Društvo| Ekonomija| Politika

England, oh England

principessa_etrusca RSS / 27.02.2024. u 10:05



Komentari (1077)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 14:55 28.02.2024

Re: Kanada

Šta ti tu čudno, kada to jeste nova vrsta sekularne religije na tim prostorima

Čudno mi je to koliko je glupa ta religija.
benedykt benedykt 15:30 28.02.2024

Re: Kanada

alselone
Šta ti tu čudno, kada to jeste nova vrsta sekularne religije na tim prostorima

Čudno mi je to koliko je glupa ta religija.

Jbm li ga, mora se uvek u nešto verovati i sa pratećim misionarskim žarom data ”vera” propovedati i ”pokrštavati” zaostali pagani…
Milan Novković Milan Novković 20:59 28.02.2024

Re: Kanada


alselone
Kanada daje Ukrajini 4 mliona dolara za gender-inclusive uklanjanje mina.

Gender-inclusive demining for sustainable futures in Ukraine

Gušim se, umreću....

Ja želim - zahtevam i udaram šakom o sto - gender inclusive glasanje u svojoj kući
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:47 03.03.2024

Re: Kanada

Kanada
Kanada daje Ukrajini 4 mliona dolara za gender-inclusive uklanjanje mina.


izvinjavam se ako je neko vec pomenuo, tek pocinjem da citam thread - ali mujo to patentirao jos onomad

('zasto mujo fata ide ispred tebe? to nije po kuranu.'

'nije po kuranu, ali jeste po minskom polju').


dragosevacsutra dragosevacsutra 00:49 03.03.2024

Re: Kanada

Pa to je valjda ono kad ide Mujo a pet koraka ispred njega korača Fata, sreće ih Haso i kreće da mu kenja:

- Šta je ovo bolan Mujo, pa piše jasno u časnom Kur'anu da žena ide pet koraka IZA muža...
- A je l piše u tom Kur'anu đe su nagazne mine?


evo ga maksa, iz prve...


kamilo_emericki kamilo_emericki 20:49 28.02.2024

Isukrste i Marijo

šta sve ispisašte dok sam bio na servisu za leđa.

@nowimprovedtadejus
Na neki način se žališ što na blogu ima uvreda a ne prave rasprave.
“Dede bona sjeti se, de tako ti svega” koliko puta si mene ili vrlo ozbiljne i u Francuskoj uvažene ljude, koje sam citirao, zasula obiljem uvredljivih epiteta. Već u prvoj rečenici svog komentara. O sadržaju i tonu komentara da i ne pričam.

@docsumann
Volio bih da mi, ako hoćeš, objasniš zašto si me proglasio antizapadnim elementom.
Zbog toga što imam kritičan stav prema vlastima moje države i naddržavnih organizacija kojima ta država pripada? Onda se slažeš da je i rahmetli Navaljni bio antirus. Kao što su i blogeri, ovdje blogujući, koji kritikuju vlast u Srbiji, antisrpski raspoloženi.
Ja sa stasao u SFRJ i mene su učili da je kritika, ozbiljna i obrazložena, poželjna i dobrodošla. Na taj način se mogu ispravljati greške i napredovati. Njegovanje podaničkog mentaliteta nije dobro za zajednicu. Lohotno mi je sada da telefonom tražim i linkujem ozbiljne i zvanične izvore koji pokazuju kako francusko društvo nazaduje u svim pravcima sem u dva.
1. Bogati sve bogatiji a siromašni sve siromašniji, a tim siromašnim se sve više priključuje i srednja klasa koja polako nestaje.
2. Francuska srlja prema ratu koji ne može nikako dobiti i gubi diplomatske pozicije i ugled koji je teško sticala.

@Spiridon
Tebi a i ostalima preporučuje skoro izašlu knjigu Emanuela Toda “Poraz Zapada” (Emmanuel Todd La Défaite De L’Occident) u kojoj Tod analizira zapadna društva i iznosi razloge zašto tvrdi da je poraz Zapada u sudaru sa ostatkom svijeta neizbježan.

docsumann docsumann 21:04 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Volio bih da mi, ako hoćeš, objasniš zašto si me proglasio antizapadnim elementom


dužan sam pojašnjenje, taj utisak sam stekao na osnovu komentara vezanih za sukob u Ukrajini

a stekao sam ga, možda krivio, jer priznajem nisam detaljno pratio, jer sam primjetio da braniš Putinovu politiku.

tako da ne znam kakav je tvoj širi pogled na sukob civilizacija.
a nema potreba da se ponavljm(o) da je zapad bremenit problemima, pa i krizama. no, kakav god da je bolji je od despotskog obrasca vladanja , kojem smo gle čuda mi srbi (mislim i na crnogorce) skloni.


angie01 angie01 21:15 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

kamilo_emericki

dok sam bio na servisu za leđa.


sta god da radis na tom servisu, sigurno je dobro i znaju lekari sta i kako, preporucila bih gavez, ako ima neka tinktura, bolja je od gela iz apoteke-recimo, neka travarka da ti napravii to lepo mackas i bog da te vidi.
predatortz predatortz 21:20 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

dužan sam pojašnjenje, taj utisak sam stekao na osnovu komentara vezanih za sukob u Ukrajini


Donosiš ishitrene zaključke. Taj rat je reper za šta?
Kako ja, u potpunosti formiran na zapadnoj kulturi, mogu biti antizapadnjak?

Moj način života je potpuno zapadnjački i nemam nikakvu nameru da to menjam.

Kritikovati politiku konflikta, ucene, ratova koji ne prestaju, licemerje, dvostruke standarde, pa i to je zapadna tekovina.

To nije mržnja prema zapadu, niti sam istu ikad osećao.

Ja bre ne volim ni dalje od Požarevca na istok da idem!
Milan Novković Milan Novković 21:55 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

docsumann
Volio bih da mi, ako hoćeš, objasniš zašto si me proglasio antizapadnim elementom


dužan sam pojašnjenje, taj utisak sam stekao na osnovu komentara vezanih za sukob u Ukrajini

a stekao sam ga, možda krivio, jer priznajem nisam detaljno pratio, jer sam primjetio da braniš Putinovu politiku.

tako da ne znam kakav je tvoj širi pogled na sukob civilizacija.
a nema potreba da se ponavljm(o) da je zapad bremenit problemima, pa i krizama. no, kakav god da je bolji je od despotskog obrasca vladanja , kojem smo gle čuda mi srbi (mislim i na crnogorce) skloni.

Ogromnu većinu običnih ljudi stavimo na stranu, pa radi balansiranja, noralizacije problemskog prostora, uvođenja metrike:

1. Probaj da ne porediš putinovu politiku sa zapadom, neko sa politikom zapadnih vođa - logika, jbg

2. Zamisli zapadne vođe kao krvoločne, nezasitite plačkaške entitete koji ubijaju milione civila zarad materijalne koristi i vlasti, a bez da im je bilo kakva pretnja dobacila do granica. Ako misliš da je ovo preterano seti se Iraka, Sirije, Libije, Srbije pa pojasni zašto je preterano.

principessa_etrusca principessa_etrusca 22:43 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

docsumann
Volio bih da mi, ako hoćeš, objasniš zašto si me proglasio antizapadnim elementom


dužan sam pojašnjenje, taj utisak sam stekao na osnovu komentara vezanih za sukob u Ukrajini

a stekao sam ga, možda krivio, jer priznajem nisam detaljno pratio, jer sam primjetio da braniš Putinovu politiku.

tako da ne znam kakav je tvoj širi pogled na sukob civilizacija.
a nema potreba da se ponavljm(o) da je zapad bremenit problemima, pa i krizama. no, kakav god da je bolji je od despotskog obrasca vladanja , kojem smo gle čuda mi srbi (mislim i na crnogorce) skloni.

Да ли смо се сложили да су западне политичке елите первертирале тзв. западне вредности за које се декларативно залажу?

И овај рат је добар пример тога: Запад је у Украјини вршио утицај на унутрашњу политику, организовао државни удар, инсталирао прозападне политичаре који су забрањивали употребу руског, палили људе у Одеси, гранатирали Доњецк и Луганск. Где је поштовање суверенитета и где је inclusion amd diversity, где је обзир за губитак живота?

Послушај разговор о демократији који сам горе поставила, мислим да после 11. минута почиње део о Сократу, првој жртви демократије.

Америка разваљује земље по свету наводно да би им увела демократију, а у Немачкој Аналена Бербок је рекла да за бираче и демократију не мари.

Демократија по себи није вредност, већ је алатка да би се постигао циљ, а то је функционално и праведно друштво. Бенефит демократије је, макар у теорији, смењивост неспособних и корумпираних политичара, али шта ако је политичар способан? Русима је боље са ”диктатором” Путином него Немцима са ”демократом” Шолцом.

То се односи и на друге западне политичаре. Погледај квалитет било ког европског изабраног политичара, и квалитет ЕУ неизавбраних политичара са једне стране, а са друге Путина, Лаврова и остале у врху власти.

Такође, тешко је игнорисати чињеницу да од Путиновог доласка на власт до данас, руски БДП по глави се удесетостручио, животни век се продужио, потрошња алкохола смањила, а током 90-их се у Русији гладовало.
maksa83 maksa83 22:57 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Демократија по себи није вредност, већ је алатка да би се постигнао циљ, а то је функционално и праведно друштво. Бенефит демократије је, макар у теорији, смењивост неспособних и корумпираних политичара, али шта ако је политичар способан? Русима је боље са ”диктатором” Путином него Немцима са ”демократом” Шолцом.

Da li možeš da objasniš zašto taj apsolutno dojajni Predsednik zabranjuje kandidovanje iole ozbiljnijeg oponenta?
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:58 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

docsumann
no, kakav god da je bolji je od despotskog obrasca vladanja



dok bude love biće i muzike.
ako ponestane love, pitanje je kakva će se muzika slušati.
freehand freehand 23:01 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

predatortz
dužan sam pojašnjenje, taj utisak sam stekao na osnovu komentara vezanih za sukob u Ukrajini


Donosiš ishitrene zaključke. Taj rat je reper za šta?
Kako ja, u potpunosti formiran na zapadnoj kulturi, mogu biti antizapadnjak?

Moj način života je potpuno zapadnjački i nemam nikakvu nameru da to menjam.

Kritikovati politiku konflikta, ucene, ratova koji ne prestaju, licemerje, dvostruke standarde, pa i to je zapadna tekovina.

To nije mržnja prema zapadu, niti sam istu ikad osećao.

Ja bre ne volim ni dalje od Požarevca na istok da idem!

Biće da je ovde negde gvint: Priština i Sarajevo su Zapad, zajedno sa SEulom i Tokijom, a Moskva i Minsk su Istok. Brka se Sovjetski Savez sa Rusijom ali se prave oštre linije između Ukrajine u SSSR i danas. Puna usta o 21. veku dok u San Francisku peru ulice i raznose beskućnike jer dolazi Si a Šangaj je pre pet godina ušao u 22. vek.

Uostalom, da citiramo jedan odličan tvit koji oslikava ono što gledamo i oko čega se lomi svet:


A WAR OF LIES

The war in Ukraine is based on lies — lies about how it started, how it’s going, and how it will end.

We are told that Ukraine is winning when in fact it is losing. We are told that the war makes NATO stronger when in fact it is depleting it. We are told that Ukraine’s biggest problem is a lack of funds from the U.S. Congress when in fact the West can’t produce enough ammunition — a problem that will take years to fix. We are told that Russia is suffering greater casualties when in fact Ukraine is running out of soldiers — another problem money can’t fix.

We are told that the world is with us when in fact the Global Majority believes U.S. policy is the height of folly. We are told that there is no opportunity to make peace when in fact we have rejected multiple opportunities for a negotiated settlement. We are told that if Ukraine keeps fighting, it will improve its negotiating position when in fact the terms will only get much worse than what was already available and rejected.

Nevertheless the lies will succeed in dragging out the war. Congress will appropriate more funds. Russia will take more territory. Ukraine will mobilize more young men and women to feed into the meat grinder. Discontent will mount. Eventually there will be a crisis in Kiev and the Zelensky government will be toppled.

And then, when the war is finally lost, when the whole country lays in smoldering ruins on a funeral pyre of their own making, the liars will say “well we tried.” Having prevented any alternative, having smeared anyone who told the truth as puppets for the enemy, the liars will say “We did our best. We stood up to Putin.”

In fact, they will claim, we would have succeeded but for the fifth column of Putin apologists who stabbed the Ukrainians in the back. Then, having shifted blame and patted themselves on the back, they will blithely move on to the next war, as they moved onto Ukraine after their disasters in Afghanistan and Iraq.

The lies are comprehensive — but they will work.


KLIK
crossover crossover 23:03 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

maksa83
Da li možeš da objasniš zašto taj apsolutno dojajni Predsednik zabranjuje kandidovanje iole ozbiljnijeg oponenta?


"Чубака не воли да губи." - Хан Соло
freehand freehand 23:10 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

a stekao sam ga, možda krivio, jer priznajem nisam detaljno pratio, jer sam primjetio da braniš Putinovu politiku.

Šta, u stvari, fali Putinovoj politici u odnosu na Bajdenovu politiku, Šolcovu politiku ili Makronovu politiku (od kojih, ako mene pitaš, ni jedna ne postoji)=

a nema potreba da se ponavljm(o) da je zapad bremenit problemima, pa i krizama. no, kakav god da je bolji je od despotskog obrasca vladanja , kojem smo gle čuda mi srbi (mislim i na crnogorce) skloni.

Ovo je bulšit nedostojan mog klasića. Nije Zapad bremenit krizama nego pohlepom i spremnošću da slomi i uništi da bi se ostvarili ciljevi.
Ponoviću se ovde sa preporukom da se u ruke uzme Salman Rušdi (gle - Istočnjak koga Zapad obožava dok se svađa sa Istokom, ali i ne baš kad progovori o Zapadu kontra uvreženih mantri) i njegova zbirka pripovedaka "Istok - Zapad".
U jednoj od tih pripovetki šef obezbeđenja ambasade Indije u Londonu, inače Sik, kroz London vozi svog šefa, Indusa, koji mu objašnjava šta je sve u tom Londonu njihovo, odnosno šta je sve oteto i doneto iz Indije.
REalno, slabo je šta tu uopšte engelsko, ako se u obzir uzme i ono što je kradeno po Grčkoj, Turskoj, Africi i Australiji.
I da - da ne zaboravim: znam da Siki nisu narod nego vera, ako bi se slučajno pojavio Bramante, a nema šanse da se ne pojavi.
predatortz predatortz 23:12 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

crossover
maksa83
Da li možeš da objasniš zašto taj apsolutno dojajni Predsednik zabranjuje kandidovanje iole ozbiljnijeg oponenta?


"Чубака не воли да губи." - Хан Соло


Stariji čovek, ne voli iznenađenja...
freehand freehand 23:12 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

maksa83
Демократија по себи није вредност, већ је алатка да би се постигнао циљ, а то је функционално и праведно друштво. Бенефит демократије је, макар у теорији, смењивост неспособних и корумпираних политичара, али шта ако је политичар способан? Русима је боље са ”диктатором” Путином него Немцима са ”демократом” Шолцом.

Da li možeš da objasniš zašto taj apsolutno dojajni Predsednik zabranjuje kandidovanje iole ozbiljnijeg oponenta?

Možeš li ti meni da objasniš ko je zaista predsednik SAD danas? A i inače?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:15 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

То се односи и на друге западне политичаре. Погледај квалитет било ког европског изабраног политичара, и квалитет ЕУ неизавбраних политичара са једне стране, а са друге Путина, Лаврова и остале у врху власти.

Ti si napravila uporednu analizu premijera/predsednika/vlada svih evropskih drzava i EU komisija + Putin/Lavrov za period od kada su potonji na vlasti? Ono Portugal, Kipar, Spanija, Letonija, Danska, Slovenija... i sve to ispod kvaliteta Putin/Lavrov?

vrabac_onaj vrabac_onaj 23:17 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

freehand

Možeš li ti meni da objasniš ko je zaista predsednik SAD danas? A i inače?


Imam rešenje, doduše na jednom malom opsegu. One četiri godine Trampovog mandata, predsednik im je u stvari bio Putin tj. Čubaka.
Svi ostali periodi su obavijeni velom misterije.
maksa83 maksa83 23:18 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Možeš li ti meni da objasniš ko je zaista predsednik SAD danas? A i inače?

Ne mogu, moraš ti prvo da odgovoriš na moje pitanje.
freehand freehand 23:19 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Neues aus der Nachbarschaft
То се односи и на друге западне политичаре. Погледај квалитет било ког европског изабраног политичара, и квалитет ЕУ неизавбраних политичара са једне стране, а са друге Путина, Лаврова и остале у врху власти.

Ti si napravila uporednu analizu premijera/predsednika/vlada svih evropskih drzava i EU komisija + Putin/Lavrov za period od kada su potonji na vlasti? Ono Portugal, Kipar, Spanija, Letonija, Danska, Slovenija... i sve to ispod kvaliteta Putin/Lavrov?


Pa dobro, tu si ti da tvrdnju pobiješ primerima koji će sami po sebi biti nepobitni dokazi. Sarkozi, Džonson, Trus i drugi među kojima jedan Berluskoni deluje kao džin.
freehand freehand 23:23 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

maksa83
Možeš li ti meni da objasniš ko je zaista predsednik SAD danas? A i inače?

Ne mogu, moraš ti prvo da odgovoriš na moje pitanje.

Ne mogu, dok ne vidim da je neko begde zabranio kandidiovanje političkih protivnika. Sem u Ukrajini gde nema izbora i u SAD gde jure Trampa desetinama besmislenih tužbi.
Al nemoj da si namćor, daj stvarno - šta misliš, ko zaista upravlja najmoćnijom državom sveta?
I nemoj mi teorije zavere da je Šaban, to čak ni ja ne mogu da poverujem.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:23 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

maksa83

Ne mogu, moraš ti prvo da odgovoriš na moje pitanje.


Mogu li ja?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:24 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
То се односи и на друге западне политичаре. Погледај квалитет било ког европског изабраног политичара, и квалитет ЕУ неизавбраних политичара са једне стране, а са друге Путина, Лаврова и остале у врху власти.

Ti si napravila uporednu analizu premijera/predsednika/vlada svih evropskih drzava i EU komisija + Putin/Lavrov za period od kada su potonji na vlasti? Ono Portugal, Kipar, Spanija, Letonija, Danska, Slovenija... i sve to ispod kvaliteta Putin/Lavrov?


Pa dobro, tu si ti da tvrdnju pobiješ primerima koji će sami po sebi biti nepobitni dokazi. Sarkozi, Džonson, Trus i drugi među kojima jedan Berluskoni deluje kao džin.

Opet isto smaranje.
freehand freehand 23:25 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Opet isto smaranje.

Ok. A primer?
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:26 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

docsumann
Volio bih da mi, ako hoćeš, objasniš zašto si me proglasio antizapadnim elementom


dužan sam pojašnjenje, taj utisak sam stekao na osnovu komentara vezanih za sukob u Ukrajini

a stekao sam ga, možda krivio, jer priznajem nisam detaljno pratio, jer sam primjetio da braniš Putinovu politiku.

tako da ne znam kakav je tvoj širi pogled na sukob civilizacija.
a nema potreba da se ponavljm(o) da je zapad bremenit problemima, pa i krizama. no, kakav god da je bolji je od despotskog obrasca vladanja , kojem smo gle čuda mi srbi (mislim i na crnogorce) skloni.



Moj omiljeni vic je razgovor američkih vojnika i naučnika.
Pitaju vojnici naučnike kako da otkriju sovjetske podmornice u okeanima. “Lako, zagrijete dovoljno okeane i podmornice će iskočiti na površinu” kažu naučnici. “Kako ćemo zagrejati okeane”? E to ne znamo, pitajte inžinjere, mi smo vam dali rješenje”.
Hoću reći da se lako verbalnodeklarativno izjasniti, pa i biti zaista, za široku demokratiju ali to ostvariti u svakoj pojedinačnoj državi je već nešto drugo. Mašincu je lako jer su čelici standardizovani i obilježeni šiframa za svaku namjenu. Ljudi baš i nisu.
Na svakoj njivi ne možeš sijati pšenicu ali većinu njiva možeš kroz neko vrijeme pametnim tretmanom dovesti u stanje da na njoj siješ željenu kulturu.
Eto dadoh jedan mali uvod u osnovu mojih pogleda na organizovanje nekog društva. Ja sam spreman da svagdje podržim demokratska pravila ponašanja i ponaßam se tako bez držanja fige iza leđa. Jesi li siguran da su svi blogeri odistinski demokrati i da bi se svi oduprli iskišenjima nedemokratskim koji bi im mogli biti korisni? Ja ne vjerujem ni da svi kojima su puna usta demokratije i koji demokratiju uvode i topovima, žele da svi budu demokrati, a naročito nezavisni.
Da li ti je nekada palo na pamet da bi demokratije bilo puno više na svijetu da nije boraca i uvodioca u demokratiju. Počev od Bosne, Kube, Venecuele, Sirije pa na dalje. Aljende i Kastro svjedoče kako je biti demokrata i vjerovati u demokratiju i kako je biti autokrata i zazirati od “demokrata” i njihove “demokratije”
Rusija i Putin.
U knjizi koji sam preporučio,Tod jasno kaže da ruski izbori nisu do kraja demokratski i pošteni ali isto kaže da po istraživanjima javnog mišljenja, kojima vjeruju i zapadni analitičari, Putin ima povjerenje oko 60-65%svih Rusa. Francuski izbori su po “JUSU” i demokratski a Makron ima povjerenje Francuza od 27 do 35%, zavisno od trenutka ankete.
maksa83 maksa83 23:26 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Ne mogu, dok ne vidim da je neko begde zabranio kandidiovanje političkih protivnika.

Evo zabranio je 2018. Navaljnijiu, ove godine onoj Duntsovoj i Nadeždinu.

Eto sad si video pa možeš da odgovoriš.


maksa83 maksa83 23:28 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

vrabac_onaj
maksa83

Ne mogu, moraš ti prvo da odgovoriš na moje pitanje.


Mogu li ja?

Spusti ruku Vrapčeviću pusti Frihendovića da odgovara nema nijednu ocenu u dnevniku, kada on odgovori možeš ti.
freehand freehand 23:29 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Evo zabranio je 2018. Navaljnijiu, ove godine onoj Duntsovoj i Nadeždinu.

Daj linkove.
ček, taj navaljni -to je onaj što ga je sad ubio a ispostavilo se i da nije? Mada realno jeste mada fizički nije?
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:30 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

maksa83

Spusti ruku Vrapčeviću pusti Frihendovića da odgovara nema nijednu ocenu u dnevniku, kada on odgovori možeš ti.


ali naaastavnice...
maksa83 maksa83 23:37 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Daj linkove.

Nemoj da me zajebavaš to možeš sam da iskopaš, gugluj "Nadezhdin banned" pa "Duntsova banned" pa izaberi izvor, a kad si već tu možeš i "2018 Navalny presidential elections banned".

ček, taj navaljni -to je onaj što ga je sad ubio a ispostavilo se i da nije? Mada realno jeste mada fizički nije?


Jesi video nekad kako izgleda ta samica u kojoj je Navaljni proveo sve zajedno 300 dana? Ja sebi tu dajem 2 nedelje, mesec dana najviše, onda bih prso s mozgom skroz (zvučao bih otpr. ko čarli, ponavljao potpune gluposti u krug) ili bih se nekako samorokno.
crossover crossover 23:38 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

ček, taj navaljni -to je onaj što ga je sad ubio a ispostavilo se i da nije? Mada realno jeste mada fizički nije?


Умро га.
freehand freehand 23:45 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Nemoj da me zajebavaš to možeš sam da iskopaš, gugluj "Nadezhin banned" pa "Duntsova banned" pa izaberi izvor.

Važi, ako ti budeš guglao tužbe protiv Trampa, pa da uporedimo demokratije.

Jesi video nekad kako izgleda ta samica u kojoj je Navaljni proveo sve zajedno 300 dana? Ja sebi tu dajem 2 nedelje, mesec dana najviše, onda bih prso s mozgom skroz (zvučao bih otpr. ko čarli, ponavljao potpube gluposti u krug) ili bih se nekako samorokno.

Izgleda da onom Maningu nije bilo mnogolakše, njeg apominjem jer je on bar bi0 u prilici da o tome nešto kaže. Oni iz nekih drugih demokratskih institucija za prevaspitanje po pravilu za to nisu imali prilike. Od Guantanama do Francuske GVajane.
Hoću da kažem, po pravilu je ta priča o fuskim kazamatima sinonim za ubijanje rovbijanjem, a papijon je samo književni/filmski junak i mučionice na teritorijama država EU mimo svih unutrašnjih i međunarodnih zakona nikad nisu simbol patnje i zločinstva. Mora da za to postoji neki razlog sem ruske propagande okojoj svedoči masno plaćena sveznajuća blogerka?
maksa83 maksa83 23:52 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Važi, ako ti budeš guglao tužbe protiv Trampa, pa da uporedimo demokratije.

Već smo prošli kroz ovo, Tramp je živ i zdrav i kandidovaće se, i sasvim moguće pobedi.

To smo dakle rešili, a sad ću ja ne gubeći nadu da ovo neće biti milijarditi "hajde da ne pričamo o tome što si pitao nego o nečem drugom jer mi se to tvoje ne sviđa" luping da pitam još jednom - zašto Putin koji od bar 2004. dobija preko 70% na izborima (čak i kad podmete onog Medvedeva umesto sebe) ne dozvoljava iole ozbiljnijim oponentima da se kandiduju?

Kaži lepo "ne sviđa mi se da razmišljam o tome" pa da završimo sa sesijom, pusti Trampa i pičkematerine.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:54 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

principessa_etrusca
.

Такође, тешко је игнорисати чињеницу да од Путиновог доласка на власт до данас, руски БДП по глави се удесетостручио, животни век се продужио, потрошња алкохола смањила, а током 90-их се у Русији било гладовало.

Tod u svojoj knjizi citira statističke podatke i kaže:
2000 godine je bilo 25,6 smrtnih slučajeva, na 1000 stanovnika,od akoholizma. 2017. taj broj se smanjio na 8,4/1000. Samoubistava je 2000. bilo 39/1000 a 2017. 13,8/1000. Ubistva je 2000. bilo 28,2/1000 a 2017. 6,2/1000.
Smrtnost novorođenčadi je 2000. bila 19/1000, a 2020 je pala na 4,4/1000, što je ispod američkog postotka.
Takođe navodi podatak da je prihod od izvoza poljoprivrednih proizvoda 2021. bio veći nego prihod od izvoza plina. 2021. Rusija jeu svjetu gradila 35 nuklearnih reaktora.
Kao primjer zapadnog sljepila Tod navodi citat iz Monda gdje novinarka, koju često vidim po raznim TV, piše kako je bilans Putinove vladavine dugački silazak u pakao.

maksa83 maksa83 23:56 28.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

vrabac_onaj
maksa83

Spusti ruku Vrapčeviću pusti Frihendovića da odgovara nema nijednu ocenu u dnevniku, kada on odgovori možeš ti.


ali naaastavnice...

Evo Vrapčeviću Frihendović se izgleda opet nije spremio (mada se sam javio da odgovara, čemu?) i ostaće i dalje neocenjen (ne može da dobije keca jer je direktorka porodični prijatelj) pa sad možeš ti.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:00 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

crossover
ček, taj navaljni -to je onaj što ga je sad ubio a ispostavilo se i da nije? Mada realno jeste mada fizički nije?


Умро га.


Rusija je uvek bila zemlja nadrealna. Evo ga sad i svi moskovski grobari i pogrebnici se prave mrtvi pa nema ko da sahrani ovog sto su ga umrli. U medjuvremenu uhapsilo i advokata tog umretog jer ko moze znati da taj umreti nije nosferatu.


crossover crossover 00:00 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Tramp je živ i zdrav i kandidovaće se, i sasvim moguće pobedi.


Јел ће опет Путин да га инсталира или ће сад стварно да победи?
maksa83 maksa83 00:02 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Јел ће опет Путин да га инсталира или ће сад стварно да победи?

"Nije u prirodi naše organizacije da se izjašnjavamo o budućim događajima."

-- Pentagon
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:07 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

crossover
Tramp je živ i zdrav i kandidovaće se, i sasvim moguće pobedi.


Јел ће опет Путин да га инсталира или ће сад стварно да победи?


Sad ce verovatno moci i bez Putina. Dovesce ga beli listici. Americke Vesne Pesice. Znam da ozivljavam nezalecenu traumu ovde ali valjda ce ovde pogodjeni nekako to preboleti.
crossover crossover 00:19 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Sad ce verovatno moci i bez Putina. Dovesce ga beli listici.


Бели листићи кажу:



kamilo_emericki kamilo_emericki 00:22 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

angie01
kamilo_emericki

dok sam bio na servisu za leđa.


sta god da radis na tom servisu, sigurno je dobro i znaju lekari sta i kako, preporucila bih gavez, ako ima neka tinktura, bolja je od gela iz apoteke-recimo, neka travarka da ti napravii to lepo mackas i bog da te vidi.

Hvala na savjetima Angie. Pri ruci su mi bili i gavez i bljušt (trava tučenih žena), ali u ovom slučaju pomaže samo čvrsta masaža, jer jedan od leđnih mišića otvrdne i postane bolan. Čvrsta masaža ga omekša i on se vrati u normalnu funkciju.
bene_geserit bene_geserit 00:23 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Važi, ako ti budeš guglao tužbe protiv Trampa, pa da uporedimo demokratije.

A zbog čega bi poredili demokratije?
Mene zanima ova američka jer 1. tu živim 2. utiče na ostatak sveta značajno.
Zbog čega vas silno zabrinute ovde zanima ruska demokratija?
maksa83 maksa83 00:30 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Zbog čega vas silno zabrinute ovde zanima ruska demokratija?

Pa eto tako, volimo granična područja društvenih pojava - bušmanska književnost, ruska demokratija, engleska "kuhinja", nemački humor...
benedykt benedykt 06:53 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Neues aus der Nachbarschaft
crossover
ček, taj navaljni -to je onaj što ga je sad ubio a ispostavilo se i da nije? Mada realno jeste mada fizički nije?


Умро га.


Rusija je uvek bila zemlja nadrealna. Evo ga sad i svi moskovski grobari i pogrebnici se prave mrtvi pa nema ko da sahrani ovog sto su ga umrli. U medjuvremenu uhapsilo i advokata tog umretog jer ko moze znati da taj umreti nije nosferatu.

Nisi u toku, to je već jubilarni šesti advokat koji je što uhapšen a što na poternici (trojica u zatvoru, dvoje na poternici jer nisu bili u zemlji tada) u proteklih šest meseci. Ovaj je pomogao majci oko tela, išao tamo u tu arktičku vukojebinu sa njom, raspravljao se sa nadležnima u zatvoru. To je tamo no-no, pa ga sada uhapsilo. Živ je drug Staljin, umro on nije…
benedykt benedykt 06:59 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

freehand
Evo zabranio je 2018. Navaljnijiu, ove godine onoj Duntsovoj i Nadeždinu.

Daj linkove.
ček, taj navaljni -to je onaj što ga je sad ubio a ispostavilo se i da nije? Mada realno jeste mada fizički nije?

Mmmdaaa gde li je samo ta uvrnuta logika bila kada se govorilo o Severnom toku, odnosno kada bi to primenili na tom slučaju to bi zvučalo nekako ovako… Ček, to je onaj Severni tok što su ga Amerikanci digli u vazduh ali se ispostavilo da nije pošto je istraga zatvorena, mada ga realno više nema ali fizički to ipak nije njihova krivica pošto istraga to nije zaključila…
benedykt benedykt 07:03 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Neues aus der Nachbarschaft
crossover
Tramp je živ i zdrav i kandidovaće se, i sasvim moguće pobedi.


Јел ће опет Путин да га инсталира или ће сад стварно да победи?


Sad ce verovatno moci i bez Putina. Dovesce ga beli listici. Americke Vesne Pesice. Znam da ozivljavam nezalecenu traumu ovde ali valjda ce ovde pogodjeni nekako to preboleti.

Za te bele listiće postoji neki razlog koliko se meni čini, ili misliš da će ljudi tamo uvek da glasaju po sistemu birajmo između dva zla. Niko ne bije po ušima demokrate da ga ponovo kandiduju, jer se pod jedan za medalju izblamirao u proteklih šest meseci pošto sve što je važilo kada su Rusija i Ukrajina bili u pitanju se odjednom zaboravilo kada je Izrael došao na dnevni red. Pod dva, Bajden u ovom stanju nije prosto sposoban da bude još četiri godine predsednik, jer ako ono nije staračka demencija ja ne znam zaista šta je…
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:07 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Neues aus der Nachbarschaft
То се односи и на друге западне политичаре. Погледај квалитет било ког европског изабраног политичара, и квалитет ЕУ неизавбраних политичара са једне стране, а са друге Путина, Лаврова и остале у врху власти.

Ti si napravila uporednu analizu premijera/predsednika/vlada svih evropskih drzava i EU komisija + Putin/Lavrov za period od kada su potonji na vlasti? Ono Portugal, Kipar, Spanija, Letonija, Danska, Slovenija... i sve to ispod kvaliteta Putin/Lavrov?

Где су постигнућа тих политичара?

И без упоредне анализе, знам отпрлике где је која од тих држава по питању економског раста, корупције и других параметара. Нису упоредиве са Русијом, А све су, осим Шпаније, мање од једне Москве.
benedykt benedykt 07:11 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit
Važi, ako ti budeš guglao tužbe protiv Trampa, pa da uporedimo demokratije.

A zbog čega bi poredili demokratije?
Mene zanima ova američka jer 1. tu živim 2. utiče na ostatak sveta značajno.
Zbog čega vas silno zabrinute ovde zanima ruska demokratija?

Da ne grešim dušu, tvoji stavovi po tom pitanju su čvrsti kao stena, odnosno ti bi u suštini želeo a la Putin (doživotnog) predsednika i u Americi. Da se tu malo poveze računa o tim rasnim pitanjima kao jako bitnim, da se zabrani trajno onoj bandi garagana u Ameriku sa juga da dođe, kao i da uvede te tradicionalne die Beste vrednosti tj makar da se neki red zna, odnosno ko tu voli da krade…
benedykt benedykt 07:28 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

maksa83

To smo dakle rešili, a sad ću ja ne gubeći nadu da ovo neće biti milijarditi "hajde da ne pričamo o tome što si pitao nego o nečem drugom jer mi se to tvoje ne sviđa" luping da pitam još jednom - zašto Putin koji od bar 2004. dobija preko 70% na izborima (čak i kad podmete onog Medvedeva umesto sebe) ne dozvoljava iole ozbiljnijim oponentima da se kandiduju?

Kaži lepo "ne sviđa mi se da razmišljam o tome" pa da završimo sa sesijom, pusti Trampa i pičkematerine.

Dobio je on tu oko 70% i na prvim izborima 2000. koliko mene sećanje služi, kao što je odrađena slična varijanta sa protivkandidatima samo neki mesec pre toga tj u kampanji za parlamentarne izbore. Tada su Primakova provukli kroz svako moguće medijsko-tabloidno blato, a da ne pričamo već o čuvenom Rjazanjskom šećeru i jednoj od najmorbidnijih varijanti koja je od realno nikogovića napravila najpopularnijeg političara u zemlji u roku od samo par meseci.
Međutim, ovaj deo zaboravljamo…
tessa1 tessa1 07:32 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Zbog čega vas silno zabrinute ovde zanima ruska demokratija?


Ozbiljno nas pitaš zašto nas interesuje pomračenje svijesti u Rusiji i kakve to veze ima sa nama?
benedykt benedykt 07:32 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

crossover
ček, taj navaljni -to je onaj što ga je sad ubio a ispostavilo se i da nije? Mada realno jeste mada fizički nije?


Умро га.

Kao na ovaj ili onaj način svako ko je mnogo lajao protivu Putina, mislim ako nije uspeo da pobegne iz Rusije. Mada su neki umirali i kad pobegnu, odnosno sve zavisi koliko si se zamerio kome ne treba. Čuvena škola nastala još u vremenu kada je svemoćni Коба Хозяин sedeo u Kremlju, i svodi se na vrlo jednostavan način razmišljanja. Ima čoveka - ima problema, nema čoveka - nema ni problema…
tessa1 tessa1 07:33 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Такође, тешко је игнорисати чињеницу да од Путиновог доласка на власт до данас, руски БДП по глави се удесетостручио, животни век се продужио, потрошња алкохола смањила, а током 90-их се у Русији гладовало.

Mene s obzirom na prirodna bogastva Rusije interesuje kako nisu svi milioneri ako su šume Bosne i Hercegovine napravile hiljadu milionera?

Zašto postoji samo šačica ruskih oligarha?
tessa1 tessa1 07:36 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Čovjek uđe u moj gaj, pokupi granje i natovari u nekoliko prikolica.


Od samo palog po šumi granja Rusije ljudi bi imali za gozbu svaki dan. Ne samo kad im udjeli gospodar?
tessa1 tessa1 07:39 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Русима је боље са ”диктатором” Путином него Немцима са ”демократом” Шолцом.

Od ovog mi se mozak ukrstio. o.O

Lijeva kreativna strana je prešla desno na pragmatičnu i obratno.
tessa1 tessa1 07:45 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Bajden u ovom stanju nije prosto sposoban da bude još četiri godine predsednik, jer ako ono nije staračka demencija ja ne znam zaista šta je…



Imam pretplatu za NYT, otkrivam Ameriku. :)

Pazi, ako nas ne interesuje zašto predsednik Rusije zateže lice dok prijeti atomskom bombom u odbrani svog kraljevstva,

ima smisla i da nas ne interesuje da li Klintona oralno zadovoljava neka fufica američka dok bombarduje jednu malu zemlju, srpsku zemlju,

ili je Buš moron ono porodični, nasljedno,

ili Trampova žena čita tekst Mišelin na nekom skupu i ne izostavi njenu djecu iz teksta? I na koncu, da li će Bajden zaboraviti hodati u sledećoj posjeti Ukrajini iz koje ratuju sa Rusijom?





tessa1 tessa1 07:49 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Mi inače tumačimo naslove iz novina ali problem nastaje kada se ponašamo kao da nismo učesnici u tom opštem javašluku,

nismo figure, pijuni, glineni golubovi.
tessa1 tessa1 07:52 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Nisi u toku, to je već jubilarni šesti advokat koji je što uhapšen a što na poternici (trojica u zatvoru, dvoje na poternici jer nisu bili u zemlji tada) u proteklih šest meseci. Ovaj je pomogao majci oko tela, išao tamo u tu arktičku vukojebinu sa njom, raspravljao se sa nadležnima u zatvoru. To je tamo no-no, pa ga sada uhapsilo. Živ je drug Staljin, umro on nije…


Neće navodno, ne smiju, pogrebna preduzeća organizovati sahranu?

Kakve morbidarije, nevjerovatno.
benedykt benedykt 08:26 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

principessa_etrusca
Русима је боље са ”диктатором” Путином него Немцима са ”демократом” Шолцом.

Такође, тешко је игнорисати чињеницу да од Путиновог доласка на власт до данас, руски БДП по глави се удесетостручио, животни век се продужио, потрошња алкохола смањила, а током 90-их се у Русији гладовало.

Sticajem životnih okolnosti imam sa vremena na vreme nekog dodira sa ruskom komunom u jednom velikom gradu na severu Nemačke, i mislim da bi se valjali od smeha da im ispričaš ovu priču. Čini mi se nekako da ipak malo bolje od tebe poznaju razliku između života u Nemačkoj i života u Rusiji, i kako ta bajka o Putinu usrećitelju ruskom zaista izgleda u stvarnosti.
By the way, oko ovoga za ekonomiju koja pod Putinom navodno cveta, to je eventualno zaista i važilo tamo negde do 2008-2010. otprilike, a od tada svi živi parametri ili stagniraju ili idu lagano ka malo više na dole.
Realno se krpi kraj sa krajem, a kako to zaista izgleda neka ti dočaraju ovi video snimci iz različitih delova Rusije u proteklih nekoliko godina. Dakle mučni penzioneri se tuku iza supermarketa da uzmu besplatno nešto od proizvoda kojima je istekao rok važnosti. Tužno ali u Putinovoj Rusiji nažalost sasvim istinito a pri tome i ništa specijalno retko…


benedykt benedykt 08:33 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1
Nisi u toku, to je već jubilarni šesti advokat koji je što uhapšen a što na poternici (trojica u zatvoru, dvoje na poternici jer nisu bili u zemlji tada) u proteklih šest meseci. Ovaj je pomogao majci oko tela, išao tamo u tu arktičku vukojebinu sa njom, raspravljao se sa nadležnima u zatvoru. To je tamo no-no, pa ga sada uhapsilo. Živ je drug Staljin, umro on nije…


Neće navodno, ne smiju, pogrebna preduzeća organizovati sahranu?

Kakve morbidarije, nevjerovatno.

Ništa tamo nije neverovatno samo ako malo pratiš, odnosno ono što jeste pomalo za ne poverovati je kako ove naše putriote nasušne nekako ili ništa od toga ne vide, ili uvek nađu neko skoro pa neverovatno opravdanje za sve to, ili se zlobno podsmevaju, a sve u zavisnosti kako su koji dan raspoloženi. Meni lično je na primer zaista neverovatno kako je onaj ludi Sorokin još tamo 2006. sve to tako tačno predvideo dok je u svom romanu opisivao tu neku imaginarnu Rusiju u 2028….
tessa1 tessa1 08:36 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Dakle mučni penzioneri se tuku iza supermarketa da uzmu besplatno nešto od proizvoda kojima je istekao rok važnosti



Ma ne samo to,

nešto nevjerovatnije nisam pročitala na Netu.



Zašto u Sjevernoj Koreji više vole diktaturu sa onim maćim nego luzeri Njemci ovu demokratiju danas i slobodu da zamjene Šolca jer mu je istekao rok trajanja?

tessa1 tessa1 08:37 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Русима је боље са ”диктатором” Путином него Немцима са ”демократом” Шолцом.

Ne znam zašto nemam nervni slom kad mi se ovako ukrsti mozak? :)

Da sam prava žena, ne prokleta žena. :)
tessa1 tessa1 08:40 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Meni lično je na primer zaista neverovatno kako je onaj ludi Sorokin još tamo 2006. sve to tako tačno predvideo dok je u svom romanu opisivao tu neku imaginarnu Rusiju u 2028….

E, zaboravila sam sinoć pogledati, umor me neki savladao. Od svega, sebe najviše. :)
benedykt benedykt 08:40 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1
Bajden u ovom stanju nije prosto sposoban da bude još četiri godine predsednik, jer ako ono nije staračka demencija ja ne znam zaista šta je…



Imam pretplatu za NYT, otkrivam Ameriku. :)

Pazi, ako nas ne interesuje zašto predsednik Rusije zateže lice dok prijeti atomskom bombom u odbrani svog kraljevstva,

ima smisla i da nas ne interesuje da li Klintona oralno zadovoljava neka fufica američka dok bombarduje jednu malu zemlju, srpsku zemlju,

ili je Buš moron ono porodični, nasljedno,

ili Trampova žena čita tekst Mišelin na nekom skupu i ne izostavi njenu djecu iz teksta? I na koncu, da li će Bajden zaboraviti hodati u sledećoj posjeti Ukrajini iz koje ratuju sa Rusijom?

Nažalost, ljudi vole da zatvaraju oči a sve prema navijačkom šalu ”kluba” sa kojim žive i umiru. Treba samo biti dosledan i pobiti sve svoje idole u glavi, ostalo već dođe nekako samo. A ono sa Bajdenom postaje već tužno, odnosno kao da gledaš film sa bokserom koga jedan pogrešan udarac može da ubije ali ga medijska mašinerija i njegov agent i dalje guraju u ring…
tessa1 tessa1 08:41 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Treba samo biti dosledan i pobiti sve svoje idole u glavi, ostalo već dođe nekako samo.

O jbt, sjajno. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:52 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

benedykt
Neues aus der Nachbarschaft
crossover
Tramp je živ i zdrav i kandidovaće se, i sasvim moguće pobedi.


Јел ће опет Путин да га инсталира или ће сад стварно да победи?


Sad ce verovatno moci i bez Putina. Dovesce ga beli listici. Americke Vesne Pesice. Znam da ozivljavam nezalecenu traumu ovde ali valjda ce ovde pogodjeni nekako to preboleti.

Za te bele listiće postoji neki razlog koliko se meni čini, ili misliš da će ljudi tamo uvek da glasaju po sistemu birajmo između dva zla. Niko ne bije po ušima demokrate da ga ponovo kandiduju, jer se pod jedan za medalju izblamirao u proteklih šest meseci pošto sve što je važilo kada su Rusija i Ukrajina bili u pitanju se odjednom zaboravilo kada je Izrael došao na dnevni red. Pod dva, Bajden u ovom stanju nije prosto sposoban da bude još četiri godine predsednik, jer ako ono nije staračka demencija ja ne znam zaista šta je…


Jasno. Samo konstantujem sta se moze desiti. Ni ja ne mogu da se nacudim da nisu mogli naci drugog kandidata. Dve (polu)senilne i nadrkane dekice se kandiduju da odlucuju u politicki, vojno i ekonomski najmocnijoj zemlji sveta. Skoro pa ko SSSR bozemeprosti. Sama cinjenica da su dosli u situaciju da biraju izmedju manjeg i veceg zla je indikator tamosnje krize demokratije.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:02 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

A ono sa Bajdenom postaje već tužno, odnosno kao da gledaš film sa bokserom koga jedan pogrešan udarac može da ubije ali ga medijska mašinerija i njegov agent i dalje guraju u ring…



Pa dobro, bice jos tuznije ako Tramp dodje.. mozda ce i iz zatvora da predsednikuje to valjda jos nismo videli hahahah

Mada ne bih se bas zaklela da ce ovi nasi sto se nadaju da ce Putin + Tramp da im vrate Kosovo, pobiju Ukrajince i zagrle se sa Iranom biti ostvarljivo..

Tj. sve mi se cini da ce biti nekako suprotno od toga. Al mora da gresim a da su kontrapart mome misljenju po 2000 put u pravu onako intravenozno okaceni na kremaljsku propagandu.

A Sto se principese tice i ruskog skajhaj standarda sto im dade Putin, voledu ljudi i zene, i zene, bajke za malu decu, sta da se radi, evo citamo vec godinama bajka bajku stize i prestize.

apacherosepeacock apacherosepeacock 09:05 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Dve (polu)senilne i nadrkane dekice se kandiduju da odlucuju u politicki, vojno i ekonomski najmocnijoj zemlji sveta.




Komsija bre ima tamo neki kongres, senat i slicne trice (o vojske i cije snajke da i ne pricamo - pa nije to Rusija gde jedan senilan botoksirani coveculjak odlucuje o ziznji i smertji..

Mislim, mala primedba.
freehand freehand 09:06 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Dve (polu)senilne i nadrkane dekice se

Koja je druga?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:06 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

principessa_etrusca
Neues aus der Nachbarschaft
То се односи и на друге западне политичаре. Погледај квалитет било ког европског изабраног политичара, и квалитет ЕУ неизавбраних политичара са једне стране, а са друге Путина, Лаврова и остале у врху власти.

Ti si napravila uporednu analizu premijera/predsednika/vlada svih evropskih drzava i EU komisija + Putin/Lavrov za period od kada su potonji na vlasti? Ono Portugal, Kipar, Spanija, Letonija, Danska, Slovenija... i sve to ispod kvaliteta Putin/Lavrov?

Где су постигнућа тих политичара?

И без упоредне анализе, знам отпрлике где је која од тих држава по питању економског раста, корупције и других параметара. Нису упоредиве са Русијом, А све су, осим Шпаније, мање од једне Москве.


Pa ti si iznela pausalnu (da joj tepamo) izjavu pa je na tebi da dokazes njenu istinitost. Sad ispada da ih je nemoguce porediti, iako ih prethodno poredis, pa je jos nejasno i odakle informacije za tu tvrdnju.

Btw, ja sam siguran da bez uporedne analize niko ne moze znati ni otprilike gde je koja od evropskih drzava po tim pitanjima od 99e od kada je Putin na vlasti. Za tih 25 godina se recimo EU nekoliko puta masala prosirila. I to sa ovim sonjama a ko zna sta bi tek bilo da su drzave i EU institucije vodili politicari kalibra Putin/Lavrov
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:11 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

apacherosepeacock
Dve (polu)senilne i nadrkane dekice se kandiduju da odlucuju u politicki, vojno i ekonomski najmocnijoj zemlji sveta.




Komsija bre ima tamo neki kongres, senat i slicne trice (o vojske i cije snajke da i ne pricamo - pa nije to Rusija gde jedan senilan botoksirani coveculjak odlucuje o ziznji i smertji..

Mislim, mala primedba.


Ma taman da predsednik ima protokolarnu ulogu ne znam kako ne nadjose ni jedni ni drugi nista bolje. Mrtva trka koji ce od njih doziveti kraj mandata.
freehand freehand 09:22 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Ma taman da predsednik ima protokolarnu ulogu
Ok, očekivao sam od tebe da ovde kažeš kako u američkom sistemu predsednik po ustavu ima ključnu, apsolutno odlučujuću ulogu a da je ono što se sada u SAD dešava potpuno neregularna situacija u kojoj se bukvalno ne zna ko zaista upravlja državom, obzirom da ni predsednik ni potpredsednik to nisu u stanju, svako iz svojih razloga. Pa onda politiku formira i najznačajnije odluke donosi nepoznata osoba ili grupa osoba mimo svih ustavnih odredbi.

bene_geserit bene_geserit 09:23 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Pa dobro, bice jos tuznije ako Tramp dodje.. mozda ce i iz zatvora da predsednikuje to valjda jos nismo videli hahahah

Najveći entertainment bi bio ako položi zakletvu u zatvoru, onda pomiluje sebe, pa na belom konju ujaše u belu kuću, kad bi tako bilo čak bi mu i američki libtardi "sve" oprostili, Ameri vole kad ih dobro zabaviš.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:26 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock
Dve (polu)senilne i nadrkane dekice se kandiduju da odlucuju u politicki, vojno i ekonomski najmocnijoj zemlji sveta.




Komsija bre ima tamo neki kongres, senat i slicne trice (o vojske i cije snajke da i ne pricamo - pa nije to Rusija gde jedan senilan botoksirani coveculjak odlucuje o ziznji i smertji..

Mislim, mala primedba.


Ma taman da predsednik ima protokolarnu ulogu ne znam kako ne nadjose ni jedni ni drugi nista bolje. Mrtva trka koji ce od njih doziveti kraj mandata.



Ono jeste sto kazes, trenutno na sveckoj sceni imamo 3 botoksirana starca jedan drugom za ovratnik dihaju sto se godina starosti tice. Che tragedia, takoreci.

Pazi kad tipujem na Pajicevog super deku da ce da nadzivi drugu dvojicu..
bene_geserit bene_geserit 09:28 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Ma taman da predsednik ima protokolarnu ulogu

Ok, očekivao sam od tebe da ovde kažeš kako u američkom sistemu predsednik po ustavu ima ključnu, apsolutno odlučujuću ulogu

Ma nema veze tu nam je Deep State tj. službe tj. mnogo pametna i vredna birokratija (evo pitaj Tadejus) da održavaju sistem i kad čelni čovek ne funkcioniše.
Nego deluje mi da nam samo pokazuju da se ne zajebavamo sa tom demokratijom više, samo gubimo vreme, da izbori mogu nešto da promene bili bi ukinuti i sl.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:30 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit
Pa dobro, bice jos tuznije ako Tramp dodje.. mozda ce i iz zatvora da predsednikuje to valjda jos nismo videli hahahah

Najveći entertainment bi bio ako položi zakletvu u zatvoru, onda pomiluje sebe, pa na belom konju ujaše u belu kuću, kad bi tako bilo čak bi mu i američki libtardi "sve" oprostili, Ameri vole kad ih dobro zabaviš.



Pa dobro, videcemo gde se sve moze rastegnuti i nategnuti istorijska stvarnosna zbilja ili kako se to vec kaze..
bene_geserit bene_geserit 09:31 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Ono jeste sto kazes, trenutno na sveckoj sceni imamo 3 botoksirana starca jedan drugom za ovratnik dihaju sto se godina starosti tice. Che tragedia, takoreci.

Ma tragedija je što vi u Evropi nemate nikoga i u skladu sa time radite protiv svojih interesa, tj. vaši političari rade protiv vašeg interesa (ne da to nije opšte mesto svuda, ali je baš izraženo trenutno).
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:31 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

apacherosepeacock
Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock
Dve (polu)senilne i nadrkane dekice se kandiduju da odlucuju u politicki, vojno i ekonomski najmocnijoj zemlji sveta.




Komsija bre ima tamo neki kongres, senat i slicne trice (o vojske i cije snajke da i ne pricamo - pa nije to Rusija gde jedan senilan botoksirani coveculjak odlucuje o ziznji i smertji..

Mislim, mala primedba.


Ma taman da predsednik ima protokolarnu ulogu ne znam kako ne nadjose ni jedni ni drugi nista bolje. Mrtva trka koji ce od njih doziveti kraj mandata.



Ono jeste sto kazes, trenutno na sveckoj sceni imamo 3 botoksirana starca jedan drugom za ovratnik dihaju sto se godina starosti tice. Che tragedia, takoreci.

Pazi kad tipujem na Pajicevog super deku da ce da nadzivi drugu dvojicu..


Starost ludost.
freehand freehand 09:33 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

tu nam je Deep State tj. službe tj. mnogo pametna i vredna birokratija (evo pitaj Tadejus) da održavaju sistem i kad čelni čovek ne funkcioniše.

Šta ima veze, bitno da je predsednik demokratski izabran, šta sad ima veze ko zaista upravlja državom?
Bajdvej, onolika dreka oko ruskog/Šutinovog uticaja na izbor Donalda Trampa a ovi se javno hvale svojim uticajem i da nijedan predsednik bez njih ne može biti izabran.

apacherosepeacock apacherosepeacock 09:35 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit
Ono jeste sto kazes, trenutno na sveckoj sceni imamo 3 botoksirana starca jedan drugom za ovratnik dihaju sto se godina starosti tice. Che tragedia, takoreci.

Ma tragedija je što vi u Evropi nemate nikoga i u skladu sa time radite protiv svojih interesa, tj. vaši političari rade protiv vašeg interesa (ne da to nije opšte mesto svuda, ali je baš izraženo trenutno).



Ne bih rekla. A za ev. greske ce se snadjemo u hodu kao uostalom vec hiljadu i po godina, praksa je to, para vredi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:36 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

freehand
Ma taman da predsednik ima protokolarnu ulogu
Ok, očekivao sam od tebe da ovde kažeš kako u američkom sistemu predsednik po ustavu ima ključnu, apsolutno odlučujuću ulogu a da je ono što se sada u SAD dešava potpuno neregularna situacija u kojoj se bukvalno ne zna ko zaista upravlja državom, obzirom da ni predsednik ni potpredsednik to nisu u stanju, svako iz svojih razloga. Pa onda politiku formira i najznačajnije odluke donosi nepoznata osoba ili grupa osoba mimo svih ustavnih odredbi.



Ja sam razumeo da ti ovde razgovaras sa sobom i da je i dalje na snazi ono o neobavezi da odgovaram na tvoje smarajuce komentare. Ako se sta promeni, ne sa obavezom nego sa nivoom smaranja, onda situacija mozebiti postane podlozna reviziji.
freehand freehand 09:40 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Ma taman da predsednik ima protokolarnu ulogu
Ok, očekivao sam od tebe da ovde kažeš kako u američkom sistemu predsednik po ustavu ima ključnu, apsolutno odlučujuću ulogu a da je ono što se sada u SAD dešava potpuno neregularna situacija u kojoj se bukvalno ne zna ko zaista upravlja državom, obzirom da ni predsednik ni potpredsednik to nisu u stanju, svako iz svojih razloga. Pa onda politiku formira i najznačajnije odluke donosi nepoznata osoba ili grupa osoba mimo svih ustavnih odredbi.



Ja sam razumeo da ti ovde razgovaras sa sobom i da je i dalje na snazi ono o neobavezi da odgovaram na tvoje smarajuce komentare. Ako se sta promeni, ne sa obavezom nego sa nivoom smaranja, onda situacija mozebiti postane podlozna reviziji.

Naravno da nemaš obavezu da odgovoriš, na svaki komentar ovde - tvoj,moj, bilo čiji - može da odgovori ili ga komentariše bilo ko ko u njemu nađe povod ili inspiraciju. Dakle, samo opušteno.
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:40 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

apacherosepeacock
Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock
Dve (polu)senilne i nadrkane dekice se kandiduju da odlucuju u politicki, vojno i ekonomski najmocnijoj zemlji sveta.




Komsija bre ima tamo neki kongres, senat i slicne trice (o vojske i cije snajke da i ne pricamo - pa nije to Rusija gde jedan senilan botoksirani coveculjak odlucuje o ziznji i smertji..

Mislim, mala primedba.


Ma taman da predsednik ima protokolarnu ulogu ne znam kako ne nadjose ni jedni ni drugi nista bolje. Mrtva trka koji ce od njih doziveti kraj mandata.



Ono jeste sto kazes, trenutno na sveckoj sceni imamo 3 botoksirana starca jedan drugom za ovratnik dihaju sto se godina starosti tice. Che tragedia, takoreci.

Pazi kad tipujem na Pajicevog super deku da ce da nadzivi drugu dvojicu..

Ti voliš rat?
Eto nomadne, mlad i lijep predsednik predloži slanje trupa na istočni front. Jedan od prisutnih, a na lošem glasu, poslije izjavio kako su ga prošli trnci niz kičmu dok je slušao.
Usput.
Da li ti je poznato da su francuski dobrovoljci bili poslednji branioci Hitlerovog bunkera?
maksa83 maksa83 09:48 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Najveći entertainment bi bio ako položi zakletvu u zatvoru, onda pomiluje sebe

Ali uslovno!
freehand freehand 09:48 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Da li ti je poznato da su francuski dobrovoljci bili poslednji branioci Hitlerovog bunkera?

"Šarlemanja" je bila regularna SS divizija.
maksa83 maksa83 09:57 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

"Šarlemanja" je bila regularna SS divizija.

Sastavljena od desničara desnijih od Višija. Mladi Arno Gujon bi tamo veselo marširao.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:02 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

kamilo_emericki
apacherosepeacock
Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock
Dve (polu)senilne i nadrkane dekice se kandiduju da odlucuju u politicki, vojno i ekonomski najmocnijoj zemlji sveta.




Komsija bre ima tamo neki kongres, senat i slicne trice (o vojske i cije snajke da i ne pricamo - pa nije to Rusija gde jedan senilan botoksirani coveculjak odlucuje o ziznji i smertji..

Mislim, mala primedba.


Ma taman da predsednik ima protokolarnu ulogu ne znam kako ne nadjose ni jedni ni drugi nista bolje. Mrtva trka koji ce od njih doziveti kraj mandata.



Ono jeste sto kazes, trenutno na sveckoj sceni imamo 3 botoksirana starca jedan drugom za ovratnik dihaju sto se godina starosti tice. Che tragedia, takoreci.

Pazi kad tipujem na Pajicevog super deku da ce da nadzivi drugu dvojicu..

Ti voliš rat?
Eto nomadne, mlad i lijep predsednik predloži slanje trupa na istočni front. Jedan od prisutnih, a na lošem glasu, poslije izjavio kako su ga prošli trnci niz kičmu dok je slušao.
Usput.
Da li ti je poznato da su francuski dobrovoljci bili poslednji branioci Hitlerovog bunkera?



Ja volim kad se komentar prvo razume pa onda odgovori nesto sto ima veze sa tim komentarom.

Al ok ne mora tebe razum da ogranicava, pa jel..
freehand freehand 10:20 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

maksa83
"Šarlemanja" je bila regularna SS divizija.

Sastavljena od desničara desnijih od Višija. Mladi Arno Gujon bi tamo veselo marširao.

Što znači šta tačno?
Sem da si iskoristio priliku da šutneš gujona cevanicu na osnovu svoje pretpostavke da je on desničar, zansovane na nečemu već.

Da nije on pomerao onaj spomenik na groblju u prištini za potrebe čišćenja kadra da bi se nemački i francuski levičari slikali bez smetnji u vidu obeležja sa imenima srpskih vojnika izginulih u oslobađanju Srbije?

P.S. Koliko znam svi pripadnici SS bili su dobrovoljci, bez obzira da li su bili Nemci, Austrijanci, Danci, Francuzi, Estonci, Litvanci, Hrvati ili Muslimani. A bogami i Rusi i Ukrajinci.
Spiridon Spiridon 10:30 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

@Spiridon
Tebi a i ostalima preporučuje skoro izašlu knjigu Emanuela Toda “Poraz Zapada” (Emmanuel Todd La Défaite De L’Occident) u kojoj Tod analizira zapadna društva i iznosi razloge zašto tvrdi da je poraz Zapada u sudaru sa ostatkom svijeta neizbježan.


hvala
gedza.73 gedza.73 10:32 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit
Zbog čega vas silno zabrinute ovde zanima ruska demokratija?

Zato što je ovde preovlađujući narativ kako smo prirodno, poreklom i sistemom sastavni deo Evroazijske imperije na čelu sa Moskvom kao Trećim Rimom.

Brojke (i istorija) kažu kako ćemo više da najebemo sa tim stavom nego od pedera.



gedza.73 gedza.73 10:37 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

freehand
Da nije on pomerao onaj spomenik na groblju u prištini za potrebe čišćenja kadra da bi se nemački i francuski levičari slikali bez smetnji u vidu obeležja sa imenima srpskih vojnika izginulih u oslobađanju Srbije?

Nije. Al' su zato ruski komunisti digli u vazduh crkvu kosturnicu u Đakovici.
Стара петокуполна црква, која је била предвиђена за маузолеј и похрањивање земних остатака изгинулих, побијених и смрзнутих у ратовима 1912-1918. године изграђена је 1940. године. После Другог светског рата срушена је од стране комунистичке власти 1949. године на дан Светог Саве.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:55 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

kamilo_emericki
šta sve ispisašte dok sam bio na servisu za leđa.

@nowimprovedtadejus
Na neki način se žališ što na blogu ima uvreda a ne prave rasprave.
“Dede bona sjeti se, de tako ti svega” koliko puta si mene ili vrlo ozbiljne i u Francuskoj uvažene ljude, koje sam citirao, zasula obiljem uvredljivih epiteta. Već u prvoj rečenici svog komentara. O sadržaju i tonu komentara da i ne pričam.


slažem se da i sama nisam pretjerano blagog jezika..
ALI baš veliko ali..
neko može da te uvrjedi i najfinijim riječnikom.. kod Enegleza je recimo jedna od najgorih uvreda da ti neko kaže "aren't you a delight" u bukvalnom prevodu otprilike "nisi li ti pravo zadovoljstvo" a po naški jačine pizda ti materina..
that said..
ima neke razlike ako kažemo, jbt kamilo pa kako možeš da čitaš ove gluposti koje ti poturaju ideju da samo ružne, matore žene, malih sisa voze električne bicikle te da je ta stvar sama po sebi zlo.. i ako kažemo ti si kurva, glibavi slinavac, budala, kreten itd. itd. bez ikakvog arguemnta iočemu.. čisto eto da prenesemo mišljenje da mi tebe ne volimo?
jel ti vidiš razliku između to dvoje?
pominjali smo već onu neki ljudi pričaju o idejama, neki o stvarima a neki o drugim ljudima (ne moram sad i da gradiram)..
ali ovo nije ni to..
nego se bukvalno svede na buhuuuuuuuuuuuu mene neće u društvo, saću svima da im kažem šta ja mislim o njima i onda beskrajne replike na ta i takva mišljenja..
ok, slažem se da sam sigurno i ja doprinjela svemu tome koristeći grub rječnik..
ne bježim od krivice..
nego pokušavam da između redova apelujem da prestanete svi kolektivno da replicirate na kurvo, glibane, kalašturo pa će možda i stati..
pa ni u stvarno životu ne biste pijancu na ulici objašnjavali da je pijan.. valjda može i u virtuelnom da se ta pojava izignoriše
maksa83 maksa83 10:55 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Zato što je ovde preovlađujući narativ kako smo prirodno, poreklom i sistemom sastavni deo Evroazijske imperije na čelu sa Moskvom kao Trećim Rimom.

Ne znam da li ste ispratili ludilo sa Ruskom strankom. Ruska stranka se kandidovala kao stranka nacionalne manjine na izborima za republičku i pokrajinsku skupštinu. Kao stranka manjina je morala da skupi pola tj. 5000 potpisa umesto 10000 i plati overu kod notara. Ostavljam vas da zamislite da Ruska stranka stvarno skupi 5K potpisa. Kao stranka manjina Ruska stranka ima cenzus od 0.4% umesto 5%, i ostvaruje "istorijski rezultat" i dobija (sa 0.3% dakle ispod cenzusa, ali 16 članova RIK-a je bilo za, 10 protiv, 1 uzdržan da se ipak pusti) i jednog poslanika u republičkoj i jednog u pokrajinskoj skupštini.

Nosilac liste, predsednik stranke, i poslanik u republičkoj skupštini:



Poslanica Ruske stranke u pokrajinskoj skupštini je neka dugogodišnja članica SNS.

Što bi rekao agresor ju kenot mejk dis šit ap.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:57 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit
Važi, ako ti budeš guglao tužbe protiv Trampa, pa da uporedimo demokratije.

A zbog čega bi poredili demokratije?
Mene zanima ova američka jer 1. tu živim 2. utiče na ostatak sveta značajno.
Zbog čega vas silno zabrinute ovde zanima ruska demokratija?

brate bene ako ti nisi svjestan koliko jako ta demokratija utiče na Srbiju (hint 51% kontrola cijelog energetskog sektora) ti si onda brate baš baš baš mnogo neiformisan
maksa83 maksa83 10:58 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

neko može da te uvrjedi i najfinijim riječnikom.. kod Enegleza je recimo jedna od najgorih uvreda da ti neko kaže "aren't you a delight"

Mormon (pošto između ostalog ne smeju da psuju) kada hoće da te uvredi nakrivi glavu i pogleda te ispod oka i kaže "oh yeah?". Tad ti je sto majki jebo.
bene_geserit bene_geserit 10:59 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Zato što je ovde preovlađujući narativ kako smo prirodno, poreklom i sistemom sastavni deo Evroazijske imperije na čelu sa Moskvom kao Trećim Rimom.

Brojke (i istorija) kažu kako ćemo više da najebemo sa tim stavom nego od pedera.

Ma dobro to sa pederima i dlakavim kitama i zašto ne voliš Putina koji ne voli pedere, to si objasnio tj. autovo se prošli put,
nego kakvi su te to ni manje ni više nego ruski komunisti spopali u Đakovici 1949., tvoja rusofobija je postala prilično zabrinjavajuća, jeste da uglavnom preskačem trućanja ali povremeno eto bacim pogled da vidim dokle je bolest napredovala
bene_geserit bene_geserit 11:03 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

ju kenot mejk dis šit ap

Ne znam koliko će momci iz Šapca da se usreće sa Ruskinjama, Beloruskinjama i Ukrajinkama ali to je prvi put da vidim nekog poplitičara da zapravo radi nešto potencijalno korisno.
maksa83 maksa83 11:11 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Ne znam koliko će momci iz Šapca da se usreće sa Ruskinjama, Beloruskinjama i Ukrajinkama ali to je prvi put da vidim nekog poplitičara da zapravo radi nešto potencijalno korisno.

Ja znam za jednog koji se nije baš usrećio sa Ruskinjom, ujak ili stric Pajićevog i mog zajedničkog drugara. Našao Ruskinju u Rusiji, oženio je (bila svadba u Šabac, svi su pričali o mladoj pošto je bila neka baš eeekstra prelepa bomba), a pošto je u Rusiji zaradio neke masne pare odsele se u Ameriku gde je on samo jednog dana došao kući i našao zamenjene brave i gospođu sa drugim tipom i to je bilo to, vratio se u Srbiju, upoznao sam ga jednom kad smo ga pomenuti drugar i ja sreli u gradu, trčao neki maraton. Margita (margos) je ispričala ovde istu takvu priču i Ispostavilo se da to nisu dve priče nego jedna ista i da je on brat od margos i da je margos tetka ovom mom i Pajićevom zajedničkom drugaru, pitao sam ga posle kaže da svi vole kad margos dođe u Šabac na neko porodično okupljanje jer je vedra i pozitivna.

Mlade na jugu uvoze prevashodno iz Albanije i sa Kosova, tj. kupuju. Ovaj "manjinski Rus" verovatno radi neki dropšiping pošto mlade odande već baš dugo možeš da isklikćeš onlajn.
angie01 angie01 11:19 29.02.2024

Re: Isukrste i Marijo

Ne znam koliko će momci iz Šapca da se usreće sa Ruskinjama, Beloruskinjama i Ukrajinkama ali to je prvi put da vidim nekog poplitičara da zapravo radi nešto potencijalno korisno.


korisno je za njega svakako-jer se to posredovanje placa, sa obe strane,..ove zene i devojke hoce da pobegnu odande i kao i svuda po svetu, najbolji nacin je-udaja,...mozda kod njih i jedini,...s druge strane u malim sredinama i na selu, nema bas puno devojaka, koje bi ostale tu da zive.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana