Gost autor| Ljudska prava| Na današnji dan

zvao me je vučić na razgovor

antioksidant RSS / 14.11.2013. u 19:48

šta sad da radim?



Komentari (159)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:36 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

onda će morati da objašnjava zašto.


Kome će morati da objašnjava?

Javnsti, biračima?
Misliš li da Radulović ima neku podršku ujavnosti koja će tražiti od Vučića silna objašnajvanja.
Ne verujem.

Za ogromnu, ali ogromnu, većinu tih kojima bi Vučić trebao kao da objašnajva, on je apsolutni anonimus koji se, što se njih tiče, pojavio niotkuda.
I svaki sledeći koji bi tu seo bi bio isti kao i on.
Za sada.
I zato mislim da bi morao malo više da "vodi politiku"

Po meni, ova cela priča je mnogo važnija za građane Srbije nego za samog SRadulovića (mislim, on kao on i nije previše bitan).


Da da, naravno,
ja to podrazumevam pa i ne naglašavam, ali dobro je da napisa.
niccolo niccolo 22:39 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Simpatične su vam ove teorije zavere
maksa83 maksa83 22:47 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

niccolo
Simpatične su vam ove teorije zavere

Misliš ovi ... falsifikovani mejlovi?
niccolo niccolo 22:50 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Ne, mislim na teorije o Radulovićevim šansama i opcijama.
reanimator reanimator 22:55 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Uzgred, jel može neko, makar privremeno, da banuje hajkulu? Dobra je žena, ali ovo parolašenje mi, brate, ide malo na nerve. Jedan Filip dosta, i previše.

Mogu oni da banuju hajkulu, ali plamen će ostati da tinja.

Lopovi da vrate ukradeno
reanimator reanimator 22:55 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Simpatične su vam ove teorije zavere

Evo ga jedan koji se okoristio
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:56 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

princi
Uzgred, jel može neko, makar privremeno, da banuje hajkulu? Dobra je žena, ali ovo parolašenje mi, brate, ide malo na nerve. Jedan Filip dosta, i previše.

Ево, ја ћу...
(Уф, мајку му, не могу: па ово није мој блог?!)

Кад бисте могли само да наслутите колико је мени небитно која је партија на власти. Сутра ове све да сменимо, исти би дошли -- када је политички правац у питању. Једино што је важно јесте ко ће нам и како правити привредни амбијент. Остало? Неважно.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:57 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Pa nisu to teorije zavere, nego eto igramo se malo političkih procena i ocena.
maksa83 maksa83 22:57 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

niccolo
Ne, mislim na teorije o Radulovićevim šansama i opcijama.

Kako su to teorije zavere?
niccolo niccolo 23:11 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

maksa83
niccolo
Ne, mislim na teorije o Radulovićevim šansama i opcijama.

Kako su to teorije zavere?

Tako što Radulović neće nigde. Razmišljajte kao PPV - ključna stvar je ostati najmoćniji čovek u zemlji. Kako ćeš to da postigneš? Tako što ćeš da balansiraš između različitih struja na način da se svi okreću tebi da presudiš. Pa ako Radulović malo previše iskoči ti ga lupiš kitom po faci i time postigneš dve stvari: (i) umiriš ove koje je nagazio i pokažeš im da si ti jedini koji može da ih spase ako želi, i (ii) podsetiš Radulovića ko je tata i da mu sudbina zavisi isključivo od tebe. Zato za sada nije neophodno da se Radulović smenjuje i svašta nešto slično.
maksa83 maksa83 23:15 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Pa ako Radulović malo previše iskoči ti ga lupiš kitom po faci

E tako mi i treba kad sam pitao...
podsetiš Radulovića ko je tata i da mu sudbina zavisi isključivo od tebe

Mislim da Radulovićeva sudbina ne zavisi od Vučića, i da je to popriličan keč cele te igre, tj. ja o tome pričam sve vreme.
princi princi 23:16 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Tako što ćeš da balansiraš između različitih struja na način da se svi okreću tebi da presudiš. Pa ako Radulović malo previše iskoči ti ga lupiš kitom po faci i time postigneš dve stvari: (i) umiriš ove koje je nagazio i pokažeš im da si ti jedini koji može da ih spase ako želi, i (ii) podsetiš Radulovića ko je tata i da mu sudbina zavisi isključivo od tebe. Zato za sada nije neophodno da se Radulović smenjuje i svašta nešto slično.

I meni se čini da se cela stvar otela kontroli. Tj kiti, kako hoćeš.
cult cult 23:17 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Pa ako Radulović malo previše iskoči ti ga lupiš kitom po faci


dobro, mora li to petkom uveče
niccolo niccolo 23:19 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

cult
Pa ako Radulović malo previše iskoči ti ga lupiš kitom po faci


dobro, mora li to petkom uveče

Pa...jeste Venerin dan...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:23 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

(i) umiriš ove koje je nagazio i pokažeš im da si ti jedini koji može da ih spase ako želi, i (ii) podsetiš Radulovića ko je tata i da mu sudbina zavisi isključivo od tebe. Zato za sada nije neophodno da se Radulović smenjuje i svašta nešto slično.


A šta u toj situaciji radi Radulović?
Ukida li SIEPU ili ne ukida, ukida li Fond ili ne, traži li izveštaje ili ne, "baca li pare u bunar" ili ne...

Sprovodi li se Radulovićeva zamisao i posle tog udaranja po faci ili ne.

To je važnije pitanje nego da li će Saša Radulović biti ministar ili neće.
cult cult 23:24 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

niccolo
cult
Pa ako Radulović malo previše iskoči ti ga lupiš kitom po faci


dobro, mora li to petkom uveče

Pa...jeste Venerin dan...


slikovitost or not, suština je ta: linak
niccolo niccolo 23:36 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

To je važnije pitanje nego da li će Saša Radulović biti ministar ili neće.

Potpuno saglasan. Ne vidim zašto se ne bi nastavilo sprovođenje, u pitanju je plan ministra privrede, a zaposlene tamo ionako zanima da ostanu na slobodi i na neki radnim mestima negde, nije im ključno da se to zove siepa ili fond ili nekako peto. Zato i ne razumem zašto ste svi krenuli u priču e sad će da ga smeni, sad će ovaj da se osamostali, sad će ovo, sad će ono. Vučić je na sve reagovao samo onoliko koliko je potrebno da stavi do znanja uključenima da je on glavni i da ideje moraju da se usaglase sa njim, ali nikada nije rekao da se ne slaže sa Radulovićevim merama. A vama se pričinjava da predstoji neki epski sudar između Vučića i Radulovića u kome je Radulović ravnopravan, u kome ima ove, u kome ima one opcije, blablabla.
Milan Novković Milan Novković 23:38 15.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Mislim da Radulovićeva sudbina ne zavisi od Vučića, i da je to popriličan keč cele te igre, tj. ja o tome pričam sve vreme.

Ja mislim da oni rade posao, sve ostalo je bilo donekle za očekivati - sumnjam da nisu bar donekle promislili moguće reakcije i kako se nositi sa njima.

Srediti stvari je jako izazovan i naporan proces, bez nagađanja koliko bi ova ekipa mogla da uspe u bilo čemu i najboljima bi bile potrebne godine.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:12 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

A vama se pričinjava da predstoji neki epski sudar između Vučića i Radulovića u kome je Radulović ravnopravan


Nisam ja toliki otimista.
Znam da nisu ravnopravni i da bi u tom sudaru Radulović stradao.
Mislim da je ovo što Radulović pokušava dobra stvar i žao mi što malo pametnije ne pokušava da to ostvari jer ovako kako radi postoji velika šansa, a on im daje formalne razloge, da ga smene, tj. olakšava im da smisle priču kojom će obrazložiti smenu.
Ovo u šta se upustio je nemoguće uraditi bez ozbiljne političke podrške, a on lično je nema.

Da li će onaj ko je ima stati iza njega ne zna se, jer nisam siguran da je Vučić spreman da radi to što ovaj namerava, posebno što je očito da u je tom poslu Radulović daleko ispred Vučića.
Da li je Vučić sreman da negde bude drugi, da neko bude iznad njega, a Radulović se tako postavlja, ne znam.


poslene tamo ionako zanima da ostanu na slobodi i na neki radnim mestima negde, nije im ključno da se to zove siepa ili fond ili nekako peto.


Pa ako to bude, ukida se SIEPA a otvara nešto drugo onda je to ništa, ako pare budu išle sa ovog ili onog razdela ali išle, onda je Radulović poražen pa sve i da ostane ministar.
niccolo niccolo 00:27 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Pa ako to bude, ukida se SIEPA a otvara nešto drugo onda je to ništa, ako pare budu išle sa ovog ili onog razdela ali išle, onda je Radulović poražen pa sve i da ostane ministar.

Pa to i jeste Radulovićeva ideja. On je odmah rekao ukidamo Siepu, a njenim poslom će se baviti neko odeljenje ministarstva. To je AO odlično primetio u prethodnom njegovom tekstu, da ovaj ne predlaže smanjenje administracije, samo promenu onoga ko će to da vodi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:41 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Pa to i jeste Radulovićeva ideja. On je odmah rekao ukidamo Siepu, a njenim poslom će se baviti neko odeljenje ministarstva


Mislim da ipak nije.
tačno je da nije najavio ukidanje podsticaja stranim ulaganjima, ali je ideja da to bude racionalnije i transparentnije (baš lepa reč, jel da:) a to ne zanči da sve ostaje isto samo da se drugačije zove.
Uostalom, sa cultovog linka

Prema aktuelnom predlogu budžeta, iznos podsticaja predviđen je isključivo za kompanije sa kojima je Vlada potpisala ugovore, ali ne i brojne firme sa kojima su prethodnih meseci potpisani predugovori ili memorandumi o saradnji. Tu je i dvadesetak kompanija sa kojima su pregovori pri kraju.

ono što zabrinjava i što možda nagoveštava da ipak ima sukoba, i da Radulović gubi bitku je ovo

Vlada Srbije, saznaje „Blic“, ipak, neće odustati od podsticaja većih investicija. U tom smislu, Skupštini će ovih dana biti upućen amandman koji predviđa da se na razdelu Ministarstva finansija nađe iznos neophodan za podsticaje, o kojima će, po svemu sudeći, ubuduće odlučivati ministar Lazar Krstić.

Amandman na predlog budžeta tek nekoliko dana po predaji nacrta skupštini?
Pa valjda su se bili dogovorili oko budžeta, što ga sad menjaju?
Ili Radulovića malo guraju u stranu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:45 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Иначе, "сукоб" Радулета (сад му тепамо, зар не?) са АВ-учићем избио је, најпре, јер некако испаде да ће 100 хиљада људи наш Радуле оставити без посла. Што, јелте, није популарно, па зато Бучку не одговара. То што ови људи заиста ништа не раде и јефтиније јесте давати им социјалну помоћ него им организовати "радно време", слабо кога интересује. (Тих 100 К јесте оних 100 К из Железаре Смедерево и осталих пропалих државних и субвенционисаних фирми.)

Тако сам ја схватио ствар.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:34 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

niccolo
... a zaposlene tamo ionako zanima da ostanu na slobodi...

:))))
Мислим и да не знаш колико си у праву. Причао сам с некима из АЗПа, и отприлике -- они се само ујутро пребројавају кога тај дан нема, кога је однело. "Колико су тебе држали? -- Десет дана. -- Ах, добро си прошао..."
tadejus tadejus 09:37 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Predrag Brajovic

Мислим и да не знаш колико си у праву. Причао сам с некима из АЗПа, и отприлике -- они се само ујутро пребројавају кога тај дан нема, кога је однело. "Колико су тебе држали? -- Десет дана. -- Ах, добро си прошао..."


ne znam sta podrazumijevas pod zaposleni
krivicno odgovoran moze biti samo onaj ko je imao ovlastenje da nesto i potpise
pripremaci dokumentacije i ini mogu da budu ispitivani ali krivicno gonjeni ne
tadejus tadejus 09:41 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

maksa83
mislim da Radulovićeva sudbina ne zavisi od Vučića, i da je to popriličan keč cele te igre, tj. ja o tome pričam sve vreme.


a od koga mislis da zavisi?
ako ce izbori na proljece, pa sta mislis ko ce da sastavlja vladu?
a ako ih nekim cudom i ne bude, opet cija je tu zadnja?
e sad pogoditi u toj kombinatorici sta ce biti to mi vec dodje kompetencija baba vange
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:55 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

tadejus
krivicno odgovoran moze biti samo onaj ko je imao ovlastenje da nesto i potpise

Да. То је елементарно.
Они су велика фирма, и причам с једним мојим познаником оданде о мом другом познанику оданде, па га се он овако сети: "О, да, он је био с тим и тим у притвору, пет дана, због Метропетрола, како да га не знам..."
leeanna leeanna 11:54 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

tadejus

krivicno odgovoran moze biti samo onaj ko je imao ovlastenje da nesto i potpise
pripremaci dokumentacije i ini mogu da budu ispitivani ali krivicno gonjeni ne


ne baš.

Krivično odgovoran je svako (osim u slučaju postojanja opštih uslova za oslobađanje saglasno odredbama krivičnog zakonika) u čijim radnjama postoje elementi krivičnog dela. Nalog ne oslobađa učinioca od eventualne krivične odgovornosti.

Znači dobiješ nalog od npr. ministra da napraviš odgovarajući akt (koji on potpisuje) u skladu sa njegovim uputstvima i da elaboriraš tu odluku na odgovarajući način. Ti možeš da se ne složiš (stručno, profesionalno) sa sadržajem akta koji praviš, ali u svakom slučaju imaš obavezu postupanja po nalozima, s tim što bi trebalo da o tome (profesionalnom neslaganju) napraviš i službenu belešku (znam, to niko ne radi :). Međutim, ukoliko u tvojim takvim radnjama postoje elementi krivičnog dela, dužan si da odbiješ postupanje po nalogu. Nalog te ne oslobađa od krivične odgovornosti.
tadejus tadejus 13:53 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

leeanna

Krivično odgovoran je svako (osim u slučaju postojanja opštih uslova za oslobađanje saglasno odredbama krivičnog zakonika) u čijim radnjama postoje elementi krivičnog dela. Nalog ne oslobađa učinioca od eventualne krivične odgovornosti. Znači dobiješ nalog od npr. ministra da napraviš odgovarajući akt (koji on potpisuje) u skladu sa njegovim uputstvima i da elaboriraš tu odluku na odgovarajući način. Ti možeš da se ne složiš (stručno, profesionalno) sa sadržajem akta koji praviš, ali u svakom slučaju imaš obavezu postupanja po nalozima, s tim što bi trebalo da o tome (profesionalnom neslaganju) napraviš i službenu belešku (znam, to niko ne radi :). Međutim, ukoliko u tvojim takvim radnjama postoje elementi krivičnog dela, dužan si da odbiješ postupanje po nalogu. Nalog te ne oslobađa od krivične odgovornosti.


a sta znaci "postoje elementi krivicnog djela" u kontekstu sastavljanja ugovora sa neopravdano visokim iznosom, gdje sastavljac nije i ne mora biti upoznat sa tokom recimo procedure izbora ugovora? niti sa tehnickim detaljima samog izbora?
pa tome i sluzi izabrano lice (dal se sad to tako zove)
da bude taj koji zna sve elemente i svojim potpisom garantuje da je izbor pravilan i zakonit
u kom svijetu se za stetne ugovore krivicno goni ćata pripravnik koji ga je kucao i po kom osnovu?
clan komisije za izbor na tenderu vec ima ovlastenja i on jeste u probemu ako je po nalogu krisio proceduru a potpisivao zapisnik, ali ćata pripravnik,kakvih je uvijek najvise..
ne
ni u realnosti a ni u uvijek skrbavo pisanim propisima prema kojima "ima elemenata"
leeanna leeanna 15:04 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

clan komisije za izbor na tenderu vec ima ovlastenja i on jeste u probemu ako je po nalogu krisio proceduru a potpisivao zapisnik, ali ćata pripravnik,kakvih je uvijek najvise..
ne
ni u realnosti a ni u uvijek skrbavo pisanim propisima prema kojima "ima elemenata"


nemoj tako, pričam o realnosti koju odlično znam, a propisi nisu škrbavi zato što nekom nešto rogobatno zvuči, kao "elementi krivičnog dela". u opisu radnje svakog krivičnog dela sadržani su elementi.

pripravnici po pravilu imaju najniža ovlašćenja, pa je samim tim i stepen odgovornosti najniži. u praksi, uglavnom, ne postoje situacije kada bi se postavilo pitanje njihove krivične odgovornosti.

o ostalom napisanom ne mogu ništa ovde da kažem, jer se procena vrši u svakom konkretnom slučaju, a u skladu sa ovlašćenjima i stepenom odgovornosti konkretnog službenog lica, posebnim propisima kojima se uređuje odgovarajuća oblast + odredbe krivičnog zakonika.

inače,šta misliš zbog čega se traži da službeno lice stavi paraf na ono šta radi, a pre konačnog potpisivanja akta?


tadejus tadejus 15:23 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

leeanna

a propisi nisu škrbavi zato što nekom nešto rogobatno zvuči, kao "elementi krivičnog dela"


ajde i slozila bih se da u principu i nije nepozeljno (namjerno ne pisem pozeljno je) da propisi ne budu do kraja precizni, odnosno da se ostavi prostora diskreciji, za slucaj da realnost odbije da se uklopi u sve opisane sucajeve
ali u zemlji srbiji, sa njenim kvalitetom pravosudne realnosti... svaki ti je argument u startu iz ruke izbijen
ajde opet da kazes da mozda nisu propisi krivi za skrbvu praksu
ali avaj ni to ne stoji
prosto jezik nije ni izdaleka dovoljno bogat da opise kako je ponesto od tog pravnog stiva sroceno
sad razumijem ja profesionalnu deformaciju, paralelnu realnost u kojoj "ima elemenata djela" zvuci kao idealna formulacija
opet
ne samo sto je paralelna nego je i svjetlosnim godinama udaljena od ove svakodnevne
leeanna leeanna 15:28 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

tadejus
leeanna

a propisi nisu škrbavi zato što nekom nešto rogobatno zvuči, kao "elementi krivičnog dela"


ajde i slozila bih se da u principu i nije nepozeljno (namjerno ne pisem pozeljno je) da propisi ne budu do kraja precizni, odnosno da se ostavi prostora diskreciji, za slucaj da realnost odbije da se uklopi u sve opisane sucajeve
ali u zemlji srbiji, sa njenim kvalitetom pravosudne realnosti... svaki ti je argument u startu iz ruke izbijen
ajde opet da kazes da mozda nisu propisi krivi za skrbvu praksu
ali avaj ni to ne stoji
prosto jezik nije ni izdaleka dovoljno bogat da opise kako je ponesto od tog pravnog stiva sroceno
sad razumijem ja profesionalnu deformaciju, paralelnu realnost u kojoj "ima elemenata djela" zvuci kao idealna formulacija
opet
ne samo sto je paralelna nego je i svjetlosnim godinama udaljena od ove svakodnevne


spinuješ
tadejus tadejus 15:36 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

leeanna

spinuješ


pa ne spinujem mada vjerujem da je tesko pratiti nit
a nit bi otprilike bila ta da se blogeri kao poradovase jer se eto kao apsi po azp
a meni smjesno da neko vjeruje kako je tamo neki zli chata kaznjen jer je parafirao nesto, a u isto vrijeme srbija gas sprzi milijardu i niko nista..
i onda dodjes ti i kazes kako se dobro razumijes u problematiku, nema u zemlji srbiji da chata parafira i prodje nekaznjen...
i onda vise stvarno mi pregori neka dioda..
mislim ko tu koga.. u sta ubjedjuje..
leeanna leeanna 15:48 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

i onda dodjes ti i kazes kako se dobro razumijes u problematiku, nema u zemlji srbiji da chata parafira i prodje nekaznjen...
i onda vise stvarno mi pregori neka dioda..
mislim ko tu koga.. u sta ubjedjuje..


lako ti pregoreva dioda

inače, ne ubeđujem te ni u šta. iznela si generalnu tvrdnju da se krivična odgovornost odnosi samo na lice koje potpisuje. to jednostavno nije tačno. ukoliko te stvarno interesuje, pročitaj zakon o državnim službenicima i krivični zakonik.

edit: ovo sam sada videla
a meni smjesno da neko vjeruje kako je tamo neki zli chata kaznjen jer je parafirao nesto,


nisam ovo tvrdila, nisi uopšte shvatila. pri tom, ne radi se o mom verovanju. što se tiče krivične odgovornosti, samo te upućujem na propise. što se tiče toga šta se radi po državnoj upravi, znam odlično. pričam o načinu funkcionisanja, ne dajem kvalifikacije. šta više, mislim da mnogi državni službenici prolaze kroz veoma neprijatne i triki situacije, pri čemu je profesionalcima tamo teško bez obzira na ustaljena mišljenja u javnosti i paušalno popljuvavanje.
tadejus tadejus 16:01 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

leeanna
lako ti pregoreva dioda, nešto nije u redu...
inače, ne ubeđujem te ni u šta.
iznela si generalnu tvrdnju da se krivična odgovornost odnosi samo na lice koje potpisuje. to jednostavno nije tačno. ukoliko te stvarno interesuje, pročitaj zakon o državnim službenicima i krivični zakonik. edit: inače ovo sam sada videla
a meni smjesno da neko vjeruje kako je tamo neki zli chata kaznjen jer je parafirao nesto,nisam ovo tvrdila, nisi uopšte shvatila.


pa kako nije tacna ako sama kazes da pripravnika naravno niko nece krivicno goniti vec samo one koji su potpisivali ili parafirali (a i paraf je valjda potpis?)

dioda se ne odnosi na tebe nego na opstu temu korupcije

zakon mi se ne cita, mada mozda ne zvuci tako, cjenim trud da napises kad znas i nesto konkretno (pa ako mi zatreba procitacu i zakon)

i konacno znam da nisi tvrdila da zli chata... ali moras da shvatis i u koji kontekst padaju tvoje rijeci
tadejus tadejus 16:06 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

leeanna
šta više, mislim da mnogi državni službenici prolaze kroz veoma neprijatne i triki situacije, pri čemu je profesionalcima tamo teško bez obzira na ustaljena mišljenja u javnosti i paušalno popljuvavanje.


slazem se
da udje u zapisnik da se ja pausalnom pljuvacinom drzavnih sluzbenika ne bavim
mada kapiram da je moglo tako da zvuci pri pominjanju chata i hapsenja
leeanna leeanna 16:09 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...


inače, ekonomisti i pravnici su u konstantnom klinču, ne znam jesi li primetila doduše do sada nisam imala i virtelna iskustva...

princi princi 16:11 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Vučić je na sve reagovao samo onoliko koliko je potrebno da stavi do znanja uključenima da je on glavni i da ideje moraju da se usaglase sa njim, ali nikada nije rekao da se ne slaže sa Radulovićevim merama. A vama se pričinjava da predstoji neki epski sudar između Vučića i Radulovića u kome je Radulović ravnopravan, u kome ima ove, u kome ima one opcije, blablabla.

Pa to je ključno: ti polaziš od premise da se Vučić slaže sa Radulovićevim idejama, a mnogima drugima se čini da to nije slučaj, već da je Vučić deo i predstavnik partijske nomenklature ili partijskog establišmenta. I zato ti drugi i kažu da će Vučić Radulovića smeniti za 2 nedelje, do Božića (katoličkog!), najkasnije.
tadejus tadejus 16:16 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

leeanna
inače, ekonomisti i pravnici su u konstantnom klinču, ne znam jesi li primetila
doduše do sada nisam imala i virtelna iskustva...


pa i ne bas
ja se uglavnom koljem samo sa svojima
sa pravnicima i inzenjerima sam uglavnom bila u ljubavi

vise primjecujem da sa muskarcima rijetko imam problema, cak ne mogu da se sjetim da sam imala, a sa gospojama stalno neko cerupanje..
leeanna leeanna 16:23 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...


pa i ne bas
ja se uglavnom koljem samo sa svojima
sa pravnicima i inzenjerima sam uglavnom bila u ljubavi

ja sa 'mojima' ne, ali su ekonomisti po prirodi posla vodili glavnu reč, pa smo ja i 'moji' dolazili u nezgodne situacije kada bi trebalo nešto 'upakovati'.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:28 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

tadejus
da udje u zapisnik da se ja pausalnom pljuvacinom drzavnih sluzbenika ne bavim

Ни ја.
Ја овде пишем јавно, под својим именом и презименом.
И зато гледам да све што напишем има своје чврсто утемељење. Ако напишем да је атмосфера у АЗПу као што сам рекао, то је зато што вероватно имам чврсте и поуздане информације да тако јесте. Дакле, ако би неко покушао да мене или Б92 тужи због клевете, мислим да бих у овом случају и осталим случајевима могао на суду да се одбраним.

Исто тако због тога сам и сматрао -- због своје јавности, неанонимности -- да могу да за патријарха и премијера напишем јавно да су срамотне говеда и хуље кад су хушкали народ на геј популацију. За те своје речи једино сам ја одговоран, и спреман да докажем њихову тачност.

Нема пљуцкања.
Само проверљивих чињеница.
leeanna leeanna 16:34 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Predrag Brajovic
tadejus
da udje u zapisnik da se ja pausalnom pljuvacinom drzavnih sluzbenika ne bavim

Ни ја.


ni ja. samo sam uputila na propise, a u vezi sa generalizujućom tvrdnjom povodom odsustva krivične odgovornosti.

edit: što se ostalog tiče, pitanje je stila i senzibiliteta. pod nikom pišem isto kao i pod punim imenom.
niccolo niccolo 17:25 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

I zato ti drugi i kažu da će Vučić Radulovića smeniti za 2 nedelje, do Božića (katoličkog!), najkasnije.

Sme neko u 50 marke* da neće?


* tj. EUR
hajkula1 hajkula1 18:28 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

mariopan
maksa83
... kad ćete sami ostati, kad ćete dugo dugo pričati, jedno drugom sav - sav život svoj.

Al' pazi, ako dotle dođe, pa te se postavi - pazi šta mejluješ, da te neki domatji Sneško ne iskopa, ovako nekako:

SIEPA Leaks



Jao. čitam i k4rstim se i levom i desnom, pa oni javno kradu, mislim, ni ne kriju se više?????



Moć opija. Uvereni su da smo glupi, nepismeni, nesposobni debili koji pojma nemaju, s druge strane, sebe doživljavaju kao sposobne, pametne, snalažljive i da im niko ništa ne može. Bahatost, sujeta.




..............
ecce-florian ecce-florian 18:30 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

koja kvota?1:1

nego dok ex-kolega bloger piči Ibarskom , Mlađa snima reklamne spotove za Šumadiju.

sa snimanja


Srbija se cepa po vertikali

ps

Naš Mladža bolji od originala
maksa83 maksa83 19:55 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

a od koga mislis da zavisi?

Od njega samog.

Rekao bih da ne delimo definiciju "sudbina zavisi". Sudbina Radulovića kao Ministra verovatno u nekoj nemaloj meri zavisi od Vučića. Sudbina Radulovića kao svega ostalog ne zavisi toliko od Vučića. Da je career političar onda bi mu sudbina mnogo više zavisila od Vučića.
princi princi 20:25 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Ono što mene malo zbunjuje kod Radulovića je to njegovo kaubojsko ponašanje: ne dolazi na sednice vlade (šalje svoje savetnike), ne odgovara na pozive, ne dolazi na zakazane sastanke... To može da znači ili da je uberkul tip koji ima rezervne varijante, koji ovo sve radi čisto iz nekog ubeđenja da je ovo OK i kome Vučić zapravo ne može ništa, ili, što je mnogo, mnogo gora varijanta da ima kompleks nekog jebenog Mesije, manijaka (što, obzirom na bosansko-crnogorsko poreklo i ponašanja ovde po blogu ne bi previše čudilo) koji je umislio da bude Vođa. Šta je od ova dva u pitanju teško je reći u ovom trenutku, iskreno se nadam da je ono prvo.

Doduše, ima i ona treća varijanta, konjukcija, kako Maxa voli to da kaže...
ivana23 ivana23 21:02 16.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

libkonz libkonz 00:57 17.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

To može da znači ili da je uberkul tip koji ima rezervne varijante, koji ovo sve radi čisto iz nekog ubeđenja da je ovo OK i kome Vučić zapravo ne može ništa, ili, što je mnogo, mnogo gora varijanta da ima kompleks nekog jebenog Mesije, manijaka (što, obzirom na bosansko-crnogorsko poreklo i ponašanja ovde po blogu ne bi previše čudilo) koji je umislio da bude Vođa. Šta je od ova dva u pitanju teško je reći u ovom trenutku, iskreno se nadam da je ono prvo.

Ali bi se verovatno kladio na ovo drugo. On je baš visoko poleteo, čita komentare po sajtovima gde se ljudi strašno lože na njega i bojim se da jeste umislio da je neki mesija.
princi princi 03:31 17.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Da, rekoh, nada-mi-je-jača-od-strepnje, sudeći po njegovim nastupima po blogu ne znam koliko je sposoban za neki sanity check. Doduše, ko od nas ovde pa jeste, :)?
blogovatelj blogovatelj 04:44 17.11.2013

Re: ne znam da l' dan će doći...

Ono što mene malo zbunjuje kod Radulovića je to njegovo kaubojsko ponašanje: ne dolazi na sednice vlade (šalje svoje savetnike), ne odgovara na pozive, ne dolazi na zakazane sastanke... To može da znači ili da je uberkul tip koji ima rezervne varijante, koji ovo sve radi čisto iz nekog ubeđenja da je ovo OK i kome Vučić zapravo ne može ništa, ili, što je mnogo, mnogo gora varijanta da ima kompleks nekog jebenog Mesije, manijaka (što, obzirom na bosansko-crnogorsko poreklo i ponašanja ovde po blogu ne bi previše čudilo) koji je umislio da bude Vođa. Šta je od ova dva u pitanju teško je reći u ovom trenutku, iskreno se nadam da je ono prvo.


Ja mislim da je ipak u pitanju samo good cop - bad cop igrarija.
Vucic napujdao Raduleta da odradi poso, a on sam glumi francusku sobaricu da se ne bi zamerio auditorijumu.
I svi zadovoljni.
Uz to, prvi podpredsednik moze i da ga eliminise iz vlade zbog neprimerenih izjava kad god pozeli u buducnosti, zlu ne trebalo. Dakle Aleku je to win-win situacija. Ipak je on izucio kod Voje Seselja postdiplomske studije...
ecce-florian ecce-florian 18:01 15.11.2013

khmj

jel' neko vid'o skoro domatjkina?
zilikaka zilikaka 19:23 15.11.2013

Re: khmj

jel' neko vid'o skoro domatjkina?

Da nije poslo kući po polucilidar?
ecce-florian ecce-florian 14:57 17.11.2013

Re: khmj

on line je al' neće da komentariše. Il se samobanovao il' se uobrazio zbog poziva. Il mu je neko internetom hakovao mailove dok je skidao pare sa bankomata
hajkula1 hajkula1 21:06 15.11.2013

Kaži mu samo jedno


Kaži mu samo jedno a posle kako hoćete.



Lopovi da vrate ukradeno.



Biće upamćeniji od kneza Lazara. Ozbiljno. Prva bih mu se klanjala i blagosiljala ga i hvalila kad čuo i kad ne čuo.









.........................
Lopovi da vrate ukradeno.
hajkula1 hajkula1 21:27 15.11.2013

Priloži mu i ovo


Priloži mu i ovo, neka da nadležnima. Posebno jer je i on građanin ove države, odgovoran otac i jer se njegov glas daleko čuje.


http://www.facebook.com/stop.gmo.srbija


Za Referendum protiv GMO hrane u Srbiji
50.252 свиђања · 10.152 talking about this


4.12.2013. ispred Skupštine u 11 sati.








.........................................
Lopovi da vrate pokradeno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:17 16.11.2013

Трол: АО, молим те, немој да ме бришеш

Максела, шта је ово?

ЊЊЊ.СРБ
reanimator reanimator 15:42 16.11.2013

trolčić

Oće neko eventualno da nas obavesti zašto su u poslednjih 5 godina pala tri vojna aviona, ili ćemo samo da budemo obaveštavani da su pali, k'o da je pala kiša?
hajkula1 hajkula1 18:31 16.11.2013

Re: trolčić

reanimator
Oće neko eventualno da nas obavesti zašto su u poslednjih 5 godina pala tri vojna aviona, ili ćemo samo da budemo obaveštavani da su pali, k'o da je pala kiša?



Čekaj samo da ti zalepe epitet teoretičara zavere, pa ćeš da vidiš.


Gde je nestao AO?



........................
reanimator reanimator 19:00 16.11.2013

Re: trolčić

Gde je nestao AO?

Na vreme se katapultirao?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana