Ljudska prava| Politika

Nekoliko reči o državotvornosti

Nebojsa Krstic RSS / 25.10.2014. u 13:44

  

 

Čistačice nisu još ni ispraznile piksle posle skupštine DSS-a na kojoj je Sanda Rašković Ivić postala predsednica stranke, a Vojislav je Koštunica napustio stranku. Šta je nateralo dotadašnjeg neprikosnovenog vođu da tako, za svoj habitus neobično promptno, reaguje?

 Na sednicu nije došao, nije podržao ni jednog od dva kandidata, a onda je u nekoliko sati zaključio da nova predsednica vodi takvu politiku da se to više podneti ne može. Šta je to Sanda uradila i kakvu je to stravičnu grešku načinila, uzmemo li u obzir da je posle pobede uspela samo da se kurtoazno izljubi sa gubitnikom Aligrudićem? Kakva je to dramatična promena politike isterala Koštunicu ako je potpuno jasno da u tih nekoliko sati nikakve politike nije ni bilo? Ako je Koštunica znao ili pretpostavio da će Sanda posle svoje eventualne pobede raditi nešto što on smatra lošim, zašto je ćutao i zašto se nije usprotivio njenom izboru? Zašto nije podržao Aligrudića?

U obrazloženju svog izlaska iz DSS-a Koštunica je kao glavnog krivca isturio reč neodređenog značenja - "suverenizam". Dan-dva kasnije neki od čelnika DSS-a koji su ga sledili u napuštanju stranke objasnili su, za nas sa jeftinijim kartama, u čemu je razorna moć tog vraškog neodređenog pojma. Suverenizam je lukava i perfidna varijanta odbacivanja neutralnosti kao temeljnog DSS-ovog postulata, rekao je jedan. Drugi je otišao još i dalje: "Suverenizam ne postoji u srpskom jeziku (Sic!), već se javlja u komentarima Tuđmanovog ustava!"

Tu sam, donekle, shvatio o čemu je reč. Sanda je, naime, izdala DSS, odnosno ono što njegove najmudrije glave smatraju jedinom ispravnom politikom, posegnuvši, ni manje ni više, za tuđicom, i to odakle, nego baš iz komentara Tuđmanovog ustava! Šta li bi se tek desilo, pitam se, da su eks-DSS-ovci otkrili da su u komentarima Tuđmanovog ustava korišćene i reči: da, možda, iako, premda... a da skandal bude još veči - korišćena je i reč "ustav".

Nego, šta se i ja tu čudim? Pa DSS je čitav mandat svoje vlade proveo u otkrivanju izdajnika. Tadić je bio "izdajnik". Tadićev kabinet bio je krcat "izdajnicima". "Politika" je svakodnevno raspredala o ujdurmama pomenute izdajničke klike. Antonić i Vukadinović su potrošili litre mastila i znoja da to sve dokažu lepim i učenim rečima. DSS je tada mnogo voleo svoju priču o "15% naše teritorije", misleći na KiM. Svako ko bi u Skupštini i pomenuo da od tih 15% možda i veću važnost imaju Srbi koji tamo žive i da bi na njihovu bezbednost trebalo misliti - automatski je postajao izdajnik. Državnost koju su Koštunica i saradnici na ovaj način demonstrirali kad-tad je morala da zakuca i na vrata Sande Rašković Ivić koja je, lično sam svedok, odranije bila sumnjiva. Evo zašto.

Slika 1. Jedna je od završnih sednica pregovaračkih timova Beograda i Prištine u Beču. To je onaj ciklus pre uključenja "trojke". Sesija traje od ujutro. Delegacije su na najvišem nivou, predsednik Tadić, premijer Koštunica, ministar inostranih poslova Drašković. Kafe pauza. Svi učesnici i srpske, albanske i međunarodne strane odlaze u prostoriju do da se osveže. Jedino premijer i njegovi saradnici odlaze u svoju zasebnu sobu. Sledeća pauza je za ručak. Svi ponovo odlaze u prostoriju predviđenu za obrok, samo Koštuničini odlaze u zasebnu. Svi, osim Sande Rašković Ivić, koja mrtva 'ladna priđe mom stolu za kojim je sedela nacionalno mešovita postava i kaže: "Prijatno, ljudi, primate li me u društvo?" U povratku na sednicu, jedan od onih iz zasebne sobe mi šaljivo kaže: "Ne mogu više da jedem ove suve sendviče!" "Pa što niste došli na ručak?", pitam ja. "Ih!", kaže on i sleže ramenima.

Slika 2. Poslednja sesija pregovora pod supervizijom "trojke". Uveče je Išinger domaćin večere, u hotelu u kome se sastanak timova i odvija. Sedimo za dugačkim stolom, izmešani. Pored mene sedi Veton Suroi. Preko puta Saša Simić, Koštuničin savetnik, jedini prisutan iz njegovog tima. "Gde je premijer", pitam ga. "Otišao je s Vladetom Jankovićem u grad na večeru", odgovara Saša. Sanda nije bila u delegaciji inače, siguran sam, da bi i ona sedela sa nama. Saša se kod Vetona raspituje za jedan deo Prištine u kome je odrastao. Veton me pita da li je u Sremskoj još uvek najbolje žito sa šlagom.

Ovo mene muči. To što smo mi na tim pregovorima, s jedne stvari deklarativno tvrdili da je Kosovo naše i da su Albanci ravnopravni građani Srbije, a paralelno s tim u praksi demonstrirali da sa njima ne možemo ni kafu da popijemo. Da li je to ta državotvornost o kojoj toliko danas govore Koštunica i Samardžić? Pa čak i Bora Đorđević. Da li je aparthejd kojim smo se tada brukali ta fantastična državotvorna politika koja će spasti Srbiju?

Ako jeste, onda vi tu svoju državotvornost, poštovana gospodo, slobodno obesite na Basarinog Crven-bana.

 

 Objavljeno u Našim Novinama jutros. 

 

 


 



Komentari (260)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

principessa_etrusca principessa_etrusca 12:29 26.10.2014

Re: sanda

Заборављаш ГСС и ЈУЛ.


princezo, mnogo lepa prica o sandi samo potpuno netacna jer dss posmatra samo svoju stranku pa zaboravlja postojanje gss-a.


ЈУЛ? Амбициозна председничка жена која оснива своју странку, главног коалиционог парнера мужевљеве странке. Really?

ГСС је са друге стране био оквир доста широког опозиционог деловања и активизма за време Весне Пешић, али очигледно није могао да преживи престанак донација и дотација. Наташа Мићић, сада друга виолина у Чедином ЛДП-у, је била тек епизотисткиња.

Сандино преузимање ДСС-а је у сасвим другој равни.
Hansel Hansel 13:24 26.10.2014

Re: sanda

tsunade
moguće da ste ti, hansel, dali u pravu a da sam se ja malo zanela u analizi. videćemo.

А занимљиво је да нам се аргументи разликују, а конвергирамо у закључку. Што опет не мора ништа да значи. Ако Санда обједини ДСС са Дверима, СРС-ом... то би већ била запршка у нашој политичкој клинчорби.

Иначе, занимљиво ми је опажање principessae_etruscae (иде ли генитив овако, с дифтонзима? ).
fijumau fijumau 13:45 26.10.2014

Re: sanda

principessa_etrusca
Она је имала храброст, снагу, амбицију и визију и стигла је на позицију са које најбоље може да се бори за своју идеју.


Svaka čast.

Samo, sve je to puno manje bitno od same ideje za koju se "bori", a koje je tačno - šta?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:26 26.10.2014

Re: sanda

prošao je, čini mi se taj period rasta vučićevog i sad očekujem da se stvari razmotavaju na silaznoj putanji.

imam isti utisak. neko je pomenuo da će se stvar podeliti na vučića i nikolića, što je vrlo moguće. sedim, gledam i čekam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:39 26.10.2014

Re: sanda

fijumau
Svaka čast.

Samo, sve je to puno manje bitno od same ideje za koju se "bori", a koje je tačno - šta?


Она се бори за своје ИДЕЈЕ и то најважније.

Ја ни са чијим идејама немам проблем, већ подржавам да (1) људи имају идеје и (2) да се за своје идеје боре (а подразумева се да идеје и начини борбе не смеју бити у супротности са законом).

Само присуство што више људи са идејама може да оздрави српску политичку сцену која и треба да буде арена идеја, а не арена у којој се безидејни и неморални гмизавци боре за голу власт.

На плану женске еманципације, да жена преузме странку која је пуна "озбиљних мушкараца" за мене јесте вест, поготово јер су многе српске "политичарке" које су у неком тренутку испливале из анонимности захваљујући потреби странака да стварају утисак женског учешћа, "играле само једно лето".
freehand freehand 15:22 26.10.2014

Re: sanda

Она се бори за своје ИДЕЈЕ и то најважније.

Ја ни са чијим идејама немам проблем, већ подржавам да (1) људи имају идеје и (2) да се за своје идеје боре (а подразумева се да идеје и начини борбе не смеју бити у супротности са законом).

Potpuno se slažem sa viđenjem sem što ne znam koje bi to bile njene ideje. Koliko sam razumeo ono malo što sam slušao i pročitao, razlika između nje i Koštunice je samo u tome što ona hoće da politiku iz salona i sa suvoparnih visokodržavnih mudrovanja spusti i približi članovima stranke, simpatizerima glasačima bivšim, sadašnjim i potencijalnim.
Veliko je pitanje sa kime će se tu zaista ulaziti u saveze i koalicije. Naime, daleko je DSS i od radikala i od Dveri, i po intelektualnom potencijalu i po kvalitetu i po političkim dometima.
Opet, dobro je za Srbiju da se desnica i vidi i čuje. Da sve ideje budu na političkom tržištu, jer njihovo skrivanje i zatomljavanje sigurno nije način da one nestanu ali jeste da u jednom trenutku eksplodiraju društvu u lice.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:52 26.10.2014

Re: sanda

Da sve ideje budu na političkom tržištu, jer njihovo skrivanje i zatomljavanje sigurno nije način da one nestanu ali jeste da u jednom trenutku eksplodiraju društvu u lice.


Апсолутно. Идеје и програми треба да чине суштинску разлику, а приступ бирачима, ЕУ, Американцима, Русима итд. по принципу "бићу све што желиш да будем и рећи ћу ти све што желиш да чујеш" је проституција и може да ради само на кратак рок (па ће тако и СНС неминовно имплодирати).

Naime, daleko je DSS i od radikala i od Dveri, i po intelektualnom potencijalu i po kvalitetu i po političkim dometima.


Та разлика сама по себи није од нарочите важности јер у свакој политичкој опцији треба да има места за све оне који заступају исту или сличне идеје и програм, без обзира на ниво формалног и неформалног образовања њихових присталица.
princi princi 16:18 26.10.2014

Re: sanda

Апсолутно. Идеје и програми треба да чине суштинску разлику, а приступ бирачима, ЕУ, Американцима, Русима итд. по принципу "бићу све што желиш да будем и рећи ћу ти све што желиш да чујеш" је проституција и може да ради само на кратак рок (па ће тако и СНС неминовно имплодирати).

Ne mogu sve ideje i programi biti na ponudi. Oni koji pozivaju na nasilje i nacionalnu ili religijsku iskljucivost bi sigurno morali da budu zabranjeni.
angie01 angie01 16:24 26.10.2014

Re: sanda

Та разлика сама по себи није од нарочите важности јер у свакој политичкој опцији треба да има места за све оне који заступају исту или сличне идеје и програм, без обзира на ниво формалног и неформалног образовања њихових присталица.


nama ne trebaju ni ideje, da ih tako nazovem, ni programi, ni levo ni desno- vec resenja, sa razradjenim mehanizmom izvedbe, pracenje i izvesni rezultati,...to, da l neko zagovara ovo ili ono populistickom demagogijom, a iza coska ce je lako promeniti, kada bude popularna neka druga mantra, a sutinski raditi isto- lose po gradjane i drzavu, je totalan dizaster, tj, pristajanje na njega.
blogovatelj blogovatelj 16:27 26.10.2014

Re: sanda

to sa interpunkcijom je inače klasik.


Mene oduševljava kad individuumi kao emsi spiče na kraj rečenice po tri ili više uzvičnika. Poseban, najteži slučaj, takvog manijakalnog veb ponašanja je kad im se omakne taster šift za poslednji uzvičnik u nizu, pa umesto njega otkucaju jedinicu.

ovako nešto !!!1

a I OVAKVE FORE ME ODUŠEVLJAVAJU, KAD OMAŠKOM PRITISNU KAPS LOK.
freehand freehand 16:35 26.10.2014

Re: sanda

Та разлика сама по себи није од нарочите важности јер у свакој политичкој опцији треба да има места за све оне који заступају исту или сличне идеје и програм, без обзира на ниво формалног и неформалног образовања њихових присталица.

Ta razlika je ogromna i bitna.
No da ne zalazimo sad u takve raspre, evo jednog od mojih omiljenih političara iz stranke sa dna prihvatljivih u političkom kontekstu Srbije. Dakle - DSS. O svemu pa i o stranci samoj:

Mnogo je bitnije hoće li nova garnitura zauzeti određen i čvrst opozicioni stav i pokazati zube Vučiću kao što smo ih nekada pokazivali Miloševiću. Politička neutralnost zemlje i referendum o članstvu u EU se podrazumevaju kao programski ciljevi, ali izlazak iz vlasti u Beogradu bi morao biti ne samo politička nego i moralna obaveza.

Jedan od mojih omiljenih likova, čak i kad se sa njegovim stavovima ne slažem:

VREME | BR 1241 | 16. OKTOBAR 2014.
Intervju – Vladeta Janković
Vlast, laži i strah

LINK
freehand freehand 16:36 26.10.2014

Re: sanda

Ne mogu sve ideje i programi biti na ponudi. Oni koji pozivaju na nasilje i nacionalnu ili religijsku iskljucivost bi sigurno morali da budu zabranjeni.

Kako mogu biti zabranjeni? Jel fizički zabranjeni?
princi princi 16:36 26.10.2014

Re: poetski kutak

Било би стварно забрињавајуће да си заиста наиван човек (ипак си био председнички саветник), па се надам да је то како описујеш себе ипак само израз (лажне) скромности.

Oh, Lord, it's hard to be humble
When you're perfect in every way
I can't wait to look in the mirror
'Cause I get better lookin' each day

To know me is to love me
I must be a hell of a man
Oh, Lord, it's hard to be humble
But I'm doin' the best that I can

Nesto a la 'oj djevojko preko rijeke...', samo country verzija.

princi princi 16:39 26.10.2014

Re: sanda

Kako mogu biti zabranjeni? Jel fizički zabranjeni?

Ne, institucionalno. Logoreicne manijake u principu treba pritvarati, ova blog forma lecenja slabo funkcionise.
freehand freehand 16:45 26.10.2014

Re: sanda

princi
Kako mogu biti zabranjeni? Jel fizički zabranjeni?

Ne, institucionalno. Logoreicne manijake u principu treba pritvarati, ova blog forma lecenja slabo funkcionise.

Ali postoje neki theory randomizer-i kojima apsolutno dobro dođe da se ispolje u svoj raskoši stalnog no-brain storming-a.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:48 26.10.2014

Re: sanda

Ne mogu sve ideje i programi biti na ponudi. Oni koji pozivaju na nasilje i nacionalnu ili religijsku iskljucivost bi sigurno morali da budu zabranjeni.


Наравно. Закон је недвосмислен у вези са тиме. А ако погледаш мој претходни коментар, моћи ћеш да прочиташ напр. ово:

Ја ни са чијим идејама немам проблем, већ подржавам да (1) људи имају идеје и (2) да се за своје идеје боре (а подразумева се да идеје и начини борбе не смеју бити у супротности са законом).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:58 26.10.2014

Re: sanda

Са друге стране, занимљивво је како видиш друге људе. Да ли заиста мислиш да навијачи не умеју да препознају да ли им је добро или није и да ли имају посао или не? Да не знају колико зарађују и колике су пензије њихових родитеља (који их можда и помажу, макар тако кажу српски статистички подаци)? Да ли заиста мислиш да навијачи нису незадовољни грађани?

Zaista mislim da navijači nisu građani nezadovoljni penzijom svojih roditelja.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:38 26.10.2014

Re: sanda

Ta razlika je ogromna i bitna.


Хвала за линк.

Оно на шта сам мислила је да ниједна политичка опција не може да буде успешна, ма какав јој интелектуални потенцијал био, ако се обраћа и комуницира само са тзв. интелектуалцима, већ су увек потребни и људи који умеју да комуницирају са најширим кругом потенцијалних гласача. У томе је ДСС, као што знамо, сасвим дефицитаран.


mariopan mariopan 20:06 26.10.2014

Re: sanda

Nebojsa Krstic

bolje bi, možda, po mentalno zdravlje nacije bilo da je onaj bolid aligrudić odneo pobedu.

ovako gledaćemo vučićev rasplet karijere na desnici. i to će biti vrlo neprijatno čak i po nas koji ćemo da grickamo kokice dok se to ne rasplete.

O tome ste morali ranije da mislite. A možda ni sad nije kasno.

Да сте ви из ДС-а раније мислили ми сада не би морали оволико да мислимо.
qqriq qqriq 21:06 26.10.2014

Re: sanda

Да сте ви из ДС-а раније мислили ми сада не би морали оволико да мислимо


meni celi ovaj dan, dok sam povremeno gledala skupštinu (traje li još?), za sve kriv tadić.
jok i nije. užas bre!


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:23 26.10.2014

Re: sanda

Да сте ви из ДС-а раније мислили ми сада не би морали оволико да мислимо


meni celi ovaj dan, dok sam povremeno gledala skupštinu (traje li još?), za sve kriv tadić.
jok i nije. užas bre!

Ovo je karakteristično razmišljane koje u stvari znači da je za svaki čovekov izbor kriv (ili bolje - odgovoran) neko drugi.

Ako je to tako onda je taj i takav čovek beslovesno biće, tj politički idiot.

Međutium, ukoliko ljudi nisu beslovesni, onda ni ta početna tvrdnja nije tačna.
mirelarado mirelarado 21:38 26.10.2014

Re: sanda

Ovo je karakteristično razmišljane koje u stvari znači da je za svaki čovekov izbor kriv (ili bolje - odgovoran) neko drugi.

Ako je to tako onda je taj i takav čovek beslovesno biće, tj politički idiot.

Međutium, ukoliko ljudi nisu beslovesni, onda ni ta početna tvrdnja nije tačna.


:)


karabasbarabas karabasbarabas 22:06 26.10.2014

Re: sanda

Nebojsa Krstic
Са друге стране, занимљивво је како видиш друге људе. Да ли заиста мислиш да навијачи не умеју да препознају да ли им је добро или није и да ли имају посао или не? Да не знају колико зарађују и колике су пензије њихових родитеља (који их можда и помажу, макар тако кажу српски статистички подаци)? Да ли заиста мислиш да навијачи нису незадовољни грађани?

Zaista mislim da navijači nisu građani nezadovoljni penzijom svojih roditelja.

Bas tako, ako neko misli da desetak hiljada ljudi moze spontano da zapeva kao u vreme Broza, taj nikad nije bio na stadionu. Ovo je delo vodja navijaca, citaj sluzbe.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:19 26.10.2014

Re: sanda

Bas tako, ako neko misli da desetak hiljada ljudi moze spontano da zapeva kao u vreme Broza, taj nikad nije bio na stadionu. Ovo je delo vodja navijaca, citaj sluzbe.

To je pozdrav premijeru od nekih smenjenih generala policije.
qqriq qqriq 22:23 26.10.2014

Re: sanda

Ovo je karakteristično razmišljane koje u stvari znači da je za svaki čovekov izbor kriv (ili bolje - odgovoran) neko drugi.

Ako je to tako onda je taj i takav čovek beslovesno biće, tj politički idiot.

Međutium, ukoliko ljudi nisu beslovesni, onda ni ta početna tvrdnja nije tačna.


ako sam rekla da si lep, nisam rekla da si pametan.
mada sam se jedva uzdržala. zato što sam istinoljubiva.
emsiemsi emsiemsi 22:44 26.10.2014

Re: sanda

Nebojsa Krstic
meni ova "vučiću pederu" predstava bila prilično otrežnjujuća. jer pazi to je ceo stadion urlao i to se nije moglo sakriti. ok, možda neko vreme možeš da ih vozaš od vučića ka nikoliću ali i najgluplji na kraju provale kad su prevareni...

Sebe računam u relativno naivne ljude, ali ni ja takav ne mogu da poverujem kako su navijači na stadionu skandirali šta god zato što su "provalili da su prevareni".

Ja, naime, mislim da oni nisu ništa provalili nego pevaju ono što im neko kaže da pevaju.

Ти се само правиш да си релативно наиван --- намазан си ти !
emsiemsi emsiemsi 22:53 26.10.2014

Re: sanda

blogovatelj
to sa interpunkcijom je inače klasik.


Mene oduševljava kad individuumi kao emsi spiče na kraj rečenice po tri ili više uzvičnika. Poseban, najteži slučaj, takvog manijakalnog veb ponašanja je kad im se omakne taster šift za poslednji uzvičnik u nizu, pa umesto njega otkucaju jedinicu.

ovako nešto !!!1

a I OVAKVE FORE ME ODUŠEVLJAVAJU, KAD OMAŠKOM PRITISNU KAPS LOK.

emsiemsiјево свако слово и интерпункцијски знак су прецизно промишљени и од суштинског значаја за целину исказа.
Уколико теби то не изгледа тако, веруј ми, као што је то принци лепо рекао Фрихенду, да је само у питању ниво когнитивних способности оних који читају (де, де, немој одмах да се љутиш, нисам мислио само и искључиво на тебе).
emsiemsi emsiemsi 22:55 26.10.2014

Re: sanda

angie01
Та разлика сама по себи није од нарочите важности јер у свакој политичкој опцији треба да има места за све оне који заступају исту или сличне идеје и програм, без обзира на ниво формалног и неформалног образовања њихових присталица.


nama ne trebaju ni ideje, da ih tako nazovem, ni programi, ni levo ni desno- vec resenja, sa razradjenim mehanizmom izvedbe, pracenje i izvesni rezultati,...to, da l neko zagovara ovo ili ono populistickom demagogijom, a iza coska ce je lako promeniti, kada bude popularna neka druga mantra, a sutinski raditi isto- lose po gradjane i drzavu, je totalan dizaster, tj, pristajanje na njega.

Аууууу, какво неразумевање друштвених процеса и односа --- решења без идеје !?
Немој да се љутиш, али зашто сматраш да о свему треба да имаш став !?
emsiemsi emsiemsi 22:58 26.10.2014

Re: sanda

princi
Kako mogu biti zabranjeni? Jel fizički zabranjeni?

Ne, institucionalno. Logoreicne manijake u principu treba pritvarati, ova blog forma lecenja slabo funkcionise.

Баш ме занима ко ће се осећати прозваним ?
Додуше - ја бих их пустио, јер је боље да овде "пишу" 24 часа него да негде даље праве штету.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:02 26.10.2014

Re: sanda

ako sam rekla da si lep, nisam rekla da si pametan.
mada sam se jedva uzdržala. zato što sam istinoljubiva.
plus sam, čitam, idiot, al tako ti razvrstavaš.

Ne razvrstavam tako ja, nego logika.

Ako za moj izbor nisam odgovoran ja, onda sam ja - šta?
Atomski mrav Atomski mrav 23:25 26.10.2014

Re: sanda

O tome ste morali ranije da mislite. A možda ni sad nije kasno.

O tome ste vi morali da mislite ranije ali niste videli dalje od svog nosa...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:05 27.10.2014

Re: sanda

O tome ste vi morali da mislite ranije ali niste videli dalje od svog nosa...

Ne mogu ja da mislim umesto tebe.
Atomski mrav Atomski mrav 00:10 27.10.2014

Re: sanda

Ne mogu ja da mislim umesto tebe.

Al' možeš da se praviš nevešt...
trala.la trala.la 00:31 27.10.2014

Re: sanda

principessa_etrusca
Заборављаш ГСС и ЈУЛ.


princezo, mnogo lepa prica o sandi samo potpuno netacna jer dss posmatra samo svoju stranku pa zaboravlja postojanje gss-a.


ЈУЛ? Амбициозна председничка жена која оснива своју странку, главног коалиционог парнера мужевљеве странке. Really?

ГСС је са друге стране био оквир доста широког опозиционог деловања и активизма за време Весне Пешић, али очигледно није могао да преживи престанак донација и дотација. Наташа Мићић, сада друга виолина у Чедином ЛДП-у, је била тек епизотисткиња.

Сандино преузимање ДСС-а је у сасвим другој равни.


Tehnički gledano, mi smo u pravu, a ti grešiš. :) Držiš se 2D, mi pričamo o 3D.
b92fmember b92fmember 01:27 27.10.2014

Re: sanda

princi
Апсолутно. Идеје и програми треба да чине суштинску разлику, а приступ бирачима, ЕУ, Американцима, Русима итд. по принципу "бићу све што желиш да будем и рећи ћу ти све што желиш да чујеш" је проституција и може да ради само на кратак рок (па ће тако и СНС неминовно имплодирати).

Ne mogu sve ideje i programi biti na ponudi. Oni koji pozivaju na nasilje i nacionalnu ili religijsku iskljucivost bi sigurno morali da budu zabranjeni.



Tvoj stav je isklučiv te ga stoga treba zabraniti
rage rage 08:12 27.10.2014

Re: sanda

O tome ste morali ranije da mislite. A možda ni sad nije kasno.



Tolika nadobudnost mišljenja. Izvini kad si Ti mislio i šta si tom prilikom smislio?

Vi građani. Vi birači. Vi narod.

Može i - mi, narod.


Vi, mi, Vi, mi... Svi, Svi, Svi...

Mi,mi naravno i jedino tako.Osim ako nisi visoki predstavnik.


Nije on Ništa a mogao bi bit Sve!
mariopan mariopan 12:10 27.10.2014

Re: sanda

Nebojsa Krstic
Да сте ви из ДС-а раније мислили ми сада не би морали оволико да мислимо


meni celi ovaj dan, dok sam povremeno gledala skupštinu (traje li još?), za sve kriv tadić.
jok i nije. užas bre!

Ovo je karakteristično razmišljane koje u stvari znači da je za svaki čovekov izbor kriv (ili bolje - odgovoran) neko drugi.

Ako je to tako onda je taj i takav čovek beslovesno biće, tj politički idiot.

Međutium, ukoliko ljudi nisu beslovesni, onda ni ta početna tvrdnja nije tačna.

Можда зато што стварно ЈЕСТЕ крив?
То ти никако не пада на памет него је и теби крив свако други само не он?
Ти?
Ви?

Зашто увек ми?
irvington irvington 21:12 27.10.2014

Re: sanda

Nebojsa Krstic
meni ova "vučiću pederu" predstava bila prilično otrežnjujuća. jer pazi to je ceo stadion urlao i to se nije moglo sakriti. ok, možda neko vreme možeš da ih vozaš od vučića ka nikoliću ali i najgluplji na kraju provale kad su prevareni...

Sebe računam u relativno naivne ljude, ali ni ja takav ne mogu da poverujem kako su navijači na stadionu skandirali šta god zato što su "provalili da su prevareni".

Ja, naime, mislim da oni nisu ništa provalili nego pevaju ono što im neko kaže da pevaju.


Ниси добро информисан. Потцењујеш људе који долазе на утакмице без икакве организације, на источни или западни део стадиона (одакле долази скандирање против Вучића), стављајући их у исти кош са пар стотина оних који сарађују са разноразним службама, а који се окупљају на југу и северу. Само у мом друштву (делу истока одакле посматрам утакмице) има неколико бивших посланика ДС, ДСС, неки су активни у Дверима, а један је чак био и представник ЛДП у Скупштини Србије. Ту су и директори школа, научници, наставници, културни радници, предузетници, а велика већина се познаје дуги низ година. Друштво је скроз разнолико и поприлично слободоумно, а сходно стању у друштву и незадовољно
.
С друге стране, против Албаније био је мало другачији састав људи. Па је овдашњи бес појачан истим таквим незадовољством бројних гледалаца који су пристигли из Црне Горе и Републике Српске.

Било је довољно да се направи круг око стадиона, па да се осети бес и незадовољство, које врло лако може да се преточи у револуцију. Врло добро памтим деведесете и са потпуном одговорношћу тврдим, да такав крволочан бес тада није постојао. Народ је већ полудео и да ће првом приликом да пуцају главе.

И још нешто. Те вечери једини који су имали "задатак" били су парадери Ице Богданова. Свој посао обавили су успешно. А њих је на терен послао исти онај који их је својевремено отпремио и у Ђенову. Само, што је тај сада поново политички јак, а има и моћну залеђину владајуће браће из Подгорице, најозбиљнијих кандидата за будуће власнике КК (Ацо је већ сада главни спонзор) и ФК Црвена звезда.
irvington irvington 21:37 27.10.2014

Re: sanda

karabasbarabas
Nebojsa Krstic
Са друге стране, занимљивво је како видиш друге људе. Да ли заиста мислиш да навијачи не умеју да препознају да ли им је добро или није и да ли имају посао или не? Да не знају колико зарађују и колике су пензије њихових родитеља (који их можда и помажу, макар тако кажу српски статистички подаци)? Да ли заиста мислиш да навијачи нису незадовољни грађани?

Zaista mislim da navijači nisu građani nezadovoljni penzijom svojih roditelja.

Bas tako, ako neko misli da desetak hiljada ljudi moze spontano da zapeva kao u vreme Broza, taj nikad nije bio na stadionu. Ovo je delo vodja navijaca, citaj sluzbe.


А како онда коментаришеш чињеницу да управо вође навијача то не певају и не дозвољавају да се спомиње премијер на њиховој трибини? Већ да покличи долазе са трибина (исток и запад) где се налази пристојан свет који купује своје карте за утакмице?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:18 27.10.2014

Re: sanda

Само у мом друштву (делу истока одакле посматрам утакмице) има неколико бивших посланика ДС, ДСС, неки су активни у Дверима, а један је чак био и представник ЛДП у Скупштини Србије. Ту су и директори школа, научници, наставници, културни радници, предузетници, а велика већина се познаје дуги низ година. Друштво је скроз разнолико и поприлично слободоумно, а сходно стању у друштву и незадовољно

Oni, pretpostavljam, vole da zapevaju i šlager "Ubi Šiptara!", jel?
pnbb pnbb 19:54 28.10.2014

Re: sanda

- šta?

'..just a peon in a game of life..' ?

Mongo, "blazing saddles",1974
pnbb pnbb 20:05 28.10.2014

Re: sanda

Suffragari Tadici et salva animam tuam?


habeis tadici animam?
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:27 29.10.2014

Re: sanda

freehand
Та разлика сама по себи није од нарочите важности јер у свакој политичкој опцији треба да има места за све оне који заступају исту или сличне идеје и програм, без обзира на ниво формалног и неформалног образовања њихових присталица.

Ta razlika je ogromna i bitna.
No da ne zalazimo sad u takve raspre, evo jednog od mojih omiljenih političara iz stranke sa dna prihvatljivih u političkom kontekstu Srbije. Dakle - DSS. O svemu pa i o stranci samoj:

Mnogo je bitnije hoće li nova garnitura zauzeti određen i čvrst opozicioni stav i pokazati zube Vučiću kao što smo ih nekada pokazivali Miloševiću. Politička neutralnost zemlje i referendum o članstvu u EU se podrazumevaju kao programski ciljevi, ali izlazak iz vlasti u Beogradu bi morao biti ne samo politička nego i moralna obaveza.

Jedan od mojih omiljenih likova, čak i kad se sa njegovim stavovima ne slažem:

VREME | BR 1241 | 16. OKTOBAR 2014.
Intervju – Vladeta Janković
Vlast, laži i strah

LINK


"Znači da cilj DEPOS-a ne bude da opstane kao pokret, nego da prikupi apsolutno sve opozicione snage i obavi konkretan posao – da sruši Miloševića, a da posle toga svako krene na svoju stranu. Predlagao sam da se u DEPOS pozovu Nebojša Popov, Vesna Pešić, Građanski savez Srbije, nacionalne manjine… Tih dana sam na nekom prijemu sreo i Vetona Suroija.

"Dobro bi bilo da kosovski Albanci ovog puta iziđu na izbore", rekao sam mu u svojoj naivnosti. "Dovoljno je samo da glasate i sigurno obaramo Miloševića. A onda možemo ozbiljno da razgovaramo o čemu hoćete."

Suroi me je pogledao kao da nisam normalan i prosto mi se nasmejao u lice."
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:41 29.10.2014

Re: sanda

Suroi me je pogledao kao da nisam normalan i prosto mi se nasmejao u lice."

Izgleda da smo iskopali razlog zbog koga Koštunica i Vladeta nisu sebi dozvoljavali da popiju kafu sa Albancima na pregovorima.

Inače, možda je detalj, ali nije beznačajan...Vladetina formulacija "nasmejao mi se u lice" govori da bi valjda bilo normalno da mu se nasmejao iza leđa.
vlad_aleksh vlad_aleksh 08:53 30.10.2014

Re: sanda

Nebojsa Krstic
Suroi me je pogledao kao da nisam normalan i prosto mi se nasmejao u lice."

Izgleda da smo iskopali razlog zbog koga Koštunica i Vladeta nisu sebi dozvoljavali da popiju kafu sa Albancima na pregovorima.

Inače, možda je detalj, ali nije beznačajan...Vladetina formulacija "nasmejao mi se u lice" govori da bi valjda bilo normalno da mu se nasmejao iza leđa.


Ne bih se zadržavao na detaljima. Za prosutom kafom ne vredi plakati. Ne vredi se smejati ni otpozadi. Koštunica i Vladeta su otišli u učiteljicu života.
Davno sam čitao neka pisma iz tuđine. Neki meni nepoznat autor. On je tada, sada već davnih osamdesetih, zastupao jako čudne ideje. Uvođenje stranačkog pluralizma. Privatizaciju svega i svačega, osim zatvora. Profesionalizaciju vojske. Ulazak u EEZ. Očigledno je bio totalno lud. Pominjao je i albansko pitanje na Kosovu. Bio je nedvosmislen. Treba raspisati slobodne višestranačke izbore. Problemi bi se rešavali u parlamentu u kome bi Albanci imali svoje poslanike. Bolje je sto godina voditi raspravu nego jedan dan ratovati.
Ali avaj. Poenta je u tome da Albanci nisu hteli da izađu na izbore. Oni, dakle, nisu imali problem sa Miloševićem. Imali su problem sa Srbijom i Srbima.

P.S. Ah, da, umalo da zaboravim. Ne bi trebalo privatizovati zatvore iz prostog razloga jer su državni zatvori manje efikasni od privatnih.
Hansel Hansel 15:18 25.10.2014

Још неколико речи...

Када сам прочитао наслов, одмах сам се сетио надахнутих говора Коштунице и Тадића после председничких инаугурација, тј. полагања заклетви.

Биће занимљиво некада то погледати и послушати 'ладне главе и упоредити са оним што су касније радили (и урадили ).
mlinarslavko mlinarslavko 15:20 25.10.2014

SPS, ali evropski nasminkan

..u koji se uclanjuju "Druga Srbija", bivsi i sadasnji clanovi DS-a, LDP-a i ostali palamudisti i paraziti beskonacno zeljni privilegija i palamudjenja. To je sledeci protivnik Vucica.
Samo je pitanje da li ce Bucko uspeti da doda ili promeni neko slovo u skracenici SPS.
milojep milojep 15:38 25.10.2014

Re: SPS, ali evropski nasminkan

Samo je pitanje da li ce Bucko uspeti da doda ili promeni neko slovo u skracenici SPS.


Bucko završava kao ambasador u Moskvi
angie01 angie01 16:31 25.10.2014

kad kazes kostunica,

mislim na -zlobu,
jer je fakat, ovaj prvo pomenuti bio veci zloba od zlobe-pa jos prikriven,
mislim na radeta markovica, koga je ostavio da se otarasi nezgodne papirologije,
mislim na majcicu i njenog sina nosaca gajbica, koje je sa sve parama pustio da odleprsaju,
i karice,
mislim na cuvanje tekovina predhodnog rezima-pod cudnim imenom, legalizam.
mislim na moleban za patike i izobliceno lice koja vicuci pljucka u mikrofon
i sramnu organizovanu paljevinu ambasada, koju je video ceo svet,
mislim na Djindjica i istrage koje nije bilo,
na radosa ljusica, koji je kao kostunicin kadar unistavao zavod, maltretirajuci zaposlene i hapseci bespravno, potpomognut svojm partijskim kolegom, jocicem,
na boru corbu, koji je pocetkom sranja, u domu omladine, drzao koncerte mira sa Arsenom i Predinom, a onda posrnuo i postao prezren od onih koji su ga stvorili,...


takoda, sta god- ajd zdravo, nepovratiosenikada!
Hansel Hansel 17:49 25.10.2014

Re: kad kazes kostunica,

mislim na majcicu i njenog sina nosaca gajbica, koje je sa sve parama pustio da odleprsaju,
i karice,

У овим случајевима ми се чини да ниси у праву -- колика је реално била његова власт у Србији када је ММ отишла (узгред, сети се ко није хтео да сведочи против Марије јер је "она сада у истом положају у ком сам ја био деведесетих" )? Уз то, ко је Карићима вратио порез на екстрапрофит, с позамашном каматом? Напокон, када је Мобтел "национализован", када је Карић побегао из земље (ОК, можда је и пуштен) и када му је затворена телевизија? Провери те временске одреднице.
AlexDunja AlexDunja 19:28 25.10.2014

Re: kad kazes kostunica,

mislim na -zlobu,
jer je fakat, ovaj prvo pomenuti bio veci zloba od zlobe-pa jos prikriven,
mislim na radeta markovica, koga je ostavio da se otarasi nezgodne papirologije,
mislim na majcicu i njenog sina nosaca gajbica, koje je sa sve parama pustio da odleprsaju,
i karice,
mislim na cuvanje tekovina predhodnog rezima-pod cudnim imenom, legalizam.
mislim na moleban za patike i izobliceno lice koja vicuci pljucka u mikrofon
i sramnu organizovanu paljevinu ambasada, koju je video ceo svet,
mislim na Djindjica i istrage koje nije bilo,
na radosa ljusica, koji je kao kostunicin kadar unistavao zavod, maltretirajuci zaposlene i hapseci bespravno, potpomognut svojm partijskim kolegom, jocicem,
na boru corbu, koji je pocetkom sranja, u domu omladine, drzao koncerte mira sa Arsenom i Predinom, a onda posrnuo i postao prezren od onih koji su ga stvorili,...


takoda, sta god- ajd zdravo, nepovratiosenikada!


+1

a ja, prvenstveno, kad kažeš koštunica
pomislim na topčider,
na ministra pravde, na ministra vojnog,
na ministra policije,
na vuka tufegdžića,

i na sve ministre pravde, vojske i policije posle toga
i premijere.
i predsednike
emsiemsi emsiemsi 08:58 26.10.2014

Re: kad kazes kostunica,

angie01
mislim na -zlobu,
jer je fakat, ovaj prvo pomenuti bio veci zloba od zlobe-pa jos prikriven,
mislim na radeta markovica, koga je ostavio da se otarasi nezgodne papirologije,
mislim na majcicu i njenog sina nosaca gajbica, koje je sa sve parama pustio da odleprsaju,
i karice,
mislim na cuvanje tekovina predhodnog rezima-pod cudnim imenom, legalizam.
mislim na moleban za patike i izobliceno lice koja vicuci pljucka u mikrofon
i sramnu organizovanu paljevinu ambasada, koju je video ceo svet,
mislim na Djindjica i istrage koje nije bilo,
na radosa ljusica, koji je kao kostunicin kadar unistavao zavod, maltretirajuci zaposlene i hapseci bespravno, potpomognut svojm partijskim kolegom, jocicem,
na boru corbu, koji je pocetkom sranja, u domu omladine, drzao koncerte mira sa Arsenom i Predinom, a onda posrnuo i postao prezren od onih koji su ga stvorili,...


takoda, sta god- ajd zdravo, nepovratiosenikada!

Глупости !
Никако комуњаре не могу да опросте Коштуници што није испао из њиховог шињела и што никада није прихватао њихове комесарске методе.
Мазаћете ви устав на хлеб.
angie01 angie01 14:44 26.10.2014

Re: kad kazes kostunica,

Никако комуњаре не могу да опросте Коштуници што није испао из њиховог шињела и што никада није прихватао њихове комесарске методе.[/quote

carli, koje komunjare?

kakve veze ima ono sto si napisao sa onim sto je kostunije fakat uradio?



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:59 25.10.2014

Nema više kikirikija, nema više semenki

Ovo mene muči. To što smo mi na tim pregovorima, s jedne stvari deklarativno tvrdili da je Kosovo naše i da su Albanci ravnopravni građani Srbije, a paralelno s tim u praksi demonstrirali da sa njima ne možemo ni kafu da popijemo. Da li je to ta državotvornost o kojoj toliko danas govore Koštunica i Samardžić? Pa čak i Bora Đorđević. Da li je aparthejd kojim smo se tada brukali ta fantastična državotvorna politika koja će spasti Srbiju?


Mozda je ovo odgovor:

"Srpska paranoja je uvek bio Albanac, koji bi se jednog dana mogao meriti sa Srbinom, takmičiti se direktno sa njim, pokušati da ga pobedi ili da bude pobeđen; Albanac koji nije prodavac semenki, drvoseča, poslastičar, već jednostavno ravnopravan sa ostalima. A ravnopravni Albanac znači i kraj Srpske težnje da manipuliše Albancima u interesu Srbije. Kraj ideje vlasti Beograda nad Kosovom."

Autor: Adriatik Kelmendi. Evo link na ceo tekst, nije savrsen ali ima dobrih mesta (objavljeno kod tvog drugara Pere Lukovica): http://www.e-novine.com/stav/111192-Nema-vie-kikirikija-nema-vie-semenki.html
Jukie Jukie 18:00 25.10.2014

Re: semenki

semenki

Offtopic: Da li znate gde bi mogao da se nađe neki baš ekstremno jeftin suncokret, hteo bih da postavim hranilicu za ptice na terasi
gedza.73 gedza.73 18:16 25.10.2014

Re: Nema više kikirikija, nema više semenki

e, 'bem ga. Odustao sam posle prvih par pasusa.
i siroče sa državom majkom u bunkeru,


Čim sam video bunker (podsvest pisca?) odma' sam pomislio na 'prosvećenog' albanskog 'demokratu'.





karabasbarabas karabasbarabas 22:13 26.10.2014

Re: Nema više kikirikija, nema više semenki

Neues aus der Nachbarschaft
Ovo mene muči. To što smo mi na tim pregovorima, s jedne stvari deklarativno tvrdili da je Kosovo naše i da su Albanci ravnopravni građani Srbije, a paralelno s tim u praksi demonstrirali da sa njima ne možemo ni kafu da popijemo. Da li je to ta državotvornost o kojoj toliko danas govore Koštunica i Samardžić? Pa čak i Bora Đorđević. Da li je aparthejd kojim smo se tada brukali ta fantastična državotvorna politika koja će spasti Srbiju?


Mozda je ovo odgovor:

"Srpska paranoja je uvek bio Albanac, koji bi se jednog dana mogao meriti sa Srbinom, takmičiti se direktno sa njim, pokušati da ga pobedi ili da bude pobeđen; Albanac koji nije prodavac semenki, drvoseča, poslastičar, već jednostavno ravnopravan sa ostalima. A ravnopravni Albanac znači i kraj Srpske težnje da manipuliše Albancima u interesu Srbije. Kraj ideje vlasti Beograda nad Kosovom."

Autor: Adriatik Kelmendi. Evo link na ceo tekst, nije savrsen ali ima dobrih mesta (objavljeno kod tvog drugara Pere Lukovica): http://www.e-novine.com/stav/111192-Nema-vie-kikirikija-nema-vie-semenki.html

Pffffffff. Pisurija od generalizacija i naci etiketiranja, kao i sve u e-djubretu. Onaj lik sto drzi tesku rec i informer bi im pozavideo na mastovitosti.
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:10 25.10.2014

Niko kao on

predsednik Tadić, premijer Koštunica, ministar inostranih poslova Drašković.


qqriq qqriq 20:45 25.10.2014

Re: Niko kao on

ko ne zna šta je bio tito, eto mu sad ulazak da nasluti
hajkula1 hajkula1 18:39 25.10.2014

Ko voli


nek uključi 2 program. Ples, balerina na rolerima... zanimljive obrade poznatih melodija... Prelepo
G.Cross G.Cross 18:40 25.10.2014

:puke: :yucky:

Čistačice nisu još ni ispraznile piksle posle skupštine DSS-


Pa ne mogu da verujem da vi u Srbiji jos uvek pusite u zatvorenim prostorima???




Sa druge strane , videh na aerodromu u Surcinu ove nedelje , da su uveli da nema apsolutno nigde da se pusi (to je ono kad su Srbi veci katolici od Pape). Dok i na Sarl de Golu u Parizu , pa cak i Miami na Floridi, moze da se nadje kutak (ko zeli) za pusenje.

Sad , na Surcinu ne moze, na skupstini DSS moze ???

Srbijo , ko ce ikad da te shvati.

EDIT: Cisto me interesuje, jel se pusi u SKupstinskom restoranu?
alselone alselone 18:57 25.10.2014

Re: :puke: :yucky:

Sa druge strane , videh na aerodromu u Surcinu ove nedelje , da su uveli da nema apsolutno nigde da se pusi (to je ono kad su Srbi veci katolici od Pape). Dok i na Sarl de Golu u Parizu moze da se nadje kutak (ko zeli) za pusenje.


Moze u Rimu ili Frankfurtu da se nadje ceo smoking lounge. Evropa je mnogo liberalnija dok na primer americki LAX ili Dulles i ostali nemaju te kabine.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:57 25.10.2014

Re: :puke: :yucky:

Pa ne mogu da verujem da vi u Srbiji jos uvek pusite u zatvorenim prostorima???

Vidi ovog padobranca
G.Cross G.Cross 19:03 25.10.2014

Re: :puke: :yucky:

primer americki LAX


Well na LAX-u u bizniz lounge je bilo mesto za pusenje.

Cak i na Dulles verujem da je u Bizniz lounge bilo.


JFK je potpuno koser (sto bi rekao Srdjan).


alselone alselone 19:12 25.10.2014

Re: :puke: :yucky:

Ja sam isao vise puta prosle godine, em sto nisam nasao kabinice, em sam eksplicitno pitao za njih i rekli su mi da nema. Doduss, u lounge sa srebrnom lufthansa karticom nisam mogao (treba senator) ali sumnjam da u launge ima kabinica. Od kad je taj info da imaju kabinice u lounge?
G.Cross G.Cross 19:23 25.10.2014

Re: :puke: :yucky:

alselone
Ja sam isao vise puta prosle godine, em sto nisam nasao kabinice, em sam eksplicitno pitao za njih i rekli su mi da nema. Doduss, u lounge sa srebrnom lufthansa karticom nisam mogao (treba senator) ali sumnjam da u launge ima kabinica. Od kad je taj info da imaju kabinice u lounge?


Jel pitas za Lax ili Dulles?

Ja sam imao HON Circle, ali ne verujem da to pravi razliku.Ovo je bilo u onom sto oni zovu "1st Class Lounge" Ovo je bilo vise godina do pre dve godine, mozda se promenilo.

Sa druge strane na nekoliko aerodroma u Evropi su bili vrlo striktni pa promenili misljenje i ugradili ove "sobice".

Najbolja pusacka area ever je bila "Virgin Atlantic" na Heathrhrow covek bi propusio samo zbog toga, ali to su ublili.
alselone alselone 19:25 25.10.2014

Re: :puke: :yucky:

Zajebavas da si pravio 600k milja u dve godine? Jel mogu da te pipnem? Ja sam mislio da vi ljudi ne postojite. :)
blogovatelj blogovatelj 20:44 25.10.2014

Re: :puke: :yucky:

Well na LAX-u u bizniz lounge je bilo mesto za pusenje.

Cak i na Dulles verujem da je u Bizniz lounge bilo.


U Ontariju ne smeš da pušiš ni u baštama u kafani ako imaju tendu. Ili ako je dozvoljen ulaz mlađima od 19. godina u lokal.
Pušačke zone u firmama moraju da budu odmaknute od zgrada minimum deset metara, Takođe, kao i bašte kafana, ne smeju da imaju nikakvu strehu. Tj bašte smeju da imaju suncobrane, ali suncobrani ne smeju da dodiruju jedan drugog.
Antipušački fundamentalizam u najekstremnijem obliku.
blogovatelj blogovatelj 20:54 25.10.2014

Re: :puke: :yucky:

Zajebavas da si pravio 600k milja u dve godine? Jel mogu da te pipnem? Ja sam mislio da vi ljudi ne postojite. :)


Kako bre može tolko? Nema šanse.
Mislim, trista soma milja je 480.000km.
Ako avion ide 1000km na sat to je 4800 sati. Prosečna brzina mu je manja od te, jer mora da poleti i sleti.
Godina ima 8760 sati. To je 55% od godine. Ili 200 dana, neprestano.
A onda moraš sa aerodroma da dođeš tamo gde si krenuo, ma gde da si krenuo.
Onda ne ostane ništa. Godinu si proveo u avionu, aerodromu, taksiju.


PS.
Izvinjavam se. Glup sam. Sjebo sam se za jednu nulu.


G.Cross G.Cross 20:56 25.10.2014

Re: :puke: :yucky:

alselone
Zajebavas da si pravio 600k milja u dve godine? Jel mogu da te pipnem? Ja sam mislio da vi ljudi ne postojite. :)




Ostalo na PP.
alselone alselone 20:59 25.10.2014

Re: :puke: :yucky:

Postoje veliki bonusi na prvu klasu. Tako je jedino moguce. Ja sam pre dve godine napravio skoro 100k u jednoj godini. Bg-la je 15k ekonomskom klasom. Prvom mislim da je oko 25.
G.Cross G.Cross 21:35 25.10.2014

Re: :puke: :yucky:

G.Cross
alselone
Zajebavas da si pravio 600k milja u dve godine? Jel mogu da te pipnem? Ja sam mislio da vi ljudi ne postojite. :)
Ostalo na PP.

Facebook has announced a new standalone chat application for iOS and Android which allows users to create group chats centred around their favourite topics.

The new Rooms app, which is available in the US and the UK from today, allows users to chat anonymously, under a name of their choosing,

Source: http://www.trustedreviews.com/news/facebook-launches-rooms-app-for-anonymous-group-chats Date: October 23rd 2014
emsiemsi emsiemsi 09:02 26.10.2014

Re: :puke: :yucky:

alselone
Ja sam isao vise puta prosle godine, em sto nisam nasao kabinice, em sam eksplicitno pitao za njih i rekli su mi da nema. Doduss, u lounge sa srebrnom lufthansa karticom nisam mogao (treba senator) ali sumnjam da u launge ima kabinica. Od kad je taj info da imaju kabinice u lounge?

Престанак пушења је културолошко питање.
cane cane 14:42 26.10.2014

Re: :puke: :yucky:

Ja sam isao vise puta prosle godine, em sto nisam nasao kabinice, em sam eksplicitno pitao za njih i rekli su mi da nema. Doduss, u lounge sa srebrnom lufthansa karticom nisam mogao (treba senator) ali sumnjam da u launge ima kabinica. Od kad je taj info da imaju kabinice u lounge?


koliko znam u evropi nema nigde. ima po vanevropskim aerodromima, naravno (ono kao nekad u jatu - leva strana aviona za pusace, desno nepusaci... go figure).

inace, pretpostavljam da znas, ali tek da napomenem (a i da izreklamiram besplatno). srpski diners jebe kevu silver star allianceu - za 50e godisnje imas besplatan pristup mnogo mnogo boljim lozama nego sto su star alliance. moze ladno da se poredi sa priority passom, sa tom prednoscu da ti je broj besplatnih ulaza neogranicen. na prioritiju imam samo cetiri, ostali su 27 usd po ulazu (naravno to zavisi od izdavaoca kreditne, ali u proseku svi nude isto...).

sliver sam imao davno davno i ne secam se da me i jedna lufthanzina loza nesto dojimila, zena sad ima silver (to nije za mene obicnog smrtnika), dobila na 30 legova do beograda, ali i ona misli da diners zakon.

o senatorima i hon circleima da ne ulazimo, nemam iskustva (a i ja bih da dodirnem nekog) :)

edit:

e ja tek sad vidim da krlo zaboravio da me banuje

pozz krle


alselone alselone 15:20 26.10.2014

Re: :puke: :yucky:

inace, pretpostavljam da znas, ali tek da napomenem (a i da izreklamiram besplatno). srpski diners jebe kevu silver star allianceu - za 50e godisnje imas besplatan pristup mnogo mnogo boljim lozama nego sto su star alliance. moze ladno da se poredi sa priority passom, sa tom prednoscu da ti je broj besplatnih ulaza neogranicen. na prioritiju imam samo cetiri, ostali su 27 usd po ulazu (naravno to zavisi od izdavaoca kreditne, ali u proseku svi nude isto...).


Ne, nisam znao. To je odlicna informacija.

U Evropi je silver dovoljan ako si sam, mislim, lounge mi i onako treba da ukacim laptop i surfujem dok nesto calabrcnem. Mada, senatorski su u Frankfurtu i Minhenu odlicni, em sa senatorskom karticom mozes da uvedes i gosta. Imaju delove za spavanje, klopa je bolja i generalno su udobniji i lepsi. Ja se mal nisam izjo kad mi je falilo manje od 10k do senatora. I trebao da odem u decembru na dalji put i odloze mi za januar. Bummer.


cane

e ja tek sad vidim da krlo zaboravio da me banuje


Krle je kul, on retko banuje za navjek, obicno samo za taj konkretan blog.
omega68 omega68 19:27 26.10.2014

Re: :puke: :yucky:

Престанак пушења је културолошко питање

Senzacionalna tvrdnja profesora Teodora Sterlinga sa univerziteta Simon Fraser u Kanadi, da pušači mnogo ređe obolevaju od raka pluća, jer se pušenjem formira u plućima tanak sloj mukusa koji "predstavlja zaštitni pokrivač i tako sprečava radioaktivnu česticu da prodre dublje u tkivo", dovela je do toga da su antiduvanski lobisti i nevladin sektor organizovali pravu hajku na njega, tražeći da mu univerzitet oduzme zvanje profesora. Ali, šta se zaista krije iza zastrašujuće antiduvanske kampanje koja vlada "civilizovanim svetom"?
qqriq qqriq 21:07 26.10.2014

Re: :puke: :yucky:

Krle je kul,


što jes jes
mariopan mariopan 12:20 27.10.2014

Re: :puke: :yucky:

G.Cross
primer americki LAX


Well na LAX-u u bizniz lounge je bilo mesto za pusenje.

Cak i na Dulles verujem da je u Bizniz lounge bilo.


JFK je potpuno koser (sto bi rekao Srdjan).



У Атини је испред зграде постављено доста клупа и пепељара за пушаче. Изађеш ван зграде аеродрома и лепо запалиш....само код нас не може нигде.
emsiemsi emsiemsi 20:52 27.10.2014

Re: :puke: :yucky:

blogovatelj

...
PS.
Izvinjavam se. Glup sam. Sjebo sam se za jednu nulu.



Због овога ниси глуп --- свакоме може да се догоди !
wilma68 wilma68 20:51 25.10.2014

Izuzetak

Poštovani g. Krstiću, vaše blogove veoma retko čitam;delimično zbog toga što se teme uvek mimoilaze sa onim što mene zanima, a delimično i zato što mi često biva mučno da čitam obrušavanje blogočitatelja na autora, tj, Vas ( pretpostavljam da nema potrebe za daljim eksplikacijama toga ).
Ovoga puta, načinila sam izuzetak, pročitala blog.Daleko od toga da me zanima dotična stranka ( taman koliko i svaka druga! ).Učinilo mi se zanimljivim gledište insajdera, tj. Vas.
Želim da Vam napišem ovde da je ovaj blog-odličan, informativan i u redovima, a i između njih, i ličan i objektivan.
Može se lako desiti da malo češće pročitam i Vaša naredna blogooglašavanja;a možda i ne, zar je to bitno, NAMA-narodu?!
antioksidant antioksidant 21:02 25.10.2014

Re: Izuzetak

zasto mislis da je krstic insajder za pitanja dss-a?
qqriq qqriq 21:19 25.10.2014

Re: Izuzetak

wilma68
20:51 25.10.2014 / *novo
Izuzetak
Poštovani g. Krstiću,



wilma dear, krstić je i lep. tako ja vidim veću sliku

wilma68 wilma68 21:21 25.10.2014

Re: Izuzetak

Pobogu, u blogu piše da je bio na pregovorima u kojima su učestvovali državni funkcioneri iz različitih stranaka.
Krstić je insajder sa pregovora, ne iz DSSa, to čak i ja kapiram.Pa je iz pozicije jednog od aktera, i ispred i iza kulisa, ovde naveo neke svoje utiske o gđi Rašković-Ivić i još nekima.
Mislim, piše sve.
Ja ne mislim (bojim se da ne omršam od toga!)-samo čitam.
wilma68 wilma68 21:25 25.10.2014

Re: Izuzetak

E, lepota nas je udesila, skroz-naskroz...i opet bi 'tela, ali sumLJam da će ikako moći, i neka.Po difoltu, lepota je sama sebi dovoljna.
Inače, od IDOLA mi je najsimpatičniji bio Zdenko, još kad je vozio tramvaj, baš cool...moj tip.
qqriq qqriq 21:33 25.10.2014

Re: Izuzetak

Re: Izuzetak
E, lepota nas je udesila, skroz-naskroz...i opet bi 'tela, ali sumLJam da će ikako moći, i neka.Po difoltu, lepota je sama sebi dovoljna.
Inače, od IDOLA mi je najsimpatičniji bio Zdenko, još kad je vozio tramvaj, baš cool...moj tip.


..
qqriq qqriq 21:35 25.10.2014

Re: Izuzetak



qqriq
Re: Izuzetak
E, lepota nas je udesila, skroz-naskroz...i opet bi 'tela, ali sumLJam da će ikako moći, i neka.Po difoltu, lepota je sama sebi dovoljna.
Inače, od IDOLA mi je najsimpatičniji bio Zdenko, još kad je vozio tramvaj, baš cool...moj tip.


iskreno, pojma nemam o kome pričaš.
g. krstića znam ko savetnika i blogera. ok, jednom sam ga srela.
visok, crn, pojava.
meni su lepši oni svetliji, al to je već teren ukusa i teški trol.

se izvinjavam


wilma68 wilma68 21:39 25.10.2014

Re: Izuzetak

"Lepota(n)" je onaj iz Somborčevih stripova (mislila sam da svi znaju), Boki Taki, što bi rek'o g.Fuchs ovde u jednom od komentara, ili Onaj-Koji-je-Savetovan, kako god.
Nema šta da se izvinjavaš, lepo je lepo svuda videti, makar i ...
qqriq qqriq 21:42 25.10.2014

Re: Izuzetak

Boki Taki,


dje me nadje

sweet64 sweet64 21:49 25.10.2014

mrak

Sa mnogo smo slojeva mraka pokriveni, mi građani Srbije. Sve te babuške što se uvek na noge osove. Nema prostora za normalne, nema vazduha.
http://www.blic.rs/Vesti/Politika/504670/Cetiri-odbora-DSS-prelaze-u-Jedinstvenu-Srbiju
krkar krkar 01:55 26.10.2014

Gospodo blogeri, baš svašta komentarišete


Pa i uratke blogera koji reciklira sopstvene umotvorine iz OVE tiskovine!!!

freehand freehand 07:44 26.10.2014

Re: Gospodo blogeri, baš svašta komentarišete

krkar

Pa i uratke blogera koji reciklira sopstvene umotvorine iz OVE tiskovine!!!


Gle ko to govori?!
qqriq qqriq 13:35 26.10.2014

Re: Gospodo blogeri, baš svašta komentarišete

Pa i uratke blogera koji reciklira sopstvene umotvorine iz OVE tiskovine!!!


ovaj tekst g. krstića ima 4 lajka i 7 komentara.
uspeh!
većina zero.
samo nam te naše fale, baš kao i balet misllim.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:29 26.10.2014

Re: Gospodo blogeri, baš svašta komentarišete

krkara posebno boli to "albanska džukela".
shkval shkval 21:05 26.10.2014

Re: Gospodo blogeri, baš svašta komentarišete

pa rekoh ja da je debela krmacetina aka krkar upravljala dronom :)
sad rokce
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:36 27.10.2014

Re: Gospodo blogeri, baš svašta komentarišete

debela krmacetina

hoćeš reći, debeli slaninar? :))))))))))))))))))
krkar krkar 10:01 27.10.2014

Re: Gospodo blogeri, baš svašta komentarišete

krkara posebno boli to "albanska džukela".



Krkara boli svaka džukela u novinama. Kad to krene danas bude "džukela albanska" a već sutra "džukela BOL".

Naravno, ne očekujem da to dopre do tvog mozga
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:10 27.10.2014

Re: Gospodo blogeri, baš svašta komentarišete

Naravno, ne očekujem da to dopre do tvog mozga

meni je smešno kako se ti uvek braniš kada ti neko prošlost nabije na nos. zato to i radim, znam kako ćeš reagovati.
mirelarado mirelarado 14:17 27.10.2014

Re: Gospodo blogeri, baš svašta komentarišete

Krkara boli svaka džukela u novinama.


"Мене све ране мога рода боле, и моја душа с њим пати и грца..."
krkar krkar 08:27 28.10.2014

Re: Gospodo blogeri, baš svašta komentarišete

zato to i radim


Ma kakvi, ti to radiš što si sitna duša. Zla baba.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:08 28.10.2014

Re: Gospodo blogeri, baš svašta komentarišete

Ma kakvi, ti to radiš što si sitna duša. Zla baba.

nisam ja kriva što si ti u ključnim momentima ratova u ex-yu radio za šiptare, jbg. ali kapiram da bolje plaćaju nego srbi. verujem da i tvoj brat može da kaže to isto.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana