Kultura| Životni stil

Audicija

jinks RSS / 01.10.2023. u 10:01

aud.jpg

Kasting je proces odabira pravih ljudi za igranje specifičnih uloga. To je kritičan korak u filmskom procesu, jer izbor glumačke ekipe može da vine u nebesa ili da uništi film. Ali kasting nije važan samo u filmskoj industriji, već i u svakom drugom zajedničkom poduhvatu. Bilo da je to sportski ili poslovni tim, kao i društveni ili neki drugi pokret, prava ekipa je esencijalna za uspeh.

Neki bi čak rekli da su različiti pristupi kastingu upravo ono što na kraju i pravi razliku između drugačijih kultura, ideologija i društvenih uređenja. Po njima kasting je 90% uspeha produkcije, bilo da je filmska, poslovna, politička ili bilo koja druga.

Evo nekih od razloga zašto je kasting toliko važan: 

• Kreira osećaj autentičnosti. Kada je glumačka ekipa filma ili predstave ubedljiva, to pomaže publici da odbaci sumnju i utopi se u priči. To je takođe tačno i u drugim ljudskim poduhvatima. Kada su članovi tima pravi ljudi za posao, stvara se osećaj verodostojnosti i poverenja koji može dovesti do boljih rezultata.

• Podstiče kreativnost i saradnju. Kada se ljudi osećaju ugodno i poštovano, oni su više skloni da budu kreativni i kooperativni. Ovo je posebno važno u složenim poduhvatima u kojima članovi tima moraju da rade zajedno kako bi rešili probleme i ostvarili ciljeve.

• Pomaže da se podigne moral i motiviše. Kada su ljudi uzbuđeni zbog posla koji rade i osećaju se kao da su deo tima, oni su više motivisani i produktivni. Ovo je esencijalno za uspeh u bilo kojem zajedničkom poduhvatu.

Sad, neko bi rekao da je kasting upravo ono što pravi osnovnu razliku i između demokratskih i totalitarnih, ili na druge načine korumpiranih društava.

Jer, u demokratijama, kasting se zasniva na meritokratiji (ili bar tome teži), što znači da se ljudi biraju na osnovu svojih sposobnosti i znanja. Ovo se odnosi na sve sfere života, od vlade i poslovnog sektora do sporta i umetnosti. Uzmite za primer najpoznatije filmske blokbastere, i setite se da su sve one zvezde koje promiču filmskim platnom morale da prođu audiciju.

U totalitarnim ili na druge načine korumpiranim društvima, kasting se zasniva na nepotizmu, klijentelizmu, kronizmu i korupciji. To znači da se ljudi biraju na osnovu veza sa vladajućom elitom, a ne na osnovu svojih sposobnosti i znanja.

Ove razlike u kastingu imaju značajne posledice za sve sfere života. U demokratijama, kasting dovodi do toga da na vodećim pozicijama budu ljudi koji bi trebalo da su najkompetentniji i imaju najbolje ideje. Ovo pomaže da se društvo razvija i napreduje.

U totalitarnim i korumpiranim društvima, kasting dovodi do toga da na vodećim pozicijama budu ljudi koji su bliski vladajućoj eliti, bez obzira na to da li su kompetentni ili imaju dobre ideje. Ovo neizbežno dovodi do stagnacije i propadanja društva.

Neki bi otišli toliko daleko rekavši da čak i u globalnom ideološkom sukobu između Istoka i Zapada prevagu nisu odneli ni bolji scenario (ideologija), scenografija (standard) ili režija (politika), već manje-više bolji kasting.

Na kraju, da završimo jednom pomalo i jeretičkom mišlju. Naime, ukoliko bi se usudili i da nekoj višoj sili odaberemo određenu ulogu u velikoj istorijskoj produkciji, pitanje je da li to bi pre bila režiser, scenarista ili scenograf (ona naravno da u svima od njih ima udela, ali sve te uloge izgleda da prevashodno ljudi preuzimaju na sebe, sa velikom predanošću), već mnogo više, a po svoj prilici i mnogo umešnije, direktor kastinga.

 



Komentari (375)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 03:32 04.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

smještno je malo poslije toliko opjevanog mekarijevog progona komunjara tvrditi kako komunjarizam nikakav uticaj nije imao na zapadu..
pa i u po amerike su se tresle kosti a kamo neće u Evropi

Opet ti sa tvojim misinterpretacijama.
Naravno da je Mccartijevština imala uticaja na društvo, to je bilo vreme kad su sovjetski špijuni bili vrlo uspešni, to sa nuklearnim oružjem pre svega. Pa onda rat u Koreji.
Ali kakvog uticaja?
Hožeš da kažeš da je progon komunista i "komunista" i guilty by association drugara bio razlog za neku pozitivnu promenu u društvi ili šta hoćeš da kažeš?
Posle WW2 ekonomska kriza je prošla, USA su u punoj ekspanziji ekonomski i vojno.
Solidarnost je generalno veća posle masovnih katastrofa kao što je WW2.
Povezivati neke socijalne napretke u zapadnim društvima sa "komunističkom pretnjom" je levičarski talking point koji veze s mozgom nema.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:17 04.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

bene_geserit
smještno je malo poslije toliko opjevanog mekarijevog progona komunjara tvrditi kako komunjarizam nikakav uticaj nije imao na zapadu..
pa i u po amerike su se tresle kosti a kamo neće u Evropi

Opet ti sa tvojim misinterpretacijama.
Naravno da je Mccartijevština imala uticaja na društvo, to je bilo vreme kad su sovjetski špijuni bili vrlo uspešni, to sa nuklearnim oružjem pre svega. Pa onda rat u Koreji.
Ali kakvog uticaja?
Hožeš da kažeš da je progon komunista i "komunista" i guilty by association drugara bio razlog za neku pozitivnu promenu u društvi ili šta hoćeš da kažeš?
Posle WW2 ekonomska kriza je prošla, USA su u punoj ekspanziji ekonomski i vojno.
Solidarnost je generalno veća posle masovnih katastrofa kao što je WW2.
Povezivati neke socijalne napretke u zapadnim društvima sa "komunističkom pretnjom" je levičarski talking point koji veze s mozgom nema.


da je to tako kako kažeš onda ne bi bilo proganjanja komunista nego ruskih špijuna..
komunizam nije ruski izum..
stvrno je nevjerovatno da odraslom čovjeku treba danas objašnjavati da je ideja komunizma oduvijek bila neprijatelj vlasnicima kapitala.. pa ti i danas imaš orgnozovano suzbijanje sindikata u sred Amazona a da ne pričamo dalje..
brate pa sramota je malo da takve stvari pričaš treskao rukom o sto ili ne
mlatisa mlatisa 15:12 04.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

u US jeste drugačije ali su mislim i velikodušniji sa stipendijama.. tj. stvarno pametnom djetetu će dati sve što treba da dođe..


Просечна сиротиња раја полако улази у дужничко ропство. Дугови по том основу су 1.75 трилиона долара (1750 милијарди). Ево неке статистике од Форбса. Бајден је обећавао да "канселује" студентске дугове, али се вероватно збунио па канселује неке друге. Вероватно је сувише опасно да "омладина" буде ослобођена зависности од државе.
gvozden1 gvozden1 11:52 03.10.2023

Kasting

Zanimljiv je odabir glumaca u aktuelnoj seriji Drug Marko.
Na stranu to što se glorifikuje udbaš, što je teško zamisliti u drugim državama, ali i sam izbor glumaca je interesantan, i u funkciji glorifikacije.


Mladog Rankovića, nepismenog krojačkog šegrta, igra lepuškast mladić produhovljenog izgleda, a u stvarnosti je bilo sasvim suprotno.

Fizionomija Rankovića je odavala njegov intelekt, posebno u mladosti.

Aleksandar Ranković




Glumac



jinks jinks 12:01 03.10.2023

Re: Kasting

I u Brozovoj priči je kasting odigrao ozbiljnu ulogu, bilo kada je on birao druge, ili kada su drugi birali njega.

A i znao je kada je pravo vreme da se određeni glumci promene nekim drugima.
maksa83 maksa83 12:38 03.10.2023

Re: Kasting

Na stranu to što se glorifikuje udbaš, što je teško zamisliti u drugim državama

gvozden1 gvozden1 12:53 03.10.2023

Re: Kasting

maksa83
Na stranu to što se glorifikuje udbaš, što je teško zamisliti u drugim državama


A zamisli da Rumuni naprave seriju o osnivaču sekurtatea.

Ili Bugari, ili Arnauti.

I da se u njoj on prikazuje kao pozitivan lik.

To samo u Srbiji može, a može jer su na vlasti prokomunisti, koji žale za 29 novembrom, koji su nastali od komunističke partije, koji su su pravili stranke sa imenom komunista u nazivu....

Ajd da se ne pravimo naivni.
zoja444 zoja444 13:00 03.10.2023

Re: Kasting

prepricano mi je. siri se netom peticija o istupanju nase zemlje iz szo. pristali smo na neke protokole o klinickim ispitivanjima nad pacijentima i jos nesto.
maksa83 maksa83 13:05 03.10.2023

Re: Kasting

A zamisli da Rumuni naprave seriju o osnivaču sekurtatea.

Ili Bugari, ili Arnauti.

Dobro to su EU zemlje (minus Arnauti, za sada) pusti njih ali ne razumem u čemu je problem sa ovim dole gde si bukvalno opisao RF:

To samo u Srbiji može, a može jer su na vlasti prokomunisti, koji žale za 29 novembrom, koji su nastali od komunističke partije, koji su su pravili stranke sa imenom komunista u nazivu....

Ajd da se ne pravimo naivni.

Jesu ti komunisti ovde sad sa nama u sobi?

Je l kukaš na SPS koji ima, koliko, 10-15% (nisam proveravao, to je broj koji sam zapamtio)?

Na vlasti su ti presvučeni srpski Radikali, zvanični diskurs nacionalistički - izmišljaju se novi nacionalni praznici i trabunja o Srpskom Svetu.

Da se ne pravimo naivni.

P.S. Ili ćemo opet ceo krug o tome kao onda kada je od argumenata da je trenutna vojska komunistička ostao samo onaj da nije vratila šajkaču.
vcucko vcucko 13:11 03.10.2023

Re: Kasting

maksa83
Na stranu to što se glorifikuje udbaš, što je teško zamisliti u drugim državama


vcucko vcucko 13:14 03.10.2023

Re: Kasting

promoter promoter 13:21 03.10.2023

Re: Kasting

gvozden1
maksa83
Na stranu to što se glorifikuje udbaš, što je teško zamisliti u drugim državama


A zamisli da Rumuni naprave seriju o osnivaču sekurtatea.

Ili Bugari, ili Arnauti.

I da se u njoj on prikazuje kao pozitivan lik.

To samo u Srbiji može, a može jer su na vlasti prokomunisti, koji žale za 29 novembrom, koji su nastali od komunističke partije, koji su su pravili stranke sa imenom komunista u nazivu....

Ajd da se ne pravimo naivni.

Trebali smo 29. novembar da ostavimo i proglaimo za praznik Državnog svinjokolja.

I to je sve što je trebalo da zadržimo od Šugoslavije.
gvozden1 gvozden1 13:30 03.10.2023

Re: Kasting

Dobro to su EU zemlje

Forma.
Suština je u dubokoj državi u Srbiji, koja nije prepreka da i Srbija postane član EU.

Njima komunizam u Srbiji ne smeta, kao ni 45 što im nije smetao.
Kao ni 43 kad su izdali saveznike i podržali komunističku vojsku.

Na vlasti su ti presvučeni srpski Radikali,

Na vlasti je Vučić, a baš na njega sam mislio kad sam pomenuo 29 novembar.
On lično je izjavio da je šteta što je taj praznik ukinut, i da se on pitao ne bi ga ukidao.


zvanični diskurs nacionalistički


Nacionalistički diskurs, i istovremeno antimonarhistički.
Ne ide to skupa u Srbiji, nešto je laž.

A antimonarhizam se ne može glumiti.


nikvet pn nikvet pn 13:38 03.10.2023

Re: Kasting

maksa83

Ajd da se ne pravimo naivni.

Jesu ti komunisti ovde sad sa nama u sobi?


Годинама се овде нарашћујемо у Ч-П дискусијама а основни појмови остају нерашчишћени.

На вишем ступњу општости још Слободан Јовановић лепо је разделио карактере на: а/ домаћински, и б/ хајдучки. Први се труди да створи и стекне, други да отме и троши. Први воли мир и поредак, други сукоб и мутну воду. И тако даље оновремским језиком и мерилима. И још приметио да смутна или мирна времена на површину избаце једне или друге да превладају друштвом. Вреди ли понешто од тога и данас?

Расни базни отимач је један те исти карактер још од пећинског доба. Разлика је само у називу зависно од епохе.


vcucko vcucko 13:39 03.10.2023

Re: Kasting

gvozden1


To samo u Srbiji može, a može jer su na vlasti prokomunisti, koji žale za 29 novembrom, koji su nastali od komunističke partije, koji su su pravili stranke sa imenom komunista u nazivu....


A da se dogovoriš sam sa sobom. Dal' su komunisti ili fašisti ili partizani ili četnici ili ljotićevci ili marsovci?

Sve ovo može da se čuje i pročita.

Na vlasti je, Gvozdene, miš-maš koji su receptuirali i zamesili zapadni centri moći.
Probali su sa Slobinim posle-tita-tito, nije išlo. Pa su se još grđe opekli sa DOSmanlijama.
Pa su nas dobro i detaljno proučili what-serbs-want i - kao iz one mašine profesora Baltazara - izvukli ovo danas.
I to mu je tako, a ti možeš da skačeš na jednoj nozi i urlaš na sav glas, džabe ti. Dok radi i dok su Srbi mirni i ne prave probleme, trajaće.
gvozden1 gvozden1 13:49 03.10.2023

Re: Kasting


Na vlasti je, Gvozdene, miš-maš koji su receptuirali i zamesili zapadni centri moći.
Probali su sa Slobinim posle-tita-tito, nije išlo. Pa su se još grđe opekli sa DOSmanlijama.
Pa su nas dobro i detaljno proučili what-serbs-want i - kao iz one mašine profesora Baltazara - izvukli ovo danas.
I to mu je tako, a ti možeš da skačeš na jednoj nozi i urlaš na sav glas, džabe ti. Dok radi i dok su Srbi mirni i ne prave probleme, trajaće.


Ovo je trebalo uputiti Maksi, on je članstvo u EU istakao kao vododelnicu.
Ja upravo i tvrdim da ovo stanje EU ne smeta, vide ga verovatno, ali ih zaboli za komunizam u Srbiji.
Posebno jer je prikriven, tj forma je demokratska.


jinks jinks 14:01 03.10.2023

Re: Kasting

Na vlasti je, Gvozdene, miš-maš koji su receptuirali i zamesili zapadni centri moći.

Probali su sa Slobinim posle-tita-tito, nije išlo. Pa su se još grđe opekli sa DOSmanlijama.

Pa su nas dobro i detaljno proučili what-serbs-want i - kao iz one mašine profesora Baltazara - izvukli ovo danas.


Interesantno, da li su Sloba, Čeda, Šeki, ... išli na neke kastinge (a jesu sigurno), i ko li im je bio konkurent, a ko članovi komisije na audiciji.

U ona stara vremena se znalo - audicije ne počinju na fakultetima ili po nekim drugim običnim školama, daleko bilo, nego na kursevima za omladinske rukovodioce, u specijalizovanim političkim školama (po Kumrovcima i ko zna gde još sve ne), i dalje.

A danas, niko pojma nema gde se to i kako dešava.
zaharaga zaharaga 14:12 03.10.2023

Re: Kasting

maksa83


Jesu ti komunisti ovde sad sa nama u sobi?



Pa sad, Tamo Gde Treba, u toj sobi, sede isti ljudi koji su tamo sedeli i kada su komunisti bili na vlasti. Ako nisu bas bas isti ti ljudi, onda su to neka njihova deca, sto bioloska, sto ideoloska. Izvana gledano, razlike nema.

Po navici, te ljude zovemo komunistima, i ako su to danas, kako sami kazu, posvecenici demokratije, zaludjenici Europa zdaj, lepse im govno sa Zapada nego hleb iz Srbije, itd. Neko tupav i naivan bio bi ubedjen da su to, ustvari, ljuti protivnici komunizma. Mozda neki i jesu, na recima, ima i takvih.

Ali, ponasanje tih ljudi, njihove odluke, njihovi postupci, njihov potpuni prezir za narod i zemlju, u dlaku je isti kao i kada su na tom mestu bili ljudi koji su se zvali komunistima.

Eto zato se jos prica o komunistima koji su na vlasti.




promoter promoter 14:13 03.10.2023

Re: Kasting

jinks
Na vlasti je, Gvozdene, miš-maš koji su receptuirali i zamesili zapadni centri moći.

Probali su sa Slobinim posle-tita-tito, nije išlo. Pa su se još grđe opekli sa DOSmanlijama.

Pa su nas dobro i detaljno proučili what-serbs-want i - kao iz one mašine profesora Baltazara - izvukli ovo danas.


Interesantno, da li su Sloba, Čeda, Šeki, ... išli na neke kastinge (a jesu sigurno), i ko li im je bio konkurent, a ko članovi komisije na audiciji.

U ona stara vremena se znalo - audicije ne počinju na fakultetima ili po nekim drugim običnim školama, daleko bilo, nego na kursevima za omladinske rukovodioce i u specijalizovanim političkim školama (po Kumrovcima i ko zna gde još sve ne).

A danas, niko pojma nema gde se to i kako dešava.

Pomenuti su govna.
Najobičnija.
zaharaga zaharaga 14:18 03.10.2023

Re: Kasting

zoja444
prepricano mi je. siri se netom peticija o istupanju nase zemlje iz szo. pristali smo na neke protokole o klinickim ispitivanjima nad pacijentima i jos nesto.


Nemoj to ovde, ovo ti je vakcinasko gnezdo. Ono, kao Cvorovic, vise volemo vakcinu nego svoj zivot. Ma sta svoj zivot, vise nego tvoj zivot.
promoter promoter 14:21 03.10.2023

Re: Kasting

zaharaga
zoja444
prepricano mi je. siri se netom peticija o istupanju nase zemlje iz szo. pristali smo na neke protokole o klinickim ispitivanjima nad pacijentima i jos nesto.


Nemoj to ovde, ovo ti je vakcinasko gnezdo. Ono, kao Cvorovic, vise volemo vakcinu nego svoj zivot. Ma sta svoj zivot, vise nego tvoj zivot.

Kada će sledeća vakcinacija?
Neću se više zajebati sa Sputnjikom.
Samo Fajzer, proverena medecina.
maksa83 maksa83 14:34 03.10.2023

Re: Kasting

Ja upravo i tvrdim da ovo stanje EU ne smeta, vide ga verovatno, ali ih zaboli za komunizam u Srbiji.

Naravno da im ne smeta kad ga nema. Bukvalno nijednog obeležja komunizma.
gvozden1 gvozden1 14:38 03.10.2023

Re: Kasting


Naravno da im ne smeta kad ga nema. Bukvalno nijednog obeležja komunizma nema.

Ni serija u kojoj se nepismeni udbaš kuje u zvezde na državnoj televiziji, nije znak da je komunizam na sceni?

Dobro, ti očigledno baš studiozno razmišljaš.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:38 03.10.2023

Re: Kasting

vcucko
gvozden1


To samo u Srbiji može, a može jer su na vlasti prokomunisti, koji žale za 29 novembrom, koji su nastali od komunističke partije, koji su su pravili stranke sa imenom komunista u nazivu....


A da se dogovoriš sam sa sobom. Dal' su komunisti ili fašisti ili partizani ili četnici ili ljotićevci ili marsovci?

Sve ovo može da se čuje i pročita.

Na vlasti je, Gvozdene, miš-maš koji su receptuirali i zamesili zapadni centri moći.
Probali su sa Slobinim posle-tita-tito, nije išlo. Pa su se još grđe opekli sa DOSmanlijama.
Pa su nas dobro i detaljno proučili what-serbs-want i - kao iz one mašine profesora Baltazara - izvukli ovo danas.
I to mu je tako, a ti možeš da skačeš na jednoj nozi i urlaš na sav glas, džabe ti. Dok radi i dok su Srbi mirni i ne prave probleme, trajaće.


I navodni komunisti i zli zapadni centri moci su samo izlizani izgovori. Takav nam je trenutni domet kao nacije. I to mu je sto ti kazes tako. Da parafraziram Milosevica (ne Savu): ne mozemo ni ono sto mozemo. Umesto kuknjave i orijentalne pomirenosti sa sudbinom bolje videti kako da se tu nesto promeni pa da makar nekoliko sledecih generacija* prozivi kao ostatak Evrope**.

*Dok nacija ne odumre.
**Nije bajno ali za ovo nase mucenje druga planeta.
gvozden1 gvozden1 14:44 03.10.2023

Re: Kasting

Takav nam je trenutni domet kao nacije.

Šta reći, od koga dolazi, očekivano.
maksa83 maksa83 14:48 03.10.2023

Re: Kasting

Ni serija u kojoj se nepismeni udbaš kuje u zvezde na državnoj televiziji, nije znak da je komunizam na sceni?
Dobro, ti očigledno baš studiozno razmišljaš.


"Komunizam je kad gliumac istorijske ličnosti koju ne volim nije dovoljno ružan" je možda definicija komunizma koja tebi radi, ali ostatak sveta ima neke sasvim druge ideje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:50 03.10.2023

Re: Kasting

gvozden1
Takav nam je trenutni domet kao nacije.

Šta reći, od koga dolazi, očekivano.


Ti mozes slobodno da lovis duhove komunista i ostalih stranih tela po tavanu ali sto bi Vcucko rekao to mu je tako, a ti možeš da skačeš na jednoj nozi i urlaš na sav glas, džabe ti.
solo solo 14:53 03.10.2023

Re: Kasting

prepricano mi je. siri se netom peticija o istupanju nase zemlje iz szo. pristali smo na neke protokole o klinickim ispitivanjima nad pacijentima i jos nesto.


Kada je bilo koja peticija urodila plodom?

Zajebancija.
gvozden1 gvozden1 14:58 03.10.2023

Re: Kasting

"Komunizam je kad gliumac istorijske ličnosti koju ne volim nije dovoljno ružan"

Ne, komunizam je kad državna televizija ne poštuje odluke suda, i snima seriju po scenariju koji je suprotan tim odlukama.

Sud je odlučio da Kalabić nije izdao Dražu, nije mogao, ubijen je pre hapšenja.

A u seriji se na tu odluku ne obaziru.
shmoo shmoo 15:17 03.10.2023

Re: Kasting

promoter
zaharaga
zoja444
prepricano mi je. siri se netom peticija o istupanju nase zemlje iz szo. pristali smo na neke protokole o klinickim ispitivanjima nad pacijentima i jos nesto.


Nemoj to ovde, ovo ti je vakcinasko gnezdo. Ono, kao Cvorovic, vise volemo vakcinu nego svoj zivot. Ma sta svoj zivot, vise nego tvoj zivot.

Kada će sledeća vakcinacija?
Neću se više zajebati sa Sputnjikom.
Samo Fajzer, proverena medecina.






Чарли, ти као оне две бакуте из Арсеник и старе чипке.

Где ћеш да кријеш лешеве?

У подруму са зимницом и купусом?




zaharaga zaharaga 15:20 03.10.2023

Re: Kasting

maksa83
Ja upravo i tvrdim da ovo stanje EU ne smeta, vide ga verovatno, ali ih zaboli za komunizam u Srbiji.

Naravno da im ne smeta kad ga nema. Bukvalno nijednog obeležja komunizma.


Pogodi kako se dan danas zove glavna ulica u rodnom selu moje majke!
angie01 angie01 15:26 03.10.2023

Re: Kasting

Ne, komunizam je kad državna televizija ne poštuje odluke suda, i snima seriju po scenariju koji je suprotan tim odlukama.

Sud je odlučio da Kalabić nije izdao Dražu, nije mogao, ubijen je pre hapšenja.

A u seriji se na tu odluku ne obaziru.


pa da ;i si ti normqlan vise sa tim kalabicem,....a sta mislis, da pogledas, sta sve ima u Arhivu i da je po tome snimljena serija,....znaci, kada ti se ne svidja kako sudi komunisticki sud, onda ga ne priznajes, kako sudi medjunarodni sud, ne priznajes,...al kada sud koji je pod kontrolom radikalske vlasti nesto sumnjivo presudi, e to je onda verodostojno.
gvozden1 gvozden1 15:34 03.10.2023

Re: Kasting

a sta mislis, da pogledas, sta sve ima u Arhivu i da je po tome snimljena serija,.

Po čemu bre?

Po komunističkim lažima.

Sud je, valjda, sudio po dokazima, apelacioni, najviša sudska instanca, i presudio je kako je presudio.


Državna televizija ne poštuje sud svoje države, ne vidiš tu problem?

Ja mogu kako hoću, ti možeš kako hoćeš, ali javni servis ne bi mogao.

A u arhivu su falsifikati, Kalabić evo navodno pismio, njegova slika, sve je dokazano na sudu.
Eksperti dokazali ali to tebe ne mora da zanima.
angie01 angie01 15:39 03.10.2023

Re: Kasting

Po komunističkim lažima.

pa Arhiv ne drzi nista sto nije autenticno, to smo se vec ispricali, mrzi me da ponavljam.
Državna televizija ne poštuje sud svoje države, ne vidiš tu problem?

evo, ja ti dala najlogicni prdlog- odes, lepo vidis svojim ocima,..al mislim da nije u tome stvar:))


A u arhivu su falsifikati


gvozden1 gvozden1 15:41 03.10.2023

Re: Kasting

pa Arhiv ne drzi nista sto nije autenticno,

E, ajd, previše su glupa.
Ne može s tobom ozbiljno.
nikvet pn nikvet pn 15:43 03.10.2023

Re: Kasting

maksa83
Bukvalno nijednog obeležja komunizma.


Ово је неозбиљно с твоје стране. Кажи да се зезаш.
maksa83 maksa83 17:06 03.10.2023

Re: Kasting

nikvet pn
maksa83
Bukvalno nijednog obeležja komunizma.


Ово је неозбиљно с твоје стране. Кажи да се зезаш.

Ljudi pa ne može svako da ima svoju definiciju komunizma šta je vama?
gvozden1 gvozden1 17:33 03.10.2023

Re: Kasting


Ljudi pa ne može svako da ima svoju definiciju komunizma šta je vama?

Makso, hajmo polako.
Ako se u Srbiji snima serija po scenariju koji je komunistička verzija događaja, a u suprotnosti je sa zvaničnom sudskom, da li je to nastavljanje komunističke propagande?

Ako predsednik države odlazi na skupove komunističke vojske, njihovih udruženja, da li je to pristrasnost u njihovu korist?

Ako se u seriji, navodno četničkoj, Ravna Gora Radoša Bajića, u prvoj epizodi, pojavljuju scene klanja, silovanja, i slični komunistički stereotipi, da li je to idenje niz dlaku komunistima?

U istoj seriji se, suprotno realnim događajima, Tita prikazuje u pozitivnom svetlu, kao gospodin čovek, uz to šarmer i zavodnik, a četnici kao koljači, silovatelji i pljačkaši?

Što je bilo teško predstaviti ga realno, da sa švalerkom napusta ženu na porođaju?

Da li bi takav scenario prošao?


Šta ti govori činjenica da je pare za snimanje od države dobio ispodprosečan scenarista i reditelj, koji je prodavao đubrivo u seoskoj zadruzi?


Zar tu ne vidiš uticaj komunizma?
angie01 angie01 17:38 03.10.2023

Re: Kasting


A u arhivu su falsifikati

E, ajd, previše su glupa.


ti nikada nisi ni krocio u Arhiv, al znas da su tamo falsifikati:).
angie01 angie01 18:14 03.10.2023

Re: Kasting

dobro je huci,...za to prostacenje i nivo imas dovoljno kandidata, ajd cao...pa slobodno lupetaj dalje.
gvozden1 gvozden1 18:16 03.10.2023

Re: Kasting

angie01
dobro je huci,...za to prostacenje i nivo imas dovoljno kandidata, ajd cao...pa slobodno lupetaj dalje.

Ne reče mi šta misliš, koliko ljudi odlazi u Arhiv?
solo solo 18:24 03.10.2023

vole kanirane ,,tvrde baje,,

Koliko ljudi je odlazilo u arhiv, šta misliš?

Glupačo.


Primećujem da je vrlo blaga na tvoje epitete kao ,,glupačo,, i sl.

O čemu se radi?

Skrivene emocije?

Mazohizam?

Perverzije?

gvozden1 gvozden1 18:30 03.10.2023

Re: vole kanirane ,,tvrde baje,,

solo
Koliko ljudi je odlazilo u arhiv, šta misliš?

Glupačo.


Primećujem da je vrlo blaga na tvoje epitete kao ,,glupačo,, i sl.

O čemu se radi?

Skrivene emocije?

Mazohizam?

Perverzije?


Ma i meni bude krivo, ali kad kucnem - gotovo je.

Šta drugo odgovoriti na -u arhivima nema falsifikata - ili na - nikad nisi kročio u arhiv?
solo solo 18:43 03.10.2023

Re: vole kanirane ,,tvrde baje,,

Ma i meni bude krivo, ali kad kucnem - gotovo je.


Sad će Milisav da se ljuti al' kad je narod sve opevao.

promoter promoter 20:14 03.10.2023

Re: vole kanirane ,,tvrde baje,,

solo
Ma i meni bude krivo, ali kad kucnem - gotovo je.


Sad će Milisav da se ljuti al' kad je narod sve opevao.


Ja se sa tim ne bih zajebavao!
solo solo 20:24 03.10.2023

Re: Ni ja

Ja se sa tim ne bih zajebavao!


Znaš Čarli, često pomislim da je ovaj blog nečiji experiment ili u najboljem slučaju doktorska disertacija.

Ostavili su nas bez kontrole (moderacije) i posmatraju kako će se blog spontano razvijati i u šta će se pretvoriti. Sa sociološkog aspekta vrlo interesantna tema i upotrebljiva u realnom životu.
A mi ko laboratorijski pacovi.

Rešio sam da im kvarim statistiku i jebem rezultate.



A možda gazdu samo boli kitonijus za sve ovo.

Hu kerz!

p.s.

zoja444 zoja444 00:05 04.10.2023

Re: Ni ja

naravno da je eksperiment. i ko kaze da je spontan. imas moderaciju. brisanje komentara i blogova i banovanje. nista ti ne remetis. i ti si izabran na kastingu. sa svojom ulogom. kao i svako od nas.
zoja444 zoja444 05:28 04.10.2023

Re: Ni ja

i imas relikte komunizma upravo ovde na blogu. vodjenje dosijea o blogerima, progon neistomisljenika preko najmanje trojki, pravljenje prekog suda kroz lazne optuznice, ima i namestanja svalerki... samo se izmakni i gledaj. tu je i deljenje letaka i lepljenje meta na bandere.
promoter promoter 05:49 04.10.2023

Re: Ni ja

zoja444
i imas relikte komunizma upravo ovde na blogu. vodjenje dosijea o blogerima, progon neistomisljenika preko najmanje trojki, pravljenje prekog suda kroz lazne optuznice, ima i namestanja svalerki... samo se izmakni i gledaj. tu je i deljenje letaka i lepljenje meta na bandere.

A nas bole kurci!
Za neke relikte koji su nekada bili kul i do jaja.
I na prst u dupe sa našom Gocom, našom Biljanom.
I sličnim Vučkovim podguznim muvama.
Budale koji misle da se mi, ostali, manje vredni, toga ne sećamo.
Eto im sada naša Goca, Čeda i Beba - i slično smeće kao što su i sami.
A nas ostale, kao što rekoh u uvodu ovoga, nadasve, nadahnutog komentara - bole kitonijusi.
I patke.
zoja444 zoja444 06:17 04.10.2023

Re: Ni ja

ih carli, al ti je nadahnut komentar... do mojega. kad bih ga imala.
zoja444 zoja444 06:26 04.10.2023

Re: Ni ja

i obrazuj me, zar, citiram te, kitonijus i patka, kraj citata, nisu isto?
zoja444 zoja444 06:55 04.10.2023

Re: Ni ja

i da zaokruzim misao. ne lici na doktorat. ko bi cekao 20 god na to? doktoratom pocinje karijera. treba to znanje kapitalizovati.
gedza.73 gedza.73 10:36 04.10.2023

Re: Kasting

gvozden1
A zamisli da Rumuni naprave seriju o osnivaču sekurtatea... I da se u njoj on prikazuje kao pozitivan lik... To samo u Srbiji može, a može jer su na vlasti prokomunisti

Ne rade Rumuni jer znaju šta im je komunizam napravio. Ali rade Rusi a Srbi se oduševljavaju tako da teška srca priznajem kako komunizam nije glavni kriviac jer danas kvazi antikomunisti bukvalno u reč ponavljaju floskule komunističke sovjetske Rusije. Evo kako na praosnivača komunističke tajneslužbe i na posredan način osnivača Sekuritetea gledaju u Rusiji danas

Президент России Владимир Путин в четверг возложил цветы к монументу отечественным разведчикам всех времен в штаб-квартире СВР.

11.09.2023
На территории штаб-квартиры Службы внешней разведки (СВР) РФ в Ясенево открыли монумент советскому государственному деятелю Феликсу Дзержинскому.

«Он (Дзержинский) остался до конца верен своим идеалам добра и справедливости. Он мечтал создать будущее, основанное на принципах добра и справедливости», - отметил директор Службы внешней разведки Сергей Нарышкин,

Feliks Edmundovič Dzeržinski bio je komunistički revolucionar, učesnik Oktobarske revolucije i prvi direktor sovjetske tajne policije Čeka.

Danas Rusi kažu kako je on sanjao o budućnosti koja je zasnovana na principima dobrote i pravde a Srbi bi većinski da baštine te i takve istočne vrednosti.
Onda ti upadneš sa objašnjenjima kako je Putin raskrstio sa komunizmom jer je Rusija nova država a mi nismo.

gedza.73 gedza.73 10:42 04.10.2023

Re: Kasting

Neues aus der Nachbarschaft
I navodni komunisti

Haškom tribunalu su dostavljena sva dokumenta od države Srbije pa i mnoga sa oznakom 'strogo poverljivo'
Veliki deo tih dokumenata nosi oznaku poverljivosti ili vojne tajne i ne bi smeli da se daju drugima, već moraju da se vrate Srbiji.

Istovremeno je na razne načine onemogućen pristup dokumentima iz komunističke epohe pa uemsto da se izvrši suočavanje sa komunističkim režimom i izvrši dekomunizacija taj period se relativizuje a komunističko nasilje i zločini guraju pod tepih.
direktor Arhiva Srbije ima diskreciono pravo kome će, a kome neće dozvoliti uvid u dokumenta nekadašnje Udbe.


angie01 angie01 12:29 04.10.2023

Re: vole kanirane ,,tvrde baje,,

solo


vidim, stalno me pominjes, a ja se tebi bas nikada nisam obratila,....jednom jesam, jer mi je bilo krivo kako ti se svi obracaju sa nipodastavanjem, a sa dobronamernom sugestijom, da se manes tog budalastog spamovanja i ruznih sparinga, i to bi bilo sve.

a onda sam ukapirala da je to tvoj smisao boravka ovde, ne secam se ni jednog tvog suvislog komentara, mada, priznajem, ni ne pratim tvoj opus,....i to sto sam te banovala je samo posledica toga, da ti ne zelis normalno da ucestvujes, a mozda i ne umes drugacije,...ne kapiram koja to odrasla skupina ljudi ima zelju za takvom komunikacijom, sem ovih drugih cetvoro ovde, koji se na taj nacin izivljavaju- no tvoja stvar.
ali, kakve sve to veze ima sa mnom?....bukvalno ne postoji ni jedna dodirna tacka izmedju nas dvoje, ne diram te, nisam te vredjala,..znaci, sta hoces?

zasto me stavljas u razne besmislene i nepostojece kontekste od koji su neki bas tezak primitivizam s tvoje strane,...kakve ja veze imam s tim?

i jos nesto, ja se ovde nikada nikome nisam obratila dvosmisleno, lascivno, a kamoli porn- ako je to tebi normalno,, meni nije,...posto imas ocigledne primerke koji to vole, eto ti sa njima se tako unterhaltuj, sa mnom nemoj.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:31 04.10.2023

Re: Kasting

gedza.73
Neues aus der Nachbarschaft
I navodni komunisti

Haškom tribunalu su dostavljena sva dokumenta od države Srbije pa i mnoga sa oznakom 'strogo poverljivo'
Veliki deo tih dokumenata nosi oznaku poverljivosti ili vojne tajne i ne bi smeli da se daju drugima, već moraju da se vrate Srbiji.

Istovremeno je na razne načine onemogućen pristup dokumentima iz komunističke epohe pa uemsto da se izvrši suočavanje sa komunističkim režimom i izvrši dekomunizacija taj period se relativizuje a komunističko nasilje i zločini guraju pod tepih.
direktor Arhiva Srbije ima diskreciono pravo kome će, a kome neće dozvoliti uvid u dokumenta nekadašnje Udbe.




O ovome je pisao i Dragoslav Mihailovic. Imao je priliku svega nekoliko sati da pogleda dokumenta o sebi i nije smeo nista da zapisuje. Ali i iz tih par sati je shvatio da je dokumentacija nepotpuna. Posle vise nije mogao ni toliko. Govorimo o vremenu posle pada Milosevica. Govorimo o coveku koji je jedan od nasih najpriznatijih savremenih pisaca.

Vrlo slicno je bilo i kod Rusa samo sto je kod njih taj period kad se moglo pristupiti dokumentima duze trajao nego kod nas.

Znaci ovo sve stoji. Neko ce reci da i u drugim drzavama tajne sluzbe sprecavaju uvid o odredjenu dokumentaciju (recimo FBI u dokumentaciju o umesanosti Bele kuce u Pinocev puc) jer tako navodno stite sigurnost zemlje. Ali u nasem slucaju se postavlja pitanje koji tacno rizik sa sobom nosi otvaranje arhiva UDBE i koga ili sta BIA tacno stiti.

Znaci jos jednom, sve ovo oko arhiva stoji. Ali meni ne deluje uverljivo objasnjenje da BIA tima stiti komunizam i da se time nastavlja trajanje komunizma kod nas. Njima takvo tumacenje u stvari odgovara jer to sprecava da se postave prava pitanja.

Meni se cini da makar deo objasnjenja ima veze sa onim sto je Nikvet gore pomenuo o hajduciji.

gvozden1 gvozden1 12:42 04.10.2023

Re: Kasting

Ali meni ne deluje uverljivo objasnjenje da BIA tima stiti komunizam i da se time nastavlja trajanje komunizma kod nas.

Ma jok bre, kakvi to:)
solo solo 13:56 04.10.2023

Re:Hazartkinja boje lila

i jos nesto, ja se ovde nikada nikome nisam obratila dvosmisleno, lascivno, a kamoli porn- ako je to tebi normalno,, meni nije,...posto imas ocigledne primerke koji to vole, eto ti sa njima se tako unterhaltuj, sa mnom nemoj.


Draga moja Angie.

Kad prestaneš da provociraš (uključene i insinuacije) meni su likuše poput tebe apsolutno neinteresantne.Moje reakcije su uvek odgovor na tvoje inicijalne zajebancije i provokacije koje se odnose na mene. Taj tvoj novokomponovani ,,urbani fazon,, po metodologiji ,,da se Vlasi ne dosete,, možeš da prodaješ ovim tvojim moronima.

Skini mi se i uverićeš se da si potpuno nevidljiva.

Komentarisanje iznesenih stavova i sučeljavanje argumenata nije lično obraćanje.

,,Epitetiranje,, je tvoja osobina koju provučeš perfidno kroz svoje argumente u komentarima.

Kako ću da ti odgovorim na to nećeš svakako ti da odlučuješ.

hebote, kako me ovde predstavljate, ispadoh nekih betmen i supermen zajedno:)))

Ne, nego glupačica koja iritira.



Pritom nikad ti se nisam obratio ovako direktno k'o neki našta ne reaguješ ispoljavajući svoju principijelnost i multi aršine što govori o tvom kredibilitetu da držiš nekom predavanja o lepom ponašanju.

i jos nesto, ja se ovde nikada nikome nisam obratila dvosmisleno,


Nemam volje da debatujem sa tobom,dok ne naučiš definiciju dvosmislenosti.
,,Svako malo,, obraćaš se Tasi sa ,,oni tvoji,, i onda epiteti najgore vrste.

p.s.

vole kanirane ,,tvrde baje,,


Gde si se prepoznala u ,,kaniranim,,

Poskupela farba?

angie01 angie01 14:33 04.10.2023

Re: Re:Hazartkinja boje lila

Kad prestaneš da provociraš (uključene i insinuacije) meni su likuše poput tebe apsolutno neinteresantne.Moje reakcije su uvek odgovor na tvoje inicijalne zajebancije i provokacije koje se odnose na mene.


lupetas kojesta, kao sto rekoh, tebi se nikada nisam obrstila i uglavnom te preskacem, a ti me pominjes svakomalo
Skini mi se i uverićeš se da si potpuno nevidljiva.


o cemu ti prica- pa ti si poslednja osoba ovde, kojoj bi ja uputila bilo sta,...doduse, ima ih par pre tebe, o kakvim insinuacijama lazes,...ti meni nisi na pameti uopste, znaci, nista sa tobom nemama, i ne kapiram zasto me ubacujes u svoje komentare.
Pritom nikad ti se nisam obratio ovako direktno k'o neki našta ne reaguješ ispoljavajući svoju principijelnost i multi aršine što govori o tvom kredibilitetu da držiš nekom predavanja o lepom ponašanju.


ja ne znam o cemu pricas i ne bi trebalo da te zanima sta i kako ja sa drugima, ja tebi nikada nista nisam rekla i nema razloga da mi se stalno obracas, pa jos lascivno,...a to za tasu, pa znam ja da je on mastermajd tvojih nastupa, da je lozac spletkaros iklevetnik, ali sta si ti, njegov potrcko, ti istrcavas da dajes svoj doprinos smutljivim radnjama,...alo bre, ako ne razumees kada ti neko noramlno nesto kaze i nastavljas sa bedastocom, ne znam kako uopste ocekujes da te bilo ko shvati drugacije, nego sto je ovde vec pokazano-ja nemam vise sta da ti kazem,...mene se mani, ti mene ne zanimas....eno ti ovi tvoji, pa se sa njima ponasaj tako idiotski, kako si vec navikao.
solo solo 14:45 04.10.2023

Re: Re:Hazartkinja boje lila

znam ja da je on mastermajd tvojih nastupa


Tasa je ,,blogoBog,,!

Dirneš Tasu ko da si MU (Shmuu) gurnula prst u hemoroide. A to boli. ,,ISPRAVKA,,

,,znam ja da je on (Tasa)... lozac spletkaros i klevetnik.....,,


Eto o tome ti pričam.

angie01 angie01 15:18 04.10.2023

Re: Re:Hazartkinja boje lila

Tasa je ,,blogoBog,,!


pa to ti kazem, drzi se ti svojih, gde si krenuo tamo gde nema interesovanja za tebe.


Dirneš Tasu ko da si mi gurnula prst u hemoroide. A to boli.


pa to je tvoj problem nije moj,...koliko vidim, on dira druge, niko se njime ne bavi, dapace.

to bi bilo to, odhebi!
solo solo 15:44 04.10.2023

Re: Re:Hazartkinja boje lila

pa to ti kazem, drzi se ti svojih, gde si kranuo tamo gde nema interesovanja za tebe.


Mogla bi kao zglajznuta moderatorka da iskoristiš svoje bivše veze i da urgiraš da nam daju autorske opcije i biće sve ok.

Može?
promoter promoter 16:34 04.10.2023

Re: Re:Hazartkinja boje lila

solo
pa to ti kazem, drzi se ti svojih, gde si kranuo tamo gde nema interesovanja za tebe.


Mogla bi kao zglajznuta moderatorka da iskoristiš svoje bivše veze i da urgiraš da nam daju autorske opcije i biće sve ok.

Može?

Meni autorska nije potrebna.
gedza.73 gedza.73 17:40 04.10.2023

Re: Kasting

Neues aus der Nachbarschaft
Vrlo slicno je bilo i kod Rusa

slažem se.
Pogledaj vezu KGB oficira i oligarha. Napravili sistem za sebe. feudalni kapitalizam ali politički časovi su i dalje program koji radi u pozadini svesti.
Ali u nasem slucaju se postavlja pitanje koji tacno rizik sa sobom nosi otvaranje arhiva UDBE i koga ili sta BIA tacno stiti.

U poređenju sa dobiti prihvatljiv je bio bilo kakav rizik. Suočavanje sa prošlošću na žalost nije bilo na prvom mesto. A izgleda ni na poslednjem.
milisav68 milisav68 20:34 04.10.2023

Re: vole kanirane ,,tvrde baje,,

solo
Sad će Milisav da se ljuti al' kad je narod sve opevao.

Ma bre nema ljutnje, nego je bila drugarska molba - ne moraš baš svaki klip da kačiš, može i kao link, jer zagušuje otvaranje bloga (jbga, napravljen pre 20 godina).
To su neki tehnički detalji oko kojih nećeš da se smaraš - jer ne moraš, zabole me - hu kerz.

Ali onda nemoj da tražiš nekakvo poštovanje.

I nemoj da kukaš ni na realan život (i da plačeš za Titom i Jugoslavijom), ćuti i smrdi na blogu/internetu i sve je ok.

Ja ću nekako da se snađem, kao što sam i onda.
solo solo 21:02 04.10.2023

Re: vole kanirane ,,tvrde baje,,

Ja ću nekako da se snađem, kao što sam i onda.


Ćuti i smrdi pa se snalazi.

Svako se jebe za sebe.
milisav68 milisav68 21:16 04.10.2023

Re: vole kanirane ,,tvrde baje,,

solo
Ćuti i smrdi pa se snalazi.

Svako se jebe za sebe.

Ko se to nama naljutio.
solo solo 21:24 04.10.2023

Re: vole kanirane ,,tvrde baje,,

Ko se to nama naljutio


Brkaš emocije i reciprocitet. Kao i uvek.

Taman posla,pa mi smo svi naši od Neretve pa do Ravne Gore.

Nego promaklo mi

Ali onda nemoj da tražiš nekakvo poštovanje.


Ko što tebe Free otpoštovo na blogu malo niže?



Skratio sam klip da ti manje koči.

Takvi smo mi ,,drugovi,, a i po koja drugarica.

p.s.

,,Takvi smo mi Srbi zato nas i svrbi,,
milisav68 milisav68 21:55 04.10.2023

Re: vole kanirane ,,tvrde baje,,

solo
Brkaš emocije i reciprocitet. Kao i uvek.

Kakve emocije i kakav recipricitet, pa još podvučeno - kao i uvek.

Nema toga, ovo su samo neki fotoni koji se pojavljuju na malom ekranu nekakvog monitora/ekrana.

Previše značaja daješ sebi, ali i to je ok.

Ono je bilo samo drugarska molba na koju si se popišao.U međuvremenu sam i ja kupio Meblo, paću sad da pišam po tebi - kad god mi se ćefne, jer ne koštaš ništa.
Taman posla,pa mi smo svi naši od Neretve pa do Ravne Gore.

Nemam pojma kakve ovo veze ima, i u kom filmu ti živiš, i šta si hteo da kažeš.
Ko što tebe Free otpoštovo na blogu pored?

Dakle, ti si samo spreman da budeš partner maloga grobara, a ja sam imao planove za tebe.

Dal je moguće da pratiš moje razgovore sa drugim ljudima sa interneta?

Usput, sa Freehendom imam često komumikaciju koja zna da bude na granici, ali nikad nije pređena.
solo solo 22:48 04.10.2023

Re: vole kanirane ,,tvrde baje,,

Previše značaja daješ sebi, ali i to je ok.


Jok tebi ću.

Dal je moguće da pratiš moje razgovore sa drugim ljudima sa interneta?


Čitam samo blog redom. Ti ne?

Interesantno.

Usput, sa Freehendom imam često komumikaciju koja zna da bude na granici, ali nikad nije pređena.




milisav68
A ti si faca koja treba da se ubedi?

freehand


milisav68
E, nemoj da se ljutiš, ali si postao bezobrazan preko svake granice.


Granični prelazi rastegljiv pojam.

predatortz predatortz 12:59 05.10.2023

Re: Kasting


Fizionomija Rankovića je odavala njegov intelekt, posebno u mladosti.


Majmuna sa ovakvom facom hapsiš pa onda utvrđuješ za šta je kriv.
freehand freehand 14:31 05.10.2023

Re: Kasting

predatortz

Fizionomija Rankovića je odavala njegov intelekt, posebno u mladosti.


Majmuna sa ovakvom facom hapsiš pa onda utvrđuješ za šta je kriv.

Takoe, i pošto su predrasude, naročito o tuđoj fizionomiji majka najglupljih fašističkih zaključaka - pandursku njušku koja bi odmah hapsila prvo oteraš u tri materine, pre nego što se zajebeš da uđeš u komunikaciju.
gvozden1 gvozden1 15:25 05.10.2023

Re: Kasting

predatortz

Fizionomija Rankovića je odavala njegov intelekt, posebno u mladosti.


Majmuna sa ovakvom facom hapsiš pa onda utvrđuješ za šta je kriv.

I ne pokušavaš da ga školuješ, nema smisla:)
predatortz predatortz 15:36 05.10.2023

Re: Kasting

freehand
predatortz

Fizionomija Rankovića je odavala njegov intelekt, posebno u mladosti.


Majmuna sa ovakvom facom hapsiš pa onda utvrđuješ za šta je kriv.

Takoe, i pošto su predrasude, naročito o tuđoj fizionomiji majka najglupljih fašističkih zaključaka - pandursku njušku koja bi odmah hapsila prvo oteraš u tri materine, pre nego što se zajebeš da uđeš u komunikaciju.


Ajde!
Pa oteraj, šta te sprečava?
Što ulaziš u komunikaciju?
Naročito sa onim koga odavno boli kurac šta takvi imaju da izjave.

dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 19:56 05.10.2023

Re: Kasting

"Komunizam je kad gliumac istorijske ličnosti koju ne volim nije dovoljno ružan"


klinac je totalno bezlican. mislim da bi daleko vise odgovoralo da je mladog rankovica glumio milena radulovic




freehand freehand 09:24 04.10.2023

I

... kako smo onda došli do Buša mlađeg, Trampa,Blera, Hilari Klinton, Borisa Džonsona i Šolca?
jinks jinks 09:27 04.10.2023

Re: I

Tasa je postavio slično pitanje negde u komentarima.

Pa, verovatno bi, da nema demokratskog kastinga, likovi koji bi se pojavljivali umesto pomenutih i drugih bili mnogo gori. Ne znam, umesto Trampa bi imao Pola Pota ili Stevu Krajačića, tako nešto.

Da dopunim, pitanje je i za šta je u njihovim slučajevima kasting stvarno i bio, raznih uloga ima. Na kraju, svi su oni završili nekome neki posao, i verovatno su za taj konkretan posao nekome bili najpogodniji i najkvalifikovaniji (bar između onih koji su se pojavili na audiciji).
gedza.73 gedza.73 10:45 04.10.2023

Re: I

kako smo onda došli do Buša mlađeg, Trampa,Blera, Hilari Klinton, Borisa Džonsona i Šolca?

A kako se došlo do ovakvog rezultata u 'demokratskoj' Kini?

promoter promoter 16:34 04.10.2023

Re: I

freehand
... kako smo onda došli do Buša mlađeg, Trampa,Blera, Hilari Klinton, Borisa Džonsona i Šolca?


Malo po malo.
freehand freehand 18:32 04.10.2023

Re: I

Pa, verovatno bi, da nema demokratskog kastinga, likovi koji bi se pojavljivali umesto pomenutih i drugih bili mnogo gori.

Šta verovatno, sigurno. U demokratskom kastingu nikad ne odgovoriš na pitanje kako se nešto dogodilo nego spinuješ da bi da je drugačije sigurno bilo gore.

Ne znam, umesto Trampa bi imao Pola Pota ili Stevu Krajačića, tako nešto.

Jeste, umesto Trampa Amerikanca sigurno bi bio neki mrtav Kambodžanac. Logično.
Ili neko koga među ovdašnjom NATO revizionističkom bulumentom bije glas da je bio loš, valjda zato što je onomad umlatio onolike ustaše koje su amerikanci slali iz Austrije i Nemačke.
To je neoprostivo, zaista.

Na kraju, svi su oni završili nekome neki posao, i verovatno su za taj konkretan posao nekome bili najpogodniji i najkvalifikovaniji (bar između onih koji su se pojavili na audiciji).

Nije na kraju, ta korupcijea je na početku. Ona je izvor.
Mislim, to što pominješ - to se zove korupcija. Kao ova Burizma i ova bruka koja hoda na čelu SAD. Mislim, malo hoda, malo klecne, malo padne, pa opet.
Nego, jel umeš ti da izgovoriš "tidesettri triliona"?
Ja ne umem.
jinks jinks 19:45 04.10.2023

Re: I

Грозоте усташких логора истребљења изгледа да нису погодиле колективну савјест Хрвата. 31. јула 1966, приликом отварања Маузолеја у спомен жртвама у Јасеновцу, међу присутним представницима власти налази се и предсједник Сабора републике Хрватске, Стево Крајачић.

Кад се свечаност завршила, рачунајући да је микрофон искључен, Крајачић је промрмљао, обраћајући се српским борцима: „Овдје смо вас премало побили“. Али, микрофони су били укључени и настао је скандал тако да је Крајачић био присиљен да послије неколико дана поднесе оставку.
freehand freehand 19:55 04.10.2023

Re: I

jinks
Грозоте усташких логора истребљења изгледа да нису погодиле колективну савјест Хрвата. 31. јула 1966, приликом отварања Маузолеја у спомен жртвама у Јасеновцу, међу присутним представницима власти налази се и предсједник Сабора републике Хрватске, Стево Крајачић.

Кад се свечаност завршила, рачунајући да је микрофон искључен, Крајачић је промрмљао, обраћајући се српским борцима: „Овдје смо вас премало побили“. Али, микрофони су били укључени и настао је скандал тако да је Крајачић био присиљен да послије неколико дана поднесе оставку.

Ovo je nešto sa sednice kanadskog parlamenta na kojoj svi prisutni uključujući ukrajinskog predsednika, kanadskog premijera i ambasadorku Nemačke aplaudriaju počasnom gostu, pripadniku Waffen SS?
Mislim voleo bih da vidim izvor da ne bude nikakve sumnje da je neki rekla-kazala ustaško-četnički revizionistički bulšit poput onih Titovih naređenja i hrvatskoj babi koja je u mesnici našla šunku koju su joj dve partizanke ukrale dvadeset godina ranije.
shmoo shmoo 20:04 04.10.2023

Re: I

jinks
Грозоте усташких логора истребљења изгледа да нису погодиле колективну савјест Хрвата. 31. јула 1966, приликом отварања Маузолеја у спомен жртвама у Јасеновцу, међу присутним представницима власти налази се и предсједник Сабора републике Хрватске, Стево Крајачић.

Кад се свечаност завршила, рачунајући да је микрофон искључен, Крајачић је промрмљао, обраћајући се српским борцима: „Овдје смо вас премало побили“. Али, микрофони су били укључени и настао је скандал тако да је Крајачић био присиљен да послије неколико дана поднесе оставку.



Rano ujutru svi smo se okupili u sali Kulturnog doma u Jasenovcu, seća se Raja Nedeljković, tada prvi čovek SUBNOR Srbije.

Svoje otrovne strele Krajačić uperi prema meni:

“A vi, gegule i reponje? Seljačine, Srbi? Hoćete da podižete rafinerije u Novom Sadu i Pančevu? Šta vi znate šta su rafinerije? U to se mi razumemo, a vi znate samo svinje da tovite. I mnogo vas je ostalo, da znaš!”

U Beogradu sam smatrao da mi je dužnost da o svemu obavestim Žarka Veselinova i Šaneta Petrovića. Počeo sam da im izlažem kako nas je napao Ivan Stevo Krajačić i kako je rekao da nas je mnogo ostalo. Šane me u pola izlaganja prekide: „Tvoj prijedlog da se nešto preduzme, odbacujemo“. Uzalud sam mu objašnjavao da Ivan Stevo Krajačić nije uvredio mene nego žrtve Jasenovca i čitav srpski narod.

Deset dana posle upalim televizor i vidim svečani doček nekog stranog šefa države. Mislim da je to bio finski predsednik Kekonen. Na aerodromu u Puli postrojeni gardisti, crveni tepih, a na tepihu ispred aviona stoji predsednik Josip Broz Tito. Pored njega – Ivan Stevo Krajačić!“



ЛИНК



Стварно, много нас је остало да преносимо истину о Јасеновцу.




Potresan događaj desio se na dan otkrivanja spomenika u Jasenovcu kada je stampedo od 100.000 ljudi pohrlio da grli spomenik, a svoje svedočenje o ovome u svojim memoarima zabeležio je upravo arhitekta spomenika Bogdan Bogdanović.

Nakon nekoliko godina redizajniranja, kompromisa, planiranja i izgradnje, spomenik je zvanično predstavljen javnosti tokom velike ceremonije sećanja 4. jula 1966.

Arhitekta Bogdan Bogdanović u svojim memoarima "Osuđeni arhitekta" iz 1997. godine ostavio je zapis da je tokom uvodnog obraćanja na otkrivanju spomenika, koji je održan otprilike jedan kilometar od skulpture, mnoštvo hiljada, uglavnom jecajućih žena obučenih u crno, provalilo kroz svečane straže.

Masa je počela da trči preko otvorenog terena prema spomeniku, okruživši ga i u tom su trenutku ljudi su vrištali i plakali oko njega. Bogdanović je ovu scenu opisao kao "nezemaljski prizor".

- Govornik je imao uobičajeno dugačak i dosadan govor. Iz disanja publike se videlo da ga niko ne sluša. Iznenada je nastao metež. Grupa koju su uglavnom činile žene u crnom, sa crnim maramama, probila se kroz kordon i preko čistine potrčala prema spomeniku. Desetine hiljada, možda čak i sto hiljada ljudi, trčali su preko polja u histeričnom plaču. Ljudi su posrtali, saplitali se i padali. Čuo se užasan prodoran krik, a zatim prigušen plač koji je trajao 7-8 minuta. Narod je prišao spomeniku i okupio se oko njega. Bio je to sablasan prizor. Ubrzo spomenik je bio crn kao saće oko koga se roje pčele - zapisao je Bogdanović o ovom događaju.



ЛИНК

freehand freehand 20:30 04.10.2023

Re: I

Стварно, много нас је остало да преносимо истину о Јасеновцу.
Eto na primer Jinks, ti i Rajo nedeljković. Čudo jedno kako se građanska elita odjednom uzda u reči predsednika SUBNOR Srbije (mada, da me ne mrzi sad bih proverio ko je taj, a uopšte se ne bih čudio ni da je funkcija pogrešna ni da taj u stvari i ne postoji sem u izmišljotini o STevi Krajačići)

- Govornik je imao uobičajeno dugačak i dosadan govor. Iz disanja publike se videlo da ga niko ne sluša. Iznenada je nastao metež. Grupa koju su uglavnom činile žene u crnom, sa crnim maramama, probila se kroz kordon i preko čistine potrčala prema spomeniku. Desetine hiljada, možda čak i sto hiljada ljudi, trčali su preko polja u histeričnom plaču. Ljudi su posrtali, saplitali se i padali. Čuo se užasan prodoran krik, a zatim prigušen plač koji je trajao 7-8 minuta. Narod je prišao spomeniku i okupio se oko njega. Bio je to sablasan prizor. Ubrzo spomenik je bio crn kao saće oko koga se roje pčele - zapisao je Bogdanović o ovom događaju.

Ovo je deo o skrivanju istine o Jasenovcu, valjda?
jinks jinks 20:30 04.10.2023

Re: I

Mislim voleo bih da vidim izvor da ne bude nikakve sumnje da je neki rekla-kazala ustaško-četnički revizionistički bulšit poput onih Titovih naređenja i hrvatskoj babi koja je u mesnici našla šunku koju su joj dve partizanke ukrale dvadeset godina ranije.


Evo linka sa koga je iskopiran deo teksta

LINK

Kažu da ga je gomila prisutnih čula pošto su mikrofoni ostali uključeni, računam da nije rekla-kazala. Inače, priča se pominje na dosta mesta.
gvozden1 gvozden1 20:40 04.10.2023

Re: I

Čudo jedno kako se građanska elita odjednom uzda u reči predsednika SUBNOR Srbije

Ejebiga, nit su četnici nit ustaše, već partizan:)

Al taj je sigurno izmišljen:)
freehand freehand 20:40 04.10.2023

Re: I

Kažu da ga je gomila prisutnih čula pošto su mikrofoni ostali uključeni, računam da nije rekla-kazala. Inače, priča se pominje na dosta mesta.

Svašta kažu, interesantno je da se većina revizionista poziva na to jedno svedočenje a da drugih nema, iako su "svi čuli preko uključenih mikrofona".
Pa ja to, da prostiš, ne bih baš uzeo kao neki ozbiljan izvor. Ali učešće Stve Krajačića u hapšenju kavrana i Miloša, u okviru operacije "Gvardijan" - to je ono kad ustaše uz podršku i pomoć CIA šalju ljude da dižu ustanak u Hrvatskoj odmah posle rata - svakako bih, na osnovu mnoštva dokumenata a ne svedočenja polupijanog druga Raje.
gvozden1 gvozden1 20:46 04.10.2023

Re: I

na osnovu mnoštva dokumenata a ne svedočenja polupijanog druga Raje.

Sad ispade pijan:)
Dobro, polupijan.

A kako sad znaš da je bio pijan, a malo pre si sumnjao da uopšte postoji?
milisav68 milisav68 20:47 04.10.2023

Re: I

freehand
Ovo je nešto sa sednice kanadskog parlamenta

Jao kako smo lucidni.

Skoro kao pa Vuk Drašković sa Frogs And Grandmaders.

Ovakvu hiperbolu ni Novak ne bi mogao da izmisli.

Jugoslavija `66. i Kenjada 2023.

Daj sad neke Kineze i Egipćane, ovo je prosto da se reši*.

*Rešenje u sledećem broju.

freehand freehand 20:49 04.10.2023

Re: I

Jao kako smo lucidni

Jeste. Ništa te nisam razumeo ali sam uveren da si nešto izbriljirao i da si ponosan na seb i svoju rečitost.
milisav68 milisav68 20:50 04.10.2023

Re: I

freehand
Pa ja to, da prostiš, ne bih baš uzeo kao neki ozbiljan izvor.

A ti si faca koja treba da se ubedi?

Šta je ozbiljan izvor?
milisav68 milisav68 20:50 04.10.2023

Re: I

freehand
Jao kako smo lucidni

Jeste. Ništa te nisam razumeo ali sam uveren da si nešto izbriljirao i da si ponosan na seb i svoju rečitost.

A kao imaš želju da razumeš?
freehand freehand 20:53 04.10.2023

Re: I

A ti si faca koja treba da se ubedi?


milisav68 milisav68 21:00 04.10.2023

Re: I

freehand
A ti si faca koja treba da se ubedi?



Idi begaj.

E, nemoj da se ljutiš, ali si postao bezobrazan preko svake granice.

Daj neku paralelu sa Gladiom, onda znam da si došao do dna sa metamorfozom.

A mogu da pomenem još neke akrobacije, nego nema svrhe.

Revizionisto.
freehand freehand 21:12 04.10.2023

Re: I


milisav68
freehand
A ti si faca koja treba da se ubedi?



Idi begaj.

E, nemoj da se ljutiš, ali si postao bezobrazan preko svake granice.

Daj neku paralelu sa Gladiom, onda znam da si došao do dna sa metamorfozom.

A mogu da pomenem još neke akrobacije, nego nema svrhe.

Revizionisto.

Koliko razumem imaš potrebu ne samo da o meni razmišljaš i donosiš zaključke nego imaš i želju da mi to saopštavaš.
Šta je tome svrha jebem li ga al da ima funkciju u smislu povratne sprege... Prištedi trud.
milisav68 milisav68 21:17 04.10.2023

Re: I

freehand
Koliko razumem

Ma jok.
shmoo shmoo 23:32 04.10.2023

Језуитско лицемерје у центру Београда

freehand

- Govornik je imao uobičajeno dugačak i dosadan govor. Iz disanja publike se videlo da ga niko ne sluša. Iznenada je nastao metež. Grupa koju su uglavnom činile žene u crnom, sa crnim maramama, probila se kroz kordon i preko čistine potrčala prema spomeniku. Desetine hiljada, možda čak i sto hiljada ljudi, trčali su preko polja u histeričnom plaču. Ljudi su posrtali, saplitali se i padali. Čuo se užasan prodoran krik, a zatim prigušen plač koji je trajao 7-8 minuta. Narod je prišao spomeniku i okupio se oko njega. Bio je to sablasan prizor. Ubrzo spomenik je bio crn kao saće oko koga se roje pčele - zapisao je Bogdanović o ovom događaju.


Ovo je deo o skrivanju istine o Jasenovcu, valjda?


То су сећања Богдана Богдановића, аутора споменика Камени цвет у меморијалном комплексу Јасеновац са откривања споменика 1966. године.

Пише ти лепо све у тексту.

Читај.

Ако си писмен.

Ваљда.

А кад прочиташ још једном са разумевањем и мало пажљивије, пробај да ми одговориш за нешто што се догодило у Србији и у Београду пре само десетак година.

Одговори ми на питање зашто је 2012. године Српска академија наука и уметности, САНУ, под председавањем Николе Хајдина у тренутку када су Србијом владали Демократска странка и остали из те екипе и док нам је председник државе још увек био Борис Тадић одбила да дистрибуира обновљено и допуњено издање Magnum Crimen Виктора Новака?

(Штампано 2011. године на енглеском језику, издавач Гамбит, Јагодина и исто то штампано и на српском језику 2015. године, издавач Catena mundi, Београд?

То ново издање из 2011. било је допуњено са два поглавља која су била по наређењу Владимира Бакарића избачена из првог издања Новакове књиге објављене 1948. године у Загребу.

САНУ је, под председавањем Николе Хајдина одбила да дистрибуира институтима, библиотекама и универзитетима по целом свету то најновије и коначно комплетирано издање књиге Magnum Crimen Виктора Новака из 2011. године.

Зашто?

Ако већ хоћеш да причамо о сакривању истине о Јасеновцу.


Издање које се појавило у Јагодини финансирао је један богати Србин (не жели да му се име појави), са 80.000 евра. Књига је штампана на енглеском, јер је његова идеја била да Библиотека САНУ, у својој редовној размени, „Magnum Crimen” пошаље библиотекама, институтима и универзитетима у свету. Одељење историјских наука, како сазнајемо, ову идеју прихватило је једногласно, али је читав посао застао јер је ту одлуку требало да потврди Извршни одбор САНУ.


САНУ, рекао нам је академик Никола Хајдин председник Српске академије наука и уметности није штампала „Magnum Crimen”, није његов издавач, и није у обавези да га шаље страним институцијама. У обавези су да дистрибуирају само књиге које је објавила САНУ. Ако неки члан САНУ буде заинтересован за ову књигу, додаје председник, они ће је обезбедити, али је неће дистрибуирати у иностранство.



ЛИНК


Није у обавези?

Српска академија наукја и уметности није у обавези да дистрибуира коначно после толико година комплетирано издање књиге о Јасеновцу и о жртвама Јасеновца коју је написао Хрват, католик, историчар и професор на Београдском универзитету?

Па чија је то онда академија наука у којој се тако понашају ови лицемерни ликови попут Николе Хајдина?

Српска академија наука?

Мени не изгледа тако докле год је таквим ликовима попут Николе Хајдина дата могућност да доносе овакве одлуке.


После открића два необјављена поглавља, која су, како истиче академик Василије Крестић, изостављена интервенцијом Владимира Бакарића приликом припреме за штампу првог издања, 2011. године појавило се прво нецензурисано издање издавачке куће Гамбит из Јагодине - на енглеском језику. ЛИНК






(2011. година)



(2015. година)








solo solo 23:48 04.10.2023

Re:shmoo

Језуитско лицемерје у центру Београда


ISUK



Ni ja ga ne volem nešto al' ga otpjevo za sve pare.

Izvini Milisave ako ti koči.
shmoo shmoo 00:01 05.10.2023

Re: Re:shmoo

solo
Језуитско лицемерје у центру Београда

ISUK


И не очекујем да ме такви лицемерни ликови разумеју јер се ту и не ради о разумевању пошто разумеју они одлично то што сам ја написао.

Код њих се ради о нечему другом, њихове побуде и мотиви за овакве њихове лицемерне исказе имају своје јасно извориште.

А моје је да им кажем да има и нас који не верујемо у њихова просеравања са пост истинама којима би да нам убију памћење о ономе што нам се догодило.

(Ако им то допустимо, догодиће нам се опет. И то у самој Србији овај пут.)

Зато је моје да причам около свима оно што ја знам о Јасеновцу и о клерофашизму у Хрватској који се повампирио после толико година попут оних усташких вампира који у неком прастаром хабзбуршком дворцу негде у данашњој Немачкој или у данашњој Аустрији по васцели дан дркају на црну крмачу Јозефину из Људи са четири прста Миодрага Булатовића.

П.С. - Ћале (1926. годиште) ми је причао како је као клинац тинејџер у окупираном Београду током Другог светског рата гледао лешеве који плутају низводно Савом.

Та клерофашистичка багра нам је тада слала поздраве из Јасеновца и осталих усташких логора за Србе, Јевреје и Роме у НДХ.

А онда су, по завршетку Другог светског рата захваљујући ватиканским Пацовским каналима многи од њих избегли правду у заслужену казну.

И зато данас гледамо на сцени њихове идеолошке и биолошке потомке јаче него икада у последњих 80 година.

Таквима милости не тражим нити бих им је дао.

emilia emilia 04:07 05.10.2023

Fotomontaža je majka





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana