Istorija| Život

Konstantinova baba

docsumann RSS / 26.07.2023. u 10:06

Konstantinova baba  rođena je  u gulagu. 1918. 

Nakon odsluženja kazne njeni roditelji su bili primorani da nastave život u jednom od gradića u okolini logora, pošto bivšim zatvorenicima gulaga  nije bilo dozvoljeno da se nasele bliže od 100km udaljenosti  od velikih urbanih centara.

U tim zabačenim sibirskim gradićima stanovništvo su uglavnom sačinjavali bivši zatvorenici, pripadnici nekog od lokalnih (nomadskih) naroda i čuvari logora.

Redom se dešavalo da u jednoj  istoj zgradi žive i ex robijaši i njihovi ex mučitelji.

Nakon Staljinove smrti, kada se politička klima promjenila i kad su počele da se nižu javne kritike i osude Staljinove vladavine, u do tad mirnoj zgradi zaređali su slučajevi samoubistava.

Pogađate, radilo se o čuvarima logora, koji nisu mogli da podnesu novu istinu.

Bili su to lojalni, pošteni ljudi, koji su iskreno vjerovali da čine pravu stvar, da se bore za dobro, a protiv zla.

I bili su to moralni ljudi, koji na kraju nisu izdržali suočvanje s istinom koju im je ideološka  indoktrinacija aktivno krivila svo vrijeme.

 

Koliko je takvih bilo, u raznim vremenima, diljem svijeta? A Koliko li ih je tek danas, u vrijeme medijskih mas manipulacija, digitalne propagande, relativizacije istine, morala, svega… Koliko je njih koji se još nisu susreli sa svojim “ogledalom”?

 I ne moraju svi oni biti na tom ekstremno prominentnom nivou - čuvari, dželati, mučitelji, komesari, vojnici-ubice.

Mnogo više je tu običnih ljudi koji uredno gaje svoije male, intimne, podjele svijeta na nepomirljivo dobro i zlo. I u  koje vjeruju svim svojim bićem. Zlo su uvijek oni drugi. Istina je uvijek na našoj strain.

Nekadašnji čuvari gulaga su bar mogli da se otrijezne. Doduše prekasno. Današnjim čuvarima (istine) ni “Staljinova smrt” ne bi pomogla.

Ljudi će obično radije priviti medijsku laž na svoje ljute rane, nego pustiti da im se ubjeđenja raspadnu kao pjesak od karata.

Imajte to na umu kad sledeći put uletite u žučnu raspravu s neistomišljenicima na blogu (u životu, in general).

 Čuvajte se sopstvenih istina, da zbog njih ne izgubite dušu.

 



Komentari (294)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bata_nimbus bata_nimbus 18:04 26.07.2023

О суочавању

Лако ће се експоненти режима "суочавати са истином", ма колико тај режим био суров, све док држе власт. Ма неће трепнути. Суочавање са губитком власти је оно што крши људе. "Дабогда имао па немао", рекли би искусни Јевреји.
Ето погледајте наше титовце. Иду градом поносито. Хвала деди на победи! Ништа суочавање са злочином. "Требали смо/су игоре!". Да је међутим те црвене ђутуруме, односно њине потомке, неким Божјим чудесима развластити, чули би лелек до небеса, гледали би скакање у поноре, чупање живог свога меса са прси партизанских.
Ту трагедију и горко ридање само би можда Хомер могао песничким уздигнућем досегнути.
solo solo 18:26 26.07.2023

15

solo solo 18:58 26.07.2023

jbg



56 g - malo.

p.s.



angie01 angie01 19:35 26.07.2023

Re: jbg



mnogo mi je zao.
promoter promoter 06:51 27.07.2023

Re: jbg

solo


56 g - malo.

p.s.




Slava joj!

A zašto je ona bila toliko bitna?
Drogirala se, pila alkohol?
Ili šta?
docsumann docsumann 08:50 30.07.2023

Re: jbg

promoter
solo


56 g - malo.

p.s.




Slava joj!

A zašto je ona bila toliko bitna?
Drogirala se, pila alkohol?
Ili šta?


e jesi duševan čovek, suptilna jedna dušica.

žena je imala teške psihičke krize potonjih godina svog života.
a bitna je (prije svega pogriješnan termin), jer je podarila svijetu neke prelijepe pjesme. ma tu jednu samo da je otpjevala dovoljno da joj se da pomen kao dolikuje.


promoter promoter 11:27 30.07.2023

Re: jbg

docsumann
promoter
solo


56 g - malo.

p.s.




Slava joj!

A zašto je ona bila toliko bitna?
Drogirala se, pila alkohol?
Ili šta?


e jesi duševan čovek, suptilna jedna dušica.

žena je imala teške psihičke krize potonjih godina svog života.
a bitna je (prije svega pogriješnan termin), jer je podarila svijetu neke prelijepe pjesme. ma tu jednu samo da je otpjevala dovoljno da joj se da pomen kao dolikuje.



Ma znam!
Prvo što sam rekao, pa da ponovim - slava joj!
Ono što mene, ali samo pomalo, zaintrigira je ta familijarnost nekih blogera sa značajnim ljudima - valjda sebi, u svojim očima, na taj način podižu vrednost.
docsumann docsumann 19:23 26.07.2023

pazi ovaj

narodnjak dub

na početku




inače lik je svjetski poznati promoter rege muzike, sa svojim Sound Systemom...


ovo je trebalo na onaj blog, al očogledno numem da radim na tri gramofona
solo solo 19:25 26.07.2023

Re: pazi ovaj

pazi ovaj
narodnjak dub

na početku


Shumadija čista,vesela

Ne verujem da su ti promakli ali ako jesu...



docsumann docsumann 19:27 26.07.2023

Re: pazi ovaj

solo
pazi ovaj
narodnjak dub

na početku


Shumadija čista,vesela


pravi šou na rege partiju u meksiku.

rege spaja svijet, a taj lik posebno...
docsumann docsumann 19:38 26.07.2023

Re: pazi ovaj

solo
pazi ovaj
narodnjak dub

na početku


Shumadija čista,vesela

Ne verujem da su ti promakli ali ako jesu...





prvi klip mi je nedostupan

a leftfild su lektira
solo solo 19:51 26.07.2023

Re: pazi ovaj

a leftfild su lektira


Za koji razred ?
zoja444 zoja444 02:40 27.07.2023

docs, ti hoces da me ubedis

da mi je neprijatelj u stvari prijatelj. i da me vredja, ponizava, olajava moga dobra radi. i da joj oprostim i razumem je. jesi li ti uveren da si normalan?
docsumann docsumann 04:13 27.07.2023

Re: docs, ti hoces da me ubedis

zoja444
da mi je neprijatelj u stvari prijatelj. i da me vredja, ponizava, olajava moga dobra radi. i da joj oprostim i razumem je. jesi li ti uveren da si normalan?


pa ako si ti uvjerena da ja to hoću, ko sam ja da se smatram normalnim
predatortz predatortz 07:12 27.07.2023

Šta je bilo...

sa babom?
docsumann docsumann 07:44 27.07.2023

Re: Šta je bilo...

predatortz
sa babom?


zapalili su je
docsumann docsumann 07:46 27.07.2023

Re: Šta je bilo...

zezam se, ofkors


baba je živa! sad provherih, a proživjela svašta


LINK

highshalfbooze highshalfbooze 07:48 27.07.2023

Re: Šta je bilo...

predatortz
sa babom?


predatortz predatortz 08:33 27.07.2023

Re: Šta je bilo...

docsumann
zezam se, ofkors


baba je živa! sad provherih, a proživjela svašta


LINK



Nije redak slučaj da te dve kategorije, zločinci i žrtve koje prežive torturu, žive jako dugo.
Zločince odsustvo savesti i vera u ispravnost onoga što su činili održavaju vitalnim.
Žrtve nosi neka druga snaga.


principessa_etrusca principessa_etrusca 20:08 27.07.2023

Re: Šta je bilo...

predatortz
sa babom?

А деда Sir Mick је синоћ унапред прославио 80. рођендан.



shmoo shmoo 20:50 27.07.2023

Re: Šta je bilo...

principessa_etrusca
predatortz
sa babom?

А деда Sir Mick је синоћ унапред прославио 80. рођендан.






У то име:




promoter promoter 11:28 30.07.2023

Re: Šta je bilo...

principessa_etrusca
predatortz
sa babom?

А деда Sir Mick је синоћ унапред прославио 80. рођендан.




Jedan je Mik Džeger!
Mik Džegera za Nobelovu nagradu za mir.
Kada je mogao da je dobije Obama, Mik ju je zaslužio.
Makar 1000 puta više.
highshalfbooze highshalfbooze 07:42 27.07.2023

Ne sluti

Zlo su uvijek oni drugi. Istina je uvijek na našoj strain.


Ima ovde dosta takvih.
promoter promoter 15:45 27.07.2023

Re: Ne sluti

highshalfbooze
Zlo su uvijek oni drugi. Istina je uvijek na našoj strain.


Ima ovde dosta takvih.

Koji su to?
Može neki nik?
predatortz predatortz 08:06 27.07.2023

Dobra tema

Zlo i zločin čini jako mali broj ljudi. Većina njih je za to, rekao bih rođenjem, predodređena.
Duboko sam ubeđen u to da su ti ljudi, da se ne gađam terminima iz F spektra, poremećeni.
Bog/priroda su ih u igru ubacili verovatno za tu namenu.
Kada treba činiti zlo, ubijati, streljati, paliti - njih ne treba tražiti, terati, slati.
Sami se nude. U određenim službama su jako cenjena roba. Još ako za to što čine dobiju društvenu potvrdu i neki društveni status, sposobni su da uđu u stan, pobiju porodicu za ručkom, vrate se svojoj kući, poljube ženu i decu, operu ruke, ručaju, čitaju novine i čekaju na Dnevnik u 19 i 30. Sistem u bivšoj zajedničkoj nam zemlji je počivao na takvim.
To su vam one ozbiljne i ugledne komšije, potpukovnici, pukovnici, uvek odmereni, ljubazni i ne naročito pričljivi.
Takvi, po pravilu, sa savešću problema neće imati. Nesposobni su za to. Njehov mentalni sklop ne poseduje potrebu da se preispituje.

Nama, koji se zadesimo u ratu, a nismo iz tog miljea, ume da bude jako zajebano...
Postoji znatan broj onih koji nešto vide, ne učestvuju direktno, ali vide zločin ili njegove posledice. Mnogo njih to ne može da hendluje. Krenu da piju, da se otuđuju, da propadaju, neki se ubiju...
Postoje oni koji mogu da žive sa tim. Takvi su već korak bliže onim prvim. Oni racionalizuju - tako je moralo, nisam ja ubijao, nisam mogao da sprečim.
Najpametnije je, ko taj luksuz sebi može da priušti u ratu, da izbegava što je više moguće da se nađe na mestu gde se zločin čini. Uvek će biti dovoljno onih koji će se otimati da ubijaju, a čovek ne mora baš sve ni da vidi.
To je bila neka moja logika, uz ogradu da sam sebi mogao da priuštim takvo ponašanje.
Mnogi nisu.
Ostaje mi za razmišljanje da sam bio deo vojske, deo sistema koji je činio zločin.
Ali to je pozicija, startna pozicija, svakog vojnika, svake vojske, u svakom ratu.
Ni ona, pošteno ti kažem, nije prijatna ako si čitav uglavu!
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:38 27.07.2023

Re: Dobra tema

predatortz


Nama, koji se zadesimo u ratu, a nismo iz tog miljea, ume da bude jako zajebano...

Savršeno rečeno.
Zbog toga ja i govorim da sam imao sreće što me je skoro zatukao infarkt '91. pa nisam bio vojno obavezan.
A znam sebe, svoju glavu, svoj jezik i situacije, srćom rijetke, kad mi "krv kine".
predatortz predatortz 08:48 27.07.2023

Re: Dobra tema

A znam sebe, svoju glavu, svoj jezik i situacije, srćom rijetke, kad mi "krv kine".


Imao sam ih nekoliko. Preživeo!

Evo, mogu reći, da sam 1995., odmah nakon Srebrenice, govorio da nam se Mladić posrrao na uniformu svima. Prvo na svoju, pa onda na sve naše. A u ono vreme to se graničilo sa ludošću.
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:55 27.07.2023

O mišljenjima i polemikama

Docs kaže:
pošto, ako je ovo drugo u pitanju, još ne naiđoh na diskuiju s povoljni raspetljavanjem sukoba mišljenja. odnosno relaksiranjem tenzija.

naprotiv. kao da svaki put ljudi iz tih polemika izađu ljući, ogorčeniji...

Sem što se ljudi dijele na one koji imaju napunjen revolver i na one koji kopaju, ljudi se mogu dijeliti na one koji su spremni na razmjenu mišljenja i na one koji žele nametnuti svoje mišljenje.
Sa ovim drugim ne vrijedi raspravljatijer se u suštini sve svede na varijaciju Marfijevog zakona: "Nikad ne raspravljaj sa budalom, ljudi sa strane neće moći razaznati ko je ko".
U prvoj grupi ima ljudi koji, uglavnom, ne poznaju osnovnu matematiku.
Njegovo veličanstvo i bog otac, najmanji zajednički sadržilac. Bez njega su mnoge operacije nezamislive i nemoguće. Ako krenemo od onog, makar i sićušnog, što nas spaja možda možemo stići i do nečeg većeg ili velikog.
Ne treba zaboraviti ni naše visoko mišljenje o nama samima koji smo u svemu, ili skoro svemu, naj,naj. Kad se dva naj, naj nađu nad rijekom teško je naći brvno, dovoljno široko, da se mimoiđu.

dobacim, kad osjetim potrebu, al izbjegavam dublje involviranje, upravo jer su takve polemike jalove.


Pogledaj svoj drugi blog.
Uči od Alsa. Da nije kakav jeste, a da mu je i do nepotrebne i jalove svađe, mogao je ispisati stotinjak postova.
Ti si uletio, što se kaže, golom guzicom među pijane Turke.
docsumann docsumann 11:27 27.07.2023

Re: O mišljenjima i polemikama

Pogledaj svoj drugi blog.
Uči od Alsa. Da nije kakav jeste, a da mu je i do nepotrebne i jalove svađe, mogao je ispisati stotinjak postova.


to su babe i žabe, i japanski turisti koji sve to snimaju sa strane

lične stvari i veeelika politika

ovo drugo (uglavnom) izbjegavam,
kod prvog zavisi, ako mogu da pomognem, da razjasnim...iskoračiću.

a dupe i turci sve je to virtuelna praznina


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:33 27.07.2023

Re: O mišljenjima i polemikama

kamilo_emericki
ljudi se mogu dijeliti na one koji su spremni na razmjenu mišljenja i na one koji žele nametnuti svoje mišljenje.
Sa ovim drugim ne vrijedi raspravljatijer se u suštini sve svede na varijaciju Marfijevog zakona: "Nikad ne raspravljaj sa budalom, ljudi sa strane neće moći razaznati ko je ko".
U prvoj grupi ima ljudi koji, uglavnom, ne poznaju osnovnu matematiku.
Njegovo veličanstvo i bog otac, najmanji zajednički sadržilac. Bez njega su mnoge operacije nezamislive i nemoguće. Ako krenemo od onog, makar i sićušnog, što nas spaja možda možemo stići i do nečeg većeg ili velikog.
Ne treba zaboraviti ni naše visoko mišljenje o nama samima koji smo u svemu, ili skoro svemu, naj,naj. Kad se dva naj, naj nađu nad rijekom teško je naći brvno, dovoljno široko, da se mimoiđu.


jel dobro razumijem da postoje ovi koje žele da čuju tuđe mišljenje al najčešće ne znaju matematiku..
i drugi, koji ne žele da ga čuju?
gdje sebe smještaš u toj podjeli?
jel bi mogao da navedeš jedno mišljenje koje si usvojio na blogu a da ga prije nisi djelio?
promoter promoter 11:37 27.07.2023

Re: O mišljenjima i polemikama

newimprovedtadejus
kamilo_emericki
ljudi se mogu dijeliti na one koji su spremni na razmjenu mišljenja i na one koji žele nametnuti svoje mišljenje.
Sa ovim drugim ne vrijedi raspravljatijer se u suštini sve svede na varijaciju Marfijevog zakona: "Nikad ne raspravljaj sa budalom, ljudi sa strane neće moći razaznati ko je ko".
U prvoj grupi ima ljudi koji, uglavnom, ne poznaju osnovnu matematiku.
Njegovo veličanstvo i bog otac, najmanji zajednički sadržilac. Bez njega su mnoge operacije nezamislive i nemoguće. Ako krenemo od onog, makar i sićušnog, što nas spaja možda možemo stići i do nečeg većeg ili velikog.
Ne treba zaboraviti ni naše visoko mišljenje o nama samima koji smo u svemu, ili skoro svemu, naj,naj. Kad se dva naj, naj nađu nad rijekom teško je naći brvno, dovoljno široko, da se mimoiđu.


jel dobro razumijem da postoje ovi koje žele da čuju tuđe mišljenje al najčešće ne znaju matematiku..
i drugi, koji ne žele da ga čuju?
gdje sebe smještaš u toj podjeli?
jel bi mogao da navedeš jedno mišljenje koje si usvojio na blogu a da ga prije nisi djelio?

Ne znaš ni ti matematiku, a ne usvajaš ni ništa od drugih.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:40 27.07.2023

Re: O mišljenjima i polemikama

promoter
newimprovedtadejus
kamilo_emericki
ljudi se mogu dijeliti na one koji su spremni na razmjenu mišljenja i na one koji žele nametnuti svoje mišljenje.
Sa ovim drugim ne vrijedi raspravljatijer se u suštini sve svede na varijaciju Marfijevog zakona: "Nikad ne raspravljaj sa budalom, ljudi sa strane neće moći razaznati ko je ko".
U prvoj grupi ima ljudi koji, uglavnom, ne poznaju osnovnu matematiku.
Njegovo veličanstvo i bog otac, najmanji zajednički sadržilac. Bez njega su mnoge operacije nezamislive i nemoguće. Ako krenemo od onog, makar i sićušnog, što nas spaja možda možemo stići i do nečeg većeg ili velikog.
Ne treba zaboraviti ni naše visoko mišljenje o nama samima koji smo u svemu, ili skoro svemu, naj,naj. Kad se dva naj, naj nađu nad rijekom teško je naći brvno, dovoljno široko, da se mimoiđu.



jel dobro razumijem da postoje ovi koje žele da čuju tuđe mišljenje al najčešće ne znaju matematiku..
i drugi, koji ne žele da ga čuju?
gdje sebe smještaš u toj podjeli?
jel bi mogao da navedeš jedno mišljenje koje si usvojio na blogu a da ga prije nisi djelio?

Ne znaš ni ti matematiku, a ne usvajaš ni ništa od drugih.


nisam pitala gdje je mene smjestio, prepoznala sam i ja..
nego me zanima gdje je sebe smjestio i šta misli da je usvojio al evo kad se javljaš možeš i ti da se smjestiš u matricu..

tessa1 tessa1 11:44 27.07.2023

Re: O mišljenjima i polemikama

Pogledaj svoj drugi blog.
Uči od Alsa. Da nije kakav jeste, a da mu je i do nepotrebne i jalove svađe, mogao je ispisati stotinjak postova.
Ti si uletio, što se kaže, golom guzicom među pijane Turke.


Ali čovjeka izvučeš iz jedne guzice, on se uvuče u drugu, dal je moguće?

Kamilo, ženi kući izigravaj alfa-mužjaka, smradu jedan.


Ne znam da li vam je poznato šta znače džini, džinn,

meni ovi Kamilovi marifetluci liče na to mahalarenje dobra i zla.


Ukratko: Džini su duhovna bića u islamu nastala iz vatre, imaju razne moći, neki mogu uzeti obličje životinje i njih posebno nije dobro ubiti, zli su u službi Iblisa i čine sihire, uroke, podređeni su sihirbazima, ljudi koji ih vide, i šejtani su najniži hijerarhijski,
dobri su bili u službi proroku Sulejmanu (Salomonu), rudarili bisere između ostalog.

(u hrišćanstvu demoni, sotone, i istjerivanje, ima i liječenje lopatom kod nas)


Kamilo tako ufura neku mudrost i tihovanja u kelijama daleko od civilizacije a ono javlja se iz Francuske, a ono što bi u Bosni rekli, dok čeka sabah besposlen gleda koga će iza leđa ureći i otračati, nabaciti urok da čovjeka obuzme džinn i poludi, onda se javi da pomogne u istjerivanju šejtana jer to je ljudski, on će držati za noge obuzetog..


Potražima na YouTube nešto drugo, vidjela davno snimak nekog dečka hoda po ulici nesretan, kažu obuzeli ga džini,

nađoh ovo, evo Kamila
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:57 27.07.2023

Re: O mišljenjima i polemikama

newimprovedtadejus



jel bi mogao da navedeš jedno mišljenje koje si usvojio na blogu a da ga prije nisi djelio?

Predo, ne Gvozden ili neki drugi, mi je za koju nijansu promijenio odnos prema ukupnom četničkom pokretu.
Apostata mi je, svojom ocjenom: mršava dvojka, bolje objasnio Rusiju razbio iluzije koje su mi stvorili zapadni mediji o Rusiji, nego Maksa kroz sve što je ispisao o Rusiji.
Ti si me uvjerila kako je ekonomski liberalizam i bankarstvo izašlo iz njega pogubno za čovječanstvo. Ranije sam mislio da stvari nisu tako crne.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:01 27.07.2023

Re: O mišljenjima i polemikama

kamilo_emericki
newimprovedtadejus



jel bi mogao da navedeš jedno mišljenje koje si usvojio na blogu a da ga prije nisi djelio?

Predo, ne Gvozden ili neki drugi, mi je za koju nijansu promijenio odnos prema ukupnom četničkom pokretu.
Apostata mi je, svojom ocjenom: mršava dvojka, bolje objasnio Rusiju razbio iluzije koje su mi stvorili zapadni mediji o Rusiji, nego Maksa kroz sve što je ispisao o Rusiji.
Ti si me uvjerila kako je ekonomski liberalizam i bankarstvo izašlo iz njega pogubno za čovječanstvo. Ranije sam mislio da stvari nisu tako crne.



e tu smo..
ti ne navodiš nikakve argumente, ti si samo izlistao koga si procjenio da je ljubazan prema tebi pa se svrstao uz rame.. a koga si procjenio da ti šalje poruku da si (khm) ne tako mudar čovjek, pa si ono što si razumio da ti poručuju odbio bez razmatranja..
pri tom nisi uopšte uspio ni da ukačiš šta ti ljudi uopšte pričaju.. ja svakako nisam nikakav ekonomski liberal niti sam ikad pisala hvalospjeve globalnim bankama..
e to jest..
ne čini li ti se da bi prije no što počneš da praviš matrice i insinuiraš kome u matrici koje mjesto pripada..
e ne čini li ti se da bi prije toga možda valjalo završiti neke škole, pa provesti neku deceniju u radu koji bi se ticao promišljanja o društvu pa onda možda (ok, ni onda) početi smještati ljude po matricama?
ne čini ti se?
ništa onda
promoter promoter 13:11 27.07.2023

Re: O mišljenjima i polemikama

newimprovedtadejus
kamilo_emericki
newimprovedtadejus



jel bi mogao da navedeš jedno mišljenje koje si usvojio na blogu a da ga prije nisi djelio?

Predo, ne Gvozden ili neki drugi, mi je za koju nijansu promijenio odnos prema ukupnom četničkom pokretu.
Apostata mi je, svojom ocjenom: mršava dvojka, bolje objasnio Rusiju razbio iluzije koje su mi stvorili zapadni mediji o Rusiji, nego Maksa kroz sve što je ispisao o Rusiji.
Ti si me uvjerila kako je ekonomski liberalizam i bankarstvo izašlo iz njega pogubno za čovječanstvo. Ranije sam mislio da stvari nisu tako crne.



e tu smo..
ti ne navodiš nikakve argumente, ti si samo izlistao koga si procjenio da je ljubazan prema tebi pa se svrstao uz rame.. a koga si procjenio da ti šalje poruku da si (khm) ne tako mudar čovjek, pa si ono što si razumio da ti poručuju odbio bez razmatranja..
pri tom nisi uopšte uspio ni da ukačiš šta ti ljudi uopšte pričaju.. ja svakako nisam nikakav ekonomski liberal niti sam ikad pisala hvalospjeve globalnim bankama..
e to jest..
ne čini li ti se da bi prije no što počneš da praviš matrice i insinuiraš kome u matrici koje mjesto pripada..
e ne čini li ti se da bi prije toga možda valjalo završiti neke škole, pa provesti neku deceniju u radu koji bi se ticao promišljanja o društvu pa onda možda (ok, ni onda) početi smještati ljude po matricama?
ne čini ti se?
ništa onda

Čekaj!
Ti sada hoćeš da kažeš da ti imaš pravo da kažeš da je Kamilo glup i neobrazovan, a on da nema pravo da tebi kaže da si najpametnija i jedina pametna?
Pa kako to zamišljaš?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:40 27.07.2023

Re: O mišljenjima i polemikama

promoter

Čekaj!
Ti sada hoćeš da kažeš da ti imaš pravo da kažeš da je Kamilo glup i neobrazovan, a on da nema pravo da tebi kaže da si najpametnija i jedina pametna?
Pa kako to zamišljaš?


gdje nema.. upljuva se od govorenja..
nego možda da se uzdrži od tih matrica imamo mi koji smo fini a imate vi koji ste..
ovo one on one još može da se proguta al spiskovi mi nešto nisu baš prihvatljivi no svejedno, ok je i tako.. neka cvjeta kako ono bi..
benedykt benedykt 07:14 28.07.2023

Re: O mišljenjima i polemikama

kamilo_emericki

Apostata mi je, svojom ocjenom: mršava dvojka, bolje objasnio Rusiju razbio iluzije koje su mi stvorili zapadni mediji o Rusiji, nego Maksa kroz sve što je ispisao o Rusiji.
Ti si me uvjerila kako je ekonomski liberalizam i bankarstvo izašlo iz njega pogubno za čovječanstvo. Ranije sam mislio da stvari nisu tako crne.

Što naravno ama baš nikakve veze nema sa time da vam je Apostata guslao priču koju ste želeli o Rusiji da čujete, odnosno da ste već odavno zacementirali svoj stav temeljima ”trulog Zapada u smislu ekonomskog liberalizma. Da vam sutra čovek kaže da morate da spakujete kofere te da odete kod Apostate u Rusiju ili na primer u Kinu gde nema tog pogubnog ekonomskog liberalizma, plakali bi i na kolenima molili samo da još koji dan ostanete na istom tom Zapadu. O tempora, o mores…
promoter promoter 06:35 30.07.2023

Re: O mišljenjima i polemikama

benedykt
kamilo_emericki

Apostata mi je, svojom ocjenom: mršava dvojka, bolje objasnio Rusiju razbio iluzije koje su mi stvorili zapadni mediji o Rusiji, nego Maksa kroz sve što je ispisao o Rusiji.
Ti si me uvjerila kako je ekonomski liberalizam i bankarstvo izašlo iz njega pogubno za čovječanstvo. Ranije sam mislio da stvari nisu tako crne.

Što naravno ama baš nikakve veze nema sa time da vam je Apostata guslao priču koju ste želeli o Rusiji da čujete, odnosno da ste već odavno zacementirali svoj stav temeljima ”trulog Zapada u smislu ekonomskog liberalizma. Da vam sutra čovek kaže da morate da spakujete kofere te da odete kod Apostate u Rusiju ili na primer u Kinu gde nema tog pogubnog ekonomskog liberalizma, plakali bi i na kolenima molili samo da još koji dan ostanete na istom tom Zapadu. O tempora, o mores…

Benediktu, ne budi Gedža!
Da li ovo tvoje smatranje znači da ako živiš u nekoj zemlji Zapada, ne smeš da je kritikuješ?
Jer ako je kritikuješ, idi da živiš u Kinu, Rusiju ili Severnu Koreju?
A ako ne živiš, tek onda ne smeš da je kritikuješ.
Pa zar, onda, u ovom drugom slučaju, ne bi smeo da kritikuješ ni imenovane zemlje, ako, pak, živiš na Zapadu.
A što nas onda dovodi do toga da niko nigde i nikada ne bi smeo da kritikuje bilo koga - što je, ipak, priznaćeš, poprilično glupo?
angie01 angie01 13:43 27.07.2023

ucimo od najboljih:))))



solo solo 07:16 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

ucimo od najboljih:))))


Da,da, najbolji među vama.

Nije bilo smešno dok je palila i žarila.

medalja za hrabrost





angie01 angie01 09:35 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

Da,da, najbolji među vama.


kome se to obracas,..koji vama?

ovaj bukvalno isti razgvor se vodio jedno 100 puta, stavrno je glupo inisistirati na necemu sto je lako dokazivo...samo pogledas njene blogove....i vidis ko se bunio i tada.
shmoo shmoo 10:02 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

solo
ucimo od najboljih:))))


Da,da, najbolji među vama.

Nije bilo smešno dok je palila i žarila.

medalja za hrabrost




Како сам бркату Чомићку изнервирао на њеном блогу Je suis Charlie јер нисам хтео да јој повлађујем.

Имао сам утисак да је могла у том тренутку да ме дохвати, удавила би ме к'о пиле.



Ето, како се људи пробахате чим се докопају мало власти

Шта ћеш, Матори...

Овај Блог Б92 је на својим почецима баш био једна велика изложба, као на неком сајму, сировинског састава негативне селекције у Србији, што рече Цане, са врло ретким изузецима међу блогерима који су тада заиста вредели нешто као људи и вредело је прочитати понешто од њих.

Врло, врло ретки изузеци...

(Жао и је само што сам ја толико глуп па ми је било потребно толико времена да то укапирам.)







predatortz predatortz 10:12 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))


Овај Блог Б92 је


ugostio, a bogami i iznedrio, mnogo velikih govana.
Mnogo njih je ovde penilo, držalo moralne lekcije, prozivalo, vređalo i na kraju dalo dupe Vučiću.

Pomenuta gospođa pecaroškinja, Srbljanovićka, Azdeljković, čedoljupci LDP-ovske vere...

I budala! Žešćih budala, tipa onog Radulovića.

Čast mi je što sam sa svima njima bio u zavadi!
promoter promoter 10:13 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

shmoo
solo
ucimo od najboljih:))))


Da,da, najbolji među vama.

Nije bilo smešno dok je palila i žarila.

medalja za hrabrost




Како сам бркату Чомићку изнервирао на њеном блогу Je suis Charlie јер нисам хтео да јој повлађујем.

Имао сам утисак да је могла у том тренутку да ме дохвати, удавила би ме к'о пиле.



Ето, како се људи пробахате чим се докопају мало власти

Шта ћеш, Матори...

Овај Блог Б92 је на својим почецима баш био једна велика изложба, као на неком сајму, сировинског састава негативне селекције у Србији, што рече Цане, са врло ретким изузецима међу блогерима који су тада заиста вредели нешто као људи и вредело је прочитати понешто од њих.

Врло, врло ретки изузеци...

(Жао и је само што сам ја толико глуп па ми је било потребно толико времена да то укапирам.)



A!
Fenomenalno urnebesni su istaknuti blogeri (i oni manje istaknuti) koji su sa 'našom' Gocom bili na prst u šupak, a sada se sa istim žarom peru od iste.
Umesto da se isprse i kažu - izvinite, bili smo glupa govna, jebiga! Činilo nam se tada da je to kul i do jaja. Ali, pošto smo glupi, zajebali smo se.
angie01 angie01 10:35 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))


Овај Блог Б92 је на својим почецима баш био једна велика изложба, као на неком сајму, сировинског састава негативне селекције у Србији,


ne znam sto se blamiras- pogledas spisak autora u arhivi, pa posle u komentarima ko je komentarisao,...ja ne znam da bi Goran Markovic, Dex Tijago, Cvele, Tamara Skroza, Cole, Mica Mrakovic, VKC, Vaske, Marcelo, Beckovic, Cirkovic, Mjehur, Nebojsa Milenkoic, Olga Medenica, Oto Oltvanji, Mitros...na prvu loptu-bili negativna selekcija bilo kome, a da samo nije zlonameran.
shmoo shmoo 10:36 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

predatortz

Овај Блог Б92 је


ugostio, a bogami i iznedrio, mnogo velikih govana.
Mnogo njih je ovde penilo, držalo moralne lekcije, prozivalo, vređalo i na kraju dalo dupe Vučiću.

Pomenuta gospođa pecaroškinja, Srbljanovićka, Azdeljković, čedoljupci LDP-ovske vere...

I budala! Žešćih budala, tipa onog Radulovića.

Čast mi je što sam sa svima njima bio u zavadi!







shmoo shmoo 10:41 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

promoter

A!
Fenomenalno urnebesni su istaknuti blogeri (i oni manje istaknuti) koji su sa 'našom' Gocom bili na prst u šupak, a sada se sa istim žarom peru od iste.
Umesto da se isprse i kažu - izvinite, bili smo glupa govna, jebiga! Činilo nam se tada da je to kul i do jaja. Ali, pošto smo glupi, zajebali smo se.



Исто то раде и са Крстићем.

Не могу они да се испрсе.

Сујета и императив мазања говнима на днвнополитичком нивоу свих неистомишљеника који им је урођен толико су им стисла дух и мозак као нека стипса која им не дозвољава да се тако испрсе.

Јбг, каква те рука заљуља у колевци, таква те и сахрани.

Шта ћеш...

Људи.

Било би досадно без њих.





shmoo shmoo 10:48 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

angie01

Овај Блог Б92 је на својим почецима баш био једна велика изложба, као на неком сајму, сировинског састава негативне селекције у Србији,


ne znam sto se blamiras- pogledas spisak autora u arhivi, pa posle u komentarima ko je komentarisao,...ja ne znam da bi Goran Markovic, Dex Tijago, Cvele, Tamara Skroza, Cole, Mica Mrakovic, VKC, Vaske, Marcelo, Beckovic, Cirkovic, Mjehur, Nebojsa Milenkoic, Olga Medenica, Oto Oltvanji, Mitros...na prvu loptu-bili negativna selekcija bilo kome, a da samo nije zlonameran.



Рекао сам да је то био сировински сатав негативне селекције уз часне изузетке.

Да поновим истакнуто зарад бољег разумевања текста, УЗ ЧАСНЕ ИЗУЗЕТКЕ.

А не бих о појединачним именима овако као ти јер се за многе од ових које си ти набројала уопште не слажем са тобом.

Узгред, ти уопште ниси овде поменула многе који су се ту на Блогу Б92 мували у то време и чинили саму срж тог сировинског састава негативне селекције у Србији.

А видим да су неки од тих из тадашње негативне селекције још увек овде и још увек читамо њихова лелемуђења.

На жалост.

angie01 angie01 11:00 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

Да поновим истакнуто зарад бољег разумевања текста, УЗ ЧАСНЕ ИЗУЗЕТКЕ.


pa ako su ti ovi, na prvu loptu nabrojani- casni izuzeci, a ima ih jos, ko je onda ta vecina drugih, koji su obelezili blog kao negativnu selekciju?
А не бих о појединачним именима овако као ти јер се за многе од ових које си ти набројала уопште не слажем са тобом.


pa kako drugacije, ovako, kada generalizujes, uvek je sve u sferi spekulacije, ogovaranja bez argumentacije.


Узгред, ти уопште ниси овде поменула многе који су се ту на Блогу Б92 мували у то време и чинили саму срж тог сировинског састава негативне селекције у Србији.


pa rekoh, nisam pisala za simpozijum, nego na prvu loptu, koga sam se setila- znaci, sve verifikovani ljudi u svojim profesijama.

ovde je bilo neverovatno mnogo kvalitetnih tekstova na sve moguce teme, stavrno ne znam o cemu pricas.

tebi je mogao neko da se ne dopada, da se ne slazes, pre svega ideoloski, jos si mogao svoje neslaganje da iskazes, da iskomuniciras- ali da tvrdis da je to bila negativna selekcija- je besmisleno.

uostalom i ti si isto izabrao ovaj blog, da tu budes i ucestvujes- pa kako, imas neki mazohisticki poriv, ili sta.


angie01 angie01 11:26 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

uostalom i ti si isto izabrao ovaj blog, da tu budes i ucestvujes- pa kako, imas neki mazohisticki poriv, ili sta.


zasto nisi otisao na neki desnicarski sajt, tamo ne bi imao potrebu, da neistomisljenike nazivas fukarom,...a ovi tvoji isto, tamo ne bi bilo autosovinista, neSrba, izdajnika, jer se ne misli isto, onaj srbomer bi bio nepotreban,..eto, nije mi jasno prisustvo na ocigledno pogresnom mestu, o kome se lose misli i ciji ucesnici se svrstavaju u najgore kategorije.
promoter promoter 11:28 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

shmoo
promoter

A!
Fenomenalno urnebesni su istaknuti blogeri (i oni manje istaknuti) koji su sa 'našom' Gocom bili na prst u šupak, a sada se sa istim žarom peru od iste.
Umesto da se isprse i kažu - izvinite, bili smo glupa govna, jebiga! Činilo nam se tada da je to kul i do jaja. Ali, pošto smo glupi, zajebali smo se.



Исто то раде и са Крстићем.

Не могу они да се испрсе.

Сујета и императив мазања говнима на днвнополитичком нивоу свих неистомишљеника који им је урођен толико су им стисла дух и мозак као нека стипса која им не дозвољава да се тако испрсе.

Јбг, каква те рука заљуља у колевци, таква те и сахрани.

Шта ћеш...

Људи.

Било би досадно без њих.






Ili!
Kako bi to rekli naši stari - što se grbo rodi, vreme ne ispravi!
shmoo shmoo 11:59 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

promoter

Ili!
Kako bi to rekli naši stari - što se grbo rodi, vreme ne ispravi!



Тачно.

Баш тако.




Мудар је одувек био овај наш народ ма шта год његова елита мислила о том свом народу у којем се родила.

promoter promoter 12:02 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

shmoo
promoter

Ili!
Kako bi to rekli naši stari - što se grbo rodi, vreme ne ispravi!



Тачно.

Баш тако.




Мудар је одувек био овај наш народ ма шта год његова елита мислила о том свом народу у којем се родила.


Elita koja nema ishodište u svom narodu (odnarođeni, odrođeni) je kerov kurac i pičkin dim.
A ne elita.
Šta god oni o sebi mislili.
Pored toga što su glupi kao kurčevi.
shmoo shmoo 12:09 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

angie01

А не бих о појединачним именима овако као ти јер се за многе од ових које си ти набројала уопште не слажем са тобом.



pa kako drugacije, ovako, kada generalizujes, uvek je sve u sferi spekulacije, ogovaranja bez argumentacije.



А видиш, ја баш мислим да је помињање појединачних имена позив на олајавање.

И онда не желим да будем увучен у то па говорим о Блогу Б92 генерално и о квалитету текстова који су на њему качени од самог почетка, а који никада нису изашли из те сфере дневнополитичког мазања говнима неистомишљеника.
(Уз часне изузетке, понављам то.)

jos si mogao svoje neslaganje d iskazes, da iskomuniciras


Па зар то није нормална појава међу људима који уважавају постојање демократског дијалога и различитих мишљења о многим питањима?

Требало би да буде сасвим нормална појава. А не да се неко жестоко бори да би добио право да каже шта мисли.

А када се сетим свих бановања и запушавања уста неистомишљеницима (не само мени него и многима другима), онда тврдим да то баш и није било тако у сваком случају...

Нешто је онда у таквим случајевима заказало постојање демократског дијалога, зар не?

Мене су, рецимо, први пут бановали на једном блогу Филипа Младеновића на којем сам тврдио да Сребреница није геноцид.

Никога вређао нисам, нисам кршио дисклејмер... А бановали ме.

Зато што мислим да Сребреница није геноцид.

После тога ми је свако следеће бановање било као добар дан.

Огуглао сам сасвим на тај микрофашистички инструментаријум на овој друштвеној мрежи званој Блог Б92. Први пут ме је погодило јер сам мислио да имам посла са људима који уважавају неке демократске вредности попут дијалога, али сам онда схватио да грешим.

А верујем да би и многи други блогери могли да из сопственог искуства потврде ово што кажем.

predatortz predatortz 12:13 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

promoter
shmoo
promoter

Ili!
Kako bi to rekli naši stari - što se grbo rodi, vreme ne ispravi!



Тачно.

Баш тако.






Мудар је одувек био овај наш народ ма шта год његова елита мислила о том свом народу у којем се родила.


Elita koja nema ishodište u svom narodu (odnarođeni, odrođeni) je kerov kurac i pičkin dim.
A ne elita.
Šta god oni o sebi mislili.
Pored toga što su glupi kao kurčevi.


Elita se ne može odnarodovati, to može samo fukara koja tripuje da je elita.
Odnarodovati, to znači odreći se sebe i svih onih pre tebe koji su u tebe utkani.
To čestit čovek ne može nikada uraditi.
Fukara može, fukara veruje da sve počinje sa njima i završava sa njima.

shmoo shmoo 12:16 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

predatortz

Elita se ne može odnarodovati, to može samo fukara koja tripuje da je elita.
Odnarodovati, to znači odreći se sebe i svih onih pre tebe koji su u tebe utkani.
To čestit čovek ne može nikada uraditi.
Fukara može, fukara veruje da sve počinje sa njima i završava sa njima.



Ово је најбољи закључак за ову причу коју смо овде почели.

Не бих умео да напишем бољи. Можда дужи, али не и бољи.




angie01 angie01 12:25 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))


А видиш, ја баш мислим да је помињање појединачних имена позив на олајавање.


koje olajavanje,...ako tvrdis da je ovde bila negativna selekcija, onda valjda treba i da kazes, zbog koga, cega,...ja ti rekoh zbog koga/cega to nije istina i da spletakris u sferi neodredjenog.

tako bukvalno mozes na bilo koju temu-nesto kazes generalno, a ne dokazes primerom.


И онда не желим да будем увучен у то па говорим о Блогу б92 генерално и о квалитету текстова који су на њему качени од самог почетка, а који никада нису изашли из те сфере дневнополитичког мазања говнима неистомишљеника.


pa evo, rekao si, a bez primera- istina je, da je bilo mnogo vise tekstova na druge teme, veoma kvalitetnih i zanimljivih,...politicke su bile ocekivane, zbog trenutka-malo duzeg- u kome smo se nalazili,...sta, sada ti ne smetaju?


Али када се сетим свих бановања и запушавања уста неистомишљеницима (не само мени него и многим другима), онда тврдим да то баш и није било тако у сваком случају...


ovo mesto- kao i svako drugo-ima svoju uredjivacku politiku i postavljena pravila,...to o Srebrenici nisam otpratila, al jesam vecinu tvoji skandaloznih ispada-ja nekako verujem, da odrstao covek mora da ima odgovornosti za svoje postupke i da ne trazi krivce na nekoj drugoj strani- sto ti UVEK RADIS, jos spletkaris na tu temu,...samo se seti svih tvoji spiskica krivaca
...da ne idem dalje, pp, mailovi,...

ja sam isto bila banovana i brisana, iako nisam nista zabranjeno uradila- cisto, jer nije odgovaralo tadasnjoj urednici i tu cu da stanem, jer zena ne moze da se brani,...u jednom momentu je poskidala silne vip naloge, iz istog razloga,...ja nikada nisam cvilela i treskala zbog toga, kao ti, nisam pozivala podrsku i spletkarila oko toga.

Огуглао сам на тај микрофашистички инструментаријум на овој друштвеној мрежи званој Блог Б92.


cekaj, a tebi nije mikrofasizam, sto neistomisljenike nazivas kojekoako?
predatortz predatortz 12:28 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

shmoo
predatortz

Elita se ne može odnarodovati, to može samo fukara koja tripuje da je elita.
Odnarodovati, to znači odreći se sebe i svih onih pre tebe koji su u tebe utkani.
To čestit čovek ne može nikada uraditi.
Fukara može, fukara veruje da sve počinje sa njima i završava sa njima.



Ово је најбољи закључак за ову причу коју смо овде почели.

Не бих умео да напишем бољи. Можда дужи, али не и бољи.






Može i sažetije:

Ko se odnaroduje postaje repa bez korena. Repa bez korena nije i ne može biti elita.

angie01 angie01 12:32 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

Не бих умео да напишем бољи. Можда дужи, али не и бољи.





Elita se ne može odnarodovati, to može samo fukara koja tripuje da je elita.
Odnarodovati, to znači odreći se sebe i svih onih pre tebe koji su u tebe utkani.
To čestit čovek ne može nikada uraditi.
Fukara može, fukara veruje da sve počinje sa njima i završava sa njima.


e, bas ti hvala- o ovome govorim, to je to smutljivo kvalifikovanje neistomisljenika- pa idite brate na desnicarske sajtove, tamo cete biti medju svojima, sto se ovde mucite sa ljudima koji ne dele vase zatucane ideoloske mantre....mislim, imate pravo da mislite o cemu god zelite, kako god zelite, al ne i da proganjate i vredjate one, koji ne dele takve ideje i misljenja-samo se o tome radi....zasto bilo ko ima ideju, da drugi nemaju pravo na svoje drugacije misljenje.
shmoo shmoo 13:05 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

angie01
Не бих умео да напишем бољи. Можда дужи, али не и бољи.






То ти кажем... Опусти се мало.


Elita se ne može odnarodovati, to može samo fukara koja tripuje da je elita.
Odnarodovati, to znači odreći se sebe i svih onih pre tebe koji su u tebe utkani.
To čestit čovek ne može nikada uraditi.
Fukara može, fukara veruje da sve počinje sa njima i završava sa njima.


smutljivo kvalifikovanje neistomisljenika- pa idite brate na desnicarske sajtove, tamo cete biti medju svojima,



А шта је ово што ти сада овде радиш овим речима које сам болдовао?

sto se ovde mucite sa ljudima koji ne dele vase zatucane ideoloske mantre....


Па немој тако... Са некима делимо мишљење, са некима не...

То зависи од ситуације. И од мишљења.

А етикетирање попут овог твог само одмаже у покушајима дијалога, зар не?


imate pravo da mislite o cemu god zelite, kako god zelite, al ne i da proganjate i vredjate one, koji ne dele takve ideje i misljenja-samo se o tome radi....zasto bilo ko ima ideju, da drugi nemaju pravo na svoje drugacije misljenje. al ne i da proganjate i vredjate one, koji ne dele takve ideje i misljenja-samo se o tome radi....



Овде нико није никога поименце помињао нити вређао.

Ти си помињала имена појединачних бивших блогера у позитивном контексту и то су једина конкретна имена која сам овде видео.

Нико овде није никога поименце вређао нити прогањао него пишемо, свако од нас појединачно, шта мислимо о Блогу Б92 таквом какав је био и какав јесте и данас.

Не схватам зашто се ти осећаш прозваном и угроженом када причамо о томе?

Па ниси ти родила овај Блог Б92 па да вечито осећаш некакву мајчинску потребу да га штитиш и мазиш чак и када није добар.

zasto bilo ko ima ideju, da drugi nemaju pravo na svoje drugacije misljenje.


Ево, то сам управо ја тебе сада питао јер се упорно јављаш у покушајима да нас ућуткаш када кажемо да стање Блога Б92 годинама, од самог његовог почетка, није добро због појединаца који су из сировинског састава негативне селекције доспели на некакве друштвене положаје, а пре тога су били угледни блогери на Блогу Б92 које си и ти такође покушавала тада да заштитиш од нас неистомишљеника да би и ти данас пљувала по њима.

(Нпр. Чомићка, Радуле, Крстић,... Ихај... Гомила... Сировински састав негативне селекције.)

И у чему је онда проблем у овоме што кажемо Предатор, Чарли и ја?

Шта се ту не слаже са твојим мишљењем?

predatortz predatortz 13:10 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

Крстић


Da, jbte!
Gde njega da zaboravim!
On je davanje dupeta sveo ispod prostitucije!

Za ono što on radi tek treba izmisliti reč!
promoter promoter 13:11 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

shmoo
predatortz

Elita se ne može odnarodovati, to može samo fukara koja tripuje da je elita.
Odnarodovati, to znači odreći se sebe i svih onih pre tebe koji su u tebe utkani.
To čestit čovek ne može nikada uraditi.
Fukara može, fukara veruje da sve počinje sa njima i završava sa njima.



Ово је најбољи закључак за ову причу коју смо овде почели.

Не бих умео да напишем бољи. Можда дужи, али не и бољи.





Moj zaključak je bolji!

Nego, čitam da pominješ nekadašnju demokratičnost bloga?
Demokratičnost?!
Pa ta reč i nekadašnji blog ne mogu da se strpaju u istu rečenicu.
Jer je to bila skupina ljudi sa ogromnim reliktom komunističko-komesarskog majndseta.
Kakva kurac demokratičnost kod njih!?
shmoo shmoo 13:13 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

angie01


За Анђу:

Једино што ми пада на памет као могућност јесте можда чињеница да ти заправо не подносиш ни Чарлија ни Предатора ни мене јер нам се мишљења о много чему, и битном и небитном, од раније разликују па да ти онда због те некакве дифолт нетрпељивости према онима са којима се не слажеш почнеш да се расправљаш чак и око нечега око чега се слажемо.

(Ух, надам се да сам био довољно јасан.)

А то ми је баш блесаво, право да ти кажем. Не замери.

promoter promoter 13:14 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

predatortz
Крстић


Da, jbte!
Gde njega da zaboravim!
On je davanje dupeta sveo ispod prostitucije!

Za ono što on radi tek treba izmisliti reč!

Boli Krla kita!
On prodaje majmunima muda pod bubrege za masne parre.
predatortz predatortz 13:18 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

promoter
predatortz
Крстић


Da, jbte!
Gde njega da zaboravim!
On je davanje dupeta sveo ispod prostitucije!

Za ono što on radi tek treba izmisliti reč!

Boli Krla kita!
On prodaje majmunima muda pod bubrege za masne parre.


Znam, bre!
Ali i prostitutke imaju neki kodeks, neke granice koje se ne prelaze...
Kod njega toga nema!

angie01 angie01 13:30 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

А шта је ово што ти сада овде радиш овим речима које сам болдовао?


sta mi je,..pa kazem kako bi vam bilo lakse, kada vam ne valja ovde i ljudi koji dolaze....kako bi se izgubio bol u dusi


Не схватам зашто се ти осећаш прозваном и угроженом када причамо о томе?


pa ne osecam se prozvanom, nego komentarisem sta pises....stalno se zalis na blog, a opet si ovde.




а пре тога су били угледни блогери на Блогу Б92 које си и ти такође покушавала тада да заштитиш од нас неистомишљеника да би и ти данас пљувала по њима.


opet lazes, koga sam ja branila od tih sto su posle nesto nesto...znaci comicku, krstica i raduleta-nisam- mozes videti na njihovim blogovima-doduse, taj prvi paket krsticevih blogova je uklonjen..dalje?


И у чему је онда проблем у овоме што кажемо Предатор, Чарли и ја?


ne razumem kome se i zasto obracate, ko su fukare, koje stalno prozivas,...ovde je ostalo malo ljudi, razlicito misle o raznim stvarima, ...znaci da se neisomisljenicima obracate ruzno i imate problem sa onima koji ne misle kao vi,...ili sta.
shmoo shmoo 14:43 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

angie01

komentarisem sta pises



И ја само коментаришем шта ти пишеш.

И при томе те ниједном нисам овде етикетирао и залепио ти било какав атрибут из репертоара дневнополитикантског просеравања или булшита.

А ти мени јеси прилепила макар по један така атрибут у сваком свом коментару.


pa idite brate na desnicarske sajtove, tamo cete biti medju svojima



Јеботе, рећи за мене да сам десниочар, то ти је као да покушаваш да прикачиш пилету сисе. Иди бре, Анђо...

Зашто сам десничар?

зато што не подносим ову фолирантску салонски квазилевицу која данас држи банку у целој Европи са све своји медијским старлетама типа Жижек, Анри леви и постала интелектуална неморална багра?

То ме не чини десничарем.

Напротив.






Оптужила си ме исто тако да ја мрзим Југославију.

Зашто?

Зато што говорим како је све то у тој Југославији заиста и било и како се ја тога сећам.

Чуј, мрзим Југославију... А ја за ту Југославију проливао крв док си ти још била у основној школи да би ти имала мирно детињство и срећну младост...

И онда ја мрзим Југославију.

Зато што не пристајем на патетична квазиносталгична фолирантска сећања о тој бившој нам држави?


И када све то сабереш, ко онда овде убија тај дијалог и на који начин за који се сви као нешто декалративно залажемо али такви као ти у дијалогу не желе да чују мишљење другачије од свога него дијалогом сматрају само дописивање са истомишљеницима?

О томе је овде реч.

angie01 angie01 14:57 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))


И при томе те ниједном нисам овде етикетирао и залепио ти било какав атрибут из репертоара дневноиполитикантског просеравања,м или булшита, како год хоћеш.




pa ti si prvak bloga u toj disciplin, u onolikoj konkurenciji.


А ти мени јеси прилепила макар по један у сваком свом коментару.


sta npr?


И ко онда овде убија тај дијалог за који се сви као нешто декалративно зачлажемо али такви као ти у дијалогу не желе да чују мишљење другачије од свога него дијалогом сматрају само дописивање са истомишљеницима?


pa ko je ovde uveo agresivno nasilje u komunikaciju i uredno ga odrzava?
shmoo shmoo 15:05 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

angie01

И при томе те ниједном нисам овде етикетирао и залепио ти било какав атрибут из репертоара дневноиполитикантског просеравања,м или булшита, како год хоћеш.


pa ti si prvak bloga u toj disciplin, u onolikoj konkurenciji.



Нађи ми пример овде, у овом низу коментара.

Овде причам озбињљно са тобом и не зајебавам се као код Омеге на блогу где сам хтео да видим колико Фрихенд може да издржи да му неко јебе матер, а да он ипак наставља даље и даље да оставља својер коментаре испод тих са псовкама...

А лепо ме је Чарли упозорио одавно да Фрихенд игра на издржљивост, к'о Немци. Не на пмает него на издржљивост.

Јбт, па ја бих већ после првог таквог јебавања кеве одустао од даље комуникације са тим ликом који ми псује мајку ако већ не могу рукама да га дохватим.

А Фрихенд јок. Упоран па трпи, брате, само да би доказао да је његов већи.

Свака му част!

са таквимас нема дијалога.

sta npr?


Ено, окачио сам ти у претходном коментару.

pa ko je ovde uveo agresivno nasilje u komunikaciju i uredno ga odrzava?


Ја мислим да то на овом Блогу Б92 радиш првенствено ти све држећи некакву замишљену уредничку диригентску палицу у рукама и наљутиш се сваки пут када ти неко каже да то не може тако и да Блог Б92 не треба да изгледа тако како си ти замислила, да се на њему састају само истомишљеници да један другоме потврђују мишљење дубоко верујући да је то слобода.

Није то слобода.

angie01 angie01 15:15 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

sta, sad treba da citam dopunjeno izdanje,...ajde molim te,

ne znam kakve sada free ima veze sa ovim sto pricamo,...i ne znam o cemu se uopste radi.
Ја мислим да то на овом Блогу Б92 радиш првенствено ти све држећи некакву замишљену уредничку диригентску палицу у рукама и наљутиш се сваки пут када ти неко каже да то не може тако и да Блог Б92 не треба да изгледа тако како си ти замислила, да се на њему састају само истомишљеници да један другоме потврђују мишљење дубоко верујући да је то слобода.


sta lupetas,..ja kazem svoje misljenje isto kao i drugi, ponekad reagujem na svinstine, u smislu da to nije normalno, jednako kao sto bih to uradila u RL, znaci, druge nema,...koliko vidim, sama sam izlozena nasilju, od kojeg se branim svaki pedeseti put, jer me mrzi da se kacim s budalama i to je jasno kao dan,..a ti sviraj svoje umisljaje i kreativne verzije stvarnosti.

ovde konkretno, sam te samo pitala u cemu je stvar, da ti stalno seres po blogu i blogerima, a uporno dolazis,...jeste, ispoljavas desnicarske stavove, pa ako ti smetaju oni drugaciji, zasto ne ides na mesta gde samo desnicari razmenjuju misljenja.
shmoo shmoo 15:31 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

angie01

a ti sviraj svoje umisljaje i kreativne verzije stvarnosti.



Хоћу, хвала ти на овој писменој дозволи, аусвајсу, да пишем на Блогу Б92 оно што мислим.

ovde konkretno, sam te samo pitala u cemu je stvar, da ti stalno seres po blogu i blogerima, a uporno dolazis,...



Исправка!

Серем по неким блогерима. Не по свима.

И баш зато што нису сви блогери у питању, долазим због оних по којима не серем.

Само због њих.

.jeste, ispoljavas desnicarske stavove


'Ајде сада молим те немој ти више да лупеташ глупости јер немаш појма ни шта је то политичка десница ни шта је то политичка левица данас у 2023. години.

Када будеш на својој кожи осетила онај графит са Филолошког факултета из половине осамдесетих док се у Србији спремало оно што смо после живели и живимо га још увек и данас, када је код студентског клуба у подруму писало на зиду "левица-десница-масница", онда ми се јави да причамо ти и ја озбиљно о политичкој левици и десници данас у Србији, у Европи и у читавом свету.

Али само када будеш то на својој кожи осетила, не пре тога.

'Ај сад здраво, што би ти рекла у оваквим ситуацијама.





angie01 angie01 16:00 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

Али само када будеш то на својој кожи осетила, не пре тога.


pa evo na ovom mestu sam osetila-najgore moguce,...u RL sa svima pricam normalno, neistomisljenici ne potezu za uvredama i hladnim oruzjem, ne kunu, ne prete,...razmenimo sta ko i kako misli uz uvazavanje, popijemo pice, lepo se razidjemo,...rekoh vec, ja nigde nisam srela likove kao sto su neki ovde- a bas mnogo ljudi poznajem.


'Ај сад здраво, што би ти рекла у оваквим ситуацијама.


saglasna.
docsumann docsumann 16:21 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

.u RL sa svima pricam normalno, neistomisljenici ne potezu za uvredama i hladnim oruzjem, ne kunu, ne prete,...razmenimo sta ko i kako misli uz uvazavanje, popijemo pice, lepo se razidjemo,...



nije isto pričati sa živim čovjekom i njegovim verbalnim apstraktom.

razlika je bukvalnio kao da čitaš tekst pjesme i slušaš je sa muzikom.

kolika je razlika u efektu kad bi pročitali tekst Yesterday (od Bitlsa) i kad je čujete u fulu. e toliko toga mi ne dobacimo suvim komentarima.
nema govora tijela, facijalne ekspresije, nema nevidljivih frekvencija, bilo bića ne pulsira... samo muk i bijeli ekran s crnim slovima.

a u prazninu pred nama lako je, gotoov instiktivno lako, učitati nešto od svoje projekcije kako bui se nadomjestila odsutnost onog drugog. čak i ne primjetimo kad prvi put to uradimo.

e, a tu se onda javlja tihi efekat pozitivne povratne sprege, i stvari rapidno brzo kreću n izastranu.
jer mi svaki put usadimo pomalo novog u karakteru lika kojeg crtamo na osnovu njegovih komentara,
pa onda povučeni tom slikom lakše u novim komentarima pronalazimo nove momente koji pojačavaju naš nastajući portret.
jača slika, stvara jače predubjeđenje, koje sve lakše sami sebi potvrđujemo i krug se bzro zatvori. u par koraka.

pročitao/la si ga skroz. game over. kanal je prekinut, do tebe više ništa s njegove/njene strane ne dopire.
počinješ da pričaš sa svojim ehoima. a i nema potrebe da sagovornik više bilo šta kaže. pročitan je do peta.
znaš više i šta misli ( a ne govri), i čijoj se nesreći raduje, čak čuješ i kako mu, s onu stranu ekrana, škripe zubi od mržnje prema (dopisati po osjećaju) ...

angie01 angie01 17:10 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

a u prazninu pred nama lako je, gotoov instiktivno lako, učitati nešto od svoje projekcije kako bui se nadomjestila odsutnost onog drugog. čak i ne primjetimo kad prvi put to uradimo.


pa vidi, skoro je nemoguce ovo tvoje objasnjenje uzeti zaozbiljno- iako ima tacnih elemenata, al za neku normalniju situaciju od ove na blogu-jer ne vidim kakva bi to projekcija, sem nekih licnih bolesnih namera, taeralo neke ljude da ovde izgovaraju nepoznatim ljudima nagore bedastoce, opskurne i jezive, sa vrlo jasnim zlom, kao pokretackom energijom,...sta, ono, nije se video govor tela, oci kako cakle i iskren osmh, ma daj molim te,...znaci, izmisljotine koje su ovde kreirane, nemaju nikakve veze sa projekcijom, nego sa morbidnom intencijom tog nekog ko ih izmislja.

edit:
ja mogu da imam neke predrasude i da u odnosu na njih gradim neku netacnu sliku o nekome i dodajem svaki put novu krljust, kada mi se nesto ne svidja,...al izvini, da ti nekog zoves kurvom ustaskom, da nekome kunes decu i nudis spolovila snajperista i slicno, samo zato jer ti se ne svidja sto je neko o necemu rekao- cak nije ni tako kako interpretiras, ucitavas, a nije se tebi ni obratio- eno imas svez primer na tvom blogu- onda se radi o necem sasvim drugom.
solo solo 17:25 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

Za ono što on radi tek treba izmisliti reč!


Snalazi se
shmoo shmoo 17:37 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

angie01



'Ај сад здраво, што би ти рекла у оваквим ситуацијама.


saglasna.



Јбт, па овај датум треба обоје да заокружимо црвеним фломастером у својим календарима.

По први пут после низа година ти и ја смо се сложили око нечега.


docsumann docsumann 18:11 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

-jer ne vidim kakva bi to projekcija, sem nekih licnih bolesnih namera,



uopšte ne treba biti bolesno. mozak instiktivno tako radi. nadopunjuje nedostajuće djelove slike aproksimacijama (po nekom svom ključu) kako bi imao zaokružen narativ.

to je bejzik pishologija

angie01 angie01 18:22 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

uopšte ne treba biti bolesno. mozak instiktivno tako radi. nadopunjuje nedostajuće djelove slike aproksimacijama (po nekom svom ključu) kako bi imao zaokružen narativ.


pa jeste bejzik psihologija, al u pravcu, da mozak-u ovom slucaju koji sam ti opisala- kreira po sadrzaju vlasnika tog mozga, jer u stvarnosti ne postoje ti elementi, razlozi,-znaci nije misanderstending,...ako ja tebi svaki put ucitavam nesto sto nisi rekao, ako tome dodajem neku izmisljotinu o tebi, i posle nastavim da se ponasam kao da je to istina,...kakve ti tacno veze imas sa time?...niti se meni obracas-ja ti i pored toga ucitavam, kako jesi,...ti kazes jedno, ja to predstavljam kao nesto drugo, gradim neku nepostojecu pricu o tebi po SVOJOJ potrebi i na tu kreaciju, iako nema nikakvo uporiste, krenem da povracam-pa to je onda moja intencija, a ne predrasuda, koju je mozak sa onim kako je stelovan, krenuo da korespondira....znaci imam losu nameru prema tebi.
solo solo 19:56 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

Znam, bre!
Ali i prostitutke imaju neki kodeks, neke granice koje se ne prelaze...


Elitna prostitucija ima specifične kodekse
solo solo 20:00 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

По први пут после низа година ти и ја смо се сложили око нечега.


Ovo mora da je početak jednog divnog prijateljstva.

A kako je sve počelo:

Не бих умео да напишем бољи. Можда дужи, али не и бољи


Namazan si debeli. Umeš da pustiš rovca.
A žene su tako predvidive.



Ne zajebavaj bakicu.

promoter promoter 20:10 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

solo
По први пут после низа година ти и ја смо се сложили око нечега.


Ovo mora da je početak jednog divnog prijateljstva.

A kako je sve počelo:

Не бих умео да напишем бољи. Можда дужи, али не и бољи


Namazan si debeli. Umeš da pustiš rovca.

A žene su tako predvidive.



Ne zajebavaj bakicu.


Eeeeee!
Jedan je Šmuuu!
shmoo shmoo 20:12 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

solo

Ovo mora da je početak jednog divnog prijateljstva.



Зашто квариш једну блогерску идилу?





Љубоморко један.

solo solo 20:13 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

Eeeeee!
Jedan je Šmuuu!


Eeeee duži je Šmuov.
shmoo shmoo 20:21 28.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

solo
Eeeeee!
Jedan je Šmuuu!


Eeeee duži je Šmuov.



Зато је Чарли и љубоморан.

Мој коментар је сваки пут дужи од његовог.

А његов вазда нешто кратак, мали, деб'о,
бабо га његов...






promoter promoter 07:36 29.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

shmoo
solo
Eeeeee!
Jedan je Šmuuu!


Eeeee duži je Šmuov.



Зато је Чарли и љубоморан.

Мој коментар је сваки пут дужи од његовог.

А његов вазда нешто кратак, мали, деб'о,
бабо га његов...



Eeeee, ne bi mi se ja naguzio.
promoter promoter 15:05 29.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

shmoo
angie01

Овај Блог Б92 је на својим почецима баш био једна велика изложба, као на неком сајму, сировинског састава негативне селекције у Србији,


ne znam sto se blamiras- pogledas spisak autora u arhivi, pa posle u komentarima ko je komentarisao,...ja ne znam da bi Goran Markovic, Dex Tijago, Cvele, Tamara Skroza, Cole, Mica Mrakovic, VKC, Vaske, Marcelo, Beckovic, Cirkovic, Mjehur, Nebojsa Milenkoic, Olga Medenica, Oto Oltvanji, Mitros...na prvu loptu-bili negativna selekcija bilo kome, a da samo nije zlonameran.



Рекао сам да је то био сировински сатав негативне селекције уз часне изузетке.

Да поновим истакнуто зарад бољег разумевања текста, УЗ ЧАСНЕ ИЗУЗЕТКЕ.
...

Hvala Šmuuu!
docsumann docsumann 15:39 29.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

predatortz
promoter
predatortz
Крстић


Da, jbte!
Gde njega da zaboravim!
On je davanje dupeta sveo ispod prostitucije!

Za ono što on radi tek treba izmisliti reč!

Boli Krla kita!
On prodaje majmunima muda pod bubrege za masne parre.


Znam, bre!
Ali i prostitutke imaju neki kodeks, neke granice koje se ne prelaze...
Kod njega toga nema!



tek sad primjetih ovaj niz...

ne znam je l se ko sjeća, al ja sam one smajlije počeo da pravim baš s Krletom (pošto ima filmično lice, plus Vorholovski bjiela kosa ).
a ključni momenat je bio kad je tadejus zatražila da dodam muve koje lete oko njega (neka asocijacija na nešto, valjda...). e, tu sam se razmahao...i tako je počelo




angie01 angie01 16:38 29.07.2023

Re: ucimo od najboljih:))))

muve koje lete oko njega


ko u Tornjevima boa morija, kod onog lika- sad sam mu zaboravila ime- koji se ne kupa:).
solo solo 20:25 28.07.2023

e ljudi


POČO WIKEND !

Opet.

Još jedan.

docsumann docsumann 16:52 29.07.2023

Re: e ljudi

solo

POČO WIKEND !

Opet.

Još jedan.



ovaj bas malo da se doradi (razdrobi i zamasti) taman za rege...
promoter promoter 17:11 29.07.2023

Re: e ljudi

solo

POČO WIKEND !

Opet.

Još jedan.


Jutros za doručak popara.
Za ručak pire krompir i sataraš, a od priloga - švargla.
Popodne za između ručka i večere - breskve.
Upravo večeram rashlađenu dinju i spremam se na lagano tuširanje.
Za putovanje danas izvisio - žena ima neke ženske susrete sa ekipom i prijateljicom iz grada Čikaga.

solo solo 20:28 28.07.2023

romska verzija

solo solo 20:52 28.07.2023

'ebala vas reprezentacija. Ćega ba?

Denver sprema novi supermaks: Jokić 2026. godine dobija 400 miliona

Srpski košarkaš Nikola Jokić bi mogao 2026. godine da dobije najveći ugovor u NBA ligi.

Kolko je to konja?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana