Eksperimenti u blogovanju| Život

2 IN 1

razmisljam RSS / 08.10.2011. u 18:22

                                                              1.

               Primećuje sve češće kako se neprestano vrti u krug. Kao mače koje juri svoj sopstveni rep, ali bez tog zadovoljstva i razigranosti. Više nekako sa osećajem da je upregnuta u dolap, da je zarobljena u nekoj iščašeno mrzovoljnoj orbiti koju ni jedna sila nije u stanju da promeni niti izmesti niti zaustavi, da je vodenični kamen koji se okreće u prazno, bez prave svrhe i smisla, ali dosledno i uporno i nemoćno...
               Oseća se kao vetrenjača poludela od pogrešnih vetrova, kao izduvana guma primorana da se i dalje kotrlja na pokrivljenoj felni, kao kazaljka na satu koju niko nije pitao da li želi da odustane, da se predomisli, da barem na izvesno vreme promeni smer...

               Razmišlja o spirali.
               I to nekako počinje da daje nadu. Ali, i nedoumice.
               Kako se kretati?
               Od centra ka nekoj krajnje sumnjivo dalekoj tački negde na samoj ivici beskraja, ili od ma koje neke slučajne tačke tamo negde u vremenu i prostoru ka centru?
               Da li dolaziti, ili se rešiti na odlazak?
               Treba li uopšte da se upušta u potpunu neizvesnost takvog načina kretanja, od šireg ka užem, od većeg ka manjem, ili obrnuto, kako god?

               U međuvremenu, krug je izvestan.
               Spirala je tek ideja, ili mutna, nedorečena težnja.
               A prava linija se čini nemogućom, i po svemu, čak izvesno monotonom.


                                                            2.

               Sasvim otsutno stavlja džezvu sa vodom na šporet. Desnom rukom pridržava dugme za uključivanje ringle, levom pritiska čarobni štapić koji bacanjem varnice pali plin. Zatim uzima kesicu sa kafom, pažljivo je protrese, cepa je pri vrhu i odlučnim potezom njen sadržaj sipa u dosadno crvenu šoljicu koja već čeka spremna na stolu.
               U međuvremenu, voda je dovoljno topla. Uvežbano otvara fijoku i iz nje vadi kafenu kašičicu. Mehanički sadržaj džezve sipa u šoljicu, uranja u nju kašičicu i zdušno njom počinje da meša.
Primećuje kako se, izazvan njenim odlučnim pokretima, oko kašičice stvara dubok i mestimično zapenjen vrtlog. Počinje da ga posmatra sa zanimanjem i iznenada shvata da je potpuno usisana u njega, toliko naglo, da ne stiže ni da vrisne.

               Kafa se više ne vrtloži. Po vrhu ima taman onako lepu penu kakvu treba da ima kada se sve uradi kako treba. Kašičica malo napadno štrči kroz pramenove aromatične pare koja se nezainteresovano diže iznad površine tečnosti.
               Trenutak potpunog sklada.

               Eno je gde sedi na dnu šoljice. Ne pokušava ama baš ništa.
               Čeka da vidi da li će je neko sasuti niz grlo u tri nestrpliva gutljaja, da li će je popiti lagano i sa uživanjem, ili će je jednostavno prosuti u sudoperu zato što se kafa odavno ohladila.

 

Tagovi



Komentari (168)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

razmisljam razmisljam 01:37 09.10.2011

Re: Bez naslova

loader


Ех, ко би, ако не Ви?
Једна права мала ноћна музика за опуштање и уживање и размишљање (!?!?) и сањарење...
Благодарим...

За Вас, а све у складу са свим темама и троловањима вечерас на овом мом месташцету, музика из филма који не волим ни приближно колико књигу по коме је настао:


loader loader 11:43 09.10.2011

Re: Bez naslova

Trolovanjima?!
Uh...
To je uvek uzbudljivo. Kao šuškanje papirima na času

razmisljam razmisljam 18:41 09.10.2011

Re: Bez naslova

loader
Trolovanjima?!
Uh...
To je uvek uzbudljivo. Kao šuškanje papirima na času


Наравно. То су оне мале, згодне дигресије које тако лепо и богато разгранају токове разговора у широку и ничим зауздану делту разноликих размишљања.
Непроцењиво и тако добродошло увек, зар не?

EDIT: Једна узбудљиво елегантна спирала?

loader loader 23:18 09.10.2011

Re: Bez naslova


edit, edit ... tako je

razmisljam razmisljam 00:02 10.10.2011

Re: Bez naslova

loader

edit, edit ... tako je


Тиде, тиде... како је?
loader loader 10:31 10.10.2011

Re: Bez naslova

Nek je bilo... ako je
razmisljam razmisljam 14:16 10.10.2011

Re: Bez naslova

loader
Nek je bilo... ako je


Занимљиво... а ко је?
loader loader 01:21 11.10.2011

Re: Bez naslova

Nema dileme... To je

razmisljam razmisljam 14:41 11.10.2011

Re: Bez naslova

loader
Nema dileme... To je



Баш се питам - што је?
kaolavanda kaolavanda 00:51 09.10.2011

Razmišljam,

e, "leže" mi tvoja priča savršeno u ovo doba noći.

Kafu ne pijem, samo njuškam, al' ovu tvoju, kao da sam popila

A, na temu spirala... evo ih neke diiivne, predivne



EDIT: i, evo jedne, neuporedivo manje bitne od ovih odozgo

razmisljam razmisljam 01:27 09.10.2011

Re: Razmišljam,

kaolavanda
e, "leže" mi tvoja priča savršeno u ovo doba noći.

Kafu ne pijem, samo njuškam, al' ovu tvoju, kao da sam popila


Баш ми је драго и због ,,легања'' приче и због ,,каопопијања'' кафе.
Хвала.

A, na temu spirala... evo ih neke diiivne, predivne


Где ме нађе?!
Нећеш веровати, али ма о чему писала, некако се често кроз коментаре мојих текстова на овај или онај начин провуче барем пар редака или сличица некакве хране. Као да ми је то усуд.
Не замерам, наравно. Напротив. Баш ти слатка ова асоцијација.


EDIT: i, evo jedne, neuporedivo manje bitne od ovih odozgo


Ту си потпуно у праву. Она је сувише велика да би могла да се како ваља смести у оквире нама битних ствари.

Него, добродошла у моје блогодвориштанце. Драго ми је што си свратила и што ти је свраћање пријало.


kaolavanda kaolavanda 16:03 09.10.2011

Re: Razmišljam,

Нећеш веровати, али ма о чему писала, некако се често кроз коментаре мојих текстова на овај или онај начин провуче барем пар редака или сличица некакве хране. Као да ми је то усуд.


Tvoj usud ne bože biti bolji!

Ту си потпуно у праву.


A, šta ću, ovako mala i beznačajna, nego da lažem k'o pas da je nebitan, i da uživam u onim malim, mekanim, slatkim spiralama

Она је сувише велика да би могла да се како ваља смести у оквире нама битних ствари.




Gle ove sprale



E, da! Hvala tebi što praviš toplu atmosferu, u svom blogodvorištancetu. Naleteću kad god budem u prolazu
razmisljam razmisljam 21:01 09.10.2011

Re: Razmišljam,

kaolavanda
Нећеш веровати, али ма о чему писала, некако се често кроз коментаре мојих текстова на овај или онај начин провуче барем пар редака или сличица некакве хране. Као да ми је то усуд.


Tvoj usud ne bože biti bolji!


Не буним се.
Не знам да ли си приметила, али провукло се кроз коментаре и пар добрих рецепата за колаче. Обрати пажњу на Фантоматсичну и Душановуиивановумаму. Оне су магови кухиње, тек да знаш.

Ту си потпуно у праву.


A, šta ću, ovako mala i beznačajna, nego da lažem k'o pas da je nebitan, i da uživam u onim malim, mekanim, slatkim spiralama


То чак и није лаж - оно што нас се не дотиче у нашој мајушности под звездама некако ни не може да буде битно.
Бар ја тако мислим.

Gle ove sprale


Не дирај ми принцезу Леју. Спирале су сасвим спиралне. Што је свакако довољно да буде посебна и лако памтљива и незаборавна, зар не?

E, da! Hvala tebi što praviš toplu atmosferu, u svom blogodvorištancetu. Naleteću kad god budem u prolazu


Молим и други пут и нема на чему.
Радујем се твојим налетањима у пролазу и рачунам на њих од сад па надаље и убудуће.
kaolavanda kaolavanda 15:17 10.10.2011

Re: Razmišljam,

провукло се кроз коментаре и пар добрих рецепата за колаче

A, pa to ne može da prođe neprimećeno kod mene

То чак и није лаж - оно што нас се не дотиче у нашој мајушности под звездама некако ни не може да буде битно.
Бар ја тако мислим.


I ja tako mislim, nego sam malo ljubomorna na toliku lepotu, pa je ono bila čista nemoć. A, slažem se da je sve van naših mikrosvetova, za nas suštinski vrlo malo važno... ma, ne znam ni što ti sve ovo pišem, kad se skroz kapiramo

Не дирај ми принцезу Леју


Pa, moram, kad je tako divna

Samo da znaš, tako lepo si mi "zavrtela" mozak temom, da mogu da zaključim samo jedno, a to je: spirale su svuda oko nas , a i neka su, kad su toliko lepe.

Evo ti ih neke divne...





capra girgentana, sicilia, italia


(ispod ovoga nemoj da sanjariš, k'o boga te molim)


spirulina (blue-green algae) 3.5 billion year old immortal life form






da ne bude da samo ti poklanjaš cveće

PS ako misliš da ima previše sličica, javi. Brišem, a ne vređam se. Kažem ti, tema me uzela pod svoje
razmisljam razmisljam 17:40 10.10.2011

Re: Razmišljam,

kaolavanda

A, pa to ne može da prođe neprimećeno kod mene




I ja tako mislim, nego sam malo ljubomorna na toliku lepotu, pa je ono bila čista nemoć. A, slažem se da je sve van naših mikrosvetova, za nas suštinski vrlo malo važno... ma, ne znam ni što ti sve ovo pišem, kad se skroz kapiramo


Па пишеш ми да потврдиш како се лепо резумемо. Логично!
А на лепоту не треба да си љубоморна - само се препусти и уживај у њој.

Pa, moram, kad je tako divna


Наравно да је дивна, најдивнија у читавом свемиру, а и даље. Само ми је Чубака симпатичнији од ње.


Samo da znaš, tako lepo si mi "zavrtela" mozak temom, da mogu da zaključim samo jedno, a to je: spirale su svuda oko nas , a i neka su, kad su toliko lepe.


Ух, ,,успиралила'' сам те, канда. А није било намерно, веруј ми.
Све у свему, битно је да ти прија. Остало онда постаје небитно.

Evo ti ih neke divne...


Баш си се потрудила! Хвала. И не бриши никако. Нека све остану.
Оно, јес' да ово моје похабано сокоћало почиње мало теже да учитава, али ко мари. Битно је да нам је лепо.

(ispod ovoga nemoj da sanjariš, k'o boga te molim)


Нећу, обећавам. Збиља је мало преозбиљан за сањарити испод, а и у близини.

da ne bude da samo ti poklanjaš cveće


Благодарим онолико. ( И миришем ружу... )

PS ako misliš da ima previše sličica, javi. Brišem, a ne vređam se. Kažem ti, tema me uzela pod svoje


Не вређаш се и не бришеш, као што горе већ рекох.
kaolavanda kaolavanda 20:48 10.10.2011

Re: Razmišljam,

Na sve ovo lepo što si rekla, evo samo još ovo, obećavam...



+ jedan vrtlog vira
bocvena bocvena 21:35 10.10.2011

Re: Razmišljam,

Sve što vrtlog vira krije kao da se nikad dogodilo nije...najlepši stihovi u domaćoj muzici još od EKV-a:)
razmisljam razmisljam 23:31 10.10.2011

Re: Razmišljam,

kaolavanda
Na sve ovo lepo što si rekla, evo samo još ovo, obećavam...


Шта сам то толико лепо рекла?
Али, ало тако мислиш... па... баш лепо.
И не обећавај, већ слободно качи, докле год имаш инспирације.
Јеси ли приметила да је ово, без обзира на прилично суморну почетну тему, испао један шарен и ведар блог?

+ jedan vrtlog vira


'Фала.

Пази сад, овако: мој интерни обичај је да онога ко постави стопедесети коментар послужим кафицом. С обзиром да си ти ( срећна ) ауторка истог, изволи:



Примети како се лепо и делимично спирално подиже топла ароматична пара.
razmisljam razmisljam 23:38 10.10.2011

Re: Razmišljam,

bocvena
Sve što vrtlog vira krije kao da se nikad dogodilo nije...najlepši stihovi u domaćoj muzici još od EKV-a:)


Не остаје ми ништа друго до да ти верујем на реч*, јер морам признати да сам слабо упозната са ( условно ) млађим бендовима на нашој рок сцени. То сам препустила клинцима, а ја остала углавном заглављена тамо негде далеко...

* Ништа инсинуације, етикете, учитавања...
Стварно, одистински, збиља, мајке ми, часна реч... верујем ти.
kaolavanda kaolavanda 14:55 11.10.2011

Re: Razmišljam,

Шта сам то толико лепо рекла?

Pa, na makro nivou, ihaaaj

Јеси ли приметила да је ово, без обзира на прилично суморну почетну тему, испао један шарен и ведар блог?

E, to mnogo volim kad se desi. A, i bilo je neke magije od početka u tvojoj priči, da je ona, prosto počela da živi svoj vedar i šaren život

Пази сад, овако:...

Izgleda da me ovde neka sreća prati. Evo ti lep detalj: kada sam se prvi put javila (kod Docsumanna), sasvim nenamerno (sva sluđena, pa nesigurna, još o tome stvarno nisam mogla da vodim računa, kad!) sam postavila stoti komentar Hvala za kaficu, od ovog "kovrdžavog" mirisa, biću mirna ceo dan


a, rek'o bi čovek to samo od sebe spiralno
razmisljam razmisljam 18:21 11.10.2011

Re: Razmišljam,

kaolavanda

Pa, na makro nivou, ihaaaj

Јеси ли приметила да је ово, без обзира на прилично суморну почетну тему, испао један шарен и ведар блог?

E, to mnogo volim kad se desi. A, i bilo je neke magije od početka u tvojoj priči, da je ona, prosto počela da živi svoj vedar i šaren život






Izgleda da me ovde neka sreća prati. Evo ti lep detalj: kada sam se prvi put javila (kod Docsumanna), sasvim nenamerno (sva sluđena, pa nesigurna, još o tome stvarno nisam mogla da vodim računa, kad!) sam postavila stoti komentar Hvala za kaficu, od ovog "kovrdžavog" mirisa, biću mirna ceo dan


Изгледа да ништа није баш сасвим случајно.
Мале пријатности чекају иза сваког угла, само треба бити увек спреман за њих и ето ненадане среће.

a, rek'o bi čovek to samo od sebe spiralno


Хе, хе...
tigrette tigrette 01:20 09.10.2011

Razmišljaaaaaaaaaaaaaaaam! :)





razmisljam razmisljam 01:45 09.10.2011

Re: Razmišljaaaaaaaaaaaaaaaam! :)

tigrette


При-сут-на!
Што вичеш толико у ово глуво доба?

Хвала за кафенце. Лептир је ОК, али камо жирафе?

Ово



и ово



теби, уместо цЕвтића.
kick68 kick68 02:01 09.10.2011

!

U međuvremenu, krug je izvestan.
Spirala je tek ideja, ili mutna, nedorečena težnja.
A prava linija se čini nemogućom, i po svemu, čak izvesno monotonom

Zbog svega toga i uprkos tome, predlazem cik cak!

Reklame ubedjuju: cik cak daje ti krila!
razmisljam razmisljam 02:25 09.10.2011

Re: !

kick68

Zbog svega toga i uprkos tome, predlazem cik cak!

Reklame ubedjuju: cik cak daje ti krila!


На жалост, морам да те обавестим о две ствари.
Прво - већ спреман одговор на твој коментар ми је испарио у потпуности. Сад, да ли је бегао у цик-цак, спирално или праволинијски ( што је најближе здравој памети, ако ју је уопште поседовао ), не бих умела да ти кажем.
Друго - твој предлог је једногласно ( мојим гласом неприкосновене владарке овог блогодворишта / све док се не појави Модераторка 05 / ) одбијен.
Зашто?
Зато што ме од изломљених кривих линија хвата тиха језа и благи ужас. Много опасно делују, бодљикаво, претећи, као да су спремне да повреде. Просто су непријатељски расположене.
Мој свет је некако сав обао, закривљен, по мало асиметричан, без шиљака и штрчеће-претећих елемената.
А ти како хоћеш.

Погледај како су лепи ови коврџаво-спирални облаци. Тако спремни да сањариш под њима.


kick68 kick68 02:37 09.10.2011

Re: !

Зато што ме од изломљених кривих линија хвата тиха језа и благи ужас. Много опасно делују, бодљикаво, претећи, као да су спремне да повреде. Просто су непријатељски расположене.
Мој свет је некако сав обао, закривљен, по мало асиметричан, без шиљака и штрчеће-претећих елемената.
А ти како хоћеш.

Ne znam, meni je cik - cak drama, razbijanje monotonije, munja, ali ne na preteci nacin. Evo kompromisa:
zaobljene munje:)
razmisljam razmisljam 14:45 09.10.2011

Re: !

kick68

Ne znam, meni je cik - cak drama, razbijanje monotonije, munja, ali ne na preteci nacin. Evo kompromisa:
zaobljene munje:)


Ма, све је то у реду. Стварно немам примедби. Само, некако нисам за превише оштру и изломљену драматику. Ја сам ти кајакаш на мирним водама - брзаци су ми само за посматранје са стране.
А монотонију успешно може да разбије и камичек бачен у воду. Па онда посматраш како се кругови око места његовог урањања шире и шире и шире... И лепо ти и одмара и испуњава...
Опет, муње јесу претеће. Чаробне, величанствене у свој својој силини, опчињавајуће, али ипак претеће. Ту за мене нема никакве сумње.

Увек сам за компромис, наравно. И допадају ми се заобљене муње. Међутим, када бих могла да бирам, определила бих се за лоптасте:



Ем су крајње ретке и необичне, ем савршено задовољавају моју потребу да заоблим стварност.
kaolavanda kaolavanda 17:03 09.10.2011

Re: !

Погледај како су лепи ови коврџаво-спирални облаци. Тако спремни да сањариш под њима.




Jesu lepi, ali sa oblacima se nikad ne zna. Leonardovi donesoše potop, pa ti sanjari pod njima, ako smeš
razmisljam razmisljam 20:49 09.10.2011

Re: !

kaolavanda

Jesu lepi, ali sa oblacima se nikad ne zna. Leonardovi donesoše potop, pa ti sanjari pod njima, ako smeš


Па добро, сањарила бих под њима док потоп не стигне. А онда бих пливала и пливала и пливала. И онако ми је мама увек говорила да сам требала да се родим као делфин.
Значи, све зависи од тога из ког се ћошка посматра.

А кад смо код мајстора-сликара, под оваквим једним облаком бих могла да сањарим до краја живота.



И волела бих да могу да прошетам кроз многе Ван Гогове слике.
Ватромет боја и мириси које могу да осетим, текстуре које умем да дотакнем...
kaolavanda kaolavanda 15:37 10.10.2011

Re: !

Значи, све зависи од тога из ког се ћошка посматра.

Jeste to, ali, šta ću, takva mi priroda (brižna)

И волела бих да могу да прошетам кроз многе Ван Гогове слике.

E, to bi bila šetnja za nezaborav.

Ja bih ovde sela, i ostala, ako nemaš ništa protiv ...
razmisljam razmisljam 17:52 10.10.2011

Re: !

kaolavanda
Значи, све зависи од тога из ког се ћошка посматра.

Jeste to, ali, šta ću, takva mi priroda (brižna)


Није ти лоша природа. Напротив. Брижност је једна лепа особина, мада, ако ћемо поштено, по некад уме мало да жуља и да компликује ствари. Али, ко мари... Свакако треба бринути...

И волела бих да могу да прошетам кроз многе Ван Гогове слике.

E, to bi bila šetnja za nezaborav.

Ja bih ovde sela, i ostala, ako nemaš ništa protiv ...


Немам, ако сачуваш једно сасвим мало месташце и за мене, макар и у сенци најмањег пупољка.
kaolavanda kaolavanda 20:54 10.10.2011

Re: !

Брижност жуља и компликује ствари... Али, ко мари...

Aha i
aha

једно сасвим мало месташце и за мене

Biraj hladić!
razmisljam razmisljam 23:42 10.10.2011

Re: !

kaolavanda

Biraj hladić!


Изабрала.
Онај под малом ружичастом гранчицом у десном доњем углу слике.
kaolavanda kaolavanda 14:57 11.10.2011

Re: !

Imaš oko za detalj
razmisljam razmisljam 18:49 11.10.2011

Re: !

kaolavanda
Imaš oko za detalj


Пази, рачунала сам на то да кад седнем у ту ружичасту 'ладовинку и гвирнем онако, мало шкиљећи и лењо, кроз њу у сунце, утрефим сасвим танано ружичасти свет око себе, да не бих морала да бацам паре на ружичасте цвикере.
Лукаво, шта кажеш?
bocvena bocvena 08:45 09.10.2011

vrti, vrti, vrtuljak...


trči, trči, trčuljak...
dosta je...ja bih malo da svet stane
docsumann docsumann 08:56 09.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

nama se vrti ... i zid i vrt ... i kuća ... i sve

vishnja92 vishnja92 08:58 09.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

nama se vrti ... i zid i vrt ... i kuća ... i sve


polaaako... tek je jutro

blogovrtuljak:
docsumann docsumann 09:09 09.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

polaaako... tek je jutro


... i jutro ... jutro ...
vishnja92 vishnja92 09:29 09.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

docsumann docsumann 13:48 09.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

... i jutro ... jutro ...


oči boje centrifuge
razmisljam razmisljam 15:41 09.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

bocvena

trči, trči, trčuljak...


А поводом твог коментара смешка се смешуљак.

dosta je...ja bih malo da svet stane


Ала си ти наивна... И шта онда? Да се играмо Леденог чике? Па да останемо заглављени у немогућим положајима, неодрживим ситуацијама, лабилноравнотежним животима?
Нека, хвала.
Но, за такве као што си ти:


bocvena bocvena 16:11 09.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

Ала си ти наивна... И шта онда? Да се играмо Леденог чике? Па да останемо заглављени у немогућим положајима, неодрживим ситуацијама, лабилноравнотежним животима?
Нека, хвала.
Но, за такве као што си ти:

I to je za ljude:)
Ja bih više da se pregrupišemo, okrepimo i krenemo jovo nanovo.
Nije svaki korak unazad odustajanje.
Kao u aikidou (božemeprosti, Cerski sad štuca:) - koristiti neprijateljevu snagu u svoju korist.

kaolavanda kaolavanda 16:53 09.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

razmisljam razmisljam 20:35 09.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

bocvena

I to je za ljude:)
Ja bih više da se pregrupišemo, okrepimo i krenemo jovo nanovo.
Nije svaki korak unazad odustajanje.
Kao u aikidou (božemeprosti, Cerski sad štuca:) - koristiti neprijateljevu snagu u svoju korist.


А ја ћу опет и поново да се не сложим. Нешто ми баш иде да будем контраш, к'о онај Индијанац из филма ,,Мали велики човек'' ( Обожавам Дастина Хофмана! ).
Дакле, ја никако не бих Јово наново. Јер ми то подразумева да поново пређем исти пут на исти начин, а то ми се не допада. Пристајем само на варијанту у којој бих могла нешто/свашта/све/много тога да мењам у ходу док јовонановишем. То пак подразумева оне године и ову памет, а што је сасвим немогуће у датом поретку ствари, те џаба прича.
Мада, у реду је сањарити. И пожељно. Али без претеривања.

Сврћем код тебе чим постигнем. За сада сам те прочитала и врло сам наоштрена да дотрчим да те тешим.
Пази, да те тешим ја. Са дна кафене шољице.
Куд ћеш веће казне?


bocvena bocvena 20:56 09.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

Naravno da nećemo da ponavljamo isti put.
Samo ćemo novoga dana, novoga jutra, krenuti spiralom naviše, a ne naniže.

Kakvo, bre, crno tešenje. Samo muzikoterapija.
razmisljam razmisljam 21:56 09.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

bocvena
Naravno da nećemo da ponavljamo isti put.
Samo ćemo novoga dana, novoga jutra, krenuti spiralom naviše, a ne naniže.




И она је једног новог дана кренула спиралом навише...
Треба ли ти баш таква врста узбуђења?
Мада, ја бих радо скакутала ( ) путем од жутих цигала, упознала Страшило и носила црвене ципелице...

Kakvo, bre, crno tešenje. Samo muzikoterapija.


Онда, пут под ноге и гитару у руке, па како нам буде...

bocvena bocvena 23:56 09.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

Ok, shvatila sam.
Naivna sam.

razmisljam razmisljam 00:32 10.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

bocvena
Ok, shvatila sam.
Naivna sam.


Ниси наивна. Само ниси довољно аналитична. Не удубљујеш се у проблем како треба.
Знаш, мени ови наши покушаји мигољења по спиралама живота личе на ону сцену из филма ,,Лајање на звезде'' када професор физичког покушава да устане из кревета у непознатој соби.
Дум! Главом у зид.
И тако у бескрајон...
Али, беше недавно неки текст ( Мрале ли је код Хансела? ) о народским лековима против чворуга, па нам се може - последице се не виде из авиона, што је изузетно битно, али су и даље болне, што је, опет, наш лични проблем.
Еј, нећу више...
Забрањено ширење дефетизма и сличних непријатељски обојених размишљања.
Да ми мало дамо бригу на весеље?



И у складу са тим, једна келтска спирала:

bocvena bocvena 05:10 10.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

Ниси наивна. Само ниси довољно аналитична. Не удубљујеш се у проблем како треба.

Ah, izlepi mi ti etikete samo tako. Il' sam ti naletela na žutu minutu, il' je neki nesporazum u pitanju...ja loših namera nisam imala.

Забрањено ширење дефетизма и сличних непријатељски обојених размишљања.
Да ми мало дамо бригу на весеље?

Svako se bori sa demonima kako zna i ume. Nema jednog ispravnog rešenja. Samo da deluje.

Čuvaj se.
razmisljam razmisljam 14:00 10.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

bocvena

Ah, izlepi mi ti etikete samo tako. Il' sam ti naletela na žutu minutu, il' je neki nesporazum u pitanju...ja loših namera nisam imala.


,,Видиш како ти мене дивно не знаш...''
( М. Антић )

А ја само покушала да будем духовита.
Никакве 'тикете нисам имала на уму, а и не волим укус оног лепила на језику.
Осим тога, кад год могу, бирам зелене минуте - жуто уме да буде трунчицу агресивно за мој укус.
И тако то...
Извињавај ако смо се неразумеле.
Лоша намера ми свакако није пала на памет. Никако.

Svako se bori sa demonima kako zna i ume. Nema jednog ispravnog rešenja. Samo da deluje.

Čuvaj se.


Таман тако.
Чувај се и ти.
bocvena bocvena 21:45 10.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

Извињавај ако смо се неразумеле.
Лоша намера ми свакако није пала на памет. Никако.

Uh, dobro je. Zabrinu me na tren.
razmisljam razmisljam 23:57 10.10.2011

Re: vrti, vrti, vrtuljak...

bocvena
Извињавај ако смо се неразумеле.
Лоша намера ми свакако није пала на памет. Никако.

Uh, dobro je. Zabrinu me na tren.


No Bad Feelings, нараФски. И никаквог разлога за бригу, ever, ако се мене сматра.
jinks jinks 11:02 09.10.2011

Postoje naizgled

dve vrste orbita. Prve pionirske orbite bile su one u kojima se satelit kretao vecom ugaonom brzinom od Zemlje, oko koje je rotirao. Tako da je tokom jednog zemaljskog dana (ili u nekom drugom zemaljskom vremenskom periodu) uspevao da obidje Zemlju, i da iskoristi svoje bogomdano pravo da prozivi jos jedan neki sebi specifican dan u zivotu. A sto kazu svaki novi dan nova je prilika za neku promenu.

Opet postoje geostacionarne orbite u kojima satelit uvek stoji iznad istog mesta nad Zemljom. I iako prividno i njemu tece vreme u smislu da vidi zalaske i izlaske Sunca, ustvari dani mu i stoje, kao naizgled i mogucnost za promenom koju sa sobom nosi svaki novi dan.

Jedino sto izgleda da i geostacinarna orbita u nekom duzem vremenskom periodu predstavlja privid, odnosno, da i ona ne moze beskonacno da traje.


p.s.

U međuvremenu, krug je izvestan.
Spirala je tek ideja, ili mutna, nedorečena težnja.


Ustvari verovatnoca kruga je mozda mnogo manja, i zahteva mnogo vise rada u svemiru kako bi nastala, u poredjenju sa spiralom.

Spirala mozda predstavlja posledicu mnogo manje kontrolisanog stanja u poredjenju sa kruznicom.

Zamislite kolike su sve promene u svemiru morale da se dese kako bi se u njemu pojavila struktura kruga (sta je sve moralo da se desi da bi se pojavile na primer zvezde koje izdaleka lice na krug ... a jedno od pitanja je i kog je oblika bilo ono iz cega je sve pocelo kada se desio VP).

Sad, ne znam da li se spirala pojavila na nizem ili visem stepenu razvoja i usloznjavanja strukture svemira. Ipak, vi spiralu mozete da iskonstruisete na primer relativno jednostavnom racionalnom progresijom, dok kruznica zahteva dosta komplikovaniju iracionalnu aritmetiku. Mada verovatno ni sve spirale nisu iste.

p.p.s.

Skoro sam za vreme pauze na poslu prisustvovao diskusiji kako je moguce da nekome tako dobra ispadne kafa kada je skuva, cak i kada se radi o neskafama ili kapucinima iz kesice. Dosli su do zakljucka da nema drugog objasnjenja do tog da taj neko kafu kuva sa ljubavlju.

p.p.p.s.

Ne znam sta se desava kada se satelit krece sporije od Zemlje, odnosno ugaonom brzinom sporijom od one koja definise geostacionarnu orbitu. Kakav li taj tek zivot zivi.
vishnja92 vishnja92 11:09 09.10.2011

Re: Postoje naizgled

zivot unatraske :)
razmisljam razmisljam 16:12 09.10.2011

Re: Postoje naizgled

jinks
dve vrste orbita. Prve pionirske orbite bile su one u kojima se satelit kretao vecom ugaonom brzinom od Zemlje, oko koje je rotirao. Tako da je tokom jednog zemaljskog dana (ili u nekom drugom zemaljskom vremenskom periodu) uspevao da obidje Zemlju, i da iskoristi svoje bogomdano pravo da prozivi jos jedan neki sebi specifican dan u zivotu. A sto kazu svaki novi dan nova je prilika za neku promenu.

Opet postoje geostacionarne orbite u kojima satelit uvek stoji iznad istog mesta nad Zemljom. I iako prividno i njemu tece vreme u smislu da vidi zalaske i izlaske Sunca, ustvari dani mu i stoje, kao naizgled i mogucnost za promenom koju sa sobom nosi svaki novi dan.

Jedino sto izgleda da i geostacinarna orbita u nekom duzem vremenskom periodu predstavlja privid, odnosno, da i ona ne moze beskonacno da traje.


Ако сам добро разумела, из горенаведеног следи да свакако постоји барем трунка наде да ће и они који су заглављени у некој ситуацији/неком стању, пре или касније добити прилику да се из ње/њега помере и изместе и тако стекну шансу да нешто промене на боље или горе, како буду решили.
Испада да је ова прича о орбитама сасвим оптимистичка, макар гледано на дужи рок.

p.s.
Ustvari verovatnoca kruga je mozda mnogo manja, i zahteva mnogo vise rada u svemiru kako bi nastala, u poredjenju sa spiralom.

Spirala mozda predstavlja posledicu mnogo manje kontrolisanog stanja u poredjenju sa kruznicom.

Zamislite kolike su sve promene u svemiru morale da se dese kako bi se u njemu pojavila struktura kruga (sta je sve moralo da se desi da bi se pojavile na primer zvezde koje izdaleka lice na krug ... a jedno od pitanja je i kog je oblika bilo ono iz cega je sve pocelo kada se desio VP).

Sad, ne znam da li se spirala pojavila na nizem ili visem stepenu razvoja i usloznjavanja strukture svemira. Ipak, vi spiralu mozete da iskonstruisete na primer relativno jednostavnom racionalnom progresijom, dok kruznica zahteva dosta komplikovaniju iracionalnu aritmetiku. Mada verovatno ni sve spirale nisu iste.


А ни сви кругови нису нужно савршени. Можда смо натегнуто перфекционистички настројени по том питању - уосталом, кружницу ( односно, нешто веома приближно ) је сасвим могуће нацртати и слободном руком, уз само мало вештине и пажње.
Хоћу да кажем да се мени чини да је прича око тога шта је компликованије и сложеније за изведбу прилично релативна .
Осим тога, многе ствари тек личе на нешто ( круг, линију, штагод ), па нас то никако не спречава да их ,,видимо'' као истоветне ономе на шта личе.
Но, то већ отвара многа друга питања и многе друге приче, а нисам сигурна да довољно владам градивом.
Опет, усуђујем се да наглас размишљам и да причам само како ја гледам на те ствари.
Мистерија стварања свемира и свих структура у њему је ипак за мене превелик залогај и прилично ван досега мог стварног разумевања.

p.p.s.

Skoro sam za vreme pauze na poslu prisustvovao diskusiji kako je moguce da nekome tako dobra ispadne kafa kada je skuva, cak i kada se radi o neskafama ili kapucinima iz kesice. Dosli su do zakljucka da nema drugog objasnjenja do tog da taj neko kafu kuva sa ljubavlju.


Збиља делује да је тако. И никако се не односи само на кафу. Ствар је много комплекснија и свеобухватнија, а главни и најбитнији садржалац ЈЕСТЕ љубав.

p.p.p.s.

Ne znam sta se desava kada se satelit krece sporije od Zemlje, odnosno ugaonom brzinom sporijom od one koja definise geostacionarnu orbitu. Kakav li taj tek zivot zivi.


Да га питамо?
jinks jinks 16:15 09.10.2011

Re: Postoje naizgled

Испада да је ова прича о орбитама сасвим оптимистичка, макар гледано на дужи рок.

Pa, da :)

А ни сви кругови нису нужно савршени.

Ne, samo sam hteo da skrenem paznju na nesto sto mi se ucinilo da provejava kroz blog, a to je da se kruznica uzima zdravo za gotovo ... mozda i zaboravivsi koliko slozenu strukturu ona ustvari predstavlja.

Да га питамо?

Ne znam da li se javlja na mobilni :)
razmisljam razmisljam 20:40 09.10.2011

Re: Postoje naizgled

jinks

Да га питамо?

Ne znam da li se javlja na mobilni :)


А јеси л' проб'о или причаш напамет?
jinks jinks 21:13 09.10.2011

Re: Postoje naizgled

Ne znam da li moze da stigne od silnih uzbudjenja kojima je svako(svoje)dnevno izlozen :)
razmisljam razmisljam 22:01 09.10.2011

Re: Postoje naizgled

jinks
Ne znam da li moze da stigne od silnih uzbudjenja kojima je svako(svoje)dnevno izlozen :)


Зар не примећујеш колико је то јадна вађевина? Непријатно ми је да ти кажем, али изгледа да те прикан избегава.
jinks jinks 09:04 10.10.2011

Re: Postoje naizgled

Jutros sam se setio ... ustvari postojao je jedan covek koji je iz nekog njemu poznatog razloga pokusao da zivi u kontraorbiti ... Radi se o poznatom holivudskom producentu H. Hjuzu, inace i vlasniku jedne od najvecih fabrika oviona u US (radio je cak i za svemirski program), multimilioneru, koji je imao obicaj da pred kraj zivota deo godine prozivi u avionu, koji je leteo tako da uvek hvata deo zemljine kugle u kojoj je noc ... i sletao samo da uzme provijante, gorivo, i verovatno da zameni posadu.

Ustvari leteo je neprekdino u smeru suprotnom od rotiranja Zemlje, dovoljno velikom brzinom.
razmisljam razmisljam 14:12 10.10.2011

Re: Postoje naizgled

jinks
Jutros sam se setio ... ustvari postojao je jedan covek koji je iz nekog njemu poznatog razloga pokusao da zivi u kontraorbiti ... Radi se o poznatom holivudskom producentu H. Hjuzu, inace i vlasniku jedne od najvecih fabrika oviona u US (radio je cak i za svemirski program), multimilioneru, koji je imao obicaj da pred kraj zivota deo godine prozivi u avionu, koji je leteo tako da uvek hvata deo zemljine kugle u kojoj je noc ... i sletao samo da uzme provijante, gorivo, i verovatno da zameni posadu.

Ustvari leteo je neprekdino u smeru suprotnom od rotiranja Zemlje, dovoljno velikom brzinom.


Враћао се у прошлост? Покушавао да измени ток времена? Кренуо у закаснелу потрагу за слатком птицом младости?
Био усамљени старац? Или шашави ексцентрик?
Просто му се могло?

А одговора, оног правог, нема...

Како год, надам се да је постигао оно што је желео и није протраћио време узалуд.
zoja444 zoja444 23:31 09.10.2011

...

razmisljam razmisljam 00:09 10.10.2011

Re: ...

zoja444


Зоја, одличан - пет.
Држала се теме ( ма шта она била ) и баш се потрудила да јој допринесе.
Само ме мало устравио онај надригусар са повезом преко ока. Није то за моје слабашне живце у ово доба ноћи, ја да ти кажем.

zoja444 zoja444 01:15 10.10.2011

Re: ...

razmisljam





razmisljam razmisljam 13:48 10.10.2011

Re: ...

zoja444


Знам да сам ово већ неком приликом качила, али ми некако сасвим иде и уз ову тему:




bravar92 bravar92 16:28 10.10.2011

bez naslova

Savršeno
Pripadanje
Iracionalnom
Razumu
Artikuliše
Latentnu
Apstinenciju


kliknaslik

ps 2in1 - omiljena moja:) i... volim je tek dovoljno ohladjenu...

razmisljam razmisljam 18:09 10.10.2011

Re: bez naslova

bravar92
Savršeno
Pripadanje
Iracionalnom
Razumu
Artikuliše
Latentnu
Apstinenciju


Спорадично
Промишљање
Истина
Редовно
Ампутира
Лепоту
Ето!


ps 2in1 - omiljena moja:) i... volim je tek dovoljno ohladjenu...


Да ти онда посветим цео текст?
Пијем још само каФућино... по некад... ретко...
А волела 0in1 - само вода и кафа, ал' за вееелику шољу и да дууууго траје.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana