Sport| Zabava| Život

Razonoda

njanja_de.manccini RSS / 26.04.2024. u 16:44

На страну све ружне вести из света, почевши од блиског истока, па вести из ју ес оф еј (хапсе и малтретирају студенте и професоре по разним универзитетским кампусима, да не помињем изборе, итд), па избори у македонији, па све друго, овај НБА плеј оф је много смешан и дође ми баш добро као лек за смирење. Утакмице између Нагетса и Лејкерса и Селтикс против Мајамија су комедија. Лејкерси су ужас, све им је судија крив. А Селтикси као да се упишке кад год им налете Мајами Хит у плеј оф-у.

Ја навијам за западно финале између Нагетса и Маверикса а на истоку Никс против Мајамија.

То што има наших играча у 3 од ова четири тима нема никакве везе.

Напред Нагетси!

 

 

 locker-1-.jpg

 



Komentari (257)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

jovan117 jovan117 14:33 01.05.2024

Pravopis

Jezičke nedoumice: kako se piše
Spiridon Spiridon 09:01 02.05.2024

.

Duge diskusije uvek zamute pricu i fokus sa glavnog problema se izgubi.

Evo jednog klinca koji deluje da zna sta prica.

Ako ne zelite da pogledate video do kraje, nemojte ni zapocinjati. Traje 10 min.



kamilo_emericki kamilo_emericki 09:49 02.05.2024

Re: .

Spiridon
Duge diskusije uvek zamute pricu i fokus sa glavnog problema se izgubi.

Evo jednog klinca koji deluje da zna sta prica.

Ako ne zelite da pogledate video do kraje, nemojte ni zapocinjati. Traje 10 min.




Koliko god mislili da imamo izgrađen stav, da nam nije toliko važno šta drugi, naročito nama nepoznati, misle o našem stavu, prijatno je čuti i vidjeti da ima još ljudi koji dijele naše stavove.
Sviđa mi se kako ovaj dječak rezonuje.
Spiridon Spiridon 10:06 02.05.2024

Re: .

Koliko god mislili da imamo izgrađen stav, da nam nije toliko važno šta drugi, naročito nama nepoznati, misle o našem stavu, prijatno je čuti i vidjeti da ima još ljudi koji dijele naše stavove.
Sviđa mi se kako ovaj dječak rezonuje.


kamilo, ja sam svestan koliko nista ne znam o zivotu i mislim da me to ipak stavlja u kategoriju "pametnijih" od ovih koji sve znaju. Mene srce boli zbog ove dece koja protestvuju i koju policija tuce i huligani sa bejzbol palicama (nema razlike izmedju nas devedesetih i njih sada). Ako pogledas bolje videces uglavnom devojcice u redovima pobunjenih studenata. Pogledaj kako ih napadaju, kao hijene.

Ja svome obrazovanju ne verujem jer se ono konstantno menja ali mome srcu moram da verujem.
bene_geserit bene_geserit 10:25 02.05.2024

Re: .

Ćerka mi studira trenutno na UCLA-u.
Predavanja im otkazuju ili prebacuju na online, u domu ne mogu da spavaju noću od buke zbog protesta, protestanti su blokirali ulaze u taj najveći amfiteatar, biblioteku, itd.
Svi protestanti koje moja ćerka zna su muslimani.
Na žalost Kalifornija pa umesto da urade slično kao na par drugih normalnijih mesta, da bace suzavac i rasteraju bagru i isključe ih sa fakulteta, ovde im donose hranu i vodu i to hranu da bude gluten i nut free pošto su jelte protestanti tako zahtevali.

Ova retardirana Bajdenova vlast prvo šalje pare Izraelu a onda hoće da primi izbeglice iz Gaze, standardno globalističko "Invade the World, Invite the World" sranje, ne znaš šta je gore i gluplje, vojno pomaganje i finansiranje izraelskog genocida nad Palestincima ili dovođenje palestinskih izbeglica koje ne možeš ni bezbednosno da proveriš i ne znaš koliko tu ima terorističkih pretnji i koji će posebno da vole neke etnicitete u SAD posle ovih skorašnjih događaja.
bene_geserit bene_geserit 10:32 02.05.2024

Re: .

Mene srce boli zbog ove dece koja protestvuju i koju policija tuce i huligani sa bejzbol palicama

Da da, ako veruješ propagandi.

I ti protesti u vreme rata u Vijetnamu su bili tipa nemojte nas da šaljete u rat, jednom kad su ukinuli obaveznu regrutaciju, onda je bilo OK što su SAD nastavile da vode ratove okolo, toliko o iskrenosti tih protesta.
A ovo sad nije protest protiv rata generalno već pro-palestinski anti-izraelski protest. Da je situacija obrnuta, tj. da muslimane rade to Jevrejima pogađaj da li bi iko od ovih bio na protestu, ne bi niko.
Spiridon Spiridon 10:35 02.05.2024

Re: .

Ćerka mi studira trenutno na UCLA-u.
Predavanja im otkazuju ili prebacuju na online, u domu ne mogu da spavaju noću od buke zbog protesta, protestanti su blokirali ulaze u taj najveći amfiteatar, biblioteku, itd.


Po meni su tvoji komentari od svih ovih najiritantniji. Oni nisu ideoloski obojeni vec zrače ličnim sebičlukom.

Majstore, dok vlada zemlje koju si izabrao da ziviš bude finansirala i pomagala etničko čišćenje, tvoja ćerka neće moći da ide na predavanja. I moraš da budeš bogu zahvalan zbog toga jer deca nekih drugih ljudi (da, da i muslimani su ljudi, zamisli) umiru svaki dan jer ih Izraelci trebe kao bubašvabe.

Ja kapiram da tvoj matematicki mozak to ne moze da procesuira pa ti u nastavku šaljem sta je na ovu temu imao da kaže tvorac remek dela "Istorija Zapadne Filozofije" nobelovac, filozof i matematicar Bertrand Russell.

pocinje na 4:50



a evo ti malo i Nelsona Mendele koji ne sluzi samo da se na konkursu za Mis Sveta ucesnice hvale kako je on njihov uzor.


angie01 angie01 11:01 02.05.2024

Re: .

Ćerka mi studira trenutno na UCLA-u.
Predavanja im otkazuju ili prebacuju na online, u domu ne mogu da spavaju noću od buke zbog protesta, protestanti su blokirali ulaze u taj najveći amfiteatar, biblioteku, itd.
Svi protestanti koje moja ćerka zna su muslimani.


nisam htela da se ukljucim, al ovo je jedan od odvratnijih komentara ikada napisanih na ovom mestu, od onolike konkurecncije,...ono, nevezano za ideolosku zatuplejnost,...nego ljudski nema nikakvog smisla, barem da ne uplices serku u ovkve bedastoce.
predatortz predatortz 11:24 02.05.2024

Re: .

Svi protestanti koje moja ćerka zna su muslimani.


Verujem da je tako.
Ali postavljam jedno sasvim ljudsko pitanje:

Šta drugo treba da rade ti studenti, muslimani, dok njihova zemlja, a Amerima to jeste, saučestvuje u zločinu u Gazi?

Ja ih, kao čovek, razumem.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:40 02.05.2024

Re: .

predatortz
Svi protestanti koje moja ćerka zna su muslimani.


Verujem da je tako.
Ali postavljam jedno sasvim ljudsko pitanje:

Šta drugo treba da rade ti studenti, muslimani, dok njihova zemlja, a Amerima to jeste, saučestvuje u zločinu u Gazi?

Ja ih, kao čovek, razumem.



kao i uvijek ljudi se ne informišu nego emotivno a često i haotično opredjeljuju za i protiv..
ne hapse ih što protestuju..
hapse ih što upadaju u zgrade fakulteta i sprečavaju nastavu..
naravno da je pitanje i političko.. naravno da su oni eskalirali proteste do destruktivnog nivoa jer su mirne proteste već držali a promjenilo se nije ništa.. naravno da nije svejedno ni to što nije jasno dal protestanti ptestuju samo da bi zaustavili pokolj ili ima i simpatije prema ciljevima (a pogotovo sredstvima) Hamasa i sličnih organizacija..
e to jest nisu jednostavna pitanja..
al da može da se dozvoli da protestanti, pa bili studenti, hipici, zeleni ili teroristi ipak ne mogu da se puste da trajno zaustave život zajednice (pa bilo fakulteta, transporta ili čega trećeg)..


that said ja destruktivne proteste ne podržavam..
kapiram poruku da mirni ne rade radnju.. jeste.. al upitno mi je rade li desturktivni a prosto destrukcija kao ideja meni ne leži pa ako moram da se opredjelim rekla bih neka hvala.. al mi je ok i da se ne opredjeliš ako vidiš da ta stvar jednostvno nije crno bijela
predatortz predatortz 11:49 02.05.2024

Re: .

hapse ih što upadaju u zgrade fakulteta i sprečavaju nastavu..


Oni prekidaju nastavu jer njihova vlada saučestvuje u prekidanju života u Gazi.

Mislim da tamo pristalica Hamasa nema, a kako izvodite zaključke može vam pasti na pamet da sam i ja, koji sam četiri godine ratovao protiv islamista, pristalica Hamasa.

angie01 angie01 11:50 02.05.2024

Re: .

kao i uvijek ljudi se ne informišu nego emotivno a često i haotično opredjeljuju za i protiv..
ne hapse ih što protestuju..
hapse ih što upadaju u zgrade fakulteta i sprečavaju nastavu..





a da se ti informises, kao sto nudis drugima, da se obicno protesti studenata tako odvijaju-ulaskom na fakultet i blokadaom nastave,...jer dugacije niko ne bi ni obratio paznju na setace.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 12:21 02.05.2024

Re: .

uopšte mi nije jasno što se neki od vas bune što sudenti protestuju. ako neki od nas matorih ne možemo/nećemo bar pustite decu da to rade. i nije tačno da samo ljudi specifične veroispovesti učestvuju u protestima.

i da, obaveštavaju nas o tome. Chronicle of Higher Education na primer priča samo o tome.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:25 02.05.2024

Re: .

njanja_de.manccini
uopšte mi nije jasno što se neki od vas bune što sudenti protestuju. ako neki od nas matorih ne možemo/nećemo bar pustite decu da to rade. i nije tačno da samo ljudi specifične veroispovesti učestvuju u protestima.

i da, obaveštavaju nas o tome. Chronicle of Higher Education na primer priča samo o tome.


a dokle treba da ih se pusti?

ako zakon kaže da moraš da najaviš protest i da ga praviš na za to predviđenom prostoru a ti to ne radiš.. kad to postaje problem zbog koga treba da se pozove policija?
dal je problem ako protestuješ na travnjaku fakulteta a nemaš za to dozvolu?
dal je problem ako tamo postaviš i šator i tu prenoćiš?
dal je problem kad uđeš i u zgradu fakulteta i sad postaviš šator u samoj zgradi?
dal je problem ako onda počneš i da praviš buku?
dal je problem kad krenete da se tučete protestanti i antiprotestanti?
do kog moemnta bi ti tu stvar ignorisala da si ti taj nekakav dekan fakulteta?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 12:43 02.05.2024

Re: .

newimprovedtadejus
njanja_de.manccini
uopšte mi nije jasno što se neki od vas bune što sudenti protestuju. ako neki od nas matorih ne možemo/nećemo bar pustite decu da to rade. i nije tačno da samo ljudi specifične veroispovesti učestvuju u protestima.

i da, obaveštavaju nas o tome. Chronicle of Higher Education na primer priča samo o tome.


a dokle treba da ih se pusti?

ako zakon kaže da moraš da najaviš protest i da ga praviš na za to predviđenom prostoru a ti to ne radiš.. kad to postaje problem zbog koga treba da se pozove policija?
dal je problem ako protestuješ na travnjaku fakulteta a nemaš za to dozvolu?
dal je problem ako tamo postaviš i šator i tu prenoćiš?
dal je problem kad uđeš i u zgradu fakulteta i sad postaviš šator u samoj zgradi?
dal je problem ako onda počneš i da praviš buku?
dal je problem kad krenete da se tučete protestanti i antiprotestanti?
do kog moemnta bi ti tu stvar ignorisala da si ti taj nekakav dekan fakulteta?


U USA na družavnim univerzitetima svi protesti su dozvoljeni jer su zaštićeni prvim amandmanom o slobodi govora. Na privatnim nisu zaštićeni al u principu se i oni vode prvim amandmanom. Napolju mogu da rade šta hoće, normalno u granicama da ne maltretiraju ostatak sveta. Jedino nisu dozvoljeni protesti unutar zgrada jer to već narušava rad. Studenti bi mogli da se uhapse i zbog civil and criminal trespassing jer ti ulaziš u privatnu zgradu i narušavaš red.
Jedan anonimni student koji je Jevrejin je tužio Columbia University zbog toga što ti protesti, su izvor non stop uznemiravanjima u koje spada guranje, psovanje, i slično verbalno i fizičko nasilje.
Spiridon Spiridon 12:45 02.05.2024

Re: .

Mislim da tamo pristalica Hamasa nema, a kako izvodite zaključke može vam pasti na pamet da sam i ja, koji sam četiri godine ratovao protiv islamista, pristalica Hamasa.


nacrtao si sve ovim komentarom. Ja u ratu nisam ucestvovao ali mi je ova misao (argument) neoboriv.


Ljudskost ispred svega bre!!!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 12:50 02.05.2024

Re: .

Spiridon Spiridon 12:50 02.05.2024

Re: .

uopšte mi nije jasno što se neki od vas bune što sudenti protestuju. ako neki od nas matorih ne možemo/nećemo bar pustite decu da to rade. i nije tačno da samo ljudi specifične veroispovesti učestvuju u protestima.


ja sam juce gledao jednog decaka, studenta Izraelca koji protestvuje sa svojim drugarima i prica kako ih maltretiraju i kako dolaze maskirani, nabildovani sa bejzbolkama da ih tuku (pored redovnih batina od policije). Jebo me ovako matorog i izdrkanog ali su mi suze isle kao malom detetu.

Svim srcem uz to decu. Okean bih preleteo da budem sa njima. Ja sam ljubomoran da njih sto ne mogu da budem sa njima. Bolje mene da biju nego onu devojcicu sa srcem lavice.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:51 02.05.2024

Re: .

njanja_de.manccini

U USA na družavnim univerzitetima svi protesti su dozvoljeni jer su zaštićeni prvim amandmanom o slobodi govora. Na privatnim nisu zaštićeni al u principu se i oni vode prvim amandmanom. Napolju mogu da rade šta hoće, normalno u granicama da ne maltretiraju ostatak sveta. Jedino nisu dozvoljeni protesti unutar zgrada jer to već narušava rad. Studenti bi mogli da se uhapse i zbog civil and criminal trespassing jer ti ulaziš u privatnu zgradu i narušavaš red.
Jedan anonimni student koji je Jevrejin je tužio Columbia University zbog toga što ti protesti, su izvor non stop uznemiravanjima u koje spada guranje, psovanje, i slično verbalno i fizičko nasilje.


sklona sam da vjerujem da su u početku bili mirni ali očigledno više nisu..
to je takav nivo buke da ne možeš da vjeruješ.. pa valjda je jasno da ako si dekan na tom fakultetu ne možeš da zaključaš kancelariju i odeš kući..
nema smisla..
sad dal policijja mora da bude brutalna.. to jeste drugo pitanje.. možda drugačije i ne umiju..
al ako pustiš snimke sa tih protesta, recimo baš taj UCLA od juče.. pa ne možeš to da puštaš da ti se dešava na fakultetu.. bukvalno besimsleno..
ja se nadam da će to ipak nekako da se razrješi, slažem se da treba pritisak održavati pa i eskalirati, al (ponavljam se) destrukciju ne podržavam..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:53 02.05.2024

Re: .

Spiridon
uopšte mi nije jasno što se neki od vas bune što sudenti protestuju. ako neki od nas matorih ne možemo/nećemo bar pustite decu da to rade. i nije tačno da samo ljudi specifične veroispovesti učestvuju u protestima.


ja sam juce gledao jednog decaka, studenta Izraelca koji protestvuje sa svojim drugarima i prica kako ih maltretiraju i kako dolaze maskirani, nabildovani sa bejzbolkama da ih tuku. Jebo me ovako matorog i izdrkanog ali su mi suze isle kao malom detetu.

Svim srcem uz to decu. Okean bih preleteo da budem sa njima. Ja sam ljubomoran da njih sto ne mogu da budem sa njima. Bolje mene da biju nego onu devojcicu sa srcem lavice.


a žal za mlados..
baš sebi pripisivati nekakave moralne superlative zbog toga.. ne znam
angie01 angie01 12:59 02.05.2024

Re: .

uopšte mi nije jasno što se neki od vas bune što sudenti protestuju. ako neki od nas matorih ne možemo/nećemo bar pustite decu da to rade. i nije tačno da samo ljudi specifične veroispovesti učestvuju u protestima.


upravo,...i ne samo to, nego neko nadobdno trazenje "redaimira"...pa hebote, zbog cega su protesti oragiznovani!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:03 02.05.2024

Re: .

Svim srcem uz to decu. Okean bih preleteo da budem sa njima. Ja sam ljubomoran da njih sto ne mogu da budem sa njima. Bolje mene da biju nego onu devojcicu sa srcem lavice.


Htela bih al ne mogu a u razloge ne ulazim.

Jedino znam da nema ništa loše da se protestuje protiv bilo kakve nepravde. Protesti iz 1968 godine su sad i ovekovečeni jednim projektom koji smo radili na Columbia University 2018 godine, povodom 50 godišnjice.

1968: The Global Revolutions
Spiridon Spiridon 13:04 02.05.2024

Re: .

njanja_de.manccini
uopšte mi nije jasno što se neki od vas bune što sudenti protestuju. ako neki od nas matorih ne možemo/nećemo bar pustite decu da to rade. i nije tačno da samo ljudi specifične veroispovesti učestvuju u protestima.

i da, obaveštavaju nas o tome. Chronicle of Higher Education na primer priča samo o tome.


naravno da studenti nisu samo muslimani ali pomisli samo kakva je ideologija iza toga kada se to uopste koristi kao argument da bi se ta deca tukla. To je duplo zlo.

Hvala bogu da imate alternativne izvore informisanja. Bila bi steta da sa svom ovom tehnologijom danas, ljudi formiraju svoje misljenje gledajuci CNN i slicno djubre.
Spiridon Spiridon 13:11 02.05.2024

Re: .

Jedino znam da nema ništa loše da se protestuje protiv bilo kakve nepravde. Protesti iz 1968 godine su sad i ovekovečeni jednim projektom koji smo radili na Columbia University 2018 godine, povodom 50 godišnjice.


Pa naravno, Njanja. Ja volim Ameriku zato što je u stanju da iznedri ovakvu generaciju koja je sposobna da pokrene ovakav protest. Ja ih slušam kako pričaju, pa to su pčelice, pametnice samo takve. Užasno sam emotivan kada su klinci u pitanju. Izvinjavam se svima. Sve mnogo podseća na proteste iz 1968. Budite srećni što se jedan prelep istorijski događaj dešava ispred vaših očiju i podržite ih maksimalno.

Sve bih dao da provedem samo jedan dan sa njima u kampu ispred fakulteta. Gitaru bih obavezno poneo =)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:13 02.05.2024

Re: .

Spiridon
njanja_de.manccini
uopšte mi nije jasno što se neki od vas bune što sudenti protestuju. ako neki od nas matorih ne možemo/nećemo bar pustite decu da to rade. i nije tačno da samo ljudi specifične veroispovesti učestvuju u protestima.

i da, obaveštavaju nas o tome. Chronicle of Higher Education na primer priča samo o tome.


naravno da studenti nisu samo muslimani ali pomisli samo kakva je ideologija iza toga kada se to uopste koristi kao argument da bi se ta deca tukla. To je duplo zlo.

Hvala bogu da imate alternativne izvore informisanja. Bila bi steta da sa svom ovom tehnologijom danas, ljudi formiraju svoje misljenje gledajuci CNN i slicno djubre.


Ja ne gledam vesti jer nemam TV pretplatu i to namerno, niti pa čitam vesti. Svi su otišli do đavola uključujući i New York Times (i to odavno) i Washinton Post. CNN i svi slični, nikad nisam ni čitala jer me je uvek u principu nerviralo što nikad nisu imali ništa lepo da kažu već je fokus bio na ono najluđe, najružnije među nama kao da namerno hoće da nas ubede da nema ničeg dobrog i humanog u čoveku. Ja to ne mogu da podnosim jer i pored svega što se dešava, ja ipak verujem u dobrotu i demokratiju. Nismo svi dno dna, svirepi, okrutni monstrumi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:14 02.05.2024

Re: .

njanja_de.manccini
Svim srcem uz to decu. Okean bih preleteo da budem sa njima. Ja sam ljubomoran da njih sto ne mogu da budem sa njima. Bolje mene da biju nego onu devojcicu sa srcem lavice.


Htela bih al ne mogu a u razloge ne ulazim.

Jedino znam da nema ništa loše da se protestuje protiv bilo kakve nepravde. Protesti iz 1968 godine su sad i ovekovečeni jednim projektom koji smo radili na Columbia University 2018 godine, povodom 50 godišnjice.

1968: The Global Revolutions


baš porediti 1968. i free Palestine movement ne znam da ima smisla..
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:16 02.05.2024

Re: .

ne upoređujem ja ništa. al verujem da je ovaj protest u suštini protiv rata i nepravde tako da eto to je sličnost. vreme će kasti.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:33 02.05.2024

Re: .

njanja_de.manccini
ne upoređujem ja ništa. al verujem da je ovaj protest u suštini protiv rata i nepravde tako da eto to je sličnost. vreme će kasti.


kašće a nažalost ne vjerujem da će kasti da svi ljudi budu braća jer evo ni mi koji s cijelom pričom (ni onom u Palestini ni onom na američkim fakultetima) nemamo skoro pa ništa opet nekako ispada da moramo da se hvatamo za vratove i to oko stvari koje bi morale biti kristalno jasne..

zajedinički imenitelj je jedino konstantan sukob..
kako stvari stoje neće ni stati dok se ne pokrljamo opet do nivoa scorched earth pa ajde sve ponovo..
nema nikakve spremosti da se sagleda pozicija druge strane
jovilim_e jovilim_e 14:21 02.05.2024

Re: .

predatortz
hapse ih što upadaju u zgrade fakulteta i sprečavaju nastavu..


Oni prekidaju nastavu jer njihova vlada saučestvuje u prekidanju života u Gazi.

Mislim da tamo pristalica Hamasa nema, a kako izvodite zaključke može vam pasti na pamet da sam i ja, koji sam četiri godine ratovao protiv islamista, pristalica Hamasa.


Kako ti znaš da nema pristalica Hamasa?
Možda su svi koji protestuju pristalice Hamasa?
Ko to može da zna?
Neće valjda da okače transparente 'Živeo Hamas' i da tako protestuju.
jovilim_e jovilim_e 14:30 02.05.2024

Re: .

Spiridon
uopšte mi nije jasno što se neki od vas bune što sudenti protestuju. ako neki od nas matorih ne možemo/nećemo bar pustite decu da to rade. i nije tačno da samo ljudi specifične veroispovesti učestvuju u protestima.


ja sam juce gledao jednog decaka, studenta Izraelca koji protestvuje sa svojim drugarima i prica kako ih maltretiraju i kako dolaze maskirani, nabildovani sa bejzbolkama da ih tuku (pored redovnih batina od policije). Jebo me ovako matorog i izdrkanog ali su mi suze isle kao malom detetu.

Svim srcem uz to decu. Okean bih preleteo da budem sa njima. Ja sam ljubomoran da njih sto ne mogu da budem sa njima. Bolje mene da biju nego onu devojcicu sa srcem lavice.



Ja ne delim tvoj stav.
Smatram da protest dece uvek bude vođen i instrumentalizovan od nekih odraslih.
Dečje suze služe za to da izazovu emocije poput tvojih.
Ja bih, za razliku od tebe i mnogih, zabranio da deca protestuju.
Dodatno bih zabranio da se publikuju u mejn strim medijima, i svim ostalima, protesti na kojima protestuju deca.
jovilim_e jovilim_e 14:33 02.05.2024

Re: .

njanja_de.manccini
Svim srcem uz to decu. Okean bih preleteo da budem sa njima. Ja sam ljubomoran da njih sto ne mogu da budem sa njima. Bolje mene da biju nego onu devojcicu sa srcem lavice.


Htela bih al ne mogu a u razloge ne ulazim.

Jedino znam da nema ništa loše da se protestuje protiv bilo kakve nepravde. Protesti iz 1968 godine su sad i ovekovečeni jednim projektom koji smo radili na Columbia University 2018 godine, povodom 50 godišnjice.

1968: The Global Revolutions

Nemoj da se ljutiš, ali ti projekti su obične buljšitarije.
Pranje nečiste savesti.
To ti je poput onoga sranja da je Vili Brant otišao da klekne u Aušvic.
Po meni je bolje da nije.
Od 6 miliona Jevreja taj njegov čin nije vratio niti jednog.
Jebeš te projekte!
jovilim_e jovilim_e 14:34 02.05.2024

Re: .

njanja_de.manccini
ne upoređujem ja ništa. al verujem da je ovaj protest u suštini protiv rata i nepravde tako da eto to je sličnost. vreme će kasti.

Ja u to ne verujem!
Verujem da je to samo jedna epizoda u ratu neJevreja i Jevreja.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:46 02.05.2024

Re: .

jovilim_e
njanja_de.manccini
Svim srcem uz to decu. Okean bih preleteo da budem sa njima. Ja sam ljubomoran da njih sto ne mogu da budem sa njima. Bolje mene da biju nego onu devojcicu sa srcem lavice.


Htela bih al ne mogu a u razloge ne ulazim.

Jedino znam da nema ništa loše da se protestuje protiv bilo kakve nepravde. Protesti iz 1968 godine su sad i ovekovečeni jednim projektom koji smo radili na Columbia University 2018 godine, povodom 50 godišnjice.

1968: The Global Revolutions

Nemoj da se ljutiš, ali ti projekti su obične buljšitarije.
Pranje nečiste savesti.
To ti je poput onoga sranja da je Vili Brant otišao da klekne u Aušvic.
Po meni je bolje da nije.
Od 6 miliona Jevreja taj njegov čin nije vratio niti jednog.
Jebeš te projekte!


jovilim_e
njanja_de.manccini
ne upoređujem ja ništa. al verujem da je ovaj protest u suštini protiv rata i nepravde tako da eto to je sličnost. vreme će kasti.

Ja u to ne verujem!
Verujem da je to samo jedna epizoda u ratu neJevreja i Jevreja.


Zvučiš ko da si ti izmislio teorije zavere i sve te budalaštine. Baš si ekspert za to.
A moj rad i rad mojih bivših kolega nemaš prava da odbacuješ/omalovažavaš jer nisi dovoljno stručan da ga kritikuješ osim ovakvim besmislenim teorijama.
Izgleda da tvoje dvorište ipak nije dovoljno veliko kad imaš vremena da ovako ideš blogom i seješ besmislice umesto da izgradiš na primer jednu vešarnicu
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:44 02.05.2024

Re: .

bude gluten i nut free pošto su jelte protestanti tako zahtevali.


Dobro, bre, bene, pa nisu tražili vegansku halal hranu, i ceđ iz žlezde Elona Maska, nego samo da bude bez semenki jer možda neko tamo ima alergiju, pa može to da pojede i da padne u anafilaktički šok, i ko će da mu pomogne u onoj gužvi i galami?
jovilim_e jovilim_e 17:41 02.05.2024

Re: .

njanja_de.manccini
jovilim_e
njanja_de.manccini
Svim srcem uz to decu. Okean bih preleteo da budem sa njima. Ja sam ljubomoran da njih sto ne mogu da budem sa njima. Bolje mene da biju nego onu devojcicu sa srcem lavice.


Htela bih al ne mogu a u razloge ne ulazim.

Jedino znam da nema ništa loše da se protestuje protiv bilo kakve nepravde. Protesti iz 1968 godine su sad i ovekovečeni jednim projektom koji smo radili na Columbia University 2018 godine, povodom 50 godišnjice.

1968: The Global Revolutions

Nemoj da se ljutiš, ali ti projekti su obične buljšitarije.
Pranje nečiste savesti.
To ti je poput onoga sranja da je Vili Brant otišao da klekne u Aušvic.
Po meni je bolje da nije.
Od 6 miliona Jevreja taj njegov čin nije vratio niti jednog.
Jebeš te projekte!


jovilim_e
njanja_de.manccini
ne upoređujem ja ništa. al verujem da je ovaj protest u suštini protiv rata i nepravde tako da eto to je sličnost. vreme će kasti.

Ja u to ne verujem!
Verujem da je to samo jedna epizoda u ratu neJevreja i Jevreja.


Zvučiš ko da si ti izmislio teorije zavere i sve te budalaštine. Baš si ekspert za to.
A moj rad i rad mojih bivših kolega nemaš prava da odbacuješ/omalovažavaš jer nisi dovoljno stručan da ga kritikuješ osim ovakvim besmislenim teorijama.
Izgleda da tvoje dvorište ipak nije dovoljno veliko kad imaš vremena da ovako ideš blogom i seješ besmislice umesto da izgradiš na primer jednu vešarnicu

Kakve terorije zavere ti pominješ?
Teorije zavere su ono što se nikada nije dogodilo.
To su teorije.
Ono što se uveliko događalo, ponovno i ponovno, odnosno neprestano, nisu teorije.
To je stvarnost i to opaka.
Oni koji se očiglednom opiru su, kako da to kažem najjednostavnije, a da previše ne uvredim, oni pokušavaju mene, i mene slične, da prave budalama.
Ali ja im to nikada nisam dozvoljavao.
A to šta ću ja da ocenjujem buljšitizmom mi garantuje Prvi Amandman.
To pravo su mi izborili mnogi bolji od tebe i tebi sličnih.
Što se tiče vešernice, koji će mi.
Vešernice imaju oni koji nemaju dovoljno veliko dvorište, niti dovoljno velike terase.
Da mogu da prostru veša da se suši na vetru.
To je prostorija za sirotinju.
I za vešanje, kao što negde reče Doksumanuti.
predatortz predatortz 17:41 02.05.2024

Re: .

Kako ti znaš da nema pristalica Hamasa?
Možda su svi koji protestuju pristalice Hamasa?
Ko to može da zna?
Neće valjda da okače transparente 'Živeo Hamas' i da tako protestuju.


Računam da Amerika ima ozbiljne službe i da bi im se teško zapatilo toliko pristalica Hamasa na univerzitetima.

Šta ti misliš o tome?

A možda bi i ona ubijena deca u Gazi, da nisu metkom, granatom ili bombom sprečena da odrastu bila za Hamas?


Mislim, možemo ovako razgovarati, ali bolje je da to ne činimo, treba se gledatii u ogledalu.

Ono što je Hamas uradio zdrav um pravdati ne može. Ono je iziskivalo brz i surov odgovor.
Prema Hamasu i mreži pomagača.

A ovo što već mesecima gledamo je preraslo u nešto mnogo više od razumnog odgovara.

Uz sve moje, ne male, antipatije za islamiste svih fela, ja ne mogu reći da je odgovor IDF i Izraela, a mnogo simpatija gajim za njih, srazmeran i primeren.Bojim se da su se zaigrali, a da nisu svesni toga.
Ovo će izroditi neke nove saveze protiv Izraela koji neće biti tako naivni. I sve što će se eventualno dogoditi biće pravdano ovim što sad oni čine.




jovilim_e jovilim_e 17:52 02.05.2024

Re: .

predatortz
Kako ti znaš da nema pristalica Hamasa?
Možda su svi koji protestuju pristalice Hamasa?
Ko to može da zna?
Neće valjda da okače transparente 'Živeo Hamas' i da tako protestuju.


Računam da Amerika ima ozbiljne službe i da bi im se teško zapatilo toliko pristalica Hamasa na univerzitetima.

Šta ti misliš o tome?

A možda bi i ona ubijena deca u Gazi, da nisu metkom, granatom ili bombom sprečena da odrastu bila za Hamas?


Mislim, možemo ovako razgovarati, ali bolje je da to ne činimo, treba se gledatii u ogledalu.

Ono što je Hamas uradio zdrav um pravdati ne može. Ono je iziskivalo brz i surov odgovor.
Prema Hamasu i mreži pomagača.

A ovo što već mesecima gledamo je preraslo u nešto mnogo više od razumnog odgovara.

Uz sve moje, ne male, antipatije za islamiste svih fela, ja ne mogu reći da je odgovor IDF i Izraela, a mnogo simpatija gajim za njih, srazmeran i primeren.Bojim se da su se zaigrali, a da nisu svesni toga.
Ovo će izroditi neke nove saveze protiv Izraela koji neće biti tako naivni. I sve što će se eventualno dogoditi biće pravdano ovim što sad oni čine.





Ma kakve veze ima to što ti kažeš?
I toliko uplitanje dece u svu tu priču.
U konačnici, svi Hamasovci su nekada bili mala deca, poput tebe, mene i bilo koga ljudskog bića.
Svi Hamasovci i svi Izraelci, to jest, ti koji međusobno ratuju, su dužni da brinu o svojoj deci, pre svega.
Pre tebe i mene.
Zašto bih ja imao veće razumevanje za bilo čiju decu od njih samih.
I da budem potpuno jasan.
U prethodnim ratovima sam najviše brinuo o našoj, srpskoj, deci.
Nisam ni očekivao da ustaše i balije misle o našoj deci.
I da budem još jasniji, do kraja - smatram da ne postoji niti jedan cilj koji opravdava smrt bilo kojeg, i bilo čijeg, deteta.
Prema tome, korišćenje dece kao argument u ratnim sukobima je najobičniji buljšitizam.
I da dodam još nešto - zar Jevreji nemaju decu?
I kao zaključak - rat je prirodno stanje odnosa među narodima. Mir je samo intermeco između dva rata koji se koristi kao priprema za rat.
predatortz predatortz 17:58 02.05.2024

Re: .

I kao zaključak - rat je prirodno stanje odnosa među narodima. Mir je samo intermeco između dva rata koji se koristi kao priprema za rat.


Ničeg prirodnog u ratu nema.

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:04 02.05.2024

Re: .

Kakve terorije zavere ti pominješ?
Teorije zavere su ono što se nikada nije dogodilo.
To su teorije.

napisao si rat nejevreja i jevreja. to je tvoja teorija.

A to šta ću ja da ocenjujem buljšitizmom mi garantuje Prvi Amandman.


prvo prčitaj koja ja uloga biblioteka pa ćemo onda da pričamo o projektima biblioteka. hint - kulturna baština dostupna svetu.

A prvi amandman ne važi za tebe jer ne živiš u ju es of ej.
jovilim_e jovilim_e 18:15 02.05.2024

Re: .

njanja_de.manccini
Kakve terorije zavere ti pominješ?
Teorije zavere su ono što se nikada nije dogodilo.
To su teorije.

napisao si rat nejevreja i jevreja. to je tvoja teorija.

A to šta ću ja da ocenjujem buljšitizmom mi garantuje Prvi Amandman.


prvo prčitaj koja ja uloga biblioteka pa ćemo onda da pričamo o projektima biblioteka. hint - kulturna baština dostupna svetu.

A prvi amandman ne važi za tebe jer ne živiš u ju es of ej.

Prvi amandman je za sve slobodne ljude sveta.
Meni vrednosti Prvog Amandmana niko ne može da oduzme.
Protiv biblioteka ja nemam ništa.
Ljudi koji rade u bibliotekama mogu da budu genijalni ljudi.
A mogu da budu i govna.
U nekim periodima u bibliotekama prevlađuju genijalni ljudi, a u nekim drugim periodima preovlađuju govna.
I na kraju, zamisli da se ja u sukobu, prepirci ili slično sa nekim Amerom pozovem na Prvi Amandman, a on meni na to - za tebe Prvi Amandman ne važi.
Jer ne živiš u Americi.
Enivej, mislim da ti, i tebi slični, pojma nemaš koliku sveobuhvatnost i univerzalnost nosi u sebi Prvi Amandman.
Veću od Amerike, veću od celog sveta i same planete Zemlje.
Prvi Amandman je najvažniji svetski dokument.
Za čiju upotrebu meni nije potrebno ničije odobrenje.
Eeee, da - nemam više vremena da se zajebavam na ovom blogu, moram ženi da miksam neka jaja, jer sprema slavu za Đurđevdan.
A još se tu upetljao i Vaskrs.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:20 02.05.2024

Re: .

kakve uvrede. stvarno si jako nepristojan čovek.

ne važi za tebe prvi amandman i gotovo
Spiridon Spiridon 18:24 02.05.2024

Re: .

njanja_de.manccini
kakve uvrede. stvarno si jako nepristojan čovek.

ne važi za tebe prvi amandman i gotovo

Raspravljas sa pogresnim covekom i trosis energiju uzalud. Ne samo na ovu temu. Toliko.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:27 02.05.2024

Re: .

vidim
jovilim_e jovilim_e 18:51 02.05.2024

Re: .

njanja_de.manccini
kakve uvrede. stvarno si jako nepristojan čovek.

ne važi za tebe prvi amandman i gotovo

Nisi u pravu!
jovilim_e jovilim_e 18:53 02.05.2024

Re: .

Spiridon
njanja_de.manccini
kakve uvrede. stvarno si jako nepristojan čovek.

ne važi za tebe prvi amandman i gotovo

Raspravljas sa pogresnim covekom i trosis energiju uzalud. Ne samo na ovu temu. Toliko.

Zašto sam ja pogrešan čovek?
Zato što se ne slažem sa njanjom?
Nije valjda da ti to misliš ozbiljno?
Pa nije njanja Isus da moram da se slažem.
Spiridon Spiridon 19:08 02.05.2024

Re: .

jovilim_e
Spiridon
njanja_de.manccini
kakve uvrede. stvarno si jako nepristojan čovek.

ne važi za tebe prvi amandman i gotovo

Raspravljas sa pogresnim covekom i trosis energiju uzalud. Ne samo na ovu temu. Toliko.

Zašto sam ja pogrešan čovek?
Zato što se ne slažem sa njanjom?
Nije valjda da ti to misliš ozbiljno?
Pa nije njanja Isus da moram da se slažem.


Ne nego zbog jezivog psovanja koje nekontrolises. Ja to za 16 godina na blogu video nisam. Ostavljas jako los utisak. Sto je najgore čak i kada si u pravu deluje jezivo.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:10 02.05.2024

Re: .

moraću da ga banujem. ja ne mogu ovakav rečnik da podnosim.
bene_geserit bene_geserit 19:44 02.05.2024

Re: .

Dobro, bre, bene, pa nisu tražili vegansku halal hranu, i ceđ iz žlezde Elona Maska, nego samo da bude bez semenki jer možda neko tamo ima alergiju

Protestvuju na protivzakonit način, ometaju rad fakulteta i još hoće da ih hrane, pa koja im je budala nosila vodu i hranu živo me zanima.
Ista logika ko kod ovih ilegalnih imigranata koji su zauzeli onaj park u Sijetlu i traže da im daju besplatan smeštaj i hranu. Mislim fenomenalno, jel su u ovoj zemlji svi poludeli?
bene_geserit bene_geserit 19:50 02.05.2024

Re: .

rat nejevreja i jevreja ...
verujem da je ovaj protest u suštini protiv rata i nepravde

Ne, nije.
Na tom bliskom istoku, muslimani su hrišćane etnički bezmalo očistili i vrše genocid nad njima kontinuirano.
Imam drugara koji radi sa mnom, druga generacija izbeglice iz Sirije, hrišćanin, oni su od tamo bežali u ne znam koliko talasa od muslimanskomg maltretiranja.
Imam drugog drugara sa posla, Kopta, prva generacija imigranta, nad njima Egipćani i dan danas rade genocid na koji niko ne obraća pažnju.
U Nigeriji malo malo pa pobiju stotine nekih hrišćana iz čista mira.

Ovi što protestvuju, koji su 90% muslimani, nikad nisu digli glas protiv bilo čega takvog, nego Jevreji ubijaju naše, a kad vaši ubijaju Jevreje ili hrićane, a pa to je valjda normalno, nećemo sad oko toga da pravimo problem.
bene_geserit bene_geserit 20:01 02.05.2024

Re: .

Majstore, dok vlada zemlje koju si izabrao da ziviš bude finansirala i pomagala etničko čišćenje, tvoja ćerka neće moći da ide na predavanja. I moraš da budeš bogu zahvalan zbog toga jer deca nekih drugih ljudi (da, da i muslimani su ljudi, zamisli) umiru svaki dan jer ih Izraelci trebe kao bubašvabe.

Ti što muzeš rakuna, nisam ja izabrao ovu vladu nego Pajić i Njanja, ja sam glasao protiv, i partija za koju sam glasao je mesecima blokirala to finansiranje Izraela koje je odvratno i pravi nas saučesnikom u tome iz čista mira.
A ovu bagru što protestvuje će brzo da sklone odatle i predavanja će da se normalizuju, nadam se i da će sve one što su protestvovali na protivzakonit način i da izbace sa fakulteta.
A tebi ako to smeta idi da protestvuješ tamo gde si, i reci svojoj deci da protestvuju i ne idu na predavanja, ne znam što nas ovde smaraš.
Spiridon Spiridon 20:18 02.05.2024

Re: .

bene_geserit
Majstore, dok vlada zemlje koju si izabrao da ziviš bude finansirala i pomagala etničko čišćenje, tvoja ćerka neće moći da ide na predavanja. I moraš da budeš bogu zahvalan zbog toga jer deca nekih drugih ljudi (da, da i muslimani su ljudi, zamisli) umiru svaki dan jer ih Izraelci trebe kao bubašvabe.

Ti što muzeš rakuna, nisam ja izabrao ovu vladu nego Pajić i Njanja, ja sam glasao protiv, i partija za koju sam glasao je mesecima blokirala to finansiranje Izraela koje je odvratno i pravi nas saučesnikom u tome iz čista mira.
A ovu bagru što protestvuje će brzo da sklone odatle i predavanja će da se normalizuju, nadam se i da će sve one što su protestvovali na protivzakonit način i da izbace sa fakulteta.
A tebi ako to smeta idi da protestvuješ tamo gde si, i reci svojoj deci da protestvuju i ne idu na predavanja, ne znam što nas ovde smaraš.



Ico je bio takodje genije za prirodne nauke (secam se cak da je i poceo to da studira i da je imao fenomenalne ocena) ali verovatno je video u sta se ti pretvaras pa se prešaltovao na režiju. Genije. Obožavam ga.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:11 02.05.2024

Re: .

Sve mnogo podseća na proteste iz 1968.


secas se?


bene_geserit bene_geserit 21:38 02.05.2024

Re: .

njanja_de.manccini
newimprovedtadejus
a dokle treba da ih se pusti?

ako zakon kaže da moraš da najaviš protest i da ga praviš na za to predviđenom prostoru a ti to ne radiš.. kad to postaje problem zbog koga treba da se pozove policija?
dal je problem ako protestuješ na travnjaku fakulteta a nemaš za to dozvolu?
dal je problem ako tamo postaviš i šator i tu prenoćiš?
dal je problem kad uđeš i u zgradu fakulteta i sad postaviš šator u samoj zgradi?
dal je problem ako onda počneš i da praviš buku?
dal je problem kad krenete da se tučete protestanti i antiprotestanti?
do kog moemnta bi ti tu stvar ignorisala da si ti taj nekakav dekan fakulteta?


U USA na družavnim univerzitetima svi protesti su dozvoljeni jer su zaštićeni prvim amandmanom o slobodi govora. Na privatnim nisu zaštićeni al u principu se i oni vode prvim amandmanom. Napolju mogu da rade šta hoće, normalno u granicama da ne maltretiraju ostatak sveta. Jedino nisu dozvoljeni protesti unutar zgrada jer to već narušava rad. Studenti bi mogli da se uhapse i zbog civil and criminal trespassing jer ti ulaziš u privatnu zgradu i narušavaš red.
Jedan anonimni student koji je Jevrejin je tužio Columbia University zbog toga što ti protesti, su izvor non stop uznemiravanjima u koje spada guranje, psovanje, i slično verbalno i fizičko nasilje.

Nanjo, koja ti je struka?
Vidiš kako je tadejus lepo postavila niz pitanju, čist i precizan proces mišljenja, a ti odgovaraš nabacanim svaštarijama bez smisla i reda.

Usput, ovaj za koga si glasala i hoćeš ponovo evo šta kaže, tj. šta je pročitao jedva nekako sa telepromptera što mu je neko sastavio

biden
Destroying property is not a peaceful protest, it’s against the law. Vandalism, trespassing, breaking windows, shutting down campuses, forcing the cancellation of classes and graduation. None of this is a peaceful protest, threatening people, intimidating people,
angie01 angie01 22:04 02.05.2024

Re: .

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:33 02.05.2024

Re: .

Nanjo, koja ti je struka?
Vidiš kako je tadejus lepo postavila niz pitanju, čist i precizan proces mišljenja, a ti odgovaraš nabacanim svaštarijama bez smisla i reda.


ох, сад ми замераш и начин на који пишем?
на које питање нисам одговорила тадејусу или како год се већ зове?
прочитај још једном , ал овог пута са разумевањем.

радим у ФБИ.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 12:26 02.05.2024

одоше Мајами Хит


тренутно стање на овом линку
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:02 02.05.2024

Stephen Colbert

Sinoć sam bila na snimanje Stephen Colbert Late Show. Ako ikad dolazite u New York toplo preporučujem. Karte besplatne.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana