Društvo| Zdravlje

Ma, o čemu ova žena priča, pobogu?

Krugolina Borup RSS / 24.08.2009. u 15:37

18671357124a925da19af38293188309_extreme.jpgVest na B92:

Oko 150.000 abortusa godišnje

24. avgust 2009. | 01:06 | Izvor: Tanjug

Beograd -- U Srbiji se, prema procenama zdravstvenih radnika, godišnje obavi između 150 i 200 000 abortusa kod žena koje uglavnom ne koriste sredstva kontracepcije.

"Abortus se u Srbiji obavi kod svake dvanaeste žene starosti od 15 do 49 godina, a za razliku od drugih evropskih zemalja, u kojima se neplanirana trudnoća uglavnom dešava mladim i neudatim ženama, u Srbiji se najveći broj abortusa, čak 80 do 90 odsto, obavi kod žena starijih od 20 godina, koje su u braku i već imaju jedno ili više dece", izjavila je načelnica Republičkog centra za planiranje porodice pri Institutu za zdravstvenu zaštitu majke i deteta Srbije Katarina Sedlecki.

(itd, itd...)

***

Aman, pa Batutov godišnjak navodi da je u 2007. godini bilo cirka 24.273 prekida trudnoće (i to đuture, i vanmateričnih i medicinskih i spontanih, itd), što je manje nego 2006. godine, i još manje nego 2005. godine. Drugim rečima, broj abortusa iz godine u godinu opada.

Postavlja se pitanje koji to zdravstveni radnici iznose procene da se u Srbiji godišnje obavi šet do osam puta više abortusa nego što to zvanična statistika tvrdi?

Na osnovu čega rade te procene?

I zašto ih rade, ako već imamo zvaničnu statistiku?

Mislim, mala li je razlika između zvanično registrovanih 24.273 prekida trudnoće i "procenjenih" 150.000 do 200.000 abortusa godišnje?

Dragi novinari, može li neko da pripita gospođu Sedlacki odakle joj ove zastrašujuće cifre? Mislim, pitaću je i ja, čim uspem da nađem kontakt, jer je na vebsajtu, naravno, sakriven, to jest, nema ga. Ali red je da je pripitate i vi, kad ste već objavili šta je rekla.

Dragi zaposleni na Batutu, može li neko da izda saopštenje za javnost, da porekne ove "procene zdravstvenih radnika". Ili, makar da objasni otkud neslaganje? Koliko vidim, ovo nije prepisano iz statističkih godišnjaka RZZS, već su lokalni zavodi prikupljali od zdravstvenih ustanova.

Samo nemojte da mi kažete da zdravstvene ustanove ne prijavljuju sve abortuse koje obave, tj. da obave 150.000 do 200.000, a prijave cirka 25.000, pošto tek onda možemo da počnemo da postavljamo nezgodna pitanja. Od toga da SZO objavljuje 6 do 8 puta niže podatke od realnih, pa do toga gde odlaze pare od "nevidljivih", a "procenjenih" abortusa koji se, kao vanstandardna usluga, naplaćuju.

 



Komentari (388)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

chobanica chobanica 18:27 24.08.2009

Re: ---

topcat
maca22

O kontracepciji?


Ne, kolegice, nego o odgovornosti. Toga u današnjem svijetu nedostaje.
Kurtona ima na svakom kiosku, a ni do pilula nije teško.


Hmm, i je li topcat onda za kontracepciju ili protiv kontracepcije?
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:35 24.08.2009

Re: ---

Osim toga ne vidim zašto bi žene koje se odlučuju na abortus trebale imati specijalan status u porodilištu u odnosu na žene koje žele roditi svoju djecu.


Ko priča o specijalnom statusu.
Pričamo isključivo o normalnom, ljudskom ponašanju prema njima. A po svemu što od žena čujem, ponašanje prema njima je gore nego prema porodiljama. A znamo kako porodilje prolaze.

Vi smatrate da je abortus ženino pravo - ja smatram da nitko pa ni žena nema pravo na ubojstvo.
Vi abortus smatrate civilizacijskim napretkom jer je valjda "stručno" izveden - ja ga sa svom stručnošću i civilizacijom vidim kao zločin nad djetetom.


Abortus jeste ženino pravo, o njenom se telu radi, ona o tome odlučuje. Tako je bilo i dok je abortus bio nelegalan, pa su ga žene same radile, tako je i danas. Ne možete vi zabranom abortusa prosvećivati žene da je abortus ubistvo. Nađite neki drugi način da ih tome edukujete.
maca22 maca22 18:37 24.08.2009

Re: ---

topcat
Nerazumijevanje za odluku na čin nije mržnja.
Jeste ako na horor skočite "a što bi trebale" . Baš im želite taj horor.
topcat
Osim toga ne vidim zašto bi žene koje se odlučuju na abortus trebale imati specijalan status u porodilištu u odnosu na žene koje žele roditi svoju djecu.
Pa vec ga imaju. Maltertiraju ih jos vise.
Treba puno mržnje pa izmisliti da one da one traže specijalni status.

topcat
Što se proživljenog horora tiče - ne vidim da je neku taj horor odvratio od nauma.
Jer je još veći horor roditi ga.
Treba biti pun mržnje i odbijati da se toga dosetite.

topcat
Vi abortus smatrate civilizacijskim napretkom jer je valjda "stručno" izveden
Još i lažete.
topcat topcat 18:37 24.08.2009

Re: ---

Krugolina Borup

A ekonomske? Oni nisu opravdani? Bitno je samo roditi, a da li će da ima da jede i da li će biti golo i boso - to nije važno?


Naravno da je važno, ali ekonomska situacija se može promijeniti.
Danas imaš posao, sutra si na cesti...isto tako...danas nemaš ništa - sutra se posao pojavi (u 9 mjeseci sa jako puno toga može dogoditi, a nitko od nas ne zna što ga čeka u slijedećih par godina).
Može biti teže i lakše, daleko od idealnog, ali još uvijek ne znači da je nemoguće.

Jasno mi je da podatak od 150 000 nije zvaničan mada je preplavio medije.

Podsjećam na stare vijesti o stanju u Evropi:
U ovom izveštaju navodi se da je u 2006. godini bilo začeto i abortirano 1.167.775 dece i da se gotovo svaka peta trudnoća završila abortusom, što u statističkom prevodu znači da se svakih 27 sekundi u Evropi izvrši jedan namerni prekid trudnoće.

Bez obzira što je taj broj, kako se navodi dalje, u padu....ostaje pitanje od milijun sto šezdeset sedam tisuća sedamsto sedamdeset i pet "moranja"?
topcat topcat 18:39 24.08.2009

Re: ---

maca22

Još i lažete.

Prosvijetlite me onda, da se ne šamaramo teškim riječima.

Abortus je:
maca22 maca22 18:41 24.08.2009

Re: ---

nužno zlo.
topcat topcat 18:42 24.08.2009

Re: ---

maca22
nužno zlo.


Nije li malo prevelika brojka za nuždu...ipak...
Ali hvala na odgovoru.
maca22 maca22 18:46 24.08.2009

Re: ---

topcat
Naravno da je važno, ali ekonomska situacija se može promijeniti.
Danas imaš posao, sutra si na cesti...isto tako...danas nemaš ništa - sutra se posao pojavi

Žene imaju posao i nemaju sredstava da izdrže još jedno dete... aman...
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:49 24.08.2009

Re: ---

Nije li malo prevelika brojka za nuždu...ipak...


Koja brojka?
Pa sve vreme pričamo da brojku ni ne znamo pouzdano!
dunja73 dunja73 19:59 24.08.2009

Re: ---

Ok, onda je rješenje edukacija.
Za promjenu nešto i o odgovornosti, umjesto samo o "pravima".


Bravo Topkat !

ne , mnoge bi da to "natovare " na muskarce .
VAMA stoposto siguran sex ne moze ni jedan muskarac da garantuje da se razumemo !
Halo , danas je 2009 .U auto se ne seda bez pojasa - u krevet se ne ide bez kontracepcije .


duchesse duchesse 07:49 25.08.2009

Re: ---

topcat
Dakle, po mom mišljenju, muškarac snosi dio odgovornosti, ali većina toga je ipak na ženi.


Do abortusa dolazi kada žena želi da prekine neželjenu trudnoću. Do neželjene trudnoće dolazi kada muškarac i žena imaju nezaštićen seks. Do nezaštićenog seksa dolazi kada su ljudi neodgovorni. Ako smatraš da je žena ta koja treba da vodi računa o kontracepciji, onda je veća odgovornost na njoj. Ali pošto se seks ima (uglavnom) u dvoje, onda smatram da je odgovornost za neželjenu trudnoću podeljena 50-50%. A abortus je samo logičan nastavak.
duchesse duchesse 08:01 25.08.2009

Re: ---

topcat
Vi abortus smatrate civilizacijskim napretkom jer je valjda "stručno" izveden - ja ga sa svom stručnošću i civilizacijom vidim kao zločin nad djetetom.
Dakle, nikad se nećemo dogovoriti.


Lepo je čovek rekao - nikad se nećemo dogovoriti. Rasprava izmedju pro-life i pro-choice orijentisanih ljudi je toliko besmislena da služi samo dizanju pritiska kod jednih i kod drugih. Jedino što možemo da uradimo, a da bude konstruktivno, jeste da radimo na tome da nas koji smatramo da je abortus pravo a ne zločin - bude više od njih. A tome služi ono što je Evropu potrefilo u 18. veku - Enlightment.
qrats qrats 08:44 25.08.2009

što bi narod rekao: marš u iran

topcat - ovako zatucani stavovi više odgovaraju iranu, libijskoj džamahiriji, avganistanu ili nekom drugom primitivnom, zaostalom i tužnom mestu za život nego zemlji u evropi u 21. veku...

sam izraz čedomorka...kakvo bre čedo??? pa to su (samo?) ćelije koje imaju mogućnost da jednog dana budu čedo (ko normalan još uvek koristi izraz čedo???) ako su čedomorke (! jble vas čedomorke) žene koje rade abortus, onda treba ukinuti i tv 1000 posle ponoći i cinemaniju vikendom - koliko li je tek čeda izgubljeno sa ćelijama koje imaju mogućnost da jednog dana postanu čedo, a završavaju u pomenutim terminima u raznoraznim čarapama, tepisima i lavaboima...


maca22 maca22 09:03 25.08.2009

Re: ---

duchesse
Jedino što možemo da uradimo, a da bude konstruktivno, jeste da radimo na tome da nas koji smatramo da je abortus pravo a ne zločin - bude više od njih. A tome služi ono što je Evropu potrefilo u 18. veku - Enlightment.

Lepo rečeno.
duchesse duchesse 09:09 25.08.2009

Re: ---

duchesse
A tome služi ono što je Evropu potrefilo u 18. veku - Enlightment.


Što se piše Enlightenment, ali šta ću kad sam nepismena na Engleskom. sad se setih onog komentara o statistikama nepismenosti u Srbiji, pa se pokrih ušima Izvinjavam se na blunderu, kao i citiranju sebe.
cult cult 09:59 25.08.2009

Re: ---

ova cifra od 150000 je verodostojna kao i pre koju godinu kad sam procitao da je svaka treca zena u srbiji dozivela neki oblik primoravanja na incest. Ladno je to zena iz neke odgovarajuce nvo rekla. Valjda su njenoj nvo trebale pare. Nigde istrazivanje, ko ga je sproveo, koji uzorak, zasto, cemu...i naravno, to se, bez ikakve provere njenog trućanja, prenese u svim štampanim, elektronskim i inim medijijma.

Pravo na abortus mora da postoji. To je civilizacijska tekovina. Tacka. Live and let die.

Ovi vernici sto prete i upotrebljavaju cedomorstvo izraze standardno upadaju u hipokriziju. To je kad si vernik neminovnost. By the way, dogma vasih crkava kaze da ne sme da bude ni bilo kakve zastite tokom sexa, ukljucujuci i tuzni coitus interruptus, tako da ne znam zasto propagirate jednu dogmu /zabrana cedomorstva/, a terate ljude na greh /zastita/.

Slika koja prati tekst je grozna.
Degutantno je da bude toliko velika.
Ne otvara mi se naslovna strana zbog te slike.

Pozdrav.
chobanica chobanica 10:16 25.08.2009

Re: ---

tako da ne znam zasto propagirate jednu dogmu /zabrana cedomorstva/, a terate ljude na greh /zastita/.


Ma mislim da ne tera, ne znam, nije mi odgovorila... mislim da topcat nije licemer i da jeste protiv kontracepcije... bila je prilicno nejasna i neodredjena sto se toga tice...
chobanica chobanica 10:22 25.08.2009

Komentar na vest

To je glavni problem nase zemlje jer nas je sve manje , a ljudi brinu samo matrijalnim stvarima i o sebi a ne mogu nesto da urade i za svoju zemlju za ovaj narod.
(123, 25. avgust 2009 01:56)


Je l' se seca neko kako je u nacistickoj Nemackoj obaveza zena prema drzavi bila da izradjaju sto vise malih arijevaca
cult cult 10:36 25.08.2009

Re: ---

Ne, kolegice, nego o odgovornosti. Toga u današnjem svijetu nedostaje.
Kurtona ima na svakom kiosku, a ni do pilula nije teško.


Ovo je prilicno eksplicitno podrzavanje greha.
Jos mu se tepa rečju "ogovornost".

Jedini način za sex u braku (vernici imaju samo takav, cenim) bez zastite, pilula, interruptusa itd, je da se desava kad zeni nisu plodni dani. Ali, nekako, da sam vernik i to bi bio greh. Računanje koji je to dan, zabrana prilaska mužu dan-dva pre tih dana, a i posle, onako, za svaki slucaj. To crkvi nije milo. Tako da mi nije jasno kako u brakovima verujućih nema desetak dece.
duchesse duchesse 11:02 25.08.2009

Re: Komentar na vest

chobanica
Je l' se seca neko kako je u nacistickoj Nemackoj obaveza zena prema drzavi bila da izradjaju sto vise malih arijevaca


Da, kad čujem spiku da žena duguje državi, narodu, ili još bolje bogu, da radja decu, to me odmah asocira na Nazi Nemačku. Takodje se setim svog dede (umro čovek od raka, nije baš bio normalan u glavu pred kraj života), koji je kada je počeo konflikt na Kosovu, rekao svojoj ćerki, mojoj majci: "Radjaj sinove, trebaće Srbiji". Nacisti su Nemce kvalifikovali kao superiornu rasu, a mi se smatramo nebeskim narodom. Previše je to slično, po nameni.

EDIT: Volim i kad traže da se zabrani abortus kako bi se rešilo pitanje Beeeeeeele Kuuugeeeee !! Svi u smrtnom strahu da će nam nestati Srba i Srpstva. Onda se setim kad sam davno spremala ispit iz filozofije kako sam se slatko smejala kad sam pročitala da je neki grčki filozof na temu Platonovih ideja rekao: "O Platone, ja vidim konja, al ne vidim konjstvo!" I onda se opet slatko nasmejem.
maca22 maca22 11:04 25.08.2009

Re: Komentar na vest

duchesse
Nacisti su Nemce kvalifikovali kao superiornu rasu, a mi se smatramo nebeskim narodom. Previše je to slično, po nameni.
Pa da, mi svoje sinove iz stomaka šaljemo direkt na nebo. Abortus je tako patriotski.
:crni humor:

Nego, gledam komentare. neverovatno šta se da pročitati.
duchesse duchesse 11:11 25.08.2009

Re: ---

cult
Računanje koji je to dan, zabrana prilaska mužu dan-dva pre tih dana, a i posle, onako, za svaki slucaj. To crkvi nije milo. Tako da mi nije jasno kako u brakovima verujućih nema desetak dece.


E, ovo me podseti na svetog Augustina (nije pravoslavni svetac, ali crkva je crkva, valjda se neke osnovne dogme podudaraju), koji je opisao kako vernici to treba da rade. Naravno da je seks u braku dozvoljen samo u svrhe pravljenja dece, dakle potpuno si u pravu kada kažeš i da je validan samo seks u vreme plodnih dana, ali ne samo to nego, kaže Augustin, muškarac to ne treba da radi zbog zadovoljsva i sa zadovoljstvom, nego onako, koliko da obavi posao, i pritom Augustin daje ilustraciju: kako kovač obavlja svoje aktivnosti dok kuje neki predmet, tako treba i muškarac sa ženom. Fun, eh?
cult cult 11:16 25.08.2009

Re: ---

pritom Augustin daje ilustraciju:


Augustin made my day!
: )
duchesse duchesse 11:19 25.08.2009

Re: Komentar na vest

maca22
Nego, gledam komentare. neverovatno šta se da pročitati.


Juče je bilo vrhunskih komentara, omiljeni mi je da "to nisu žene kada mogu da abortiraju i da ugase tako jedan život", ili da činimo autogenocid.

Ali zgroženost abortusom se nije javljala samo u komentarima na ovu vest, nego je bilo i nekih koji su raspravu nastavili na temi čestih saobraćajnih nezgoda u Srbiji, pa je bio i jedan, kako se deklarisao, Užičanin, koji je konstatovao da nije strašno što toliko ljudi gine na putevima, no je strašno što se toliko dece pobaci - a abortus je definisao kao "ono kad majka ubije dete jer je mrzi da koristi kontracepciju". Samo jedan je komentar bio posle toga koji je objasnio kako abortus nema veze sa saobr. nesrećama i da to nije kad majka ubije dete...
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 11:21 25.08.2009

Re: ---

E, ovo me podseti na svetog Augustina

Jos samo da neko doda "mudre reci" vladike Nikolaja Velimirovica (sigurna sam da je imao sta da kaze i na ovu temu) pa da imamo potpun "uzitak"
duchesse duchesse 11:25 25.08.2009

Re: ---

spartanka_afrodita
Jos samo da neko doda "mudre reci" vladike Nikolaja Velimirovica


Ako je imao bolji primer od Augustinovog, ja skidam kapu u znak respekta!
maca22 maca22 11:26 25.08.2009

Re: ---

Pokušaću da saznam.
dunja73 dunja73 12:15 25.08.2009

Re: ---

Jedini način za sex u braku (vernici imaju samo takav, cenim) bez zastite, pilula, interruptusa itd, je da se desava kad zeni nisu plodni dani. Ali, nekako, da sam vernik i to bi bio greh. Računanje koji je to dan, zabrana prilaska mužu dan-dva pre tih dana, a i posle, onako, za svaki slucaj. To crkvi nije milo. Tako da mi nije jasno kako u brakovima verujućih nema desetak dece.



Cult , otisla je tema u totalno drugom pravcu , tebe cenim i tebi cu objasniti na jednom jednostavnom jeziku .
Kao prvo hajmo da srusimo zid ateisti i vernici , ok ?

Ovo gore sto grats napisa me je najezilo iskreno da ti kazem . U 4 -oj nedelji trudnoce po otkucajima srca se zna da li su neke stvari u redu ili ne .Te zene uglavnom do 3.- meseca rade abortuse - znaci jeste cedomorstvo .

Crkva , Dzamija .. samo pokusavaju ljudima da objasne da ljudi , mi , vi , ja , ti i ostali
nismo TVORCI zivota , te da se tako i ne drznemo na oduzimanju istoga .
ZIVOT je tajna , ja smatram Bogom dana , ti mozes da imas shvatanje i obrazlozenje tebi znano , ali mislim da na ODUZIMANJE istoga , slozices se nemamo pravo .

Kontracepcija .. Odgovornost . Unapred , unapred razmisljati .. Hvala Bogu sto danas imamo
sve to sto imamo jel ,
dostupno svuda , kutija filma dva pakla cigara , kondomi -bagatela , spirala , isplatljivija nego abortus ili nezeljeno dete ..
also , pustimo se mi Crkve i Ateista , ovih i onih ,
hajmo malo po edukaciji , hajmo malo druk da ova sredstva budu jeftinija i da nasoj
prosecnoj gradjanki bude prioritet neki GEN u tasnici ili kondom ..

Dozvoliti sebi abortus u danasnje vreme je blam , i opet podvlacim , TO jeste ODLUKA same zene i pravo na abortus mora da postoji . OVO sto ja tupim se samo dizanje svesti i pokusaj budjenja ljudskosti prema sebi i Bogu ..
A i ovo je 2009 -a i vama niko nista ne moze da zabrani , a najmanje Crkva ..Ali malo prst na celo
unapred ..





dunja73 dunja73 12:33 25.08.2009

Re: Komentar na vest

"Radjaj sinove, trebaće Srbiji". Nacisti su Nemce kvalifikovali kao superiornu rasu, a mi se smatramo nebeskim narodom. Previše je to slično, po nameni.



E kuku mene , bio ti djed pametniji od tebe .

Strasno je postovani da vas um koji temu "abortusa danas" dovede u vezu sa Kosovom i Nemackom .

Strasno je neke stvari tako "ofrlje" usporedjivati , jer ovo kad cita neko ko nije studirao , mozda nije ni isao u srednju ..i kad ovo procita , znas primi zdravo za gotovo , udari rukom u astal , i vikne
- Heboli te ... ( sve mi se da opsovati i cuti ,ali to nikad)
ko ce meni to i to da zabrani , kud bi s tolikom djecom ..
cult cult 12:38 25.08.2009

Re: ---

pa kad si prozvala crkvu da pomogne.

ja se potpuno slazem s tobom glede paznje da do prekida trudnoće ne dolazi.
i to se postize upravo tako kako si navela.
ali ubacivati crkvu, "čedomorstvo" i sl. uh!
Ne verujem da je ijedna zena radosno trcala da uradi prekid trudnoce.
i jos joj ubacivati u glavu da je "ubila čedo".
malo je grozno.
a kad verujuci pocnu da propovedaju Istine, da bacaju kamen, ja uvek potegnem pitanje njihovog licemerja.
Piše u Bibliji to oko bacanja kamena na grešne. Siguran sam da znas pricicu.

A kad si vec kod zastite, ovaj novi Rara rimokatolicke crkve
napravio je skandal nedavno po pitanju upotrebe kondoma dole u Africi.
Tamo ispod Sahare imas zemlje u kojima je po 80% stanovnistva zarazeno aids-om.
A on je pozvao da se kondomi ne koriste. Greh je, kaze.
Mislim, šta reći. Opasni su po život ti momci u mantijama.

P.S.
Čovek kojeg si nazvala grats...
prvo slove nije g nego q.
dunja73 dunja73 13:02 25.08.2009

Re: ---

A kad si vec kod zastite, ovaj novi Rara rimokatolicke crkve
napravio je skandal nedavno po pitanju upotrebe kondoma dole u Africi.
Tamo ispod Sahare imas zemlje u kojima je po 80% stanovnistva zarazeno aids-om.
A on je pozvao da se kondomi ne koriste. Greh je, kaze.
Mislim, šta reći. Opasni su po život ti momci u mantijama.


Prezvakali smo tu temu vise puta ovde na blogu ..

Ma Cult , niko nista nikome ne sme i ne treba u zivotu da prebacuje . Samo Sami Sebi .
A da ne bismo doveli sebe u nezeljene situacije -unapred .

Bezati u ateizam kao u opravdanje , nije resenje , kao ni "nabijanje" nekome grize savesti (mislim na crkvenjake radikalne i uske)
ps
slika gore u tekstu je grozna za razgovor na ovu temu .
duchesse duchesse 13:37 25.08.2009

Re: Komentar na vest

dunja73
E kuku mene , bio ti djed pametniji od tebe .


Pa jest. A i šta ću kad sam priglupa pa ne razumem kako si došla do tog zaključka. Ja negde već napisah da smatram da nema smisla raspravljati se o ovoj temi, pa rekoh da malo zabavim raju. Ali, one koji su visokoobrazovani i plemenita duha, te idiotarije koje ja pišem nikako ne mogu zabaviti, jel tako? (retoričko pitanje, moooooooliiiim te nemoj odgovarati, TAKO ne želim da komuniciram sa tobom)

Ajd bila ti meni zdrava i živa još 300 godine!
duchesse duchesse 13:39 25.08.2009

Re: ---

cult
Opasni su po život ti momci u mantijama.


AMEN to that!
topcat topcat 14:30 25.08.2009

Re: ---

chobanica

Ma mislim da ne tera, ne znam, nije mi odgovorila... mislim da topcat nije licemer i da jeste protiv kontracepcije... bila je prilicno nejasna i neodredjena sto se toga tice...


Kad sam rekla da je većina odgovornosti na ženi nisam naravno mislila na kontracepciju nego na ono što je malo dalje Kru napisala: abortus je ženino pravo jer je to njeno tijelo.
E, pa nije samo njeno tijelo - ali ono što ja smatram nerođenim djetetom, ekstremi ovdje smatraju "ćelijama".
Na slikama se obično lijepo vidi raskomadano malo tijelo, a ne neka neodređena masa.
Podsjetnik


Kad smo već kod kontracepcije - mislim da je to privatna stvar svakog od nas i ne vidim kako je moj seksualni život relevantan za raspravu.


2 cult:
Live and let die.

Let die je jedno.
Kill je nešto drugo.
Ovo gore dijete je nasilno je izvađeno iz majke - bez koje ne može preživjeti.


i jos joj ubacivati u glavu da je "ubila čedo".

Itekako ubacivati, ali prije, a ne kad je već sve gotovo - jer ionako ima grižnju savjesti.
(zato proživljava "horor" po bolnici, a ne zbog lošeg tretmana)
topcat topcat 14:35 25.08.2009

Re: Komentar na vest

duchesse
pa rekoh da malo zabavim raju.

Imaš nešto bolje na repertoaru, zabavljačice u pokušaju?
Ovo je odavno viđen i prevaziđen program.
scabies scabies 14:41 25.08.2009

Re: Komentar na vest

Imaš nešto bolje na repertoaru, zabavljačice u pokušaju?
Top, stvarno nema poterbe za tim...

maca22 maca22 14:42 25.08.2009

Re: ---

topcat
Ovo gore dijete je nasilno je izvađeno iz majke - bez koje ne može preživjeti.
I zato nije dete, vec oblikovana smesa. Zove se embrion.

topcat
i jos joj ubacivati u glavu da je "ubila čedo".
Itekako ubacivati, ali prije, a ne kad je već sve gotovo - jer ionako ima grižnju savjesti.

Pogledajte koji sadizam!

topcat
(zato proživljava "horor" po bolnici, a ne zbog lošeg tretmana)
Ma nemojte izmisljati.
topcat topcat 14:53 25.08.2009

Re: Komentar na vest

scabies
Top, stvarno nema poterbe za tim...


Za čim? Tu se kreveljite cijelo jutro (popodne)...a sad "nema potrebe".
Slažem se da nema potrebe ismijavati osnovne stvari na koje nemate suvisli odgovor.
Ako su one ručice i nožice sa slika - "ćelije" i "smjesa" - nemamo zaista o čemu razgovarati.
Nisam vam ja kriva što ne vidite 5 prstiju.

Znaš onu: da li vjerujem ženskom časopisu ili svojim očima?

Stojte mi dobro.
topcat topcat 14:58 25.08.2009

Re: ---

maca22

Pogledajte koji sadizam!


Dakle, sadist je onaj koji kaže da ovu nerođenu dijecu treba sačuvati, ili učinit sve što je moguće da to takvih situacija ne dođe - a nije sadist onaj koji na plod kreće kliještima (a plod se "brani", ta gledali smo svi dokumentarce) i onaj tko je tu radnju - odobrio.

dunja73 dunja73 15:07 25.08.2009

Re: ---

Dakle, sadist je onaj koji kaže da ovu nerođenu dijecu treba sačuvati, ili učinit sve što je moguće da to takvih situacija ne dođe - a nije sadist onaj koji na plod kreće kliještima (a plod se "brani", ta gledali smo svi dokumentarce) i onaj tko je tu radnju - odobrio.



cult cult 15:47 25.08.2009

Re: ---

2 cult:

Live and let die.


Let die je jedno.
Kill je nešto drugo.


Live and let die je naslov pesme od Guns n Roses.

Razumem tvoj pravednicki gnev.
Tako su bili gnevni i braća po veri kad su bacali onomad na lomaču sve koji se usude da kazu da zemlja nije ravna, vec okrugla. Cujem da se Rara nedavno izvinio. Par stotina godina je, dakle, potrebno za prelazenje puta iz dupeta u glavu kad ti dogma okuje mozak.
Toliko ce trebati i za priznavanje prava na abortus.

U medjuvremenu, odricanje od sexa, topcat.
Ne čini grehe : )
dunja73 dunja73 15:58 25.08.2009

Re: ---

U medjuvremenu, odricanje od sexa, topcat.



Pa odrice se od sexa onaj kome zena (partnerka ) abortira
( 4 -6 sedmica posle nema Igre ljubavne
Nisi znao .? Ili mozda ima neki novitet za koji nisam cula pardon
procitala u zenskim novinama ?

Cult - ( bez da se ljutis , bitte )
cult cult 16:21 25.08.2009

Re: ---

topcat topcat 17:30 25.08.2009

Re: ---

cult

Toliko ce trebati i za priznavanje prava na abortus.


Abortus = licence to kill
Ja je nikada nikome neću priznati, pa taman me spalili.

Btw, koliko znam u mojem seksualnom životu ne sudjeluješ.
Neka to tako i ostane. Ok? : )

mrvicak mrvicak 17:49 25.08.2009

Re: ---

spartanka_afrodita

Jos samo da neko doda "mudre reci" vladike Nikolaja Velimirovica (sigurna sam da je imao sta da kaze i na ovu temu) pa da imamo potpun "uzitak"




Pa, tražili ste
Evo šta kaže, khm, kah, hm, svetac taj o "čedomorstvu" - u sklopu spike o sveopštemu izopačenju modernog sveta (za koje su naravno krivi evropejci, komunisti, jevreji (otac im sam đavo), modernistička blebetanja, preterana higijena i sl. zla koja poimence sveti čovek pobraja):

"Znas li dete moje, zasto njive ponesu teski plod u prolece, a u leto daju jalovu zetvu ? Zato sto i kceri ljudske omrzose na plod utrobe svoje i ubijaju ga u cvetu. Ne placi, dete moje, skoro ce Gospod doci i urediti sve". (Vladika Nikolaj, Molitve na jezeru, Vrnjacka Banja 1996. god. str. 54)
chobanica chobanica 17:54 25.08.2009

Re: ---

(a plod se "brani", ta gledali smo svi dokumentarce)




Silent Scream, čuveni propagandni film o kome pricas prikazuje abortus u prvom tromesecju... instrument pritiska plodovu ovojnicu, tecnost u kojoj fetus pluta se uskomesa i odgurne fetus u suprotnom smeru od mesta pritiska... dakle, zakljucak je, mora biti da se to fetus brani

Ajmo malo logike, mrvicu, bice dovoljno... molim vas.
mrvicak mrvicak 17:57 25.08.2009

Re: ---

Abortus = licence to kill
Ja je nikada nikome neću priznati, pa taman me spalili.

Btw, koliko znam u mojem seksualnom životu ne sudjeluješ.
Neka to tako i ostane. Ok? : )


Cool, apsolutno ne priznaj nikome i drži se svojih principa.
Srećom pak ne/mogućnost abortusa ne zavisi od tebe nego od zakona
Pa apsolutno ne diraj u moje pravo da abortiram, ukoliko nešto pođe naopako ili odgovornost oličena u kurtonu omane (pukne ili šta god).

Zabranom abortusa dobili bismo samo ogroman skok maternalne smrtnosti (Čaušesku probao i rezultati bili upravo takvi) i uterivanje žena u ilegalu i kriminal + možda maleni porast rođene neželjene dece, koju vrlo verovatno ne čeka život dostojan čoveka, kao ni njihove nesrećne roditelje...
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 17:57 25.08.2009

Re: ---

Pa, tražili ste

Ti si bas revnosna
topcat topcat 18:19 25.08.2009

Re: ---

mrvicak

Srećom pak ne/mogućnost abortusa ne zavisi od tebe nego od zakona
Pa apsolutno ne diraj u moje pravo da abortiram, ukoliko nešto pođe naopako ili odgovornost oličena u kurtonu omane (pukne ili šta god).


Ovo što ti ovdje reklamiraš je najobičnija sebičnost!

Sa svojim tijelom radi što hoćeš, ali na tuđe nemaš pravo.
Žena koja je sposobna za ovo (u cijeli proces ulazi svjesno) od mene nema ni poštovanje niti pijetet, uza svu statistiku, ekonomske prilike i šta sve nismo spomenuli.

Meni se iskreno plače kad vidim ove slike.
Jednostavno ne razumijem gdje je nestalo ono najosnovnije ljudsko ili majčinsko u nama, pa se čeka zakon da sakrije ili bar ublaži nehumanost i zločin.

maca22 maca22 18:40 25.08.2009

Re: ---

topcat
Žena koja je sposobna za ovo (u cijeli proces ulazi svjesno) od mene nema ni poštovanje niti pijetet, uza svu statistiku, ekonomske prilike i šta sve nismo spomenuli.

E baš smo se potresli.
cult cult 18:44 25.08.2009

Re: ---

Žena koja je sposobna za ovo (u cijeli proces ulazi svjesno) od mene nema ni poštovanje niti pijetet, uza svu statistiku, ekonomske prilike i šta sve nismo spomenuli.

Meni se iskreno plače kad vidim ove slike.
Jednostavno ne razumijem gdje je nestalo ono najosnovnije ljudsko ili majčinsko u nama,


Sad zvucis kao George W Bush posle inauguracije u Belu kucu.
Takve stvari je govorio i busao se da je nekakav reborn christian.
Pazi, nisi samo christian, vec si fckin reborn christian. Odmah sam znao da će biti tumbanje po celom svetu.
Posle je pobio pola miliona ljudi po Iraku, Avganistanu...
Ima tu neka tajna veza.


Btw, koliko znam u mojem seksualnom životu ne sudjeluješ.
Neka to tako i ostane. Ok? : )


Posto me pali vrcavost duha i takve stvari
jasno ti je da ce tako sigurno i ostati : )
topcat topcat 18:46 25.08.2009

Re: ---

maca22

E baš smo se potresli.


Pa znam da niste, kolegice.
Inače ne bi vodili ovu raspravu.
duchesse duchesse 19:11 25.08.2009

Re: ---

mrvicak
"Znas li dete moje, zasto njive ponesu teski plod u prolece, a u leto daju jalovu zetvu ? Zato sto i kceri ljudske omrzose na plod utrobe svoje i ubijaju ga u cvetu. Ne placi, dete moje, skoro ce Gospod doci i urediti sve". (Vladika Nikolaj, Molitve na jezeru, Vrnjacka Banja 1996. god. str. 54)


O strahote. U svakom slučaju, hvala ti na tvojim naporima, koleginice,
topcat
zabavljačice u pokušaju


mrvicak mrvicak 20:01 25.08.2009

Re: ---

topcat
mrvicak

Srećom pak ne/mogućnost abortusa ne zavisi od tebe nego od zakona
Pa apsolutno ne diraj u moje pravo da abortiram, ukoliko nešto pođe naopako ili odgovornost oličena u kurtonu omane (pukne ili šta god).


Ovo što ti ovdje reklamiraš je najobičnija sebičnost!

Sa svojim tijelom radi što hoćeš, ali na tuđe nemaš pravo.
Žena koja je sposobna za ovo (u cijeli proces ulazi svjesno) od mene nema ni poštovanje niti pijetet, uza svu statistiku, ekonomske prilike i šta sve nismo spomenuli.

Meni se iskreno plače kad vidim ove slike.
Jednostavno ne razumijem gdje je nestalo ono najosnovnije ljudsko ili majčinsko u nama, pa se čeka zakon da sakrije ili bar ublaži nehumanost i zločin.



Ne, ovo za šta se ja ovde zalažem je najobičnija ODGOVORNOST!

Jer smatram neodgovornim (iako ne sporim tebi niti ikome pravo da to čini) rađati dete koje ne želite ili kome nemate šta da date ili koje čeka pakao od života, sirotište, samohrana majka, silovana majka, ili prosto majka koja nema uslove da gaji ni sebe dostojno čoveka, a kamoli još i dete...
Smatram krajnje neodgovornim i PREMA SEBI I PREMA DETETU roditi ga zato što tako treba, neko reko da treba, crkva, narod ko god... bez obzira šta možđemo da mu pružimo.

I da pojasnim: to što abortus smatram pravom, ne znači da mislim da je to mudar i poželjan vid kontracepcije - on je nužno zlo - i u situaciji kada biramo između uništavanja života jednog (ili bogme i više) realizovanih ljudskih bića (žene, oca deteta, šireg okruženja...) i nerealizovanja jednog SAMO POTENCIJALNOG života - mislim da je odgovorno odabrati MANJE ZLO tj. abortus.


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:13 25.08.2009

edukacija, kontracepcija

Ok, onda je rješenje edukacija.


meni ove neprekidne tirade o kontraceptivnoj edukaciji ko ova nova moda sto bi da nas edukuju da recikliramo. super je sve, i parole, reciklaza nije blamaza, samo gde bre da recikliramo? i dalje su svda kontejneri svastojedi, ni u jednom supermarketu nema automata za plastice flase i konzerve. i onda narod needukovan, ne reciklira, moz mosliti, a na zapadu svi recikliraju jer imaju svest, nije nego, nego imaju odvojene kontejnere i imaju automate.

slicno i s kontracepcijom. napravice plakate, delice fjajere, mozda padne i neki ljupki spot. al niko da da u domu zdravlja kondome, ni u studentskoj poliklinici, eventualno na dan borbe protiv eidsa ako jazas nesto poseli na ulici, al to ko uzorci.

narod nema pare ni za hleb, a kamoli za kondome. nista cudno onda sto je u srbiji kiretaza najrasprostranjenije kontraceptivno sredstvo.

tek su kod mladih ljudi porazavajuce statistike, koliko se secam oko 76 odsto seksulno aktivnih mladih ljudi ne koristi kontracepciju, vec vozi na principu "nece valjda".

meni i dalje nije jasno zasto kod ginekologa, ili lekara opste prakse, ne stoje kutije s kondomima na stolu, po sistemu izvolite, posluzite se. jer, kada bi se dugorocno i strateski planiralo, nisu kondomi besplatno podeljeni skuplji od medicinske intervencije ybog nezeljene trudnoce i zbog polno prenosivih bolesti, kojih isto ima, da se smrznes...










maca22 maca22 21:18 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

Preporuka Vesna!
maca22 maca22 21:22 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

Vesna Knežević Ćosić
meni i dalje nije jasno zasto kod ginekologa, ili lekara opste prakse, ne stoje kutije s kondomima na stolu, po sistemu izvolite, posluzite se. jer, kada bi se dugorocno i strateski planiralo, nisu kondomi besplatno podeljeni skuplji od medicinske intervencije ybog nezeljene trudnoce i zbog polno prenosivih bolesti, kojih isto ima, da se smrznes...

Njuškajući po netu, naiđoh negde da u US (ili GB) negde rade besplatne testove na hlamidije. Da su testovi obavezni svima koji dolaze u neke omladinske kampove.
A ove pomenuti hlamidije ginekologu, deluje kao subverzivna aktivnost. Test se ne traži, osim ako si već kilav od bolesti. I onda kad se dođe do te teme, onda se mršte. Mršte?
scabies scabies 21:29 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

Vesna, vrlo malo se slažem sa tobom.
Nisu prezervativi baš tako nedostižno sqpi. Qtija durexa košta malo više od qtije cigara, a mislim da ipak može malo duže da traje od cigara A da ne govorimo o prezervativima koji manje koštaju (romed recimo). To je stvar prioriteta. Ne verujem da u Srbiji ima mnogo onih koji ne bi mogli toliko da izdvoje za zaštitu sopstvenog zdravlja. Ali, slažem se da bi Država možda mogla da pomogne onima koji su materijalno toliko ugroženi da bi morali sebi da uskrate nešto od vitalnog značaja da bi obezbedili siguran sex.
Varijanta sa prezervativima na izvol'te po čekaonicama domova zdravlja ne bi mogla da zaživi u praxi, bojim se... Sem da se organizuje podela bonova za prezervative svakom reproduktivno sposobnom stanovniq
topcat topcat 22:08 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

scabies
Vesna, vrlo malo se slažem sa tobom.
Nisu prezervativi baš tako nedostižno sqpi. Qtija durexa košta malo više od qtije cigara, a mislim da ipak može malo duže da traje od cigara A da ne govorimo o prezervativima koji manje koštaju (romed recimo). To je stvar prioriteta.


Evo me scabi, vratih se samo da ti dam preporuq.
Sve se slažem. K'o cigla.
Prezervativi su u našim banana-državama tretirani kao cigare i alkohol - dakle jeftiniji nego vani.
Mada, moja opaska o edukaciji nije imala veze sa dijeljenjem kondoma. On i dalje samo rješava posljedicu (ako ne pukne, naravno), ali ne i uzrok. ; )
scabies scabies 22:15 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

Evo me scabi, vratih se samo da ti dam preporuq.
Pa hvala ti!
On i dalje samo rješava posljedicu (ako ne pukne, naravno), ali ne i uzrok. ; )
Apsolutno ne razumem. Jedino što mi pada na pamet da si htela da kažeš je da sprečava da spermatozoidi stignu do jajne ćelije šeo vidiš kao posledicu... Samo se pitam šta je onda po tebi uzrok koji dovodi do te posledice. Ja koliko znam uzrok je sexualni odnos. Samo ne znam šta imaš protiv njega?
I setila sam se da si na nekom davnom blogu pričala kako prezireš prezervative... Ili sam i ja tebe sa nekim pomešala?
topcat topcat 22:25 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

scabies
Samo se pitam šta je onda po tebi uzrok koji dovodi do te posledice. Ja koliko znam uzrok je sexualni odnos. Samo ne znam šta imaš protiv njega?
I setila sam se da si na nekom davnom blogu pričala kako prezireš prezervative... Ili sam i ja tebe sa nekim pomešala?


Pa vidim da ne razumiješ i sve svodiš na unutra-van...
Ono "prije" o čemu govorim je edukacija prije stupanja u odnose. A ne ono - stavi kondom i riješeno...Ali to je definitivno za neki drugi blog.

Nisam pričala kako prezirem prezervative nego na Pižonovom topicu o ljubavi (kad je još kao potpalubnik gostovao kod Unfa) konstatirala da smrde na gumu i ubijaju želju. Definitivno jako dobra kontracepcija.
scabies scabies 22:30 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

Ono prije o čemu govorim je edukacija prije stupanja u odnose.
Ja tebe apsolutno ništa ne razumem??? Pa šta treba da ih eduqju, ako je korišćenje kondoma samo saniranje posledice? I dalje mi se čini da ti ovde zagovaraš apstinenciju od sexa sem kad za cilj ima reprodukciju?

scabies scabies 22:33 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

konstatirala da smrde na gumu i ubijaju želju.
Ovo mislim da znači da si protiv upotrebe?
I da, prezervativi se ne stavljaju na nos. A uvek imaš one sa uqsom i mirisom...
cult cult 22:41 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

On i dalje samo rješava posljedicu (ako ne pukne, naravno), ali ne i uzrok. ; )


topcat, bez imalo ironije
be my guiding light
i reci mi sta je uzrok trudnoci kod zena.
topcat topcat 23:07 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

scabies

I da, prezervativi se ne stavljaju na nos. A uvek imaš one sa uqsom i mirisom...

Wow. Hvala, scabi.
Odmah ću to proslijediti relevantnom kondomostavljaču.

(btw, nisi pratila - izgorena čokolada...itd...elaboriralo se negdje... )

I dalje mi se čini da ti ovde zagovaraš apstinenciju od sexa sem kad za cilj ima reprodukciju?

Bože sačuvaj!

(& ne opterećujem se "produženjem vrste" )

cult

i reci mi sta je uzrok trudnoci kod zena.


Sunce, ovo je ozbiljan blog (za one starije od 18) a ne nastava iz prirode u 5. osnovne.


scabies scabies 23:09 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

Wow. Hvala, scabi.
Nema na čemu. Zadužila si ti mene onda kad si mi objasnila da je novac sredstvo plaćanja
maca22 maca22 23:09 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

Sad mi žao na koga je gordanac trošila reči i trud.
dunja73 dunja73 23:25 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

Sad mi žao na koga je gordanac trošila reči i trud.


Sta ti Mače zao ? I na koga mislis i zasto , ne vidim sta je sporno i sta nije jasno ,
osim da malo Cult i Scabies troluju Topi ..(hajd bozemoj nasi smo ..

a ti se primas ..i odleluja do gordanac ..

pitanje za Skabies i Culta :

Znate li sta se cuje da " čagrlja" iz ćoska ?

Pinokio ga .... onanira ..
scabies scabies 23:31 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

pitanje za Skabies i Culta :
Mi se ovde zalažemo za sex, ne onaniju
topcat topcat 23:36 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

maca22
Sad mi žao na koga je gordanac trošila reči i trud.


Mislim da gordanic nije i nema zašto biti žao i da je bitno da se s obje strane neke stvari iznesu i radi čitatelja. Valjda nitko nije očekivao da će onaj drugi na osnovu nekoliko postova promijeniti mišljenje.
(Uostalom, sigurna sam da je gordanuc posao doveo i do "težih slučajeva" od mene.)

Ne znate o čemu smo do sada i gdje pisali, isto tako ne znate gdje smo se scabies i ja susretale i na šta se (u šali, vjerujem) nadovezujemo, sa cultom se isto tako znamo od ranije... ali ste si uredno uzeli za pravo da etiketirate.


Ne moramo se slagati, ali se moramo poštivati.
topcat topcat 23:40 25.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

scabies
Mi se ovde zalažemo za sex


A meni cijelo vrijeme objašnjavaju da je tema statistika.
mrvicak mrvicak 00:16 26.08.2009

Re: ---

Žena koja je sposobna za ovo (u cijeli proces ulazi svjesno) od mene nema ni poštovanje niti pijetet, uza svu statistiku, ekonomske prilike i šta sve nismo spomenuli.


Pa kak da uđe u to, nesvesno? Mislim: ne/pod/svesno sam abortirala
Naravno da ulazi svesno i donosi odluku koja je u datoj situaciji manje zlo - ne nikakav sebičluk niti milina jedna, nikad mi dosta abortusa
Naravno da treba raditi na prosvećivanju i edukaciji kako bi takva odluka što ređe morala biti donesena. I to i iz 'sebičnih' razloga brige o sopstvenom zdravlju.

I isto tako svesno treba da donese i odluku o rađanju. Ne po inerciji, ne po zapovesti, već iz sopstvene 'sebične' želje da postane majka, sa svom svešću o odgovornostima koje to sobom nosi.
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 07:49 26.08.2009

Re: ---

retko ko u realnom životu konsultuje "crkvu" pre nekog čina,
"crkva" se uglavnom bavi konsekvencama koje se tiču savesti.

evo primera "seks ovisnika" premijera berluskonija, najavio je da će se ispovediti u l'Akvili.

Da ne bi bilo mistifikacije, kako tačno je crkva "NAJVEĆA prepreka"?


maca22 maca22 12:03 26.08.2009

Re: edukacija, kontracepcija

scabies
Vesna, vrlo malo se slažem sa tobom.
Nisu prezervativi baš tako nedostižno sqpi. Qtija durexa košta malo više od qtije cigara, a mislim da ipak može malo duže da traje od cigara

Ali tamo ima samo 3 prezervativa, a koštaju više stotina dinara.
fulhampress fulhampress 12:39 26.08.2009

Re: ---

Abortus jeste ženino pravo, o njenom se telu radi, ona o tome odlučuje



Onda bih se i ja umesao kao muskarac jednom konstatacijom;

a gde smo tu mi?

Priznajem ogroman je broj muskaraca koji su neodgovorni ali nisu zene same napravile dete, ima jedan mali beli deo nas u vama koji vi zelite ubiti...

Sto rece jedna babica jednoj zeni da porodjaju: znala si da ga primis ...
cult cult 15:28 26.08.2009

Re: ---

ko li mi je
i zasto
obrisao jedan komentar
cult cult 15:30 26.08.2009

Re: ---

i jedan komentar uvazene topcat
je takodje obrisan



edit: necu da se pomerim odavde dok ne dobijem odgovor na pp ili in public.
daj kafu
maca22 maca22 15:35 26.08.2009

Re: ---

fulhampress
Abortus jeste ženino pravo, o njenom se telu radi, ona o tome odlučuje
Onda bih se i ja umesao kao muskarac jednom konstatacijom;

a gde smo tu mi?
Nigde. No uterus, no opinion.
Tako je i u Ustavu.

Ako možeš da se dogovoriš sa ženom, možeš. Prinudna trudnoća i prisilni porođaj nisu opcija.

fulhampress
Sto rece jedna babica jednoj zeni da porodjaju: znala si da ga primis ...
Meaning?
scabies scabies 15:40 26.08.2009

Re: ---

edit: necu da se pomerim odavde dok ne dobijem odgovor na pp ili in public.
daj kafu
Mogu da ti pravim drustvo dok cekas?
I ja sam primetila da nema Topcat komentar. Drugi mi je promakao.
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 15:41 26.08.2009

Re: ---

.fulhampress
Sto rece jedna babica jednoj zeni da porodjaju: znala si da ga primis ...


Kako bilo ko (i to jos zena, babica!) moze ovako nesto da kaze?! I kako iko moze da ga citira kao neki svoj moto?! Fuj!
maca22 maca22 15:45 26.08.2009

Re: ---

"Znao si i ti da ga turiš"

i šta s tim?
scabies scabies 15:47 26.08.2009

Re: ---

Priznajem ogroman je broj muskaraca koji su neodgovorni ali nisu zene same napravile dete, ima jedan mali beli deo nas u vama koji vi zelite ubiti...

Sto rece jedna babica jednoj zeni da porodjaju: znala si da ga primis ...
Pazi, ovko: ako hoces da neka zena ispostuje taj deo tebe, bilo bi pozeljno da je pitas pre sexa da li zeli tvoje dete, pa da onda odlucujes sta ces dalje. To je maximum koji mozes da oceqjes kao svoju ulogu u kontroli radjanja. Ovako ne mozes ocekivati da je neka zena pristajuci na sex sa tobom pristala da bude inqbator, i da zeli tvoj genetski materijal. Kako bih ti rekla, malo si se pobrkao sa tim delovima tebe na koji zene pristaju
cult cult 15:48 26.08.2009

Re: ---

scabies
edit: necu da se pomerim odavde dok ne dobijem odgovor na pp ili in public.
daj kafu
Mogu da ti pravim drustvo dok cekas?
I ja sam primetila da nema Topcat komentar. Drugi mi je promakao.


Možeš.
Izvini, ima samo kafa

Topcat je rekla: "tako je to kad se smucas okolo umesto da blogujes"
To je iz nekog razloga smrtno iznerviralo moderaciju ili vlasnicu bloga.
Jednom me je na nekom blogu obrisao moderator05, ali mi je izlozio psiholoski plan i profil mog komentara kao razlog za brisanje. Simpatičan momak. Ali ovde, čemu?

edit:
opa. ode još jedan : )
dobro, sad bar znam tko je.
pozdrav.
maca22 maca22 15:52 26.08.2009

Re: ---

Scabi
scabies scabies 16:01 26.08.2009

Re: ---

Izvini, ima samo kafa
Hvala, kafa je vec tu
Topcat je rekla: "tako je to kad se smucas okolo umesto da blogujes"
To je iz nekog razloga smrtno iznerviralo moderaciju ili vlasnicu bloga.
Ko god da je, imao je plemenite namere da zastiti tvoju reputaciju.
Sad kad znam da se ovde brise, ne moram sama da se cenzurisem, ima ko ce to da uradi za mene.
Sad samo da cekamo kad ce ovi nasi komentari nestati
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 16:22 26.08.2009

Re: ---

--- #LinkPriznajem ogroman je broj muskaraca koji su neodgovorni ali nisu zene same napravile dete, ima jedan mali beli deo nas u vama koji vi zelite ubiti...

Sto rece jedna babica jednoj zeni da porodjaju: znala si da ga primis ...Pazi, ovko: ako hoces da neka zena ispostuje taj deo tebe, bilo bi pozeljno da je pitas pre sexa da li zeli tvoje dete, pa da onda odlucujes sta ces dalje. To je maximum koji mozes da oceqjes kao svoju ulogu u kontroli radjanja. Ovako ne mozes ocekivati da je neka zena pristajuci na sex sa tobom pristala da bude inqbator, i da zeli tvoj genetski materijal. Kako bih ti rekla, malo si se pobrkao sa tim delovima tebe na koji zene pristaju



Za scabies:
maca22 maca22 16:31 26.08.2009

Re: ---

Ja uopšte nisam shvatala šta želi sa onom prostačkom nasilnom rečenicom. Tek mi je Scabi to rasvetlila - ideju da se seksom se pada u ropstvo.
fulhampress fulhampress 17:15 26.08.2009

Re: ---

Sto rece jedna babica jednoj zeni da porodjaju: znala si da ga primis ...Meaning?



Izvinjavam se na mozda pogresnom poredjenju ali sam mislio da se o svemu ovome treba razgovarati pre odnosa , kada se dete zacne onda se ono abortusom ubija. Tacno je da danas svako ima pravo na sve pa i da ubije dete od par nedelja . Ja sam pre za to da ga doticna zena rodi pa ako ga bas nece onda postoje sirotista. Mozda od tog deteta jednom i bude koristan clan drustva, abortusom mu se ne daje nikakva sansa.

I sto ste sve kompletno napale topcat?
Dal vam je ubola prst u oko svojim stavom?
Mislim, ne poznajem doticnu zenu sa nick-om topcat ali vidim da ste sve osule paljbu po njoj...

Inace pratim Krugolinine postove i mislim da radi jako dobar posao. Jednog dana kada ja pozelim da postanem otac ,sigurno cu se setiti njenih postova i potruditi se da mojoj dragoj obezbedim najbolje uslove dal u privatnoj , dal u drustvenoj klinici. Ako treba i da se podmaze, ok, samo da sve bude sa njom i sa detetom u redu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:38 26.08.2009

Re: ---

Inace pratim Krugolinine postove i mislim da radi jako dobar posao. Jednog dana kada ja pozelim da postanem otac ,sigurno cu se setiti njenih postova i potruditi se da mojoj dragoj obezbedim najbolje uslove dal u privatnoj , dal u drustvenoj klinici. Ako treba i da se podmaze, ok, samo da sve bude sa njom i sa detetom u redu.

мислим да бар један од нас није добро схватио круголинине постове. мени се чинило да је њен циљ да све буде ок без подмазивања.

и друго, кад сам већ ту, циљ овог конкретног поста, по мом утиску, је да се укаже на огромну разлику између званичних података и дате процене, што неминовно значи да ту постоји бар један проблм. ако је процена погрешна, имамо проблем (манипулација и политика преко здравствених података), ако је процена тачна опет имамо проблем (превелик број абортуса, рад на црно, лоша евиденција, ...)
fulhampress fulhampress 18:20 26.08.2009

Re: ---

мислим да бар један од нас није добро схватио круголинине постове. мени се чинило да је њен циљ да све буде ок без подмазивања.

и друго, кад сам већ ту, циљ овог конкретног поста, по мом утиску, је да се укаже на огромну разлику између званичних података и дате процене, што неминовно значи да ту постоји бар један проблм. ако је процена погрешна, имамо проблем (манипулација и политика преко здравствених података), ако је процена тачна опет имамо проблем (превелик број абортуса, рад на црно, лоша евиденција, ...)

*novo 



Znam ja sta je njen cilj , samo to u Srbiji kad na vrbi rodi grozdje... Ja sam na primer morao dva puta da operisem sinusne supljine jer mi je doca u Gradskoj nam bolnici uradio stvar na pola i jos me godinu dana ubedjivao da je sve ok... dok nisam otisao na privatnu kliniku, iskesirao i konacno bar za 60 % popravio stanje svog nosa i disanja. Zamislite kako je trudnicama i kako tek lekari u tom polju svesno manipulisu i prosto samo sto ne kazu da im treba platiti. Ja bih pre platio nego se borio protiv idiota... Da je neko mojoj zeni na porodjaju rekao ono sto sam gore napisao ni bi se doticna lepo provela...

Tako isto i sa podacima bilo zvanicnim ili nagadjanjima... I jedno i drugo je lose... Mi smo jedan jako cudan narod, pre svega autodestruktivan u svakom pogledu. Kad treba za rat ,onda zene radjajte, kad je mir onda abortusi... ubistvo i jedno i drugo...

Mada pokusavam razumeti i one koji se zalazu za abortus. Ipak je to teska i stravicna odluka koju svaka zena koja to odluci nosi na sebi kao breme godinama, tj da li je ili nije ucinila pravu stvar.

scabies scabies 18:26 26.08.2009

Re: ---

Da je neko mojoj zeni na porodjaju rekao ono sto sam gore napisao ni bi se doticna lepo provela...
Mislis onu istu recenicu koju si ti izrucio na nas? I u koju je delovalo da verujes?
E, zivote, sta su ti dvojni standardi...
fulhampress fulhampress 18:31 26.08.2009

Re: ---

Pazi, ovko: ako hoces da neka zena ispostuje taj deo tebe, bilo bi pozeljno da je pitas pre sexa da li zeli tvoje dete, pa da onda odlucujes sta ces dalje. To je maximum koji mozes da oceqjes kao svoju ulogu u kontroli radjanja. Ovako ne mozes ocekivati da je neka zena pristajuci na sex sa tobom pristala da bude inqbator, i da zeli tvoj genetski materijal. Kako bih ti rekla, malo si se pobrkao sa tim delovima tebe na koji zene pristaju



Ma razumem ja tebe i to sto govoris ali mi je daleko logicnije da se pre seksa razmislja o zastiti a ima je u puno razlicitih vidova. Ne znam, uopste cela ova tema mi je pomalo skakljiva jer gde kod da se krene , udari se o zid i uvek boli sve. Mislim da je seksualna revolucija donela svetu mnogo vise od samog seksa, tj bolesti, smrt, i sve drugo sto ljudi i nisu ocekivali.

Da li zivot pocinje kad se spoje jajna celija i spermatozoid ili kada se dete rodi... teska rasprava , samo znam da svima posle proradi savest kada ucine abortus... Poznajem zenu koja je imala 30 abortusa i uopste ne raznislja o tome kao o losoj stvari...EJ ona je lisila zivota potencijalno odeljenje u skoli i potencijanlih 30 ljudi! E tu dolazimo do one price o edukaciji, da li je lakse staviti kondom, pilule,spirala... ili odstraniti 30 zivota...?
fulhampress fulhampress 18:33 26.08.2009

Re: ---

Mislis onu istu recenicu koju si ti izrucio na nas? I u koju je delovalo da verujes?
E, zivote, sta su ti dvojni standardi...


*novo 



Nisu dvojni standardi vec sam pogresno stavio recenicu. htedoh reci nesto drugo sasvim , sorry
topcat topcat 18:37 26.08.2009

Re: ---

cult

Topcat je rekla:


Ne mogu vjerovati da je netko moje komentare naučio napamet. Sama nisam primijetila da nešto fali (zluradi mogu pročitati: ionako nema pojma šta priča)

Koliko znam mod nije dužan ništa objašnjavati.
Očito smo za ukus mjerodavnih malo pretjerali u nastojanju da...sve objasnimo...
cult cult 18:44 26.08.2009

Re: ---

da sam zlurad, rekao bih "nemas pojma kakve gluposti ja sve pamtim" : ))
ali nisam.
Pamtim stvari i kad hocu i kad necu. Tako da odmah primetih da nesto nedostaje.
A onda se pravedno zapitah sta je bilo lose u ta dva komentara, te se ne slaze sa uredjivackom poltiikom Krugoline Borup ili moderatora bloga. Zaista su bili totalno ok.
No, ajd, nebitno.
maca22 maca22 19:07 26.08.2009

Re: ---

fulhampress
I sto ste sve kompletno napale topcat?
Dal vam je ubola prst u oko svojim stavom?
Mislim, ne poznajem doticnu zenu sa nick-om topcat ali vidim da ste sve osule paljbu po njoj...

Čudno mi to pitanje, jer je, sasvim suprotno, upravo ona osula paljbu po svima i napala ih da su ubice, egosti, likovala nad maltretiranjem u bolnicama...
topcat topcat 19:30 26.08.2009

Re: ---

maca22
upravo ona osula paljbu po svima i napala ih da su ubice, egosti, likovala nad maltretiranjem u bolnicama...


Neće ići.
Topcat je napisala da smatra da je abortus nasilno oduzimanje života (da je "politički korektna", tj. kriva interpretacija uzrok ovoj i sličnim raspravama), da na to nitko nema pravo jer ne odlučuje o svom nego tuđem tijelu, da su i službene i neslužbene brojke prevelike, te da je potrebna edukacija o odgovornosti PRIJE stupanja u odnose, a ne kampanja o "pravima" kad je već kasno.
Nema namjeru odgovarati za to što se netko osjetio prozvanim.

Zanimljivo da netko malo kasnije pita da li su evidentirani i slučajevi kad je plod umro sam?
Pa kako je umro (plod - smjesa - ćelije), ako nije bio živ?
Dajte se dogovorite...
chobanica chobanica 23:12 26.08.2009

Re: ---

fulhampress
Pazi, ovko: ako hoces da neka zena ispostuje taj deo tebe, bilo bi pozeljno da je pitas pre sexa da li zeli tvoje dete, pa da onda odlucujes sta ces dalje. To je maximum koji mozes da oceqjes kao svoju ulogu u kontroli radjanja. Ovako ne mozes ocekivati da je neka zena pristajuci na sex sa tobom pristala da bude inqbator, i da zeli tvoj genetski materijal. Kako bih ti rekla, malo si se pobrkao sa tim delovima tebe na koji zene pristaju



Ma razumem ja tebe i to sto govoris ali mi je daleko logicnije da se pre seksa razmislja o zastiti a ima je u puno razlicitih vidova.


A zastita nije stoprocentna, i u odgovorno, zrelo ponasanje spada i razgovor "sta cemo da radimo ako zastita zakaze", koji se obavlja pre nego sto do tog nesrecnog slucaja dodje. A ne kada izostane menstruacija, pa je onda ona kriva sto hoce da abortira a ti naivan sve vreme mislio da ona hoce da ti radja decu. Ako ti devojka kaze da u slucaju trudnoce ne namerava da radja, lepo joj kazes, hvala lepo, dovidjenja, nisam zainteresovan. Pre seksa. Tvoja je obaveza i odgovornost da se obavestis o njenim namerama, ako se ne raspitas o njima na vreme, sam si kriv. Ignorantia legis nocet.
niccolo niccolo 16:37 24.08.2009

Statistika...

Sad pogledam na sajtu Republičkog zavoda za statistiku popis iz 2002 i, grubo gledajući, cifra od tih 150.000 odgovara broju žena starosti od 15-49 podeljenom sa 12 (pošto ova žena kaže da svaka 12 obavi abortus - opet kažem grubo govoreći, nisam računao u cifru...). Međutm, ako je to tačno, onda zašto Batut daje 7 puta manje cifre?
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:45 24.08.2009

Re: Statistika...

niccolo
Sad pogledam na sajtu Republičkog zavoda za statistiku popis iz 2002 i, grubo gledajući, cifra od tih 150.000 odgovara broju žena starosti od 15-49 podeljenom sa 12 (pošto ova žena kaže da svaka 12 obavi abortus - opet kažem grubo govoreći, nisam računao u cifru...). Međutm, ako je to tačno, onda zašto Batut daje 7 puta manje cifre?


Vidi, i podaci iz 2007. godine o broju žena reproduktivnog doba (1.718.428) ako podeliš na 12, dobiješ nešto ispod 150.000. Ali, nije to poenta. Poenta je da ono "svaka 12. žena" predstavlja PROCENU. A podatak o abortusima, tj. prekidima trudnoće smatra se važnim pokazateljem, koji i SZO propisuje da mora da im se dostavlja. Taj podatak nema RZZS, koliko ja znam, već to prikuplja Batut. A Batut je registrovao 6 do 8 puta manje abortusa od te fantazmagorične procene!
Pa, kako to može?
To ne može.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana