In memoriam| Kućni ljubimci| Reč i slika| Roditeljstvo| Sex

11 izgubljenih godina

krkar RSS / 07.11.2014. u 14:31

Seselj-i-Vucic-620x400.jpg

Gde će, odnosno kome će, umreti pokojni vojvoda Šešelj dr Vojislav? (Od čega će izgleda da se zna).

Da su u ovih 11 godina i 8 meseci otkako je VŠV (samo)sklonjen iz Srbije bilo Međunarodni krivični sud za bivšu jugoslaviju (ICTY-TPIY-MKSJ-TPNJ), bilo Srbija (kao nevoljko samostalna država odnosno ostatak ondašnje takozvane SRJ) imali mozga, muda, znanja, intelektualnog poštenja... odgovor na ovo pitanje bio bi savršeno nebitan. Ovako - imamo ono što se u dominama zove duplo golo. Ništa plus ništa - koje je ipak nekkvo nešto.

ICTY se pokazao glupim i nesposobnim da ratnom zločincu VŠV pre svega napiše suvislu optužnicu pa onda da po njoj sprovede dokazni postupak i suđenje. I to u normalnom, pristojnom roku, dostojnom čoveka makar i ratnog zločinca. ICTY se pokazao glupom i ispraznom institucijom, mnogohteomnogozapočeo..., poligonom za pravljenje političkih, birokratskih i šatropravničkih karijera na grbači budala koje su bile dovoljno glupe da dozvole da im kapu kroje trećerazredni belosvetski luftinšpektori. 

Posle ovoga Hag više nema ama baš ni trunčice kredibiliteta i žalosno je što posle ovoga čak ni najpoštenije, najkvalitetnije, najprofesionalnije presude preostalim sudećimimse ratnim zločincima Karadžiću i Mladiću neće moći da poprave taj utisak. ICTY je osramoćen za vjekivjekov.

Znam šta će na ovo da graknu raznorazni ostrašćeni koštuničavi kriptofašisti, bezmudi tadićevski apologeti, preostali neprikriveni šešeljofašisti i generalno toplopivopijući geostratezi Srbstva do Tokija (ili bar Trsta i Tetova). E baš to nije tačno! 

Niti je VŠV "razvalio Hag", niti se odbranio, niti je išta dokazao. On je samo 11 godina sistematski zajebavao ICTY i sve koji su mu se voljno ili nevoljno nacrtali i namestili. Čime je dokazao da je ubedljivo najinteligentniji političar u Srbalja još od vremena Josipa Broza (sve i da VŠV ima duplo viši IQ od takođe dokazano inteligentnog JBT, u šta duboko sumnjam, činjenica da nema ni izdaleka takve političke uspehe dokazuje da je go IQ u politici go qrc, no to je već druga priča). 

Politički klovneraj VŠV u Hagu bio bi nebitan da je ostao na margini i izolovan odnosno da se za vreme njegovog decenijskog trajanja u Srbiji nešto promenilo... nabolje. Ali - baš to jebe naše koke a nije petao!

Kad je VŠV odlazio iz Srbije ona je izgledala da bi možda, možda-možda, pupudaneureknemo, akobogda... jednog dana mogla da počne da liči na pristojnu i normalnu civilizovanu evropsku državu. Bar da počne.

11 godina i 8 meseci kasnije jasno je da je VŠV xhaba gulio hašku optuženičku klupu. Srbija je danas gora nego ona iz koje je VŠV otišao u Hag u februaru 2003. 

DANAŠNJA SRBIJA JE ŠEŠELJEVA SRBIJA!

Samo, nije to Srbija zato što su evo već dve godine na vlasti Šešeljevi ispuvci, šegrti, puleni, potrčci, proizvodi političkog dr Vojislava Mengelea (misli se na Šešelja - iako navlas isti opis odgovara i Koštunici). Ne, Srbija je danas Šešeljeva Srbija zato što su je Živković, Koštunica i Tadić skoro 10 godina pretvarali u šešeljevsku juhahahu umesto da je pretvaraju u pristojnu državu. Svaki na svoj način, svaki iz svojih sitnih pokvarenih ljigavih govnarskih šićardžijskih razloga. (Đinđića ne brojim jer je on živeo još 20 dana nakon odlaska VŠV u Hag).

Današnja Srbija je Srbija Šešeljeve kulture, Šešeljeve retorike, Šešeljevog sistema vrednosti... jer ste VI to tražili. U kontinuitetu, od 2003. i od 2000. i od 1999. i od 1990. i od 1986... 

Da nije tako bar neko od OVIH Šešeljevih dela danas bi u Srbiji očigledno bilo nepristojno, vulgarno, neprimereno...

EDIT - NEĆE DA RADI YOUTUBE KLIP - PREBAČEN DOLE

najboljeod.jpg



Komentari (418)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 22:34 07.11.2014

Re: Brojanje

babmilos
Da je veronauka jedini uzrok i izvor svega ovoga - odmah bih te poslušao.

Po meni je to bio važan trenutak kada su počele javno da se dešavaju stvari oko kojih se nismo dogovorili. To je možda ispravno, ali se jednostavno nismo dogovorili. Vrata ludila su tada odškrinuta, da bi ih nabrojani otvorili za stalno.

Глупости !
babmilos babmilos 22:54 07.11.2014

Re: Brojanje

emsiemsi
babmilos
Da je veronauka jedini uzrok i izvor svega ovoga - odmah bih te poslušao.

Po meni je to bio važan trenutak kada su počele javno da se dešavaju stvari oko kojih se nismo dogovorili. To je možda ispravno, ali se jednostavno nismo dogovorili. Vrata ludila su tada odškrinuta, da bi ih nabrojani otvorili za stalno.

Глупости !

David Jonovič Bronštajn, u sjajnoj knjizi o turniru kandidata u Cirihu 1953. godine, piše o trenutku kada je grupa velemajstora analizirala neku zapetljanu poziciju. Ideje i nizovi poteza su se pojavljivalji i nestajali, bez jasnog odgovora. Konačno, Mihail Movsejevič Botvinik je prišao stolu, posmatrao poziciju par minuta, odigrao jedan potez i otišao. I to vam je, kaže Bronštajn, najbolje mišljenje koje možete dobiti.
nowhereman nowhereman 15:03 07.11.2014

A šta čitamo danas?

...neko od OVIH Šešeljevih dela danas...


escherichije_colic escherichije_colic 17:10 07.11.2014

Re: A šta čitamo danas?

Mića Jovanović


tasadebeli tasadebeli 15:13 07.11.2014

Пелагићев народни учитељ

После издркавања, ствар ваља добро отрести да се не би умазале гаће...




krkar krkar 15:24 07.11.2014

Re: Пелагићев народни учитељ

да се не би умазале гаће...

docsumann docsumann 15:31 07.11.2014

Re: Пелагићев народни учитељ

После издркавања, ствар ваља добро отрести да се не би умазале гаће...


zato je blowjob zakon
escherichije_colic escherichije_colic 17:11 07.11.2014

Re: Пелагићев народни учитељ

docsumann
После издркавања, ствар ваља добро отрести да се не би умазале гаће...


zato je blowjob zakon


Samo ako ne ispljune.
emsiemsi emsiemsi 22:37 07.11.2014

Re: Пелагићев народни учитељ

krkar
да се не би умазале гаће...


Ххехехе --- нисам гледао, али сам слушао неко зезање о тој емисији.
Наводно је било доста говора о накурњацима и заштити приватне својине.
docsumann docsumann 15:27 07.11.2014

iq lele


dokazuje da je go IQ u politici go qrc


generalno, IQ nije nikakav garant za uspjeh u životu ... evo recimo ja ...
Filip2412 Filip2412 16:16 07.11.2014

Re: iq lele

IQ nije nikakav garant za uspjeh


pa umesto da radis nesto korisno, samo se raspitujes za pete, steste itd. dimenzije, pravis se pametan, fantaziras, nije ti dovoljan ovaj svemir

muzicka pauza........

docsumann docsumann 16:25 07.11.2014

Re: iq lele

nije ti dovoljan ovaj svemir


ali jeste ovaj multiverzum

(super ti je ova zika)


stefan.hauzer stefan.hauzer 16:40 07.11.2014

Re: iq lele

super ti je ova zika

fantastično je ;kako samo vozi.




(ovo ima nameru da postane najzanimljiviji blog u poslednje dve godine=)
bene_geserit bene_geserit 06:37 08.11.2014

Re: iq lele

docsumann

dokazuje da je go IQ u politici go qrc


generalno, IQ nije nikakav garant za uspjeh u životu ... evo recimo ja ...

Hm, jel to znaci da mislis da si inteligentan, ali nisu uspesan, ili obrnuto?
Nesto mi se javlja, ako je ovo prvo u pitanju, mora da si levicar.
docsumann docsumann 07:13 08.11.2014

Re: iq lele

bene_geserit
docsumann

dokazuje da je go IQ u politici go qrc


generalno, IQ nije nikakav garant za uspjeh u životu ... evo recimo ja ...

Hm, jel to znaci da mislis da si inteligentan, ali nisu uspesan, ili obrnuto?
Nesto mi se javlja, ako je ovo prvo u pitanju, mora da si levicar.


heh, ti juriš ljevičare po blogu ko kojekakvi Mekarti.

i šta ti znači uspjeti u životu? namlatiti para? imati sex sa 1000 žena? ostvariti se profesionalno, kreativno...humano? steći unutrašnji mir?... moć?... ili pretvoriti život u neprestani orgazmiički fluks?

ako zaokružiš ono što mi se javlja da kaniš, mora da si desničar
Gospodja Klara Gospodja Klara 11:19 08.11.2014

Re: iq lele

i šta ti znači uspjeti u životu? namlatiti para? imati sex sa 1000 žena? ostvariti se profesionalno, kreativno...humano? steći unutrašnji mir?... moć?... ili pretvoriti život u neprestani orgazmiički fluks?


Naravno, najvažniji je unutrašnji mir. (To je ono što ti preostaje kad propadne projekat postizanja neprestanog orgazmičkog fluksa.)
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:55 08.11.2014

Re: iq lele

i šta ti znači uspjeti u životu?

ima više faza uspeha u životu,a meni se najviše dojmio onaj ;kada sam otišao na koncert the stone rosesa,sa dobrom ženom koja me voli ... mislim,da je to otprilike bilo sve što sam želeo od života u tom trenutku:)


docsumann docsumann 13:14 08.11.2014

Re: iq lele

mislim,da je to otprilike bilo sve što sam želeo od života u tom trenutku:)


eto i ja se trudim da držim nos iznad vode, a ljudi od njega pomisle da je peraje od ajkule i bježe sa plaže.
nije da mi je nos baš toliki, nego su u strahu velike oči

princi princi 16:55 07.11.2014

Ali, naslovi su lom

:))))))))) Sto je najgore, Bler je stvarno isprdak, ali koji mindset, koja komunisticki okostala svest. Prosto neverovatno da Seselja neko smatra za inteligentnog coveka.
Filip2412 Filip2412 17:17 07.11.2014

Re: Ali, naslovi su lom

inteligentnog coveka

Zajebo tribunal covek... ma ostao bi on tamo jos da ih zajebava nego su popizdeli od muke i resili da ga izbace, shvatili su da mu ne mogu nista! ...osim da ga drze godinama u zatvoru ali dobro njemu to ne smeta, on je u zatvoru najprduktivniji
AlexDunja AlexDunja 17:26 07.11.2014

Re: Ali, naslovi su lom

Prosto neverovatno da Seselja neko smatra za inteligentnog coveka.

sine, nemaš ti problem sa blogerima nego sa
psihologijom, meka je to nauka.

to je razlog što se pojavljuju termini: emocionalna inteligencija,
socijalna, itsl
krkar krkar 17:41 07.11.2014

Re: Ali, naslovi su lom

koji mindset, koja komunisticki okostala svest.


To je to, ti si jedini shvatio suštinu.

Ne mogu sada sa tableta da elaboriram, kasnije
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:45 07.11.2014

Re: Ali, naslovi su lom

princi
:))))))))) Sto je najgore, Bler je stvarno isprdak, ali koji mindset, koja komunisticki okostala svest. Prosto neverovatno da Seselja neko smatra za inteligentnog coveka.


Eh, što su ovi prekookenaski serbonaci(onalni)četnici ljubomorni ☻ Nego, šešešlj i inteligencija - nema šta da ga se smatra ili ne, činjenice su tu. Izuzetno visoka inteligencija koja je posle stradala tokom perioda gostovanja u zatvoru u Zenici. Tj. nije da je postao manje inteligentan, nego je otvorio put ka tome da od pomalo postane totalno lud i psihotičan. Oće to posle "aktivnog" tretamana po zatvoru, pogotovo Zeničkom.

Nego, da se podsetimo biografije - i zbog zašto je otišao u apsanu (prvi put):

"Diplomirao na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu za dve godine i osam meseci 1976. godine, a zatim i magistrirao 1977. godine na temi „Marksistički koncept naoružanog naroda“.

Doktorirao u Beogradu 1979. godine, disertacijom na temu „Politička suština militarizma i fašizma“. Najmlađi je doktor nauka socijalističkoj Jugoslaviji.

Početkom osamdesetih godina je uspostavio veze sa grupom srpskih nacionalističkih intelektualaca u Beogradu. Došao je u sukob sa vlastima u Bosni i Hercegovini.

Do ovog sukoba došlo je kada je Šešelj u direktnoj borbi za asistentsko mesto protestovao protiv plagijata u doktorskoj tezi Branka Miljuša, tada istaknutog mladog političara.

Ovaj politički sukob pretvorio se u krivični i završio Šešeljevim izbacivanjem sa fakulteta i, konačno, zatvorskom kaznom u trajanju od osam godina. Osuđen je 1984. godine, zbog delovanja sa, kako je navedeno u presudi, „anarholiberalističkih i nacionalističkih pozicija“ čime je počinio „krivično delo kontrarevolucionarnog ugrožavanja društvenog uređenja“.

Odlukom Vrhovnog Suda SFRJ, kazna mu je smanjena na šest, potom na četiri, pa na dve godine. U zatvoru u Zenici proveo je 22 meseca, od čega više od šest meseci u samici. Na ranije puštanje iz zatvora 1986. uticali su brojni protesti i peticije intelektualaca iz svih krajeva Jugoslavije među kojima je bilo i puno njegovih kasnijih oštrih političkih protivnika."
princi princi 18:32 07.11.2014

Re: Ali, naslovi su lom

prekookenaski serbonaci(onalni)četnici ljubomorni

:))))))))))))))))))), sjajno. Ovakvu budalastinu mi do sad niko jos nije priheftao.

Seselj je totalna dileja koja je samo u totalno rigidnom i autoritarnom miljeu BiH 80-tih mogla da bude smatrana za inteligentnu osobu. Pravi produkt takvog sistema. A njegov znacaj za Srbiju 90-tih vise govori o Srbiji nego o njemu samom.
krkar krkar 18:43 07.11.2014

Re: Ali, naslovi su lom

A njegov znacaj za Srbiju 90-tih vise govori o Srbiji nego o njemu samom.



Baš totikaem
qqriq qqriq 20:21 07.11.2014

Re: Ali, naslovi su lom

Prosto neverovatno da Seselja neko smatra za inteligentnog coveka.


evo ja.
neopisivo je inteligentan i veoma duhovit, makar bio, ne znam danas.





stopalo stopalo 21:14 07.11.2014

Re: Ali, naslovi su lom

Ali, naslovi su lom


To gde je Srbija stigla najbolje se vidi po jednoj drugoj "pojavi" SRS/SNS

Na zvaničnoj prezentaciji Pravnog fakulteta u NS piše da je oblast interesovanja dr Aleksandra Martinovića

Област научног интересовања: управно-правна и политичка теорија, наука о управи, политичка филозофија, правна и политичка историја, православна теорија.


Dakle politička filozofija u Srbiji podrazumeva da ideologije i kičme nemaš.
Da umesto Vučića i Tome postaneš recezent Šešeljevih živopisnih knjiga upravo o njima dvojici.
Da kad ukapiraš da 'leba nema od toga, da postaneš zamenik šefa poslaničke grupe partije koju drže "Sanaderova mačkica Aleksandar Vučić" i "Haški denuncijant Tomislav Nikolić"

Hebo zemlju gde je takav doktor pravnih nauka, docent, poslanik i sve ostalo za šta prima 5 plata.


BTW: WTF je pravoslavna teorija?
krkar krkar 00:32 08.11.2014

CV

a zatim i magistrirao 1977. godine na temi „Marksistički koncept naoružanog naroda“.


Netačno. Tema je glasila "Titov koncept naoružanog naroda u ONO i DSZ".

Do ovog sukoba došlo je kada je Šešelj u direktnoj borbi za asistentsko mesto protestovao protiv plagijata u doktorskoj tezi Branka Miljuša, tada istaknutog mladog političara.


Brano Miljuš je bio tipična skojevska dupeuvlakačka fukara, tadašnji bosanski Tahir Hasanović, recimo. I jeste plagirao doktorat što se smatralo... dopuštenim za izabrane. (Kako onda tako i sada, samo što umesto malobrojne crvene elite sad imamo mnogobrojnu glibavu gologuziju).

U suštini VŠV je u svojoj gluposti i naivnosti pokušao da ruši političko carstvo braće Pozderac i njihovih sluga. Pa se uverio da je mnogo mačku goveđa glava!

Dakle politički je bio glup i onda kao i posle.

Doduše, ne jebe glup nego uporan - a tu je lekciju ubrzo naučio

P.S.

Dakle, da ne bude dileme, NIJE VŠV tada robijao zbog svog srBstva nego zato što je smatrao da on kao rigidniji komunista treba da ima prednost pred manje rigidnim (a ljigavijim) Branom Miljušom. Dakle - poslušni skojevac protiv poslušnog skojevca. Sukob unutar Partije i među Komunistima.

Tek nakon što je izgubio u unutarpartijskoj borbi i posle političkog toplog zeca i Zenice je VŠV zaista potpuno i duboko prolupao i počeo da srbuje.
fijumau fijumau 00:48 08.11.2014

Re: Ali, naslovi su lom

Seselj je totalna dileja koja je samo u totalno rigidnom i autoritarnom miljeu BiH 80-tih mogla da bude smatrana za inteligentnu osobu. Pravi produkt takvog sistema. A njegov znacaj za Srbiju 90-tih vise govori o Srbiji nego o njemu samom.


Licni animozitet bi ipak morao da ostavis po strani.

Niko normalan i objektivan ne moze da mu ospori vrhunsku inteligenciju. A ni znanje pravne nauke.

Politicko delovanje, stavovi, praksa i sve sto je islo uz to apsolutno nema veze sa inteligencijom kao takvom.
princi princi 01:07 08.11.2014

Re: CV

Morace jos mnogo vode da prodje Hamberom, Dunavom, Savom, Tisom, Hadsonom, Ist Riverom i Temzom dok pocnem da svedocenje zatvorskog pandura uzimam za ozbiljno pri proceni necije inteligencije.
krkar krkar 01:21 08.11.2014

Re: CV

princi
Morace jos mnogo vode da prodje Hamberom, Dunavom, Savom, Tisom, Hadsonom, Ist Riverom i Temzom dok pocnem da svedocenje zatvorskog pandura uzimam za ozbiljno pri proceni necije inteligencije.


Brinu me sve te reke, izgleda da piješ vodu neprečišćenu, sa puno teških metala pa ti utiče na mozak te pobrkaš ko je šta govorio i šta se na šta odnosi.
docsumann docsumann 07:23 08.11.2014

Re: CV

sa puno teških metala pa ti utiče na mozak te pobrkaš ko je šta govorio i šta se na šta odnosi.


eto, i ovo sad nije trol


emsiemsi emsiemsi 09:13 08.11.2014

Re: Ali, naslovi su lom

princi
prekookenaski serbonaci(onalni)četnici ljubomorni

:))))))))))))))))))), sjajno. Ovakvu budalastinu mi do sad niko jos nije priheftao.

...

Навикнућеш се !
Први пута је најтеже !

Успут --- невероватно је да људи који себе сматрају ноблес, те изнад приземних и крезубих итеде, тако олако посежу за дисквалификацијама. Страшно, немам речи !
8c_competizione 8c_competizione 09:36 08.11.2014

Re: Ali, naslovi su lom

Doktorirao u Beogradu 1979. godine, disertacijom na temu „Politička suština militarizma i fašizma“.


meni se cini da je tokom istrazivanja za ovo pukao ko zvecka, ili bar poceo da puca po svim savovima, posto je ovu "sustinu" tj. metode dobrano koristio kasnije
krkar krkar 10:34 08.11.2014

Zna se!

popizdeli od muke i resili da ga izbace, shvatili su da mu ne mogu nista!


Tjah, kud bi nas takvi simplistički komentari odveli?

Srećom imamo nezavisno novinarstvo koje hrabro otkriva antisrBske zavere:



Kirbi i Davenport - SNAGE HAOSA I BEZUMLJA
krkar krkar 17:43 07.11.2014

ПОЧЕЛО ЈЕ, ПОЧЕЛО

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:50 07.11.2014

Re: ПОЧЕЛО ЈЕ, ПОЧЕЛО

krkar

Želje i pozdravi


Ma hajte, moliću lepa! Juče gledam "Pozdravnu" paradu za šešelja,

Troja (i slovima - 3 ) kola (da ih sva prodaš zaradio bi 150 maraka ;> ), sa jednom Radikalskom zastavom teturaju se ulicom i plačipičkući koriste sredstva za signalizaciju ;>
krkar krkar 17:55 07.11.2014

Re: ПОЧЕЛО ЈЕ, ПОЧЕЛО

Troja (i slovima - 3 ) kola (da ih sva prodaš zaradio bi 150 maraka ;> ), sa jednom Radikalskom zastavom teturaju se ulicom i plačipičkući koriste sredstva za signalizaciju ;>


Polako, ne žuri! Srbadija voli da uličari a i ovi idioti će da se pogube između sluganjske potrebe za cenzurom i prirodne potrebe za cirkusom.

Vidimo se Kod Konja/Časnog Kneza/Ruskog Cara (jedini Zagreb koji će VŠV ikad videti)
libkonz libkonz 17:57 07.11.2014

Re: ПОЧЕЛО ЈЕ, ПОЧЕЛО

Želje i pozdravi

Mislim da ova pesma zaslužuje da bude posebno istaknuta
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:03 07.11.2014

Re: ПОЧЕЛО ЈЕ, ПОЧЕЛО

Vidimo se Kod Konja/Časnog Kneza/Ruskog Cara (jedini Zagreb koji će VŠV ikad videti)



Nema više Konja, sada je to Kod Peconija - još jedan dodatak mafijaškom uređenju beograda, Hmm, da. Da je barem samo "još jedan", nego eno ga (Don Peconi) i na drugom kraju Kneza ;>
krkar krkar 00:40 08.11.2014

Glede spominjane Zenice


stefan.hauzer stefan.hauzer 14:03 10.11.2014

Re: Glede spominjane Zenice

meni je zabranjeno pušenje bilo toliko dobro kao;tipičan garažni bend,na početku svega - a onda su odreda postali nadrilekari ,svi do jednog i odjednom nisam ih prepoznao i odjednom su počeli da prave sranje od zike.



ili,mandinga je smislila amerika
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 18:00 07.11.2014

Eh da je

samo 11.

Jos malo pa cetvrt veka.

I posle kaze, drzava Srbija ga nije stitila dovoljno.
A nas, je li stitila dovoljno? Izgubljene generacije...
Prvo ti uzmu mladost, pa onda kad treba da se kucis i pravis porodicu, nit imas gde nit cim nit znas sta ce biti za godinu dana sve zivis od danas do sutra, stezi kajs i cekaj jos neku godinu a sve vreme ti prete da kad dodjes do penzije, nece je vise ni biti.

Ma mrs bre.
petargli petargli 18:33 07.11.2014

Re: Eh da je

Imas pravo, kamo srece da je 11 ili 14 godina, ovo ludilo traje 25 godina, i ne nazire se kraj! Tuga, bre!

I da se pridruzim, MA MRS BRE!!!
princi princi 18:38 07.11.2014

Re: Eh da je

Imas pravo, kamo srece da je 11 ili 14 godina, ovo ludilo traje 25 godina

Boga mi i duze. S malim pauzama (u drugoj polovini 80-tih, pred Slobcetov dolazak) preko 40 godina.
reanimator reanimator 18:43 07.11.2014

Re: Eh da je

Imas pravo, kamo srece da je 11 ili 14 godina, ovo ludilo traje 25 godina, i ne nazire se kraj! Tuga, bre!

Za 500 godina, pasus u lekciji iz istorije. Ono, ni da ga staviš na puškicu.
To je najveća tragedija. Razvali 20 generacija, a niko iz toga ništa neće naučiti.
petargli petargli 19:02 07.11.2014

Re: Eh da je

Razvali 20 generacija, a niko iz toga ništa neće naučiti.

Neki put zazalim sto su ovakvi mamlazi glupi, i ne umeju da nas "razvale" u jednoj generaciji, i da posle ono sto ostane, onako sa svezim pamcenjem, i uz onu narodnu, koga zmija ujede i gustera se plasi, krene da pravi nesto da valja. Ovako, ovi mulci nas mrcvare, i mrcvare ...

Sad se setih jednog profesora kada je rekao krajem devedesetih, ne znam sto ljudi zaziru da Seselj dodje na vlast, ne shvataju da je mnogo bolje za sve nas, imaju da razbucaju sve u kratkom roku, a onda ce vec sve da dodje na svoje mesto po prirodi stvari. Jbga, nismo mi bili te srece, :).
docsumann docsumann 19:14 07.11.2014

Re: Eh da je

ovo ludilo traje 25 godina


u cugu

reanimator reanimator 19:18 07.11.2014

Re: Eh da je

u cugu

da jbt, ovaj je sve doživeo sa pozicije vladara.
Ono..prvo pijanstvo, prva devojka, vojska, apsolventska..
petargli petargli 19:33 07.11.2014

Re: Eh da je

da jbt, ovaj je sve doživeo sa pozicije vladara.
Ono..prvo pijanstvo, prva devojka, vojska, apsolventska..

i unučiće će da dočeka na toj poziciji ...
petargli petargli 19:51 07.11.2014

Re: Eh da je

princi
Boga mi i duze. S malim pauzama (u drugoj polovini 80-tih, pred Slobcetov dolazak) preko 40 godina.


ne znam sta je potrebno da se desi, pa da se u Srbiji pokrene neka sira grassroots inicijativa, koja bi izrodila neke nove ljude spremne da pomognu i pokrenu lokalne zajednice, a posle neka se udruzuju i bore za svoje interese na nacionalnom nivou ... meni to deluje kao najefikasniji metod da se prekine ovaj kontinuum propadanja ...
qqriq qqriq 20:23 07.11.2014

Re: Eh da je

Za 500 godina, pasus u lekciji iz istorije. Ono, ni da ga staviš na puškicu.
To je najveća tragedija. Razvali 20 generacija, a niko iz toga ništa neće naučiti.


princi princi 20:37 07.11.2014

Re: Eh da je


ne znam sta je potrebno da se desi, pa da se u Srbiji pokrene neka sira grassroots inicijativa, koja bi izrodila neke nove ljude spremne da pomognu i pokrenu lokalne zajednice, a posle neka se udruzuju i bore za svoje interese na nacionalnom nivou ... meni to deluje kao najefikasniji metod da se prekine ovaj kontinuum propadanja ...

Da, i meni. Ucinilo mi se u jednom trenutku da ovaj pokret oko Radulovica ima taj potencijal, ali, iako tamo ima super ljudi, ipak je on prevelika dileja. Srbija u tom smislu zaista nema srece i to vec dugo (jbg, dobri politicari koji su spremni da izguraju nesto se i inace retko pojavljuju). Nista, cekanje se nastavlja...

martin_krpan martin_krpan 21:05 07.11.2014

Re: Eh da je

Da, i meni. ..., ipak je on prevelika dileja.


Nije, bre, omrazen nego samo glup.


Seselj je totalna dileja


Krle dileja


Kakvo je vrijeme u Kanadi?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:10 07.11.2014

Re: Eh da je

martin_krpan
Da, i meni. ..., ipak je on prevelika dileja.


Nije, bre, omrazen nego samo glup.


Seselj je totalna dileja


Krle dileja


Kakvo je vrijeme u Kanadi?


Krajnje je vreme.
qqriq qqriq 21:12 07.11.2014

Re: Eh da je

u cugu


my darlin
Gospodja Klara Gospodja Klara 21:13 07.11.2014

Re: Eh da je


Nista, cekanje se nastavlja...



Da, feel sick and dirty, more dead than alive...
martin_krpan martin_krpan 21:15 07.11.2014

Re: Eh da je

srdjan.pajic
martin_krpan
Da, i meni. ..., ipak je on prevelika dileja.


Nije, bre, omrazen nego samo glup.


Seselj je totalna dileja


Krle dileja


Kakvo je vrijeme u Kanadi?


Krajnje je vreme.


Da se nešto preduzeti mora.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:20 07.11.2014

Re: Eh da je

Za 500 godina, pasus u lekciji iz istorije. Ono, ni da ga staviš na puškicu.
To je najveća tragedija. Razvali 20 generacija, a niko iz toga ništa neće naučit

Поцепао си, као Марадона Енглезе.
emsiemsi emsiemsi 09:18 08.11.2014

Re: Eh da je

reanimator
u cugu

da jbt, ovaj je sve doživeo sa pozicije vladara.
Ono..prvo pijanstvo, prva devojka, vojska, apsolventska..

Браво !
Један је Дон Мило !
emsiemsi emsiemsi 09:20 08.11.2014

Re: Eh da je

srdjan.pajic
martin_krpan
Da, i meni. ..., ipak je on prevelika dileja.


Nije, bre, omrazen nego samo glup.


Seselj je totalna dileja


Krle dileja


Kakvo je vrijeme u Kanadi?


Krajnje je vreme.

Хахаха !
Браво !
irvington irvington 11:11 08.11.2014

Re: Eh da je

docsumann
ovo ludilo traje 25 godina


u cugu



А синоћ у ложи Арене (у друштву са Вучићем) са улогом главног финансијера КК Црвена звезда Београд. Браћа Ђукановић поново у србијанском седлу.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:05 08.11.2014

Re: Eh da je

docsumann
ovo ludilo traje 25 godina


u cugu



Skenderbeg Crnojević
tyson tyson 15:38 08.11.2014

Re: Eh da je

А синоћ у ложи Арене (у друштву са Вучићем) са улогом главног финансијера КК Црвена звезда Београд. Браћа Ђукановић поново у србијанском седлу.

Pa to je veza Beba Popović (--> Stanko Subotić --> Milo Đukanović).
Sad su ortaci i zbog arapskih prijatelja.

Dr M Dr M 19:23 07.11.2014

Domaćine,


ljubazno Te molim da iz rečenice

"

Srbija je danas Šešeljeva Srbija zato što su je Živković, Koštunica i Tadić skoro 10 godina pretvarali u šešeljevsku juhahahu umesto da je pretvaraju u pristojnu državu. Svaki na svoj način, svaki iz svojih sitnih pokvarenih ljigavih govnarskih šićardžijskih razloga."

izbaciš Živkovića.

Ne odgovara istini.

Živković se borio, onoliko kratko koliko je mogao, protiv šešeljarenja i koštuničarenja.

A sada se bori protiv Vučićeskua, u daleko težim uslovima. Moli Boga da uspe jer, ako ne, tek ćeš onda da vidiš šta je šešeljevska juhahaha.

Samo što to nigde nećeš moći da objaviš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:42 07.11.2014

Re: Domaćine,

Dr M

ljubazno Te molim da iz rečenice

"

Srbija je danas Šešeljeva Srbija zato što su je Živković, Koštunica i Tadić skoro 10 godina pretvarali u šešeljevsku juhahahu umesto da je pretvaraju u pristojnu državu. Svaki na svoj način, svaki iz svojih sitnih pokvarenih ljigavih govnarskih šićardžijskih razloga."

izbaciš Živkovića.

Ne odgovara istini.

Živković se borio, onoliko kratko koliko je mogao, protiv šešeljarenja i koštuničarenja.

A sada se bori protiv Vučićeskua, u daleko težim uslovima. Moli Boga da uspe jer, ako ne, tek ćeš onda da vidiš šta je šešeljevska juhahaha.

Samo što to nigde nećeš moći da objaviš.


Da, Žile uvek ispadne kolateralna šteta. Verovatno sam propustio nešto, ali nije mi jasno zbog čega je on omražen lik (na primer, moja keva, registrovani glasač SNS-a, kad god se pomene Živković složi neku kiselu facu i promrmlja "prostačina, ne mogu da ga smislim". Dobro, nju mogu da razumem, ali, koliko vidim, tako je i kod ljudi koji nisu, bar ne otvoreno, SNS simpatizeri. Pri tome, stvarno nisam video ni čuo nikakav prostakluk od Živkovića, iako čovek uglavnom nema dlake na jeziku.
princi princi 20:44 07.11.2014

Re: Domaćine,

Da, Žile uvek ispadne kolateralna šteta. Verovatno sam propustio nešto, ali nije mi jasno zbog čega je on omražen lik

Nije, bre, omrazen nego samo glup.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:54 07.11.2014

Re: Domaćine,

princi
Da, Žile uvek ispadne kolateralna šteta. Verovatno sam propustio nešto, ali nije mi jasno zbog čega je on omražen lik

Nije, bre, omrazen nego samo glup.


Onda sam i ja glup kad to ne vidim. Meni Žile deluje prilično namazano, i lukavo, kalamunja, protiv čega nemam ništa protiv dok ga ne uvate u pljački, i to teško može da se bude ako je neko pglu. Ali dobro, i nisam imao mnogo prilike da ga čujem uživo, uglavnom volim da čujem ovog Pavićevića, da, i Vodinelićku (to je ta Peščanik ekipa od koje se tebi kosa diže na glavi, ako imaš kosu). Pavićević je skroz ok, mislim, glasao bih za tu stranku zbog njega.


qqriq qqriq 20:58 07.11.2014

Re: Domaćine,

Nije, bre, omrazen nego samo glup.


pazi kad se ovde totalno slažem(o).
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:02 07.11.2014

Re: Domaćine,

qqriq
Nije, bre, omrazen nego samo glup.


pazi kad se ovde totalno slažem(o).


Većina nikad nije u pravu!
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:04 07.11.2014

Re: Domaćine,

srdjan.pajic
princi
Da, Žile uvek ispadne kolateralna šteta. Verovatno sam propustio nešto, ali nije mi jasno zbog čega je on omražen lik

Nije, bre, omrazen nego samo glup.


Onda sam i ja glup kad to ne vidim. Meni Žile deluje prilično namazano, i lukavo, kalamunja, protiv čega nemam ništa protiv dok ga ne uvate u pljački, i to teško može da se bude ako je neko pglu. Ali dobro, i nisam imao mnogo prilike da ga čujem uživo, uglavnom volim da čujem ovog Pavićevića, da, i Vodinelićku (to je ta Peščanik ekipa od koje se tebi kosa diže na glavi, ako imaš kosu). Pavićević je skroz ok, mislim, glasao bih za tu stranku zbog njega.




Da, odlicni su svi ukljucujuci i Zivkovica.
Ali, on ima tu jednu mrlju (vinograd) od koje ga ne moze oprati ni Sava ni Dunav.
Na zalost. Bar meni, jer inace nemam nikakvu zamerku na njegov nastup.
docsumann docsumann 21:05 07.11.2014

Re: Domaćine,

Većina nikad nije u pravu!


aa, ipak ima jedna situacija, kad kažu - mi smo većina!
alselone alselone 21:06 07.11.2014

Re: Domaćine,

Većina nikad nije u pravu!


Ovo zvuci kul ali je zapravo bulsit.
qqriq qqriq 21:07 07.11.2014

Re: Domaćine,

Pavićević je skroz ok,


the what?
eto mi novi razlog za samospaljivanje!

i šta je BRE ovo danas? šeki se vraća kući. šta još?
qqriq qqriq 21:09 07.11.2014

Re: Domaćine,

srdjan.pajic
qqriq
Nije, bre, omrazen nego samo glup.


pazi kad se ovde totalno slažem(o).


Većina nikad nije u pravu!

Zar ne bi trebalo da je Većina podvučena CRTOM?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:13 07.11.2014

Re: Domaćine,

Ali, on ima tu jednu mrlju (vinograd) od koje ga ne moze oprati ni Sava ni Dunav.


Kakav sad vinograd, ne razumem?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:16 07.11.2014

Re: Domaćine,

alselone
Većina nikad nije u pravu!


Ovo zvuci kul ali je zapravo bulsit.


Samo da navedem izvor, to nije moja umotvorina, naravno.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:22 07.11.2014

Re: Domaćine,

srdjan.pajic
Ali, on ima tu jednu mrlju (vinograd) od koje ga ne moze oprati ni Sava ni Dunav.


Kakav sa vinograd, ne razumem?


Pa ima ta neka subvencija koju je dobio za vinograd. Ogromne pare i sve, naravno, po zakonu.
Ali...uvek ima neko ali.

LINK
Dr M Dr M 21:43 07.11.2014

Re: Domaćine,

Anonimni Pojedinac
srdjan.pajic
princi
Da, Žile uvek ispadne kolateralna šteta. Verovatno sam propustio nešto, ali nije mi jasno zbog čega je on omražen lik

Nije, bre, omrazen nego samo glup.


Onda sam i ja glup kad to ne vidim. Meni Žile deluje prilično namazano, i lukavo, kalamunja, protiv čega nemam ništa protiv dok ga ne uvate u pljački, i to teško može da se bude ako je neko pglu. Ali dobro, i nisam imao mnogo prilike da ga čujem uživo, uglavnom volim da čujem ovog Pavićevića, da, i Vodinelićku (to je ta Peščanik ekipa od koje se tebi kosa diže na glavi, ako imaš kosu). Pavićević je skroz ok, mislim, glasao bih za tu stranku zbog njega.




Da, odlicni su svi ukljucujuci i Zivkovica.
Ali, on ima tu jednu mrlju (vinograd) od koje ga ne moze oprati ni Sava ni Dunav.
Na zalost. Bar meni, jer inace nemam nikakvu zamerku na njegov nastup.


Ovde imamo dva tvrdjenja, da je Živković glup, što smatram neutemeljenim i površnim, i da mu je vinograd mrlja, pa da iznesem suprotno mišljenje:

Čovek koji, delujući u skladu sa važećim propisima, zaradi neke pare nije glup, samo vešt.

Priču o vinogradu, po nalogu vrha vladajuće stranke, jer ga smatra jedinom pravom opozicijom, tera Marjan Rističević kome iz silosa fali 3.000 tona državnog kukuruza.

Taj vinograd je istraživan nekoliko puta i nijednom nije došlo do neke optužbe.

Oni koji smatraju da je posao sa tim vinogradom nemoralan imaju relikte komunističke svesti. Živković se bori za kapitalizam i ponaša se u skladu sa tim.
Filip2412 Filip2412 21:50 07.11.2014

Re: Domaćine,

Taj vinograd je istraživan nekoliko puta i nijednom nije došlo do neke optužbe.

zasto bi iko normalan radio biznis u Srbiji gde optuzuju stalno sve i nikad ne znas da li ce te osuduti ili ne. Makar i 20 godina da radis biznis bez problema mogu odjednom da pocnu sa optuzbama samo zato sto si se nekome zamerio. U isto vreme, sumnjam da je u Srbiju moguce na skroz posten nacin raditi biznis, tako da ustvari verujem da svi jesu krivi.

Medjutim, nadam se da ce jednom da se podvuce linija i da se kaze od sad mora po propisima. Ali to se izgleda nece desiti pre 3015 godine.

Drzava krade, kradu firme, kradu obicni ljudi.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:05 07.11.2014

Re: Domaćine,

Dr M


Taj vinograd je istraživan nekoliko puta i nijednom nije došlo do neke optužbe.



Jao ovaj argument stvarno ne mogu vise a da ne reagujem.

Nije kriv dok se ne dokaze.
Kao, istina se dokazuje u sudu, sta li.

Jebo te pricamo o zemlji koja je ozloglasena po korumpiranom i neefikasnom sudstvu. To sto nema sudskih epiloga (a cak ni pokrenutih procesa) u burazerskoj zemlji ne dokazuje ama bas nista.
Uostalom, the absence of proof is not the proof of absence.

Cisto, kad pricamo o tom arugmentu "niko nije tuzio".

Mislim, isto tako je i Ceda "vest", o Miskovicu da i ne govorimo. Sve bre vestice.

Zar nije neporeciva cinjenica da je Zivkovic dobio tu subvenciju? Je li neki navod u ovom tekstu Vremena netacan? Je li ima neki demanti tih navoda? Ako nema, onda su tacni. A objasnjenje - sposoban je - me ne zanima. Dajte i meni toliko para pa cu i ja da zaradim.

Ta prica nije pocela od Risticevica on je sada samo vrti, to je prica od ranije.

Meni je mnogo zao zbog toga, ali nije sve u tome sta sud kaze. Kazem zao mi je, jer da nije toga, Zivkovic bi mi bio prihvatljiv. Izuzetno postujem sta je uradio sa Sabljom.
Jeftino se prodao. Taj vinograd ga prakticno kosta karijere.

I, ne, ja ne mislim da je Zivkovic glup.
alselone alselone 22:23 07.11.2014

Re: Domaćine,

Samo da navedem izvor, to nije moja umotvorina, naravno.


To je valjda rekao Srdja Popovic.
Dr M Dr M 22:25 07.11.2014

Re: Domaćine,

Zar nije neporeciva cinjenica da je Zivkovic dobio tu subvenciju?


Jeste, u skladu sa državnom politikom, kao što su je dobijali i oni koji nisu bivši predsdnici vlade.

Ako si video Majdinov tekst sigurno si primetio da se priča zavrtela svaki put kad se neko, Koštunica ili Tadić, uplašio Živkovićevog povratka na političku scenu.

Sad se vratio i evo priče opet.

Što se tiče korumpiranog i neefikasnog sudstva, ono je, i onda i danas, u rukama Živkovićevih protivnika. Ne verujem baš da su se polomili da zataškaju njegov "slučaj". Pre će biti da su se upeli iz sve snage da ga ocrne i upinjaće se sve više, što on bude vidljiviji na političkom nebu.

Fini svet ne treba da naseda na izandjale spinove.
alselone alselone 22:28 07.11.2014

Re: Domaćine,

uplašio Živkovićevog povratka na političku scenu.


srdjan.pajic srdjan.pajic 22:30 07.11.2014

Re: Domaćine,

Nije kriv dok se ne dokaze.
Kao, istina se dokazuje u sudu, sta li.


Ok, ali koliko sam ja pohvatao (a stvarno nisam znao o čemu se radi u vezi sa tim vinogradom), postoji sumnja da je Žile na nekakvu mućku dobio tu subvenciju. Ali su onda bile istrage, i ništa sumnjivo nije nadjeno. Pa čak ni sada, kad je u otvorenom sukobu sa vlastima, čini se da ne mogu za to da ga optuže. Prema tome, svakom je na volju - da li će da veruje u poštenje tog čoveka, ili neće. Ja lično nemam problem sa tim, mada priznajem da bih držao jedno oko na njemu sve vreme.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:35 07.11.2014

Re: Domaćine,

Dr M
Zar nije neporeciva cinjenica da je Zivkovic dobio tu subvenciju?


Jeste, u skladu sa državnom politikom, kao što su je dobijali i oni koji nisu bivši predsdnici vlade.

Ako si video Majdinov tekst sigurno si primetio da se priča zavrtela svaki put kad se neko, Koštunica ili Tadić, uplašio Živkovićevog povratka na političku scenu.

Sad se vratio i evo priče opet.

Što se tiče korumpiranog i neefikasnog sudstva, ono je, i onda i danas, u rukama Živkovićevih protivnika. Ne verujem baš da su se polomili da zataškaju njegov "slučaj". Pre će biti da su se upeli iz sve snage da ga ocrne i upinjaće se sve više, što on bude vidljiviji na političkom nebu.

Fini svet ne treba da naseda na izandjale spinove.



Cekaj, ja ne razumem ovo. Kakav spin ako je to tacno i sve je legalno i sve po zakonu? Valjda treba da cute o tome?

To sto neko ima interes da iskoristi neku pricu da nekoga ocrni, ne znaci automatski da ta prica nije tacna. Recimo, uzmimo onu pricu o Ivici Toncevu, Dacicevom sefu kabineta za sta je Vesna Pesic rekla da su pricu lansirali jer je Dacic poceo da "resava Kosovo". I sta? Je li to znaci da to sve nije tacno? Ja veci problem imam sa tim sto se o tim aferama cuti, nego sto se govori. Sad, sto se govori onda kad ucenjivacu odgovara, to je druga stvar, o tome je trebalo da se misli ranije.

Vidis, Dr M, postoji jedna stvar koja jeste bila do Zivkovica, a to je - mogao je da ne uzima tu subvenciju. I onda bi bio cist ko suza. Ili je mogao da uzme neku manju subvenciju, recimo 10 hiljada evra, pa da otvori porodicni biznis, pa da vidimo onda koliko je sposoban. Ovako, sad moze da se sekira oko tajminga price, ali ja recimo mislim da je upropastio potencijalno veliku politicku karijeru.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:43 07.11.2014

Re: Domaćine,

srdjan.pajic
Nije kriv dok se ne dokaze.
Kao, istina se dokazuje u sudu, sta li.


Ok, ali koliko sam ja pohvatao (a stvarno nisam znao o čemu se radi u vezi sa tim vinogradom), postoji sumnja da je Žile na nekakvu mućku dobio tu subvenciju. Ali su onda bile istrage, i ništa sumnjivo nije nadjeno. Pa čak ni sada, kad je u otvorenom sukobu sa vlastima, čini se da ne mogu za to da ga optuže. Prema tome, svakom je na volju - da li će da veruje u poštenje tog čoveka, ili neće. Ja lično nemam problem sa tim, mada priznajem da bih držao jedno oko na njemu sve vreme.


Pa dobro, svako nek sam proceni kome ce da veruje, ja ti samo odgovorih na pitanje zasto on nema bolje mesto na srpskoj politickoj sceni (po mom misljenju). Moze biti i da mnogo njih misli da je glup, to vec ne znam.
Dr M Dr M 22:51 07.11.2014

Re: Domaćine,

postoji jedna stvar koja jeste bila do Zivkovica, a to je - mogao je da ne uzima tu subvenciju. I onda bi bio cist ko suza. Ili je mogao da uzme neku manju subvenciju, recimo 10 hiljada evra, pa da otvori porodicni biznis,


On je već imao biznis, i u toj branši, video mogućnost da se proširi i iskoristio je. Nije je zloupotrebio, da uzme pare i ne uradi ništa, što se dešavalo u nekim drugim slučajevima.

U svakom slučaju, lepo smo se ispričali iako se u ovom nismo složili.


libkonz libkonz 22:51 07.11.2014

Re: Domaćine,

jedna stvar koja jeste bila do Zivkovica, a to je - mogao je da ne uzima tu subvenciju. I onda bi bio cist ko suza.

Omiljena mi je priča oko te subvencije. Živković je uradio isto ono što bih i ja uradio na njegovom mestu. Tom subvencijom nije nikoga oštetio, državi se takve subvencije isplate, a ona je bila njegova "otpremnina" za izlazak iz politike. Dakle, nije bilo uništavanja državne imovine zarad sopstvenog ćara, nije bilo malverzacija i prodaja firmi u bescenje. Samo subvencija za vinograd.
Za mene je Nova stranka bez konkurencije prva opcija za glasanje.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:59 07.11.2014

Re: Domaćine,

libkonz
jedna stvar koja jeste bila do Zivkovica, a to je - mogao je da ne uzima tu subvenciju. I onda bi bio cist ko suza.

Omiljena mi je priča oko te subvencije. Živković je uradio isto ono što bih i ja uradio na njegovom mestu. Tom subvencijom nije nikoga oštetio, državi se takve subvencije isplate, a ona je bila njegova "otpremnina" za izlazak iz politike. Dakle, nije bilo uništavanja državne imovine zarad sopstvenog ćara, nije bilo malverzacija i prodaja firmi u bescenje. Samo subvencija za vinograd.
Za mene je Nova stranka bez konkurencije prva opcija za glasanje.


Pa vidis, tebi ocigledno ovo ne smeta, ali ja sa ovom recenicom imam veliki problem, i to mi je veliki minus pri odluci kome da poklonim glas.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:07 07.11.2014

Re: Domaćine,

Anonimni Pojedinac
srdjan.pajic
Nije kriv dok se ne dokaze.
Kao, istina se dokazuje u sudu, sta li.


Ok, ali koliko sam ja pohvatao (a stvarno nisam znao o čemu se radi u vezi sa tim vinogradom), postoji sumnja da je Žile na nekakvu mućku dobio tu subvenciju. Ali su onda bile istrage, i ništa sumnjivo nije nadjeno. Pa čak ni sada, kad je u otvorenom sukobu sa vlastima, čini se da ne mogu za to da ga optuže. Prema tome, svakom je na volju - da li će da veruje u poštenje tog čoveka, ili neće. Ja lično nemam problem sa tim, mada priznajem da bih držao jedno oko na njemu sve vreme.


Pa dobro, svako nek sam proceni kome ce da veruje, ja ti samo odgovorih na pitanje zasto on nema bolje mesto na srpskoj politickoj sceni (po mom misljenju). Moze biti i da mnogo njih misli da je glup, to vec ne znam.


Ok, hvala u svakom slučaju.
zilikaka zilikaka 23:24 07.11.2014

Re: Domaćine,

Pa vidis, tebi ocigledno ovo ne smeta, ali ja sa ovom recenicom imam veliki problem


I ja.
Posebno što se nakon uzete otpremnine isti vraća u politiku.
libkonz libkonz 23:24 07.11.2014

Re: Domaćine,

Pa vidis, tebi ocigledno ovo ne smeta, ali ja sa ovom recenicom imam veliki problem, i to mi je veliki minus pri odluci kome da poklonim glas.

Pa dobro, možemo i da živimo u bajkama. Šta misliš, koji motiv za ulazak u politiku ima neko ko je uspešan, sposoban i pošten? Plate nisu nešto posebno velike. Ostaje samo "žrtvovanje za opšte dobro". Za tebe ne znam, ali ja ne želim da se bilo ko žrtvuje za moje dobro.
zilikaka zilikaka 23:30 07.11.2014

Re: Domaćine,

Šta misliš, koji motiv za ulazak u politiku ima neko ko je uspešan, sposoban i pošten? Plate nisu nešto posebno velike.


Hajde da i dalje živimo u bajkama i da zamislimo da neko ko već ima mnogo više od potrebnog za pristojan sopstveni život, poželi da uradi i nešto za opšte dobro.

Pri tome on ne mora da grebe za svaki dinar, jer ima više nego dovoljno.
Ne da se žrtvuje, nego da umesto da recimo putuje po egzotičnim destinacijama il ulaže u umjetnine svoje sposobnosti usmeri drugačije.

Postoje li takvi mentalni sklopovi?
Recimo, nekad su bar postojali zadužbinari.

libkonz libkonz 23:37 07.11.2014

Re: Domaćine,

Hajde da i dalje živimo u bajkama i da zamislimo da neko ko već ima mnogo više od potrebnog za pristojan sopstveni život, poželi da uradi i nešto za opšte dobro.

Evo, baš je AP malopre pomenuo Ivicu Tončeva. Ima dovoljno para za dva života i koliko sam upoznat nema koristi od ulaska u politiku. I razvlače ga mnogo po novinama.
Predlagao sam na blogu Miodraga Kostića za premijera. Napljuvaše me blogeri zbog toga.
Ne vole Srbi one koji su zaradili pare u Srbiji. A nije MK napravio lopovski sistem. On je samo dobro igrao u njemu.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 23:43 07.11.2014

Re: Domaćine,

libkonz
Pa vidis, tebi ocigledno ovo ne smeta, ali ja sa ovom recenicom imam veliki problem, i to mi je veliki minus pri odluci kome da poklonim glas.

Pa dobro, možemo i da živimo u bajkama. Šta misliš, koji motiv za ulazak u politiku ima neko ko je uspešan, sposoban i pošten? Plate nisu nešto posebno velike. Ostaje samo "žrtvovanje za opšte dobro". Za tebe ne znam, ali ja ne želim da se bilo ko žrtvuje za moje dobro.


Nego, zelis da rade za svoj dzep? Pa koji kriterijum korististis pri izboru? Ko bolje radi za sebe, to bolje?
Ribozom Ribozom 23:44 07.11.2014

Re: Domaćine,

na primer, moja keva, registrovani glasač SNS-a


Jbt. da li sam samo ja paranoican.
Poceli smo na blogu da se divimo privrednim poduhvatima Vucica, princi mu se cepi poodavno, pajic izvuce nekog u familiji koji ga podzava (za svaki slucaj), cak i sam ovaj blog Vucica kritikuje samo u kontekstu 90-ih. Vucic je taj koji sad razbuceva ono sto je zapoceo 90-ih. Sada je mnogo ubojitiji, i predstava sa Seseljom ce biti samo predstava.
Ne znam, da li su poceli neki drugaciji vetrovi da duvaju na blogu, ili vam samo treba posao.

p.s. i ja sam u jednom trenutku naseo na Vucicevo smanjenje plata i penzija, jer mi je zalicilo na pocetak uvodjenja progresivnog poreza, ali sam danas shvatio da i od toga nema nista, samo jedna u nizu predstava.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 23:48 07.11.2014

Re: Domaćine,

libkonz
Hajde da i dalje živimo u bajkama i da zamislimo da neko ko već ima mnogo više od potrebnog za pristojan sopstveni život, poželi da uradi i nešto za opšte dobro.

Evo, baš je AP malopre pomenuo Ivicu Tončeva. Ima dovoljno para za dva života i koliko sam upoznat nema koristi od ulaska u politiku. I razvlače ga mnogo po novinama.
Predlagao sam na blogu Miodraga Kostića za premijera. Napljuvaše me blogeri zbog toga.
Ne vole Srbi one koji su zaradili pare u Srbiji. A nije MK napravio lopovski sistem. On je samo dobro igrao u njemu.


Pa nije ni neophodno da ga napravi. Kakva zamena teza.

Cuj nije ga napravio? Pa tako mozemo svakog da aboliramo od odgovornosti.
"Nije on izmislio kradju. Nije on prvi ubio. Ko nije gresio nek baci prvi kamen."

Ovo je bre politika, i necu da moje pare koje se slivaju u budzet radi izgradnje zajednickih dobara - puteva, zdravstva, skolstva, bezbednosti, itd - rasporedjuje neko ko "dobro igra" sistem i radi za svoj dzep.
libkonz libkonz 23:49 07.11.2014

Re: Domaćine,

Nego, zelis da rade za svoj dzep? Pa koji kriterijum korististis pri izboru? Ko bolje radi za sebe, to bolje?

Ne, nego da pošteno bude plaćen za svoj rad.
Živković je bio premijer, deset godina učestvovao u rušenju Slobe i zašto da ne dobije subvenciju od koje država ima takođe korist?
libkonz libkonz 23:51 07.11.2014

Re: Domaćine,

Cuj nije ga napravio? Pa tako mozemo svakog da aboliramo od odgovornosti.
Nije on izmislio kradju. Nije on prvi ubio.
Ko nije gresio nek baci prvi kamen.

Koja je njegova odgovornost? Šta je ukrao i koga je ubio?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana