Astrologija| Astronomija| Reč i slika

Zasto je nebo tako blizu nad pucinom?

angie01 RSS / 23.06.2023. u 20:30

rachel-gordon-830x0.jpg

 

U vodi sve pocinje, na nebu se sve zavrsava i tamo gde nista ne remeti dodir dva simbola beskraja i vecitog kruzenja  iskonske slobode,  naizgled obojene u plavo, tu je najbliskiji susret svega- mistike zivota i nepreglednog oltara nad njom.

Koliko su ova dva plavetnila bliska, moze se vdeti jednim pogledom u baricu izmedju stena.

 

Ovakva formacija oblaka, kao na slici, u nauci se naziva Kelvin-Helmholc. Naziv je dobila po naucnicima Lordu Kelvinu i Hermanu fon Helmholcu koji su izucavali ovaj fenomen.

Nastaje kada se dve vazdusne struje razlicitih brzina susrecu u atmosferi.

 

..............

blog o svemu.

 

 

Tagovi



Komentari (669)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 10:33 26.06.2023

Re: ,

Таш је управо место за концерте популарне музике било ког жанра, па не знам зашто не би било за БМК.


ajaoo, popularne muzike bilo kog zanra,..ono fasisticke nacoske huskacke narikace- to ti je popularna muzika?!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:34 26.06.2023

Re: ,

angie01
jesi htjela da prevedeš "i tačka" na engleski pa ispalo ful pojnt ili šta..


ono sto ne razumes, nemoj ni da pocinjes, narocito sa tom nadobudnom pazninom.


kako to misliš ono što ne razumiješ nemoj ni da pitaš? pa valjda ljudi pitaju kad nešto ne razumiju?
no dobro..
para mi uši / grebe oči bukvalno, samo kažem..
angie01 angie01 10:41 26.06.2023

Re: ,

para mi uši / grebe oči bukvalno, samo kažem..


sta ti bona, para usi i grebe oci?

a ne kazes samo, ti tetka imas neki problem, koji izivljavas, to radis.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:44 26.06.2023

Re: ,

angie01
para mi uši / grebe oči bukvalno, samo kažem..


sta ti bona, para usi i grebe oci?

a ne kazes samo, ti tetka imas neki problem, koji izivljavas, to radis.


izraz ful pojnt mi para uši i iskreno me zanima otkud, možda ne bi da znam otkud jer me vrv nervira što mi zvuči kao kljakav prevod našeg rekla sam šta sam rekla i tačka..
a problema vazda

i tom prilikom da se požalim na samo jedan.. sutra treba da mi dovezu pola tone šljunka i dekorativnog kamena u vrećama od po 25 kila..
nisu rekli al ako dovezu na paleti onda je praksa i da ostave na trotoaru i dalje neće da nose..
muža nema..
kontempliram kako da na skejtu možda prekotrljam nekako te vreće u dvorište..
i takvih i sličnih imam još jedno 50 problema ako bi neko da sluša
angie01 angie01 11:00 26.06.2023

Re: ,

izraz ful pojnt mi para uši i iskreno me zanima otkud,


ma para ti neizdrz.

Definitions of full point. a punctuation mark (.) placed at the end of a declarative sentence to indicate a full stop or after abbreviations.


kontempliram kako da na skejtu


ako imas kolica za kupovinu, skines ono platno i stavis kutije na pedalu i vuces- eto....platis te koji su ti dovezli, da ti unesu.
predatortz predatortz 11:17 26.06.2023

Re: ,

sutra treba da mi dovezu pola tone šljunka i dekorativnog kamena u vrećama od po 25 kila..

kontempliram kako da na skejtu možda prekotrljam nekako te vreće u dvorište..


Izeš Bosančuru koje ne može pod svaku mišku po jednu...
ecce-florian ecce-florian 11:17 26.06.2023

Re: ,

@newimovedtadejus

pa stoji al onomad kad ja rekoh kako smo budale što smo uspjele da otuđimo čak i makedonce pa su i njima sad kao hrvati nekakav veliki brat tu gvožđa sunu kako ko im jebe mater, oca, šta već, i ne treba nam niko..


a pa nećemo tako. budući da je ovo blog gde se stalno raščišćavaju računi ustaše, četnici, ljotiževci, nedićevci, komite ,VMRO, samo radi preciznosti ( bez ironije i ovaj put) morao bih da podsetim na Marseljski atentat kao primer saradnje ustaša i VMRO ( mada je atentator rodjen u Bugoarskoj borio se za nezavisnot makedonije nakon uvodjenja diktature). Dakle nije to nikakav "naš" hir u 21. veku.

Samo istine zarad

A kad smo već na narodnim pesmama u kojim je ta epopeja opevana, evo stara makedonska pesma- Pesna za kralot Aleksander


evo i deo teksta radi lakšeg praćenja

Таму во кафана тројца Македонци
тока ми правеја,
Тока правеја, коцка фрлаја,
кој на кралот ќе пука?!
Тока правеја, коцка фрлаја,
кој на кралот ќе пука?!

.............

Слушај бре кралу, кралу Александар:
"Еве ти ја Македонија!
Нека разбере цела Европа
дека постои Македонија!
Дека постои Македонија,
а не Јужна Србија!"

u kafani se naručuje kao "Slušaj bre kralu"

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:30 26.06.2023

Re: ,

ecce-florian
@newimovedtadejus

pa stoji al onomad kad ja rekoh kako smo budale što smo uspjele da otuđimo čak i makedonce pa su i njima sad kao hrvati nekakav veliki brat tu gvožđa sunu kako ko im jebe mater, oca, šta već, i ne treba nam niko..


a pa nećemo tako. budući da je ovo blog gde se stalno raščišćavaju računi ustaše, četnici, ljotiževci, nedićevci, komite ,VMRO, samo radi preciznosti ( bez ironije i ovaj put) morao bih da podsetim na Marseljski atentat kao primer saradnje ustaša i VMRO ( mada je atentator rodjen u Bugoarskoj borio se za nezavisnot makedonije nakon uvodjenja diktature). Dakle nije to nikakav "naš" hir u 21. veku.


pa nemam ništa protiv, ali ne možemo onda sanjati o liderstvu regionskom sa sve tigrovom šarom ako za svakom komšiju imamo smrtnu zamjerku..
ne ide oboje..
il si lider il su ti oni svi neprijatelji, ne vidim kako može oboje
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:31 26.06.2023

Re: ,

angie01
izraz ful pojnt mi para uši i iskreno me zanima otkud,


ma para ti neizdrz.

Definitions of full point. a punctuation mark (.) placed at the end of a declarative sentence to indicate a full stop or after abbreviations.


kontempliram kako da na skejtu


ako imas kolica za kupovinu, skines ono platno i stavis kutije na pedalu i vuces- eto....platis te koji su ti dovezli, da ti unesu.


e you live you learn, mislim da zaista nisam čula a evo sad znam..

kolica nemam, ovde dostavljač da ti nešto pomogne pa i plaćen to još nisam doživjela, al ajde vidjećemo.. obično su u panici da što prije odu jer su na nekim suludim rasporedima dostave, iam i čitav film na temu..
ma preživjeću al realno stalno neke sulude situacije
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:32 26.06.2023

Re: ,

predatortz
sutra treba da mi dovezu pola tone šljunka i dekorativnog kamena u vrećama od po 25 kila..

kontempliram kako da na skejtu možda prekotrljam nekako te vreće u dvorište..


Izeš Bosančuru koje ne može pod svaku mišku po jednu...


pa u africi kaže ženu biraju tako što gledaju kako i koliko može da ponese na glavi..
pa mogu ja to realno, šta mi fali samo da je nekako nabacim
angie01 angie01 11:39 26.06.2023

Re: ,

ovde dostavljač da ti nešto pomogne pa i plaćen to još nisam doživjela


kod nas su sa promenama, uveli i tu glupost, da dostavljaci dovezu do ispred zgrade:))),...ako hoces da ti unesu-platis dodatno,...verujem da ce svako hteti da uzme neku lovu vise, to sto ce malo vremena da ustine od sledece ture, ne verujem da ga pogadja, jedino one provere menadzera, gde se nalaze i koliko dugo,..e to ne znam,...probaj,...ili nadji neke druge nosace, koji ce da cekaju s tobom,...
predatortz predatortz 11:44 26.06.2023

Re: ,

kolica nemam, ovde dostavljač da ti nešto pomogne pa i plaćen to još nisam doživjela, al ajde vidjećemo.. obično su u panici da što prije odu jer su na nekim suludim rasporedima dostave,


Jbga, kad ste izašli iz EU!
Mi za takve poslove još uvek imamo Rumune i Bugare, Šiptari su opravdano odsutni.
angie01 angie01 11:45 26.06.2023

Re: ,

Mi za takve poslove još uvek imamo Rumune i Bugare, Šiptari su opravdano odsutni.


ovo ti je bas, bljak.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:51 26.06.2023

Re: ,

predatortz
kolica nemam, ovde dostavljač da ti nešto pomogne pa i plaćen to još nisam doživjela, al ajde vidjećemo.. obično su u panici da što prije odu jer su na nekim suludim rasporedima dostave,


Jbga, kad ste izašli iz EU!
Mi za takve poslove još uvek imamo Rumune i Bugare, Šiptari su opravdano odsutni.


kažu da je to tako već nekoliko decenija, ima i gomila mimova kad hirurg majstoru na operacionom stolu kaže "moram da idem ali doći ću za dva mjeseca da vam to završim"..
nama kad je majstor radio ispred kuće pa su svi mogli da ga vide, bukvalno su dolazili maltene sa darovima da ga mole da i njima nešto pogleda..
nije htio..
znači nepojmljivo je koliko je teško naći majstora opšte prakse (a kamo li još nekog da samo nosi).. nepojmljivo..
vodointalatera, električara, ajde, naplatiće ti 100 funti što je došao al će doći.. kad htjedne..
al da tražiš nekog da ti kao samo prenese ovo ili ono.. ili nešto sitno ofarba, ili nešto sitno zakuca, popravi, sruši..
šanse nema.. šanse..
posljedično su bezobrazni ko psi
predatortz predatortz 11:55 26.06.2023

Re: ,

kažu da je to tako već nekoliko decenija


Pričao mi naš čovek koji je u Londonu od sedamdesetih. Prvo radio za JAT, posle nešto za Kariće, pa za Gojkovića... Elem, plivao godinama, dosta uspešno.

Kaže:

Kad smo mi dolazili, Pakiji su nas čekali na Hitrou da nam nose kofere. Danas mi radimo za Pakije.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:00 26.06.2023

Re: ,

predatortz
kažu da je to tako već nekoliko decenija


Pričao mi naš čovek koji je u Londonu od sedamdesetih. Prvo radio za JAT, posle nešto za Kariće, pa za Gojkovića... Elem, plivao godinama, dosta uspešno.

Kaže:

Kad smo mi dolazili, Pakiji su nas čekali na Hitrou da nam nose kofere. Danas mi radimo za Pakije.


ne znam statistiku za pakije al ima ona statistika SP500 kompanija i njihovih CEOova i Indusi pocjepali nešto katastrofa..
posebno u najvećih 10 dal su bješe sad najzastupljenija nacija a ne manjina..
ubiše namrtvo..
al za pakije ne znam al bih rekla da nisu jednako uspješni ni kad prilagodiš za brojnost..
shmoo shmoo 12:19 26.06.2023

Re: ,

angie01

ti nesto paralelno tumacis ili sta, za kupanje u lavoru se nikome ne bih smejala, ful pojnt



Добро, 'ајде кад ти кажеш.

Није ни важно.

Рекох ти да се и сам томе данас смејем јер од тог доба имам трауму од купања па психолошке припреме за тај свечани чин трају данима, а када коначно и кренем у купатило, моји у кући ме обавезно зајебавају:"Ооооо, па то мора да је данас неко црвено слово у календару? Није ваљада да се опет купаш? Па окупао си се за Божић. Зашто опет? Није, брате, ни здраво да се тако често купаш..."

И те мангупске форе.


a za tvoj kraj smo pricali i o tome, kako su se posle rata krcila kukuruzista i gradile kuce.



То од ОШ "Јосиф Панчић" (градња почела 1936.) па надаље према Жаркову. Са сеоским колским путем на истом месту где је данас Пожешка улица. У средини између њива са кукурузом. А на падини Брда, тамо према данашњем стадиону Чукаричког и према базенима били виногради. И летњиковци оних мало богатијих. Међу њима био и Матија Бан и његови потомци.

Моја кућа (то јест кућа мог прадеде) саграђена је 1921. Плац је купио 1913. године али није стигао да зида због рата. Овамо одмах испод Храма Светог Ђорђа према Хиподрому, а изнад данашњег Ада мола. Такви раднички кућерци били на обе стране тог брега, овамо према Хиподрому и онамо на другу страну према Сави, тамо где је данас Чукаричка падина. То се, Анђо, звало стара Чукарица.

Све то грађено око фабрике шећера, бродоградилишта и ковнице новца као извора прихода тих радничких породица.

Зато ја волим да додам и оно "црвена" поред стара Чукарица јер је заиста и била црвена са толиким радничким породицама радника у шећерани, бродоградилишту и ковници новца.


a sto ne bi, ako me pitas ozbiljno,...samo sto bih ti ja predlozila- ako me stavrno pitas-



Стварно те питам.

Хвала на савету, узимам га заиста врло озбиљно у разматрање и испитујем могућности.


jer ti imas obicaj da u 20 recenica ponavljas isto na par nacina.



Професионална деформација.

Увек у одељењу имаш неко дете које не капира шта си рекао па онда покушаваш једно те исто да објасниш на што више начина.

Неки би рекли да се то зове диференцирана настава али не бих ја ишао толико далеко.

shmoo shmoo 12:45 26.06.2023

Воз за Малу Крсну

newimprovedtadejus
shmoo

Али тај проблем са исељавањем млађег становништва (и старосном структуром) нема само Србија него читав Балкан и све земље Источне Европе па чак и оне које су одавно чланице Европске уније попут неких наших суседа.

И на то изгледа утиче много фактора који и нису баш само нека аутохтона специфичност Србије.


poljaci će taj problem rješiti nemoj da brineš.. ne znam za koji tačno broj godina, neki nevelik, prestižu UK po veličini privrede..
ovi im jelda već neko vrijeme solidno skute pridržavaju..
a za ostale.. ko zna.. ja bih očekivala da svi solidno pogaravimo u narednih 50 do 100 godina



За Пољаке не бринем.

Код њих је ионако стопа расизма и верске нетолеранције далеко изнад ове у Србији. Код Чеха, Мађара и Словака је то нешто слабије, али опет више него у Србији. Одбраниће се сви они од тамнопутих. Та Источна Европа.


За Немачку, Британију и Француску и још неке који спадају у најјаче играче Западне Европе већ у то нисам сигуран.

Могуће је сасвим да ће бити тако како кажеш.

(Риши Сунак им је у Британији дошао данас као некада нама у Србији Наташа Мићић после убиства Ђинђића.)

А Србија тешко да ће тако да прође.

Ти тамнопути не долазе у Србију да би у њој остали него иду даље ка вама у Западној Европи.

Ми смо им у Србији само транзитна станица. Нешто као Лапово за Железнице Србије.

( "Изем ти земљу, где год кренеш, неко Лапово!" - Жута, Гордана Михића )

А сада нам је још пристигло 200 хиљада Руса. Све млади високообразовани људи.

А бели и православни.

И мали број њих има намеру да иде даље, намеравају да остану у Србији. Већ су поотварали своје фирме, клубове, послују, раде, баве се културом и уметношћу итд.

Као они бели Руси у Србији после бољшевичке револуције.

Ено окачио сам тамо код Николоа линк...

А на 6 милиона маторог становништва Србије, новодошавших 200 хиљада младих и високообразованих драстично мења и образовну и старосну структуру становништва.





newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:51 26.06.2023

Re: Воз за Малу Крсну

shmoo

А Србија тешко да ће тако да прође.


ne znam, čitam da se i tu žale da nema vozača pa uvoze neke dal bješe Indonežane, pa Turci rade na radilištima pa sve tako..
ako je sad tako kako će biti za deset, pa dvadeset godina kad dečice bude još manje a potrebe da neko vozi, ruši, zida, prinosi nošu..
osim uz neko političko rješenje koje bi takav ishod strogo zabranilo (pa nek košta šta košta) prirodan ishod je pogaravljenje
promoter promoter 13:03 26.06.2023

Re: ,

shmoo
angie01

...
(Анђа ми се вазда смејала када поменем да сам се до своје 16. године живота купао у лавору, до пола и од пола. У Београду. )


sta su ovo, bajke i legende,..ja se nikada nikome nisam smejala sto se kupa u lavoru.




Јеси, јеси, Анђо... Зато што ми ни сада још увек не верујеш да моја стара улица у Београду на 7 километара од ЦЕНТРА ГРАДА још увек није имала спроведену канализацију ни 25 година, четврт века, после ослобођења од немачких окупатора.

Можда бисмо канализацију пре добили да су Немци остали, јебеш му матер?

Шалим се, шалим се, таман посла, какви Немци.

Нисам ти ја то узео за неко зло, Анђо, само га поменем као детаљ у тој још једној причи о Београду. А смејао сам се томе и смејем се и данас и ја.

Давно је то било, пре 6 година, па се ти и не сећаш... И не замерам ти. Него ја имам то дуго сећање... Често и непотребно и оптерећујуће највише за мене самог.


angie01

,
у овом малом уводу



Што би рекли, купао сам се у лавору, „до пола, од пола"

- kako se kupas Fato, kad nemas kupatilo?
- pa u lavoru, bona, kako bi?
- kako u lavoru?
- pa lepo, prvo donekle, pa onda odnekle.
- a nekle?




Nastajanje i nestajanje jedne mitologije (ЛИНК)



А шта ти, Анђо, мислиш за ово што ми предлажу Чарли и мој Кум?

Да ли бих могао у тој мојој будућој књизи о Београду да користим и неке моје текстове и коментаре које сам писао на Блогу Б92?



Što ne bi mogao!?
Boli te kita.
Ko to može da ti zabrani?
angie01 angie01 13:06 26.06.2023

Re: ,

То се, Анђо, звало стара Чукарица.


taso, ja dosta dobro oznajem BB,...za rzliku recimo od Zarkova, Miljakovca, Mirjeva, , Vidikovca, Rakovice.... svojvremeno nisam bas znala ni NBGD-ono, dodjs na zurku, neko te doveze, kad izajes iz zgrade, pojma nemas gde si,...sada, kada predjem most- lakne mi od onog haosa u starom gradu....mogu veci deo, ako ne i ceo, na sakape da savladam,...jedino me nerviraju blokovi, to mi je takva tresina,..al breta znam ljude, koji su u mogucnosti da kupe gajbe gde hoce, a obozavaju blokove, eto.

naravno, Zemun mi je bonbona, to me podseca na moju Vojvodinu i tu sam kod kuce.
promoter promoter 13:10 26.06.2023

Re: ,

newimprovedtadejus
angie01
para mi uši / grebe oči bukvalno, samo kažem..


sta ti bona, para usi i grebe oci?

a ne kazes samo, ti tetka imas neki problem, koji izivljavas, to radis.


izraz ful pojnt mi para uši i iskreno me zanima otkud, možda ne bi da znam otkud jer me vrv nervira što mi zvuči kao kljakav prevod našeg rekla sam šta sam rekla i tačka..
a problema vazda

i tom prilikom da se požalim na samo jedan.. sutra treba da mi dovezu pola tone šljunka i dekorativnog kamena u vrećama od po 25 kila..
nisu rekli al ako dovezu na paleti onda je praksa i da ostave na trotoaru i dalje neće da nose..
muža nema..
kontempliram kako da na skejtu možda prekotrljam nekako te vreće u dvorište..
i takvih i sličnih imam još jedno 50 problema ako bi neko da sluša

Kupi si ona mala kolica na dva točka koja imaju platformicu koja, kada su ručke vertikalno, leže na zemlju - poput onih u marketima na kojima se iz magacina dovoze gajbe piva, kole i slično.
Dakle, teret ne mora da se podiže, nego se ti džakčići lako nakotrljaju na platformicu.
Potom ručke nagmeš ka sebi - i odguraš u dvorište. Istovar je još lakši.
Suština je, dakle, da teret ne podižeš.
angie01 angie01 13:11 26.06.2023

Re: ,


Професионална деформација.


dobro da, zato ti i kazem, ako ces stvarno da pises, moras neki koncept, i da preradis komentare u neko efikasnu, sublimiranu verziju sa poAntom, inace ponavljanja-smaraju.
angie01 angie01 13:13 26.06.2023

Re: ,

Kupi si ona mala kolica na dva točka koja imaju platformicu koja, kada su ručke vertikalno, leže na zemlju


pa kvalitetna kolica za kupovinu imaju to stopalo ispod one platnene torbe, koja kada se skine, bukvalno budu ta kolica iz radnje/magacin- to sam joj i rekla.
shmoo shmoo 13:13 26.06.2023

Re: Воз за Малу Крсну

newimprovedtadejus
shmoo

А Србија тешко да ће тако да прође.


ne znam, čitam da se i tu žale da nema vozača pa uvoze neke dal bješe Indonežane, pa Turci rade na radilištima pa sve tako..
ako je sad tako kako će biti za deset, pa dvadeset godina kad dečice bude još manje a potrebe da neko vozi, ruši, zida, prinosi nošu..
osim uz neko političko rješenje koje bi takav ishod strogo zabranilo (pa nek košta šta košta) prirodan ishod je pogaravljenje



Јесте, у праву си... Али сви су ти у транзиту... Возачи, кувари,... Чекају док не оду даље... Немају намеру да остају.

А загарављење је ипак процес који дуже траје. И одвијаће се тамо где се ови транзитни кроз Србију коначно зауставе.

Иначе, не би имали ти транзитни ни толико посла у Србији у овом тренутку да ми немамо проблем друге врсте који се зове васпитање деце.

Неће ти транзитни кроз Србију ни имати тог привременог посла када ускоро сви ови мамини и татини размажени дебили међу Србима данас буду укапирали да више нема маме и тате да их издржавају док они књавају, висе на интрнету, играју игрице и проводе се са маминим и татиним парама у џепу.

(Много таквих се и запути на Запад све мислећи да тамо такође неће морати ништа да ради па се онда враћају у Србију где им је рокенрол по том питању. Златна омладина, јбг. има их много и међу овима које Анђа помиње како напуштају Србију... Али се онда враћају. Нема тамо маме и тате.)

А тренутно потребе тржишта рада у Србији изискују да ти транзитни раде нешто ( и њима то добро дође) док размаженим дебилима дође из дупета у главу.

Уз то, ето тих 200 хиљада неких нових "белих" Руса који хоће да раде, отварају бизнисе, остају овде...

Ем бели, ем православни.

На 6 милиона становника Србије њих 200 хиљада.

Уз то ваљано политичко решење које помињеш, Србија сигурно онда неће загаравити као те неке државе Западне Европе.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:01 26.06.2023

Re: Воз за Малу Крсну

shmoo

Уз то ваљано политичко решење које помињеш, Србија сигурно онда неће загаравити као те неке државе Западне Европе.


ja ne mislim da je valjano.. jeste se nekad teško navići na navike drugih posebno ako smo jako različiti ali po meni je onda ispravna politika da ih se nauči da poštuju pravila koje poštuje većina, a ponegdje možda i nešto prihvati njihovo..
tranzita što se tiče..
pa ne..
ne dolaze oni da rade na gradilištu i kao vozači jer nešto kao čekaju.. nego jer naših nema.. ako ti i odu doći će neki drugi..
njih ima da dođu..
a nama fali da rade..
neko će se rješenje morati naći i cjenim da će biti to garavo..
nije tako strašno, ako je postepeno i uz neki napor da se uklope sasvim je ok..
nije da je ta bijela koža neka prednost, naprotiv.. smrtac na ovom jakom suncu
promoter promoter 14:11 26.06.2023

Re: ,

angie01
Kupi si ona mala kolica na dva točka koja imaju platformicu koja, kada su ručke vertikalno, leže na zemlju


pa kvalitetna kolica za kupovinu imaju to stopalo ispod one platnene torbe, koja kada se skine, bukvalno budu ta koica iz radnje/magacin- to sam joj i rekla.

Nisu to ta kolica koje ti kažeš.
To su veoma prosta kolica, najsličnija ovima plavima (piše Bomber magacinska kolica) na LINKU.
angie01 angie01 14:43 26.06.2023

Re: ,

Nisu to ta kolica koje ti kažeš.


ma upravo su takva, kao ova cetvrta u prvom redu i sva slicna, znaci, samo je navucena torba preko, kada je skines, ostane ti takav okvir sa tockovima i stopalom- znam valjda, imam takva i koristila sam za slicne stvari, kao sto sam savetovala.
angie01 angie01 14:44 26.06.2023

Re: ,

https://twitter.com/i/status/1673204838539067393

dragi ljudi, narocito vi iz NS, pogledajte ovu srecicu i kupite krofne!

Krofne možete kupiti od 17 do 19 na adresi Veternička 51 Adice ili poslati poruku 161 na 3800.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:53 26.06.2023

Re: ,

promoter
angie01
Kupi si ona mala kolica na dva točka koja imaju platformicu koja, kada su ručke vertikalno, leže na zemlju


pa kvalitetna kolica za kupovinu imaju to stopalo ispod one platnene torbe, koja kada se skine, bukvalno budu ta koica iz radnje/magacin- to sam joj i rekla.

Nisu to ta kolica koje ti kažeš.
To su veoma prosta kolica, najsličnija ovima plavima (piše Bomber magacinska kolica) na LINKU.


a bre čarli pa onda mogu vala i nekog bošnju da dopeljam da mi prenese ako ću sad da idem i kolica da kupujem (inače znam na šta misliš, bila u kući dok su majste bile i jeste super stvar)..
ali update..
otkazali mi šljunak pa sad imam samo 250 kila da pretamburam preko grbače..
na stranu što mi otvara pitanje da sad opet tražim jebeni crni šljunak jer jelda kamen crn, mora crn šljunak a ne moš naći, i to ću tačno izgleda morati da idem iz temze rukama da vadim pa probiram crne, sreća kad nisam zametna pa ću lako..
eh da..

angie01 angie01 14:54 26.06.2023

Re: ,

koristila sam za slicne stvari


OVAJ RAD:)
gvozden1 gvozden1 15:22 26.06.2023

Re: ,

znači nepojmljivo je koliko je teško naći majstora opšte prakse

Meni ove šljive dosadile, a sve to opšte prakse radim džabe.
Daj vidi nešto:)
gvozden1 gvozden1 15:30 26.06.2023

Re: ,

, ali ne možemo onda sanjati o liderstvu regionskom sa sve tigrovom šarom ako za svakom komšiju imamo smrtnu zamjerku..
ne ide oboje..

A to lider, šta to znači, da si najveći, najjači, ili da se svima udvaraš pa da te svi vole?

Makedonci bre nisu Srbi.
Istorijski to jeste srpska oblast, ali iz davne istorije, gotovo je, Skoplje i Prilep više nisu srpske prestonice.


Čije su, neka se dogovore Bugari, Arnauti i Makedonci.

Više od sto godina razni su pokušavali da Makedonce ubede da su Srbi, i ne ide.

Zato, ćao, srećno i vama i Bugarima, vidite šta ćete jedni sa drugima.
promoter promoter 15:37 26.06.2023

Re: ,

newimprovedtadejus
promoter
angie01
Kupi si ona mala kolica na dva točka koja imaju platformicu koja, kada su ručke vertikalno, leže na zemlju


pa kvalitetna kolica za kupovinu imaju to stopalo ispod one platnene torbe, koja kada se skine, bukvalno budu ta koica iz radnje/magacin- to sam joj i rekla.

Nisu to ta kolica koje ti kažeš.
To su veoma prosta kolica, najsličnija ovima plavima (piše Bomber magacinska kolica) na LINKU.


a bre čarli pa onda mogu vala i nekog bošnju da dopeljam da mi prenese ako ću sad da idem i kolica da kupujem (inače znam na šta misliš, bila u kući dok su majste bile i jeste super stvar)..
ali update..
otkazali mi šljunak pa sad imam samo 250 kila da pretamburam preko grbače..
na stranu što mi otvara pitanje da sad opet tražim jebeni crni šljunak jer jelda kamen crn, mora crn šljunak a ne moš naći, i to ću tačno izgleda morati da idem iz temze rukama da vadim pa probiram crne, sreća kad nisam zametna pa ću lako..
eh da..


Ali!
Takva kolica bi trebalo uvek imati u kući.
A zauzimaju jako malo mesta.
shmoo shmoo 17:37 26.06.2023

Re: Воз за Малу Крсну

newimprovedtadejus
shmoo

Уз то ваљано политичко решење које помињеш, Србија сигурно онда неће загаравити као те неке државе Западне Европе.


ja ne mislim da je valjano.. jeste se nekad teško navići na navike drugih posebno ako smo jako različiti ali po meni je onda ispravna politika da ih se nauči da poštuju pravila koje poštuje većina, a ponegdje možda i nešto prihvati njihovo..
tranzita što se tiče..
pa ne..
ne dolaze oni da rade na gradilištu i kao vozači jer nešto kao čekaju.. nego jer naših nema.. ako ti i odu doći će neki drugi..
njih ima da dođu..
a nama fali da rade..
neko će se rješenje morati naći i cjenim da će biti to garavo..
nije tako strašno, ako je postepeno i uz neki napor da se uklope sasvim je ok..
nije da je ta bijela koža neka prednost, naprotiv.. smrtac na ovom jakom suncu


Кажем ти, није у питању да наших нема. Има него неће. Сви би одмах чим се роде да буду министри, тако их билдују васпитањем у кући. Чак и када су у питању занимања која се за наше услове у Србији одлично плаћају, наши клинци одбијају јер мора да се ради. А наши би да држе руке на буљи и да им лова, и то велика лова, пада са неба.

Гледам то свакога дана.

А за прилагођавање средини што кажеш...
Имам другара који је 15 година, од своје 18. године живео и радио у Лондону. Када га питам зашто се вратио у Србију, он поред свега што и иначе знамо као муке странца, чак и са британским пасошем, у Лондону као главни разлог наводи:

"Када сам видео првог пандура, оног традиционалног енглеског бобија, са турбаном Сика уместо чувеног шлема на глави, рекао сам себи, пали одавде, ово више није ово више место где си хтео да живиш."



bene_geserit bene_geserit 01:15 27.06.2023

Re: ,

nepojmljivo je koliko je teško naći majstora opšte prakse

Mi imamo jednog takvog (majstor Neša) koji nam je renovirao kupatilo, dvorište, ormane svuda po kući, menjao prozore i vrata, drvenariju na kući spolja, sređivao krov, sprinklere u dvorištu, montirao nam stvari iz Ikee, radio neke dečje projekte za školu, sadio drveće, trimovao drveće, provlačio elektriku za đakuzi kroz kuću, menjao vrata i mehanizam na garaži, menja nam belu tehniku kad dođe vreme, menjao osvetljenje po kući i još sve i svašta ne mogu da se setim.
Evo bio je prošle nedelje, zamenio mehanizam na neke 3-4 fioke koje se nisu više onako lepo zatvarale same, krečio neki zid gde je sin bio zalepo neka čuda pa skinuo, zatezao neka vrata što su krenula da zezaju, menjao neku bravu, zamenio neki protivpožarni alarm, i još mi pride podmazao na onoj vreći za udaranje tamo gde je feder jer je počelo da skiči kad duva jače vetar (dobro, to sam mogao i sam).
principessa_etrusca principessa_etrusca 02:24 27.06.2023

Re: ,

maksa83
Iz neke moje perspektive, koja može biti i skroz naopaka, ali je moja.
Drugu nemam.

Pa to je okej ali moraš da budeš svestan da tvoja perspektiva počinje od onog trenutka kada si se ovde doselio. Ja tvrdim da je ovo mesto "išlo negde", i da je u nekom trenutku skrenulo kod Albukerkija i sad je tu gde je - sa koncertom Baje Malog Knindže čijij je realni krajnji domet neka bogata provincijska svadba (*) i spotovi na nekoj opskurnoj radikalskoj televiziji. Problem je što je opskurna radikalska televizija postala mejnstrim televizija i mejnstrim milje. To je Diktirani Obrazac.

Gugluj Baja Mali Knindža koncert Beograd.

(*) Da budem pošten na poslednjoj provincijskoj svadbi na kojoj sam bio u Vranje je svirao bend iz Leskovac koji ušiva sve ove beogradske bendove koji sviraju po beogradskim svadbama i corporate žurkama.

Мени је увек интересантна перспектива странаца. Београд се баш допада скоро свима са којима сам разговарала, било да су то људи који су годинама долазили или само пролазили на путу негде друго и сви истичу посебну енергију града.

Људи иначе у сваком граду воле оно што је аутентично. Зубин Мехта, односно Мета, долази често због свог вишедеценијског посебног односа са Београдском филхармонијом и недавно се жалио да у свом хотелу, једном од луксузнијих, није могао да поједе мућкалицу (ЛИНК), аутентично српско јело.

У том светлу мени не сметају концерти народњака на местима где се изводи популарна музика у центру пошто је то најаутентичнија музика која се код нас изводи.

(Оно што ми снета је нпр. звучно загађење које производе трубачи на Кнезу и слажем се да није свако место за сваку музику.)
Milan Novković Milan Novković 07:41 27.06.2023

Re: ,

bene_geserit
nepojmljivo je koliko je teško naći majstora opšte prakse

Mi imamo jednog takvog (majstor Neša) koji nam je renovirao kupatilo, dvorište, ormane svuda po kući, menjao prozore i vrata, drvenariju na kući spolja, sređivao krov, sprinklere u dvorištu, montirao nam stvari iz Ikee, radio neke dečje projekte za školu, sadio drveće, trimovao drveće, provlačio elektriku za đakuzi kroz kuću, menjao vrata i mehanizam na garaži, menja nam belu tehniku kad dođe vreme, menjao osvetljenje po kući i još sve i svašta ne mogu da se setim.
Evo bio je prošle nedelje, zamenio mehanizam na neke 3-4 fioke koje se nisu više onako lepo zatvarale same, krečio neki zid gde je sin bio zalepo neka čuda pa skinuo, zatezao neka vrata što su krenula da zezaju, menjao neku bravu, zamenio neki protivpožarni alarm, i još mi pride podmazao na onoj vreći za udaranje tamo gde je feder jer je počelo da skiči kad duva jače vetar (dobro, to sam mogao i sam).

Pa šta tebi žena daje da radiš u slobodno vreme?!

Šala, Neša rocks
angie01 angie01 07:43 27.06.2023

Re: ,

У том светлу мени не сметају концерти народњака на местима где се изводи популарна музика у центру пошто је то најаутентичнија музика која се код нас изводи.


zeno, o cemu ti pricas, kninda ne peva narodnjake-najautenticniju muziku koja se kod nas izvodi:)))-neko prndeka nacoske huskacke narikace.

na Tasu su koncerete imali razni narodjnjaci- niko a nije rekao-uoci molim te razliku.


(Оно што ми снета је нпр. звучно загађење које производе трубачи на Кнезу и слажем се да није свако место за сваку музику.)


eto vidis kako razumes problematiku.
angie01 angie01 07:44 27.06.2023

Re: ,

radio neke dečje projekte za školu,



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:35 27.06.2023

Re: ,

principessa_etrusca

Мени је увек интересантна перспектива странаца. Београд се баш допада скоро свима са којима сам разговарала, било да су то људи који су годинама долазили или само пролазили на путу негде друго и сви истичу посебну енергију града.


pa dobro princezo al zar očekuješ da bi tebi rekli da im se ne dopada..
ne samo što si Beograđanka nego što si dosta očigledno i vrlo ponosna i osjetljiva na rodnu državu i grad..
pa zar bi ti radila drugačije..
na stranu sad i to što ih dosta dođe sa očekivanjem da je to sve na Balkanu tamni vilajet pa kao jao pa nije uopšte tako, baš je super (u poređenju s onim što sam očekivao)..
da se ljudima stvarno super sviđa onda bi i dolazili i tu živjeli pogotovo sada kad to jeste i realna mogućnost (remote work) i realna ušteda (Balkan je i dalje jeftiniji mada se taj gap zatvara)..
pa ne dolaze čak ni naši ljudi, čak ni oni nostalgični..
ja bih za Beograd rekla da ima energiju, nije dosadno mjesto al baš da kao jao svi se oduševe.. pa jbg, morali bi baš stvarno dosta da radimo na štočemu pa da izazivamo masovna oduševljenja
angie01 angie01 09:58 27.06.2023

Re: ,

sto se odusevljenja posetilaca tice i provedenih odmora onih iz dijaspore-kakvo rogobtno ime-je vise nego realno, jer ljudi koji ovd dodju naidju na neocekivano ljubazne ljude, koji govore engleski, pa nije problem komunikacija, oduseve se klopom, provodom- svuda je sve puno, muzika kakva hoces-....postoje vikend ture za provode iz Slovenije narocito,...onda, vide Evropski grad, a ko zna sta su ocekivali, sa prilicnom ponudom zanimljivih stvari, cak i u ovako neorganizovanom izdanju, jer moze mnogo bolje i kvalitetnije,...sad me mrzi da ispisujem,...BGD, a i neki drugi krajevi i mesta, bi ladno mogli da zive od turizma, samo da ima neko to da osmisli kako treba, al nikoga ne interesije, cak je ukinut i onaj turisticki centar u prolazu kod Albanije, u kome si mogao da dobijes sve informacije i pomoc oko apsolutno svega-ko je to pametan smatrao da ne treba- hebiga.

mogucnosti su vise nego dobre- da ponuda moze da bude eksluzivna samo sto niko nema sluha-znanja i volje- da to sve organizuje kako treba....sto je tuzno.

a ovi nasi sto dodju na odmor- samo se smeskaju i uzivaju u onome sto znaju da mogu da dobiju i popune rupa, plus emotivni deo, koji nije zanemarljiv,...sad sigurno bi se odusevljenje drsticno smanjilo, da moraju bilo sta da obave u gradskim sluzbama i to bi bilo dramaticno reteriranje,...ovako su samo nakaceni na infuziju, da cak i ne vide bas dobro onaj katastrofalno promenjen deo-bezumna rusenje, prljavstina, besmislena ruzna nova gradnja, shebavanje sa rekostrukcijama,..od svih, aamo je jedan ortak izlistao obe liste i sta valja i sta ne valja, sta je uspeo da uoci za dve nedelje boravka, koji su mu bili puni vidjenja sa dragim ljudima, pa je sve ostalo palo u treci plan....svi jos ponesu zalihe onoga cega nema tamo negde, a za sta nema zamene:).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:13 27.06.2023

Re: ,

angie01

mogucnosti su vise nego dobre- da ponuda moze da bude eksluzivna samo sto niko nema sluha-znanja i volje- da to sve organizuje kako treba....sto je tuzno..


e pa to je to.. da ima znanja i da ima volje moglo bi naravno..
ljudi kad odu u gradski turizam očekuju bar recimo 5 dobro osmišljenih mjesta za posjetu na kojima se može provesti po bar sat, dva..

tu bi onda bilo obavezno da se narodni muzej dovede u vozno stanje (da li je? nije bilo last time I checked a ja bi svoju djecu odvela).. isto i za mmu (jednom pokušala odvesti djecu, poljubila vrata sa porukom renoviramo cijelo ljeto, možda su sad ok?).. kuća cvijeća po meni bi bila hit (pridržite gvožđu a i gedžu)..
ne u smislu slavljenja nego baš pokazna vježba i upozorenje u šta zna da se izrodi kontrola javnog mnjenja (prevesti one poruke titu koje su išle uz štafete, to je pravo blago na tu temu).. muzej nikole tesla realno treba proširiti, baš baš je premealeno a organizacija nije baš da padneš u nosvest ali ajde..
jedna pristojna recimo riječna tura, možda izlet na slaše..
da se sredi muzej ćele kule (imaju nekog vodiča al dosta blijedo, prosto dođeš i ništa ti tu niko ne ispriča, ne objasni a to je opet blago pravo)..

u drugom koraku bi onda moralo da se poradi na prevozu da taj turista može da koristi javni saobraćaj, da razumije kako i gdje da stigne, pa kako i kartu da plati, to je i lokalcima uvijek nepoznanica..

ali osnovno je da imaš tih par destinacija sa par sati sadržaja da možeš to lako i jednostavno da vidiš..
sad kako je nije lako ni lokalcima a kamo li nekom ko ni da bekne jezik ne zna..

a onda tek u nekom desetom koraku bi možda nekad bilo para i da se okreči, okrpi..
ali dobro.. za to sve realno treba para i vremena.. srediti muzeje bi stvarno morali da mogu al jbg
nikvet pn nikvet pn 10:36 27.06.2023

Re: ,

principessa_etrusca

(Оно што ми снета је нпр. звучно загађење које производе трубачи на Кнезу и слажем се да није свако место за сваку музику.)


Тако је, не може свака музика свуда. Али...

Ако проширимо видик од Медисон Сквер Гардена до Миланске Скале... Јицак Перлман добродошао је у оба али Шакира у Скалу, хм, не баш. А зашто? Као што некоме смета Книнџа на Ташу исто тако некоме смета и Шакира у Скали. Културолошка релација је иста али моћ одбране није. Скалу је створио, држи, брани - и одбрани - стари аристократски капитал. А Таш? Њега брани дух Круга Двојке али чиме? Празном пушком. Није се одбранио од урбицида у језгру па неће ни Таш од Книнџе.
angie01 angie01 10:38 27.06.2023

Re: ,

bar recimo 5 dobro osmišljenih mjesta za posjetu na kojima se može provesti po bar sat, dva..


dobro, ne preteruj, ima i vise od 5.
kuća cvijeća po meni bi bila hit


kuca cevca je hit i bez bolje propagande- koju bi neko pametan napravio do dzadza,...a muzej Jugoslavije ima najbolju ponudu i kustose, pa je i posecenost dobra- al to niko ne propagira kako treba...s obzirom da tamo moras ciljano da ides, nije ti usput.

jos da kazem za prevoz- to moze samo nevidjeni kreten da tako shebe sve i Z stanice, i autobusku i gradski prevoz, a vidim i aerodrom- znaci- ludaci.

za ovo drugo mi treba vise vremna da napisem- mogucnosti su vise nego dobre,, al kao sto rekoh, nema ko to da oslmisli, jer vlasti nisu zainteresovane, a ne zato sto neko ne bi znao.
angie01 angie01 10:44 27.06.2023

Re: ,

А Таш? Њега брани дух Круга Двојке али чиме? Празном пушком. Није се одбранио од урбицида у језгру па неће ни Таш од Книнџе.


dragi moj, u krugu dvojke, koji je toliki trn u oku svima- zive najgore barabe, sve su zaposeli i stanove i lokale, sve, kao i Vracar- da ne bude opet zloupotrebljeno, ne govorim u elitistickom smislu, nego brate u bejzik ocuvanju gradskog zivota- pa ih tako bole prepone-to je stvar gradske uprave, da vodi racuna o gradu, al su i u toj upravi, isti takvi, o tome se radi,...i jos, Sakira mozda peva neki tres, al ne narice nacoske huskacke poklice, sto fakat nije ni za Ibarsku.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:49 27.06.2023

Re: ,

angie01
bar recimo 5 dobro osmišljenih mjesta za posjetu na kojima se može provesti po bar sat, dva..


dobro, ne preteruj, ima i vise od 5.



koja?
ja bukvalno znam samo jedno da ispunjava standardna očekivanja i to muzej Nikole Tesle..
ništa drugo..
pa ljudi vode goste na mjesta tipa kafana na staroj ski stazi al to ipak nije standardna turistička ponuda.. valjda ne moram da objašnjavam zašto..
šta sam propustila?
gdje turista u BG koji nema lokalnog domaćina može da ode i da dobije neku standardnu turističku ponudu? alternativno gdje bi mogao da ode i da se super provede mada ponuda uopšte nije standardna?
angie01 angie01 11:06 27.06.2023

Re: ,

gdje turista u BG koji nema lokalnog domaćina može da ode i da dobije neku standardnu turističku ponudu?


u turistickom savezu,...moze da uplati i obilazak helikoptreom, voznju brodom,...a ono sto se vodi je Kalemegdan, centar sa svim znamenitim objektima, konak knjeginje Ljubice, crkve, Skadarlija, muzeji-rekoh vec, najbolju ponudu ima muzej Jugoslavije,..a bogami i Ceptereov u Knezu, Etnografski, muzej Primenjene, muzej Moderne na uscu,...vodi se na Avalski toranj, pa u lagum, Zemunski kej,...Dom omladine ima svako vece neki rogram,...steta sto recimo nema tura sa kartom za pozoriste na kraju- pozoriste na Terazijama ima svetski repertoar, a neke predstave su u odlicnoj produkciji, stranci ne moraju da znaju jesik, jer su poznati komadi, koji se mahom pevaju i igraju na sceni,...ovo na prvu loptu...
angie01 angie01 11:13 27.06.2023

Re: ,

ti u Beogradu mozes da kupis replike srednjovekovnog nakita u srebru, a to niko ne zna, niti promovise, ja isto tako ne znam, kako je moguce da nema prodavnica sa recimo pirotskim cilimima, frulicama, malim replikama gusli,...dopisi,...i recimo, u Cunicevom sokacetu je distrikt dizajnera, pa mamicuvam, zato turiste ne vodite tamo da kupe nesto lepo originalno i mnogo jeftinije nego sto bi to bilo kod njih, kao sto se to svuda u svetu radi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:58 27.06.2023

Re: ,

angie01
gdje turista u BG koji nema lokalnog domaćina može da ode i da dobije neku standardnu turističku ponudu?


u turistickom savezu,...moze da uplati i obilazak helikoptreom, voznju brodom,...a ono sto se vodi je Kalemegdan, centar sa svim znamenitim objektima, konak knjeginje Ljubice, crkve, Skadarlija, muzeji-rekoh vec, najbolju ponudu ima muzej Jugoslavije,..a bogami i Ceptereov u Knezu, Etnografski, muzej Primenjene, muzej Moderne na uscu,...vodi se na Avalski toranj, pa u lagum, Zemunski kej,...Dom omladine ima svako vece neki rogram,...steta sto recimo nema tura sa kartom za pozoriste na kraju- pozoriste na Terazijama ima svetski repertoar, a neke predstave su u odlicnoj produkciji, stranci ne moraju da znaju jesik, jer su poznati komadi, koji se mahom pevaju i igraju na sceni,...ovo na prvu loptu...


pa ja kažem minimum sat, dva standardne ponude a ti kažeš da idu u Konak Kneginje Ljubice i na zemunski kej..
pa jeste, taman kad su na keju možemo da im damo i da podjele karte nepropisno parkiranim pa ako naiđe gazda i stane da ih taba taman imaju i autentično iskustvo iz prestonice..
i cepterov muzej..
aman..
nikvet pn nikvet pn 12:04 27.06.2023

Re: ,

newimprovedtadejus

BG koji nema lokalnog domaćina


Е то. Тога свуда нормално има. А у Београду ето нема. А зашто?

Постоји некакав још од антике универзални дух урбаности који се преноси с колена на колено. Нажалост, у Београду и Србији једноставно је посечен сјесени '44/45. Претекле урбане душе остављене су да саслужују али не и да одлучују. Инерција урбаности потрајала је неколико деценија и лагано истопила. Потом су на одлучујућа места дошли наследници чији су дедови крали стоку ситнога зуба. Нису градили ни свињце и торове а унуцима оставили да кроје метрополу. Звечећа породична празнина у глави удавила је велеград. И још много наоколо.

Ово моје виђење молим да се не схвати као старт жучне дискусије већ као симптоматологија која логично доводи до етиолошке дијагнозе (можда и погрешне). Опростите ми на професионалној деформацији која захтева неемоционални приступ. Увек је непријатно саопштити устрепталом власнику да његов љубимац болује од канцера дебелог црева.
predatortz predatortz 12:12 27.06.2023

Re: ,

Постоји некакав још од антике универзални дух урбаности који се преноси с колена на колено. Нажалост, у Београду и Србији једноставно је посечен сјесени '44/45


I to je to!

angie01 angie01 13:37 27.06.2023

Re: ,

pa ja kažem minimum sat, dva standardne ponude a ti kažeš da idu u Konak Kneginje Ljubice i na zemunski kej..


sta si sad rekla???...pa ima vise od sat dva, ja ti rekla kako izgleda tura otprilike, ti ni Kalemegdan ne mozes da obidjes bez sat, a ne ostalo, o cemu pricas?
i cepterov muzej..
aman..


sta aman-ima impozantnu kolekciju, impozantnu i dostupnu, za razliku od drugih muzeja, galerija,-sigurno nisi niti bila, niti znas gde je, niti se razumes- nesto iznad je Kuca Legata, koja ima isto odlicne postavke, pa galerija Fresaka, Sanu, Kolarca, Akademije, Kulturnog centra i jos gomila drugih...

ti ocigledno pojma nemas sta je sve ponuda u Bgdu, ni sta bi mogla sve da vidis i naucis....
angie01 angie01 13:42 27.06.2023

Re: ,

predatortz
Постоји некакав још од антике универзални дух урбаности који се преноси с колена на колено. Нажалост, у Београду и Србији једноставно је посечен сјесени '44/45


I to je to!



stvarno ste naporni sa tom vasom mantrom,..jao, pre 44.45. je bila bas ono urbana i kulturna ponuda bolja nego od sezdesetih do devedesetih, ajde molim te....pa samo festivale i kulturna dogadjanja da nabrojim, gde su dolazila svetska imena, pa da zavrsimo pricu, a ne sve ostalo,...ko neke ste babe narikace postali sa tim predratnim tracem. Beograd je nekada svetla bacao daleko!...ups, ovo redator ne razume, al ne znam kako bi isto rekao Dzoni.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:50 27.06.2023

Re: ,

angie01
pa ja kažem minimum sat, dva standardne ponude a ti kažeš da idu u Konak Kneginje Ljubice i na zemunski kej..


sta si sad rekla???...pa ima vise od sat dva, ja ti rekla kako izgleda tura otprilike, ti ni Kalemegdan ne mozes da obidjes bez sat, a ne ostalo, o cemu pricas?
i cepterov muzej..
aman..


sta aman-ima impozantnu kolekciju, impozantnu i dostupnu, za razliku od drugih muzeja, galerija,-sigurno nisi niti bila, niti znas gde je, niti se razumes- nesto iznad je Kuca Legata, koja ima isto odlicne postavke, pa galerija Fresaka, Sanu, Kolarca, Akademije, Kulturnog centra i jos gomila drugih...

ti ocigledno pojma nemas sta je sve ponuda u Bgdu, ni sta bi mogla sve da vidis i naucis....


ja se izvinjavam, zaista ne znam šta sprečava horde turista da plate kartu za Beograd..
istina standardno je bar pet puta skuplja nego za bilo koju drugu evropsku prestonicu al isplati se, jer kad dođu od konaka do fenomenalne ponude cepter muzeja ima pamet da im stane..
bukvalno smjeotresno šta ti pišeš.. cepter.. muzej.. da dođu.. da nauče..
ma čobani, budale
angie01 angie01 14:09 27.06.2023

Re: ,

ja se izvinjavam, zaista ne znam šta sprečava horde turista da plate kartu za Beograd..
istina standardno je bar pet puta skuplja nego za bilo koju drugu evropsku prestonicu al isplati se, jer kad dođu od konaka do fenomenalne ponude cepter muzeja ima pamet da im stane..
bukvalno smjeotresno šta ti pišeš.. cepter.. muzej.. da dođu.. da nauče..
ma čobani, budale


evo, da ponovim ovu tvoju uobicajenu navalu nicega, sa idejom da si nesto specijalno rekla,...nabrojala sam gomilu stvari na tvoju tvrdnju da nema ni 5 necega znacjnog za videti u punudi- sto je nevidjena glupost, znaci bez vodica iz slobodne setnje ima 50, ja ti navedem da postoji turisticki savez koji vodi ture iz vazduha, sa zemlje i vode i navedem gde te otpilike vode, onako iz glave, bez da gledam intinerer, koji postoji, navedem da imas i taj cepterov muzej-pored ostalih poznatijih koje sam isto navela- koji ima impozantnu kolekciju, na sta ti krenes da se treskas, jer ni ne znas o cemu pricam, niti se ocigledno, razumes u vrednost onoga sto neko moze tamo da vidi, znaci, idi bre ljankaseljo, meni je ovo tvoje uporno nastupanje da sve znas bolje i sa kompleksom da sve osporavas i smesno i jadno.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:21 27.06.2023

Re: ,

angie01
ja se izvinjavam, zaista ne znam šta sprečava horde turista da plate kartu za Beograd..
istina standardno je bar pet puta skuplja nego za bilo koju drugu evropsku prestonicu al isplati se, jer kad dođu od konaka do fenomenalne ponude cepter muzeja ima pamet da im stane..
bukvalno smjeotresno šta ti pišeš.. cepter.. muzej.. da dođu.. da nauče..
ma čobani, budale


evo, da ponovim ovu tvoju uobicajenu navalu nicega, sa idejom da si nesto specijalno rekla,...nabrojala sam gomilu stvari na tvoju tvrdnju da nema ni 5 necega znacjnog za videti u punudi- sto je nevidjena glupost, znaci bez vodica iz slobodne setnje ima 50, ja ti navedem da postoji turisticki savez koji vodi ture iz vazduha, sa zemlje i vode i navedem gde te otpilike vode, onako iz glave, bez da gledam intinerer, koji postoji, navedem da imas i taj cepterov muzej-pored ostalih poznatijih koje sam isto navela- koji ima impozantnu kolekciju, na sta ti krenes da se treskas, jer ni ne znas o cemu pricam, niti se ocigledno, razumes u vrednost onoga sto neko moze tamo da vidi, znaci, idi bre ljankaseljo, meni je ovo tvoje uporno nastupanje da sve znas bolje i sa kompleksom da sve osporavas i smesno i jadno.


al što se onda žališ kako nema ko i ne umije kad evo ispade ne da ima nego preliva, ture iz kako kažeš vode, vazduha i sa zemlje (ovo ti je odlično) pa pregršt muzeja, ponuda fenomelana (samo seljaci ne dobacuju)..
na šta se onda žališ gore to ne kapiram
angie01 angie01 14:29 27.06.2023

Re: ,

al što se onda žališ kako nema ko i ne umije kad evo ispade ne da ima nego preliva, ture iz kako kažeš vode, vazduha i sa zemlje (ovo ti je odlično) pa pregršt muzeja, ponuda fenomelana (samo seljaci ne dobacuju)..





na šta se onda žališ gore to ne kapiram


zato sto je sada gore nego sto je bilo, umesto da je bolje,...a mogucnosti su velike, neko drugi ni od cega napravi nesto, a ti imas i ne postujes,..eto to sam rekla.

a evo ti da vidis sta si pljuvala i nipodastavala,...mada mi je sumnja da ces da razumes, veca od nade,

ZEPTER MUZEJ
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:39 27.06.2023

Re: ,

angie01

a evo ti da vidis sta si pljuvala i nipodastavala,...mada mi je sumnja da ces da razumes, veca od nade,

ZEPTER MUZEJ


pogledala sam naravno i kad si prvi put rekla..
ne znam zašto su odabrali da se nazovu muzej a ne galerija slika ali ok..
očekivati da neko iskoristi par dana odmora, kupi kartu, plati smještaj i dođe u taj Beograd a ne nijednu drugu od stotina i hiljada mjesta samo u Evropi (pretpostavimo da iz nekog razloga želi da dođe baš u EVropu).. e dakle sve to da uradi da bi pogledao izložbu slika u Zepter muzeju..
ne znam zašto..
jel mermer i mesing to što treba da impresionira? ili cepterova karijera ratnog profitera? ili nešto treće?
to je po tebi turistička ponuda Beograda za diku i ponos?
ne znam šta bih kazala a da ne bude opet ju kak si zla
angie01 angie01 15:15 27.06.2023

Re: ,

e dakle sve to da uradi da bi pogledao izložbu slika u Zepter muzeju..
ne znam zašto..
jel mermer i mesing to što treba da impresionira?


pa ti si jos i glupa,...ko je rekao da neko treba da dodje zbog tog muzeja, spomenut je samo kao jedan detalj za pogledati- kada si vec tu, a ako si ti videla samo mermer i mesing od onog bogatog umetnickog fundusa, onda nemoj ni da se kacis za teme kojima nisi dorasla, pa makar bila i samo losom namerom terana.
to je po tebi turistička ponuda Beograda za diku i ponos?


isto mi nije jasno, zasto najvece gluposti koje smislis ponovis vise puta, pa dovoljno idiotski zvuci jos prvi put.

...isto sam primetila, kako od 50 vaznih stvari, obicno izvuces neku sporednu, koja ti deluje kao najbolji primer za to sto si nauimla da kao podhebevas i onda insistiras do prekosutra na toj nakaradnoj konstrukciji-znaci, taj Zepter Muzej-verovatno napravljen da bi se lova oprala- ima impozantu kolekcuju vezanu za nasu umetnost, koja jeste nesto sto treba videti, kada si vec u Beograd dosao....to sto ti o tome pojma nemas, pa si morala da pogledas informativno o cemu se radi, kada sam ja pomenula, je samo dokaz da pojma nemas ni o cemu prias, ali si ipak uporna da znas bolje:)))...ko i svaka ljankasera.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:21 27.06.2023

Re: ,

angie01

...isto sam primetila, kako od 50 vaznih stvari, obicno izvuces neku sporednu, koja ti deluje kao najbolji primer za to sto si nauimla da kao podhebevas i onda insistiras do prekosutra na toj nakaradnoj konstrukciji-znaci, taj Zepter Muzej-verovatno napravljen da bi se lova oprala- ima impozantu kolekcuju vezanu za nasu umetnost, koja jeste nesto sto treba videti, kada si vec u Beograd dosao....to sto ti o tome pojma nemas, pa si morala da pogledas informativno o cemu se radi, kada sam ja pomenula, je samo dokaz da pojma nemas ni o cemu prias, ali si ipak uporna da znas bolje:)))...ko i svaka ljankasera.


pa nisam ja izvukla nego ti? pa okačila i link?

da si bar odabrala konak pa i da se proguta al konak pati od čega i ostali sadržaj - potpuno odsustvo bilo kakvog pokušaja da se posjetiocu dočara gdje su uopšte došli i šta bi tu trebali da vide..
al dobro..
nije mi cilj da dodatno uvaljavam u govna.. ako bude sreće i to će se jednog dana poromjeniti, ako ne ima i gorih stvari na svijetu i vrlo su rijetke zemlje koje svoje kulturno nasljeđe umiju da upakuju u turističku ponudu..
na kraju bi čak moglo i da se argumentuje da je to možda i dobro, turizam svakako nije bez eksternalija..

ostalog što se tiče ako ti je plezir da kao pokušavaš mene nešto da vrijeđaš udri.. nije da stičem neku novu sliku o tebi koju dosad nisam imala
angie01 angie01 15:34 27.06.2023

Re: ,

pa nisam ja izvukla nego ti? pa okačila i link?


ja sam pomenula, a ti izvukla da heklas svoje gluposti, pa ti ja jos stavila link, da vidis o cemu se radi, da se ne brukas dalje.


da si bar odabrala konak pa i da se proguta al konak pati od čega i ostali sadržaj - potpuno odsustvo bilo kakvog pokušaja da se posjetiocu dočara gdje su uopšte došli i šta bi tu trebali da vide..


opet lupetas,

U Konaku je postavljena stalna izložba Enterijeri beogradskih građanskih kuća 19. veka, počev od orijentalnih (turskih), do uticaja srednje (bidermajer) i zapadne Evrope (neobarok, neorokoko, Napoleon III, altdojč stil). Sala pod svodovima u podrumu Konaka, je izuzetna ambijentalna celina u kojoj Muzej grada Beograda organizuje izložbe, predavanja, muzičke večeri i promocije.



ostalog što se tiče ako ti je plezir da kao pokušavaš mene nešto da vrijeđaš udri.. nije da stičem neku novu sliku o tebi koju dosad nisam imala


ma boli me dupe da te vredjam, ili bilo koga drugog, kao i za tvoje misljenje o meni, mislim, ko si to pa ti, da bi me nesto iteresovalo specijalno-ti si jako smesan lik, koji se namece nekim navodnim znanjem i superiornim nestonesto, a samo si bezobrazna histericna tetka, koja prodje muda za bubrege...moje ophodjenje prema tebi, je posledica tvog bezobrazluka prema meni, a ne nesto drugo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:44 27.06.2023

Re: ,

angie01
pa nisam ja izvukla nego ti? pa okačila i link?


ja sam pomenula, a ti izvukla da heklas svoje gluposti, pa ti ja jos stavila link, da vidis o cemu se radi, da se ne brukas dalje.


da si bar odabrala konak pa i da se proguta al konak pati od čega i ostali sadržaj - potpuno odsustvo bilo kakvog pokušaja da se posjetiocu dočara gdje su uopšte došli i šta bi tu trebali da vide..


opet lupetas,

U Konaku je postavljena stalna izložba Enterijeri beogradskih građanskih kuća 19. veka, počev od orijentalnih (turskih), do uticaja srednje (bidermajer) i zapadne Evrope (neobarok, neorokoko, Napoleon III, altdojč stil). Sala pod svodovima u podrumu Konaka, je izuzetna ambijentalna celina u kojoj Muzej grada Beograda organizuje izložbe, predavanja, muzičke večeri i promocije.


pa ajde još jednom da te pitam..
prvo kažeš da ništa ne valja jer nema znanja, ne umiju da naprave..
pa kažeš ne ne, ima šta da se vidi samo eto nije kao prije, prije je bilo bolje..
sad opet i konak je super, vrh sam..
pa koliko puta ukrug i to za nešto za šta kažeš da si nekakav valjda znalac da ne kažem ekspert?

standardna turistička ponuda (peti put valjda objašnjavam al ok) podrazumijeva da je sadržaj preveden i da je ponuđeno dovoljno sadržaja da posjetiocu bude interesantno bar sat, dva..
dakle ne može evo stavili smo slike i vitrinu, imamo i dva i po eksponata, kod vrata stoji jedna smorena tetka i jedan mladac koji natuca engleski, šta bi ste još teli..
e dakle ako je to oblast za koju se ti namećeš kao znalac..
kako zaboga možeš da govoriš da je to kako je odlično, dika i ponos pa bio tretman konaka ili cepterova izložba slika..
ja kao običan posjetilac vidim da to nikako nije odlično i svakako može bolje..
ti kažeš da si ekspert al nigdje trunke konstruktivnog preloga šta bi ipak trebalo promjeniti..
stičem utisak da je tebi neka hrana vječno natprđivanje uprazno sa obaveznim lajanjem, ujedanjem i propratnim kerećim sadržajem..
moraću se više potruditi da strogo zaobilazim
angie01 angie01 16:01 27.06.2023

Re: ,

pa ajde još jednom da te pitam..
prvo kažeš da ništa ne valja jer nema znanja, ne umiju da naprave..
pa kažeš ne ne, ima šta da se vidi samo eto nije kao prije, prije je bilo bolje..
sad opet i konak je super, vrh sam..
pa koliko puta ukrug i to za nešto za šta kažeš da si nekakav valjda znalac da ne kažem ekspert?


evo, ko bi znao da odgovori na ovo tvoje vrcenje u krug glupostima- neka kaze.
ja nisam rekla da je konak super, osporila sam da nema nista u njemu, kako si ti tvrdila,..znaci, sporila sam sve sto si nadobudno ovde drobila, jer nista od toga nije tacno i ti pojma nemas o cemu pricas, samo bi protivurecila i omalovazavala, jer lecis komplekse.


kako zaboga možeš da govoriš da je to kako je odlično, dika i ponos pa bio tretman konaka ili cepterova izložba slika..


znaci, jos jednom-polako,... ja to nisam ni rekla, sporila sam samo ono sto si ti tvrdila, a sto nije istina, jer ocigledno nemas pojma.


ja kao običan posjetilac vidim da to nikako nije odlično i svakako može bolje..


pa ti ocigledno nisi bila ni u jednom od tih zdanja o kojima pricamao- o zepteru nisi pre ni znala da postoji,...a ja sam rekla da je nekada bilo sve bolje osmisljeno da je sada gore, a da moze, da neko ima sluha, da se stvari dovedu u red, s obzirom na veliki broj turista, koji ovde dolaze....znaci, ne izvrci i ne interpretiraj me.


stičem utisak da je tebi neka hrana vječno natprđivanje uprazno sa obaveznim lajanjem, ujedanjem i propratnim kerećim sadržajem..


ovo ti je nesto autobiografski, jer koliko citam, ti si skocila da lajes uprazno-ne samo meni, nego i na drugim blogovima-drugima,...to ti je neka terapija, sta li, ono svima spocitavas sve sto su rekli, sve znas bolje i to jos nekim nadobudnim izdrkavanjem, a sustinski si isprazna frustrirana ljanksera- toliko.
maksa83 maksa83 16:52 27.06.2023

Re: ,

Мени је увек интересантна перспектива странаца. Београд се баш допада скоро свима са којима сам разговарала, било да су то људи који су годинама долазили или само пролазили на путу негде друго и сви истичу посебну енергију града.

I ja rado gledam po jućubima strance koji dođu u Beograd i kako ga oni vide, i mahom su u fazonu UAU vidi ove stare lepe zgrade po Knezu, UAU vidi ovu tvrđavu (za Kališ) ... dok ne dođu do hrane, onda jedu s prsti i mumlaju kakojeovodobro. Zanimljiva mi je bila i perspektiva nekog lutajućeg Rusa koji je primetio da se srpski očevi mnogo više bave svojom decom od ruskih.

У том светлу мени не сметају концерти народњака на местима где се изводи популарна музика у центру пошто је то најаутентичнија музика која се код нас изводи.

Pa nije neko pustio Silvanu Armenulić u sred Kneza nego Baju Malog Knindžu na Tašmajdanu, a ako je Baja Mali Knindža najautentičnija muzika koja se kod nas izvodi onda da se svi napijemo varikine i ispolegamo.

Inače, meni je zanimljiva i perspektiva SNS i drugih desničarskih perjanica - eno slikaju se na koncertu i likuju kako su "resetovali krug dvojke".

angie01 angie01 17:11 27.06.2023

Re: ,


Inače, meni je zanimljiva i perspektiva SNS i drugih desničarskih perjanica - eno slikaju se na koncertu i likuju kako su "resetovali krug dvojke".


pa ja tvrdim da oni i neki ovde sa bloga- mrze Beograd, sa nekim predrsudama lupetaju nesto, svi zajedno su srecni, sto su Beograd poseljacili, skenjali mu idnetitet za koji nisu ni vezani, niti ga razumeju,...otuda i kridza na Tasu-to im je blisko, otuda i oni jednako krindza murali zlocinaca po centru, stadionima, to je njihov ambijent....ruse sve sto ih podseca na neki drugaciji zivot i obicaje.
gvozden1 gvozden1 19:35 27.06.2023

Re: ,


Pa nije neko pustio Silvanu Armenulić u sred Kneza nego Baju Malog Knindžu na Tašmajdanu

Čekaj, da li sam razumeo?

Kažeš, ok je Silvana u Knezu, ali nije ok Baja na Tašmajdanu?

Silvana u Knezu, ako sam dobro razumeo, a kako bi drugačije pošto je mrtva, to bi bilo nešto tipa ulični svirači, tipa muzika iz lokala, nešto za sav narod koji šeta knezom, i što predstavlja Beograd, Srbiju.

Ako je to, onda je bolje Baja na Tašmajdanu, nego Silvana u Knezu.

Baja ma Tašmajdanu je koncert, događaj sad pa ko zna kad, događaj za ljude koje to zanima, dođu plate karte, odslušaju i ćao, nema više.

Silvana u Knezu je reprezntovanje grada, države, a ne bih baš rekao ni da ona jeste reprezent, ni da je dobro ako jeste.

U Knezu bi, ako dobro razumem šta znači to "u Knezu" mogla jedna druga žena, skoro sam je pominjao pa da ne preteram, ili recimo onaj Predatorov Tuzlak što ga Als ne voli, ono Kulin Ban :)

Silvana je bila pevaljka, uz svo uvažavanje talenta.
promoter promoter 19:39 27.06.2023

Re: ,

gvozden1

Pa nije neko pustio Silvanu Armenulić u sred Kneza nego Baju Malog Knindžu na Tašmajdanu

Čekaj, da li sam razumeo?

Kažeš, ok je Silvana u Knezu, ali nije ok Baja na Tašmajdanu?

Silvana u Knezu, ako sam dobro razumeo, a kako bi drugačije pošto je mrtva, to bi bilo nešto tipa ulični svirači, tipa muzika iz lokala, nešto za sav narod koji šeta knezom, i što predstavlja Beograd, Srbiju.

Ako je to, onda je bolje Baja na Tašmajdanu, nego Silvana u Knezu.

Baja ma Tašmajdanu je koncert, događaj sad pa ko zna kad, događaj za ljude koje to zanima, dođu plate karte, odslušaju i ćao, nema više.

Silvana u Knezu je reprezntovanje grada, države, a ne bih baš rekao ni da ona jeste reprezent, ni da je dobro ako jeste.

U Knezu bi, ako dobro razumem šta znači to "u Knezu" mogla jedna druga žena, skoro sam je pominjao pa da ne preteram, ili recimo onaj Predatorov Tuzlak što ga Als ne voli, ono Kulin Ban :)

Silvana je bila pevaljka, uz svo uvažavanje talenta.

Šta to toliko smeta kod toga Baje?
Što pominje Srbe u pesmama ili šta?
Ima li neki njegov tekst da neko postavi pa da diskutujemo?
Ja te njegove tekstove ne znam, ali vidim da se neki baš zgražavaju.
U čemu je tu fazon?
Osim što smeta što je Srbin?
gvozden1 gvozden1 19:47 27.06.2023

Re: ,


Šta to toliko smeta kod toga Baje?
Što pominje Srbe u pesmama ili šta?
Ima li neki njegov tekst da neko postavi pa da diskutujemo?
Ja te njegove tekstove ne znam, ali vidim da se neki baš zgražavaju.
U čemu je tu fazon?
Osim što smeta što je Srbin?

Ne volim te Alija
Zato što si balija.

Toliko znam.
Divna pesma:)

Daj bre ne zezaj.
bene_geserit bene_geserit 23:34 27.06.2023

Re: ,

Jel me to oči varaju ili je ex-moderatorka Anđa obrisala moj komentar gde sam lepo rekao kako od Kuće cveća napraviti turističku atrakciju (otvoriti kovčeg i prodavati kočiće na ulazu i pravo da se isti zabodu gde već treba da se ovaj ne povampiri).
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:34 28.06.2023

Re: ,

newimprovedtadejus
principessa_etrusca

Мени је увек интересантна перспектива странаца. Београд се баш допада скоро свима са којима сам разговарала, било да су то људи који су годинама долазили или само пролазили на путу негде друго и сви истичу посебну енергију града.


pa dobro princezo al zar očekuješ da bi tebi rekli da im se ne dopada..
ne samo što si Beograđanka nego što si dosta očigledno i vrlo ponosna i osjetljiva na rodnu državu i grad..
pa zar bi ti radila drugačije..
na stranu sad i to što ih dosta dođe sa očekivanjem da je to sve na Balkanu tamni vilajet pa kao jao pa nije uopšte tako, baš je super (u poređenju s onim što sam očekivao)..
da se ljudima stvarno super sviđa onda bi i dolazili i tu živjeli pogotovo sada kad to jeste i realna mogućnost (remote work) i realna ušteda (Balkan je i dalje jeftiniji mada se taj gap zatvara)..
pa ne dolaze čak ni naši ljudi, čak ni oni nostalgični..
ja bih za Beograd rekla da ima energiju, nije dosadno mjesto al baš da kao jao svi se oduševe.. pa jbg, morali bi baš stvarno dosta da radimo na štočemu pa da izazivamo masovna oduševljenja

Нису то никакви странци који имају потребу да мени ласкају и улизују ми се, нити сам ја баш много осетљива на Београд и Београђане којима видим и знам многе мане. Ја сам у ствари прилично индиферентна када је Београд у питању.

Говорим о странцима који нама често пролазе испод радара, о Грцима, Бугарима и Турцима који у Београду проналазе нешто њима блиско, о Немцу који је пословно долазио у Београд, па први следећи одмор одлучио да проведе на Ади, или о Јапанцу који је на један дан долетео из Беча да види у музеј Николе Тесле.

Београд није Таљин, Виљнус или Букурешт у које западњаци иду због јефтиног провода и прилично јефтиног секса, већ нуди садржаје заиста различитим демографијама и то га сврставва у ранг занимљивијих градова у Европи.
predatortz predatortz 07:23 28.06.2023

Re: ,


Kažeš, ok je Silvana u Knezu, ali nije ok Baja na Tašmajdanu?


Lupetaju, a stvar je prosta.

Tašmajden je jebeni stadion! Dođeš, platiš zakup i praviš koncert.

Ali, ako neko kaže da ti ne možeš, jer on ima sećanja... pošalješ ga u kurac fašistički i dovedeš sumnju sve ono što je govorio o želji za uređenom državom u kojoj svi imaju jednaka prava pred zakonom.


Zamisli, pevaju desničari! Na našem Tašu!

Pa da ova zemlja nije imala desničare, još bi vam se tu ilahije i kaside pevale.
maksa83 maksa83 07:41 28.06.2023

Re: ,



Kažeš, ok je Silvana u Knezu, ali nije ok Baja na Tašmajdanu?

Čekaj, da li sam razumeo?


Nisi.
maksa83 maksa83 07:47 28.06.2023

Re: ,

Tašmajden je jebeni stadion! Dođeš, platiš zakup i praviš koncert.

Da si odrastao ovde i tebi bi (verovatno) bio nešto drugo, ali pošto nisi tebi je "samo stadion".

A to što ti je Baja Mali Kninžda "još samo jedan zakupac nekog stadiona" (a zapravo da se ne lažemo i nije, i tebi je kao i Đuki Bizonu simbol nekog trijumfa) je takođe nešto što sigurno nisi ovde pokupio.
angie01 angie01 08:03 28.06.2023

Re: ,

Ali, ako neko kaže da ti ne možeš, jer on ima sećanja... pošalješ ga u kurac fašistički i dovedeš sumnju sve ono što je govorio o želji za uređenom državom u kojoj svi imaju jednaka prava pred zakonom.


pa ovaj deo smo vec zavrsili, ne znam sto ponavljas,...ispoljavanje fasizma kod doticnog i jeste razlog negodovanja i tebi je to jasno, ali ti taj njegov fasizam volis, jer su to bile pesme bodrilice za vreme rata, za ona sranja sto su cinjena, koja isto branis,...tako da je jasno sta je tu ceo paket.


Pa da ova zemlja nije imala desničare, još bi vam se tu ilahije i kaside pevale.


a ovo je vec naci u punom sjaju,...fora je u tome sto ova sredina nije ljubitelj takvog seseljevog nacina posmatranja sveta, ...to ova misavacic ekipa voli.
predatortz predatortz 08:06 28.06.2023

Re: ,

tebi je kao i Đuki Bizonu simbol nekog trijumfa)



Ајде, не сери!

Da si odrastao ovde i tebi bi (verovatno) bio nešto drugo, ali pošto nisi tebi je "samo stadion".


Мораћеш да се навикнеш на чињеницу да је то ипак јавно предузеће које послује тржишно, без икакве обавезе да тебе пита за савет или одобрење све док не уђеш у управљачку структуру предузећа.

e takođe nešto što sigurno nisi ovde pokupio.


Нисам покупио уопште. Матор сам да бих дозвољавао негативан утицај средине.
angie01 angie01 08:07 28.06.2023

Re: ,

Da si odrastao ovde i tebi bi (verovatno) bio nešto drugo, ali pošto nisi tebi je "samo stadion".


cak nije ni tako jednostavno- nego je osvojen samo stadion, kao sto im je osvojen centar onim skandaloznim muralima ratnih zlocinaca,....namecu svoja obelezja.
predatortz predatortz 08:10 28.06.2023

Re: ,

ali ti taj njegov fasizam volis,





Абожавам!

fora je u tome sto ova sredina nije ljubitelj takvog seseljevog nacina posmatranja sveta, ...


Напротив! Ова средина је изнедрила Шешеља, Слобу, Вучића...

Код нас су то статистичке грешке.

У РС постоје и Радикали и СНС. Погледај им изборне резултате. Биће да је то више ваш него наш сентимент.

И Фахрета је код нас певала у биртији, ви сте је начинили звездом, овде се примила.


maksa83 maksa83 08:14 28.06.2023

Re: ,

Ајде, не сери!

Znaš kako kažu, ako se gega kao Đuka i kvače kao Đuka onda jebiga - nije patka.

Мораћеш да се навикнеш на чињеницу да је то ипак јавно предузеће које послује тржишно, без икакве обавезе да тебе пита за савет или одобрење све док не уђеш у управљачку структуру предузећа.

Ma ja sam naviknut na to da su radikali pobedili i da je i ovo pored gomile drugih stvari njihov pobednički ples. Ti se navikni na to kad kreneš da igraš taj pobednički ples neko stoji sa strane i rezignirano vrti glavom.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:15 28.06.2023

Re: ,

Београд није Таљин, Виљнус или Букурешт у које западњаци иду због јефтиног провода и прилично јефтиног секса, већ нуди садржаје заиста различитим демографијама и то га сврставва у ранг занимљивијих градова у Европи.


Nisam bio u Bukurestu ali za prva dva grada gresis. Nisu to uopste nezanimljivi gradovi a ni zemlje. Meni nije izgledalo da je jeftin provod i prilicno jeftin seks* glavni razlog zasto ljudi tamo idu. Ova dva grada imaju i veci broj turista, ali to verovatno ima veze sa tim sto ovi nasi ne znaju da predstave Beograd kako treba. Za pocetak bi recimo one nepismene natpise na engleskom mogli da preprave. I da se smrknuta-faca-usluznost malo osvezi - to je fenomen svih bivsih socijalistickih zemalja.

*Ovo ces od nekih cuti kao razlog zasto ljudi dolaze u Beograd.
angie01 angie01 08:16 28.06.2023

Re: ,

Абожавам!


obozavas, jer isti stalno ispoljavas- oko toga se i sporimo nas dvoje.

Код нас су то статистичке грешке.


sta je statisticka greska- onaj krvavi pir devedesetih...kojim se ti i danas hvalis i branis ga.

И Фахрета је код нас певала у биртији, ви сте је начинили звездом, овде се примила.


Fahreta je bila Yu fenomen,...ako bolje razmislim- Balkanski....da se ne zove tako, ne bi je ni pomenuo.
predatortz predatortz 08:21 28.06.2023

Re: ,

Ma ja sam naviknut na to da su radikali pobedili


Шта да вам радим?

Ti se navikni na to kad kreneš da igraš taj pobednički ples neko stoji sa strane i rezignirano vrti glavom


Ја сам на то почео да се навикавам још од 15. маја 1992. - да ћа бити паћеника који незадовољно цокћу ено га онај што је дош'о да нама___________. Био то Угљевик, била Бијељина или био Бероград. Бог на таквим, изгледа, није штедео.
И развио имунитет, да не кажем куробољу за такве. Само ми остао рефлекс да их зајебавам.

Видите ви то са башим Ђуком, немојте мене мешати у та ваша надјебавања.
Ја их гласао нисам, као што никад нисам ни Шешеља, ни Слобу, ни Ацу из блока...
Неко из вашег окружења сигурно јесте.
Тамо где ја гласам, то се није примило у оволикој мери.
angie01 angie01 08:21 28.06.2023

Re: ,

ali to verovatno ima veze sa tim sto ovi nasi ne znaju da predstave Beograd kako treba.


e, hvala ti ko bratu- jer to sam rekla na pocetku, ...no insistiralo se da je nesto drugo bilo u pitanju:)
predatortz predatortz 08:24 28.06.2023

Re: ,


Fahreta je bila Yu fenomen,...ako bolje razmislim- Balkanski....da se ne zove tako, ne bi je ni pomenuo.


Подтекст је да су све Фахрете, све Трофртаљке, сви Шабани, Синани, Аличићи и остали еминентни извођачи врхунског уметничког и естетског звука, трчали овде код вас. А било студија и у Сарајеву, и у Загребу, и у Љубљани...
Биће да су ипак трчали у средину у којој им је гро публике која воли ту врсту естетског изражаја.
angie01 angie01 08:32 28.06.2023

Re: ,

Видите ви то са башим Ђуком, немојте мене мешати у та ваша надјебавања.
Ја их гласао нисам, као што никад нисам ни Шешеља, ни Слобу, ни Ацу из блока...
Неко из вашег окружења сигурно јесте.
Тамо где ја гласам, то се није примило у оволикој мери.


cekaj, a koga si ti ono bese sledio i cije bolesnoce, koje jos uvek zagovaras, pa ti nisi samo glasac, nego i akter u nastajanju ovog zla....koje po procentima nije ovde izglasano vecinom-da ne ulazim sada u pricu koju svi znaju.


Подтекст је да су све Фахрете, све Трофртаљке, сви Шабани, Синани, Аличићи и остали еминентни извођачи врхунског уметничког и естетског звука, трчали овде код вас. А било студија и у Сарајеву, и у Загребу, и у Љубљани...
Биће да су ипак трчали у средину у којој им је гро публике која воли ту врсту естетског изражаја.


bice da su svi nabrojani bili popularniji tamo kod vas, a da su kao i svi drugi hrlili u Beograd, jer bez Beograda niko nije ozbiljno postojao,...samo sto se ne secam da su nabrojani, sem Sabana nesto imali koncerte po bgdu,...i za Sabana znam tek posle devedesetih da jeste....Brena je neka druga prica.
predatortz predatortz 08:36 28.06.2023

Re: ,

cekaj, a koga si ti ono bese sledio i cije bolesnoce,


Никога ја нисам следио. Ја сам био припадник Оружаних снага Републике Српске. Тврдиш да су те формације биле фашистичке, а сви њени припадници болесни?



bice da su svi nabrojani bili popularniji tamo kod vas,




jer bez Beograda niko nije ozbiljno postojao,...


У том миљеу да. У неким другим се могло и без Београда.
maksa83 maksa83 08:36 28.06.2023

Re: ,

Ја сам на то почео да се навикавам још од 15. маја 1992. - да ћа бити паћеника који незадовољно цокћу ено га онај што је дош'о да нама___________.

Ne božemeoprosti, to nema veze sa geolokacijom rođenja i odrastanja. Ja znam prilično dobro još tri Tuzlaka koji su ovde duže nego što su bili u Tuzli gde su rođeni i odrasli i nijedan od njih ne bi ni rekao ni pisao ovo što ti pišeš. To je nešto samo tvoje.

Тамо где ја гласам, то се није примило у оволикој мери.

Kako bre nije pa munzekonza je radikalska baza, odande su krenuli.
angie01 angie01 08:39 28.06.2023

Re: ,

Kako bre nije pa munzekonza je radikalska baza, odande su krenuli.


on misli na RS,...to je njegovo, kako kaze:)
predatortz predatortz 08:40 28.06.2023

Re: ,


Ne božemeoprosti, to nema veze sa geolokacijom rođenja i odrastanja. Ja znam prilično dobro još tri Tuzlaka koji su ovde duže nego što su bili u Tuzli gde su rođeni i odrasli i nijedan od njih ne bi ni rekao ni pisao ovo što ti pišeš. To je nešto samo tvoje.


Па ок. То је ваљда нормално да је свако од нас јединка за себе. Или сматраш да није?


Kako bre nije pa munzekonza je radikalska baza, odande su krenuli.


Ја не гласам у Земуну. Заправо, да будем искрен, у Србији сам гласао један једини пут. На прошлим изборима.

Но, редовно гласам у Републици Српској. Тамо су СНС и радикали политичка маргина.
Значи, Данице, овде им је плодније тло.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:41 28.06.2023

Re: ,

Ma ja sam naviknut na to da su radikali pobedili i da je i ovo pored gomile drugih stvari njihov pobednički ples. Ti se navikni na to kad kreneš da igraš taj pobednički ples neko stoji sa strane i rezignirano vrti glavom.


Sreca samo pa je mars odrodjene Druge Srbije zaustavljen.

Nego, ovo jeste nastavak simbolicnog osvajanja mesta koja su vezivana za odredjene vrednosti. Neki dan vidim onaj SNSovac to tako i najavio. Nije to samo pitanje namene prostora. Moze i u muzeju da se pravi svadba ali to se ne radi. Ups, uradilo se.

Bilo koju kulturu (nacionalnu, pop kulturu, subkulturu) cine simboli. Kao sto je Boze pravde u aktuelnoj verziji simbol danasnje Srbije, the Star-Spangled Banner simbol US tako su i SKC, Tas... simboli beogradske pop kulture. Kulture, a u njima posebno snazni simboli, su oduvek mesta sukoba suprostavljenih ideologija - zato su se Hendrix, Koja ili Laibach igrali sa himnama, zato radikali organizuju Baji koncert na Tasu.


maksa83 maksa83 08:42 28.06.2023

Re: ,

Подтекст је да су све Фахрете, све Трофртаљке, сви Шабани, Синани, Аличићи и остали еминентни извођачи врхунског уметничког и естетског звука, трчали овде код вас. А било студија и у Сарајеву, и у Загребу, и у Љубљани...

Jebote ti stvarno ne znaš ništa ni o čemu a pun si mišljenja.

Glavni festival narodne muzike je bio onaj na Iliđi (znaš taj toponim pretpostavljam?)

Narodnjačke ploče su izbacivali Diskoton (Sarajevo), Jugoton (Zagreb) i PGP RTS (Beograd), i sve tri kuće su se trkale da pobednik Iliđe potpiše baš za njih. Možda doduše postoji neki paralelni svemir u kome je Diskoton samo štancao Štrausa i Monteverdija a na Ilidži se takmičile svetske filharmonije.
angie01 angie01 08:42 28.06.2023

Re: ,

Никога ја нисам следио. Ја сам био припадник Оружаних снага Републике Српске.


pa koga su oni sledili, cije su to sve bile ideje, ko je davao uputstva i zasto,..ajde bre vise sa tim foliranjem.
У том миљеу да. У неким другим се могло и без Београда.


u kome se moglo,..pa Teraza je odve dolazila po tu potvrdu,...apsolutno svi koji su hteli da budu nesto van lokala.

sad ti kazes u tom miljeu, a brate Bosna jeste taj milje, o cemu ti to.
angie01 angie01 08:43 28.06.2023

Re: ,

Glavni festival narodne muzike je bio onaj na Iliđi (znaš taj toponim pretpostavljam?)


prema Sarajevu ima otpor.
predatortz predatortz 08:47 28.06.2023

Re: ,

pa koga su oni sledili,


Свака војска следи наредбе своје команде.

cije su to sve bile ideje


Које идеје? Омогућити опстанак српског народа у БиХ? То је била идеја сваког Србина.
Смета ти?

ajde bre vise sa tim foliranjem.


Баш тако!
Теби сметају срби из Републике Српске. Патолошки их мрзиш.
Управо због таквих као што си ти, драго ми је што је Би Ем Кеј, за чији лик и дело ме боли красни, запевао тамо где је запевао. Да повраћате своју жуч. а да ништа не можете.
Угушите се у свом паланачком фашизму, за друго и нисте.
angie01 angie01 08:54 28.06.2023

Re: ,

Свака војска следи наредбе своје команде.


cije su ideje sledile komande i zasto...ovo nije pitanje, jer je sve poznato.


Које идеје? Омогућити опстанак српског народа у БиХ? То је била идеја сваког Србина.
Смета ти?


e te tvoje mitove i legende nemoj sa mnom,...sve je razjasnjeno bez koske, tako da to pricaj sa onima ispred prodavnice uz pivo,...mada mozes i sa ovim tvojim kamaradom ovde, a inace je besmisleno i glupavo.


Баш тако!
Теби сметају срби из Републике Српске. Патолошки их мрзиш.


samo je bilo pitanje kada ces pesmicu/recitaciju,...ma koga ja mrzim, koliko vidim ti si taj,

Да повраћате своју жуч. а да ништа не можете.
Угушите се у свом паланачком фашизму, за друго и нисте.


tako i djuka, vacic i ini...to je taj paket, rekoh vec.

edit: evo i ja poznajem dosta ljudi koji su iz Bosne dosli i bukvalno niko ne prica ovako kao ti.
maksa83 maksa83 08:57 28.06.2023

Re: ,

Па ок. То је ваљда нормално да је свако од нас јединка за себе. Или сматраш да није?

Normalno je ali nemoj da se kriješ iza "haha znao sam ja da vam smeta što sam iz BJRB (Bivša Jugoslovenska Republka Bosna)".

Baja Mali Knindža nikad nije bio deo Beograda. Ja lično mislim da je on još uvek ovde "strano telo" ali da postoji jedna moćna podzemna struja koja ga servira, zajedno sa muralima Ratka Mladića i (zašto ne reći i) Putina. To sve gura ista debeovska kujna, za NEČIJI račun.
promoter promoter 08:59 28.06.2023

Re: ,

Neues aus der Nachbarschaft
Београд није Таљин, Виљнус или Букурешт у које западњаци иду због јефтиног провода и прилично јефтиног секса, већ нуди садржаје заиста различитим демографијама и то га сврставва у ранг занимљивијих градова у Европи.


Nisam bio u Bukurestu ali za prva dva grada gresis. Nisu to uopste nezanimljivi gradovi a ni zemlje. Meni nije izgledalo da je jeftin provod i prilicno jeftin seks* glavni razlog zasto ljudi tamo idu.
...

Pa koliko si ti plaćao?
predatortz predatortz 09:01 28.06.2023

Re: ,


Baja Mali Knindža nikad nije bio deo Beograda.


Не знам како бих ти рекао, постоји више Београда... Неког очигледно јесте. Тај Београд теби не прија, није ни моја шоља чаја, али ја сматрам да свако има право да плати закуп терена и пева. Ти мислиш другачије и то нас разликује.
angie01 angie01 09:01 28.06.2023

Re: ,

carli, poslednja opomena.
predatortz predatortz 09:06 28.06.2023

Re: ,


cije su ideje sledile komande i zasto...

Команде нису следиле ничије идеје. Извршавале су одлуке политичког и војног руководства Републике Српске, која теби смета у сваком помињању и била би срећна да она нестане, заједно са свим њеним становницима Србима.

То се чита из сваке твоје реченице написане на ту тему, Што мислиш да си вешта да то упакујеш да не звучи тако, то ти је велика заблуда.

Ево, бавићу се статистиком овом Максином методом.

Овде се активно јавља четворо из РС. Тес, тадејус, Камило и ја. Нас четворо се у мало чему слажемо, а признајем да сај ја најрадикалнији по неким питањима.
Међутим, троје је сагласно у идеји да си ти жесток мрзитељ Срба из РС, а Камило ти често на финији начин опонира.

Дакле...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana