih koje placamo , time sto im necemo oprastati javasluk i bezobrazluk.
Ja sam resila da ne cutim , kada bi svi tako...makar bi im se smucile stalne kritike pa bi nas najzad ispostovali kao ljude, ako ne nas onda nas novac koji mozemo da damo nekom drugom a to bi ih bas zabolelo?
Hvala na komentaru
rastinjak rastinjak 18:04 12.04.2009

ccc...

Ih bre šta ste se uspalili, ne pratite trendove, Slow je u modi
Slow food, slow life

Slow DHL Srbija

Ljudi prate trendove
mariopan mariopan 19:01 12.04.2009

Re: ccc...

rastinjak
Ih bre šta ste se uspalili, ne pratite trendove, Slow je u modi
Slow food, slow life

Slow DHL Srbija

Ljudi prate trendove


Utesi me nacisto.
Lepljiva Lepljiva 21:16 12.04.2009

Re: ccc...

Nešto mi pade na pamet....
A da im pošalješ link sa ovog bloga uz propratno pismo pa da se baš nasekiraju?
Ipak je ovo pročitalo mnogo ljudi...pa ako imaju savesti možda ti, zarad bolje reklame makar, vrate novac?
mariopan mariopan 08:38 13.04.2009

Re: ccc...

Draga Lepljiva to ce sve da odradi sin (ljubi ga majka) jer su njemu tvrdili da ce stici za 24 sata, pa neka izvoli a i engleski mu je ko maternji,( meni malo trokira) a i pare su njemu uzeli....da li ce da vrate nebitno je nego bas da se ne provuku sa ovim zakasnjenjem.
Evo meni proradio onaj pravi inat
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 06:17 13.04.2009

srbija

je najgora za postu

ja konstantno imam problem sa obicnom postom (POSTA SRBIJE), gde srpski postari otvaraju pisma misleci da sam poslala i koji dolar.

ne smem da se nerviram, ali definitivno ce biti payback time.

. jaooo....sto je dobro sto nisam bog ili djavo koji god... da ne mogu da pobijem govna.

vidi kontaktiraj DHL office (preko skype tako ti se nista ne naplacuje) u americi, i razgovaraj sa njima kakve oni uslove imaju sa srbijom. mozda su fazon francize, sto znaci ako ne postuju pravila DHL companije, franciza im moze biti oduzeta i vidi da li imas pravo na povracaj novca, obzirom da ti nisu dostavili na vreme kad je obecano da ce da stigne!

mariopan mariopan 09:00 13.04.2009

Re: srbija

Joj Lepa i meni dodje da bijem

Ne samo za ovo vec za mnogo sta sto tako prolazi jer se niko ne zali, kao da to tako treba.
Ako odes kod lekara a zakazano ti je, navodno da se ne ceka , tu vec sede neki ljudi koji ulaze pre tebe , tebi vec davno proslo "tvoje zakazano vreme", cutis i cekas da se smiluju, isto bi ti bilo i bez zakazivanja , a ako poznajes neku sestru ili si nesto ponela da "castis" i ti ces uci preko reda. To su samo sitnice koje iritiraju a svi cute , niko da se pobuni.

Ako odes u supermarket tamo nigde cene ne odgovaraju onome sto je na rafovima, uzmes nesto a na kasi dupla cena , iznerviras se , zasto nisu slozili robu i cene onako da odogvara jedno drugom? Opet svi cute , nko se ne buni.Skoro sam kupila cokoladu , kada sam je otvorila ona sva pobelela ko zna otkad je. Vratim , izvinjenje,dobijem drugu ona ista takva....pa zasto to drze u radnjama? Neko ce kupiti i nece vratiti nego ce da baci. Opet nikom nista , niko se ne zali , niko ne podnosi neke prijave , ako i podneses treba cela vecnost da vidis neko resenje, neki rasplet.

Zato me i nervira sto jedna dobra sluzba ovde ima tako slabu kariku, dzabe im posao ako je ovaj deo spor. Kad ce ova moja zemlja da pocne da oseca neku obavezu da se popravlja sama iznutra da nam svima bude bolje? Od malih stvari moze da se pocne.

Idem malo kod dece , nisam isla 8 godina a vodim i moju kucu, nemam poverenja da ga nekom ostavim , bojim se da ga nece maziti i da bi patio bez mene. Ja cekam vizu a mali ima evropski pasos, ljubomorna sam na njega.

Pozdrav Lepa
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 17:07 13.04.2009

Re: srbija

kog psa imas? :)

i kako je tvojoj deci tamo? (u kojoj su zemlji?)

meni je veci deo familije (one male familije) u americi ...ali smo rastrskani. a sad kako je krenulo opet ce biti migracije :) ...u toplije krajeve.

-----
da niko se ne zali. ja kad dodjem u beograd sita se isvadjam ...od prodavaca do salter radnika. mada to nije resenje.....vec da se ljudi osramote i mora da im se nesto uradi na ustrb biznisa...tipa tuzbe ili trazenja povracaja novca. to kad udaris po dzepu moze da utice da se malo osveste.

---
ladno sam stekla utisak da si negde oko 35 godina stara!
mariopan mariopan 18:22 13.04.2009

Re: srbija

Jaooooo Lepaaaa bas ti hvala za te lepe godine, deca mi imaju toliko, sin 35 a cerka 34

Hvala ti do neba

Za tebe i sta pijes za ovo ?
mariopan mariopan 18:38 13.04.2009

Re: srbija

BIraj pitje

Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 21:44 13.04.2009

Re: srbija

jao sve lepo izgleda, prekrasno kao bozicna jelka :)))

ima li tu neki bezalkoholni sokic? :)

Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 02:07 14.04.2009

kako to nasi

rade u inostranstvu

mariopan mariopan 09:07 14.04.2009

Re: kako to nasi

Lepa ovo je ludio skroz ali dodje mi da im bas tako napisem

margos margos 16:14 14.04.2009

Ko pomenu poštu?

Odem jutros da pošaljem neki novac prijateljici i vidim dva reda - jedan ''uplate/isplate'' i drugi ''slanje pošiljki''. Stanem na ovaj ''slanje pošiljki'' i odčekam regularno dok su ispred mene ljudi na veliko slali poslovne pošiljke... prođe fini komad vremena. Stignem na šalter - žena mi kaže, a pa morate u onaj red za 'uplate'' i doda ''Ne možete ovako preko reda...'' Ja kažem da nisam preko reda - al iz ovog drugog reda me stignu prezrivi pogledi... al baš onako, odmeriše, šta li ću sad i gde li ću sad da se ubacim - kad sam već detektovana kao mufljuz.
E onda se okrenuh na peti i odoh kući...

Prođe neko vreme i ja odem opet... stanem lepo u ispravan red i kad je došao red na mene, upute me na onaj šalter na kom sam bila dva i po sata ranije, kod iste službenice i ona mi ovaj put sve ljubazno iskuca, nisam morala ni da pišem sama...

Eto, mala vinjeta današnjeg dana & prilog za '''mož' ovako, mož' onako''. Rek'o bi optimista 1:1, a pesimista 2:0 za njih. Ja se tešim s 1:1 :)))
mariopan mariopan 17:12 14.04.2009

Re: Ko pomenu poštu?

Jao Margos ala si se ti nasetala
Ali deset preporukica za optimizam , ono 1:1 i ja bih tako mislila
elastigirl elastigirl 17:48 15.04.2009

Nema veze sa DHL-om...

... ali ima sa ambasadama - za ubuduce raspitajte se u ambasadi da li moze sin da posalje dokumenta direktno na faks ambasade. Kanadska ambasada sigurno i tako radi, testirali smo i mi i nasi prijatelji vise puta kad je bila potrebna turisticka viza za nase roditelje, zaista je sve mnogo lakse i jednostavnije tako.
mariopan mariopan 21:31 15.04.2009

Re: Nema veze sa DHL-om...

elastigirl
... ali ima sa ambasadama - za ubuduce raspitajte se u ambasadi da li moze sin da posalje dokumenta direktno na faks ambasade. Kanadska ambasada sigurno i tako radi, testirali smo i mi i nasi prijatelji vise puta kad je bila potrebna turisticka viza za nase roditelje, zaista je sve mnogo lakse i jednostavnije tako.

Hvala , to bi zaista resilo mnoge probleme ali ovde to izricito ne primaju. Kako koja ambasada.

Upravo sam dosla iz Beograda.

Ovoga puta pitala sam sta treba da donesem od papira, posto idem tamo pa je lakse da donesem, da bih dobila onu vizu za roditelje, da ne okapavam oko ambasade svaki put kada hocu da vidim decu. Lepo su mi rekli sve sta treba i da cu tu vizu sigurno dobiti. Do sada nisam mogla da putujem pa je nisam ni trazila, nije mi bila potrebna...ali sada hocu. Cujem da je ta viza na dve godine.

I jos nesto , tacno je da se vize ne naplacuju penzionerima

Sada cu prvo lepo da se naodmaram i naljubim moje dece a posle cu kad god pozelim da skoknem malo na terapiju mazenjem

Hvala na javljanju elastigirl
mariopan mariopan 21:35 15.04.2009

Re: Nema veze sa DHL-om...

PS. To cu sigurno da isprobam kada budem isla u Novu Kaledoniju kod brata, verujem posto je tako daleko da ce te papire da posalje na faks ambasade.
Za Kanadu znam , tamo mi je zet pa sestra cesto ide, i ona tako dobija sve svoje papire i u redu je.
Pozdrav
rankot rankot 06:51 16.04.2009

DHL ili...

Мој кум пре неку годину наручи неке делове за брод преко DHL-а. Делови стигну из САД за 24 сата, он наравно све прати преко нета, а онда настаје кермес: DHL не може делове да испоручи из Београда до Горњег Милановца 3 дана. На крају, кум позове DHL Београд и пита директора: "Јел ово DHL или Југословенска железница?". Делови стигну одмах...
mariopan mariopan 11:40 16.04.2009

Re: DHL ili...

rankot
Мој кум пре неку годину наручи неке делове за брод преко DHL-а. Делови стигну из САД за 24 сата, он наравно све прати преко нета, а онда настаје кермес: DHL не може делове да испоручи из Београда до Горњег Милановца 3 дана. На крају, кум позове DHL Београд и пита директора: "Јел ово DHL или Југословенска железница?". Делови стигну одмах...


Znaci nista dok ih neko ne pritisne
Iznervirala sam se zato sto je ta sluzba tako brza svuda van Srbije a kada dodje ovde zglavi se jer su ljudi neozbiljni, potpuno obesmisljavaju tako odbru sluzbu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana