Sport| Zabava| Život

Razonoda

njanja_de.manccini RSS / 26.04.2024. u 16:44

На страну све ружне вести из света, почевши од блиског истока, па вести из ју ес оф еј (хапсе и малтретирају студенте и професоре по разним универзитетским кампусима, да не помињем изборе, итд), па избори у македонији, па све друго, овај НБА плеј оф је много смешан и дође ми баш добро као лек за смирење. Утакмице између Нагетса и Лејкерса и Селтикс против Мајамија су комедија. Лејкерси су ужас, све им је судија крив. А Селтикси као да се упишке кад год им налете Мајами Хит у плеј оф-у.

Ја навијам за западно финале између Нагетса и Маверикса а на истоку Никс против Мајамија.

То што има наших играча у 3 од ова четири тима нема никакве везе.

Напред Нагетси!

 

 

 locker-1-.jpg

 



Komentari (257)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:02 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Spiridon
To nisu "anti-ratni" protesti, pošto nisu generalno protiv rata.



Evo zasto su protesti u US vazni izmedju ostalog. Jbg ceo svet u vas gleda. Po mom skromnom misljenju samo ovako nesto moze da spreci vece sranje. Znam da se davljenik hvata za slamku ali iskreno se nadam da neces pogresno da me razumes.


"Student protesters disrupt Paris’s Sorbonne University over Gaza war"

A Pajic moze slobodno da nastavi da onanise dok gleda kako murija bije profesore i studente.
Podsetio bih ga na lika koga u Djangu igra Samuel l Jackson.



Toliko o Pajicevom crnom policajcu.






Spiro, bio sam ubeđen da si inteligentniji od ovog što demonstriaraš ovde. Ovde jedino ti onaninšeš, ali na samog sebe, što je dosta teško gledati i još teže razumeti.

Spiridon Spiridon 16:15 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic
Spiridon
To nisu "anti-ratni" protesti, pošto nisu generalno protiv rata.



Evo zasto su protesti u US vazni izmedju ostalog. Jbg ceo svet u vas gleda. Po mom skromnom misljenju samo ovako nesto moze da spreci vece sranje. Znam da se davljenik hvata za slamku ali iskreno se nadam da neces pogresno da me razumes.


"Student protesters disrupt Paris’s Sorbonne University over Gaza war"

A Pajic moze slobodno da nastavi da onanise dok gleda kako murija bije profesore i studente.
Podsetio bih ga na lika koga u Djangu igra Samuel l Jackson.



Toliko o Pajicevom crnom policajcu.






Spiro, bio sam ubeđen da si inteligentniji od ovog što demonstriaraš ovde. Ovde jedino ti onaninšeš, ali na samog sebe, što je dosta teško gledati i još teže razumeti.



Drago mi je da si se javio. Reče Andzi da je upravo otišlo par blogera pa sam pomislio na tebe. Ne bih voleo da se to dogodi.
Priznajem da sam mnogo osetljiv na ovo sto se desava nad palestincima i to tesko kontrolišem jer me kao čoveka boli nepravda. Moje onanisanje je lako razumeti ako u sebi imaš zrno čovečnosti. Ostaj mi zdravo.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:30 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

emilia





Это вам не просто так,
Здесь идут, ускоряя шаг,
Эти ребята.
Нам преграды нипочём,
Открываем дверь плечом.
Ну, а те кто против, пусть бегут -
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.


dragosevacsutra dragosevacsutra 21:34 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

ne-muslimanski


nemuslimanski


dragosevacsutra dragosevacsutra 21:43 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Reče Andzi da je upravo otišlo par blogera pa sam pomislio na tebe.


pa jel otisao jos neko sem bobica? jel sam propustio nesto?


bene_geserit bene_geserit 22:00 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Priznajem da sam mnogo osetljiv na ovo sto se desava nad palestincima i to tesko kontrolišem jer me kao čoveka boli nepravda

Pa što nisi ti napravio pro-palestinske proteste u Beogradu i izašao da demostriraš?
Šta tebe boli ona stvar za proteste u SAD?

I to kukumavcčenje na to kakav tretman dobijaju demonstranti je jadno.
Treba samo da se uporedi kakav su tretman imali demonstranti na BLM protestima, onome u Sijetlu na primer, i recimo demonstranti ispred klinika za abortus.
Ovi prvi su palili okoli, rušili, zatvarali autoputeve, zauzeli ceo kvart u gradu i držali ga koliko već i trt.
Ovi drugi su pevali pesmice i blokirali ili ometali ulaz na par sati ispred nekih klinika za abortus i maltretiraju ih kroz zakonski sistem kao da su teroristi.
I posle sličnih stvari meni treba da bude žao neke babe profesorke za feminističku filozofiju što je murjanci nisu baš tetošili, zbog čega?
Kad je iko od vas libtarda i ostalih Drugova digao glas protiv maltretiranja konzervativnih protestanata?
Spiridon Spiridon 22:25 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

bene_geserit
Priznajem da sam mnogo osetljiv na ovo sto se desava nad palestincima i to tesko kontrolišem jer me kao čoveka boli nepravda

Pa što nisi ti napravio pro-palestinske proteste u Beogradu i izašao da demostriraš?
Šta tebe boli ona stvar za proteste u SAD?

I to kukumavcčenje na to kakav tretman dobijaju demonstranti je jadno.
Treba samo da se uporedi kakav su tretman imali demonstranti na BLM protestima, onome u Sijetlu na primer, i recimo demonstranti ispred klinika za abortus.
Ovi prvi su palili okoli, rušili, zatvarali autoputeve, zauzeli ceo kvart u gradu i držali ga koliko već i trt.
Ovi drugi su pevali pesmice i blokirali ili ometali ulaz na par sati ispred nekih klinika za abortus i maltretiraju ih kroz zakonski sistem kao da su teroristi.
I posle sličnih stvari meni treba da bude žao neke babe profesorke za feminističku filozofiju što je murjanci nisu baš tetošili, zbog čega?
Kad je iko od vas libtarda i ostalih Drugova digao glas protiv maltretiranja konzervativnih protestanata?


Ti bi opet da malo popričamo ali sada sam zauzet. Znas, kupili smo pre neki dan rakuna i moram da idem da ga pomuzem. Pisemo se kasnije.
bene_geserit bene_geserit 22:34 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

kupili smo pre neki dan rakuna i moram da idem da ga pomuzem

I delovalo mi je da si od tih što muzu rakuna ... svom dečku.
Ako te je uhvatio neizdrž onda je opravdano.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:41 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic


Spiro, bio sam ubeđen da si inteligentniji od ovog što demonstriaraš ovde. Ovde jedino ti onaninšeš, ali na samog sebe, što je dosta teško gledati i još teže razumeti.


Da li se to ulaskom u Ameriku odmah pokupi virus superiornosti? Virus koji Amerikancima daje pravo da misle kako su superiorniji od ostalih, da mogu procjenjivati nečiju pamet i drugima propisivati šta i kako trebaju misliti.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:46 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

virus superiornosti


ne, taj se pokupi logovanjem na blog


bene_geserit bene_geserit 23:05 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Da li se to ulaskom u Ameriku odmah pokupi virus superiornosti? Virus koji Amerikancima daje pravo da misle kako su superiorniji od ostalih, da mogu procjenjivati nečiju pamet

Ma kod Pajića je to mutacija usled nepostojanja kanalizacije u Krnjači, znaš ono mutant ninđa krnjača.
A što se mene tiče ja ne pokušavam da propisujem drugima šta da misle, druže Kamilo poštujem vaše iskreno levičarenje. Jedino kad je Spira u pitanju, njega je moj brat spremao matematiku, a pošto ja bolje znam matematiku od svog brata ...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 23:28 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

људи ајде молим вас лепо се играјте.
видите како је мени лепо нит пратим шта се дешава у свету, нити ме занима. не вреди стресирати се.
на изборе излазим ове године. ко год да победи, трамповци ће опет да направе неко срање и тако оде америка тамо где јој цео свет прижељкује (по теорији мојих суграђанина из родног ми града). тешко да ће то да се деси јер ја ипак верујем у демократију.

гледала сам white house corespondent dinner па ме мало орасположило то јер ипак могу да се спрдају са председинком док их он слуша ту у истој дворани. то не верујем да још увек има било где у свету.

bene_geserit bene_geserit 23:52 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

на изборе излазим ове године. ко год да победи, трамповци ће опет да направе неко срање и тако оде америка тамо где јој цео свет прижељкује

e ti Trampovci ...

Spiridon Spiridon 23:59 30.04.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

на изборе излазим ове године. ко год да победи, трамповци ће опет да направе неко срање и тако оде америка тамо где јој цео свет прижељкује (по теорији мојих суграђанина из родног ми града). тешко да ће то да се деси јер ја ипак верујем у демократију.


Dopusti da mi usnica zadrhti.
Spiridon Spiridon 00:09 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

pošto ja bolje znam matematiku od svog brata ..


U tome je glavni problem. Jel si citao moj predposlednji blog o ponovnoj potrebi za drustvenim naukama i o tome kako cete vi inzinjeri da nam dodjete glave?


Ivan je i ja ga obozavam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:54 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Pa što nisi ti napravio pro-palestinske proteste u Beogradu i izašao da demostriraš?
Šta tebe boli ona stvar za proteste u SAD?



A što u Beogradu da pravi proteste, pa spira muze rakuna valjda u Francuskoj ili gde već?
emilia emilia 03:14 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

kamilo_emericki Koliko je bilo tačno preko 1000 izraelskih civila?
ali bih volio znati koliko je tih civila bilo naoružano
podatak koliko je od oktobra ubijeno Palestinaca

Terorističke kukavice nisu napale tamo gde ima oružja i gde se može braniti, napali su kibuce gde oružja nema, u jednom od napadnutih kibuca je bila u toku zabava mladeži gde je bilo puno gostiju iz inostranstva.
Većina je ubijena i oteta.
Snimke napada i masakra su sami hamasovi teroristi stavljali na internet, videli su ih svi koji su hteli da vide.
Oni koji nisu, kao ti, mogu da se prave da su francuske sobarice, kao i za ukrajinske žrtve gde obavezno usledi kopernikanski obrt.
Od oktobra broj palestinskih poginulih će se znati kada rat stane.
Ovo što slušamo do sada je ono što plasiraju teroristi hamasa kao propagandu, a oni za svoje civile mare koliko za lanjski sneg.
Da mare ne bi se iza njih krili kao poslednji bednici.

Da ne zaboravimo, taoca koje hamas drži je još uvek na nekim procenama oko 130 iako za primirje nude samo 45. Dece, tinejdžera, odraslih žensko i muško, staraca i bolesnih. Koliko leševa drže se još ne zna.
Ako je u Gazi 2+ miliona civila, rešenje za mir je prosto, vratite otete, predajte hamasove teroriste i sve koji su učestvovali u masakru. I biće mira.

* Nemoj bilo ko da se zavarava da se u celom ovolikom stresu i grču u kojem se demonstrira protiv Izraela radi o bilo o čemu drugom do - o Jevrejima.
Pogledajmo recimo najvećeg modernog kasapina muslimana, zločinca Asada koji je dobio mesto za stolom na "sveislamskom saboru" gde se razgovara o "rešenju jevrejskog pitanja na BI".
U njegovom ratu je pobijeno preko 300 hiljada civila i proterano preko 13 miliona ljudi, no to su dosadne trivijalnosti za vas terorističke dupelisce jer, kako kaže stara: No Jews - no news! 

**Palestinci su izbeglička grupa koja je dobila više nego 100 puta više donacija od bilo koje druge izbegličke grupe na svetu; kada dolaze u Vašington na sastanak premijer Netanjahu - lider jedne od najdinamičnijih ekonomija na svetu - dolazi redovnim letom, dok Abas doktor Mahmut, sovjetski doktor sa doktorskom tezom kako su Jevreji sami organizovali Holokaust, leti privatnim avionom vrednim 60 miliona dolara.
Kada izvadi cigaru dotrčava sluga da mu pripali kao da je kralj a ne predstavnik siromašne izbegličke grupacije.

emilia emilia 03:21 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

prdatortz

Mukica.
Ne napreži se toliko, pući će ti ta žila glupača.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:18 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Ma kod Pajića je to mutacija usled nepostojanja kanalizacije u Krnjači, znaš ono mutant ninđa krnjača.


Nije to, nego svako valjda ima pravo da proceni sa kim razgovara, koliki je kapacitet istog, intelekt, obrazovanje, informisanost, pa onda bira da li će da se prepire ili neće. Jer život je kratak i proleti za čas.

Sad, čovek se nekad zajebe kod nekog, pa se razočara, kao što se nekad i iznenadi i obraduje.


srdjan.pajic srdjan.pajic 04:26 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Drago mi je da si se javio. Reče Andzi da je upravo otišlo par blogera pa sam pomislio na tebe. Ne bih voleo da se to dogodi.


Ne boj se za mene, spiro, nisam ja ko Tasa da svaki čas odlazim sa bloga pa se vraćam da bih isti još više zasrao. A i, realno, mnogo veće baje su me ovde jahale, pa sam nekako odoleo. U svakom slučaju bi bilo lepo da sjašeš jer za to što tebe muči je nemam lek.

Ok je što si osetljiv na Palestince, to je baš lepo i može svima da služi za primer, mada bene bi te optužio za virtue signaling, ali ima li malo mesta za osetljivost za Izraelce, kojima su Palestinci pekli decu u mikrotalasnim rernama i silovali i masakrirali sve živo po kibucima bez ikakve potrebe, a i dalje drže par stotina talaca i gnjave sa puštanjem iako ih mnogi mole. Mislim, pitam za druga.


jovilim_e jovilim_e 07:01 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Spiridon
bene_geserit
sram te bilo

Dal je moguće da pokušavaš sa virtue signalingom.
E jesi smešan.
Nego meni dete studira ovde i imam popriličan broj prijatelja po raznim USA univerzitetima.
Evo npr. šta kaže jedan od njih čije mišljenje cenim, verovatno ga i znaš pošto je Kraljevčanin 1972. godište (a pogotovo ako je Mikić tj. Kubura "tvoj" ), kad sam ga pitao jel ima protesta kod njih:

Било па прекинули. Похапсили и запретили избацивањем из школе. Већином учествовали они који ту не заслужују да буду него испуњавају DEI квоту. Багра.
Оно што је мени интересантно ко то организује. Захтеви су свуда исти.


Slusaj, bilo je u nasoj generaciji svega i svačega. Istina da je ta generacija bila plodonosna i da smo se jako lepo druzili moj Kubura, reditelj Ivan Andrijanić i td. (narocito smo se super zezali na protestu u Kolarcevoj) ali je uvek bilo onih koje smo odjebavali jer su bili kurtoni. E sad znas kako je sa kurtonima, kurton u Kraljevu, kurton u USA. Od toga ne moze da se pobegne. To je pitanje karaktera. A verujem da su nas ti tvoji poznavali.

Nego šta bi sa pločama?

Kod mnogih 'aktivista' ima jedan trivijalan problem.
Oni će da protestuju za bilo šta, da budu aktivni, ali im često ide na kurac obavljanje njihovih malih, svakodnevnih, poslova - učenja ili posla.
To im nije kul i to im je dosadno i ide na kurac.
Jer, na primer, takvi 'učenici' ionako sve već bolje znaju od svojih profesora itd....
Eh, ti mali dosadni inženjerski i slični poslovi.
jovilim_e jovilim_e 07:10 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Šta je to DEI kvota?

Ja sam hteo da idem na neke prosvjede ovde protiv rata u Gazi, uglavnom da me prečasni frihend više ne proziva što se nisam pridružio ženama u crnom kao onomad u Beogradu dok su ovi našu streljali po Srebrenici i okolini, ali koliko vidim po tim demonstracijam svašta ima, smrt Izraelu, Jevreji marš u Poljsku, živeo Hamas i slična sranja, pa sam odustao, neću da me neko poistoveti sa tim budalama. A kad Ješe budu organizovale svoje proteste, kao što neće, onda neću ni na to da idem, valjda se i to računa, od mene dosta.

Inače, kad sam studirao ovde, svake godine se dešavao po neki incident između jevrejskih i arapskih studenata na kampusu, mada mahom neko šaranje zastava i takav sitan neki vandalizam, ne sećam se da je bila čak ni neka veća tuča između njih jer za to sleduje izbacivanje sa koledža pa niko nije bio spreman da rizikuje.

Što se tiče ovih tvojih žena u crnom, to ti je principijelna organizacija štogod.
Protiv srpskih interesa su uvek i svuda, nema ni najmanje greške.

Spiridon Spiridon 08:24 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic
Ma kod Pajića je to mutacija usled nepostojanja kanalizacije u Krnjači, znaš ono mutant ninđa krnjača.


Nije to, nego svako valjda ima pravo da proceni sa kim razgovara, koliki je kapacitet istog, intelekt, obrazovanje, informisanost, pa onda bira da li će da se prepire ili neće. Jer život je kratak i proleti za čas.

Sad, čovek se nekad zajebe kod nekog, pa se razočara, kao što se nekad i iznenadi i obraduje.



Meni moja etika ne dozvoljava da ulazim u ovu vrstu diskusije zato sto mi se nikako ne svidja ono sto sam osetio u vezi sa tobom.
Jednostavno nemam pravo da tako nesto napisem javno.


Ostaj mi zdravo.

dragosevacsutra dragosevacsutra 08:27 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

видите како је мени лепо нит пратим шта се дешава у свету, нити ме занима. не вреди стресирати се.





Susjed s petoga kata ima pregled od gore:
jedan prozor na zapad, drugi prozor na more.
Da se nebi opekel,
nikad niš ne bu rekel... To je najbolje.



на изборе излазим ове године. ко год да победи, трамповци ће опет да направе неко срање




ko god da pobedi, tito ce i dalje biti predsednik


Pa zar nije mnogo lakše da ja budem predsednik ko god da pobedi
dragosevacsutra dragosevacsutra 08:29 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

predposlednji


pretposlednji


dragosevacsutra dragosevacsutra 08:31 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Terorističke kukavice nisu napale tamo gde ima oružja





Это вам не просто так,
Здесь идут, ускоряя шаг,
Эти ребята.
Нам преграды нипочём,
Открываем дверь плечом.
Ну, а те кто против, пусть бегут -
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.


Spiridon Spiridon 08:34 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic
Pa što nisi ti napravio pro-palestinske proteste u Beogradu i izašao da demostriraš?
Šta tebe boli ona stvar za proteste u SAD?



A što u Beogradu da pravi proteste, pa spira muze rakuna valjda u Francuskoj ili gde već?


Mislim da bi i vama mentalno prijao jedan duzi boravak u Evropi. Mnogo ste ucaureni tamo. Oseca se jedna velika zatucanost. Evropa onako sjebana i dekadentna je jos uvek 3 puta veca fora od Amerike. Kulturno, drustveno, socijalno ... Imate vi jos mnogo tamo da prodjete i decijih bolesti da prelezite.
predatortz predatortz 08:43 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

emilia
prdatortz

Mukica.
Ne napreži se toliko, pući će ti ta žila glupača.


A šta kaže Basara? Daj nešto njegovo, ovo tvoje je dosadno, patetično i na nivou razdragane učenice MOC-a u Zemunu.
predatortz predatortz 08:45 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Mislim da bi i vama mentalno prijao jedan duzi boravak u Evropi. Mnogo ste ucaureni tamo. Osecam se jedna velika zatucanost. Evropa onako sjebana i dekadentna je jos uvek 3 puta veca fora od Amerike. Kulturno, drustveno, socijalno ... Imate vi jos mnogo tamo da prodjete i decijih bolesti da prelezite


Nemoj, živ bio!
Znaš da oni samo dve turističke agencije koriste za odlazak u inostranstvo - US Army i US Navy!
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:40 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

emilia

Terorističke kukavice nisu napale tamo gde ima oružja i gde se može braniti, napali su kibuce gde oružja nema, u jednom od napadnutih kibuca je bila u toku zabava mladeži gde je bilo puno gostiju iz inostranstva.


Ja pitao konkretno precizno.
-koliko preko hiljadu
-koliko je stradalih od Hamasa a koliko od strane naoružanih civila i snaga bezbjednosti u unakrsnoj vatri
-koliko je ubijenih Palestinaca u Zapadnoj obali gdje nema Hamasa već samo palestinski maslinjaci i čobani sa ovcama.
Ti meni opet prenosiš najobičnije propagandne fraze prošarane nepotpunim činjenicama.
Pričaš o kukavičluku hamasovih boraca, u čemu ima i istine, ali šta kažeš za kukavičluk čuvenih izraelskih vojnika koji ne smiju ući u Gazu sa istim oružjem u rukama kakvo imaju i Palestinci, već ravnaju Gazu sa bombama iz aviona i teške artiljerije sa sigurnog odstojanja.
Kakve veze sa ovom pričom ima Asad, jedan od rijetkih sekularnih lidera na BI? Da li je Asad počeo rat u Siriji i dovodio razne ekstremiste iz cijelog svijeta da se bore protiv regularne vojske Sirije? Da li je sirijski ministar izjavio kako AL-Nosra radi dobar posao ili francuski ministar? Koliko je na teritoriji, koju u Siriji držaše ili još drže snage potpomognute od strane Zapada i arapskih mu prijatelja, ima nemuslimana ili muslimana koji nisu izabrali radikalni islam kao vjersku opciju? Nađoše li se ikada silne milijarde dolara za koje se pisalo da posjeduju Asad ili Gadafi???
O ciframa ljudi ubijenih i protjeranih u sirijskom ratu ne bih sada, kao ni o ratu u Jemenu ili u Kongu gdje stanovništvo ima nesreću da živi nad nalazištima minerala koji zapadnim ekolozima i njihovim vladama trebaju za nove oblike kolonijalizma, zamotane u oblandu čistih tehnologija.

jovilim_e jovilim_e 09:53 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Spiridon
propaganda brate..


ahaaa popaganda. Meni je jasno da cela ekipa (prva generacija sa ovih prostora) koja je vredno radila i nekako se dokopala Amerike mora da bude manja od makovog zrna jel moze da ostane bez posla i dobije sut u dupe. Zamisli odes na ovaj protest (kao asistent na faksu) a profa ti porekolom Izraelac i rektor takodje.
E sada, neki bi jos iz to da postanu veci Papa od Pape i onda pokusavaju ovde"argumentovano" da opravdaju sve ono sto dolazi od aktuelne americke vlasi (u sustini oni su uvek uz aktuelnu politiku). Pravi Ameri koji imaju petlju nemaju taj problem. Eto bas kao ta uhapšena profanka, dok Srki podjebava ovde po blogu. I jos uz to svi inženjeri i programeri

Da zakljucim i prestanem sa ovom neprijatnom prepiskom. Sve ovo sto mi kenjamo ovde je nevazno pred cinjenicim da je za manje od 2 meseca ubijeno 35,000 ljudi od kojih je ogroman broj zene i dece. Ako jednom akademskom umu to nije dovoljan razlog da bar cuti ako vec ne sme da se oglasava, onda neka ide sve u tri lepe picke materine. Znaci ovde ne govorimo o navijacima OFK Beograda.
Iza svega je lova. Kao i uvek.




Slava im!
Pardon, da preciziram.
Ne slava svima, nego slava svim nevinima.
Ja se, u principu (a i inače), uzdržavam komentara ratnih zbivanja.
Ali sam pre nekog vremena postavio trivijalno pitanje - šta su Hamasovci očekivali od države Izrael nakon što su došli u kibuce i pobili par stotina (ili koliko već) jevrejskih civila?
Na to moje, tako trivijalno pitanje, nije bilo nekog risponsa, niti se povela ikakva rasprava.
I da budem precizniji, bez obzira na sve, ja Jevreje smatram našom, srpskom, braćom.
Muslimane, njihove trenutne protivnike, ne.
Bez obzira što među Palestincima ima hrišćana, to jest pravoslavaca.
No, oni su ionako samo benigna šačica, poput naših Srba u Hrvatskoj koji Hrvatima služe kao alibi Srbi.
Jer, eto, nisu ih sve pobili i proterali.
No, pored svih zauzimanja strana u ratovima, ja sam kao i sve mis sveta - za mir u svetu.
Normalno, do kraja vremena.
Spiridon Spiridon 09:54 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Znaš da oni samo dve turističke agencije koriste za odlazak u inostranstvo - US Army i US Navy!



jovilim_e jovilim_e 10:12 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Spiridon
srdjan.pajic
Spiridon
To nisu "anti-ratni" protesti, pošto nisu generalno protiv rata.



Evo zasto su protesti u US vazni izmedju ostalog. Jbg ceo svet u vas gleda. Po mom skromnom misljenju samo ovako nesto moze da spreci vece sranje. Znam da se davljenik hvata za slamku ali iskreno se nadam da neces pogresno da me razumes.


"Student protesters disrupt Paris’s Sorbonne University over Gaza war"

A Pajic moze slobodno da nastavi da onanise dok gleda kako murija bije profesore i studente.
Podsetio bih ga na lika koga u Djangu igra Samuel l Jackson.



Toliko o Pajicevom crnom policajcu.






Spiro, bio sam ubeđen da si inteligentniji od ovog što demonstriaraš ovde. Ovde jedino ti onaninšeš, ali na samog sebe, što je dosta teško gledati i još teže razumeti.



Drago mi je da si se javio. Reče Andzi da je upravo otišlo par blogera pa sam pomislio na tebe. Ne bih voleo da se to dogodi.
Priznajem da sam mnogo osetljiv na ovo sto se desava nad palestincima i to tesko kontrolišem jer me kao čoveka boli nepravda. Moje onanisanje je lako razumeti ako u sebi imaš zrno čovečnosti. Ostaj mi zdravo.

Ja nisam otišao, nego me je Endži banovala.
Da se ne sekiraš i za mene.
jovilim_e jovilim_e 10:16 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

kamilo_emericki
srdjan.pajic


Spiro, bio sam ubeđen da si inteligentniji od ovog što demonstriaraš ovde. Ovde jedino ti onaninšeš, ali na samog sebe, što je dosta teško gledati i još teže razumeti.


Da li se to ulaskom u Ameriku odmah pokupi virus superiornosti? Virus koji Amerikancima daje pravo da misle kako su superiorniji od ostalih, da mogu procjenjivati nečiju pamet i drugima propisivati šta i kako trebaju misliti.

Amerika je superiorana državna i društvena sila - par ekselans.
Stoga ne čudi da se uzima kao kriterijum uspešnosti u svakom smislu.
To što to nama ostalima teško pada, jebajiga, što bi rekli muslimani iz Bosne.
jovilim_e jovilim_e 10:18 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

njanja_de.manccini
људи ајде молим вас лепо се играјте.
видите како је мени лепо нит пратим шта се дешава у свету, нити ме занима. не вреди стресирати се.
на изборе излазим ове године. ко год да победи, трамповци ће опет да направе неко срање и тако оде америка тамо где јој цео свет прижељкује (по теорији мојих суграђанина из родног ми града). тешко да ће то да се деси јер ја ипак верујем у демократију.

гледала сам white house corespondent dinner па ме мало орасположило то јер ипак могу да се спрдају са председинком док их он слуша ту у истој дворани. то не верујем да још увек има било где у свету.


Veruješ u Bajdena?!
Zakuni se da si ozbiljna?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 11:21 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

рекла сам да верујем у демократију. е сад на ове изборе дефинитивно гласам за Бајдена јер кад само помислим на трампа црева ми се окрећу. не слажем се са свим шта ради садашњи председник, ал шта да радиш, нема идеални кандидат, осим Обаме наравно
predatortz predatortz 11:30 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

јер кад само помислим на трампа црева ми се окрећу. не


Jeste bre!
Đubre neće da ratuje po svetu i misli da Amerika treba da gleda svoja posla!
Kakav skot!
benedykt benedykt 11:51 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

kamilo_emericki
emilia

Terorističke kukavice nisu napale tamo gde ima oružja i gde se može braniti, napali su kibuce gde oružja nema, u jednom od napadnutih kibuca je bila u toku zabava mladeži gde je bilo puno gostiju iz inostranstva.


Ja pitao konkretno precizno.
-koliko preko hiljadu
-koliko je stradalih od Hamasa a koliko od strane naoružanih civila i snaga bezbjednosti u unakrsnoj vatri

Kompletan zvanični narativ o sedmom oktobru je najobičnija laž, odsek atrocity propaganda. Dakle, ubijeno je nešto malo više od hiljadu Izraelaca a skoro pa polovina njih su bili pripadnici vojske i policije, barem tako kaže lista sa imenima i prezimenima nastradalih koja se redovno ažurirala u izraelskom dnevnom listu Haaretz. Što se tiče ubijenih civila nagradno je pitanje koliko je njih pobila izraelska vojska, uključujujući tu naravno i one koji su se zatekli na tom muzičkom festivalu.
Postoje procureli snimci gde se vidi kako izraelski Apač helikopteri pucaju, upravo u okolini mesta gde je bio taj muzički festival, na bukvalno sve što se kreće, kao što postoje brojna svedočenja samih Izraelaca iz kibuca, odnosno pripadnika izraelske vojske o tome da su taj dan primenjivali tzv Hanibal direktivu, ili ti ga svesno pobili svoje sopstvene građane. Savršen primer je kibuc Be'eri gde je izraelska vojska došla i onda su tenkovima & helikopterima gađali šta su stigli jer su u kibucu bili opkoljeni pripadnici vojnog krila Hamasa koji su pokušali da uzmu taoce, tj pobili sve unutra bez ikakve razlike.
O tome šta se zaista dogodilo najbolje govori to da je prvobitna cifre bila 1.400 nastradalih, pa se tek posle par meseci priznalo da su par stotina njih u stvari bili Palestinci čija su tela bila spaljena do neprepoznatljivosti. Ko je dakle i kako ubio tih par stotina Palestinaca…?! Sami se spalili ili ih ipak može biti spržili roketlama izraelski helikopteri…?!?
benedykt benedykt 12:01 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

predatortz
јер кад само помислим на трампа црева ми се окрећу. не


Jeste bre!
Đubre neće da ratuje po svetu i misli da Amerika treba da gleda svoja posla!
Kakav skot!

Jeste, kažu isto tako da svake godine u decembru dobri Deka Mraz upregne svoje irvase na Severnom polu pa krene po svetu da deli poklone ali samo dobroj deci…

Eto, povukao je vojsku iz Sirije sem naravno tamo gde treba osigurati lapanje nafte…
benedykt benedykt 12:04 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

emilia

Terorističke kukavice nisu napale tamo gde ima oružja i gde se može braniti, napali su kibuce gde oružja nema, u jednom od napadnutih kibuca je bila u toku zabava mladeži gde je bilo puno gostiju iz inostranstva.
Većina je ubijena i oteta.
Snimke napada i masakra su sami hamasovi teroristi stavljali na internet, videli su ih svi koji su hteli da vide.
Oni koji nisu, kao ti, mogu da se prave da su francuske sobarice, kao i za ukrajinske žrtve gde obavezno usledi kopernikanski obrt.
Od oktobra broj palestinskih poginulih će se znati kada rat stane.
Ovo što slušamo do sada je ono što plasiraju teroristi hamasa kao propagandu, a oni za svoje civile mare koliko za lanjski sneg.
Da mare ne bi se iza njih krili kao poslednji bednici.

Da ne zaboravimo, taoca koje hamas drži je još uvek na nekim procenama oko 130 iako za primirje nude samo 45. Dece, tinejdžera, odraslih žensko i muško, staraca i bolesnih. Koliko leševa drže se još ne zna.
Ako je u Gazi 2+ miliona civila, rešenje za mir je prosto, vratite otete, predajte hamasove teroriste i sve koji su učestvovali u masakru. I biće mira.

Ovo vidim krenulo takmičenje oko toga u šta se sve može poverovati samo ako ti je propaganda kvalitetno isprala mozak…
benedykt benedykt 12:21 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic


Ok je što si osetljiv na Palestince, to je baš lepo i može svima da služi za primer, mada bene bi te optužio za virtue signaling, ali ima li malo mesta za osetljivost za Izraelce, kojima su Palestinci pekli decu u mikrotalasnim rernama i silovali i masakrirali sve živo po kibucima bez ikakve potrebe, a i dalje drže par stotina talaca i gnjave sa puštanjem iako ih mnogi mole. Mislim, pitam za druga.

Zanimljivo…. Sem što naravno ne postoji bukvalno niti jedan jedini dokaz za bilo koju od tih tvrdnji o pečenju beba u mikrotalasnim kao i o silovanju takođe, odnosno verovanje u to je otprilike na nivou verovanja u to da su ukrajinski nacisti razapeli na krst onog dečaka u Slovjansku 2014. Sve u svemu, 7. oktobra je stradalo slovima i brojkama jedna (1) beba a i za nju se naknadno utvrdilo da je nisu ubili borci vojnog krila Hamasa, nego da je stradala u unakrsnoj vatri kao i ko zna koliko Izraelaca uostalom. U prevodu, izraelska vojska je pucala na bukvalno sve u kibucima a onda su posle toga sve žrtve pripisali ”zlim” teroristima iz Hamasa…
benedykt benedykt 12:47 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

jovilim_e

Ja nisam otišao, nego me je Endži banovala.
Da se ne sekiraš i za mene.

Bilo je pomena da je otišlo par blogera a ti mu više dođeš trol, tako da se niko nije ni zabrinuo za tebe…
jovilim_e jovilim_e 14:12 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

benedykt
kamilo_emericki
emilia

Terorističke kukavice nisu napale tamo gde ima oružja i gde se može braniti, napali su kibuce gde oružja nema, u jednom od napadnutih kibuca je bila u toku zabava mladeži gde je bilo puno gostiju iz inostranstva.


Ja pitao konkretno precizno.
-koliko preko hiljadu
-koliko je stradalih od Hamasa a koliko od strane naoružanih civila i snaga bezbjednosti u unakrsnoj vatri

Kompletan zvanični narativ o sedmom oktobru je najobičnija laž, odsek atrocity propaganda. Dakle, ubijeno je nešto malo više od hiljadu Izraelaca a skoro pa polovina njih su bili pripadnici vojske i policije, barem tako kaže lista sa imenima i prezimenima nastradalih koja se redovno ažurirala u izraelskom dnevnom listu Haaretz. Što se tiče ubijenih civila nagradno je pitanje koliko je njih pobila izraelska vojska, uključujujući tu naravno i one koji su se zatekli na tom muzičkom festivalu.
Postoje procureli snimci gde se vidi kako izraelski Apač helikopteri pucaju, upravo u okolini mesta gde je bio taj muzički festival, na bukvalno sve što se kreće, kao što postoje brojna svedočenja samih Izraelaca iz kibuca, odnosno pripadnika izraelske vojske o tome da su taj dan primenjivali tzv Hanibal direktivu, ili ti ga svesno pobili svoje sopstvene građane. Najbolji primer je kibuc Be'eri gde je izraelska vojska došla i onda tenkovima sravnila sve sa zemljom jer su u kibucu bili opkoljeni pripadnici vojnog krila Hamasa koji su pokušali da uzmu taoce, tj pobili sve unutra bez ikakve razlike.
O tome šta se zaista dogodilo najbolje govori to da je prvobitna cifre bila 1.400 nastradalih, pa se tek posle par meseci priznalo da su par stotina njih u stvari bili Palestinci čija su tela bila spaljena do neprepoznatljivosti. Ko je dakle i kako ubio tih par stotina Palestinaca…?! Sami se spalili ili ih ipak može biti spržili roketlama izraelski helikopteri…?!?

Da li se ti drogiraš?
Ili se zajebavaš?
Spiridon Spiridon 16:01 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

predatortz
јер кад само помислим на трампа црева ми се окрећу. не


Jeste bre!
Đubre neće da ratuje po svetu i misli da Amerika treba da gleda svoja posla!
Kakav skot!


[youtube]http://youtu.be/uU1mz6WburU?si=5FQsDQ4dgTzxgt7m[/youtube]

jovilim_e jovilim_e 17:02 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Spiridon
predatortz
јер кад само помислим на трампа црева ми се окрећу. не


Jeste bre!
Đubre neće da ratuje po svetu i misli da Amerika treba da gleda svoja posla!
Kakav skot!


[youtube]http://youtu.be/uU1mz6WburU?si=5FQsDQ4dgTzxgt7m[/youtube]



Spiridon Spiridon 17:20 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

jovilim_e
Spiridon
predatortz
јер кад само помислим на трампа црева ми се окрећу. не


Jeste bre!
Đubre neće da ratuje po svetu i misli da Amerika treba da gleda svoja posla!
Kakav skot!


[youtube]http://youtu.be/uU1mz6WburU?si=5FQsDQ4dgTzxgt7m[/youtube]





Upravo sam skinuo akorde ... bosanova ali miriše na dzez ... jos samo tekst da zapamtim -)))
benedykt benedykt 17:31 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

jovilim_e

Da li se ti drogiraš?
Ili se zajebavaš?

Da li si ti zaista debil ili se samo praviš takav…


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:44 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Kompletan zvanični narativ o sedmom oktobru je najobičnija laž, odsek atrocity propaganda. Dakle, ubijeno je nešto malo više od hiljadu Izraelaca a skoro pa polovina njih su bili pripadnici vojske i policije, barem tako kaže lista sa imenima i prezimenima nastradalih koja se redovno ažurirala u izraelskom dnevnom listu Haaretz.



Pa čekaj, kako je zvanačni narativ kompletna laž kad je upravo ovo što si napisao zvanični njihov podatak? Možda se eventualno preterivalo sa brojevima, što je razumljivo u onom haosu neposredno posle napada, mada su Izraelci i to korigovali brzo i to se sve sad zna. Da li je bilo pobijeno 1200 ili 1400 izraelca, većinom civila, ne menja bitno suštinu onog što se tamo desilo. Mislim, valjda si gledao one snimke koje je Hamas pustio, gde love ljude kao životinje i vesele se na tom poslu, ili ono što su sami Izraelci koji su se tu zadesili snimili. Teško da su to izraelci baš sve izmontirali, pa da narativ možemo da okrakterišemo mirne duše kao kompletnu laž, kako ti ovde reče.

Malo me čudi da onda i ove podatke o poginulima u Gazi, koje izdaje Hamas, prihvatamo kao uglavnom tačne, dok je to što Izraelci objavljuju kompletna laž i atrocity propaganda. Jesi li ti siguran da je to baš tako?


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:52 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Meni moja etika ne dozvoljava da ulazim u ovu vrstu diskusije zato sto mi se nikako ne svidja ono sto sam osetio u vezi sa tobom.


To što si ti osetio nema veze sa mnom, nego sa rakunom, hrčkom ili skočimišom, ne znam šta već koristiš.

A etički kodeks si prekršio u gornjim komentarima tako da nema potrebe da se sad prenemažeš i praviš fin i osećajan.
jovilim_e jovilim_e 18:33 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic
Kompletan zvanični narativ o sedmom oktobru je najobičnija laž, odsek atrocity propaganda. Dakle, ubijeno je nešto malo više od hiljadu Izraelaca a skoro pa polovina njih su bili pripadnici vojske i policije, barem tako kaže lista sa imenima i prezimenima nastradalih koja se redovno ažurirala u izraelskom dnevnom listu Haaretz.



Pa čekaj, kako je zvanačni narativ kompletna laž kad je upravo ovo što si napisao zvanični njihov podatak? Možda se eventualno preterivalo sa brojevima, što je razumljivo u onom haosu neposredno posle napada, mada su Izraelci i to korigovali brzo i to se sve sad zna. Da li je bilo pobijeno 1200 ili 1400 izraelca, većinom civila, ne menja bitno suštinu onog što se tamo desilo. Mislim, valjda si gledao one snimke koje je Hamas pustio, gde love ljude kao životinje i vesele se na tom poslu, ili ono što su sami Izraelci koji su se tu zadesili snimili. Teško da su to izraelci baš sve izmontirali, pa da narativ možemo da okrakterišemo mirne duše kao kompletnu laž, kako ti ovde reče.

Malo me čudi da onda i ove podatke o poginulima u Gazi, koje izdaje Hamas, prihvatamo kao uglavnom tačne, dok je to što Izraelci objavljuju kompletna laž i atrocity propaganda. Jesi li ti siguran da je to baš tako?



Ma daj ne zajebavaj!
Nije valjda da ti našeg Benedikta smatraš za ozbiljnog poznavaoca situacije?
Tako ozbiljnog, gotovo, planetarnog problema kao što je nastojanje kojekakvih sila da Jevreje satru sa lica zemlje.
Pa nije Hitler bio sam na tome poslu.
Niti je bio prvi.
Niti poslednji.
Palestinci i raznorazni se koriste kao oruđe na tom višemilenijumskom poslu.
jovilim_e jovilim_e 18:34 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

benedykt
jovilim_e

Da li se ti drogiraš?
Ili se zajebavaš?

Da li si ti zaista debil ili se samo praviš takav…



Ja sam za tebe, i slične tebi, genije.
benedykt benedykt 18:40 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic

Pa čekaj, kako je zvanačni narativ kompletna laž kad je upravo ovo što si napisao zvanični njihov podatak? Možda se eventualno preterivalo sa brojevima, što je razumljivo u onom haosu neposredno posle napada, mada su Izraelci i to korigovali brzo i to se sve sad zna. Da li je bilo pobijeno 1200 ili 1400 izraelca, većinom civila, ne menja bitno suštinu onog što se tamo desilo. Mislim, valjda si gledao one snimke koje je Hamas pustio, gde love ljude kao životinje i vesele se na tom poslu, ili ono što su sami Izraelci koji su se tu zadesili snimili. Teško da su to izraelci baš sve izmontirali, pa da narativ možemo da okrakterišemo mirne duše kao kompletnu laž, kako ti ovde reče.
Netanjahuov savetnik Mark Ragev je u emisiji na MSNBC 16. novembra rekao sledeće…
We originally said in the atrocious Hamas attack on our people on October 7th, we had the number of 1,400 casualties, and now we’ve revised that down to 1,200 because we understood that we had overestimated we made a mistake. There were actually bodies that were so badly burned, we thought they were ours. In the end, apparently they were Hamas terrorists

Sačekaj, a kako je uopšte moguće da neko mesec i kusur dana predstavlja preko dve stotine Palestinaca kao pobijene Izraelske civile pod jedan, odnosno, pod dva, ko ih je to spržio tako da su bili potpuno neprepoznatljivi…?! Sami se spalili ili je to ipak uradila izraelska vojska...?!! Ukoliko je tačan odgovor kao što jeste onaj da su to uradili Izraelci, onda je dakle pitanje koliko je još civila tako nastradalo, tipa kibuc Be’eri i Supernova muzički festival.

Pod tri, Hamas nije pustio takve video snimke, nego su to uradili civili iz Gaze koji su istrčali iz tog zatvora kao besni psi nakon što je ekipa iz vojnog krila Hamasa isekla žicu, pa su onda išli okolo da pljačkaju odnosno ubijaju. Liči jedno na drugo, a posebno za prosečnog posmatrača sa Zapada, ali nije isto pretežno zato jer su pripadnici vojnog krila (treba i to razlikovati) Hamasa išli po kibucima da uzimaju taoce a ne da ubijaju civile. Razlog za to je što Izrael kao taoce u svojim zatvorima drži bez ikakvog suda i suđenja nekoliko hiljada palestinskih civila, gde skoro pa polovinu te cifre čine žene i maloletna deca. U prevodu, trebali su im izraelski civili da bi ih razmenili za palestinske civile.

Prema tome, ceo zvanični narativ je najobičnija laž, odsek atrocity propaganda, gde su se u isti koš potrpali svi pobijeni tog dana potpuno nebitno da li su Palestinci i Izraelci kao i ko ih je tačno ubio.
Dakle, ubijeno negde oko hiljadu sto i trideset Izraelaca tog dana, a od te cifre negde oko pet stotina su bili pripadnici vojske i policije. Najviše civila stradalo (nekoliko stotina sve zajedno), a sve prema podacima iz liste ubijenih koju je objavljivao i ažurirao izraelski Haaretz, u kibucu Be’eri i na muzičkom festivalu Supernova blizu kibuca Re’im. U oba slučaja je nagradno pitanje koliko je civila pobila izraelska vojska, jer postoje video snimci kao i svedočenja samih Izraelaca koji pričaju neku sasvim drugačiju priču o onome šta se zaista desilo taj dan…
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:49 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Ma daj ne zajebavaj!
Nije valjda da ti našeg Benedikta smatraš za ozbiljnog poznavaoca situacije?

Mani se, čarli, da ga ne smatram, ne bih se ovde zalagao u diskusiji. Možda čovek zna nešto što je meni promaklo, jer to realno pratim površno i iz mainstream medija, zato sam pitao za pojašnjenje uočene mi nelogičnosti.

Ne kažem da su Ješe nevinašca u ovoj celoj situaciji, pogotovu ovaj njihov trampovac na vlasti deluje kao opasan ludak, nego, prosto, ima tu valjda i njihova strana priče koju nije u redu zanenariti, jer se taj zločin (gospodin Zurof, koga ti izuzetno ceniš, kaže genocid) desio, nisu ga Ješe izmislile i snimile u Holivudu.
benedykt benedykt 19:03 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

jovilim_e

Ma daj ne zajebavaj!
Nije valjda da ti našeg Benedikta smatraš za ozbiljnog poznavaoca situacije?
Tako ozbiljnog, gotovo, planetarnog problema kao što je nastojanje kojekakvih sila da Jevreje satru sa lica zemlje.
Pa nije Hitler bio sam na tome poslu.
Niti je bio prvi.
Niti poslednji.
Palestinci i raznorazni se koriste kao oruđe na tom višemilenijumskom poslu.

Znači Jevreji iz Evrope su nasilno kolonizovali Palestinu samo zato što su želeli da Palestinci nastave tamo gde je Hitler stao…!? Jbt koja glupava budaletina…
benedykt benedykt 19:09 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic

Ne kažem da su Ješe nevinašca u ovoj celoj situaciji, pogotovu ovaj njihov trampovac na vlasti deluje kao opasan ludak, nego, prosto, ima tu valjda i njihova strana priče koju nije u redu zanenariti, jer se taj zločin (gospodin Zurof, koga ti izuzetno ceniš, kaže genocid) desio, nisu ga Ješe izmislile i snimile u Holivudu.

Znači da slušamo šta kaže Izraelac rođen u Americi, odnosno beli kolonista koji uživa sve pogodnosti rasističkog aparthejda u Izraelu. Pod dva, u Izraelu se oni koji na političkoj sceni liče na Trampa smatraju za lokalne liberale, čisto da i to razjasnimo. Pod tri, Jevreji su jedno a Izraelci & cionisti nešto sasvim drugo…
benedykt benedykt 19:38 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

jovilim_e
benedykt
jovilim_e

Da li se ti drogiraš?
Ili se zajebavaš?

Da li si ti zaista debil ili se samo praviš takav…



Ja sam za tebe, i slične tebi, genije.

Da se primetiti a posebno kada kreneš u debilarije o nekakvoj braći, što je nivo razmišljanja na nivou petog osnovne a i to za ne baš najbistrije učenike tog razreda…
jovilim_e jovilim_e 19:40 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

benedykt
jovilim_e

Ma daj ne zajebavaj!
Nije valjda da ti našeg Benedikta smatraš za ozbiljnog poznavaoca situacije?
Tako ozbiljnog, gotovo, planetarnog problema kao što je nastojanje kojekakvih sila da Jevreje satru sa lica zemlje.
Pa nije Hitler bio sam na tome poslu.
Niti je bio prvi.
Niti poslednji.
Palestinci i raznorazni se koriste kao oruđe na tom višemilenijumskom poslu.

Znači Jevreji iz Evrope su nasilno kolonizovali Palestinu samo zato što su želeli da Palestinci nastave tamo gde je Hitler stao…!? Jbt koja glupava budaletina…

Aj ne seri Benediktu!
Nisi ti baš toliko tupav kako to deluje na prvi pogled.
Jevreji se ne daju više nikome.
Kamo sreće da smo mi Srbi išta naučili od njih.
Koliko je ta zemlja palestinska, još je više jevrejska.
No to nije spektakularno bitno.
Već sam rekao, nisi pratio na času, da su tu Palestinci samo oruđe.
I kao takvi su 'svetu' nebitni.
Kao i Ukrajinci.
A ti laprdaj i postavljaj kojekakve klipove agitprop sekcija.
Enivej, ono što Palestinci, i svi drugi koji udare na Jevreje, mogu da budu sigurni je da - im Jevreji neće ostati dužni.
Holokaust se Jevrejima nikada više neće ponoviti.
Njima je dosta jedan zid plača.
jovilim_e jovilim_e 19:41 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

benedykt
jovilim_e
benedykt
jovilim_e

Da li se ti drogiraš?
Ili se zajebavaš?

Da li si ti zaista debil ili se samo praviš takav…



Ja sam za tebe, i slične tebi, genije.

Da se primetiti a posebno kada kreneš u debilarije o nekakvoj braći, što je nivo razmišljanja na nivou petog osnovne a i to za ne baš najbistrije učenike tog razreda…

To važi za vas prosečne bistrine.
Za nas natprosečne vrede drugačiji kriterijumi.
Brat nije dugme!
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:57 01.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic

Mani se, čarli, da ga ne smatram, ne bih se ovde zalagao u diskusiji. Možda čovek zna nešto što je meni promaklo, jer to realno pratim površno i iz mainstream medija, zato sam pitao za pojašnjenje uočene mi nelogičnosti.


Ono što mi ne znamo ne znači da i ne postoji ili se nije desilo. Prepotencija ili odsustvo bilo kakve sumnje u ono što mislimo da znamo, majka je većine naših grešaka. Manipulisanje mišljenjem i osjećanjem ljudi, da bi oni uradili poželjnu stvar, je odavno postalo nauka.
bene_geserit bene_geserit 02:59 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

е сад на ове изборе дефинитивно гласам за Бајдена јер кад само помислим на трампа црева ми се окрећу. не слажем се са свим шта ради садашњи председник, ал шта да радиш, нема идеални кандидат, осим Обаме наравно

Njanjo, videli smo i Obamu i Trampa i Bajdena kako izgleda njihovo predsednikovanje i što se tiče spoljne politike i ekonomije i svega, pa ko može neki sumarry sa tvoje strane, zbog čega je Obama bio super, super, super, Tramp pu, pu nedaotibog a Biden onako?
emilia emilia 04:09 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

benedykt Kompletan zvanični narativ o sedmom oktobru je najobičnija laž, odsek atrocity propaganda.

Ovo je kao iz one edicije o tamo nekim ljudima u Evropi, lažnjacima, koji su izmislili da su Jevreji zato što je životni san nejevreja da se pretvaraju da su Jevreji i budu permanentno proganjani i ubijani dve hiljade godina posle izgnanstva iz Judeje. Majstore!
emilia emilia 04:12 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

kamilo_emericki Ja pitao

Francuska sobarica!
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:16 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Znači da slušamo šta kaže Izraelac rođen u Americi, odnosno beli kolonista koji uživa sve pogodnosti rasističkog aparthejda u Izraelu. Pod dva, u Izraelu se oni koji na političkoj sceni liče na Trampa smatraju za lokalne liberale, čisto da i to razjasnimo. Pod tri, Jevreji su jedno a Izraelci & cionisti nešto sasvim drugo…



Pa slušamo ga kad priča ono što nam odgovara, iako, kad to isto kaže za Izreal, onda je praktično đubre od čoveka. Pazi, ja i nisam obraćao pažnju na tog Zurofa dok mi ga ovde čarli i drugi stručnjaci nisu u nos utrljali kao velikog poznavaoca materije genocida i drugih nepočinstava iz te oblasti. Ali izgleda da je omanuo kad je u pitanju Izrael, dok je u našem slučaju bio u pravu. Mislim, kad bi se zezali.

A u vezi sa Trampom i Natanjahuom aludirao sam na veliko ljubavisanje, da ne kažem volkanje, između njih dvojice dok je ovaj naš moron bio na vlasti, ne toliko na neku intelektualnu i ideološku sličnost (mada su obojica radikalni desničari, dakle ista govna). Doduše, i Bajden je očijukao sa Natanjahuom do skoro, dok se nije ovde digla dreka oko sranja koje prave u Gazi, pa se malo uzburkalo u glasačkom telu, a idu izbori, jelte.

Nego, evo sad čitam da su i u mojoj alma mater-i organizovali kamp za podršku Palestincima, preko puta njega, jedna stazica ih razdvaja, kamp za podšku Izraelu, za sada se uvažavaju, poštuju pravila okupljanja, nema sranja, verovatno je i murija spremna da oleši i jedne i druge ako zatreba. Videćemo koliko će to da potraje, ako se ne poubijaju do vikenda idem da bacim pogled.

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:29 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Netanjahuov savetnik Mark Ragev je u emisiji na MSNBC 16. novembra rekao sledeće…


Čekaj, samo si ponovio istu tvrdnju iz prethodnog komentara. Ovo ne znači to što ti tvrdiš, da je, citiram, kompletan zvanični narativ o 7. oktobru najobičnija laž. Nego, ispada sad da su ovi palestnci civili koji su prošli kroz prosečenu ogradu uglavnom samo pljačkali televizore i belu tehniku, i ponekog možda ubili, hamasovci mirno skupljali taoce, a izrealska vojska pobila hiljadu svojih civila, vojnika i policajaca i spalila još dvesta palestinaca, nejasno da li civila ili hamasovaca, a izrealska propaganda je to onda pretabala u pokolj civila i napujdala svoju javnost da podrži ovu kasapnicu u Gazi. Nešto tu dosta škripi, druže benedikte.
jovilim_e jovilim_e 06:08 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic
Netanjahuov savetnik Mark Ragev je u emisiji na MSNBC 16. novembra rekao sledeće…


Čekaj, samo si ponovio istu tvrdnju iz prethodnog komentara. Ovo ne znači to što ti tvrdiš, da je, citiram, kompletan zvanični narativ o 7. oktobru najobičnija laž. Nego, ispada sad da su ovi palestnci civili koji su prošli kroz prosečenu ogradu uglavnom samo pljačkali televizore i belu tehniku, i ponekog možda ubili, hamasovci mirno skupljali taoce, a izrealska vojska pobila hiljadu svojih civila, vojnika i policajaca i spalila još dvesta palestinaca, nejasno da li civila ili hamasovaca, a izrealska propaganda je to onda pretabala u pokolj civila i napujdala svoju javnost da podrži ovu kasapnicu u Gazi. Nešto tu dosta škripi, druže benedikte.

Ma bre!
Pusti Benedikta i slične budale koje koordinatni početak postave na poziciju koja njima odgovara, navedu par tričarija, pa potom ekstrapoliraju do intergalaktičkog nivoa.
A usput - šta ti nije jasno u Zurofovom obrazložernju zločina u Srebrenici?
Naravno, pri tome ne mislim na sve pobijene u Srebrenici, jer samo Bog zna koliko je muslimana pobijeno u borbenim dejstvima u tom području?
Ili i ti misliš kako su se baš svi predali bez ispaljenog metka?
No, ako tako kažu Žene u crnom i neki od Vilijama Vokera, te Endži i FIlip, te, nadasve, Aida Ćorović, ko sam ja da tu nešto smatram.

principessa_etrusca principessa_etrusca 07:49 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

emilia
. Palestinci u Gazi imaju pravo da sami kroje svoju budućnost? Oni su biranjem hamasa i biranjem da svaku jotu društvenog proizvoda ulože u uništenje susedne zemlje dobrovoljno odustali od bilo kakve šanse za političku autonomiju - to je ta budućnost koju su oni sami za sebe kreirali i izabrali............
Izrael ima nuklearno oružje (200-400 nbg) i doktrinu da ako postoji opasnost od njihovog neutralisanja, upotrebiće ga bez dvoumljenja................
Zato antisemitska hrđa koja je u potpunom transu poslednjih meseci širom sveta ne može da odbije Izraelu ni perce, budući da je gologuza, siromašna i neuspešna - jer je antisemitizam dno svake etičke i ideološke meme koja društvima onemogućava da se razviju i obogate. .......................
I po tome Izraelci su stvarno nesposobni u genocidu i etničkom čisćenju, koji bi da je tačan bio nezapamćen primer u genocidu i etničkom čišćenju, jer populacija izraelskih Arapa i Palestinaca u Gazi raste poprilično.

Tрипујеш, Емилија.

Са твојом некритичком фасцинацијом Израелом, делујеш као пословични слабић који трчкара за силеџијом из разреда и диви му се док он злоставља другу децу.

Ово што се сада догађа већ има велике реперкусије када је у питању перцепција Израела и Јевреја генерално, а бојим се да ће их тек имати. Многи који су имали поштовање за јеврејске историјске жртве, за ”једину демократску државу на Блиском Истоку” (мада ко зна Израел изнутра, зна да се ради о селективној демократији) и за израелска технолошка достигнућа, сада нису слепи као ти за неселективно, бесомучно убијање у Гази. Толико неселективно убијање цивила се не може оправдати чињеницом да Израел има право да се брани.

Ја сам учила иврит, провела сам месеце у Израелу између осталог у кибуцу на Голану који је могао бити мета сиријске ватре, била сам код Западног зида вече уочи пуцњаве код Ал-Аксе пре скоро четврт века, заклањала сам дете својим телом од стакла у каменованом аутобусу. Сада не видим решње и не видим како ово може да се заврши добро за Израел.

Основни проблем је што од самог оснивања Израела, идеја није била да се Арапи интегришу, а Грци, Јермени и други који су генерацијама живели у Палестини су масовно одлазили.

За међусобно ратумевање и коегзистенцију Јевреја и Арапа, више су урадили Данијел Баренбоим и Едвард Саид него иједан политичар са обе стране.

Када кажеш за палестинске Арапе ”неуспешна гологузија” заборављаш, или ниси ни знала јеврејску историју и да 90% данашњег јеврејства потиче из сиромашних и затуцаних источноевропских штетлова. (Трансформација је дошла касније, види Јеврејски век Јурија Слезкина.)

Ти олако бацаш кривицу на Палестинце због Хамаса. По тој логици, колективни Израел је одговоран за избор Нетенијахуа и последично за свако убијено дете у Гази. Ако су једни одговорни колективно, одговорни су и други.

Како тачно замишљаш да ће Израел употребити нуклеарно оружје и на ком простору? Ја конкретно имам пријатеље који живе једва тридесетак километара од Газе. Како замишљаш да нека печурка над Газом неће дотаћи остатак територије?


kamilo_emericki kamilo_emericki 07:55 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

emilia
kamilo_emericki Ja pitao

Francuska sobarica!

Đe ba zapelo?
Izbjegavaš odgovore sa lošim pokušajima šibicarskih fazona. Kako pjesnik reče:

"Sramota je takvome junaku
Džilitnut se ne pogodit cilja"
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:59 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

principessa_etrusca

Основни проблем је што од самог оснивања Израела, идеја није била да се Арапи интегришу, а Грци, Јермени и други који су генерацијама живели у Палестини су масовно одлазили.


principessa_etrusca

Када кажеш за палестинске Арапе ”неуспешна гологузија” заборављаш, или ниси ни знала јеврејску историју и да 90% данашњег јеврејства потиче из сиромашних и затуцаних источноевропских штетлова. (Трансформација је дошла касније, види Јеврејски век Јурија Слезкина.)


da, ja se iznenadih čitajući djetetove skripte iz istorije da je UK Alien Act iz 1905. bio usmjeren na zaustavljanje imigracije siromašnih Jevreja iz istočne Evrope..
čisto zato što su bili siromašni.. nije im smetlano jevrejstvo..
mada ne tumačim pojavu u smislu da su Jevreji nekad bilo siromasi a onda odjednom postali bogati..
i danas ih je mnogo siromašnih ali se danas bolje snalaze u svijetu koji cijeni znanje dok su ranije dobro prolazili samo oni koji su se bavili novcem (a takvih nije nikad bilo mnogo)..


ostalog što se tiče.. da.. i ja tako to vidim.. da živim u Izraelu iselila bih se.. i to je otprilike to..
najbolji mogući scenario je da nekako stave tačku na to gdje su, promjene vladu, usvoje nekakav međunarodni protektorat za Gazu i West Bank pa krenu ponovo..
pa možda za 20 godina budu gdje su sada..
mada ko zna.. Izrael vanredno dobro stoji finansijski, moguće je i da se stvar preokrene u nekom sasvim drugom pravcu, zaista je nemoguće procjeniti..
ja ipak tamo živjela ne bih..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:08 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

bene_geserit
е сад на ове изборе дефинитивно гласам за Бајдена јер кад само помислим на трампа црева ми се окрећу. не слажем се са свим шта ради садашњи председник, ал шта да радиш, нема идеални кандидат, осим Обаме наравно

Njanjo, videli smo i Obamu i Trampa i Bajdena kako izgleda njihovo predsednikovanje i što se tiče spoljne politike i ekonomije i svega, pa ko može neki sumarry sa tvoje strane, zbog čega je Obama bio super, super, super, Tramp pu, pu nedaotibog a Biden onako?


pa njanja clearly aludira na (nazovimo je tako) kulturnu poruku koju je slao Obama vs. poruke koju šalje Tramp..
podcjenjuješ važnost sentimenta..
vođa, kakav god da je, ipak mora da ujedini ili bar da ne razjedini a ne daj bože na krv i nož posvađa narod..
Tramp je u zavađanju bio šampion, još uvijek je, to vam sigurno nije u interesu..
sav onaj haos, protesti, paljenja, rušenja, blmovi, pa difandinzi, pa sejv džordžovi pa šesti januari jel bješe.. sve je to njegovo maslo..
čovjek je palikuća..
deda koliko god gurao takođe pogrešnu ds agendu deplorables ipak to ni izdaleka ne radi tako podrivački i temeljno.. možda ga ne cjeniš al ga ne mrziš..
Trampa ili obožavaju ili mrze.. takav čovjek ne treba da vodi državu..
dotle je stvar razjebao da je sada realno razgovarati o tome dal će u US da izbije građanski rat, ne znam gdje naletih na članak kako bi mogao i da se desi (nisam čitala, elaborira na temu dal bi države mogle da se samoorganizuju i traže otcepljenje i dal bi mogli da podignu vojsku)..
cjenim da bi..
možda ne zvaničnu vojsku al moglo bi svašta..
pa jbt..
ko normalan može da podržava tako nešto..
umjesto da probate na nađete middle ground pa kome oružje i biblija kome promjena pola vi bukvalno tonete u glupost vođeni ludakom koji je sve u životu vidio i probao pa se zajebava kao tipična matora laponija..
ništa gore od matorog muškarca koji je vidio uspjeh.. strašno.. a inače sam nedavno slušala neki njegov intervju iz ranih osamedesetih.. čovjek je bio vanredno lijep i elokventan i očigledno vrlo britke pameti..
al jbt osamdeset godina a risk lover.. ludak.. i ajde oko njega da se okupimo..
pa bolji je biljka u tom scenariu x puta, jedino što bi voljela da vidim još jednom Trampa jest da pokusate vi koji ga podržavate, shvatite koji ste volovi pa da i tu priču više jednom zatvorimo..
ne ne treba majmun u tenk
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:07 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

pa njanja clearly aludira na (nazovimo je tako) kulturnu poruku koju je slao Obama vs. poruke koju šalje Tramp..

Само пар речи о јавном наступу, односно форми.

Већинско мишљење је да су Обама (и Блер у УК) артикулисани и одлични говорници, па сам га и ја делила, односно делим.

Недавно, након Трампове победе у Северној Каролини, била сам у прилици да разговарам са неким ко се бави техникама говорништва и о томе доста зна. Чујем од те особе да је Обама истрениран да практикује тачно оно што оставља утисак на већину (Блер ditto), док је Трамп а natural по начину како држи пажњу слушалаца све време током дугог говора, каквв је баш тај из Северне Каролине, и како развија причу у причи, у причи, па се враћа на почетак. Човек одушевљен Трамповим говорничким талентом. :)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 11:40 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

evo da objasnim zašto je Obama dobar - prevashodno zato što je uradio nešto što je ljudima u ovom društvenom sistemu trebalo a to je zdravstveno osiguranje iliti Obama Care. e to osiguranje nisu mogli da sruše ni republikanci jer shvataju da je poppularno kod naroda. To je samo jedan primer a ima ih dosta. Da ne pričam o tome kako on zrači energijom lidera, onog pravog.
A tramp, njega neću da komentarišem jer ništa lepo nije uradio za ameriku, samo razdor. postavio sudije koji sad aktivno rade na tome da zabrane abortus, da zabrane medicinsku brigu, tretmane za razne grupe koje su samo 5% od stanovništva, Znači rade sve da unište bilo kakkvo pravo na slobodan život ženama i drugim ljudima. Muškarce ne diraju. E to je svirepost, to je nečovečnost, to je toliko okrutno da ja prosto ne mogu da shvatim zašto bi bilo koja žena glasala za njega, zašto bi bilo koji mladi čovek glasao za njega.
A Bajdena možete da pljujete koliko hočete al je on neuporedivo bolji izbor od trampa.

moj novi šef je bio Obamin policy advisor i znaš šta nam je rekao, ja sad uvodim no jerk policy ovde na poslu. Kaže prenosim ono što sam naučio od Obame, ako nisi čovek, neću te pored sebe niti u svoj tim. e sad samo da vidim dal sam ja za njega jerk ili ne
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:52 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

principessa_etrusca
pa njanja clearly aludira na (nazovimo je tako) kulturnu poruku koju je slao Obama vs. poruke koju šalje Tramp..

Само пар речи о јавном наступу, односно форми.

Већинско је мишљење да су Обама (и Блер у УК) артикулисани и одлични говорници, па сам и ја делила/делим то мишљење. Недавно, након Трампове победе у Северној Каролини, била сам у прилици да разговарам са неким ко се тиме бави и о техникама говорништва много зна. Чујем од те особе да је Обама истрениран и да практикује тачно оно што оставља утисак на већину (Блер ditto), док је Трамп natural по начину како држи пажњу слушалаца све време током дугог говора, каквв је баш тај из Северне Каролине, и како развија причу у причи, у причи, па се враћа на почетак. Човек одушевљен Трамповим говорничким талентом. :)


imaš na tu temu zanimljiv članak u FT
link
manje više ti kaže da obrazovani ljudi imaju bias prema dobrim govornicima (ali često lošim izvršiocima, nazovimo ih tako)..
te da su u politici često korisniji loši govorinici ali dobri pregovarači (primjer mu je i Biden)..

a imaš i ovaj
koji ti kaže da je Tramp htjeli mi to ili ne svakako star.. čak style icon.. ali ga to ipak ne čini efikasnim vođom države..

e to jest, mora ipak malo dublje da se zagrebe od tog "ala ovaj čovek lepo priča"
jovilim_e jovilim_e 14:08 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

principessa_etrusca
...

За међусобно ратумевање и коегзистенцију Јевреја и Арапа, више су урадили Данијел Баренбоим и Едвард Саид него иједан политичар са обе стране.
...

Uz dužan respekt ka tebi, ja smatram da nikakvog razumevanja između njih nema.
A da koegzistencija nije moguća.
Jedino rešenje je potpuno razdvajanje.
Koegzistencija koju pominješ, i ne samo ti, samo znači predah između dva čina međusobnog klanja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:05 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

A Bajdena možete da pljujete koliko hočete al je on neuporedivo bolji izbor od trampa.


Bajden je bio sasvim solidan predsednik, bez obzira na godine i vekove i eone koje je napunio, i navodnu senilnost koju mu zameraju i uprkos nepovoljnom odnosu snaga u Kongresu i Senatu. Kovid je rešen, inflacija smirena, ekonomija odlično funkcioniše, posla ima koliko hoćeš, para još više, povučena vojska iz Avganistana, popravio odnose sa saveznicima i partnerima, pomaže tamo gde treba, dobro, ovo sa Izraelom sada je vrlo upitno, ali izmudrijaće se i to. Pokušava da se dogovori nešto sa Kinezima, što je isto dobro. Rešio je i nekoliko manjih kriza koje smo ovde imali, sad da ne nabrajam, ali na primer ono sa graničnim prelazima u Teksasu.

Da ne pominjem da je odlaskom Trampa sa ulica, da ne kažem sa političke scene, nestala i čitava ona desničarska kukuljičarska gamad koja je izmilela ispod kamena kad je Tramp došao na vlast. A i običnog čoveka ovde je dosta manje blam kad predsednik zine da nešto kaže. Čak su i murkani dosta pažljiviji kad gnječe crnca, jer sad mogu da najebu zbog toga, mada bi morali malo da porade i na postupanju ka profesorkama feminističih nauka na kampusima.

Da pomenem i to da ako Bajden i izgubi izbore, što je vrlo malo verovatno, niko se ne boji da će kao Tramp onomad prvo da laže da je pokraden, pa da uzme da pujda narod na pobunu, a onda da naredi juriš na Kongres i belu kuću, sa sve onim q-onanon vračevima i sličnim dilejama koje sad moraju da odleže robiju, pa da rade community service i plate novčani kaznu, kao što i treba da bude.

Tako da ni ja ne vidim zašto ne bih opet glasao za Bajdena, pogotovu ako je alternativa opet Tramp. Mislim, neka, hvala.

edit: kad kažem "Bajden", mislim na njega i njegovu administraciju, koju samo treba uporediti sa Trampovom "administracijom". To bi bilo smešno da nam takve dijabole nisu četiri godine uređivale život, i to u doba jedne od najvećih svetskih kriza.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:25 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Tako da ni ja ne vidim zašto ne bih opet glasao za Bajdena, pogotovu ako je alternativa opet Tramp. Mislim, neka, hvala.


Pajiću ja sam tek juče skontala, za vreme Stephen Colbert show, da je rešeno da je tramp republikanski kandidat. Ja nisam znala, mislila sam da još se laktaju ko će. Kad ono. Tako da moramo izaći na izbore.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:27 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

njanja_de.manccini


Pajiću ja sam tek juče skontala, za vreme Stephen Colbert show, da je rešeno da je tramp republikanski kandidat. Ja nisam znala, mislila sam da još se laktaju ko će. Kad ono. Tako da moramo izaći na izbore.


Pa da, to je već završeno, mada ima šanse da Tramp ode u zatvor u međuvremenu, pa će onda kolege sa republikanske stranke valjda da iznedre nekog pristojnijeg kandidata za tu funkciju, mada je malo verovatno da imaju.

Prošli put pre nego što je Tramp izabran smo se dosta zajebavali ovde, mislili da nema šanse da ovaj pobedi ni u svom Apprentice show-u, a kamo li na predsedničkim izborima (ja sam čak i pare u opkladi izgubio ovde na blogu). Valjda smo nešto naučili od tada, ako nismo sve to zaboravili za vreme Bajdenovih zlatnih godina.


jovilim_e jovilim_e 17:29 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic
A Bajdena možete da pljujete koliko hočete al je on neuporedivo bolji izbor od trampa.


Bajden je bio sasvim solidan predsednik, bez obzira na godine i vekove i eone koje je napunio, i navodnu senilnost koju mu zameraju i uprkos nepovoljnom odnosu snaga u Kongresu i Senatu. Kovid je rešen, inflacija smirena, ekonomija odlično funkcioniše, posla ima koliko hoćeš, para još više, povučena vojska iz Avganistana, popravio odnose sa saveznicima i partnerima, pomaže tamo gde treba, dobro, ovo sa Izraelom sada je vrlo upitno, ali izmudrijaće se i to. Pokušava da se dogovori nešto sa Kinezima, što je isto dobro. Rešio je i nekoliko manjih kriza koje smo ovde imali, sad da ne nabrajam, ali na primer ono sa graničnim prelazima u Teksasu.

Da ne pominjem da je odlaskom Trampa sa ulica, da ne kažem sa političke scene, nestala i čitava ona desničarska kukuljičarska gamad koja je izmilela ispod kamena kad je Tramp došao na vlast. A i običnog čoveka ovde je dosta manje blam kad predsednik zine da nešto kaže. Čak su i murkani dosta pažljiviji kad gnječe crnca, jer sad mogu da najebu zbog toga, mada bi morali malo da porade i na postupanju ka profesorkama feminističih nauka na kampusima.

Da pomenem i to da ako Bajden i izgubi izbore, što je vrlo malo verovatno, niko se ne boji da će kao Tramp onomad prvo da laže da je pokraden, pa da uzme da pujda narod na pobunu, a onda da naredi juriš na Kongres i belu kuću, sa sve onim q-onanon vračevima i sličnim dilejama koje sad moraju da odleže robiju, pa da rade community service i plate novčani kaznu, kao što i treba da bude.

Tako da ni ja ne vidim zašto ne bih opet glasao za Bajdena, pogotovu ako je alternativa opet Tramp. Mislim, neka, hvala.

edit: kad kažem "Bajden", mislim na njega i njegovu administraciju, koju samo treba uporediti sa Trampovom "administracijom". To bi bilo smešno da nam takve dijabole nisu četiri godine uređivale život, i to u doba jedne od najvećih svetskih kriza.

Oooo, maj Gaš!
Navodna senilnost Bajdena?
Id u kurac!
jovilim_e jovilim_e 17:32 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic
njanja_de.manccini


Pajiću ja sam tek juče skontala, za vreme Stephen Colbert show, da je rešeno da je tramp republikanski kandidat. Ja nisam znala, mislila sam da još se laktaju ko će. Kad ono. Tako da moramo izaći na izbore.


Pa da, to je već završeno, mada ima šanse da Tramp ode u zatvor u međuvremenu, pa će onda kolege sa republikanske stranke valjda da iznedre nekog pristojnijeg kandidata za tu funkciju, mada je malo verovatno da imaju.

Prošli put pre nego što je Tramp izabran smo se dosta zajebavali ovde, mislili da nema šanse da ovaj pobedi ni u svom Apprentice show-u, a kamo li na predsedničkim izborima (ja sam čak i pare u opkladi izgubio ovde na blogu). Valjda smo nešto naučili od tada, ako nismo sve to zaboravili za vreme Bajdenovih zlatnih godina.



Nije valjda tolika panika u redovima tzv. demokrata od Trampa da su se toliko usrali da ne smeju da izađu na izbore protiv njega.
Mada, ima razloga za strah.
Toliko govana nikada nije bilo u američkoj administraciji.
Pola toga Trump treba da pohapsi čim pobedi na izborima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:34 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Nije valjda tolika panika u redovima tzv. demokrata od Trampa da su se toliko usrali da ne smeju da izađu na izbore protiv njega.
Mada, ima razloga za strah.
Toliko govana nikada nije bilo u američkoj administraciji.
Pola toga Trump treba da pohapsi čim pobedi na izborima.


Tako je, Čarli, reci im!
jovilim_e jovilim_e 18:50 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

srdjan.pajic
Nije valjda tolika panika u redovima tzv. demokrata od Trampa da su se toliko usrali da ne smeju da izađu na izbore protiv njega.
Mada, ima razloga za strah.
Toliko govana nikada nije bilo u američkoj administraciji.
Pola toga Trump treba da pohapsi čim pobedi na izborima.


Tako je, Čarli, reci im!

Normalno!
Ko će ako ne ja?!
Nećeš valjda ti?
Ja tebe razumem, ti moraš da budeš na liniji.
Tvoja dužnost je, kao i svakog novoAmerikanca, da budeš uz zvanične institucije.
Nisi ti kao naš Bene da smeš da pišaš uz vetar.
A, uostalom, boli te kitonijus.
Bitno je da kamara dolara raste, da možeš u njima da plivaš kao Baja Patak.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:59 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Nisi ti kao naš Bene da smeš da pišaš uz vetar.


Da li si siguran da znaš u kom smeru vetar tačno duva i ko mokri uz a ko niz vetar?

Bene sme da piša uz vetar, mada je to precisnije okarakterisati kao "kukuljičarsko kenjanje", samo ovde na blogu. Vidiš da ni na obične demonstracije za podršku palestinske stvari ne sme da izađe i da podrži policiju dok apsi i mlati demonstrante i ove profesorke beskorisnih nauka.

A ja sam se kao novoAmerikanac istakao za medalju u nepodršci Trampu, kad je on bio "zvanična institucija". I uživo, a pogotovu ovde na blogu. Mislim, ako već tražiš ordenje na uvid.



bene_geserit bene_geserit 19:18 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

evo da objasnim zašto je Obama dobar - prevashodno zato što je uradio nešto što je ljudima u ovom društvenom sistemu trebalo a to je zdravstveno osiguranje iliti Obama Care. e to osiguranje nisu mogli da sruše ni republikanci jer shvataju da je poppularno kod naroda. To je samo jedan primer a ima ih dosta. Da ne pričam o tome kako on zrači energijom lidera, onog pravog.
A tramp, njega neću da komentarišem jer ništa lepo nije uradio za ameriku, samo razdor. postavio sudije koji sad aktivno rade na tome da zabrane abortus, da zabrane medicinsku brigu, tretmane za razne grupe koje su samo 5% od stanovništva, Znači rade sve da unište bilo kakkvo pravo na slobodan život ženama i drugim ljudima. Muškarce ne diraju. E to je svirepost, to je nečovečnost,

Obama Care je za neke dobar, za neke loš (recimo za mog brata koji radi kao self-employed je bio dobar jer nije više imao problem da se osigura, za mene je bio loš jer je posle toga pao kvalitet medicinske usluge, povećao se deductible i čekanje), a nije uradio ništa da popravi fundamentalan problem - a to je cena medicinskih usluga i lekova u SAD koja je 2-3 puta veća nego bilo gde u svetu, bukvalno će cela država da bankrotira zbog toga ako se ovako nastavi.
Nema tih primera dosta, nego je to jedan jedini, ako ih ima dosta izvoli nabroj ih nego nema ništa.
Zrači energijom lidera je tvoj lični utisak i nije relevantan.

Ako si uopšte pratila Trampov stav o abortusu, tražio je od GOP-a da se time ne bave jer im to smanjuje šansu da pobede na izborima. Ali pošto tu treba izbalansirati sve i svašta, a Trampova podrška u GOPu je tu i tamo, svelo se na to da se zalažu da bude na nivou state-a. Inače cela tema sa abortusom je lažna na ne znam koji stepen, bukvalno da skupiš sve nas ovde na blogu svi bi imali isti stav o tome, da abortus treba da se dozvoli u toku prva 3-4 meseca, posle toga samo u izuzetnim slučajevima (u koje ne spada da mama ima probleme u glavi), i za to bi bilo i 90% stanovništva u SAD. Politizaciju teme abortusa su napravile demokrate sa svojim abortus do kraja trudnoće stavom (koja se upražnjava u nekih 10-tak država), što je potpuno nenormalno, ubijaju bebe koje bi preživele da ih samo izvuku u velikom procentu, abortusa u trećem trimestru ima preko 10.000 godišnje. Valjda i te bebe imaju prava da ih ne ubiju a ne samo žene prava na abortus. Inače stav o abortusu nije uopšte podeljen po GOP DP liniji.

Tramp je uradio svašta lepo za SAD, evo spasao je direktno moju firmu da je ne prodaju i rasparčaju, što se tiče ekonomije smešno je i komentarisati koliko je bolji od ovih što samo znaju da lažiraju izveštaje o broju zaposlenih i da pumpaju budžet da bi imali kontrolu nad što više para, nije napao ni jednu zemlju za razliku od tvog energetskog lidera koji zrači koji je razvalio Libiju i Siriju iz čista mira, držao je ilegalnu imigraciju na koliko toliko razumnom nivou bez obzira na obstrukcije od DP-a i dobrog dela GOP-a (pogledaj samo koliko se uvećala pod Bajdenom), borio se koliko je bilo moguće protiv diskriminacije nad belcima koja poprima zabrinjavajuće razmere.
A da nije absolutno ništa uradio bio bi 100 puta bolji od Obame ili Bajdena koji samo štetu prave.

A taj tvoj šef, koji uvodi političku korektnost na radnom mestu bi trebao da bude otpušten jer takve diskriminacije nisu dozvoljene zakonom.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:22 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

borio se koliko je bilo moguće protiv diskriminacije nad belcima koja poprima zabrinjavajuće razmere.


bene_geserit bene_geserit 19:28 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Bajden je bio sasvim solidan predsednik, bez obzira na godine i vekove i eone koje je napunio, i navodnu senilnost koju mu zameraju i uprkos nepovoljnom odnosu snaga u Kongresu i Senatu. Kovid je rešen, inflacija smirena, ekonomija odlično funkcioniše, posla ima koliko hoćeš, para još više, povučena vojska iz Avganistana, popravio odnose sa saveznicima i partnerima, pomaže tamo gde treba

Navodna senilnost, very funny.
Kovid je rešen, pa ako je rešen zbog čega je budžet koji se usled kovida povećao sa 4 na 6 trilona ostao na 6 i još predlaže da ode na 7 (uz nenormalan deficit)?
Inflacija nije smirena ne lupaj.
Ekonomija je odlična samo u tim lažnim izveštajima.
Povučena je vojska iz Avganistana jer je Tramp to ugovorio, a Biden uradio egzekuciju na najidiotskiji način zabaleže u istoriji, kako te nije sramota da to uopšte pominješ?
"Pomaže tamo gde treba", misliš finansira proxy rat u Ukrajini da se Sloveni, koihjebe, tamane međusobno, pošto je pre toga napujdao Ukrajince, i finansira Izraleski genocid u gazi, baš lepo pravi nas saučesnicima u tako nečem iz čista mira.
Rešio je krize sa graničnim prelazima, e to je tek funny, pogledaj broj ilegalnih imigranata koliko se povećao za vreme Bajdena, pravi nerešivu krizu celoj zemlji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:28 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

njanja_de.manccini
borio se koliko je bilo moguće protiv diskriminacije nad belcima koja poprima zabrinjavajuće razmere.




Smej se, njanjo, ali mi ovde na blogu godinama već živimo sa tim benetovim izlivima.

Ali nema veze, smešnije mu je ono "nindža krnjača" što mi je zalepio, i sam sam se smejao tome pola sata, kako se lepo setio.

bene_geserit bene_geserit 19:31 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Tramp je u zavađanju bio šampion, još uvijek je, to vam sigurno nije u interesu..
sav onaj haos, protesti, paljenja, rušenja, blmovi, pa difandinzi, pa sejv džordžovi pa šesti januari jel bješe.. sve je to njegovo maslo..
čovjek je palikuća.

Dobro bre Tadejus, kako si proglasila BLM proteste za "Trampovo maslo"?
Ajd molim te obrazloži ako ikako možeš, baš me interesuje kako su ti se to sklopke prespojile da to tvrdiš.
bene_geserit bene_geserit 19:38 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Ja nisam znala, mislila sam da još se laktaju ko će. Kad ono. Tako da moramo izaći na izbore.

Kako ti to pomiriš kod sebe u glavi?
Sa jedne strane podržavaš studentske proteste protiv Izraela, sad druge strane glasaš za partiju i administraciju koja finansira Izraleski genocid u Gazi.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:39 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

Da ne pričam o tome kako on zrači energijom lidera, onog pravog.




Kao Slobadan Milosevic onomad.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:47 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA


**Palestinci su izbeglička grupa koja je dobila više nego 100 puta više donacija od bilo koje druge izbegličke grupe na svetu; kada dolaze u Vašington na sastanak premijer Netanjahu - lider jedne od najdinamičnijih ekonomija na svetu - dolazi redovnim letom, dok Abas doktor Mahmut, sovjetski doktor sa doktorskom tezom kako su Jevreji sami organizovali Holokaust, leti privatnim avionom vrednim 60 miliona dolara.
Kada izvadi cigaru dotrčava sluga da mu pripali kao da je kralj a ne predstavnik siromašne izbegličke grupacije.


ovaj biser sam propustio. za emiliju je obicno dovoljan bogdanov, ali ovo zavredjuje poseban odgovor.

ne, brate, sestro, palestinci u gazi i na zapadnoj obali sasvim sigurno nisu izbeglice


njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:02 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA


bene_geserit
Ja nisam znala, mislila sam da još se laktaju ko će. Kad ono. Tako da moramo izaći na izbore.

Kako ti to pomiriš kod sebe u glavi?
Sa jedne strane podržavaš studentske proteste protiv Izraela, sad druge strane glasaš za partiju i administraciju koja finansira Izraleski genocid u Gazi.


ја сам рекла да подржавам студенте у њиховом праву да протестријау против било које неправде. изреал нисам поменула. а чак и да сам рекла то што си ти схватио, врло је просто, трамп не заслужује да буде председник. разлоге не планирам да набрајам јер не верујм да ћеш да схватиш, већ ћеш да окренеш на анегдотал евиденс што кажу амери како би поткрепио своје тврдње.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:03 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA


dragosevacsutra
Da ne pričam o tome kako on zrači energijom lidera, onog pravog.




Kao Slobadan Milosevic onomad.

Niko kao Sloba, daj ne zezaj!
bene_geserit bene_geserit 20:07 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

подржавам студенте у њиховом праву да протестријау против било које неправде. изреал нисам поменула

Ja podržavam svakog da protestvuje na zakonit način zbog čega god želi
a ove što protestvuju nezakonito i ometaju rad fakulteta treba pohapsiti, zakonski procesuirati i sa fakulteta izbaciti sve lepo po zakonu i fakultetskim pravilima
bene_geserit bene_geserit 20:57 02.05.2024

Re: Protesters are spreading throughout USA

трамп не заслужује да буде председник. разлоге не планирам да набрајам јер не верујм да ћеш да схватиш, већ ћеш да окренеш на анегдотал евиденс

Znači ti ne glasaš za nego protiv, OK to je legitimno.
A da razloge ne umeš da navedeš to sam video kad si objašavala kako Obama zrači energijom kao pravi lider i uradio je dosta al te mrzi da nabrajaš, kako to kod vas kad je Obama u pitanju sve počne i završi se tim Omabacare-om.
Glasaš emocijama oblikovanim msm propagandom a logike nigde.
Jedino što si sa zakašnjenjem od koju deceniju ukapirala da msm-ovi lažu, sad na ovom primeru sa Gazom i protestima, OK, bolje ikad nego nikad.

Nego nije mi jasna jedna stvar, uporno glasate i navijate za globaliste.
I onda se nešto žalite kako američka imperija pravi sranja po svetu, kao da je bilo šta drugo moguće.
A kad je izbor između struja koje su za scale-down imperije i gledanje svog posla (Trampova) i globalističke rušimo i razjebavamo zemlje okolo (DP + deo GOP-a), onda vazda glasate za globaliste.
Pa kad već glasate za njih, šta sad sernjate, own it (ovako ko Pajić).
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 12:03 28.04.2024

3:1

него изгубише Нагетси једну. срамота. мислим да сам ја крива јер их нисам гледала.
мислила сам да ће да ради метла за 4:0 па сам отишла у позориште.

bene_geserit bene_geserit 22:44 29.04.2024

Re: 3:1

него изгубише Нагетси једну. срамота. мислим да сам ја крива јер их нисам гледала.
мислила сам да ће да ради метла за 4:0 па сам отишла у позориште.

Murray je questionable danas (left calf sprain), ne bi valjalo da se serija razvuče.
Minesota je jako, jako opasna, a Denver nema dužinu kao prošle godine.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 11:04 30.04.2024

Re: 3:1

готово је! Нагетси иду даље. Е сад што је. Минесота добра то ћемо да бринемо за који дан

bene_geserit bene_geserit 19:58 30.04.2024

Re: 3:1

Минесота добра то ћемо да бринемо за који дан

Nisam optimista ni malo protiv Minesote.
Imaju dužinu a Denver nema, visoki su i jaki, igraju fizički a u plej-ofu se toleriše grublja igra, a uz to su i mladi pa ne možeš da ih dobiješ na tempo kao ove timove sa matorim igračima.
Uz to su imali u više odmora, ovaj prvi meč će da bude vrlo problematičan.
Jokić deluje izmoreno, Murray vuče neku povredu.

Minesota nije bila u plej ofu otkad mi se rodila ćerka (koja je student druga godina), ali ove godine su im se kockice složile baš lepo, mogu da odu all the way.
jovilim_e jovilim_e 10:28 01.05.2024

Re: 3:1

bene_geserit
него изгубише Нагетси једну. срамота. мислим да сам ја крива јер их нисам гледала.
мислила сам да ће да ради метла за 4:0 па сам отишла у позориште.

Murray je questionable danas (left calf sprain), ne bi valjalo da se serija razvuče.
Minesota je jako, jako opasna, a Denver nema dužinu kao prošle godine.

Kako nema dužinu?
A šta su Nadži, Votson, Kristian Braun, Džekson, Holidej, Gilespi, Džordan ... i još onih nekoliko.
Da zaključim, Denver je ove sezone jači nego prošle.
jovilim_e jovilim_e 10:32 01.05.2024

Re: 3:1

bene_geserit
Минесота добра то ћемо да бринемо за који дан

Nisam optimista ni malo protiv Minesote.
Imaju dužinu a Denver nema, visoki su i jaki, igraju fizički a u plej-ofu se toleriše grublja igra, a uz to su i mladi pa ne možeš da ih dobiješ na tempo kao ove timove sa matorim igračima.
Uz to su imali u više odmora, ovaj prvi meč će da bude vrlo problematičan.
Jokić deluje izmoreno, Murray vuče neku povredu.

Minesota nije bila u plej ofu otkad mi se rodila ćerka (koja je student druga godina), ali ove godine su im se kockice složile baš lepo, mogu da odu all the way.

Šta to znači da Denver ne igra fizički - od Jokića se odbijaju kao od zida - kada krene guzicom ili ramenom ka košu, ne postoji centar koji može da ga odgura, Gordon razgrće dvojicu protivnika i zakucava iz mesta, Marej zakucava preko Lebrona Džejmsa ... trebaš li još neki fizičkiji dokaz.
Votson lupa banane vrhunskim igračima kao Vučić onom detetu od 10 godina.
Reći da Denver ne igra i fizički je smešno.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:05 01.05.2024

Maksuz selam za one kojima

današnji datum nešto znači.
Ostalima klimoglav.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana