Reč i slika

Deco draga, oprostite!

angie01 RSS / 24.12.2023. u 20:57

1703443635-20231224_190355_b-900x506.jpg

 1702936017-1702935680839-1024x683.jpeg

1703444055-20231224_194259_b-Copy-1024x576.jpg

1703437809-1703436869-HAM_2942-1024x683-900x600.jpg 

Tagovi



Komentari (957)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 01:23 26.12.2023

Re: Čujem

I jel prestala da bude Rumunka u međuvremenu?


to je njena prvatna stavr i nema veze sa tobom, a to tvoje prozivanje je naci/sovinisticka primitivna svinjarija.


A naravno da je manjkavost za Srbiju ako bi joj na neko vitalno mesto došao neko poput nje, koja se već odredila prema, za Srbiju bitnim pitanjima, Srebrenici npr.


to je samo tvoje misljenje i naravno da nije relevntno, to sto je tvoja vizura radikalisticka, ne treba nikoga da se tice, koliko vidim radikali su propali.

ja se sa maxom nisam ni svadjala, nisam mu zamerila ni banovanje, kako on kaze, nego sto me je sa vas dvojicom stavio u isti kos, sto je stavrno bedasto, s obzirom na stanje stvari i to je jedina prica...a tvoja naznaka je nivo ljubomornog klinca u Osnovnoj skoli.


michiganac michiganac 02:28 26.12.2023

Re: Čujem

Šta ti misliš o toj mogućnosti, da Švaba bude srpski predsednik


Tu e, sa svojom protestantskom etikom: link


gvozden1 gvozden1 02:39 26.12.2023

Re: Čujem

to je njena prvatna stavr i nema veze sa tobom, a to tvoje prozivanje je naci/sovinisticka primitivna svinjarija.

To ti, u svojoj "pameti" tako tumačiš.
A naravno da ti je tumačenje idiotsko.

Pričam sa Nikolom o Vučiću i tome da je njegova vladavina štetna po Srbiju jer se povlači pred EU i čini ustupke Arnautima, a da je realna alternativa još gora u tom smislu, pošto se alternativa njegovoj vladavini oslanja na ženu koja po prirodi stvari ne može da zastupa srpske interese jer nije Srpkinja nego Rumunka.

A da joj srpski interes nije na prvom mestu, da joj je prioritet "evropski put" što je u koliziji sa srpskim interesima, je do sad više puta i pokazala.


I onda dođeš ti i kreneš o tome da sam rekao da je Rumunka.
Pa jesam, ali to je rečeno da bih potvrdio tezu da je lošija alternativa i od lošeg Vučića.

Najbolji izbor, što se i toga tiče, je, po mom sudu, Miloš Jovanović, i to sam više puta jasno rekao.

I šta se ti petljaš u to kad niti možeš bilo šta da razumeš, niti da nametneš mišljenje, makar ne meni?

solo solo 02:41 26.12.2023

Re: Čujem

ja se sa maxom nisam ni svadjala, nisam mu zamerila ni banovanje, kako on kaze, nego sto me je sa vas dvojicom stavio u isti kos


Nisi se svađala,nisi mu zamerila - a šta si mu onda?

Ljutnula se i nisi mu čestitala katolički Božić?

Aj' što si tako zamerljiva.

Čestitaj mu, hriščanski je praštati.


I nije te stavio u isti koš nego se sada to zove skripta.
niccolo niccolo 07:34 26.12.2023

Re: Čujem

Problem srpskog društva je što je realna alternativa još gora po pitanju nacionalne politike, što je mnogo bliža da odustane od srpskih interesa nego i sam Vučić.

principessa_etrusca principessa_etrusca 08:00 26.12.2023

Re: Čujem

Najbolji izbor, što se i toga tiče, je, po mom sudu, Miloš Jovanović, i to sam više puta jasno rekao.

Ја мислим да није, и ту видим два проблема.

Први, што је спреман на непринципијелну подршку коалицији чији су ставови дијаметрално супротни онима које он јавно заступа. Без обзира на извесна очекивана политичка жонглирања и компромисе, шта је политичар без црвених линија?

Други је његово двојно држављанство, што мислим да не треба да има ико ко претендује на јавну функцију у држави Србији. (То је била једна од мојих примедби на Поноша када се кандидовао, а исто важи и за Милоша Јовановића.)

Осим тога, колико год да он добро и артикулисано звучи, нешто ми је код њега off, али то је чисто интуитивно.
maksa83 maksa83 08:22 26.12.2023

Re: Čujem

Осим тога, колико год да он добро и артикулисано звучи, нешто ми је код њега off, али то је чисто интуитивно.

Ja mogu da ti kažem šta ti je kod njega off. Nije iskazao otpor prema opresivnim zakonima fizike niti se bavio alhemijom i dovodio u pitanje klasična medicinska saznanja + je što kaže naš narod normalan odn. nije borderlajn slučaj.

Nema na čemu.
gvozden1 gvozden1 08:42 26.12.2023

Re: Čujem

Ја мислим да није, и ту видим два проблема.

Da je savršen, nije, i ja bih mogao da mu zameram dosta toga, ali od trenutne ponude je najprihvatljiviji.

Tvoja prva zamerka je dosta utemeljena, ali izričito odbijanje mogućnosti saradnje sa bilo kim bi bila isključivost, posebno saradnje sa onima sa kojima je moguće saradnjom promeniti vlast.
A isključivost u politici nije pohvalna stvar.

Druga, može da bude i samo formalnost, posebno što se radi o državljanstvu zemlje njegove žene.
Mada ima elemenata i da dvojno državljanstvo bude i zakonom označeno kao prepreka za kandidovanje na srpskim izvorima.
I takva rešenja su poznata, ali nisam siguran da je to dobro za Srbiju, državu nacije koja je najpocepanija nacija po državama.


Ono što ti zoveš off se možda može nazvati i nedostatkom lične harizme, što u politici može da bude važan elemenat.
niccolo niccolo 09:13 26.12.2023

Re: Čujem

Nije iskazao otpor prema opresivnim zakonima fizike niti se bavio alhemijom i dovodio u pitanje klasična medicinska saznanja + je što kaže naš narod normalan odn. nije borderlajn slučaj.

Ono što ti zoveš off se možda može nazvati i nedostatkom lične harizme

U prevodu na srpskohrvatski, nije tipičan a la šešelj bukač bez sadržine.
maksa83 maksa83 09:39 26.12.2023

Re: Čujem

gvozden1
maksa83
Ali to je demokratija, većina se mora poštovati, sviđalo se to manjini ili ne.

Blage ti veze nemaš šta je demokratija.

Ajd objasni mi:)

Pokušao sam u par navrata ali nije išlo, i kada bih pokušao opet avansno me deprimira količina glupih stvari koje bi ti napisao u odgovoru ili izignorisao do sledeće prilike kada bi ustvrdio da je ovo ovde demokratija. Radije bih probao nešto smisleno, recimo da učim mačku da vadi kvadratni koren bez digitrona.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:03 26.12.2023

Re: Čujem

niccolo
Nije iskazao otpor prema opresivnim zakonima fizike niti se bavio alhemijom i dovodio u pitanje klasična medicinska saznanja + je što kaže naš narod normalan odn. nije borderlajn slučaj.

Ono što ti zoveš off se možda može nazvati i nedostatkom lične harizme

U prevodu na srpskohrvatski, nije tipičan a la šešelj bukač bez sadržine.


Dokle smo stigli kad desnicarima moras da objasnjavas sta je umerena desnica.
maksa83 maksa83 10:08 26.12.2023

Re: Čujem

Dokle smo stigli kad desnicarima moras da objasnjavas sta je umerena desnica.

Ne bih rekao da je Jovanović umerena desnica (sad su svi ostali umerena desnica, tamo ih je odgurala informaciona kampanja što domaća što ruska, mada im je teško utvrditi granicu), Jovanović je "normalna desnica", samo se normalno više ne ceni. To je dokaz koliko su ljudi sluđeni i ekstremizovani propagandom koja gađa i pogađa mozak papkara.
gvozden1 gvozden1 10:25 26.12.2023

Re: Čujem

maksa83
gvozden1
maksa83
Ali to je demokratija, većina se mora poštovati, sviđalo se to manjini ili ne.

Blage ti veze nemaš šta je demokratija.

Ajd objasni mi:)

Pokušao sam u par navrata ali nije išlo, i kada bih pokušao opet avansno me deprimira količina glupih stvari koje bi ti napisao u odgovoru ili izignorisao do sledeće prilike kada bi ustvrdio da je ovo ovde demokratija. Radije bih probao nešto smisleno, recimo da učim mačku da vadi kvadratni koren bez digitrona.

Jao evo ga vickasti Maksa, svratio opet po preporuke.

Možda bi bilo bolje da kažeš šta stvarno smatraš pod demokratijom, ako to nije poštovanje volje većine, ali ko zna da li bi se to dopalo tvojim sledbenicima, zato samo gruvaj.
gvozden1 gvozden1 10:29 26.12.2023

Re: Čujem

maksa83
Dokle smo stigli kad desnicarima moras da objasnjavas sta je umerena desnica.

Ne bih rekao da je Jovanović umerena desnica (sad su svi ostali umerena desnica, tamo ih je odgurala informaciona kampanja što domaća što ruska, mada im je teško utvrdii granicu), Jovanović je "normalna desnica", samo se normalno više ne ceni. To je dokaz koliko su ljudi sluđeni i ekstremizovani propagandom koja gađa i pogađa mozak papkara.


Ovo je već viši stepen podele, na umerenu i normalnu desnicu.

Pa ko da ne bude sluđen posle ovakve pameti.
maksa83 maksa83 10:34 26.12.2023

Re: Čujem

Možda bi bilo bolje da kažeš šta stvarno smatraš pod demokratijom, ako to nije poštovanje volje većine, ali ko zna da li bi se to dopalo tvojim sledbenicima, zato samo gruvaj.

Nemoguće je objasniti šta je demokratija nekome ko sam ne vidi u šta su mu tokom 12 godina pretvoreni izbori koji su preduslov demokratije. Da li ne vidiš ili vidiš ali te boli kurac zato što ti tako stečen odnos snaga odgovara jer je u skladu sa nekim tvojim tripom o nacionalnom interesu, nebitno je, ali se svakako praviš blesav i ignorišeš tu stvar, i spreman si da ispadaš baš teška budala u odbrani društva koje je napravio Vučć sa svojom vegetacijom što morona što secikesa.

Da budem otvoren ja ne mislim da si ti glup, ali imaš neke debilne fiksacije koje su očigledno duboko usađene pa si spreman da pišeš baš baš glupe stvari kada ti te fiksacije budu ugrožene onim što zovemo stvaran svet. Mene to prilično umara a iskreno i žao mi je što se dovodiš dotle, nije mi prijatno da gledam.
niccolo niccolo 10:43 26.12.2023

Re: Čujem

Dokle smo stigli kad desnicarima moras da objasnjavas sta je umerena desnica.



Šalu na stranu, u Maksa je (studenti su) u pravu.
gvozden1 gvozden1 10:51 26.12.2023

Re: Čujem

Nemoguće je objasniti šta je demokratija nekome ko sam ne vidi u šta su mu tokom 12 godina pretvoreni izbori koji su preduslov demokratije

Ovo je već neki pokušaj, kakav takav.
A naravno, svodi se na stari oproban recept, pljuni na "ovo stanje" i bićeš u pravu.


Sad, kad treba načelno objasniti šta je demokratija, bez poređenja sa "ovim stanjem" onda se dospe u problem, pa je najbolje to izbegavati, a kako drugačije nego ad hominem tiradom.

maksa83 maksa83 11:07 26.12.2023

Re: Čujem


Sveže, i nije montaža.

angie01 angie01 11:33 26.12.2023

Re: Čujem

niccolo
Problem srpskog društva je što je realna alternativa još gora po pitanju nacionalne politike, što je mnogo bliža da odustane od srpskih interesa nego i sam Vučić.




pa evo huci, odgovorio ti nikolo,...:))

a o bezobrazluku na mokme insistiras u vezi Marinike, sam vec sve rekla, necu da se ponavljam.
gvozden1 gvozden1 11:50 26.12.2023

Re: Čujem

a evo huci, odgovorio ti nikolo

Pa smislenije u svakom slučaju od tvog lupetanja o šovinizmu.

Ja to čitam kao izrazito neslaganje sa tvrdnjom na koju je odgovorio, ali nisam primetio da mu smeta pominjanje nacionalne pripadnosti dotične.

angie01 angie01 11:57 26.12.2023

Re: Čujem

Ja to čitam kao izrazito neslaganje sa tvrdnjom na koju je odgovorio, ali nisam primetio da mu smeta pominjanje nacionalne pripadnosti dotične.


to je zakonom zabranjeno- prozivanje ljudi po nacionalnoj i verskoj osnovi, a to ti radis i ne samo ti.
angie01 angie01 11:58 26.12.2023

Re: Čujem

Tu e, sa svojom protestantskom etikom: link



gvozden1 gvozden1 12:02 26.12.2023

Re: Čujem

to je zakonom zabranjeno

Pa ništa, ako je tako, tužiš me.
I ne samo mene.

Pošto si već stručnjak za pravo.
angie01 angie01 12:10 26.12.2023

Re: Čujem

Pa ništa, ako je tako, tužiš me.


pa to je pre stvar licnog vaspitanja i samosvesti,...al tvoj bezobrazluk je beskrajan.


Pošto si već stručnjak za pravo.


ne moram biti strucnjak za pravo, to su bejzik stvari,..a izmedjuostalog ti stoji iu disklejmeru ovog mesta, posto potpada pod Zakon o javnom informisanju,...tu si skoro 20 godina, a nisi upoznat, sta li.

Pravila korišćenja
Nije dozvoljeno:
Govor mržnje (Zakon o javnom informisanju, čl.38.: “Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“), pretnje, psovke, vređanje i klevetanje.

Objavljivanje materijala koji su zaštićeni autorskim pravom. Prilikom citiranja, potrebno je postaviti link na izvor objavljenog sadržaja.

Objavljivanje ličnih pisanih zapisa, kao i zapis lika ili glasa (Zakon o javnom informisanju, čl.43). Lični pisani zapisi "ne mogu se objaviti ni bez pristanka onoga kome su namenjeni, odnosno onoga na koga se odnose, ako bi objavljivanjem bilo povređeno pravo na privatnost ili koje drugo pravo tog lica".

Objavljivanje pornografskih sadržaja.

Namerno objavljivanje sadržaja koji sadrže viruse ili slične štetne programe.

Sistematsko i namerno ometanje diskusije i ponavljanje istog komentara.

Korisnička imena koja su uvredljiva ili su usmerena protiv neke osobe ili grupe, i korisnička imena koja sadrže veb adresu.

Lažno predstavljanje, odnosno predstavljanje u ime nekog pravnog ili fizičkog lica.
Koristiti internu komunikaciju (privatne poruke) za slanje pornografskog, uvredljivog ili pretećeg sadržaja.

Registrovanje više korisničkih naloga.

Pisanje komentara isključivo velikim slovima, niti objavljivanje izrazito nepismenih komentara.

Ne preporučujemo davanje ličnih podataka (adresa, telefon, e-mail itd.) drugim korisnicima, a objavljivanje tuđih podataka nije dozvoljeno.
maksa83 maksa83 12:25 26.12.2023

Re: Čujem


Anđo sve je ovo lepo ali sigurno negde piše bar fontom 6 "sve navedeno ne važi ukoliko je reč o Bugarima". Ako ne piše onda je ceo taj dokument nevalidan.
angie01 angie01 12:31 26.12.2023

Re: Čujem

bar fontom 6


nonparelom.
gvozden1 gvozden1 12:55 26.12.2023

Re: Čujem


pa to je pre stvar licnog vaspitanja i samosvesti,.

Kakva samosvest i vaspitanje, država na zakonima počiva, a ti si dužna da prijaviš krivično delo, jer je neprijavljivanje dela krivično delo:)

Anđelija, ajd ne lupaj majke ti.
Znam je da ti voliš zabrane, ali ne spada sve što bi ti da zabraniš pod sankcije zakona.

Ne npr navođenje nečije nacionalne pripadnosti, posebno ako se radi o javnoj ličnosti.


Tako da, curo, oladi s tim.
niccolo niccolo 12:57 26.12.2023

Re: Čujem

Ja to čitam kao izrazito neslaganje sa tvrdnjom na koju je odgovorio

Više je neslaganje u pristupu životu i politici, u smislu - ovaj: (i) podstiče neravnopravne izbore i izbornu krađu - što nikako ne može da bude srpski interes, (ii) radi na Kosovu šta sve radi - što takođe nije srpski interes, rekao bih; ali su zato neki drugi, koji nisu na vlasti, navodno još gori. I hajde da se bavimo njima, a ne ovime koji očigledno radi suprotno srpskim interesima.

nikvet pn nikvet pn 13:07 26.12.2023

Re: Čujem

gvozden1

Pričam sa Nikolom o Vučiću i tome da je njegova vladavina štetna po Srbiju jer se povlači pred EU i čini ustupke Arnautima, a da je realna alternativa još gora u tom smislu, pošto se alternativa njegovoj vladavini oslanja na ženu koja po prirodi stvari ne može da zastupa srpske interese jer nije Srpkinja nego Rumunka.


Пази овако Хучи, ствар је мало шира од строго српских наочара. Српски националисти, у које и сам спадам, почесто забораве да није довољно само српском ногом корачати. За добар корак потребна је и економска. Актуелни картел управо ту ногу тешко упуцава. Националну ногу још некако и одржава па то не видим као приоритет. А ако економска нога крене у опоравак за националну не брини. Онај хард комунизам вратити се неће. Онда ћемо имати и околне саиграче као перјанице српскога интереса. Нагађам да би Румунка бранила српски интерес боље од било ког Србина избеглог са Косова.

Неће нас спасти ни страни капитал ни туђе ракет(л)е. Помоћи можемо једино сами себи ако изнутра повратимо и поново направимо своју државу. И економију. Да служе нама, народу а не картелу. Овога пута Бирачки спискови (уз полицију па тужилаштво) видимо коме су послужили.

А што се економије тиче... Ниједан радник газду не воли али... Српски радник лакше поднесе српског газду који слави славу него корејског да му се клања. Или турског који му избаци свињетину из мензе.

Мислим, бусај се у груди српске, ок, али не заборави да преко дебљег новчаника даље одјекује

angie01 angie01 13:10 26.12.2023

Re: Čujem

Znam je da ti voliš zabrane


pa ja i pozivam na licnu pristojnost,...a za ostatak tvog mrzomudjenja, nemam vremena, izvini.
gvozden1 gvozden1 13:16 26.12.2023

Re: Čujem

ovaj: (i) podstiče neravnopravne izbore i izbornu krađu - što nikako ne može da bude srpski interes, (ii) radi na Kosovu šta sve radi - što takođe nije srpski interes, rekao bih

Tu se slažemo, i sam sam to već rekao.

Ali
ali su zato neki drugi, koji nisu na vlasti, navodno još gori. I hajde da se bavimo njima


A ima li išta normalnije od procene ponuđenih opcija na izborima?

A elemenata za procenu politike Marinike Tepić je sasvim dovoljno da se sa sigurnošću može verovati da bi bila i opasnija po nacionalne interese od Vučića.

Njena nacionalna pripadnost je samo jedan od tih elemenata, ostali su i jasniji pokazatelji koliko joj je stalo do srpske stvari kad se ona, ta stvar, ispostavi kao prepreka onome što je njoj prioritet u politici, a to je evropski put.

Hajd, šta ti misliš, šta bi pre žrtvovala, srpske interese ili evropski put?


gvozden1 gvozden1 13:24 26.12.2023

Re: Čujem

. Националну ногу још некако и одржава па то не видим као приоритет. А ако економска нога крене у опоравак за националну не брини.

I sam sam do skoro verovao da je to tako, sad, posle ovoga sa tablicama, sa "nećemo pomagati" koje je zamenilo "sprečavaćemo" verujem da je to pucanj u nacionalnu nogu.

Što se ekonomije tiče, malo je verovatno da ćemo ikad biti u situaciji da ekonomija Srbije bude toliko jaka da je zbog toga ostali podržavaju u njenoj nacionalnoj politici.



Primera za to je koliko ti drago u istoriji, a bogami i logika to govori.


niccolo niccolo 13:27 26.12.2023

Re: Čujem

A ima li išta normalnije od procene ponuđenih opcija na izborima?

I zato si ti glasao za Miloša Jovanovića. Što je sasvim u redu i ne vidim da te neko ovde siluje da glasaš za Mariniku. Pa mi onda nije jasno čemu opsednutost Marinikom. Dok daj da ne pominjemo ovoga koji direktno radi protiv srpskih interesa.
gvozden1 gvozden1 14:43 26.12.2023

Re: Čujem

Što je sasvim u redu i ne vidim da te neko ovde siluje da glasaš za Mariniku

Ovde dominira stav da je SPN opcija za koju treba glasati, pa ne vidim kako ja namećem Mariniku za temu.
Temu su odabrali drugi, ja samo iznosim stav da ona nije najbolje rešenje.

Dok daj da ne pominjemo ovoga koji direktno radi protiv srpskih interesa.

Stani, šta još treba da kažem o Vučiću da bi se to smatralo pominjanjem?


Evo, rekao sam da je Vučić komunista, da se povlači pred Arnautima, da mu je politika dve stolice pripala, da mu je unutrašnja politika katastrofa, da je negativna selekcija dostigla zastrašujuće razmere.....


I imam li sad pravo da kritikujem druge, ili samo to treba da vrtim dok je sveta i veka?
niccolo niccolo 14:56 26.12.2023

Re: Čujem

ili samo to treba da vrtim dok je sveta i veka?

Ne moraš dok je sveta i veka, samo dok je sve i svja u državi.



I imam li sad pravo da kritikujem druge

Kako ti volja, valjda i ja imam pravo da kritikujem tebe - ja bih recimo uvek pre hvalio svog kandidata nego kudio druge, ali dobro, kapiram da je ljudima lakše kritikovati nego govoriti pozitivno.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:29 26.12.2023

Re: Čujem

maksa83
Осим тога, колико год да он добро и артикулисано звучи, нешто ми је код њега off, али то је чисто интуитивно.

Ja mogu da ti kažem šta ti je kod njega off. Nije iskazao otpor prema opresivnim zakonima fizike niti se bavio alhemijom i dovodio u pitanje klasična medicinska saznanja + je što kaže naš narod normalan odn. nije borderlajn slučaj.
Nema na čemu.


vala da znaš princezo, mada podržavam ladnu glavu na ove teme (bar ovo par komentara što sam uhvatila) insinkt ti kanda nije jača strana..
do sada je bila luda Mila, Mića pedofil, šaman Nestor i ko ono bješe četvrti..
teško bih mogla da se dosjetim luđe kombinacije..

da nije da ti se ne sviđa prosto što ga ne znaš i ne znaš mu porodicu a cjenim da ti imaš utisak da sve dobre Srbe ti već znaš tako da pošto njega ne znaš to sigurno znači da ne može da valja..
to pravilo oće da prevari..

that said pročitah Going to infinity (koja SBF u principu slika kao dobrostivog čudaka koji se preigrao) a sad čitam Number go up (koji ga slika od prve strane kao prevaranta - nisam odmakle daleko od prve strane)..
nije lako posao procjeniti ko je prevarant a ko nije..
ja bih za sebe rekla da to obično solidno uradim al fakat i radim na principu maksimalne ciničnosti pa mi sigurno u bucket prevaranta (ili druge vrste hoštaplera) ode i masa normalnih ljudi..
sigurno ih ima kojima je taj filter daleko bolji od mog..
al tvoj je kanda toliko pomjeren da bi bilo stvarno zanimljivo vidjeti šta ga je tako izvitoperilo..
kakava su to iskustva morala biti
angie01 angie01 15:37 26.12.2023

Re: Čujem

al tvoj je kanda toliko pomjeren da bi bilo stvarno zanimljivo vidjeti šta ga je tako izvitoperilo..
kakava su to iskustva morala biti


toliko reci i svilenih rukavica, a PE je samo seseljvka iz Londre i tu se zavrsava svaka dilema.
maksa83 maksa83 15:48 26.12.2023

Re: Čujem

do sada je bila luda Mila, Mića pedofil, šaman Nestor i ko ono bješe četvrti..

Dr Jovana, pa sad skoro nešto i Andrej Fajgelj (a tip lud ko kurac), itd.

insinkt ti kanda nije jača strana..

Sa ovim se ne slažem, nepogrešivo nanjuši što bi rekla omladina normies i izbaci ih ko pčele lažnu maticu. (Ovo sam skoro naučio od komšije pčelara pa se kurčim)
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:36 26.12.2023

Re: Čujem

Неће нас спасти ни страни капитал ни туђе ракет(л)е. Помоћи можемо једино сами себи ако изнутра повратимо и поново направимо своју државу. И економију. Да служе нама, народу а не картелу. Овога пута Бирачки спискови (уз полицију па тужилаштво) видимо коме су послужили.

А што се економије тиче... Ниједан радник газду не воли али... Српски радник лакше поднесе српског газду који слави славу него корејског да му се клања. Или турског који му избаци свињетину из мензе.


cek cek... a ko ono bese potpisa SSP i kad? kad nestade zastita domaceg proizvodjaca? da ne pominjemo poljoprivredu u koju se valjda razumes...

dakle, ajde, prvo da vidimo godinu, pa ko je potpisivao..


nikvet pn nikvet pn 19:18 26.12.2023

Re: Čujem

dragosevacsutra
kad nestade zastita domaceg proizvodjaca?
dakle, ajde, prvo da vidimo godinu, pa ko je potpisivao..


А где нестаде заштита домаћег бирача? Мики, немојмо јефтине форе типа држ'те лопова. Није ти битан прекршилац закона из Бирачких спискова твоје општине? Или је добар ако краде на твоју страну? Победи се у зубе не гледа, јелда? Тај чиновник (кога плаћам) има своје име и презиме и сноси законску одговорност. И консеквенце. Или да се не држимо закона као пијан плота?
michiganac michiganac 19:38 26.12.2023

Re: Čujem

За добар корак потребна је и економска.


Obrazovna?

Iz moje vizure stvari izgledaju ovako: Nakon protraćenog 20. vijeka zlopaćenja u iluziji zvanoj Yu, kojoj su Hrvati najvećma podmetali nogu, Srbalji su na putu da izgube i tekovine 19. vijeka - kakvo takvo izgurano prosvjetiteljstvo u tegobnim uslovima oslobađanja od "bolesnika na Bosforu" - od Dositeja do Pupina, Milankovića, Mike Alasa, Cvijića, Mileve Marić,.. prikljanjajući se danas šarlatanima poput Nestorovića (mada donekle kapiram revolt onih koji su ga birali sl. onom kad se glasalo za onog mangupa Belog).

Štaviše, u predstojećem 4-godišnjem mandatu nazadne bulumente očekujem još enormniji egzodus mladosti i ostataka pameti preko grane.. Pr. -bacim pogled s vremena na vrijeme na srpski reddit i sve učestalije primjećujem kako se klinci raspituju za mogućnosti odlaska u EU na studije ili prosto samo da zbrišu iz Srbistana.

Fascinantno mi je i to kako je aktuelna Srbija (kao simbolom grotesknog susreta SNS-a i SPC-a) personifikovana u onom spomeniku "Simeonu Mirotočivom" kom su tutnuli onaj nedoličan, skaredan bodež u ruku: matora, impotentna, usahlog lica i mišica, kojoj, u zakoraku ka srednjem vijeku, puca tlo pod nogama, survajući se tako u grotlo, odn. sopstvenu raku.
angie01 angie01 19:57 26.12.2023

Re: Čujem

prikljanjajući se danas šarlatanima poput Nestorovića (mada donekle kapiram revolt onih koji su ga birali sl. onom kad se glasalo za onog mangupa Belog).


nestorovica su birali oni, koji su nekada bili odusevljeni slicnom pojavom, miroljubom petrovicem, al hebira, imao je neke pehove u svom lecenju sa smrtnim ishodom,...pa im nestor deluje kao elitna zamena istog pravaca,..znaci, to su oni sto veruju u teorije zavere i vidovite zorke, a ovde prozivaju za latinicno pismo.

belog su birali klinci, jer im se dopala njegova zahebanciju o onom celom sivilu beznadja.


Štaviše, u predstojećem 4-godišnjem mandatu nazadne bulumente očekujem još enormniji egzodus mladosti i ostataka pameti preko grane.. Pr. -bacim pogled s vremena na vrijeme na srpski reddit i sve učestalije primjećujem kako se klinci raspituju za mogućnosti odlaska u EU na studije ili prosto samo da zbrišu iz Srbistana.


za nasu decu- sile mraka desnickarskih frakcija, koje, kao sto vidis, muljajuci na razne nacine, podrzavaju takav rezultat, ne obaziruci se na posledice, koje su vec danas vise nego katastrofalne,...i sebe nazivaju pravim Srbima.


Fascinantno mi je i to kako je aktuelna Srbija (kao simbolom grotesknog susreta SNS-a i SPC-a) personifikovana u onom spomeniku "Simeonu Mirotočivom" kom su tutnuli onaj nedoličan, skaredan bodež u ruku: matora, impotentna, usahlog lica i mišica, kojoj, u zakoraku ka srednjem vijeku, puca tlo pod nogama, survajući se tako u grotlo, odn. sopstvenu raku.


upravo.
magnus magnus 22:21 26.12.2023

Re: Čujem

Nemoguće je objasniti šta je demokratija nekome ko sam ne vidi u šta su mu tokom 12 godina pretvoreni izbori koji su preduslov demokratije.
Puno je problema u srbalja sa demokratijom od toga da izbori moraju biti fer i dobro organizovani , da se vlast mijenja, al ne samo vlada nego i činovnici koje su ovi doveli , do toga da vlast iako ima demokratski legitimitet ne može da radi protiv zakona i ustava i ono najbitnije što u srbiji ne razumije "ni vlast mi opozicija ni ocirkusanti u politici ni nevladine organizacije na grantovim" ,A to je da postoji granica dosega vlasti kad su lične slobode imovina i svjetonazori u pitanju. tu je mislim čak največi problem da narod svati da su građani delegirali dio svojih skloboda na državu a ne da im je država dala slobodu.a "državna vlast" će se lako mjenjat kad bude malo držacvnog posla

magnus magnus 22:30 26.12.2023

Re: Čujem

Ne bih rekao da je Jovanović umerena desnica
problem "desnice u srbiji je što su to često socijalisti nacionalisti pa ih socijalisti autošovinisti zovu desnicom . desnice nema bez guranja individualizma, privatne inicijative , konzervativizma (provjerenih mehanizama) , jebeš desnicu koja je "protiv privatizacije" bilo je tu i tamo nekih liberala u politici al rjetko
evo jednog sukoba socijaliste (S) i liberala(L)
ps vi odlućite ko je prozapadno a ko pro brežnjevski orijentiran

Zaigrajmo jednu malu igru. Pred vama je transkript razgovora dva političara , u kojem između ostaloga raspravljaju o privatizaciji i školstvu. Označit ćemo ih sa S1 i L2. Vaš zadatak je da odredite kojeg političara, kad biste mogli, biste radije poduprli na izborima, s kojim se slažete u većini situacija, koji vam se čini razumniji, da bolje poznaje ekonomske probleme itd. Prilikom transkripcije izostavljeni su neki malo manje bitni dijelovi, no uvjeravam vas da je sasvim dovoljno precizna. Uostalom, moći ćete provjeriti i sami. Krenimo:

S1: U uslovima hiperinflacije 92. i 93. za šaku dinara kupljeno je nacionalno bogatstvo koje su generacije stvarale 50 godina. Ja sam bio u Kruševcu gdje je hotel od 12 spratova kupljen za 12 000 maraka. 12 000 maraka su koštale samo u WCima hotela slavine….

L2: Pa nije onaj što je kupovao bio kriv što je cijena bila niska. Valjda je onaj koji je prodavao, on je kriv.

S1: Ako se posledice nekog zakona odražavaju jako loše po nacionalnu situaciju, parlament ima pravo po ustavu da jedan zakon poništi, i mi smo to tada učinili sa sviješću o socijalnoj odgovornosti. (…) Pa mi smo sačuvali tu imovinu da bi vi sad mogli da je privatizujete po nekom, nadam se, poštenijem zakonu, i da bi veći broj ljudi u Srbiji mogao da postene korisnikom te društvene imovine koju su stvarali.

L2:: Prvo, i najgora privatizacija je bolja od društvene svojine. Ovo što se iznosili, naše ekonomske i socijalne probleme, zasnovano je pre svega na činjenici da kod nas kasni privatizacija. Da smo imali i najgoru privatizaciju 90. 91. 92. već bismo se iskobeljali iz nekih od najtežih ekonomskih problema. Drugo, nema retroaktivne primjene zakona ni u jednom modernom civilizovanom pravnom poretku ako je to na štetu građana na koje se zakon odnosi. Ako je građanin po važećim propisima nešto kupio, i kupio ispod cene – ako je nešto što vredi milion dolara građanin kupio za jedan dolar, zato što je Vlada u tom trenutku bila nesposobna – zakon mora da štiti građanina i ne sme se novim zakonom to otimati građaninu. To nema nigde u civilizovanom svetu.

Dalje su socijalist S1 i ekonomski liberal L2 raspravljali o modelu visokog školstva na Kosovu. L2 nudi model pri kojemu se Šiptarima daje samo prostor za održavanje nastave – država im osigurava samo infrastrukturu, a ostalo prepušta njima. S1 smatra da je privatizacija štetna, a centralno upravljanje obrazovanjem jedino rješenje:

L2: Što oni ne bi mogli da imaju svoje privatne univerzitete, privatne fakultete? Mi im to i nudimo. Nudimo da im u tome i pomognemo, spremamo novi zakon o univerzitetu – moći će svako strano i domaće, pravno i fizičko lice da formira fakultet po zakonskim uslovima. To se nas ne tiče!

S1: To je priznavanje države u državi. To je apsolutna kapitulacija. Radi se o tome da je školstvo u svakoj državi državna stvar, ne po financiranju, ili ne pretežno po financiranju, nego po programima. Ako vi dobijete od države na kraju certifikat da ste završili školu nekoga stepena, ta škola mora da bude priznata od nekog državnog organa, inače vi možete na ledini da napravite šator, da kažete do je univerzitet, da podelite diplome i da idete po svetu i varate ljude, da kažete “ja imam diplomu jednog privatnog američkog univerziteta”. To ne ide tako. Nego država ima komisiju koju pošalje na dotični univerzitet privatni, ispita planove školske po kojima se uči, overi ih, prati, i onda kaže “Vi možete da se financirate iz raznih izvora, ali ako želite da dobijete diplomu koju država priznaje, vi morate da pohađate nastavu po određenom školskom programu. Da ta nastava ima određeni kvalitet i određeni sadržaj.” (…) Također, naravno da postoje zakoni o retroaktivnom dejstvu, 1923. godine je skupština Jugoslavije donela zakon o ekstra porezu koji se plaća na dobit stečenu za vreme rata. I država je donela taj porez, i mi želimo da uvedemo taj porez, isto retroaktivno, na ekstra profit koji je stečen za vreme sankcija i blokade.

L2: Ako vi mislite da država treba da određuje univerzitetski plan i program, vi ste onda direktno protiv autonomije univerziteta. Nigde usvetu država ne određuje nastavni plan i program. (…) Kod nas u Beogradu država se ne meša u nastavni plan i program (….), svaki je profesor suveren na svom času (…), podrazumeva se ako ima naučno zvanje kad počne čas 45 minuta on govori ono šta on sam želi da govori, niko mu se u to ne meša. Što da se mi mešamo albanskim profesorima na njihovim privatnim univerzitetima? Neka igraju preferans (…) a onda će svako od njih da razmišlja gde će vredeti njegova diploma. I nije vam ni američki primer dobar. U Americi ima dobrih univerziteta na glasu, kad imate diplomu nekog poznatog i cenjenog fakulteta možete da se zaposlite gde poželite. Kad imate diplomu nekog malog državnog ili beznačajnog univerziteta možete odma nakon završavanja tog fakulteta da idete da sečete šumu jer niko neće da vas primi na posao. Namršti se kad vidi vašu diplomu i gotovo. (…) Dakle, svako vodi računa o vrednosti fakulteta koji upisuje.

S1: Što se tiče univerziteta, sve ste pobrkali. Apsolutno sve. To da je univerzitet buvlja pijaca, to nema nigde. Vama je buvlja pijaca model uređenog sistema i vi mislite da je to u svetu tako. Naravno da niko ne kontroliše, ili u principu ne kontroliše, nastavnika šta predaje, ali nastavni planovi, predmeti, šta mora da se uči na prvoj godini, drugoj godini… to je naravno posao ministarstava! Pa šta bi drugo ministarstva po svetu radila nego utvrđivala plan gradiva!

L2: Kažete da ministarstvo treba na privatnom univerzitetu da odlučuje kakav će biti nastavni plan i program. (…) Ako ćemo i univerzitet liberalizovati i ako ćemo državni monopol ukidati, moramo ga ukidati kroz privatizaciju. Ako idemo u privatizaciju, onda unapred računamo da će nam biti neujednačen kvalitet na univerzitetima i fakultetima. (…) Ne može država da jedan univerzitet učini kvalitetnim – to je nemoguće! Tamo gde država pokušava da univerzitet učini kvalitetnim, ona zapravo upropašćava univerzitet!

Moćna rasprava, s puno argumenata.

Kako vidite, S1 se zalaže za potpunu regulaciju visokog školstva, retroaktivno djelovanje zakona i zapljenu imovine. Toliko je zaguljen da čak i autonomiju sveučilišta smatra kapitulacijom države, a slobodno tržište posprdno naziva buvljom pijacom. L2 je za decentralizaciju i ukidanje državnog monopola u školstvu, protiv je retroaktivnog djelovanja zakona jer shvaća koje su posljedice toga, i zalaže se za maksimalno poštivanje privatnog vlasništva. Ekonomski liberal par excellence.

Za kojeg biste se političara odlučili, kad bi vaš glas mogao utjecati na njegov izbor? to je test jeste pro zapadno ili pro boljševički orijentirani
angie01 angie01 22:42 26.12.2023

Re: Čujem

Puno je problema


a to se zove, uredjena drzava, institucije sistema koje funkcionisu, vladavina prava,...onda su izbori kozmetika...a izabrani, smenjivi zaposlenici gradjana, koji u njihovo ime odradjuju poslove na nivou drzave, za sta ih ti gradjani, njihovi poslodavci, placaju.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:26 26.12.2023

Re: Čujem

А где нестаде заштита домаћег бирача? Мики, немојмо јефтине форе типа држ'те лопова. Није ти битан прекршилац закона из Бирачких спискова твоје општине? Или је добар ако краде на твоју страну? Победи се у зубе не гледа, јелда? Тај чиновник (кога плаћам) има своје име и презиме и сноси законску одговорност. И консеквенце. Или да се не држимо закона као пијан плота?


whataboutism, naravno. javi se maksi za savet kako da hendlujes sitovaciju ako ne umes sam.

dakle, koja bese godina SSP, ko bese ukida carinu na uvoz, prvenstveno poljoprivrednih proizvoda? ko unistava srpskog proizvodjaca?

(hint: nije rusija).


nikvet pn nikvet pn 09:23 27.12.2023

Re: Čujem

dragosevacsutra
dakle, koja bese godina SSP, ko bese ukida carinu na uvoz, prvenstveno poljoprivrednih proizvoda? ko unistava srpskog proizvodjaca?


Добро, изборно крадуцкање ти је ок. Није да нисмо знали.

А за ССП ајд мало да елаборирамо. Споразум је потписан 2008-2012 и односи се на слободан бесцарински промет робе између ЕУ и Србије. И онда смо добили јефтину храну из ЕУ да уништи домаћег произвођача, то си хтео да кажеш? А заборављаш да је у пакету било нешто мало и о субвенцијама истим као за ЕУ-фармере да и наши имају исте стартне услове. Тај замашан посао тражи основу - катастар и централну базу сточног фонда. Урађено и почеле су субвенције 100-150е по хектару. И како то од 2012. нагло попадаше на 50-30-20е? На грло говеда-свиња-оваца нич. И где су завршиле субвенције? Као и свака јавна пара под неокомунистичком шапом, ништа ново. Само на Јовањици 3,2 мил.евра. Недимовић је тако убио говедарство Србије (судити му за бовицид), свињарство привео крају (суицид?) и сад прешао на фудбал.

Идемо даље. Само весело.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:53 27.12.2023

Re: Čujem

maksa83
Dokle smo stigli kad desnicarima moras da objasnjavas sta je umerena desnica.

Ne bih rekao da je Jovanović umerena desnica (sad su svi ostali umerena desnica, tamo ih je odgurala informaciona kampanja što domaća što ruska, mada im je teško utvrditi granicu), Jovanović je "normalna desnica", samo se normalno više ne ceni. To je dokaz koliko su ljudi sluđeni i ekstremizovani propagandom koja gađa i pogađa mozak papkara.


Prvo sam napisao normalna a onda reko da naznacim razliku u odnosu na ekstremnu desnicu koja je kod nas normalizovana i normanizovana.
milisav68 milisav68 20:05 27.12.2023

Re: Čujem

nikvet pn
А где нестаде заштита домаћег бирача?

Pa na istom fijakeru gde i zaštita domaćeg proizvođača.

Kad se potpiše i uradi ono što je uradio DOS, onda se okrene glava, zapuši nos i pusti diktator da to sprovede pod strogom kontrolom, bez mnogo talasanja - do kraja.

Na ovim izborima je bilo preko 6000 stranih posmatrača koji su konstatovali da je bilo manjih nepravilnosti, ali da su izbori bili regularni.

I kome sad ja da verujem, EU, ambasadoru Hilu, predsedniku ili opoziciji?
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:03 27.12.2023

Re: Čujem

Pa na istom fijakeru gde i zaštita domaćeg proizvođača.






i ko je ono bese doveo fiat? videsmo li taj ugovor?


bene_geserit bene_geserit 21:09 27.12.2023

Re: Čujem

Ne bih rekao da je Jovanović umerena desnica (sad su svi ostali umerena desnica, tamo ih je odgurala informaciona kampanja što domaća što ruska, mada im je teško utvrditi granicu), Jovanović je "normalna desnica", samo se normalno više ne ceni.

Tipično libtardisanje, alo, nije desnica sve što je desno od Mao Ce Tunga.
Proglašavanje Marinike za umerenu desnicu je benavljenje.
wiki
Stranka slobode i pravde (skraćeno SSP) je socijaldemokratska politička stranka u Srbiji. Vodi je Dragan Đilas.
Osnovana je 2019. spajanjem Levice Srbije i Zelene ekološke partije — Zeleni.
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:49 29.12.2023

Re: Čujem

magnus
Ne bih rekao da je Jovanović umerena desnica
problem "desnice u srbiji je što su to često socijalisti nacionalisti pa ih socijalisti autošovinisti zovu desnicom . desnice nema bez guranja individualizma, privatne inicijative , konzervativizma (provjerenih mehanizama) , jebeš desnicu koja je "protiv privatizacije" bilo je tu i tamo nekih liberala u politici al rjetko
evo jednog sukoba socijaliste (S) i liberala(L)
ps vi odlućite ko je prozapadno a ko pro brežnjevski orijentiran

Zaigrajmo jednu malu igru. Pred vama je transkript razgovora dva političara , u kojem između ostaloga raspravljaju o privatizaciji i školstvu. Označit ćemo ih sa S1 i L2. Vaš zadatak je da odredite kojeg političara, kad biste mogli, biste radije poduprli na izborima, s kojim se slažete u većini situacija, koji vam se čini razumniji, da bolje poznaje ekonomske probleme itd. Prilikom transkripcije izostavljeni su neki malo manje bitni dijelovi, no uvjeravam vas da je sasvim dovoljno precizna. Uostalom, moći ćete provjeriti i sami. Krenimo:

S1: U uslovima hiperinflacije 92. i 93. za šaku dinara kupljeno je nacionalno bogatstvo koje su generacije stvarale 50 godina. Ja sam bio u Kruševcu gdje je hotel od 12 spratova kupljen za 12 000 maraka. 12 000 maraka su koštale samo u WCima hotela slavine….

L2: Pa nije onaj što je kupovao bio kriv što je cijena bila niska. Valjda je onaj koji je prodavao, on je kriv.

S1: Ako se posledice nekog zakona odražavaju jako loše po nacionalnu situaciju, parlament ima pravo po ustavu da jedan zakon poništi, i mi smo to tada učinili sa sviješću o socijalnoj odgovornosti. (…) Pa mi smo sačuvali tu imovinu da bi vi sad mogli da je privatizujete po nekom, nadam se, poštenijem zakonu, i da bi veći broj ljudi u Srbiji mogao da postene korisnikom te društvene imovine koju su stvarali.

L2:: Prvo, i najgora privatizacija je bolja od društvene svojine. Ovo što se iznosili, naše ekonomske i socijalne probleme, zasnovano je pre svega na činjenici da kod nas kasni privatizacija. Da smo imali i najgoru privatizaciju 90. 91. 92. već bismo se iskobeljali iz nekih od najtežih ekonomskih problema. Drugo, nema retroaktivne primjene zakona ni u jednom modernom civilizovanom pravnom poretku ako je to na štetu građana na koje se zakon odnosi. Ako je građanin po važećim propisima nešto kupio, i kupio ispod cene – ako je nešto što vredi milion dolara građanin kupio za jedan dolar, zato što je Vlada u tom trenutku bila nesposobna – zakon mora da štiti građanina i ne sme se novim zakonom to otimati građaninu. To nema nigde u civilizovanom svetu.

Dalje su socijalist S1 i ekonomski liberal L2 raspravljali o modelu visokog školstva na Kosovu. L2 nudi model pri kojemu se Šiptarima daje samo prostor za održavanje nastave – država im osigurava samo infrastrukturu, a ostalo prepušta njima. S1 smatra da je privatizacija štetna, a centralno upravljanje obrazovanjem jedino rješenje:

L2: Što oni ne bi mogli da imaju svoje privatne univerzitete, privatne fakultete? Mi im to i nudimo. Nudimo da im u tome i pomognemo, spremamo novi zakon o univerzitetu – moći će svako strano i domaće, pravno i fizičko lice da formira fakultet po zakonskim uslovima. To se nas ne tiče!

S1: To je priznavanje države u državi. To je apsolutna kapitulacija. Radi se o tome da je školstvo u svakoj državi državna stvar, ne po financiranju, ili ne pretežno po financiranju, nego po programima. Ako vi dobijete od države na kraju certifikat da ste završili školu nekoga stepena, ta škola mora da bude priznata od nekog državnog organa, inače vi možete na ledini da napravite šator, da kažete do je univerzitet, da podelite diplome i da idete po svetu i varate ljude, da kažete “ja imam diplomu jednog privatnog američkog univerziteta”. To ne ide tako. Nego država ima komisiju koju pošalje na dotični univerzitet privatni, ispita planove školske po kojima se uči, overi ih, prati, i onda kaže “Vi možete da se financirate iz raznih izvora, ali ako želite da dobijete diplomu koju država priznaje, vi morate da pohađate nastavu po određenom školskom programu. Da ta nastava ima određeni kvalitet i određeni sadržaj.” (…) Također, naravno da postoje zakoni o retroaktivnom dejstvu, 1923. godine je skupština Jugoslavije donela zakon o ekstra porezu koji se plaća na dobit stečenu za vreme rata. I država je donela taj porez, i mi želimo da uvedemo taj porez, isto retroaktivno, na ekstra profit koji je stečen za vreme sankcija i blokade.

L2: Ako vi mislite da država treba da određuje univerzitetski plan i program, vi ste onda direktno protiv autonomije univerziteta. Nigde usvetu država ne određuje nastavni plan i program. (…) Kod nas u Beogradu država se ne meša u nastavni plan i program (….), svaki je profesor suveren na svom času (…), podrazumeva se ako ima naučno zvanje kad počne čas 45 minuta on govori ono šta on sam želi da govori, niko mu se u to ne meša. Što da se mi mešamo albanskim profesorima na njihovim privatnim univerzitetima? Neka igraju preferans (…) a onda će svako od njih da razmišlja gde će vredeti njegova diploma. I nije vam ni američki primer dobar. U Americi ima dobrih univerziteta na glasu, kad imate diplomu nekog poznatog i cenjenog fakulteta možete da se zaposlite gde poželite. Kad imate diplomu nekog malog državnog ili beznačajnog univerziteta možete odma nakon završavanja tog fakulteta da idete da sečete šumu jer niko neće da vas primi na posao. Namršti se kad vidi vašu diplomu i gotovo. (…) Dakle, svako vodi računa o vrednosti fakulteta koji upisuje.

S1: Što se tiče univerziteta, sve ste pobrkali. Apsolutno sve. To da je univerzitet buvlja pijaca, to nema nigde. Vama je buvlja pijaca model uređenog sistema i vi mislite da je to u svetu tako. Naravno da niko ne kontroliše, ili u principu ne kontroliše, nastavnika šta predaje, ali nastavni planovi, predmeti, šta mora da se uči na prvoj godini, drugoj godini… to je naravno posao ministarstava! Pa šta bi drugo ministarstva po svetu radila nego utvrđivala plan gradiva!

L2: Kažete da ministarstvo treba na privatnom univerzitetu da odlučuje kakav će biti nastavni plan i program. (…) Ako ćemo i univerzitet liberalizovati i ako ćemo državni monopol ukidati, moramo ga ukidati kroz privatizaciju. Ako idemo u privatizaciju, onda unapred računamo da će nam biti neujednačen kvalitet na univerzitetima i fakultetima. (…) Ne može država da jedan univerzitet učini kvalitetnim – to je nemoguće! Tamo gde država pokušava da univerzitet učini kvalitetnim, ona zapravo upropašćava univerzitet!

Moćna rasprava, s puno argumenata.

Kako vidite, S1 se zalaže za potpunu regulaciju visokog školstva, retroaktivno djelovanje zakona i zapljenu imovine. Toliko je zaguljen da čak i autonomiju sveučilišta smatra kapitulacijom države, a slobodno tržište posprdno naziva buvljom pijacom. L2 je za decentralizaciju i ukidanje državnog monopola u školstvu, protiv je retroaktivnog djelovanja zakona jer shvaća koje su posljedice toga, i zalaže se za maksimalno poštivanje privatnog vlasništva. Ekonomski liberal par excellence.

Za kojeg biste se političara odlučili, kad bi vaš glas mogao utjecati na njegov izbor? to je test jeste pro zapadno ili pro boljševički orijentirani


Социјалиста је Зоран Ђинђић, а либерал Војислав Шешешљ?
maksa83 maksa83 23:33 25.12.2023

prolaznik


Tip koji je juče razlupao auto ispred Starog dvora motkom (pokušali su da ga spreče ali nisu uspeli), danas nasrnuo na novinara N1.

Nekako je volšebno ostao neuhapšen iako je sve snimljeno. :)

Razlupavanje automobila.

Napad na novinara N1.
angie01 angie01 23:44 25.12.2023

Re: prolaznik

Nekako je volšebno ostao neuhapšen iako je sve snimljeno. :)


to sam i ja rekla, a vidim pitao i advokat Prelevic.
solo solo 02:13 26.12.2023

Mafijanje

Po popisu stanovnika 2022g Novi Beograd sada ima 209.812 stanovnika.

u Beogradu živi 1.685.563

Organizacija Arhiv javnih skupova saopštila je da je na protestu protiv izbornih neregularnosti ispred Republičke izborne komisije i Skupštine grada Beograda, sinoć oko 18.40 bilo 7.100 građana.


Koga vi zajebavate?

Šta kaže advokat Prelević za ove brojke?
magnus magnus 07:25 26.12.2023

čestitke

Molim vas, prihvatite bez obaveze, podrazumijeva ili eksplicitno, moje najbolje želje za ekološki osviještenu, društveno odgovornu, niskostresnu, nezavisnu, rodno neutralnu proslavu blagdana ljetnog/zimskog solsticija, koja se prakticira u okviru najugodnijih tradicija vjerskog uvjeravanja po vašem izboru, ili svjetovne prakse po vašem izboru, uz poštovanje vjerskog/sekularnog uvjeravanje i/ili tradicija drugih, ili njihov izbor da uopće ne praktikuju vjerske ili svjetovne tradicije. Također vam želim fiskalno uspješno, osobno ispunjeno i medicinski nekomplicirano prepoznavanje nastanka općeprihvaćene kalendarske godine 2024. ali ne bez dužnog poštovanja kalendara izbora drugih kultura. Također, ova želja je ostvarena bez obzira na rasu, vjeru, boju, starost, tjelesne sposobnosti, vjersku orijentaciju ili seksualnu sklonost ili želju
solo solo 09:13 26.12.2023

Re: čestitke

magnus
Molim vas, prihvatite bez obaveze, podrazumijeva ili eksplicitno, moje najbolje želje za ekološki osviještenu, društveno odgovornu, niskostresnu, nezavisnu, rodno neutralnu proslavu blagdana ljetnog/zimskog solsticija, koja se prakticira u okviru najugodnijih tradicija vjerskog uvjeravanja po vašem izboru, ili svjetovne prakse po vašem izboru, uz poštovanje vjerskog/sekularnog uvjeravanje i/ili tradicija drugih, ili njihov izbor da uopće ne praktikuju vjerske ili svjetovne tradicije. Također vam želim fiskalno uspješno, osobno ispunjeno i medicinski nekomplicirano prepoznavanje nastanka općeprihvaćene kalendarske godine 2024. ali ne bez dužnog poštovanja kalendara izbora drugih kultura. Također, ova želja je ostvarena bez obzira na rasu, vjeru, boju, starost, tjelesne sposobnosti, vjersku orijentaciju ili seksualnu sklonost ili želju


Falija si nešto za kraj:


vlad_aleksh vlad_aleksh 09:14 26.12.2023

Re: čestitke

magnus
Molim vas, prihvatite bez obaveze, podrazumijeva ili eksplicitno, moje najbolje želje za ekološki osviještenu, društveno odgovornu, niskostresnu, nezavisnu, rodno neutralnu proslavu blagdana ljetnog/zimskog solsticija, koja se prakticira u okviru najugodnijih tradicija vjerskog uvjeravanja po vašem izboru, ili svjetovne prakse po vašem izboru, uz poštovanje vjerskog/sekularnog uvjeravanje i/ili tradicija drugih, ili njihov izbor da uopće ne praktikuju vjerske ili svjetovne tradicije. Također vam želim fiskalno uspješno, osobno ispunjeno i medicinski nekomplicirano prepoznavanje nastanka općeprihvaćene kalendarske godine 2024. ali ne bez dužnog poštovanja kalendara izbora drugih kultura. Također, ova želja je ostvarena bez obzira na rasu, vjeru, boju, starost, tjelesne sposobnosti, vjersku orijentaciju ili seksualnu sklonost ili želju


Хвала, такође.
Цитираћу те од пре пар година - све ово је курац од клониране овце Доли.
И питаћу те оно што те питам у сличним приликама - зашто не пишеш ћирилицом? Зашто пишеш писмом Независне Државе Хрватске?
solo solo 09:17 26.12.2023

Re: čestitke

Зашто пишеш писмом Независне Државе Хрватске?


Zašto si toliko opsednut sa NDH?

Malo,malo pa ti u mislima.

Ko ih jebe da prostiš izvini.

p.s.

Masarik:
,,Dakle, nema poverenja bez ljubavi, niti ljubavi bez poverenja,,




у преводу Џон Вејн

angie01 angie01 12:01 26.12.2023

Re: čestitke

Зашто пишеш писмом Независне Државе Хрватске?


prestani da davis sa necim sto nije tema, vrati se Nestoru.
angie01 angie01 12:04 26.12.2023

Re: čestitke

moje najbolje želje


hvala takodje.
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:54 26.12.2023

Re: čestitke

angie01
Зашто пишеш писмом Независне Државе Хрватске?


prestani da davis sa necim sto nije tema, vrati se Nestoru.


Зашто пишеш писмом Независне Државе Хрватске?
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:57 26.12.2023

Re: čestitke

solo
Зашто пишеш писмом Независне Државе Хрватске?


Zašto si toliko opsednut sa NDH?

Malo,malo pa ti u mislima.

Ko ih jebe da prostiš izvini.

p.s.

Masarik:
,,Dakle, nema poverenja bez ljubavi, niti ljubavi bez poverenja,,




у преводу Џон Вејн



Ово је почетак једног дивног пријатељства.
angie01 angie01 15:13 26.12.2023

Re: čestitke

Зашто пишеш писмом Независне Државе Хрватске?


pisem pismom, koje sam ucila u skoli u Srbiji, ako je to tebi pismo NDH, onda si bas neobrazovan.
gedza.73 gedza.73 17:08 26.12.2023

Re: čestitke

vlad_aleksh
angie01
Зашто пишеш писмом Независне Државе Хрватске?

prestani da davis sa necim sto nije tema, vrati se Nestoru.

Зашто пишеш писмом Независне Државе Хрватске?

Evo ga i Guru promoviše isto pismo. Latinično Z (donji, desni ugao)



kick68 kick68 17:42 26.12.2023

Re: čestitke

tjelesne sposobnosti

Učitah " tjelesna težina", te mi bi neprijatno:)

Je l' to porodice još uvek ne znaju gde su njihovi oteti?
U privatnim zatvorima možda?
angie01 angie01 19:36 26.12.2023

Re: čestitke

И питаћу те оно што те питам у сличним приликама - зашто не пишеш ћирилицом? Зашто пишеш писмом Независне Државе Хрватске?


vidi ovako, mene si pitao, ja sam ti odgovorila, a druge blogere koji su dosli da ovde komentarisu, nemoj da smaras svojim glupim pitanjem....nego se nadji sa tasom, pa se unterhaltujte o tom vasem tripu, fer inaf.
angie01 angie01 19:39 26.12.2023

Re: čestitke

Je l' to porodice još uvek ne znaju gde su njihovi oteti?
U privatnim zatvorima možda?


profesorka Biljana je rekla, da su sa svojim advokatinma nasli njih petoro, od trideset njih koji su uhapseni,...alo bre, maltretiraju decu, koja nista nisu uradila, a tasa i co, serendaju o ustasama, ja vecu bedu nisam videla,...sem one, da je bitno, koliko je djilas pogresio u broju dovezenih ili ne, sto je je l te, vaznije od toga da su ljudi dosli da nas prevare....kakva beda od ljudi svuda naokolo.
kick68 kick68 20:48 26.12.2023

Re: čestitke

tasa i co, serendaju o ustasama

Jasno je da ne pripadaju. Znaju li gde su (niko se ne smeje i čudna je muzika:))
Da nisu možda došli po zadatku? Reče neko juče: Koliko je to vas vučićevaca ovde?
Agents provocateurs?
angie01 angie01 21:33 26.12.2023

Re: čestitke

Reče neko juče: Koliko je to vas vučićevaca ovde?
Agents provocateurs?


pa jasno.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:07 27.12.2023

Re: čestitke

U privatnim zatvorima možda?


ne, to srecom postoji samo po amerikama. i jos nekim njihovim ispostavama


vlad_aleksh vlad_aleksh 13:37 28.12.2023

Re: čestitke

angie01
Зашто пишеш писмом Независне Државе Хрватске?


pisem pismom, koje sam ucila u skoli u Srbiji, ako je to tebi pismo NDH, onda si bas neobrazovan.


Вероватно сам образованији од тебе. Који степен стручне спреме имаш? Имаш ли научне радове?
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:39 28.12.2023

Re: čestitke

angie01
И питаћу те оно што те питам у сличним приликама - зашто не пишеш ћирилицом? Зашто пишеш писмом Независне Државе Хрватске?


vidi ovako, mene si pitao, ja sam ti odgovorila, a druge blogere koji su dosli da ovde komentarisu, nemoj da smaras svojim glupim pitanjem....nego se nadji sa tasom, pa se unterhaltujte o tom vasem tripu, fer inaf.



Ово моје ти смета? А није ти сметало кад Макса пише о јебању? То ти је у реду?
Ето, ово је слика "Србије против насиља".
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:41 28.12.2023

Re: čestitke

angie01
Je l' to porodice još uvek ne znaju gde su njihovi oteti?
U privatnim zatvorima možda?


profesorka Biljana je rekla, da su sa svojim advokatinma nasli njih petoro, od trideset njih koji su uhapseni,...alo bre, maltretiraju decu, koja nista nisu uradila, a tasa i co, serendaju o ustasama, ja vecu bedu nisam videla,...sem one, da je bitno, koliko je djilas pogresio u broju dovezenih ili ne, sto je je l te, vaznije od toga da su ljudi dosli da nas prevare....kakva beda od ljudi svuda naokolo.


Биљана је професорка, а Несторовић је шаман!?
Та твоја професорка Биљана је изјавила да су Срби појели даброве у Војводини јер су мислили да су даброви посни.
ecce-florian ecce-florian 16:23 28.12.2023

Re: čestitke

vlad_aleksh
angie01
Зашто пишеш писмом Независне Државе Хрватске?


pisem pismom, koje sam ucila u skoli u Srbiji, ako je to tebi pismo NDH, onda si bas neobrazovan.


Вероватно сам образованији од тебе. Који степен стручне спреме имаш? Имаш ли научне радове?


da li može dva pitanja

1.
da li ti imašp objavljene radove iz neke naučne oblasti i iz koje

1a. da li si podneo zahtev da citiranos može da bude samo na ćirilici? na kom pismu ti je "sažetak" na engleskom

2.da li ja mogu da koristim latinicu budući da četnik šešelj i srs ima svoj sajt i na latinici. dobro, on ne ispunjava oba tvoja uslova solunač-četnik ali je ipak četnik. kako se solunači-ćetnici izjašnjavaju u pogledu dvojezičnog pisma četnika koji participiraju na izborima u rs evo link


angie01 angie01 17:27 28.12.2023

Re: čestitke

Ово моје ти смета?

da smeta mi da smaras druge posetioce nekim svojim glupostima.


А није ти сметало кад Макса пише о јебању?


ja se u tudje intimne odnose ne mesam,..koliko sam otpratila, ti ga zvao na dejt.


angie01 angie01 17:28 28.12.2023

Re: čestitke

1a. da li si podneo zahtev da citiranos može da bude samo na ćirilici? na kom pismu ti je "sažetak" na engleskom




Вероватно сам образованији од тебе.

pa verujem da tako kao ti, nisam obrazovana.
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:53 29.12.2023

Re: čestitke

angie01
Ово моје ти смета?

da smeta mi da smaras druge posetioce nekim svojim glupostima.


А није ти сметало кад Макса пише о јебању?


ja se u tudje intimne odnose ne mesam,..koliko sam otpratila, ti ga zvao na dejt.




Теби је интересантно кад Макса пише о јебању. Па што ниси одмах тако рекла. :)
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:55 29.12.2023

Re: čestitke

angie01
1a. da li si podneo zahtev da citiranos može da bude samo na ćirilici? na kom pismu ti je "sažetak" na engleskom




Вероватно сам образованији од тебе.

pa verujem da tako kao ti, nisam obrazovana.


Па добро који степен стручне спреме имаш? Из које области?
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:56 29.12.2023

Re: čestitke

ecce-florian
vlad_aleksh
angie01
Зашто пишеш писмом Независне Државе Хрватске?


pisem pismom, koje sam ucila u skoli u Srbiji, ako je to tebi pismo NDH, onda si bas neobrazovan.


Вероватно сам образованији од тебе. Који степен стручне спреме имаш? Имаш ли научне радове?


da li može dva pitanja

1.
da li ti imašp objavljene radove iz neke naučne oblasti i iz koje

1a. da li si podneo zahtev da citiranos može da bude samo na ćirilici? na kom pismu ti je "sažetak" na engleskom

2.da li ja mogu da koristim latinicu budući da četnik šešelj i srs ima svoj sajt i na latinici. dobro, on ne ispunjava oba tvoja uslova solunač-četnik ali je ipak četnik. kako se solunači-ćetnici izjašnjavaju u pogledu dvojezičnog pisma četnika koji participiraju na izborima u rs evo link




Да ли је у Сребреници био геноцид?
angie01 angie01 12:49 26.12.2023

sta bih dodala,

posle ovog mis/masa od nestora, komunistickih imena ulica-u cije vreme su dve glavne dzade nosile imena Kneza Milosa i Kneza mihajla-prozivanje ustasa i Rumunki,...

Ovo skretanje teme sa prevare i dozvozenja ljudi da glasaju, gde im mesto nije, sa prebacivanjem krivice na djilasovu izjavu o broju tih prevezenih i inputiranje mrznje gradjanima Srbije i stanovnicima Beograda je dodatni bezobrazluk,...bas odvratan nacin da se zamulja ucinjeno,..pa ova deca sto su stradala i setaju ulicom su posledica te prevare, a ne Djilasovih reci,...ljudi ne zele da im neko drugi kroji kapu i to bi bilo to....koliko onda ti dovezeni mrze gradjane ove zemlje, ako su pristali na tako bedan cin sa sitne pare?
ono, bas ih briga, gledaju sebe, a ti tamo kusaj, ionako nemam nista s tim.

cime je potkrepljena mrznja stanovnika Beograda prema rsovcima?...pricom o nastavnici koja je, gle cuda, prozvala dete blogera, koji bukvalno za svaku spornu situaciju ima licni primer u rukavu,....takva prozivka je protivzakonita i ne verujem da bi neko bio voljan da izgubi posao zbog gluposti, narocito sto je uprava svih skola vezana za rezim, koji je celu stavr i osmislio....pri cemu su u nasoj skoli, sva deca onih koji su dosli iz Bosne ili Hrvatske, bila dodatno zasticena, apsolutno nikome dlaka s glave nije falila, dapace.

da ponovim- ljudi su kivni zbog prevare i ne mrze nikoga,...pri cemu se ovde na blogu od strane istih tih sada "ugrozenih", moglo godinama cuti prozivanje i ukazivanje prstom, ko odavde nije dovoljno dobar Srbin, kao sto su oni.
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:59 26.12.2023

Re: sta bih dodala,

angie01
posle ovog mis/masa od nestora, komunistickih imena ulica-u cije vreme su dve glavne dzade nosile imena Kneza Milosa i Kneza mihajla-prozivanje ustasa i Rumunki,...

Ovo skretanje teme sa prevare i dozvozenja ljudi da glasaju, gde im mesto nije, sa prebacivanjem krivice na djilasovu izjavu o broju tih prevezenih i inputiranje mrznje gradjanima Srbije i stanovnicima Beograda je dodatni bezobrazluk,...bas odvratan nacin da se zamulja ucinjeno,..pa ova deca sto su stradala i setaju ulicom su posledica te prevare, a ne Djilasovih reci,...ljudi ne zele da im neko drugi kroji kapu i to bi bilo to....koliko onda ti dovezeni mrze gradjane ove zemlje, ako su pristali na tako bedan cin sa sitne pare?
ono, bas ih briga, gledaju sebe, a ti tamo kusaj, ionako nemam nista s tim.

cime je potkrepljena mrznja stanovnika Beograda prema rsovcima?...pricom o nastavnici koja je, gle cuda, prozvala dete blogera, koji bukvalno za svaku spornu situaciju ima licni primer u rukavu,....takva prozivka je protivzakonita i ne verujem da bi neko bio voljan da izgubi posao zbog gluposti, narocito sto je uprava svih skola vezana za rezim, koji je celu stavr i osmislio....pri cemu su u nasoj skoli, sva deca onih koji su dosli iz Bosne ili Hrvatske, bila dodatno zasticena, apsolutno nikome dlaka s glave nije falila, dapace.

da ponovim- ljudi su kivni zbog prevare i ne mrze nikoga,...pri cemu se ovde na blogu od strane istih tih sada "ugrozenih", moglo godinama cuti prozivanje i ukazivanje prstom, ko odavde nije dovoljno dobar Srbin, kao sto su oni.


Најбоље би било да се избори у Београду понове. И да професор др Несторовић освоји 15 % гласова.
angie01 angie01 15:13 26.12.2023

Re: sta bih dodala,

И да професор др Несторовић освоји 15 % гласова.


pa da konacno upoznamo tu dzinovsku kornjacu, na cijem oklopu obitavamo.
bene_geserit bene_geserit 22:36 26.12.2023

Re: sta bih dodala,

pri cemu se ovde na blogu od strane istih tih sada "ugrozenih", moglo godinama cuti prozivanje i ukazivanje prstom, ko odavde nije dovoljno dobar Srbin, kao sto su oni.

Ovo je potpuna neistina.

Prozivanje Srba iz Republike Srpske je jadno.
Oni su deo srpskog plemena kao i Srbi iz Srbije. Onaj cvetko gore kaže kako treba da budu zahvalni što su ih primili u Srbiju, ništa gluplje skoro nisam pročitao, Srbija je njihova država koliko i bilo kog drugog Srbina.
Ovo skretanje teme

Meni je centralna tema svega ovoga što građanska levica opet hoće stvari na silu.
Imaju finansije, uzeli su 23% glasova, svaka čast, verovatno je to blizu nekog plafona koji mogu da dobiju.
Ono što nema šanse da urade je da sami osvoje vlast.
I umesto da rade na tome da pomognu građanskoj desnici (koja je, da budemo pošteni, u qrcu) ako im je cilj stvarno svrgavanje Vučića, jer bez saradnje građanska levica - građanska desnica to neće da se desi, bukvalno vidiš da više mrze građansku desnicu od Vučića.

Kao što je nekad Đinđić sa 20% preko Košunicinih leđa prigrabio svu vlast, pa onda izbacio poslanike DSS-a iz parlamenta (to valjda pošto je demokratija vladavina naroda, pa je logično da onaj sa 20% podrške izbaci iz parlamenta onog sa 50% podrške).
Stvari u demokratiji ne mogu da se rade prečicom.
Ako misliš da treba priznati Kosovo, ubedi 50+% naroda u to, sprovedi referendum, pa ga priznaj. Kao i bilo šta drugo. Raditi stvari na silu, koliko god veruješ da su ispravne, ne dovode do dugoročne stabilnosti.
angie01 angie01 22:49 26.12.2023

Re: sta bih dodala,

Ovo je potpuna neistina.


nije se srbomerilo, denunciralo na lose Srbe, autosoviniste, ustase i izdajnike?!
Prozivanje Srba iz Republike Srpske je jadno.


proziva se prevara u kojoj su strani drzavljani dovozeni da bi glasali u drugoj drzavi sa laznim prijavama boravka- i toliko o tome.

Meni je centralna tema svega ovoga što građanska levica opet hoće stvari na silu.


sta hoce na silu- da ne bude pokradeni na izborima, je l to?

je l su i tebi ova deca neprijatelji, koji su zasluzili hapsenje i prebijanje, cibe bre.
bene_geserit bene_geserit 23:07 26.12.2023

Re: sta bih dodala,

je l su i tebi ova deca neprijatelji, koji su zasluzili hapsenje i prebijanje, cibe bre.

Ne, ta deca su samo idioti koji su pustili da ih navuku, da bi ovi na vlasti napravili predstavu od toga.

Potpuno isto kao 6. januar ovde u SAD. Koja hiljada idiota (opravdano popizdelih zbog pokradenih izbora, ali idiota jer ne umeju da procene šta ima smisla a šta ne) prošarana ovima što rade za FBI, murja koja ih pusti taman koliko treba da se snimi dobra predstava, žrtvuje se koja murjanska razbijena glava i polomljena ruka, oni koje murja oleši se proglase za žrtve nereda (evo kod nas murja ubila 2 žene iz čista mira, OK jednu su priznali da su ubili zaboga pela se na neki zid, drugu nisu al dobro, tog 6. januara, naravno niko nije odgovarao, Pajiću su to žrtve nereda).
Evo ovde kod nas već 3 godine arče tu predstavu, proglašavaju to za insurectrion (kao da je koja hiljada nenaoružanih budala koje su pustili da se ušetaju u zgradu parlamenta, a pomalo im i pomagali od strane FBI informanta, mogla da napravi puč).
angie01 angie01 23:15 26.12.2023

Re: sta bih dodala,

Ne, ta deca su samo idioti koji su pustili da ih navuku, da bi ovi na vlasti napravili predstavu od toga.


ti tudju decu zoves idiotima, jer zele da zive u uredjenoj zemlji, gde su izvori fer i posteni, a ne pokradeni?

cibe bre!
bene_geserit bene_geserit 23:21 26.12.2023

Re: sta bih dodala,

ti tudju decu zoves idiotima, jer zele da zive u uredjenoj zemlji, gde su izvori fer i posteni, a ne pokradeni?

ne, nisu idioti zbog toga,
idioti su jer ne umeju da procene kad te neko navuče i odradi i koje se bitke biju i kako
angie01 angie01 23:31 26.12.2023

Re: sta bih dodala,

ne, nisu idioti zbog toga,
idioti su jer ne umeju da procene kad te neko navuče i odradi i koje se bitke biju i kako


niko ih nije navukao ni na sta, upravo sam napisala zasto su na ulici,..znaci cibe bre, tudju decu zoves idiotima, kakva bedastoca nevidjenih razmera.
bene_geserit bene_geserit 23:40 26.12.2023

Re: sta bih dodala,

tudju decu zoves idiotima

svako je nečije dete, uključujući murjance
tako da ne znam čemu patetika
mladost često nije baš najpametnija kad se bira koje bitke da se biju, vrela krv
a kad se pogledaju snimci ovoga pred skupštinom ima tu raznih godišta
tako da to tvoje sa jedne strane jadna deca a sa druge zli murjanci je manipulacija
koliko sam video murja je bila prilično rezervisana i pustila ih taman koliko je dovoljno za propagandne efekte
angie01 angie01 23:48 26.12.2023

Re: sta bih dodala,

tako da to tvoje sa jedne strane jadna deca a sa druge zli murjanci je manipulacija
koliko sam video murja je bila prilično rezervisana i pustila ih taman koliko je dovoljno za propagandne efekte


izgubio si svako pravo da te covek uvazi za bilo sta-kada zbog ideoloske ostrasenosti sebi dozvolis da se spustis na nivo gnjide.

bene_geserit bene_geserit 00:43 27.12.2023

Re: sta bih dodala,

Čekaj, stvarno si obrisala komentar.
Tvoj blog, ali znaš kod principijelnih ljudi, na mestu gde se vodi diskusija, diskutantima se daju ista prava.
Pa pravo da nekog nazoveš gnjidom nemaš samo ti.
Ali dobro, takva je i ova tvoja građanska levica, ništa čudno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:03 27.12.2023

Re: sta bih dodala,

Ne, ta deca su samo idioti koji su pustili da ih navuku, da bi ovi na vlasti napravili predstavu od toga.


Jes kao sto su bila i devedesetih. Dok je policija radila svoj posao.

Srpsko pleme -
angie01 angie01 10:24 27.12.2023

Re: sta bih dodala,

Jes kao sto su bila i devedesetih. Dok je policija radila svoj posao.

Srpsko pleme -


pun blog radikala najgore vrste.

cujem, kako ce decu da drze 30 dana u pritvoru, pa hebovasbog, sva ce daca na kraju pobeci iz ovog mracnog cabra, da bi patriJotske snage mogle na miru da serendaju, dok su zakaceni za neke agende. Pa je l su to ti pravi Srbi?
magnus magnus 17:32 27.12.2023

Re: sta bih dodala,

pa da konacno upoznamo tu dzinovsku kornjacu, na cijem oklopu obitavamo.
Ne lupetaj.nestorović nije ravnozemljaš, sad što nije "moja šolja čaja " jebiga čovjek ima validno naučno obrazovanje ( dobo nije dipl.oberkelner, to je viša egzaknost) ima zavidnu karijeru u medicini ( pazi medicina nije inžinjerski egzaktna disciplina pa modelujemo kršteno biće u matlabu pa ubacimo model neke vakcine i dobijemo sve oscilacije ) nego je medicina spoj parcijalnih naučnih spoznaja , iskustvo pokušaja i popušaja , analogije ... Neastor je dugo u tom svjetu, danas je fakat da je "struka" usrala i prometnika i skretničara i stanicu , da je fajzer iskoristio šansu da uzme "državnu paru" ( nema slađe) da njegova vakcina nije pružila valjanu zaštitu , da su nuspojave velike i da su htjeli maltene uvest pretplatu na bocu ko da je RTS . recimo ja sam primio dve Astre i redovno lizo kašiku, znam blogerra sa 3 ili 4 fajzera bez lizanja kašike imo barem 5 puta . a to da se svakom ko ne piša u tikvu aktualne katedrale duha proglasi ravnozemljašem je boljševizam gori od inkvizicije ( a ako te baš zanima blažene uspomene kardinal Robert Belarmino je puno znanstvenije raspravljo sa Galilejem i metodološki bio u pravu)
magnus magnus 07:49 28.12.2023

Re: sta bih dodala,

ne, nisu idioti zbog toga,
idioti su jer ne umeju da procene kad te neko navuče i odradi i koje se bitke biju i kako
upravo tako , moš mislit "studenti izašli na ulice" , pomčemu to ima veću vrednost od šoferi izašli na ulice ( osim što su studenti paraziti u tom trenutku) inače kategorija sklona manipulaciji do jaja , a zbog besplatnog školstva i privilegija ( dom , menza) tu ima jedno 30% ljudi nesposobnih za život i percepciju realnosti , nego ono duvka,žurka, blejanje .. a ako je Čeda bio idol djevojčicama ovaj Pavle Xemperaš je više za gej dječake
angie01 angie01 12:18 28.12.2023

Re: sta bih dodala,

magnus
ne, nisu idioti zbog toga,
idioti su jer ne umeju da procene kad te neko navuče i odradi i koje se bitke biju i kako
upravo tako , moš mislit "studenti izašli na ulice" , pomčemu to ima veću vrednost od šoferi izašli na ulice ( osim što su studenti paraziti u tom trenutku) inače kategorija sklona manipulaciji do jaja , a zbog besplatnog školstva i privilegija ( dom , menza) tu ima jedno 30% ljudi nesposobnih za život i percepciju realnosti , nego ono duvka,žurka, blejanje .. a ako je Čeda bio idol djevojčicama ovaj Pavle Xemperaš je više za gej dječake


cekaj i ti sebe svrstavas u grupu bednika, koji ruzno kavlifikuju studente, jer se bore za prava, ne samo svoja, nego svih gradjana, zamisli, ona zagarantovana Ustavom?!

i jos lepis Pavlu gej etiketet?...pa je l moze nize.

za tvoju info, to troje eksponiraanih su odlicni studenti, sa visokim prosekom, znaci, da nisu blejaci,...pri tome, danas studenti mnogo teze studiraju, jer vecina placa svoje studije i to od novca koji sami zaradjuju, najcesce kelnerisuci posle predavanja,...znaci, ti kada si zavrsavao tu tvoju visu slosersku u Nis, imao si bolje uslove od ove dece sada,...i ko si usostalom ti da ih prozivas iz Hrvatske?...oni se bore za zemlju u kojoj zive, da bude uredjena, da ne moraju da odlaze negde drugde,...zanimljivo je, kako vi svi desnicari branite zlo,..da vam dodje Andjeo sam i kaze, alo bre, ovo nije u redu- a jasno je ko dan da nije- vi bi njega kvalifikovali kao Djavola.
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:42 28.12.2023

Re: sta bih dodala,

angie01
И да професор др Несторовић освоји 15 % гласова.


pa da konacno upoznamo tu dzinovsku kornjacu, na cijem oklopu obitavamo.


А ти си иначе експерт из небеске механике? Да ли имаш неки научни рад?
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:44 28.12.2023

Re: sta bih dodala,

magnus
pa da konacno upoznamo tu dzinovsku kornjacu, na cijem oklopu obitavamo.
Ne lupetaj.nestorović nije ravnozemljaš, sad što nije "moja šolja čaja " jebiga čovjek ima validno naučno obrazovanje ( dobo nije dipl.oberkelner, to je viša egzaknost) ima zavidnu karijeru u medicini ( pazi medicina nije inžinjerski egzaktna disciplina pa modelujemo kršteno biće u matlabu pa ubacimo model neke vakcine i dobijemo sve oscilacije ) nego je medicina spoj parcijalnih naučnih spoznaja , iskustvo pokušaja i popušaja , analogije ... Neastor je dugo u tom svjetu, danas je fakat da je "struka" usrala i prometnika i skretničara i stanicu , da je fajzer iskoristio šansu da uzme "državnu paru" ( nema slađe) da njegova vakcina nije pružila valjanu zaštitu , da su nuspojave velike i da su htjeli maltene uvest pretplatu na bocu ko da je RTS . recimo ja sam primio dve Astre i redovno lizo kašiku, znam blogerra sa 3 ili 4 fajzera bez lizanja kašike imo barem 5 puta . a to da se svakom ko ne piša u tikvu aktualne katedrale duha proglasi ravnozemljašem je boljševizam gori od inkvizicije ( a ako te baš zanima blažene uspomene kardinal Robert Belarmino je puno znanstvenije raspravljo sa Galilejem i metodološki bio u pravu)


Зашто и даље пишеш латиницом?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana