Kultura| Životni stil

Audicija

jinks RSS / 01.10.2023. u 10:01

aud.jpg

Kasting je proces odabira pravih ljudi za igranje specifičnih uloga. To je kritičan korak u filmskom procesu, jer izbor glumačke ekipe može da vine u nebesa ili da uništi film. Ali kasting nije važan samo u filmskoj industriji, već i u svakom drugom zajedničkom poduhvatu. Bilo da je to sportski ili poslovni tim, kao i društveni ili neki drugi pokret, prava ekipa je esencijalna za uspeh.

Neki bi čak rekli da su različiti pristupi kastingu upravo ono što na kraju i pravi razliku između drugačijih kultura, ideologija i društvenih uređenja. Po njima kasting je 90% uspeha produkcije, bilo da je filmska, poslovna, politička ili bilo koja druga.

Evo nekih od razloga zašto je kasting toliko važan: 

• Kreira osećaj autentičnosti. Kada je glumačka ekipa filma ili predstave ubedljiva, to pomaže publici da odbaci sumnju i utopi se u priči. To je takođe tačno i u drugim ljudskim poduhvatima. Kada su članovi tima pravi ljudi za posao, stvara se osećaj verodostojnosti i poverenja koji može dovesti do boljih rezultata.

• Podstiče kreativnost i saradnju. Kada se ljudi osećaju ugodno i poštovano, oni su više skloni da budu kreativni i kooperativni. Ovo je posebno važno u složenim poduhvatima u kojima članovi tima moraju da rade zajedno kako bi rešili probleme i ostvarili ciljeve.

• Pomaže da se podigne moral i motiviše. Kada su ljudi uzbuđeni zbog posla koji rade i osećaju se kao da su deo tima, oni su više motivisani i produktivni. Ovo je esencijalno za uspeh u bilo kojem zajedničkom poduhvatu.

Sad, neko bi rekao da je kasting upravo ono što pravi osnovnu razliku i između demokratskih i totalitarnih, ili na druge načine korumpiranih društava.

Jer, u demokratijama, kasting se zasniva na meritokratiji (ili bar tome teži), što znači da se ljudi biraju na osnovu svojih sposobnosti i znanja. Ovo se odnosi na sve sfere života, od vlade i poslovnog sektora do sporta i umetnosti. Uzmite za primer najpoznatije filmske blokbastere, i setite se da su sve one zvezde koje promiču filmskim platnom morale da prođu audiciju.

U totalitarnim ili na druge načine korumpiranim društvima, kasting se zasniva na nepotizmu, klijentelizmu, kronizmu i korupciji. To znači da se ljudi biraju na osnovu veza sa vladajućom elitom, a ne na osnovu svojih sposobnosti i znanja.

Ove razlike u kastingu imaju značajne posledice za sve sfere života. U demokratijama, kasting dovodi do toga da na vodećim pozicijama budu ljudi koji bi trebalo da su najkompetentniji i imaju najbolje ideje. Ovo pomaže da se društvo razvija i napreduje.

U totalitarnim i korumpiranim društvima, kasting dovodi do toga da na vodećim pozicijama budu ljudi koji su bliski vladajućoj eliti, bez obzira na to da li su kompetentni ili imaju dobre ideje. Ovo neizbežno dovodi do stagnacije i propadanja društva.

Neki bi otišli toliko daleko rekavši da čak i u globalnom ideološkom sukobu između Istoka i Zapada prevagu nisu odneli ni bolji scenario (ideologija), scenografija (standard) ili režija (politika), već manje-više bolji kasting.

Na kraju, da završimo jednom pomalo i jeretičkom mišlju. Naime, ukoliko bi se usudili i da nekoj višoj sili odaberemo određenu ulogu u velikoj istorijskoj produkciji, pitanje je da li to bi pre bila režiser, scenarista ili scenograf (ona naravno da u svima od njih ima udela, ali sve te uloge izgleda da prevashodno ljudi preuzimaju na sebe, sa velikom predanošću), već mnogo više, a po svoj prilici i mnogo umešnije, direktor kastinga.

 



Komentari (375)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 17:38 04.10.2023

Re: And Then There Were None

angie01
ovo je prosto laz,

A laž je ono što ti proglasiš za laž?

Ili čuveno, već sam ti objasnila.
ona zena komentarise,

Ne komentariše ništa, samo radi copy-paste.
samo sto se vama ne svidja kako,

Ne sviđa mi se što ne komentariše, i što glumi bot-idiota.
.ili ti mislis da ona ima manje prava od tebe da ostavi komentar?!

Još nisi naučila šta je demokratija.

Kao što ona ima prava da ostavi komentar, tako ja imam pravo da komentarišem način na koji to radi.

Ili je to zabranjeno?
angie01 angie01 19:06 04.10.2023

Re: And Then There Were None

:))))

znaci gospodo, koliko vas treba da napise po dvais komentara negodovanja na par slicica "nebitne" emilije,...pa se jos laze, ne razume,...i sve sto ide uz to,..pa gde vi to zivite, u kakvom ambijentu, kada vas nije blam ovakve bedastoce.

nekako mi deluje, da bi emilija trebalo da je redovnija:))
milisav68 milisav68 20:09 04.10.2023

Re: And Then There Were None

angie01
:))))

znaci gospodo, koliko vas treba da napise po dvais komentara negodovanja na par slicica "nebitne" emilije,...pa se jos laze, ne razume,...i sve sto ide uz to,..pa gde vi to zivite, u kakvom ambijentu, kada vas nije blam ovakve bedastoce.

nekako mi deluje, da bi emilija trebalo da je redovnija:))

Ma bre, može da kaki svaki dan za sve pare, zabole me.Ovo je prvi i poslednji put da reagujem.

Samo nemoj da kukaš, kad neko drugi kaki.

A kukaš svakodnevno.
angie01 angie01 20:26 04.10.2023

Re: And Then There Were None

Ma bre, može da kaki svaki dan za sve pare, zabole me.Ovo je prvi i poslednji put da reagujem.

Samo nemoj da kukaš, kad neko drugi kaki.

A kukaš svakodnevno.


ti i pored dva crtanja izgleda da ne razumes bazicno, pa i dalje teras svoju laznu konstrukciju,...

znaci, emilija i ova inkluzivna grupa nemaju nikakve dodirne tacke- ona komentarise za sebe i nikoga ne dira, a ove, bez da im se bilo ko obraca, kao ulicna banda setaju po blogovima i prave sranje,...da li kukam, pa ne bih rekla, vecinu tih prostacenja samo preskocim,...a koliko vidim i neki drugi blogeri su odregovali na takvu sramotu,...mogi samo da ponovim,

u kakvo to vi okruzenju zivite, ako vam je to ok, niko normalan sebi ne dopusta takvo dno,

a drugo, Emilija da bude redovna, ako je ovakvu pomentnju izazvala sa par slicica:)
predatortz predatortz 20:45 04.10.2023

Re: And Then There Were None

ova inkluzivna grupa nemaju nikakve dodirne tacke


Ok, ja sam odrastao čovek, dovoljno zreo da me boli patka šta o meni misli neka teatralna i dosadna osoba željna pažnje sa nekog tamo bloga.

No, odavno se kanim da te pitam - zbog čega koristiš izraz "inkluzivno" kada želiš da uniziš ljude koji se ne slažu sa tobom?

Možeš li biti dovoljno čovek da, a svi smo svedoci da je vokabular kojim nas vređaš pozamašan, preskočiš to da nas vređaš potežući osobe kojima život nije bio baš naklonjen?

Ipak neke granice treba da postoje.

Ok, ja tebi nisam simpatičan, nisi ni ti meni, ali ostavi se onih koji sa tim nikakve veze nemaju, ne koristi se njihovom nevoljom da poniziš mene i druge koji ti nisu dragi.
Ne budi baš tolika primitivka!
angie01 angie01 22:05 04.10.2023

Re: And Then There Were None

Ok, ja sam odrastao čovek


predatore, ne znam gde si se prepoznao, jer nisam mislila na tebe,...uvrede koje ovde ljudi upucuju naokolo, ja nikada i nigde nisam cula, i nisam primetila da si ikada reagovao, znaci, meni da zameras vredjanje je smesno, jer si licno ti izgovorio neke vrlo slicne gadosti.
Ipak neke granice treba da postoje.


pa to je nesto sto stalno govorim da je neophodno, pa se onda ovde vristi o slobodi govora,...sto je nonsens, jer bi onda ista takva sloboda govora bila normalna i u RL, a nije.


Ok, ja tebi nisam simpatičan, nisi ni ti meni, ali ostavi se onih koji sa tim nikakve veze nemaju, ne koristi se njihovom nevoljom da poniziš mene i druge koji ti nisu dragi.
Ne budi baš tolika primitivka!


ovo nisam bas razumela sta si rekao, ni sta si povezao, ni sta bi trebalo da znaci,...ni kako si sebe smestio uopste u bilo sta sto sam izgovorila, pa jos u kombinaciji sa nekim drugima,...sta sam tebi imala da kazem, rekla sam ti direktno, ja nemam ni manir ni potrebu da bilo sta govorim preko nekih drugih, ili sta si vec mislo u ovom mis/mas uradku.
zilikaka zilikaka 19:06 05.10.2023

Re: And Then There Were None

Не знам за друге али за себе могу да ти потврдим да моји коментари никада не би били овакви, овако малициозни какви јесу, да ова "елитна" екипица надобудниих, сујетних и умишљених самопрокламованих власника Блога Б92 који га претварају у простор за своју приватну комуникацију не иде за сваким мојим коментаром који им није по вољи као чопор џукела да га запишава на тај свој подмукао начин користећи притом двоструке аршине у комуникацији.

што је најгоре од свега, то тако траје већ годинама на овом Блогу Б92.

А онда се та екипица самопрокламнованих поседника Блога Б92 још и лицемерно пита зашто је ово место на нету данас такво какво јесте.



Претворили су таквим својим понашањем Блог Б92 у ријалити на нивоу Пинк ријалитија.


Ovde bi kao argument bilo odlično napraviti i objaviti analizu - broj komentara svakog od nas po pojedinim blogovima, recimo u poslednje 2-3 godine, u formi top 10, 20 ili šire, pa ako je neko voljan da se pačka...
angie01 angie01 19:40 05.10.2023

Re: And Then There Were None

Ovde bi kao argument bilo odlično napraviti i objaviti analizu - broj komentara svakog od nas po pojedinim blogovima, recimo u poslednje 2-3 godine, u formi top 10, 20 ili šire, pa ako je neko voljan da se pačka...


ne samo broj, nego i sadrzaj i duzina komentara recimo neko napise 20 kratkih i simislenih, a neko traktate od 15 minuta sa dva tri klipa, linkovima, fotkama, kopiranim stranama i mrsomudjenjem izmedju, pa to jos ponavlja u krug, ili neko ide okolo i izaziva besmilenim uvredama, trazi kavgu, a neki drugi dolaze i duvaju u zar,-...da se neko davi sa tim nema ni potrebe, a i ko bi gubio vreme na tako nesto, pri cemu je jasno sta je i kako je, eno dr nikola je skraceno objasnio desavanje kod Voje.
zilikaka zilikaka 19:56 05.10.2023

Re: And Then There Were None

Broj je egzaktna stvar, sve drugo je podložno ličnom utisku, al verujem da niko nema vremena ni volje da se upušta u takav posao.
Osim ako neko od kolega iz IT nema neki efikasan postupak
angie01 angie01 20:49 05.10.2023

Re: And Then There Were None

Broj je egzaktna stvar,


pa jeste, slazem se,...al ovde igra ulogu i to sto rekoh,...jer ovd imas blogere koji pisu kratke replike na nesto konkretno, pa u nekoj raspravi napisu 20 takvih komentara, a isto imas one koji pisu kilometarske slajfne, gde jedna takva prostirka pokrije 30 komentara nekih drugih. Takodje je i namera bitna, skoro pa najvaznija stvar.

ja mislim da je na drupalu bilo moguce izbrojati ko ima najvise komentara i da je Dejan Restak to jednom objavio, jer mu je valjda na pocetku bila bita ta statistika.
shmoo shmoo 22:22 05.10.2023

Re: And Then There Were None

zilikaka



Ма пусти анализе Блога Б92 и егзактне бројеве у тим анализама.

Оне ионако нису никада допринеле побољшању квалитета Блога Б92 него су само водиле у још горе пропадање и спонтани самосагоревајући процес до коначног фејд аута.

Мене интересује нешто друго, а ти и Анђа као старе блогерке бисте можда знале одговор на то питање.

Зашто творци самог Блога Б92 на самом његовом почетку нису извели ту магију и поред свих ових дугмића (препоручи, препорука, обавести модератора, линк, цитирај одговори) додали и једно дугменце на којем би писало ignore?

Па када кликнеш на то ignore, онда да ти се аутоматски замрачи тај коментар на којем си кликнуо то дугменце и да га више не видиш јер те у ствари и не занима шта је тамо неко писао у том коментару.

Jа бих творцима Блога Б92 био безмерно захвалан да су додали и то дугменце ignore испод коментара које видим током свих ових мојих 12 година обитавања на Блогу Б92.

zilikaka zilikaka 23:15 05.10.2023

Re: And Then There Were None

Ма пусти анализе Блога Б92 и егзактне бројеве у тим анализама.

Оне ионако нису никада допринеле побољшању квалитета Блога Б92 него су само водиле у још горе пропадање и спонтани самосагоревајући процес до коначног фејд аута.

Izneo si svoj stav o ugroženosti jednih od strane drugih. Ja sam samo rekla da bi bilo zanimljivo pogledati i brojeve, koji svakako ne bi bili produkt ničijeg mišljenja, jer znaš ono, šta je mišljenje svakog pojedinca.
Ovo sad je opet samo i jedino tvoje mišljenje.
Što se tiče početaka bloga, nisam u tome učestvovala i to se može videti po datumu registracije mog naloga. Negde se poklapa sa vremenom dolaska na ovo mesto.
No, sve ovo je mnogo puta prežvakano pa nema smisla da se ponavljamo.
Ti, vidim sad, kao i kolega ti po stavu, ne propuštate priliku da me pomenete u kontekstu pominjanja drugog kolege, koji već dugo ovde nije prisutan.
Ako vam to čini plezir, ne bih vam ga kvarila.

To što sad imam nešto vremena da ubijem ovde ipak ne znači da ću ga toliko besmisleno traćiti.
shmoo shmoo 09:55 06.10.2023

Духови Бебе Поповића из Хиландарске

zilikaka
Ма пусти анализе Блога Б92 и егзактне бројеве у тим анализама.

Оне ионако нису никада допринеле побољшању квалитета Блога Б92 него су само водиле у још горе пропадање и спонтани самосагоревајући процес до коначног фејд аута.

Izneo si svoj stav o ugroženosti jednih od strane drugih. Ja sam samo rekla da bi bilo zanimljivo pogledati i brojeve, koji svakako ne bi bili produkt ničijeg mišljenja, jer znaš ono, šta je mišljenje svakog pojedinca.
Ovo sad je opet samo i jedino tvoje mišljenje.
Što se tiče početaka bloga, nisam u tome učestvovala i to se može videti po datumu registracije mog naloga. Negde se poklapa sa vremenom dolaska na ovo mesto.
No, sve ovo je mnogo puta prežvakano pa nema smisla da se ponavljamo.
Ti, vidim sad, kao i kolega ti po stavu, ne propuštate priliku da me pomenete u kontekstu pominjanja drugog kolege, koji već dugo ovde nije prisutan.
Ako vam to čini plezir, ne bih vam ga kvarila.




И ово је такође опет само твоје и једино твоје мишљење, зар не?

Или се можда варам пошто ти и твоја екипица увек наступате у чопору када некога прогањате на Блогу Б92?

Па самим тим ово твоје ипак није само твоје мишљење него је то у ствари мишљење твог чопора?

To što sad imam nešto vremena da ubijem ovde ipak ne znači da ću ga toliko besmisleno traćiti.


Е, то исто и ја кажем.

Зато ми је и жао што не постоји то дугме ignore које поменух јер бих онда лепо могао пре много година једним кликом да замрачим све коментаре које остављате на Блогу Б92 ти и Анђа и остатак тог вашег чопора којег је Кркар према својим светоназорима тако пажљиво узгајао и васпитавао овде на овом месту и и оставио вас у наслеђе овом данашњем Блогу Б92 јер ме ионако уопште не занима шта та ваша екипа мисли и пише овде о мени или о било коме или о било чему.

П.С. - А заиста си сама рекла на Кросовом блогу о Корисничком имену 1 (Кркар) да си ти Кркарев курир Јовица.

Што се мене тиче, немам ништа против тога, уживај у тој својој улози на Блогу Б92 исто као и Анђа која и данас одмах отрчи да јави Кркару када неко каже нешто за њега на Блогу Б92.

(Видели смо то када сам ја једном приликом овде на Блогу написао да је Кркар био члан Савеза комуниста на Филолошком факултету исто као и Веран Матић још у време када смо тамо сва тројица заједно студирали и да се ја одлично сећам какви су то другови чланови СК њих двојица тада били.)

Немам намеру да ти се извињавам што још увек имам тако добро памћење па се сећам тог детаља о теби као Кркаревом куриру Јовици од пре 5 година.

promoter promoter 10:03 06.10.2023

Re: Духови Бебе Поповића из Хиландарске

shmoo
zilikaka
Ма пусти анализе Блога Б92 и егзактне бројеве у тим анализама.

Оне ионако нису никада допринеле побољшању квалитета Блога Б92 него су само водиле у још горе пропадање и спонтани самосагоревајући процес до коначног фејд аута.

Izneo si svoj stav o ugroženosti jednih od strane drugih. Ja sam samo rekla da bi bilo zanimljivo pogledati i brojeve, koji svakako ne bi bili produkt ničijeg mišljenja, jer znaš ono, šta je mišljenje svakog pojedinca.
Ovo sad je opet samo i jedino tvoje mišljenje.
Što se tiče početaka bloga, nisam u tome učestvovala i to se može videti po datumu registracije mog naloga. Negde se poklapa sa vremenom dolaska na ovo mesto.
No, sve ovo je mnogo puta prežvakano pa nema smisla da se ponavljamo.
Ti, vidim sad, kao i kolega ti po stavu, ne propuštate priliku da me pomenete u kontekstu pominjanja drugog kolege, koji već dugo ovde nije prisutan.
Ako vam to čini plezir, ne bih vam ga kvarila.




И ово је такође опет само твоје и једино твоје мишљење, зар не?

Или се можда варам пошто ти и твоја екипица увек наступате у чопору када некога прогањате на Блогу Б92?

Па самим тим ово твоје ипак није само твоје мишљење него је то у ствари мишљење твог чопора?

To što sad imam nešto vremena da ubijem ovde ipak ne znači da ću ga toliko besmisleno traćiti.


Е, то исто и ја кажем.

Зато ми је и жао што не постоји то дугме ignore које поменух јер бих онда лепо могао пре много година једним кликом да замрачим све коментаре које остављате на Блогу Б92 ти и Анђа и остатак тог вашег чопора којег је Кркар тако пажљиво узгајао и васпитавао овде на овом месту и и оставио вас у наслеђе овом данашњем Блогу Б92 јер ме ионако уопште не занима шта та ваша екипа мисли и пише овде о мени или о било коме или о било чему.


Ali mene zanima.
Kako bih, s vremena na vreme, kada pročitam njihove gluposti, mogao da proverim nivo bola u kurcu.
freehand freehand 10:13 06.10.2023

Re: Духови Бебе Поповића из Хиландарске

када некога прогањате на Блогу Б92?

Taj osećaj progonjenosti po pravilu je znak da bi trebalo da se javiš nekom stručnom.

П.С. -


angie01 angie01 10:30 06.10.2023

Re: Духови Бебе Поповића из Хиландарске

као и Анђа која и данас одмах отрчи да јави Кркару када неко каже нешто за њега на Блогу Б92.


a da mi se ti skines s vrata, sta mislis,..kakve ja faking veze imam s tobom i tovijim tripovima, bulzanjenjima i svime sto ovde radis, ti si bre besprizorni klevetnik i spletkaros koji ovde svakomalo pravi neki cirkus,...odcutim ti dvais pominjanja-nicim izazavanih i ti nastavljas, odhebi bre vise bedni stvore,...ja krkara ne poznajem, nemam nikakav kontakt sa njim a na blogu nisamo bas bili u ljubavi-lazovcino bez srama.
maksa83 maksa83 10:51 06.10.2023

Re: Духови Бебе Поповића из Хиландарске

Зато ми је и жао што не постоји то дугме ignore

Taso ako si spreman da kažeš koji pretraživač Interneta (srpski - brauzer) koristiš, ja mogu da ti obezbedim tu nedostajuću funkcionalnost kao što sam sebi i još ponekom obezbedio. Svako treba da ima pravo da ne čita ono što ga ne zanima.
freehand freehand 10:55 06.10.2023

Re: Духови Бебе Поповића из Хиландарске

maksa83
Зато ми је и жао што не постоји то дугме ignore

Taso ako si spreman da kažeš koji pretraživač Interneta (srpski - brauzer) koristiš, ja mogu da ti obezbedim tu nedostajuću funkcionalnost kao što sam sebi i još ponekom obezbedio. Svako treba da ima pravo da ne čita ono što ga ne zanima.

OnoG.
Moraš da mu objasniš da se na ignore ne stavlja komentar nego osoba.
maksa83 maksa83 10:58 06.10.2023

Re: Духови Бебе Поповића из Хиландарске

OnoG.
Moraš da mu objasniš da se na ignore ne stavlja komentar nego osoba.

Mislio sam da je to jasno, za ovih đilijardu godina na Internetu mislim da nisam video softver koji ima "skloni mi ovaj komentar" opciju (što ne znači da ih nema, samo da ja ne mogu da se setim nijednog) ali zato svi (osim ovog) imaju "skloni mi ovog lika".
freehand freehand 11:08 06.10.2023

Re: Духови Бебе Поповића из Хиландарске

maksa83
OnoG.
Moraš da mu objasniš da se na ignore ne stavlja komentar nego osoba.

Mislio sam da je to jasno, za ovih đilijardu godina na Internetu mislim da nisam video softver koji ima "skloni mi ovaj komentar" opciju (što ne znači da ih nema, samo da ja ne mogu da se setim nijednog) ali zato svi (osim ovog) imaju "skloni mi ovog lika".
Pa da, samo čitajući ono što je Tasa pisao on traži upravo tako nešto.

Inače bih se kladio da mu ni to ne treba no je u pitanju bućkalo da se sad ovde izređaju svi iz tog čopora koji pominje pa kad ode na seansu može da kaže "El vidiš sad, esam ti reko da postoje!?"

U stvari, dva dana ne bi izdržao da ne gvirne dal ga neko pominje i dal mu se pojavio krkar kojeg opsesivno pominje.
shmoo shmoo 12:42 06.10.2023

Успешна приватизација Блога Б92

Ако се неко пита ко су припадници тог чопора, уз још нека имена која се ту могу додати, који годинама организовано прогања појединце на Блогу Б92 зато што не пристају да буду део њиховог чопора, а све у циљу претварања Блога Б92 у мали приватни и затворени клуб само за чланове те изабране екипе, ето имате излистана та имена у претходним коментарима.

promoter promoter 12:57 06.10.2023

Re: Успешна приватизација Блога Б92

shmoo
Ако се неко пита ко су припадници тог чопора, уз још нека имена која се ту могу додати, који годинама организовано прогања појединце на Блогу Б92 зато што не пристају да буду део њиховог чопора, ето имате излистана та имена у претходним коментарима.


Pa da!
Jebote, kada se samo prisetim kako je kalakurcija i bašibozuk poskočila kao po komandi kada sam prvi puta napisao da - nije lako biti Srbin!

zilikaka zilikaka 13:15 06.10.2023

Re: Духови Бебе Поповића из Хиландарске

shmoo
zilikaka
Ма пусти анализе Блога Б92 и егзактне бројеве у тим анализама.

Оне ионако нису никада допринеле побољшању квалитета Блога Б92 него су само водиле у још горе пропадање и спонтани самосагоревајући процес до коначног фејд аута.

Izneo si svoj stav o ugroženosti jednih od strane drugih. Ja sam samo rekla da bi bilo zanimljivo pogledati i brojeve, koji svakako ne bi bili produkt ničijeg mišljenja, jer znaš ono, šta je mišljenje svakog pojedinca.
Ovo sad je opet samo i jedino tvoje mišljenje.
Što se tiče početaka bloga, nisam u tome učestvovala i to se može videti po datumu registracije mog naloga. Negde se poklapa sa vremenom dolaska na ovo mesto.
No, sve ovo je mnogo puta prežvakano pa nema smisla da se ponavljamo.
Ti, vidim sad, kao i kolega ti po stavu, ne propuštate priliku da me pomenete u kontekstu pominjanja drugog kolege, koji već dugo ovde nije prisutan.
Ako vam to čini plezir, ne bih vam ga kvarila.




И ово је такође опет само твоје и једино твоје мишљење, зар не?



Taso, zabrinjava tvoja nesposobnost razumevanja pročitanog. Molim te da ponovo pažljivo pročitaš šta sam napisala i da mi kažeš gde ti tu vidiš nečije lično mišljenje.
Pazi, ne činjenice koje su egzaktne i lako proverljive, nego mišljenje?

Osim ako to nije rečenica "da je to tvoje lično mišljenje", gde bi značilo da je moje mišljenje da je nešto tvoje mišljenje
zilikaka zilikaka 13:15 06.10.2023

Re: Духови Бебе Поповића из Хиландарске

Duplo
angie01 angie01 13:48 06.10.2023

Re: Духови Бебе Поповића из Хиландарске

Inače bih se kladio da mu ni to ne treba no je u pitanju bućkalo da se sad ovde izređaju svi iz tog čopora koji pominje pa kad ode na seansu može da kaže "El vidiš sad, esam ti reko da postoje!?"




ja reko, suvise glupavo deluje takva postavka, kada ono, vidi stavrno-upravo TAKO radi:)))))

sto bi reko maxa, iscitao si bez koske,...
freehand freehand 16:25 06.10.2023

Re: Успешна приватизација Блога Б92

shmoo
Ако се неко пита ко су припадници тог чопора, уз још нека имена која се ту могу додати, који годинама организовано прогања појединце на Блогу Б92 зато што не пристају да буду део њиховог чопора, а све у циљу претварања Блога Б92 у мали приватни и затворени клуб само за чланове те изабране екипе, ето имате излистана та имена у претходним коментарима.


Njih dvojica a Tasa i šulj sami... ;D
promoter promoter 16:41 06.10.2023

Re: Успешна приватизација Блога Б92

freehand
shmoo
Ако се неко пита ко су припадници тог чопора, уз још нека имена која се ту могу додати, који годинама организовано прогања појединце на Блогу Б92 зато што не пристају да буду део њиховог чопора, а све у циљу претварања Блога Б92 у мали приватни и затворени клуб само за чланове те изабране екипе, ето имате излистана та имена у претходним коментарима.


Njih dvojica a Tasa i šulj sami... ;D

Jedan je Šmuuuu!
Razbi kalakurciju na paramparčad.
freehand freehand 16:49 06.10.2023

Re: Успешна приватизација Блога Б92

promoter
freehand
shmoo
Ако се неко пита ко су припадници тог чопора, уз још нека имена која се ту могу додати, који годинама организовано прогања појединце на Блогу Б92 зато што не пристају да буду део њиховог чопора, а све у циљу претварања Блога Б92 у мали приватни и затворени клуб само за чланове те изабране екипе, ето имате излистана та имена у претходним коментарима.


Njih dvojica a Tasa i šulj sami... ;D

Jedan je Šmuuuu!
Razbi kalakurciju na paramparčad.

Dobro, Tasa, šulj i bestidna vaš sami.
shmoo shmoo 17:04 06.10.2023

Re: Успешна приватизација Блога Б92

promoter
freehand
shmoo
Ако се неко пита ко су припадници тог чопора, уз још нека имена која се ту могу додати, који годинама организовано прогања појединце на Блогу Б92 зато што не пристају да буду део њиховог чопора, а све у циљу претварања Блога Б92 у мали приватни и затворени клуб само за чланове те изабране екипе, ето имате излистана та имена у претходним коментарима.


Njih dvojica a Tasa i šulj sami... ;D

Jedan je Šmuuuu!
Razbi kalakurciju na paramparčad.


Ма јебеш ту фукару и говна од људи.

Разбијају се они спонтано сами од себе и теку лагано канализационим отворима Блога Б92 у заборав, не треба им помоћ у томе.

Зато и нису уопште вредни толиког потрошеног времена.

freehand freehand 17:41 06.10.2023

Re: Успешна приватизација Блога Б92

Зато и нису уопште вредни толиког потрошеног времена.


dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 15:55 01.10.2023

nego gde se dede mikeleov blog?

a tako je lepo izanalizirao uz malu pomoc prijatelja





solo solo 18:07 03.10.2023

Re: Emma Emilly

To što radi Emilly je sa aspekta Emilly ok.

To što rade drugi koji misle drugačije od Emilly je isto ok.

,,Nije ok kad Emilly pizdi na to što rade drugi izazvano prvim,,.

M'da čini mi se da Emilly ne reaguje na taj način i vrlo je cool,naveo sam je kao primer.

Izvini Emilly.

Eeeee onda uskaču dežurni skakavci da brane Emilly od onoga što ni njoj samoj nije posebno bitno.

Vozi Emilly, vozimo i mi a skakavci neka skaču.

emilia emilia 06:10 04.10.2023

Re: Emma Emilly

solo da brane Emilly

Mene brani samo Angie i niko drugi. Time navuče ove srpske kvazi-patriotske i Putinove dupeljupce dramosere mozga bez, sebi na vrat više nego inače. Ona ima više hrabrosti u malom prstu od svih njih zajedno na blogu usmrdeloj gomili i pomnoženo sa hiljadu.

promoter promoter 06:51 04.10.2023

Re: Emma Emilly

emilia
solo da brane Emilly

Mene brani samo Angie i niko drugi. Time navuče ove srpske kvazi-patriotske i Putinove dupeljupce dramosere mozga bez, sebi na vrat više nego inače. Ona ima više hrabrosti u malom prstu od svih njih zajedno na blogu usmrdeloj gomili i pomnoženo sa hiljadu.


Eeeee, do kurca!
Sada si nas razotkrila / razotkrio.
Baš si div junak(inja).
shmoo shmoo 07:01 04.10.2023

Re: Emma Emilly

emilia
solo da brane Emilly

Mene brani samo Angie i niko drugi. Time navuče ove srpske kvazi-patriotske i Putinove dupeljupce dramosere mozga bez, sebi na vrat više nego inače. Ona ima više hrabrosti u malom prstu od svih njih zajedno na blogu usmrdeloj gomili i pomnoženo sa hiljadu.










Морам да ти кажем, драга моја Емилија, да ме твој језички стил необично подсећа на једног бившег блогера овдашњег под никнејмом Кркар који је својевремено остављао у чућећем положају овде на Блогу Б92 свој минули рад све држећи се рукама за стабло српске шљиве. Он се читавог свог живота овако језички изражавао. (Знам човека од пре 40 година па зато то тврдим за његов језички стил.)

И мислим да ни употреба корчуланског говора не би ту много променила.

Знам да од мене не примаш савете али боље ти је да и даље овде само качиш сличице и копипејстујеш Басарине и Видојковићеве уратке него да се на Блогу Б92 служиш својим речима и пишеш сам(а) своје коментаре.




solo solo 07:03 04.10.2023

Re: Emma Emilly

Ona ima više hrabrosti u malom prstu od svih njih zajedno na blogu usmrdeloj gomili i pomnoženo sa hiljadu.


Biće da nisi razumela ,,fabulu radnje,,.

Jbg neke ptice nikad ne polete.



solo solo 07:23 04.10.2023

Re: Emma Emilly

Морам да ти кажем, драга моја Емилија, да ме твој језички стил необично подсећа на једног бившег блогера овдашњег под никнејмом Кркар који је својевремено остављао у чућећем положају овде на Блогу Б92 свој минули рад све држећи се рукама за стабло српске шљиве. Он се читавог свог живота овако језички изражавао. (Знам човека од пре 40 година па зато то тврдим за његов језички стил.)


Ma to provalimo lako.

Ako Zilikaka redovito lajkuje emilijine ,,doskočice,, onda je to sovica.

Na Korčuli poznata kao buljina.



shmoo shmoo 07:34 04.10.2023

Радионица Бебе Поповића у Хиландарској

solo
Морам да ти кажем, драга моја Емилија, да ме твој језички стил необично подсећа на једног бившег блогера овдашњег под никнејмом Кркар који је својевремено остављао у чућећем положају овде на Блогу Б92 свој минули рад све држећи се рукама за стабло српске шљиве. Он се читавог свог живота овако језички изражавао. (Знам човека од пре 40 година па зато то тврдим за његов језички стил.)


Ma to provalimo lako.

Ako Zilikaka redovito lajkuje emilijine ,,doskočice,, onda je to sovica.

Na Korčuli poznata kao buljina.




Зиликака је сама за себе једном приликом рекла да је Кркарев курир Јовица.

Отуд мора бити ту неког поштовања и за Емилију.

((Беше то пре више од 5 година током замешатељства у троуглу Кркар, Корисничко име 1 и G.Cross - ЛИНК)


Ако сам добро запамтио, на том блогу су бановали тебе и Хермину. ЛИНК

Тада је модерација још увек постојала и функционисала је на Блогу Б92.

Јбг, сад Анђа мора све сама да ради.

Срећом, ипак има она курирску службу заосталу из оних дана да јој у томе помаже.

Ма ко јебе дисклејмер!

(У који се иначе та екипа заклиње откако Блог Б92 постоји али само по потреби. Исто к'о амерички председници над Библијом па после наређују и одобравају то што наређују и одобравају.)





predatortz predatortz 09:09 04.10.2023

Re: Emma Emilly

emilia
solo da brane Emilly

Mene brani samo Angie i niko drugi. Time navuče ove srpske kvazi-patriotske i Putinove dupeljupce dramosere mozga bez, sebi na vrat više nego inače. Ona ima više hrabrosti u malom prstu od svih njih zajedno na blogu usmrdeloj gomili i pomnoženo sa hiljadu.



Ova/ovaj/ovo sebi izgleda pridaje i neki značaj?!
Veruje da je naka borkina/borac za neki qratz!
I da nekog, sem što iritira zasipanjem postova tuđim sadržajem koji svako ume da nađe ako ga to interesuje, boli qratz njeno/njegovo bitisanje ovde.



angie01 angie01 10:03 04.10.2023

Re: Emma Emilly

Ova/ovaj/ovo sebi izgleda pridaje i neki značaj?!
Veruje da je naka borkina/borac za neki qratz!
I da nekog, sem što iritira zasipanjem postova tuđim sadržajem koji svako ume da nađe ako ga to interesuje, boli qratz njeno/njegovo bitisanje ovde.


i pored ovih umiremodsmeha smajlija, vidi se da se nerviras,...cekaj, sada ona je borkinja, a sta si ti, ti nisi, ona ne sme da postavlja komentare, a ti/vi smete,...pazi molim te, ona zasipa prostor-moze i tudjim recima, slikama, gde pise da to nije dozvoljeno, a koliko vidim, rade isto svi, sa ponavljanjem 100 puta-a ovi sto opstruiraju prostor neprimerenim sadrzajem, to ti ne smeta,....nego vidim da imate taj bol, za koji tvrdis da ne postoji,... svi ste se sami javili.
predatortz predatortz 10:44 04.10.2023

Re: Emma Emilly

angie01
Ova/ovaj/ovo sebi izgleda pridaje i neki značaj?!
Veruje da je naka borkina/borac za neki qratz!
I da nekog, sem što iritira zasipanjem postova tuđim sadržajem koji svako ume da nađe ako ga to interesuje, boli qratz njeno/njegovo bitisanje ovde.


i pored ovih umiremodsmeha smajlija, vidi se da se nerviras,...cekaj, sada ona je borkinja, a sta si ti, ti nisi, ona ne sme da postavlja komentare, a ti/vi smete,...pazi molim te, ona zasipa prostor-moze i tudjim recima, slikama, gde pise da to nije dozvoljeno, a koliko vidim, rade isto svi, sa ponavljanjem 100 puta-a ovi sto opstruiraju prostor neprimerenim sadrzajem, to ti ne smeta,....nego vidim da imate taj bol, za koji tvrdis da ne postoji,... svi ste se sami javili.


Ajde nekad, ono zajebi se, pa ne budi svakoj čorbi mirođija.
Izađi iz tog moderatorskog moda, nisi više odgovorna za komunikaciju korisnika ovog portala.
Samo si jedna od njih, niko ti nije dužan da objašnjava bilo šta.
Vreme je da se pomiriš sa tom činjenicom jer počinješ opasno da smaraš svojim tumačenjima i ostacima moderatorskog refleksa.
Dakle, od danas, kada sam je u pitanju ne uzimaj više sebi slobodu da se mešaš u komunikaciju između mene i drugih osoba ovde, niti traži da ti bilo šta u vezi sa tim tumačim.
Ako se obratim direktno tebi, za sva pitanja i nejasnoće ostajem otvoren kao što sam i drugim na raspolaganju.
solo solo 11:32 04.10.2023

Re:Da stvarno

((Беше то пре више од 5 година током замешатељства у троуглу Кркар, Корисничко име 1 и G.Cross - ЛИНК)



Nestade Cros.

Da nije.... ?
angie01 angie01 12:02 04.10.2023

Re: Emma Emilly

Ajde nekad, ono zajebi se, pa ne budi svakoj čorbi mirođija.


u kojoj corbi sam ja mirodjija, sem sto me ovde neki vide u svemu sto se desava, sto je paranojnicno i smehotresno,...

isto tako, ne secam se da se od mene ikada trazio dozvolu, da bi mi utrcao u stomak, komentarisuci zlonamerno nesto sto sam ja napisala, sa obaveznim lepljenjem etiketa.

ovede sam reagovala, jer mi je bedast taj grupni nasrtaj na emiliju, sa pokusajem da se ona degradira,...koga od vas ona dira, ne secam se da vam se uopste obraca,...i sada ste se stustili na nju, kao ona smeta, a ne smetaju sve ove grupne bolestine koje se ovde ispoljavaju.
Dakle, od danas, kada sam je u pitanju ne uzimaj više sebi slobodu da se mešaš u komunikaciju između mene i drugih osoba ovde, niti traži da ti bilo šta u vezi sa tim tumačim.




ceTkaj, zar niste vi, crna trojka, godinama radili upravo to, a da vam se ja nisam nikada ni obracala,...kako sad najednom to smeta?!
....zar ti ne utrcavas ama bas savki put, kada recimo razgovaram sa hucijem i obratno, kada razgovaram s tobom, eto njega da te pridrzi za guzicu,...kakvi ste vi prinicipijelni licemeri:))))
zoja444 zoja444 12:43 04.10.2023

Re: Emma Emilly

maxa ne voli mirodjiju. napisao covek. asocijacija.
predatortz predatortz 12:44 04.10.2023

Re: Emma Emilly

Prostakluk.

Dakle, em glupa em prosta.


Em u tripu da je na nekakvom svetom zadatku da objašnjava...
angie01 angie01 12:48 04.10.2023

Re: Emma Emilly


Ama baš svaki put znači da ne postoji naš razgovor u koji se predator nije uključio.


al evo tebe sada-lojalnog:)))

to za guzicu se tako kaze, uporedjujuci sa onim sto ti ozgovaras, ova fraza je cist humanizam i renesansa,...a te etikete sto stalno lepis, su tvoj odraz u ogledalu.

ono sto je tu najveci problem- u tvojim nastupima- je sto su uvek isti, jedan, dva, jedan dva,...kao da si nastelovan vregl, nema dalje od toga.

sustina je, da ne misle svi ljudi kao vi, a da vi te neke druge pokusavate da diskvalifikujete- jednako kao razni marjani i bakareci po skupstini....a ovamo, sloboda govora, statejaznam....


angie01 angie01 12:53 04.10.2023

Re: Emma Emilly

Em u tripu da je na nekakvom svetom zadatku da objašnjava...


cekaj, sad ovo sto sam ti rekla, je trip da sam na zadatku, a svako tvoje utrcavanje da se brani ideoloska matrica- je sta?!...kada se ti meni lepis za komentar- je sta?

svaka tvoja sto puta ponovljena revizionisticka slika je sta?...na kom utripovanom zadatku si ti, ako je ovaj obican komentar u kome sam rekla par ociglednih stvari tebi tako dramatican?!...sada ce niz od premuljavanja ove iste besmislice- nekako ispada da je emilija u centar ubola svojim komentarima.
gvozden1 gvozden1 13:06 04.10.2023

Re: Emma Emilly

to za guzicu se tako kaze

A jel on tebe pridržavao za tvoju guzicu kad si mu pre neki dan lajkovala komentare?

Mislim, ako se to tako zove.

gvozden1 gvozden1 13:07 04.10.2023

Re: Emma Emilly

predatortz
Prostakluk.

Dakle, em glupa em prosta.


Em u tripu da je na nekakvom svetom zadatku da objašnjava...

Refleks i žal za prošlim vremenima.

Hoće riba da moderira blog još uvek.
Al nema više, gotovo.
predatortz predatortz 13:09 04.10.2023

Re: Emma Emilly

angie01
Em u tripu da je na nekakvom svetom zadatku da objašnjava...


cekaj, sad ovo sto sam ti rekla, je trip da sam na zadatku, a svako tvoje utrcavanje da se brani ideoloska matrica- je sta?!...kada se ti meni lepis za komentar- je sta?

svaka tvoja sto puta ponovljena revizionisticka slika je sta?...na kom utripovanom zadatku si ti, ako je ovaj obican komentar u kome sam rekla par ociglednih stvari tebi tako dramatican?!...sada ce niz od premuljavanja ove iste besmislice- nekako ispada da je emilija u centar ubola svojim komentarima.


Anđo, tebi trebaju pažnja i publika. Nisam voljan ni za jedno.

angie01 angie01 13:09 04.10.2023

Re: Emma Emilly

Mislim, ako se to tako zove.

pa nisam mu ja pritrcavala da ga podrzim u nekom razgovoru sa nekim drugim, samo sam mu dala preporuku na ono sto je napisao, a to sam glasno izgovorila, jer me je iznenadio svojim komentarima- znaci, nista uporeedivo sa vasim uzajamnim podrzavanjem u odnosu na nekog treceg,...sto nisam samo ja primetila.
angie01 angie01 13:17 04.10.2023

Re: Emma Emilly

Anđo, tebi trebaju pažnja i publika. Nisam voljan ni za jedno.




cekaj, meni trebaju paznja i publika, a tebi ne trebaju, kada pises komentare?

koja paznja i publika su ovde prisutni, leba ti:)))

skocili ste na zenu ko opareni, ona tu i tamo nesto postavi, nit vas dira, niti je briga, koliko sam primetila,...i sada po tebi ispada, da je to njeno lose i da smeta-tako si reagovao,...a sve one svinstine koje se danima ovde desavaju, su ti nesmetajuce, ili sta... ljudi odlaze sa bloga zbog bolesnih budala i to ti je ok, na to nemas reakciju,...ajde bre,...je l ona nema prava da komentarise, ili bi bilo drugacije, da se uklapa u tvoju pricu.

ovo nije poziv za nastavak, samo sam morala da to pokazem da gresis- mada verujem da znas, samo ti tako odgovara, da pakujes stavri u neistine.
gvozden1 gvozden1 13:18 04.10.2023

Re: Emma Emilly

angie01
Mislim, ako se to tako zove.

pa nisam mu ja pritrcavala da ga podrzim u nekom razgovoru sa nekim drugim, samo sam mu dala preporuku na ono sto je napisao, a to sam glasno izgovorila, jer me je iznenadio svojim komentarima- znaci, nista uporeedivo sa vasim uzajamnim podrzavanjem u odnosu na nekog treceg,...sto nisam samo ja primetila.

A to se zove drugačije, a ne pridržavanje za guzicu?

Ja mislio da se svaka javna podrška zove pridržavanje guzice.
Sad, kad se o tvojoj guzicu radi, sad ti vidim smeta, sad primećuješ prostakluk, pa se koprcaš.

Predator i ja se slažemo po mnogim pitanjima, a kad se ne složimo uopšte nije problem da kažem to.

gvozden1 gvozden1 13:19 04.10.2023

Re: Emma Emilly

ovo nije poziv za nastavak

A smatraš da bez tvog poziva nema nastavka?
angie01 angie01 13:24 04.10.2023

Re: Emma Emilly

Hoće riba da moderira blog još uvek.
Al nema više, gotovo.


pa to uopste nije zabavno, kako mislis,...ja sam sama vratila palice i smesno je sto uopste neko to pominje kao da je ne znam sta- kakva ste vi palanka, to je cudo jedno.


A to se zove drugačije, a ne pridržavanje za guzicu?


objasnila sam ti, ne umem bolje, da ti crtam necu, ako ne razumes, zao mi je,...ja njemu nikada nisam pritcala upomoc, kao ti njemu, ili obratno, kako biste zajedno probali da savladate strasnu andju:)))

hebote, kako me ovde predstavljate, ispadoh nekih betmen i supermen zajedno:)))


kako god- Emilija je u sam centar pogodila, cim se digla ovakva dzeva:)))
angie01 angie01 13:25 04.10.2023

Re: Emma Emilly

A smatraš da bez tvog poziva nema nastavka?


bozedragi huci, je l ti razumes neke osnovne stvari, ili ni to.
angie01 angie01 14:12 04.10.2023

Re: Emma Emilly

Ne, nego glupačica koja iritira.


a zasto ti mislis da ti nisi glupak koji iritira?...ko je tebi dao licencu da nisi?!


Ti i Emilia, zato se međusobno i pridržavate za guzice.


ja mrzim kada se neko grupno napada, to mi je bas bedastoca i kukavicluk.
angie01 angie01 14:41 04.10.2023

Re: Emma Emilly

Ne, nego glupačica koja iritira.


ju, taman da promasim,...pa koliko se bavite mnome, izgleda da je upravo onako kako sam rekla,...koliko je izmisljanja, lazi, kleveta, uvreda, grupnih napada nedotupavne palanke potrebno, kako bi se nekako anulirale reci jedene zene,...pa stavrno jadno.

ti kada krenes sa onim svojim hucikucinama, kada nemas cime da ih argumentujes, krenes sa uvredama i to je sve sto znas....dalje od te mantrice i nisi sposoban da se ponasas i to je to.
gvozden1 gvozden1 14:43 04.10.2023

Re: Emma Emilly

Dva odgovora na jedan komentar:)
Frka, a?
Eto dokaza za tvrdnju.
angie01 angie01 14:48 04.10.2023

Re: Emma Emilly

Dva odgovora na jedan komentar:)

pa preskocila sam,...radim nesto, pa nisam videla- frka od cega, od hucija:)))...ma idi bre covece sa svojim seljoberijskim fazonima, mnogo je smesno.

to je nivo nizih razreda OS.
gvozden1 gvozden1 14:51 04.10.2023

Re: Emma Emilly

pa preskocila sam,...radim nesto

Vidi se da si zauzeta, odgovaraš sledećeg sekunda:)
solo solo 17:33 04.10.2023

Re: Emma Emilly

A jel on tebe pridržavao za tvoju guzicu kad si mu pre neki dan lajkovala komentare?


Emilija daj da rešimo tu dilemu da se više ne zaluđujemo.

Ako nije indiskretno možeš li nam saopštiti zvanično i definitivno uz punu materijalnu i moralnu odgovornost šta se krije iza tvog nicka. Muškarac ili žena?

Unapred zahvalan u ime svih radoznalih.
solo solo 17:35 04.10.2023

angie01

seljoberijskim fazonima

solo solo 17:36 04.10.2023

Re: angie01

nedotupavne palanke

solo solo 17:37 04.10.2023

Re: angie01

glupak koji iritira

solo solo 17:38 04.10.2023

Re: angie01

grupne bolestine koje se ovde ispoljavaju.

solo solo 17:40 04.10.2023

Re:angie01

kao da si nastelovan vregl,

angie01 angie01 19:07 04.10.2023

Re: Emma Emilly

Vidi se da si zauzeta, odgovaraš sledećeg sekunda:)


kako kad,...ili bi trebalo da se pravdam na ove tvoje decije gluposti:)))
emilia emilia 04:43 05.10.2023

U centar

Neko se sprdačio sa nedavačima Kosova-žvrljačima grafita po gradu pa docrtao NATO znak.



emilia emilia 05:01 05.10.2023

Počela kupovina glasova, veseli se roblje

Devetar Cokulić
@yayara011

U Surčinu počela kupovina penzosa za glas. Poslao jedan sliku.





emilia emilia 05:10 05.10.2023

Za to vreme u bolnicama

Dr Mr Čiča Brka
@initiallyme2

У Ургентном центру обновљеног Клиничког центра Србије:
Нема тоалет папира.
Нема сапуна.
Нема убруса.
Нема специјалистичких хирурга, већ долазе на позив и чекају се често сатима.
На УРГЕНТНОМ!
ПОНАВЉАМ САТИМА НА УРГЕНТНОМ.
Али сија зграда, споља.

@

Tiršova večeras. 70-80 ljudi sa decom, nema mesta gde da se stoji, a ne da se sedne ili legne. Različite povrede, od lomova nogu, preko razbijenih glava, upaljenih slepih creva, do dece sa odmaklim karcinomima. Rade dva golobrada lekara i dve sestre u poznim srednjima godinama, u dve ambulante. Deca koja bi se po svim kriterijumima imala smatrati hitnim slučajevima, čekaju 4-5 sati, zato što "nemamo lekara, a večeras izgleda guramo rekord (broj slučajeva)".

Bio je jedan smrtni slučaj, isterali su sve iz hodnika, da deca ne gledaju dok prebace telo u bolničku kapelu. Uglavnom, ne znaš u kojoj splačini živiš, dok ti ne zatreba pomoć. Celi život plaćaš doprinose, da na kraju ne bi dobio medicinsku pomoć po koju si došao na vreme. Lepo su oni napisali "Za našu decu", rodjaci, ne za vašu, oni njihovu decu ne leče na mestima na kojima se za hitnu medicinsku pomoć čeka 5 sati, ko vas jebe što ne razumete napisano, rodjaci.

ZA NAŠU DECU. I džabe ti kada nemaš lekara, ovo što sam večeras video su stažisti, od kojih medicinske sestre sedih kosa koje sa njima rade ulivaju više poverenja, a ti stažisti će otići u Nemačku, čim nauče nešto, odoše da leče negde gde će moći od svog rada normalno da žive. Rest in peace, Srbijo.

twitter.com/CedicBojan/status/1708966188754035190
emilia emilia 06:47 05.10.2023

Na televiziji

@sonjaverst
Kako smo posle Dunje Lango, Mire Adanje Polak, Helge Vlahović došli do ove.





zoja444 zoja444 08:16 05.10.2023

Re: Na televiziji

emilija, dok je jos bila sfrj, voditelke rai uno su se pojavljivale u toplesu. mozemo da mrzimo zeljka mitrovica, ali je genije za pravljenje para.
solo solo 09:30 05.10.2023

Re: Za to vreme u bolnicama

У Ургентном центру обновљеног Клиничког центра Србије:
Нема тоалет папира.
Нема сапуна.
Нема убруса.


Zato u KBC Zagreb - Rebro - ima svega na pretek proporcionalno količini govana koja im je u opticaju.

Seru ti purgeri ne štede.

solo solo 18:26 06.10.2023

Re: Emma Emilly

solo da brane Emilly



Brani Emilly ???

Solo brani pravo da Emilly postoji i sere po blogu šta oće.

Solo brani pravo da se drugi ne slažu sa tim sranjem i seru po Emilly sranju.

Koji deo tu nije jasan?

bene_geserit bene_geserit 20:20 01.10.2023

Kasting u demokratiji

Eh da je meritokratija.

Kasting preko kreveta.
Race neutral kasting.
Race affirmative kasting.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:27 02.10.2023

ma brate ne ko kuća

Neki bi otišli toliko daleko rekavši da čak i u globalnom ideološkom sukobu između Istoka i Zapada prevagu nisu odneli ni bolji scenario (ideologija), scenografija (standard) ili režija (politika), već manje-više bolji kasting.


kakav crni kasting..
pa Rusi su u nauci prešišali taj zapad u takvoj mjeri da im i danas pola IT sektora od dna do vrha prave neki bivši ruski đaci..
kakav loš kasting..
nego čist keeping up with the jonses efekat..
ne može komunizam da funkcioniše ako preko plota ima kapitalizam..
sam bi mogao..
al čim taj komi vidi kako je trava zelenija tamo gdje nije tako ravnomjerno raspoređena kopka će ga kako bi bilo da i njemu travnjak malo ozeleni..
i to ti je to..
jinks jinks 09:50 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

pa Rusi su u nauci prešišali taj zapad u takvoj mjeri da im i danas pola IT sektora od dna do vrha prave neki bivši ruski đaci..


Pa i to je neka vrsta višedecenijskog američkog, britanskog, i ko zna čijeg još sve ne kastinga.

Svake godine im dođu hiljade manje-više formiranih stručnjaka iz drugih zemalja (probrano ono najbolje, od ekonomista, preko inženjera, do fizikalaca), doktorskih ili postdoktorskih studenata (znači budućih stručnjaka), trećih maksimalno motivisanih da uče i napreduju, pa nadalje.

A oni proberu. I ko im se ne sviđa vrate, na ovaj ili na onaj način.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:56 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

jinks
pa Rusi su u nauci prešišali taj zapad u takvoj mjeri da im i danas pola IT sektora od dna do vrha prave neki bivši ruski đaci..


Pa i to je neka vrsta višedecenijskog američkog, britanskog, i ko zna čijeg još sve ne kastinga.

Svake godine im dođu ili gotovi stručnjaci iz drugih zemalja (probrano ono najbolje, od ekonomista, preko inženjera, do fizikalaca), doktorski ili postdoktorski studenti, pa nadalje.

A oni proberu. I ko im se ne sviđa vrate.


ma not so..
ne radi se tu o tome da kao Britanac pametno probere ruske male genijalce pa od njih napravi svjetske stručnjake.. oni im već dođu kao gotov proizvod.. a taj proizvod napravila je ta ruska škola.. pa kad je trebalo da ponudi travu zelenu nije imala e jer je morala travica svima da se zeleni podjednako..
i jbg..

sad istina..
ima tu malo i brute force kod rog pravljenja gotovog stručnjaka u ruskoj (pa i našoj) školi..
ja sad djecu provodim kroz UK obrazovni sistem pa tačno vidim kako i zašto smo mi uvijek bili wunderkindovi po zapadnim školama.. više se radilo.. simple as that.. manje se djecu tetošilo, više se tražilo, i danas se više traži..
sad da na širim gdje se i grješilo ali problem bivšeg istočnog bloka nije bio u tome što su ga vodile budale.. budale svakako ne bi umjele da naprave takvu zavidnu armiju umova..
problem je u toj zelenoj travi.. čovjek je alava životinja a ako ćemo pravo životinje in general su alava stvorenja, for that matter život je alava pojava, napravljen tako da strjemi da sebi prigrabi više (osmotri drveće kako raste kad ih je više u orkuženju) i to je prosto tako..
plemenita ideja ravnomjerne raspodjele se sudari s tom prirodnom pojavom i imaš šta imaš..
jinks jinks 10:01 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

Možda i to što je u Istočnom bloku kvalitetno obrazovanje bilo besplatno i dostupno svim društvenim slojevima.

Ko zna koliko na Zapadu ljudi kapaciteta Nobela prevrće hamburgere ili fiš and čipsove, zato što im obrazovanje nije bilo dostupno. Mada, verujem da su na Zapadu i to odavno shvatili, i napravili određene mehanizme kako da sve to ublaže.

Na kraju, kasting je dvosmerna ulica - nešto ponude, a ti odeš na audiciju (ili na koji drugi već način se preporučiš, pa prođeš ili ne prođeš).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:05 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

jinks
Možda i to što je u Istočnom bloku kvalitetno obrazovanje bilo besplatno i dostupno svim društvenim slojevima.

Ko zna koliko na Zapadu ljudi kapaciteta Nobela prevrće hamburgere ili fiš and čipsove, zato što im obrazovanje nije bilo dostupno.

Mada, verujem da su na Zapadu i to odavno shvatili, i napravili određene mehanizme kako da sve to ublaže.


ma jok.. pa u UK je besplatno do 18 godine bukvalno sve, poslije je dosupan i kredit i stipendija, nije problem uopšte..
US mislim da je slično..
nego se prosto manje radi.. nema tog korbač sistema.. obrazovanje je zamišljeno da bude zabavno u dobroj mjeri a jbg neke stvari prosto nisu zabavne ali moraju da se urade ako se hoće ozbiljnija vještina i to je prosto tako..

jinks jinks 10:20 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

ma jok.. pa u UK je besplatno do 18 godine bukvalno sve, poslije je dosupan i kredit i stipendija, nije problem uopšte..
US mislim da je slično..

Dobro, ipak nisu svi Univerziteti isti, oni bolji verujem da su dosta skuplji, posebno u US.

I da nisu dostupni baš svima. Dok kod nas, još uvek bar, položiš prijemni i imaš vrhunsko obrazovanje.

I onda dobar deo tih najboljih odavde ode na zapadni kasting.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:27 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

jinks
ma jok.. pa u UK je besplatno do 18 godine bukvalno sve, poslije je dosupan i kredit i stipendija, nije problem uopšte..
US mislim da je slično..

Dobro, ipak nisu svi Univerziteti isti, oni bolji verujem da su dosta skuplji, posebno u US.

I da nisu dostupni baš svima. Dok kod nas, još uvek bar, položiš prijemni i imaš vrhunsko obrazovanje.

I onda dobar deo tih najboljih odavde ode na zapadni kasting :)


not so in UK.. školarina je ograničena na 12 hiljada i toliko naplaćuje i Oxford i onaj neki univerzitet istočne temze a u UK takvih ima ihaaaaaaaaaaa..
Englez je čudo..
u US jeste drugačije ali su mislim i velikodušniji sa stipendijama.. tj. stvarno pametnom djetetu će dati sve što treba da dođe..

e sad, da se ne lažemo.. možda ima neko prirodno genijalno dijete odraslo kod mame naromanke i alkosa, koga se ona jedva sjetila da nahrani.. ima vjerovatno i neće ugledati taj Oxford ili MIT.. ali to su ipak hvala bogu rijetki slučajevi..
većina može..
samo je na zapadu toliko mamilica koje taj težak rad neophodan da se stigne na MIT čine strašno neprivlačnim..
a malo i sistem gura u tom pravcu e jer vrijednih Azijata i Rusa još uvijek ima dovoljno i tako..
jinks jinks 10:34 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

not so in UK.. školarina je ograničena na 12 hiljada i toliko naplaćuje i Oxford i onaj neki univerzitet istočne temze a u UK takvih ima ihaaaaaaaaaaa..
Englez je čudo..
u US jeste drugačije ali su mislim i velikodušniji sa stipendijama.. tj. stvarno pametnom djetetu će dati sve što treba da dođe..


Interesantno, dobro znao sam da u UK i US ima danas i studentskih kredita (oko kojih se u US lome koplja toliko) i stipendija, ali kada je to stvarno zaživelo.

Da li je to, vezano za tvoj prvi komentar (u kome si pričala kako bi komi priča opstala, bez suseda kapitalista), bio nekakav povratni uticaj Istočnog bloka na kapitalističke zemlje. Odnosno, vid socijalizmacije Zapada koja se evidentno desila.

Odnosno, da li su se u UK laburisti, ili ko već, odavno za to izborili (u US ne znam ko), ili je to praksa zadnjih nekoliko decenija.
promoter promoter 10:34 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

newimprovedtadejus
jinks
ma jok.. pa u UK je besplatno do 18 godine bukvalno sve, poslije je dosupan i kredit i stipendija, nije problem uopšte..
US mislim da je slično..

Dobro, ipak nisu svi Univerziteti isti, oni bolji verujem da su dosta skuplji, posebno u US.

I da nisu dostupni baš svima. Dok kod nas, još uvek bar, položiš prijemni i imaš vrhunsko obrazovanje.

I onda dobar deo tih najboljih odavde ode na zapadni kasting :)


not so in UK.. školarina je ograničena na 12 hiljada i toliko naplaćuje i Oxford i onaj neki univerzitet istočne temze a u UK takvih ima ihaaaaaaaaaaa..
Englez je čudo..
u US jeste drugačije ali su mislim i velikodušniji sa stipendijama.. tj. stvarno pametnom djetetu će dati sve što treba da dođe..

e sad, da se ne lažemo.. možda ima neko prirodno genijalno dijete odraslo kod mame naromanke i alkosa, koga se ona jedva sjetila da nahrani.. ima vjerovatno i neće ugledati taj Oxford ili MIT.. ali to su ipak hvala bogu rijetki slučajevi..
većina može..
samo je na zapadu toliko mamilica koje taj težak rad neophodan da se stigne na MIT čine strašno neprivlačnim..
a malo i sistem gura u tom pravcu e jer vrijednih Azijata i Rusa još uvijek ima dovoljno i tako..

Na koliko je ograničena školarina u UK?
Za domaće studente?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:43 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

jinks
not so in UK.. školarina je ograničena na 12 hiljada i toliko naplaćuje i Oxford i onaj neki univerzitet istočne temze a u UK takvih ima ihaaaaaaaaaaa..
Englez je čudo..
u US jeste drugačije ali su mislim i velikodušniji sa stipendijama.. tj. stvarno pametnom djetetu će dati sve što treba da dođe..


Interesantno, dobro znao sam da u UK i US ima danas i studentskih kredita (oko kojih se u US lome koplja toliko) i stipendija, ali kada je to stvarno zaživelo.

Da li je to, vezano za tvoj prvi komentar (u kome si pričala kako bi komi priča opstala, bez suseda kapitalista), bio nekakav povratni uticaj Istočnog bloka na kapitalističke zemlje. Odnosno, vid socijalizmacije Zapada koja se evidentno desila.

Da li su se u UK laburisti odavno za to izborili (u US ne znam ko), ili je to praksa zadnjih nekoliko decenija.

to smo se biješe raspravljali, dal je socijaldemokratija rezultat komunizma na istoku ili višedecenijskih borbi za prava radnika na zapadu..
i dal je više proizvod nasilnog otimanja prava (pa francuske revolucije) ili mirne reforme (pa istorija UK osvajanja prava od Magna Karte pa do sufražetkinja i današnje RSPCA-e)
pa sigurno oboje ja bih rekla..

stipendije ipak mislim da nisu dio te priče..
to je i njima u interesu (kad kažem njima mislim i tom Harvardu i tom Silikon Veliju pa i Vašingtonu).. toga bi se sjetili sigurno bez ikakvog pritiska..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:47 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

promoter

Na koliko je ograničena školarina u UK?
Za domaće studente?


9250 ne 12000...
tražili su da im se dozvoli povećanje, kanda im nisu dozvolili..
promoter promoter 11:01 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

newimprovedtadejus
promoter

Na koliko je ograničena školarina u UK?
Za domaće studente?


9250 ne 12000...
tražili su da im se dozvoli povećanje, kanda im nisu dozvolili..

Da.
Malopre sam gledao na sajtu Kembridža.
gedza.73 gedza.73 14:32 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

newimprovedtadejus
a taj proizvod napravila je ta ruska škola..

Mladi Rusi dosta dobro objašnjavaju, pokazuju i upoređuju dva sveta.


51:06:45 do 1:07:10 pa na pojašnjava razliku a onda od 3:04:17 do 3:07:13. Momci su stručnjaci, profesori, itijevci. Momak na kraju (simpatičan i na prvi pogled dobrodušan) u par rečenica objašnjava zašto nešto radi a drugo ne.
solo solo 14:55 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

Mladi Rusi dosta dobro objašnjavaju, pokazuju i upoređuju dva sveta.



I sve više ih šeta kerove i voze trotinete po Novom Beogradu.
jinks jinks 14:59 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

Mladi Rusi dosta dobro objašnjavaju, pokazuju i upoređuju dva sveta.

I sve više ih šeta kerove i voze trotinete po Novom Beogradu.


Skoro sam čuo da ih posebno fasciniraju Kalemegdan i Knez Mihailova. Pa jeste, Kalemegdan je otvoreni park i muzej na otvorenom, dok na primer da bi se prošetao Petropavlovskajom tvrđavom u Petrogradu uredno moraš da platiš ulaznicu.
solo solo 15:09 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

Skoro sam čuo da ih posebno fasciniraju Kalemegdan i Knez Mihailova. Pa jeste, Kalemegdan je otvoreni park i muzej na otvorenom, dok na primer da bi se prošetao Petropavlovskajom tvrđavom u Petrogradu uredno moraš da platiš ulaznicu.


Biće da je i klopa jeftinija
jinks jinks 15:10 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

Biće da je i klopa jeftinija

Klopa je jeftinija, i mnooogo bolja.
solo solo 15:18 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

Klopa je jeftinija, i mnooogo bolja.


Samo su mi razbili ,,mit,, o Ruskinjama.

U proseku male, debele, prozirno plave,skoro pa nikakve.

Možda nisu stigli još najbolji primerci ili su IT-ovke takve po difoltu.

Ipak je to 500 miliona.

P.s

Da ne grešim dušu možda su Ukrajinci?

Blam me da ih pitam.
jinks jinks 15:31 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

Samo su mi razbili ,,mit,, o Ruskinjama.


Bogami, kada se prošetaš Nevskim prospektom ...

bene_geserit bene_geserit 21:33 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

dal je socijaldemokratija rezultat komunizma na istoku ili višedecenijskih borbi za prava radnika na zapadu..
i dal je više proizvod nasilnog otimanja prava (pa francuske revolucije) ili mirne reforme (pa istorija UK osvajanja prava od Magna Karte pa do sufražetkinja i današnje RSPCA-e)
pa sigurno oboje ja bih rekla

Kakvog bre komunizma na istoku, ima li kraja tim komunističkim mitovima.
Za šta su kao "zaslužni" neki totalitarni neefikasni sistemi iz kojih su svi imali želju da pobegnu?
Neka bulažnjenja kako su se kapitalisti plašili revolucije pa su dali radnicima veće parče kolača, ili šta već. Čega su se plašili, jel su neki radnici možda preskakali berlinski zid da pobegnu u komunizam jer je tamo mnogo dobro?
Niti jedno dostignuće "socijaldemokratije" nema nikakve veze sa komunizmom.
Od ukidanja ropstva, prava glasa za žene, ljudskih sloboda pa do pravljenje nekog humanijeg sistema gde ljudi imaju i penzije i socijalnu pomoć i pomoć za nezaposlene, pristup školstvu i zdravstvu, zabranu dečjeg rada i sl. rezultat je civilizcijskog napretka u zapadnim zemljama (pre svega mirnim reformama, dobro i ponekom revolucijom).

Ali RSPCA, mislim stvarno, dokon svet se bavi budalaštinama.
bene_geserit bene_geserit 22:14 02.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

Interesantno, dobro znao sam da u UK i US ima danas i studentskih kredita (oko kojih se u US lome koplja toliko) i stipendija, ali kada je to stvarno zaživelo.

Za UK ne znam, ali školski krediti u USA su jedan veliki scam.
Obrazovanje u Evropi i USA imaju fundamentalno različite koncepcije.

U Evropi - u pitanju je ograničen resurs, i generalno je besplatno. Broj studenata koji upiše i koji završe bude dosta različit jer se samo najboljima i najvrednijima da pristup tom ograničenom resursu finansiranom od poreza koji svi plaćaju.

U USA u pitanju je biznis, u interesu je fakulteta da svi završe jer je svaki student izvor profita a ne troškova. Studentski krediti su sa visokim kamatama a garantovani dobrim delom od strane države, tako da ih studenti lako dobijaju i uzimaju, pa ih onda vraćaju pola života, pogotovo oni koji završavaju neke neisplative studije sa kojima ne možeš da nađeš posao ili je loše plaćen.
Dakle odličan biznis za same fakultete a i za banke koje daju studentske kredite, a loš biznis za poreske obaveznike (pošto su krediti garantovani od strane države i dobrim delom se otpisuju) a pogotovo loš biznis za decu koja kredite uzimaju po tim visokim kamatama.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:46 03.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

bene_geserit
dal je socijaldemokratija rezultat komunizma na istoku ili višedecenijskih borbi za prava radnika na zapadu..
i dal je više proizvod nasilnog otimanja prava (pa francuske revolucije) ili mirne reforme (pa istorija UK osvajanja prava od Magna Karte pa do sufražetkinja i današnje RSPCA-e)
pa sigurno oboje ja bih rekla

Kakvog bre komunizma na istoku, ima li kraja tim komunističkim mitovima.
Za šta su kao "zaslužni" neki totalitarni neefikasni sistemi iz kojih su svi imali želju da pobegnu?
Neka bulažnjenja kako su se kapitalisti plašili revolucije pa su dali radnicima veće parče kolača, ili šta već. Čega su se plašili, jel su neki radnici možda preskakali berlinski zid da pobegnu u komunizam jer je tamo mnogo dobro?
Niti jedno dostignuće "socijaldemokratije" nema nikakve veze sa komunizmom.
Od ukidanja ropstva, prava glasa za žene, ljudskih sloboda pa do pravljenje nekog humanijeg sistema gde ljudi imaju i penzije i socijalnu pomoć i pomoć za nezaposlene, pristup školstvu i zdravstvu, zabranu dečjeg rada i sl. rezultat je civilizcijskog napretka u zapadnim zemljama (pre svega mirnim reformama, dobro i ponekom revolucijom).

Ali RSPCA, mislim stvarno, dokon svet se bavi budalaštinama.


smiri p bene, šta si se zaobadao..
smještno je malo poslije toliko opjevanog mekarijevog progona komunjara tvrditi kako komunjarizam nikakav uticaj nije imao na zapadu..
pa i u po amerike su se tresle kosti a kamo neće u Evropi..
ne pričaj gluposti..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:52 03.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

bene_geserit
Interesantno, dobro znao sam da u UK i US ima danas i studentskih kredita (oko kojih se u US lome koplja toliko) i stipendija, ali kada je to stvarno zaživelo.

Za UK ne znam, ali školski krediti u USA su jedan veliki scam.
Obrazovanje u Evropi i USA imaju fundamentalno različite koncepcije.

U Evropi - u pitanju je ograničen resurs, i generalno je besplatno. Broj studenata koji upiše i koji završe bude dosta različit jer se samo najboljima i najvrednijima da pristup tom ograničenom resursu finansiranom od poreza koji svi plaćaju.

U USA u pitanju je biznis, u interesu je fakulteta da svi završe jer je svaki student izvor profita a ne troškova. Studentski krediti su sa visokim kamatama a garantovani dobrim delom od strane države, tako da ih studenti lako dobijaju i uzimaju, pa ih onda vraćaju pola života, pogotovo oni koji završavaju neke neisplative studije sa kojima ne možeš da nađeš posao ili je loše plaćen.
Dakle odličan biznis za same fakultete a i za banke koje daju studentske kredite, a loš biznis za poreske obaveznike (pošto su krediti garantovani od strane države i dobrim delom se otpisuju) a pogotovo loš biznis za decu koja kredite uzimaju po tim visokim kamatama.


e sad provjerih UK ima drop out rate samo 6% (zvuči mi naučno fantastično al eto tako kaže) a US 22%..
UK jeste posebna priča, na pola puta između US i Evrope kao i u većini drugih stvari..
imaš i ovde privatne fakultet, plus imaš proliferaciju krš fakulteta koji praktično prodaju par godina zajebancije umjesto rada i sa kojih studenti mahom odlaze da rade poslove koje su mogli i bez fakulteta..
možda je samo manje tog predatorskog finansiranja, to je više US izum da love crne i siromašne da im uvale neku nonsens diplomu po enormno skupom kreditu..
ovde su krediti em mali, jer je mala školarina, em je kamata ograničena na stopu inflacije (ne znam tačnu formulu).. kao i tu do nekog iznosa primanja ne mora se otplaćivati, poslije nekog država to automatski skida..
meni je žao samo tih stvarno neukih koji nit kapiraju koliko će stvarno vraćati tog kredita, nit kapiraju da im ta diploma ništa ne donosi u životu i stvarno se nadaju da će s njom nešto kao da naprave u životu..
solidna većina u UK mislim da zna, nego je to prosto odlaganje početka rada za koju godinu.. realno studiranje jeste dosta dobra zajebancija za mnoge
promoter promoter 10:18 03.10.2023

Re: ma brate ne ko kuća

newimprovedtadejus
bene_geserit
Interesantno, dobro znao sam da u UK i US ima danas i studentskih kredita (oko kojih se u US lome koplja toliko) i stipendija, ali kada je to stvarno zaživelo.

Za UK ne znam, ali školski krediti u USA su jedan veliki scam.
Obrazovanje u Evropi i USA imaju fundamentalno različite koncepcije.

U Evropi - u pitanju je ograničen resurs, i generalno je besplatno. Broj studenata koji upiše i koji završe bude dosta različit jer se samo najboljima i najvrednijima da pristup tom ograničenom resursu finansiranom od poreza koji svi plaćaju.

U USA u pitanju je biznis, u interesu je fakulteta da svi završe jer je svaki student izvor profita a ne troškova. Studentski krediti su sa visokim kamatama a garantovani dobrim delom od strane države, tako da ih studenti lako dobijaju i uzimaju, pa ih onda vraćaju pola života, pogotovo oni koji završavaju neke neisplative studije sa kojima ne možeš da nađeš posao ili je loše plaćen.
Dakle odličan biznis za same fakultete a i za banke koje daju studentske kredite, a loš biznis za poreske obaveznike (pošto su krediti garantovani od strane države i dobrim delom se otpisuju) a pogotovo loš biznis za decu koja kredite uzimaju po tim visokim kamatama.


e sad provjerih UK ima drop out rate samo 6% (zvuči mi naučno fantastično al eto tako kaže) a US 22%..
UK jeste posebna priča, na pola puta između US i Evrope kao i u većini drugih stvari..
imaš i ovde privatne fakultet, plus imaš proliferaciju krš fakulteta koji praktično prodaju par godina zajebancije umjesto rada i sa kojih studenti mahom odlaze da rade poslove koje su mogli i bez fakulteta..
možda je samo manje tog predatorskog finansiranja, to je više US izum da love crne i siromašne da im uvale neku nonsens diplomu po enormno skupom kreditu..
ovde su krediti em mali, jer je mala školarina, em je kamata ograničena na stopu inflacije (ne znam tačnu formulu).. kao i tu do nekog iznosa primanja ne mora se otplaćivati, poslije nekog država to automatski skida..
meni je žao samo tih stvarno neukih koji nit kapiraju koliko će stvarno vraćati tog kredita, nit kapiraju da im ta diploma ništa ne donosi u životu i stvarno se nadaju da će s njom nešto kao da naprave u životu..
solidna većina u UK mislim da zna, nego je to prosto odlaganje početka rada za koju godinu.. realno studiranje jeste dosta dobra zajebancija za mnoge

Zašto toliko često pišeš reč prosto?
Ajde da shvatim da je koristiš u govoru kao poštapalicu (umesto onoga aaa i aaaaaaaa) kada ne znaš šta bi rekla, ali zašto pri pisanju?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana