Kultura

Basarin sms

Nebojsa Krstic RSS / 22.12.2009. u 22:17

Svetislav Basara u svojoj kolumni (Danas, 21.12.009.) piše "novogodišnji sms" Borisu Tadiću. U njemu kaže: “Da vidimo, poštovani predsedniče Tadiću. Univerzitet, pogotovo fakulteti društvenih nauka, u potpunosti u rukama Koštuničinih mudžahedina halk; provincijalizacija i posrbljavanje filozofije, sociologije, psihologije - o istoriji da i ne govorimo - u poodmakloj fazi. Po osnovnim školama veronauku predaju nastavnici članovi ekstremističkih desničarskih grupa. Duhovni, intelektualni i umetnički napori koji nisu u funkciji lažnog „rodoljublja“ se za sada tolerišu i još uvek ne kažnjavaju, ali su odgurnuti na krajnju marginu.”

Potom dodaje: “Narodni muzej nebeskog naroda ne radi već dugi niz godina. Likovna scena ne postoji. Književna još manje. Nema nijednog ozbiljnog časopisa za društvena pitanja. Nepismenost - i još gore - polupismenost šire se na dnevnoj bazi.”

I zaključuje: “Činjenica, međutim, da vi, koji predsedavate i državi i Demokratskoj stranci, ne uviđate da rasute nacionalne energije može sakupiti samo temeljan duhovni i kulturni preobražaj, izaziva određenu zabrinutost.”

Slažem se sa ovom prilično odmerenom kritikom stanja u jednom od “sektora” društva. Lično, bio bih sklon težim rečima….ali, nema šta: čovek je potpuno u pravu.

Basara je, inače, izvanredan pisac, bio je dobar ambasador, jednom rečju kul je lik. Zato ne verujem da je naivan. I da zaista veruje da B.Tadić ne zna da ne valja sve što Basara  navodi da ne valja. I da veruje da ovaj zaista ne zna kakva je kamara loših stvari nagomilana u svim drugim “sektorima”, koliko još kostura vreba iz raznih šifonjera i koliko još pokvarenih stvari u Srbiji treba popraviti, a krivih ispraviti.

Znao ne znao, Basara čini – šta? Šalje dijagnozu Tadiću. Dijagnozu i poziv da ovaj nešto učini. A šta će Basara, izvanredni pisac, cenjeni kulturni radnik i intelektualac?

Ne verujem da je pridruživanje armiji onih koji iz prikrajka merkaju i kenjkaju o tome šta sve u Srbiji ne valja, neki naročiti domet.

Svaka šuša zna da dignu ruku na pitanje: “ko zna šta ne valja?” Nažalost, nema mnogo dignutih ruku posle pitanja: “ko je spreman da na sebe preuzme odgovornost i da nešto uradi?”.

Zato bih bio zahvalan Basari kad bi posle postavljanja dijagnoze sledio njegov predlog terapije, bar kad je književna scena u pitanju. Šta bi, po njemu, trebalo preduzeti i kako. Makar u tom segmentu kulture (ako je o kulturi reč) i makar sa minimalnim odnosom prema mogućnostima kojima se raspolaže. Misleći na finansije. Misleći na koalicione partnere. Misleći na ljudske resurse itd.

To bi bio koristan model. Slanje novododišnjih sms-ova kojima se sve, pa i stanje kniževne scene, prebacuje Tadiću na konto, pomalo je nefer, a pomalo i sebična aktivnost. 



Komentari (294)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:46 23.12.2009

Re: krle, krle...

Ali Prokić, za razliku od tebe, bar nije deo izvršne vlasti, tako da ima više prostora da se blamira.

Vlada je izvršna vlast.
bandi fornoski bandi fornoski 02:52 23.12.2009

Re: krle, krle...

Vlada je izvršna vlast.

A predsednik (sa kabinetom i savetnicima) nije? Ili i vi samo statirate? Ako je tako, dobrodošli na blog!
Strongman Strongman 02:53 23.12.2009

Re: krle, krle...

Vlada je izvršna vlast.



Divljan?
bandi fornoski bandi fornoski 03:06 23.12.2009

Re: krle, krle...

Divljan?


DOLE VLADA!
medjutim92 medjutim92 09:24 23.12.2009

Re: krle, krle...

Nebojsa Krstic
Od budale ne bih očekivao da ponudi rešenja. Već uvrede i gluposti različitih vrsta. Basara je izuzetan pisac i intelektualac, Od njega očekujem ideje i predloge rešenja.


A ja, zamisli, ideje i resenja ocekujem od predsednika, premijera, ministara.. Silly me..
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:40 23.12.2009

Re: krle, krle...

A ja, zamisli, ideje i resenja ocekujem od predsednika, premijera, ministara.. Silly me..

A šta je onda uloga intelektualca u društvu?
Čemu intelekt intelektualca?
Zar to nije resurs?
medjutim92 medjutim92 10:53 23.12.2009

Re: krle, krle...

Nebojsa Krstic
A ja, zamisli, ideje i resenja ocekujem od predsednika, premijera, ministara.. Silly me..

A šta je onda uloga intelektualca u društvu?
Čemu intelekt intelektualca?
Zar to nije resurs?


Naravno da jeste.

Ali sam pred izbore slusao da sadasnji predsednik, premijer i kompletna vlast znaju koji su problemi i da imaju resenja, pa sam se ponadao da ce mozda da ih pokazu kad dodju na vlast..
politicki_konkretan politicki_konkretan 11:54 23.12.2009

Re: krle, krle...


Od budale ne bih očekivao da ponudi rešenja. Već uvrede i gluposti različitih vrsta. Basara je izuzetan pisac i intelektualac, Od njega očekujem ideje i predloge rešenja.


Gospodine Krstiću, da li zaista mislite da ste uradili bilo šta da privučete nekog ozbiljnog intelektualca da vam poveri svoje ideje ili rešenja? Čitava marketinško "ekspertsko" okruženje predsednika iritira javnost Srbije i podsmeva se građanima koristeći službeni položaj za bogaćenje i razvoj svojih privatnih marketinških despotija. To vidi svaki građanin, a intelektualac vidi i više od toga
politicki_konkretan politicki_konkretan 11:58 23.12.2009

Re: krle, krle...

Nebojsa Krstic
A ja, zamisli, ideje i resenja ocekujem od predsednika, premijera, ministara.. Silly me..

A šta je onda uloga intelektualca u društvu?
Čemu intelekt intelektualca?
Zar to nije resurs?


Jeste resurs za Vladu koja će pokazati da joj je ideja važna i da ima viziju. Vlada kojoj su važniji tajkuni, lični i partijski interesi, narodne pevaljke od naučne institucije i obrazovnog sistema ne može imati poverenje intelektualaca. Nažalost uzurpiranjem javnih funkcija i besumučnim korišćenjem funkcija u svrhu pribavljanja poslova i ličnog bogaćenja DS gubi poverenje kod građana.
Pa opšte su poznate stvari da te vaše agencije rade gomilu posla za državu i državne organe i očekujete da neki intelektualac pređe preko toga tek tako i potrči vama da vas besplatno savetuje dok vi trošite novac po belom svetu.
JJ Beba JJ Beba 21:08 23.12.2009

Re: krle, krle...

bandi fornoski
Na javno izražen stav moze se javno odgovoriti. To se ne zove prozivka već polemika. U nekim civilizovanim sredinama normalna je pojava.


To bi bilo u redu, da si slobodni umetnik, pa biste ti i Bas igrali jedan na jedan, a mi da brojimo poene i navijamo. Ali ti, prijatelju, nastupaš sa zvanične funkcije koju sad zloupotrebljavaš. Ugledaj se na Gocu Č, ona ne meša funkciju i blog.

pa da
Krstić nastupa umesto Tadića, govori u njegovo ime, brani ga ....
ne znam u kom svojtvu to radi ovde kao bloger - u svojstvu blogera savetnika ili svojstvu blogera školskog druga/ prijatelja.
JJ Beba JJ Beba 21:17 23.12.2009

Re: krle, krle...

medjutim92
Nebojsa Krstic
Od budale ne bih očekivao da ponudi rešenja. Već uvrede i gluposti različitih vrsta. Basara je izuzetan pisac i intelektualac, Od njega očekujem ideje i predloge rešenja.


A ja, zamisli, ideje i resenja ocekujem od predsednika, premijera, ministara.. Silly me..

jbt i ja
ja glupača mislila da smo ih birala zato što znaju, zato što imaju ideje...
rek'o svojevremeno Tadić na nekom predizbornom mitingu - birajte mene, ja sam idealan za precednika, ja znam da radim ovaj posao
ja mislila oni stvarno znaju
kad ono cvrc kaže savetnik - intelektualci šta dremate, samo znate da bogoradate, ideje na sunce, zašto smo plaćeni nego da od vas isčupamo ideje
Inner Party Inner Party 22:13 23.12.2009

Re: krle, krle...

Nebojsa Krstic
Basara je izuzetan pisac i intelektualac,


Da! Trenutno najbolji srpski pisac.

Od njega očekujem ideje i predloge rešenja.


OK, ali kada je on mislio ozbiljno? Kada je bio clan DS-a, DSS-a ili DHSS-a?!
palilula92 palilula92 22:30 23.12.2009

Re: krle, krle...

pa da
Krstić nastupa umesto Tadića, govori u njegovo ime, brani ga ....
ne znam u kom svojtvu to radi ovde kao bloger - u svojstvu blogera savetnika ili svojstvu blogera školskog druga/ prijatelja.


u svojstvu savetnika Precednika DS-a ili Precednika drzave?
JJ Beba JJ Beba 22:47 23.12.2009

Re: krle, krle...

palilula92
pa da
Krstić nastupa umesto Tadića, govori u njegovo ime, brani ga ....
ne znam u kom svojtvu to radi ovde kao bloger - u svojstvu blogera savetnika ili svojstvu blogera školskog druga/ prijatelja.


u svojstvu savetnika Precednika DS-a ili Precednika drzave?

pitanja, pitanja, nigde odgovora
Question and Answer
cika_djole cika_djole 01:42 23.12.2009

Ko to tamo "peva"?

Zna li Predsednik šta mu radi "osoblje" u slobodnom vremenu?
Zna li "osoblje" šta Predsednik radi kada mu nije do muzike? A sada mu nije.
Sada mu više odgovara tišina, da na miru razmisli šta mu je činiti. Jer otržu mu se dizgini a konji vrani bi svak' na svoju stranu.
Zato, prikoči Krle!
Eto ... saznaše ljudi i za tebe. Postade i ti poznat. Dosta je.

Exitus Letalis Exitus Letalis 01:52 23.12.2009

???

Po osnovnim školama veronauku predaju nastavnici članovi ekstremističkih desničarskih grupa.

pa, ček, jel nije tačno?
ne može basara da ga skloni, nego vlas'
i da ga, nedajbožeprocesuira.
Svaka šuša zna da dignu ruku na pitanje: “ko zna šta ne valja?” Nažalost, nema mnogo dignutih ruku posle pitanja: “ko je spreman da na sebe preuzme odgovornost i da nešto uradi?”.

vrh!
nemam reči.
Strongman Strongman 01:56 23.12.2009

Kad smo već kod čitanja "Danas"

Evo šta kaže još jedan citat iz istoimenog lista, a vi ćete pogoditi ko ga je potpisao:

"Modernizaciju državne uprave, bez koje je nemoguće efikasno izvršiti neophodnu reformu nekoliko destina hiljada propisa, što je uslov za približavanje EU, ne mogu sprovesti partijski moćnici koji u državnim institucijama, organima i organizacijama, mahom zapošljavaju svoje rođake, kafanske poznanike, saigrače sa rekreativnog fudbala ili košarke i odane, ali priglupe partijske jurišnike. Ako, na primer, predsednik Srbije u svoj kabinet dovede nekog lekara koji voli da peva i igra basket, što je njegovo legitimno pravo, onda taj veselnik može ili da leči svog šefa ili da ga, eventualno, podučava kafanskom pevanju. Ono što apsolutno ne sme da radi u državi koja je podnela kandidaturu za članstvo u Evropskoj uniji je da vređanjem građana, poreskih obveznika koji i njemu i njegovom šefu obezbeđuju platu, prevoz, grejanje i njihovu porciju od onih milion ćevapa, leči svoje mnogobrojne komplekse."

Čisto da smo u toku. Pozdrav.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:00 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"

Evo šta kaže još jedan citat iz istoimenog lista, a vi ćete pogoditi ko ga je potpisao

Nemam pojma, ko?
Strongman Strongman 02:03 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"

Nije se ni odnosilo na Vas, kada sam napisao vi malim početnim slovom.
Dr M Dr M 02:06 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"

Evo šta kaže još jedan citat iz istoimenog lista, a vi ćete pogoditi ko ga je potpisao:


Pogodili smo al` ne smemo da kazemo, odma` ide brisanje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:08 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"

mahom zapošljavaju svoje rođake, kafanske poznanike, saigrače sa rekreativnog fudbala ili košarke i odane, ali priglupe partijske jurišnike

Da nije autor Živković?
Strongman Strongman 02:09 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"


Pogodili smo al` ne smemo da kazemo, odma` ide brisanje.


Strongman Strongman 02:14 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"


Da nije autor Živković?


Kakva reklama za ovaj blog. Već počeli da se pojavljuju ispravni zaključci... Ko bi se nadao tako brzom napretku.
gorstak92 gorstak92 02:14 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"

Strongman

Pogodili smo al` ne smemo da kazemo, odma` ide brisanje.



Evo ja ću da probam.
Moj konačni odgovor je ...
Basara!!!

MMS, GPRS, GPS...

Edit: eno videh da nisam prošao u sledeći krug. Pih.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:18 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"

kafanske poznanike, saigrače sa rekreativnog fudbala ili košarke i odane, ali priglupe partijske jurišnike

I meni je malo neverovatno da je Živković digao glas protiv priglupih partijskih jurišnika.
Strongman Strongman 02:29 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"

Edit: eno videh da nisam prošao u sledeći krug. Pih.



Možda te vrate SMS glasovi publike?
Strongman Strongman 02:30 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"


I meni je malo neverovatno da je Živković digao glas protiv priglupih partijskih jurišnika.


Ma ne. Pričao je on neke važnije stvari, a ove, navedene jurišnike, je samo uzgred spomenuo.
Dr M Dr M 02:37 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"

Da nije autor Živković?


Ovo prezime se vec nekoliko puta pojavljuje i, nema brisanja.
Mozda je ime ono sto smeta?

ZORAN.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:38 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"

Ma ne. Pričao je on neke važnije stvari, a ove, navedene jurišnike, je samo uzgred spomenuo
.
Ma znam, Živković uvek i samo o važnijim stvarima. Globalno zagrevanje itd. Ipak me čudi da je sad odjednom navodno protiv priglupih partijskih jurišnika kad je to pojava koja mu je per definitionem veoma bliska.
Strongman Strongman 02:39 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"

to pojava koja mu je per definitionem veoma bliska.


Čovek tvrdi da te nikad nije video. Doduše nije se odmah ni setio ko si.
gorstak92 gorstak92 02:40 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"

Strongman
Edit: eno videh da nisam prošao u sledeći krug. Pih.



Možda te vrate SMS glasovi publike?


Neka. Ne treba.
Uželeo sam se kuće, porodice...
Dosadilo mi sve ovo, a glavnu nagradu želim da odnese Dr M.
Mislim da je on bio najiskreniji i najpošteniji ukućanin.

I hteo bih da pozdravim sve one koji su bili uz mene sve vreme: roditelje, moderatorke, blogere...
A ja? Pa nastaviću da treniram:
Strongman Strongman 02:49 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"

I hteo bih da pozdravim sve one koji su bili uz mene sve vreme: roditelje, moderatorke, blogere...



Spiridon Spiridon 09:51 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"

gorstak92
Strongman
Edit: eno videh da nisam prošao u sledeći krug. Pih.



Možda te vrate SMS glasovi publike?


Neka. Ne treba.
Uželeo sam se kuće, porodice...
Dosadilo mi sve ovo, a glavnu nagradu želim da odnese Dr M.
Mislim da je on bio najiskreniji i najpošteniji ukućanin.

I hteo bih da pozdravim sve one koji su bili uz mene sve vreme: roditelje, moderatorke, blogere...
A ja? Pa nastaviću da treniram:


kakav car
Supermod Supermod 10:19 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"

Nebojsa Krstic

Da nije autor Živković?



direktno
Strongman Strongman 10:32 23.12.2009

Re: Kad smo već kod čitanja "Danas"

direktno



to je barem jasno.
sybil sybil 01:58 23.12.2009

ne mora basara da kaze sta treba

da se uradi.
mogu i ja.

prvo rts- smena tijanica, on je perjanica broj 1 kostunicinih mudzahedina, postaviti basaru za direktora.

drugo fakulteti, en general, privuci sto je moguce vise iz inostranstva da se vrate. ako to nije moguce, isforsirati i izreklamirati ljude kao sto je dubravka stojanovic da vode fakultete. e da bi takvi dosli do izrazaja, mora da se menja rts, kostunica da ode u ilegalu, a ljudi kao basara da postanu mainstram.
koliko cujem, stanje po fakultetima je uzasno. svaka stranka ima svoj tabor i ne mogu da se dogovore ni oko ispitnih rokova.
ima i dobrih momenata. nedavno mi kaze prijateljica da pise projekat i trazi pare od EU i da ima klauzula da se daju sredstva za vracanje strucnjaka iz inostranstva.

last but not least, prekinuti sve vrste flerta sa mudzahedinima i njihovim pomagacima iz inostranstva, to jako zbunjuje posteno EU opredeljeno biracko telo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:01 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

Evo i predloga, bravo! To volim da čitam.
omega68 omega68 02:20 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

ovakvi spinovi za Živkovića i Basaru su legendarni
Ni oni sami se ne bi setili da to tako odrade
Bolja reklama od ovoga im ne treba
nurudin nurudin 02:34 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

Погрешан одговор, господине Крстићу, то је требало да знате, а не сад да читате!

Јадна ли нам је и чемерна ова земља кад се саветници председника информишу преко блога......ју, ју, ју

Значи, тако се постаје саветник.... нисам знао
Strongman Strongman 02:34 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

ovakvi spinovi za Živkovića i Basaru su legendarni



B92 VIP Nebojsa Krstic
Datum rоđenja: -
Pol: Muški
Datum registracije: 21.08.2006
Lokalno vreme: 02:32 23.12.09
VIP izbora: 8

Nije to iznenada. Od 21.08.2006. se uzimao zalet.
blogovatelj blogovatelj 06:02 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

Bolja reklama od ovoga im ne treba


Donald Tramp ne bi ovako sam sebe izreklamirao
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:11 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

nurudin
Погрешан одговор, господине Крстићу, то је требало да знате, а не сад да читате!

Јадна ли нам је и чемерна ова земља кад се саветници председника информишу преко блога......ју, ју, ју

Значи, тако се постаје саветник.... нисам знао


Hebi ga, kakav predsednik, takav savetnik. Ili bese obrnuto .

Krle

I da zaista veruje da B.Tadić ne zna da ne valja sve što Basara navodi da ne valja.


Bogamu, i meni se cini da ne zna.


wukadin wukadin 11:20 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

prvo rts- smena tijanica, on je perjanica broj 1 kostunicinih mudzahedina, postaviti basaru za direktora


Da li ste liberalni sybil? Mislim u smislu ekonomije...
Vidite, Tijanic je bio direktor nekoliko privarnih medija, ukljucujuci bar jednu televiziju (BK). Ergo, neko ko daje svoje pare mu je dao poverenje.
A Basara je bio direktor (menadzer) cega???
adam weisphaut adam weisphaut 11:29 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

Da li ste liberalni sybil? Mislim u smislu ekonomije...
Vidite, Tijanic je bio direktor nekoliko privarnih medija, ukljucujuci bar jednu televiziju (BK). Ergo, neko ko daje svoje pare mu je dao poverenje.
A Basara je bio direktor (menadzer) cega???

Tačno i sad mu je ostalo kao navika da tretira televiziju kao privatnu prćiju baš kao u vreme Karića uveoka, samo sada kao svoju i ortaka mu...
wukadin wukadin 11:51 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

Nisam ni ja zadovoljan radom RTS-a, predstavljaju laznu sliku stvarnosti, donekle slicno "Bastilji" iz perioda "faktora mira", a mozda mnogo slicnije televiziji u doba Tita (ne secam se). Takodje, nikako mi nije jasno sto se prate bas celu noc izbori u Americi, tako valjda ni ove nase nisu pratili... Nego, ja sam reagovao na izjavu da Basara treba da zameni Tijanica.
A tebi je verovatno poznato da Tijanic nije dosao odmah posle famoznog 5. oktobra, ni godinu dana kasnije, nego mnogo kasnije. Bio u medjuvremenu neki dosmanlija Crkvenjakov, pa sto on nije napravio boljim RTS?! Je li gledanost te televizije posle pala ili porasla???
adam weisphaut adam weisphaut 12:43 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

A tebi je verovatno poznato da Tijanic nije dosao odmah posle famoznog 5. oktobra, ni godinu dana kasnije, nego mnogo kasnije

Dotle je bio savetnik Vojislava Koštunice, pa je sa ponovnim dolaskom tvog miljenika i stranke mu na vlast, gle čuda, postao dirktor RTS.
Bio u medjuvremenu neki dosmanlija Crkvenjakov, pa sto on nije napravio boljim RTS?

Kakav radikalski vokabular.
Ajde baci neku kletvu pride...

Je li gledanost te televizije posle pala ili porasla???

Državna televizija se vodi kvalitetom a ne gledanošću, piplmetri dobro reaguju kada se postavlja pitanje "Da li ste doživljavali orgazam sa svojim ocem" ali to ne znači da je to kvalitetni program. Ako se tzv. Javni servis vodi istim ciljevim kao i komercijalni ja ne vidim razlog za njegovo postojanje, niti vidim razlog za 350 din nameta za Pink light, bar je original besplatan...
wukadin wukadin 13:27 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

Kakav radikalski vokabular.
Ajde baci neku kletvu pride...


Neću da kunem, ja sam u apgrejdovanoj naprednoj verziji
Uostalom, frazu "kad odu dosmanlije" prvi put sam čuo od Draškovića Vuka.
Ali ću ti odgovoriti naprednjački, što bi rek'o Aca:
"Ja bih voleo da mi kažete u čemu nisam u pravu"
Je li Đinđić mogao da postavi boljeg čoveka od Crkvenjakova, a ovaj za tri godine nešto da uradi? Ako nije zašto nije?
Je li RTS gledaniji od kako je Tijanić tamo? Je li gledanost neko merilo uspeha?
Koja su tvoja merila kvaliteta? Podsećam te, počelo je od izjave da bi Basara bio bolji na mestu Tijanića.

A za poređenja sa BBC-em, pa i HRT-om imam spreman odgovor - nije Srbija UK, nažalost ni Hrvatska. To je kao ono kad hoće da imamo inflaciju i valutu kao tamo, a sa efikasnošću privrede kakvom imamo ovde. Onda se čude što radnici seku prste i što nezaposlenost nikako da padne.
Uostalom, počelo je od kadrova, pa ko bi ovde pretvorio RTS u BBC ili bar HRT?
Ako nemaš odgovor, onda priznaj da ni ovo sad nije loše kako je bilo. Ima emisija koje su sasvim OK, recimo Oko magazin...
Takođe nemojmo zaboraviti da nije baš u svetu slučaj da se LOTO ne izvlači na državnoj televiziji, da prenose reprezentaciju privatnici i slično. Pa se zapitajmo malo zašto je to tako...
wukadin wukadin 14:09 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

last but not least, prekinuti sve vrste flerta sa mudzahedinima i njihovim pomagacima iz inostranstva, to jako zbunjuje posteno EU opredeljeno biracko telo.


A koji su to pomagaci sa kojima se flertuje, pa vas to zbunjuje?!
adam weisphaut adam weisphaut 14:55 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

Je li Đinđić mogao da postavi boljeg čoveka od Crkvenjakova, a ovaj za tri godine nešto da uradi?

Da li moram da napominjem u kakvom je stanju bio RTS posle MIlovanovićevog vakta i koliko je bio popularan u plebsu? I da li moram d anapominejm koliko je urednica informativnog programa tada Bojana Lekić bila kritična prema tadašnjoj vladi?
Je li RTS gledaniji od kako je Tijanić tamo? Je li gledanost neko merilo uspeha?

Pa onda je Pink sa Farmom i Trenutkom istine paradigma medijskog uspeha.
S obzirom da on to postiže bez državnog nameta, onda je Pink bolja televizija.
Bar je tako kad ti postavljaš stvari.
Javni servis nije komercijalna televizija, niti to može da bude!
A za poređenja sa BBC-em, pa i HRT-om imam spreman odgovor - nije Srbija UK, nažalost ni Hrvatska.

Ti hoćeš da kažeš da su UK i HR naprednije države?
Sad kako se to uklapa u tvoj antievropski sentiment?

Uostalom, počelo je od kadrova, pa ko bi ovde pretvorio RTS u BBC ili bar HRT?

A da možda za početak probamo sa nekim neukaljanim?
Nekadašnji RTB iako je bio televizij jednopartijskog sitema je bio nesumnjivo kvaltetan, dokumentarni, serijski program i sl., svako ko gleda Trezor, svako ko je ima priliku da gleda reprizu tv drama iz tog perioda, zna o čemu pričam. RTs je rasadnik kvalitetnih kadrova po drugim televiyijama, kada bi se stvorili uslovi da se oni vrate, kada bi na čelo RTS-a umesto političke figure bio low profile profesionalac koji bi dopustio takvim ljudima da rade svoj posao i dao im prednost umesto silikonkim spikerkama kojima se šapuće na uvce tokom talk show-a, RTS bi imao šanse da bude ono što bi trebalo, a ne manifestacija kaprica i političkopartnerskih dilova jednog čoveka.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:12 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

sybil

prvo rts- smena tijanica, on je perjanica broj 1 kostunicinih mudzahedina, postaviti basaru za direktora.

.... isforsirati i izreklamirati ljude kao sto je dubravka stojanovic da vode fakultete. e da bi takvi dosli do izrazaja, mora da se menja rts, kostunica da ode u ilegalu,
....
last but not least, prekinuti sve vrste flerta sa mudzahedinima i njihovim pomagacima iz inostranstvax...


E ova nasa skojevka Sybil je rodjena za politickog komesara ... sve po kratkom postupku - smeniti sve nepodobne u medijima, na univerzitetu i dovesti podobne (glavni kriterijum: da su pisali na pescaniku) ... A opoziciju proglasiti mudzahedinima i zabraniti ... ma da, sta ce nam takva (mudzahedinska) opozicija, u ilegalu s njom. Evo i savetniku se svidjaju predlozi
Strongman Strongman 16:53 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

(glavni kriterijum: da su pisali na pescaniku)


kako drugačije? peščanik nema alternativu!!
Inner Party Inner Party 22:26 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

sybil
da se uradi.
mogu i ja.
prvo rts- smena tijanica, on je perjanica broj 1 kostunicinih mudzahedina, postaviti basaru za direktora.
drugo fakulteti, en general, privuci sto je moguce vise iz inostranstva da se vrate. ako to nije moguce, isforsirati i izreklamirati ljude kao sto je dubravka stojanovic da vode fakultete. e da bi takvi dosli do izrazaja, mora da se menja rts, kostunica da ode u ilegalu, a ljudi kao basara da postanu mainstram.
koliko cujem, stanje po fakultetima je uzasno. svaka stranka ima svoj tabor i ne mogu da se dogovore ni oko ispitnih rokova.
ima i dobrih momenata. nedavno mi kaze prijateljica da pise projekat i trazi pare od EU i da ima klauzula da se daju sredstva za vracanje strucnjaka iz inostranstva.
last but not least, prekinuti sve vrste flerta sa mudzahedinima i njihovim pomagacima iz inostranstva, to jako zbunjuje posteno EU opredeljeno biracko telo.




Uzasno mi nedostaju ovako romanticno-revolucionarni stavovi u srpskim medijima!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:41 23.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

Smrt opoziciji! Zivela (liberalna) demokratija!
Strongman Strongman 02:00 24.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

Virtuelni Vasilije
Smrt opoziciji! Zivela (liberalna) demokratija!



Kako beše... "Pohapsio bih sve koji nisu za demokratiju"
sybil sybil 02:12 24.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

prvo, opozicija podrzava mudzahedine i teroriste (obraz, 1389). u svakoj civilizovanoj zemlji teroristicke grupe bi bile zabranjene, a opozicija koja ih podrzava bi morala da snosi ozbiljne posledice, ne od svojih politickih protivnika, nego od sudova, medija, javnosti. elem, mi smo nazalost drzava gde sudovi,mediji i common sense nisu jaca strana, ali ja verujem da sudovi, mediji i javno misljenje ne mogu da se poprave sami od sebe, na tome treba aktivno raditi.
sto se tice tijanica, nije on nikakav profesionalac, on je bio sluga Kasapina, pa onda Kostunice. zasto se i dalje drzi na tom mestu zaista mi nije jasno. a postoji i famozna izjava ako djindjic prezivi srbija nece.
sybil sybil 02:27 24.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

E ova nasa skojevka Sybil je rodjena za politickog komesara ... sve po kratkom postupku - smeniti sve nepodobne u medijima, na univerzitetu i dovesti podobne (glavni kriterijum: da su pisali na pescaniku) ... A opoziciju proglasiti mudzahedinima i zabraniti ... ma da, sta ce nam takva (mudzahedinska) opozicija, u ilegalu s njom. Evo i savetniku se svidjaju predlozi

ds je na vlasti i moze da postavlja direktora rts-a i da utice na univerzitet, sta je tu sporno. pescanik (nemas pojma, sic!) nije kriterijum u nauci. kriterijum u nauci je broj knjiga i radova po svetskim casopisima.
i sta se javljas kad ne znas, ispadas glup u drustvu.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:31 24.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

sybil

ds je na vlasti i moze da postavlja direktora rts-a i da utice na univerzitet, sta je tu sporno. pescanik (nemas pojma, sic!) nije kriterijum u nauci. kriterijum u nauci je broj knjiga i radova po svetskim casopisima.
i sta se javljas kad ne znas, ispadas glup u drustvu.


a ti pametnice, vidim, sve znas ... samo te tvoja politicka ostrascenost sprecava da sastavis dve recenice koje nisu kontradiktorne. Sta ima partija da utice na univerzitet? Jesi li ti cula za slobodu medija/stampe? I nezavisnost univerziteta? Kako je onda strucnost kriterijum ako "utice partija"? U Srbiji i jeste tako sto na sve utice partija ... postebno na ono na sta ne bi trebalo da utica partijska pripadnost nego strucnost...

I kad je strucnost kriterijum zasto bi onda partijski jurisnici trebalo da "isforsiraju i izreklamiraju" nekog naucnika? I jesi li mozda ti (ili Basara) strucnjak za istoriju? E moja ti, hvala bogu da "naucnici" (jakobicni, spanski inkvizitori) sa pescanika nemaju (i nece imati) nikakvu vlast u Srbiji. I jedan diktator kao Milosvic je vrhunski demokrata za njih - ni on nije "ocistio" univerzitet, iako mu je vecina politickih protivnika bila (i ostala) tamo ...

Ma ne cudis mene ti ... nego Nebojsa sto nam ovde prodaje "mudrosti" politickih sicardzija i preletaca koji menjaju partije kao sto pristojni ljudi menjaju kosulje ...
JJ Beba JJ Beba 13:53 24.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

I nezavisnost univerziteta?

fakat je vaso da nam je univerzitet slobodan. slobodniji ne može biti s obzirom da su mu nastavnici i nastavni program i nauka kaotakva još u 19 veku. jedino se slobodom može tumačiti činjenica da se tamo ništa ne menja - profesori zaglavili u svoje fotelje, ušuškani, ništa ne bi menjali, nema stranih studenata da im dođu, nema stranih profesora, nekima nisu javili da je nauka napredovala, da se npr desio postmodernizam, da se svašta dešava...dakle sve je ok
čast izuzecima

blogovatelj blogovatelj 16:07 24.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

ds je na vlasti i moze da ... utice na univerzitet, sta je tu sporno.


Sve je sporno. Jesi ti isla na politicke kurseve kod Kim Dzong Ila kad ti ovakve misli padaju na pamet?
Kako neki aparatcik iz DS-a npr moze da zna ko je od zaposlenih tamo zasluzan da vodi katedru za automatsko upravljanje ili nuklearnu fiziku?
Jos jednom, da li si svesna sta si rekla?
A kad bi te covek pitao kakvi su tvoji politicki pogledi na svet, smem da se kladim da bi mrtva hladna rekla da su liberalni!
sybil sybil 16:11 24.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

a ti pametnice, vidim, sve znas ... samo te tvoja politicka ostrascenost sprecava da sastavis dve recenice koje nisu kontradiktorne. Sta ima partija da utice na univerzitet? Jesi li ti cula za slobodu medija/stampe? I nezavisnost univerziteta? Kako je onda strucnost kriterijum ako "utice partija"? U Srbiji i jeste tako sto na sve utice partija ... postebno na ono na sta ne bi trebalo da utica partijska pripadnost nego strucnost. I kad je strucnost kriterijum zasto bi onda partijski jurisnici trebalo da "isforsiraju i izreklamiraju" nekog naucnika? I jesi li mozda ti (ili Basara) strucnjak za istoriju? E moja ti, hvala bogu da "naucnici" (jakobicni, spanski inkvizitori) sa pescanika nemaju (i nece imati) nikakvu vlast u Srbiji. I jedan diktator kao Milosvic je vrhunski demokrata za njih - ni on nije "ocistio" univerzitet, iako mu je vecina politickih protivnika bila (i ostala) tamo ...

ha, ha, o cemu ti pricas. tvoji politicki istomisljenici (Milosevic, radikali, etc.) su otpustali najstrucnije profesore, tukli studente i upadali sa milicijom na Univerzitet, pobogu, malo je falilo da salju u Sibir.
goverment moze i treba da utice na kvalitet univerziteta, ne politicki nego finansiranjem projekata koji vrede, podsticanjem saradnje sa svetskim univerzitetima, implementacijom policies koji nagradjuju rezultate i medijskom podrskom. informisi se kako funkcionisu svetski Univerziteti.
nama su pre neki dan bili Japanci, rade stvari da ti se pamet okrene, sve projekti od po nekoliko miliona dolara. pitaju ovi nasi njihovog sefa, vi ste sigurno na permanentnoj poziciji. a ne, to ne postoji, svi smo na ugovoru od po 2, 3 ili 5 godina, ako imas rezultate, produzava se ugovor, ako ne, nista.

sybil sybil 16:22 24.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

blogovatelj
ds je na vlasti i moze da ... utice na univerzitet, sta je tu sporno. Sve je sporno. Jesi ti isla na politicke kurseve kod Kim Dzong Ila kad ti ovakve misli padaju na pamet?Kako neki aparatcik iz DS-a npr moze da zna ko je od zaposlenih tamo zasluzan da vodi katedru za automatsko upravljanje ili nuklearnu fiziku?Jos jednom, da li si svesna sta si rekla?A kad bi te covek pitao kakvi su tvoji politicki pogledi na svet, smem da se kladim da bi mrtva hladna rekla da su liberalni!

ako ti nije jasno kako se proverava kvalitet, evo. postoje knjige, radovi u raznim casoisima sa razlicitim impact faktorima, patenti, i to je objektivno merilo kvaliteta naucnika.
blogovatelj blogovatelj 18:48 24.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

ko ti nije jasno kako se proverava kvalitet, evo. postoje knjige, radovi u raznim casoisima sa razlicitim impact faktorima, patenti, i to je objektivno merilo kvaliteta naucnika.


Moje pitanje je bilo
Kako neki aparatcik iz DS-a npr moze da zna ko je od zaposlenih tamo zasluzan da vodi katedru za automatsko upravljanje ili nuklearnu fiziku?


A tvoj odgovor sam markirao iznad. Znaci nisi odgovorila na moje pitanje nego pises ono sto ti se svidja.
Hajde da preformulisem, a tebe molim da direktno odgovoris na moje pitanje a da ne pises neke uopstene stavove.

Znaci, prvo evo prost primer.
Imamo dva profesora/ke nuklearne fizike, oba profesora/ke objavili po jedan rad u po jednom naucnom casopisu svetske klase, i oba konkurisala za mesto sefa katedre.
Kako ce neko iz DS ili iz bilo koje stranke da zna ciji je rad bolji i ko je od njih strucniji?!
Nikako, naravno.
Moras da naucis jedno. Za uspesan sistem velicine drzave neophodno je da sistem bude DECENTRALIZOVAN da bi uspesno funkcionisao!
To je nacin kako su zapadne demokratije srusile istocni blok. Nije se u Njujorku odlucivalo kolika ce biti cena paprike na pijaci u Amsterdamu, nego je svakome na volju pusteno da lupi cenu koliku god moze i koliko god para moze da uzme. Ali je pusteno svima istovremeno i nije bilo monopola, sto je najbitnije od svega.
Za razliku od toga, u Moskvi je odlucivano koliko ce kostati paprika u Sofiji, pa bi onda neko iz Moskve npr dolazio da proveri cak u Sofiju da li se postuju pravila. E sad zamisli koliko kosta kad imas stotine hiljada "proveravaca"koji proveravaju cene na pijaci, u prodavnici, koji postavljaju profesore na univerzitete, koji postavljaju radnike u fabrike, pa razmatraju stavove, pa zakazuju sastanke, itd, itd... A neko sve njih placa!
Cik pogodi ko to sve placa?


sybil sybil 00:31 25.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

ne pada mi na pamet da debatujem sa neralno-hipoteticnim primerima. nauci prvo kako funkcionisu svetski univerziterti pa se javi da debatujes. nedotupavno je da navodis primere iz crtanih filmova da bi dokazao tacnost sopstvenih ignorantskih hipoteza.
blogovatelj blogovatelj 01:49 25.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

ne pada mi na pamet da debatujem sa neralno-hipoteticnim primerima. nauci prvo kako funkcionisu svetski univerziterti pa se javi da debatujes. nedotupavno je da navodis primere iz crtanih filmova da bi dokazao tacnost sopstvenih ignorantskih hipoteza.


Obozavam argumentaciju liberalne Srbije...
A posle se cude sto im je rejting na 3%
sybil sybil 05:55 25.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

blogovatelj
ne pada mi na pamet da debatujem sa neralno-hipoteticnim primerima. nauci prvo kako funkcionisu svetski univerziterti pa se javi da debatujes. nedotupavno je da navodis primere iz crtanih filmova da bi dokazao tacnost sopstvenih ignorantskih hipoteza. Obozavam argumentaciju liberalne Srbije...A posle se cude sto im je rejting na 3%

zao mi je- ali ti si beznadezan slucaj. tebi ni liberalna amerika ne bi pomogla.
blogovatelj blogovatelj 18:15 25.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

liberalna amerika ne bi pomogla.


Zivim u liberalnoj Kanadi
Pomaze mi da vidis cuda.
Niko iz stranaka ne bira profesore po fakultetima i po skolama, milina jedna....
sybil sybil 09:34 26.12.2009

Re: ne mora basara da kaze sta treba

blogovatelj
liberalna amerika ne bi pomogla. Zivim u liberalnoj KanadiPomaze mi da vidis cuda.Niko iz stranaka ne bira profesore po fakultetima i po skolama, milina jedna....

eto vidis, ni kanada ne pomaze.
procitaj sta sam napisala, nigde ne pise da government postavlja profesore, nego da utice na kvalitet, pobogu.

"goverment moze i treba da utice na kvalitet univerziteta, ne politicki nego finansiranjem projekata koji vrede, podsticanjem saradnje sa svetskim univerzitetima, implementacijom policies koji nagradjuju rezultate i medijskom podrskom. informisi se kako funkcionisu svetski Univerziteti.
"
adam weisphaut adam weisphaut 07:46 23.12.2009

Ma rešiće se već samo

od sebe, lako ćemo:

V V 07:49 23.12.2009

Promene !

Evo jos jednog predloga:

Regionalizovati celu teritoriju Republike Srbije i promeniti izborni sistem. Uvesti direktan izbor poslanika od strane gradjana (istovremeno i smanjenje njihovog broja), koji bi se birali po regionima gde bi svaki region davao broj poslanika proporcionalan broju gradjana u tom regionu. Gradjani iz drugih regiona bi mogli da glasaju i za poslanike koji nisu iz njihovih regiona, tako da manjine mogu takodje da imaju proporcionalnu reprezentaciju u Skupstini.

Na ovaj nacin se postizu sledece stvari:

1. Licna, individualna ODGOVORNOST javnih funkcionera - u ovom slucaju, Poslanika.

2. Glasate za osobu za koju znate sta je i kako uradio do tog momenta - delo je jedino merilo coveka. Pa, ako radi lose-kazna na izborima, sledeci seda u skupstinsku klupu-i, dobija moc da donosi odluke.

3.. Koncentracija politicke moci u Skupstini, umesto u strankama, tj. njihovom rukovodstvu. U ovakvom sistemu Poslanik odgovara Gradjaninu koga predstavlja, a ne sefu stranke ili nekoj maloj grupi ljudi koji rade iskljucivo u sopstvenom interesu.

4. Generalno ojacavanje demokratije u Republici i oduzimanje moci uskom broju ljudi koji cine da sistem vise izgleda kao oligarhija nego istinska demokratija.

Takodje, jasna i precizna podela vlasti - da se zna ko snosi odgovornost za sta. Ili predsednicki ili sistem u kojem ce premijer i njegov kabinet biti izvrsna vlast - onda nema potrebe za predsednikom. Ako je za ovo potrebna promena Ustava-pokrenite proceduru. Jacanje demokratije ne moze da ceka niti bolje politicke niti bolje ekonomske uslove. Ono je neophodan uslov za bolji zivot svih gradjana.

Posledica svega ovoga bi trebalo da bude smanjenje korupcije i bolje funkcionisanje drzave.

Predlog u vezi spoljne politike, za koju Predsednik ima ustavna ovlascenja:

Umesto "cetiri stuba spoljne politike" koja su sama po sebi skoro pa neminovna-u ovakvoj politickoj realnosti u kakvoj zivimo u ovome trenutku nesaradnja sa nekom od ove cetiri mocne drzave bi bila samo na stetu nas samih. Tako da ovakva spoljna politika i nije nesto na sta drzava Srbija moze da utice. Sa druge strane, ono sto bi drzava Srbija mogla da radi jeste "izgradnja mostova" prema bivsim republikama SFRJ a sadasnjim nezavisnim drzavama u okruzenju. Prosto, ako zivite u Kragujevcu recimo, svakako vam je u interesu da budete u dobrim odnosima sa nekim ko zivi u Beogradu ili Nisu. Ali, zdrav razum vam nalaze da budete u odlicnim odnosima sa covekom sa kojim delite zid stana, zgrade u kojoj zivite. Zar ne?

Na kraju, samo bih napomenuo da sistem koji gore predlazem nije idealan, vec samo bolji. Naravno da se moze kritikovati. Takodje, ako se nekome ucini da je sistem slican nekim drugim sistemima/drzavama, to je tacno, ali bih tog nekog pitao - kada se odluci da kupi neki auto, da li seda za sto i "izmislja" tocak? Ako nemamo u sopstvenom iskustvu, pozeljno je da ucimo iz iskustava ili gresaka drugih.

Cilj ukupne politike ljudi koji predstavljaju Republiku Srbiju ne moze biti niti EU/Kosovo, niti okoncanje saradnje sa Hagom. Cilj mora biti samo jedan - a to je Gradjanin Srbije.
wukadin wukadin 09:24 23.12.2009

Re: Promene !

Podržavam predlog regionalizacije. Izneo bih sam svoju ideju, ali mi glupo ne tuđem blogu, gde to i nije tema.
I da, time AP Vojvodina postaje obsolete.
wukadin wukadin 08:46 23.12.2009

Parafrazriram Šelija

Čovek obdaren bilo kakvim sposobnostima da zabavlja i podučava druge, dužan je da te sposobnosti upotrebljava. Drugi ne treba da ga u tome ometaju, jer će tako samo bacati prašinu na grob njegovog pokušaja.

Krstić se, od kako je bloger, dosta trudi u tom smislu bacanja prašine na druge, a bogami i narodu u oči. I sam je postao zabavan. Basara je odavno primer zabavljanja naroda i podučavanja - kako ne treba (što se tiče "društvenog aranžmana", pre je pisao genijalno, posle nisam pratio). Krstić mu se lepo pridružuje.

posrbljavanje filozofije, sociologije, psihologije - o istoriji da i ne govorimo - u poodmakloj fazi.


Ajde!
Kako samo čedisti (nije opcija nego stanje uma) vole da me ubeđuju da živim u boljoj zemlji nego što živim

p.s. I ne pomenuh da je savetnik.... E nije mi fazon stvarno
batamm batamm 08:46 23.12.2009

Basara

Velika stvar sta je rekao jedan provincijski pisac koji ne moze da sastavi dve suvisle recenice a da se ne zapetlja. Bogatiji recnik od njega ima i jedan Bora Jovic. A tek njegov moral, divota. Promenio je pet partija u potraza za boljom sinekurom. Da mu Toma Nikolic ponudi da bude ambasador u Tunguziji, otisao bi tamo
wukadin wukadin 09:22 23.12.2009

Re: Basara

Da mu Toma Nikolic ponudi da bude ambasador u Tunguziji, otisao bi tamo


Biće prilike...
Ali u Tunguziji može biti samo konzul. To je deo Ruske Federacije, i ostaće.
blue rider blue rider 09:59 23.12.2009

Meni vise lici da je text

Pisao jedan drugi Krstic.
wukadin wukadin 10:12 23.12.2009

Re: Meni vise lici da je text

Mislis na sina Miska?

Rejlem Rejlem 10:07 23.12.2009

Dometi g. savetnika

Znao ne znao, Basara čini – šta? Šalje dijagnozu Tadiću. Dijagnozu i poziv da ovaj nešto učini. A šta će Basara, izvanredni pisac, cenjeni kulturni radnik i intelektualac?

Ne verujem da je pridruživanje armiji onih koji iz prikrajka merkaju i kenjkaju o tome šta sve u Srbiji ne valja, neki naročiti domet.


A kakav je domet nastupanje predsednikovog savetnika na Blogu B92 i pljuckanje po svakom ko argumentovano kritikuje stanje u drustvu?

Najbolje u svemu je metodologija g. savetnika - istresem svoj post, pa me onda uglavnom nema da diskutujem. Ta metodologija je potpuno razumljiva, imajuci u vidu da je zaista tesko odbraniti ovo sto sada imamo. Ali to ne prilici blogu, vec kolumni u novinama. Ovako, cela koncepcija blogonastupa g. Krstica iritira.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:35 23.12.2009

Re: Dometi g. savetnika

A kakav je domet nastupanje predsednikovog savetnika na Blogu B92 i pljuckanje po svakom ko argumentovano kritikuje stanje u drustvu?

Tu sam, nemojte odmah da se ljutite, molim vas!
wukadin wukadin 10:43 23.12.2009

Re: Dometi g. savetnika

Ovaj, ne bih da uzimam strane, ali kad vec ucestvujem u zabavi (ispijajuci fantu)
Kad je Basara izneo neki argument?
Spiridon Spiridon 10:52 23.12.2009

yebi-ga

ako ovako ispljujete Krleta cim otvori usta, kako da ohrabrimo druge poznate licnosti da dodju na blog. Ovako su oterani Svetozar Cvetkovic, Sergej Trifunovic, Goran Markovic, Biljana Srbljanovic ...

Nece vise niko da se igra sa nama. Ima samo da nastavimo ova interna prejebavanja (prvi, preporuka, srecan rodjendan i ostale zajebancije). (fucking emotions)

Sreca da Krle ne prima sve ove uvrede za ozbilno. Valjda?

Vidim da su se sada i neki "poznati VIP-ovci" okurazili i bez ikakvog razloga napadaju coveka. Valjda im to donosi neke poene tamo gde im je potrebno???

Klasični balkanizam. Iz sopstvene sujete priželjkuje se moralna propast autoriteta (citaj: poznate licnosti ...)
wukadin wukadin 11:22 23.12.2009

Re: yebi-ga

A sto ne bi dosli Crncevic, Vucelic, Antonic...
Spiridon Spiridon 11:30 23.12.2009

Re: yebi-ga

wukadin
A sto ne bi dosli Crncevic, Vucelic, Antonic...



Slabo se snalaze na kompjuteru. Ne treba uvek poci od najgoreg.
adam weisphaut adam weisphaut 11:35 23.12.2009

Re: yebi-ga

Slabo se snalaze na kompjuteru. Ne treba uvek poci od najgoreg.

Ja mislim da je Antonić tu sa nama
wukadin wukadin 13:31 23.12.2009

Re: yebi-ga

Vidim da je sporno pominjanje nekih blogera, što ću preskočiti.
Samo ću komentarisati (i nadam se da će komentar ostati) svoje zadovoljstvo nečijom paranojom.
Pa paranoišite još malo.
Gospodja Klara Gospodja Klara 13:37 23.12.2009

Re: yebi-ga

Nece vise niko da se igra sa nama. Ima samo da nastavimo ova interna prejebavanja (prvi, preporuka, srecan rodjendan i ostale zajebancije). (fucking emotions)

Da.
Mada i od njih zavisi. Ko hoće da piše, mora da bude spreman i da čita, što nosi sa sobom i mogućnost da se tvoje reči stalno valorizuju. Vidi Sentinelov na blog o natalitetu, napali ga sa svih strana, ali čovek ne pade na kolena. Mislim da Krstić ima dovoljno iskustva da zna šta ga čeka ovde i da nije ni očekivao frenetičan aplauz. Možda bi ga i dobio kad bi pisao o temama koje nemaju veze sa politikom, ali svako ima pravo da naglaba do sutra o onom što ga interesuje.
S druge strane, nisam pristalica ragbi-naskakanja čim se neko zgodno namesti, niti volim čoporativno razvlačenje lešine.
Da sam Krstić, ja bih se registrovala pod nickom, stekla bih pristalice a onda u odgovarajućem momentu se demaskirala i rekla:''Bu!'' Čisto radi eksperimenta.
Ovde bi bar trebalo da cveta 1000 cvetova, u suprotnom ćemo se udaviti od dosade.
Spiridon Spiridon 14:19 23.12.2009

Re: yebi-ga

adam weisphaut
Slabo se snalaze na kompjuteru. Ne treba uvek poci od najgoreg.

Ja mislim da je Antonić tu sa nama


mislis u nasim srcima?
Spiridon Spiridon 14:24 23.12.2009

Re: yebi-ga

Da sam Krstić, ja bih se registrovala pod nickom


znaci volis da se prerusavas, eksperimentises i u datom momentu eksplodiras
adam weisphaut adam weisphaut 15:05 23.12.2009

Re: yebi-ga

mislis u nasim srcima?

I dušama, i dušama <_<
Gospodja Klara Gospodja Klara 15:08 23.12.2009

Re: yebi-ga

znaci volis da se prerusavas, eksperimentises i u datom momentu eksplodiras

Spi... razumeli smo se odmah... samo pssst
samodakazemnesto samodakazemnesto 15:09 23.12.2009

Re: yebi-ga

ako je blog odgovoran za bilo ciju moralnu propast,onda ... ode sve u honduras.
blogovatelj blogovatelj 17:37 23.12.2009

Re: yebi-ga

Ja mislim da je Antonić tu sa nama


Ja mislim da nije samo Antonic, nego ih ima jos koji pisu pod maskama

Ima samo da nastavimo ova interna prejebavanja (prvi, preporuka, srecan rodjendan i ostale zajebancije). (fucking emotions)


Spiro, izvini za smajlije, znam da ne odaju dozu ozbiljnosti kad se nalaze u komentarima, ali ja ih bas zato i sa tom svrhom i stavljam u komentare. Sta ce mi blog koji vizuelno izgleda kao NIN. Jos samo da na kraju svakog posta postavimo analizu sahovske partije i da budemo kao oni
nurudin nurudin 20:21 23.12.2009

Re: yebi-ga

bez ikakvog razloga napadaju coveka.



Неће бити да је "без икаквих разлога"..... прегршт је разлога......наравно, нисам сагласан са увредама.

А, мислим да разлози не леже у нечијој сујети...... тешко да, мада можда грешим, већина блогера жели да буде господин Крстић, они само желе да господин Крстић ради свој посао - да саветује свог председника, а не да тражи свог саветника

benevolent benevolent 11:03 23.12.2009

Европо, чекај!

Европо: чекај, чекај ме, чекај ја ћу доћи...
samodakazemnesto samodakazemnesto 11:33 23.12.2009

jutros mi je ruza procvetala...

"da bi nam bilo bolje,moramo prvo menjati mentalitet..." rece djindjic i...ubise ga.
danas tadic,sutra ko zna ko,danas basara,sutra ko zna ko...a mentalitet i rezon isti.
ma,nase je samo da procitamo i konstatujemo stanje...ironicno? jasta je!
wukadin wukadin 11:58 23.12.2009

Re: jutros mi je ruza procvetala...

Je li bolje Poljacima?
Pazi sta ces odgovoriti, oni su clanica EU, pa moze da se zakljuci...
A jesu li promenili mentalitet?!?
samodakazemnesto samodakazemnesto 14:56 23.12.2009

Re: jutros mi je ruza procvetala...

pazim,pazim! ali,oni nisu imali problem sa mentalitetom,nego sa sistemom. njima je bio potreban samo 5. oktobar,a nama i sesti,i sedmi,i.... sta smo mi uradili petog oktobra? nista,samo fizicki smakli milosevica. i nista vise,ama bas nista. namece mi se i pitanje lustracije,al nije tema...

jel tacan odgovor?
zapadnikomrad zapadnikomrad 11:59 23.12.2009

одговори

0. Вратите ауторитет државе јер садашње стање је :
а. од асистената преко финансијских служби, до професора и осталих сарадника дешавају се малверзације
б. ангажујте стручњаке који ће Болоњу ускладити са потребама Србије - а не да се све копира од а до ш
в. укините бесмислене приватне факултете где се дипломе штанцују (о докторатима да не причамо)
г. прекините стимулацију одлива мозгова (свако своје школовање подређује одласку из земље) - не морамо баш да будемо у сантиметар усклађени са европским системом школовања
д. Држава Србија школује одређен број људи (бесплатно) који после тог школовања иду у иностранство - Уведите забрану сваком одшколованом студенту у Србији да из земље од на рад у иностранство. Ако мислиш да ти Србија плаћа школовање а ти да одеш и то знање продаш неком другом то није у реду. Србија мора да штити свој интерес. Као што јаки факултети на западу имају одређене уговоре са студентима, тако треба и у Србији. Оно што држава Србија мора њима да понуди су исти или бољи услови за рад и живот по завршетку студија - Ако Нокија понуди посао за 2000 евра у Норвешкој, ја завршио ЕТФ, држава Србија мора да ми обезбеди исти посао али овде!
ђ. Смањите школарине и боље опремајте факултете квалитетном опремом
е. Стимулишите развој инжењера а не менаџера!!!
e1. Стимулишите ПРОИЗВОДЊУ а не МЕНАЏМЕНТ!
ж. Направите центре по Србији где би се пољоприведници и њихове породице школовале за оно што могу да раде у њиховом окружењу (курсеви садње квалитетног парадајза у складу са европским стандардима)
ж1. Стимулишите повратак у окружење одакле су дошли (зашто златиборац да сиђе са планине, заврши пољопривредни и онда уместо да се врати тамо и развија своју општину он ради у некој администрацији у Београду)!
2. Интереси државе :
а. наметните обавезну употребу ћирилице на производима домаће производње (као што Грци имају алфабет на великом броју домаћих производа) : зашто? Зато што - постоје историјски битне чињенице које оспоравају константно шизофрено мешање латинице и ћирилице у једном народу. Зато што ћете тако зачепити уста свим екстремним националистима који вас прозивају да сте издајници. Није то подилажење маси него релативизација њиховог деловања. Зато што се нико писмен у Србији (био он пореклом Мађар, Италијан, Албанац, Грк или Бугарин) неће жалити - Ћирилица је обавезна колико и латиница. Зато што је запад презасићен увлачењем под кожу енглеским писмом. Аутентично писмо је сваком странцу занимљивије него латиница (иако не може да је разуме). Нико не разуме ни Кинеска слова па их радо тетовира... Сви знају за sziget фестивал а нико не зна за ИЗЛАЗ. Зашто мора енглез да дође на своје? Зашто он слуша Лили Ален на EXIT festivalu a ne ИЗЛАЗ IZLAZ фестивалу? Зар не мислите да је њима то досадно? Где год се окрену слушају енглески... Причајте мало са њима и видећете да је то тако.
б. заштита својствености и локалног ће бити питање престижа наредних година. Људима је досадила глобализација.
в. уведите славистику на филолошки факултет (ако већ не постоји).
г. уведите (вратите) српску националну архитектуру (охрид,шумадија,херцеговина,војводина...) на архитектонски факултет.
д. развијте код младих људи осећај припадности овом друштву (држави). То се постиже тако што се оне ствари које ваљају стављају у први ред. Акропољ осветљава целу Атину. Није ваљда да немамо свој акропољ? Зато се грчка омладина поистовећује са квалитетним људима из њихове прошлости.
ђ. направите ДРЖАВНИ часопис ФИНАНСИРАН од ДРЖАВЕ за Науку и пољопривреду (јер то је најбоље што можемо да понудимо).
е. укините бесмислене телевизије које не доносе ништа осим шупљне у главама људи - ВБ, Фарме и остале шоуове сведите на минимум. Они су главни кривац што девојке опет носе ер макс 2 са тренеркама а њихови дечаци тарзанке
ж. РТС-у вратите писмене људе. Не каже се дабл ју дабл ју дабл ју дот р т с дот ком, него ДУПЛО В,ДУПЛО В, ДУПЛО В ТАЧКА РТС ТАЧКА ЦОМ
з. Уведите трећи канал са сличном екипом која је деловала у трулим 90тим када су колко толко могле да се виде алтернативнији а квалитетни садржаји са опште писменим ликовима.
и. сведите рекламе на минимум (на главној телевизији)
ј. не постоји потреба да у Србији постоји преко 30 ТВ канала. У ери интернета, профитабилност једног медија је под великим знаком питања. Зато уместо да се паре расипају на 30 бедних ТВ покушаја, спроведите их на 5-6 ТВ станица које би имале више средства да се баве квалитетним садржајем.
к. вратите цртани у пола 8.
м. не допустите разградњу језгра Београдског шарма - кафане-бирцузи! Од Каленића, Трандафиловића, Златног Буренцета, Српске кафане, Босне, Шуматовца, Бристола и осталих локалних бирцуза. Обезбедите сиромашнијим људима скроман провод са скромним ценама. Не своди се све на паре. Барем када су те ствари у питању. Како очекујете да се људи описмене и да гаје људске односе, када виде да се неке вредности гасе и то стимулацијом државе. Од старе кафане они направе пицерију? Који Италијан достојан своје земље ће желети да дође у Србију да би опет јео пицу? А ни њу не једе код куће ... Зар њему није жеља да осети дух Србије и Београда? Нека држава поведе рачуна да помогне те ствари на прави начин а не распродајом свега. Зар морам енглеза да водим у Ајриш паб да би пио енглеско пиво? Па ако он баш има жељу да где год оде слуша енглеску музику и пије енглеско пиво у енглеском пабу онда је он фашиста.
н. Уведите метро - Дајте Русима или Кинезима СВЕ само да га направе. Нека га узму и на 50 година и нека нам наплаћују колико хоће, али нека проради! Подземни, да се возимо од Шарана до Калуђерице за 10 минута и од 45тог Блока до Борче! Зар је то немогуће?
њ. средите градски превоз јер ово не ради - када узмете цену једне карте па помножите са бројем преседања, видите да један Атињанин или Мађар плаћа дупло мање а вози се много више. Није ствар зараде него ствар лоповлука! Дигитализујте карте. Угледајте се на Атински метро и све ће вам бити јасно-.
О. Организујте државне институције које ће да се баве филмском уметношћу : Развој документарног филма (ратни, историјски, забавни...) - од толике историје ми ништа не радимо? Зар морају енглези да снимају о Мишићу и солунском фронту и осталима? Када се то сними на прави начин, омладина неће гулити траву и кокс по стадионима правећи од вас издајнике, него ће вас више поштовати јер Ви поштујете онај део историје који Ваља. Разводњите их мало. Снимите Филм о јасеновцу и платите Тарантина. Ко ће од тих десничара моћи да вас прозове после? Неће смети ни Месић да бекне. То је та национална енергија која је расута. Нема државе онда када треба да је има.
П. Не продајте ЕПС. Нешто мора да остане Србији!
Р. Вратите имовину (европа вас обавеже на то) и рехабилитујте историјске изворе. Не политички него историјски - да Србија више прекине ту агонију ко је издајник ко није. Направите здраве научне расправе са свих страна са свим меродавним изворима (левичара, десничара, цркве...). Ваљда то може да се спроведе а да не буде скупо? Када се те ствари сведу на ИСТИНУ, што није немогуће, ко ће смети да каже да сте издајници?
С. Има ту још ... али треба то понудити и напредњацима па да се такмичите ?
T. Ауторитарно утичите на БАНКЕ ДА СМАЊЕ СВОЈЕ ЗАРАДЕ!
Ћ. Уведите ЈАКЕ државне фондове да стимулишу ЈЕФТИНУ А КВАЛИТЕТНУ ГРАДЊУ (колико је то могуће ускладити), да се ван Града зидају прихватљива насеља.
У. Уведите ОБАВЕЗНУ декларацију на српском језику за СВЕ производе који овде уђу. Неко ко не зна енглески има основно људско право да прочита то што купује.
Ф. Прекините увоз белог лука и црвене бабуре из Кине и свега што Србија може и мора да производи а не производи јер има лопове у трговинама
Х. Уведите НОВЕ системе наплате новца јер ПРОИЗВОЂАЧИ ПРОПАДАЈУ тако што чекају 4 месеца наплату фактуре - пошаљем фактуру, платим велики ПДВ а услугу или производ наплатим после пола године. ЈА финансирам ДРЖАВУ, ЈА финансирам Продавца и то без ДИНАРА КАМАТЕ?! Питате се зашто је пропала производња? Кључна ствар на којој је један човек зарадио милијарде ...
Ц. Уведите обавезну химну са заставом на одјави програма у ситне сате као што то ради Америка, Британија и Грчка...
Ч. Направите предузеће које ће уместо лоповске ПКС да ради КОМПЛЕТНУ организацију продаје наших производа иностранству. Произвођач паприке мора да једним кликом на сајту буде упознат системом продаје своје робе странцима. Ако не зна да кликне онда кликните ви уместо њега и продајте те његове паприке. Доведите способне људе да то раде уместо њих. Очигледно је да их сада тамо нема.
Џ. Албанци на југу Србије треба да се осете као грађани ове земље. Свако ко има држављанство мора да учи српски језик као матерњи. Уз то држава да омогући учење језика порекла ако их има у већем проценту. У Америци се свугде учи Енглески. Јер када се не учи енглески онда правите гетоизацију већиње у односу на ту мањину и обрнуто! Како може грађанин Србије албанског порекла да из Бујановца послује самном у Београду ако он не зна српски? Како ја да послујем са њим ако ја не знам албански? Да ли морамо да учимо енглески сви да би могли да послујемо у једној држави? Како су то решили Италијани, Грци, Американци? Један језик, једно писмо, једна држава.
Ш. Веома битно, ако не и најбитније : Обезбедите младима до 30-35 година да оснују своја предузећа а да при том не плаћају бесмислене накнаде држави (фирмарине, таксе, ...) а уз ефективно финансирање државе доприноса и осталих дажбина. Што значи : боље да ја кроз своје предузеће протурим десет хиљада евра, да те паре уложим у нову опрему и онда запослим још по једног радника за те паре а да када станем на ноге као предузеће почнем да плаћам доприносе држави (70% плате!?), него да првог месеца стигне рачун од 500 евра за трошкове одржавања фирме и да онда после једне године затворим то предузеће јер имам дуг од 5000 према држави а које држава очигледно никад неће наплатити. Дакле боље је да држава мени обезбеди да за годину две дана развијам свој посао а да немам оптерећење плаћања дажбина (осим ПДВ наравно), него да ме држава убије првог у месецу са казнама зато што нисам наплатио фактуру... Колико се то коси са интересима одређених група то је друго питање. ...
Има још!
antioksidant antioksidant 12:08 23.12.2009

Re: одговори

к. вратите цртани у пола 8.

u 7 i 15 da budemo precizniji
sa ovim se slazem (tako da imamo i neku zajednicku tacku)
benevolent benevolent 12:12 23.12.2009

Re: одговори

Направите предузеће које ће уместо лоповске ПКС да ради КОМПЛЕТНУ организацију продаје наших производа иностранству


Па није ни чудо, кад је на њеном челу странац-Бугарин.
wukadin wukadin 13:34 23.12.2009

Re: одговори

Slažem se da većinom tačaka...
asparagus asparagus 15:03 23.12.2009

Re: одговори

I sta ce onda ostati da se ukrade?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana