Društvo| Ekonomija| Politika

England, oh England

principessa_etrusca RSS / 27.02.2024. u 10:05



Komentari (1077)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

principessa_etrusca principessa_etrusca 10:23 27.02.2024

Sic transit...

Овај суморни видео се бави запуштенијим енглеским срединама које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи, а које често остају непознате и становницима оближњих просперитетнијих места.
Colin_bgd Colin_bgd 10:44 27.02.2024

Re: Sic transit...

које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи

Nisu iz razlicitih razloga, postoji samo jedan, nedvosmisleno dokazan, razlog za ovo, a to je vladavina Konzervativne Partije 14 godina i sadisticko smanjenje public spending... Kao posledica toga je dosao Brexit i sad imamo lancanu reakciju u kojoj taj siromasniji deo stanovnistva spiralno tone ka dnu sa koga se nece pomaci, tj. ka kome (dnu) cemo svi mi krenuti osim ako ove godine na izborima ne zaokruzimo one koji jedini zele da ovu zemlju vrate sa ivice provalije...

Istrazivanja javnog mnjenja pokazuju da bi to najverovatnije i trebalo da se desi, a sta ce stvarno biti, videcemo za nekoliko meseci...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:45 27.02.2024

Re: Sic transit...

principessa_etrusca
Овај суморни видео се бави запуштенијим енглеским срединама које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи, а које често остају непознате и становницима оближњих просперитетнијих места.


a tvojim sunarodnicima na čijem blogu ga kačiš pomaže kako?
angie01 angie01 10:59 27.02.2024

Re: Sic transit...

je l ovaj video u funkciji, uobicajenih tlapnji tipa, evo i kod drugih je tako?!

kako bih rekla- za takve stvari neka gradjani i odgovorni u UK brinu.

takvih delova grada ima svuda, u najlepsim gradovima na svetu-...a negde se boga mi trude da ih nema, ili bar sto manje...kada bih uporedila NJujork, koji je jedan od tih najlepsih i recimo Toronto, koji nije bas nesto lep, u ovom drugom, mnogo manje ima delova koje bi trebalo zaobilaziti i gradske vlasti se trude, da se fasade odrzavaju, menjaju se i balkoni, ako treba, usisavaju ulice, postoji zakon o propisanim standardima vezanih za delova zemljista privatnih kuca, onog dela prema ulici,... samo da sve deluje fino i uredno,....dovoljno je da se udje u metro jednog i drugog grada, pa da se definise razlika.
jovilim_e jovilim_e 11:04 27.02.2024

Re: Sic transit...

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
Овај суморни видео се бави запуштенијим енглеским срединама које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи, а које често остају непознате и становницима оближњих просперитетнијих места.


a tvojim sunarodnicima na čijem blogu ga kačiš pomaže kako?

Mnogo više nego gluposti koje ti ispisuješ.
jovilim_e jovilim_e 11:08 27.02.2024

Re: Sic transit...

Colin_bgd
које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи

Nisu iz razlicitih razloga, postoji samo jedan, nedvosmisleno dokazan, razlog za ovo, a to je vladavina Konzervativne Partije 14 godina i sadisticko smanjenje public spending... Kao posledica toga je dosao Brexit i sad imamo lancanu reakciju u kojoj taj siromasniji deo stanovnistva spiralno tone ka dnu sa koga se nece pomaci, tj. ka kome (dnu) cemo svi mi krenuti osim ako ove godine na izborima ne zaokruzimo one koji jedini zele da ovu zemlju vrate sa ivice provalije...

Istrazivanja javnog mnjenja pokazuju da bi to najverovatnije i trebalo da se desi, a sta ce stvarno biti, videcemo za nekoliko meseci...

A šta misliš da Bregzit nije posledica toga, nego da je Bregzit, upravo, nastojanje da se spreči to propadanje?
A zašto je, dodatno, bitno ko vlada u tako moćnoj zemlji kada su strateški interesi u pitanju?
Zar je za tako ozbiljnu zemlju, za njene ključne interese, bitno ko vlada?
Colin_bgd Colin_bgd 11:09 27.02.2024

Re: Sic transit...

jovilim_e
Colin_bgd
које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи

Nisu iz razlicitih razloga, postoji samo jedan, nedvosmisleno dokazan, razlog za ovo, a to je vladavina Konzervativne Partije 14 godina i sadisticko smanjenje public spending... Kao posledica toga je dosao Brexit i sad imamo lancanu reakciju u kojoj taj siromasniji deo stanovnistva spiralno tone ka dnu sa koga se nece pomaci, tj. ka kome (dnu) cemo svi mi krenuti osim ako ove godine na izborima ne zaokruzimo one koji jedini zele da ovu zemlju vrate sa ivice provalije...

Istrazivanja javnog mnjenja pokazuju da bi to najverovatnije i trebalo da se desi, a sta ce stvarno biti, videcemo za nekoliko meseci...

A šta misliš da Bregzit nije posledica toga, nego da je Bregzit, upravo, nastojanje da se spreči to propadanje?
A zašto je, dodatno, bitno ko vlada u tako moćnoj zemlji kada su strateški interesi u pitanju?
Zar je za tako ozbiljnu zemlju, za njene ključne interese, bitno ko vlada?

Glup si...

End of story...
jovilim_e jovilim_e 11:13 27.02.2024

Re: Sic transit...

Colin_bgd
jovilim_e
Colin_bgd
које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи

Nisu iz razlicitih razloga, postoji samo jedan, nedvosmisleno dokazan, razlog za ovo, a to je vladavina Konzervativne Partije 14 godina i sadisticko smanjenje public spending... Kao posledica toga je dosao Brexit i sad imamo lancanu reakciju u kojoj taj siromasniji deo stanovnistva spiralno tone ka dnu sa koga se nece pomaci, tj. ka kome (dnu) cemo svi mi krenuti osim ako ove godine na izborima ne zaokruzimo one koji jedini zele da ovu zemlju vrate sa ivice provalije...

Istrazivanja javnog mnjenja pokazuju da bi to najverovatnije i trebalo da se desi, a sta ce stvarno biti, videcemo za nekoliko meseci...

A šta misliš da Bregzit nije posledica toga, nego da je Bregzit, upravo, nastojanje da se spreči to propadanje?
A zašto je, dodatno, bitno ko vlada u tako moćnoj zemlji kada su strateški interesi u pitanju?
Zar je za tako ozbiljnu zemlju, za njene ključne interese, bitno ko vlada?

Glup si...

End of story...

Mejbi!
Ali ti sigurno nisi pametan.
Kako god ti se čini.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:16 27.02.2024

Re: Sic transit...

Colin_bgd
које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи

Nisu iz razlicitih razloga, postoji samo jedan, nedvosmisleno dokazan, razlog za ovo, a to je vladavina Konzervativne Partije 14 godina i sadisticko smanjenje public spending... Kao posledica toga je dosao Brexit i sad imamo lancanu reakciju u kojoj taj siromasniji deo stanovnistva spiralno tone ka dnu sa koga se nece pomaci, tj. ka kome (dnu) cemo svi mi krenuti osim ako ove godine na izborima ne zaokruzimo one koji jedini zele da ovu zemlju vrate sa ivice provalije...

Istrazivanja javnog mnjenja pokazuju da bi to najverovatnije i trebalo da se desi, a sta ce stvarno biti, videcemo za nekoliko meseci...

Очигледно је да се промена није догодила преко ноћи, а пре ове неспособне конзервативне владе су на власти били лабуристи од 1994-2010, пре тога конзервативци 15 година итд. Највероватније ће следећа влада бити лабуристичка, али нисам оптимиста да ће се нешто битно променити, поготово што смо сада (и званично) у рецесији.

The number on out-of-work benefits has risen to 5.6 million, higher than in any period of British history, and some 4,000 new applications for sickness benefits are submitted every day.
shmoo shmoo 11:20 27.02.2024

Re: Sic transit...

principessa_etrusca
Овај суморни видео се бави запуштенијим енглеским срединама које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи, а које често остају непознате и становницима оближњих просперитетнијих места.



Препорука.

shmoo shmoo 11:22 27.02.2024

Re: Sic transit...

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
Овај суморни видео се бави запуштенијим енглеским срединама које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи, а које често остају непознате и становницима оближњих просперитетнијих места.


a tvojim sunarodnicima na čijem blogu ga kačiš pomaže kako?



Да се обавестимо о о ономе што не знамо.

Што није ни чудно да не знамо ако то не знају ни становници суседних места.

Colin_bgd Colin_bgd 11:22 27.02.2024

Re: Sic transit...

principessa_etrusca
Colin_bgd
које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи

Nisu iz razlicitih razloga, postoji samo jedan, nedvosmisleno dokazan, razlog za ovo, a to je vladavina Konzervativne Partije 14 godina i sadisticko smanjenje public spending... Kao posledica toga je dosao Brexit i sad imamo lancanu reakciju u kojoj taj siromasniji deo stanovnistva spiralno tone ka dnu sa koga se nece pomaci, tj. ka kome (dnu) cemo svi mi krenuti osim ako ove godine na izborima ne zaokruzimo one koji jedini zele da ovu zemlju vrate sa ivice provalije...

Istrazivanja javnog mnjenja pokazuju da bi to najverovatnije i trebalo da se desi, a sta ce stvarno biti, videcemo za nekoliko meseci...

Очигледно је да се промена није догодила преко ноћи, а пре ове неспособне конзервативне владе су на власти били лабуристи од 1994-2010, пре тога конзервативци 15 година итд. Највероватније ће следећа влада бити лабуристичка, али нисам оптимиста да ће се нешто битно променити, поготово што смо сада (и званично) у рецесији.

The number on out-of-work benefits has risen to 5.6 million, higher than in any period of British history, and some 4,000 new applications for sickness benefits are submitted every day.

Labour je bio od 1997-2010, ne znam kada si se ti doselila ovde, ali to je bilo 13 godina "kao za vreme Ante Markovica"...

Inace, postoji jos jedan poprilican aspekt kako i zbog cega smo stigli dovde gde smo sad, ali to nije za blog...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:24 27.02.2024

Re: Sic transit...

principessa_etrusca

The number on out-of-work benefits has risen to 5.6 million, higher than in any period of British history, and some 4,000 new applications for sickness benefits are submitted every day.


ali ovi bukvalno ni gramatiku ne mogu da savladaju i ti to čitaš..
the number on out-of-work benefits has risen to 5.6 million..
the number on benefits.. to.. million..
bukvalno smrt mozga..
ne treba ni dodavati naravno da je vijest upravo suprotna realnosti, što možeš da vidiš bukvalno svaki dan kad izađeš na ulicu a tamo svaka treća radnja ima job ad u izlogu kao i svaki drugi autobus koji prođe istom tom ulicom..
al što da vjeruješ svojim očima kad ima spectator da ti objasni..
kako ih samo nađeš to bi stvarno bio zanimljivo vidjeti.. kako vi u kući birate šta čitate.. što gluplje to bolje? (ova naslovna sa slikom trans žene mačkoubice mi je definitivno hit)
shmoo shmoo 12:22 27.02.2024

Re: Sic transit...

principessa_etrusca


Colin_bgd

које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи

Nisu iz razlicitih razloga, postoji samo jedan, nedvosmisleno dokazan, razlog za ovo, a to je vladavina Konzervativne Partije 14 godina i sadisticko smanjenje public spending...



Очигледно је да се промена није догодила преко ноћи, а пре ове неспособне конзервативне владе су на власти били лабуристи од 1994-2010, пре тога конзервативци 15 година итд.



Гледајући овако из даљине, и ја сам стекао утисак да све то траје много дуже... Само се није дало одмах приметити у ком правцу иде... Магија.





Узрок-последица, узрок-последица, узрок-последица,...






Being There (Присутност) је филм из 1979, бап некако из времена када је снимљен срећни задовољни пар како танцује.

Истоимена сатирична новела Јиржија Косинског је објављена и раније, 1971. године.

principessa_etrusca principessa_etrusca 12:22 27.02.2024

Re: Sic transit...

newimprovedtadejus
principessa_etrusca

The number on out-of-work benefits has risen to 5.6 million, higher than in any period of British history, and some 4,000 new applications for sickness benefits are submitted every day.


ali ovi bukvalno ni gramatiku ne mogu da savladaju i ti to čitaš..
the number on out-of-work benefits has risen to 5.6 million..
the number on benefits.. to.. million..
bukvalno smrt mozga..
ne treba ni dodavati naravno da je vijest upravo suprotna realnosti, što možeš da vidiš bukvalno svaki dan kad izađeš na ulicu a tamo svaka treća radnja ima job ad u izlogu kao i svaki drugi autobus koji prođe istom tom ulicom..
al što da vjeruješ svojim očima kad ima spectator da ti objasni..

kako ih samo nađeš to bi stvarno bio zanimljivo vidjeti.. kako vi u kući birate šta čitate.. što gluplje to bolje? (ova naslovna sa slikom trans žene mačkoubice mi je definitivno hit)

Ево шта каже Спектејтор:

In previous recessions, there were no jobs available. But UK employers are currently trying and failing to fill more than 900,000 vacancies – far more than at any time before the pandemic. For years, the government has been reliant on higher immigration figures for any chance of economic growth. But even with record levels of net immigration to the UK – 745,000 in 2022 – there is still this desperate shortage of workers. Neither the government nor the opposition want to talk about the crisis, because they don’t know how to solve it.

Изгледа да људи неће да раде. Зашто, могу само да претпоставим. Ваљда нису масно плаћени, а не могу ни да блогују на послу.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:26 27.02.2024

Re: Sic transit...

principessa_etrusca
newimprovedtadejus
principessa_etrusca

The number on out-of-work benefits has risen to 5.6 million, higher than in any period of British history, and some 4,000 new applications for sickness benefits are submitted every day.


ali ovi bukvalno ni gramatiku ne mogu da savladaju i ti to čitaš..
the number on out-of-work benefits has risen to 5.6 million..
the number on benefits.. to.. million..
bukvalno smrt mozga..
ne treba ni dodavati naravno da je vijest upravo suprotna realnosti, što možeš da vidiš bukvalno svaki dan kad izađeš na ulicu a tamo svaka treća radnja ima job ad u izlogu kao i svaki drugi autobus koji prođe istom tom ulicom..
al što da vjeruješ svojim očima kad ima spectator da ti objasni..

kako ih samo nađeš to bi stvarno bio zanimljivo vidjeti.. kako vi u kući birate šta čitate.. što gluplje to bolje? (ova naslovna sa slikom trans žene mačkoubice mi je definitivno hit)

Ево шта каже Спектејтор:

In previous recessions, there were no jobs available. But UK employers are currently trying and failing to fill more than 900,000 vacancies – far more than at any time before the pandemic. For years, the government has been reliant on higher immigration figures for any chance of economic growth. But even with record levels of net immigration to the UK – 745,000 in 2022 – there is still this desperate shortage of workers. Neither the government nor the opposition want to talk about the crisis, because they don’t know how to solve it.

Изгледа да људи неће да раде. Зашто, могу само да претпоставим. Ваљда нису масно плаћени, а не могу ни да блогују на послу.


pa to kako tebi izgleda nije tako.. i dok god te to bude interesovalo al odgovore budeš tražila u spectatoru i sličnima će i dalje da ti izgleda sve pogrešno..
da me ubiješ nije mi jasno zašto čitaš nešto što je očigledno laž..
sa sve tranmačkoubicom na naslovnoj strani..

masne plaće što se tiče.. izjede vas načisto.. ne znam smijem li ti reći da čak nisam ni na poslu nego poluležim u vlastitoj dnevnoj sobi..
i to baš nikome ne smeta..
dobro sim nekima na blogu al to je valjda dio tog svjetonazora gdje se po istinu ide na izvor sa transmačkoubicama na naslovnoj strani..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:28 27.02.2024

Re: Sic transit...

shmoo

Гледајући овако из даљине, и ја сам стекао утисак да све то траје много дуже... Само се није дало одмах приметити у ком правцу иде... Магија.


ladno nisi ukačio da princeza misli kako nije to.. nego nećedu da rade.. pa da
shmoo shmoo 12:47 27.02.2024

Re: Sic transit...

newimprovedtadejus
shmoo

Гледајући овако из даљине, и ја сам стекао утисак да све то траје много дуже... Само се није дало одмах приметити у ком правцу иде... Магија.


ladno nisi ukačio da princeza misli kako nije to.. nego nećedu da rade.. pa da



Шта Принцеза мисли да није "то"?

А нећеду да раде ни у Србији, кад смо већ ту.

Ево, возила ГСП Београд већ увелико возе Сиријци, Ирачани, Пакистанци, Индијци...

Јбг, живимо у таквом свету који су нам заљуљали пре 50 година.

У међувремену се мали људи научили, не би да буду вечите будале у том свету заљуљаном пре пола века.





principessa_etrusca principessa_etrusca 12:52 27.02.2024

Re: Sic transit...

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
Овај суморни видео се бави запуштенијим енглеским срединама које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи, а које често остају непознате и становницима оближњих просперитетнијих места.


a tvojim sunarodnicima na čijem blogu ga kačiš pomaže kako?


Боље је бити информисан него неинформисан, и боље је инормисати се из више извора него из једног.

Овај видео је првог дана након објављивања на ЈуТјубу имао милион прегледа (и око 10.000 коментара). Зашто би читаоци блога били ускраћени?
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:56 27.02.2024

Re: Sic transit...

Kako izgledaju zapuštene engleske sredine ako je ovo zapuštenija sredina.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:56 27.02.2024

Re: Sic transit...

shmoo
newimprovedtadejus
shmoo

Гледајући овако из даљине, и ја сам стекао утисак да све то траје много дуже... Само се није дало одмах приметити у ком правцу иде... Магија.


ladno nisi ukačio da princeza misli kako nije to.. nego nećedu da rade.. pa da

Шта Принцеза мисли да није "то"?
А нећеду да раде ни у Србији, кад смо већ ту.
Ево, возила ГСП Београд већ увелико возе Сиријци, Ирачани, Пакистанци, Индијци...
Јбг, живимо у таквом свету који су нам заљуљали пре 50 година.
У међувремену се мали људи научили, не би да буду вечите будале у том свету заљуљаном пре пола века.


a bre taso pa šta si naučio ako ne shvataš da ti princeza upravo govori da nije neoliberalizam Tačerke i Regana.. nego je što je narod lijen i neće da radi..
pa da.
rekordni benefiti, samo to treba još malo da se skreše i da vidiš progresa..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:59 27.02.2024

Re: Sic transit...

principessa_etrusca
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
Овај суморни видео се бави запуштенијим енглеским срединама које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи, а које често остају непознате и становницима оближњих просперитетнијих места.


a tvojim sunarodnicima na čijem blogu ga kačiš pomaže kako?


Боље је бити информисан него неинформисан, и боље је инормисати се из више извора него из једног.

Овај видео је првог дана након објављивања на ЈуТјубу имао милион прегледа (и око 10.000 коментара). Зашто би читаоци блога били ускраћени?


kako je tačno čitanje očiglednih laži informisanje ne znam al dobro..
gedza.73 gedza.73 13:00 27.02.2024

Re: Sic transit...

Za ovog lika (odavno je na YT)

mi u podsvesti neka priča... al' d'ubiješ ne mogu da se setim šta ono bi... nešto u vezi maloletnica, samo otac bogataš pa to valjda ispeglao
elem blog ti je odličan a u skladu sa njegovim grbom i našom ni malo sjajnom situacijom imam genijalnu ideju... u stvari više njih.
Овај суморни видео се бави запуштенијим енглеским срединама

Dakle ekstremna vremena traže ekstremne mere. Prvo jedan Lidl sa jeftinom piletinom u Prizren i srpski penzioneri ima da pregaze Kosovo i uđu u Prištinu za tri dana



Prema prvim rezultatima popisa jug Srbije je izgubio 113.600 stanovnika, odnosno grad veličine Kruševca


Onda da uvedemo neku vrstu internet policije pa da sve ove koji su jaki na rečima preselimo u puste krajeve. Posebno iz Beograda i Novog Sada pošto van ta dva grada Srbije skoro da nema. Da se popišu svi gastarbajteri i da se svako od njih prilikom prvog povratka iz inostranstva uputi (trajno) u srpske pogranične zone kako bi se ojačala naša borbena gotovost a njima drastično poboljšao kvalitet života. Uostalom šta ima da bilo ko ide bilo gde kad je tamo sve propalo. Nego da mi na vreme dignemo žicu, nagrnuće otud ovamo Englezi i Švabe, kućemo sa njima. Tako jedan naš gastarbajter (danas njihov penzioner... klasika, svaki srpski Švajcarac iz sedamdesetih je devedesetih kukao koliko je lošije... a tek nakon 2008. k'o da ih deru tamo) krajem osamdesetih pričao kako će oni kod nas kopati kukuruz. Po ovom klipu izgleda da će mu se san ostvariti. Jes' malo propao za ovih tries godina al' će valjda svojim očima da vidi Francuza kako kopa kukuruz u strani.

nasleđivanje imovine vezati za broj dece kako bi se podigao natalitet. One koji rade za strane firme obavezati na tromesečne radne akcije kako bi se oblasti iz kojih se narod iselio pretvorile u poljoprivredno zemljište (takozvani kuluk). Ukinuti sve turističke agencije a aranžmane pretvoriti u vaučere za 'dobrovoljnu' izgradnju infrastrukuture po unutrašnjosti.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:06 27.02.2024

Re: Sic transit...

Labour je bio od 1997-2010, ne znam kada si se ti doselila ovde, ali to je bilo 13 godina

Наравно, 1997.
gedza.73 gedza.73 13:11 27.02.2024

Re: Sic transit...




Ovo desno je konak knjeginje Ljubice a pored je 'nova gradnja'. Verujem da je u Londonu još gora situacija.
shmoo shmoo 13:21 27.02.2024

Re: Sic transit...

newimprovedtadejus

a bre taso pa šta si naučio



Ништа.

Да сам научио, почео бих да дајем приватне часове као ови у Паразиту.

ne shvataš da ti princeza upravo govori da nije neoliberalizam Tačerke i Regana.. nego je što je narod lijen i neće da radi..



Принцеза то нигде не рече експлицитно.

Принцеза је испод оног цитираног из Спектејтора написала само ово:


principessa_etrusca

Изгледа да људи неће да раде. Зашто, могу само да претпоставим. Ваљда нису масно плаћени, а не могу ни да блогују на послу.


А неолиберализам Тачерке и Регана није ни поменула.

Ја сам га поменуо.

1% vs. 99%

Ако није превише индискретно, колики је твој кућни буџет (не твоја плата, укупна кућна месечна примања) у тој Великој Британији?

Мислим, пошто овде блогујеш по васцели дан...

П.С. - Нпр. моја плата школског професора у Србији је мала. (Као и свугде у свету осим у Јапану.)

У складу са висином те моје плате, толико ме у овој данашњој неолибералној Србији и поштују јер што би рекао наш фудбалски селектор Пиксета:"Није важно колико сам висок... Одмах порастем у туђим очима чим станем на свој дебели буђелар."

Па сам се са тиме одавно и помирио.

Зато барем могу да блогујем по сменама у зависности од тога да ли идем у школу пре подне или поподне.

Кад сам у школи не блогујем.

Одох сад у школу.

principessa_etrusca principessa_etrusca 13:23 27.02.2024

Re: Sic transit...

Ovo desno je konak knjeginje Ljubice a pored je 'nova gradnja'. Verujem da je u Londonu još gora situacija.

Апсолутно не. У Енглеској, ако неко случајно нешто направи без дозволе, то се моментално руши. Не постоји концепт накнадне легализације и сл.

Овај блог се ипак не бави грађевинским дозволама, урбанизмом и заштитом културног наслеђа. Пробај код Бобића.
shmoo shmoo 13:29 27.02.2024

Re: Sic transit...

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
Овај суморни видео се бави запуштенијим енглеским срединама које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи, а које често остају непознате и становницима оближњих просперитетнијих места.


a tvojim sunarodnicima na čijem blogu ga kačiš pomaže kako?


Боље је бити информисан него неинформисан, и боље је инормисати се из више извора него из једног.

Овај видео је првог дана након објављивања на ЈуТјубу имао милион прегледа (и око 10.000 коментара). Зашто би читаоци блога били ускраћени?


kako je tačno čitanje očiglednih laži informisanje ne znam al dobro..



Поштено би било од тебе да пустиш друге да сами проберу шта је од неке информације (и коментара уз ту информацију) лаж а шта није, зар не?

Или макар да нам даш неке доказе за то што тврдиш (линкове, статистике итд.).

Са овако агресивним наступом и гомилом ако не увредљивих речи а оно ниподаштавајућих речи за ауторку блога свакако ме нећеш убедити да ти имаш то ексклузивно право на истину о овој теми о којој је Принцезин блог.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:31 27.02.2024

Re: Sic transit...

shmoo
[
Принцеза је испод оног цитираног из Спектејтора написала само ово:
principessa_etrusca

Изгледа да људи неће да раде. Зашто, могу само да претпоставим. Ваљда нису масно плаћени, а не могу ни да блогују на послу.


А неолиберализам Тачерке и Регана није ни поменула.


pa boldovao si pogrešni dio taso.. poenta ti je u ovom koji nisi boldovao.. a taj ti je tajni jezik konzervativaca (koje princeza podržava) a koji još znači da je Tačerka najveća državnica svih vremena.. i problem je samo u tome što je više nema.. treba još malo jače da se stegne i taj tvoj buđelar.. da radiš recimo za šaku boba.. i onda će sve opet biti u redu..
al ti lijen..
pa nećeš...

ja sam se pak izvukla nekako iz te bijede pa mi se može da kažem ja prijepodne ne radim... e jer me mrzi..
počinjem da radim tek negdje kasnije popodne.. pa me još zato i dobro plate..
al da ne misliš da je to tako nešto super lako samo od sebe se desilo samo se ti nisi javio na pravi šalter.. nije.. trebalo je baš baš baš puno rada i truda a bogme i sreće i definitivno se to većini ne da..
te nemoj da se bičuješ.. to su prosto životni izbori, neko donese ovakve a neko onakve i onda u dugom roku to ima neke posljedice..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:36 27.02.2024

Re: Sic transit...

shmoo
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
Овај суморни видео се бави запуштенијим енглеским срединама које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи, а које често остају непознате и становницима оближњих просперитетнијих места.


a tvojim sunarodnicima na čijem blogu ga kačiš pomaže kako?


Боље је бити информисан него неинформисан, и боље је инормисати се из више извора него из једног.

Овај видео је првог дана након објављивања на ЈуТјубу имао милион прегледа (и око 10.000 коментара). Зашто би читаоци блога били ускраћени?


kako je tačno čitanje očiglednih laži informisanje ne znam al dobro..



Поштено би било од тебе да пустиш друге да сами проберу шта је од неке информације (и коментара уз ту информацију) лаж а шта није, зар не?

Или макар да нам даш неке доказе за то што тврдиш (линкове, статистике итд.).

Са овако агресивним наступом и гомилом ако не увредљивих речи а оно ниподаштавајућих речи за ауторку блога свакако ме нећеш убедити да ти имаш то ексклузивно право на истину о овој теми о којој је Принцезин блог.


ali taso ali ima link.. evo još jedared LINK
ima i prepričano šta tamo piše..
tvoje je samo da klikneš.. pa vidiš i sliku.. pa upotrjebiš mozak i sam zaključiš ima li tu neke istine..
evo i to sve još jednom pa ti kaži ako treba i tri puta
evo vrlo konrektno..
vijest koju je pe podjelila je od početka em laž em tendenciozna..
broj korisnika benefita u UK nije rekordan, naprotiv, pada nakon par godina kontinuiranog oštrog rasta
ALI
taj kontinuiran oštar rast je posljedica činjenice da je nekoliko benefita ukinuto i zamjenjeno jednim univerzalnim, čiji je onda broj naravano rastao kako su se ljudi za njega prijavljivali..
LINK
a prava istina je da su benefiti stalno rezani te otuda i taj video..
a što autori tih novina i teksta odlično znaju
nego namjerno, uporno i stalno LAŽU
al ako se to tko i kaže.. onda se maliciozno
pa jbg
šta čvojek tu da kaže

al nešto sumnjam da će pomoći..
vjerujućima ne vrijedi objašnjavati

shmoo shmoo 13:42 27.02.2024

Re: Sic transit...

newimprovedtadejus


pa boldovao si pogrešni dio taso.. poenta ti je u ovom koji nisi boldovao.. a taj ti je tajni jezik konzervativaca (koje princeza podržava) a koji još znači da je Tačerka najveća državnica svih vremena.. i problem je samo u tome što je više nema.. treba još malo jače da se stegne i taj tvoj buđelar.. da radiš recimo za šaku boba.. i onda će sve opet biti u redu..
al ti lijen..
pa nećeš...



Чекај, ти сада мени тумачиш шта је Принцеза ХТЕЛА да каже, а не шта је рекла?

То се зове учитавање, зар не?

ja sam se pak izvukla nekako iz te bijede pa mi se može da kažem ja prijepodne ne radim... e jer me mrzi..
počinjem da radim tek negdje kasnije popodne.. pa me još zato i dobro plate..



Гуд 4 ју.

Мада...

Извући се из материјалне беде не значи аутоматски да се неко извукао и из духовне беде.

samo se ti nisi javio na pravi šalter..


Можда си стекла погрешан утисак...

Ја сам предзадовољан шалтером на који сам се јавио пре скоро 40 година.

За мене оваквог какав сам нешто друго (и негде другде) нисам ни тражио од живота.

И пошто могу мирне савести то да изговорим са својих 60 година старости, изгледа да сам баш потрефио тај шалтер.

Свакоме бих пожелео да у животу има толико среће (анђела чувара?) као што сам то ја имао за себе таквог какав сам.

То се, ваљда, назива задовољан човек.

benedykt benedykt 13:43 27.02.2024

Re: Sic transit...

shmoo

Ево, возила ГСП Београд већ увелико возе Сиријци, Ирачани, Пакистанци, Индијци...


A zašto je to bitno napomenuti…?! Zato što su garavi, zato što su garavi pa još i muslimani (sem Indijaca, mada je i to naravno pitanje), ili zato što u Siriji, Iraku, Pakistanu ili Indiji ne umeju da voze autobuse…?!
gedza.73 gedza.73 13:45 27.02.2024

Re: Sic transit...

Овај блог се ипак не бави грађевинским дозволама, урбанизмом и заштитом културног наслеђа.

Ah, da. bavi se zapuštenim sredinama. 5:30, 26:28, 28:50, 31:30...



Ima i gorih sa nekim drveno-kartonskim zgradama gde se đubre baca kroz prozore i ostaje nedeljama ispred zgrada.

principessa_etrusca principessa_etrusca 13:48 27.02.2024

Re: Sic transit...

ali taso ali ima link.. evo još jedared LINK

Колико видим, у јануару 2024. је било 6,4М прималаца universal credit, што је помоћ за незапослене (а не 5,6М, што је писало у оној реченици коју сам цитирала).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:49 27.02.2024

Re: Sic transit...

shmoo

Чекај, ти сада мени тумачиш шта је Принцеза ХТЕЛА да каже, а не шта је рекла?


pa nije tela da kaže nego je i rekla da je problem u tome što su benefits veći no ikad..
pa ljudi ljenčuge neće da rade..
rješenje se takoreć samo nameće..

paradoks situacije u kojoj se ti pralelno žališ na svoju malu nastavničku platu i podržavaš princezu koja zagovara da ti se ta plata još smanji..
pe ne znam..
sto čuda u šarenu svijetu pa što i to ne bi moglo
shmoo shmoo 13:50 27.02.2024

Re: Sic transit...

newimprovedtadejus

ali taso ali ima link.. evo još jedared LINK



Није "још једаред" него први пут.

А што ниси одмах окачила?

Него си прво кренула са:


a tvojim sunarodnicima na čijem blogu ga kačiš pomaže kako?



ali ovi bukvalno ni gramatiku ne mogu da savladaju i ti to čitaš..



kako ih samo nađeš to bi stvarno bio zanimljivo vidjeti.. kako vi u kući birate šta čitate.. što gluplje to bolje?



Чему та агресија?

И где нестаде пристојности?

Шта је то у питању код тебе?

Таштина?

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:57 27.02.2024

Re: Sic transit...

shmoo
newimprovedtadejus

ali taso ali ima link.. evo još jedared LINK



Није "још једаред" него први пут.

А што ниси одмах окачила?

Него си прво кренула са:


a tvojim sunarodnicima na čijem blogu ga kačiš pomaže kako?



ali ovi bukvalno ni gramatiku ne mogu da savladaju i ti to čitaš..



kako ih samo nađeš to bi stvarno bio zanimljivo vidjeti.. kako vi u kući birate šta čitate.. što gluplje to bolje?



Чему та агресија?

И где нестаде пристојности?

Шта је то у питању код тебе?

Таштина?



pa nije prvi put taso nego je drugi i ako li skroluješ malo niže to ćeš lako i utvrditi..
čemu taso agresija i jed toliki pa još i pozivanje na odsustvo pristojnosti a ne trudiš se ni da ispratiš diskusiju..
nego dobro.. ne bih ti ja dalje tako najeđenom smetala..
ostaj u zdravlju
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:59 27.02.2024

Re: Sic transit...

principessa_etrusca
ali taso ali ima link.. evo još jedared LINK

Колико видим, у јануару 2024. је било 6,4М прималаца universal credit, што је помоћ за незапослене (а не 5,6М, што је писало у оној реченици коју сам цитирала).


pa šta ima da koliko vidiš..
em nije tačno da je rekordan broj primalaca..
em je van pameti gledati jednu kategoriju primalaca koja je zamjenila četri prethodne kategorije pa onda govoriti o tome kako broj raste..

dobro, nije van pameti ako se toliko pokvareno da se nakon više od decenije rezanja benefita koja upravo proizvodi sliku u ovom klipu želi poturiti laž kako je problem u tome što je benefita previše i samo ih treba još srezati..
za tu vrstu intelektualne pokvarenosti slabo imam šta da kažem.. gora mi je i od gluposti očekivanja da ćeš u tom mulju od novina naći nekakvu istinu
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:14 27.02.2024

Re: Sic transit...

pa nije tela da kaže nego je i rekla da je problem u tome što su benefits veći no ikad..
pa ljudi ljenčuge neće da rade..
rješenje se takoreć samo nameće..

paradoks situacije u kojoj se ti pralelno žališ na svoju malu nastavničku platu i podržavaš princezu koja zagovara da ti se ta plata još smanji..
pe ne znam..
sto čuda u šarenu svijetu pa što i to ne bi moglo

Не знам колика је социјална помоћ, али то је лако пронаћи.

Оно што јесам рекла је да је садашњи број прималаца највиши до сада и да смо и најзваничније у рецесији.

Ти си да то није тачно јер виђаш огласе за посао у излозима и на аутобусима, а ја сам рекла да вероватно људи неће да раде јер су лоше плаћени. Минимална сатница је 10,42 фунте бруто за старије од 23 године (а за млађе од 18 5,28 фунте).

Шта представља свота од 10,42 фунте (бруто), је просечна месечна цена изнајмљене собе у Лондону 1.014 фунти (ЛИНК)?

Да ли је онда чудно што људи не трче да се запосле?
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:23 27.02.2024

Re: Sic transit...

За незапосланог самца преко 25 година, социјална помоћ је £368.74 недељно (ЛИНК), али повлачи и плаћен стан, што је, макар у Лондону највећа ставка, а повлачи и неке друге бенефиције.

Тадејус инсинуира да се залажем за мање плате, а ја мислим да је рад потцењен, па људи нису стимулисани да раде.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:27 27.02.2024

Re: Sic transit...

principessa_etrusca
За незапосланог самца преко 25 година, социјална помоћ је £368.74 недељно (ЛИНК), али повлачи и плаћен стан, што је, макар у Лондону највећа ставка, а повлачи и неке друге бенефиције.

Тадејус инсинуира да се залажем за мање плате, а ја мислим да је рад потцењен, па људи нису стимулисани да раде.


e pa sad to je iz ove edicije, ja sam za veće plate profesor!!! ali uporno glasam za stranku koja stalno reže budžet (za plate profesora)..
to se još zove i zamazivanje očiku al ok
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:35 27.02.2024

Re: Sic transit...

principessa_etrusca
pa nije tela da kaže nego je i rekla da je problem u tome što su benefits veći no ikad..
pa ljudi ljenčuge neće da rade..
rješenje se takoreć samo nameće..

paradoks situacije u kojoj se ti pralelno žališ na svoju malu nastavničku platu i podržavaš princezu koja zagovara da ti se ta plata još smanji..
pe ne znam..
sto čuda u šarenu svijetu pa što i to ne bi moglo

Не знам колика је социјална помоћ, али то је лако пронаћи.

Оно што јесам рекла је да је садашњи број прималаца највиши до сада и да смо и најзваничније у рецесији.

Ти си да то није тачно јер виђаш огласе за посао у излозима и на аутобусима, а ја сам рекла да вероватно људи неће да раде јер су лоше плаћени. Минимална сатница је 10,42 фунте бруто за старије од 23 године (а за млађе од 18 5,28 фунте).

Шта представља свота од 10,42 фунте (бруто), је просечна месечна цена изнајмљене собе у Лондону 1.014 фунти (ЛИНК)?

Да ли је онда чудно што људи не трче да се запосле?


ala smori.. nevjerovatno..
bukvalno sam tri puta ponavljala..
NE, BROJ KORISNIKA SOCIJALNE POMOĆI NIJE REKORDAN, NAPROTIV..
TO JE MASNA LAŽ TVOJIH MASNO LAŽUĆIH DESNIČARSKI BRLOG NOVINA..
zašto..
pa em zato što sam broj nije rekordan, em zato što su se namjerno (slučajno ne bi bilo moguće jer te podatke uopšte nije lako naći pa ako su ih našli sasvim sigurno su i znali koji su tačno podatak odabrali)..
e dakle namjerno su se uhvatili za podatak o broju korisnika novouvedenog univerzalnog kredita koji je zamjenio nekoliko ranijih kategorija socijalne pomoći..
i to zamjenio s ciljem da eliminiše što veći broj ljudi koji bilo kakvu pomoć primaju sa liste onih koji na to imaju pravo..
i to radi uspješno..
a tvom desnom brlogu to smeta pa bi da reže i dalje..
sve upljuvavajući se pričom kako je problem što su eto plate male.. pa neće ljudi da rade.. iako radi rekordan broj ljudi i iako je nezaspolesnot na rekordno niskom nivou..
nije vam dovoljno..
treba da se ukine svaka pomoć.. pa će onda da nastane pravi raj u kom se zna vrijednost rada.. a vi dečice što nemate za hranu.. a pa naučite da radite.. šta..
sve jasno
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:37 27.02.2024

Re: Sic transit...

e pa sad to je iz ove edicije, ja sam za veće plate profesor!!! ali uporno glasam za stranku koja stalno reže budžet (za plate profesora)..
to se još zove i zamazivanje očiku al ok

Ти знаш за кога ја гласам?



Наводно за конзервативце, па сам зато објавила видео у коме неколико питаних експлицитно кажу да је све постало горе у последњих 10 година (власт конзервативаца).

Colin_bgd Colin_bgd 14:39 27.02.2024

Re: Sic transit...

principessa_etrusca
За незапосланог самца преко 25 година, социјална помоћ је £368.74 недељно (ЛИНК), али повлачи и плаћен стан, што је, макар у Лондону највећа ставка, а повлачи и неке друге бенефиције.

Тадејус инсинуира да се залажем за мање плате, а ја мислим да је рад потцењен, па људи нису стимулисани да раде.

Vec pomenuta konzervativna stranka, evo vec skoro 15 godina, PLANSKI stvara "armiju" siromasnih na socijali koje onda putem propagande i slicno, regrutuje za svoje glasace. Ali, izgleda da su se malo zabrojali, jer ovih dana dosta racuna dolazi na naplatu: austerity, Brexit, Lebedev, Johnson's rule, partygate, Truss budget, itd, itd, itd...

Koprcaju se maksimalno, naravno, idu u sve veci ekstremizam ne bi li ovu "raju" jos vise zaplasili, ali izgleda da je populaciji dosta vise svega i da cemo imati novu vladu uskoro, mada nikad se ne zna dok debela zena ne otpeva svoje...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:40 27.02.2024

Re: Sic transit...

principessa_etrusca
e pa sad to je iz ove edicije, ja sam za veće plate profesor!!! ali uporno glasam za stranku koja stalno reže budžet (za plate profesora)..
to se još zove i zamazivanje očiku al ok

Ти знаш за кога ја гласам?



Наводно за конзервативце, па сам зато објавила видео у коме неколико питаних експлицитно кажу да је све постало горе у последњих 10 година (власт конзервативаца).


pa u to kako ti glasaš nema bukvalno nimalo sumnje pošto je apsolutno sve što prenosiš strogo iz konzervativnog brloga i to tvrda struja..
ovaj ti se omakao jer je očigleno pro-ruski orjentisan pa si valjda mislila da se i to da navesti na vodenicu kako je odgovor u brexit-u i manjim porezima..
a da se ne lažemo i u pravu si..
ljudima se bukvalno da prodati i priča kako je gore bolje a bolje gore.. mozak spaljen neumornim talasima masnih laži
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:43 27.02.2024

Re: Sic transit...

NE, BROJ KORISNIKA SOCIJALNE POMOĆI NIJE REKORDAN, NAPROTIV..
TO JE MASNA LAŽ TVOJIH MASNO LAŽUĆIH DESNIČARSKI BRLOG NOVINA..


Са владиног сајта (линк си ти поставила):

People on Universal Credit, Great Britain, January 2019 to January 2024


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:45 27.02.2024

Re: Sic transit...

principessa_etrusca
NE, BROJ KORISNIKA SOCIJALNE POMOĆI NIJE REKORDAN, NAPROTIV..
TO JE MASNA LAŽ TVOJIH MASNO LAŽUĆIH DESNIČARSKI BRLOG NOVINA..


Са владиног сајта (линк си ти поставила):

People on Universal Credit, Great Britain, January 2019 to January 2024




EVO I PETI PUT
TO JE UNIVERZALNI KREDIT KOJI JE ZAMJENIO NEKOLIKO KATEGORIJA DRUGIH SOCIJALNIH DAVANJA..
NARAVNO DA JE BROJ KORISNIKA NEČEGA ŠTO JE ZAMJENILO NEKOLIKO RANIJIH OBLIKA POMOĆI U PORASTU..
SVA POENTA UVOĐENJA UNIVERZALNOG KREDIT BILA JE DA SE SMANJI UKUPAN IZNOS DAVANJA (JER BI IM BILO REČENO VEĆ KORISTITE X NE MOŽE I Y)..

a onda je masna tendenciozna laž reći da je broj korisnika benefits rekordan.. em nije.. em ne kaže kojih benefits i ne stavlja u kontekst opšteg brutalnog rezanja svih benefits..

jel sad dosta il će morati i šesti put zaboga miloga???
Colin_bgd Colin_bgd 14:51 27.02.2024

Re: Sic transit...

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
e pa sad to je iz ove edicije, ja sam za veće plate profesor!!! ali uporno glasam za stranku koja stalno reže budžet (za plate profesora)..
to se još zove i zamazivanje očiku al ok

Ти знаш за кога ја гласам?



Наводно за конзервативце, па сам зато објавила видео у коме неколико питаних експлицитно кажу да је све постало горе у последњих 10 година (власт конзервативаца).


pa u to kako ti glasaš nema bukvalno nimalo sumnje pošto je apsolutno sve što prenosiš strogo iz konzervativnog brloga i to tvrda struja..
ovaj ti se omakao jer je očigleno pro-ruski orjentisan pa si valjda mislila da se i to da navesti na vodenicu kako je odgovor u brexit-u i manjim porezima..
a da se ne lažemo i u pravu si..
ljudima se bukvalno da prodati i priča kako je gore bolje a bolje gore.. mozak spaljen neumornim talasima masnih laži

Nisam siguran da glasa za Torijevce, pre bih rekao da glasa za Corbyn-a na lokalu (ili Diane Abbott), ali to mu u neku ruku dodje na isto...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:52 27.02.2024

Re: Sic transit...

Truss budget


Zali se ovih dana na nekom mitingu Trumpovih pristalica da je bila onemogucena da doprinese jos vecem rastu te armije siromasnih.


Koprcaju se maksimalno, naravno, idu u sve veci ekstremizam ne bi li ovu "raju" jos vise zaplasili, ali izgleda da je populaciji dosta vise svega i da cemo imati novu vladu uskoro, mada nikad se ne zna dok debela zena ne otpeva svoje...


Ako nastave ovako zavrsicete sa nekim britanskim Javier Milei-om koga savetuju duhovi preminulih dobermana. Ili su doge bile?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:54 27.02.2024

Re: Sic transit...

Colin_bgd

Nisam siguran da glasa za Torijevce, pre bih rekao da glasa za Corbyn-a na lokalu (ili Diane Abbott), ali to mu u neku ruku dodje na isto...


ne znam a i ne zanima me.. vidim šta prenosi a to je bez ijednog izuzetka hard core desničarko masno laganje koje u principu pas s maslom ne bi pojeo al raja guta nemilice
jovilim_e jovilim_e 14:54 27.02.2024

Re: Sic transit...

Colin_bgd
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
e pa sad to je iz ove edicije, ja sam za veće plate profesor!!! ali uporno glasam za stranku koja stalno reže budžet (za plate profesora)..
to se još zove i zamazivanje očiku al ok

Ти знаш за кога ја гласам?



Наводно за конзервативце, па сам зато објавила видео у коме неколико питаних експлицитно кажу да је све постало горе у последњих 10 година (власт конзервативаца).


pa u to kako ti glasaš nema bukvalno nimalo sumnje pošto je apsolutno sve što prenosiš strogo iz konzervativnog brloga i to tvrda struja..
ovaj ti se omakao jer je očigleno pro-ruski orjentisan pa si valjda mislila da se i to da navesti na vodenicu kako je odgovor u brexit-u i manjim porezima..
a da se ne lažemo i u pravu si..
ljudima se bukvalno da prodati i priča kako je gore bolje a bolje gore.. mozak spaljen neumornim talasima masnih laži

Nisam siguran da glasa za Torijevce, pre bih rekao da glasa za Corbyn-a na lokalu (ili Diane Abbott), ali to mu u neku ruku dodje na isto...

Šta te boli kita za koga ona glasa?
Zašto glumiš nepristojnog džibera?
Kao da pristojan postoji.
jovilim_e jovilim_e 14:56 27.02.2024

Re: Sic transit...

newimprovedtadejus
Colin_bgd

Nisam siguran da glasa za Torijevce, pre bih rekao da glasa za Corbyn-a na lokalu (ili Diane Abbott), ali to mu u neku ruku dodje na isto...


ne znam a i ne zanima me.. vidim šta prenosi a to je bez ijednog izuzetka hard core desničarko masno laganje koje u principu pas s maslom ne bi pojeo al raja guta nemilice

Ne zanima te kurac!
Sva se zapljuješ kada Principesa objavi bilo šta.
dragosevacsutra dragosevacsutra 01:11 28.02.2024

Re: Sic transit...

Ovo desno je konak knjeginje Ljubice a pored je 'nova gradnja'. Verujem da je u Londonu još gora situacija.


daj neke slike iz brankove za bobiceva vakta


principessa_etrusca principessa_etrusca 04:59 28.02.2024

Re: Sic transit...

Colin_bgd
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
e pa sad to je iz ove edicije, ja sam za veće plate profesor!!! ali uporno glasam za stranku koja stalno reže budžet (za plate profesora)..
to se još zove i zamazivanje očiku al ok

Ти знаш за кога ја гласам?



Наводно за конзервативце, па сам зато објавила видео у коме неколико питаних експлицитно кажу да је све постало горе у последњих 10 година (власт конзервативаца).


pa u to kako ti glasaš nema bukvalno nimalo sumnje pošto je apsolutno sve što prenosiš strogo iz konzervativnog brloga i to tvrda struja..
ovaj ti se omakao jer je očigleno pro-ruski orjentisan pa si valjda mislila da se i to da navesti na vodenicu kako je odgovor u brexit-u i manjim porezima..
a da se ne lažemo i u pravu si..
ljudima se bukvalno da prodati i priča kako je gore bolje a bolje gore.. mozak spaljen neumornim talasima masnih laži

Nisam siguran da glasa za Torijevce, pre bih rekao da glasa za Corbyn-a na lokalu (ili Diane Abbott), ali to mu u neku ruku dodje na isto...

Свакако си проницљивији од Тадејус.

Што се локала тиче, упознала сам приличан број одборника, једних и других, и тешко је рећи где је више опортунизма. Не гласам ни за једне, ни за друге.
freehand freehand 08:47 28.02.2024

Re: Sic transit...

hard core desničarko masno laganje
Što implicira da ti sebe smatraš levičarkom, ako ja dobro razumem?!
voimja...
bene_geserit bene_geserit 10:10 28.02.2024

Re: Sic transit...

Što implicira da ti sebe smatraš levičarkom, ako ja dobro razumem

Čista mainstream nazovi levičarka,

zalaže se za invaziju na Avganistan da se unaprede prava žena tamo
invazije na Siriju, Libiju, Irak, masovna ubistva palestinaca tu odmahne rukicom i ne primeti, ko da je to bitno
naravno sa druge strane strogo osuđuje putin-hitlerovsko uništavanje Ukrajine

pohvalila cenzuru slobode govora jer ionako previše lažu, zamisli da izaberu neku palikuću na vlast ko prošli put
ilegalna imigracija u masovnim količinama je super super super pošto domaći neće da rade a i treba održavati taj welfare state koji je bitniji od svega svega svega
korišćenje sudskog sistema za obračun sa političkim protivnicima - tu se pita a šta je sad pa to?

napaja se na msm-ovima koji nikako nisu brlog i ne lažu uopšte
smatra državnu administraciju nečim jako pametnim i ekstremno važnim i sposobnim da nam reši sve probleme (a nikako da napravi neki problem)
smatra da je stanje nikad bolje po zapadnim zemljama, makar tamo gde su "levičari" na vlasti
ko god misli da stanje ide na gore je tupavi desničar koji se napaja na brlogu gde trabunjaju neke gluposti
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:59 28.02.2024

Re: Sic transit...

bene_geserit
Što implicira da ti sebe smatraš levičarkom, ako ja dobro razumem

Čista mainstream nazovi levičarka,

zalaže se za invaziju na Avganistan da se unaprede prava žena tamo
invazije na Siriju, Libiju, Irak, masovna ubistva palestinaca tu odmahne rukicom i ne primeti, ko da je to bitno
naravno sa druge strane strogo osuđuje putin-hitlerovsko uništavanje Ukrajine

pohvalila cenzuru slobode govora jer ionako previše lažu, zamisli da izaberu neku palikuću na vlast ko prošli put
ilegalna imigracija u masovnim količinama je super super super pošto domaći neće da rade a i treba održavati taj welfare state koji je bitniji od svega svega svega
korišćenje sudskog sistema za obračun sa političkim protivnicima - tu se pita a šta je sad pa to?

napaja se na msm-ovima koji nikako nisu brlog i ne lažu uopšte
smatra državnu administraciju nečim jako pametnim i ekstremno važnim i sposobnim da nam reši sve probleme (a nikako da napravi neki problem)
smatra da je stanje nikad bolje po zapadnim zemljama, makar tamo gde su "levičari" na vlasti
ko god misli da stanje ide na gore je tupavi desničar koji se napaja na brlogu gde trabunjaju neke gluposti


ma šta zalaže se..
ja sam lično bombardovala Afganistan Siriju i Libiju pride, šta mi teško..
a invazije sam vršila više ni sama ne znam da prebrojim đe sve..
ovo ostalo isto.. jesam, nema šta, uvatio si me takoreć s rukom u džemu
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:53 29.02.2024

Re: Sic transit...

shmoo
principessa_etrusca


Colin_bgd

које су се из различитих разлога нашле на силазној путањи

Nisu iz razlicitih razloga, postoji samo jedan, nedvosmisleno dokazan, razlog za ovo, a to je vladavina Konzervativne Partije 14 godina i sadisticko smanjenje public spending...



Очигледно је да се промена није догодила преко ноћи, а пре ове неспособне конзервативне владе су на власти били лабуристи од 1994-2010, пре тога конзервативци 15 година итд.



Гледајући овако из даљине, и ја сам стекао утисак да све то траје много дуже... Само се није дало одмах приметити у ком правцу иде... Магија.





Узрок-последица, узрок-последица, узрок-последица,...






Being There (Присутност) је филм из 1979, бап некако из времена када је снимљен срећни задовољни пар како танцује.

Истоимена сатирична новела Јиржија Косинског је објављена и раније, 1971. године.



Овај филм је феноменалан. Гледао сам га пре месец дана, па ми је баш свеж. Ово је можда и најбоља улога Питера Селерса коју је одиграо. Сцена у којој први пут излази из куће покојног газде је једна од најбољих сцена у историји филма. Чини ми се да је то слична музика као у Одисеји. Насмејао ме је безброј пута, генијални Питер, али авај, након краја филма, ипак сам био у шоку.
Данима сам се питао - "шта нам раде", док сам мезио Шатобријан за две особе...
shmoo shmoo 11:52 29.02.2024

Re: Sic transit...

vlad_aleksh

Чини ми се да је то слична музика као у Одисеји.



Јесте.

Штраусова увертира за Also sprach Zarathustra.


али авај, након краја филма, ипак сам био у шоку.



Филм је био најава Реган-Тачер ере у којој живимо и данас. Само што га тада (1979. година) нисмо уопште тако видели него смо мислили да је блесава апсурдна комедија по исто тако апсурдној сатиричној новели из 1971. године.

Данас, 40 и кусур година касније са свиме што се током тог периода наталожило, све то видимо другачије, зар не?





principessa_etrusca principessa_etrusca 12:59 29.02.2024

Re: Sic transit...

Само што га тада (1979. година) нисмо уопште тако видели него смо мислили да је блесава апсурдна комедија по исто тако апсурдној сатиричној новели из 1971. године.


Сјајан филм. Давно сам га гледала и баш ћу га потражити да погледам поново.
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:51 29.02.2024

Re: Sic transit...

shmoo
vlad_aleksh

Чини ми се да је то слична музика као у Одисеји.



Јесте.

Штраусова увертира за Also sprach Zarathustra.


али авај, након краја филма, ипак сам био у шоку.



Филм је био најава Реган-Тачер ере у којој живимо и данас. Само што га тада (1979. година) нисмо уопште тако видели него смо мислили да је блесава апсурдна комедија по исто тако апсурдној сатиричној новели из 1971. године.

Данас, 40 и кусур година касније са свиме што се током тог периода наталожило, све то видимо другачије, зар не?







У филму је диско верзија Заратустре. :)
Иза Регана је стајао Фридман и хор чикашких дечака. А одакле је дошао чика Фридман, богћегазнати. Да није из Одесе? :)
shmoo shmoo 16:47 29.02.2024

Re: Sic transit...

vlad_aleksh
shmoo
vlad_aleksh

Чини ми се да је то слична музика као у Одисеји.



Јесте.

Штраусова увертира за Also sprach Zarathustra.


али авај, након краја филма, ипак сам био у шоку.



Филм је био најава Реган-Тачер ере у којој живимо и данас. Само што га тада (1979. година) нисмо уопште тако видели него смо мислили да је блесава апсурдна комедија по исто тако апсурдној сатиричној новели из 1971. године.

Данас, 40 и кусур година касније са свиме што се током тог периода наталожило, све то видимо другачије, зар не?







У филму је диско верзија Заратустре. :)
Иза Регана је стајао Фридман и хор чикашких дечака. А одакле је дошао чика Фридман, богћегазнати. Да није из Одесе? :)








vlad_aleksh vlad_aleksh 10:05 01.03.2024

Re: Sic transit...

angie01
je l ovaj video u funkciji, uobicajenih tlapnji tipa, evo i kod drugih je tako?!

kako bih rekla- za takve stvari neka gradjani i odgovorni u UK brinu.

takvih delova grada ima svuda, u najlepsim gradovima na svetu-...a negde se boga mi trude da ih nema, ili bar sto manje...kada bih uporedila NJujork, koji je jedan od tih najlepsih i recimo Toronto, koji nije bas nesto lep, u ovom drugom, mnogo manje ima delova koje bi trebalo zaobilaziti i gradske vlasti se trude, da se fasade odrzavaju, menjaju se i balkoni, ako treba, usisavaju ulice, postoji zakon o propisanim standardima vezanih za delova zemljista privatnih kuca, onog dela prema ulici,... samo da sve deluje fino i uredno,....dovoljno je da se udje u metro jednog i drugog grada, pa da se definise razlika.


Ево, на пример, један човек је улазио у разне метрое у свету.
У питању је Такер Карлсон.
Конкретно, ушао је у московски метро.
И дефинисао је разлику.
Метро у Москви изгледа као уметничко дело које је створио Леонардо да Винчи.
Метрои у САД изгледају као да су настали у току снимања Трејнспотинга.
Толико.
docsumann docsumann 12:03 01.03.2024

Re: Sic transit...

Метро у Москви изгледа као уметничко дело које је створио Леонардо да Винчи.
Метрои у САД изгледају као да су настали у току снимања Трејнспотинга.
Толико.


Maršal Staljin naredio je da dizajn bude takav da hrabri građane, da se uzdignute glave dive umetnošću stanice, kao što bi se divili gledajući u sunce i pod tim, Boga.


to su bili faraoni, faraonČine, takoreći, a ne ovo danas


and by the usput, vozio sam se moskovskim metoom tri mjeseca (mislim, s pauzama :) ) i mogu samoi da kažem da je impozantan, dojmljiv s tim socrealčistično-klasicističkim art intervencijama, dobro osmišljen (funkcionaklan) i masivan.

kažu da je u tokom dana konstantno po milion ljudi u moskovskom undergroundu.

shmoo shmoo 12:40 01.03.2024

Re: Sic transit...

vlad_aleksh

Метро у Москви изгледа као уметничко дело које је створио Леонардо да Винчи.


Много је леп и онај у Лењинграду.

Пардон, Санкт Петерсбургу.






alselone alselone 11:15 27.02.2024

Ja mislim da moraš da se iseliš

Na blogu samo zakljujčili da ako neko negde emigrira, bez obzira koliko dugo živi tamo i koliko je uključen u zajednicu, nema pravo da kritikuje državu-domaćina! To pravo imaju samo rođeni u toj državi i tačno se zna ko je došljak i oni nemaju nikakva prava.

Došljaci imaju jedino pravo, ili bolje rečeno obavezu, da hvale novu državu i da rečenice počinju sa "kod nas u Londonu" pa onda neki pokondireni hvalospev.

Srbi moraju razumeti da je svugde neuporedivo bolje nego u Srbiji i to u svim aspektima života! Svako pokazivanje kako probleme imaju i druge države ravno je nacionalizmu, desničarenju, opravdavanju Srebrenice i teorije trećeg metka.

Jedini način da se iskupiš je da se iseliš u Rusiju. Žao mi je ali je tako.
angie01 angie01 11:33 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

Došljaci imaju jedino pravo, ili bolje rečeno obavezu, da hvale novu državu i da rečenice počinju sa "kod nas u Londonu" pa onda neki pokondireni hvalospev.


pa PE obicno to i radi, daje sve primere u superlativu i resenja koja su bolja-kada je to potrebno i na nacin na koji se prica uklapa u problem o kome se diskutuje,..znaci, uvek PR.


Srbi moraju razumeti da je svugde neuporedivo bolje nego u Srbiji i to u svim aspektima života! Svako pokazivanje kako probleme imaju i druge države ravno je nacionalizmu, desničarenju, opravdavanju Srebrenice i teorije trećeg metka.

Jedini način da se iskupiš je da se iseliš u Rusiju. Žao mi je ali je tako.


a ovo je smesno i pateticno.

prvo, svako ima pravo da ima svoje misljenje, al je recimo glupo, da izdaleka govori nekome, kako treba tamo negde da zivi, a gde ne kusa posledicetog stava,...isto je glupo daodes negde da zivisi stalno pricas, kako je bolje to nesto odakle si dosao, pakoj..racsi otisao na gore,...anajglupljeje da si odabrao Zapad kao opciju a da stalno serendas nesto o njemu i velicas Rusiiju, u koju ne bi da odes ni turisticki.

a ono sto se desava na blogu, je da se onikoji kritikuju onolika realna sranja po SRBiji, nazivaju srbomrscima i manjim Srbima, izdajnicima i autosovinistima, a valjda je normalno da zelis da u tvojoj zemlji bude bolje.


ima tu jos jedna kljucna stvar- u uredjenim zemljama, obicnom gradjaninu ne zavisi zivot od politickih mesetara na vlasti, jer funkcionisu instiotucije sistema, a u SRbiji su isti ti gradjani direktno ugrozeni, tako da su mnoge stvari-neuporedive.
shmoo shmoo 11:37 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

alselone

Na blogu samo zakljujčili da ako neko negde emigrira, bez obzira koliko dugo živi tamo i koliko je uključen u zajednicu, nema pravo da kritikuje državu-domaćina!



Прво, који сте то "ви" закључили?

Да ли сви на Блогу Б92 онда морају да поштују те директиве из те ваше Централне комитеје Блога Б92?

Друго, овај Принцезин блог више видим као информацију за нас који нисмо тамо на лицином месту, тј. не живимо у Великој Британији, него као неку критику. А свако то може да схвати како год хоће.

Кој' вам је мој, људи? Зашто Принцеза не би смела да окачи овако нешто?

Да не наруши слику (лажну?) о Великој Британији коју у главама имају Срби у Србији?

Шта вам је?

Па не закопчавамо се сви овде уз Србији на леђима да би нам се продавала та лажна слика како та ваша Централна комитеја изгледа мисли да треба да буде.

Од пре 40 и кусур година...







newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:41 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

shmoo

Кој' вам је мој, људи? Зашто Принцеза не би смела да окачи овако нешто?


daleko bilo da ne smije.. to ti vidi sa sobom zašto preispitivanje vijesti tumačiš kao poziv na zabranu (miriši na neki komuljarizam al ti ćeš bolje znati)..
naravno da može da piše šta hoće..
al valjda i mi možemo da odgovorimo na to pitanje kako mi hoćemo, ne?
jovilim_e jovilim_e 11:46 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

shmoo
alselone

Na blogu samo zakljujčili da ako neko negde emigrira, bez obzira koliko dugo živi tamo i koliko je uključen u zajednicu, nema pravo da kritikuje državu-domaćina!



Прво, који сте то "ви" закључили?

Да ли сви на Блогу Б92 онда морају да поштују те директиве из те ваше Централне комитеје Блога Б92?

Друго, овај Принцезин блог више видим као информацију за нас који нисмо тамо на лицином месту, тј. не живимо у Великој Британији, него као неку критику. А свако то може да схвати како год хоће.

Кој' вам је мој, људи? Зашто Принцеза не би смела да окачи овако нешто?

Да не наруши слику (лажну?) о Великој Британији коју у главама имају Срби у Србији?

Шта вам је?

Па не закопчавамо се сви овде уз Србији на леђима да би нам се продавала та лажна слика како та ваша Централна комитеја изгледа мисли да треба да буде.

Од пре 40 и кусур година...








Ma bre Šmuuuu!
Zar nisi video šta ova priglupa budala kaže za Principesu?
Tadejus da ni ne pominjem.
Tolika količina mržnje prema ženi koja živi u Londonu, a koja ne pljuje po svom starom kraju, po Srbiji?
Neverovatno!
jovilim_e jovilim_e 11:47 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

newimprovedtadejus
shmoo

Кој' вам је мој, људи? Зашто Принцеза не би смела да окачи овако нешто?


daleko bilo da ne smije.. to ti vidi sa sobom zašto preispitivanje vijesti tumačiš kao poziv na zabranu (miriši na neki komuljarizam al ti ćeš bolje znati)..
naravno da može da piše šta hoće..
al valjda i mi možemo da odgovorimo na to pitanje kako mi hoćemo, ne?

Smete, kako da ne!
Nije dobro da se tolika količina frustracija drži u sebi.
shmoo shmoo 12:04 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

newimprovedtadejus
shmoo

Кој' вам је мој, људи? Зашто Принцеза не би смела да окачи овако нешто?


daleko bilo da ne smije.. to ti vidi sa sobom zašto preispitivanje vijesti tumačiš kao poziv na zabranu (miriši na neki komuljarizam al ti ćeš bolje znati)..
naravno da može da piše šta hoće..
al valjda i mi možemo da odgovorimo na to pitanje kako mi hoćemo, ne?



Ово није преиспитивање вести:


a tvojim sunarodnicima na čijem blogu ga kačiš pomaže kako?


ali ovi bukvalno ni gramatiku ne mogu da savladaju i ti to čitaš..


kako ih samo nađeš to bi stvarno bio zanimljivo vidjeti.. kako vi u kući birate šta čitate.. što gluplje to bolje?



него свесна малициозна намера да се дисквалификује овај блог и његова ауторка.

Ово што је Колин написао у својим коментарима, то је преиспитивање онога што овај блог приказује и проширивање информације новим тумачењима што поздрављам.

А ово твоје...

Па рекох ти...

Свесна малициозна намера да се дисквалификује овај блог и његова ауторка.

Spiridon Spiridon 12:07 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

alselone
Na blogu samo zakljujčili da ako neko negde emigrira, bez obzira koliko dugo živi tamo i koliko je uključen u zajednicu, nema pravo da kritikuje državu-domaćina! To pravo imaju samo rođeni u toj državi i tačno se zna ko je došljak i oni nemaju nikakva prava.

Došljaci imaju jedino pravo, ili bolje rečeno obavezu, da hvale novu državu i da rečenice počinju sa "kod nas u Londonu" pa onda neki pokondireni hvalospev.

Srbi moraju razumeti da je svugde neuporedivo bolje nego u Srbiji i to u svim aspektima života! Svako pokazivanje kako probleme imaju i druge države ravno je nacionalizmu, desničarenju, opravdavanju Srebrenice i teorije trećeg metka.

Jedini način da se iskupiš je da se iseliš u Rusiju. Žao mi je ali je tako.


U medjuvremenu kod nas u inostranstvu:

Pre mesec dana, firma koja održava pumpu za vodu za četiri kuće, među kojima je i naša, došla je da izvrši redovan pregled situacije. Kada sam izašao napolje, pitao sam ih da li je sve u redu. Majstor je rekao da jeste, ali da pumpa za vodu nije u najboljem stanju (merili su nešto i pokazalo se da je 1,5 A umesto 1,6 ...) i da je bolje da se zameni.

To mi je izgledalo sumnjivo, pa sam poslao poruku u WhatsApp grupu, gde su svi vlasnici ovih četiri kuće, i rekao da imam dobrog vodoinstalatera koji može da dođe i proveri da li je zaista pumpa spremna za zamenu. U roku od 10 minuta dobio sam odgovor od komšija (vlasnika) da nema potrebe da svi žele da se pumpa menja.

Međutim, nisam mogao da se oslobodim sumnje pa sam pozvao svog nezavisnog vodoinstalatera. Čovek je došao, pogledao i rekao da ne vidi nikakav problem sa pumpom. Rekao je da oni menjaju te pumpe i da ih prepravljaju i ponovo prodaju. Dodao je da on to radi za 30 posto jeftinije ako bas hocemo da trosimo lovu.

Nisam želeo da pravim probleme sa komšijama pa sam im dozvolio da ovi 'mafijaši' zamene pumpu i stave novu za 1.600 evra (dakle 400 po kući).

Nekoliko dana kasnije, alarm se aktivirao na novoj pumpi i prilikom servisa nove pumpe, velika vrata ormara za struju gde se pumpa nalazi su se slomila.

Na moju poruku svim vlasnicima, u kojoj sam rekao da nisam ljut već tužan zbog toga što smo bez ikakve potrebe upali u ovu situaciju, dobio sam odgovor da vrata ionako nisu bila u najboljem stanju.


Žena me je sve vreme smiruje da im se ne nayebem keve.


shmoo shmoo 12:10 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

jovilim_e
shmoo
alselone

Na blogu samo zakljujčili da ako neko negde emigrira, bez obzira koliko dugo živi tamo i koliko je uključen u zajednicu, nema pravo da kritikuje državu-domaćina!



Прво, који сте то "ви" закључили?

Да ли сви на Блогу Б92 онда морају да поштују те директиве из те ваше Централне комитеје Блога Б92?

Друго, овај Принцезин блог више видим као информацију за нас који нисмо тамо на лицином месту, тј. не живимо у Великој Британији, него као неку критику. А свако то може да схвати како год хоће.

Кој' вам је мој, људи? Зашто Принцеза не би смела да окачи овако нешто?

Да не наруши слику (лажну?) о Великој Британији коју у главама имају Срби у Србији?

Шта вам је?

Па не закопчавамо се сви овде уз Србији на леђима да би нам се продавала та лажна слика како та ваша Централна комитеја изгледа мисли да треба да буде.

Од пре 40 и кусур година...


Ma bre Šmuuuu!
Zar nisi video šta ova priglupa budala kaže za Principesu?
Tadejus da ni ne pominjem.
Tolika količina mržnje prema ženi koja živi u Londonu, a koja ne pljuje po svom starom kraju, po Srbiji?
Neverovatno!



Да, невероватно.

Волео бих да се овде јави и Милан Новковић и да прокоментарише тему овог блога.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:11 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

shmoo

Ово није преиспитивање вести:


a tvojim sunarodnicima na čijem blogu ga kačiš pomaže kako?


ali ovi bukvalno ni gramatiku ne mogu da savladaju i ti to čitaš..


kako ih samo nađeš to bi stvarno bio zanimljivo vidjeti.. kako vi u kući birate šta čitate.. što gluplje to bolje?



него свесна малициозна намера да се дисквалификује овај блог и његова ауторка.
x

to ti tako vidiš..
a ja vidim kao pokušaj da se ukaže da ljudi čitate gluposti.. lažu vas namjerno, uporno, stalno i vi to sve gutate a kad vam se kaže.. ej.. ovi vas lažu.. to čitate kao nekakvu malicioznost..
ne znam kako sebi tumačiš tu malicioznost?
mrzi me ova žena pa mi govori da je laž to što ja znam da je istina? ali zašto?
zar ne možeš da shvatiš da neko misli da je štetno da stalno širite laži umjesto da se koncentrišemo na istinu..
ako se pitaš koje laži..
evo vrlo konrektno..
vijest koju je pe podjelila je od početka em laž em tendenciozna..
broj korisnika benefita u UK nije rekordan, naprotiv, pada nakon par godina kontinuiranog oštrog rasta
ALI
taj kontinuiran oštar rast je posljedica činjenice da je nekoliko benefita ukinuto i zamjenjeno jednim univerzalnim, čiji je onda broj naravano rastao kako su se ljudi za njega prijavljivali..
LINK
a prava istina je da su benefiti stalno rezani te otuda i taj video..
a što autori tih novina i teksta odlično znaju
nego namjerno, uporno i stalno LAŽU
al ako se to tko i kaže.. onda se maliciozno
pa jbg
šta čvojek tu da kaže
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:11 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

alselone
Na blogu samo zakljujčili da ako neko negde emigrira, bez obzira koliko dugo živi tamo i koliko je uključen u zajednicu, nema pravo da kritikuje državu-domaćina! To pravo imaju samo rođeni u toj državi i tačno se zna ko je došljak i oni nemaju nikakva prava.


Izuzetak od ovog pravila, jer pravilo bez izuzetka nije pravilo, su oni koji su se iselili u Rusiju, Bjelorusiju, Kinu, Kubu..,
angie01 angie01 12:13 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

Žena me je sve vreme smiruje da im se ne nayebem keve.


dobro, niko ni ne misli da su svuda cvece i leptirici i naravno da svuda ima problema, al nije uopste pojnt u tome, nego sto se enormno veliki i nedopustivi problemi kod nas, tamponiraju po sistemu-pa evo i ovde se to desava, pa sta.

zar nije normalno da imas ideju da se lososti rese i poprave, a ne da se pravdaju tudjim.
alselone alselone 12:13 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

Izuzetak od ovog pravila, jer pravilo bez izuzetka nije pravilo, su oni koji su se iselili u Rusiju, Bjelorusiju, Kinu, Kubu..,

U pravu si druže Kamilo, potpuno u pravu! Tri bambija, ovaj boršča za tebe!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:14 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

Spiridon
alselone
Na blogu samo zakljujčili da ako neko negde emigrira, bez obzira koliko dugo živi tamo i koliko je uključen u zajednicu, nema pravo da kritikuje državu-domaćina! To pravo imaju samo rođeni u toj državi i tačno se zna ko je došljak i oni nemaju nikakva prava.

Došljaci imaju jedino pravo, ili bolje rečeno obavezu, da hvale novu državu i da rečenice počinju sa "kod nas u Londonu" pa onda neki pokondireni hvalospev.

Srbi moraju razumeti da je svugde neuporedivo bolje nego u Srbiji i to u svim aspektima života! Svako pokazivanje kako probleme imaju i druge države ravno je nacionalizmu, desničarenju, opravdavanju Srebrenice i teorije trećeg metka.

Jedini način da se iskupiš je da se iseliš u Rusiju. Žao mi je ali je tako.


U medjuvremenu kod nas u inostranstvu:

Pre mesec dana, firma koja održava pumpu za vodu za četiri kuće, među kojima je i naša, došla je da izvrši redovan pregled situacije. Kada sam izašao napolje, pitao sam ih da li je sve u redu. Majstor je rekao da jeste, ali da pumpa za vodu nije u najboljem stanju (merili su nešto i pokazalo se da je 1,5 A umesto 1,6 ...) i da je bolje da se zameni.

To mi je izgledalo sumnjivo, pa sam poslao poruku u WhatsApp grupu, gde su svi vlasnici ovih četiri kuće, i rekao da imam dobrog vodoinstalatera koji može da dođe i proveri da li je zaista pumpa spremna za zamenu. U roku od 10 minuta dobio sam odgovor od komšija (vlasnika) da nema potrebe da svi žele da se pumpa menja.

Međutim, nisam mogao da se oslobodim sumnje pa sam pozvao svog nezavisnog vodoinstalatera. Čovek je došao, pogledao i rekao da ne vidi nikakav problem sa pumpom. Rekao je da oni menjaju te pumpe i da ih prepravljaju i ponovo prodaju. Dodao je da on to radi za 30 posto jeftinije ako bas hocemo da trosimo lovu.

Nisam želeo da pravim probleme sa komšijama pa sam im dozvolio da ovi 'mafijaši' zamene pumpu i stave novu za 1.600 evra (dakle 400 po kući).

Nekoliko dana kasnije, alarm se aktivirao na novoj pumpi i prilikom servisa nove pumpe, velika vrata ormara za struju gde se pumpa nalazi su se slomila.

Na moju poruku svim vlasnicima, u kojoj sam rekao da nisam ljut već tužan zbog toga što smo bez ikakve potrebe upali u ovu situaciju, dobio sam odgovor da vrata ionako nisu bila u najboljem stanju.


Žena me je sve vreme smiruje da im se ne nayebem keve


iz edicije Srbin objasnio..
angie01 angie01 12:15 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

su oni koji su se iselili u Rusiju, Bjelorusiju, Kinu, Kubu..,


nisam videla ni jednog takvog na blogu, da se javio i da mudruje kako bi mi trebalo da mislimo i zivimo.
alselone alselone 12:17 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

U medjuvremenu kod nas u inostranstvu:

Neš verovati ali juče je vodoinstalaterskoj sekti širom sveta bio dan za takve stvari. Ista stvar se desila i ovde. Probudim se - nema vode. Kaže durgar kog kog spavam da su majstori tu, došli da mu zavrnu vodu. Kažu, nije plaćao 2 godina. E, sad, on je ovu kuću izdavao ranije i prethodni stanar nije plaćao. Ono što je kul je što običan majstor ima pravo da pogleda ugovor o izdavanju i odluči da ti ne zavrne vodu nego da se vrati u centralu i odnese kopiju ugovora. Kod nas bi ti majstor rekao da on samo radi svoj posao, zavrnuo bi, pa ti idi druže u upravu vodovoda i žali se. Za mesec dana kada rešiš, imaćeš vode ponovo. Oni su došli dok smo mi bili u šetnji s' kerovima i jedini razlog zašto nisu zavrnuli je taj da je sve korodiralo pa su isekli cev pre i poslovo vodomera i stavili novi. Cijena sitnica ali u redu.

shmoo shmoo 12:28 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

angie01
su oni koji su se iselili u Rusiju, Bjelorusiju, Kinu, Kubu..,


nisam videla ni jednog takvog na blogu, da se javio i da mudruje kako bi mi trebalo da mislimo i zivimo.



Јбт, у праву си!



maksa83 maksa83 12:28 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

Izuzetak od ovog pravila, jer pravilo bez izuzetka nije pravilo, su oni koji su se iselili u Rusiju, Bjelorusiju, Kinu, Kubu..,

Osim apostate, reklo bi se da takvih ovde nema.

Neverovatno, je l' da? I ja sam šokiran.

benedykt benedykt 12:31 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

alselone
Na blogu samo zakljujčili da ako neko negde emigrira, bez obzira koliko dugo živi tamo i koliko je uključen u zajednicu, nema pravo da kritikuje državu-domaćina! To pravo imaju samo rođeni u toj državi i tačno se zna ko je došljak i oni nemaju nikakva prava.

Generalno gledano se ogromna većina naših ljudi u inostranstvu deli na dve međusobno suprotstavljene kategorije.

Prva se maskimalno trudi da se uklopi u način života i sve ostalo u novoj sredini, misle jako često sve najbolje o državi domaćinu, ne druže se previše sa ljudima iz Srbije ili bolje reći izbegavaju ih maksimalno ako je to sredina u kojoj ima više naših ljudi.
Druga kategorija su ljudi koji iz ovih ili onih razloga ne žele da se uklope u novu sredinu, ne misle najčešće ništa dobro o državi u kojoj su došli, svemu traže mane ali im naravno ne pada na pamet da se vrate u Srbiju ili da odu na neku drugu stranu.

Tako da je pravo pitanje kada je ova druga kategorija u pitanju, koji moj (s’oproštenjem) se zlopate negde gde je sve užas jedan najgori a pri tome bukvalno mrze sve što vlada te države radi na međunarodnom planu. Svako ima puno pravo da kritikuje državu u kojoj živi ali ako je ta kritika 24/7 a i dalje se sedi tamo, onda se postavlja pitanje a što ne napuste tu državu i odu tamo gde će im biti lepše. Za razliku od onih koji su se rodili tamo, oni su tu došli, znači nije im prvi put da idu u neku drugu državu niti bi ostavljali pradedovinu svoju tamo, pa da kažeš eto emotivno su vezani pa ne žele da odu odatle.

Prema tome, dok su na jednoj strani puna usta priče o nekim visokomoralnim ciljevima, na drugoj strani se sve svodi na količinu šuške u džepu. Samim time, je potpuno normalno ukazati da je u pitanju par excellence licimurje, pošto se iz ušuškane i tople fotelje na Zapadu između ostalog jako često drže i predavanja o tome šta treba da rade ljudi na nekim drugim meridijanima, odnosno da ginu i životinjare u svetoj borbi protivu istog tog Zapada, gde se nalazi ta ušuškana i topla fotelja…
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:34 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

angie01


prvo, svako ima pravo da ima svoje misljenje, al je recimo glupo, da izdaleka govori nekome, kako treba tamo negde da zivi, a gde ne kusa posledicetog stava,..


Ovo ćemo zapamtiti za kad budem rekao nešto protiv francuske politike, bilo unutrašnje bilo vanjske.

Da ne citiram pasus oko sistema koji je na autopilotu.
Moram reći da sam šokiran kad to čujem iz usta koja su puna demokratije, mogućnosti izbora i promjena.
Istina u Francuskoj je prilično svejedno da li je na vlasti Sarkozi, Olond ili Makron. Sistem radi svoj posao, bogati još bogatiji, siromašni još siromašniji, apatija sve jača, sve manje ljudi izlazi na izbore koji ničemu ne služe… 50 ljudi, maksimalno, proizvodi javno mišljenje koje nam odjašnjava koliko nam je dobro ali to ne razumijemo kao i da je zlo tamo negdje na drugom mjestu.

Sada gledamo kako nas polako zagrijavaju za kobačno kuhanje u barutnih vatri jer Francuska ne može dozvoliti pobjedu Rusije u ratu u kojem Francuska noje učesnik.

PS
Molim te stavi u moje ime Azru i Kurvine sinove.
shmoo shmoo 12:34 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

maksa83

Izuzetak od ovog pravila, jer pravilo bez izuzetka nije pravilo, su oni koji su se iselili u Rusiju, Bjelorusiju, Kinu, Kubu..,


Osim apostate, reklo bi se da takvih ovde nema.



Морам да се похвалим да сам ја једини коме је Апостата икада дао неки савет (мада не бих ја то тако назвао, пре су то била нека за мене корисна сазнања) на Блогу Б92. (ЛИНК)

Што се од Апостате са његовим енциклопедијским знањима и очекује.

Савет... Не, не,... Није то био савет.

И хвала Апостати на тим блоговима од пре... Седам година, сунце ти жарко!

Neverovatno, je l' da? I ja sam šokiran.



И ја такође.

angie01 angie01 12:37 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

Osim apostate, reklo bi se da takvih ovde nema.


ispravi me ako gresim,...ja nisam nikada videla da se apostata ukljucio, kako bi nam solio pamet, sta i kako treba da mislimo o stanju u zemlji, on se obicno javi da komentarise nesto sto je njegov teren-manje/vise, se zabavlja sa nekima, koji se predstavljaju kao "poznavaoci" istorije i geopolitike...i to kada je raspolozen ili mu dosade "mudrovanja" sveznajucih...medju kojima ima i omiljene pacijente:)
benedykt benedykt 12:37 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

angie01
su oni koji su se iselili u Rusiju, Bjelorusiju, Kinu, Kubu..,


nisam videla ni jednog takvog na blogu, da se javio i da mudruje kako bi mi trebalo da mislimo i zivimo.

Pazi i da se javi, makar možeš da kažeš ovaj čovek/žena/whatever makar živi svoj život onako kao što propoveda drugima…
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:41 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

maksa83
Izuzetak od ovog pravila, jer pravilo bez izuzetka nije pravilo, su oni koji su se iselili u Rusiju, Bjelorusiju, Kinu, Kubu..,

Osim apostate, reklo bi se da takvih ovde nema.

Neverovatno, je l' da? I ja sam šokiran.


Znam jednog sa drugog portala, mislim da je Novopazarac, koji živi u Sočiju i ponekad navrati ovdje. Na moju davnu preporuku.
Skoro poslije svakog dolaska na blog me upita šta radim ovdje.
benedykt benedykt 12:44 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

angie01
on se obicno javi da komentarise nesto sto je njegov teren-manje/vise, se zabavlja sa nekima, koji se predstavljaju kao "poznavaoci" istorije i geopolitike...i to kada je raspolozen ili mu dosade "mudrovanja" sveznajucih...medju kojima ima i omiljene pacijente:)

Dalo se primetiti koliko juče i jutros koliko mu je bilo zabavno, da me je u jednom trenutku bilo sramota njegove sramote. Avaj prekratko je trajalo… Inače, znanje se ne pokazuje tako što kažeš je ‘l ti znaš ej bre ko sam ja, nego što u tom konkretnom segmentu priložiš validna istorijska dokumenta koja pokazuju da je ono što tvrdiš ispravno. Ako ih imaš - super, međutim ako ih nemaš onda ti neće ni sve diplome ovog sveta pomoći da dokažeš ono što je nemoguće dokazati…
jovilim_e jovilim_e 12:46 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

newimprovedtadejus
Spiridon
alselone
Na blogu samo zakljujčili da ako neko negde emigrira, bez obzira koliko dugo živi tamo i koliko je uključen u zajednicu, nema pravo da kritikuje državu-domaćina! To pravo imaju samo rođeni u toj državi i tačno se zna ko je došljak i oni nemaju nikakva prava.

Došljaci imaju jedino pravo, ili bolje rečeno obavezu, da hvale novu državu i da rečenice počinju sa "kod nas u Londonu" pa onda neki pokondireni hvalospev.

Srbi moraju razumeti da je svugde neuporedivo bolje nego u Srbiji i to u svim aspektima života! Svako pokazivanje kako probleme imaju i druge države ravno je nacionalizmu, desničarenju, opravdavanju Srebrenice i teorije trećeg metka.

Jedini način da se iskupiš je da se iseliš u Rusiju. Žao mi je ali je tako.


U medjuvremenu kod nas u inostranstvu:

Pre mesec dana, firma koja održava pumpu za vodu za četiri kuće, među kojima je i naša, došla je da izvrši redovan pregled situacije. Kada sam izašao napolje, pitao sam ih da li je sve u redu. Majstor je rekao da jeste, ali da pumpa za vodu nije u najboljem stanju (merili su nešto i pokazalo se da je 1,5 A umesto 1,6 ...) i da je bolje da se zameni.

To mi je izgledalo sumnjivo, pa sam poslao poruku u WhatsApp grupu, gde su svi vlasnici ovih četiri kuće, i rekao da imam dobrog vodoinstalatera koji može da dođe i proveri da li je zaista pumpa spremna za zamenu. U roku od 10 minuta dobio sam odgovor od komšija (vlasnika) da nema potrebe da svi žele da se pumpa menja.

Međutim, nisam mogao da se oslobodim sumnje pa sam pozvao svog nezavisnog vodoinstalatera. Čovek je došao, pogledao i rekao da ne vidi nikakav problem sa pumpom. Rekao je da oni menjaju te pumpe i da ih prepravljaju i ponovo prodaju. Dodao je da on to radi za 30 posto jeftinije ako bas hocemo da trosimo lovu.

Nisam želeo da pravim probleme sa komšijama pa sam im dozvolio da ovi 'mafijaši' zamene pumpu i stave novu za 1.600 evra (dakle 400 po kući).

Nekoliko dana kasnije, alarm se aktivirao na novoj pumpi i prilikom servisa nove pumpe, velika vrata ormara za struju gde se pumpa nalazi su se slomila.

Na moju poruku svim vlasnicima, u kojoj sam rekao da nisam ljut već tužan zbog toga što smo bez ikakve potrebe upali u ovu situaciju, dobio sam odgovor da vrata ionako nisu bila u najboljem stanju.


Žena me je sve vreme smiruje da im se ne nayebem keve


iz edicije Srbin objasnio..

Srbin je dobro objasnio.
Oprema se održava prema dva resursa - vremenu života i broju časova rada.
Kod održavanja se prate i (održavaju na zahtevanom nivou) tri parametra - pouzdanost, gotovost i raspoloživost.
Ili, kako bi to rekli braća Englezi i Ameri (i ne samo oni) - rilajbiliti, redines i aveilbiliti.
Osnovni indikatori koji se prate su MTTF (Mean Time To Fall) i MTBF (Mean Time Between Falls).
Pardon, i MTTR (Mean Time To Repair).
Sama zamena novim podsklopom (u ovom slučaju novom pumpom) ne znači da će redines i aveilbiliti biti na istom nivou.
Jer, tokom životnog veka, distribucija otkaza nekog podsistema se ponaša prema tzv. bath curve.
Koja pokazuje da je najveći intenzitet (daleko) otkaza u početnom periodu do 1 godine dana, kao i periodu na kraju životnog ciklusa.
Između je stabilizovan intenzitet otkaza na mnogo manjem nivou, tzv, steady state failure time.
Stoga će kod ne posebno ozbiljnih sistema (to jest kod sistema koji mogu da budu u zastoju, recimo u vašem slučaju vodovoda, 1 dan) oprema poput ove (lako zamenjive pumpe) eksploatiše do potpunog otkaza, bez potrebe da se preventivno menja pumpa koja još uvek dobro radi.
A ako je ipak rešio majstor da ju menja, onda je dužan da dobro obrazloži zašto to radi.
angie01 angie01 12:47 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

Ovo ćemo zapamtiti za kad budem rekao nešto protiv francuske politike, bilo unutrašnje bilo vanjske.


kakve veze ima to sto sam rekla, sa kritikovanjem necega u zemlji u kojoj zivis.

nema vezeni sa komentarisanjem nekih situacija i dogadjaja,cije su info dostupne svima-znaci, komentarisemo svi to nesto.

ova moja recenica ima veze sa agresivnim nametanjem stavova i misljenja sa sve vredjanjem sagovornika, kada se tema odnosi na probleme u svakodnevnom zivotu, a zahvaljujuci nekoj losoj politici.

pogledala sam za KUrvine sinove, ima samo caveri-hoces da postavim nesto od toga?
jovilim_e jovilim_e 12:49 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

maksa83
Izuzetak od ovog pravila, jer pravilo bez izuzetka nije pravilo, su oni koji su se iselili u Rusiju, Bjelorusiju, Kinu, Kubu..,

Osim apostate, reklo bi se da takvih ovde nema.

Neverovatno, je l' da? I ja sam šokiran.


Zašto si šokiran?
I zašto je mesto života bitno za komentarisanje bilo čega na blogu?

benedykt benedykt 12:49 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

kamilo_emericki

Znam jednog sa drugog portala, mislim da je Novopazarac, koji živi u Sočiju i ponekad navrati ovdje. Na moju davnu preporuku.
Skoro poslije svakog dolaska na blog me upita šta radim ovdje.

Ja se to isto pitam bukvalno svaki put msje Kamilo, a mogli bi i kod drugara Novopazarca u trajnom obliku. Svoji na svome da budete što-no-se kaže a i drugara tamo imate, win-win situacija…
angie01 angie01 12:49 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

Dalo se primetiti koliko juče i jutros koliko mu je bilo zabavno


ne znam o cemu pricas, nisam videla,...
je ‘l ti znaš ej bre ko sam ja


ako je to rekao-ocigledno ne znas:)))
angie01 angie01 12:51 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

Pazi i da se javi, makar možeš da kažeš ovaj čovek/žena/whatever makar živi svoj život onako kao što propoveda drugima…


slazem se!
shmoo shmoo 12:52 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

jovilim_e
maksa83
Izuzetak od ovog pravila, jer pravilo bez izuzetka nije pravilo, su oni koji su se iselili u Rusiju, Bjelorusiju, Kinu, Kubu..,

Osim apostate, reklo bi se da takvih ovde nema.

Neverovatno, je l' da? I ja sam šokiran.


Zašto si šokiran?
I zašto je mesto života bitno za komentarisanje bilo čega na blogu?




Да нису у питању предрасуде и стереотипи као темељ сваког појединачног confirmation bias-а код свакога од нас?

jovilim_e jovilim_e 12:56 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

shmoo
maksa83

Izuzetak od ovog pravila, jer pravilo bez izuzetka nije pravilo, su oni koji su se iselili u Rusiju, Bjelorusiju, Kinu, Kubu..,


Osim apostate, reklo bi se da takvih ovde nema.



Морам да се похвалим да сам ја једини коме је Апостата икада дао неки савет (мада не бих ја то тако назвао, пре су то била нека за мене корисна сазнања) на Блогу Б92. (ЛИНК)

Што се од Апостате са његовим енциклопедијским знањима и очекује.

Савет... Не, не,... Није то био савет.

И хвала Апостати на тим блоговима од пре... Седам година, сунце ти жарко!

Neverovatno, je l' da? I ja sam šokiran.



И ја такође.


Šmuuu!
Kako bi ti ocenio ova govna, na skali od 1 do 10, koja određuju pravo iskaza i govorenja ljudima u odnosu na njihovo mesto boravka?

Enivej, svako ima pravo da o bilo kojoj stvari iznese svoje mišljenje, bez obzira gde se rodio ili gde trenutno živi.
Čudi me da ovakva trivijalna stvar smeta govnima.
Jer, zaboga, imaju posledice toga stava, pa ako pričaš o Americi, a ne živiš tamo, tii praviš posledice Beneu i Srđanu?
I jebote, budaletine su, čak, ponosne na takvu idiotariju.
angie01 angie01 12:57 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

Molim te stavi u moje ime Azru i Kurvine sinove.


evo jednog od kavera, nisam nasla original,


benedykt benedykt 12:57 27.02.2024

Re: Ja mislim da moraš da se iseliš

angie01

ako je to rekao-ocigledno ne znas:)))

Prvo je meni iz čista mira izmislio zanimanje da bi se valjda superiornije osećao, a onda još i potanko objasnio uz sve titule i diplome ko je on i šta je on. Avaj, nije mu to baš previše pomoglo ako smem da primetim, pošto je branio iz čisto ideoloških razloga neodbranjivu istorijsku tezu o onome što se desilo sa Poljskom u septembru 1939. Svaka čast i kapa dole za zvanje i diplome ali iste mu ne daju za pravo da se bavi falsifikovanjem istorije…

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana