Ja sam Jelena Milic ili kako sam videla sinocni UN

Jelena Milić RSS / 24.12.2007. u 10:49

 

Ovo je blog za moga tatu i Draga K. 

Kad vec mogu drugi o svom slucaju na blogu svako malo, ajd jednom i moja malenkost. Sta sam do sad imali- Srbija do Tokija, a ja!?  LW do ludnice (VBP and advokatica), Jelena do Isidore Bjelice (BS), Jelena Milic do Maljkovica ( Petar jebote Lukovic), Jelena do Karleuse (DM), Jelena do premijera (Uros u jednoj od faza), Jelena, ko je ta ( Milo,  jos sam sitna riba da bi i u njegov vidokrug upala iako mislim da je on prepereka demokratizaciji CG), Jelena do Tadica ( moja cale letos na Kopu u ocaju kevi na uvce dok sam  izlazila iz sobe, kad sam jednog momenata rekla da je VBP naneo vise stete nego koristi).... Ljiljana Smajlovic mi jos nista nije ponudila. Jelena do Kopaonika! ( exRW)  Hvala, deal! Koristim ovu priliku da neverne Tome  obavestim da ce doticni i ove godine imati moju punu logisticku podrsku glede Talibana i morlanu i deolosku  glede onoga sto trenutno radi. Trazio je ne trazio,  mislim da ne ujebem coveka kod vernih navijaca.

 

A sinoc u Utisku? Dobar Vuk Jeremic i jako losa Vesna Pesic. Osim u delu oko regularnosti kamapanje imajuci u vidu hajku na CJ po tabloidima, oko toga je sasvim u pravu bila i ocito bolje pripremljena nego za deo oko  nas, EU i Kosova.

 

Vladeta. Nista novo na kugli zemaljskoj. Osim sto je Vesni Pesic  sasvim dobro rekao, hello ovo jeste drzava ( imajte u vidu EU  nam nudi SAA), i sto ocito medjunarodne procese pregovaranja i konstelacije zna mnogo bolje od nje, ne samo trenutno oko Kosova oko cega je po prirodi stvari upuceniji, vec i generalno. Takav mi utisak od sinoc. Elem, prema spolja ocito bolje nego prema unutra,  u unutrasnjoj politici dobri stari  pravi hard core DSS-kakva demokratizacija dok nema struje u Borci ili gde god. Pa ko je na vlasti, DSS ili VP sa LDP, mislim ko je kriv za tu nestasicu i to!? Kosovo -jer mi to zasluzujemo! Samopuzdanje, samopostovanje, sta vec bi mantra, al kako da vam kazem, od VJ i ne ocekujem da ode u Batajnicu, klekne i tako ga bar malo povrati. A ni jebeni svet 2007/8. Nije must have item this season.  Ja i dalje cekam da se Klintonovi vrate i imam veru u Lantosa i Pelosi.  Nosim svoj krst, Kosovo i  jeste nezavisno od Beograda, za dalje, up to them. U medjuvremenu, reality bites.

 

Jeremic je bio dobar. Trenutak zajeban, on vergla li vergla nista da kaze, ne pada  mu na pamet da prihvati VP nepristojnu ponudu da se utale protiv Vladete. Pozicija vlade, pa pozicija vlade. Molim lepo to mu je posao. A vidi se i da procese dobro prati i zna momente. A  rekao, uvijeno ali rekao, i da je vlada u   pregovare usla  svesna razlika i okolnosti  koje je VP spomenula, oko toga sto EU  Cesima nije trazila haske pritvorenike i slicno.

 

Ali plan VP! Nacin na koji ga je iznela. I nacin na koji je discarded vise od pola covecanstva. J&J su bili u pravu, o izolaciji vise reci nema.  Secate li se tri NJET Kontakt grupe od pre jedno 8 meseci. Kajne podela Kosova. I sad VP nudi J&J i njihovima da prihvate ono sto su upravo oni do sada u pregovorima izboksovali! U pregovorima kojima su se mnogi ovde sprdali preko mere i unutrasnje cene istih i nase spoljne orijentacije, dok su se oni napolju solidno preznojavali a i jos ce. Zasto bi Kostunica pregovarao ono sto vec ima? Samardzic otvorio kanc na Severu, otisao kompromitovani Stiven Suk sa Kosova, kanc i dalje  tu. Ahtisarijev plan ce se na ostatku Kosova ionako primenjivati, a ostatak Kosova ce, to nam je i u ovoj fazi jasno, jos dobrano dugo biti nezavisan  od Beograda, koordinisano nezavisan  ( nije nekad lose imati haske pacijente na vlasti tamo gde vam trebaju da vas slusaju kad vreme dodje, in US we trust) i limitirano suveren jos x vremena. Ako mislite da ce neki kosovski predstavnik skoro da se pojavi solo na nekom multilateralnom desavanju, varate se. UNMIK/Kosovo do daljnjeg, to je VK vec postigao, takodje. VP ne rece nista Vladeti sto nas EU vec odovjeno fakturise kad je proces pridruzivanja u pitanju, ne rece mu da ce EU tek od 2009. biti kao celina politicki  entitet, tako da nas  EU kao takva nigde novo i ne desuverenise, imala je jos vrlo jednostavnih i opstepoznatih stvari koje mu je mogla reci. Ni 2K nije spomenula. Umesto toga iznela je “svoj”  plan prilicno nadmeno i bez ikakve logike-u pokusaju da im kaze sad stanite ovo je povoljno za Srbiju.Jeste, al to su ionako iz do sad izboksovali J&J & Co. I sto bi sad stali! Kad braca Rumuni, Grci i Bugari izigravaju dobre policajce.

 

Da vam je neko pre 8 meseci rekao nudice nam se i potpisvanje SAA i kandidatura ubrzana u EU- a o Mladicu da ne govorimo, sta bi ste rekli. Kostunica lud.

 

E da. Prosao ceo UN o prici o nama i SAA i EU a Mladic se nije ni spomenuo. A gost bila i VP. Geopolitika hurts. Al je zato Sutanovac jutros u Kaziprstu  rekao  SAA cim prije. A i Dinkic se konacno oglasio ( zasto ga i drzimo, konanco) , americka fraza, pucnjava u noge, al sasvim jasno. Dovoljno da BT moze da prica o geografskoj Evropi ali i o tome da mora da pregovara sa nekima sa kojima mi ne moramo. Dedamrazeee, dedamrazeee...

 

Jelena do  Seveningena, however, ocekivla sam od VP mnogo  vise.

 

PS Da je meni neko rekao  da cu reci jednom -dobar  Sutanovac....

  

 
 


Komentari (219)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ceda_urosevic ceda_urosevic 11:03 24.12.2007

Pojasni, molim te,

A sinoc u Utisku? Dobar Vuk Jeremic i jako losa Vesna Pesic.


Ne razumem sta je tu bilo dobro? Ponavljanje jedne iste recenice, uz dodatak dve alternativne prosto-prosirene?

Ne razumem sta je tu bilo lose? Realno sagledavanje stvari i kritika koja je bila potpuno na mestu + posao voditelja sa postavljanjem pravih pitanja?
Jelena Milić Jelena Milić 11:06 24.12.2007

Re: Pojasni, molim te,

procitaj post.
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:08 24.12.2007

Re: Pojasni, molim te,

Ne bih te zamolio za pojasnjenje da nisam procitao post.
Verovatno sam glup da ovo razumem.
Jelena Milić Jelena Milić 11:10 24.12.2007

Re: Pojasni, molim te,

ili nisi pazljivo pratio emisiju, ili se video ono sto si hteo a ne ono sto se desilo, ili ne poznajes situaciju doovljno dobro.

to o gluposti si rekao ti, ne ja.
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:15 24.12.2007

Re: Pojasni, molim te,

Vrlo sam pazljivo pratio emisiju. Video sam i cuo ono sto je izgovoreno. Poznajem situaciju sasvim dobro. Nije mi jasno odakle si izvukla zakljucak da je VJ bio dobar, a VP jako losa. Iz ova dva pasusa koja si prepricala? Emisija je trajala dva sata, nije mi jasno odakle si izvela zakljucke.
Neka budem zadrt, ali me bas zanima.
P.S.
znam da sam o gluposti rekao ja, ne ti.
Jelena Milić Jelena Milić 11:20 24.12.2007

Re: Pojasni, molim te,

dobices kometar transkripta. u medjuvremnu, procitaj ma;lo sta s eu eu desava oko kosova, i reci mi sta sam pogresno ovde napisala. ono sto je pretstavila kao svoj ingeniozni plan, ko je to ostvario?

kontakt grupa, ahtisari-podela! ha. ha. pratis li ti.
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:24 24.12.2007

Re: Pojasni, molim te,

Pogresno si napisala da je Vuk Jeremic bio dobar, a da je Vesna Pesic bila jako losa.

dragoljub dragoljub 11:36 24.12.2007

transformacija

jedino novo štosam video sinoć je transformacija Vuka J: u Vladetu J. iliti kako se mlad i pošten i nov kadar brzo pretvorio sve ono što samo zamerali starim i proverenim i šta sad ?mladi postaju kao i stari od starih nikakva vajda samo šteta.....
antioksidant antioksidant 12:50 24.12.2007

Re: transformacija

dragoljub
....iliti kako se mlad i pošten i nov kadar brzo pretvorio sve ono što samo zamerali starim i proverenim i šta sad ?mladi postaju kao i stari od starih nikakva vajda samo šteta.....

Mlad, posten i nov. Pa jos kadar. Kod Vuka bi se slozio da je mlad i da je kadar.
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:12 24.12.2007

Re: Pojasni, molim te,

Jelena Milić
procitaj post.


pa pročitala sam i ja. i gledala pažljivo emisiju.
šta je dobro rekao vuk jeremić? a šta novo?
dal je možda rekao - albanci sorry, to nismo bili mi, to je bio onaj režim.

vladeta je ponovio, čudi me da nisi primetila, isto ono što je rekao koštunica, čak istim rečima.
što se čulo u tom utisku broj 1. nikakve kreativnosti, nikavog ličnog stava.

videli smo onomad da šormaz čita sa mobilnog šta je koštunica rekao. valjda svi imaju u telefonima
sve što je ever koštunica rekao. nema odstupanja. istim korakom nazad.
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:13 24.12.2007

Re: Pojasni, molim te,

ceda_urosevic
Pogresno si napisala da je Vuk Jeremic bio dobar, a da je Vesna Pesic bila jako losa.




tako je. treba obrnuto.
ceda_urosevic ceda_urosevic 13:22 24.12.2007

Re: Pojasni, molim te,

Ma, sta vredi govoriti, pitati, kad odgovora zasnovanog na cinjenicama nema. Odgovora zasnovanog na pristrasnosti i ostrascenosti, a po malo i iskompleksiranosti, ovde uvek ima. Jeste, VJ je strava, svaka cast ministre, a Vladeta - tek.
manitu manitu 14:40 24.12.2007

Re: losha vesna, dobar vladeta i vuk

naravno da je losha bila. ne mozda generalno - nije sve sto je rekla netacno . ne moze se reci 'sve je za baciti' . ali , obzirom na njen spoljno -politicki 'kapacitet' , na obitavnje u juznoj americi , obzirom na staz u politici, obzirom na ekipu prijatelja,"obevestajaca" , mogla je mnooogo bolje !

predlog sa aludiranjem na trst je sulud, nevest , nasalnja se na hladnoratovsku fazu . posle II rata , evropi nije zaista vishe bilo do Rata . danas je sve na fonu niskih , "tamo negde" sukoba. kosovo ej dovoljno daleko da mogu da dozvole to sto rade. dovoljno je blizu amerima da je tik do eu zabran granice tako lepo biti .

vladeta sa sve njegovim staromodnim i gospodstvenim stavovima uopste nije za pocenjivanje . zna da se profesorski pogubi , ali je u oceni celovitog mozaika bio mnogo realniji nego vesna .

vuk jeremic je tek otkrovenje . osim sto je mnogo dobar djak - sto nije , takodje za pocenjivanje , mali je rodjen za spoljnu politiku ! diplomatija je umetnost demagoske misli sa ciljem . vuk to odlicno radi .
To se trazi : pricati i pricati , a reci Nista !
...ili tu , nesto oko Nista !
Vuk ce tek da se "razvije" .
Jelena Milić Jelena Milić 14:45 24.12.2007

Re: losha vesna, dobar vladeta i vuk

upravo tako. njen "plan" je bio posebno slab deo, i to ovde jos niko nije uspeo da pobije. kao sto rekoh, upravo zato sto je VP

ocekivla sam od VP mnogo vise.
JJ Beba JJ Beba 15:21 24.12.2007

Re: Pojasni, molim te,

Dobar Vuk Jeremic i jako losa Vesna Pesic

Utisak koji može biti varljiv

Vesna Pešić ih je izula iz cipela.

Došla sam dotle u tekstu i već mi se slošilo.
Tvrdnja iz koje se čita lično preporučivanje
Doctor Wu Doctor Wu 15:29 24.12.2007

Re: Pojasni, molim te,

Tačno. Izula iz cipela i objasnila prednosti podele Kosova kao jedinog normalnog rešenja, .

















Matija Novakovic Matija Novakovic 15:31 24.12.2007

Re: Pojasni, molim te,

Mislim da je strasno sto nekoga moze da impresionira jedno ogromno nista koje je Vuk Jeremic rekao. On je definitivno bolji od mnogih profesionalaca u zanatu "puno pricaj-malo kazi", jednom od razvijenijih vestina u nasoj politici..
Moze se reci da je i na tome doktorirao...
Ni na jedno pitanje nije dao konkretan odgovor. 500 puta je ponavljao iste recenice i koristio strane reci kao da ne postoje sinonimi u srpskom. Svojim gestikulacijama pokusavao da dokaze kako je on ne-znam-koliko pametan. Tipican primer da fakultet ne zavrsavaju inteligentni, ma koji to fakultet bio, jer da ima neku inteligenciju kojom bi diplomu zasluzio - NEMA
JJ Beba JJ Beba 16:35 24.12.2007

Re: Pojasni, molim te,

Dottore ne, opšti utisak.
Ministar je pričao naučene stvari, glumio Ministra ali šmirantski, deklamovao već naučeno, trepkao očima i sklopljenim prstima na rukama pokušavao da izdejstvuje autoritet.
Vladeta Janković je delovao kao uvek dosadno, sramno interpretirajući Vesnine reči.

Ti kako Vesna vidi rešenje Kosovskog problema liči na ono što se naziva kompromisom, liči na stav ....
Stav koji zastupaju ova dva koaliciona partnera liči na smoubistvo. A samoubice je teško gledati. Oni vapiju za pomoći ali šta vredi kad neće da uhvate pruženu ruku, već stoje na ivici ponora samo zato da im ne bi rekli da su samoubice foliranti, da nisu autentični. Rađe će da se samoubiju nego da priznaju da vredi živeti i u izmenjenoj stvarnosti.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:20 24.12.2007

samo što nije

Ljiljana Smajlovic mi jos nista nije ponudila.

saće. moras jos malo da se dokazujes. suvise si bila zabrazdila u kritiku vlasti, ali se popravljaš.

inače, misliš da će olja bećković uskoro da te pozove u emisiju? da nam svima lakne.
Jelena Milić Jelena Milić 11:24 24.12.2007

Re: samo što nije

nece. nisam kalibar. al isla bih.

rekao meni drug moj jos pre x godina dok sam isla u klopke i zamke dobrano pre drugih, ne vredi jelena deset cepova da skupis od ovih emisija, nece te ob pozvati, tako da ne patim.

kod ljs ne bih opet pisala i da me pozove. nikad nin, nikad kurir, nikad pravda, nikad ostalo. danas, helsinska povelja, pristinska gazeta ajva, blic news dok nisam ja otisla, b92 i kometarisanje za RfE. meni dosta. javno. sve na netu, sve na raspolaganju, iza svega stojim.

poslovno, nije tema ko i sta cita. tu sam vec malo veci kalibar :)

sto se svitanja tice, imas daljinski, imas misa, make your day. ja cu se i u medjuvremnu dokazivati sebi. to mi najbitnije. ne zaklinjem se, ne grize me savest, ne dajem grande obecanja, pratim na mz i lokalnoj sceni uglavnom iste stvari godinama.



ceda_urosevic ceda_urosevic 11:26 24.12.2007

Re: samo što nije

Ma sve je to lepo, al' je l' bas moramo svi da prisustvujemo dok se ti iznadokazujes sebi?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:29 24.12.2007

Re: samo što nije

nece. al isla bih.


to sam shvatila. ali ne gubi nadu.
Jelena Milić Jelena Milić 11:30 24.12.2007

Re: samo što nije

cedo, klikni misem, premotaj, simple as that. oces da te banujem da ti olaksam?
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:32 24.12.2007

Re: samo što nije

Nemoj se toliko oko mene truditi, vec mi odgovori na pitanje.

Na kraju, banuj, radi sta 'oces, samo pazi, neka bude dostojno samodokazivanja. Jer, to je, ipak, najvaznije.
apatrid apatrid 11:42 24.12.2007

Re: samo što nije

kod ljs ne bih opet pisala i da me pozove. nikad nin, nikad kurir, nikad pravda, nikad ostalo. danas, helsinska povelja, pristinska gazeta ajva, blic news dok nisam ja otisla, b92 i kometarisanje za RfE. meni dosta. javno. sve na netu, sve na raspolaganju, iza svega stojim.


Btino da si ti skromna.
Jelena Milić Jelena Milić 12:12 24.12.2007

Re: samo što nije

i to spektakularno :) skromno. pred 1 mil publike na klopci kad su natasu micic na naslovnoj umontirali da prelazi u miru m. to je bio poctak.
manitu manitu 14:53 24.12.2007

Re: samo što nije

dal' je moguce da ti josh to pamtish ?
dal' je moguce da tu "duhovtost" i dalje uzimash kao ozbiljan atak na zenksa ljudska prava ?

ponekad se cini da si se vishe ti bavila time , no, zene kojima je to u opisu radnog mesta .
manitu manitu 15:28 24.12.2007

Re: uzimaj sve sto ti nude

ne budi gadljiva .
'pravde, kuriri i to , ajd' to jeste sljam .

to i citaju samo vrhuske stranaka i ljudi oko 'inner circles' .
kad pogledash 'kurir' 1, 2, 3 dana , uhvatish nit . oni se dopisuju , otpisuju jedni drugima . glasila stvorena za prepriranje, spocitavnja . sve procisceno od suvishnih reci " pera ukro 100 miliona, a zika opljaca'o 2 milijarde $

nin - to je ozbiljan list sa usponima i padovima
politika - isto tako .

ne mislish da je u maloj ,slaboj srbijici neko izbirljiv da bi odbio mastan honorar , plus promocija , plus benefit za CV , zbog tamo nekog "morala" ?

ne mislish da bi neko iz ekipe gs/ldp ucinio nesto slicno , eticno ?

najpre obezbedi sebi par "gajbi" , minimum 80kv , 2 kuce , na moru , kod ex-mila , dakako .
obavezno "agenciju" za promisljanje i ukrasavanje upaljaca i/ili za "pripaljivanje"
ali u krugi dvojke - ostalo se ne racuna .

onda: budi bar stecajni upravnik , ili u timu za stecaj za neku propalu comp. ucini je josh propalijom i bezvrednijom.
unesreci par stotina porodica , samohranih majki .
sjebi , za'ebi 100 , dvaestgodishnjaka , mladih talenata , tako da ne mogu da studiraju , jer ' ebiga , matorci su izgubili posao , pa moraju da budu fizikalci , nose namestaj , rade u hot-dog kiosku . ostavi samo portire i body gard na poslu , u firmi i naravno "pravnu sluzbu" .

kad sve to poradish , onda lepo preprodaj companiju, d.o. o. , firmu , promeni ime, zatri trag , promeni boravishnu prijavu , zameni licnu kartu .
zemlju , nikako . kako bi dushmani znali da si "bogata" , "mocna" . pomislice da si samo alava !

prodaja moze u paketu , moze u talu , moze u akcijama .
moze na % , moze po principu trampe : ja tebi to , a ti meni ...znash vec sta treba ...na onom tamo mestu ... planinskom .

(ne)pravni savet:
[ako se sazna, ja cu te tuziti , jer si protiv moga znanja uplatio/la milion necega, na moje ime , da bi me diskreditovao/la]

jelena , ne budi naivna .
kad nisi .
Jelena Milić Jelena Milić 22:22 25.12.2007

Re: uzimaj sve sto ti nude


naivnost je rastegljiv pojam.

samo da objasnim--ja redovono citam kurir, pres, pravdu,etc...redovno. i vojsku sam citala, sad odbranu, i identitet...i nin, sve
brankoc brankoc 11:23 24.12.2007

dakle

vesnin smisao za humor interesantniji je od zbira svih pametnih recenica muskih gostiju.

bila je jako dobra; posebno kad je volela da unisti vladetu (incl. SRI) i posalje ih u teheran ili gde ono bese.

"jako losa" to je kao da je nije ni bilo ili kao da gledas UN a komentarises dal je Oljina haljina software ili DO prva linija.


I knew that little girl and I saw the light in her eyes, and no matter what you say or do, that's still what I see."

GREAT EXPECTATIONS (1998)
Jelena Milić Jelena Milić 11:26 24.12.2007

Re: dakle

nobody;s perfect
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:48 24.12.2007

Re: dakle

nobody;s perfect

you should know
milos g. milos g. 11:36 24.12.2007

UN-(think)able

moja dilema u tekstu-
"Osim sto je VP sasvim dobro rekao, hello ovo jeste drzava ( imajte u vidu EU nam nudi SAA)"
to j rekao ili VJ ili VJ.ili je to rekla VP.
Moj utisak UN-able-a.....sasvim solidna Vesna Pesic.
A kada smo kod utiska van liste....to je gostovanje Vladimira Bebe Popovica na konvenciji.Tj da sam shvatio da sama njegova pojava automatski povecava pritisak na"mlogo" mlogima.
i ako dozvolite..."ajde ali kratko(ajde nek pljune vec jednom mog gosta iz ldpa onako narodnjacki)"...hvala...to su poslednje cak cetiri emisije Pescanika.I ako bih mogao jos Peru Lu.....(tutu)..smor mjuzik po ugledu na autoricu pa novo hvala izvolite.
a sada licno.JM u cemu je stos analizirati svaki UN-.....odavno isusenu i od znacaja i smisla kamernu emisiju. osim sto ima neku gledanost na istu foru na koju ds i radikali imaju svoje glasace.
ko moze u toj neudobnosti i smorenosti plus zbunjenosti da zadovolji bilo koga na bilo koji nacin.Pored same Olje B i njenog didzejinga koji dotatno zakucava exer u sopstveni kovceg sopstvene emisije.
Tu je sada mesto za anonimuse gladnih dokazivanja.Po tom principu u jucerasnjem UNthinkable-u najbolji je bio onaj deckic Vuk ne znam prezime ali znam da je ministar inostranih poslovadrzave koja hoce u Evropu sa Kosovom.Koja hoce Kosovo ali nece Evropu.Koja nece ni Kosovo ni Evropu.E takvi mogu da zablistaju.Ministri ciji gradjani ne znaju boju glasa,jel,svog ministra.Ministar koji se do sada nije obratio javnosti svoje zemlje duze od dva minuta u dnevniku.Za koga niko ne zna kako je dosao tu gde jeste.Ministar "koji kada bi bez maske opljackao banku niko od ocevidaca ne bi mogao da da opis i profil zlikovca".Ko pogodi autora pod navodnicima dobije bambija u kolicini svog iqa.
dakle???
Jelena Milić Jelena Milić 11:42 24.12.2007

Re: UN-(think)able

zato sto je relevantna. zato sto idu reelvantni gosti. kako prodju koji put druga stvar.

jos bitnije. za to sto je nedelja vece, dodje ekipa, sms, navijamo, gledamo....

zato sto je blog dnevnicka forma. ne pravim ovde materijla za sabrana dela niti profile. utorkom se obicno osvrenm, ako pisem na samardzica i vladu ilica u danasu, djoku u politici....

nemam nista protiv maldih u politici i na funkciji, od CJ nekad do VJ sad. mogu Vj da spocitam druge stvari, ili DS i BT izbor u konkurenciji drugih, ali VJ napreduje. To sto je NN nije veliki problem u zemlji u tranziciji.

ps nisam primetila da je pljuvala bilo koga, a ldp svako malo u emisiji ( sta je to onda mazohizam, ili zasto oni idu u tu nerelvantnu emisiju)
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:23 24.12.2007

Re: UN-(think)able

zato sto je relevantna. zato sto idu reelvantni gosti. kako prodju koji put druga stvar.


ali ne i relevantne utiske. kamo utisak o hotelu i kafiću sa hitlerovim slikama?

jos bitnije. za to sto je nedelja vece, dodje ekipa, sms, navijamo, gledamo....


pa onda ne objavimo ili smo na čekanju do danas i zauvek. rekog već - pending forever ako glasaš za koga ne treba da se glasa.
Jelena Milić Jelena Milić 14:21 24.12.2007

ne glasamo

sms se medjusobno ako ne gledamo zajedno.

stvar je subjektivne procene sta je kome relevantno. to je bizzar nista dlaje od toga.
milos g. milos g. 16:08 24.12.2007

Re: UN-(think)able

za to sto je nedelja vece, dodje ekipa, sms, navijamo, gledamo....

ovo zvuci lose na prvu.kao kada je izvesni Maljkovic na svom postu napisao"sinoc me je na zurci prijatelj pitao jel sam cuo sta je rekao Djordje Vukadinovic"!!!i u tvom i u njegovom slucaju mogu samo da izrazim saucesce i da primetim da sam bio i na boljim sahranama(ako je gledanje UNable-a zezanje i navijanje)
Nisam rekao da je irelevantna ali da se usaltam u tvoj termin Olja B radi na tome vec godinama.
A ti se odnosis naspram te emisije kao da je od pre metar dana.
LDPovci tu maybe i dolaze da mrdnu camotinju.
Sto se tice pljuvacine tek bi bilo ubavo da nema i toga.Za jucerasnje izdanje ,jos uvek ne tabloidno zute tv emisije,
nista tim povodom nisam rekao.
A mladi politicari...pa ne mora to neka svetinja da bude pa da ih podrzavamo.A ovaj izgleda kao takav slucaj.Da mu se pomogne.On je kontra CJ po tom pitanju.Zavrsio skole ,bio savetnik jedva i sada bum.Jel mu postavio neko makar jedno nezgodno a tipicno srpsko pitanjce kao Cedomiru sto su.A idealan je primer.
Nedelja vece dolaze gosti.....vec 100 godina skoro.
aj malo probaj Pescanik da analiziras takodje imaju dobre termine i goste.
Jelena Milić Jelena Milić 07:16 26.12.2007

to milos g

aj malo probaj Pescanik da analiziras takodje imaju dobre termine i gost


vrh brate. a da ti malo pomnije pratis pescanik :)
recimo knjige od 2-10 mislim :))

ja sam jelena milic
milos g. milos g. 20:10 26.12.2007

Re: to milos g

vrh brate. a da ti malo pomnije pratis pescanik :)
recimo knjige od 2-10 mislim :))


ma idi bre.
ali stvarno samo prvo izdanje pescanika imam.
ali vrh bratte
sumnjam da si J.M
silver bullet silver bullet 11:46 24.12.2007

Sezona za odstrel neistomisljenika

G. Milic, uglavnom se ne slazem sa vasom procenom. Vesna Pesic je mogla biti bolja, Vuk Jeremic je kao i uvek samo ponavljao fraze, razvuci-otegni recenice, a Vladeta Jankovic je tuzan primer regresije jednog intelekta i korupcije licnosti otrovom nacionalizma.
Stavise, Vesna je postigla jednu odlicnu stvar. Naterala je Vuka Jeremica da skine onaj blago teleci osmeh s lica i prilicno zustro (i za njega neverovatno kratkim recenicama) pocne da joj odgovara. Prvi put smo ga videli u tom stanju. Na momente je delovao cak iznervirano.
Ali razlog zasto ja prvi put odgovaram na neki vas post je vasa tvrdnja da su Kostunica &Co izboksovali podelu Kosova. To je veoma pogresan stav. Ako ste primetili, V. Jankovic je vrlo lose reagovao na tu ponudu, s pravom rekavsi da je to ponistavanje sustine njihovog stava. Sa stanovista njihove logike - u pravu je. Vi gresite ako mislite da je to bio njihov cilj. Nije. To je Vesna pokusala da im kaze. Oni misle da je to samo etapa koja ce im omoguciti da dodju do svog krajnjeg cilja - ostanak Kosova u Srbiji. A vi znate koliko je takva mogucnost neostvariva. Naime, ponuda o podeli Kosova je izmedju redova stajala na stolu od pocetka. Naravno da u Rezoluciji 1244 pise da nema podele, ali takodje pise da je Kosovo deo SRJ, danas Srbije. To je kompromis koji se mogao postici da je od pocetka vodjena drugacija politika, a ne ova nerealna koja polazi od maksimalistickih stavova. Sto je najvaznije, takva podela bila bi regulisana zanicnom rezolucijom SB. Imali bismo uredjeno stanje. Ovakva podela koju je, kako vi kazete, izboksovao VK&Co bice stalni izvor sukoba i tenzija, da ne kazem koliko je lepo i zgodno imati tako nesto za unutrasnju upotrebu i borbu protiv svih nas koji mislimo drugacije. E, to je Kostunica izboksovao. Moci ce da pocne sezona za odstrel neistomisljenika.
I za kraj jedno pitanje: Zar ne mislite da ce takvo stanje neresenog sukoba izazivati stalne tenzije na Kosovu sa permanentnom mogucnoscu da Albanci dobiju ako ne zeleno svetlo, ono mig da jednog dana krenu u ciscenje severnog dela Kosova na isti nacin na koji je to Hrvatska ucinila?
silver bullet silver bullet 11:47 24.12.2007

Re: Sezona za odstrel neistomisljenika

Pardon za pocetak. Gospodjo Milic, ne gospodine. Cist lapsus.
blue rider blue rider 11:46 24.12.2007

Ne interesuje me UN

al' bih reako da nisi Jelena gledala poligraf na kome je bio GS (Goran Svilanovic). Ja bih rekao - to je ministar ali nekome je i VJ dobar.
Jelena Milić Jelena Milić 11:49 24.12.2007

Re: Ne interesuje me UN

gledala. znam sve sta je rekao. na osnovu toga takodje moje razocaranje VP.

napisala sam da je VJ bio dobar sinoc. u odnosu na druge goste, najbolji. ne verujem da bi tako prosao da je bio vs goran svilanovic :) miran, ljubazan, vrteo fraze, nije gresio. zastupao poziciju vlade sto je uloga ministra.

ceda_urosevic ceda_urosevic 11:53 24.12.2007

Re: Ne interesuje me UN

Opet ja.
Alo bre, ti nekoga ocenjujes terminom dobar, i dajes objasnjenje da je uspesno vrteo fraze?
antioksidant antioksidant 13:01 24.12.2007

Re: Ne interesuje me UN

Jelena Milić
gledala. znam sve sta je rekao. na osnovu toga takodje moje razocaranje VP. napisala sam da je VJ bio dobar sinoc. u odnosu na druge goste, najbolji. ne verujem da bi tako prosao da je bio vs goran svilanovic :) miran, ljubazan, vrteo fraze, nije gresio. zastupao poziciju vlade sto je uloga ministra.

Dakle, nije Vuk kriv sto zvuci prazno, on samo zastupa poziciju vlade? Tako posmatrajuci, pridruzujem se oceni - IZVRSTAN Vuk Jeremic: vrteo fraze, zastupao poziciju vlade sto je uloga ministra (na stranu cinjenica kojom se nekad neko hvalio da u toj vladi ima vise od polovine ministara pa ce imati presudan uticaj na pozicije vlade)

NoSurrender NoSurrender 17:46 24.12.2007

Re: Ne interesuje me UN

miran, ljubazan, vrteo fraze, nije gresio. zastupao poziciju vlade sto je uloga ministra.

Šta se to dogodilo za proteklih godinu dana, da neko ko je zastupao politiku čija je osnova istina i beskompromisnost oko suštinskih pitanja, sada političara ocenjuje uspešnim jer dobro vrti naučene,besmislene fraze?
Da nije odgovor u zatvaranju kancelarije G.Svilanovića?
Tražite novi posao ili šta?
Jelena Milić Jelena Milić 22:26 25.12.2007

Re: Ne interesuje me UN

sa gs i dalje. one way or antoher. prerano ste se ponadali.

inace, moje pisanje na blogu je na vasu zalost samo odraz mojih stavova i razmisljanja. niko iza, nista dugo,
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:46 24.12.2007

Hvala na posveti...

Zaista, hvala na posveti..
No, sa ocenama ko je bio kakav u emisiji i ko je ostavio bolji utisak, ne slažem se ni za mrvicu.
Vesna ih je "vozala" kao karivolu..o)) Toliko ih je izvozala da je i OB to bilo smešno, pa je podrugljivo imitirala pokrete rukom koje izvodi Jeremić, verovatno vežbane pred odgledalom, između dva avionska leta..o))
Samo dva detalja, a bilo ih je još. Pitanje Jankoviću što ne ide za ambasadora u neku od Koštunici prijateljskih zemalja, nego u Rim, kad već drži tako do "državnoga i nacionalnoga dostajanstva" i pitanje Jeremiću oko toga kako će ratovati diplomatski i ekonomski sa onim delom sveta koji Koštunica smatra neprijateljskim. Šta nam to predstoji u narednim danima. Koga li je kalibra taj metak koji će nam vlast ispaliti u noge čuvajući tobože naše dostojanstvo. I pokazalo se kako nema razlike između Jankovića i Jeremića kao što je nema između Tadića i Koštunice.
P.S. Sasvim dobrohotno. Kad bih morao napisati ko je do koda ja bih napisao ovako..Jelena do GS. GS do Tadića..o))
adam weisphaut adam weisphaut 11:52 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

Toliko ih je izvozala da je i OB to bilo smešno, pa je podrugljivo imitirala pokrete rukom koje izvodi Jeremić, verovatno vežbane pred odgledalom, između dva avinska leta..o))

Drago, najjace je Vukcetovo afektirano naglasavanje reci koje uopste nisu vazne, i zbog kojih iako nameran da ispadne uceno ispada smesan
Jelena Milić Jelena Milić 11:55 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

drago, sad samo kratko, cekam da se nakupi jos kometara oko slanja jankovica u teheran, pa da vam kolektivno odgovorim sta mislim o tome i sta i to govori o vama koji to tako viidte. zabrinjavajuce. teheran je prvo, drugo ili trece glavno mesto gde idu najbolji amabasadori iz svih zemalja!

ja vise ne radim za gs, zatvorio nam se kanc. verovatno i ne bih radila da nam se stavovi cesto nisu poklapali.
no nemam nista protiv, i da, verovatno cu u drugom krugu glasati za bt, cekam jos da vidim ovo oko EU. iskreno se nadam da ce cj i on nakupiti toliko glasova da mogu da idu parlamentarni. no nadati se jedno, a videti i propiste je drugo.

jelena do eu eu do nato.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 12:40 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

teheran je prvo, drugo ili trece glavno mesto gde idu najbolji amabasadori iz svih zemalja!


kada pokazes ovako poznavanje svetske diplomatije, onda me ne cudi da ti je jeremic dobar.
Jelena Milić Jelena Milić 12:41 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

elementari maj dijr votson
pufna pufna 12:44 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

da, adame, te reci u onom malom i skucenom fondu istih...
tuga
antioksidant antioksidant 13:06 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

teheran je prvo, drugo ili trece glavno mesto gde idu najbolji amabasadori iz svih zemalja!

jeste Jelena ali ne iz svih zemalja vec iz bitnih zemalja koje imaju uticaja na svetsku politiku. Hrvati ce tamo poslati jako sposobnog coveka jer ce oni uskoro u Savet bezbednosti. Mi u Teheran mozemo da posaljemo i ....(dopisi po nahodjenju). Mi smo problem i nama se bave ljudi koji resavaju problema. I odnos Irana prema svetu (i sveta prema Iranu) je problem i mi u tome nemamo nista da trazimo (jedino KAdijevic moze da prodaje informacije gde su bunkeri... ili smo ih kopali samo po Iraku?)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:08 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

adam weisphaut
Toliko ih je izvozala da je i OB to bilo smešno, pa je podrugljivo imitirala pokrete rukom koje izvodi Jeremić, verovatno vežbane pred odgledalom, između dva avinska leta..o))

Drago, najjace je Vukcetovo afektirano naglasavanje reci koje uopste nisu vazne, i zbog kojih iako nameran da ispadne uceno ispada smesan

Ma, Vuk je "pad Bastilje"..o))
Da nisu ovako ozbiljne stvari i da one ne nose ozbiljne posledice, mene bi on silno zabavljao. Ja neadekvatnijeg lika na javnoj sceni, odavno nisam uočio..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:25 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

Jelena Milić
drago, sad samo kratko, cekam da se nakupi jos kometara oko slanja jankovica u teheran, pa da vam kolektivno odgovorim sta mislim o tome i sta i to govori o vama koji to tako viidte. zabrinjavajuce. teheran je prvo, drugo ili trece glavno mesto gde idu najbolji amabasadori iz svih zemalja!

ja vise ne radim za gs, zatvorio nam se kanc. verovatno i ne bih radila da nam se stavovi cesto nisu poklapali.
no nemam nista protiv, i da, verovatno cu u drugom krugu glasati za bt, cekam jos da vidim ovo oko EU. iskreno se nadam da ce cj i on nakupiti toliko glasova da mogu da idu parlamentarni. no nadati se jedno, a videti i propiste je drugo.

jelena do eu eu do nato.

Ma Jelena, ne radim ni ja za Adama ili Exsitus Letalis, pa mislim poput njih..o))
Ako u drugom krugu budu Tadić i Nikolić, svejedno je za koga ćeš glasati. Na kraju će ispasti da ćeš glasati za Koštunicu. Već će te ova stota po redu Koštuničina rezolucija u to uveriti. Za nju će saborno glasati i Tadič i Nikolić.
Što reče neko, Koštunica ima dva favorita. Jednoga što ćuti i smeška se i drugoga što ćuti i reži...o))
A, eto, i ja mislim da bi Janković bio baš dobar kadar u tako važnom centru svetske politike kakav je Teheran.
Samo imam jednu malu opasku. Teheran je važan državama poput Rusije, Kine, Indije,Nemačke,UK i SAD-e.
Srbija, Albanija,BIH ili Moldavija, svoje najbolje ljude moraju imati u susednim zemljama, u regionu...
Za Srbiju je mnogo korisnije da ima dobrog ambasadora u Crnoj Gori ili Makedonij nego u Teheranu.

karlsdorf karlsdorf 13:57 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

Biljana, carice!
Jelena Milić Jelena Milić 14:06 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

drago,
nesto sam malo imala priliku raditi pored zike k i gs, pa se ponesto i pokupi. a i citam dosta na tu temu. da region je bitan, ali su moc medija i blizina takodje relevantni u 21 veku, pa su za region najbitnije tehnokrate, politika centra se iovako jasno vidi. krzine veeelike zemlje sa kojima mi imamo bolje odnose nego neki drugi su kljucne tu zaista idu vukovi.
Jelena Milić Jelena Milić 14:17 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

kad bi AO znao kako su te mape bile vazne......i kako su nasi odnosi sa teheranom bitni...
antioksidant antioksidant 14:22 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

Jelena Milić
kad bi AO znao kako su te mape bile vazne......i kako su nasi odnosi sa teheranom bitni...

znam jelena ali to kadijevic naplacuje a ne drzava. I nisam bas siguran ni da sutanovac ima precizne potrebne informacije a bez toga nema pregovora. Ovako Kadijevic sedi u rusiji koji ga ne daju a on ne da mape. sutanovac bi ih dao amerima davno da ih ima. a nema ih. da skratim, mape jesu bitne ali mi mozemo samo da placemo jer ih nemamo

a znaci kopali smo i po iranu?
Jelena Milić Jelena Milić 14:27 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

nije samo kadijevic. te mape vise nisu bitne :) trudila se i drzava. suleta ne diraj, vidi koliko oruzija izveze iraku, sta mislis otkud to sad!

pa ko i drugi, petrodolare nisu samo ameri uzimali natrag tako sto su slali gradjevinsku operativu, i drugi su.
antioksidant antioksidant 14:34 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

suleta ne diraj,

ne diram ga ja i iskreno se nadam da ce krenuti stopama manekena (posle ministarstva odbrane - preuzimanje stranke) ima mnogo vise fajterskog duha nego BT (mada to nije preterano tesko). ali brisi ti ovo, da ne zbunjujemo u sred kampanje
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:36 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

Jelena Milić
drago,
nesto sam malo imala priliku raditi pored zike k i gs, pa se ponesto i pokupi. a i citam dosta na tu temu. da region je bitan, ali su moc medija i blizina takodje relevantni u 21 veku, pa su za region najbitnije tehnokrate, politika centra se iovako jasno vidi. krzine veeelike zemlje sa kojima mi imamo bolje odnose nego neki drugi su kljucne tu zaista idu vukovi.

Kad pomenu Ž.K. čujem da je imao dobru promociju svoje knjige u Zagrebu..
A na novosadskoj promociji je sam kazao da ova politika, ovakva kakvu vode Koštunica i Tadić ( moj prevod),neodoljivo liči Miloševićevoj...
Iran i njegovu poziciju je opisao Bzezinski. Srbija tamo ne može biti ni gledalac, pogotovo ako ne bude u EU. Ako ne bude u EU, biće bar deo te politike...
Jelena Milić Jelena Milić 14:36 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

koje kampanje :)
antioksidant antioksidant 14:51 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

Jelena Milić
koje kampanje :)

1. political campaign: a race between candidates for elective office;

2. run, stand, or compete for an office or a position;

3. a series of actions advancing a principle or tending toward a particular end;

4. several related operations aimed at achieving a particular goal

5. crusade: exert oneself continuously, vigorously, or obtrusively to gain an end or engage in a crusade for a certain cause or person; be an advocate for;

6. an overland journey by hunters (especially in Africa)

7. go on a campaign; go off to war

ja bih licno ovu pod 6 (i to zbog afrike, lov me ne interesuje), mada moze bilo koja samo da nije 7
Jelena Milić Jelena Milić 14:55 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

a ja reko kampanja ja u UN :) ( gde UN nije u NY )
antioksidant antioksidant 15:07 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

Jelena Milić
a ja reko kampanja ja u UN :) ( gde UN nije u NY )

trazi za NG od Deda Mraza, dobices ako si bila dobra
a kol'ko vidim, pre ces ti u UN nego ja u Afriku (mozes da prodjes pod 4)
jbga
PS naravno, mislio sam na No 1
man of constant sorrow man of constant sorrow 15:14 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

Karlsdorfu, uvlako!
NoSurrender NoSurrender 17:07 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

verovatno cu u drugom krugu glasati za bt, cekam jos da vidim ovo oko EU.

Po svemu što si danas napisala, rekao bih da ćeš za BT glasati i u prvom krugu.
Žalosno je gladati kako se nekad moćnoj i ponosnoj ptici osušilo levo krilo (LVV).
Iskreno se nadam da će ti se sve ovo, i sve ono što ćeš još uraditi u predstojećoj kampanji na promovisanju BT, isplatiti.Poz.
milos g. milos g. 22:45 24.12.2007

Re: Hvala na posveti...

ja vise ne radim za gs, zatvorio nam se kanc. verovatno i ne bih radila da nam se stavovi cesto nisu poklapali.


tuzno zaista .Da se podsetimo - Goran Svilanovic trebalo je biti predsednik Pakta stabilnosti za J.I.Evropu.I Kostunica ili neko od njegovih vlasnih predlozi anonimusa,lusera u startu(po tom pitanju inace,dss menu jedina preporuka mu je da je bio ambasador or...u Zagrebu gde je sediste Pakta z. S.)Po mom skromnom misljenju platio je cenu(Goran S.)
neutralnosti po sjedinjavanju GSSa sa DSom i LDPom.Pretpostavljam da je tom neutralnoscu zeleo da izboksuje
funkciju.Tu vaznu i medjunarodnu.Ali mu je bas taj pokusaj izdizanja iz srbijanskog strancarenja dosla funkcije.
Na to svrgavanje,slobodno se moze reci jer je Goran bio favorit po priznanju svih clanica Pakta,DS je mirno otpratio,verovatno se ta tacka nije nasla u sklapanju kohabilicije.
U medjuvremenu je lokalpolit- SERB scenu objektivno sagledavao .Trenutno gostuje po dnevnicima,kada ga ko od TVa pozove da kaze koju.
i zivo me interesuje koga ce ,ako ce uopste,podrzati na predsednickim a posebno hoce li ostati i dalje neutralan
do sledecih parlamentarnih .
Vredi i dokazao se za neku jevropa fanksn.Sigurno da ima i dalje nekih ponuda otud.
Ali ima i ovde dosta posla i ne bih voleo da vecno bude neutralan vec da odabere stranu.
Ako odabere egzekutore i mirne posmatrace njegove ex perspektivne karijere,vise ce to biti od razocarenja.
Jelena Milić Jelena Milić 07:20 26.12.2007

no surrender

hvala na lepim zeljama za buducnost. no vec sam isplanirala nesto sasvim drugo, along the lines onoga cime sam se do sad bavila.

nadam se da ce mi se glas u drugom krugu isplatiti. da. to kao gradjanin ove zemlje zaista mislim i nije mi problem da kazem.

sto se moci ptice tice, milo mi je da to cujem. vise nego sto vam je jasno. :))
NoSurrender NoSurrender 15:54 26.12.2007

Re: no surrender

Mislio sam na moć vizije,sistema vrednosti i argumenata kojima ste krajem prošle godine obrazlagali kako u Srbiji može biti bolje ako poverujemo da ipak sve od nas zavisi i da ne sme biti kompromisa oko suštinskih pitanja.
Ne znam kako se u taj sistem vrednosti uklapa čovek koji suštinu svoje politike vidi u održavanju Koštunice na vlasti,po cenu zaustavljanja reformi i evropskog puta države na čijem je čelu.
Ko sa Koštunicom pravi Vladu, Velja mu je drug.
Ko sa Koštunicom donosi Ustav, Toma i Ivica su mu drugovi.

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:51 24.12.2007

voja k.

he, he to je Kostunica i hteo: ja cu da zavrcem slavinu do kraja oko Kosova, pa ce onda oni na tacni da mi ponude EU bez uhapsenog Mladica..... mudar, mudar... sad se kao brecnuo pa nece...
pufna pufna 12:43 24.12.2007

utisak

kako to da nikome nije napravio utisak neverovatno mali broj ljudi koji su glasali, kao i predugacke reklame?!
A svi su listom kritikovali koaliciju ds-dss, precizno se izrazavali te je Olja sa svojim sitnim i skupljenim usitima sve vise nalikovala na reklamu za sirce.

Drago mi je sto je Vesna presla granicu ( sopstvenu) i napala Vladetu za odlazak u inostranstvo na tako zeljeni posao. Uostalom, tako je i prvi put bilo, kad je molio svog dojucerasnjeg druga Drakulica ( koji mu je kupovao odela) da pogura malo tu odluku. Ma sve ljudi od integriteta, ti dss ''nesalomivi''.

Jedino sto je Tadic ''veliki'' uspeo je to da u potpunosti defigurira ds i sada prisustvujemo njihovom nekom jos nejasnom obliku .
sada su zajedno, ds i dss velike stetocine.

da li uopste ima potrebe da ti kazem da je post...bezveze.
cao
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:01 24.12.2007

Re: utisak

kako to da nikome nije napravio utisak neverovatno mali broj ljudi koji su glasali,


e, pa upravo sam napisala, ne da je mali, nego nije, kao obično, ni objavljen broj onih koji su glasali i kako su glasali. samo se za sekund pojavilo da je oko 90 sms-om glasalo za broj 5 a ostali daleeekoooo ispod, čak do 0 glasova.
da ponovim, ja sam u toku emisije glasala za predlog broj 5 u još uvek mi piše pending, znači sada u 12.57.
možda je to odgovor.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:53 24.12.2007

ne vidimo kako vidimo nego kako je bilo

gledala sam vrlo pažljivo.
vesna pešić ih je istresla iz gaća. potpuno je preokrenula emisiju u svoju korist iako je sastav obično 2:1 s tim što je voditeljka uvek na ovoj strani 2 , tako da se može reći da je bilo 3:1.
neobičan je i kraj.
vrlo neobičam.
obično kaže na kraju - utisak nedelje je taj i taj a gledaoci su sms-om glasali tako i tako. sinoć se pojavilo na tren da je za utisak 5 glasalo oko 90 građana a ti ih zovi fanova, navijača il kako hoćeš.
ja sam glasala za 5 al mi nije prosao sms - piše pending još uvek. sada u 12.50 kada pišem ovaj komentar.
šta to znači? pitam se? voda u kablu? šta li?

ceda_urosevic ceda_urosevic 13:09 24.12.2007

Re: ne vidimo kako vidimo nego kako je bil

@Exitus Letalis

Ma, gresis bre 100%. Kakva Vesna Pesic, nego malo ti pogledaj reprizu, evo sad krece, ja cu morati, po Jeleninom savetu, vidis da ni nje nema, mora da utvrdjuje gradivo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:07 24.12.2007

Re: ne vidimo kako vidimo nego kako je bil

ceda_urosevic
@Exitus Letalis

Ma, gresis bre 100%. Kakva Vesna Pesic, nego malo ti pogledaj reprizu, evo sad krece, ja cu morati, po Jeleninom savetu, vidis da ni nje nema, mora da utvrdjuje gradivo.


čedo, mene još ne vata senilnost i dovoljno mi je da jednom gledam.

važnije mi je da sada navalim, kao što jesam, koliko mogu kao građanka, da se tuži zabunović, da se zatvori hotel sa hitlerovim fotkama i da se kazne odgovorini.

jel to radi još neko?
šta kaže na to i gde ovaj što je bio dobar?
il ovaj što nije bio loš?
karlsdorf karlsdorf 13:49 24.12.2007

Dobri Vuk i Vladeta?!!

Ne znam, gospodjice, sta vam ima dobro u dva sata prazne price bez odgovora na pitanje kako to oce kake nece kake, oce EU nece EU. Eh, da mi je vasa pamet da ukapiram sta su rekli 2V: oce li Srbija u EU ili nece ako EU uradi ono sto ce da uradi, tj. da prizna realnost.
Sta je dobro kad Vladeta kaze o odnosu snaga u SB: pogledajte, Kina, Indija, Indonezija..., znate li koliko je to ljudi?
Pa pogledajte kako je Srbija glasala, koliko je to ljudi i koliko poslanika u Skupstini, pa ko je premijer?
I, dalje, mislio sam da je mali V ministar, a veliki V ambasador, a sinoc je izgledalo obrnuto, malom su samo cipele virile...
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:04 24.12.2007

Re: Dobri Vuk i Vladeta?!!

karlsdorf
Ne znam, gospodjice, sta vam ima dobro u dva sata prazne price bez odgovora na pitanje kako to oce kake nece kake, oce EU nece EU. Eh, da mi je vasa pamet da ukapiram sta su rekli 2V: oce li Srbija u EU ili nece ako EU uradi ono sto ce da uradi, tj. da prizna realnost.
Sta je dobro kad Vladeta kaze o odnosu snaga u SB: pogledajte, Kina, Indija, Indonezija..., znate li koliko je to ljudi?
Pa pogledajte kako je Srbija glasala, koliko je to ljudi i koliko poslanika u Skupstini, pa ko je premijer?
I, dalje, mislio sam da je mali V ministar, a veliki V ambasador, a sinoc je izgledalo obrnuto, malom su samo cipele virile...



ma da, vrh je ono kad onaj što je bio dobar kaže da spoljnu politiku ne vodi narod nego vlada koju je izabrao narod.
poznavalac.
nemam reči.
Jelena Milić Jelena Milić 14:09 24.12.2007

Re: Dobri Vuk i Vladeta?!!

ko inace vodi spoljnu politiku, u normalnim zemljama npr. ako se radi o necemu sto ne trazi referendum?

cemu sluze vlade, inace? cemu sluzi ministar spoljnih onda?

kod nas je mozda problem sto spoljnu do skora vodio VK an ne vlada u kojoj DS ima vecinu, ali daj da vidimo sta ce biti oko SAA

ne kapiram, ako toma nikolic kaze, danas je ponedeljak, sta da se radi.
Jelena Milić Jelena Milić 14:15 24.12.2007

Re: Dobri Vuk i Vladeta?!!

po vasoj logici eu i sad se ne bi uopste ovoliko mucili i blamirali oko statusa kosova ako su spomenuti njima nebitni. bio bus u regionu jesenas, bio u tirani, reako st aje rekao, al nada

sa kinom niko mecku ne cacka. to sto su im ambasadu roknuli, ovi jos nisu naplatili, a na cemu ce nikad se ne zna.

jeremic je po meni bio bolji od jankovica, nesretnog hard core dss . i lakse mu je da bude bolji u mojim ocima, ipak brani nesto bolju politiku. n

guglujete trilateralu, procitajte njihove reports kako se postaviti vs rusija i kosovo. iznenadili bi ste se.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:58 24.12.2007

Re: Dobri Vuk i Vladeta?!!

ko inace vodi spoljnu politiku, u normalnim zemljama npr. ako se radi o necemu sto ne trazi referendum?


ako je vladu izabrao narod, onda je narod sve izabrao.
ali nije. vlada je truli kompromis i to smo videli i videli koliko
im je trebalo da se sastave.

kod nas je mozda problem sto spoljnu do skora vodio VK an ne vlada u kojoj DS ima vecinu, ali daj da vidimo sta ce biti oko SAA


pa naravno. sam samcat i postavlja uslove. sa svojim koalicionim partnerom veljom koji je i dalje minisrar
iako nema ni manje stranke ni više finansijskih skandala i čiji je predsednik opštine i dalje čova koji bi rome u
žice. samo fali struja.

ne kapiram, ako toma nikolic kaze, danas je ponedeljak, sta da se radi.


ako kaže ponedeljak, onda je ponedeljak. mada i to treba proveriti.
ako kaže ratovaćemo i prekinuti odnose sa celim svetom, šta onda?
aion aion 14:31 24.12.2007

Politika razdora

Srbi, koji se pozivaju na zakon: ima li, nakon svih prestupa i dicnog valjanja u blatu bezakonja (koji , itekako, josh uvek traju) - ima li, dakle, ichega grotesknijeg pod kapom nebeskom ovih dana ?

Politika razdora, zahvaljujuci kojoj se trenutna garnitura pseudolegalista uophste i dokopala vlasti, isto ce im tako doci glave : nadajmo se - uskoro.

Vas post uvredjujuce je nepismen i plitak: na staklenim nogama prkosnog samoposhtovanja (tu ujedno vidim i jedinu paralelu izmedju vas i ljudi koje ovde neveshto uzdizete ). Sta ce vam to?

Vi ste novinarka?
Jelena Milić Jelena Milić 14:33 24.12.2007

Re: Politika razdora

nisam
jasmina lekic jasmina lekic 14:47 24.12.2007

Re: Politika razdora

eto jos jednog ko ( vas ) ne zna, ko vas ne razume...
i gde je moj komentar, malopre napisan i odmah izbrisan ?
a napisala sam, evo sada skracene verzije, da je vas post - JEBO LUD ZBUNJENOG!
i dodala : simple as that.
Jelena Milić Jelena Milić 14:49 24.12.2007

Re: Politika razdora

jasmina, upravo sam htela da pitam i ja gde je vas komentar. ja ga dirala nisam.

milo mi je da bar neko vidi da su mi stavovi ostali isti :))
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:00 24.12.2007

Re: Politika razdora

aion
Srbi, koji se pozivaju na zakon: ima li, nakon svih prestupa i dicnog valjanja u blatu bezakonja (koji , itekako, josh uvek traju) - ima li, dakle, ichega grotesknijeg pod kapom nebeskom ovih dana ?

Politika razdora, zahvaljujuci kojoj se trenutna garnitura pseudolegalista uophste i dokopala vlasti, isto ce im tako doci glave : nadajmo se - uskoro.

Vas post uvredjujuce je nepismen i plitak: na staklenim nogama prkosnog samoposhtovanja (tu ujedno vidim i jedinu paralelu izmedju vas i ljudi koje ovde neveshto uzdizete ). Sta ce vam to?

Vi ste novinarka?


treba postavljati samo po jedno pitanje jer se samo na jedno odgovara. ono najlakše.
Supermod Supermod 15:04 24.12.2007

Brisanje

Molimo ucesnike da vode konstruktivnu diskusiju i polemisu o stavovima. Uvrede i diskvalifikacije nece biti tolerisane.
Moderacija ce i ubuduce brisati takve komentare.
jasmina lekic jasmina lekic 15:05 24.12.2007

Re: Politika razdora

da, da...
nemerno sam opet pisala da vidim dje je ba zapelo...
ah, te tajne i misterije, blegerska VIP posla, mrzi me i da mislim o tome...
a sad, kad vec udjosmo u dijalog... pa da ne bi Vesne Pesic, ladno bih zaspala sinoc.

aion aion 15:22 24.12.2007

Re: Politika razdora

nisam


ako niste novinar, onda mora da ste neka vrsta orakla: sto odsjaj polomljenog stapa u vodi chini prividno citavim?
ili ste, jednostavno, jedan od izlishnomutnih glasova u horu zdruzene srpske kakofonije?

zahvaljujuci vashim neumornim osvrtima ovde, bezmalo sam pokleknuo u trezvenosti i bio na korak od toga da "Utisak Nedelje" pochnem da smatram relevantnim izrazom srpske (ne)svesti: emisija - chija autorka, npr., `ladno pita mladjanog MIP-a - da li on veruje njima, misleci pritom na Savet Evrope. mislim, svashta ... da li ON veruje NJIMA? pitanje u toj meri bespotrebno, sovinisticki-neotesano, da je mene, u takvim i sl. momentima, iskreno, sramota svojeg porekla.
utisak nedelje, kurir, blic, politika i danas, velja ilic, vash i ostali blogovi, dss-srs-ds-ldp etc.: umesto da razgolicuju svakoliku bedu Srbalja (i tako je pochnu otklanjati), oni je dodatno maskiraju i tako pospeshuju. ili se varam?
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:26 24.12.2007

Re: Brisanje

supermod, sta tebe cini tako super?
AlexDunja AlexDunja 00:13 25.12.2007

Re: Brisanje

KafaJeGotova
supermod, sta tebe cini tako super?

power:)))
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:22 25.12.2007

Re: Brisanje

AlexDunja

power:)))

ali ovaj deo "mo(o?)d" vec oznacava to "power". cemu onda to "super"? imam jos jedno pitanje - zasto se kaze "mudo marjanovo"? ko je taj marjan i sta je to tako super kod njegovog muda?
odosmo sad, ad, zbog trolovanja. :))
AlexDunja AlexDunja 00:43 25.12.2007

Re: Brisanje

KafaJeGotova
AlexDunja

power:)))

ali ovaj deo "mo(o?)d" vec oznacava to "power". cemu onda to "super"? imam jos jedno pitanje - zasto se kaze "mudo marjanovo"? ko je taj marjan i sta je to tako super kod njegovog muda?
odosmo sad, ad, zbog trolovanja. :))

pa nek idemo:)) necemo daleko:)
ne znam nista u vezi sa marjanom, btw:)) i ja se pitam:))
Sudden Twist Sudden Twist 14:50 24.12.2007

Dođi juče i dobro jutro

Moram priznati da sam iznenađen analizom koja je prilično objektivna "glede" VP. Ne očekujem samokritiku u Čedinom bloku i ovaj blog je svetao trenutak. Ili je možda pozicija VP u ekipi uzdrmana? Mnogo je ona nacionalista za LDP i Latu, predlaže podelu Kosova, sram je bilo.

No, na ono što je VP rekla J&J u brk u vezi sa podelom Kosmeta i EU kandidaturom što nam se "nudi", kako bi to ona rešila za 5 minuta itd. ova dvojica su mogla odgovoriti samo jedno: "Dođi juče".

Jeremić je čak mogao reći nešto u stilu: "Što me sada tražiš posle njih toliko, gde si bila kad' sam bio niko" X2

Dakle ako je VP iznosila stav LDP u jučerašnjem utisku mora se konstatovati pomeranje u njihovoj poziciji od toga da mi prvi treba da priznamo nezavisno Kosovo ka tome da je i podela "zakon".

Dobro jutro LDP!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:02 24.12.2007

Re: Dođi juče i dobro jutro

Sudden Twist
Dakle ako je VP iznosila stav LDP u jučerašnjem utisku mora se konstatovati pomeranje u njihovoj poziciji od toga da mi prvi treba da priznamo nezavisno Kosovo ka tome da je i podela "zakon".


Iskreno receno, od pocetka je jasno da LDP po pitanju Kosova i nema neki SVOJ stav. Osim ako ga ne nazovemo "plivajuci stav": oni su za ono sta kaze zapad ili tzv. MZ. Pa kad zapadnjaci pristanu na promenu onda naravno da mora i LDP da menja ono za sta se zalaze ... E posto su ranije pokusavali da smisle neke tobznje razloge i argumente za taj svoj stav sad ispada da su i sami protiv onoga sto su nedavno pricali... A mogli su lepo da kazu: mi smo za ono za sta je zapad, sta god to bilo...

Nisam gledao UN, ali kao postovalac Vesne Pesic mogu samo da kazem da zena nije ni imala lak zadatak: da zastupa stav njene politicke opcije koji se znatno promenio...
milos g. milos g. 23:06 24.12.2007

Re: Dođi juče i dobro jutro

Iskreno receno, od pocetka je jasno da LDP po pitanju Kosova i nema neki SVOJ stav.


iskreno receno od pocetka sam i sumnjao u Vasu politicku pismenost.Covek je rekao "ako je iznosila stavove...",a mozda i nije,vec apsolvirasmo citavu emisiju i sada moze i da se glasa da li je Vesna Pesic izvrtela
svo troje kako bi konacnih 1-3 za nju bilo,uz svu smejuriju izrecenog od gospode mozda je samo napravila varijaciju na temu...a sta je tome bilo uzrok tj cija recenica.....

kako bih vas uputio u stavove(kojih u stvari nema ldp po Kosovo pitanju) raspitajte se za shifru 2K.i kada je desifrujete i objektivno sagledate,molim vas iznesite primedbe na taj vec dvogodisnji i kusur plan,a ima i razloga zasto ga ldp,ceda vesna...ne forsiraju sada.Do tada ne donosite Dobro jutro zakljucke no citajte,citajte i samo citajte i sve ce vam biti jasno.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 01:06 25.12.2007

Re: Dođi juče i dobro jutro

milos g.
iskreno receno od pocetka sam i sumnjao u Vasu politicku pismenost.Covek je rekao "ako je iznosila stavove...",a mozda i nije,vec apsolvirasmo citavu emisiju i sada moze i da se glasa da li je Vesna Pesic izvrtela


Hm, ja nisam pratio vase pisanje do sada pa ne mogu da kazem da li je ovaj nedostatak logike uobicajen i za vase druge postove ... ili je ovaj izuzetak ... Posto je jasno da ja nisam gledao emisiju pa ne bih mogao ni da diskutujem sta je tacno rekla Vesna Pesic. Naravno, moje je pravo da poverujem nekim diskutantima ... a nekima ne. Ali me je cela diskusija podstakla da iznesem moje misljenje o politici LDP o Kosovu (nezavisno od ove emisije, od toga sta je ko rekao i od toga sta misli Sudden Twist)...

E sad ako se stav LDP nije promenio (znaci isti kao sto je bio u vreme objavljivanja Ahtisarijevog plana kad je podela bila tabu tema) onda ce to njen predsednik, koji i tako ovih dana ima prilike da se kao predsednicki kandiat eksponira u javnosti, sigurno istaci i reci da je i dalje za nezavisno CELOVITO Kosovo i protiv da njegov severni deo ostane u Srbiji. A bio bi red i da kritikuje neke ugledne evropske zvanicnike koji su pre neki dan ponovo govorili o podeli kao delu eventualnog buduceg resenja ... E kad se to desi, onda cu ja ovde javno priznati da sam pogresno procenio politku LDP po ovom pitanju ...

pidola pidola 02:26 25.12.2007

Re: Dođi juče i dobro jutro

pa vec si pogresno procenio,
nema potrebe da cekas da se ista desi.
ajde daj link da svi vidimo gde je to ldp rekao "da je i dalje za nezavisno CELOVITO Kosovo i protiv da njegov severni deo ostane u Srbiji".
ili su to samo reci kostunice i radikala,
pa velis,ako oni kazu mora da je tako?
ili je to samo presla zaraza od maljkovica,neka nova moda,sta li?
jel ima neko obrazlozenje ili je to sve?
prevrtanje i citiranje kako kome odgovara.
i kazes nekome za nedostatak logike,a ovaj komentar je samo nedostatak istine,logika je jos daleko.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana