Politika

Želim li da budem ambasador?

Nebojsa Krstic RSS / 13.06.2015. u 17:51

 

 

Ne, ne želim da budem ambasador. To je odgovor onima koji mi, šta god da kažem, dobace: “Aha, to se ti nabacuješ za ambasadora.” Ne nabacujem se. Dokaz? Nemam, sem da je možda malo nelogično da sam propustio da budem ambasador u vreme kada je moj školski drug odlučivao o tim pozicijama, nego sam rešio da postanem sad kada se za to pita čovek o čijem radu mislim sve suprotno od Vesne Pešić. I neretko o tome pišem. Ne samo to. Video sam za osam godina dosta ambasadora na delu. Neki su bili profesionalni, tihi, pronicljivi i kompetentni. Neki su bili velikići, slučajno i greškom poslati u ambasadore, pa su kolutali očima skrivajući se po mračnim ćoškovima ambasade samo da ih predsednik slučajno ne pita o odnosima u vladajućoj koalciji dotične zemlje. Takav jedan, Velikić, posle izbora 2012. prvi se zaleteo u novine da ispriča kako je oduvek znao sve o “katastrofalnom Tadiću i njegovom režimu”. Kukavički, da se čovek ispovraća.

“Ma jeste, čujem primedbu, lako je pisati protiv Nikolića, ajd’ zucni ako smeš nešto protiv Vučića.”

Tu već stižemo do srži problema.  Nije ona, srž, u Vučiću, odnosno nije samo u njemu. Već u atmosferi. Prvo ću par reči o atmosferi, a onda ći se vratiti na Vučića.

Vučićofobija. To je strah od premijera koji je atmosferom počeo da se širi od trenuka kada je ovaj proglasio borbu protiv korupcije i kada je uhapsio neka zvučna imena. Takođe, od trenutka kada je borba protiv bivšeg režima počela da se odvija u tabloidima koji su je prihvatali zdušno, a onda plen ostavljali isto tako iznenada i bez vidljivog razloga kao i kad su ga  se dohvatili. Neki kažu da je iz svega stajao Vučić. Ta tvrdnja u sebi sadrži potcenjivanje Vučića. Iz aviona je jasno koliko su neka od tabloidnih čerečenja bila štetna upravo po njega samoga.

Antivučićizam. Pajtićevo “I to je Vučić”, izrečeno na mitingu u Beogradu za vreme nabrajanja negativnih pojava, potvrđuje da se politika opozicije svela na stvaranje negativnog fetiša koji služi kao paravan za nedostatak opozicione politike i njeno nesnalaženje u vremenu i prostoru. “I to je Vučić” znači “Vučić je kriv za sve” i znači “sve što Vučić radi jeste loše”. To je odraz u ogledalu tvrdnje “za sve je kriv bivši režim” i za društvo podjednako loš politički koncept. I sad, ako je “sve Vučić” , i ako je “Sve što je Vučić loše”, dedukcijom se dolazi do zaključka da imati opozicionu politiku znači izmisliti nešto novo što se po svemu razlikuje od onog svega što je Vučić tj. od onoga što on zagovara i radi. Ova fallacia onda vodi iz greške u grešku. Vučić je za EU, ajde mi koji smo oduvek bili evroentuzijasti malo da budemo skeptici i da izmislimo “srpsko srpski” put u EU u koju nećemo ići puzećke. Ili, ajde da iz šešira izvučemo Kardelja i da njime zamašemo ispred nosa građanima umornim od izazova demokratije podsećajući ih na čarolije vremena kad smo svi imali za pasulj, fiću i letovanje. I kad kao nije bilo kriminala. I kad su radile fabrike, a radnici imali siguran posao, bolovanje i penziju. Ova logička greška iznedriće, bojim se, nove montipajtonovske programe i stranke jer populizam, kada stvari uzme pod svoje, nema granica u izmišljanju nečeg što je completely different i što mnogo dobro zvuči pogotovo ako se ne zamaramo sitnicom da toga više nema nigde na Planeti.

Sad se vraćam na Vučića. On je sam. Ima protiv sebe predsednika, deo stranke, deo Vlade, dobar deo medija, tajkune, intelektualce i strance koji mu se ljubazno osmehuju i tapšu ga po ramenu. Ima protiv sebe atmosferu koja je u srpskim uslovima sklona histeriji i formirana je neodgovornim trabunjanjem elite. Ima opoziciju, onu glasniju pseudolevičarsku i onu tihu kvazidesničarsku. Ima protiv sebe EU umornu od proširenja kojima je importovala svaki put nove probleme. I ima više puta izrečenu želju da upravo on bude taj koji će Srbiju dovesti do ulaznih vrata Unije.

Kako da se u tim uslovima ponaša osoba koja ne želi da postane ambasador? Šta da radi normalan čovek? Šta da radiš, čitaoče, ti?

(Nastavak sledi)



Komentari (368)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:01 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Vučić u ovoj zemlji tri godine ima potpunu i neograničenu vlast. On bira partnere, saradnike, izvršioce. I Dačića, i Vulina, i Radulovića, i Krstića, i keramičare, i doktore, i vazduplohovce, i Mirkoviće, Rističevića, Rasima i Velju Ilića. I sve je to njegova slika i prilika.


OK.

Po toj logici sledi - blogeri su izabrali Vučića pa je to njihova slika i prilika. Time i krivica. Jel?
alselone alselone 11:10 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

blogeri su izabrali Vučića pa je to njihova slika i prilika. Time i krivica. Jel?


Ovo smo odavno zakljucili, pobodu Krle.









petargli petargli 11:48 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Nebojsa Krstic
OK.

Po toj logici sledi - blogeri su izabrali Vučića pa je to njihova slika i prilika. Time i krivica. Jel?

Verujem da je ova premisa pre produkt egzibicionizma nego logičkog aparata. Ako je ovo u drugo u pitanju onda zlo i naopako,

Ti upoređuješ izbor (ne)blogera sa izborom onog ko ima vlast?!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:20 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

erujem da je ova premisa pre produkt egzibicionizma nego logičkog aparata. Ako je ovo u drugo u pitanju onda zlo i naopako,


U čemu je nelogičnost moje konkluzije?

Ti upoređuješ izbor (ne)blogera sa izborom onog ko ima vlast?!


Što ne bih upoređivao?

Svaki izbor ima svoje posledice. Svako je odgovoran za svoj izbor i posledice svojih postupaka. Ili nije?

Moguće da lična odgovornost prestaje tamo gde se nastupa pod lažnim identitetom tzv avatarom?
freehand freehand 12:24 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Nebojsa Krstic
Vučić u ovoj zemlji tri godine ima potpunu i neograničenu vlast. On bira partnere, saradnike, izvršioce. I Dačića, i Vulina, i Radulovića, i Krstića, i keramičare, i doktore, i vazduplohovce, i Mirkoviće, Rističevića, Rasima i Velju Ilića. I sve je to njegova slika i prilika.


OK.

Po toj logici sledi - blogeri su izabrali Vučića pa je to njihova slika i prilika. Time i krivica. Jel?

Da, onih koji su ga izabrali. I zašto krivica kad oni misle da su napravili epohalnu stvar?
Odnosno, mislili su, sad odjednom više ne misle i sa time nemaju veze, ali ti si tu da ga podržiš a oni jedva čekaju da tebe okrive za svoje izbore.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:26 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

alselone
blogeri su izabrali Vučića pa je to njihova slika i prilika. Time i krivica. Jel?


Ovo smo odavno zakljucili, pobodu Krle.



Razmisli malo. Ti ovim svojim reminescencijama na pojedine junake bivšeg režima pravdaš svoj izbor Vučića. A ja ne kritikujem tvoj izbor. Samo kažem da tvoj izbor ima svoje posledice za koje si ti (u okviru kolektiva istomišljenika) odgovoran.

Dakle, nije teme da li je bivši režim trebalo da bude smenjen. Neka je trebalo. Tema je ko je odgovoran za sadašnje stanje. A ja tvrdim, za razliku od Freehenda, da nije Vučić, ili tačnije, nije samo Vučić. Štaviše, ja tvrdim da se on pokazao kao jedina svetla tačka tog, dakle, vašeg izbora.

Paradoks je da vi koji ste glasali za Vučića, sada negirate svoju umešanost i svoju odgovornost, a ja koji nisam za njega glasao sad branim i Vučića i vaš izbor.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:28 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Da, onih koji su ga izabrali. I zašto krivica kad oni misle da su napravili epohalnu stvar?
Odnosno, mislili su, sad odjednom više ne misle i sa time nemaju veze, ali ti si tu da ga podržiš a oni jedva čekaju da tebe okrive za svoje izbore.


Ok, onda smo time dokazali da nisi u pravu kad AV označavaš kao "jedinog krivca".
freehand freehand 12:46 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Nebojsa Krstic
Da, onih koji su ga izabrali. I zašto krivica kad oni misle da su napravili epohalnu stvar?
Odnosno, mislili su, sad odjednom više ne misle i sa time nemaju veze, ali ti si tu da ga podržiš a oni jedva čekaju da tebe okrive za svoje izbore.


Ok, onda smo time dokazali da nisi u pravu kad AV označavaš kao "jedinog krivca".


Zunzare i intelektualne vinske mušice su dovele Vučića, Vučić donosi odluke. Od momenta kad se dokopao dosijea.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:18 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Zunzare i intelektualne vinske mušice su dovele Vučića,

Birači su doveli Vučića. Među njima i blogeri.

Vučić donosi odluke. Od momenta kad se dokopao dosijea.


Ko i svi pre njega i kao što će svi potonji.
freehand freehand 13:22 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Birači su doveli Vučića. Među njima i blogeri.

Malo birači, malo strane ambasade. Kao i sve pre njega.
Zapitaj se iz kojih raztloga, jer će o tome biti debate na tvom sledećem blogu, vezanom za to što liči ni na šta.
Ko i svi pre njega i kao što će svi potonji.

Hoćeš da kažeš da je BIA angro korištena mimo institucija i da je Tadić ucenjivao Dačića? To bi mi bilo krajnje ztanimljivo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:34 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Hoćeš da kažeš da je BIA angro korištena mimo institucija i da je Tadić ucenjivao Dačića? To bi mi bilo krajnje ztanimljivo.

Ma jok. Nemam pojma o Tadiću. Hoću da kažem da je svaka koalicija ravnoteža straha.
petargli petargli 13:34 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

U čemu je nelogičnost moje konkluzije?
Što ne bih upoređivao?

Zato što Vučićev izbor saradnika i moj izbor nemaju istu "težinsku vrednost", bez obzira da li sam ja birao njega ili nekog drugog.

Svaki izbor ima svoje posledice. Svako je odgovoran za svoj izbor i posledice svojih postupaka. Ili nije?

Ovo se u potpunosti slažem sa tobom. I nekako se sad prirodno nameće pitanje, zašto Vučić nije odgovarao za sve ono što je rekao i uradio od kada se bavi politikom, a posebno onda kada je bio vlast. Ili ti možda nemaš nikakav problem sa tim?

Moguće da lična odgovornost prestaje tamo gde se nastupa pod lažnim identitetom tzv avatarom?

Lična odgovornost ne prestaje tamo gde se nastupa pod avatarom koji, uzgred, nikako ne može da se okvalifikuje kao lažni identitet. Ova opcija postoji od kako je sveta i veka u svim režimima i društvenim sistemima. Ako prekršim neko krivično delo ili hoćeš da me tužiš, vrlo lako možeš da doznaš podatke o meni. Nekad je dovoljno i da pitaš.
freehand freehand 13:43 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Nebojsa Krstic
Hoćeš da kažeš da je BIA angro korištena mimo institucija i da je Tadić ucenjivao Dačića? To bi mi bilo krajnje ztanimljivo.

Ma jok. Nemam pojma o Tadiću. Hoću da kažem da je svaka koalicija ravnoteža straha.

Postoji ravnoteža straha kad se odmeravaju političke snage i ako ja-onda on situacija, a postoji i ona kad protivnika držiš za, da prostiš, mošnice, dosijeom u kome stoje njegove kriminalne radnje. E koliko ja znam - a ti me demantuj jer tu "nemam pojma" nije dobar odgovor - Tadić takve stvari i BIA uopšte nije koristio ne bi li ucenjivao političke protivnike i saveznike, niti je službama manipulisao na taj način.
Meni je to jedna od izuzetno bitnih razlika, moram da kažem, a bilo bi veliko razočaranje ukoliko bih bio razuveren.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:46 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

U čemu je nelogičnost moje konkluzije?
Što ne bih upoređivao?


Zato što Vučićev izbor saradnika i moj izbor nemaju istu "težinsku vrednost", bez obzira da li sam ja birao njega ili nekog drugog.


Nisam ni rekao da je odgovornost ista nego da je i ti imaš.

I nekako se sad prirodno nameće pitanje, zašto Vučić nije odgovarao za sve ono što je rekao i uradio od kada se bavi politikom, a posebno onda kada je bio vlast. Ili ti možda nemaš nikakav problem sa tim?


Za ono što je Vučić radio i govorio snosio je političku odgovornost.

U demokratiji nije zabranjeno voditi pogrešnu politiku. Ali za pogrešnu politiku političar ima odgovornost koju određuju građani na izborima. Bio je opozicija...koliko? Jedno 12 godina.

Ja sam svoj problem vezan za Vučićevo nekadašnje političko delovanje rešavao time što za njegovu stranku nisam glasao, a i svoje sam neslaganje izražavao i javno o čemu svedoči podosta tekstova upravo na ovom blogu.

Danas ocenjujem ono što radi i zastupa danas.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:48 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Meni je to jedna od izuzetno bitnih razlika, moram da kažem, a bilo bi veliko razočaranje ukoliko bih bio razuveren.


Pretpostavljam da bi ti Zdravko Čolić rekao: "Živiš u oblacima, mala."
petargli petargli 14:05 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Nisam ni rekao da je odgovornost ista nego da je i ti imaš.

Ok, ovaj koncept je prihvatljiv, ali grubo racunato ta moja odgovornost je 1:7000000, a njegova je skoro 1:1.

Za ono što je Vučić radio i govorio snosio je političku odgovornost.

U demokratiji nije zabranjeno voditi pogrešnu politiku. Ali za pogrešnu politiku političar ima odgovornost koju određuju građani na izborima. Bio je opozicija...koliko? Jedno 12 godina.

I sa ovim se slazem kao konceptom, ali ne mogu da se otmem utisku da je vlast posle 5. oktobra politicki abolirala Vucica i njemu slicne pritom direktno gazeci izbornu volju vecine gradjanja u tom trenutku. I to gazenje je trajalo 12 godina. A to je dugo, tj. dovoljno za Vucica da se umije, obuce, sklopi rucice i vozi Misko!

Danas ocenjujem ono što radi i zastupa danas.

Ne razumem zasto to radis pored svog iskustva koje imas, a rekao bih i energije.
alselone alselone 15:01 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Razmisli malo. Ti ovim svojim reminescencijama na pojedine junake bivšeg režima pravdaš svoj izbor Vučića.


Vucic nije bio moj izbor. Je l' tako hoces isto da mi imputiras da je svih onih godina kojih takodje nisam glasao Tadic bio moj izbor? Sigurno nije.
alselone alselone 15:03 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Tema je ko je odgovoran za sadašnje stanje. A ja tvrdim, za razliku od Freehenda, da nije Vučić, ili tačnije, nije samo Vučić. Štaviše, ja tvrdim da se on pokazao kao jedina svetla tačka tog, dakle, vašeg izbora.


Jeste, svetla tacka koja se svojom zeljom okruzila tamnim. Koliko god bio saglasan sa tobmo da Vucic vuce neke veoma dobre poteze i neke relativno dobre, ne mogu da zaboravim da je on doveo ove sto vuku katastrofalne i da ih i dalje cuva.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:03 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Nisam ni rekao da je odgovornost ista nego da je i ti imaš.

Ok, ovaj koncept je prihvatljiv, ali grubo racunato ta moja odgovornost je 1:7000000, a njegova je skoro 1:1.



Neće biti. Nije za Vučića glasalo 100% građana Srbije, nego 48% id 60ak posto izašlih. A on u demokratskom sistemu ne može biti odgovoran za sve u Srbiji, pritom dobar deo onog što radi je dobro. Neki precizni matematičar bi pronašao da je odnos mnogo manji od navedenog.

ne mogu da se otmem utisku da je vlast posle 5. oktobra politicki abolirala Vucica i njemu slicne pritom direktno gazeci izbornu volju vecine gradjanja u tom trenutku.


Ovo uopšte nije tačno. Izborna volja građana je bila da VUčić ide 2000. u opoziciju i to mu je izpunjeno u potpunosti. Izborna volja građana nije bila da se Vučić linčuje, pošalje na Goli Otok ili mu se zabrani bavljenje politikom.

Ne razumem zasto to radis pored svog iskustva koje imas, a rekao bih i energije.


Ja ne razumem zašto su blogeri glasali za Vučića, a danas se prave da nisu, al se ne žalim.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:06 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Jeste, svetla tacka koja se svojom zeljom okruzila tamnim. Koliko god bio saglasan sa tobmo da Vucic vuce neke veoma dobre poteze i neke relativno dobre, ne mogu da zaboravim da je on doveo ove sto vuku katastrofalne i da ih i dalje cuva.


Pa mora. zato što ti i tebi slični genijalci neće da se aktiviraju nego zvocaju iz bezbedne daljine.

PS: Ja mislim da oni koji se tako distanciraju i nemaju naročitog prava da zameraju Vučiću na kastingu.
alselone alselone 15:07 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Pa mora. zato što ti i tebi slični genijalci neće da se aktiviraju nego zvocaju iz bezbedne daljine.


Je l' opet moramo kroz istu pricu da prolazimo kao svaki put?
alselone alselone 15:09 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Ja ne razumem zašto su blogeri glasali za Vučića, a danas se prave da nisu, al se ne žalim.


Ispravi me ako gresim ali da li je ovo logika - glasac mora da zna buduce rezultate izbora. I onda, ako ne glasa ni za koga, samim tim je glasao za prvoplasiranog? Tako da, ako mu se ne svidja prvoplanisrani, on mora da izabere bilo koga drugog?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:10 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Je l' opet moramo kroz istu pricu da prolazimo kao svaki put?


Moramo, pošto to ni onomad nisi shvatio. Ne može Vučić, Tadić ili papa Grgur da bira među nepostojećim kadrovima, već samo među onim koje ima.
alselone alselone 15:11 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Ne može Vučić, Tadić ili papa Grgur da bira među nepostojećim kadrovima, već samo među onim koje ima.


Ma nije valjda da nikog boljeg od Vulina, Gasica i Stefanovica nije imao, nego da je jos samo mene cekao?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:12 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

spravi me ako gresim ali da li je ovo logika - glasac mora da zna buduce rezultate izbora. I onda, ako ne glasa ni za koga, samim tim je glasao za prvoplasiranog? Tako da, ako mu se ne svidja prvoplanisrani, on mora da izabere bilo koga drugog?


Zavisi od glasaća. Ako je nepismen, ne mora.

Ako je glasač Vesna Pešić i ako lobira za Nikolića onda je ona odgovornija od Nikolića.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:12 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

alselone
Ne može Vučić, Tadić ili papa Grgur da bira među nepostojećim kadrovima, već samo među onim koje ima.


Ma nije valjda da nikog boljeg od Vulina, Gasica i Stefanovica nije imao, nego da je jos samo mene cekao?


Šta fali Stefanoviću?
alselone alselone 15:14 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

A obican, pismen - mora? Jesam ja glasao svih prethonih izbora, pre ovih kad je dosao Vucic, za Tadica i DS time sto nisam izlazio na izbore?
alselone alselone 15:16 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Šta fali Stefanoviću?


Ajde najlakse - lazirao je doktorat. Za to je daje ostavka.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:18 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

alselone
Šta fali Stefanoviću?


Ajde najlakse - lazirao je doktorat. Za to je daje ostavka.

Ako je stvarno lažirao, morao bi da da ostavku čim to pre njega uradi Nikolić.

Znači, nemaš primedbi na njegov rad?
alselone alselone 15:20 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje


Znači, nemaš primedbi na njegov rad?

Ti nemas zamerki na njegov rad?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:20 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

A obican, pismen - mora?


Mora. Odgovornost mu je veća proporcionalno svesti kojom raspolaže.

Jesam ja glasao svih prethonih izbora, pre ovih kad je dosao Vucic, za Tadica i DS time sto nisam izlazio na izbore?


Svako od nas ima odgovornost i za činjenje i za nečinjenje.

Ja npr, nisam izašao na izbore 2014. To nikako ne znači da nisam neodgovoran za rezultate izbora.
alselone alselone 15:21 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Ako je stvarno lažirao, morao bi da da ostavku čim to pre njega uradi Nikolić.


Zato? Kakva je ovo logika?
alselone alselone 15:21 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Mora. Odgovornost mu je veća proporcionalno svesti kojom raspolaže.

Znaci, vasa je najveca cim ste dozvolili da Vucic dodje na vlast.
alselone alselone 15:22 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

To nikako ne znači da nisam neodgovoran za rezultate izbora.


Postoji razlika izmedju "odgovoran za rezultate" i "glasali ste za vucica".
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:23 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Znači, nemaš primedbi na njegov rad?

kako si ovo zakljucio?


Daj primedbe.

Ja npr. mislim da je Stefanović mnogo bolji minista MUPa nego ministar u Tadićevom "režimu".
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:27 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

alselone
Mora. Odgovornost mu je veća proporcionalno svesti kojom raspolaže.

Znaci, vasa je najveca cim ste dozvolili da Vucic dodje na vlast.




A trebalo je to da sprečimo vojnim udarom?
alselone alselone 15:32 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

A trebalo je to da sprečimo vojnim udarom?


Pogledaj tvitove gore. Oni govore kako je trebalo da se spreci.
alselone alselone 15:34 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Daj primedbe.


Preko doktorata si nesto elegantno presisao? Je l' mislis da to nije dovoljan razlog za ostavku?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:36 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Preko doktorata si nesto elegantno presisao? Je l' mislis da to nije dovoljan razlog za ostavku?

Naravno da jeste. Ako se dokaže....A kad je držva u pitanju trebalo bi po starešinsvu pa nizbrdo, tako nalaže preseans.

PS. Međutim, tu imamo problem jer je za Nikolića jasno bilo da je kupio diplomu i pre izbora 2012. Pa to Vesnu Pešić, blogere i ostale građane nije sprečilo da ga izaberu. On sada ima legitimitet upravo s falsifikovanom diplomom.
alselone alselone 15:38 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

A kad je držva u pitanju trebalo bi po starešinsvu pa nizbrdo, tako nalaže preseans.


Sta smo mi - pleme? Po kakavom staresinstvu. Trebalo bi po zakonu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:39 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

A trebalo je to da sprečimo vojnim udarom?


Pogledaj tvitove gore. Oni govore kako je trebalo da se spreci.

To onda sad nije tema jer smo rekli da svaka vlast ima pravo da bude smenjena. Šta je tu problem?
alselone alselone 15:39 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Pa to Vesnu Pešić, blogere i ostale građane nije sprečilo da ga izaberu. On sada ima legitimitet upravo s falsifikovanom diplomom.


Ja ga nisam birao.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:40 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Sta smo mi - pleme? Po kakavom staresinstvu. Trebalo bi po zakonu.

Kakvo pleme? Diplomatski preseans nije plemenski običaj nego demokratski. Zna se ko, kad, gde, i ko pre, a ko posle.
alselone alselone 15:40 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Šta je tu problem?

Nista, samo sam ti odgovorio kako je moglo biti spreceno. Ne treba drzavni udar.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:41 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

alselone
Pa to Vesnu Pešić, blogere i ostale građane nije sprečilo da ga izaberu. On sada ima legitimitet upravo s falsifikovanom diplomom.


Ja ga nisam birao.


Ja ne znam ko si ti. Nisi ti tema. Govorimo načelno.
alselone alselone 15:41 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Kakvo pleme? Diplomatski preseans nije plemenski običaj nego demokratski. Zna se ko, kad, gde, i ko pre, a ko posle.


Pricas o staresinstvu dok razgovaramo o protivzakonitim stvarima. Meni je to malo cudno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:42 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Nista, samo sam ti odgovorio kako je moglo biti spreceno. Ne treba drzavni udar.

Kod mene u kraju svaki onaj što pije pivo ispred trafike zna kako se vodi država, naročito retroaktivno.
alselone alselone 15:42 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Ja ne znam ko si ti.


Živan Radosavljević iz okoline Novog Sada.
alselone alselone 15:43 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Kod mene u kraju svaki onaj što pije pivo ispred trafike zna kako se vodi država, naročito retroaktivno.


Pa da, zasto sto je greseno u osnovnim stvarima koje su i pijanicama ispred prodavnice jasne.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:45 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Pricas o staresinstvu dok razgovaramo o protivzakonitim stvarima. Meni je to malo cudno.

Što bi mi gubili vreme na debatu o "protivzakonitim stvarima"? Tu je naše mišljenje irelevantno. Možemo jedino o moralnom aspektu. A tu bi najmoralniji morao da bude najstariji.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:47 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Pa da, zasto sto je greseno u osnovnim stvarima koje su i pijanicama ispred prodavnice jasne.

Srećom ta vlast se promenila.
petargli petargli 16:42 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Neće biti. Nije za Vučića glasalo 100% građana Srbije, nego 48% id 60ak posto izašlih. A on u demokratskom sistemu ne može biti odgovoran za sve u Srbiji, pritom dobar deo onog što radi je dobro. Neki precizni matematičar bi pronašao da je odnos mnogo manji od navedenog.

Ne kaže niko da je on odgovoran za sve u Srbiji, na primer Vesna Pešić je takođe odgovorna gotovo za sve! :)
Kako god, Vučić je ipak odgovoran za one koje je delegirao, makar u tome da ako ne rade dobro pos'o udeli im otkaz.

Ovo uopšte nije tačno. Izborna volja građana je bila da VUčić ide 2000. u opoziciju i to mu je izpunjeno u potpunosti. Izborna volja građana nije bila da se Vučić linčuje, pošalje na Goli Otok ili mu se zabrani bavljenje politikom.

I da nije tačno za Vučića, tačno je da su ljudi očekivali uspostavljanje "vladavine prava", da institucije počnu da funkcionišu po onoj našoj staroj "ni po babu ni po stričevima". A zašto je uopšte donet onaj zakon o lustraciji? Možda zbog Đinđića, Mićunovića, Tadića, Batića, Draškovića itd.

Ja ne razumem zašto su blogeri glasali za Vučića, a danas se prave da nisu, al se ne žalim.

Ne znam, ali generalno blogeri pogotovo ovi anonimni su nadžaci (čast izuzecima).
freehand freehand 16:53 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Nebojsa Krstic
Je l' opet moramo kroz istu pricu da prolazimo kao svaki put?


Moramo, pošto to ni onomad nisi shvatio. Ne može Vučić, Tadić ili papa Grgur da bira među nepostojećim kadrovima, već samo među onim koje ima.

Ti ne veruješ u izreku "s' kim si - onakav si"?
I misliš da se Vučić među svojim partijskim i glasačkim stadom sliučajno našao?
A on u demokratskom sistemu ne može biti odgovoran za sve u Srbiji, pritom dobar deo onog što radi je dobro.

On apsolutno može biti odgovoran za sve u društvu jer je svojim ja hoću, ja mogu, ja ne dam, ja želim, ja radim uz veliku pomoć i podršku pokonidrenih frtaljintelektualaca onomad i tvoju danas što do pola što načisto porušio sve institucije u državi. Ovo više nije Srbija nego Donji Vučićevac.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:15 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

I da nije tačno za Vučića, tačno je da su ljudi očekivali uspostavljanje "vladavine prava",

Neki su ljudi očekivali vladavinu prava, a neku su radili sve što su mogli da do toga ne dođe. U srazmeri 50:50. Takvi su naime i bili izborni rezultati na svim izborima od 2000. do 2012.

da institucije počnu da funkcionišu po onoj našoj staroj "ni po babu ni po stričevima"


Institucijama koje su uništavane čitavu deceniju 90 treba barem 3 puta toliko da prorade.

A zašto je uopšte donet onaj zakon o lustraciji? Možda zbog Đinđića, Mićunovića, Tadića, Batića, Draškovića itd.


I ja se pitam što. Zakon je bio glupost od samog starta.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:20 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Ti ne veruješ u izreku "s' kim si - onakav si"?


Ne verujem. Ja sam bio deo vlasti u kojoj su se mnogi obogatili nezakonito. A ja na primer nisam.

I misliš da se Vučić među svojim partijskim i glasačkim stadom sliučajno našao?


Da li sam se ja slučajno našao među ljubiteljima jahti, rolexa i vila na Dedinju? Jesam.

On apsolutno može biti odgovoran za sve u društvu jer je svojim ja hoću, ja mogu, ja ne dam, ja želim, ja radim uz veliku pomoć i podršku pokonidrenih frtaljintelektualaca onomad i tvoju danas što do pola što načisto porušio sve institucije u državi.

Ne slažem se. Čak mislim da se Vučić u pitanja pravosuđa meša mnogo manje nego "mi". Takođe, mislim da je jedina veza sa mogućnosšu da Srbija bude ikad normalna zemlja, kad uzmemo u obzir sve mentalno poremećene trockiste i crvene kmere na političkoj sceni, kao i cepanje koje sledi u njegovoj stranci, danas Vučić.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:00 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Nebojsa Krstic
Preko doktorata si nesto elegantno presisao? Je l' mislis da to nije dovoljan razlog za ostavku?

Naravno da jeste. Ako se dokaže....A kad je držva u pitanju trebalo bi po starešinsvu pa nizbrdo, tako nalaže preseans.

PS. Međutim, tu imamo problem jer je za Nikolića jasno bilo da je kupio diplomu i pre izbora 2012. Pa to Vesnu Pešić, blogere i ostale građane nije sprečilo da ga izaberu. On sada ima legitimitet upravo s falsifikovanom diplomom.

Шта још има да се докаже у вези са Стефановићевим докторатом? Трагично је да у Србији нико не сноси последице, па ни Стефановић, а поготово не Николић, чија куповина дипломе не само да захтева моменталну оставку и окончање политичке каријере, већ је кривично дело.
freehand freehand 18:01 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Ne verujem. Ja sam bio deo vlasti u kojoj su se mnogi obogatili nezakonito. A ja na primer nisam.

Sem što generalno mnogo kasniš sa ovakvim izjavama, što si to sa kime si i gde si, ako je tako kao što kažeš morao znati mnogo ranije jer inače nešto nije u redu sa tvojim opažanjem ili sa tvojim razumevanjem - nije u redu da to i Vučiću radiš. Ja sam apsolutno ubeđen da on odlično zna gde je i sa kime je. I da je on birao kime će se okružiti.
Opet, to da su se mnogi u vlasti obogatili nije nikakva novost, od početka polčitike naovamo. Pitanje je generalnih smerova, tendencija, konteksta.
Da li sam se ja slučajno našao među ljubiteljima jahti, rolexa i vila na Dedinju? Jesam.

Mator si ti, Krstiću, za ovakve retroaktivne spoznaje.

Ne slažem se. Čak mislim da se Vučić u pitanja pravosuđa meša mnogo manje nego "mi". Takođe, mislim da je jedina veza sa mogućnosšu da Srbija bude ikad normalna zemlja, kad uzmemo u obzir sve mentalno poremećene trockiste i crvene kmere na političkoj sceni, kao i cepanje koje sledi u njegovoj stranci, danas Vučić.

Tužna je situacija u kojoj ti Vučića vidiš kao sidro normalnosti.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:11 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Tužna je situacija u kojoj ti Vučića vidiš kao sidro normalnosti.

To će uvek biti dilema, da li je problem što ja to vidim ili što je to tako.

Međutim, lako ćeš me nadvladati ako mi pokažeš jedan jedini primer koji opovrgava moj stav.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:12 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Mator si ti, Krstiću, za ovakve retroaktivne spoznaje.


Nije moja spoznaja retroaktivna nego je sad koristim kao argument u diskusiji. A spoznaju imam odavno.
freehand freehand 18:29 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Međutim, lako ćeš me nadvladati ako mi pokažeš jedan jedini primer koji opovrgava moj stav.

Ne bavim se nadvladavanjem, a ne razumem ni koji stav treba da opovrgnem? Da je Vučić najbolje što Srbija ima? Pa pazi kad mi, posle toliko pohabanih tipkica na tastaturi na tu temu ne pada na pamet da to dokazujem još jednom. Evo, može sam da ti kaže:

Vučić: Stvari se komplikuju, budimo jedinstveni

Premijer Srbije Aleksandar Vučić pozvao je građane na potpuno jedinstvo jer u narednim danima i mesecima "mora da se očuva puna politička stabilnost".
Kako je rekao, to je neophodno da bi mogla da se unapredi ekonomija i obezbedi sigurna budućnost.

On je na konferenciji za novinare rekao da će narednih mesec dana biti teško za Srbiju i da će razgovori Beograda i Prištine 23. jula u Briselu biti teški, navodeći da se situacija u regionu komplikuje.

Vučić je dodao da sinoć nisu uspeli razgovori o Makedoniji, da je evropski komesar Johanes Han otkazao posetu BiH.

"Stvari na zapadnom Balkanu se veoma komplikuju, postoje veliki unutrašnji problemi na Kosovu, to postoji u Makedoniji, u Bosni su sve veća trvenja. Hrvatska 5. avgust želi da slavi kada mi budemo plakali", kazao je Vučić.

"Sa svim moramo da se suočimo i prevaziđemo", dodao je Vučić i naglasio da će Vlada donositi odluke u interesu građana, a ne u interesu popularnosti.

"Veoma težak period je pred nama, što po mom licu možete da vidite. Nikad nisam bio naročito lep, ali sad baš ne ličim ni na šta", kazao je Vučić.

Premijer Vučić je rekao da bi voleo da je Srbiju neko nešto pitao o najavljenoj rezolucijij o Srebrenici - ali nije, te da zato ne može i neće to da komentariše. On je dodao da je "taj krug koji se pravi za nas veoma, veoma težak i nažalost pomalo opasan".

Premijer je rekao da se Vlada već sprema za razgovore sa MMF-om o povećanju plata i penzija.

Kako je dodao, tri strane kompanije hoće u Srbiji da zaposle 2.000 ljudi ove godine i od toga će moći da žive tri grada.

"Naše je da svoju snagu pokazujemo mudrošću, trpeljivošću i strpljenjem",

LINK

Nije moja spoznaja retroaktivna nego je sad koristim kao argument u diskusiji. A spoznaju imam odavno.


Od kad je sveta i veka u politiku se ulazilo i za vlast borilo - sem iz ideala - i iz lukrativnih razloga. Uvek i svuda.
Pretpostavljam da si tu spoznaju imao i kad si birao kome ćeš davati glas i u koju ćešđ se stranku učlaniti i u kojoj ćeš opoziciji i kojoj vlasti učestvovati.
To što sad retroaktivno za pravo daješ i Vučiću koji, opet, svakoga dana priznaje poneku od svojih zabluda i svojih propagandnih laži, i Vesni Pešić koja radi isto to samo u suprotnom smeru - verujem da ti političke vidike neće učiniti bistrijim. a opet - ko sam ja da bih ti išta razjašnjavao, ti to svakako znaš bolje od mene.
Mislim, jasno je meni da je Srbija na Vučića spala. Jasno mi je, takođe, da su nam perspektive katastrofa. Najgore od svega jeste to što mi je jasno da mi ne možemo bogznašta da učinimo da bismo to izmenili. Ali to nikako ne znači da ću ja hulju i nitkova, prevejanog lažova ipolitičku vucibatinu prihvatiti kao svoj izbor.
nobody is perfect nobody is perfect 20:46 16.06.2015

Bez zezanja i mrtav ozbiljan:

Ali to nikako ne znači da ću ja hulju i nitkova, prevejanog lažova ipolitičku vucibatinu prihvatiti kao svoj izbor.


Potpisujem i pitam (se) koliko jos blogera potpisuje ovu recenicu?
docsumann docsumann 21:14 16.06.2015

Re: Žurka, zezanje

alselone
Ja ne znam ko si ti.


Živan Radosavljević iz okoline Novog Sada.




zvani Žika

anonymous anonymous 06:43 17.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Ne znam, ali generalno blogeri pogotovo ovi anonimni su nadžaci (čast izuzecima).



freehand freehand 06:46 17.06.2015

Re: Žurka, zezanje


ЕУ интеграције су за ДС биле параван за партијско запошљавање и пљачкашке приватизације
16.06.2015

САОПШТЕЊЕ ЗА ЈАВНОСТ/ 16.06.2015. (2)

Српска напредна странка поручује Бојану Пајтићу да Србија није ушла у ЕУ до сада не како данас тврди због лоше политике с краја 20. века, већ управо из разлога који је сам раније признао - ЕУ интеграције су Демократској странци биле параван за партијско запошљавање и пљачкашке приватизације.

Под маском политике приближавања Србије Европској унији, демократе су оставиле без посла више од пола милиона људи, упропастиле српску привреду и уништиле сваки део друштва, а себи и пријатељима тајкунима напунили су банковне рачуне.

Српска напредна странка моли оне који су упропастили сваки педаљ Србије, из које сада трче да летују по скупоценим светским дестинацијама, да престану да држе грађанима лекције о европским и демократским вредностима, јер су показали да су то за њих пљачкање државе и отимање народних пара.



СЛУЖБА ЗА ИНФОРМИСАЊЕ

СРПСКА НАПРЕДНА СТРАНКА
petargli petargli 12:31 17.06.2015

Re: Žurka, zezanje

anonymous

anonymous anonymous 13:44 17.06.2015

Re: Žurka, zezanje

Re: Žurka, zezanje
Ne znam, ali generalno blogeri pogotovo ovi anonimni su nadžaci (čast izuzecima).



Bolje na - džaci , nego bu - daci .

Ps.Šta ti znači ovaj Smili..
anonymous anonymous 14:16 17.06.2015

Re: Žurka, zezanje



A kad je već žurka u pitanju .....






Od momaka sa Antila ......!

hajkula1 hajkula1 23:46 17.06.2015

Re: Žurka, zezanje



Novo odlaganje ugovora za BG na vodi


U vezi sa projektom “Beograd na vodi” nije nikakva novina da jednu najavu smenjuje druga. Ovaj put, reč je o vremenu objavljivanja ugovora. Pri potpisivanju ugovora u maju 2015, gradonačelnik je saopštio da će ugovor biti objavljen kada ga odobri Komisija za zaštitu konkurencije. Tada smo ukazali da razmatranje ulaska inostranog partnera u preduzeće “Beograd na vodi” sa stanovišta Zakona o zaštiti konkurencije ne može ni na koji način da utiče na odredbe potpisanog ugovora, i da je stoga ovakvo uslovljavanje bespredmetno. U međuvremenu, pre oko tri nedelje Komisija za zaštitu konkurencije je odobrila ugovor, ali on nije objavljen.

Nova najava, koja ovaj put stiže od direktora (još uvek državnog) preduzeća “Beograd na vodi”, postavlja novi rok i novi uslov za objavljivanje ugovora. Sada se kao uslov postavlja odobrenje Komisije za kontrolu državne pomoći. Direktor Nikola Nedeljković, u intervjuu za “Politiku” tako kaže da će “ugovor za mesec dana postati pravosnažan, što je i uslov da bude objavljen”.http://goo.gl/Ikh6ww

Ova izjava je tačna jedino ako je sa “Igl hilsom” ugovoreno da se ugovor ne objavljuje do momenta dok se više ne može osporiti njegova pravna valjanost. Inače, ne postoji nikakva zakonska prepreka da se potpisani ugovor objavi pre pravnosnažnosti.



Nastavak teksta na


http://www.koreni.rs/novo-odlaganje-ugovora-za-bg-na-vodi/#.VYHExl4V22I.facebook



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana